Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Ik heb ooit een HTC Legend voor mijn vrouw besteld, deze kwam ogenschijnlijk als stock versie vanaf Vodafone bij een contractverlening. Echter na een aantal maand kreeg dat toestel een update waarbij Vodafone spul werd geïnstalleerd incl. Bootlogo's e.d.

Mijn ervaring is dus dat ondanks toestellen die er als stock uit zien toch later nog door een "provider" rom kunnen worden voorzien. HTC geeft blijkbaar de mogelijkheid om bepaalde IMEI/Serienummers uit te sluiten bij de "stock" update batch. Voor deze toestellen kan achteraf door de provider dus "eigen" software worden geïnstalleerd.

Gezien het feit dat Vodafone dit bij zowel de Legend als de Sensation heeft gedaan sluit ik niet uit dat men dit bij T-Mobile extract net zo doet bij de One.

Dit kan ook de reden zijn dat exemplaren die via AMP-Logistics worden geleverd ook zijn vertraagt. AMP-Logistics levert namelijk alleen voor T-Mobile. KPN en Vodafone hebben hun eigen koerier. Ze zullen dus best wat toestellen op voorraad hebben gehad, die zijn nu uitverkocht en nu moet men wachten tot de nieuwe "T-Mobile" batch wordt verwacht.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik heb inmiddels een mail gestuurd naar T-Mobile met de vraag wat de reden van de vertraging is, en dat ik geen branded toestel wil. En ik heb er een kopie van de mail bijgedaan waarin mij verteld werd dat het toestel unbranded zou zijn. Als het antwoord mij niet bevalt verleng ik niet en ga ik op zoek naar een andere provider !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:46
Op T-Mobile.nl : Voor dit product geldt een levertijd van circa 5 weken.

Ik ga mn order annuleren en elders halen, het is goed met ze, ik ga geen 5 weken wachten

Heb nog geen sms gehad tho maar ze kunnen me wat, dan branden ze dat ding maar lekker niet

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Coolblue, GSMWijzer en andere "grote" webwinkels hebben het nog steeds gewoon over 14 maart, ik heb echt het idee dat de berichten over uitgestelde leveringen alleen bij T-Mobile toestellen het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
SMS ook binnen hier, ik ga zo onderweg bellen en elders dat toestel halen, dit vind ik idioot om voor een stom logotje en wat bulkware bijna een maand langer te moeten wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Waarom heeft iedereen het hier over branded? Er is duidelijk door iemand nagevraagd of het toestel branded is en T-Mobile heeft bevestigd van niet. Logo's op toestellen wordt sowieso bijna nooit meer gedaan, het betreft enkel softwarematige aanpassingen. Degenen die telefonisch of via de website hun abonnement hebben verlengd of een T-Mobile abonnement zijn aangegaan; je kunt nog annuleren tot 7 dagen ná ontvangst van het toestel. Of aan de deur het pakketje gewoon weigeren natuurlijk. Ik ga dus eerst eens rustig afwachten of en waar het toestel wél 15 maart verschijnt en kan dan altijd nog die van T-Mobile annuleren.
Bent u van gedachten veranderd? In dat geval maakt u de contractvernieuwing binnen 7 werkdagen na ontvangst van het toestel ongedaan. Dit kan alleen op voorwaarde dat u het ontvangen toestel en de bijbehorende accessoires compleet, onbeschadigd en vrij van gebruikssporen terugstuurt aan T-Mobile. Als u iets terugstuurt, neem dan altijd eerst contact op met T-Mobile Klantenservice via 06 2400 1200.

[ Voor 28% gewijzigd door joblamie op 08-03-2013 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
Ik heb net gebeld naar T-Mobile en die zeggen dat het komt omdat de vraag te groot is, maar dat het toestel wel unbranded is. Ga toch eens even bij andere providers informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
joblamie schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 17:54:
Waarom heeft iedereen het hier over branded? Er is duidelijk door iemand nagevraagd of het toestel branded is en T-Mobile heeft bevestigd van niet. Logo's op toestellen wordt sowieso bijna nooit meer gedaan, het betreft enkel softwarematige aanpassingen. Degenen die telefonisch of via de website hun abonnement hebben verlengd of een T-Mobile abonnement zijn aangegaan; je kunt nog annuleren tot 7 dagen ná ontvangst van het toestel. Ik ga dus eerst eens rustig afwachten of en waar het toestel wél 15 maart verschijnt en kan dan altijd nog die van T-Mobile annuleren.

