Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:46
wph schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:18:
[...]

Scherm en accu kapot is beide niet zo'n probleem. Als t scherm kapot is, kan je in ADB en fastboot een heleboel doen. Accu kapot: hang je toestel aan de usb poort.

Is er nog meer kapot dan is de kans dat ze ooit uitvinden dat je geroot hebt niet zo heel groot, dan gaat er meestal een heel nieuw main board in.
Komt overeen met mijn ervaringen van mijn HTC hero en Desire Z, het enige wat ze standaard wel doen is hun firmware er op terug flashen dus de root procedure zal dan opnieuw moeten worden uitgevoerd.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexxexium
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 20:44
Fixer schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:22:
Dat is altijd praktisch altijd zo. Een bedrijf als Phoneshop krijgt sowieso meer geld van de desbetreffende provider als ze een nieuwe klant aandragen dan wanneer een contract verlengt alleen wordt.

Zodoende kan een bedrijf als Phoneshop meer korting geven op de telefoon als je een nieuw contract afsluit.
Dat is natuurlijk complete BS. Als je kan verlengen betekent dit dat het huidige contract (bijna) afgelopen is. Als klant kan je dan natuurlijk gewoon je huidige contract opzeggen en een nieuwe aangaan bij dezelfde provider. Om zodoende wel een normale toestelprijs te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Nexxexium schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:47:
[...]

Dat is natuurlijk complete BS. Als je kan verlengen betekent dit dat het huidige contract (bijna) afgelopen is. Als klant kan je dan natuurlijk gewoon je huidige contract opzeggen en een nieuwe aangaan bij dezelfde provider. Om zodoende wel een normale toestelprijs te krijgen.
Volgens mij ben je dan je nummer kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 01:30
Ik ben er inmiddels wel uit dat ik deze telefoon bij coolblue zou bestellen, i.c.m. een tele2 smartmix 300.
Dan kom ik uit op een gemiddelde van 38 euro per maand ongeveer. Best veel geld, maar wel reeel.

Alleen nu de moeilijke keuze:
• Wachten tot 14 maart, zodat je weet wat de S4 wordt, en dus kunt beslissen welke van de 2 je wil. (Maar geen gebruik meer kunnen maken van de media-link actie. Wat ik niet als probleem zie, maar wel als "jammer".
• Of: nu bestellen en gokken dat de S4 niet beter wordt. Maar dan nog kiezen tussen zilver en zwart... Moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07 08:35
yannickie111 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:35:
Ik ben er inmiddels wel uit dat ik deze telefoon bij coolblue zou bestellen, i.c.m. een tele2 smartmix 300.
Dan kom ik uit op een gemiddelde van 38 euro per maand ongeveer. Best veel geld, maar wel reeel.

Alleen nu de moeilijke keuze:
• Wachten tot 14 maart, zodat je weet wat de S4 wordt, en dus kunt beslissen welke van de 2 je wil. (Maar geen gebruik meer kunnen maken van de media-link actie. Wat ik niet als probleem zie, maar wel als "jammer".
• Of: nu bestellen en gokken dat de S4 niet beter wordt. Maar dan nog kiezen tussen zilver en zwart... Moeilijk...
Volgens mij kan je vanaf de release ook nog gewoon even gebruik maken van de medialink actie. Loopt voor aankopen tot en met 26 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
-aad- schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:41:
[...]
Volgens mij kan je vanaf de release ook nog gewoon even gebruik maken van de medialink actie. Loopt voor aankopen tot en met 26 maart.
Als dit zo is zou ik erg blij zijn!
Op de actie-website staat het een beetje verwarrend/onduidelijk vind ik.

Eerst staat er heel groot bovenaan (en in het plaatje):
Koop nu voor 27 maart de HTC One en ontvang de HTC Media Link HD t.w.v € 89,95 gratis!
Dit zou in mijn geval positief zijn.

Een stukje naar onder staat:
Pre-orderactie
Vanaf 20 februari t/m 14 maart 2013 kun je de nieuwe HTC One
in pre-order aanschaffen. Met je pre-order aankoopbewijs kan je
kosteloos een HTC Media Link HD aanvragen via deze site.
Dus...

