Oh kut, dacht dat dat morgen al wasSebasFM schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:17:
[...]
Je was toch ook bij de Tweakers Experience? Stond er in jouw mail van HTC 20 april? In mijn mail staat zaterdag 27 april.
4 april besteld, wordt morgen geleverd.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:39:
Zijn er ook al mensen gebeld door CB die hun One in April besteld hebben?
AntwoordVerwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:39:
Zijn er ook al mensen gebeld door CB die hun One in April besteld hebben?
Zoeken in een forum is blijkbaar best moeilijk...Strunkie schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:41:
Gebeld door coolblue toestel geweigerd besteld op 16 april
Preorder van 25-maart (zilveren)
Wij zijn de TNT? Jeetje man...Batiatus schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:12:
Morgen wordt die van mij afgeleverd, maar dan ben ik niet thuis en die dag erop ook niet. Enig idee of mijn One dan naar n postkantoor wordt verzonden? Had namelijk mijn studentenadres ingevuld en moet elk weekend gewoon terug i.v.m. bijbaantje. Iemand enig idee hoe dat zit dan?
Ben ik de enige die het vreemd vind dat CB blijkbaar niet belt op volgorde van bestellen? Ik zie mensen langskomen de al gebeld zijn terwijl ze later (16 april bijvoorbeeld) besteld hebben dan ik... of zou CB er zoveel binnen hebben dat ze alle pre-orders kunnen uitleveren en dat de volgorde van bellen niets zegt?
Denk eerder het laatste, ze zeiden op Twitter dat de kans dat je erbij zat veel groter is dan andersom, en dat ze dus zo goed als alles konden uitleveren.Stokpaard schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:46:
Hele topic stilzwijgend gevolgd, nu de leveringen beginnen toch maar eens reageren.
Ben ik de enige die het vreemd vind dat CB blijkbaar niet belt op volgorde van bestellen? Ik zie mensen langskomen de al gebeld zijn terwijl ze later (16 april bijvoorbeeld) besteld hebben dan ik... of zou CB er zoveel binnen hebben dat ze alle pre-orders kunnen uitleveren en dat de volgorde van bellen niets zegt?
[ Voor 3% gewijzigd door deephallow1 op 19-04-2013 14:48 ]
We willen je graag een update geven over de levering van jouw HTC One. Na de geslaagde hands-on avond willen wij jou graag zo snel mogelijk de HTC One in handen geven. Naar verwachting zullen de eerste toestellen gedurende deze week en volgende week bij de eerste pre-order klanten liggen. Jij behoort natuurlijk ook bij deze groep. Naar verwachting zal de HTC One op zaterdag 27 april bij jou op de deurmat liggen. We willen je danken voor je geduld met een HTC Media Link HD, zodat je straks al je media content van je HTC One draadloos naar je TV kan streamen.
Heel veel review plezier straks en een goed weekend.
Met een vriendelijke groet, Best regards,
Thomas Rodrigues
Channel Marketing Manager
Ik ga daar ook vanuit, ik heb de bestelling gistermiddag geplaatst, en de status staat op ''Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden''deephallow1 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:48:
[...]
Denk eerder het laatste, ze zeiden op Twitter dat de kans dat je erbij zat veel groter is dan andersom.
Je krijgt alleen een telefoontje als je met abbo hebt gekocht (zeiden ze op twitter)Stokpaard schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:46:
Hele topic stilzwijgend gevolgd, nu de leveringen beginnen toch maar eens reageren.
De rest krijgt zodadelijk waarschijnlijk gewoon een track en trace e-mail in de brievenbus
Sowieso, je kan de status van je bestelling ook zien onder je CB account
Ik wilde vandaag bij cool-blue bestellen. Maar hij staat nu op leveringsdatum 26-4. Dus ik denk dat ze nu door de batch heen zijn en de nieuwe orders volgende week pas geleverd worden.demisbr schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:49:
[...]
Ik ga daar ook vanuit, ik heb de bestelling gistermiddag geplaatst, en de status staat op ''Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden''
Xbox: Gulpener88
Dat melden ze inderdaad op hun twitteraccount.Gertjuhjan schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:53:
[...]
