Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: HTC One Unboxing

Unboxing video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Rubman schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 14:16:
[...]

Dat is dan vreemd want volgens mij was dit met de iPhone en de Sony Z niet het geval die laatste staat nog steeds op lange levertijd.
Voor zowel de iPhone als Xperia Z geld dat ze wel voorradig zijn geweest, de Z ook... Dat hij nu een langere levertijd heeft doet daar niets aan af.

Ik denk dat de One niet voor April op F&F staat, de HTC One stond pas op F&F op moment dat hij ook in de Vodafone winkels lag.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:31
Bullet NL schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 14:14:
[...]

Ik verwacht niet dat hij nog met de huidige (oude) abonnementen of F&F komt te staan, ik gok op een datum na 2 April, tijdens mijn gesprek met F&F kreeg ik te horen dat ze de toestellen pas op hen website zetten op moment dat ze echt leverbaar zijn.
Niet helemaal waar. In de reguliere shop kan je wel de One kiezen als Pre-Order en ook de Z staat ertussen. Het is volstrekte willekeur, want de Z kwam ook opeens langsdwarrelen bij F&F. Of ze zijn vergeten de One uit het systeem te halen, want formeel was vandaag de release. Ze zouden echt een fieldday hebben gehad als het toestel nu in de winkel lag. Ik denk dat een paar mensen bij HTC zich wel voor de kop kunnen slaan.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-09 13:49
Uit de UK komen nu inderdaad veel meldingen van mensen die de One binnen hebben gekregen, of morgen binnen krijgen. Dan misschien toch maar een pre-order in de UK plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CanonBoy schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:18:
Uit de UK komen nu inderdaad veel meldingen van mensen die de One binnen hebben gekregen, of morgen binnen krijgen. Dan misschien toch maar een pre-order in de UK plaatsen?
Vraag alleen is dan of zij voldoende toestellen hebben om aan alle orders te voldoen anders ben je nog aan het wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:47:
[...]

Vraag alleen is dan of zij voldoende toestellen hebben om aan alle orders te voldoen anders ben je nog aan het wachten.
Zijn allemaal mensen met abonnementen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Eindelijk weer eens een zwarte :)

Ik zie ook dat zijn Zwarte One lijd aan het "iPhone syndroom". Wat is: Prachtig design wegstoppen in een lelijke case omdat je bang bent voor beschadiging.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:57

westergas

rikkie_pc

Donstil schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 01:06:
[...]

Eindelijk weer eens een zwarte :)

Ik zie ook dat zijn Zwarte One lijd aan het "iPhone syndroom". Wat is: Prachtig design wegstoppen in een lelijke case omdat je bang bent voor beschadiging.
Zo nu twijfel ik ook! Zilver of toch zwart. Nee zwart is mooier. Of toch zilver? Nee.... Of toch....? ;)

En idd hoe kom je erbij om zo'n mooi apparaat te verstoppen? Nooit gedaan...zal het ook nooit doen.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:14

wontcachme

You catch me? No you wont

westergas schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 10:57:
[...]

Zo nu twijfel ik ook! Zilver of toch zwart. Nee zwart is mooier. Of toch zilver? Nee.... Of toch....? ;)

En idd hoe kom je erbij om zo'n mooi apparaat te verstoppen? Nooit gedaan...zal het ook nooit doen.
Ben zelf voor de zilver gegaan maar ook onderhand een week zitten twijfelen. Uiteindelijk is het zilver geworden voor mij om een paar redenen:
- Gaf mij meer de WoW factor
- In de video's met de zwarte One zag je vaak heel goed vingerafdrukken/aanraakpunten op de achterkant
- ik vond het te zwart. Normaal vind ik dat niet erg, maar het was me gewoon iets te donker en dan mis je toch wat mooie style punten (speakers zag je bijna niet, mooie lijntjes op de achterkant)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Smaken verschillen natuurlijk, maar ik snap echt niet waarom je de zwarte zou willen. Het vernieuwende prachtige design komt in wit/zilver zo ontzettend veel beter uit. Met name het belangrijkste: het contrast tussen het pikzwarte scherm dat gedeeltelijk over de zijkant van de wit/zilveren behuizing ligt. De zwarte versie doet, vind ik, totaal geen eer aan het design. Maarja, smakelijk verschillen. Dat blijkt maar weer eens duidelijk!

[ Voor 18% gewijzigd door joblamie op 16-03-2013 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

westergas schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 10:57:
[...]

Idd, nooit begrepen zoiets, iPhones met zo'n enorme rubberen case erom. En maar afgeven op het design van andere telefoons 8)7

Maar goed, m'n geduld wordt aardig op de proef gesteld :P Een tijdje terug was er hier iemand die een email had gekregen van Amazon.de. Heeft die persoon zijn telefoon inmiddels al, of bleek dat een foutieve email?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog niemand in Nederland tegengekomen die hem al heeft ook niet op buitenlandse fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
wph schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 11:51:
[...]

