Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:26
LTVDKTW schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 00:55:
[...]

Verrek ja, hadden ze eigenlijk alleen nog Adam Baldwin als Titan Vanguard moeten strikken om het compleet te maken _O-
Titan Vanguard is Lance Reddick, Phillip Broyles in Fringe. Ook leuk dus!

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Dat is niet echt een grote toevoeging met de aangekondigde DLC.
Wat nou met je maten grote gebieden in de PVE modus ontdekken.
Alles speelt zich sowieso weer op dezelfde planeten af zo te zien :-(

(http://www.vg247.com/2014...ially-detailed-and-dated/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:08

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Heel vreemd, Gisteren log ik uit en ik weet echt 500% zeker dat ik level 24 was. in bed keek ik nog op me destiny app en daar ook stond level 24, nu ik opnieuw in die app zit staat er ineens dat ik level 25 ben. Hoe is dit mogelijk ? :P meer mensen dit gehad?

of is er iets van een kleine update geweest waarbij ze light requirements hebben aangepast ofzo

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-10 20:13
Zoeken nog 3 man voor normale raid.

Psn JaJa_jr

Zet ff raid in je bericht svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-10 23:55
HertogJack schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:25:
[...]

Idd.. heb jarenlang wow gespeeld maar kan me eigenlijk geen (grote) bug/glitch bedenken bij een raid bosskill..
offtopic:
* wheez50 mompelt iets over een disease die stormwind platlegde. En world bosses die in stormwind lol hadden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:16
wheez50 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:15:
[...]

offtopic:
* wheez50 mompelt iets over een disease die stormwind platlegde. En world bosses die in stormwind lol hadden...
Oh, wow, inderdaad! Ik was die plague helemaal vergeten! Geweldige tijden waren dat; beginners die continu dood gingen en de plague door heel stormwind aan het verspreiden waren, met als gevolg dat er hopen lijken in de stad lagen :D

Maar inderdaad, dat soort game-breaking bugs kom je eigenlijk maar zelden tegen.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ricmaniac schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:56:
Heel vreemd, Gisteren log ik uit en ik weet echt 500% zeker dat ik level 24 was. in bed keek ik nog op me destiny app en daar ook stond level 24, nu ik opnieuw in die app zit staat er ineens dat ik level 25 ben. Hoe is dit mogelijk ? :P meer mensen dit gehad?

of is er iets van een kleine update geweest waarbij ze light requirements hebben aangepast ofzo
de stats van je character in de app zijn gewoon onbetrouwbaar, ik zou level 29,9 moeten zijn volgens de app, maar in de praktijk ben ik 29,2

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-10 13:29
leech1984 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:18:
[...]

_O- _O- _O- _O-

In plaats van unskippable cutscenes krijgen we de Grimoire kaarten waar naar verwezen wordt...
http://planetdestiny.com/epic-interview-discussing-dark/

Hier een interview met Bungie’s president, Harold Ryan

Er wordt onder andere gevraagd naar hoe de kritiek op het verhaal vertellen ontvangen is etc..

Kan iemand mij alleen dit stukje uitleggen:
I’m sure you’re well aware of the negative reaction to the story in the core game. You say it’ll be different in the DLC, but how exactly?

Harold Ryan: Have you done the Thorn exotic quest?

I’m right at the end and need someone to help me with the last stage.

Harold Ryan: So, looking at how the exotic quests work, like the Thorn quest, was the inspiration for how we’re attempting to tell the story in this expansion. And so it’s going to feel much more emergent and interactive in the world as you play through and unlock the story of Eris.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:08

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Terryb47 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:33:
[...]

de stats van je character in de app zijn gewoon onbetrouwbaar, ik zou level 29,9 moeten zijn volgens de app, maar in de praktijk ben ik 29,2
ja dat snap ik .. maar ik weet zeker dat toen ik aan het spelen was met vrienden dat ik 24 was.
zoals ik al zei: Gisteren log ik uit en ik weet echt 500% zeker dat ik level 24 was :P

we waren over die levels aan het praten en daarom weet ik het zo zeker. en vervolgens heb ik daarna geen progressie meer gemaakt of gear gekregen. en toch ben ik 25 geworden op 1 of andere manier.

Vind het totaal niet erg natuurlijk maar wel erg vreemd :+

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Sanny_83 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:55:
Dat is niet echt een grote toevoeging met de aangekondigde DLC.
Wat nou met je maten grote gebieden in de PVE modus ontdekken.
Alles speelt zich sowieso weer op dezelfde planeten af zo te zien :-(

(http://www.vg247.com/2014...ially-detailed-and-dated/)
Jemig wat karig. En dan ook nog de hoofdprijs (20 Euro voor DLC!) durven vragen naar de eveneens zeer beperkte on-disc content. Eigenlijk gewoon schandalig.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Nouja, de Season pass is 20 euro in de HK store voor XBO, dus dat is iig een no brainer :P Maar idd de DLC is wel wat aan de dure kant voor de content die je krijgt.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 11:01
leech1984 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:45:
[...]

