Is dit alleen voor Nederlands, of heel Europa?
Handtec had het in de mail over 25 maart
hopelijk alleen NLgwsoldier schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:27:
Is dit alleen voor Nederlands, of heel Europa?
Best wel redelijke faalulTimaS schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:31:
Het is wel grappig als je naar http://www.htc.com/nl/ gaat en dan een intro filmpje te zien krijgt met de tekst: "Het wachten is voorbij."
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Maar het doet lijken alsof die al leverbaar is, is gewoon grappigCLB schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:34:
Helemaal nietZe hebben het toch niet over levertijd, gewoon over het bekendmaken van hun toestel...
Waarom reageer ik eigenlijk, je trasht HTC (de laatste tijd) wel erg veel![]()
niet echtalwaysleft schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:35:
[...]
Maar het doet lijken alsof die al leverbaar is, is gewoon grappig
[ Voor 99% gewijzigd door FrankGuthrie op 13-03-2013 15:40 ]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
[ Voor 12% gewijzigd door alwaysleft op 13-03-2013 15:54 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik had hetzelfde probleem. Had een micro sim ontvangen maar deze zit als het goed is (bij VF althans) nog in een normale sim vast. Dat betekent dat je hem hier nog een keer uit kunt klikken en dus alsnog je sim in je niet-micro sim telefoon kunt gebruikenyannickie111 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:02:
Ik kreeg weer enigzins vertrouwen in HTC na de introductie van de One. (Het vertrouwen was weg doordat HTC alle Desire HD eigenaren heeft genaaid met een update, die niet kwam. En later een short and sweet actie, waar alleen HTC beter van werd.)
Maar door steeds uitstellen is het vertrouwen snel weer weg...![]()
Maar even mijn persoonlijke situatie (over een telefoon uiteraard):
Ik heb eergister mijn contract opgezegd, en deze loopt 12 april af.
Stel ik bestel een HTC One i.c.m. abonnement. Dan zal de simkaart al eerder geleverd worden, en de telefoon pas later. Het probleem is alleen dat mijn oude telefoon een normale simkaart heeft, en de One een microsim...
Kan iemand mij vertellen of de simkaart die je krijgt (bij Tele2) een gewone simkaart is, met zo;n stansrandje erin voor microsim? In dat geval zou ik een paar dagen mijn oude telefoon kunnen gebruiken, simkaart veranderen naar microsim, en overstappen op de One...
http://dx.com/p/micro-sim...pter-color-assorted-49259yannickie111 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:02:
Ik kreeg weer enigzins vertrouwen in HTC na de introductie van de One. (Het vertrouwen was weg doordat HTC alle Desire HD eigenaren heeft genaaid met een update, die niet kwam. En later een short and sweet actie, waar alleen HTC beter van werd.)
Maar door steeds uitstellen is het vertrouwen snel weer weg...![]()
Maar even mijn persoonlijke situatie (over een telefoon uiteraard):
Ik heb eergister mijn contract opgezegd, en deze loopt 12 april af.
Stel ik bestel een HTC One i.c.m. abonnement. Dan zal de simkaart al eerder geleverd worden, en de telefoon pas later. Het probleem is alleen dat mijn oude telefoon een normale simkaart heeft, en de One een microsim...
Kan iemand mij vertellen of de simkaart die je krijgt (bij Tele2) een gewone simkaart is, met zo;n stansrandje erin voor microsim? In dat geval zou ik een paar dagen mijn oude telefoon kunnen gebruiken, simkaart veranderen naar microsim, en overstappen op de One...
Da's een goeie. Kan sowieso handig zijn om die 1 te hebben voor als de telefoon een keer onverhoopt opgestuurd moet worden ter reparatie o.i.d. En voor die paar cent...omgwtfbbq schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:06:
[...]
http://dx.com/p/micro-sim...pter-color-assorted-49259
Voor 75 cent inclusief verzenden heb je een adaptertje, kun je naar hartelust switchen als je een microsim krijgt
Uhm, dan heb je hem 4 weken eerder....ik heb nog niks in de pre order staanCLB schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:55:
Genoeg kennissen en vrienden ja
En dan? Dan betaal je niet veel minder om het toestel een weekje of wat eerder te hebben? Makes you happy?