Ik wilde vandaag bij cool-blue bestellen. Maar hij staat nu op leveringsdatum 26-4. Dus ik denk dat ze nu door de batch heen zijn en de nieuwe orders volgende week pas geleverd worden.
Het is een OP=OP actie. Als je dan de tel als een van de 'laatste' krijgt. Bye bye geen medialink. Dan had ik net zo goed een maand of 2 kunnen wachten bij de goedkoopste toko tel bestellen en los medialink bestellen.iDutch schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:37:
[...]
Voor 30 april (dus t/m 29 april) je One besteld/gepreorderd, dan heb je de mogelijkheid om de HTC-Medialink te bestellen zodra je het toestel in huis hebt. Het bestellen van de medialink moet wel voor 19 mei gebeuren, voor de meeste mensen is dit prima te doen aangezien zelfs de zwarte toestellen tegen deze tijd wel geleverd zijn.
Dus het is niet zo dat je je toestel voor 30 april binnen moet hebben om aanspraak te maken op deze actie (hier bestaan nogal wat misverstanden over, kwestie van goed lezen)
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Verwijderd
Verzendmailtje krijg je dan vannacht inderdaad.wootah schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:51:
[...]
Je krijgt alleen een telefoontje als je met abbo hebt gekocht (zeiden ze op twitter)
De rest krijgt zodadelijk waarschijnlijk gewoon een track en trace e-mail in de brievenbus![]()
Sowieso, je kan de status van je bestelling ook zien onder je CB account
https://twitter.com/Coolblue_NL/status/325205008423464960
Misschien zo zelf maar eens contact opnemen... Maar ik wil ze ook niet lastig vallen, ze hebben het al druk zat denk ik.
Zegt genoeg over de medialink lijkt mij;)Uitstel van de medialink actie lijkt op z'n plaats?
'Weet ik niet, lijkt me wel. Op=op is gewoon een slogan, er zijn genoeg van die dingen. De datum die gehanteerd wordt is gewoon de datum die op je aankoopbewijs staat. Geen verschil in pre-orders of productienummers"
Ze hebben zat van de media link dingen dus op zullen ze niet raken. Zelfs de 25 tweakers testers krijgen zo'n media linkvandeMeulenhof schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:58:
[...]
Het is een OP=OP actie. Als je dan de tel als een van de 'laatste' krijgt. Bye bye geen medialink. Dan had ik net zo goed een maand of 2 kunnen wachten bij de goedkoopste toko tel bestellen en los medialink bestellen.
cb moet voor eind april huidige abbo gestopt hebben anders zit ik er weer 2 jaar aan vast ben ik bang.
Ik heb 22-3 pre-order besteld vroeg genoeg lijkt me..
Ik wacht in spanning af
Lijkt me niet zo gek hoor.yblokdijk schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:03:
[...]
Ze hebben zat van de media link dingen dus op zullen ze niet raken. Zelfs de 25 tweakers testers krijgen zo'n media link
Dat zijn de mensen die echt een uitgebreide review moeten schrijven.
Verwijderd
Er is een x aantal toestellen binnen gekomen en er zijn daarvan een x aantal mensen die aan de hand van hun besteldatum zijn uitgekozen om hun toestel te ontvangen. Die mensen worden nu gebeld door meerdere mensen. Ze hebben dus geselecteerd op besteldatum, maar dat wil niet zeggen dat ze ook aan het bellen zijn aan de hand van besteldatum.Stokpaard schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:01:
Ik heb met een verlenging besteld, dus ik zou wel gebeld moeten worden. Lees echter nu net op Twitter dat CB op volgorde van bestellen belt, dat blijkt dus niet te kloppen als ik dit topic mag geloven...
https://twitter.com/Coolblue_NL/status/325205008423464960
Misschien zo zelf maar eens contact opnemen... Maar ik wil ze ook niet lastig vallen, ze hebben het al druk zat denk ik.
