Zo'n foutje kan er toch voor zorgen dat een hoop negatieve publiciteit over CB op internet (en bij de "slachtoffers") komt.Donstil schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 16:14:
[...]
Compensatie? Ze hebben een fout gemaakt en je toestel komt later, het is niet dat ze een medische blunder hebben gemaakt oid
Als ik CB was zou ik het wel weten, geef iedereen een soort cadeaubon van 5 of 10 euro, of een accessoire ofzo.
Als ik me spotify aanzet dan komt er echt een dik geluid uit niet normaal gewoon
Maar compensatie klinkt zo zwaar. Een bon met korting of gratis verzending (als ze dat niet Hbben) is een prima oplossing idd, kost ze niets maar maken ze toch een gebaar.yannickie111 schreef op zondag 21 april 2013 @ 00:17:
[...]
Zo'n foutje kan er toch voor zorgen dat een hoop negatieve publiciteit over CB op internet (en bij de "slachtoffers") komt.
Als ik CB was zou ik het wel weten, geef iedereen een soort cadeaubon van 5 of 10 euro, of een accessoire ofzo.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
De media link zat er dus niet bij...
Zijn er mensen met het zelfde probleem? Maandag ga ik gelijk bellen.
Mocht je nog een flip cover willen kopen, neem dan niet die van HTC zelf.
Het toestel zit er erg los in, en de klep sluit niet mooi af. Erg zonde van als je zon mooi toestel hebt met een waardeloze cover. Ik ga op zoek naar een andere.
Ze deden mij geloven dat dit zo was ja. Mocht Hi de One nog niet in het systeem hebben zouden ze een toestel in dezelfde leescategorie aanvinken en het later corrigeren hadden ze het over, maar dit moet uiteraard wel allemaal vantevoren besproken worden. Ik ga er vanuit dat het goedkomt.mariosmit schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 18:29:
[...]
OKee das is mooi ,, dan zal het maandag wel lukken dan bij The phone house, ze hebben mijn toestel achter gelegd voor mij dus ,dan zouden ze maandag wel bellen dat het maandag wel lukt om het aan te klikken bij HI/KPN. Bij mij wisten ze vanmorgen nog niet of dat het maandag wel zou lukken, maar dat is nu dus wel zeker?
[ Voor 3% gewijzigd door domini2006 op 21-04-2013 09:20 ]
dan krijg ik vrolijk dit bericht (nadat je naar de oude tool word gestuurd omdat de nieuwe kapot is)
Er is geen bestelling gevonden.
Het is mogelijk dat uw bestelling nog niet behandeld is.
besteld op 4-4.. iemand meer ide dat bericht krijgt of moet ik er even achter aan bellen ?
De media link moet je zelf aanvragen op de site van htc , dus t is logisch dat hij er niet bij zat.rotjong80 schreef op zondag 21 april 2013 @ 07:04:
Ik kreeg gister aan het eind van de middag mijn HTC one thuis gestuurd. Super toestel!Op het moment dat de one te koop stond (begin maart) heb ik de (pre)order geplaats bij studentmobiel.nl. Bij het toestel werd een media link aangeboden, maar in mijn enthousiasme vergat ik gister te controleren of de zending compleet was.
De media link zat er dus niet bij...
Zijn er mensen met het zelfde probleem? Maandag ga ik gelijk bellen.
Mocht je nog een flip cover willen kopen, neem dan niet die van HTC zelf.
Het toestel zit er erg los in, en de klep sluit niet mooi af. Erg zonde van als je zon mooi toestel hebt met een waardeloze cover. Ik ga op zoek naar een andere.
saturn venloVerwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 10:32:
Iemand enig idee of Saturn Venlo hem al heeft ?
Telefoonnummer: 077 - 355 1500
go your gang
Verwijderd
Nu nog mijn Studentmobiel.nl order annuleren. Dat is dus goed nieuws voor degene die had besteld via Studentmobiel.nl, jullie schuiven weer een plekje op in de rij.
Trouwens: wat een toptoestel!
Uit nieuwschierigheid.. Wat was de reden dat jij je huidige abonnement niet kon verlengen met de HTC One? Ik ga de mijne morgen ophalen en ben verplan mijn T-Mobile abonnement te verlengen met de HTC One.Verwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 11:19:
Gisteren het allerlaatste exemplaar meegenomen bij de Phonehouse in Enschede. Zag ze op voorraad springen en ben meteen naar de winkel gespurt. Kon hem helaas niet verlengen bij de Phonehouse, terwijl dat via Studentmobiel geen probleem was. Uiteindelijk maar besloten om 700 euro af te tikken. Vervolgens, na enige tijd zeuren, mijn Hi abonnement verlengd in de Hi shop voor 10 euro per maand (150 bellen, onbeperkt sms en 1 GB internet). Al met al een prima deal dacht ik.