En ook nog eens voor 500 euro.gwsoldier schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 17:35:
op www.profijtnu.nl kan je hem nu bestellen en dan heb je hem morgen in huis.
Volgens de klantenservice hebben ze de telefoon rechtstreeks van HTC gekregen.
ik vertrouw dit niet.. iemand ervaring met deze webshop?
Totaal niet betrouwbaar, KvK nummer slaat nergens op (is van een administratiekantoor in Rotterdam) en het rekeningnummer is blijkbaar al eerder verbonden met een scam.gwsoldier schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 17:35:
op www.profijtnu.nl kan je hem nu bestellen en dan heb je hem morgen in huis.
Volgens de klantenservice hebben ze de telefoon rechtstreeks van HTC gekregen.
ik vertrouw dit niet.. iemand ervaring met deze webshop?
Hahaha geweldig,,M-en-M schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 17:49:
[...]
Totaal niet betrouwbaar, KvK nummer slaat nergens op (is van een administratiekantoor in Rotterdam) en het rekeningnummer is blijkbaar al eerder verbonden met een scam.
Bovendien is de webpagina gewoon direct gestolen uit de demo modus van dit thema. De linkjes heten zelfs nog "catalog/view/theme/metroshop/".
Ik vermoed dat het afhangt van hoeveel Hi in de pre-order heeft besteld. Als ze nog genoeg over hebben uit de eerste batch (er van uitgaande dat ze die dan compleet ontvangen), zou je denk ik op tijd zijn.jvang schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 18:41:
Betekend dit nu dat als ik nu verleng bij hi dat ik onder de pre order val en hem alsnog 2 april ontvang of ben ik daar al te laat mee?
Verwijderd
Hmm als dit waar is zullen de overige unbranded toestellen ook rond deze datum uitgeleverd moeten worden toch?Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:04:
Hmmm, pre-order bij Hi is levering volegns mij al 27 maart (zoals is aangegeven in een van de eerdere posts). Gelukkig heb ik op 27 februari gepreorderd dus hopen dat ik nog (maar) 2 weken hoef te wachten
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Dus toch, wellicht, heel misschien, als het zonnetje gaat schijnen, er leven wordt gevonden op Mars en de nieuwe paus er ook in gelooft, positief nieuws voor de mensen die al hebben gepre-orderd.Nog geen witte rook voor HTC One. Vanaf 15 April op de plank in NL, pre-orders wellicht eerder. Excuses voor ongemak. We zijn volop bezig.
[ Voor 16% gewijzigd door Óglaigh op 13-03-2013 22:02 ]
Onze Mark reageerde net op een tweet van Arnoud Wokke met "lol".CanonBoy schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 21:54:
Mark Moons op Twitter:
[...]
Dus toch, wellicht, heel misschien, als het zonnetje gaat schijnen, er leven wordt gevonden op Mars en de nieuwe paus er ook in gelooft, positief nieuws voor de mensen die al hebben gepre-orderd.
Als een bedrijf " pre-orders wellicht eerder. " zegt bedoelen ze "komen niet eerder, sorry"CanonBoy schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 21:54:
Mark Moons op Twitter:
[...]
Dus toch, wellicht, heel misschien, als het zonnetje gaat schijnen, er leven wordt gevonden op Mars en de nieuwe paus er ook in gelooft, positief nieuws voor de mensen die al hebben gepre-orderd.
hier zou ie met 3 werkdagen beschikbaar moeten zijn. Goede prijs ook.alwaysleft schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 00:14:
http://geizhals.de/htc-one-32gb-silber-a907222.html
Goede website, hier kun je zien waar die In Duitsland bij de winkels op voorraad komt:..
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
haha gewoon blijven hopenReplay256 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 08:00:
Bij Saturn en MM staat "Verkrijgbaar vanaf 18-3-13" geloof er geen kl**t van. ik hoop morgen de mijne te ontvangen,
[ Voor 63% gewijzigd door CLB op 14-03-2013 08:54 ]
O Oke ,, Ja dan je mag inderdaad hopen bij saturn&MM . er is inmiddels al een nieuwe paus misschien kan hij nog iets doen
zie het idd staan, geloof er ook niks vanReplay256 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 08:00:
Bij Saturn en MM staat "Verkrijgbaar vanaf 18-3-13" geloof er geen kl**t van. ik hoop morgen de mijne te ontvangen,
[ Voor 18% gewijzigd door alwaysleft op 14-03-2013 09:22 ]
welke website bedoel jij?Replay256 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 08:50:
[...]
