Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van harte op de site staat nog datum onbekent....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGLion
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-02-2021
Bobermo schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:20:
[...]

Hoe heb je die gereserveerd als ik vragen mag? Mooi man, veel plezier ermee!
3 weken geleden gereserveerd via de website van de Duitse MediaMarkt op een adres van mijn maatje die in Duitsland woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobermo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:38
PGLion schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:26:
[...]
3 weken geleden gereserveerd via de website van de Duitse MediaMarkt op een adres van mijn maatje die in Duitsland woont.
Goed bezig! Als je er toch bent, zou je kunnen vragen hoe en of er überhaupt voorraad is? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:58

westergas

rikkie_pc

PGLion schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:16:
Ik krijg net een mail dat mijn HTC One bij de Mediamarkt in Nordhorn (Duitsland) klaar ligt.
Eerste tweaker met de One(?) Gefeliciteerd! :)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

westergas schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:34:
[...]

Eerste tweaker met de One(?) Gefeliciteerd! :)
Nee, als je het topic gevolgd hebt zou je weten dat er eentje is, in de UK, die um ook al heeft.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:25
Ik krijg net een mail dat mijn HTC One bij de Mediamarkt in Nordhorn (Duitsland) klaar ligt.

Sehr geehrter Herr,

vielen Dank für Ihre Bestellung beim Media Markt Bestellservice.
Ihre Bestellung steht in unserem Haus zur Abholung bereit.
Sollten Sie eine Auslieferung vereinbart haben, wird diese durch unseren Lieferservice durchgeführt.

Menge Art.-Nr. Bezeichnung Einzelpreis Summe
1 1669318 HTC ONE GLACIAL SILVER 32GB 599,00 EUR 599,00 EUR

Enthaltene MwSt: 95,64 EUR
Rechnungssumme: 599,00 EUR

Gelijk ff afhalen. Mazzel!
Is dat bij die grote stoel op het kruispunt? Eens ff bellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 13:13
En zie hier de reden van uitstel: HTC is geen klant met prioriteit meer. Slordig hoor...

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 14:09
BorgMan schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:56:
En ziehier de reden van uitstel: HTC is geen klant met prioriteit meer. Slordig hoor...
:(

Nu de Galaxy S4 in Nederland dezelfde CPU krijgt als de One (Snapdragon 600), komt er straks wellicht ook een tekort aan CPU's voor HTC? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:16
Mag vanaf juli weer m'n telefoon vervangen en wil dan ook de One de plaats van m'n huidige Sensation in laten nemen. Heb m'n Sensation laten repaeren en wil eigenlijk daar nog wel mee door, maar twijfel aan de betrouwbaarheid.
Hoop dat tegen die tijd de prijzen al iets zakken. Enige wat ik eigenlijk wil qua netwerk is Hi/Kpn, maar die hebben lease en dat wil ik dus weer niet. In het verleden met Vodafone en T-mobile niet echt goeie ervaringen gehad. Denk dat ik dus voor Simyo ga met een los toestel. Bel niet veel en zit vrijwel altijd op WiFi dus kan met een aardig goedkoop abonnementje wel klaar zijn. Met 200min/smsjes en 500 mb is het maar 13.50 per maand. Lijkt me een goeie deal.

[ Voor 18% gewijzigd door Southern Sun op 19-03-2013 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:11
Het is dat ik zo geen Duits adres heb en Nordhorn ongeveer 35 km rijden is (5 liter bezine is ook weer 9 euro), anders had ik hem daar ook gepre-orderd ipv bij Amazon. Van laatstgenoemde nog niets gehoord helaas..

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik jou was had ik er allang gestaan, drie toestellen meegenomen voor €600,00 elk, twee verkocht voor €650,00 die je binnen een uurtje kwijt bent en op die manier zelf een mooie One voor €500,00 gescoord :p

Mja dat is V&A, not done :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
ik heb gister naar nordhorn gemaild wanneer ze leverbaar waren, maar nog niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 13:57

Ippe Ziepe

@ippeziepe

BorgMan schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:56:
En zie hier de reden van uitstel: HTC is geen klant met prioriteit meer. Slordig hoor...
Zit me af te vragen of Samsung (die wel prioriteitsklant is bij veel fabrikanten) roet in het eten heeft gegooid met de productie van de SIV. Ik bedoel: of er dus fabrikanten zijn die voor HTC aan het werken waren, maar moesten switchen naar prioklant Samsung vanwege de SIV. Best hard voor HTC als dat zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
Ippe Ziepe schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:17:
[...]