Nu nog mijn Studentmobiel.nl order annuleren. Dat is dus goed nieuws voor degene die had besteld via Studentmobiel.nl, jullie schuiven weer een plekje op in de rij.
Verwijderd
Kan niet,, als het goed is ligt er bij the phone house ook nog 1 voor mij, die hebben ze apart gelegd omdat ik ook niet verlengen kon via HI, waarschijnlijk kan dat morgen, had er geen 700 euro voor over, dat vink een beetje te gekVerwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 11:19:
Gisteren het allerlaatste exemplaar meegenomen bij de Phonehouse in Enschede. Zag ze op voorraad springen en ben meteen naar de winkel gespurt. Kon hem helaas niet verlengen bij de Phonehouse, terwijl dat via Studentmobiel geen probleem was. Uiteindelijk maar besloten om 700 euro af te tikken. Vervolgens, na enige tijd zeuren, mijn Hi abonnement verlengd in de Hi shop voor 10 euro per maand (150 bellen, onbeperkt sms en 1 GB internet). Al met al een prima deal dacht ik.
Dat kost op internet 20 euro p/m. Hoe krijg je dat voor elkaar?Verwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 11:19:
.... Vervolgens, na enige tijd zeuren, mijn Hi abonnement verlengd in de Hi shop voor 10 euro per maand (150 bellen, onbeperkt sms en 1 GB internet). Al met al een prima deal dacht ik.
Verwijderd
De reden was omdat mijn abonnement bij Hi op 1 juli afliep. Verlengen kon pas 2 maanden van te voren. Studentmobiel deed hier niet moeilijk over, maar de Phonehouse wou er helaas niet aan meewerken.MichaelW85 schreef op zondag 21 april 2013 @ 11:28:
[...]
Uit nieuwschierigheid.. Wat was de reden dat jij je huidige abonnement niet kon verlengen met de HTC One? Ik ga de mijne morgen ophalen en ben verplan mijn T-Mobile abonnement te verlengen met de HTC One.
Dan heb ik vast het laatste beschikbare toestel meegenomen. Besloot in eerste instantie ook niet om hem te kopen. Maar toen ik de winkel uitliep heb ik me toch omgedraaid om de 700 euro af te tikken. In combinatie met mijn huidige abonnement ben ik nog goedkoper uit dan in eerste instantie met abonnement bij T-mobile.Verwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 11:39:
[...]
Kan niet,, als het goed is ligt er bij the phone house ook nog 1 voor mij, die hebben ze apart gelegd omdat ik ook niet verlengen kon via HI, waarschijnlijk kan dat morgen, had er geen 700 euro voor over, dat vink een beetje te gek
Allereerst waren ze in de Hi shop al helemaal enthousiast over het feit dat ik de HTC One in mijn bezit had. De vrouw die me hielp vroeg zelfs of ze de verpakking open mocht maken, maar gadget-freak als ik ben wil ik zelf het plastic er vanaf halen.Crew One schreef op zondag 21 april 2013 @ 11:40:
[...]
Dat kost op internet 20 euro p/m. Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik attendeerde ze bij de Hi shop er op dat als ik een abonnement afsloot met toestel, ik goedkoper uit zou zijn dan dat ik alleen sim only zou nemen. Daarna heb ik vrij duidelijk laten merken dat ik goed onderzoek heb gedaan en niet van plan was de hoofdprijs te betalen. Ook heb ik laten doorschemeren dat ik wist van het feit dat ze best wat van de prijs af konden doen. Uiteindelijk dus voor elkaar gekregen dat ik 10,50 per maand zou gaan betalen. Beetje slim onderhandelen en je krijgt dus wat voor elkaar.
Wat voor sim only is dat precies dan? Wat voor snelheid haal je met jouw internetverbinding via Hi?
Edit: Op Hi zie ik 7,2mb/s staan. Zal die wel zijn neem ik aan
[ Voor 23% gewijzigd door Sydney08 op 21-04-2013 12:21 ]
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Das inderdaad goedkoper,, maarja heb het er zo niet voor over,, zal morgen afwachten of ze dan wel kunnen verlengen met hi.. hooop het want schijnt een erg mooi toestel te zijn...Verwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 12:14:
[...]
De reden was omdat mijn abonnement bij Hi op 1 juli afliep. Verlengen kon pas 2 maanden van te voren. Studentmobiel deed hier niet moeilijk over, maar de Phonehouse wou er helaas niet aan meewerken.
[...]
Dan heb ik vast het laatste beschikbare toestel meegenomen. Besloot in eerste instantie ook niet om hem te kopen. Maar toen ik de winkel uitliep heb ik me toch omgedraaid om de 700 euro af te tikken. In combinatie met mijn huidige abonnement ben ik nog goedkoper uit dan in eerste instantie met abonnement bij T-mobile.