[...]
Software branded toestellen van T-Mobile hebben meestal andere firmware draaien dan stock toestellen.
Updates komen later uit voor de software branded toestellen dan stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Nou T-Mobile gebeld en de aardige dame aan de lijn vertelde me dat het geen branded toestel betrof maar dat er gewoonweg teveel vraag is. Heb haar aangegeven dat mocht een ander dit toestel eerder kunnen uitleveren ik de order zal anuleren. Ik vertrouw dat nonbranded verhaal niet, nu maakt me het weinig uit of het software bevat of niet, maar wel als dit er voor gezorgd heeft dat ik nu een dikke maand moet gaan wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Coolblue gebeld (smartphoneshop) waarschijnlijk is de telefoon idd vertraagd. Maandag horen ze meer hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
http://www.gsmarena.com/h...ts_shortage-news-5667.php Zo te zien zullen we allemaal wel wat langer moeten wachten op deze HTC, kan iemand mij alleen uitleggen waarom de USA markt voorrang krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
netblade schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 19:34:
http://www.gsmarena.com/h...ts_shortage-news-5667.php Zo te zien zullen we allemaal wel wat langer moeten wachten op deze HTC, kan iemand mij alleen uitleggen waarom de USA markt voorrang krijgt?
Kunnen grotere targets gehaald worden. En met 300 miljoen inwoners hebben ze in 1 klap een grote afzet markt, in Europa is alles "verspreid". Daarnaast wordt Europa niet gezien als een goeie afzet markt voor mobiele telefoons (lagere marges etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
ArcticWolf schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 19:38:
[...]

Kunnen grotere targets gehaald worden. En met 300 miljoen inwoners hebben ze in 1 klap een grote afzet markt, in Europa is alles "verspreid". Daarnaast wordt Europa niet gezien als een goeie afzet markt voor mobiele telefoons (lagere marges etc).
Als ik Amerikanen met een telefoon zie op tv bv is het altijd een iPhone of droid-variant, heb nog nooit iemand met een HTC gezien op tv, nu is dat natuurlijk niet representatief maar ik had wel verwacht dat Nederland toch wel hoog in de HTC ranking zou staan, De Touch Diamond en Desire-serie waren hier toch wel verkoopsuccessen te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 19:49
"Even though HTC promises to launch the phone on March 15, lots of markets might not get it before May (at the earliest). "

Jezus..... Dit is pijnlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
Dat is inderdaad pijnlijk, en dan dit ook nog: http://www.gsmarena.com/h...ts_shortage-news-5667.php

Eens kijken wat de samsung galaxy S4 wordt, en welke releasedatum die krijgt.

* sorry, was te vlug, de link staat hierboven al.

[ Voor 10% gewijzigd door Doncab op 08-03-2013 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 19:13:
Net Coolblue gebeld (smartphoneshop) waarschijnlijk is de telefoon idd vertraagd. Maandag horen ze meer hierover.
Heb van bronnen vernomen dat hij pas in april op de markt komt.... :-( Vanavond zou pdashop me nog terug bellen hier over

[ Voor 7% gewijzigd door alwaysleft op 08-03-2013 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-09 13:49
alwaysleft schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 21:12:
[...]

Heb van bronnen vernomen dat hij pas in april op de markt komt.... :-( Vanavond zou pdashop me nog terug bellen hier over
En zo waren er afgelopen week nog geruchten dat hij dit weekend zou komen. Wacht maar lekker rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
CanonBoy schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 21:16:
[...]

En zo waren er afgelopen week nog geruchten dat hij dit weekend zou komen. Wacht maar lekker rustig af.
vanavond hier meer nieuws over....let maar op.. ;) ken mensen genoeg in telecom wereldje ;)

[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 08-03-2013 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
alwaysleft schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 21:12:
[...]

Zo was afgelopen week het gerucht dat hij dit weekend zou komen, laten we maar even rustig wachten.

[ Voor 17% gewijzigd door Óglaigh op 08-03-2013 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 11:33
Sorry AlwaysLeft, maar dat had je goed begrepen: hij komt pas op 2 april uit, zegt HTC nu nieuws: HTC One komt 2 april uit in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
Oké, genoeg rustiggewacht haha. Jammer, maar geduld is een schone zaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
arnoudwokke schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 21:25:
Sorry AlwaysLeft, maar dat had je goed begrepen: hij komt pas op 2 april uit, zegt HTC nu nieuws: HTC One komt 2 april uit in Nederland
Idd:

nieuws: HTC One komt 2 april uit in Nederland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Samsung lacht zich dood, want de galaxy s4 komt eind maart al in de winkels. Ai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een misser, de mensen die bij T-Mobile (waaronder ik) hebben besteld vallen nu dus ook buiten de Media Link actie.. Er blijven drie opties over voor mij:
1) Aangezien ik toch moet wachten, mooi de S4 afwachten, en dan extra geduld hebben.
2) Bellen en een goede compensatie eisen.
3) Andere leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 13:13
Heel erg vervelend ja. Samsung zal zih inderdaad kapot lachen, dit had hét moment voor HTC moeten zijn en nu raken ze toch weer achter. Dan maar wachten op 2 april >:(

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
alwaysleft schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 21:29:
Samsung lacht zich dood, want de galaxy s4 komt eind maart al in de winkels. Ai
Even een bron waar je vandaan haalt dat hij eind maart al komt?
Ik houd ook een beetje het SGSIV topic in de gaten, maar volgens de geruchten komt hij waarschijnlijk pas half april, dan heb je het natuurlijk over geruchten, dus dat kan nog flink uitlopen.