Ik ga even uit van het eerste. Think positive 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:40
Ik heb zojuist mijn bestelling geplaatst bij de Duitse Mediamarkt, kan ik er meteen een avondje Düsseldorf aan vastplakken :-)
Ik heb even een neppe Duitse postcode moeten gebruiken maar moet hem toch daar afhalen dus maakt niet uit. Verwachte leverdatum is 15maart dus ben benieuwd.
Heb overigens de zilveren besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Bullet NL schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:45:
[...]

Dat gaat nog al lastig op moment dat je scherm kapot is, de accu defect is of ander ongerief waardoor je hem niet meer kan opstarten...

Ik zie het zelf niet zo zeer als probleem, maar het is en blijft een feit dat er altijd omstandigheden kunnen zijn waardoor je telefoon zo defect raakt dat je er niets meer mee kan. Wanneer ze na herstellen er achter komen dat je zelf met de software heb zitten rommelen kan dit wel eens tot vervelende rekeningen leiden.
Het rooten, bootloader unlocken of custom rom installeren op elke HTC apparaat zal totaal geen effect hebben op je garantie.

Het enige wat effect kan hebben op garantie is als je je toestel brickt door flashen etc. Maar de kans daarop is toch wel heel erg klein.

http://android-revolution...r-or-flashing-custom.html

[ Voor 5% gewijzigd door SAWYER op 07-03-2013 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
yannickie111 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:52:
[...]

Als dit zo is zou ik erg blij zijn!
Op de actie-website staat het een beetje verwarrend/onduidelijk vind ik.

Eerst staat er heel groot bovenaan (en in het plaatje):

[...]

Dit zou in mijn geval positief zijn.

Een stukje naar onder staat:

[...]

Dus...

Ik ga even uit van het eerste. Think positive 8)
Wat begrijp je niet? Het toestel zou vanaf 14 maart in de winkels moeten liggen, alles wat t/m 14 maart besteld wordt is dus een pre-order. Vanaf 14 maart t/m 27 maart kan je het toestel "gewoon" aanschaffen

Zowel pre-orders als mensen die hem vanaf 14 maart in de winkel kopen kunnen zich registeren voor de gratis Medialink (zo lang de voorraad strekt).....
SAWYER schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 01:30:
[...]

Het rooten, bootloader unlocken of custom rom installeren op elke HTC apparaat zal totaal geen effect hebben op je garantie.

Het enige wat effect kan hebben op garantie is als je je toestel brickt door flashen etc. Maar de kans daarop is toch wel heel erg klein.

En omdat dit bricken nog wel eens voorkomt onder de Tweakers waarschuwen wij daar altijd voor. Feit is dat je door een toestel kan voorzien van software wat schade kan toe brengen aan je telefoon. Je raakt je garantie kwijt, dat zijn niet mijn woorden maar wel die van HTC op moment dat je de bootloader unlockt.

[ Voor 31% gewijzigd door Bullet NL op 07-03-2013 01:50 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:04

duderuud

Sliden is koel

SAWYER schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 01:30:
[...]

Het heeft wel degelijk invloed op je garantie, ik weet er alles van! Lees mijn chatlogs maar eens:
Problemen en garantie-afhandelingen van de HTC One X

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Bullet NL schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 01:47:
[...]

Wat begrijp je niet? Het toestel zou vanaf 14 maart in de winkels moeten liggen, alles wat t/m 14 maart besteld wordt is dus een pre-order. Vanaf 14 maart t/m 27 maart kan je het toestel "gewoon" aanschaffen

Zowel pre-orders als mensen die hem vanaf 14 maart in de winkel kopen kunnen zich registeren voor de gratis Medialink (zo lang de voorraad strekt)....
Ze noemen het een pre-order actie. En bestellingen na 14 maart zijn toch echt geen pre-orders meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
duderuud schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 03:01:
[...]

Het heeft wel degelijk invloed op je garantie, ik weet er alles van! Lees mijn chatlogs maar eens:
Problemen en garantie-afhandelingen van de HTC One X
Hoe is dat nu afgelopen? Heeft HTC ook klaar-terwijl-u-wacht reparaties zoals volgens mij Vodafone met Samsung heeft?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
yannickie111 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 08:14:
[...]