Verwijderd
Na je contracttermijn wordt je abo maandelijks opzegbaar, dus je zit sowieso niet weer 2 jaar aan je contract vast.c0de1 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:04:
Ik zit te wachten op mijn pre-order htc one zwart met abbo.
cb moet voor eind april huidige abbo gestopt hebben anders zit ik er weer 2 jaar aan vast ben ik bang.
Ik heb 22-3 pre-order besteld vroeg genoeg lijkt me..
Ik wacht in spanning af
Naja dan toch dubbele kosten 1xVerwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:06:
[...]
Na je contracttermijn wordt je abo maandelijks opzegbaar, dus je zit sowieso niet weer 2 jaar aan je contract vast.
Maar heb goeie hoop dat het gaat lukken, ga ze zo even bellen
Maar tijdens de avond heb htc niet aan ons verteld dat we zo'n ding kregen. Nu hebben we allemaal een mail gekregen dat we er 1 krijgen :Gommpie schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:05:
[...]
Lijkt me niet zo gek hoor.
Dat zijn de mensen die echt een uitgebreide review moeten schrijven.
Beste Tweaker,
We willen je graag een update geven over de levering van jouw HTC One. Na de geslaagde hands-on avond willen wij jou graag zo snel mogelijk de HTC One in handen geven. Naar verwachting zullen de eerste toestellen gedurende deze week en volgende week bij de eerste pre-order klanten liggen. Jij behoort natuurlijk ook bij deze groep. Naar verwachting zal de HTC One op zaterdag 27 april bij jou op de deurmat liggen. We willen je danken voor je geduld met een HTC Media Link HD, zodat je straks al je media content van je HTC One draadloos naar je TV kan streamen.
Heel veel review plezier straks en een goed weekend.
Met een vriendelijke groet, Best regards,
Thomas Rodrigues
Channel Marketing Manager
Juist, we zouden volgens de heer moons als eerste de one krijgen ;-)Renzmeister schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:12:
Lekker gespin in die mail. Nu horen jullie opeens bij de pre-order groep klanten!
Verwijderd
Mja misschien een tikje naïef , tweakers is niet echt een belangrijke speler.yblokdijk schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:17:
[...]
Juist, we zouden volgens de heer moons als eerste de one krijgen ;-)
Verwijderd
Maar toch belangrijk genoeg om er 25 gratis aan weg te geven ;-)Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:22:
[...]
Mja misschien een tikje naïef , tweakers is niet echt een belangrijke speler.
Verwijderd
Oh jawel, maar het had kennelijk geen prioriteit qua snelheid van levering.yblokdijk schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:23:
[...]
Maar toch belangrijk genoeg om er 25 gratis aan weg te geven ;-)
Welke Phonehouse? Ligt ie al in de winkel dan?Gamer dénis schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:25:
Zojuist bij thephonehouse de HTC one aan het bekijken icm vodafone RED cat. A (44 per maand) en student.net korting, stond dat de telefoon dan gratis was! dus ik maar direct besteld. Kreeg daarna een bestelbevestiging waarin ik opeens nog 300 euro bij moet betalen. Dus direct maar een mailtje incl. screenshot de deur uit gedaan, kijken of ik hem toch niet gratis kan krijgen
*edit* stond er idd beetje krom, even aangepast
[ Voor 32% gewijzigd door Gamer dénis op 19-04-2013 15:29 ]
Verwijderd
yep!Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:22:
het bellen naar cb pre-orders gaat volgens twitter per provider. Het zou dus best kunnen dat nu allemaal t-mobile klanten worden gebeld. Ik heb zelf bij tele2 besteld. Zijn er dus al mensen gebeld die ook bij tele2 hebben besteld ??
ben gebeld, zilveren besteld op 19 maart icm Tele2 nieuw abo. Wordt morgen geleverd!
Ja heb al een afleverafspraak, besteld op 1 maart. De tweets waren van mij afkomstig over de vraag van aflevering volgens bestelling met als antwoord op provider.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:22:
het bellen naar cb pre-orders gaat volgens twitter per provider. Het zou dus best kunnen dat nu allemaal t-mobile klanten worden gebeld. Ik heb zelf bij tele2 besteld. Zijn er dus al mensen gebeld die ook bij tele2 hebben besteld ??
