je kunt er gewoon direct mee aan de slag, wel niet onder 15% batterij laten komenYohost! schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 14:18:
Gaan jullie er al direct mee aan de slag of is het eerst vol laden en afblijven?
Verwijderd
Ikzelf zou hem eerst aan de lader hangen voor 2 uur.Yohost! schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 14:18:
Gaan jullie er al direct mee aan de slag of is het eerst vol laden en afblijven?
Dan is het toestel namelijk helemaal vol.
Je kunt dan op een prettige manier aan tafel zitten of even op de bank, om vervolgens de simkaart erin te stoppen. de instellingen te doen, apps installeren die je erop wil hebben. je telefoonnummers over te zetten van een andere telefoon naar de HTC.
En het is goed voor de accu om hem eerst op te laden voor hij in gebruik word genomen.
Verwijderd
Dus jij raad aan voordat die 15% is dan opladen ?alwaysleft schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 14:21:
[...]
je kunt er gewoon direct mee aan de slag, wel niet onder 15% batterij laten komenDiep ontladen is schadelijk voor LIPO batterijen
Edit: even de vraag beter geformuleerd
[ Voor 8% gewijzigd door Jamesl op 20-04-2013 14:30 ]
Als je je gegevens overzet van je oude telefoon naar de One, in welk toestel moet je Sim dan?Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 14:22:
[...]
Ikzelf zou hem eerst aan de lader hangen voor 2 uur.
Dan is het toestel namelijk helemaal vol.
Je kunt dan op een prettige manier aan tafel zitten of even op de bank, om vervolgens de simkaart erin te stoppen. de instellingen te doen, apps installeren die je erop wil hebben. je telefoonnummers over te zetten van een andere telefoon naar de HTC.
En het is goed voor de accu om hem eerst op te laden voor hij in gebruik word genomen.
Behalve dat het me vrij duidelijk lijkt dat ie dat doet, komt je telefoon zelf ook met een melding om de lader er aan te hangen rond dat percentage dus tja...Jamesl schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 14:27:
[...]
Dus jij raad aan voordat die 15% is dan opladen ?
Edit: even de vraag beter geformuleerd
De nieuwe.NeWSJuNK schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 14:32:
[...]
Als je je gegevens overzet van je oude telefoon naar de One, in welk toestel moet je Sim dan?
Nooit geweten.. misschien is dat de reden waarom mijn batterij elke 2 seconden leeg is hahaClubbtraxx schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 14:33:
[...]
Behalve dat het me vrij duidelijk lijkt dat ie dat doet, komt je telefoon zelf ook met een melding om de lader er aan te hangen rond dat percentage dus tja...
Ik vermoed dat zij het nogal druk hebben met uitleveren. Daarnaast is het ook weekend heVerwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 10:48:
net bericht van CB vandaag gaat het niet meer lukken wat een zooitje
Wat maakt een paar dagen wachten nu uit? Als het goed is volgende week dinsdag dan.
Verwijderd
bluetooth Vcard ondersteuning, daarmee stuur ik alles naar de One.NeWSJuNK schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 14:32:
[...]
Als je je gegevens overzet van je oude telefoon naar de One, in welk toestel moet je Sim dan?
Toch interessant dit. Neemt hij gelijk ook de wachtwoorden etc mee of moet je die allemaal weer handmatig instellen?Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 14:37:
[...]
bluetooth Vcard ondersteuning, daarmee stuur ik alles naar de One.
Bluetooth vCard is afaik alleen voor contacten.NeWSJuNK schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 14:39:
[...]
Toch interessant dit. Neemt hij gelijk ook de wachtwoorden etc mee of moet je die allemaal weer handmatig instellen?