Er wordt onder andere gevraagd naar hoe de kritiek op het verhaal vertellen ontvangen is etc..

[...]
Als je een exotic bounty hebt, moet je zegmaar meerdere dingen doen om 1 missie op te lossen (bijvoorbeeld een ghost zoeken, daarna aantal strikes doen, 10 rare fusion rifles dismantlen en 500 punten halen in crucible met void wapens).
Ik kan me niet voorstellen hoe ze dat in het verhaal willen verwerken... We zullen wel zien.
Wel hopen dat het niet een op zichzelf staand verhaal is, maar iets wat het verhaal verder afmaakt (ben wel benieuwd naar rasputin enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Notna schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:50:
Nouja, de Season pass is 20 euro in de HK store voor XBO, dus dat is iig een no brainer :P Maar idd de DLC is wel wat aan de dure kant voor de content die je krijgt.
We krijgen een raid er bij, dat is het sowieso al waard :+
De rest boeit me niet veel, daar zit weinig replay value aan vast. Misschien dat ze de strike heel leuk weten te maken, maar denk dat dat gewoon weer een "find the boss and kill him" missie gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:35

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Klopt het dat je bij de daily strike niet automatisch in een team komt? Hij zeg wel even searching maar ik wordt dan metteen naar de game gelaunched. Bij normale strikes wacht het spel tot er 2 medespelers zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 29-10-2014 16:28 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Chaoss schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:26:
Klopt het dat je bij de daily strike niet automatisch in een team komt? Hij zeg wel even searching maar ik wordt dan metteen naar de game gelaunched. Bij normale strikes worden wacht hij tot er 2 medespelers zijn.
Klopt, weekly strike, nightfall en daily story wordt je niet in een team gepropt.
Je moet dit spelen met vrienden dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
jesse111 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:52:
[...]

Als je een exotic bounty hebt, moet je zegmaar meerdere dingen doen om 1 missie op te lossen (bijvoorbeeld een ghost zoeken, daarna aantal strikes doen, 10 rare fusion rifles dismantlen en 500 punten halen in crucible met void wapens).
Ik kan me niet voorstellen hoe ze dat in het verhaal willen verwerken... We zullen wel zien.
Wel hopen dat het niet een op zichzelf staand verhaal is, maar iets wat het verhaal verder afmaakt (ben wel benieuwd naar rasputin enzo).
Ik denk dat je een missie start om iets op te halen, hiermee ga je terug naar Eris, ze doet er iets mee en vertelt het verhaal een stukje verder, jij wordt nu terug/weggestuurd naar een planeet en moet hier uiteindelijk een baas verslaan.

Ipv dat een missie enkel van A naar B lopen is, zal je nu via omwegen (langs de Tower) bezig zijn met een missie. En uiteindelijk een eindbaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
Heerlijk, dat gezeur om de DLC. Ben hier zelf ook schuldig aan geweest maar heb er later over nagedacht.

Bij spelletjes zoals Fifa, Call of duty& battlefield speel je in principe ook altijd met hetzelfde mechanisme. loop of ren van punt A naar punt B en schiet/score. Bij deze spellen heb je ook zelf de keuze om met echt geld, ingame content te kopen(fifa ultimate team pakjes& cod map packs)

Eigen keuze dus om het wel of niet te kopen =)
we weten nu wel dat er een relatief duur(35€) prijskaartje aan hangt maar als je je prima vermaakt met destiny, waarom niet?

voor 35 euro kan je ook een dag naar walibi, maar aan destiny heb je iets langer plezier(ik althans wel) 8)7

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een heel groot hart kapot zien ontploffen, is het "verhaal" en de missies nu voorbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:53:
Ik heb net een heel groot hart kapot zien ontploffen, is het "verhaal" en de missies nu voorbij?
Wat zegt het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Ik denk dat je het hebt over de missie "The Black Garden" op Mars, als dat hem is dan heb je de storyline uitgespeeld ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jesse111 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:59:
[...]

Ik denk dat je het hebt over de missie "The Black Garden" op Mars, als dat hem is dan heb je de storyline uitgespeeld ja.
die bedoelde ik idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10 21:12
Prima samenvatting van het verhaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:50:
Tegen die tijd zal ik dus al een X1 hebben, komt mooit uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Raw Kip schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:45:
Heerlijk, dat gezeur om de DLC. Ben hier zelf ook schuldig aan geweest maar heb er later over nagedacht.