Ze noemen het een pre-order actie. En bestellingen na 14 maart zijn toch echt geen pre-orders meer.
Ze houden gewoon wat overlap aan..... Veel mensen willen een toestel toch eerst even zelf zien/vasthouden. Niet mis mee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Bullet NL schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 08:54:
[...]
Ze houden gewoon wat overlap aan..... Veel mensen willen een toestel toch eerst even zelf zien/vasthouden. Niet mis mee toch?
Ik ben er daar 1 van.
Ik ben er dus erg blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlyxe
  • Laatst online: 10-03-2018
Ik heb hem bij Expansys besteld. Ze schrijven logischerwijs nog niks van de CC af. Als ze de telefoon binnen hebben, dan zullen ze contact opnemen en vragen of de bestelling nog geleverd moet worden. Oftewel je kan er altijd nog van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormwind65
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 11:53
V&A hoort in V&A, nooit in een topic.

[ Voor 86% gewijzigd door janvanduschoten op 07-03-2013 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo beniuewd wat voor leuks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormwind65
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 11:53
Offtopic, dus weg.

[ Voor 77% gewijzigd door janvanduschoten op 07-03-2013 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelio86
  • Laatst online: 18:49
Damn... Zojuist mail van Typhone gehad dat het toestel waarschijnlijk vertraagd is en pas in week 12 geleverd gaat worden... Ik had een zwarte gepreorderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:35
Roelio86 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 15:04:
Damn... Zojuist mail van Typhone gehad dat het toestel waarschijnlijk vertraagd is en pas in week 12 geleverd gaat worden... Ik had een zwarte gepreorderd.
Ach, als het ipv de 15e in week 11 de 18e in week 12 is valt het allemaal nog wel mee toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelio86
  • Laatst online: 18:49
Dat is waar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valeer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-06 10:11
moca schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 19:17:
De Htc One is vertraagd. Pas 5 april leverbaar helaas!
Hoe kom je aan die info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
De Htc One is idd vertraagd. 5 april pas leverbaar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
Heb het van een zeer betrouwbare bron binnen KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk toch maar afgezien van de pre-order bij Expansys vanwege de vele negatieve shop-revieuws. Opgebeld naar het telefoonnummer die in de mail stond. Dan wordt je in de wacht gezet en na een paar minuten verbonden met een Engels sprekende vrouw met een verbindingskwaliteit om van te huilen. Uiteindelijk toch alles geregeld.

Ik denk dat ik toch maar ga verlengen bij T-mobile. Heb een chatsessie gehad met een verkoopadviseur en zij wist mij te vertellen dat wanneer je het toestel i.c.m. een abonnement besteld bij hun in de webshop je de gewone versie van het toestel krijgt en dus niet de branded versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moca schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 19:20:
De Htc One is idd vertraagd. 5 april pas leverbaar helaas.
Bij welke provider/webstore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
is de one zo gewild? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
Verwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 19:28:
[...]

Bij welke provider/webstore?
Heb het van iemand binnen KPN. Baal zelf ook behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Misschien vertraagd bij KPN. Dat komt wel vaker voor.
Vaak weet "het internet" eerder dat producten vertragen dan bedrijven als KPN en dergelijke dus we wachten vol hoop af.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
ik hoop het wel, dan kan HTC toch nog wat wegsnoepen bij de SGSIV verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 15:56
Ach, is er iemand die serieus aan 15 maart dacht?
Als ik iets heb geleerd van HTC dan is het wel dat ze de release vaak uitstellen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
Donstil schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 19:39:
Misschien vertraagd bij KPN. Dat komt wel vaker voor.
Vaak weet "het internet" eerder dat producten vertragen dan bedrijven als KPN en dergelijke dus we wachten vol hoop af.
Heb dit niet van zomaar iemand, baal zelf ook enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-09 13:49
Henkske schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 19:55:
Ach, is er iemand die serieus aan 15 maart dacht?
Als ik iets heb geleerd van HTC dan is het wel dat ze de release vaak uitstellen:)
Ik wacht eerst maar even op HTC die het bevestigd, iemand hier op het forum (of bij KPN) kan wel meer zeggen, maar zonder bewijs geloof ik het iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 20:34
Deze knul is nu heel erg verdrietig....... snik snik. Dat is nog maand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
Roelio86 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 15:04:
Wanneer heb je de pre order geplaatst? Misschien door populariteit dat ze niet genoeg toestellen krijgen om iedereen gelijk te voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
moca schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 19:56:
[...]

KPN is vaker laat met het leveren van nieuwe toestellen.
Dat KPN laat is zegt dus niets over de leverbaarheid van het toestel via andere partijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
moca schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 19:56:
[...]

