Verwijderd
Ik had ook gewoon los toestel, denk dat er dan iets is misgegaan of dat het niet weergegeven wordt in je status, laten we hopen op dat laatste..Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:29:
[...]
Ik heb helaas alleen een bevestiging gehad.
Mijn orderstatus staat ook nog op status "open"
het betreft wel een los toestel weet niet of dit iets uitmaakt?
Verwijderd
Verwijderd
Dat is niet grappig, dat is eigenlijk heel erg...Choasmarkk schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:33:
Grappig, mensen hebben al maanden pre-orders staan, en ik bestel vanmiddag om 17:00 nog even en krijg hem dezelfde dag
Ik had zelf nl. Ook al lang een pre-order staan en heb hem vanavond om 18.00 ook gelukkig nog kunnen bestellen...
Precies hetzelfde vorig jaar met de One X, bestelde je het maand van tevoren kreeg je het later dan mensen die op de dag dat het echt uitkwam bestelde. Heeft weinig zin om een pre-order te plaatsen tegenwoordig. Heeft geen meerwaarde meer.Choasmarkk schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:33:
Grappig, mensen hebben al maanden pre-orders staan, en ik bestel vanmiddag om 17:00 nog even en krijg hem dezelfde dag
Verwijderd
Laat ik dat maar hopen ja...Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:35:
[...]
Ik had ook gewoon los toestel, denk dat er dan iets is misgegaan of dat het niet weergegeven wordt in je status, laten we hopen op dat laatste..
Ik heb het gevoel dat ze mn bestelling gewoon niet verwerkt hebben.
Verwijderd
Half elf.. Nog steeds geen bericht gehad dus weer gebeld. Bevestiging dat er geen telefoon was. "Die komt volgende week. En mijn collega had deze belofte niet mogen maken."
Met andere woorden, ik sta met lege handen
Bij dixons staat hij nu 5 tot 10 dagen
Ik heb vanmiddag mijn "preorder" geannuleerd en een nieuwe besteld bij studentmobiel. Om half zes order geplaatst en om 18.07 bevestiging. Hij word morgen geleverd. Helaas voor jou is studentmobiel nu ook door de voorraad heen.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:59:
Ik had sinds 3 maart al een bestelling voor een zwarte HTC One, en toen vorige week bekend werd dat de zwarte zeker nog niet zou komen heb ik gesproken met Coolblue over wijzigen naar zilveren model met behoud van preorder datum. Dit werd goedgekeurd. Later die week nog geen bevestiging in systeem, alleen via twitter, maar vandaag begon ik al te vrezen dat er iets niet goed was. Ik vanmiddag bellen, en ja hoor: "ik heb met mijn leidinggevende gesproken en die gaat de situatie beoordelen en uw vanavond nog laten weten hoe het zit". Ik voelde de bui al hangen.
Half elf.. Nog steeds geen bericht gehad dus weer gebeld. Bevestiging dat er geen telefoon was. "Die komt volgende week. En mijn collega had deze belofte niet mogen maken."
Met andere woorden, ik sta met lege handen
Maar hoe ik over het preorderen denk
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Je gelooft toch niet dat het dusdanig op=op is dat je gelijk morgen moet registreren? Die actie is een lokkertje om mensen te laten pre-orderen en de volle met te betalen. Tot het einde van de datum kan je heus wel bestellen hoor. Dingen kosten HTC maar een paar euro natuurlijk.Choasmarkk schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 23:01:
Morgen direct die media-link aanvragen! Als je nóg een week moet wachten is hij misschien wel weg, want op = op
Bij dixons staat hij nu 5 tot 10 dagen
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Wel meteen maar ff gedaan, IMEI nummer is op CB te vinden. Hoef ik er ook niet meer naar om te kijken tot het binnenkomtDonstil schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 23:06:
[...]
Je gelooft toch niet dat het dusdanig op=op is dat je gelijk morgen moet registreren? Die actie is een lokkertje om mensen te laten pre-orderen en de volle met te betalen. Tot het einde van de datum kan je heus wel bestellen hoor. Dingen kosten HTC maar een paar euro natuurlijk.
Bestelling nummer 700000005 ook, zit me nu af te vragen of ik echt de vijfde ben of dat al die nulletjes gewoon toeval zijn
[ Voor 10% gewijzigd door Mephisteus op 19-04-2013 23:10 ]
Verwijderd
Ja, ook in Duitsland niet te halen dit weekend, of weet iemand nog ergens een voorraad? Rij nu liever gewoon ergens heen en ga wel wat halen, ben er goed klaar mee ondertussen. Kan eventueel nog wat meenemen ook voor de eventuele liefhebber.arbraxas schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 23:06:
[...]