Idd, nooit begrepen zoiets, iPhones met zo'n enorme rubberen case erom. En maar afgeven op het design van andere telefoons 8)7

Maar goed, m'n geduld wordt aardig op de proef gesteld :P Een tijdje terug was er hier iemand die een email had gekregen van Amazon.de. Heeft die persoon zijn telefoon inmiddels al, of bleek dat een foutieve email?
Weet niet of je mij bedoelt maar ik heb ook een mailtje vorige week ontvangen van Amazon, (i natuurlijk helemaal blij) dat de HTC de 15e geleverd zou worden, HELAAS gisteren avond deze mail ontvangen,
!@#$%zooi,, maar ja, wacht al 2 maanden 2 a 3 weken kan er ook nog wel bij..

Bitte entschuldigen Sie die Verzögerung!

Ich muss Sie noch um etwas Geduld bitten. Ihre Bestellung wird noch bearbeitet. Leider kann unser Großhändler Ihren Artikel " HTC One Smartphone (11,9 cm (4,7 Zoll) Touchscreen-Display, Ultrapixel Kamera, 32 GB interner Speicher, 1,7 GHz Quad-Core Prozessor, 2 GB RAM, LTE, NF " im Moment nicht liefern. Es sollte aber nicht mehr allzu lange dauern. Der Einkauf ist informiert und hat ein festes Augenmerk auf Ihre Bestellung gerichtet.

Diese Lieferzeit ergibt sich aus unseren Bestellsystemen, die sich tagesaktuell an erhöhter Nachfrage oder eventuellen Lieferverzögerungen bei einem Zulieferer orientieren und daraufhin automatisch einen sicheren Bereitstellungszeitraum erzeugen. Sobald bestehende Engpässe beseitigt sind, wird die Verfügbarkeitsanzeige mit neuen, kürzeren Lieferzeiten aktualisiert.
Je nach Lieferant beziehungsweise Großhändler ergeben sich Unterschiede bei der Zeitspanne, innerhalb der wir die Ware erhalten und an Sie versenden können.

Genauere Angaben oder eine Liefergarantie können wir nicht geben. Ich verstehe natürlich, dass das im Einzelfall etwas unbefriedigend sein kann
:( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Replay256 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 12:40:
[...]

Weet niet of je mij bedoelt maar ik heb ook een mailtje vorige week ontvangen van Amazon, (i natuurlijk helemaal blij) dat de HTC de 15e geleverd zou worden, HELAAS gisteren avond deze mail ontvangen,
!@#$%zooi,, maar ja, wacht al 2 maanden 2 a 3 weken kan er ook nog wel bij..
Ja idd, jij was het. Das idd pech, ben je helemaal blij dat je hem krijgt, valt het nog harder tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Ja echt balen!!.. eerst XZ die niet geleverd werd en nu weer de HTC.

Ik heb wel begrepen van mijn duitse collegas dat O2 wel levert, zou je hem ook los in de winkel kunnen kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O2 alleen met abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:54
Ik heb nog niets gehoord van amazon.de helaas..

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:23

Grudgie

PSN: Grudgie7

Waar pre ordenen jullie de telefoon? Met Abbo of los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:28
Bij hi gedaan. Met abbo. Ja, lease is duur. Maar 1 jarig heb ik en mijn toestellen zijn nog nooit stuk gegaanm dus dan loont t op zich wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-08 11:19
Net in Duitsland geweest en daar stond bij een O2 winkel inderdaad een One als demomodel. Ze schijnen dus toch mondjesmaat te verschijnen. Maar bij een concurerende winkel even verderop hadden ze niks. Misschien dat O2 voorrang krijgt.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:34
jvang schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 21:54:
Bij hi gedaan. Met abbo. Ja, lease is duur. Maar 1 jarig heb ik en mijn toestellen zijn nog nooit stuk gegaanm dus dan loont t op zich wel.
Even een vraagje:

Ik heb vorig jaar verlengd bij via Hi en ben toen overgezet naar MTV mobile omdat ik geen lease wilde. Ik heb toen ook goed kunnen onderhandelen over de prijs van het toestel en korting op mijn abo. MTV mobile is met T-Mobile in zee gegaan en de huidige klanten vallen nu weer onder Hi. Ik kan nu dus weer bij Hi verlengen, alleen is mijn vraag is er ook op die lease prijzen te onderhandelen?

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
arbraxas schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 22:21:
Net in Duitsland geweest en daar stond bij een O2 winkel inderdaad een One als demomodel. Ze schijnen dus toch mondjesmaat te verschijnen. Maar bij een concurerende winkel even verderop hadden ze niks. Misschien dat O2 voorrang krijgt.
wel alleen met abonnement helaas in de fysieke winkels :( alleen online verkoopt O2 los...maja, moet je in duitsland wonen. Nog een maandje wachten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:28
Golf2vr6 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 23:47:
[...]