Dat gedoe omtrent het opladen bij ~15% is dikke onzin imho. Het toestel is slim genoeg om de batterij niet te beschadigen, met andere woorden, hij zal nooit helemaal leeglopen of continu op 100% blijven als hij is opgeladen. Hell, Sony geeft zelfs aan dat je het toestel zo vaak als je wilt aan de lader kan hangen.. Ik heb genoeg meegemaakt met m'n Arc (o.a. per ongeluk opgeladen onder een kussen waardoor hij loeiheet was geworden (niet vast te houden)) en de batterij daarvan werkt nog perfect na 2 jaar.
[ Voor 5% gewijzigd door S_Chief op 20-04-2013 14:40 ]
Verwijderd
Het schijnt dat er een administratief probleem is bij de koerier, zo werd mij verteld.
Het zou dus zomaar kunnen dat hij alsnog geleverd gaat worden vandaag.
Administratief probleem kun je opvatten als, statussen die niet worden aangepast.
Ook valt hier onder de mailtjes ter bevestiging van levering, die niet aan komen bij klanten.
Verwijderd
Dat klopt, ook die moeten omgezet worden, aangezien ze in mijn oude toestel in het intern geheugen staan in plaats van op mijn simkaart.SChief schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 14:39:
[...]
Bluetooth vCard is afaik alleen voor contacten.
offtopic:
Dat gedoe omtrent het opladen bij ~15% is dikke onzin imho. Het toestel is slim genoeg om de batterij niet te beschadigen, met andere woorden, hij zal nooit helemaal leeglopen of continu op 100% blijven als hij is opgeladen. Hell, Sony geeft zelfs aan dat je het toestel zo vaak als je wilt aan de lader kan hangen.. Ik heb genoeg meegemaakt met m'n Arc (o.a. per ongeluk opgeladen onder een kussen waardoor hij loeiheet was geworden (niet vast te houden)) en de batterij daarvan werkt nog perfect na 2 jaar.
Dat toestel geeft mij geen mogelijkheid ze te verplaatsen / kopiëren naar de simkaart.
Wat dus inhoudt dat voor mij de Vcard mogelijkheid uitkomst biedt.
Verwijderd
Had totaal niet verwacht de tel nu al in handen te hebben dus ik was blij verrast. Nu op naar ervaringen topic.
Jup, had het ook tegen Newsjunk, die het over wachtwoorden had.Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 14:42:
[...]
Dat klopt, ook die moeten omgezet worden, aangezien ze in mijn oude toestel in het intern geheugen staan in plaats van op mijn simkaart.
Dat toestel geeft mij geen mogelijkheid ze te verplaatsen / kopiëren naar de simkaart.
Wat dus inhoudt dat voor mij de Vcard mogelijkheid uitkomst biedt.
[ Voor 76% gewijzigd door S_Chief op 20-04-2013 14:43 ]
Verwijderd
nee wachtwoorden moet je handmatig overzetten, en misschien kan dit met HTC Sync. maar ik weet dat niet zeker. ik doe dat meestal handmatig even. google en facebook account zit er snel zat in vind ik altijd.NeWSJuNK schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 14:39:
[...]
Toch interessant dit. Neemt hij gelijk ook de wachtwoorden etc mee of moet je die allemaal weer handmatig instellen?
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
hier in venlo ook nergens te krijgen nog... zelfs de grootste electronica keten heeft hem nog niet, Saturn.ken schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 14:43:
Best wel sneu voor mensen die al lang gepreorder hebben. Ik heb bij TPH gelukkig nog 1 kunnen meenemen. Was de laatste (in Den Bosch)
emzed schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 14:51:
Gisteren besteld bij gsmwijzer, vanmiddag ontvangen!
Verwijderd
Verwijderd
beetje ongehoord zoiets.Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:06:
Vanmorgen via de facebook pagina van CB een vraag uitgezet m.b.t. mijn mislukte aflevering. Nadat hier tot 3x toe een antwoord op is gegeven in de trant van "we zien hier mee bezig" heeft het webteam van CB besloten mijn hele vraag te schrappen, fijn.
er stonden van 3 mensen totaal ordernummers in, en ze schrappen het gelijk.