Bij spelletjes zoals Fifa, Call of duty& battlefield speel je in principe ook altijd met hetzelfde mechanisme. loop of ren van punt A naar punt B en schiet/score. Bij deze spellen heb je ook zelf de keuze om met echt geld, ingame content te kopen(fifa ultimate team pakjes& cod map packs)

Eigen keuze dus om het wel of niet te kopen =)
we weten nu wel dat er een relatief duur(35€) prijskaartje aan hangt maar als je je prima vermaakt met destiny, waarom niet?

voor 35 euro kan je ook een dag naar walibi, maar aan destiny heb je iets langer plezier(ik althans wel) 8)7
Wat ik volstrekt onbegrijpelijk vind is dat de Playstation een extra strike krijgt. Er zat er al eentje extra op de disc (dat kan, daarvoor betaalt Sony), maar om nu nog een keer evenveel geld te verlangen van Xbox bezitters voor minder content is echt schandalig. Maakt wel duidelijk dat Activision het geld van Sony belangrijker vindt dan het geld van spelers zelf.

Destiny is een spel voor aandeelhouders, niet voor gamers. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb dus 1 van de 3 Halloween consumables gebruikt maar ik zie nog geen pompoenhoofd?

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:22:
Ik heb dus 1 van de 3 Halloween consumables gebruikt maar ik zie nog geen pompoenhoofd?
Van wat ik op het forum lees hebben meer mensen hebben daar last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk die niet werkende extraatjes :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:32
Ik heb al een pompoenen hoofd bemachtigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-10 22:10

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Hier het filmpje dat door de nieuw items heen gaat
Planet Destiny: Halloween Sparrows: http://youtu.be/VROdM9z4Qdo

[Edit] waarom gebruikt de YouTube app .be links

[ Voor 18% gewijzigd door zekerpixels op 29-10-2014 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cerebriform schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:01:
[...]

Prima samenvatting van het verhaal!
vooral het 3x respawnen van hetzeflde poppetje was zeer sterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-10 22:33
leech1984 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:45:
[...]

[...]
Die vent probeert gewoon meermaals dezelfde vraag te ontwijken, namelijk waarom het verhaal zo slecht en afwezig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net de eerste van de strike playlist gedaan, en bij rewards staat: Vanguard gear.

Volgens mij heb ik helemaal niets speciaals gekregen, wat zou ik moeten krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:16
ElBarto schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:21:
[...]
maar om nu nog een keer evenveel geld te verlangen van Xbox bezitters voor minder content is echt schandalig. Maakt wel duidelijk dat Activision het geld van Sony belangrijker vindt dan het geld van spelers zelf.
Nee, je hebt het verkeerd om :P Sony betaalt een flinke som geld om bovenop de DLC prijs een extra strike te krijgen. XBox gebruikers krijgen dus niet minder voor hetzelfde geld, ze krijgen exact hetzelfde voor hetzelfde geld, alleen betaalt Sony voor ons de meerprijs.

Edit: Met 'ons' bedoel ik dus de Playstation guardians.

[ Voor 4% gewijzigd door Kazu op 29-10-2014 19:55 ]

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zekerpixels schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:06:
Hier het filmpje dat door de nieuw items heen gaat
Planet Destiny: Halloween Sparrows: http://youtu.be/VROdM9z4Qdo

[Edit] waarom gebruikt de YouTube app .be links
omdat youtu.be leest als youtube misschien :p :')?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kazu schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:54:
[...]

Nee, je hebt het verkeerd om :P Sony betaalt een flinke som geld om bovenop de DLC prijs een extra strike te krijgen. XBox gebruikers krijgen dus niet minder voor hetzelfde geld, ze krijgen exact hetzelfde voor hetzelfde geld, alleen betaalt Sony voor ons de meerprijs.

Edit: Met 'ons' bedoel ik dus de Playstation guardians.
Alleen wie weet of je Destiny nog speelt over ~10 maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 19:21
Bam, in 2 dagen tijd (lees 3 uur spelen) omhoog geschoten naar level 22. Schiet lekker op zo.

[ Voor 12% gewijzigd door tiguan op 29-10-2014 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-10 07:53
Pfffff....10e raid en weer geen raid armor. Mijn totaal staat nu op 1 raid gauntlet. Erg frustrerend als je vrijwel alle raids met dezelfde personen hebt gespeeld en dat sommige al bijna 2 of 3 sets compleet hebben. Misschien toch maar eens een berichtje naar Bungie met de melding dat hun RNG systeem niet deugt. Als vrijwel iedereen in mijn raid groep hetzelfde 'probleem' zou hebben als ik dan zou er niet zoveel aan de hand zijn, maar dit slaat nergens op. Gelukkig heb ik nog 2 chars, misschien dat ik dan nog een beetje geluk heb, maar veel vertrouwen heb ik daar niet in (vorige week ook al niets met 3 chars...)

