https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Goed lezen, het ging om de zwarte in de post van timorg9 en die zijn nog totaal niet geleverd dus alle preorders daarvan staan nog open. Volgens zijn post zouden er voor de zilvere nog maar 33 open staan wat dus zou betekenen dat daarvan bijna alles is uitgeleverd.Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 10:53:
[...]
was die batch dan zo klein ?? ze weten toch bij het lossen van de vrachtwagen en na controle hoeveel het er zijn... dan snap ik meteen niet waarom ze dan bijvoorbeeld 50 toestellen tellen, maar wel al 250 klanten bellen
Verwijderd
ja klopt, hij gaf aan dat ook bij de zilveren nu in de min zijn gaan komen.ik222 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:04:
[...]
Goed lezen, het ging om de zwarte in de post van timorg9 en die zijn nog totaal niet geleverd dus alle preorders daarvan staan nog open. Volgens zijn post zouden er voor de zilvere nog maar 33 open staan wat dus zou betekenen dat daarvan bijna alles is uitgeleverd.
daaropvolgend stelde ik ook de vraag hoe het dan komt dat ze wel zoveel klaten bellen terweil de batch kleiner is bij CB
Ja dat weet ik helaas in het weekend hier dus niet, door de weeks zijn ze hier rond half 4 maar in het weekend geen idee. Probleem is dat ik nu niet onder de douche durf te stappen voor het geval ze aanbellen, want ze zijn enorm rap weer gevlogen die luiwootah schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 10:52:
[...]
vertel mij wat, bij mij staat hij op 10:30-20:30![]()
mja, uit ervaring weet ik dat ze meestal rond een uur of 3 komen.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Dat is lullig maar hebben ze van CB geen ID/rijbewijs nummer door gegeven ?Michaelg schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:03:
Zojuist amp bezorger geweest voor de one van mijn vriendin. Helaas ook retour moeten nemen omdat haar voor letters in verkeerde volgorde stonden.... Wat een prutsers bij CB zeg....
Normaal zouden ze niet moeilijk doen als het ID/Rijbewijs nummer klopt.
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
Verwijderd
Michaelg schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:03:
Zojuist amp bezorger geweest voor de one van mijn vriendin. Helaas ook retour moeten nemen omdat haar voor letters in verkeerde volgorde stonden.... Wat een prutsers bij CB zeg....
Verwijderd
Dat ze het dubbel checken is alleen maar pluspunt. zonde is alleen dat ze niets mogen aanpassen waar nodig. en dus staan ze in zulke gevallen voor niks aan de deur.Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:07:
Ja ik vind hun systeem ook niet fijn werken, was een kwartier bezig. Ze checken alles echt 3 dubbel en alles weer inscannen en dan weer pinnen.
[...]
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:10:
[...]
Dat ze het dubbel checken is alleen maar pluspunt. zonde is alleen dat ze niets mogen aanpassen waar nodig. en dus staan ze in zulke gevallen voor niks aan de deur.
Nummer van paspoort stond goed. Maar doordat het jbm was ipv mbj mocht hij het niet aanpassen. Zou er mjb staan ( dus eerste letter klopt), mogen ze het wel aanpassen.wimstradamus schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:06:
[...]
Dat is lullig maar hebben ze van CB geen ID/rijbewijs nummer door gegeven ?
Normaal zouden ze niet moeilijk doen als het ID/Rijbewijs nummer klopt.
Als ik het zo lees heeft er iemand bij CB orders in geklopt die niet erg stress bestendig is geweest.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Xbox: Gulpener88
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:12:
hahah thats true, ik wou alleen zo snel mogelijk me tel uitpakken maar hij bleef maar scannen en checken
[...]
lullig man, maar dat die van CB stress had kan begrijpen met honderden ongeduldige tweakers die op hun speeltje zitten te wachtenMichaelg schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:12:
[...]
Nummer van paspoort stond goed. Maar doordat het jbm was ipv mbj mocht hij het niet aanpassen. Zou er mjb staan ( dus eerste letter klopt), mogen ze het wel aanpassen.