JA die van mij stond daar ook in.
begin een beetje te twijfelen of er wel een probleem IS. denk eerder dat ze TE enthousiast rond gebeld hebben met afspraken maken, maar te weinig toestellen hebben.
en dan lossen ze het maar op deze manier op.
Verwijderd
Sorry, zal ik er een orange van maken ???? een soort verdekte hint naar Apple hahahaVerwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:12:
Trouwens, je Apple profielfoto kan echt niet in een HTC One topic ;-)
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:20:
Marcel,Leon en Frank the three stooges:(
Of je gebruikt dit tooltje van HTC https://play.google.com/s...om.htc.dnatransfer.legacyNeWSJuNK schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 14:39:
[...]
<knip> Wacht het, anders, even af.Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:18:
CB reageert binnen 30 minuten yea wright
[ Voor 46% gewijzigd door SacreBleu op 20-04-2013 15:36 ]
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Hessia schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:17:
Nog steeds niets vernomen van MTV-Mobile, social contact met zowel mtv als t-mobile levert weinig op ''we gaan ernaar kijken''
16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT
Verwijderd
Goed idee ik ga chillen in het zwembad in de tuinSacreBleu schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:22:
[...]
Gast, chill hem eens. Je snapt natuurlijk dat je niet de enige bent in Nederland die het toestel heeft besteld.
Je kunt nu wel lopen zeiken over het één-en-ander maar dat heeft écht geen zin. Ook ik wacht op mijn toestel, krijgen zel ik hem vandaag niet. Maar je schreeuwt nu tegen een muur aan. Wacht het, gewoon, normaal af.
Heb jij een zwembad? Nu wil ik hem ook wel chillenVerwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:25:
[...]
Goed idee ik ga chillen in het zwembad in de tuin
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
IK heb gisteren contact gehad met een (bijzonder vriendelijke) medewerker van GSMWijzer (wat hetzelfde bedrijf als Studentmobiel is) en die vertelde me dat ze in de loop/eind vd komende week een lading Silver T-Mobile toestellen verwachtten. Maar ze wisten nog niet hoe groot die batch was en of het er genoeg zouden zijn voor alle (pre)orders. De zwarte kwam pas in de tweede of derde week van mei (op zijn vroegst).marc9393 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:24:
Iemand die al weet wanneer de T-mobile versies van Studentmobiel in vooraad zijn?
Verwijderd
In het kort: CB heeft een fout gemaakt. Maandag worden we gebeld, hopelijk met 'goed' nieuws.
Verwijderd
Eigenlijk wel he, een extra accessoire of zo is wel op zijn plaats vind ik.Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:36:
En compensatie?
En dan geen accesoire die al in mijn bestelde BUNDEL zitten,
Want mijn bundel bestaat uit de HTC One + flip case dual dip + screen protector + car charger.
Van mij mogen ze wel een styli of zo erbij leveren.
^ Post is hierboven!
.
Levertijd stond op 2 dagen. Ik kan vandaag of maandag een e-mail ontvangen volgens de beste meneer.
Zo niet, moest ik maandag even terugbellen.
dus heb hem laten liggen.
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
Het was het wachten waard!
Verwijderd
Gefeliciteerd met je HTC One.Joshoon schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 16:02:
Heb de mijne vanmorgen vroeg al binnen gekregen van StudentMobiel.
Het was het wachten waard!
veel speelplezier met het nieuwe speeltje ;-)
Oei Sliedrecht is toch wel erg dichtbij (Gorinchem hier) om even te gaan kijken. Ik weet alleen als ik ga kijken dat ik hem ook koop dus ik laat mijn vriendin mijn autosleutels wel verstoppenwimstradamus schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:52:
Ter info TPH Sliedrecht heeft 1 one liggen ging hem net ophalen maar idd zoals al eerder gezegd kan je geen Hi/Kpn Abo met toestel lease afsluiten omdat hij nog niet in Lease systeem staat.
Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:39:
[...]
Eigenlijk wel he, een extra accessoire of zo is wel op zijn plaats vind ik.
Compensatie? Ze hebben een fout gemaakt en je toestel komt later, het is niet dat ze een medische blunder hebben gemaakt oidVerwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:36:
En compensatie?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Naja eigenlijk snap ik hem wel.Donstil schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 16:14:
[...]
Oei Sliedrecht is toch wel erg dichtbij (Gorinchem hier) om even te gaan kijken. Ik weet alleen als ik ga kijken dat ik hem ook koop dus ik laat mijn vriendin mijn autosleutels wel verstoppen![]()
[...]
[...]
Compensatie? Ze hebben een fout gemaakt en je toestel komt later, het is niet dat ze een medische blunder hebben gemaakt oid
Hij is een maand uitgesteld geweest, een kleine compensatie zou wel leuk geweest zijn, maar mij zie je niet klagen, het was het wachten waard
Verwijderd
ik ben zojuist ook gebeld met exact hetzelfde verhaal...gaat om tientallen mensen begreep ik.Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:30:
Ben inmiddels gebeld door CB. Hele uitleg gekregen van een aardige jongen die me, naar het lijkt, een eerlijk verhaal had. Het punt is dat er gisteren in alle chaos een hoop fouten zijn gemaakt m.b.t. het uitleveren van de HTC One's door CB. Er zijn telefoons die gekoppeld waren aan abonnementen (zoals die van mij) uitgestuurd naar de koerier zonder bijgevoegd abonnement. En er zijn telefoons uitgestuurd naar mensen die eigenlijk een ander toestel besteld hadden. Er is met AMP de afspraak gemaakt dat alle orders vanaf nu worden open gemaakt zodat ze kunnen controleren of er geen verkeerde toestellen geleverd worden. Verder worden alle foutieve orders verzameld en geinventariseerd. Aanstaande maandag gooien ze deze op een hoop en gaan ze kijken welke orders opnieuw uitgeleverd kunnen worden, maar dan met de juiste papieren. Dan worden alle 'slachtoffers' hier ook over gebeld. Ze hebben de hoop uitgesproken dat alle toestellen worden terug gebracht en dat wij deze dan vanaf dinsdag geleverd krijgen. Maar er bestaat een kans dat er toestellen zijn uitgegeven aan mensen, terwijl deze geen HTC One hadden moeten krijgen. In dit geval blijven er mogelijk orders open staan waar geen HTC One meer voor op voorraad is. In dit geval kunnen zij deze pas volgende week geleverd krijgen (bij de volgende batch die HTC ontvangt, op vrijdag).
In het kort: CB heeft een fout gemaakt. Maandag worden we gebeld, hopelijk met 'goed' nieuws.
Is voor mij de laatste keer coolblue...op zo'n moment als dit het uitlever proces totaal verklooien is gewoon onprofessioneel.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2013 16:26 ]
Mijn vriendin krijgt een hoesje twv 25 Euro ter compensatie.Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:39:
[...]
Eigenlijk wel he, een extra accessoire of zo is wel op zijn plaats vind ik.
En dan geen accesoire die al in mijn bestelde BUNDEL zitten,
Want mijn bundel bestaat uit de HTC One + flip case dual dip + screen protector + car charger.
Van mij mogen ze wel een styli of zo erbij leveren.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Op het struinen op CB kwam ik er wel achter dat vandaag spontaan bepaalde (t-mobile) abonnementen met de HTC one een stuk goedkoper zijn geworden. Kwam neer op bijna honderd euro in mijn geval, wat ik met een belletje heb terugverdient. Wellicht waard om even na te gaan als je bij CB hebt besteld.
