Xbox: Gulpener88
Ik ga er vanuit van wel en denk dat ik hem maar ga annuleren en hem ergens anders ga bestellen. Dan maar wat meer betalen, maar wel eerder men telefoon en eerder updates..
fotograaf, videograaf en podcastmaker ook beschikbaar voor evenementen
Verwijderd
mijn preorder stond vanaf 12-04-2013.
Lever-afspraak staat voor morgen, ik heb een bundel besteld met htc flipcase dip, screenprotector en auto charger. inclusief T-mobile abo een ismart van 45 euro per maand, kosten 56.30 voor de HTC One Stunning silver.
dan kan ik tenminste ook meegenieten
Verwijderd
In ieder geval ben ik blij dat ie geleverd word !! na lang wachten, oorspronkelijk had ik op 11 maart al gepre-ordered bij typhone, maar die leverde alleen het toestel en moest dan 68 euro betalen, bij coolblue krijg ik de protector, auto lader en de flipcase erbij voor 12 euro minter... en dat was op 12 april dat ik dat gewijzigd heb. Toch word hij morgen al geleverd.
Ein-de-lijk van de Acer Liquid S-100 af hahha
Hi,
Je hebt gekozen voor één van de allernieuwste toestellen. Het toestel is op dit moment nog niet op voorraad, maar we verwachten dit toestel binnenkort aan je te kunnen leveren.
Zodra het artikel aanwezig is, ontvang je een bericht dat je bestelling naar je wordt verzonden.
Groeten van Hi
Had toch maar via studentmobiel moeten boeken
Beter voor de batterij dat je het inderdaad gelijk oplaad maar dat duurt geen 24 uur hoor, telefoon zal software matig voorkomen dat die 100% opgeladen blijft ( is slecht voor de batterij, evenals helemaal leeg maken)Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:48:
ben heeeel erg benieuwd naar hoe die zal zijn, ga ik morgen achter komen.... alhoewel, denk zondag pas, want hij schijnt bij 1ste lading 24 uur te moeten laden, omdat het een Li-Po accu betreft ???
In ieder geval ben ik blij dat ie geleverd word !! na lang wachten, oorspronkelijk had ik op 11 maart al gepre-ordered bij typhone, maar die leverde alleen het toestel en moest dan 68 euro betalen, bij coolblue krijg ik de protector, auto lader en de flipcase erbij voor 12 euro minter... en dat was op 12 april dat ik dat gewijzigd heb. Toch word hij morgen al geleverd.
Ein-de-lijk van de Acer Liquid S-100 af hahha
HaruHaru schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:50:
ik hoop dat saturn of media markt deze als test toestel heeft staan vandaag in de winkels
Ik ben de hele dag al als een no lifer studentmobiel.nl aan het refreshen en plots, was het vinkje op groen.
Meteen bestelling geplaatst en gebeld voor bevestiging....
Let op:

Binnen 5 minuten VERZONDEN <-
[ Voor 4% gewijzigd door Rabbitto op 19-04-2013 16:51 ]
Daar heb ik bij me HTC One X helemaal niet op gelet toen die tijd.Bocai schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:50:
[...]
Beter voor de batterij dat je het inderdaad gelijk oplaad maar dat duurt geen 24 uur hoor, telefoon zal software matig voorkomen dat die 100% opgeladen blijft ( is slecht voor de batterij, evenals helemaal leeg maken)
Ik heb hem toen uit de doos gehaald, en ben hem gaan gebruiken, en zodra hij bijna leeg was heb ik hem gewoon via USB (aangesloten op PC) opgeladen.
Kan dat echt groot verschil maken dan?
order via HI annuleren en via studentmobiel nu bestellen..darkpluisje schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:49:
Heel blij voor de mensen die er 1 krijgen nu... Vind het alleen wel lam dat een groot bedrijf als Hi kennelijk nog helemaal niets heeft gekregen, en buiten een mailtje en smsje eens per week hoor je er verder ook maar weinig over![]()
Had toch maar via studentmobiel moeten boeken
ik had een order in duitsland bij saturn lopen..
Nu besteld..
5 mins later track & trace code erbij..
Lunaminica schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:56:
[...]
order via HI annuleren en via studentmobiel nu bestellen..
ik had een order in duitsland bij saturn lopen..
Nu besteld..
5 mins later track & trace code erbij..
Aangezien enkel de Stunning Silver op voorraad is, maar met abo bij T-mobile enkel de T Silver of T Black te kiezen valt..