Als ik het zo lees heeft er iemand bij CB orders in geklopt die niet erg stress bestendig is geweest.
Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:06:
[...]
ja klopt, hij gaf aan dat ook bij de zilveren nu in de min zijn gaan komen.
daaropvolgend stelde ik ook de vraag hoe het dan komt dat ze wel zoveel klaten bellen terweil de batch kleiner is bij CB
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Verwijderd
maak ik nu een fout ?? er staat toch echt min 33 ???Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 10:40:
YEEAHH heb em binnen van Coolblue!! Ik ben nog ff langs geweest de zwarte versie staat nu in hun systeem op min 200 en de zilveren op min 33
Vandaag ging ik annuleren, zeiden ze dat ze de witte op voorraad hebben. Ook een betere aanbieding
qua contract gekregen. En woensdag wordt de zilveren of dark grey zoals T-mobile het noemt bezorgt. Heb net een afspraak gemaakt met AMP.
Had liever de zwarte, maar een zilveren voldoet ook...
Goed nieuws ik wacht ook op de t versiesunny59 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:23:
Was het wachten zat. Bestelling op 5/3 bij T-mobile een zwarte.
Vandaag ging ik annuleren, zeiden ze dat ze de witte op voorraad hebben. Ook een betere aanbieding
qua contract gekregen. En woensdag wordt de zilveren of dark grey zoals T-mobile het noemt bezorgt. Heb net een afspraak gemaakt met AMP.
Had liever de zwarte, maar een zilveren voldoet ook...![]()
Misschien beetje oftopic, maar er zullen vast meer mensen dit hebben toch?
Verwijderd
Gaat het verder wel goed met je?Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:22:
[...]
maak ik nu een fout ?? er staat toch echt min 33 ???
Verwijderd
en is bij mij dus ook.
Kregen we als antwoord dat de koerier het vandaag niet gaat leveren.
Heb meteen de vraag gesteld hoe dat komt ?
Verwijderd
Bij elke willekeurige telefoonwinkel hebben ze een tangetje, doen ze gewoon gratis. Eventueel kun je bij je provider in de winkel / webshop je simkaart omwisselen voor een microsim.NeWSJuNK schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:26:
Ik heb een 'oude' SimCard in mijn huidige HTC. In de One moet een Microsim als ik me niet vergis. Kun je de oude Sim Card makkelijk op maat knippen?
Verwijderd
Ik denk dat wij die -33 zijnVerwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:26:
Coolblue: De koerier zal vandaag het toestel niet kunnen afleveren. Onze abonnementenafdeling neemt vandaag nog contact met u op op om dit te bespreken. Onze excuses voor het ongemak, we hadden graag ander nieuws willen brengen.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
NeWSJuNK schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:26:
Ik heb een 'oude' SimCard in mijn huidige HTC. In de One moet een Microsim als ik me niet vergis. Kun je de oude Sim Card makkelijk op maat knippen?
Dank voor de snelle reactie !Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:27:
[...]
Bij elke willekeurige telefoonwinkel hebben ze een tangetje, doen ze gewoon gratis. Eventueel kun je bij je provider in de winkel / webshop je simkaart omwisselen voor een microsim.
Ik moet dus wel naar een winkel..
Verwijderd
als je echt lang wacht, is dit best verontrustend, en aangezien het bij BC fout gaat, zal het bij meerderen fout gaan. helaas, maar waar
en eigenlijk bedoelde ik frustrerend. maar goed, foutje van mij.
vandaag ben ik ook niet echt stress-bestendig.
Verwijderd
Als dat zo is ga ik uit protest net zo lang helpdesk-medewerkers beledigen tot ik mijn HTC One heb
Even zonder dollen, ik baal hier wel ontzettend van. Tot nu toe zijn mijn ervaringen met CB altijd zeer goed geweest. Maar als ik de verhalen hier / facebook / twitter lees hebben ze er nu in veel gevallen een potje van gemaakt. Ik begrijp dat het hele pre-order verhaal best een flinke operatie is om, maar dit hadden ze best wat netter mogen regelen.
