Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Als je op de site(s) zelf kijkt zie je dat levertijden variërend van 1 t.m 5 dagen behalve bij centralpoint.nl staat een datum van 1 april..ArcticWolf schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:19:
op tweakers @ pricewatch staat wel overal "levertijd langer dan 12 dagen"....
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2013 09:57 ]
Same hereomgwtfbbq schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:47:
Ik heb een order staan bij Amazon.co.uk. Dispatch estimate is nog steeds 14 maartIk krijg automagisch een email als dat verandert, heb wel onlangs een mail gehad dat de Media Link eerder zou worden verstuurd.
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
GodnondejuVerwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:49:
CoolBlue Tweet zojuist ''De verwachte leverdatum van de HTC One is vertraagd en zal naar alle waarschijnlijkheid begin april worden uitgeleverd''
Ja idd wel gek dat ze niet gewoon vast 1 plukje versturen zodat iig de pre-orders vast wegzijn.M-en-M schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:42:
Vooral opvallend dat dit dus ook geld voor alle pre-orders. Het is dus niet dat HTC meer orders krijgt dan verwacht en niet genoeg kan produceren, ze kunnen gewoon niet leveren op de tijd die ze aangeven. En dan ook nog eens zo kort voor deze tijd dit doorgeven... echt bar slecht.
U heeft bij ons een pre-order geplaatst voor de HTC One. Helaas hebben wij vandaag van HTC te horen gekregen dat dit toestel niet deze week geleverd wordt. De officiële reden van de vertraging is door HTC nog niet bekend gemaakt. We wilden u echter wel zo snel mogelijk van dit nieuws op de hoogte stellen.
Als eerste geleverd
Onze verwachting is dat uw HTC One begin april geleverd wordt. Zodra we een definitieve leverdatum weten, hoort u dit direct van ons. En zodra het toestel bij ons binnen is, heeft u 'm de volgende dag als één van de eersten in Nederland in huis.
Gek genoeg heeft Fabienne het over geen officiele bevestiging van de release-datum..neem dit maar met een korreltje zout. Hoe dan ook, ben benieuwd wat HTC van plan is te doen met de actie.Fabienne: Beste Ricardo, bedankt voor uw contact met de klantenondersteuning van HTC. Kunt u mogelijk wat meer uitleg geven over wat u wilt weten over de actie?
Ricardo: Hallo, ik heb vernomen dat de HTC One is vertraagd in Nederland tot 2 april. Nu geld de actie tot 26 maart 2013. Ik was benieuwd of HTC deze actie aan gaat passen naar de nieuwe release datum.
Fabienne: Op dit moment hebben wij hier nog geen informatie over beschikbaar. Maar wanneer u de HTC One reeds besteld heeft zou u uw al kunnen aanmelden voor de actie.
Ricardo: Oke, het probleem alleen is dat er gevraagt word naar een IMEI nummer van de HTC One. Probleem is dat deze pas bekend is wanneer ik hem daadwerkelijk in handen heb.
Fabienne: Oke. Ik begrijp het. Wij hebben op het moment in ieder geval nog geen officiele bevestiging van de release-datum, of over een eventuele aanpassing van de media link actie. Ik raad u aan facebook en twitter in de gaten te houden, omdat hier alle officiele informatie snel gepubliceerd zal worden.
Rupsen, Rapsen.
En toch blijft het enorm vaag dat er overal zoveel onduidelijkheid heerst over wanneer en waarom dat ding vertraagd is.Metian schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:17:
Jammer dat HTC de release datum heeft verplaatst. Vroeg me alleen meteen af of de actie hierdoor niet in gevaar komt en/of HTC deze gaat aanpassen naar de nieuwe release datum.
[...]
Gek genoeg heeft Fabienne het over geen officiele bevestiging van de release-datum..neem dit maar met een korreltje zout. Hoe dan ook, ben benieuwd wat HTC van plan is te doen met de actie.
Wat ik wel vaag vind is dat HTC hiermee komt net een week voor de release datum en niet duidelijk is met de release datum en eventuele acties.
Veel winkels passen het pas vandaag aan of zijn tot heden nog niet eens aangepast.
Rupsen, Rapsen.
Nou ik zou het alleen maar netjes vinden als ze zeggen "Het maken van de camera-module kost gewoon meer tijd dan verwacht" ofzo. Dan weten we als consumenten iig dat ze het niet afraffelenMetian schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:21:
Vind het opzicht niet zo gek dat het vaag is, HTC wilt natuurlijk niet dood leuk gaan zitten vertellen dat er problemen zijn met de productie of het toestel zelf. Dit zou negatief effect kunnen hebben op de pre-orders.