Hopen in wat?. ik heb al een bevestigen mail gehad van Amazon.de dat ie morgen wordt geleverd.
Besteld! Dank, had ik even niet aan gedacht.omgwtfbbq schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:06:
[...]
http://dx.com/p/micro-sim...pter-color-assorted-49259
Voor 75 cent inclusief verzenden heb je een adaptertje, kun je naar hartelust switchen als je een microsim krijgt
Je hebt wel ontzettend geluk, op XDA heeft nog niemand van Amazon.de zo'n mail gehad, zelfs niet als ze nog eerder besteld hadden. Nou is de steekproef nog maar n=5 groot, maar tochReplay256 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 08:50:
[...]
Hopen in wat?. ik heb al een bevestigen mail gehad van Amazon.de dat ie morgen wordt geleverd.
'Iets' zegt mij dat we het over 3 uur zullen wetenCLB schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 08:53:
Ben benieuwd wat vandaag allemaal brengt... Review van Tweakers...?
[ Voor 10% gewijzigd door SmiGueL op 14-03-2013 10:20 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Als je nu belt zullen ze waarschijnlijk zeggen dat het een fout ismregeling2005 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:12:
Kreeg net van Expansys deze mail :
De goederen die u bij ons bestelt heeft, en gekoppeld zijn aan de
bovengenoemde order referentie nummer, zijn nu beschikbaar. Kunt u de
order bevestigen zodat we u de goederen zo snel mogelijk kunnen opsturen
Ja ik weet niet eerst zien dan geloven, heb verder ook helemaal niets gehoord alleen dat de telefoon vrijdag wordt geleverd, ik wacht al 2 maanden 1 dag of 2 weken kan er ook wel bij..wph schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:54:
[...]
Je hebt wel ontzettend geluk, op XDA heeft nog niemand van Amazon.de zo'n mail gehad, zelfs niet als ze nog eerder besteld hadden. Nou is de steekproef nog maar n=5 groot, maar toch
Gelukkig is geduld een schone zaak.Hij is overal vertraagd... helaas
Kun je eens vragen waarom hij zit te tweeten en niet aan een lopende band staat te helpen de telefoons te makenCanonBoy schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:40:
Ik heb weer eens contact gehad met Mark Moons, heb gevraagd of de telefoon alleen in Nederland vertraagd was, maar volgens hem is hij overal vertraagd:
[...]
Gelukkig is geduld een schone zaak.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nou we gaan het zien, Amazon verzend mails willen nog al eens scheef gaan bij Pre-order producten namelijk.Replay256 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 08:50:
[...]
Verwijderd
CanonBoy schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:40:
Ik heb weer eens contact gehad met Mark Moons, heb gevraagd of de telefoon alleen in Nederland vertraagd was, maar volgens hem is hij overal vertraagd:
[...]
Gelukkig is geduld een schone zaak.
In Duitsland zijn er tot nu toe alleen bij O2 wat telefoons uitgeleverd en alleen voor mensen die een abonnement verlengen of afsluiten. Dan praat je misschien over enkele tientallen of honderden telefoons. Dat is echt een zeer marginaal aantal, dus ik denk dat het statement "Hij is overal vertraagd' zeker houdbaar is. Er is nog geen enkele retailer die uitgeleverd heeft.Verwijderd schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:44:
Oh vandaar dat hij in Duitsland al monjesmaat verkrijgbaars is.
Wat een lulverhaal die Mark zegt gewoon niets nieuws,HTC weet heus wel op welke datum de eerste batch eruit gaat.
Laat hij dat even zeggen dan zegt hij iig iets nieuws![]()
[...]
Neehoor, je doelt op dit?SmiGueL schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:09:
[...]