Je moet niks, het is misschien heel gek...
Maar sinds er al jaren microsim-telefoons zijn staan er op internet tig zelf-knip-templates.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Verwijderd
En hang je al aan de lijnVerwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:31:
[...]
Als dat zo is ga ik uit protest net zo lang helpdesk-medewerkers beledigen tot ik mijn HTC One heb
Even zonder dollen, ik baal hier wel ontzettend van. Tot nu toe zijn mijn ervaringen met CB altijd zeer goed geweest. Maar als ik de verhalen hier / facebook / twitter lees hebben ze er nu in veel gevallen een potje van gemaakt. Ik begrijp dat het hele pre-order verhaal best een flinke operatie is om, maar dit hadden ze best wat netter mogen regelen.
Heb ik gezien, maar ben bang dat ik hem verknipCLB schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:32:
[...]
Je moet niks, het is misschien heel gek...
Maar sinds er al jaren microsim-telefoons zijn staan er op internet tig zelf-knip-templates.
[ Voor 84% gewijzigd door AmbroosV op 20-04-2013 11:42 ]
Wat de gek ervoor geeft hè :-)Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:37:
zo meiertje winst maken:)
.
Verwijderd
12-04-2013, ik wacht nog op reactie op de coolblue facebook, tezamen met nog 2 anderen. binen half uur niks gehoord daar, ga ik bellen hoe en wat.Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:42:
Voor de gene die hem niet krijgen,wat is jullie order datum?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2013 11:43 ]
Tussen 13:00 en 15:00 staat er nog c:
Vind het we super jammer dat de zwarten zo lang duren.
Eenvoudig zelf te doenNeWSJuNK schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:26:
Verwijderd
Bedankt in ieder geval voor het getoonde begrip, we kunnen ons voorstellen hoe vervelend dit moet zijn. Zodra we meer weten, horen jullie 't direct.
Verwijderd
bijna de reden??????Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:57:
Coolblue Het is zeker vervelend. We hebben bijna de reden kunnen achterhalen, zodra hier uitsluitsel over is kunnen we aangeven wat er nou is gebeurd en volgt ook het telefonisch contact.
Bedankt in ieder geval voor het getoonde begrip, we kunnen ons voorstellen hoe vervelend dit moet zijn. Zodra we meer weten, horen jullie 't direct.
Toen ik m'n Xperia Arc net had deed m'n toenmalige simkaart een beetje irritant (internetsettings kwamen niet door etc.). Ben toen naar de winkel gelopen en zij hebben hem gratis omgewisseld voor een andere simkaart waarin gelijk een microsim (kan je uitdrukken) zat. Misschien het proberen waard als je geen zin hebt om hem zelf te gaan knippen.NeWSJuNK schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:26:
alwaysleft schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 10:58:
[...]
je kunt per vestiging kijken bij tmobile duitsland of ze hem op voorraad hebben
https://www.t-mobile.de/r...holen/?flowexec67516=e1s1demisbr schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:00:
Zit nu op hun site, maar kan die optie met geen mogelijkheid vinden...![]()
[...]
In 29 winkels op voorraad. Waarschijnlijk is een groot aantal hiervan al gereserveerd maar met een beetje geluk kan je hem vandaag ophalen bij 1 vd winkels
[ Voor 3% gewijzigd door Mrk87 op 20-04-2013 12:14 ]
Ja denk dat naar een winkel gaan toch de beste oplossing is. Weet je zeker dat het goed gaat.SChief schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:00:
[...]
Toen ik m'n Xperia Arc net had deed m'n toenmalige simkaart een beetje irritant (internetsettings kwamen niet door etc.). Ben toen naar de winkel gelopen en zij hebben hem gratis omgewisseld voor een andere simkaart waarin gelijk een microsim (kan je uitdrukken) zat. Misschien het proberen waard als je geen zin hebt om hem zelf te gaan knippen.