Zit me af te vragen of Samsung (die wel prioriteitsklant is bij veel fabrikanten) roet in het eten heeft gegooid met de productie van de SIV. Ik bedoel: of er dus fabrikanten zijn die voor HTC aan het werken waren, maar moesten switchen naar prioklant Samsung vanwege de SIV. Best hard voor HTC als dat zo is.
Dat zou inderdaad Kwantitatief Uitermate Teleurstellend zijn voor HTC. Hopelijk dat ze met de hoge hoeveelheid pre-orders weer een beetje het vertrouwen van de fabrikanten terug weten te winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 22:11
:o :+ 8)7 |:( !

[ Voor 122% gewijzigd door Golf2vr6 op 19-03-2013 15:51 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwsoldier
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-06 11:50
Golf2vr6 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:41:
Ik zit nu bij MTV Mobile wat van Hi is/was. Omdat MTV Mobile nu in zee is gegaan met T-Mobile kan ik verlengen bij Hi.

Ik zit net op de Hi site te kijken en ook op de site van Belsimpel.

Bij belsimpel is zowel de prijs van het abo als de prijs van de lease lager!

Nu weet ik nog niet of ik wel voor lease wil gaan, maar als ik dat doe bestel ik hem iig niet via de site van Hi!
het onderste tabelletje gaat over de one x ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
Wauw. €66,- per maand is wel echt heel erg veel geld. Weet je zeker dat je bij Hi wil blijven voor dat geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel 1 jarig, dus dat is totaal een kleine €800,00...
Als een toestel al €600,00 kost betaal je dus €200,00 voor een jaar 2GB data en 150 min. per maand...

En na 'n jaar zeg je weer toedeloe, terug dat toestel... Tsjaa...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Zoals ik al aangaf, ik ben er ook nog niet uit. Ik ben iig heel tevreden met het KPN netwerk en het Vodafone netwerk was ook ok. Helaas heb ik hele slechte ervaring met T-Mobile netwerk dus die valt af.

Vodafone RED is ook vreselijk duur geworden. Vandaar dat ik nu een beetje aan het afwegen ben wat voor mij de beste opties zijn. Eerst alle opties op een rijtje zetten voordat ik wat beslis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PGLion schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:26:
[...]

Hij moet toch zo zoetjesaan al weer thuis zijn..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-09 13:49
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:15:
[...]

Hij moet toch zo zoetjesaan al weer thuis zijn..... :P
Als hij alweer thuis is, mét een One, dan denk ik dat hij eerst wel wat andere dingen heeft te doen dan hier posten dat hij hem heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Was de levertijd bij PDAShop al 5/4/13? Andere shops hebben hem nog op 2 april staan namelijk en HTC had toch een beetje toegezegd dat het bij Pre-orders wel zou lukken dacht ik?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zolang het toestel nog niet uit is, is alles een pre-order natuurlijk :p
Een pre-order van eind februari is wel iets anders dan een pre-order eind maart, imho dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deephallow1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:40
Donstil schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:27:
Was de levertijd bij PDAShop al 5/4/13? Andere shops hebben hem nog op 2 april staan namelijk en HTC had toch een beetje toegezegd dat het bij Pre-orders wel zou lukken dacht ik?
Die staat al een tijdje op 5/4/2013, toch op de Belgische website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGLion
  • Laatst online: 26-02-2021
Lol, ik ben inderdaad al weer een tijdje thuis en heb het toestel inmiddels geconfigureerd. Het werkt als een tierelier, het installeren van programma's kun je haast niet bijhouden, zo snel. Het toestel voldoet aan mijn verwachtingen, het design is strak, het formaat is prima en het beeldscherm helder en kleurvol. Wat mij direct opviel, het volume, eindelijk vol geluid op een HTC toestel.

Ik had het toestel voorbesteld en dat was maar goed ook. Er is namelijk geen voorraad en er waren ook niet veel toestellen binnen gekomen. Ik heb slechts EUR 599,- betaald, maar de normale verkoopprijs wordt straks EUR 649,- bij de MediaMarkt in Duitsland.