In mijn geval kreeg ik keurig een mailtje dat mijn abbo in de tussentijd goedkoper was geworden, en geld terug kreeg (vodafone) top serviceJelleas schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 16:31:
Ik ben ook de dupe van CB helaas. Ik heb zelf zonet even opgebeld, maar mij werd niet een uitgebreid verhaal verteld. Allemaal heel vaagjes en iets met de leverancier dat mis is gegaan. Dan nog maar even wachten.
Op het struinen op CB kwam ik er wel achter dat vandaag spontaan bepaalde (t-mobile) abonnementen met de HTC one een stuk goedkoper zijn geworden. Kwam neer op bijna honderd euro in mijn geval, wat ik met een belletje heb terugverdient. Wellicht waard om even na te gaan als je bij CB hebt besteld.
Verwijderd
Compensatie ja geen smartengeld.Donstil schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 16:14:
[...]
[...]
Compensatie? Ze hebben een fout gemaakt en je toestel komt later, het is niet dat ze een medische blunder hebben gemaakt oid
Vrije dag moeten nemen voor niks,kost mij 125 euro netto dus ja compensatie.
Ik rijd daar zo naar toe!
Xbox: Gulpener88
euh niemand die je toch verplicht, om op die dag een vrije dag te nemen om een bestelling in ontvangst te nemen ?Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 16:37:
[...]
Compensatie ja geen smartengeld.
Tientallen mensen geloof ik helemaal niks van.Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 16:20:
[...]
ik ben zojuist ook gebeld met exact hetzelfde verhaal...gaat om tientallen mensen begreep ik.
Is voor mij de laatste keer coolblue...op zo'n moment als dit het uitlever proces totaal verklooien is gewoon onprofessioneel.
Coolblue krijgt al jaren beste webshop awards et etc en zelf al tientallen items besteld bij hun de afgelopen jaren en er is werkelijk nog nooit wat mis mee gegaan.
Jammer dus dat je zo loopt af te geven op een goede shop.
Tuurlijk snap ik je frustratie ook wel maar houd het redelijk he?
En welke compensatie vind je daar dan gepast voor? Daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 16:37:
[...]
Compensatie ja geen smartengeld.
Verwijderd
Tsja daar ben ik nog niet uitDonstil schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 16:44:
[...]
En welke compensatie vind je daar dan gepast voor? Daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
Helaas waar, het gaat om een groot aantal gedupeerden. Ik heb zelf ook alleen nog maar goede ervaringen gehad met CB, maar nu is er toch echt wat mis gegaan.Clubbtraxx schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 16:41:
[...]
Tientallen mensen geloof ik helemaal niks van.
Coolblue krijgt al jaren beste webshop awards et etc en zelf al tientallen items besteld bij hun de afgelopen jaren en er is werkelijk nog nooit wat mis mee gegaan.
Jammer dus dat je zo loopt af te geven op een goede shop.
Tuurlijk snap ik je frustratie ook wel maar houd het redelijk he?
Jouw compensatie: een rustige vrije dag, met veel zonVerwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 16:48:
Zo en nu van het restant van mijn vrijde dag genieten.
I bid you goodbye
(Die je nu dus hebt)
Verwijderd
Hé is het nog gelukt bij TPH met hi??? Was ik wel benieuwd naar...wimstradamus schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:21:
[...]
Ik wilde hem zo bij de TPH halen met een hi abbo, dus na jouw bericht gelijk gebeld en hun kunnen hem wel in het systeem vinden onder cat J, ze hebben me verzekerd dat het afgesloten kan worden.
Weet je of ze ook de zwarte op vooraad hadden?TheDragon2002 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 16:50:
Vandaag de winkel in gelopen om eens te kijken of ze hem in de display hadden staan, met een witte unbranded de winkel uitgelopen. Gewoon op voorraad. T-Mobile Heerhugowaard
Nog niet een zwarte in NL geleverd aan pre-orders en jij denkt dat ie in de shop ligt om mee te nemen?Vriezer schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 16:52:
[...]