Ik weet er niet het fijne van maar als je het even bij de zoekfunctie opzoekt zul je het zeker vinden maar voor het behoud van de batterij zal het wel uitmaken jaJoshoon schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:56:
[...]
Daar heb ik bij me HTC One X helemaal niet op gelet toen die tijd.
Ik heb hem toen uit de doos gehaald, en ben hem gaan gebruiken, en zodra hij bijna leeg was heb ik hem gewoon via USB (aangesloten op PC) opgeladen.
Kan dat echt groot verschil maken dan?
Ontopic: helaas van de zwarte telefoons, maar het wachten gaat beloond worden!
Heb je de zwarte of de zilveren besteld? Mijn zilveren die ik bij t-mobile heb gepre-orderd wordt namelijk maandag bezorgd.spreading schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:35:
Bij t-mobile konden ze net niet zeggen of hun branded zwarte toestellen een langere levertijd hebben dan de "normale" toestellen.
Ik ga er vanuit van wel en denk dat ik hem maar ga annuleren en hem ergens anders ga bestellen. Dan maar wat meer betalen, maar wel eerder men telefoon en eerder updates..
Dat is duidelijk, gewoon eerst volledig opladen.koeninator schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:58:
De Nederlandse handleiding staat op GSMwijzer. Ik weet niet of dat hiervoor ook al was, maar misschien interessant om te lezen (m.b.t. de batterij enzo) https://www.gsmwijzer.nl/...andleiding-nederlands.pdf
Ontopic: helaas van de zwarte telefoons, maar het wachten gaat beloond worden!
Zal z'n hooguit 2 uur zijn, ondanks ze ook al voorgeladen zijn.
De zwarte, vond ik toh een stuk mooier.servival7 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:02:
[...]
Heb je de zwarte of de zilveren besteld? Mijn zilveren die ik bij t-mobile heb gepre-orderd wordt namelijk maandag bezorgd.
fotograaf, videograaf en podcastmaker ook beschikbaar voor evenementen
Viel overigens geen fatsoenlijk gesprek met die man te voeren, wat een herrie daar in het callcenter zeg! Druk hebben ze het zeker haha...
(omdat deze 2 weken eerder komt dan de zwarte versie)
Bovendien heb ik 30 euro korting gekregen doordat er een verandering in de prijs was ofzo!
Echt een top service van studentmobiel, ze zeiden dat ik hem volgende week zou krijgen!
Verwijderd
vreemd want ik krijg m toch echt maandag binnen net bevestiging van amp binnen !!!!Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:50:
Vanmiddag T-Mobile klantenservice gesproken, die meldden dat zowel de zilveren als de zwarten nu eind mei verwacht worden, in tegenstelling tot wat op internet staat.
Dinsdag lieten wij u weten dat we volgende week een levering zwarte toestellen verwachtten van HTC. We hebben vandaag een update ontvangen van HTC en helaas zullen wij de toestellen pas over 3 weken ontvangen
Hoelaat ontvangen? ik hoop nog steeds dat t-mobile bezig is.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:07:
[...]
vreemd want ik krijg m toch echt maandag binnen net bevestiging van amp binnen !!!!
Verwijderd
half 5 kreeg ik m binnen de mail van amp !!Hessia schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:08:
[...]
Hoelaat ontvangen? ik hoop nog steeds dat t-mobile bezig is.
Verwijderd
CoolBlue zijn ze toch nu al aan het uitleveren? Of ging het om een beperkt aantal.c0de1 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:08:
Zojuist ontvangen van CoolBlue
Dinsdag lieten wij u weten dat we volgende week een levering zwarte toestellen verwachtten van HTC. We hebben vandaag een update ontvangen van HTC en helaas zullen wij de toestellen pas over 3 weken ontvangen
Dan is er nog hoop. Hopelijk gaan ze 's avonds door net als de WebcareVerwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:10:
[...]
half 5 kreeg ik m binnen de mail van amp !!
Wanneer besteld btw? *edit
[ Voor 5% gewijzigd door Hessia op 19-04-2013 17:20 . Reden: 2e vraag ]
Ja, zilveren versie zijn ze aan het uitrollen, de zwarte (waar ik op wachtte) is dus weer uitgesteld 3 week.Joshoon schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:12:
[...]
CoolBlue zijn ze toch nu al aan het uitleveren? Of ging het om een beperkt aantal.