Even een vraagje:

Ik heb vorig jaar verlengd bij via Hi en ben toen overgezet naar MTV mobile omdat ik geen lease wilde. Ik heb toen ook goed kunnen onderhandelen over de prijs van het toestel en korting op mijn abo. MTV mobile is met T-Mobile in zee gegaan en de huidige klanten vallen nu weer onder Hi. Ik kan nu dus weer bij Hi verlengen, alleen is mijn vraag is er ook op die lease prijzen te onderhandelen?
geen idee. Weet wel dat als je belt en zegt dat je twijfelt om ver te stappen je wel eens 5euro korting krijgt. maar ik betaal ff ruim 50 euro per maand met een nieuw toestel zonder bij betaling. elk jaar een nieuwe! Dat vindt ik het wel waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
jvang schreef op zondag 17 maart 2013 @ 05:37:
[...]

geen idee. Weet wel dat als je belt en zegt dat je twijfelt om ver te stappen je wel eens 5euro korting krijgt. maar ik betaal ff ruim 50 euro per maand met een nieuw toestel zonder bij betaling. elk jaar een nieuwe! Dat vindt ik het wel waard
50 euro???

Goedkoopste optie voor HTC ONE 1 jaar:

nu €57,50 /mnd
Na 6 maanden voor €64,00 / per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
600 euro abo voor een toestel van 700 euro? Dat zie ik niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
Senor Sjon schreef op zondag 17 maart 2013 @ 09:12:
600 euro abo voor een toestel van 700 euro? Dat zie ik niet gebeuren.
Het wordt in totaal dan 729 Euro hè (6 maal 64 plus 6 maal 57.50). Alsnog super netjes imho.
Spijt dat ik nét voor het eerst een Sim only heb afgesloten :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Brad Pitt schreef op zondag 17 maart 2013 @ 09:34:
[...]

Het wordt in totaal dan 729 Euro hè (6 maal 64 plus 6 maal 57.50). Alsnog super netjes imho.
Spijt dat ik nét voor het eerst een Sim only heb afgesloten :P
Hoe er rekening mee dat dit lease is in combi met 500mb/75min, wil je het toestel na een jaar overnemen dan komt er nog wel zo'n 300 euri bij ;-)

PS Wat doe jij hier in het HTC One topic....??? Heeft de S4 jou ook niet overtuigd?

[ Voor 9% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-03-2013 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
Golf2vr6 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 09:45:
PS Wat doe jij hier in het HTC One topic....??? Heeft de S4 jou ook niet overtuigd?
Hahaha er zal serieus vrijwel niemand zó absurd tevreden zijn met zijn S2 en zó heeft zitten uitkijken naar de S4 (omdat de S3 het net niet was (voor mij)) en zó teleurgesteld zijn :P Als de One gewoon makkelijk te unlocken en rooten is en er zijn wat leuke custom Roms om mee te spelen ga ik die halen. F*ck die S4 >>|

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Brad Pitt schreef op zondag 17 maart 2013 @ 09:56:
[...]

Hahaha er zal serieus vrijwel niemand zó absurd tevreden zijn met zijn S2 en zó heeft zitten uitkijken naar de S4 (omdat de S3 het net niet was (voor mij)) en zó teleurgesteld zijn :P Als de One gewoon makkelijk te unlocken en rooten is en er zijn wat leuke custom Roms om mee te spelen ga ik die halen. F*ck die S4 >>|
Haha, Ik was helemaal weg van mijn S2 (nu nog, alleen gebruikt mijn vriendin hem....en klaagt dan als ik er weer eens een andere rom e.d. opgezet heb) en heb nu de S3. Ik had gehoopt dat de S4 weer de wow factor van de S2 zou hebben...maar helaas. De Sensation en de One X hebben me nooit kunnen boeien, maar de One trok gelijk mijn aandacht. Custom Roms zal geen probleem zijn als ik zo op XDA kijk.

Ik denk dat ik mijn sig over een paar weken kan veranderen.

[ Voor 3% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-03-2013 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook aan het kijken voor de One met abbo.
Nu heb ik bij Coolblue wat gevonden wat volgens mij een redelijke prijs heeft.

Dit is een 1 jarig abonnement:
450min
X-Large internet: 1,5GB
€55,- per maand en dan nog €126,- bijbetalen voor toestel.
Totaal: €786,-

Heb alleen geen ervaring met het Tele2 netwerk,is dit ok? en of er misschien nog een addertje onder het gras zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2013 @ 10:15:
Ben ook aan het kijken voor de One met abbo.
Nu heb ik bij Coolblue wat gevonden wat volgens mij een redelijke prijs heeft.

Dit is een 1 jarig abonnement:
450min
X-Large internet: 1,5GB
€55,- per maand en dan nog €126,- bijbetalen voor toestel.
Totaal: €786,-

Heb alleen geen ervaring met het Tele2 netwerk,is dit ok? en of er misschien nog een addertje onder het gras zit?
t-mobile netwerk, en je vergeet 30 euro aansluitkosten ;-)

Zie hem nergens anders voor die prijs in combi met dat abo.

[ Voor 5% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-03-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
Wat is het goedkoopste site waar je de HTC one los kan halen..

Ik weet dat GSMWEB voor 645 euro verkoopt inc. verzend kosten
(http://www.gsmweb.nl/forms/los105.htm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Karish schreef op zondag 17 maart 2013 @ 13:19:
Wat is het goedkoopste site waar je de HTC one los kan halen..