Ik heb vanmiddag mijn "preorder" geannuleerd en een nieuwe besteld bij studentmobiel. Om half zes order geplaatst en om 18.07 bevestiging. Hij word morgen geleverd. Helaas voor jou is studentmobiel nu ook door de voorraad heen.
Maar hoe ik over het preorderen denk(Het was mijn eerste en laatste keer)
Verwijderd
De mijne is inmiddels verzonden! Hopelijk doet de koerier er voorzichtig mee in het weekend...lakigucci schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:27:
Mijn bestelling wordt al vanaf vanmiddag ingepakt zie ik in "mijn bestellingen" van CB.
Laten we hopen dat ze dat nog lukt voor 23.59uur...
De marketing voor de media link actie werkt goed in ieder geval , iedereen is in paniek want op=op denken ze hahaDonstil schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 23:06:
[...]
Je gelooft toch niet dat het dusdanig op=op is dat je gelijk morgen moet registreren? Die actie is een lokkertje om mensen te laten pre-orderen en de volle met te betalen. Tot het einde van de datum kan je heus wel bestellen hoor. Dingen kosten HTC maar een paar euro natuurlijk.
Ik hoorde dat er gisteren iemand met de auto naar een plaatsje in Frankrijk net over de grens van België is geweest, daar hadden ze hem al gewoon in de schappen liggen in een PhoneHouse filiaal.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 23:19:
[...]
Ja, ook in Duitsland niet te halen dit weekend, of weet iemand nog ergens een voorraad? Rij nu liever gewoon ergens heen en ga wel wat halen, ben er goed klaar mee ondertussen. Kan eventueel nog wat meenemen ook voor de eventuele liefhebber.
Verwijderd
Ze liggen gewoon daar in de supermarche!Joshoon schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 23:29:
[...]
Ik hoorde dat er gisteren iemand met de auto naar een plaatsje in Frankrijk net over de grens van België is geweest, daar hadden ze hem al gewoon in de schappen liggen in een PhoneHouse filiaal.
Kom op zeg, deze info is gewoon op de webpagina van studentmobiel te vinden.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 23:30:
iemand enig idee of studentmobiel ook buiten werkdagen bereikbaar is?
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Verwijderd
of ik daadwerkelijk antwoord buiten de werkdagen krijg staat niet vermeld.EzMe schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 23:42:
[...]
Kom op zeg, deze info is gewoon op de webpagina van studentmobiel te vinden.
Heb verder geen ervaring met dit bedrijf vandaar mijn vraag.
snap zelf ook wel dat de contact gegevens daar te vinden zijn...
Verwijderd
64gb bestaat nog niet.ozzykillbirdy schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 23:35:
Als iemand naar Duitsland rijdt, kunnen jullie dan iets laten weten aub, ik zou graag de 64GB versie zilver willen kopen.Dan kan ik geld mee geven eventueel, incl vervoerskosten.
"Zending is ontvangen door PostNL"wouter212 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 23:41:
Wat is de status van track en tracé van mensen die hem bij studentenmobile hebben besteld?
Ik heb hem bij GSMWijzer besteld, maar dat is gewoon hetzelfde, zelfs bij orderstatus op studentmobiel kan ik inloggen met de gegevens van GSMWijzer
Meteen maar even geregistreerd bij de media link hd site
Ook al een track en trace gekregen van CB, mijn dag kan niet meer stuk
edit
ah ik ben 700000007 haha, hopelijk hoeven we niet zo lang op de media link te wachten als op de oneMephisteus schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 23:09:
[...]
Wel meteen maar ff gedaan, IMEI nummer is op CB te vinden. Hoef ik er ook niet meer naar om te kijken tot het binnenkomt
Bestelling nummer 700000005 ook, zit me nu af te vragen of ik echt de vijfde ben of dat al die nulletjes gewoon toeval zijn
[ Voor 53% gewijzigd door wootah op 19-04-2013 23:59 ]
Mailtjes beantwoorden ze alleen tijdens werkdagenVerwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 23:44:
[...]
of ik daadwerkelijk antwoord buiten de werkdagen krijg staat niet vermeld.
Heb verder geen ervaring met dit bedrijf vandaar mijn vraag.
snap zelf ook wel dat de contact gegevens daar te vinden zijn...