Ik geloof er niet zoveel van eerlijk gezegd. Mocht het wel zo zijn dan lijkt het me eerder dat het een provider issue is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
Ik heb bij Belsimpel gevraagd wat hun verwachting is voor wanneer ze kunnen leveren. Heb daar een pre-order lopen voor de zwarte. Morgen reactie als het goed is. Ik zou er ook niet zo blij mee zijn. Geen halszaak, maar heb er al helemaal naar toe geleefd dat ik hem volgend weekend heb...

[ Voor 6% gewijzigd door -aad- op 07-03-2013 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
Lees het volgende:

http://www.techinvestorne...h-9-earlier-than-expected

Dus misschien valt het wel allemaal wel mee!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

-aad- schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:39:
Ik heb bij Belsimpel gevraagd wat hun verwachting is voor wanneer ze kunnen leveren. Heb daar een pre-order lopen voor de zwarte. Morgen reactie als het goed is. Ik zou er ook niet zo blij mee zijn. Geen halszaak, maar heb er al helemaal naar toe geleefd dat ik hem volgend weekend heb...
Ik heb vanmiddag Belsimpel een mail gestuurd hierover, ik kreeg te horen dat de levertijd ongeveer 2 weken is..

[ Voor 31% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 08-03-2013 09:45 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valeer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-06 10:11
-aad- schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:39:
Same here. Ben benieuwd wat voor antwoord je krijgt. Ik kreeg van de week 20 maart te horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
valeer schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:55:
[...]

Same here. Ben benieuwd wat voor antwoord je krijgt. Ik kreeg van de week 20 maart te horen!
Andere forum ( xda-developers.com) gelezen dat in Duitsland de htc al wordt uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Replay256 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:58:
[...]

Andere forum ( xda-developers.com) gelezen dat in Duitsland de htc al wordt uitgeleverd.
Heb familie in Duitsland die te horen heeft gekregen dat zijn HTC One vanaf 15 maart geleverd kan worden. Wellicht dat hij bij andere providers nu al leverbaar is. Who knows :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Fixer schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:04:
[...]

Heb familie in Duitsland die te horen heeft gekregen dat zijn HTC One vanaf 15 maart geleverd kan worden. Wellicht dat hij bij andere providers nu al leverbaar is. Who knows :)
In dit geval o2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
Heeft iemand trouwens al een telefoon of dummy in een winkel gezien? Ik zie dat in Londen en omstreken al een aantal locaties te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
Helaas de reactie van Belsimpel:
De levertijd is inderdaad vertraagd. De HTC One zal over twee weken uitgeleverd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
-aad- schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:36:
Helaas de reactie van Belsimpel:

[...]
Dit is dan toch anders dan 5 april, dit is een weekje vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Voor mij persoonlijke zou een vertraagde levering van de One niet zoveel uit maken.
Alleen hoe gaat dit met de Media link actie?
Voor deze actie moet je hem voor 27 maart bestellen, maar om de media link aan te vragen heb je een IMEI nummer nodig... Iemand meer info?

En zou de One vanaf 15 maart o.i.d. wel te zien (en voelen) zijn in winkels als belcompany en media markt? (Een echte One of een dummy maakt niet uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
yannickie111 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 22:04:
Voor mij persoonlijke zou een vertraagde levering van de One niet zoveel uit maken.
Alleen hoe gaat dit met de Media link actie?
Voor deze actie moet je hem voor 27 maart bestellen, maar om de media link aan te vragen heb je een IMEI nummer nodig... Iemand meer info?

En zou de One vanaf 15 maart o.i.d. wel te zien (en voelen) zijn in winkels als belcompany en media markt? (Een echte One of een dummy maakt niet uit)
Als het maar een week vertraging is maakt het voor de medialink niet veel uit. Je hebt tot 10 april om je daarvoor te registreren. Zolang je de One voor 27 maart hebt besteld geen probleem dus. Als hij veel meer vertraging heeft, bijvoorbeeld toch de eerder genoemde 5 april, ga ik er wel van uit dat ze de data oprekken.

Ik zou het wel mooi vinden als hij inderdaad al wel eerder te voelen is. :) Volgende weekend maar even bij de mediamarkt kijken...