Ik weet dat GSMWEB voor 645 euro verkoopt inc. verzend kosten
(http://www.gsmweb.nl/forms/los105.htm)
Zelf wil ik de HTC One ook los kopen.

Nette prijs bij GSMWEB, alleen heb ik totaal geen ervaring met die webshop en op Tweakers kan ik er ook geen ervaringen over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Grudgie schreef op zondag 17 maart 2013 @ 13:25:
[...]

Zelf wil ik de HTC One ook los kopen.

Nette prijs bij GSMWEB, alleen heb ik totaal geen ervaring met die webshop en op Tweakers kan ik er ook geen ervaringen over vinden.
Ik heb prima ervaring met GSMWEB, ze zijn al jaren actief en doen gewoon wat ze zeggen.
Maar goed, zo heb ik ook prima ervaringen met GSM.nl (voor dat ze failliet gingen) en nog een dozijn andere webshops.

De prijs op GSMWEB laat wel zien dat er nog steeds marge zit om de prijs te verlagen. Ik verwacht dan ook dat de prijs nog meer richting de 600 euro op gaat schuiven. Al was het maar om Samsung flink in de wielen te rijden met hun advies prijs van 699.- euro voor de S4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
:') wat een kansloze shop zo te lezen, dan zou ik er wel 10 euro voor over hebben om bij een iets betrouwbaardere shop te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
ArcticWolf schreef op zondag 17 maart 2013 @ 13:38:
[...]

:') wat een kansloze shop zo te lezen, dan zou ik er wel 10 euro voor over hebben om bij een iets betrouwbaardere shop te kopen.
Het is dus heel verschillend, ik heb zeker 10 verlengingen laten lopen via GSMWEB, allemaal zonder enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
Waar hebben jullie een pre-order geplaats dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 13:54

Convoy

g44p

Karish schreef op zondag 17 maart 2013 @ 14:16:
Bij Hi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteld bij studentmobiel, Hollands nieuwe 2jr 275 min/sms/data +500mb extra. 16.75pm en 454 bijbetalen. Vader had een abo nodig en ik wou de One ;)

Trouwens, jaren geleden ook abos afgesloten bij gsmweb. Niks mis mee

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
856 euro, is best een redelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Karish schreef op zondag 17 maart 2013 @ 14:16:
GsmEasy

Vodafone SmS/bel 125/web 4gb. 995 voor 2 jaar.

( Ik was nog gelukkig net optijd voor dat Red inging)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 13:13
Ik heb 'm bij Belsimpel bestelt met een Tele2 abbo van twee jaar €44,- per maand en dan het toestel gratis. Wel gebrekkige communicatie vanaf die kant maarja, so be it.

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valeer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-06 10:11
BorgMan schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:55:
Ik heb 'm bij Belsimpel bestelt met een Tele2 abbo van twee jaar €44,- per maand en dan het toestel gratis. Wel gebrekkige communicatie vanaf die kant maarja, so be it.
Daar heb ik hem ook besteld, op 20 februari al! Je krijgt best wel wat te horen als je ze belt, maar uit zichzelf zullen ze niet zo snel wat laten horen... Laatste keer dat ik belde (afgelopen vrijdag) kreeg ik te horen dat ik hem binnen twee weken zou hebben. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07 08:35
valeer schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:43:
[...]

Daar heb ik hem ook besteld, op 20 februari al! Je krijgt best wel wat te horen als je ze belt, maar uit zichzelf zullen ze niet zo snel wat laten horen... Laatste keer dat ik belde (afgelopen vrijdag) kreeg ik te horen dat ik hem binnen twee weken zou hebben. Ben benieuwd!
Hier hetzelfde, nog geen updates vanzelf gekregen. Als je informeert krijg je wel wat te horen, maar volgens mij zeggen ze gewoon 2 weken omdat dat ook op de website staat. Komende week eens informeren of ze een datum kunnen geven en of ik in de eerste batch zit (3 maart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
Zelf opbellen doet inderdaad wonderen. Ook ik hoop dat ik in de eerste batch zit, op 23 maart hebben ze mijn betaing binnen gekregen dus ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Even gekeken op Coolblue, daar wordt de HTC One aangeboden voor 699. Dayum! Prijzig zeg, als je kijkt naar andere shops.
Dat scheelt toch wel dik 40-30 euries dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valeer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-06 10:11
-aad- schreef op zondag 17 maart 2013 @ 17:30:
[...]

Hier hetzelfde, nog geen updates vanzelf gekregen. Als je informeert krijg je wel wat te horen, maar volgens mij zeggen ze gewoon 2 weken omdat dat ook op de website staat. Komende week eens informeren of ze een datum kunnen geven en of ik in de eerste batch zit (3 maart).
Ik weet wel dat ik bij de eerste batch zit, heb het ook aan ze gevraagd waarom ik maar niks van ze te horen krijg... Ze hebben zelf nog geen idee wanneer de eerste telefoons binnnen komen, want ze krijgen geen datum van de leverancier... Vandaar dat er twee weken op de website blijft staan. Begin nu toch wel een beetje heel erg ongeduldig te worden en ben mijn 3 jaar oude iPhone 3gs helemaal zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:52

Fresh

nee is nee

Even uit nieuwsgierigheid gekeken in Duitsland, daar is de One aanzienlijk een stuk goedkoper (los) als hier in Nederland. Voor de mensen die een One los willen halen is misschien Duitsland een betere keus.