Weet je of ze ook de zwarte op vooraad hadden?
je weet t soms nietClubbtraxx schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 16:55:
[...]
Nog niet een zwarte in NL geleverd aan pre-orders en jij denkt dat ie in de shop ligt om mee te nemen?
Vriezer schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 16:52:
[...]
Weet je of ze ook de zwarte op vooraad hadden?
Verwijderd
Inderdaad, ik had het doosje al in de handen, maar the One staat nog niet int systeem , weet jij of iemand anders wanneer het wel kan icm een Hi of.kpn abbonement? Tegen mij zeiden ze dat ik maandag even moest bellen, misschien dat die er dan wel in staat ..wimstradamus schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:52:
Ter info TPH Sliedrecht heeft 1 one liggen ging hem net ophalen maar idd zoals al eerder gezegd kan je geen Hi/Kpn Abo met toestel lease afsluiten omdat hij nog niet in Lease systeem staat.
Verwijderd
Gaat dit ook om een verlenging of nieuw HI/KPN abbonement?? En hebben ze met.zekerheid gezegd dat het maandag wel kan en wel int systeem staat???domini2006 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 17:10:
Bij phonehouse in Middelburg hadden ze er vandaag 2 binnen, waarvan 1 voor Lucky Me, alleen kan ik hem pas maandag ophalen omdat ze hem niet konden aanklikken in het systeem en om commissieredenen konden ze hem daarom nog niet meegevenmaar ben er nu wel verzekerd van dat ik hem heb en dat zonder preorder!
De goedkopere variant is i.c.m. een branded T-Mobile toestel, dat scheelt inderdaad ongeveer 100 euro maar dan moet je wel langer wachten en dan krijg je een branded toestel.Jelleas schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 16:31:
Ik ben ook de dupe van CB helaas. Ik heb zelf zonet even opgebeld, maar mij werd niet een uitgebreid verhaal verteld. Allemaal heel vaagjes en iets met de leverancier dat mis is gegaan. Dan nog maar even wachten.
Verwijderd
En over dat "branded" hoef je je geen zorgen te maken, je kan gewoon de originele HTC software erop zetten. Dan behoud je je garantie ook gewoon.ik222 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 17:18:
[...]
De goedkopere variant is i.c.m. een branded T-Mobile toestel, dat scheelt inderdaad ongeveer 100 euro maar dan moet je wel langer wachten en dan krijg je een branded toestel.
Of gewoon beter, een custom romVerwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 17:23:
[...]
En over dat "branded" hoef je je geen zorgen te maken, je kan gewoon de originele HTC software erop zetten. Dan behoud je je garantie ook gewoon.
Ja maar dan moet je wel meteen gaan klooien met een toestel van 700 euro. Daar heb ik persoonlijk geen zin in dus een unbranded toestel is voor mij een vereiste.Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 17:23:
[...]
En over dat "branded" hoef je je geen zorgen te maken, je kan gewoon de originele HTC software erop zetten. Dan behoud je je garantie ook gewoon.
Kun je daar orginele software opzetten zonder je bootloader te unlocken? Dat zou goed nieuws zijn voor al de tweakers hier met een branded model.Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 17:23:
[...]
Ze moesten maandag naar HI bellen voor meer info, TPH is afhankelijk van HI/Kpn die moet het in het lease systeem zetten.Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 17:07:
[...]
Inderdaad, ik had het doosje al in de handen, maar the One staat nog niet int systeem , weet jij of iemand anders wanneer het wel kan icm een Hi of.kpn abbonement? Tegen mij zeiden ze dat ik maandag even moest bellen, misschien dat die er dan wel in staat ..
Je heb kans dat ze dat pas doen als kpn/hi zelf gaan uitleveren en die slaan de eerste batch zoiezo over.
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
Betreft een verlenging ja en ze moesten dit met het hoofdkantoor regelen en die werken niet in het weekend dus zodoende, ik heb de garantie gekregen dat ik hem mee kon nemen ja!Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 17:12:
[...]