Samsung moet de mensen wel heel erg verassen om hem aan het eind van de maand nog in de winkel te krijgen, terwijl ze nog niet eens de gelegenheid hebben gehad om hem te showen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:01
Dus uitgesteld tot 2 april, zou htc soms weten dat ik dan mag verlengen..;)

gewoon geduld mensen, dit toestel is het waard en anders voor een ander leuke telefoon gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

zucht wat een fail weer! Ik neem toch aan wanneer je met massa productie start wel weet dat je genoeg componenten hebt/gaat krijgen/produceren :S Als ik de berichten lees geloof ik er weinig van dat die in April wel goed verkrijgbaar zou moeten zijn...

Ik kijk Amazon nog even aan wat die doet, anders ga ik voor een andere telefoon. Wacht al meer dan 2 maanden met een verrotte nokia :( bah!

(of was het allemaal gewoon marketing om zoveel mogelijk pre-orders te krijgen 8)7 )

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Ze kunnen er bijna niet omheen om die medialink ook met eenzelfde periode te verlengen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Senor Sjon schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 23:03:
Ze kunnen er bijna niet omheen om die medialink ook met eenzelfde periode te verlengen.
Dat is natuurlijk vanzelfsprekend en geen discussie over mogelijk. Natuurlijk wordt die verlengd. Geloof me, HTC zelf is ook heus niet blij met zo'n fail als dit. Er is doorgaans heel weinig begrip voor bij het publiek en hun gelijktijdige lancering met de S4 van Samsung was al niet zo slim gepland. Ze zullen die medialink er maar al te graag bijgeven om niet nog meer negativiteit over zich heen te krijgen. Dus dat is het laatste waar je je zorgen over hoeft te maken. Eerder idd (zoals hierboven al werd gemeld) of ze 2 april wél gaan halen. Eerst zien, dan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
joblamie schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 23:19:
[...]

Dat is natuurlijk vanzelfsprekend en geen discussie over mogelijk. Natuurlijk wordt die verlengd. Geloof me, HTC zelf is ook heus niet blij met zo'n fail als dit. Er is doorgaans heel weinig begrip voor bij het publiek en hun gelijktijdige lancering met de S4 van Samsung was al niet zo slim gepland. Ze zullen die medialink er maar al te graag bijgeven om niet nog meer negativiteit over zich heen te krijgen. Dus dat is het laatste waar je je zorgen over hoeft te maken. Eerder idd (zoals hierboven al werd gemeld) of ze 2 april wél gaan halen. Eerst zien, dan geloven.
Precies, is gewoon geen goed teken dat ze de launch met 2,5 week hebben uitgesteld. Eerst zien of ze het nu wel halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
rjpurk schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 21:51:
[...]

Even een bron waar je vandaan haalt dat hij eind maart al komt?
Ik houd ook een beetje het SGSIV topic in de gaten, maar volgens de geruchten komt hij waarschijnlijk pas half april, dan heb je het natuurlijk over geruchten, dus dat kan nog flink uitlopen.

Samsung moet de mensen wel heel erg verassen om hem aan het eind van de maand nog in de winkel te krijgen, terwijl ze nog niet eens de gelegenheid hebben gehad om hem te showen.
Eind maart of eerste week april ligt de Galaxy S4 in de winkel, komt van dezelfde bron die mij wist te vertellen dat vanavond bekend zou worden dat launch HTC One is uitgesteld. ( ik wist dat ook te melden) Dit is een flater van jewelste voor HTC, nu launchen ze de One in dezelfde week als de galaxy s4..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
arnoudwokke schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 21:25:
Jammer, had gehoopt dat hij rond juni/juli - wanneer mijn huidige abonnement verloopt - wat in prijs was gezakt; ik hoopte op zo'n €500-550. Dan was het i.c.m. een sim-only voor mij een oké prijs.

Zal nu dus wel langer die hoge prijs aanhouden ;( ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Wel grappig alle andere buitenlandse sites hebben nog steeds 14 of 15 maart staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alwaysleft schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 00:34:
Eind maart of eerste week april ligt de Galaxy S4 in de winkel, komt van dezelfde bron die mij wist te vertellen dat vanavond bekend zou worden dat launch HTC One is uitgesteld. ( ik wist dat ook te melden) Dit is een flater van jewelste voor HTC, nu launchen ze de One in dezelfde week als de galaxy s4..
Heeeel fijn zo'n bron, maar de datum van 2 april was al langer bekend dan gisteravond ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
CLB schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 08:37:
[...]