Bestelling is uitgeleverd aan PostNL, en de Track&Trace geeft aan dat hij vandaag tussen 10:30 en 12:30 word bezorgd.wouter212 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 23:41:
Wat is de status van track en tracé van mensen die hem bij studentenmobile hebben besteld?
[ Voor 30% gewijzigd door Joshoon op 20-04-2013 00:17 ]
Weet je toch wel hoe moeilijk die te fabriceren zijn, tekort aan onderdelen en noem maar opyblokdijk schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 23:24:
[...]
De marketing voor de media link actie werkt goed in ieder geval , iedereen is in paniek want op=op denken ze haha
Verwijderd
[...]
Mailtjes beantwoorden ze alleen tijdens werkdagen
oke thx
dan vrees ik dat ze mijn order helaas vergeten zijn
Hoelaat had je hem besteld?Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 00:18:
[quote]Joshoon schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 00:16:
[...]
Mailtjes beantwoorden ze alleen tijdens werkdagen
oke thx
dan vrees ik dat ze mijn order helaas vergeten zijn
Verwijderd
half 5 , alleen een bevestiging gehad helaas geen status update.
Wel geprobeerd te bellen maar geen medewerker kunnen spreken vanwege de drukte op het callcenter.
Hmm vervelend.Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 00:24:
[...]
half 5 , alleen een bevestiging gehad helaas geen status update.
Wel geprobeerd te bellen maar geen medewerker kunnen spreken vanwege de drukte op het callcenter.
Ik ben hier wel iemand tegen gekomen die hem later had besteld, en die hem al wel toegestuurd heeft gekregen.
Die gene had blijkbaar puur geluk.
Verwijderd
die ben ik idd ook tegen gekomen.Joshoon schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 00:26:
[...]
Hmm vervelend.
Ik ben hier wel iemand tegen gekomen die hem later had besteld, en die hem al wel toegestuurd heeft gekregen.
Die gene had blijkbaar puur geluk.
Vandaar dat ik me een beetje zorgen begon te maken.
hoop maar dat ze deze zijn vergeten te updaten ofzo..
Ben bang van niet, meestal heeft StudentMobiel dat wel op orde, alhoewel ik hoop voor jou dat ze dat dit keer niet hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 00:29:
[...]
die ben ik idd ook tegen gekomen.
Vandaar dat ik me een beetje zorgen begon te maken.
hoop maar dat ze deze zijn vergeten te updaten ofzo..
Verwijderd
mhhhJoshoon schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 00:33:
[...]
Ben bang van niet, meestal heeft StudentMobiel dat wel op orde, alhoewel ik hoop voor jou dat ze dat dit keer niet hebben.
zou toch mooi balen zijn als ik op de volgende batch moet wachten
Verwijderd
`Rahoel schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 00:53:
Woohoo. Bevestiging van GSMWijzer. Krijg het morgen tussen 12:30 en 17:30. Dit is wel een ruimer timeframe dan dat ik hierboven lees. Waarschijnlijk omdat het Amsterdam betreft. Maar gelukkig, net voor mijn vakantie maandag.
krijg je deze bevestiging net pas?
Nee, rond 4 uur vanmiddag/gisteren (vrijdag) bevestiging. 20.31 track & trace. 20 feb besteld. Zilveren versie.
Vanochtend stond hij nog op voorraad bij student mobiel de zilveren versie maar die zijn inmiddels allemaal vergeven. De status groen is nu naar oranje gegaan.
Ik ben blij dat die van mij onderweg is
hier ook helaasMichele_M_ schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:51:
Net een bericht gekregen van Coolblue. Nog 3 weken wachten op de zwarte.....
Mailtje van CB(nog niet gepost afaik)
Wil toch echt de zwarte dus dat word 3 weken wachtenBeste Verderf,
Dinsdag lieten wij u weten dat we volgende week een levering zwarte toestellen verwachtten van HTC. We hebben vandaag een update ontvangen van HTC en helaas zullen wij de toestellen pas over 3 weken ontvangen.
Nog langer wachten?
We kunnen helaas niks veranderen aan de levering van de zwarte toestellen. Wel willen we u adviseren, als u het toestel eerder wilt ontvangen, om over te stappen naar het zilveren model. Hiervan verwachten we wekelijks een levering te ontvangen.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
Gisteren was er iemand die hem vandaag kon afhalen bij de phone house in zutphen, ik ga zo eens eerst eveneen paar filialen in de buurt bellen, zullen toch dan toch wel meer phone house filialen zijn die hem hebben of krijgen vandaag.....maikel_rox schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 08:42:
Zo direct even langs een Phonehous filiaal, ik verwacht nog niets aan te treffen maar wat doe je anders op je zaterdagochtend he!