[...]
Allereerst waren ze in de Hi shop al helemaal enthousiast over het feit dat ik de HTC One in mijn bezit had. De vrouw die me hielp vroeg zelfs of ze de verpakking open mocht maken, maar gadget-freak als ik ben wil ik zelf het plastic er vanaf halen.
Ik attendeerde ze bij de Hi shop er op dat als ik een abonnement afsloot met toestel, ik goedkoper uit zou zijn dan dat ik alleen sim only zou nemen. Daarna heb ik vrij duidelijk laten merken dat ik goed onderzoek heb gedaan en niet van plan was de hoofdprijs te betalen. Ook heb ik laten doorschemeren dat ik wist van het feit dat ze best wat van de prijs af konden doen. Uiteindelijk dus voor elkaar gekregen dat ik 10,50 per maand zou gaan betalen. Beetje slim onderhandelen en je krijgt dus wat voor elkaar.
Verwijderd
150 belminuten, onbeperkt SMS en 1GB internet (7,2 mbps). In de winkel probeerden ze me nog de variant met 2GB aan te smeren voor 15 euro. Had het gevoel dat die bundel hen meer winst op zou leveren. Toestel was al duur genoeg en 1GB met 7,2 mbps is voor mij voldoende.Spacey23 schreef op zondag 21 april 2013 @ 12:19:
@ Tirzono
Wat voor sim only is dat precies dan? Wat voor snelheid haal je met jouw internetverbinding via Hi?
Edit: Op Hi zie ik 7,2mb/s staan. Zal die wel zijn neem ik aan
Ze hebben hem wel voor me gereserveerd en ik kan hem nu morgen ophalen
Ze hebben dit weekend onderhoud, my t-mobile werkt namelijk ook nietSChief schreef op zondag 21 april 2013 @ 13:01:
Zeg, hebben jullie de site van T-Mobile geDDOSt ofzo?
[ Voor 8% gewijzigd door netblade op 21-04-2013 13:35 ]
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Ik heb net even gekeken: wachttijd CB; exact 21 minuten en 55 seconden..
slecht inderdaad. Zeker als je bedenkt dat het om een fors bedrag gaat..
Kon ik om een of andere reden niet verlengen. In hun systeem stond dat ik pas per 18 mei kan verlengen. Terwijl ik 3 weken geleden nog in de Hi winkel stond. En daar stond 18 april.
Xbox: Gulpener88
Nothing to see here!
Als je op HI abbonement zit en je wilt gewoon verlengen met HI, dan kun je dat 4 maanden van tevoren doen. Als je wil overstappen naar een andere provider kan dit 2 maanden van te voren... Maar HI heeft hem nog nergens in het systeem staan, dus denk dat je bij geen enkele winkel nu nog kunt verlengen met een HI abbonement.. Hetzelfde had ik gisteren bij the phone house.Gertjuhjan schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:54:
Ik was gisteren in de saturn Amersfoort. Ik had hem in mijn handen.
Kon ik om een of andere reden niet verlengen. In hun systeem stond dat ik pas per 18 mei kan verlengen. Terwijl ik 3 weken geleden nog in de Hi winkel stond. En daar stond 18 april.
Ik wilde van KPN naar HI.mariosmit schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:59:
[...]
Als je op HI abbonement zit en je wilt gewoon verlengen met HI, dan kun je dat 4 maanden van tevoren doen. Als je wil overstappen naar een andere provider kan dit 2 maanden van te voren... Maar HI heeft hem nog nergens in het systeem staan, dus denk dat je bij geen enkele winkel nu nog kunt verlengen met een HI abbonement.. Hetzelfde had ik gisteren bij the phone house.
Maar idd. Ik heb net met de klantenservice van KPN gebeld en die geven aan dat ik officieel pas vanaf 18 juni kan verlengen(2 maanden). Maar dat er wel verschillende winkels zijn die met 3 maanden verlengen. Dus het wordt wachten op 18 mei.
Dat is toch hetzelfde... vreemd dat dat geen 4 maanden van tevoren kan.-.Gertjuhjan schreef op zondag 21 april 2013 @ 15:12:
[...]
Ik wilde van KPN naar HI.
Maar idd. Ik heb net met de klantenservice van KPN gebeld en die geven aan dat ik officieel pas vanaf 18 juni kan verlengen(2 maanden). Maar dat er wel verschillende winkels zijn die met 3 maanden verlengen. Dus het wordt wachten op 18 mei.
Maar ik ben al redelijk over de shock heen en zal toch even moeten wachten op de HTC One.