Heeeel fijn zo'n bron, maar de datum van 2 april was al langer bekend dan gisteravond ;)
Absoluut was die datum niet bekend, sites als gsmarena hadden het over mei. Tevens wist ik te melden dat er gisteravond duidelijkheid zou komen, tot aan gisteravond waren het geruchten...en voila, gisteravond kwam er duidelijkheid.

[ Voor 6% gewijzigd door alwaysleft op 09-03-2013 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Laatst online: 14-07 08:35
Replay256 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 07:52:
Wel grappig alle andere buitenlandse sites hebben nog steeds 14 of 15 maart staan..
Dat zegt nu opzich nog niet zo veel, aangezien Coolblue hem nu ook nog op 14/3 heeft staan, terwijl ze hebben bevestigd dat hij is vertraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Dat weet ik weet niet. leveranciers zou de informatie juist als eerste moet hebben/weten een de datum aanpassen.
je geeft op deze manier alleen maar valse hoop/verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alwaysleft schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 09:09:
Absoluut was die datum niet bekend, sites als gsmarena hadden het over mei. Tevens wist ik te melden dat er gisteravond duidelijkheid zou komen, tot aan gisteravond waren het geruchten...en voila, gisteravond kwam er duidelijkheid.
Wat jij wil :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Zuur dit, eigenlijk gun je HTC een keer een meevaller ipv weer zulk nieuws. Nu maar hopen dat Samsung ook wat later is.

Over de release date, is er ook al iets bekend over de datum in Duitsland? Ik weet dat sommigen die bij O2 een pre-order hadden al een One ontvangen hebben, maar dat tel ik maaar even niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Ben benieuwd, ik hoop zelf nog gewoon op release van volgende week. Anders zou het wel een hele domper zijn voor HTC om hem een maand later hier pas uit te brengen.

Waar ik meer benieuwd naar ben is de actiewebsite. Die zal dan toch echt aangepast moeten worden
Zodra je de HTC One in handen hebt, kan je je hier registreren!
Registreren kan t/m 26 maart 2013
Gaat beetje moeilijk als die werkelijk pas in April komt.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhhh O2 duitsalnd geeft als verzendatum 5 dagen en 13 uur nu,mogen ze dat ook wel aanpassen.
En de Nl sites oook natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond nog gebeld door Coolblue om 22.15 ik dacht om te zeggen gaat langer duren maar ze hadden wat vragen over mijn nieuwe contract.
Hij wist nog niets van vertraging.
Ach we zien het wel kan altijd nog een andere telefoon nemen......

NEE DAT WIL IK NIET IK WIL DE ONE ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond een mailtje gestuurd naar PDA-shop dat ik m'n order wilde annuleren op basis van berichten op het internet dat de One pas op 2 april uitkomt in NL. Zonder tegenspreken of 'neehoor 14 maart' is er geannuleerd.

Nou is daar natuurlijk erg weinig vanaf te leiden, maar als ze 14 maart for shure wisten, was dat wel gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Nou ik ben heel benieuwd, ik ben bang dat als de S4 op diezelfde datum daadwerkelijk uitkomt HTC weinig meer kan in brengen, mensen kennen het merk namelijk nog amper, iedereen heeft zo'n s3 of iphone tegenwoordig, zie zelden een one x (+) voorbij schieten :(
CLB schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 10:28:
Gisteravond een mailtje gestuurd naar PDA-shop dat ik m'n order wilde annuleren op basis van berichten op het internet dat de One pas op 2 april uitkomt in NL. Zonder tegenspreken of 'neehoor 14 maart' is er geannuleerd.

Nou is daar natuurlijk erg weinig vanaf te leiden, maar als ze 14 maart for shure wisten, was dat wel gezegd.
Wat voor toestel wil je dan aan gaan schaffen nu je je preorder geannuleerd hebt?

[ Voor 50% gewijzigd door netblade op 09-03-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Saturn.de heeft de levertijd op 4+ weken staan nu, terwijl die zover ik weet eerst 15 maart hadden staan. Dus ook in Duitsland lijkt er niet te gaan worden uitgeleverd voorlopig.

Amazon.co.uk staat nog wel op 15 maart, met een beetje geluk levert Amazon.de ook uit op die datum, al is dat vast wishful thinking :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

CLB schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 10:28:

En nu ga je in t buitenland bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu ga ik zeer waarschijnlijlk voor een Sony Xperia ZL :)
Dat apparaat blijft m'n interesse houden, kost €550-€575 en wil ik eigenlijk toch gewoon gezien, gevoeld, ervaren en getest hebben. Of ik die ga houden weet ik niet, zelfde scherm als de Xperia Z en dat is niet echt heel fijn, maar misschien valt het mee. Misschien word ik wel helemaal laaiend enthousiast en ben ik blij en anders gaat die net zo goed de deur weer uit voor 'n paar tientjes minder en wordt het alsnog een One (64GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Alhoewel een beetje offtopic, die is toch ook nog niet leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanaf april in Duitsland zeggen ze, dus dat is 't zelfde als de One dan, dan kan ik 'm net zo goed proberen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
alwaysleft schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 09:09:
[...]