Moet niet veel langer duren, anders gaat de game echt de prullenbak in. "Bungie your game is broken!!!!"

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Jackal131 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 23:56:
Pfffff....10e raid en weer geen raid armor. Mijn totaal staat nu op 1 raid gauntlet. Erg frustrerend als je vrijwel alle raids met dezelfde personen hebt gespeeld en dat sommige al bijna 2 of 3 sets compleet hebben. Misschien toch maar eens een berichtje naar Bungie met de melding dat hun RNG systeem niet deugt. Als vrijwel iedereen in mijn raid groep hetzelfde 'probleem' zou hebben als ik dan zou er niet zoveel aan de hand zijn, maar dit slaat nergens op. Gelukkig heb ik nog 2 chars, misschien dat ik dan nog een beetje geluk heb, maar veel vertrouwen heb ik daar niet in (vorige week ook al niets met 3 chars...)

Moet niet veel langer duren, anders gaat de game echt de prullenbak in. "Bungie your game is broken!!!!"
Ach, ik kreeg net de enige raid gear die ik al had nog een keer. De R in RNG staat helaas voor random. Dat maakt het geen broken game, dat maakt jou (en mij) een pechvogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
De prullenbak! Niet doen hoor, hoe moeten wij anders de raid finishen :P nee ik begrijp je frustratie.

Hij ging wel lekker op het laatst! Better luck next time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
Pfffff....10e raid en weer geen raid armor. Mijn totaal staat nu op 1 raid gauntlet. Erg frustrerend als je vrijwel alle raids met dezelfde personen hebt gespeeld en dat sommige al bijna 2 of 3 sets compleet hebben.
Heb hier precies hetzelfde.
Hoe is het met jouw wapen drops? Ik heb namelijk op de vex na zo'n beetje alle raid wapens. Daarnaast heb ik nog nog nooit een exotic bounty gehad, maar wel 7 exotic wapens.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Raid wapens heb ik dan weer wel. Heb de meeste wapens ook wel...denk ik.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:13

Gister ook weer een raid gedaan op mn alt, wederom geen raid legs voor me.

En dus weer een week lang geen mogelijkheid op level 30.

Het is idd heel zuur, vooral als je dan sommige clanmates ziet die na 2 raids alles al bij elkaar hadden.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
A new ally will soon arrive in the Tower. Eris will provide you with quests and gear to prepare for the upcoming Hive invasion in Expansion I: The dark below

hehehe nieuwe gear!=)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren in de raid veel gehad! exotic Wapens shards/energy. Alles behalve raid gear. Hopelijk als ik het op hard doe, krijg ik er misschien iets bij.

En ik ga toch ook maar een alt character aanmaken. Hoelang waren jullie bezig om deze naar lvl 20 te levelen? Daarna zet ik gewoon wat gear in de vault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-10 14:52
Michaelg schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 06:52:
[...]

Heb hier precies hetzelfde.
Hoe is het met jouw wapen drops? Ik heb namelijk op de vex na zo'n beetje alle raid wapens. Daarnaast heb ik nog nog nooit een exotic bounty gehad, maar wel 7 exotic wapens.
het kan raar gaan ik heb alle gear maar nog geen wapens alleen de hezen Vengeange rocket launcher maar die heeft solar damage wat in een raid niet veel gebruikt word en je doet extra damage op Oracles ? wie schiet er nu met een Rocket launcher op Oracles ? maar misschien is hij wel heel goed maar heb ik het nog niet gevonden.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
FreakGIB schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:24:
[...]

het kan raar gaan ik heb alle gear maar nog geen wapens alleen de hezen Vengeange rocket launcher maar die heeft solar damage wat in een raid niet veel gebruikt word en je doet extra damage op Oracles ? wie schiet er nu met een Rocket launcher op Oracles ? maar misschien is hij wel heel goed maar heb ik het nog niet gevonden.
Ik schiet soms met een rocket er op als mn ammo op is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:17:
Gisteren in de raid veel gehad! exotic Wapens shards/energy. Alles behalve raid gear. Hopelijk als ik het op hard doe, krijg ik er misschien iets bij.

