Verwijderd

reinierkramer schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:27:
Tot hoe laat kun je bestellen bij studenmobiel voor als je hem morgen wilt hebben kan dit nergens vinden op hun site
Ik heb nog niks terug gekregen van student mobiel, alleen een order bevestiging, dus denk dat ze inmiddels dicht zijn :-(. Klantenservice is wel tot 21.00 uur bereikbaar.

Vooraad staat trouwens nog altijd op groen, of zou het idd. Een foutje zijn.?

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-10 11:48

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

reinierkramer schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:27:
Tot hoe laat kun je bestellen bij studenmobiel voor als je hem morgen wilt hebben kan dit nergens vinden op hun site
Ik denk dat dat nu al wel verstreken is.

Verwijderd

Ik had dit naar Typhone.nl gestuurd:

Beste Typhone, enige tijd geleden heb ik een Htc One besteld en betaald.
Order nr: xxxxx

Kunt u me zeggen waneer dit toestel geleverd wordt ?

Ik heb inmiddels bericht gehad van Htc nederlands dat het toestel volgende week beschikbaar is,
Op div. Webwinkels (oa. Student mobiel) is dit toestel inmiddels gewoon op voorraad.

Ik neem aan dat inmiddels dan toch wel iets bekend is over de levertijd ?

Dit kreeg ik dus terug van Typhone :

Het bericht van HTC Nederland is enigzins misleidend, de smartphone is dan namelijk wel beschikbaar, maar wel met zeer kleine aantallen verdeeld over alle winkels in het land. Op dit moment kan ik u daarom nog niets vertellen over wanneer u de HTC One Silver geleverd zult krijgen.

Hopelijk kunt u nog even geduldig blijven.

Heeft u nog vragen, dan vernemen wij deze graag van u! Natuurlijk kunt u ook bellen op werkdagen tussen 9.00 en 21.00 uur naar 040 - 23 53 000.

Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V.

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-12 01:24
Stel ik zou een abbo nemen via coolblue met behoud van mijn huidige nummer? Is de kans dan ook groot dat ik hem morgen binnen krijg? Of heeft dat langer nodig ivm nummer behoud? Iemand daar ervaring mee?

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-12 15:46
Masimo schreef op woensdag 17 april 2013 @ 23:04:
Gisteren abonnement verlengd bij T-Mobile i.c.m. de One (silver). Binnen 30 minuten een mail gekregen met de bevestiging van de verlenging. Vandaag een bericht van AMP-Logistics die het toestel gaat leveren.

"T-Mobile heeft ons opdracht gegeven een product bij u te bezorgen. Dit product is tijdelijk niet voorradig. T-Mobile verwacht dat het product wordt geleverd tussen 01 mei en 03 mei. Als de levertijd wijzigt dan zullen we u hierover informeren."
Ik kon vandaag een bezorgafspraak maken met AMP Logistics. Mogelijkheid tot levering vanaf 23 April! Ik vond dat raar, en heb ze even gebeld. Zij bevestigden dat de levering dan plaats kan vinden. Dus maar een afspraak gemaakt voor de 24e. Ben erg benieuwd.

[ Voor 3% gewijzigd door Masimo op 19-04-2013 18:51 ]

Verwijderd

Raven__NL schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:41:
Stel ik zou een abbo nemen via coolblue met behoud van mijn huidige nummer? Is de kans dan ook groot dat ik hem morgen binnen krijg? Of heeft dat langer nodig ivm nummer behoud? Iemand daar ervaring mee?
Zonder nummerbehoud zul je toestel morgen ook niet krijgen, hij staat op tijdelijk uitverkocht.

• Choasmarkk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-12 22:01
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:15:
[...]

Als je naar https://www.studentmobiel.nl/service gaat en inlogt zie je als het goed is je Track & Trace code vlak onder orderstatus.
Danku! Hij kan hem nog niet vinden, na 20:00 even kijken O+

Verwijderd

Choasmarkk schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:47:
[...]

Danku! Hij kan hem nog niet vinden, na 20:00 even kijken O+
T&T heeft sowieso storing vandaag (gehad), hopelijk morgen niet anders zijn er veel one bestellers die de hele dag thuis moeten blijven xD

• Timmie60
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-12 13:49
hier dat probleem dus ook moet weten wanneer ik hem geleverd krijg haha ook de one besteld( moet namelijk nog betalen met rembours )

• ninosm1
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09-2024
Joshoon schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:53:
[...]

Z'n gekke vraag is dat niet.
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
De T Mobile versie komt volgende week, maar geldt dat ook voor de zwarte T Mobile versie, of zal dat gelijk zijn...
Ik heb net met studentmobiel gebeld en ze zeiden tegen mij dat de HTC one T black en T zilver allebei volgend week uitgeleverd zullen worden

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-12 14:42

Metian

Snert is vies

ninosm1 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:53:
[...]

Ik heb net met studentmobiel gebeld en ze zeiden tegen mij dat de HTC one T black en T zilver allebei volgend week uitgeleverd zullen worden
Ik zou het knap vinden dat HTC One T Black volgende week wel uitgeleverd wordt en dat de unbranded versie van zwart tot mei moet wachten. O-)

Rupsen, Rapsen.

• diewom
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-12 11:47
Mijn status bij CB is nu: "Je bestelling wordt ingepakt"

Zilver, 8 april, geen abo.

Volgens mij gaan ze het echt allemaal redden bij CB!

Verwijderd

Metian schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:54:
[...]

Ik zou het knap vinden dat HTC One T Black volgende week wel uitgeleverd wordt en dat de unbranded versie van zwart tot mei moet wachten. O-)
Heel vreemd maar ik heb dezelfde berichten gehoord over de branded versie, geen idee hoe dit kan en of dit klopt.

• Metian

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:56:
[...]

Heel vreemd maar ik heb dezelfde berichten gehoord over de branded versie, geen idee hoe dit kan en of dit klopt.
Dat zou dan twee dingen kunnen betekenen.

1. De informatie over de levering van de zwarte versie is incorrect en zal volgende week dus plaats vinden (ongeacht branded of unbranded).
2. De informatie over de levering van de zwarte branded versie is incorrect en zal ook pas begin / medio mei worden geleverd.
3. We worden allemaal in het O-tje genomen en krijgen een pimpelpaarse versie.

Wederom is weer duidelijk zoals het de afgelopen weken al gaat, dat het alleen maar onduidelijk is. En hier scoort HTC toch echt minpunten op wat mij betreft.

* Metian gaat nu maar rustig afwachten en morgen nieuw doosje geduld kopen.

Rupsen, Rapsen.

Verwijderd

Metian schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 19:03:
[...]

Dat zou dan twee dingen kunnen betekenen.

1. De informatie over de levering van de zwarte versie is incorrect en zal volgende week dus plaats vinden (ongeacht branded of unbranded).
2. De informatie over de levering van de zwarte branded versie is incorrect en zal ook pas begin / medio mei worden geleverd.
3. We worden allemaal in het O-tje genomen en krijgen een pimpelpaarse versie.

Wederom is weer duidelijk zoals het de afgelopen weken al gaat, dat het alleen maar onduidelijk is. En hier scoort HTC toch echt minpunten op wat mij betreft.

* Metian gaat nu maar rustig afwachten en morgen nieuw doosje geduld kopen.
Of 4 de branded worden eerder geleverd dan de unbranded

• Metian

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 19:05:
[...]

Of 4 de branded worden eerder geleverd dan de unbranded
In dat geval zou HTC zich meteen moet verantwoorden waarom de zwarte unbranded versie vertraging opgeleverd heeft tegenover de zwarte branded versie. Want het zou geen verschil mogen zijn tussen de telefoons (anders dan de hardware die de leverancier veranderd).

Rupsen, Rapsen.

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:05
Whoohoo, zojuist even naar The Phone House gelopen hier in zutphen, T-mobile Verlening, 2 jaar, iSmart 200, 24 maanden 36.50, toestel UNBranded!!!, 119,95. Morgen af te halen in de winkel :D!

Verwijderd

T-Mobile levert alleen branded versies.
Ok, maar aangezien mijn htc one "nu al" klaarligt en ik hoorde dat de eerste toestellen die uit worden gegeven, unbranded toestellen betreffen, vroeg ik me af of mijn toestal daar misschien bij hoort?

Anders denk ik dat ik beter kan cancelen en voor een iets goedkoper abonnement kan gaan.

Zijn er meer mensen die een mailtje van t-mobile hebben gehad voor een bezorgafspraak?

• Doncab
  • Laatst online: 09-01-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 19:20:
[...]

Ok, maar aangezien mijn htc one "nu al" klaarligt en ik hoorde dat de eerste toestellen die uit worden gegeven, unbranded toestellen betreffen, vroeg ik me af of mijn toestal daar misschien bij hoort?

Anders denk ik dat ik beter kan cancelen en voor een iets goedkoper abonnement kan gaan.

Zijn er meer mensen die een mailtje van t-mobile hebben gehad voor een bezorgafspraak?
Ja, er zijn al behoorlijk wat mensen die een bezorgafspraak voor volgende week hebben kunnen maken voor T-Mobile, waaronder ikzelf.. Is goed te vinden op dit forum.

[ Voor 2% gewijzigd door Doncab op 19-04-2013 19:29 . Reden: Tekst gewijzigd ]

• RanDyJ
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-05-2022
Ik ga morgen een kijkje nemen bij de Vodafone winkel in Nijmegen, we zullen zien wat het gaat opleveren...

Verwijderd

Voor diegenige die hem besteld hebben bij Student mobiel, ik heb pas 20 op 6 ofzo besteld daar, en kreeg net een mailtje met: pakket verzonden.

Ze hebben hem dus schijnbaar gewoon op voorraad, mn pre-order van maart wordt dus mooi geanuleerd bij Typhone..

Verwijderd

ik heb een vraagje.
ik heb de zwarte one besteld op 24 februari bij coolblue. nu hoor ik dus dat deze pas half mei komt. Als ik de telefoon nou over zet in in witte versie bij coolblue krijg ik deze dan ook dit weekend of volgende week of nog later van coolblue? weet iemand dit??

• G95
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-06-2024

G95

Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 19:39:
ik heb een vraagje.
ik heb de zwarte one besteld op 24 februari bij coolblue. nu hoor ik dus dat deze pas half mei komt. Als ik de telefoon nou over zet in in witte versie bij coolblue krijg ik deze dan ook dit weekend of volgende week of nog later van coolblue? weet iemand dit??
Dan kan je het beste Coolblue zelf bellen.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ik heb een vraagje.
Ja CoolBlue weet dat.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Verwijderd

Ik zou vandaag nog gebeld worden vooor leverafspraak, maar hoor maar niks, zouden ze nu nog zo druk bezig ziujn met bellen

Verwijderd

gedaan!! het enige wat ze zeggen is dat ik dan achter aan kom te staan in de pre orders en ze kunnen niet zeggen wanneer ik hem dan krijg :(

Verwijderd

iemand laatste half uur nog gebeld door coolblue?

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-12 21:16
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 19:32:
Voor diegenige die hem besteld hebben bij Student mobiel, ik heb pas 20 op 6 ofzo besteld daar, en kreeg net een mailtje met: pakket verzonden.

Ze hebben hem dus schijnbaar gewoon op voorraad, mn pre-order van maart wordt dus mooi geanuleerd bij Typhone..
tot hoe laat verstuurt studentmobiel ? kan niks vinden op de site.

• Gamer dénis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-12 21:04
Ik heb net contact gehad met studentmobiel. Om half 9 komen ze de telefoons ophalen. en je kan rond 9 uur een telefoontje van de koerier verwachten

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-11 17:30
Dat kan alleen dan kom je weer onderaan de lijst!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-12 01:24
De toestellen van student mobiel zijn dat nu branded telefoons of non-branded? Ik dacht dat de benaming T Silver voor t-mobile branded staat?

• Gamer dénis
Ze hebben verschillende versies:
Beautiful Black
€ 671,-
Bestel
Stunning Silver
€ 671,-
Bestel
T Black
€ 622,-
Bestel
T Silver
€ 622,-
Bestel
2 jaar garantie

De non branded silver model is op voorraad, drukke bedoeling daar bij studentmobiel. half uur in de wachtrij gestaan :P

• barrel
Gamer dénis schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 19:48:
Ik heb net contact gehad met studentmobiel. Om half 9 komen ze de telefoons ophalen. en je kan rond 9 uur een telefoontje van de koerier verwachten
losse toestellen doen ze met postnl ... dus geen koerier denk ik, niemand die dat toevallig weet ?

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-12 21:30
Raven__NL schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 19:49:
De toestellen van student mobiel zijn dat nu branded telefoons of non-branded? Ik dacht dat de benaming T Silver voor t-mobile branded staat?
De benaming T black of silver staat voor T mobile black of silver. Momenteel heeft studentmobiel.nl alleen maar 1 model dat is de UNbranded versie Stunning Silver. Dus gewoon de duurste en zonder troep van een provider erop.

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Raven__NL schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 19:49:
Klopt inderdaad, meerdere winkels bieden beide aan .i.c.m. een T-Mobile abbo. De T variant is dan branded en daardoor goedkoper. Maar als je wilt kun je ook de unbranded bestellen i.c.m. een T-Mobile abbo.

Bij Coolblue scheelt het 96 euro aan eenmalige toestelkosten tussen branded en unbranded, voor mij is de keuze dan makkelijk om ondanks de meerprijs voor de unbranded versie te kiezen.

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-12 21:30
barrel schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 19:54:
[...]

losse toestellen doen ze met postnl ... dus geen koerier denk ik, niemand die dat toevallig weet ?
Ik heb een Tracktrace dus gewoon los toestel = postnl

• Jeroentje1981
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-08 21:37
gewoon net even via gsmwijzer/studentmobiel besteld en kan hem afhalen.

• c0de1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 19:21
ik heb een vraagje.
Ik heb zojuist hetzelfde gedaan, helaas kom je dan wel onderaan de lijst.
maar de levering van de zilveren htc one's gaan stukken sneller dan die van de zwarte.

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Roos (Verkoopadviseur): Hallo! Ik help graag met uw bestelling. Mag ik uw naam vragen?
U: Hoi Roos, mijn naam is Kevin
U: Ik heb 3 vragen: Wanneer wordt de HTC one verwacht? Op welke manier is deze telefoon gebranded? Heeft tmobile nog inflatiecorrecties, dit staat namelijk niet meer in de algemene voorwaarde?
Roos (Verkoopadviseur): Dag Kevin! Ik ga het even voor u nakijken.
Roos (Verkoopadviseur): Een ogenblik alstublieft.
U: Oke is goed :P
Roos (Verkoopadviseur):
HTC BoomSound
Full HD beeldscherm
HTC UltraPixel camera
Aluminium unibody design
Roos (Verkoopadviseur): Hij wordt over ongveer 5 weken geleverd! U kan hem nu al bestellen!
Roos (Verkoopadviseur): Niet bekend met de inflatiecorrecites.
U: Ik zou wel willen weten of ik inflatiecorrectie over mijn abonnement krijg als ik hem wil afsluiten natuurlijk
Roos (Verkoopadviseur): Dit is niet bekend bij ons, helaas is dit dan niet van toepassing.
U: Jammer ik zou namelijk graag inflatiecorrecties over mijn abonnement willen hebben
U: Bent u er nog ?
Roos (Verkoopadviseur): Dat is begrijpelijk.
U: Jammer dat u geen kennis van zaken heeft. Een inflatiecorrectie is een jaarlijkse correctie op je abbo kosten. Alles wordt duurder, eerder hanteerde tmobile dit.
Roos (Verkoopadviseur): Ik weet heel goed wat een inflatiekorting is maar zoals ik al eerder benoemde zijn wij niet van op de hoogte dat die korting toegepast wordt.
Roos (Verkoopadviseur): Dus dit wordt niet toegepast.
U: INFLATIECORRECTIE IS GEEN KORTING MAAR EEN VERHOGING
Wie weet wel het antwoord? :')

[ Voor 16% gewijzigd door Strunkie op 19-04-2013 20:06 ]

^ Post is hierboven!

Verwijderd

c0de1 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:05:
[...]

maar de levering van de zilveren htc one's gaan stukken sneller dan die van de zwarte.
okee dan ga ik de zilveren htc one bestellen!!!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Strunkie schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:05:
[...]

Wie weet wel het antwoord? :')
T-Mobile doet aan inflatiecorrectie (tweede jaar van m'n abo die ik nu heb werd een klein beetje duurder).

Kreeg een paar uur geleden een mailtje van AMP (zwarte HTC One):
product wordt geleverd tussen 17 mei en 22 mei.
Ah well, ik wacht rustig.

[ Voor 37% gewijzigd door S_Chief op 19-04-2013 20:19 ]

Verwijderd

barrel schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 19:54:
[...]

Maak ik me eigenlijk niet meer druk om, weet nu tenminste zeker dat hij zeer binnenkort bezorgd wordt en dat ik nu dus niet meer in onzekerheid zit....

Ik neem aan dat post.nl die zaterdag pas verwerkt, en dat hij dus waarschijnlijk maandag of dinsdag bezorgd wordt..

Zaterdag bezorgd lijkt me niet, indien vanavond pas besteld, maar zeg nooit nooit :-p

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

c0de1 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:05:
[...]

Dat is vreemd, bij StudentMobiel kom je dan niet onderaan in de lijst, maar blijf je op de zelfde positie.

• Gamer dénis
inmiddels bij studentmobiel ook niet meer op voorraad

Verwijderd

Bij student mobiel is hij trouwens ook uitverkocht nu, dus ben net op tijd geweest...

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-12 10:29
zojuist mijn originele contractverlenging van begin maart ongedaan laten maken. Ik heb eea doorgerekend en de huidige t-mobile aanbieding voor vaste klanten die verlengen met een iSmart abbo is een stuk gunstiger dan begin maart. Scheelt ruim € 100 euro bij een i200 over een looptijd van 24 maanden. Nu maar eens rustig bedenken waar we gaan bestellen en welke kleur. Had origineel een zwarte besteld maar die levertijd schiet echt niet op. Vriendin moet binnenkort ook verlengen dus ik denk dat ik de gok neem en een zilveren bestel nu. Bij binnenkomst kijken of die ook bevalt bij haar en dan voor haar een zwarte bestellen en tactisch omwisselen :)

Verwijderd

Gamer dénis schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:21:
inmiddels bij studentmobiel ook niet meer op voorraad
Je was me net voor :-)

• Rock95
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-12 13:51
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:18:
[...]

Maak ik me eigenlijk niet meer druk om, weet nu tenminste zeker dat hij zeer binnenkort bezorgd wordt en dat ik nu dus niet meer in onzekerheid zit....

Ik neem aan dat post.nl die zaterdag pas verwerkt, en dat hij dus waarschijnlijk maandag of dinsdag bezorgd wordt..

Zaterdag bezorgd lijkt me niet, indien vanavond pas besteld, maar zeg nooit nooit :-p
denk dat post.nl het nog wel verwerkt vanavond/vannacht kijk maar naar bol.com daar staat nu bij een product wat op voorraad is
voor 22:30 besteld morgen in huis
dit word ook verwerkt door post.nl dus lijkt me logisch dat dat bij studentmobiel ook zo is

Verwijderd

wouter212 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:22:
[...]

denk dat post.nl het nog wel verwerkt vanavond/vannacht kijk maar naar bol.com daar staat nu bij een product wat op voorraad is
voor 22:30 besteld morgen in huis
dit word ook verwerkt door post.nl dus lijkt me logisch dat dat bij studentmobiel ook zo is
Laten we het hopen dan,
Dan ben ik een heel gelukkige eigenaar van een Htc One morgen :-)

En dat van een ex - Iphone gebruiker haha

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

paul-s83 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:22:
zojuist mijn originele contractverlenging van begin maart ongedaan laten maken. Ik heb eea doorgerekend en de huidige t-mobile aanbieding voor vaste klanten die verlengen met een iSmart abbo is een stuk gunstiger dan begin maart. Scheelt ruim € 100 euro bij een i200 over een looptijd van 24 maanden. Nu maar eens rustig bedenken waar we gaan bestellen en welke kleur. Had origineel een zwarte besteld maar die levertijd schiet echt niet op. Vriendin moet binnenkort ook verlengen dus ik denk dat ik de gok neem en een zilveren bestel nu. Bij binnenkomst kijken of die ook bevalt bij haar en dan voor haar een zwarte bestellen en tactisch omwisselen :)
Je moet goed oppassen dat je abbo direct wordt afgesloten en niet op het moment dat het toestel daadwerkelijk beschikbaar is.

^ Post is hierboven!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:21:
Bij student mobiel is hij trouwens ook uitverkocht nu, dus ben net op tijd geweest...
Hoe laat besteld? Wordt dan nog spannend voor je ;)

• paul-s83
Strunkie schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:25:
[...]

Je moet goed oppassen dat je abbo direct wordt afgesloten en niet op het moment dat het toestel daadwerkelijk beschikbaar is.
verklaar je nader? Ik had verlengd via my t-mobile en nieuwe abbo ging dus idd direct in zonder dat het toestel er was. Ik heb dit terug laten zetten naar mijn originele iPhone abbo uit 2008 en kan nu weer online het abbonement en toestel selecteren wat ik wil. Wilde zowieso een tariefplan lager dan oorspronkelijk. Enige is dat ik al 99 euro heb aanbetaald via iDeal. Zijn er meer mensen die hun abbo hebben laten omzetten qua kleur of tariefplan met nieuwe voorwaarden met dit probleem?

Verwijderd

gvd heb de 17-4 de htc one besteld bij coolblue, nu kan het zijn dak er net buiten val met de reden dat de levering net wat te klein was.........Toch niet te gelove.. Wie nog meer?

• alwaysleft
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:36:
gvd heb de 17-4 de htc one besteld bij coolblue, nu kan het zijn dak er net buiten val met de reden dat de levering net wat te klein was.........Toch niet te gelove.. Wie nog meer?
Beetje logisch he. 17 april is 2 dagen geleden....

Verwijderd

alwaysleft schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:37:
[...]

Beetje logisch he. 17 april is 2 dagen geleden....
Ja eerst zeggen ze dat ze waarschijnlijk iedereen kunnen leveren.....

• alwaysleft
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:38:
[...]

Ja eerst zeggen ze dat ze waarschijnlijk iedereen kunnen leveren.....
Ze hebben honderdeden pre orders weg te werken. Dan kunnen ze bijna iedereen leveren en zit jij hier wat te zeuren over een order van 2 dagen geleden. How silly the world is sometimes :'(

• Gamer dénis
Ik heb vandaag om kwart over 5 besteld bij student mobiel, en maandag komt de koerier hem brengen! Me happy!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:36:
Gast... je bent 1 van de laatste die hem besteld heeft :+ Lees dit topic even door en je zult zien dat de meeste mensen hier al veeel eerder besteld hadden. Terecht ontvangen deze mensen dan ook eerder de telefoon :)

Verwijderd

alwaysleft schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:40:
[...]

Ze hebben honderdeden pre orders weg te werken. Dan kunnen ze bijna iedereen leveren en zit jij hier wat te zeuren over een order van 2 dagen geleden. How silly the world is sometimes :'(
heb bijna als 1 van de eersten ge pre orderd bij HI, maar die weigeren te leveren , of weet ik veeel wat daar aan de hand is, deze heb ik vanmiddag op verzoek van coolblue geanulleerd omdat ze anders mijn abbonement niet konden verlengen van HI, omdat ik bij HI een order had . Coolblue ging ervan uit dat ik er wel bij zat ... Vandaar dat ik beetje zit te zeuren:P geen zin meer om te wachten

Verwijderd

uiteraard snap ik dat de mensen die eerder bij coolblue hebben besteld ook eerder krijgen en volledig terecht maarja hoop stil dat ik er alsnog bij zit...

• Koning0313
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-03-2024
Hi levert in de loop van volgende week. bestelling loopt maar htc faalt.
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:46:
[...]

heb bijna als 1 van de eersten ge pre orderd bij HI, maar die weigeren te leveren , of weet ik veeel wat daar aan de hand is, deze heb ik vanmiddag op verzoek van coolblue geanulleerd omdat ze anders mijn abbonement niet konden verlengen van HI, omdat ik bij HI een order had . Coolblue ging ervan uit dat ik er wel bij zat ... Vandaar dat ik beetje zit te zeuren:P geen zin meer om te wachten

• erik75
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-11-2015
besteld via gsmwijzer met hollandsnieuwe, net gekeken bij postnl,
wordt morgenochtend geleverd.

[ Voor 3% gewijzigd door erik75 op 19-04-2013 20:57 ]

• Donstil
  • Niet online
Baal toch wel een beetje van mijn pre-order bij GsmEasy, de klantenservice is prima dus daar ligt het zeker niet aan maar het is toch wel een beetje zuur dat CoolBlue en Studentenmobiel/gsmwijzer al leveren en ik met mijn pre-order van 26feb nog zit te wachten.

Je kiest altijd de verkeerde shop in dit soort gevallen, is met films/muziek/games/hardware nooit anders helaas.

Ik hoopte nog op een late verzendingsmail maar dat lijkt toch echt niet meer te komen, ik ga het maar met bier weg drinken mijn verdriet ;)

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:54:
Baal toch wel een beetje van mijn pre-order bij GsmEasy, de klantenservice is prima dus daar ligt het zeker niet aan maar het is toch wel een beetje zuur dat CoolBlue en Studentenmobiel/gsmwijzer al leveren en ik met mijn pre-order van 26feb nog zit te wachten.

Je kiest altijd de verkeerde shop in dit soort gevallen, is met films/muziek/games/hardware nooit anders helaas.

Ik hoopte nog op een verlate verzendingsmail maar lijkt toch echt niet meer te komen, ik ga het maar met bier weg drinken mijn verdriet ;)
Gewoon altijd bij CB bestellen ;)

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-12 20:44
ninosm1 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:48:
Hoi
Ik heb bij studentmobiel een HTC one T-Black besteld
Maar kan iemand mij vertellen welke nou eerder zal worden uitgeleverd? de T-silver or de T-black?
De T-Black komt over +- 2 weken de T-silver volgende week al!!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:55:
[...]

Gewoon altijd bij CB bestellen ;)
Helaas ging dat niet, ik heb daar 23feb besteld maar ivm bel/sms/web 4gb en het toen aankomende RED konden ze niet garanderen dat Vodafone B/S/W nog zou accepteren op release van de telefoon. Alvast verlengen en het toestel later ontvangen lag niet binnen de mogelijkheden helaas.

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:57:
[...]

Helaas ging dat niet, ik heb daar 23feb besteld maar ivm bel/sms/web 4gb en het toen aankomende RED konden ze niet garanderen dat Vodafone B/S/W nog zou accepteren op release van de telefoon. Alvast verlengen en het toestel later ontvangen lag niet binnen de mogelijkheden helaas.
Ah ok, fair enough!

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2024
T black pas 17 mei tot 20 mei

Verwijderd

Ik heb em ook bij coolblue besteld en krijg de telefoon dan ook morgen. Ik heb de htc met nummerbehoud besteld (Tele2). Ik kreeg een uur geleden een e-mail met de mededeling dat mijn abonnement pas 17 mei actief is (ik kom van prepaid) Ik ben meteen langs geweest en het blijkt dat nummerbehoud bij TELE2 ergggg lang duurt :( houd hier dus rekening mee!!

• paul-s83
Jamesl schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:55:
[...]

De T-Black komt over +- 2 weken de T-silver volgende week al!!
Waar komt die wijsheid vandaan? T-mobile zelf geeft heel andere data af, zowel website als klantenservice die ik een uur geleden aan de lijn had

• Gamer dénis
@Donstil Ik wil je niet bang maken, maar ik moest 1.5 maand geleden mijn order annuleren bij GSMeasy omdat het BWS niet meer geaccepteerd zou worden door vodafone... Misschien slim om even te bellen of dit nog wel kan?

• Dreabe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-10 17:09
Ben al de halve avond aan het bellen met CoolBlue en tele2.

Ben vanmiddag gebeld dat het toestel morgen geleverd wordt. Iets voor 8 uur weer gebeld dat het abonnement is geweigerd. Heb verteld dat het misschien komt omdat mijn vader een maand geleden ook bij tele2 een abonnement heeft afgesloten. Ze zij dat dit waarschijnlijk het geval was en ze er niets aan kon doen vóór maandag.
Tele2 gebeld, zij zeggen dat het nu nog opgelost kan worden door een ander adres aan de bestelling te koppelen en dit later te wijzigen.
Weer CoolBlue gebeld, zeggen ze dat ze dit nu niet meer kunnen realiseren omdat ze al een 'taak' voor aanstaande maandag hebben aangemaakt.

Dus eerst een administratieve blunder bij Tele2, vervolgens onwetendheid bij CoolBlue, en nu administratieve blunder bij CoolBlue. Wat een ellende!

Nu dus maar even kijken of CoolBlue me via twitter nog verder kan helpen. Zucht.

Verwijderd

Heb op 22 maart al de one besteld bij coolblue nog steeds niet gebeld, terwijl ik lees dat mensen die in april besteld hebben al gebeld zijn. Bel ik met coolblue zeggen ze dat ik nog tot 22.30 gebeld kan worden maar dat het niet zeker is dat ik morgen geleverd krijg.

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Donstil schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:54:

Ik hoopte nog op een late verzendingsmail maar dat lijkt toch echt niet meer te komen, ik ga het maar met bier weg drinken mijn verdriet ;)
Proost jongen, het komt allemaal goed 8)
Volgende keer bij CoolBlue of StudentMobiel bestellen.

Ik heb al vaker pre-orders gedaan bij StudentMobiel, en ze doen het erg goed.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:13:
Heb op 22 maart al de one besteld bij coolblue nog steeds niet gebeld, terwijl ik lees dat mensen die in april besteld hebben al gebeld zijn. Bel ik met coolblue zeggen ze dat ik nog tot 22.30 gebeld kan worden maar dat het niet zeker is dat ik morgen geleverd krijg.
met abo?

• G95

G95

Gamer dénis schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:10:
@Donstil Ik wil je niet bang maken, maar ik moest 1.5 maand geleden mijn order annuleren bij GSMeasy omdat het BWS niet meer geaccepteerd zou worden door vodafone... Misschien slim om even te bellen of dit nog wel kan?
Ik heb ook een pre-order bij Coolblue staan met een oude Vodafone abonnement.
En volgens Vodafone was dat geen enkel probleem, ze hebben dus gewoon nog hun oude abbo's.

• Donstil
  • Niet online
G95 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:19:
[...]

Ik heb ook een pre-order bij Coolblue staan met een oude Vodafone abonnement.
En volgens Vodafone was dat geen enkel probleem, ze hebben dus gewoon nog hun oude abbo's.
Ja dat klopt wel maar het kon zijn dat bepaalde acties dan niet meer mogelijk waren. Zoals bv 1+3gb.
Ik gebruik tussen de 3en4gb per maand dus daarom kon ik dat "risico" niet nemen.
Gamer dénis schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:10:
Mijn contract is er al bijna 2 maanden door heen :) ze hebben mijn contract verlenging eind februari op mijn verzoek al doorgevoerd en dat was niet mogelijk bij CB. Daarom ben ik toen bij GsmEasy uitgekomen.

Edit: Niets te klagen over hun service verder hoor, die bevalt me goed. Alleen jammer dat ze geen levering hebben gekregen. Ze geven nu aan dat dit Maandag wordt maar dat moeten we nog maar zien natuurlijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 19-04-2013 21:26 ]

Verwijderd

alwaysleft schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:30:
[...]

Hoe laat besteld? Wordt dan nog spannend voor je ;)
een paar minuten over 6, heb al verzend bevestiging gekregen en track & trace code,
Waarin staat dat hij morgen tussen half 12 en half 2 bezorgd wordt door Post.nl

Dus ik ben heel blij, maar erger me ook dood dat ik gewoon via een website kan bestellen,
En dat ik hem morgen in huis heb, terwijl ik al in maart een preorder gedaan heb, waar nog steeds
Niks over bekend is en wanneer de htc nu eindelijk geleverd wordt, dus voor mij nooit geen pre-order meer !

Verwijderd

Lekker lullig dit weer.
Pre-order bij coolblue geplaatst op 28-2. 3 dagen geleden gevraagd of ik toch een ander abbo kon krijgen ivm met een leuke aanbieding. Mijn order staat dus nu op 17-04... leuk weer iedereen heeft morgen de htc one bij coolblue en ik wacht minstens net zo lang en krijg hem dus niet. Ik val net buiten de eerste levering.. balen

• G95

G95

Donstil schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:24:
Ja dat klopt wel maar het kon zijn dat bepaalde acties dan niet meer mogelijk waren. Zoals bv 1+3gb.
Ik gebruik tussen de 3en4gb per maand dus daarom kon ik dat "risico" niet nemen.
Ik heb toen gevraagd aan diegene die ik aan de lijn had bij Vodafone of de acties die er op die moment waren of die dan nog geldig zijn en haar antwoord was ja.

Want de actie was 1+3 GB daarom heb ik voor Vodafone gekozen.

Verwijderd

Met vodafone red Abbo contract overname, inmiddels gebeld door CB wordt morgen geleverd.

• Donstil
  • Niet online
G95 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:27:
[...]

Ik heb toen gevraagd aan diegene die ik aan de lijn had bij Vodafone of de acties die er op die moment waren of die dan nog geldig zijn en haar antwoord was ja.

Want de actie was 1+3 GB daarom heb ik voor Vodafone gekozen.
Ze zeggen ook altijd wat anders daar hè, hopen nu maar dat ze bij jou gelij hadden en niet bij mij ;)

• G95

G95

Donstil schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:33:
Ze zeggen ook altijd wat anders daar hè, hopen nu maar dat ze bij jou gelij hadden en niet bij mij ;)
Hoop het ook.
Maar ja heb wel dat abonnement gekocht omdat het die actie bevatten dus heb ik daar als consument ook recht op, neem ik aan.

Anders hadden ze het erbij moeten zetten dat na de nieuwe RED abonnementen de oude acties niet meer geldig waren.

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-12 22:23
Bij studentmobiel hebben ze trouwens 4 versies. Wat is het verschil daar tussen en welke 2 zijn de diegene die ook Coolblue aanbied?

Lees je even in, wanneer je de zoek functie gebruikt in dit topic kom je vanzelf tot je antwoord

[ Voor 29% gewijzigd door Bullet NL op 19-04-2013 22:11 ]

Nothing to see here!

Verwijderd

G95 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:37:
[...]

Hoop het ook.
Maar ja heb wel dat abonnement gekocht omdat het die actie bevatten dus heb ik daar als consument ook recht op, neem ik aan.

Anders hadden ze het erbij moeten zetten dat na de nieuwe RED abonnementen de oude acties niet meer geldig waren.
Geloof dat er voor vodafone een eenmalige uitzondering was, not sure though.

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Rutix schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:53:
Bij studentmobiel hebben ze trouwens 4 versies. Wat is het verschil daar tussen en welke 2 zijn de diegene die ook Coolblue aanbied?
Je hebt de unbranded zwarte en zilvere en de T-Mobile branded zwarte en zilvere. Cooblue biedt deze ook alle vier aan.

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-12 22:23
ik222 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:58:
[...]

Je hebt de unbranded zwarte en zilvere en de T-Mobile branded zwarte en zilveren. Cooblue biedt deze ook alle vier aan.
Ahh de T staat dus voor T-Mobile :). Duidelijk!

Nothing to see here!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-12 08:32
Zo, aanstaande vrijdag wordt de zilveren afgeleverd. Via T-mobile.
Had op dinsdag al gekund, maar de koerier is niet zo flexibel in tijden en alleen vrijdag kwam overeen met mijn agenda.

Ik weet dat ie er al is, maar ik moet nog even een week wachten!

(Eergisteren order geplaatst, trouwens)

[ Voor 7% gewijzigd door Molybdenum op 19-04-2013 22:03 ]

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11 21:37

Gertjuhjan

Software Engineer

Crap,
Ik kom er net achter dat ik pas in mei kan verlengen op het internet.
Als ik een verlengcheck doen kan ik pas op 18 mei verlengen. Maar in de fysieke winkels kan ik wel al verlengen:S(dan staat er 18 april)

Xbox: Gulpener88

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-11 20:24
Gertjuhjan schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:10:
Crap,
Ik kom er net achter dat ik pas in mei kan verlengen op het internet.
Als ik een verlengcheck doen kan ik pas op 18 mei verlengen. Maar in de fysieke winkels kan ik wel al verlengen:S(dan staat er 18 april)
En dit heeft te maken met levertijden of prijzen van de One .. ?

Verwijderd

Ik heb vandaag ook besteld bij Studentmobiel toen ze uiteraard nog in voorraad waren.
wel bevestiging gekregen maar geen statusupdate.
ik zie nu dat ze uitverkocht zijn.
Iemand enig idee of ik nog bij deze batch kan zitten?

• barrel
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:18:
Ik heb vandaag ook besteld bij Studentmobiel toen ze uiteraard nog in voorraad waren.
wel bevestiging gekregen maar geen statusupdate.
ik zie nu dat ze uitverkocht zijn.
Iemand enig idee of ik nog bij deze batch kan zitten?
hoe laat had je de bestelling gedaan ?

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11 21:37

Gertjuhjan

Software Engineer

darkpluisje schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:17:
[...]

En dit heeft te maken met levertijden of prijzen van de One .. ?
Sorry:P Dit was als reactie op een bericht van ongeveer 300 berichten geleden.
Dit omdat ik vandaag naar de Hi-winkel ben gegaan om te kijken of ze al binnen zijn. Dat was niet zo.
Daarna wilde ik bestellen op phonehouse.nl, blijkt het dat ik online nog niet kan verlengen.
En het gaat hier natuurlijk om de HTC One

Xbox: Gulpener88

Verwijderd

barrel schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:20:
[...]

hoe laat had je de bestelling gedaan ?
Rond half 5.
vanaf dat moment ze ook proberen te bellen.
Helaas werd telkens de lijn verbroken vanwege "extreme drukte".

• Choasmarkk
  • Laatst online: 24-12 22:01
Morgen tussen 13:00 en 15:00 word ik eigenaar van een nieuwe Htc One van studentenmobiel, vandaag besteld O+

• barrel
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:26:
[...]

een paar minuten over 6, heb al verzend bevestiging gekregen en track & trace code,
Waarin staat dat hij morgen tussen half 12 en half 2 bezorgd wordt door Post.nl
Iets later bestelt, en die krijgt hem morgen, dus zou jij hem ook moeten ontvangen, geen track en trace gehad ?

• lakigucci
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-10 19:58
Mijn bestelling wordt al vanaf vanmiddag ingepakt zie ik in "mijn bestellingen" van CB.
Laten we hopen dat ze dat nog lukt voor 23.59uur...

Verwijderd

barrel schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:26:
[...]

Iets later bestelt, en die krijgt hem morgen, dus zou jij hem ook moeten ontvangen, geen track en trace gehad ?
Ik heb helaas alleen een bevestiging gehad.
Mijn orderstatus staat ook nog op status "open"
het betreft wel een los toestel weet niet of dit iets uitmaakt?

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

Prachtig die spanning hier :D

Na 2 weekjes gebruik nog altijd onder de indruk dus ik hoop voor jullie dat jullie dat morgen ook allemaal zijn!

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Verwijderd

barrel schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:26:
[...]

Ja , ik krijg he
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:30:
[...]

Ja , ik krijg hem morgen ook tussen half 12 en half 2, had al track en trace gehad, tijdje terug al hier geplaatst :-)
Sorry 8)7 verkeerd gelezen :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2013 22:32 ]

Pagina: 1 ... 59 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.