Afbeeldingslocatie: http://www.sabai-massage.nl/htc_one.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door PGLion op 19-03-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Helaas, anders was ik vanavond langsgereden, heb hem daar ook maar gepre-orderd naast m'n Amazon bestelling.. mocht ie sneller leverbaar zijn in Nordhorn rij ik daar heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobermo
NoepZor schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:59:
Helaas, anders was ik vanavond langsgereden, heb hem daar ook maar gepre-orderd naast m'n Amazon bestelling.. mocht ie sneller leverbaar zijn in Nordhorn rij ik daar heen.
Ik kom hem niet tegen op de Duitse MM site, of heb jij de One telefonisch gepre-ordered?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
New Details on HTC One Delays Surface

http://pocketnow.com/2013/03/19/htc-one-delay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roadman
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:13
Ik krijg net bericht van GSMWEB dat de HTC One niet via Telfort te leveren valt :?

Ik citeer:
Helaas is in combinatie met het gewenste toestel geen abonnement mogelijk bij Telfort.
WTF?!

Meer mensen bericht gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
Je zou even kunnen informeren bij een andere shop.... vreemd is het wel.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Tot kort geleden kostte de One nog 35 euro bij pdashop. I.c.m. een Tele2 smartmix 300 abo (met 1.5GB internet).
Nu is hij gratis: http://www.pdashop.nl/pro...aar.html?optionSetIds=924

Gratis bij 38 euro per maand (en nog wat aansluitkosten). Blijft best veel geld, maar ik denk dat deze telefoon het echt waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Iemand ervaring met Tele2 in de regio Arnhem?

Ik vind deze wel interessant:

Tele2 SmartMix 450 1 jaar € 37,50
Internet XXL 2,5GB € 25,00
Totaal € 62,50

Eenmalige aansluitkosten: € 30,00
HTC One: € 29,70

12x62,50 + 30,00 + 29,70 = 809,70 (1jaar/450min/2,5GB)

via pdashop

[ Voor 75% gewijzigd door Golf2vr6 op 19-03-2013 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:30:
Zolang het toestel nog niet uit is, is alles een pre-order natuurlijk :p
Een pre-order van eind februari is wel iets anders dan een pre-order eind maart, imho dan.
Ja dat is waar, ik heb gelijk na de aankondiging besteld, hoop er stiekem toch wel op dat er begin April een zendinkje komt, zoals HTC eerder aangaf.

Bij de shop waar ik besteld heb zit ik wel bij de eerste zending maar HTC moet ook nog even leveren natuurlijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin nu toch sterk te twijfelen wat ik doe...
kies ik deze optie die me erg aantrekkelijk lijkt:
yannickie111 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 19:11:
Tot kort geleden kostte de One nog 35 euro bij pdashop. I.c.m. een Tele2 smartmix 300 abo (met 1.5GB internet).
Nu is hij gratis: http://www.pdashop.nl/pro...aar.html?optionSetIds=924

Gratis bij 38 euro per maand (en nog wat aansluitkosten). Blijft best veel geld, maar ik denk dat deze telefoon het echt waard is.
Of ga ik voor een Vodafone F&F simonly van 14,85 per maand en koop ik het toestel los....

Keuzes keuzes keuzes :F HALP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 19:47:
Ik begin nu toch sterk te twijfelen wat ik doe...
kies ik deze optie die me erg aantrekkelijk lijkt:
[...]
Of ga ik voor een Vodafone F&F simonly van 14,85 per maand en koop ik het toestel los....

Keuzes keuzes keuzes :F HALP!
Die keuze heb ik zelf ook gemaakt. Alleen ik ga toch voor de eerste. Ten eerste is het niet makkelijk om aan een F&F-code te komen, en ten tweede heb je bij F&F voor die prijs maar 75 belminuten, (Daar staat dan wel 4GB data tegenover.)

Maar ik heb aan 1.5GB data ook genoeg. En de 300 belminuten i.p.v. 75 zijn toch wel erg welkom voor mij, aangezien ik komend schooljaar op kamers ga, en dat mijn mobiel dus mijn enige telefoonaansluiting wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
yannickie111 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 20:05:
[...]