Volgens de site van de phonehouse, kan je als je zelf afhaalt de telefoon op dinsdag 23 april afhalen!Gamer dénis schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:28:
Gewoon online, voor die prijs wilde ik best even wachten
*edit* stond er idd beetje krom, even aangepast
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Correctie het is alleen achteraf niet meer mogelijk wanneer het nummer echt niet meer bestaat en is afgesloten. Wanneer je abo stilzwijgend doorloopt en je nummer nog actief is dan is het altijd mogelijk om je nummer mee te nemen.Gamer dénis schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:35:
Nummerbehoud is normaal gesproken pas mogelijk 2 maanden voor het verlopen van je abonnement. en achteraf is dit niet meer mogelijk.
Ik heb zojuist een mailtje gekregen waarin staat dat mijn pakket verzonden is!
Dit gaat om een los toestel ZONDER abonnement.
Besteldatum 2 APRIL!
Dit geeft aan dat GSMWijzer ook een fikse voorraad binnen heeft gekregen!
EDIT: Na de reactie van Joshoon te hebben gelezen bevestigd: GSMWijzer en Studentmobiel hebben allebei de voorraad binnen, en het blijkt een grote te zijn want ze hebben zelfs mijn order verzonden.
[ Voor 24% gewijzigd door koeninator op 19-04-2013 15:44 ]
Volgens mij gaat de gehele voorraad op aan preorders, heb het idee dat ze zo veel mogelijk hebben weten los te peuteren bij HTC International om iig alle preoders te kunnen voorzien
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Morgen waarschijnlijk in de winkel
[ Voor 3% gewijzigd door Roorensu op 19-04-2013 15:45 ]
Hangt er vanaf hoeveel ze op voorraad hebben, maar de fabricage van de HTC One loopt nu wel lekker door.
Ik denk het eerlijk gezegd niet, maar ik kan het mis hebben, dus je kan een gokje wagen!
Rupsen, Rapsen.
Via facebook chat alleen te horen gekregen dat ik idd nog niet ingepland sta
Morgen dan toch maar even langslopen daar, maar hoe kom je aan deze info?Laurens11 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:43:
Phonehouse heeft zojuist 190 Zilveren HTC One's ingeboekt
Morgen waarschijnlijk in de winkel
De HTC One T-Mobile versie komt in de loop van volgende week bij StudentMobiel binnen, dat zal dan ook wel gelden voor de abbonementen.marc9393 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:43:
Iemand die hem bij studentmobiel heeft besteld MET een T-mobile abbo? die al een email heeft?
ga maar uit van volgende week. ze wisten dat vanochtend met vrij veel zekerheid te zeggen. ik zit ook nog te wachten op een branded tmobile . maar ik geef de hoop beetje op voor vandaagmarc9393 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:43:
Iemand die hem bij studentmobiel heeft besteld MET een T-mobile abbo? die al een email heeft?
Verwijderd
Dank. Als ik nu nummerbehoud aanvraag om toch te proberen en dit wordt geweigerd door KPN, zou ik dan gewoon op Tele2 gezet worden of zou dan de hele order geannuleerd worden?MaakmeGek schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:41:
[...]
Correctie het is alleen achteraf niet meer mogelijk wanneer het nummer echt niet meer bestaat en is afgesloten. Wanneer je abo stilzwijgend doorloopt en je nummer nog actief is dan is het altijd mogelijk om je nummer mee te nemen.
- Graag met VISA kunnen betalen
- Ik wil de zwarte HTC One
- Gewoon unbranded los toestel
Momenteel denk ik dat ik bij Handtec het best bestel gezien de lage prijs.
Heb je wel de zilveren besteld dan? Als je de zwarte hebt dan moet je nog even wachten. Zou wel vreemd zijn inderdaad als je wat betreft de zilveren nog niet gecontacteerd was.Hessia schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:44:
Ben zo ongeduldig nu, nog steeds geen aflever mailtje ontvangen van MTV-Mobile terwijl ik eerder heb besteld als hierboven...