En ik ga toch ook maar een alt character aanmaken. Hoelang waren jullie bezig om deze naar lvl 20 te levelen? Daarna zet ik gewoon wat gear in de vault.
Ik ben er nu ook mee bezig.
Wellicht kunnen we van de week gaan levellen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:17:
Kan redelijk snel. Zodra je ook bounties kunt gaan doen, deze gelijk meenemen. Al met al denk ik dat ik zo'n 2 a 3 dagen (avonden) nodig heb gehad om deze naar 20 te levelen (en daarna inderdaad gewoon gear overzetten als je een raid gaat doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
mij koste het precies 7 uur om naar lvl 20 te gaan. Vanaf dat je kan, alleen maar bountys doen. Daarna zijn de missies een walk in the park.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-10 21:57
Iedere keer als ik mijn alt denk te gaan levelen komt er wel wat tussen, even iemand helpen met een raid, weekly of nightfall. Oh nee wacht moet de Daily nog doen en de dagelijkse event..... Of dan zie ik dat ik weer bijna een level up heb bij de vanguard of de cryptarch, dan pak ik die weer mee en voor ik het door heb is de week alweer voorbij en beginnen we weer van vooraf aan!

Volgende week maar de hard raid gaan doen jongens? Als we het vaste ploegje optrommelen moet het zo gedaan zijn!!! Reden is natuurlijk; als de raid gauntlets niet vallen dan maar voor de raid helm gaan! Met hoop op de mythoclast uiteraard!!

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Guys vraagje. Ik heb gisteren de raid op hard gecleared en van Atheon de Galljahorn gekregen, maar ik ben al bijna klaar (nog 16 energies) met mijn Truth te levelen.

Is het waard om Galljahorn ook te levelen of zal ik dat niet doen aangezien ik truth al heb?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
alle info over de DLC
op het eerste plaatje zie je rechts een Titan met wel een Cool wapen ?
http://www.bungie.net/en/event/darkbelow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Stranglem schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:06:
Guys vraagje. Ik heb gisteren de raid op hard gecleared en van Atheon de Galljahorn gekregen, maar ik ben al bijna klaar (nog 16 energies) met mijn Truth te levelen.

Is het waard om Galljahorn ook te levelen of zal ik dat niet doen aangezien ik truth al heb?
Gjallarhorn is beste rocket launcher die er is. Dus ja. Zeker de moeite waard om te gaan levelen. (al zou je maar tot aan de damage upgrades komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Galljahorn for president.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Michaelg schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:10:
[...]

Gjallarhorn is beste rocket launcher die er is. Dus ja. Zeker de moeite waard om te gaan levelen. (al zou je maar tot aan de damage upgrades komen)
Waarom is hij zo gigantisch veel beter dan truth dan? Beiden hebben ze die seeker optie.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Rocket slaat in op vijand en daarna komen er nog die mini rockets die ook kneiter veel damage doen. Vandaar dat hij zoveel beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Stranglem schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:12:
[...]

Waarom is hij zo gigantisch veel beter dan truth dan? Beiden hebben ze die seeker optie.
Als meerdere mensen in je raid party de Gjallarhorn hebben, kan je atheon binnen een paar seconden dood hebben in de raid :p
Je hoeft dan maar 1x te teleporten, zo sterk is dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gjallarhorn full upgraded met reload speed.... BOOM HEADSHOOT BOOM HEADSHOOT.. AND YOU KEEP SHOOTING

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FreakGIB schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:06:
alle info over de DLC
op het eerste plaatje zie je rechts een Titan met wel een Cool wapen ?
http://www.bungie.net/en/event/darkbelow
Die warlock arms en chest <3

Je kan van bungie/de DLC zeggen wat ze willen, maar ze presenteren het wel heel mooi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-10 16:48

UTADDICT

NERF

Ik zag dat de season pass voor de XBO soms zelfs maar € 20,- kost. Waarom is die van de PS4 overal waar ik kijk € 35,-?

Is dat wegens de extra strike?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ini
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 17:29

ini

Life is what you make of it

is er een manier om een vex minotaur te critten? of is het net zoals bij een shank niet mogelijk?

Void rocket launcher is zo rigoreus om ze te killen, maar 1 clip is meestal gewoon niet genoeg. Daarnaast als ze bijna dood zijn gaan ze vaak op 'tilt' waardoor ze erg gevaarlijk worden doordat ze veel meer schieten en op je af komen rennen

Testspecialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
UTADDICT schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:48:
Ik zag dat de season pass voor de XBO soms zelfs maar € 20,- kost. Waarom is die van de PS4 overal waar ik kijk € 35,-?

Waar zie je dat? Allebei de expansions kosten volgens mij los al 20€. Belachelijk duur voor de karige content, maar voor 10€ per DLC wil ik het nog wel eens gaan overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Enige wat je kunt doen is hun kop eraf knallen zodat het shield niet kan regenereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is gewoon dezelfde prijs, alleen omdat de X1 regio vrij is kan je in andere stores kopen. Bijvoorbeeld de US, Inida en Hong Kong stores, die zijn omgerekend stukken goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ereaser schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:04:
[...]