Ik had een dag eerder al gemeld dat het 5 april zou worden dus........... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 01:30
CLB schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 10:47:
Vanaf april in Duitsland zeggen ze, dus dat is 't zelfde als de One dan, dan kan ik 'm net zo goed proberen :p
Jij gehebt de gemiddelde telefoon maar 2 weken in huis volgens mij :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valt mee >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 13:13
Toch blijf ik het raar vinden dat er zoveel gezeik is door component shortage. De fabriek had al op volle toeren moeten draaien IMHO. Als ze twee weken voor launch inene zeggen *Whoooops, not gonna happen!* dan gaat er toch wat mis in je productieproces, gezien het feit dat de handsets al LANG richting de retailers had moeten gaan :/

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Hmmm, dit is na wat kritieken op de camera een uitgelezen kans op de firmware nog iets te verbeteren. Ik denk dat er iets meer achter het uitstel van deze telefoon zit.

Misschien loopt hij straks wel op 1,9Ghz ipv 1,7Ghz... Zodat hij sneller is dan de S4 })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 14:41
BorgMan schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:43:
Toch blijf ik het raar vinden dat er zoveel gezeik is door component shortage. De fabriek had al op volle toeren moeten draaien IMHO. Als ze twee weken voor launch inene zeggen *Whoooops, not gonna happen!* dan gaat er toch wat mis in je productieproces, gezien het feit dat de handsets al LANG richting de retailers had moeten gaan :/
Ik ben het met je eens. Echt gigantisch onprofessioneel dat zo'n groot bedrijf zich niet eens aan een release-datum kan houden en dat ook zo kort van te voren weet te informeren aan haar klanten.

Aan de andere kant, nu heb ik wel wat meer tijd om te beslissen of het toch de S4 wordt... :O
Bullet NL schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:55:
Hmmm, dit is na wat kritieken op de camera een uitgelezen kans op de firmware nog iets te verbeteren. Ik denk dat er iets meer achter het uitstel van deze telefoon zit.

Misschien loopt hij straks wel op 1,9Ghz ipv 1,9Ghz... Zodat hij sneller is dan de S4 })
Misschien zien we er straks een "gewone" 8MP camera in, net als de One voor China. :X

[ Voor 5% gewijzigd door M-en-M op 09-03-2013 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Ik denk dat als je hem bij Amazon.co.uk had besteld dat je hem wel op tijd krijgt, lijkt me namelijk logisch dat ze eerst de grote verkopers bevoorraden voordat ze de kleinere Nederlandse bedrijfjes bevoorraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

rjpurk schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:15:
Ik denk dat als je hem bij Amazon.co.uk had besteld dat je hem wel op tijd krijgt, lijkt me namelijk logisch dat ze eerst de grote verkopers bevoorraden voordat ze de kleinere Nederlandse bedrijfjes bevoorraden
Alhoewel dat een logisch verhaal zou zijn, hoeft dat niet zo te zijn. Saturn/Mediamarkt is toch ook een behoorlijk groot concern, maar daar is de datum ook al opgeschoven naar april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saturn.de leverbaar over 4 weken 599,-
saturn.nl vanaf 18-3 699,-

Zou toch hetzelfde moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
www.techzine.nl/nieuws/33...ltrapixel-tekokorten.html

Hij hoeft niet helemaal vertraagd te zijn misschien kunnen ze leveren in een kleine hoeveelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Verwijderd schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:46:
saturn.de leverbaar over 4 weken 599,-
saturn.nl vanaf 18-3 699,-

Zou toch hetzelfde moeten zijn...
Ik vrees dat die laatste z'n website nog moet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:45
Bullet NL schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:55:

Misschien loopt hij straks wel op 1,9Ghz ipv 1,7Ghz... Zodat hij sneller is dan de S4 })
Liever niet eigenlijk, we hebben al die cpu kracht helemaal nergens voor nodig, alleen de gpu's lopen achter. Liever lager geclocked en beter batterij duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Op Coolblue.nl staat nog steeds 14-03... klopt dit nou wel of niet? :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coolblue gaf gisteren aan dat ze maandag meer te horen krijgen maar dat de geruchten waarschijnlijk waar zijn.
:-(
DennusB schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 13:29:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 13:33:
Coolblue gaf gisteren aan dat ze maandag meer te horen krijgen maar dat de geruchten waarschijnlijk waar zijn.
:-(

[...]
Als dat zo is baal ik wel weer gigantisch van HTC. Jemig man, wanneer krijgen ze die communicatie nou eens op orde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
DennusB schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 13:29:
Klopt niet, HTC brengt de One pas 2 april uit. Nog een kleine 3 weken extra wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
DennusB schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 14:25:
[...]