Link: http://www.idealo.de/prei...uct/3730729_-one-htc.html

[ Voor 3% gewijzigd door Fresh op 17-03-2013 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Gulftown schreef op zondag 17 maart 2013 @ 18:26:
Even uit nieuwsgierigheid gekeken in Duitsland, daar is de One aanzienlijk een stuk goedkoper (los) als hier in Nederland. Voor de mensen die een One los willen halen is misschien Duitsland een betere keus.

Link: http://www.idealo.de/prei...uct/3730729_-one-htc.html
Als mijn duits goed was zou ik dat graag doen. Alleen duits is voor mij echt rocket science! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
Welk duitste webshop verzend htc one naar nl.

Dit is niet de bedoeling, Op GoT houden we van eigen initiatief, een aantal (web)winkels zijn al in dit topic voorbij gekomen. Succes met je zoektocht....

[ Voor 65% gewijzigd door Bullet NL op 17-03-2013 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is er mis met even zelf kijken en uitzoeken? Amazon is een van de bekendste (en goedkoopste)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:14

wontcachme

You catch me? No you wont

Hoe zit dat eigenlijk met garantie? Ik kan hier ff snel over de grens wippen naar Saturn in Kleve. Daar is de one 100 euro goedkoper dan hier. Maar stel hij gaat kapot, moet ik dan naar Duitsland voor garantie (met mijn niet bestaande duitse taal kennis :P) of kan dat via Nederland?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
wontcachme schreef op zondag 17 maart 2013 @ 19:32:
Hoe zit dat eigenlijk met garantie? Ik kan hier ff snel over de grens wippen naar Saturn in Kleve. Daar is de one 100 euro goedkoper dan hier. Maar stel hij gaat kapot, moet ik dan naar Duitsland voor garantie (met mijn niet bestaande duitse taal kennis :P) of kan dat via Nederland?
Garantie verloopt gewoon via HTC direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-08 11:19
Net mail terug gehad van de shop waar mijn bestelling loopt.
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl.

Helaas staat de levertijd momenteel nog steeds op 2 weken. Ook wij hebben inderdaad problemen met de levering.
Wij hopen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.
Onze excuses voor het ongemak.

Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel niet om te bellen met 050-210 3404. Of te reageren met een reply op deze e-mail.

Met vriendelijke groeten,
Geen datum genoemd ondanks dat ik dit wel gevraagd had. Ik denk dat die 2 weken nog wel eens langer kon duren.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
arbraxas schreef op zondag 17 maart 2013 @ 20:34:
Net mail terug gehad van de shop waar mijn bestelling loopt.

[...]

Geen datum genoemd ondanks dat ik dit wel gevraagd had. Ik denk dat die 2 weken nog wel eens langer kon duren.
Da's praktisch hetzelfde mailtje als die ik heb gehad. Niet helemaal, dus geen copy-paste werk of standaard opmaak, but still...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentje1981
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-08 21:37
BorgMan schreef op zondag 17 maart 2013 @ 20:39:
[...]

Da's praktisch hetzelfde mailtje als die ik heb gehad. Niet helemaal, dus geen copy-paste werk of standaard opmaak, but still...
Het is gewoon jammer dat ze er neer zetten dat de levertijd 2 weken is als je geen datum kan hardmaken. Zet er dan in dat de levertijd vooralsnog onbekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 13:57

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Algebeld.nl heeft de datum bij mijn orderstatus nu ook aangepast naar 12 april. (Wel jammer, zolang er nog 20 maart stond kon ik tegen beter weten in nog wat dromen.) :-)

[ Voor 6% gewijzigd door Ippe Ziepe op 17-03-2013 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Bullet NL schreef op zondag 17 maart 2013 @ 13:39:
[...]

Het is dus heel verschillend, ik heb zeker 10 verlengingen laten lopen via GSMWEB, allemaal zonder enkel probleem.
Ik heb ook prima ervaringen met GSMWEB. Prima shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 21:52
Ik ben een beetje aan het rondzoeken naar goedkope abbo's bij de One, goedkoopste wat ik kan vinden is t-mobile abbo van 38euro per maand met 1 gig data en 420 bel minuten. Enigste nadeel is dat je dan een t-mobile branded toestel krijgt wat ik niet wil :(

Heeft iemand hier ervaring met Tele2? Deze hebben namelijk 300bm en 1,5gig voor 40euro per week maand icm een unbranded One. Alleen de vraag voor mij is of tele2 betrouwbaar is? Ze zitten op het t-mobile netwerk als ik me niet vergis?