Ok heren, nu weer ontopic:P
Verwijderd
Verwijderd
Je bedoelt het totale gesprek?dirk.drol schreef op zondag 21 april 2013 @ 13:36:
[...]
Ik heb net even gekeken: wachttijd CB; exact 21 minuten en 55 seconden..
slecht inderdaad. Zeker als je bedenkt dat het om een fors bedrag gaat..
Het was al bekend dat zwart later zou komen, de levertijd is alleen tot op heden niet bekend, aangezien de één roept volgende week, de ander roept eerste week van mei en HTC roept zelfs medio mei..Maar wat HTC tegenwoordig op twitter roept neem ik met een korreltje zout.Verwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 16:41:
Was bij de phonehouse in valkenswaard gisteren en die hadden allen de witte ik wacht rustig op de zwarte die wou ik vanaf het begin hebben hoop dat die snel komen
Ben alleen benieuwd naar de email morgen van HTC betreft de HD Media Link actie en het wederom uitstellen van de zwarte kleur.
[ Voor 10% gewijzigd door Metian op 21-04-2013 17:06 ]
Rupsen, Rapsen.
ik denk dat hij bedoeld of hij dan alsnog de media link krijgt, ik heb namelijk ook een zwarte besteld, krijg hem rond 17 mei, bij T-Mobile. Ik hoop dat ik ook de Media link krijg, anders word ik namelijk boos, want de aktie loopt tot 31 april en ik heb hem in maart ge pre -ordert.
Anders bel je even.xileS schreef op zondag 21 april 2013 @ 16:53:
Ik lees hierboven, dat ze bij een aantal Saturn filialen al op voorraad is. Ik weet niet of die ook in Adam op voorraad is. Maar zijn ze ook los verkrijgbaar? (want las alleen nog icm abo) Zo ja, voor hoeveel
Ik heb die vraag ook al gesteld op twitter. Als we naast het net vissen, zullen we htc dan kapot tweeten met z'n drieën?lexxus93 schreef op zondag 21 april 2013 @ 20:06:
[...]
ik denk dat hij bedoeld of hij dan alsnog de media link krijgt, ik heb namelijk ook een zwarte besteld, krijg hem rond 17 mei, bij T-Mobile. Ik hoop dat ik ook de Media link krijg, anders word ik namelijk boos, want de aktie loopt tot 31 april en ik heb hem in maart ge pre -ordert.
Ik heb precies hetzelfde hoor, ook een zwarte bij T-Mobile met zo'n leverdatum. Daarom vroeg ik ook wat zijn vraag was, had het vermoeden dat zijn vraag dezelfde was als de mijne.lexxus93 schreef op zondag 21 april 2013 @ 20:06:
[...]
Met de huidige berichten dat de zilveren versie geleverd is / wordt aan veel mensen, kwam bij mij meteen de vraag hoe HTC de actie gaat behandelen. In de voorwaarden staat dat het "op = op" is. Kortom iedereen met zilveren versie zou hem nu kunnen krijgen, waarbij de kans bestaat dat wanneer de zwarte versie ( als deze daadwerkelijk pas medio mei komt ) ze er niet meer zijn.
Wat dus zou inhouden dat iedereen die een zwarte heeft besteld dus buiten de boot zou komen te vallen door HTC zelf. Maar ik wou ook weten wat hun gaan doen met de actie-periode, aangezien deze dan wel heel dicht bij release aan ligt van de zwarte versie.
Je hoeft dat betreft je nergens zorgen over te maken als die voor 19 mei binnen is. De actie periode loopt van 20 feb. tot en met 29 April. Het registeren kan tot 19 mei.lexxus93 schreef op zondag 21 april 2013 @ 20:06:
[...]
Dus wat betreft de voorwaarden, iedereen die hem tussen 20 feb en 29 april heeft besteld en voor 19 mei hem binnen heeft recht op de medialink (mits deze natuurlijk niet op is, vandaar mijn vraag ook).
Echter wanneer HTC het voor elkaar krijgt om de toestellen pas na 19 mei te leveren, zou dat betekenen dat niemand meer er recht op heeft. Alleen ga ik er dan wel vanuit dat HTC opnieuw het registeren uitstelt zodat iedereen kans maakt.
Ik verwacht overigens morgen een reactie terug, ze reageren dat betreft redelijk snel. Mocht ik iets binnen hebben en de gelegenheid hebben om het te posten, zal het hier op dit forum ook komen te staan
[ Voor 44% gewijzigd door Metian op 21-04-2013 20:33 ]
Rupsen, Rapsen.
Nee, ze zullen hem brandenHessia schreef op zondag 21 april 2013 @ 20:27:
Hoeveel mensen hebben hem al gekregen van T-Mobile? Ik dacht gelezen te hebben dat hun te toestellen controleren... zullen ze de *GAP* nakijken?