BesteloverzichtMrk87 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:13:
http://www.phonehouse.nl/telefoon/htc/one/?color=silver
In 29 winkels op voorraad. Waarschijnlijk is een groot aantal hiervan al gereserveerd maar met een beetje geluk kan je hem vandaag ophalen bij 1 vd winkels
HTC One
Totaal eenmalige kosten
€ 709.99
pfff dan wacht ik wel een paar dagen:
http://www.gsmweb.nl/forms/los105.htm
Scheelt 65 euro....
Verwijderd
Welke Phonehouse is dat ?MichaelW85 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:27:
Gebeld door Phonehouse. Alle twee de pre-orders liggen klaar om op te halen waaronder de mijne.
Ik denk dat jij er een heel speciaal strikje omheen krijgt!Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:36:
Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden
Dat inpakken duurt wel lang:)
Inpakken is het zelfde als wachten op nieuwe voorraad. Vraag maar aan Coolblue na.Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:36:
Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden
Dat inpakken duurt wel lang:)
^ Post is hierboven!
Verwijderd
Zodra ze meer weten worden we gebeld over hoe en wat.
Verwijderd
Helaas niet in mijn postcode nog.Darius schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:43:
Voor degene die hem bij phone house willen halen, als je op de website kijkt en aangeeft dat je de telefoon op wilt halen in de winkel geeft ie aan of hij verkrijgbaar is in jou postcode omgeving.
website klopt ook niet, 29 winkels zouden hem hebben, als ik verder klik zijn er maar 5 winkels die hem hebben.
En zelfs 2 ervan hebben de status op oranje staan al.
Misschien dat de site max 5 winkels bij je postcode gebied geeft....Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:46:
[...]
Helaas niet in mijn postcode nog.
website klopt ook niet, 29 winkels zouden hem hebben, als ik verder klik zijn er maar 5 winkels die hem hebben.
En zelfs 2 ervan hebben de status op oranje staan al.
Net dus maar alvast de medialink besteld.
Of je kan een paar dagen wachten totdat hij elders op voorraad is, scheelt toch gauw 60 euro als ik het zo lees.
Heb weleens een tablet gehaald bij de TPH in de Venestraat in Den Haag, daar betaald, bonnetje mee,
5 minuten lopen naar een TPH filiaal verderop, bonnetje laten zien en daar lag het apparaat daadwerkelijk.
de site klopt niet helemaal, net een winkel medewerker in Papendrecht gesproken die zou er volgens de site moeten hebben maar had niks meer, heeft wel in zijn systeem gekeken waar er nog 1 was en heeft een andere winkel gebeld en er 1 voor me gereserveerd. Zometeen maar even ophalenDarius schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:43:
Voor degene die hem bij phone house willen halen, als je op de website kijkt en aangeeft dat je de telefoon op wilt halen in de winkel geeft ie aan of hij verkrijgbaar is in jou postcode omgeving.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Je gaat naar een Phonehouse omdat daar alle toestellen met alle contracten te krijgen zijn. kan dit niet, is de meerwaarde ook weg van zo'n shop.
Ik wilde hem zo bij de TPH halen met een hi abbo, dus na jouw bericht gelijk gebeld en hun kunnen hem wel in het systeem vinden onder cat J, ze hebben me verzekerd dat het afgesloten kan worden.Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:15:
Kom net bij de Phone house Enschede vandaan, ze belde op vanmorgen, heb daar gereserveerd en kon hem ophalen!!!! Had het doosje al in de handen totdat ze in hun systeem een contract verlening voor mij wide regelen op het netwerk van HI, waar ik dus nu ook al zit. Daar mag je 4 maanden van tevoren het contract verlengen. Alles leek leuk en aardig totdat de mederwerker zei dat hij nog niet de mogelijkheid had in hun systeem om een HI contract te verlengen met het HTC ONE toestel, omdat de HTC ONE niet in het lijstje staat waaruit ze kunnen kiezen in hun systeem van KPN.. Dit is echt heeel erg slecht van KPN, dus omdat KPN/HI de toestellen nog niet hebben , kun je nergens contract verlening of een nieuw abbonement van HI afsluitenS:S::S:S:S Baal ervan
Welke winkel/webshop heeft de One dan nog meer op voorraad? Dat je kan verlengen en het toestel in de toekomst geleverd gaat worden...jaVerwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:19:
Denk dat dit vooral een probleem van the phonehouse is, bij andere winkels (webshops) is het namelijk wel gewoon mogelijk met een Hi abonnement...