Ben over gestapt op een zilveren, wacht op aflever telefoontje
Gaat om de zilveren versie. Ziet er inderdaad naar uit dat iedereen die zwarte versie wilt zal moeten wachten tot die een ons weegt en tot medio mei. Kortom, nog een maand langer wachtenJoshoon schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:12:
[...]
CoolBlue zijn ze toch nu al aan het uitleveren? Of ging het om een beperkt aantal.
Rupsen, Rapsen.
Wacht je op een zwarte, dan heb je helaas pech en zal je moeten wachten 3 week...Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:12:
Iemand al bericht gehad van coolblue met vodafone red abbo. ik heb op 22 maart besteld maar nog geen telefoontje van coolblue gehad.
Dank je. Is nu aangepast. We hopen eind volgende week en houden je op de hoogte
Eind volgende week dus voor T-Silver.
En bovendien:
Plots zien we dat de prijs voor jou ook goedkoper is geworden. We zullen het verschil aan je terugstorten. van €162 naar €126
Moet zeggen dat dit echt top van ze is want dat heb ik niet eens opgemerkt!
Ik ben ook echt benieuwd! Als ze m te koop hebben ga ik morgen gelijk langs.Koning0313 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:50:
ik ga straks na mijn werk meteen een kijkje nemen bij de MM. ben TE benieuwd haha
[...]
Das erg vervelend om een andere kleur te moeten kiezen omdat de kleur die jij mooi vond zo laat geleverd word.c0de1 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:15:
[...]
Ja, zilveren versie zijn ze aan het uitrollen, de zwarte (waar ik op wachtte) is dus weer uitgesteld 3 week.
Ben over gestapt op een zilveren, wacht op aflever telefoontje
Ik heb echter wel gelijk voor de zilveren gekozen, puur omdat ik deze mooier vond, en ik een keer wat anders wou dan alleen maar zwart.
(arnhem vestiging bytheway)
Deonn schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:20:
[...]
Ik ben ook echt benieuwd! Als ze m te koop hebben ga ik morgen gelijk langs.
Verwijderd
ik heb vaker spullen besteld bij T-Mobile en kreeg de mail ook wel eens pas sávonds op 22.00 uur.Hessia schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:13:
[...]
Dan is er nog hoop. Hopelijk gaan ze 's avonds door net als de Webcare
Wanneer besteld btw? *edit
dus idd ff geduld mis nog !!
Verwijderd
Me happy
Dit geeft mij weer een beetje hoop :-)Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:22:
[...]
ik heb vaker spullen besteld bij T-Mobile en kreeg de mail ook wel eens pas sávonds op 22.00 uur.
dus idd ff geduld mis nog !!
Rupsen, Rapsen.
herzlichen Dank für Ihre Anfrage an Amazon.de.
Ich muss Sie noch um etwas Geduld bitten. Ihre Bestellung #304-7841699-0027549 wird noch bearbeitet.
Leider kann unser Großhändler den Titel (HTC One Smartphone (11,9 cm (4,7 Zoll) Touchscreen-Display, Ultrapixel Kamera, 32 GB interner Speicher, 1,7 GHz Quad-Core Prozessor, 2 GB RAM, LTE, NF ) im Moment nicht liefern.
Es sollte aber nicht mehr allzu lange dauern. Der Einkauf ist informiert und hat ein festes Augenmerk auf Ihre Bestellung gerichtet.
Die Lieferzeitangaben beruhen auf Erfahrungswerten.
Je nach Lieferant beziehungsweise Großhändler ergeben sich Unterschiede bei der Zeitspanne, innerhalb der wir die Ware erhalten und an Sie versenden können.
Genauere Angaben oder eine Liefergarantie können wir daher in diesem Fall nicht geben. Ich verstehe natürlich, dass das im Einzelfall etwas unbefriedigend sein kann.
Nach Rückfrage beim Hersteller gehen wir davon aus, ihn demnächst zu erhalten.
Ihre Zufriedenheit ist uns auch sehr wichtig.
Ich habe daher für Sie unsere Einkaufsabteilung hingewiesen,der Artikel schnellstmöglich auf unser Lager zu besorgen.
Sobald der gewünschte Titel bei uns eintrifft, wird er umgehend an Sie verschickt - und Sie werden per E-Mail über den Versand vorab informiert.
Über "Mein Konto" auf unserer Website (www.amazon.de) sehen Sie in der aktuellen Bestellübersicht, wann wir Ihre Artikel an Sie versenden werden.