Verwijderd
veel winkels in almere hebben hem al !
Verwijderd
Grapje zeker? In heel Europa is hij nog niet beschikbaar.Verwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 21:01:
Vandaag liep ik de T-Mobile shop binnen, na 10 minuten was ik de trotse eigenaar van een htc one black.
I love watercooling
Pics or it didn't happenVerwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 21:01:
Vandaag liep ik de T-Mobile shop binnen, na 10 minuten was ik de trotse eigenaar van een htc one black.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Maak is paar foto's van de telefoon (liefst met briefje met datum en tijd er bij voor de echtheid). Want zover bekend is het namelijk zo dat de zwarte versie nog nergens beschikbaar is.Verwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 21:01:
Rupsen, Rapsen.
De doos lag er al. Dit was tot dusver het enige exemplaar die hij had binnengekregen. Uiteraard houd hij hem vast en zal ik morgen het toestel met plezier afhalen. Gelukkig komt er langzaam maar zeker beweging in de voorraad.
(ik had deze overigens gereserveerd)
Zou dit niet gewoon te maken hebben met het creëren van schaarste? Schaarste zet de consument aan tot kopen. Stel je voor dat je iets mis loopt!
[ Voor 23% gewijzigd door san.okk op 21-04-2013 21:40 ]
Hoop echt dat ik morgen bericht krijg van Vodafone.
(en natuurlijk ook dat die Medialink er nog is. Vraag me af hoeveel ze voor deze actie gereserveerd hebben....)
Ik had dus exact hetzelfde, er schijnt onderhoud te zijn geweest dat eigenlijk om 12.00 uur afgerond had moeten zijn maar uiteindelijk heeft het bijna de hele zondag niet gewerkt (ook My T-Mobile niet). Hoe dan ook is het op het moment dat je in de winkel staat redelijk frustrerendsan.okk schreef op zondag 21 april 2013 @ 21:35:
Vanmiddag langs de Phonehouse geweest om de zilveren One af te halen, lag de site van T-mobile eruit en konden ze mijn verlenging niet doorvoeren!!
De doos lag er al. Dit was tot dusver het enige exemplaar die hij had binnengekregen. Uiteraard houd hij hem vast en zal ik morgen het toestel met plezier afhalen. Gelukkig komt er langzaam maar zeker beweging in de voorraad.
(ik had deze overigens gereserveerd)
Zou dit niet gewoon te maken hebben met het creëren van schaarste? Schaarste zet de consument aan tot kopen. Stel je voor dat je iets mis loopt!
Maar goed morgen ga ik dan hopelijk alsnog heel blij worden
[ Voor 4% gewijzigd door ik222 op 21-04-2013 21:51 ]
Bij Hi staat de One 100% zeker in het systeem. Je kan dus zeker wel verlengen, ook 4 maanden van tevorenmariosmit schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:59:
[...]
Als je op HI abbonement zit en je wilt gewoon verlengen met HI, dan kun je dat 4 maanden van tevoren doen. Als je wil overstappen naar een andere provider kan dit 2 maanden van te voren... Maar HI heeft hem nog nergens in het systeem staan, dus denk dat je bij geen enkele winkel nu nog kunt verlengen met een HI abbonement.. Hetzelfde had ik gisteren bij the phone house.
PSN: MrMistral
100% zeker van niet, staat nog niet in het lease systeem heb ik en andere tweakers gister ondervonden bij The Phone HouseMrMistral schreef op zondag 21 april 2013 @ 21:54:
[...]
Bij Hi staat de One 100% zeker in het systeem. Je kan dus zeker wel verlengen, ook 4 maanden van tevoren
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
Niet van KPN --> HiMrMistral schreef op zondag 21 april 2013 @ 21:54:
[...]
Bij Hi staat de One 100% zeker in het systeem. Je kan dus zeker wel verlengen, ook 4 maanden van tevoren
Moet verlengen aangezien ik nu al Vodafone heb. Meest voordelige wat ik kan vinden is bij Vodafone zelf 1 jaar Red B voor 49,- per maand en 334,99 bijbetalen.
Iemand iets goedkopers tegen gekomen van Vodafone?
Friends & Family scheeld 10% per maand, heb alleen helaas geen code...
Wa Doede Nou
Waarom moet je verlengen?Thoraxx schreef op zondag 21 april 2013 @ 22:32:
Wat is de beste deal voor 1 jarig Vodafone abbo die jullie zijn tegengekomen?
Moet verlengen aangezien ik nu al Vodafone heb. Meest voordelige wat ik kan vinden is bij Vodafone zelf 1 jaar Red B voor 49,- per maand en 334,99 bijbetalen.
Iemand iets goedkopers tegen gekomen van Vodafone?