[ Voor 6% gewijzigd door -aad- op 07-03-2013 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Gelukkig heeft pdashop.nl hem nog op 14 maart staan de HTC One, hoewel ik geruchten idd lees dat de review versies ook nog lang niet klaar zijn op xda forum. Dan toch nog 2 weekjes wachten? Maakt het alleen maar spannender :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Heb geen zin meer om te wachten ;) ben mijn Nokia Lumia 920 echt helemaal zat.

We hopen nog maar op een release week 11/12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Zo te zien worden de eerste in Duitsland al verscheept, wellicht bij ons ook wat eerder? http://forum.xda-develope...?p=38873346&postcount=161

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 23:41
-aad- schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:16:
Heeft iemand trouwens al een telefoon of dummy in een winkel gezien? Ik zie dat in Londen en omstreken al een aantal locaties te vinden zijn.
klopt. heb in bristol afgelopen dinsdag een promo display gezien met dummy van beide kleuren. niet werkend uiteraard maar kon wel de kleuren vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Als ik die reviews zo lees dan ben ik er wel over uit, dit wordt hem :)
Ik zit erover te denken om de telefoon via Amazon te bestellen, voor degene die ook via Amazon bestellen, hebben jullie die via de UK of Duitsland? Enige indicatie wanneer die in Duitsland geleverd wordt?

[ Voor 8% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 08-03-2013 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Mother_Goozz schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 09:49:
Ik zit erover te denken om de telefoon via Amazon te bestellen, voor degene die ook via Amazon bestellen, hebben jullie die via de UK of Duitsland? Enige indicatie wanneer die in Duitsland geleverd wordt? Staat nog geen leverdatum, in de UK staat 15 maart.
ik heb Expansys gecanceld na alle negatieve geluiden (zelf ook ondervonden.) een paar keer gebeld te hebben die gasten zijn echt onbeschoft.
meerdere malen gevraagd voor een wijziging na drie malen bellen en mailen nog steeds geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

:-( 8)
Replay256 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:02:
[...]

ik heb Expansys gecanceld na alle negatieve geluiden (zelf ook ondervonden.) een paar keer gebeld te hebben die gasten zijn echt onbeschoft.
meerdere malen gevraagd voor een wijziging na drie malen bellen en mailen nog steeds geen reactie.
Misschien beetje lomp, maar een webshop waar het keuzemenu door iemand ingesproken is die slecht nederlands praat vertrouw ik echt niet (i.c.m. met de slechte reviews) Waar ga jij hem bestellen? Voor 70-80 euro minder wil ik hem wel in het buitenland bestellen :p

[ Voor 15% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 08-03-2013 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 15:39
Mother_Goozz schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 09:49:
Ik zit erover te denken om de telefoon via Amazon te bestellen, voor degene die ook via Amazon bestellen, hebben jullie die via de UK of Duitsland? Enige indicatie wanneer die in Duitsland geleverd wordt?
Ik heb 'm bij Amazon.co.uk besteld. Krijg je meteen die Media Link erbij. Wel even rekening houden met het feit dat je wss UK stekkers krijgt als je 'm daar bestelt :) Kost je 607 euro inclusief verzenden overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
Heb zojuist contact gehad met HTC Nederland en die geven aan nog niks over een eventuele vertraging gehoord te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

omgwtfbbq schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:13:
[...]

Ik heb 'm bij Amazon.co.uk besteld. Krijg je meteen die Media Link erbij. Wel even rekening houden met het feit dat je wss UK stekkers krijgt als je 'm daar bestelt :) Kost je 607 euro inclusief verzenden overigens.
Vet, dank voor je reactie! Had niet gezien dat daar de medialink mee geleverd werd :)

Modbreak:Het is op GoT niet toegestaan om afspraken te maken om "gezamenlijk" iets in te kopen, dit werkt fraude in de hand!

Edit: als je in de amazon.co.uk besteld loop je dan ook het risico dat wanneer die in NL komt gecontroleerd wordt en nog een keer belasting moet betalen ervoor? Of is dat alleen voor buiten europa bestellingen?

[ Voor 32% gewijzigd door Bullet NL op 08-03-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit even te kijken maar als je voor 1 jaar een abbo neemt bij coolblue smartmix 450 tele2 XXL internet ben je in totaal 816 kwijt boel geld maa dan kun je weer nieuw toestel nemen en dan is de one best nog veel waard ,of je abbo zwaar naar beneden bijstellen.
Zie ik dit goed of zie ik iets over het hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Mother_Goozz schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:11:
:-( 8)
[...]