Die keuze heb ik zelf ook gemaakt. Alleen ik ga toch voor de eerste. Ten eerste is het niet makkelijk om aan een F&F-code te komen, en ten tweede heb je bij F&F voor die prijs maar 75 belminuten, (Daar staat dan wel 4GB data tegenover.)

Maar ik heb aan 1.5GB data ook genoeg. En de 300 belminuten i.p.v. 75 zijn toch wel erg welkom voor mij, aangezien ik komend schooljaar op kamers ga, en dat mijn mobiel dus mijn enige telefoonaansluiting wordt.
Heb jij ervaring met Tele2 (t-mobile) netwerk de laaste jaren. Mijn ervaring is alweer van 4 jaar terug, en die was niet best..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Golf2vr6 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 20:10:
[...]

Heb jij ervaring met Tele2 (t-mobile) netwerk de laaste jaren. Mijn ervaring is alweer van 4 jaar terug, en die was niet best..
Ik heb op dit moment T-mobile. En bij mij in de omgeving is het ontvangst super. Vrijwel op de hoek van de straat staat hier namelijk een 3G-zendmast van (o.a.?) T-mobiel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:12
http://www.nu.nl/gadgets/...rdelentekort-htc-one.html

Nog ietjes langer wachten voor diegene die hem besteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
yannickie111 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 20:22:
[...]

Ik heb op dit moment T-mobile. En bij mij in de omgeving is het ontvangst super. Vrijwel op de hoek van de straat staat hier namelijk een 3G-zendmast van (o.a.?) T-mobiel :9
het ligt waarschijnlijk ook aan waar je woont. ik heb vodafone en heb hier slecht ontvangst. ik ken weer mensen met mtv mobile (t-mobile volgensmij) en die hebben juist heel goed ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
megadoom schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 20:48:
[...]

het ligt waarschijnlijk ook aan waar je woont. ik heb vodafone en heb hier slecht ontvangst. ik ken weer mensen met mtv mobile (t-mobile volgensmij) en die hebben juist heel goed ontvangst.
MTVMobile tot feb. 2013 afgesloten contracten zitten op KPN netwerk. Huidige MTV Mobile is T-Mobile netwerk.

Ik heb vorig jaar bij MTV Mobile contract genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yannickie111 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 20:05:
[...]

Die F&F code heb ik al dus dat is al een probleem minder... Heb alleen geen ervaring met het Tele2 netwerk.
Dit is dan het enige wat ik snel kan vinden qua vergelijkingen: Providervergelijkingen

Wat betreft die belminuten, daar heb je gelijk in! Gebruik per maand maar max 500MB dus die 4GB en die 1,5GB verschil voel ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
Wat betekend dit dat mijn preorder ook pas 15 april wordt uitgeleverd of worden deze ook nog steeds eerder uitgeleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:01:
[...]
Wat betreft die belminuten, daar heb je gelijk in! Gebruik per maand maar max 500MB dus die 4GB en die 1,5GB verschil voel ik niet.
Dan lijkt me de keuze makkelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Laatst online: 14:26
Net hem aangeschaft bij coolblue.be.
Er staat 5 april maar zal wel midden april zijn gelijk de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwsoldier
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-06 11:50
op saturn.de is hij te koop!
Nu bestellen en binnen 1-3 werkdagen thuisbezorgd (wel duits adres..)
Ook afhalen in de winkel is mogelijk.
misschien morgen maar even een ritje maken naar Oldenburg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
Volgens mij is dit ook wel een prima abbo:

300 belminuten + 1.5gb aan data en de telefoon 'slechts' 191 euro. Kom je op 791 euro (incl. 30 euro aansluitkosten). Dat is maar 91 euro voor een heel jaar aan abbo kosten. Dat red je niet met sim only.

http://www.pdashop.nl/pro...emplate=ServicePlanGroups

lol, op een heel jaar gezien is die met 450 belminuten dan zelfs 12 euro goedkoper:

http://www.pdashop.nl/pro...elector_template=Overview

[ Voor 26% gewijzigd door DocM3 op 20-03-2013 00:49 ]

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwsoldier schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 00:42:
Laat even horen of je geweest ben en hij er was. Mocht 'ie er daadwerkelijk zijn maak ik ook ff een ritje naar Kleve.
Weet iemand of de actie met de HD link daar ook geldig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deephallow1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:40
frye schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:33:
Net hem aangeschaft bij coolblue.be.
Er staat 5 april maar zal wel midden april zijn gelijk de rest.
Afaik gingen de pre-orders begin april uitgeleverd worden, maar is midden april de datum dat hij effectief in de winkels zou liggen ... dit is toch wat HTC zit te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:36
Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 06:26:
[...]