Friends & Family scheeld 10% per maand, heb alleen helaas geen code...
Verwijderd
Daar hadden ze er genoeg begreep ik van de verkoper
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2013 00:23 ]
Hoeveel heb je betaald? Of was het icm met een abonnement?Verwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 23:35:
Vandaag de htc one afgehaalt bij belcompany in tilburg
Daar hadden ze er genoeg begreep ik van de verkoper
Verwijderd
Los toestel , bedroeg natuurlijk wel de volle mepJadang schreef op zondag 21 april 2013 @ 23:36:
[...]
Hoeveel heb je betaald? Of was het icm met een abonnement?
700 euro
kwam geloof ik ook nog 5-6 euro thuiskopieheffing bij.
Gek he? Dat ritje had een simpele search in dit topic kunnen besparen.rodi1802 schreef op zondag 21 april 2013 @ 23:50:
Was ook langs geweest by tmobile, maar ze hadden alleen de zilveren.
Er zijn produciteproblemen met de zwarte. Er zijn nog nergens zwarte One's uitgeleverd.
Bron?yannickie111 schreef op zondag 21 april 2013 @ 23:53:
[...]
Er zijn produciteproblemen met de zwarte.
Oh, dat is raar. Online is de losse prijs €670, maar daarvoor kun je hem niet los bestellen.Verwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 23:44:
[...]
Los toestel , bedroeg natuurlijk wel de volle mep
700 euro
kwam geloof ik ook nog 5-6 euro thuiskopieheffing bij.
Wacht zelf ook nog op de mijne via Belcompany (verzekeringsvergoeding). Bij het bestellen hoorde ik een prijs van €629. Later zei iemand in dit topic dat de prijs naar €599 was verlaagd.
Ik bel morgen even naar mijn filiaal om te informeren naar de status.
GsmEasy had het over Maandag en Belsimpel zelfs over "Op zijn vroegst vrijdag"
Dat zijn toch shops met een normaal keurige track record.
Verwijderd
Mijn excuses ik vergiste me even de mijne komt van the phone houseJadang schreef op maandag 22 april 2013 @ 00:12:
[...]
Oh, dat is raar. Online is de losse prijs €670, maar daarvoor kun je hem niet los bestellen.![]()
Wacht zelf ook nog op de mijne via Belcompany (verzekeringsvergoeding). Bij het bestellen hoorde ik een prijs van €629. Later zei iemand in dit topic dat de prijs naar €599 was verlaagd.
Ik bel morgen even naar mijn filiaal om te informeren naar de status.
Hmm GsmEasy heeft idd 1-3 werkdagen staan nu, dus maandag zou kunnen kloppen.. Ik ga ze morgen wel even bellen om om opheldering te vragenDonstil schreef op maandag 22 april 2013 @ 00:21:
Ik vind het wel vreemd dat er nu ineens zoveel winkels zijn die het toestel hebben maar dat GsmEasy (waar ik heb besteld) en Belsimpel nog van niets weten.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Heb je ook bij GsmEasy besteld? Ik durf niet meer te bellen, ik chat wel eens met "hetty" maar die ziet me weer aankomen.atticus182 schreef op maandag 22 april 2013 @ 00:44:
[...]
Hmm GsmEasy heeft idd 1-3 werkdagen staan nu, dus maandag zou kunnen kloppen.. Ik ga ze morgen wel even bellen om om opheldering te vragen
Ik heb eind feb al besteld dus heb er al een keer of 10 gesproken inmiddels
Edit: Waar zie je 1-3 werkdagen staan? Als ik op de site kijk staat er week 18 namelijk.
[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 22-04-2013 00:52 ]
Ik heb nog niet besteld, ik wacht even af waar hij op voorraad komt. Bovenaan bij het plaatje staat : "In bestelling: verwacht binnen 1 - 3 werkdagen."Donstil schreef op maandag 22 april 2013 @ 00:48:
[...]
Heb je ook bij GsmEasy besteld? Ik durf niet meer te bellen, ik chat wel eens met "hetty" maar die ziet me weer aankomen.
Ik heb eind feb al besteld dus heb er al een keer of 10 gesproken inmiddels
Edit: Waar zie je 1-3 werkdagen staan? Als ik op de site kijk staat er week 18 namelijk.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik kan je nu al vertellen dat die branded zijnjoblamie schreef op maandag 22 april 2013 @ 08:47:
Vandaag ontvangen de eerste mensen hun T-Mobile exemplaar van de HTC One. Ik ben benieuwd of deze eerste batch meteen al branded is of heel misschien niet. Dat laatste geval zou natuurlijk mooi zijn. Willen de eerste ontvangers dit melden hier of in het Ervaringen en discussie topic?