Gaat dit ook om een verlenging of nieuw HI/KPN abbonement?? En hebben ze met.zekerheid gezegd dat het maandag wel kan en wel int systeem staat???
Toen ik de mijne kreeg heb ik hem gelijk geroot, en een Custom ROM geïnstalleerd.ik222 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 17:27:
[...]
Ja maar dan moet je wel meteen gaan klooien met een toestel van 700 euro. Daar heb ik persoonlijk geen zin in dus een unbranded toestel is voor mij een vereiste.
Gaat zeer makkelijk met een programmatje, en het installeren van een ROM is ook zo gedaan.
ergo ook de bootloader unlocked. En dus als er nu iets kapot gaat gaan ze alles op de unlock gooien.Joshoon schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 18:16:
[...]
Toen ik de mijne kreeg heb ik hem gelijk geroot, en een Custom ROM geïnstalleerd.
Gaat zeer makkelijk met een programmatje, en het installeren van een ROM is ook zo gedaan.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
(alles overzetten van oude SG2 kost ook nog wel wat tijd)
offtopic:
eigenlijk zijn wij niets anders dan die mensen die daaaaagen in de rij voor een Apple Store staan om een nieuw speeltje te bemachtigen
OKee das is mooi ,, dan zal het maandag wel lukken dan bij The phone house, ze hebben mijn toestel achter gelegd voor mij dus ,dan zouden ze maandag wel bellen dat het maandag wel lukt om het aan te klikken bij HI/KPN. Bij mij wisten ze vanmorgen nog niet of dat het maandag wel zou lukken, maar dat is nu dus wel zeker?domini2006 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 18:10:
[...]
Betreft een verlenging ja en ze moesten dit met het hoofdkantoor regelen en die werken niet in het weekend dus zodoende, ik heb de garantie gekregen dat ik hem mee kon nemen ja!
Mijn situatie betreft geen verschil tussen branded of niet branded. Oorspronkelijk moest ik 120 euro aan betalen bij een niet branded toestel, maar dat is vandaag plotseling gezakt naar 26,- voor een niet branded toestel.ik222 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 17:18:
[...]
De goedkopere variant is i.c.m. een branded T-Mobile toestel, dat scheelt inderdaad ongeveer 100 euro maar dan moet je wel langer wachten en dan krijg je een branded toestel.
Verwijderd
De grootste reden is dat, nu de branded versie toch nog een week of langer op zich laat wachten, ik dan net zo goed nog langer kan wachten tot bekend is hoe de nieuwe abonnementsvormen en bijhorende prijzen van T-Mobile er na 1 mei uit gaan zien.
Hoewel ik natuurlijk het liefst zo snel mogelijk ook een One in mijn handen had willen hebben.
Patience my precious... One phone to rule them all
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2013 19:45 ]
Ik geloof het pas als het zie, of ze daadwerkelijk unbranded zijn. Heb nu afgelopen week al gechat en middels Facebook gevraagd aan Vodafone of het branded toestellen zijn. Dat wist men nog niet. Als het unbranded zijn dan bestel ik namelijk middels Vodafone Friends & Family.alwaysleft schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 17:27:
Vanmiddag in de Vodafone winkel in Maastricht geweest, die kregen eind volgende week de eerste levering HTC Ones. Als het goed is zijn ze unbranded, ze verkochten ze ook los voor 680 euro.
AULXJMHR
Ik kan natuurlijk niet in jou order status kijken maar die bedragen lijken wel verdacht veel op het verschil tussen branded en unbranded bij coolblue wat ik al ooit heb laten zien met een screenshot: ik222 in "HTC One - Levertijden en prijzen"Jelleas schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 18:33:
[...]
Mijn situatie betreft geen verschil tussen branded of niet branded. Oorspronkelijk moest ik 120 euro aan betalen bij een niet branded toestel, maar dat is vandaag plotseling gezakt naar 26,- voor een niet branded toestel.