Laat even horen of je geweest ben en hij er was. Mocht 'ie er daadwerkelijk zijn maak ik ook ff een ritje naar Kleve.
Weet iemand of de actie met de HD link daar ook geldig is?
Je kan op de site van Saturn ook gewoon zien of hij er op voorraad is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
rjvisje schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:15:
[...]

Je kan op de site van Saturn ook gewoon zien of hij er op voorraad is...
hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
gwsoldier schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 00:42:
Heb hem besteld met Paypal, hopelijk kan ik hem overmorgen afhalen bij de Saturn in Aachen :D :D :9~ Keep you updated O+ :) :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-09 13:49
Heb hem besteld bij Handtec, daar ik geen auto heb om naar Duitsland te rijden. :) Hopelijk binnen twee weken hem dan binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
En hij is uitverkocht bij Saturn.. was even een bakkie koffie halen tijdens het bestelproces, krijg ik deze melding:
Folgende Artikel sind zwischenzeitlich leider ausverkauft!

Art.-Nr. 1669318 HTC One glacial silver
Op de site staat hij ook niet meer als "Sofort lieferbar"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopen dat Hi zich nog kan houden aan 27-03 zoals door hun bevestigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
NoepZor schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:25:
En hij is uitverkocht bij Saturn.. was even een bakkie koffie halen tijdens het bestelproces, krijg ik deze melding:

[...]

Op de site staat hij ook niet meer als "Sofort lieferbar"
Dan hoop ik dat ik er nog net bij zit.... :X Spannend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:26

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:26:
Hopen dat Hi zich nog kan houden aan 27-03 zoals door hun bevestigd...
Hi gaat ook die datum niet halen, is ook bij Hi inmiddels uigesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mmm.. heb vanochtend ook de levertijd van 1-3 dagen op saturn.de gezien, maar kreeg geen geldig adres ingevuld. Hoe hebben de mensen die daar nu gereserveerd hebben dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Waarschijnlijk met een vals adres of een adres van een bekende in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Adres van de Saturn / MediaMarkt zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Heb mijn amazon bestelling geannuleerd, haal hem wel bij de Mediamarkt Nordhorn op zodra ie daar beschikbaar is, scheelt weer met pakketjes en ben er zo (20 min) :) Waarschijnlijk krijgen ze vanzelf weer wat voorraad, aangezien er daar eerder is uitgeleverd is en Saturn ook een beperkte voorraad heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoraxx
  • Laatst online: 10-08 15:03
Ik zit ook nog te zoeken naar dit toestel met een leuk abonnement. Kan alleen geen 1-jarig abonnement vinden die een leuke prijs heeft. Tele2 ga ik niet nemen, hoor in mijn omgeving veel klachten over het bereik van T-mobile netwerk.

Iemand nog een 1-jarig abbo gezien ergens van Vodafone of KPN netwerk?

Jammer dat KPN alleen nog maar toestel lease heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:25
Pff, je moet niet een jaar terugkijken trouwens:
nieuws: HTC start verkoop One X in Nederland

550 euro. Dat is even 150 euro minder dan dit jaar.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen €550,00: "De One X moet begin april in de winkels liggen met een adviesprijs van 649 euro." ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Senor Sjon schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:39:
Pff, je moet niet een jaar terugkijken trouwens:
nieuws: HTC start verkoop One X in Nederland

550 euro. Dat is even 150 euro minder dan dit jaar.
En dan ook nog eens de veel duurdere abbo's....

Mijn vriendin heeft nog steeds haar oude Vodafone abo: 300min/onbeperkt inet (fup) voor 13,50p/m
CLB schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:41:
Geen €550,00: "De One X moet begin april in de winkels liggen met een adviesprijs van 649 euro." ;)
In dat artikel staat 2x de prijs van 550!!

De One X ligt voor een prijs van gemiddeld ongeveer 550 euro in de winkels.
Het toestel is inmiddels in Nederland verkrijgbaar en heeft een winkelprijs van ongeveer 550 euro.