Misschien beetje lomp, maar een webshop waar het keuzemenu door iemand ingesproken is die slecht nederlands praat vertrouw ik echt niet (i.c.m. met de slechte reviews) Waar ga jij hem bestellen? Voor 70-80 euro minder wil ik hem wel in het buitenland bestellen :p
Net bij Amazon.de besteld voor 609.- ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij MTV-mobile krijg je Urbeats en je kunt de HD Medialink ook nog aanvragen:
Afbeeldingslocatie: https://shop.mtvmobile.nl/image/00083/m5banner/HTC_One-feature.png

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bij Amazon.de besteld voor 609.- ;)
Krijg je daar ook een HD medialink gratis erbij net als bij Amazon.co.uk?
Anders is het voor mij de afweging tussen een Nederlandse stekker en een medialink...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 23:38

westergas

rikkie_pc

Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:28:
Zit even te kijken maar als je voor 1 jaar een abbo neemt bij coolblue smartmix 450 tele2 XXL internet ben je in totaal 816 kwijt boel geld maa dan kun je weer nieuw toestel nemen en dan is de one best nog veel waard ,of je abbo zwaar naar beneden bijstellen.
Ik hoop hem voor €600 te kunnen scoren. Met Simyo sim only (€15/maand) zit ik voor 1 jaar totaal op €780. Nog steeds geen abbo gezien die daaronder komt (wat belachelijk is imo, waar blijven die mooie kortingen??)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke maar die 600 moet je in een keer op hoesten en eenmalig 66 en 12 x 62,50 is gespreider, bovendien met dit mega abbo geen verassingen :) en het scheelt voor jou dus maar 36 euro
westergas schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:45:
[...]

Ik hoop hem voor €600 te kunnen scoren. Met Simyo sim only (€15/maand) zit ik voor 1 jaar totaal op €780. Nog steeds geen abbo gezien die daaronder komt (wat belachelijk is imo, waar blijven die mooie kortingen??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:35:
[...]

Anders is het voor mij de afweging tussen een Nederlandse stekker en een medialink...
Nee, die krijg je er niet bij. teministe op de site zelf stond ie niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze komt aardig in de buurt.

47,50 X 12 + 228(bijbetalen) = 798 euro.
Tele2 1,5GB en 300 belmin.
westergas schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:45:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel apart, je hebt 1 inlog voor zowel de Duitse als de Engelse amazon. Verzendkosten naar NL zijn voor beide ongeveer gelijk maar de aanbiedingen verschillen wel van site tot site.
Ik wacht nog even af wat de prijzen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
CLB schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:33:
Bij MTV-mobile krijg je Urbeats en je kunt de HD Medialink ook nog aanvragen:
[afbeelding]
Hmm voor de liefhebber dus, ik heb zelf liever een decent headphone (en geen beats haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:28:
Heb geen beren op mijn weg kunnen vinden dus besteld verwachte leverdatum 14 maart zo en nu geen gekkigheid meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
netblade schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:12:
Hmm voor de liefhebber dus, ik heb zelf liever een decent headphone (en geen beats haha)
Achja, toch weer een waarde van 100 euro :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 13:13
Er is veel onduidelijkheid over de levertijden, als ik het zo zie. HTC zegt blijkbaar van niets te weten, terwijl de webshops het nou niet echt met elkaar eens zijn... Waar gaat het fout?

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:35:
[...]

Een medialink die ik niet of nauwelijks zou gebruiken met UK stekker en een lader met UK stekker, of geen medialink en een lader met eurostekker... die keuze is voor mij niet zo moeilijk, heb 'm recentelijk bij .de besteld, nu hopen dat ie volgende week of in de week daarna geleverd kan worden :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
NoepZor schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:43:
[...]

Een medialink die ik niet of nauwelijks zou gebruiken met UK stekker en een lader met UK stekker, of geen medialink en een lader met eurostekker... die keuze is voor mij niet zo moeilijk, heb 'm recentelijk bij .de besteld, nu hopen dat ie volgende week of in de week daarna geleverd kan worden :)
ik vind 't wel raar dat er bij www.amazon.co.uk wel een datum staat namelijk 15maart en bij www.amazon.de geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
NoepZor schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:43:
[...]