Het is gewoon dezelfde prijs, alleen omdat de X1 regio vrij is kan je in andere stores kopen. Bijvoorbeeld de US, Inida en Hong Kong stores, die zijn omgerekend stukken goedkoper.
Ah, dan verklaart dat het verschil, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Speel nog niet heel lang, eindelijk lvl 23 aan mogen tikken op mijn hunter. Gister dan voor het eerst die lvl 24 random strike geprobeerd. Een grote ellende.

De mede spelers leken er niets van te begrijpen, rende alleen maar in de menigte om vervolgens dood te gaan. Dit deden ze zo'n 4 keer voordat ze weg gingen, zo heb ik 6 verschillende medespelers mogen ervaren voordat ik zelf de handdoek in de ring gooide.

Zijn zulke strikes gewoon niet te doen met randoms of moet ik gewoon nog een hoger lvl zijn zodat ik met hogere lvl medespelers wordt gematched?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Dooiedibbes schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:11:
Speel nog niet heel lang, eindelijk lvl 23 aan mogen tikken op mijn hunter. Gister dan voor het eerst die lvl 24 random strike geprobeerd. Een grote ellende.

De mede spelers leken er niets van te begrijpen, rende alleen maar in de menigte om vervolgens dood te gaan. Dit deden ze zo'n 4 keer voordat ze weg gingen, zo heb ik 6 verschillende medespelers mogen ervaren voordat ik zelf de handdoek in de ring gooide.

Zijn zulke strikes gewoon niet te doen met randoms of moet ik gewoon nog een hoger lvl zijn zodat ik met hogere lvl medespelers wordt gematched?
Is normaal wel te doen met randoms, vaak kan je ook zo'n strike in je eentje wel finishen :P
Maar het verschil tussen level 23 en 24 is best groot. Als je 24 bent zul je wel zien dat je zelf veel meer damage doet en minder damage krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Dooiedibbes schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:11:

het zou te doen moeten zijn maar communicatie is wel wenselijk probeer het anders met iemand uit je vriends list

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ik zie vooral de laatste tijd CONSTANT dat er één persoon niet meedoet.. Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:27

tha_crazy

Mafketel

UTADDICT schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:15:
Ik zie vooral de laatste tijd CONSTANT dat er één persoon niet meedoet.. Heel irritant.
Had er laatst ook 1 bij een strike die dat deed.
Dus ik op mijn speeder (of hoe dat ding ook heet) en hem even van de rand afgebounced.

Vaak leaven ze dan, party even op public zetten en je krijgt er zo een 3e bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-10 20:46
Kan Raid armor ook vallen op level 26? Mythoclast heb ik al, alleen moet nog level 30 worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
RRCreations schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:19:
Kan Raid armor ook vallen op level 26? Mythoclast heb ik al, alleen moet nog level 30 worden!
yup kan alleen de helm niet maar daar kan je dan weer een exotic helm voor gebruiken die je meestal bij Xur kan kopen
zo ben ik ok level 30 geworden.
hoe ben je aan die mythoclast gekomen dan ?
die wil ik ook graag.

[ Voor 8% gewijzigd door FreakGIB op 30-10-2014 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

jesse111 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:12:
[...]

Is normaal wel te doen met randoms, vaak kan je ook zo'n strike in je eentje wel finishen :P
Maar het verschil tussen level 23 en 24 is best groot. Als je 24 bent zul je wel zien dat je zelf veel meer damage doet en minder damage krijgt.
Ik wacht wel op lvl 24 dan, nu solo lijkt me een flinke mission impossible. Ik trek het niet eens met me ammunition. (heb gisteren ook minuten solo in die strike gezeten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
FreakGIB schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:20:
[...]

yup kan alleen de helm niet maar daar kan je dan weer een exotic helm voor gebruiken die je meestal bij Xur kan kopen
zo ben ik ok level 30 geworden.
hoe ben je aan die mythoclast gekomen dan ?
die wil ik ook graag.
Zo goed is dat ding niet hoor. Die vision of confluence is 100x beter. Ik heb ze allebei en die vex ligt in de vault :P

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

tha_crazy schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:19:
[...]

Had er laatst ook 1 bij een strike die dat deed.
Dus ik op mijn speeder (of hoe dat ding ook heet) en hem even van de rand afgebounced.

Vaak leaven ze dan, party even op public zetten en je krijgt er zo een 3e bij.
Hoe zet je die op public? Dit lijkt een goede tip namelijk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

ElBarto schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:02:
[...]