'Iets' zegt mij dat we het over 3 uur zullen weten
*kan de bron niet meer vinden, heb je die niet toevallig verwijderd CLB?![]()
Jammer dat ie hier niet uit komt vandaag, zou een leuk verjaardagscadeau zijn
[ Voor 16% gewijzigd door desalniettemin op 14-03-2013 10:51 ]
ik hoop dat, dat een grapje isdesalniettemin schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:51:
Mooi toestel, maar dan wel in het zwart graagHeb ook de S4 van Samsung al gezien op een amerikaanse site. Die is nóg mooier
Als het tenminste het uiteindelijke model wordt
link, please..desalniettemin schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:51:
Mooi toestel, maar dan wel in het zwart graagHeb ook de S4 van Samsung al gezien op een amerikaanse site. Die is nóg mooier
Jup, dacht dat het een losse afbeelding was dus bij die kat post scrolde ik door
[ Voor 44% gewijzigd door SmiGueL op 14-03-2013 10:57 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Staat gewoon allemaal in: Samsung Galaxy S IV: Geruchten-topicReplay256 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:54:
link, please..
Heb je gedronken?desalniettemin schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:51:
Helaas gaat hem niet worden die S4, ik zou zeggen zoek de verschillen.. ik hoop dat Samsung ons gaat verrassen maar het lijkt erop dat dit 't gaat worden..CLB schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:55:
[...]
Staat gewoon allemaal in: Samsung Galaxy S IV: Geruchten-topic
[ Voor 4% gewijzigd door jvang op 14-03-2013 13:28 ]
Ik heb zojuist exact hetzelfde ontvangen. Dit versterkt mijn dubieuze negatieve onderbuik gevoel dat ik overhield na het lezen van de shopreviews...dlyxe schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 13:23:
Ik zie bij Expansys dat mijn order bevestigd is, maar als ik naar de order kijk dan staat er nog onderstaande:
"We wachten op voorraad van de leverancier om uw bestelling te vervullen."
Als je daar goed leest, betreft dit een externe aanbieder en niet amazon zelf. Amazon biedt hem dus helemaal niet aan op dit moment.. In "Mein konto" staat helaas nog geen leverdatum vanuit Amazon vermeld bij m'n order.. benieuwd hoe lang het duurt voor ik de One kant ontvangen, begin wel een beetje ongeduldig te worden na een kleine maand wachten op een iPhone 5 (verkocht) en 3 weken wachten op een Xperia Z (geannuleerd).Replay256 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:23:
Nou Amazon.de heeft net ook z'n prijs voor HTC one met 100.- verhoogd..met levertijd van 1 a 3 weken..
De wijzen komen uit het Oosten!
Hmm bij iedereen hetzelfde dus, nou vanaf morgen dan nog maar een maandje wachtenpaul-s83 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 20:49:
Gisteren abbo verlengd online bij t-mobile. Vandaag bericht gehad van Amp logistics dat de verwachte leverdatum tussen de 10 en 15 april ligt. Nog even geduld helaas
[ Voor 46% gewijzigd door Malarky op 15-03-2013 02:42 ]
Verwijderd
Op dit moment zeker niet, maar je moet Samsung zeker niet onderschatten, met hun marketing..Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:52:
Voor mij heeft de HTC one er een concurrent minder bij oftewet geen concurrentie meer.
Nu wel nog ff leveren:)
Volgens mij bedoelt hij voor zichzelf; ik kan zijn mening ook prima delen!Replay256 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:13:
[...]
Op dit moment zeker niet, maar je moet Samsung zeker niet onderschatten, met hun marketing..
ik persoonlijk denk dat ze zeker HTC een klap kunnen geven, zelfde kan gebeuren als met de HTC one X vorige jaar..
Je begrijpt hem niet helemaal, er zit namelijk een stukje sarcasme in zijn zin..... Hij bedoelt namelijk te zeggen dat de Samsung Galaxy S4 voor hem geen concurrent meer is t.o.v. de HTC One....Replay256 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:13:
[...]
Op dit moment zeker niet, maar je moet Samsung zeker niet onderschatten, met hun marketing..
ik persoonlijk denk dat ze zeker HTC een klap kunnen geven, zelfde kan gebeuren als met de HTC one X vorige jaar..
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Bullet NL schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:25:
Nu maar hopen dat HTC de aantallen aan kan die Samsung nu met de S4 laat liggen, misschien kunnen ze ruimte in kopen bij de fabrieken van Samsung![]()
![]()
[ Voor 8% gewijzigd door Señor Sjon op 15-03-2013 10:33 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
Verwijderd
dlyxe schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:35:
Bij mijn bestelling bij Expansys staat nu "Op voorraad bij onze leverancier - 15 Dagen", oftewel 1 april.....