[ Voor 30% gewijzigd door Golf2vr6 op 20-03-2013 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo een voorgevoel dat de pre-orders in NL eind van de maand gaan plaatsvinden.
In UK en Duitsland is hij ook steeds meer te krijgen.
Let wel het is een onderbuik gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Golf2vr6 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:42:
In dat artikel staat 2x de prijs van 550!!

De One X ligt voor een prijs van gemiddeld ongeveer 550 euro in de winkels.
Het toestel is inmiddels in Nederland verkrijgbaar en heeft een winkelprijs van ongeveer 550 euro.
Dat is leuk, maar dat is een winkelprijs, de One ligt toch ook niet voor €700,00 in de winkels ;)
Zo kan ik ook vergelijken, maar dat is natuurlijk wel erg scheef en dus ook geen €150,00 verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
CLB schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:48:
[...]

Dat is leuk, maar dat is een winkelprijs, de One ligt toch ook niet voor €700,00 in de winkels ;)
Zo kan ik ook vergelijken, maar dat is natuurlijk wel erg scheef en dus ook geen €150,00 verschil :)
Daar heb je gelijk in! Eerst maar eens afwachten wat de prijs doet als het toestel "echt" leverbaar is.

Ik kan toch pas vanaf 15-04 verlengen dus .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:02
Wachten is moeilijk dus ik was al aan het overwegen om een ritje naar Saturn in Kleve te maken. Maar helaas, bij Saturn zijn ze blijkbaar door de voorraad heen.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Morgen naar Nordhorn :D gisteren een pre-order geplaatst, zojuist een mailtje ontvangen:
Sehr geehrter Herr NoepZor,

vielen Dank für Ihre Bestellung beim Media Markt Bestellservice.
Ihre Bestellung steht in unserem Haus zur Abholung bereit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
deephallow1 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:09:
[...]

Afaik gingen de pre-orders begin april uitgeleverd worden, maar is midden april de datum dat hij effectief in de winkels zou liggen ... dit is toch wat HTC zit te zeggen.
Aah, ik dacht dat dit ook de pre-orders waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobermo
NoepZor schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:23:
Morgen naar Nordhorn :D gisteren een pre-order geplaatst, zojuist een mailtje ontvangen:

[...]
Mooi voor je! Denk dat ik dit ook maar ga doen, maar kan hem niet meer vinden op de Duitse Mediamarkt site?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
Ben benieuwd of dat "begin april" ook geldt voor mensen die nu pre-orderen (zoals ik dus :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Bobermo schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:34:
[...]

Mooi voor je! Denk dat ik dit ook maar ga doen, maar kan hem niet meer vinden op de Duitse Mediamarkt site?!
Hij staat ergens in vorbestellung, was te vinden op pagina 2 als je zocht op "HTC One".
http://data.mediamarkt.de...tellung/htc-one-m7-silber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Vanmorgen een order geplaats bij Saturn.De levertijd 1 a 3 dagen. betaald met Paypal.
moest wel een duitse adres hebben, heb gewoon mijn werk adres opgegeven. en ophalen bij saturn kleve ben benieuwd. mijn bestelling bij Amazon maar gecanceld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobermo
NoepZor schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:36:
[...]
Hij staat ergens in vorbestellung, was te vinden op pagina 2 als je zocht op "HTC One".
http://data.mediamarkt.de...tellung/htc-one-m7-silber
Topper, bedankt voor je hulp. Toch beter moeten opletten tijdens de Duitse les ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Bobermo schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:44:
[...]

Topper, bedankt voor je hulp. Toch beter moeten opletten tijdens de Duitse les ;)
Letop!! is een pre-order onbekend wanneer die geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobermo
Replay256 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:45:
[...]

Dat had ik al door, toch bedankt voor de waarschuwing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Replay256 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:45:
[...]

Lees ff een paar post terug ;)
NoepZor in "HTC One - Levertijden en prijzen"
Als hij dan vandaag/morgen geen mailtje krijgt kan hij toch gewoon weer annuleren!

[ Voor 12% gewijzigd door Golf2vr6 op 20-03-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Golf2vr6 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:46:
[...]