Nothing to see here!
hoeft neit. De eerste levering one x van t-mobile vorig jaar was ook neit branded (heb er zelf 1 gehad) was gweoon het standaard WWE modelRutix schreef op maandag 22 april 2013 @ 08:49:
[...]
Ik kan je nu al vertellen dat die branded zijn. T-Mobile heeft namelijk aangegeven dat alle HTC One's die ze leveren de branded versies zijn dus zou raar zijn als ze daar voor alleen de eerste batch van afwijken
Ja, ik ga er volledig van uit dat ze branded zijn hoor, ik stel me daar op in. Maar het komt met grote regelmaat voor dat een eerste batch nog niet branded is, omdat er te weinig tijd was. Vaak zijn dan de daarop volgende batches wel gebrand, maar de eerste levering niet. En daar hoop ik een klein beetje op, hoewel het me niet enorm veel uitmaakt. Zou echter mooi meegenomen zijn natuurlijk.Rutix schreef op maandag 22 april 2013 @ 08:49:
[...]
Ik kan je nu al vertellen dat die branded zijn. T-Mobile heeft namelijk aangegeven dat alle HTC One's die ze leveren de branded versies zijn dus zou raar zijn als ze daar voor alleen de eerste batch van afwijken
[ Voor 11% gewijzigd door joblamie op 22-04-2013 08:51 ]
https://forum.www.hi.nl/b...evering-de-htc-one-23951/
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Dat topic is niet geupdate sinds 10 dagen geleden. A lot can change in 10 days:Pkeverjeroen schreef op maandag 22 april 2013 @ 08:55:
Voor de mensen die de One via Hi hopen te ontvangen... Heb geduld tot 6 mei!
die order heb ik allang geannulleerd, vind het belachlijk dat je bij HI tot 6 mei moet wachten terwijl die al gewoon bij the phone house verkrijgbaar is..keverjeroen schreef op maandag 22 april 2013 @ 08:55:
Voor de mensen die de One via Hi hopen te ontvangen... Heb geduld tot 6 mei!
Weet je hoe een forum werkt? Meestal helpt het om even op de laatste pagina te kijken.. Daar zie je dat het laatste bericht van een Hi medewerkster van afgelopen zaterdag is.Gertjuhjan schreef op maandag 22 april 2013 @ 08:58:
[...]
Dat topic is niet geupdate sinds 10 dagen geleden. A lot can change in 10 days:P
Heb mijn pre-order bij Hi opgezegd, zaterdag gebeld naar de phonehouse en kan hem vandaag ophalen.
Werd té ongeduldig
edit - Typo.
[ Voor 4% gewijzigd door Richurdt op 22-04-2013 09:06 ]
Inderdaad. Maar het ziet er naar uit dat het gaat om iemand die onwetend is. Zij verteld daar informatie over leverproblemen. Terwijl andere winkels er genoeg hebben liggen. De saturns hebben er genoeg op voorraad:Pkeverjeroen schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:01:
[...]
Weet je hoe een forum werkt? Meestal helpt het om even op de laatste pagina te kijken.. Daar zie je dat het laatste bericht van een Hi medewerkster van afgelopen zaterdag is.
ga je een verlening doen bij HI via the phone house ?? Ben ik wel benieuwd naar vanwege dat de ONE nog niet in hun systeem staat, en ze niet zeker wisten of dit vandaag wel het geval was??Richurdt schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:04:
Vandaag mijn One ophalen bij de the Phone house - Oosterflank.
Heb mijn pre-order bij Hi opgezegd, zaterdag gebeld naar de phonehouse en kan hem vandaag ophalen.Dan maar geen Medialink.
Werd té ongeduldig. Hadden er volgensmij nog genoeg, hij mocht niet zeggen hoeveel.
edit - Typo.
Je kunt de medialink gewoon claimen hoor. De actie geeft aan dat je de HTC One voor 30 april aangeschaft moet hebben. En dat heb je toch gewoon?Richurdt schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:04:
Dan maar geen Medialink.
http://www.htcmedialinkhd.nl/actie/
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Klopt, verlenging bij Hi, hij zei dat hij er waarschijnlijk vandaag wel in zou staan. ik word vandaag gebeld, zal het wel laten weten.mariosmit schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:07:
[...]
ga je een verlening doen bij HI via the phone house ?? Ben ik wel benieuwd naar vanwege dat de ONE nog niet in hun systeem staat, en ze niet zeker wisten of dit vandaag wel het geval was??
Haha, chill. Dan toch een medialinkEzMe schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:10:
[...]