Via facebook chat alleen te horen gekregen dat ik idd nog niet ingepland sta
Hey Metian!Metian schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:44:
Hoop dat iedereen blij gaat worden met hun HTC One. Alleen zou iedereen willen vermelden om welke kleur het gaat, want ik heb zwart besteld en nog niks gehoord hier over. Alleen HTC NL gaf mij de reactie dat die medio mei verwacht word... Nog maand wachten dus of geluk hebben -___-
Het gaat bij mij om een unbranded zilvere (zoals verwacht). Ik denk niet dat de zwarten vandaag bij welke webwinkel dan ook zijn binnengekomen. Dat geldt ook voor branded zilvere.
Weet iemand of MediaMarkt ook voorraad binnenkrijgt?
Verwijderd
Ja de zilveren versie. Ook via Facebook aangegeven, maar krijg alleen ja dat zou idd niet moeten dan andere hem eerder krijgen die later besteld hebben..iDutch schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:48:
[...]
Heb je wel de zilveren besteld dan? Als je de zwarte hebt dan moet je nog even wachten. Zou wel vreemd zijn inderdaad als je wat betreft de zilveren nog niet gecontacteerd was.
Normaal gesproken wordt dan de gehele order geannuleerd inderdaad, maar je kan dat het beste bij Tele2 navragen.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:46:
[...]
Dank. Als ik nu nummerbehoud aanvraag om toch te proberen en dit wordt geweigerd door KPN, zou ik dan gewoon op Tele2 gezet worden of zou dan de hele order geannuleerd worden?
Daar lijkt het inderdaad op, vele hebben het over de zilveren versie. Jammer want ben het wachten langzaam wel beetje zat aan het worden.koeninator schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:49:
[...]
Hey Metian!
Het gaat bij mij om een unbranded zilvere (zoals verwacht). Ik denk niet dat de zwarten vandaag bij welke webwinkel dan ook zijn binnengekomen. Dat geldt ook voor branded zilvere.
Rupsen, Rapsen.
Dus iedereen die hem heeft besteld bij studentmobiel.nl de niet branded zilveren HTC One tot aan 8 april heeft zoiezo morgen een HTC One. Beter!
Doosjes met geduld zijn dan nu toch echt op?Metian schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:51:
[...]
Daar lijkt het inderdaad op, vele hebben het over de zilveren versie. Jammer want ben het wachten langzaam wel beetje zat aan het worden.
.
Lijkt er dan op dat ze wel (bijna) alle pre-orders van een toestel voorzien dit weekend.alwaysleft schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:56:
Net 1 mailtje binnen, studentmobiel heeft mijn order onder rembours verzonden maar hoef er geen meer want heb er al eentje. Had hem trouwens los besteld en een zilvere model, op 8 april besteld.
Dus iedereen die hem heeft besteld bij studentmobiel.nl de niet branded zilveren HTC One tot aan 8 april heeft zoiezo morgen een HTC One. Beter!
Want ze leveren ze op FIFO (First in, first out) van de pre-order lijst.
Ik had de mijne op 27 februari bij hun besteld, en ook net mail gehad dat mijne verzonden is.
Dus ook als ik nu bestel?alwaysleft schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:56:
Net 1 mailtje binnen, studentmobiel heeft mijn order onder rembours verzonden maar hoef er geen meer want heb er al eentje. Had hem trouwens los besteld en een zilvere model, op 8 april besteld.
Online staat ie nu ook op direct leverbaar, volgens mij is dit net pas veranderd.
HTC Nederland @HTC_NL
@rencosch De HTC One in de kleur Beautiful Black is naar verwachting medio mei beschikbaar.
Daar begint het langzaam wel op te lijken, zeker als blijkt dat iedereen met zwarte nog maand moeten gaan wachtenwackidth schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:57:
[...]
Doosjes met geduld zijn dan nu toch echt op?