Wat ik wel vaag vind is dat HTC hiermee komt net een week voor de release datum en niet duidelijk is met de release datum en eventuele acties.
Veel winkels passen het pas vandaag aan of zijn tot heden nog niet eens aangepast.
Vrijdag komt in ieder geval de grote concurrent op de markt. Wat dat betreft mist HTC wel haar window of opportunity. Of hebben ze zich misrekent en hadden ze verwacht dat Samsung dezelfde releaseperiode als de S3, voor de S4 had bedacht?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Terwijl ze net melden dat hij vertraagd is in een andere mail.. uhhhh?Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer: 1426738
Wij hebben op dit moment nog steeds de 14de staan op onze website omdat HTC zelf nog geen officiële verklaring heeft gegeven. Wij kunnen daarom de geruchten rond de vertraging niet bevestigen. Als de geruchten inderdaad kloppen dan zal de verwachte leverdatum worden aangepast.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Verwijderd
Uit nieuwsgierigheid nog maar even naar de supportchat gegaan en gevraagd of er leveringsproblemen verwacht waren. Reactie van de medewerker n.a.v. mijn bezorgdheid:
Verwachte bezorging tussen 16 en 18 maart!I understand. Let me check that for you.
I can confirm that there's no problem in our side.
Be assured that your order will be delivered by the delivery date given.
Precies wat ik dacht, ze hebben NL gewoon een paar weken opgeschoven om de 'grotere' markten wel te kunnen voorzien van toestellen. Vandaar dat ik verwacht dat in de UK en Duitsland het toestel gewoon op of rond de release beschikbaar komt. Niet zo slim naar mijn mening want nu kun je de potentiële HTC klanten die nu nog een S2 hebben niet voor je winnen, deze gaan dan gewoon voor de S4 die naar alle waarschijnlijkheid ook begin april op de markt komt.Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 12:23:
Zojuist een zilveren One besteld bij amazon.co.uk.
Uit nieuwsgierigheid nog maar even naar de supportchat gegaan en gevraagd of er leveringsproblemen verwacht waren. Reactie van de medewerker n.a.v. mijn bezorgdheid:
[...]
Verwachte bezorging tussen 16 en 18 maart!
[ Voor 14% gewijzigd door netblade op 11-03-2013 12:25 ]
Maar ook niet over leveringReplay256 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 12:26:
Dat denk ik ook, gelukkig heb ik de mijne vorige week bij Amazon.de besteld. nog niets gehoord over vertraging...
Er is bij Amazon.de nog geen enkele datum genoemd, dus het blijft afwachten.
Actuele status: dit product is nog niet beschikbaar, verwacht begin april
Rupsen, Rapsen.
Je hebt ook nog de Xperia ZL, misschien is dat wat voor je, vanaf april beschikbaar in Duitsland!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hmm vervelend, de ZL is een goede optie (waterdicht is geen eis voor mij) alleen deze komt waarschijnlijk nog later dan de One, dus ik zal dan helaas toch mijn geduld moeten beproeven, thanks for the headsup!CLB schreef op maandag 11 maart 2013 @ 12:58:
S4 wordt weer plastic, dat is al bekend
Je hebt ook nog de Xperia ZL, misschien is dat wat voor je, vanaf april beschikbaar in Duitsland!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Wanneer je de htc one silver/black aanklikt staat onder de technical details: special offer. Hierbij staat ook add both to basket. Eerst zal die meegerekend worden 56 pond ofzo, maar bij de check out wordt de prijs van de medialink af gehaald van de totaal prijs.wph schreef op maandag 11 maart 2013 @ 12:52:
Zit er over te twijfelen om m'n order om te zetten van Amazon.de naar Amazon.co.uk. Alleen ik kan nergens meer die gratis Medialink vinden, is die actie er niet meer?
Samsung met hun touchwizz vind ik het meest lelijkste wat er ooit voor android gemaakt is.
Samsung moet het echt niet hebben van hun interface/design. Zelfde als hun Tizen project, grafisch om te huilen
Hmm ja probleem is dat ik mijn toestel niet los wil kopen maar in combinatie met een verlenging bij T-Mobile. Of tenminste via het netwerk van T-Mobile, zolang het toestel me niet teveel kost dus importeren is helaas hier geen optie (heb geen 600/700 euro op de plank liggen).CLB schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:14:
Volgens de geruchten zelfs nog een hele dag eerder; 1 april
Zou je niet de datum van amazon.de af wachten? Je hebt hier wel het voordeel van het niet hoeven te gebruiken van een omvormer (qua stroom).Mother_Goozz schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:15:
[...]
Wanneer je de htc one silver/black aanklikt staat onder de technical details: special offer. Hierbij staat ook add both to basket. Eerst zal die meegerekend worden 56 pond ofzo, maar bij de check out wordt de prijs van de medialink af gehaald van de totaal prijs.
Samsung met hun touchwizz vind ik het meest lelijkste wat er ooit voor android gemaakt is.
Samsung moet het echt niet hebben van hun interface/design. Zelfde als hun Tizen project, grafisch om te huilen
Of krijg je bij Amazon.de geen gratis Medialink erbij?
Ik sta ook op het punt bij .de of .uk te bestellen maar ik twijfel...
Gebruik een universele USB-oplader en klaar toch, heb nog nooit opladers van fabrikanten zelf gebruiktJDL15 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:35:
Zou je niet de datum van amazon.de af wachten?
Je hebt hier wel het voordeel van het niet hoeven te gebruiken van een omvormer (qua stroom).
Ja maar dat is een grap dat is gewoon pasen en volgens mij zitten die duitser dan allemaal massaal in nederland.CLB schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:14:
Volgens de geruchten zelfs nog een hele dag eerder; 1 april
Enig idee wat ze met de UK Plug bedoelen? Twijfel ook of ik via Amazon UK zal bestellen...Mother_Goozz schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:15:
[...]
Wanneer je de htc one silver/black aanklikt staat onder de technical details: special offer. Hierbij staat ook add both to basket. Eerst zal die meegerekend worden 56 pond ofzo, maar bij de check out wordt de prijs van de medialink af gehaald van de totaal prijs.
Media Link HD Wireless HDMI Adaptor with UK Plug
STAY AWAKE!!
Aha, de uk plug gebruik je dus niet en hij zou dan sowieso moeten werken?CLB schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:31:
Engeland heeft een ander stroomnet en gebruikt een andere stekker(vorm)
STAY AWAKE!!
Jup de UK heeft alleen andere adapter voor het stopcontact. De Voltage ranges zij hetzelfde als hier 220-240V dus je kan gewoon een NL adapter erop aansluiten en werkt net zo goedThijssie909 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:39:
[...]
Aha, de uk plug gebruik je dus niet en hij zou dan sowieso moeten werken?
En het toestel is nog 60-80 euro goedkoper met zekerheid van de medialink (nou hopen op een goede levertijd dat we de rest van NL kunnen uitlache met de vertraging

Een no-name micro-usb lader van een paar dollar schijnt niet geweldig te zijn qua zuivere output, toch fijn als je er een originele of iig betrouwbare lader bij hebt.
De wijzen komen uit het Oosten!
Alleen een omvormer nodig voor die medialink dan... Of er zelf een nieuwe stekker aanmaken, dat is ook niet zo moeilijk...
€625,00 dus via Amazon.co.uk, hoge wisselkoers dus...

€609,07 bij Amazon.de zie ik, zonder HD Medialink it is
[ Voor 41% gewijzigd door CLB op 11-03-2013 15:52 ]
Ik sta op het punt hem ook te bestellen via amazon.uk (ben bij de check-out), maar vroeg me af waar je het toestel naartoe kunt sturen op het moment dat hij eventueel stuk zou gaan?
Zou dit via HTC NL dan gaan?
CanonBoy schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 16:03:
Hier het antwoord van HTC op mijn vraag of het iets uit
maakt als je de telefoon uit de UK haalt, geen probleem dus:
Maar toch, wordt je zo onwijs happy van 'n prijs van €625,00 en misschien een weekje eerder in huis?Als u een toestel koopt wat niet voor de nederlandse markt is gemaakt bestaat de kans dat er geen nederlandse taal op het toestel staat. U zou hiervoor eventueel kunnen kijken in de playstore voor een app die dit zo kunnen verzorgen. De garantie van een UK toestel geld ook in NL alleen als er onderdelen vervangen zouden moeten worden kan het gebeuren dat de repair tijd iets langer is als deze onderdelen bestel moeten worden uit de uk. Verder heeft u op een UK toestel ook 2 jaar garantie.
Dank voor je respons. Prijs is idd 625,28 maar het gaat mij om het wachten. Ik zit nu al een tijdje te teren op een gruwelijk irritante LG optimus 2x omdat ik mijn S2 verkocht om de Z of deze aan te schaffen.CLB schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:53:
[...]
[...]
Maar toch, wordt je zo onwijs happy van 'n prijs van €625,00 en misschien een weekje eerder in huis?
De Z heb ik direct doorverkocht aan mijn pa en nu zit ik door mijn eigen stommiteit al 2 maanden met deze LG.
Ik wil de One (black) gewoon ASAP, maar de retourprocedure spreekt me nog steeds niet zo aan (met name het eventueel lange wachten).
Voor die tijd ergens kijken wat het beste voor mij is HTC One i.c.m. met abo, of los.
De meneer aan de telefoon antwoordde op mijn vraag "Is de telefoon branded?" met "Nee, daar doen wij niet meer aan."
Maar in de zin die erna volgde zei hij dat alleen de MyTmobile app erop staat. juist. Toch branded dus.
De updates gaan volgens hem gewoon via de playstore.... yeah right.
Heb zelf ook mijn abbo lopen bij t-mobile en wil de HTC One hebben. Kun je mij uitleggen, als leek, wat branded inhoud? Is hij dan gesimlocked of hebben ze er andere dingen mee gedaan?
Was vaak een logo op het toestel en software aangepast met tmobile meuk erin waardoor als de fabrikant een firmware update uitbrengt je vaak maanden kan wachten op de aangepaste versier0p schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:06:
@ yannickie
Heb zelf ook mijn abbo lopen bij t-mobile en wil de HTC One hebben. Kun je mij uitleggen, als leek, wat branded inhoud? Is hij dan gesimlocked of hebben ze er andere dingen mee gedaan?
Alle behalve t-mobile.r0p schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:12:
Hmm dat is mooi kut. Is er een provider bekend die geen branded toestellen verkoopt? of ben je automatisch dan verplicht om het toestel los te kopen?
Nogmaals, als tweaker moet je toch wel zonder problemen een non branded rom er op kunnen zetten.
Haha, Thanks. Maar daar was ik wel op tijd achter gekomen hoorCLB schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:41:
Medialink werkt met 'n losse USB-kabel die in een USB-adapter moet, niks 'aanmaken' dus
gewoon bij winkels als coolblue bestellen met abor0p schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:12:
Hmm dat is mooi kut. Is er een provider bekend die geen branded toestellen verkoopt? of ben je automatisch dan verplicht om het toestel los te kopen?
Lees a.u.b. even terug, dit is zowel hier als in het discussie topic al een aantal keer voorbij gekomen!r0p schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:06:
@ yannickie
Cogitationis poenam nemo patitur
Correctie, als je bij Vodafone direct het toestel komt (ze leveren het nog niet maar dit komt nog wel) deze hebben ook een andere versie dan de standaard one (qua firmware) dus als je geen branding wilt altijd via een externe shop de boel kopen die geen vodafone versie aanbied.SAWYER schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:14:
[...]
Alle behalve t-mobile.
Nogmaals, als tweaker moet je toch wel zonder problemen een non branded rom er op kunnen zetten.
Vodafone in Nederland levert al een jaar of 3 geen branded toestellen meer.netblade schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:23:
[...]
Correctie, als je bij Vodafone direct het toestel komt (ze leveren het nog niet maar dit komt nog wel) deze hebben ook een andere versie dan de standaard one (qua firmware) dus als je geen branding wilt altijd via een externe shop de boel kopen die geen vodafone versie aanbied.
Alle HTC One X/X+/V/S etc toestellen waren niet branded via vodafone.
In Nederland is alleen t-mobile daar nog actief in.
Hmm vreemd dat ik dan toch onder https://start.htcsense.com/#countries toch een vodafone versie zie staan, maar we zullen zienSAWYER schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:34:
[...]
Vodafone in Nederland levert al een jaar of 3 geen branded toestellen meer.
Alle HTC One X/X+/V/S etc toestellen waren niet branded via vodafone.
In Nederland is alleen t-mobile daar nog actief in.
Ik mik bij een goed werkend toestel direct de standaard htc stock erop, heb geen behoefte aan myt-mobile en aanverwante logo's en ringtones
[ Voor 12% gewijzigd door netblade op 11-03-2013 16:38 ]
Ze bestaan inderdaad, maat van me heeft ook een branded One X van Vodafone. Uit eindelijk (wanneer je de keus heb) zou ik gewoon lekker gaan voor een non-branded.CLB schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:38:
Dat is ook onzin, zijn genoeg mensen met 'n Vodafone branded HTC hoor, check bv Jelly Bean update topic
* Metian heeft nog nooit branded telefoon gehad en zal het ook nooit hebben.
Rupsen, Rapsen.
Als het toestel fysiek hetzelfde is zonder logo's and such en je bent bekend genoeg met adb en de rootprocedures zou ik persoonlijk mooi die extra centjes bij een verlenging in mn zak steken, maargoed dat ben ikMetian schreef op maandag 11 maart 2013 @ 17:08:
[...]
Ze bestaan inderdaad, maat van me heeft ook een branded One X van Vodafone. Uit eindelijk (wanneer je de keus heb) zou ik gewoon lekker gaan voor een non-branded.
* Metian heeft nog nooit branded telefoon gehad en zal het ook nooit hebben.
* netblade haalt bijna altijd branded toestellen en is er 9/10x erg blij mee met een orginele htc rom (of een betere custom rom zoals op mijn desire z)
[ Voor 12% gewijzigd door netblade op 11-03-2013 17:20 ]
Zijn ze daar tegenwoordig op aan het letten dan? Ik probeer altijd de officele manier van HTC te vermijden zodat ze nergens kunnen registeren of ik de bootloader unlocked heb of nietCLB schreef op maandag 11 maart 2013 @ 17:21:
Dat ben jij ja, bij de One X was het in veel gevallen gelijk eind garantie, dat is niet altijd handig
Dus dat wordt nog ff wachten... jammer genoeg.
Oei dan wordt het toch even met de stock t-mobile aanrommelen. Thanks for the headsupCLB schreef op maandag 11 maart 2013 @ 17:24:
De bootloader kon je bij de vorige Ones alleen ontgrendelen via 'n speciale website van HTC
Thanks even doorgelezen en toch maar tot de conclussie gekomen even voorzichtig aan te doen met de bootloader.CLB schreef op maandag 11 maart 2013 @ 18:10:
Hier kun je wat info vinden: [HTC One X] Rooten & Custom ROM's
De reden dat ik er om vroeg is omdat de Desire Z die ik nu heb sinds het begin af aan al weinig updates kreeg, daarom kies ik nu voor het nieuwste van het nieuwste in de high end zodat ik zeker weet dat ik in ieder geval nog een aantal updates krijg zonder dat ik de boel moet rooten. Wellicht een beetje offtopic maar met een custom rom (wel met sense, ben sense addict) op android 4.0.4 haal ik een veel hogere batterijtijd dan de stock, de stock mag ik inmiddels na 8 uur zonder eigenlijk wat gedaan te hebben al aan het infuus hangen terwijl de custom die ik nu draai toch wel een werkdag mee gaat (7 uur weg 7 uur thuis)
Gelukkig lees ik erg goede berichten over de batterij dus dat moet met dit model helemaal goedkomen
[ Voor 5% gewijzigd door netblade op 11-03-2013 19:45 ]
Weet iemand of er op een Duitse One de NL of Engelse taal kan worden geselecteerd? Ik wil niet met een Duitse telefoon komen te zitten....CLB schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:53:
[...]
[...]
Maar toch, wordt je zo onwijs happy van 'n prijs van €625,00 en misschien een weekje eerder in huis?
ben benieuwd,
NICE!Replay256 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 08:44:
Net te horen gekregen dat de mijne zaterdag 16e anders maandag 18e binnen krijg, besteld bij amazon,de.
ben benieuwd,
Op welke datum heb je besteld?
Ook in Duitsland is de voorraad zeer beperkt, zie ook hier:Senor Sjon schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 09:16:
UK en DE zijn natuurlijk grote markten. Als Benelux/Nederland worden we steeds vaker overgeslagen. Kijk maar naar de Nexus en andere HTC toestellen. Een beetje nare tendens als je het mij vraagt.
http://geizhals.de/htc-one-32gb-silber-a907222.html
Nergens nog voorraad. Alleen Amazon.de die dus blijkbaar enkele pre-orders uitlevert, maar ook niet alles.
De wijzen komen uit het Oosten!