PhoneHouse heeft alleen aan Priority Club Leden afgeleverd gister. geen Voorraden in de winkels. Weet ik uit mijn eigen bronmaikel_rox schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 08:42:
Zo direct even langs een Phonehous filiaal, ik verwacht nog niets aan te treffen maar wat doe je anders op je zaterdagochtend he!
Verwijderd
Verwijderd
Edit: AMP gebeld en deze zeggen dat zoals het er nu naar uit ziet, er niets geleverd wordt op mijn adres... FML
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2013 09:14 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Ik hoop toch van niet, aangezien ik van CB gister om 3 uur de bevestiging heb gekregen dat ie vandaag komt ;-)Bullet NL schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 09:17:
Jullie bestelling zit gewoon twee statussen in, vanaf maandag zal je zien dat AMP de opdracht binnen heeft en wordt er de mogelijkheid geboden om een afspraak te maken.
Lijkt mij zo, dat als de koerier geen tijd meer heeft, je dus moet wachten ?Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 09:18:
[...]
Ik hoop toch van niet, aangezien ik van CB gister om 3 uur de bevestiging heb gekregen dat ie vandaag komt ;-)
Verwijderd
@Coolblue_NL order 8525330 staat nog steeds gereed om ingepakt te worden?????
Expand
Coolblue Coolblue @Coolblue_NL 2m
@francobanco De bestelling staat inderdaad nog op die status. We gaan voor je na waarom dit het geval is en komen hier op terug.
Hide conversation
Reply
Retweet
Favorite
12:18 AM - 20 Apr 13 · Details
Htcmedialink aangevraagd, deze wordt binnen 10 werkdagen bezorgd
Got a gooood day
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
FIjne tijdsindicatie hoor, kan je ook echt wat meenetblade schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 09:25:
Ah shit waarom heb ik zoveel gedronken gisteren? Tussen10 tot 5 bezorgen ze hier
Nee niet echt, er staat ook zending ontvangen door postnl nog steeds, dat stond er vannacht ook al, ze updaten de status blijkbaar niet zo veelYohost! schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 09:28:
[...]
FIjne tijdsindicatie hoor, kan je ook echt wat mee
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Contract van iemand anders zat er bij.
[ Voor 6% gewijzigd door wackidth op 20-04-2013 09:32 ]
.
Verwijderd
Ik heb exact hetzelfde. Heb amp logistics gebeld die zeggen niks in de systemen te hebben staan en dus niet gaan leveren. CB gebeld aangezien die mij hebben bevestigd dat vandaag bezorgd zal worden, die geven aan dat de link straks zou moeten gaan werken en er wel bezorgd gaat worden...ze gaan het uitzoeken maar heb er een hard hoofd in dat het vandaag wordt.Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 09:13:
Ik heb gister bevestiging van Coolblue gekregen dat mijn HTC One vandaag bezorgd wordt tussen 0830 en 1800. Echter staat op de website van CB de status nog steeds op "Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden" en de link naar koeriersdienst AMP Logistics geeft nog steeds "Uw gegevens zijn (nog) niet bekend in ons systeem.". Hoe is dit bij andere CB bestellingen ? Ik begin me namelijk langzamerhand zorgen te maken
Edit: AMP gebeld en deze zeggen dat zoals het er nu naar uit ziet, er niets geleverd wordt op mijn adres... FML
Welke PhoneHouse is dat? Ik ben gisteren bij de phonehouse in waalwijk geweest. En daar dachten ze dat hij (nog) uitgesteld was.Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 09:40:
Ik ga zo na de phone house, daar hebben ze um:D
Als hij binnen komt daar, krijg ik een telefoontje!
Xbox: Gulpener88
erm ... geen voorraad hoor.Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 09:40:
Ik ga zo na de phone house, daar hebben ze um:D
http://www.phonehouse.nl/telefoon/htc/one/?color=silver
Verwijderd
Top ze gaan inderdaad niet leveren want 'er is iets misgegaan'. Wordt het maandag, kan ik thuis gaan zitten zal mn werkgever blij mee zijn. Wat een kutbedrijf laatste keer dat ik hier klant benVerwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 09:38:
[...]