Als dat zo is baal ik wel weer gigantisch van HTC. Jemig man, wanneer krijgen ze die communicatie nou eens op orde :(
Ze hebben toch gisteravond bevestigd dat hij 2 april gaat uitkomen, wat klopt er dan niet aan de communicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
alwaysleft schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 16:50:
[...]

Ze hebben toch gisteravond bevestigd dat hij 2 april gaat uitkomen, wat klopt er dan niet aan de communicatie?
Beetje laat he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
true, maar beter duidelijkheid dan niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 23:38

westergas

rikkie_pc

Ach als HTC een hype probeert te creeren door met de release datum te klooien is dat aardig gelukt. Slechte publiciteit bestaat niet, toch?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Nou om ook nog even weg te nemen dat er geen branded toestellen komen, deze komen er wel, of het moet wel heel toevallig zijn dat htc bij haar 'aan de slag' website spreekt over 3 modellen van de htc one
Afbeeldingslocatie: http://s23.postimage.org/wnaxq909n/branded.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
enige wat branded zal zijn, is de bloatware op het toestel, updates zullen dan ook via de providers lopen maar fysiek zijn ze 100% identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
ArcticWolf schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 21:48:
enige wat branded zal zijn, is de bloatware op het toestel, updates zullen dan ook via de providers lopen maar fysiek zijn ze 100% identiek.
Nouja voor de mensen die updates sneller willen ontvangen neemt dit misschien de twijfel wel weg om via bv T-Mobile zelf te bestellen maar een online leverancier zoekt die de standaard versie aanbied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
M-en-M schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:59:
[...]

Ik ben het met je eens. Echt gigantisch onprofessioneel dat zo'n groot bedrijf zich niet eens aan een release-datum kan houden en dat ook zo kort van te voren weet te informeren aan haar klanten.

[...]
Het gebeurt heel erg veel bedrijven dat ze zich niet aan de release-datum kunnen houden, door bijvoorbeeld nog enkele fouten in de productie: het gebeurt zelfs marktleider Canon dat een release-datum wordt uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 13:57

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Even voor mijn begrip. Die fabrieken lopen dus flink One's te stampen. Gaan ze die echt allemaal in een magazijn leggen totdat ze helemaal klaar zijn, en ze dan pas naar NL verschepen, of sturen ze de dagelijkse of wekelijkse productie steeds onze kant op? Of zijn ze aan de slag voor andere landen en is Nederland nu eenmaal later aan de beurt?
Iemand enig idee hoe dit proces verloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Ippe Ziepe schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 22:39:
Even voor mijn begrip. Die fabrieken lopen dus flink One's te stampen. Gaan ze die echt allemaal in een magazijn leggen totdat ze helemaal klaar zijn, en ze dan pas naar NL verschepen, of sturen ze de dagelijkse of wekelijkse productie steeds onze kant op? Of zijn ze aan de slag voor andere landen en is Nederland nu eenmaal later aan de beurt?
Ik heb geen idee, maar ga er maar vanuit dat als de release datum daadwerkelijk 2 april is dat pas in het weekend van 30 maart de boel deze kant op komt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Ippe Ziepe schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 22:39:
Ik heb ooit bij DHL Excel gewerkt en daar werd gewoon de bestelling verscheept naar het desbetreffende bedrijf... ik gok dat dit ongeveer hetzelfde werkt, als een bestelling voor een land (of werelddeel > ligt aan bedrijf) klaar is wordt deze verstuurd of als er een afgesproken leverdatum is, vertrekt er een vliegtuig op die datum ook al is het niet vol (nee niet een heel vliegtuig vol met HTC One :+ )
Als er een product schaars was, werd het verdeeld over de bedrijven. HTC zal wel aangegeven hebben welke percentages van de One naar welk land/werelddeel mogen.

[ Voor 4% gewijzigd door ArcticWolf op 09-03-2013 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Het zou niet de eerste keer zijn dat toestellen eerder dan de lanceer datum geleverd worden. Ik zeg niet dat het nu gaat gebeuren maar het gebeurt regelmatig bij welk product dan ook.

Nu is het alleen nog hopen dat het bij de One gaat gebeuren.