Grappig dat hun zeggen het sneller te kunnen leveren dan iedereen in NL, hou maar op z'n vroegst de eerste week van April aan, denk dat Hi geen idee heeft wanneer het toestel binnen komt.jvang schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:02:
Reactie van hi klantenservice:
Bedankt voor je e-mail.
Je geeft aan dat je wilt weten of je de HTC One op 27-03-2013 ontvangt als je het toestel nu zal bestellen. De voorinschrijving is nog geopend. Zodra het toestel leverbaar is dan wordt deze direct naar je verstuurd. Naar verwachting is dit op 27-03-2013. Het kan echter zijn dat erg veel klanten dit toestel hebben besteld. Dit kan ik helaas niet inzien. Ik snap dat dit vervelend is. Mocht het zijn dat het toestel toch later wordt geleverd, dan ontvang je hierover een bericht.
Groeten van Hi,
Ellen
Klantenservice Hi
ze kunnen alles van je zien maar niet hoeveel pre orders er zijn. Maar ben benieuwd
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Weet ik niet, ben momenteel op me werk,, ben pas vanavond thuis. om eerlijk te zijn verwacht ik hem ook helemaal niet. ik heb vorige week een mail gekregen dat ie vandaag afgeleverd zou worden. verder niets gehoord. ook geen track&trace. ik zal straks ff een mailtje sturen.
T-Mobile is wat dat betreft duidelijker, 10 tot 15 april, alles wat eerder valt is mooi meegenomen. Ik vertrouw Hi niet met hun data eerlijk gezegd...jvang schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:48:
kreeg in de live chat gisteren hetzelfde antwoord. levering van de pre orders start 27-03, maar kan zijn dat niet elke pre order dan vervuld kan worden. In een andere mail hield HI zich meer op de vlakte; Wordt geleverd zodra hij beschikbaar is. Ja duh!dat mag ik hopen ja.
Maar ik probeer mij maar in te stellen op 15 april dan kan altijd meevallen
[ Voor 8% gewijzigd door Señor Sjon op 15-03-2013 13:22 ]
Ooh zo, dacht dat hij ook echt onderweg is, ben benieuwd.Replay256 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:37:
[...]
Weet ik niet, ben momenteel op me werk,, ben pas vanavond thuis. om eerlijk te zijn verwacht ik hem ook helemaal niet. ik heb vorige week een mail gekregen dat ie vandaag afgeleverd zou worden. verder niets gehoord. ook geen track&trace. ik zal straks ff een mailtje sturen.
"Naar verwachting" is heel gevaarlijk bij KPN.jvang schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:02:
Reactie van hi klantenservice:
Bedankt voor je e-mail.
Je geeft aan dat je wilt weten of je de HTC One op 27-03-2013 ontvangt als je het toestel nu zal bestellen. De voorinschrijving is nog geopend. Zodra het toestel leverbaar is dan wordt deze direct naar je verstuurd. Naar verwachting is dit op 27-03-2013. Het kan echter zijn dat erg veel klanten dit toestel hebben besteld. Dit kan ik helaas niet inzien. Ik snap dat dit vervelend is. Mocht het zijn dat het toestel toch later wordt geleverd, dan ontvang je hierover een bericht.
Groeten van Hi,
Ellen
Klantenservice Hi
ze kunnen alles van je zien maar niet hoeveel pre orders er zijn. Maar ben benieuwd
Ik verwacht niet dat hij nog met de huidige (oude) abonnementen of F&F komt te staan, ik gok op een datum na 2 April, tijdens mijn gesprek met F&F kreeg ik te horen dat ze de toestellen pas op hen website zetten op moment dat ze echt leverbaar zijn.Senor Sjon schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:15:
Mooi, meestal verschijnt ie opeens ook binnen F&F. Ik hoop binnen nu en twee weken met een acceptabele prijs en medialink.
Dat is dan vreemd want volgens mij was dit met de iPhone en de Sony Z niet het geval die laatste staat nog steeds op lange levertijd.Bullet NL schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 14:14:
[...]
Ik verwacht niet dat hij nog met de huidige (oude) abonnementen of F&F komt te staan, ik gok op een datum na 2 April, tijdens mijn gesprek met F&F kreeg ik te horen dat ze de toestellen pas op hen website zetten op moment dat ze echt leverbaar zijn.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq