• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11 21:37

Gertjuhjan

Software Engineer

jodel99999 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:26:
Iemand al iets van Belcompany gehoord ? :'(
Website van Belcompany geeft aan dat er een levertijd van 5 tot 10 dagen opzit.

Xbox: Gulpener88

• spreading
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:37
Bij t-mobile konden ze net niet zeggen of hun branded zwarte toestellen een langere levertijd hebben dan de "normale" toestellen.
Ik ga er vanuit van wel en denk dat ik hem maar ga annuleren en hem ergens anders ga bestellen. Dan maar wat meer betalen, maar wel eerder men telefoon en eerder updates..

fotograaf, videograaf en podcastmaker ook beschikbaar voor evenementen

Verwijderd

Zojuist ook benaderd door Cool Blue,
mijn preorder stond vanaf 12-04-2013.
Lever-afspraak staat voor morgen, ik heb een bundel besteld met htc flipcase dip, screenprotector en auto charger. inclusief T-mobile abo een ismart van 45 euro per maand, kosten 56.30 voor de HTC One Stunning silver.

• Santoryu
  • Laatst online: 22-12 09:53
kunnen ze die extra mobiels bij studentmobiel niet ff flashen naar t mobile branded ones? xD
dan kan ik tenminste ook meegenieten

Verwijderd

ben heeeel erg benieuwd naar hoe die zal zijn, ga ik morgen achter komen.... alhoewel, denk zondag pas, want hij schijnt bij 1ste lading 24 uur te moeten laden, omdat het een Li-Po accu betreft ???

In ieder geval ben ik blij dat ie geleverd word !! na lang wachten, oorspronkelijk had ik op 11 maart al gepre-ordered bij typhone, maar die leverde alleen het toestel en moest dan 68 euro betalen, bij coolblue krijg ik de protector, auto lader en de flipcase erbij voor 12 euro minter... en dat was op 12 april dat ik dat gewijzigd heb. Toch word hij morgen al geleverd.

Ein-de-lijk van de Acer Liquid S-100 af hahha

• Koning0313
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-03-2024
Net gekregen van Hi.

Hi,

Je hebt gekozen voor één van de allernieuwste toestellen. Het toestel is op dit moment nog niet op voorraad, maar we verwachten dit toestel binnenkort aan je te kunnen leveren.

Zodra het artikel aanwezig is, ontvang je een bericht dat je bestelling naar je wordt verzonden.

Groeten van Hi

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-11 20:24
Heel blij voor de mensen die er 1 krijgen nu... Vind het alleen wel lam dat een groot bedrijf als Hi kennelijk nog helemaal niets heeft gekregen, en buiten een mailtje en smsje eens per week hoor je er verder ook maar weinig over :(
Had toch maar via studentmobiel moeten boeken

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-12 12:49
ik hoop dat saturn of media markt deze als test toestel heeft staan vandaag in de winkels :D

• Bocai
  • Laatst online: 14-02-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:48:
ben heeeel erg benieuwd naar hoe die zal zijn, ga ik morgen achter komen.... alhoewel, denk zondag pas, want hij schijnt bij 1ste lading 24 uur te moeten laden, omdat het een Li-Po accu betreft ???

In ieder geval ben ik blij dat ie geleverd word !! na lang wachten, oorspronkelijk had ik op 11 maart al gepre-ordered bij typhone, maar die leverde alleen het toestel en moest dan 68 euro betalen, bij coolblue krijg ik de protector, auto lader en de flipcase erbij voor 12 euro minter... en dat was op 12 april dat ik dat gewijzigd heb. Toch word hij morgen al geleverd.

Ein-de-lijk van de Acer Liquid S-100 af hahha
Beter voor de batterij dat je het inderdaad gelijk oplaad maar dat duurt geen 24 uur hoor, telefoon zal software matig voorkomen dat die 100% opgeladen blijft ( is slecht voor de batterij, evenals helemaal leeg maken)

• Koning0313
ik ga straks na mijn werk meteen een kijkje nemen bij de MM. ben TE benieuwd haha
HaruHaru schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:50:
ik hoop dat saturn of media markt deze als test toestel heeft staan vandaag in de winkels :D

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-12 21:30
Je gelooft nooit wat er is zojuist is gebeurd.

Ik ben de hele dag al als een no lifer studentmobiel.nl aan het refreshen en plots, was het vinkje op groen.
Meteen bestelling geplaatst en gebeld voor bevestiging....

Let op:

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/517159bdcaea4/517159bdc9349-responstijd.jpg

Binnen 5 minuten VERZONDEN <-

[ Voor 4% gewijzigd door Rabbitto op 19-04-2013 16:51 ]

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Net een bericht gekregen van Coolblue. Nog 3 weken wachten op de zwarte.....

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-10 11:48

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Bocai schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:50:
[...]

Beter voor de batterij dat je het inderdaad gelijk oplaad maar dat duurt geen 24 uur hoor, telefoon zal software matig voorkomen dat die 100% opgeladen blijft ( is slecht voor de batterij, evenals helemaal leeg maken)
Daar heb ik bij me HTC One X helemaal niet op gelet toen die tijd.
Ik heb hem toen uit de doos gehaald, en ben hem gaan gebruiken, en zodra hij bijna leeg was heb ik hem gewoon via USB (aangesloten op PC) opgeladen.

Kan dat echt groot verschil maken dan?

• Lunaminica
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:32
darkpluisje schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:49:
Heel blij voor de mensen die er 1 krijgen nu... Vind het alleen wel lam dat een groot bedrijf als Hi kennelijk nog helemaal niets heeft gekregen, en buiten een mailtje en smsje eens per week hoor je er verder ook maar weinig over :(
Had toch maar via studentmobiel moeten boeken
order via HI annuleren en via studentmobiel nu bestellen..
ik had een order in duitsland bij saturn lopen..
Nu besteld..
5 mins later track & trace code erbij..
:)

• Koning0313
Ik heb bij hi een aanbieding voor 35 eu per maand geregeld. normaal is dit 41 euro. kan ik dit dan meenemen in de nieuwe bestelling?
Lunaminica schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:56:
[...]

order via HI annuleren en via studentmobiel nu bestellen..
ik had een order in duitsland bij saturn lopen..
Nu besteld..
5 mins later track & trace code erbij..
:)

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-12 08:10
Losse toestellen bij Studentmobiel? of in combinatie met abo?
Aangezien enkel de Stunning Silver op voorraad is, maar met abo bij T-mobile enkel de T Silver of T Black te kiezen valt..

• Bocai
  • Laatst online: 14-02-2020
Joshoon schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:56:
[...]

Daar heb ik bij me HTC One X helemaal niet op gelet toen die tijd.
Ik heb hem toen uit de doos gehaald, en ben hem gaan gebruiken, en zodra hij bijna leeg was heb ik hem gewoon via USB (aangesloten op PC) opgeladen.

Kan dat echt groot verschil maken dan?
Ik weet er niet het fijne van maar als je het even bij de zoekfunctie opzoekt zul je het zeker vinden maar voor het behoud van de batterij zal het wel uitmaken ja

• koeninator
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
De Nederlandse handleiding staat op GSMwijzer. Ik weet niet of dat hiervoor ook al was, maar misschien interessant om te lezen (m.b.t. de batterij enzo) https://www.gsmwijzer.nl/...andleiding-nederlands.pdf

Ontopic: helaas van de zwarte telefoons, maar het wachten gaat beloond worden!

• Choasmarkk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-12 22:01
Net alsnog op studentenmobiel besteld. Morgen hopelijk binnen! O+

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-12 14:17
spreading schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:35:
Bij t-mobile konden ze net niet zeggen of hun branded zwarte toestellen een langere levertijd hebben dan de "normale" toestellen.
Ik ga er vanuit van wel en denk dat ik hem maar ga annuleren en hem ergens anders ga bestellen. Dan maar wat meer betalen, maar wel eerder men telefoon en eerder updates..
Heb je de zwarte of de zilveren besteld? Mijn zilveren die ik bij t-mobile heb gepre-orderd wordt namelijk maandag bezorgd.

• mariosmit
  • Laatst online: 18-02 17:59
heb 17-4 besteld bij Coolblue met een HI abbonement, al iemand die bericht heeft van coolblue met een late pre order en een abbonement hebben genomen van HI???

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

koeninator schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:58:
De Nederlandse handleiding staat op GSMwijzer. Ik weet niet of dat hiervoor ook al was, maar misschien interessant om te lezen (m.b.t. de batterij enzo) https://www.gsmwijzer.nl/...andleiding-nederlands.pdf

Ontopic: helaas van de zwarte telefoons, maar het wachten gaat beloond worden!
Dat is duidelijk, gewoon eerst volledig opladen.
Zal z'n hooguit 2 uur zijn, ondanks ze ook al voorgeladen zijn.

• spreading
  • Laatst online: 18:37
servival7 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:02:
[...]
Heb je de zwarte of de zilveren besteld? Mijn zilveren die ik bij t-mobile heb gepre-orderd wordt namelijk maandag bezorgd.
De zwarte, vond ik toh een stuk mooier.

fotograaf, videograaf en podcastmaker ook beschikbaar voor evenementen

• Stokpaard
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-12-2022
Nog heel even wachten, maar de grootste spanning is voorbij haha! Levering via CB a.s. maandag (zaterdag kon ook, maar ben niet thuis) en krijg keurig de 30 euro prijsverlaging teruggestort.

Viel overigens geen fatsoenlijk gesprek met die man te voeren, wat een herrie daar in het callcenter zeg! Druk hebben ze het zeker haha...

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-12 20:44
Heb mijn bestelling omgezet van T-Black naar T-Silver bij studentmobiel!
(omdat deze 2 weken eerder komt dan de zwarte versie)

Bovendien heb ik 30 euro korting gekregen doordat er een verandering in de prijs was ofzo!

Echt een top service van studentmobiel, ze zeiden dat ik hem volgende week zou krijgen! :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:50:
Vanmiddag T-Mobile klantenservice gesproken, die meldden dat zowel de zilveren als de zwarten nu eind mei verwacht worden, in tegenstelling tot wat op internet staat.
vreemd want ik krijg m toch echt maandag binnen net bevestiging van amp binnen !!!!

• c0de1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 19:21
Zojuist ontvangen van CoolBlue :-(

Dinsdag lieten wij u weten dat we volgende week een levering zwarte toestellen verwachtten van HTC. We hebben vandaag een update ontvangen van HTC en helaas zullen wij de toestellen pas over 3 weken ontvangen

• Hessia
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-05-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:07:
[...]

vreemd want ik krijg m toch echt maandag binnen net bevestiging van amp binnen !!!!
Hoelaat ontvangen? ik hoop nog steeds dat t-mobile bezig is.

Verwijderd

Hessia schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:08:
[...]

Hoelaat ontvangen? ik hoop nog steeds dat t-mobile bezig is.
half 5 kreeg ik m binnen de mail van amp !!

Verwijderd

Iemand al bericht gehad van coolblue met vodafone red abbo. ik heb op 22 maart besteld maar nog geen telefoontje van coolblue gehad.

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

c0de1 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:08:
Zojuist ontvangen van CoolBlue :-(

Dinsdag lieten wij u weten dat we volgende week een levering zwarte toestellen verwachtten van HTC. We hebben vandaag een update ontvangen van HTC en helaas zullen wij de toestellen pas over 3 weken ontvangen
CoolBlue zijn ze toch nu al aan het uitleveren? Of ging het om een beperkt aantal.

• valeer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-06 10:11
Sinds 20 februari een preorder bij belsimpel staan, maar die heb ik zojuist geannuleerd. Ze kunnen pas volgende week vrijdag leveren. Net even op de site van studentmobiel een stunning silver besteld icm tele2 abo, maandagochtend wordt ie op m'n werk bezorgd en is nog €65 goedkoper ook! Me happy! Very happy!

• Hessia
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:10:
[...]

half 5 kreeg ik m binnen de mail van amp !!
Dan is er nog hoop. Hopelijk gaan ze 's avonds door net als de Webcare
Wanneer besteld btw? *edit

[ Voor 5% gewijzigd door Hessia op 19-04-2013 17:20 . Reden: 2e vraag ]

• Rock95
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-12 13:51
heb bij studentmobiel besteld. vandaag op 17:00 morgen in huis

• c0de1
Joshoon schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:12:
[...]

CoolBlue zijn ze toch nu al aan het uitleveren? Of ging het om een beperkt aantal.
Ja, zilveren versie zijn ze aan het uitrollen, de zwarte (waar ik op wachtte) is dus weer uitgesteld 3 week.
Ben over gestapt op een zilveren, wacht op aflever telefoontje

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-12 14:42

Metian

Snert is vies

Joshoon schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:12:
[...]

Gaat om de zilveren versie. Ziet er inderdaad naar uit dat iedereen die zwarte versie wilt zal moeten wachten tot die een ons weegt en tot medio mei. Kortom, nog een maand langer wachten

Rupsen, Rapsen.

• G95
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-06-2024

G95

Op Coolblue hebben ze de datum van 26-04 naar 09-05 gezet van de zwarte.

• c0de1
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:12:
Iemand al bericht gehad van coolblue met vodafone red abbo. ik heb op 22 maart besteld maar nog geen telefoontje van coolblue gehad.
Wacht je op een zwarte, dan heb je helaas pech en zal je moeten wachten 3 week...

• Jamesl
Dit kreeg ik na aanleiding van het veranderen van mijn bestelling bij studentmobiel van T-black naar T-silver:

Dank je. Is nu aangepast. We hopen eind volgende week en houden je op de hoogte

Eind volgende week dus voor T-Silver.

En bovendien:

Plots zien we dat de prijs voor jou ook goedkoper is geworden. We zullen het verschil aan je terugstorten. van €162 naar €126

Moet zeggen dat dit echt top van ze is want dat heb ik niet eens opgemerkt!

• Deonn
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-12-2021
Koning0313 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:50:
ik ga straks na mijn werk meteen een kijkje nemen bij de MM. ben TE benieuwd haha
[...]
Ik ben ook echt benieuwd! Als ze m te koop hebben ga ik morgen gelijk langs.

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

c0de1 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:15:
[...]

Ja, zilveren versie zijn ze aan het uitrollen, de zwarte (waar ik op wachtte) is dus weer uitgesteld 3 week.
Ben over gestapt op een zilveren, wacht op aflever telefoontje
Das erg vervelend om een andere kleur te moeten kiezen omdat de kleur die jij mooi vond zo laat geleverd word.

Ik heb echter wel gelijk voor de zilveren gekozen, puur omdat ik deze mooier vond, en ik een keer wat anders wou dan alleen maar zwart.

• Koning0313
Ik stuur je straks wel een PM'etje ;)
(arnhem vestiging bytheway)
Deonn schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:20:
[...]

Ik ben ook echt benieuwd! Als ze m te koop hebben ga ik morgen gelijk langs.

Verwijderd

Hessia schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:13:
[...]

Dan is er nog hoop. Hopelijk gaan ze 's avonds door net als de Webcare
Wanneer besteld btw? *edit
ik heb vaker spullen besteld bij T-Mobile en kreeg de mail ook wel eens pas sávonds op 22.00 uur.

dus idd ff geduld mis nog !!

Verwijderd

Pfffffff alsof ze nooit zouden bellen maar toch morgen is hij er CB met Tele2 450 min xxl internet 12 maanden.
Me happy _/-\o_ :*) :)

• Hessia
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:22:
[...]

ik heb vaker spullen besteld bij T-Mobile en kreeg de mail ook wel eens pas sávonds op 22.00 uur.

dus idd ff geduld mis nog !!
Dit geeft mij weer een beetje hoop :-)

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-12 14:42

Metian

Snert is vies

Lekker handig, net contact opgenomen met chat support van HTC over waarom de zwarte versie inmiddels WEER uitgesteld is. Blijkt dat ze daar op de support niet eens geïnformeerd waren dat deze pas medio mei komt.

Rupsen, Rapsen.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-12 12:56
Voor degene die de hoop nog hadden dat zwart eerder zal komen bij Amazon.de:

herzlichen Dank für Ihre Anfrage an Amazon.de.

Ich muss Sie noch um etwas Geduld bitten. Ihre Bestellung #304-7841699-0027549 wird noch bearbeitet.

Leider kann unser Großhändler den Titel (HTC One Smartphone (11,9 cm (4,7 Zoll) Touchscreen-Display, Ultrapixel Kamera, 32 GB interner Speicher, 1,7 GHz Quad-Core Prozessor, 2 GB RAM, LTE, NF ) im Moment nicht liefern.

Es sollte aber nicht mehr allzu lange dauern. Der Einkauf ist informiert und hat ein festes Augenmerk auf Ihre Bestellung gerichtet.

Die Lieferzeitangaben beruhen auf Erfahrungswerten.

Je nach Lieferant beziehungsweise Großhändler ergeben sich Unterschiede bei der Zeitspanne, innerhalb der wir die Ware erhalten und an Sie versenden können.

Genauere Angaben oder eine Liefergarantie können wir daher in diesem Fall nicht geben. Ich verstehe natürlich, dass das im Einzelfall etwas unbefriedigend sein kann.

Nach Rückfrage beim Hersteller gehen wir davon aus, ihn demnächst zu erhalten.

Ihre Zufriedenheit ist uns auch sehr wichtig.

Ich habe daher für Sie unsere Einkaufsabteilung hingewiesen,der Artikel schnellstmöglich auf unser Lager zu besorgen.

Sobald der gewünschte Titel bei uns eintrifft, wird er umgehend an Sie verschickt - und Sie werden per E-Mail über den Versand vorab informiert.

Über "Mein Konto" auf unserer Website (www.amazon.de) sehen Sie in der aktuellen Bestellübersicht, wann wir Ihre Artikel an Sie versenden werden.

Falls Ihnen eine Wartezeit zu lange wird, können Sie bestehende Bestellungen dort auch stornieren.

Hoop dat ik hem daar toch nog iets eerder mag ontvangen dan medio mei!

• Cirolf
  • Laatst online: 08-12 09:25
Zijn er mensen die besteld hadden bij gsmwijzer vanuit belgie? Ik had dat gedaan en verwachte leverdatum was ook 19 april. Nu nog niets ontvangen in de mailbox. Heb dan gebeld en ze vertelden mij dat ze mijn abonnement (Telenet King) nog moesten activeren en dan pas verzenden. (pre-order was geplaatst op 21 maart...)
Ik hoop dat ze niet zonder het te zeggen belgie achter houden. Zeker nu ze er blijkbaar te veel hebben....

• brewmark
  • Laatst online: 16:12
Net CB gebeld, schijnbaar is er een aparte voorraad voor telefoons besteld met abonnement of zonder. Ik heb dus zonder abonnement besteld en ze konden mij nog niet garanderen dat ze vandaag gaan verzenden, ondanks dat ik op 5 maart besteld heb. De losse voorraad verwachten ze nog wel binnen te krijgen vandaag... Iemand wel al een verzend bevestiging gehad van CB die hem zonder abonnement besteld heeft?

[ Voor 12% gewijzigd door brewmark op 19-04-2013 17:31 ]

• Jamesl
Cirolf schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:27:
Zijn er mensen die besteld hadden bij gsmwijzer vanuit belgie? Ik had dat gedaan en verwachte leverdatum was ook 19 april. Nu nog niets ontvangen in de mailbox. Heb dan gebeld en ze vertelden mij dat ze mijn abonnement (Telenet King) nog moesten activeren en dan pas verzenden. (pre-order was geplaatst op 21 maart...)
Ik hoop dat ze niet zonder het te zeggen belgie achter houden. Zeker nu ze er blijkbaar te veel hebben....
http://www.androidworld.n...van-mei-beschikbaar-zijn/

Volgens dit pas in mei?

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-12 20:44
De mensen die de One bij Studentmobiel hebben gekocht i.c.m. een abonnement, is jullie One vandaag ook gelijk opgestuurd? Moet Studentmobiel je niet eerst aansluiten voordat ze de telefoon verzenden?

Verwijderd

c0de1 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:16:
[...]

Wacht je op een zwarte, dan heb je helaas pech en zal je moeten wachten 3 week...
nee zilver

Verwijderd

brewmark schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:29:
Net CB gebeld, schijnbaar is er een aparte voorraad voor telefoons besteld met abonnement of zonder. Ik heb dus zonder abonnement besteld en ze konden mij nog niet garanderen dat ze vandaag gaan verzenden, ondanks dat ik op 5 maart besteld heb. De losse voorraad verwachten ze nog wel binnen te krijgen vandaag...
Wat is je status bij mijn coolblue?

• brewmark
  • Laatst online: 16:12
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:31:
[...]

Wat is je status bij mijn coolblue?
Mijn status is: "Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden"

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-12 11:38
Ik ga maandagochtend erg blij worden gemaakt door iemand van AMP! :D

Verwijderd

brewmark schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:32:
[...]

Mijn status is: "Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden"
Denk dat het wel goedkomt, zover ik weet gaat het gewoon op besteldatum en maakt wel of geen abo niet uit.

• shamp0o
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:10
Mijn bestelling wordt morgen bezorgd. 21 maart besteld... De zilveren met tele2. Via coolblue

• Choasmarkk
Mijn order is al verzonden O+
Stom dat grote winkels als MediaMarkt etc hem nog niet eens op de site hebben :o

Verwijderd

En bij los toestel krijg je de verzendbevestiging pas vannacht.

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-12 13:46
Haha ik heb na het mailtje over de zwarte van coolblue meteen gebeld maar volgensmij is iedereen daar al heen aan het bellen want ik moest wel erg lang wachten. (Kan ook aan mijn ongeduld hebben gelegen natuurlijk). Toen ben ik ondertussen studentmobiel gaan bellen waar ik vrij snel iemand aan de lijn kreeg. Hier een zilveren besteld en deze heb ik morgen in huis :). Ik ben het wachten helemaal beu dus vandaar de kleurswitch maar.

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-12 12:23
Net mijn order geannuleerd bij belsimpel.nl
Ze kwamen nog wel met de info dat ze volgende week zowel de zilveren als de zwarte verwachten. Helaas voor hun ben ik het wachten beu en geloof ik ze niet meer. Zeker gezien op de website de eeuwige 2 weken en 30 april er nog steeds op staat.
Maar misschien nog een lichtpuntje voor mensen die daar een bestelling hebben lopen.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

• ninosm1
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09-2024
Hoi
Ik heb bij studentmobiel een HTC one T-Black besteld
Maar kan iemand mij vertellen welke nou eerder zal worden uitgeleverd? de T-silver or de T-black?

Verwijderd

ninosm1 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:48:
Hoi
Ik heb bij studentmobiel een HTC one T-Black besteld
Maar kan iemand mij vertellen welke nou eerder zal worden uitgeleverd? de T-silver or de T-black?
Ben jij nou zo stom? Of ben ik nou zo slim?

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:51:
[...]

Ben jij nou zo stom? Of ben ik nou zo slim?
Z'n gekke vraag is dat niet.
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
De T Mobile versie komt volgende week, maar geldt dat ook voor de zwarte T Mobile versie, of zal dat gelijk zijn...

Verwijderd

Nice!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cbeqr61.jpg

Ze hadden hem ook morgen kunnen brengen, alleen ben ik dan helaas werken :(

• Timmie60
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:16
YESSSS hij is verzonden morgen binnen :D eindelijk!!!!

• Riza40
  • Laatst online: 28-08-2021
24-02-12 een zwarte HTC one besteld bij Coolblue en dan krijg je net 4e of 5e mail van ze dat ze zijn vertraagd. Zolang ga ik dus niet weer wachten, vooral omdat ik dan die media link mis ga lopen en het wachten (ja bijna 2 maanden alweer) echt beu ben..

Nooit meer (pre-order) online bestellen voor mij, ik ga gewoon naar The Phone House sluit een contract daar en binnen kwartiertje heb ik hem in bezit..

• Hoowgii
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-11 14:13
Switch allemaal maar naar Zilver, heb ik eerder m'n zwarte :)..
:|
:(
:'(

&same here Riza40, eerste telefoon die ik pre-order waardig vond, maar ook voor mij 1x nooit weer, wat een gedoe.

[ Voor 43% gewijzigd door Hoowgii op 19-04-2013 18:03 ]

Verwijderd

Riza40 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:02:
24-02-12 een zwarte HTC one besteld bij Coolblue en dan krijg je net 4e of 5e mail van ze dat ze zijn vertraagd. Zolang ga ik dus niet weer wachten, vooral omdat ik dan die media link mis ga lopen en het wachten (ja bijna 2 maanden alweer) echt beu ben..

Nooit meer (pre-order) online bestellen voor mij, ik ga gewoon naar The Phone House sluit een contract daar en binnen kwartiertje heb ik hem in bezit..
Hebben ze daar de zwarte wel?

• Riza40
  • Laatst online: 28-08-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:03:
[...]

Hebben ze daar de zwarte wel?
Nee, ze krijgen morgen maar liefst 1 HTC one silver binnen :)

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Het verbaast me eerlijk gezegd dat Studentmobiel nog voorraad heeft van de HTC One, zo een grote voorraad?!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Meer mensen last van dat de verificatiecode niet werkt bij amp logistics?

Of wordt dat ook pas snachts geupdated

[ Voor 22% gewijzigd door wackidth op 19-04-2013 18:07 ]

.

• Fusterclucker
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-07 15:11
Ik vraag me ook af of er niet was mis is gegaan in het systeem van Studentenmobiel.

• Timmie60
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:16
mijn tt code werkt helaas ook niet

• Thomas19903
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:55
wackidth schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:06:

Besteling wordt morgen geleverd door AMP, maar link van coolblue werkt idd nog niet.

Verwijderd

wackidth schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:06:

Duurt inderaad even, als je per mail een bevestiging hebt gehad van de afleverafspraak komt alles goed ;)

• arbraxas
alwaysleft schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:05:
Het verbaast me eerlijk gezegd dat Studentmobiel nog voorraad heeft van de HTC One, zo een grote voorraad?!
Grote voorraad blijkbaar, want ik heb 17:25 besteld en om 18:07 bevestigingsmail inclusief track&tracecode.
Wat een verademing ten opzichte van dat ge-etter hiervoor. (Mijn preorder ook geannuleerd)

Edit:
Iets te enthousiast, het was mijn ordernummer niet de track&trace. Order staat nu wel op verzonden.

[ Voor 11% gewijzigd door arbraxas op 19-04-2013 18:16 ]

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

• Choasmarkk
Om 17:01 mail gehad dat mijn orderstatus was verandert, maar nog geen mail om hem te tracen :(

Verwijderd

Choasmarkk schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:12:
Om 17:01 mail gehad dat mijn orderstatus was verandert, maar nog geen mail om hem te tracen :(
waar besteld?

• Choasmarkk
Studentenmobiel!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-12 19:04
De zwarte is en blijft mijn eerste keuze.

Wacht mun hele leven al ..de bus ,mun tickets , verjaardag, mijn vriendin, mijn auto, mijn big ass tv , enz enz enz. Whatever.

• mariosmit
Iemand laatste half uur nog gebeld door CoolBLue? Ook nog toevallig mensen met een HI Verleninging afgesloten bij Cool BLue met HTC ONE?????

Verwijderd

mariosmit schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:15:
Iemand laatste half uur nog gebeld door CoolBLue? Ook nog toevallig mensen met een HI Verleninging afgesloten bij Cool BLue met HTC ONE?????
Ze bellen tot 22:30, relax!

Verwijderd

Choasmarkk schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:12:
Als je naar https://www.studentmobiel.nl/service gaat en inlogt zie je als het goed is je Track & Trace code vlak onder orderstatus.

• mariosmit
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:15:
[...]

Ze bellen tot 22:30, relax!
ja duurt lang haha :P Hoop dat ze morgen nog leveren!!

• wackidth
Ik heb een tweet gedaan bij CB met ordernummer en gewenste dag. 5 minuten later had ik bevestiging per mail.
Ze hadden me wel al gebelt. Gemiste oproep....

.

Verwijderd

wackidth schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:18:
Ik heb een tweet gedaan bij CB met ordernummer en gewenste dag. 5 minuten later had ik bevestiging per mail.
Ze hadden me wel al gebelt. Gemiste oproep....
told ya ;)

• arbraxas
Oh lol, nu een los toestel gekocht. Moet ik natuurlijk nog wel shoppen voor een sim only abbo.
Denk dat ik nog maar s moet shoppen ;p

• wackidth
[message126968,noline]whupacan schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:18[/message]:
[...]

told ya ;)
Ow jij was dat met die tip.... Thanks nog

.

• mariosmit
nog steeds : Je wordt gebeld voor een afleverafspraak , als orderstatus bij CoolBlue

Verwijderd

mariosmit schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:22:
nog steeds : Je wordt gebeld voor een afleverafspraak , als orderstatus bij CoolBlue
adem in, adem uit

Verwijderd

Ik heb hem nu ook besteld bij Studentmobiel, maar ik wacht nog even met annuleren bij typhone,
Tot ik die van student mobiel thuis heb, of die van typhone als hun eerder zijn, maar verwacht het niet aangezien ze me nog niks over een levertijd kunnen zeggen...

Je kunt 1 toestel toch altijd terugsturen als je op internet koopt, en in het ergste geval verkoop je hem weer op ebay ofzo...

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12 17:15
Tot hoe laat kun je bestellen bij studenmobiel voor als je hem morgen wilt hebben kan dit nergens vinden op hun site

• wackidth
Ze hebben echt wel een topservice bij CB netjes op de hoogte gehouden. En beantwoorden altijd je vragen.

.

Verwijderd

reinierkramer schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:27:
Tot hoe laat kun je bestellen bij studenmobiel voor als je hem morgen wilt hebben kan dit nergens vinden op hun site
Weet het niet, maar verwacht niet dat die langer als tot 18 uur werken, dus in het ergste geval heb je hem dan maandag pas, maar je hebt wel zekerheid dat je hem binnen een paar dagen ook hebt...

• mariosmit
Haha jij de telefoon al dan??

Verwijderd

Ik kreeg een mailtje voor een bezorgafspraak en ligt dus klaar.

Ik heb gepreordered via t-mobile, weet iemand of het een unbranded of branded versie betreft?

Voor iSmart 200 met onbeperkt internet betaal ik: 9 maanden 25,15 + 15 maanden 50,30 = 980 + toestelprijs van 30 = 1010 euro.

Aangezien er weer wat goedkopere abonnementen zijn vraag ik me af of ik m'n preorder niet beter kan cancelen. Of moet je dan weer lang wachten, wat denken jullie dat verstandig is?

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:29:
Ik kreeg een mailtje voor een bezorgafspraak en ligt dus klaar.

Ik heb gepreordered via t-mobile, weet iemand of het een unbranded of branded versie betreft?

Voor iSmart 200 met onbeperkt internet betaal ik: 9 maanden 25,15 + 15 maanden 50,30 = 980 + toestelprijs van 30 = 1010 euro.

Aangezien er weer wat goedkopere abonnementen zijn vraag ik me af of ik m'n preorder niet beter kan cancelen. Of moet je dan weer lang wachten, wat denken jullie dat verstandig is?
T-Mobile levert alleen branded versies.

^ Post is hierboven!

Verwijderd

mariosmit schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:29:
[...]

Haha jij de telefoon al dan??
Heb geen One besteld, volg dit gewoon met interesse :P

Verwijderd

Gosakke, maak ik een tikfout in mijn adres. Maar snel een reply gedaan want nou wil ik vanavond wel alle papieren insturen. En heb dus al betaald _O-. Iets te snel klikken in mijn enthousiasme :@
Pagina: 1 ... 58 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.