* per maand, foutje :$

[ Voor 3% gewijzigd door nii3k op 18-03-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 :O per week!!!!!! :X ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En nog niemand een 64GB'er gezien in Duitsland, Engeland? Waarom neemt iedereen toch 32GB :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat de 64 nog nergens te koop is en coolblue wist ook niet te melden of en wanneer deze binnenkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij persoonlijk heb ik geen interesse in de 64GB, doe het nu met iPhone 16GB en daar heb ik al voldoende aan. Dus met 32GB hoef ik me al geen zorgen meer te maken.

Ik zou met een 64GB geen eens weten hoe ik m vol moet krijgen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:24:
Voor mij persoonlijk heb ik geen interesse in de 64GB, doe het nu met iPhone 16GB en daar heb ik al voldoende aan. Dus met 32GB hoef ik me al geen zorgen meer te maken.

Ik zit ook met de 3 gs 16 GB dus voor mij is die 32 gb ook veel maar desalniettemin toch naar geinformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:21:
Omdat de 64 nog nergens te koop is
en coolblue wist ook niet te melden of en wanneer deze binnenkomt
Dat begrijp ik wel, ik vraag toch ook naar het buitenland :)
Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:24:

Mijn theorie is Full HD scherm = Full HD films op m'n telefoon en hoge resolutie foto's...
Met 720P-materiaal ging het al snel, maar toen had ik 64GB voor 'n paar filmpjes en wat foto's.
Samen met wat muziek, documenten en wat GPS-kaarten is 32GB wel snel, snel vol, luxe-probleem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

CLB schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:33:
[...]

[...]

Mijn theorie is Full HD scherm = Full HD films op m'n telefoon en hoge resolutie foto's...
Met 720P-materiaal ging het al snel, maar toen had ik 64GB voor 'n paar filmpjes en wat foto's.
Samen met wat muziek, documenten en wat GPS-kaarten is 32GB wel snel, snel vol, luxe-probleem :+
Full HD films kijk ik toch nooit op m'n telefoon, die kijk ik veel liever vanuit de luie stoel op mn 55" _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat doe ik inderdaad ook, bovendien is het tegenwoordig makkelijker om een full HD film van je laptop naar je smarttv te pushen over wifi, dan via usb op je telefoon te zetten.
En ja dan kijkt een Full HD film toch lekkerder op een 40'' dan op een 4.7'' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukkig neem ik m'n luie stoel en 60" televisie niet overal mee in het OV, naar m'n werk, onderweg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

CLB schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:44:
Gelukkig neem ik m'n luie stoel en 60" televisie niet overal mee in het OV, naar m'n werk, onderweg :p
Dan nog.... Maar goed we gaan een beetje offtopic lijkt me.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

True that...
Helaas heb ik niet de tijd in die 40 minuten richting Den Bosch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:57
CLB schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:19:
En nog niemand een 64GB'er gezien in Duitsland, Engeland? Waarom neemt iedereen toch 32GB :p
32GB is zat(voor mij), mijn 16GB kaartje voor mijn Desire Z had ik enkel voor backups van de Roms en nieuwe roms, gebruik zelf effectief nog geen 8GB voor muziek en foto's

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:22
CLB schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:19:
Onder het motto "je kunt nooit genoeg opslagruimte hebben" wil ik ook gaan voor een 64GB-er. Ik zal de extra ruimte o.a. benutten voor offline opslag van Spotify om in de auto te streamen. Ik zag (idealo.de) dat hij in Duitsland al kan worden besteld. Hopelijk komt er snel nieuws over de leverbaarheid in Nederland.

[ Voor 14% gewijzigd door hansvk op 18-03-2013 12:38 ]

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online
Dit topic betreft de levertijden van de HTC One. Ieder zal z'n eigen afweging kunnen maken om te bepalen hoeveel opslagruimte er nodig is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Slecht nieuws wellicht voor T-Mobile bestellingen, zo te zien krijgt de nonbranded versie sowieso voorrang en druipen de meldingen binnen op xda dat de toestellen voor hun flink vertraagd zijn tot somewhere in April. Ben benieuwd of dat ook effect heeft op de NL T-Mobile toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik heb al bericht gehad van T-Mobile dat ze hem tussen 10- en 15 april verwachten, dus volgens mij geen nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
san.okk schreef op maandag 18 maart 2013 @ 12:54:
Dit topic betreft de levertijden van de HTC One.
Ieder zal z'n eigen afweging kunnen maken om te bepalen hoeveel opslagruimte er nodig is..
Toch heeft het te maken met het willen wachten op de 64GB'ers of niet...
Als er bekend wordt dat die komt in mei wacht ik nog, als er niks bekend is, tsjaa dan wordt het lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
CLB schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:22:
[...]

Toch heeft het te maken met het willen wachten op de 64GB'ers of niet...
Als er bekend wordt dat die komt in mei wacht ik nog, als er niks bekend is, tsjaa dan wordt het lastig :)
idem!!!

Het liefst heb ik eigenlijk de ontwikkelaars telefoon met open bootloader ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessia
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-05-2023
Mijn oog is gevallen op de MTV Mobile aanbieding
dit is met UrBeats & Media link

je kan kiezen voor 0 belminuten en bijvoorbeeld 2 of 6 GB data.