Als WebShop X ze bij een Duitse leverancier besteld kan hij al wat eerder of later komen. Tegenwoordig komen die telefoons echt overal vandaan, als je ze als Webshop uit Duitsland haalt en je hebt ze daardoor een weekje eerder is er niemand die je kan verplichten te wachten met leveren.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Laatst online: 04-09 00:29
Donstil schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 23:59:
Het zou niet de eerste keer zijn dat toestellen eerder dan de lanceer datum geleverd worden.
Grappig het hele net staat vol met berichten dat de One waarschijnlijk vertraging oploopt, en jij gaat roepen dat het best mogelijk is dat ze eerder komen?

Ik weet het niet, maar ik acht die kans niet zo groot zullen we maar zeggen.

Ik ben al blij als de 14e alsnog doorgaat voor bv Coolblue pre-order klanten, want die betalen al de hoofdprijs voor snelle(re) levering door NL grootste HTC retailer.

[ Voor 3% gewijzigd door Clubbtraxx op 10-03-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Clubbtraxx schreef op zondag 10 maart 2013 @ 13:37:
[...]

Grappig het hele net staat vol met berichten dat de One waarschijnlijk vertraging oploopt, en jij gaat roepen dat het best mogelijk is dat ze eerder komen?

Ik ben al blij als de 14e alsnog doorgaat voor bv Coolblue pre-order klanten, want die betalen al de hoofdprijs voor snelle(re) levering door NL grootste HTC retailer.
Nee dat zeg ik juist niet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Clubbtraxx schreef op zondag 10 maart 2013 @ 13:37:
[...]

Jongens, die HTC One gaat echt niet nu donderdag geleverd worden bij pdashop.nl. Why? Wereldwijd gaat de One de komende week nog niet geleverd worden, in Duitsland Mediamarkt site staat zelfs niet eens een datum meer. Morgen zou de website trouwens aangepast worden voor de HTC One, net gebeld naar coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dat hij deze week hier niet geleverd gaat worden lijkt me idd best duidelijk maar dat de Duitse MediaMarkt er geen datum bij zet zegt me dan weer helemaal niets. Die zitten zo vaak fout, doen vaak maar wat namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormwind65
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 11:53
op de website van handtec.co.uk staat nog steeds een verwachtte datum van 14 maart, heb net ff een mailtje die kant op gedaan om te vragen of ze nog steeds verwachten om op de 14e te gaan uitleveren of dat het daar ook later wordt. ik hoop namelijk wel dat ik m volgend weekend heb :D

[ Voor 10% gewijzigd door stormwind65 op 10-03-2013 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Ik weet 't niet hoor. alle buitenlandse sites geven nog steeds de 15e
Ik vermoed dat alleen de iets kleinere landen de release zal worden uitgesteld.. Ik zelf heb hem bij
Amazon.de besteld. Ik verwacht dat ik hem gewoon donderdag binnen heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Replay256 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 18:58:
Ik weet 't niet hoor. alle buitenlandse sites geven nog steeds de 15e
Ik vermoed dat alleen de iets kleinere landen de release zal worden uitgesteld.. Ik zelf heb hem bij
Amazon.de besteld. Ik verwacht dat ik hem gewoon donderdag binnen heb..
Het heeft weinig te maken met de groote van een land. Nederland loopt qua percentage smartphone gebruikers voor op andere landen. Denk eerder dat het gewoon eerlijk verdeeld word. Ze hebben daar bij HTC op kantoor vast wel iemand zitten die uitrekent wat de beste manier van verdelen is, om op die manier de best haalbare verkoopcijfers te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G95
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-06-2024

G95

Ik heb gisteren PDAshop gemailt over de mogelijk vertraging van de HTC One.
Ik kreeg te horen dat ze donderdag hoopte met het uitleveren van de HTC One's.
Ook zeiden ze dat ze nog niks hadden gehoord van een vertraging.

Dus ik weet het nu ook niet meer: wel of geen vertraging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Laatst online: 14-07 08:35
G95 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:06:
Ik heb gisteren PDAshop gemailt over de mogelijk vertraging van de HTC One.
Ik kreeg te horen dat ze donderdag hoopte met het uitleveren van de HTC One's.
Ook zeiden ze dat ze nog niks hadden gehoord van een vertraging.

Dus ik weet het nu ook niet meer: wel of geen vertraging?
Hangt een beetje af van wie je spreekt volgens mij, het is bij Coolblue wel bekend i.t.t. jouw bericht:
Verwijderd in "HTC One - Levertijden en prijzen"

Ik denk dat morgen alle winkels worden geïnformeerd door HTC. Landen waar ook vertraging komt zullen dan ook wel bekend worden verwacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik heb contact gehad met Amazon.co.uk en hun noemde dat 15 maart zouden gaan leveren. Heb direct daar me bestelling geplaatst en verwacht word dat ik hem 18 maart binnen krijg (op me verjaardag :D ) Nou hopen dat er geen vertraging is.. Dit allemaal voor 607 euro met de Medialink.