Falls Ihnen eine Wartezeit zu lange wird, können Sie bestehende Bestellungen dort auch stornieren.
Hoop dat ik hem daar toch nog iets eerder mag ontvangen dan medio mei!
Ik hoop dat ze niet zonder het te zeggen belgie achter houden. Zeker nu ze er blijkbaar te veel hebben....
[ Voor 12% gewijzigd door brewmark op 19-04-2013 17:31 ]
http://www.androidworld.n...van-mei-beschikbaar-zijn/Cirolf schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:27:
Zijn er mensen die besteld hadden bij gsmwijzer vanuit belgie? Ik had dat gedaan en verwachte leverdatum was ook 19 april. Nu nog niets ontvangen in de mailbox. Heb dan gebeld en ze vertelden mij dat ze mijn abonnement (Telenet King) nog moesten activeren en dan pas verzenden. (pre-order was geplaatst op 21 maart...)
Ik hoop dat ze niet zonder het te zeggen belgie achter houden. Zeker nu ze er blijkbaar te veel hebben....
Volgens dit pas in mei?
Verwijderd
nee zilverc0de1 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:16:
[...]
Wacht je op een zwarte, dan heb je helaas pech en zal je moeten wachten 3 week...
Verwijderd
Wat is je status bij mijn coolblue?brewmark schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:29:
Net CB gebeld, schijnbaar is er een aparte voorraad voor telefoons besteld met abonnement of zonder. Ik heb dus zonder abonnement besteld en ze konden mij nog niet garanderen dat ze vandaag gaan verzenden, ondanks dat ik op 5 maart besteld heb. De losse voorraad verwachten ze nog wel binnen te krijgen vandaag...
Mijn status is: "Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden"
Verwijderd
Denk dat het wel goedkomt, zover ik weet gaat het gewoon op besteldatum en maakt wel of geen abo niet uit.brewmark schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:32:
[...]
Mijn status is: "Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden"
Stom dat grote winkels als MediaMarkt etc hem nog niet eens op de site hebben
Ze kwamen nog wel met de info dat ze volgende week zowel de zilveren als de zwarte verwachten. Helaas voor hun ben ik het wachten beu en geloof ik ze niet meer. Zeker gezien op de website de eeuwige 2 weken en 30 april er nog steeds op staat.
Maar misschien nog een lichtpuntje voor mensen die daar een bestelling hebben lopen.
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Ik heb bij studentmobiel een HTC one T-Black besteld
Maar kan iemand mij vertellen welke nou eerder zal worden uitgeleverd? de T-silver or de T-black?
Verwijderd
Ben jij nou zo stom? Of ben ik nou zo slim?ninosm1 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:48:
Hoi
Ik heb bij studentmobiel een HTC one T-Black besteld
Maar kan iemand mij vertellen welke nou eerder zal worden uitgeleverd? de T-silver or de T-black?
Z'n gekke vraag is dat niet.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:51:
[...]
Ben jij nou zo stom? Of ben ik nou zo slim?
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
De T Mobile versie komt volgende week, maar geldt dat ook voor de zwarte T Mobile versie, of zal dat gelijk zijn...
Nooit meer (pre-order) online bestellen voor mij, ik ga gewoon naar The Phone House sluit een contract daar en binnen kwartiertje heb ik hem in bezit..
&same here Riza40, eerste telefoon die ik pre-order waardig vond, maar ook voor mij 1x nooit weer, wat een gedoe.
[ Voor 43% gewijzigd door Hoowgii op 19-04-2013 18:03 ]
Verwijderd
Hebben ze daar de zwarte wel?Riza40 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:02:
24-02-12 een zwarte HTC one besteld bij Coolblue en dan krijg je net 4e of 5e mail van ze dat ze zijn vertraagd. Zolang ga ik dus niet weer wachten, vooral omdat ik dan die media link mis ga lopen en het wachten (ja bijna 2 maanden alweer) echt beu ben..
Nooit meer (pre-order) online bestellen voor mij, ik ga gewoon naar The Phone House sluit een contract daar en binnen kwartiertje heb ik hem in bezit..
Of wordt dat ook pas snachts geupdated
[ Voor 22% gewijzigd door wackidth op 19-04-2013 18:07 ]
.
Besteling wordt morgen geleverd door AMP, maar link van coolblue werkt idd nog niet.wackidth schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:06:
Meer mensen last van dat de verificatiecode niet werkt bij amp logistics?