Je moet dan wel iets voor het toestel betalen, maar dit vind ik niet erg.
Ook hier krijg je dan de branded versie van t-mobile denk ik??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Doncab schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:10:
Ik heb al bericht gehad van T-Mobile dat ze hem tussen 10- en 15 april verwachten, dus volgens mij geen nieuws.
Nee true, maarja we mogen altijd hopen dat die wat eerder komt toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Hessia schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:26:

Bij MTV durf ik het niet te zeggen..... Even contact met ze opnemen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Hmm, als ik het zo zie als ik eind juni/begin juli de ONE wil nemen dat ik maar naar Duitsland moet zien te komen; die Saturn in Kleve heeft 'm nu voor €599. Scheelt zo'n €50-75 met wat ik zou willen uitgeven. Tegen die tijd is ie misschien zover gezakt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
Piet91 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:53:
Hmm, als ik het zo zie als ik eind juni/begin juli de ONE wil nemen dat ik maar naar Duitsland moet zien te komen; die Saturn in Kleve heeft 'm nu voor €599. Scheelt zo'n €50-75 met wat ik zou willen uitgeven. Tegen die tijd is ie misschien zover gezakt. :P
Het ligt er denk ik een beetje aan wat de S4 doet. Aan de andere kant lijkt HTC wel echt bewust voor dit prijspunt te hebben gekozen. Ze zullen er de eerstkomende tijd waarschijnlijk wel winst op willen maken en niet verkopen met verlies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
Piet91 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:53:
Zeg je nou dat ze 'm daar op voorraad hebben? Aangezien je de winkel in Kleve erbij zet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
mauricedb schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:13:
[...]

Zeg je nou dat ze 'm daar op voorraad hebben? Aangezien je de winkel in Kleve erbij zet..
Nee, dat zeg ik niet. (kijk maar op hun site; 4 weken levertijd).
Dat ik dat als voorbeeld noem is omdat deze site/vestiging eerder genoemd werd hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
Had ook al op de Saturn site gekeken en zag daar inderdaad vier weken levertijd staan, maar omdat je een vestiging noemde dacht/hoopte ik dat ze 'm daar al wel hadden en nog niet online verkochten. Helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
CLB schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:33:
[...]

[...]

CLB Misschien hoort dat niet in dit topic maar waarom gebruik je dan geen USB OTG voor die bestanden kan met een heel simpel klein micro usb naar usb adapter al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hessia schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:26:

De aanbieding is stukke scherper dan bij T-Mobile zelf, ik heb bij T-mobile geannuleerd en hier een bestelling geplaatst.
Je krijgt sowieso MTV mobile op je telefoon he, staat er ook bij vermeld. Je krijgt ook apps van T-Mobile erop (My T-mobile etc). Die apps neem ik wel voor lief, anders zet ik er wel een custom rom op later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessia
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-05-2023
Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 18:00:
[...]

De aanbieding is stukke scherper dan bij T-Mobile zelf, ik heb bij T-mobile geannuleerd en hier een bestelling geplaatst.
Je krijgt sowieso MTV mobile op je telefoon he, staat er ook bij vermeld. Je krijgt ook apps van T-Mobile erop (My T-mobile etc). Die apps neem ik wel voor lief, anders zet ik er wel een custom rom op later.
Als het goed is kan je op de HTC One ook apps hiden. Zal dit ook met deze apps werken? MTV Mobile is een app waar je misschien nog wel iets aan heb. Het enigste nadeel wat je dan overhoud is dat de software updates later komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Laatst online: 03-02-2023
Duur, of niet duur:

1jr abbo: €999,- in totaal. Bestaat uit 44 euro per maand en 471 euro eenmalig. Vodafone RED onbeperkt bellen en 1gb internet (max 28mb).

Daarna één jaar een sim only abbo bij simyo voor 17 euro per maand. 1gb (trager) internet en 300 belminuten. Tezamen is dat 1203 euro voor 2jr. dus 601 euro per jaar :)

Persoonlijk lijkt mij dit een zeer mooie deal.

http://www.gsmeasy.nl/com...undelid_6=&f_bundelid_11=

[ Voor 38% gewijzigd door DocM3 op 18-03-2013 21:12 ]

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Mij niet. Toestel is 699. Voor de resterende 300 kan je wel een goede simonly vinden. Ik weet noet wat je abo eisen zijn verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
hmm. op de vodafone site zelf scheelt het al weer 56 euro met dezelfde abbo. Daar kom je op €943,-

M'n eisen zijn minimaal 1gb internet (veel spotify) en ruim in de belminuten. minimaal 300.