Hier exact hetzelfde, met z'n allen wachten vind ik niet zo erg, maar als er echt uitgeleverd gaat worden, dan vliegt m'n geduld achteruit.NoepZor schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 09:56:
Ik heb 1 maart besteld via amazon.de, maar nog geen datum te horen gekregen, hopelijk zit er een beetje schot in de zaak en krijg ik hem zsm, kan niet meer wachten
Actuele status: dit product is nog niet beschikbaar, verwacht 16 april
GSMWIJZER
Same here. Ik ben helemaal niet ongeduldig, behalve als ik moet wachten!wph schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:01:
[...]
Hier exact hetzelfde, met z'n allen wachten vind ik niet zo erg, maar als er echt uitgeleverd gaat worden, dan vliegt m'n geduld achteruit.
@Henske: 16 April? Damn het moet niet gekker worden.... Dan ga ik waarschijnlijk toch mijn pre-order intrekken en nog even rustig de boot afwachten.
Around here, something radiates. (Counting Crows)
Ik weet niet wie van jullie hier ook op XDA zit, maar ik heb daar een topic geopend voor mensen die een pre-order hebben bij Amazon.de. Hier zitten namelijk toch iets minder Duitsers
Voorlopig heb ik twee antwoorden, allebei nog geen mail, maar allebei later besteld dan jij.
Ik ook wacht al 2 maanden, eerst ging mij voorkeur naar de XZ. deze gepreorderd bij SaturnVoronwë schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:32:
[...]
Same here. Ik ben helemaal niet ongeduldig, behalve als ik moet wachten!
@Henske: 16 April? Damn het moet niet gekker worden.... Dan ga ik waarschijnlijk toch mijn pre-order intrekken en nog even rustig de boot afwachten.
kon ik nog paar weken wachten uiteindelijk na deze bij BC fysiek gezien te hebben toch afgehakt wegens de scherm en de accu, order gecanceld en de HTC bij Amazon besteld. is echt lang als je 2 maanden lang weer een nokia moet gaan gebuiken,,

64GB zilver helaas nog niet: http://geizhals.de/eu/htc-one-64gb-silber-a908392.htmlwph schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 09:21:
[...]
Ook in Duitsland is de voorraad zeer beperkt, zie ook hier:
http://geizhals.de/htc-one-32gb-silber-a907222.html
Nergens nog voorraad. Alleen Amazon.de die dus blijkbaar enkele pre-orders uitlevert, maar ook niet alles.
64GB zwart een enkele aanbieder: http://geizhals.de/htc-one-64gb-schwarz-a908385.html €770,00
* CLB wants 64GB
Dit topic gaat over levertijden en prijzen!Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:02:
http://www.gsmpedia.nl/ht...ort-hoog-in-batterij-test
Ook niet onbelangrijk:)
En dat hoort hier natuurlijk: [HTC One] Ervaringen en DiscussieCLB schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:54:
Dat komt uit een andere review die al eerder gepost was,
dit is gewoon een artikeltje over die benchmarks.
LinkjeSenor Sjon schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 09:16:
UK en DE zijn natuurlijk grote markten. Als Benelux/Nederland worden we steeds vaker overgeslagen. Kijk maar naar de Nexus en andere HTC toestellen. Een beetje nare tendens als je het mij vraagt.
Wat ik niet begrijp, want Nederland loopt toch wel degelijk voor
waar tientallen miljoenen gebruikers rondbanjeren met 'n smartphone, toch wel stukken kleiner
Leuk zo onderzoek, maar ik denk dat HTC zelf echt wel weet/waar welke markten de voorkeur krijgen/hebben.rjpurk schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:08:
[...]
Linkje
Wat ik niet begrijp, want Nederland loopt toch wel degelijk voor
Ik zeg toch ook niet dat HTC evenveel toestellen naar Nederland moet sturen dan dat ze naar Duitsland/UK sturen... Verdeel het dan netjes onder alle landen.CLB schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:10:
Dat zal best, maar met een paar miljoen eindgebruikers is de markt in vergelijking met Duitsland,
waar tientallen miljoenen gebruikers rondbanjeren met 'n smartphone, toch wel stukken kleiner
STAY AWAKE!!
Universele lader of een oude lader gebruiken. Alle Android telefoons hebben dezelfde aansluiting, dus neem aan dat je die nog wel ergens hebt liggen.Thijssie909 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:26:
Via Amazon UK bestellen levert dus wel wat problemen op qua stekkers, ook met de oplader waarschijnlijk?
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.