Rupsen, Rapsen.
http://www.phonehouse.nl/telefoon/htc/one/?color=silver
Bij studentmobiel staat hij op voorraad voor 671,-alwaysleft schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:02:
Bam, de allereerste webwinkel die hem los op voorraad heeft of met abonnement. De PhoneHouse is die op voorraad, nu besteld en maandag bij je thuis geleverd voor 710 euro. Wel de hoofdprijs, PhoneHouse.nl heeft de primeur van de voorraad:
http://www.phonehouse.nl/telefoon/htc/one/?color=silver
https://www.studentmobiel.nl/htc-one
Studentmobiel/gsmwijzer.nl heeft dus een belachelijk groot aantal zilveren unbranded modellen gekregen
[ Voor 29% gewijzigd door alwaysleft op 19-04-2013 16:20 ]
Belsimpel.nl loopt altijd achter de feiten aan, Coolblue en Studentmobiel hebben altijd als eerste de nieuwe toestellenNeWSJuNK schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:05:
En bij Belsimpel staat ie nog steeds op 2 weken..Gaaap
Behalve dan voor de pre-orders, want die van mij wordt dinsdag bezorgdVerwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:50:
Vanmiddag T-Mobile klantenservice gesproken, die meldden dat zowel de zilveren als de zwarten nu eind mei verwacht worden, in tegenstelling tot wat op internet staat.
haha is dat echt zo? Ik heb een pre-order via belsimpel lopen. De medewerker aan de telefoon zei dat ze veel groter zijn dan studentmobiel en via meerdere kanalen inkopen bla bla blaalwaysleft schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:06:
[...]
Belsimpel.nl loopt altijd achter de feiten aan, Coolblue en Studentmobiel hebben altijd als eerste de nieuwe toestellen
Ach ja, ik krijg tenminste een unbranded toestel icm t-mobile actie.
Snel even annuleren!
Ieder bedrijf zal zeggen dat die groter is dan een ander, krijg al een tijd wazige antwoorden van ze dus die zien het maar aan.jwakie schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:09:
[...]
haha is dat echt zo? Ik heb een pre-order via belsimpel lopen. De medewerker aan de telefoon zei dat ze veel groter zijn dan studentmobiel en via meerdere kanalen inkopen bla bla bla
Annuleren kun je beter bij PhoneHouse doen dan hier hoor.Choasmarkk schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:12:
Oeps... perongeluk 3 keer de one besteld bij PhoneHouse..
Snel even annuleren!
ja is zo, vooral coolblue is er altijd de snelste bij. Studentmobiel daarnajwakie schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:09:
[...]
haha is dat echt zo? Ik heb een pre-order via belsimpel lopen. De medewerker aan de telefoon zei dat ze veel groter zijn dan studentmobiel en via meerdere kanalen inkopen bla bla bla
Verwijderd
wanneer krijg je hem dan?Gamer dénis schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:13:
Als je nu bij the phone house besteld krijg je hem woensdag binnen. Ze belde mij om een afleveringsafsraak te maken. Ik had vandaag om 2 uur besteld.
Hij schrijft toch woensdag?
Cogitationis poenam nemo patitur
hij schrijft als je nu besteld, hij had hem zelf om 2 uur besteld. Dan denk ik meer dat hij hem maandag nog krijgt.
Ik heb hetzelfde! Komt hij dan morgen of maandag aanRjn87 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:21:
Net besteld bij studentmobiel.nl. Krijg meteen een mailtje dat de status van mijn bestelling is gewijzigd naar naar **Pakket verzonden**. Dat doen ze wel heel snel!
Feest, Ik snap dat de black wat meer werk nodig heeft maar als je beide tegelijk aanbied zorg dan dat je op zijn minst bij de eerste batch zowel de zilver als zwart kan uitdelen. maar weer in de wachtstand....Draquilla schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:59:
Update van HTC via Twitter over de kleur Zwart:
HTC Nederland @HTC_NL
@rencosch De HTC One in de kleur Beautiful Black is naar verwachting medio mei beschikbaar.
Super service!Rjn87 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:21:
Net besteld bij studentmobiel.nl. Krijg meteen een mailtje dat de status van mijn bestelling is gewijzigd naar naar **Pakket verzonden**. Dat doen ze wel heel snel!
Idem hier, net besteld bij GSMwijzer.nl en daar stond hij ook 2 minuten later op pakket verzonden. Dat is bijna verdacht snel.
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.