Lees ff een paar post terug ;) Als hij dan vandaag geen mailtje krijgt kan hij toch gewoon weer annuleren!
o oke, dacht dat je eerst moet betalen alvorens je een pre-order kan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobermo
Al zou het alsnog 2 weken duren, heb ik hem in ieder geval voor €599, terwijl mijn andere pre-order bij Coolblue € 699 is. We gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Bobermo schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:49:
Al zou het alsnog 2 weken duren, heb ik hem in ieder geval voor €599, terwijl mijn andere pre-order bij Coolblue € 699 is. We gaan het zien!
Maar daar kreeg je wel een Htc medialink bij?
In principe 82eur uitgespaard, tenzij je het echt niet nodig hebt.
Maar je hebt allesinds wel winst gemaakt tov je pre-order ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Geen idee of dit klopt:
Maar bij algebeld.nl Is de HTC bij een RED super abonnement 114 euro bij 1 jaar verlenging.

Als je dan terugrekend is dat 774 euro voor 1 jaar. Vind ik een zeer goedkope combinatie. Of zit er een ander onder het gras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
mmm

Coolblue 699
Belsimpel 669
Gsmwijzer 671
Gsmweb 640

Er zit dus nogal wat rek in de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
bvbal79 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:56:
Geen idee of dit klopt:
Maar bij algebeld.nl Is de HTC bij een RED super abonnement 114 euro bij 1 jaar verlenging.

Als je dan terugrekend is dat 774 euro voor 1 jaar. Vind ik een zeer goedkope combinatie. Of zit er een ander onder het gras?
Bij een nieuw abo zelfs voor: 99 euro... Dat is 789 totaal voor een jaar

http://www.algebeld.nl/in...ucts=0&DataBundel=0&Order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjdjong
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-08 21:03
Wat wel heel vreemd is, is dat die prijzen bij algebeld.nl alleen gelden voor de Silver, de Black zijn nog de oude prijzen... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Golf2vr6 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:59:
[...]

Bij een nieuw abo zelfs voor: 99 euro... Dat is 789 totaal voor een jaar

http://www.algebeld.nl/in...ucts=0&DataBundel=0&Order
heb hem maar gepre-orderd, wel zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gok ook op een foutje, net als de Xperia Z, die daar vanochtend 330,00 kostte voor een los toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet een foutje zijn de tele 2 abbos kloppen ook voor geen meter smartmix 150 + xl internet 12 maanden toestel 11 euris ja dat wil ik ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt echt helemaal geen snars van inderdaad :)

Vodafone: 12x29 euro + 135+ 30 = 513 euro
Tele2: 12x15 + 200 + 30= 409 euro
T-mobile: 11x15 + 190 + 30 = 385 euro
T-mobile: 11x25 + 140 + 30 = 450 euro

[ Voor 154% gewijzigd door CLB op 20-03-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
In hoeverre kunnen ze zo'n bestelling terugdraaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In hoeverre het voor geen ene meter klopt en je even moet bellen om het na te vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:37

Rubman

Retarded or just overjoyed!

ik kom gewoon op normale prijzen uit, vreemd

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjdjong
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-08 21:03
Rubman schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:09:
ik kom gewoon op normale prijzen uit, vreemd
Voor de Black versie wel. Moet je maar eens bij de Silver kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Raar, je zou het eigenlijk moeten bestellen om te kijken of het gewoon lukt.
Jammer dat ik nog niet kan verlengen, anders had ik het gedaan (ondanks dat ik de zwarte wil ipv de zilvere, maar dat is dan nog wel op te lossen denk ik.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb um besteld nu afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:22
sjdjong schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:10:
[...]

Voor de Black versie wel. Moet je maar eens bij de Silver kijken...
Ik neig er ook naar om hem te bestellen, maar je kan er vanuit gaan dat ze zich zullen beroepen op de algemene voorwaarden en de order annuleren. Nadeel is dat je dan weer mag hopen dat alles netjes weer terug komt op je rekening zonder al te veel gehannes.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad: 12 x €15,00 abbo + 1x €199,00 toestel + 1 x €30,00 aansluitkosten? = €409,00 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:26
Nee heb je, ja kun je krijgen. Ben benieuwd! Alleen jammer dat de zwarte wel de hoofdprijs kost :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Idd jammer, zou je hem achteraf kunnen ruilen voor de zwarte?

Pagina: 1 ... 12 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.