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twijfel om te verlengen of het toestel los te kopen ,

v.b bij zelfde abbo's;

hi sim only 24x20.50 plus ongeveer 600 voor het toestel 1100 euro
hi abbo plus lease 24x44.50 1068 euro plus de waarde v.h toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Verwijderd schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:14:
twijfel om te verlengen of het toestel los te kopen ,

v.b bij zelfde abbo's;

hi sim only 24x20.50 plus ongeveer 600 voor het toestel 1100 euro
hi abbo plus lease 24x44.50 1068 euro plus de waarde v.h toestel
Als je bij Hi wilt blijven raad in sim only aan, die toestel lease zit enorm vaag in elkaar, een kennis van me had ook zo'n toestel lease en zijn toestel ging defect. Volgens het reparatiecentrum zijn schuld en nu moet hij gewoon het abo + toestellease blijven betalen zonder dat hij een nieuw toestel krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G95
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-06-2024

G95

Ik heb op alle sites gekeken via http://www.htc.com/nl/smartphones/htc-one/#pre-order

En de winkels die een datum geven zeggen allemaal 15 maart/half maart/week 11.
Dus ik denk dat er helemaal geen vertraging is, maar ik kan het ook fout hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net voor het weekend mocht het bekend worden gemaakt, winkels hebben geen tijd gehad om te updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
CLB schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:28:
Net voor het weekend mocht het bekend worden gemaakt, winkels hebben geen tijd gehad om te updaten :)
Coolblue werkt ook gewoon op Zaterdag. Dus dat is onzin :)
Heb Coolblue maar even een mail gestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oja, want in het weekend werken developers ook, uhm nee, niet altijd dus :)

Whatabout Coolblue: Vanmiddag? Vanavond? postte er iemand dat hij mail had gehad,
vertraagd, morgen wordt de website geupdatet, maar kan desbetreffende post niet meer vinden... :?

EDIT:
alwaysleft schreef op zondag 10 maart 2013 @ 14:53:
Morgen zou de website trouwens aangepast worden voor de HTC One, net gebeld naar coolblue.

[ Voor 84% gewijzigd door CLB op 10-03-2013 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
CLB schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:46:

Whatabout Coolblue: Vanmiddag? Vanavond? postte er iemand dat hij mail had gehad,
vertraagd, morgen wordt de website geupdatet, maar kan desbetreffende post niet meer vinden... :?

EDIT:

[...]
Onzin natuurlijk een leverdatum aanpassen in Magento is echt maar 20 seconden werk. Met inloggen enz erbij.

Dat Webshops dit niet aanpassen kan maar 3 oorzaken hebben.

Of ze weten officieel nog niets want een Tweakers berichtje is voor een dergelijke shop niet voldoende natuurlijk.
Of de groothandel waar ze al jaren goed contact mee hebben beweerd wat anders omdat hij de toestellen buiten HTC NL naar Nederland haalt.
Of ze laten de datum lekker nog een weekendje staan om zo nog wat orders te genereren.

Waarschijnlijk het laatste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
CLB schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:46:

EDIT:

[...]
Is compleet onzin natuurlijk, wordt een dure grap als je bij elke wijziging een developers nog hebt...
ik zelf vermoed dat er geen (officiële) communicatie met HTC/leverancier is geweest,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Replay256 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 07:43:
[...]

Is compleet onzin natuurlijk, wordt een dure grap als je bij elke wijziging een developers nog hebt...
ik zelf vermoed dat er geen (officiële) communicatie met HTC/leverancier is geweest,
Dat denk ik ook, Maar Coolblue gaat echt niet realtime de verwachtingsdatum aanpassen. Bij toestellen die op voorraad zijn bij leveranciers of in hun eigen magazijn is dit natuurlijk anders omdat deze fysiek al aanwezig zijn.

Mogen de mensen die de webshop runnen ook weekend hebben? Kom zeg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Laatst online: 02-01 23:36
Bullet NL schreef op maandag 11 maart 2013 @ 08:22:
[...]

Dat denk ik ook, Maar Coolblue gaat echt niet realtime de verwachtingsdatum aanpassen. Bij toestellen die op voorraad zijn bij leveranciers of in hun eigen magazijn is dit natuurlijk anders omdat deze fysiek al aanwezig zijn.

Mogen de mensen die de webshop runnen ook weekend hebben? Kom zeg.....
Ben benieuwd of ze dan vandaag ook echt de levertijden gaan aanpassen. Ik verwacht van wel. Waar rook is, is vuur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Ik weet het allemaal zo nog niet, overal nieuws dat HTC one is vertraagt, (niets officieels behalve die van tweakers naar 2 april. daar heb ik ook mijn twijfels bij)
Maar geen een site die zijn datum ff aanpast, Bol.com, cooblue.nl, mediamarkt.nl enz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
op tweakers @ pricewatch staat wel overal "levertijd langer dan 12 dagen"....
Pagina: 1 ... 7 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.