Bij Hi verlengen via shop of andere winkel is sowieso niet slim. Als je belt kan je onderhandelen voor korting!
Verwijderd
Verwijderd
het is zelfs bij CB mogelijk, toestel + HI / KPN AboVerwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:21:
nou denk het niet, niet eerder dan KPN ook de release heeft.. Hij heeft zelfs met KPN gebeld en KPN wist meteen waar het over ging, geen enkele shop kan nog verlengen met HI/KPN.. Zijn hier al mensen die verlengd hebben met HI/KPN dan met een htc one en die het toestel al hebbben??
15 euro korting per maand is te realiseren. 15 x 12 = 180 euro! Vind ik veel geld! Ieder zijn ding...Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:24:
Zit niet te wachten op korting of weet ik veeel, zit al anderhalf maand te wachten op het toestel HTC one. abbonement is gewoon 50 euro, miss dat het bij hi voor 5 of 7 euro goedkoper kan, nouja boeie. Bij hi/kpn komen ze nog steeds pas 6 mei. das nog 3 weken...
^ Post is hierboven!
Verwijderd
Expand
En dan krijg je hem binnen........
Oh ja true that, will doSChief schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:39:
Denk dat je voor dit soort dingen beter naar het Ervaringen & Discussie-topic toe kan gaan.
Nou ben blij gemaakt met een dooie mus.....T-mobile heeft een HTC One X opgestuurd...... Wat een sukkels.sunny59 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:23:
Was het wachten zat. Bestelling op 5/3 bij T-mobile een zwarte.
Had liever de zwarte, maar een zilveren voldoet ook...![]()
Heb duidelijk gezegd een HTC One...Nu kunnen ze er niks meer aan doen. Moet maandag terugbellen. Heb gezegd laat maar zitten...ik annuleer alles. De lol is eraf ...
Grrrrrrrrr...
Wat een prutsers, maar jij hebt toch een contract getekend met wat en welke telefoon geleverd ging worden..sunny59 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:43:
[...]
Nou ben blij gemaakt met een dooie mus.....T-mobile heeft een HTC One X opgestuurd...... Wat een sukkels.
Heb duidelijk gezegd een HTC One...Nu kunnen ze er niks meer aan doen. Moet maandag terugbellen. Heb gezegd laat maar zitten...ik annuleer alles. De lol is eraf ...
Grrrrrrrrr...
Nee, is een telefonische bestelling vandaag geweest,Replay256 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:46:
[...]
Wat een prutsers, maar jij hebt toch een contract getekend met wat en welke telefoon geleverd ging worden..
edit: was alleen een omzetting naar een witte/zilveren....(bestelling op 5/3).
[ Voor 12% gewijzigd door sunny59 op 20-04-2013 13:50 ]
Verwijderd
vandaag besteld en tevens geleverd gekregen ?? das snel, van T-mobile.sunny59 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:47:
[...]
Nee, is een telefonische bestelling vandaag geweest,
Heeft er iemand al een zwarte?
Net nog voor een hoesje bij the phonehouse in zwolle geweest, die hadden ze daar niet, maar wel 1 telfoon in voorraad. (700 euro)
Ik heb via t-mobile.nl verlengt en krijg aanstaande dinsdag mijn oneStrunkie schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:27:
Heeft iemand al wat gehoord van de t-mobile shop?
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.