Ik heb exact hetzelfde. Heb amp logistics gebeld die zeggen niks in de systemen te hebben staan en dus niet gaan leveren. CB gebeld aangezien die mij hebben bevestigd dat vandaag bezorgd zal worden, die geven aan dat de link straks zou moeten gaan werken en er wel bezorgd gaat worden...ze gaan het uitzoeken maar heb er een hard hoofd in dat het vandaag wordt.
Ho ho, als je bij bijvoorbeeld Hi hebt besteld kun je nog rustig wachten tot 6 mei. Dan valt tot maandag wachten nog wel mee..Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 09:54:
[...]
Top ze gaan inderdaad niet leveren want 'er is iets misgegaan'. Wordt het maandag, kan ik thuis gaan zitten zal mn werkgever blij mee zijn. Wat een kutbedrijf laatste keer dat ik hier klant ben
Dan kan je toch het laten afleveren op je werk? (Als dat kan natuurlijk gezien je werkzaamheden)Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 09:54:
[...]
Top ze gaan inderdaad niet leveren want 'er is iets misgegaan'. Wordt het maandag, kan ik thuis gaan zitten zal mn werkgever blij mee zijn. Wat een kutbedrijf laatste keer dat ik hier klant ben
Moet zo meteen naar centrum en als ik mijn daar kan oppikken doe ik dat.
.
Verwijderd
Gaat meer op de manier waarop ze met je als klant omgaan, op 4 april op het laatste moment de leverdatum aanpassen, op 16 april weer hetzelfde doen...niet open en transparant daarover communiceren maar de schuld bij htc neerleggen. Vervolgens mij bevestigen dat vandaag tussen 08.30 en 18 geleverd zal worden, en me in principe voor niks een hele dag thuis laten zitten aangezien er iets mis is gegaan.marijni12 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 09:56:
[...]
Ho ho, als je bij bijvoorbeeld Hi hebt besteld kun je nog rustig wachten tot 6 mei. Dan valt tot maandag wachten nog wel mee..
Goh en dat geld alleen voor CB. Geen enkele webshop/provider wist wanneer die gingdie komen. HTC helpdesk riep ook maar onzin. Een helpdesk moet je nooit serieus nemen want die weten interne zaken meestal als laatste. En wees blij dat die eventueel op maandag kan komen. Wat nou als die maandag pas bij CB binnen was gekomen? Dan had je die dinsdag nog vrij moet nemen...beetje onzinnig commentaar if you ask meVerwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 10:03:
[...]
Gaat meer op de manier waarop ze met je als klant omgaan, op 4 april op het laatste moment de leverdatum aanpassen, op 16 april weer hetzelfde doen...niet open en transparant daarover communiceren maar de schuld bij htc neerleggen. Vervolgens mij bevestigen dat vandaag tussen 08.30 en 18 geleverd zal worden, en me in principe voor niks een hele dag thuis laten zitten aangezien er iets mis is gegaan.
HTC HQ had altijd al aangegeven dat die in April geleverd wordt aan de rest van de landen. Alleen DE/UK kregen het eerder. En guess what April duurt nog 10dagen...
[ Voor 8% gewijzigd door Raven__NL op 20-04-2013 10:10 ]
Ah, Ik hoop dan dat iedere phonehouse er 3 binnen krijgt. Ik was de tweede reservering bij de phonehouse in Waalwijk.Mrk87 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 10:05:
Phonehouse Almelo heeft er 3 binnengekregen. Helaas ook alle 3 gereserveerd
Verwijderd
Daar is serieus wat mis gegaan.
De nederlandse postbodes zijn natuurlijk nog onderweg ( het is nog vroeg) dus ik hou jullie wel even op de hoogte
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Verwijderd
dus ik denk idd dat ie misschien alsnog komt maar AMP ineens heeel veel orders moet verwerken in hun systemen.
Verwijderd
CB is er mee bezig in ieder gevalVerwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 10:22:
mijn status bij coolblue staat ook nog op "Klaar om ingepakt te worden" met een grijs vinkje ipv groen.. zou volgense de mail vandaag geleverd krijgen.
dus ik denk idd dat ie misschien alsnog komt maar AMP ineens heeel veel orders moet verwerken in hun systemen.
Deze zouden na het weekend aan filialen geleverd worden.