Alvast bedankt!
Eén van de reden waarom ik verlopig ook niet hem ga unlocken, vind het te groot risico voor telefoon van 700 euro. Mocht er iets mis gaan of zijn; kan ik alsnog gaan dokken.wontcachme schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 18:19:
[...]
ergo ook de bootloader unlocked. En dus als er nu iets kapot gaat gaan ze alles op de unlock gooien.
De website geeft geen HTC One aan bij het verlengen met Telfort. Beste is denk ik gewoon even de winkel inlopen, zou volgens mij geen probleem moeten wezen. Echter is er wel kans dat je gewoon even moet wachten tot je hem daadwerkelijk in je handen hebt (mits die op voorraad is in de winkel, en niet besteld is door iemand anders)wolter25 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 20:11:
Weet iemand hoe het zit met een HTC One via The Phone House in combinatie met Telfort? Is deze wel gewoon te verlengen? Was van plan maandag langs The Phone House te gaan.
Alvast bedankt!
* Metian of je moet net zoveel geluk hebben als bij mijn One X, en hem alsnog mee krijgen ook al was die besteld door iemand anders.
[ Voor 49% gewijzigd door Metian op 20-04-2013 20:40 ]
Rupsen, Rapsen.
Heeft iemand een idee hoe lang de wachtlijst voor zilver is...?
Niet eens een telefoontje dat er vandaag niet geleverd kon worden niks...
Dan maar ergens anders me geld uitgeven
Verwijderd
wel bericht gehad dat ze zouden leveren dan ??dannzyx schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 22:42:
Hele dag thuis gebleven.... niks geleverd.
Niet eens een telefoontje dat er vandaag niet geleverd kon worden niks...
Dan maar ergens anders me geld uitgeven
Heb wel eens een gebrickte HTC HD2 door rooting onder garantie laten repareren met een smoes.Metian schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 20:38:
[...]
Eén van de reden waarom ik verlopig ook niet hem ga unlocken, vind het te groot risico voor telefoon van 700 euro. Mocht er iets mis gaan of zijn; kan ik alsnog gaan dokken.
[...]
De website geeft geen HTC One aan bij het verlengen met Telfort. Beste is denk ik gewoon even de winkel inlopen, zou volgens mij geen probleem moeten wezen. Echter is er wel kans dat je gewoon even moet wachten tot je hem daadwerkelijk in je handen hebt (mits die op voorraad is in de winkel, en niet besteld is door iemand anders)
* Metian of je moet net zoveel geluk hebben als bij mijn One X, en hem alsnog mee krijgen ook al was die besteld door iemand anders.
Was eigenlijk eigen fout, alhoewel er een instructie bij het root-proces niet was aangegeven, waardoor het fout ging.
Die paar extra dagen boven op te al teveel dagen die ik al aan het wachten ben, is het nog wel waard om de kleur te krijgen die ik ook zelf echt wil.
Gisteren gebeld dat ze vandaag tussen 08:00 en 18:00 zouden leveren. Niet dat ik het erg vind dat ie later komt maar dan wil ik dat wel graag tijdig weten....Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 22:44:
[...]
wel bericht gehad dat ze zouden leveren dan ??
Verwijderd
statushi.nlVerwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 23:16:
gisteren bij hi verlenging met de one gedaan , is er al meer duidelijkheid wanneer deze worden uitgeleverd?
Verwijderd
20 minuten lijkt me erg sterk..dirk.drol schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 22:34:
Jeezzz!!, Cool Blue zet me onderaan de lijst voor de silver. Nadat ik 20 minuten in de wacht stond hoorde ik het. Ik had al een pre-order uit februari. Ik dus weer even wachten, want ik wil geen zwarte.
Heeft iemand een idee hoe lang de wachtlijst voor zilver is...?
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.