Waar zie je dat? Allebei de expansions kosten volgens mij los al 20€. Belachelijk duur voor de karige content, maar voor 10€ per DLC wil ik het nog wel eens gaan overwegen.
Hier voor de XBO

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Lipst3r schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:41:
[...]

Zo goed is dat ding niet hoor. Die vision of confluence is 100x beter. Ik heb ze allebei en die vex ligt in de vault :P
die heb ik ook niet ik gebruik wel veel de A.1F19X-RYL Scout rifle gekocht bij de Venguard gast
die doet het best goed maar is niet echt goed tegen Oracles.
ook de Sorus Regim gebruik ik geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
UTADDICT schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:48:
[...]

Naar je inventory gaan, dan 1 naar links (roster dus) en dan daar boven je fireteam de optie aangeven dat je fireteam van closed naar open moet gaan (doe je door er op te klikken :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

jesse111 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:58:
[...]

Naar je inventory gaan, dan 1 naar links (roster dus) en dan daar boven je fireteam de optie aangeven dat je fireteam van closed naar open moet gaan (doe je door er op te klikken :+)
Held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 19:21

De expansion pass op de PS4 is wel meteen voor 2 uitbreidingen. Je krijgt dan dus de nu aankomende en de daaropvolgende voor €34,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-10 21:57
Wie zei dat het voor de One niet zo was dan?

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
ik heb even zitten vergelijken of het voor mij nuttig zou zijn mocht ik de vision of confluence Scout rifle krijgen
in vergelijk met de A.1F19X-RYL
YouTube: A.1F19X-RYL - Vanguard Legendary Scout Rifle (Destiny Legendary Weapon Analysis)

maar de A.1F19X heeft hogere impact dan de vision of confluence
alleen heb ik geen buff op oracles en Solar Damage

hier de vision of confluence
YouTube: Destiny Legendary Loot Guide - "Vision of Confluence" Full Auto Scout Rifle

iemand die ze allebij heeft en een oordeel kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ze alletwee
vision of confluence is superiour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Bunta schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:29:
Wie zei dat het voor de One niet zo was dan?
Op de one kan je van valuta veranderen als het goed is. In India, Hong Kong en nog een aantal aziatische landen is de DLC pass goedkoper als je het omrekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:31:
heb ze alletwee
vision of confluence is superiour
oke thx nou hopen dat ik hem een keer krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 23-10 16:28
FreakGIB schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:30:
ik heb even zitten vergelijken of het voor mij nuttig zou zijn mocht ik de vision of confluence Scout rifle krijgen
knip

iemand die ze allebij heeft en een oordeel kan geven.
VoC heeft die Solar damage en als primary met een special damage type zou ik dat zeer handig vinden, dat is namelijk echt rete handig in NF's en tegen wizards.

Bovendien is de auto fire functie op de VoC heerlijk.

Ik ben op het punt beland dat ik na een goede basis arsenaal van maxed legendaries, nu wapens ga lvlen met special damage types, zodat ik een goede mix heb voor alle situaties. Ongeveer deze combi: de VoC met fire, een special (sniper) met arc en een heavy (rocket launcher) met void.

[ Voor 3% gewijzigd door Xecuter NL op 30-10-2014 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:27

tha_crazy

Mafketel

UTADDICT schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:48:
[...]

Even naar je roster gaan en daar je party settings.

Edit: Spuit 11

[ Voor 3% gewijzigd door tha_crazy op 30-10-2014 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
uhhhhhh 200 $ vind ik wat veel

edit: het is zeker een andere valuta

[ Voor 6% gewijzigd door Raw Kip op 30-10-2014 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
jesse111 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:34:
[...]

Op de one kan je van valuta veranderen als het goed is. In India, Hong Kong en nog een aantal aziatische landen is de DLC pass goedkoper als je het omrekent.
Op de PS kun je toch ook gewoon in de andere stores kopen? Of hebben ze daar alle valuta gelijk getrokken.
Raw Kip schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:13:
[...]

uhhhhhh 200 $ vind ik wat veel
Is wel HK Dollar ;) is inderdaad zo'n €20,- op het moment.

[ Voor 22% gewijzigd door LTVDKTW op 30-10-2014 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
LTVDKTW schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:13:
[...]

Op de PS kun je toch ook gewoon in de andere stores kopen? Of hebben ze daar alle valuta gelijk getrokken.

[...]