Je kunt de medialink gewoon claimen hoor. De actie geeft aan dat je de HTC One voor 30 april aangeschaft moet hebben. En dat heb je toch gewoon?![]()
Ja ik zou ook gebeld worden door phone house, ze gaan pas om 11:00 uur open vandaag, diegene die zou openen zou mij bellen .. Ze hadden er zaterdag wel veel gehad die niet konden verlengen met Hi of KPN, want de medewerker die mij hielp, die belde naar de helpdesk van KPN en hij hoefde alleen maar HTC te zeggen en diegene op de helpdesk van kpn wist al genoeg hahahRichurdt schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:16:
[...]
Klopt, verlenging bij Hi, hij zei dat hij er waarschijnlijk vandaag wel in zou staan. ik word vandaag gebeld, zal het wel laten weten.
Ik heb hem via belsimpel besteld maar ik krijg nog altijd ontwijkende antwoorden over wanneer ze hem ontvangen. Het laatste wat ik van hun gehoord heb is "in de loop van deze week".Donstil schreef op maandag 22 april 2013 @ 00:21:
Ik vind het wel vreemd dat er nu ineens zoveel winkels zijn die het toestel hebben maar dat GsmEasy (waar ik heb besteld) en Belsimpel nog van niets weten.
Iets fluistert in mij dat het niet gaat lukken
Ik wacht al vanaf 25 feb. en sinds die tijd staat er 2 weken bij de levertijd ;-)NeWSJuNK schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:21:
ik zou mijn op 8 april bestelde One bij belsimpel vandaag toch moeten ontvangen..stond 2 weken levertijd.
Iets fluistert in mij dat het niet gaat lukken
Hier precies het zelfde verhaal, echter heb ik de zwarte besteld en zelfs daar beweren ze van dat die eind deze week geleverd word... As ifronneman schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:20:
[...]
Ik heb hem via belsimpel besteld maar ik krijg nog altijd ontwijkende antwoorden over wanneer ze hem ontvangen. Het laatste wat ik van hun gehoord heb is "in de loop van deze week".
wel grappig mail begint met "Het heeft even geduurd" Tja
Goedemorgen!
Het heeft even geduurd, maar HTC is eindelijk begonnen met het leveren van haar nieuwe topmodel smartphone - de One - in Nederland. Afgelopen weekend zijn de eerste One's gearriveerd, en de komende tijd zullen steeds meer winkels het toestel daadwerkelijk kunnen leveren.
De HTC One is een opvallend mooi toestel dankzij de aluminium body. Het 4,7 inch 1080p full HD beeldscherm biedt het scherpste beeld ooit, terwijl HTC met de Ultrapixel camera een compleet nieuwe weg inslaat op fotografiegebied.
Op dit moment zijn de - volgens onze gegevens - populairste aanbiedingen voor de HTC One met abonnement te vinden bij:
Coolblue (toestel GRATIS, Tele 2 abo: € 38,- p/m, zie HIER)
StudentMobiel (toestel GRATIS, T-Mobile abo: € 38,09 p/m - zie HIER)
GSMWijzer (toestel € 169,-, Vodafone abo: vanaf € 17,- p/m - zie HIER)
Een los toestel is momenteel met € 653,40 relatief goedkoop bij Centralpoint (zie HIER).
Meer informatie over de HTC One, inclusief een uitgebreidere prijsvergelijking vind je natuurlijk op HTCOne.nl.
Met vriendelijke groeten,
Michael
HTCOne.nl
PS: Dit was het enige en laatste bericht dat je ontvangt via onze email notificatie service. Dit email adres is nu verwijderd uit ons bestand.
Toch twijfelen of ik niet bij Hi mijn verlenging op moet zeggen en gewoon via the phone house moet verlengen bij Hi... Voor de 2,50 korting per maand die ik van Hi kreeg hoef ik het nu oo kweer niet te laten
Dus reserveren/pre order valt onder aangeschaft? Aangezien je je geen factuur/de tel fysiek hebt.EzMe schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:10:
[...]
Je kunt de medialink gewoon claimen hoor. De actie geeft aan dat je de HTC One voor 30 april aangeschaft moet hebben. En dat heb je toch gewoon?![]()
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Dit staat op htcone.nl: "Deze blog heeft geen banden met HTC."Replay256 schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:29:
Meer mensen die de onderstaande mailtje van HTC hebben ontvangen.
[ Voor 72% gewijzigd door keverjeroen op 22-04-2013 09:33 ]
Nee, je moet namelijk een pdf/jpg opsturen van de gekregen factuur. Deze upload je samen met je gegevens.vandeMeulenhof schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:32:
[...]
Dus reserveren/pre order valt onder aangeschaft? Aangezien je je geen factuur/de tel fysiek hebt.
Je hebt helemaal gelijk, iets te enthousiast geweest..keverjeroen schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:32:
[...]
Dit staat op htcone.nl: "Deze blog heeft geen banden met HTC."
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.