Verwijderd
gelukkig, hopelijk krijgen ze het voor elkaar het gewoon volgens planning te laten lopen,
in mijn geval dus alsnog vandaag te leveren. zij blij, ik blij haha
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
hij zou al wat beter op voorraad zijn dan nederland in ieder geval, de prijzen liggen daar ook lager.ken schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 10:31:
Weet iemand waar de One in Duitslands op voorraad is?? Welke Saturn ofzo
Namelijk 599,- ipv hier in nederland voor 699,-
T-mobile duitsland heeft de status: Sofort Lieferbar (per direct leverbaar)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2013 10:34 ]
ik duim voor de mensen bij wie het fout is gegaan dat ze m nog vandaag krijgen.
weet hoe vervelend het is als iets wordt beloofd maar dan niet aankomt.
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
ik zou het risico niet lopen... saturn.de heeft hem pas over 2 weken, en de zwarte pas over 4 weken.ken schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 10:35:
Ik zit te twijfelen om er heen te rijden, maar wil eigenlijk niet voor niks rijden.
zoals ik net al gewijzigd heb in mijn vorige post.
T-mobile duitsland heeft hem wel op sofort lieferbar (per direct leverbaar)
twijfel alleen of zij ook t-mobile stores hebben zoals wij in nederland.
Verwijderd
Verwijderd
oke, dit is nummer 2, dus er word wel iets uitgeleverd vandaag... dat geeft weer hoop dat de mijne vandaag ook alsnog komt hahaaVerwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 10:40:
YEEAHH heb em binnen van Coolblue!! Ik ben nog ff langs geweest de zwarte versie staat nu in hun systeem op min 200 en de zilveren op min 33
en jongens, vergeet niet direct je medialinkhd te claimen via http://www.htcmedialinkhd.nl/ .
.
Verwijderd
uiteraard claiem ik hem direct na ontvangst, moet nog ff wachten tot AMP Logistics aanbelt aan de deur hahahalakigucci schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 10:46:
Even ingesteld en al, man man wat een apparaat zeg! Werkt ook perfect met mijn Samsung Tv icm de infrarood functie.
en jongens, vergeet niet direct je medialinkhd te claimen via http://www.htcmedialinkhd.nl/ .
Verwijderd
het kan nog steeds... de dag is nog niet om. er kan nog vanalles gebeuren.wackidth schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 10:46:
Iemand uit Barendrecht heeft iig wel pech met CB
Wat bedoel je precies met in hun systeem op min 200 voor de zwarte ?Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 10:40:
YEEAHH heb em binnen van Coolblue!! Ik ben nog ff langs geweest de zwarte versie staat nu in hun systeem op min 200 en de zilveren op min 33
Baal er mooi van dat HTC zijn zaakjes weer is niet op orde heeft en mensen voor zwarte versie langer moeten gaan wachten...
[ Voor 16% gewijzigd door Metian op 20-04-2013 10:50 ]
Rupsen, Rapsen.
Waarschijnlijk dat er 200 orders staan waar nog geen toestel voor op voorraad is.Metian schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 10:49:
[...]
Wat bedoel je precies met in hun systeem op min 200 voor de zwarte ?
Aii, dat is waar ook. Ben nog niet helemaal wakker zo blijktik222 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 10:50:
[...]
Waarschijnlijk dat er 200 orders staan waar nog geen toestel voor op voorraad is.
Rupsen, Rapsen.
vertel mij wat, bij mij staat hij op 10:30-20:30Yohost! schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 09:28:
[...]
FIjne tijdsindicatie hoor, kan je ook echt wat mee
mja, uit ervaring weet ik dat ze meestal rond een uur of 3 komen.
Verwijderd
was die batch dan zo klein ?? ze weten toch bij het lossen van de vrachtwagen en na controle hoeveel het er zijn... dan snap ik meteen niet waarom ze dan bijvoorbeeld 50 toestellen tellen, maar wel al 250 klanten bellenik222 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 10:50:
[...]
Waarschijnlijk dat er 200 orders staan waar nog geen toestel voor op voorraad is.
Verwijderd
gelukkig heb ik nog een beats Solo HD met control talk kabeltje van mijn (inmiddels verkocht) htc sensation XL ;-)Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 10:55:
Die oortelefoon die je erbij krijgt is wel erg slecht maar verder niks te klagen
je kunt per vestiging kijken bij tmobile duitsland of ze hem op voorraad hebbenVerwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 10:37:
[...]
ik zou het risico niet lopen... saturn.de heeft hem pas over 2 weken, en de zwarte pas over 4 weken.
zoals ik net al gewijzigd heb in mijn vorige post.
T-mobile duitsland heeft hem wel op sofort lieferbar (per direct leverbaar)
twijfel alleen of zij ook t-mobile stores hebben zoals wij in nederland.
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.