Is wel HK Dollar ;) is inderdaad zo'n €20,- op het moment.
kan maar zover ik weet kan je een DLC gekocht in de US niet gebruiken op een Game gekocht in NL
wel als je de game ook gekocht had in de US store wat veeeeeel goedkoper is dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
FreakGIB schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:15:
[...]

kan maar zover ik weet kan je een DLC gekocht in de US niet gebruiken op een Game gekocht in NL
wel als je de game ook gekocht had in de US store wat veeeeeel goedkoper is dan hier.
De xbone is region free (als het goed is), dus je kan gewoon die troep ergens anders kopen en dat hier in NL gebruiken.

Edit: dit heb ik me laten vertellen, dus het kan fout zijn :p Maar aangezien meerdere mensen het al hebben gedaan, geloof ik het wel opzich

[ Voor 16% gewijzigd door jesse111 op 30-10-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
FreakGIB schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:15:
[...]

Hmm, op de PS3 was dat vaak wel gewoon mogelijk heb ik het idee, al ben ik daar nu opeens niet meer zo zeker van... Heb alleen ooit DLC gekocht voor GT5 maar ik zou niet meer weten waar ik de game origineel heb gekocht, haalde destijds ook veel in Canada (wijlen Axelmusic/PlanetAxel) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-10 09:56
LTVDKTW schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:26:
[...]

Hmm, op de PS3 was dat vaak wel gewoon mogelijk heb ik het idee, al ben ik daar nu opeens niet meer zo zeker van... Heb alleen ooit DLC gekocht voor GT5 maar ik zou niet meer weten waar ik de game origineel heb gekocht, haalde destijds ook veel in Canada (wijlen Axelmusic/PlanetAxel) :P
Offtopic:

Damn! PlanetAxel daar had ik vroeger eens een hele goedkope ps3-controller gekocht. Nu wilde ik ook een reserve voor mijn ps4 kopen, maar ik kon de site niet meer herinneren.. Maar goed, failliet dus.. :+

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
Fruitschaal schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:30:
[...]

Offtopic:

Damn! PlanetAxel daar had ik vroeger eens een hele goedkope ps3-controller gekocht. Nu wilde ik ook een reserve voor mijn ps4 kopen, maar ik kon de site niet meer herinneren.. Maar goed, failliet dus.. :+
Tip: www.videogamesplus.ca heb ik ook goede ervaringen mee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-10 22:10

zekerpixels

Victory Loves Preparation

haha kom deze net tegen,
YouTube: DESTINY (Honest Game Trailers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Lol.
En ook nog eens geen woord gelogen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
ik zit al tijdje met een vraag en wil weten hoe jullie erover denken.
ik heb bij bol.com destiny gekocht voor 64.99 ofzoiets en nu komt er straks een dlc aan en daar gaat bungie 15 euro voor vragen jongens dat is toch te gek voor wat je krijgt een paar strikes allemaal in dezelfde mappen lekker makkelijk ze hoeven niet nieuws te maken en toch verdienen ze makkelijk.
klink ik als een zeur of denken jullie er ook zo over....
het is gewoon geld jatten van mensen....vind destiny sowieso zonder dlc al karig...doe nou al 1miljoen keer hetzelfde....
oke het blijft leuk maar toch in en in triest als dit de toekomst wordt met next gen smijt ik hem eruit
O-) O-) O-)

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
e2thaj schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:09:
ik zit al tijdje met een vraag en wil weten hoe jullie erover denken.
ik heb bij bol.com destiny gekocht voor 64.99 ofzoiets en nu komt er straks een dlc aan en daar gaat bungie 15 euro voor vragen jongens dat is toch te gek voor wat je krijgt een paar strikes allemaal in dezelfde mappen lekker makkelijk ze hoeven niet nieuws te maken en toch verdienen ze makkelijk.
klink ik als een zeur of denken jullie er ook zo over....
het is gewoon geld jatten van mensen....vind destiny sowieso zonder dlc al karig...doe nou al 1miljoen keer hetzelfde....
oke het blijft leuk maar toch in en in triest als dit de toekomst wordt met next gen smijt ik hem eruit
O-) O-) O-)
Holy shit?! 65 euro bij bol.com? Waarom kijk je niet ff in de pricewatch? Of op budgetgaming?
Staat sowieso wel een goedkopere site op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
jesse111 dat is niet de clue van het verhaal haha

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Tja.. Hoe dan ook wordt je genaaid. Vroeger met bijvoorbeeld medal of Honor allied assault. 45 euro betaald voor de game èn vervolgens is er nooit een enkele multiplayer map bij gekomen (en het waren er maar 3....lol) terwijl het een gigantische userbase had. Vind het al heel wat dat ik 100+ uur erin heb zitten. Dus geld goed besteed. En ook de nieuwe raid wil ik best 15 euro voor betalen. Gaat zeker weer flink aantal uur in zitten.

Pagina: 1 ... 103 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2