Ik weet niet hoe die medialink in elkaar zit, maar voor een paar euro heb je al een Euro micro-USB lader, heck, waarschijnlijk heb je er nog wel een paar liggen. Niet zo spannend iets wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciscusm
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-11-2023
Ik heb navraag gedaan bij GSMEasy, waar ik de zwarte versie heb besteld, over de levertijd.
Krijg net een mail terug dat ze het toestel week 12 verwachten geleverd te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Franciscusm schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:03:
Ik heb navraag gedaan bij GSMEasy, waar ik de zwarte versie heb besteld, over de levertijd.
Krijg net een mail terug dat ze het toestel week 12 verwachten geleverd te krijgen.
Shit dat is een weekje later dan ik eerst te horen kreeg.

Ik heb ook bij ze besteld. Ook een zwarte. Ben benieuwd hoe het met de uitlevering gaat.
(snelheid enz) ik heb verder geen ervaring met GSMEasy namelijk.

Edit: Net op de LiveChat wel bevestigd gekregen dat ik bij de eerste zending zal zitten en dat week 12 idd de uitlevering zak starten. Ben benieuwd!

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 08-03-2013 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

haha Donstil, jij hebt echt geen geduld meer he? :P

edit: Thanks Bullet :P
Edit2: Dank je Senor Sjon, dan wordt dat gewoon via Amazon bestellen dus (sorry had per ongeluk stuk verwijderd kwam er net achter |:( )

[ Voor 104% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 08-03-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Edit: antwoord op verdwenen reactie.

[ Voor 68% gewijzigd door Señor Sjon op 08-03-2013 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Ik begin het inmiddels wel wat vreemd te vinden dat Amazon.de nog steeds geen levertijd heeft staan. Ze zouden ze over een week moeten gaan uitleveren als ze dezelfde datum hebben als Amazon.co.uk. Dan zou je toch inmiddels al wat meer moeten weten wanneer ze beschikbaar komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
wph schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:30:
Ik begin het inmiddels wel wat vreemd te vinden dat Amazon.de nog steeds geen levertijd heeft staan. Ze zouden ze over een week moeten gaan uitleveren als ze dezelfde datum hebben als Amazon.co.uk. Dan zou je toch inmiddels al wat meer moeten weten wanneer ze beschikbaar komen...
Kan geen Duits anders had ik ff een belletje gepleegd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Replay256 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:38:
[...]

Kan geen Duits anders had ik ff een belletje gepleegd..
Op zich kan ik me vrij aardig redden in het Duits, maar ik heb geen zin om te gaan bellen. Kom je toch weer terecht bij een klantenservice die van niks weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
wph schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:39:
[...]

Op zich kan ik me vrij aardig redden in het Duits, maar ik heb geen zin om te gaan bellen. Kom je toch weer terecht bij een klantenservice die van niks weet.
Dat is waar, meestal zijn dat de mensen die het minste weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
In duitsland schijnt hij bij een aantal mensen al bezorgd te zijn:

Afbeeldingslocatie: http://www.android-hilfe.de/attachments/smalltalk-offtopic/178218d1362739934t-htc-one-m7-vorbesteller-diskussions-thread-uploadfromtaptalk1362739927669.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.android-hilfe.de/attachments/smalltalk-offtopic/178220d1362740053t-htc-one-m7-vorbesteller-diskussions-thread-uploadfromtaptalk1362740046406.jpg

bron: http://forum.xda-develope...ead.php?t=2167004&page=18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Mrk87 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:58:

[afbeelding]
[afbeelding]

<3 klopt zag het staan op xda, o2 levert ze aldaar deze week al uit. Ziet er heel goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mrk87 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:58:

[afbeelding]
[afbeelding]

Cool, had gister wel gelezen dat hij verstuurd was maar nu is het echt officieel.

Ben erg benieuwd naar user pictures van Zwarte modellen.
Mother_Goozz schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:22:
haha Donstil, jij hebt echt geen geduld meer he? :P
Schuldig ;)

Nee ik heb nu een Nokia Lumia 920. Grootste mobiele miskoop van de laatste 10 jaar.

Het is niet toegestaan op producten op het forum te aanbieden, hier hebben we V&A voor

[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 08-03-2013 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Donstil schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:11:
[...]

Cool, had gister wel gelezen dat hij verstuurd was maar nu is het echt officieel.

Ben erg benieuwd naar user pictures van Zwarte modellen.

[...]

Schuldig ;)

Nee ik heb nu een Nokia Lumia 920. Grootste mobiele miskoop van de laatste 10 jaar.
Mag ik vragen wat je er zo slecht aan vindt?

[ Voor 7% gewijzigd door Bullet NL op 08-03-2013 13:48 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
*weg* Hier hebben we vraag en aanbod voor..........

[ Voor 105% gewijzigd door Bullet NL op 08-03-2013 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

ArcticWolf schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:29:
voor 10 euro + verzendkosten wil ik die 920 wel overnemen hoor, kan het vandaag nog overschrijven dan ben je er vanavond nog vanaf!

en ik ben ook niet echt kapot van android, ik vind wp8 redelijk vernieuwend ook al is het relatief jong.
haha ik heb 2 maanden rondgelopen met een Nokia E7 dat is pas een onding! Nu met een Nokia 6200, ik wil het toestel zoooo graag. Heb nog zitten twijfelen tussen de 920 en deze :P

Ontopic: Jammer dat Amazon.de hem niet aan het uitleveren is, had ik hem direct besteld.
Ben er nog steeds niet uit welke kleur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
Bah, verwende Duitsers. Waarom is het hier in Nederland zo moeilijk om dat ding te leveren? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
BorgMan schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:40:
Bah, verwende Duitsers. Waarom is het hier in Nederland zo moeilijk om dat ding te leveren? :'(
Het is niet moeilijk, de toestellen worden in de loop van volgende week geleverd, maar HTC dwingt de verkopers af om gelijktijdig los te gaan met de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Bullet NL schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:51:
[...]

Het is niet moeilijk, de toestellen worden in de loop van volgende week geleverd, maar HTC dwingt de verkopers af om gelijktijdig los te gaan met de verkoop.
Maar hoe komt het dan dat ze bij o2 Duitsland dit toestel dan al wel uit mogen leveren?

Hier nog een ander bericht wat aangeeft dat de levering van de toestellen nog wel eens een fikse vertraging kan hebben :

http://www.androidauthori...ailability-issues-167070/

[ Voor 20% gewijzigd door netblade op 08-03-2013 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het ervaringen en discussie topic staat nu ook een foto van een unpacking in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
De levertijden in ons land worden vooral bepaald door de aantallen waar HTC Benelux op in heeft getekend. De HTC One X(+) heeft in west Europa behoorlijk verkocht, dat iedereen daar zo negatief over is komt omdat het toestel in de rest van de wereld niet zo succes is geweest. Wanneer HTC in ons land dus voldoende heeft ingekocht hoeft er dus helemaal niets aan de hand te zijn.....

Bovendien, het is ideaal voor HTC dat er deze geruchten de ronde doen, het creëert alleen maar een hype!

Dat O2 het toestel al uitlevert duit er in elk geval op dat het toestel in onze regio al verscheept is, dat men al aan het versturen is kan er op duiden dat het een foutje is. Ik heb er eens goed naar gezocht, je leest namelijk alleen iets over leveringen via O2, andere Duitse partijen leveren nog niets uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Nou dit zijn geen geruchten meer. Krijg net een sms van T-Mobile:
Beste klant, helaas kan uw order niet op de afgesproken datum geleverd worden. Onze excuses hiervoor. Tussen 10 april en 15 april neemt AMP- Logistics contact met u op om een bezorgafspraak te maken. Groeten, T-Mobile

[ Voor 15% gewijzigd door joblamie op 08-03-2013 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Idd. Ik heb ook zojuist deze fijne sms mogen ontvangen. Gewoon even een MAAND opschuiven. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Dit betreft 100% zeker de T-Mobile versie van de HTC One, het zegt dus helemaal niets over de beschikbaarheid van de HTC Stock versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:26

Rubman

Retarded or just overjoyed!

wat T-Mobile vergeet te melden is dat het vertragin oplopen komt omdat ze nog heel groot en lelijk ergens T-Mobile op het alu moeten proppen en de software moeten instaleren waardoor je altijd aan T-Mobile rotzooi vastzit.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
Ik heb nog niets gehoord over de stock versie via belsimpel.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
BorgMan schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 16:50:
Ik heb nog niets gehoord over de stock versie via belsimpel.nl?
Ik heb ook nog geen specifieke statusupdate gehad over mijn bestelling. Eerder heb ik wel algemeen geïnformeerd, week vertraging:
-aad- in "HTC One - Levertijden en prijzen"
Pagina: 1 ... 6 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.