Verwijderd
Duurt inderaad even, als je per mail een bevestiging hebt gehad van de afleverafspraak komt alles goedwackidth schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:06:
Meer mensen last van dat de verificatiecode niet werkt bij amp logistics?
Grote voorraad blijkbaar, want ik heb 17:25 besteld en om 18:07 bevestigingsmail inclusief track&tracecode.alwaysleft schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:05:
Het verbaast me eerlijk gezegd dat Studentmobiel nog voorraad heeft van de HTC One, zo een grote voorraad?!
Wat een verademing ten opzichte van dat ge-etter hiervoor. (Mijn preorder ook geannuleerd)
Edit:
Iets te enthousiast, het was mijn ordernummer niet de track&trace. Order staat nu wel op verzonden.
[ Voor 11% gewijzigd door arbraxas op 19-04-2013 18:16 ]
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Verwijderd
waar besteld?Choasmarkk schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:12:
Om 17:01 mail gehad dat mijn orderstatus was verandert, maar nog geen mail om hem te tracen
Wacht mun hele leven al ..de bus ,mun tickets , verjaardag, mijn vriendin, mijn auto, mijn big ass tv , enz enz enz. Whatever.
Verwijderd
Ze bellen tot 22:30, relax!mariosmit schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:15:
Iemand laatste half uur nog gebeld door CoolBLue? Ook nog toevallig mensen met een HI Verleninging afgesloten bij Cool BLue met HTC ONE?????
Verwijderd
Als je naar https://www.studentmobiel.nl/service gaat en inlogt zie je als het goed is je Track & Trace code vlak onder orderstatus.Choasmarkk schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:12:
Om 17:01 mail gehad dat mijn orderstatus was verandert, maar nog geen mail om hem te tracen
ja duurt lang haha
Ze hadden me wel al gebelt. Gemiste oproep....
.
Verwijderd
told yawackidth schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:18:
Ik heb een tweet gedaan bij CB met ordernummer en gewenste dag. 5 minuten later had ik bevestiging per mail.
Ze hadden me wel al gebelt. Gemiste oproep....
Denk dat ik nog maar s moet shoppen ;p
Ow jij was dat met die tip.... Thanks nog[message126968,noline]whupacan schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:18[/message]:
[...]
told ya
.
Verwijderd
adem in, adem uitmariosmit schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:22:
nog steeds : Je wordt gebeld voor een afleverafspraak , als orderstatus bij CoolBlue
Verwijderd
Tot ik die van student mobiel thuis heb, of die van typhone als hun eerder zijn, maar verwacht het niet aangezien ze me nog niks over een levertijd kunnen zeggen...
Je kunt 1 toestel toch altijd terugsturen als je op internet koopt, en in het ergste geval verkoop je hem weer op ebay ofzo...
.
Verwijderd
Weet het niet, maar verwacht niet dat die langer als tot 18 uur werken, dus in het ergste geval heb je hem dan maandag pas, maar je hebt wel zekerheid dat je hem binnen een paar dagen ook hebt...reinierkramer schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:27:
Tot hoe laat kun je bestellen bij studenmobiel voor als je hem morgen wilt hebben kan dit nergens vinden op hun site
Verwijderd
Ik heb gepreordered via t-mobile, weet iemand of het een unbranded of branded versie betreft?
Voor iSmart 200 met onbeperkt internet betaal ik: 9 maanden 25,15 + 15 maanden 50,30 = 980 + toestelprijs van 30 = 1010 euro.
Aangezien er weer wat goedkopere abonnementen zijn vraag ik me af of ik m'n preorder niet beter kan cancelen. Of moet je dan weer lang wachten, wat denken jullie dat verstandig is?
T-Mobile levert alleen branded versies.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:29:
Ik kreeg een mailtje voor een bezorgafspraak en ligt dus klaar.
Ik heb gepreordered via t-mobile, weet iemand of het een unbranded of branded versie betreft?
Voor iSmart 200 met onbeperkt internet betaal ik: 9 maanden 25,15 + 15 maanden 50,30 = 980 + toestelprijs van 30 = 1010 euro.
Aangezien er weer wat goedkopere abonnementen zijn vraag ik me af of ik m'n preorder niet beter kan cancelen. Of moet je dan weer lang wachten, wat denken jullie dat verstandig is?
^ Post is hierboven!
Verwijderd
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.