Doe je dat met bijvoorbeeld simyo dan kom je op € 918,- Dan is je internet wel ~4x trager :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:40
ik heb 2 jarig abbo besteld bij tele2.. met htc one erbij betaal ik straks 38 euro per maand 2 jaar lang, hier krijg ik 300belminuten of smsjes voor en 1,5 gb internet (14mbps). 17 euro voor het toestel betaald en 30 euro aansluitkosten kom je op 959 voor 24 maanden.. is 480 per jaar. kun je overigens hier bestellen: https://www.gsmwijzer.nl/...d=22&renewal=&sms=&voice=

succes;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
skipe schreef op maandag 18 maart 2013 @ 21:26:
ik heb 2 jarig abbo besteld bij tele2.. met htc one erbij betaal ik straks 38 euro per maand 2 jaar lang, hier krijg ik 300belminuten of smsjes voor en 1,5 gb internet (14mbps). 17 euro voor het toestel betaald en 30 euro aansluitkosten kom je op 959 voor 24 maanden.. is 480 per jaar. kun je overigens hier bestellen: https://www.gsmwijzer.nl/...d=22&renewal=&sms=&voice=

succes;)
Thanks voor de tip. Ik ben echter bang voor het Tele 2 (Lees: T-mobile) netwerk gezien ik vaak in de "uithoeken" van NL kom en er niet veel goeds over hoor. Al is dat een andere discussie. Deze gaat dus voor mij niet door.

Het gaat dus nog steeds tussen Simyo + los :P en Vodafone Red incl. phone :9 Waarbij de laatste ook nog het voordeel heeft dat je niet 'ff' 650-699 euro op hoeft te hoesten, maar slechts €414.

[ Voor 12% gewijzigd door DocM3 op 18-03-2013 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:40
DocM3 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 21:31:
[...]

Thanks voor de tip. Ik ben echter bang voor het Tele 2 (Lees: T-mobile) netwerk gezien ik vaak in de "uithoeken" van NL kom en er niet veel goeds over hoor. Al is dat een andere discussie. Deze gaat dus voor mij niet door.

Het gaat dus nog steeds tussen Simyo + los :P en Vodafone Red incl. phone :9 Waarbij de laatste ook nog het voordeel heeft dat je niet 'ff' 650-699 euro op hoeft te hoesten, maar slechts €414.
Ik woon zelf ook een beetje in een "uithoek", altijd kpn gehad en nooit 3g kunnen ontvangen + maar 3 streepjes bereik ofzo, maar kameraad van mij heeft nieuw abbo ook bij tele2 gehaald en heeft wel 3g+ 3streepjes bereik (ligt overigens niet aan de telefoon) dus ben zeer benieuwd hoe het zich gaat verhouden met een htc one;)

Weet niet hoe het zit in de andere "uithoeken" van nederland maar hier in de buurt gaat het dus wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
n Nederland kun u over het algemeen overal bellen. Buitenshuis gebruik wordt meestal wel gegarandeerd (tenzij er een zogenaamde 'witte vlek' is), binnenshuis hoeft dat niet het geval te zijn. Bekende witte vlekken zijn natuurgebieden. Maar ook (ondergrondse) parkeergarages leveren vaak problemen op.

Op de site van uw aanbieder wordt over het algemeen een kaart getoond met de dekkingsinformatie.

U kunt met uw postcode een overzicht te krijgen van alle antenne-installaties voor mobiele telefonie en omroep in uw omgeving. Op www.antenneregister.nl krijgt u een plattegrond gepresenteerd met de aanwezige antennes. De dekking wordt niet weergegeven.

Bron: Bellen.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

DocM3 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 21:22:
Doe je dat met bijvoorbeeld simyo dan kom je op € 918,- Dan is je internet wel ~4x trager :p
Op papier ja. De beloofde snelheden van VF haal je in de praktijk toch nooit. Ik kom van Simyo en heb nu VF, ik kan werkelijk niet zeggen dat VF sneller is. Wel is het netwerk (op mijn traject) minder goed als Simyo (KPN).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
Is het niet zo dat Tele2 nu zijn eigen netwerk aan het opbouwen is? Was laatst in het nieuws dat ze eigen 4G frequenties hadden gekocht. Dat is ook een beetje de reden dat ik toch maar voor Tele2 ben gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGLion
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-02-2021
Ik krijg net een mail dat mijn HTC One bij de Mediamarkt in Nordhorn (Duitsland) klaar ligt.

Sehr geehrter Herr,

vielen Dank für Ihre Bestellung beim Media Markt Bestellservice.
Ihre Bestellung steht in unserem Haus zur Abholung bereit.
Sollten Sie eine Auslieferung vereinbart haben, wird diese durch unseren Lieferservice durchgeführt.

Menge Art.-Nr. Bezeichnung Einzelpreis Summe
1 1669318 HTC ONE GLACIAL SILVER 32GB 599,00 EUR 599,00 EUR

Enthaltene MwSt: 95,64 EUR
Rechnungssumme: 599,00 EUR

Gelijk ff afhalen. Mazzel!

[ Voor 63% gewijzigd door PGLion op 19-03-2013 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobermo
  • Laatst online: 07:57
PGLion schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:16:
Ik krijg net een mail dat mijn HTC One bij de Mediamarkt in Nordhorn (Duitsland) klaar ligt.
Hoe heb je die gereserveerd als ik vragen mag? Mooi man, veel plezier ermee!
Pagina: 1 ... 11 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.