Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 19:49
willemoldemans schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:15:
[...]

ik heb nog niet eerder bij amazone besteld maar hoor louter positieve verhalen om mij heen, ik heb het er op gewaagt.

Ik heb nu een HTC one-s, ook compatible met medialink, ik heb die medialink nog nooit gemist, ik heb een MHL adaptor liggen, wel geteld 1x gebruikt.
Bij de meewerkende NL aanbieders krijg je dus eigenlijjk voor 79 euro een medialink. (gratis?)
Ik wacht nog even af of de telefoon wel direct de 15e wordt geleverd. Ik kan de spanning haast niet meer aan..

Ik zie dat sommige webshops de levering hebben vertraagd en ik wil daar bestellen waar hij het eerst is tegen een schappelijke prijs (lees: rond de 600€). De medialink boeit me inderdaad niet meer zo na goedkope alternatieven te hebben ontdekt). Het kan zijn dat de prijs lichtelijk zakt bij de release zelf vanaf 15 maart en ik denk dat ik dan mijn slag sla :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 13:57

Ippe Ziepe

@ippeziepe

valeer schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:22:
[...]

Wat ik begrepen heb is dat in principe bij mij nu alles administratief al rond is, maar het nu wachten is op de toestellen om het abo volledig af te ronden want daar hebben ze een IMEI nummer voor nodig. Ga er dus ook van uit dat zodra de toestellen binnen zijn ik verder niks meer getekend retour hoef te sturen, want ze hebben al een handtekening onder de overstap en alle andere benodigde gegevens(kopie legitimatie en bankafschrift) al.
Dat dacht ik toen ook... Hopelijk zijn ze tegenwoordig wat minder inhalig en reserveren ze toestellen voor je in plaats van ze meteen door te verkopen.
Twee jaar geleden was de argumentatie dat je nog niets kon afspreken over een toestel dat nog niet uit is, omdat het zomaar zou kunnen dat het niet doorgaat en dat dan het contract moet worden ontbonden. Of zoiets stompzinnigs. Ze hadden dat toestel gewoon bovenop mijn contract moeten leggen. Klaar. ;-)

[ Voor 17% gewijzigd door Ippe Ziepe op 05-03-2013 10:32 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valeer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-06 10:11
Ippe Ziepe schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:29:
[...]

Dat dacht ik toen ook... Hopelijk zijn ze tegenwoordig wat minder inhalig en reserveren ze toestellen voor je in plaats van ze meteen door te verkopen.
Twee jaar geleden was de argumentatie dat je nog niets kon afspreken over een toestel dat nog niet uit is, omdat het zomaar zou kunnen dat het niet doorgaat en dat dan het contract moet worden ontbonden. Of zoiets stompzinnigs. Ze hadden dat toestel gewoon bovenop mijn contract moeten leggen. Klaar. ;-)
We zullen zien... Volgens mij hebben ze in principe 30 dagen de tijd. Kunnen ze het toestel dan nog niet leveren dan moeten ze de klant daarvan op de hoogte stellen en dus overleggen wat te doen. Hoop dat dat niet het geval is! Heb trouwens ook een mail van belsimpel gekregen dat ze verwachten mijn toestel ongeveer 20 maart te leveren! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe

Ippe Ziepe

@ippeziepe

valeer schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:33:
[...]
...
Heb trouwens ook een mail van belsimpel gekregen dat ze verwachten mijn toestel ongeveer 20 maart te leveren! :-)
Nog twee weken en een dag! :-) Ik heb bij algebeld.nl besteld. Die doen tegenwoordig ook aan de Media Link HD actie mee, (eerst stonden ze nog niet in het lijstje) dus ik hoop ook dat 20 maart de datum wordt. Algebeld heeft nog geen datum opgegeven overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-08 15:03
Ik mag mijn abbo ook weer verlengen, is er nog een leuke actie abbonement deze telefoon?
Vorig jaar had ik de One X gratis met een 1-jarig abbo van Vodafone. Zal dit nog gebeuren dit jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 23:38

westergas

rikkie_pc

Thoraxx schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:43:
Ik mag mijn abbo ook weer verlengen, is er nog een leuke actie abbonement deze telefoon?
Vorig jaar had ik de One X gratis met een 1-jarig abbo van Vodafone. Zal dit nog gebeuren dit jaar?
Wacht ff dan kijk ik in mijn glazen bol :X

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:25
Ik kreeg zojuist bericht van T-Mobile dat ze mijn toestel tussen volgende week woensdag en vrijdag zullen uitleveren, ik ben benieuwd of ze dat gaan halen maar het zou wel heel tof zijn. Ik hoop dat m'n vertrouwen in dit toestel terecht is, dit is namelijk de eerste keer dat ik een telefoon bestel die ik zelf nog niet fysiek gezien en of geprobeerd heb, maar mijn ervaring met htc is goed dus ik verwacht eigenlijk geen issues. Zodra ik hem binnen heb zal ik hier wel een review over schrijven

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valeer
netblade schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:55:
Ik kreeg zojuist bericht van T-Mobile dat ze mijn toestel tussen volgende week woensdag en vrijdag zullen uitleveren, ik ben benieuwd of ze dat gaan halen maar het zou wel heel tof zijn. Ik hoop dat m'n vertrouwen in dit toestel terecht is, dit is namelijk de eerste keer dat ik een telefoon bestel die ik zelf nog niet fysiek gezien en of geprobeerd heb, maar mijn ervaring met htc is goed dus ik verwacht eigenlijk geen issues. Zodra ik hem binnen heb zal ik hier wel een review over schrijven
Dat zou wel lekker zijn. Krijg je een zwarte of zilveren versie? Stiekem hoop ik nog steeds dat die van mij dan als verrassing ook bezorgd word. Ondanks de voorspelling van ongeveer 20 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Thoraxx schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:43:
Laat je het even weten wanneer je hem gevonden hebt? Mijn kristallen bol ligt nog in de lader.

Meestal als ergens een nieuwe brandstore wordt geopend zijn er wel goede aanbiedingen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Net contact gehad met Expansys volgens de jongen die ik aan de lijn had. wordt de HTC vrijdag 8 maart verwacht. kans is groot dat sommige mensen de HTC al zaterdag hebben. ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
valeer schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:03:
[...]

Dat zou wel lekker zijn. Krijg je een zwarte of zilveren versie? Stiekem hoop ik nog steeds dat die van mij dan als verrassing ook bezorgd word. Ondanks de voorspelling van ongeveer 20 maart.
Ik heb de zwarte besteld. En ik blijf ook duimen ik zou het heel tof vinden als het lukt, maar heb er ook begrip voor als het later wordt dan dit. Als het maar voor de 27e is, want zo'n media link erbij lijkt me wel goud.

Ps ook bij T-Mobile besteld toevallig?

[ Voor 3% gewijzigd door netblade op 05-03-2013 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valeer
netblade schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:55:
[...]

Ik heb de zwarte besteld. En ik blijf ook duimen ik zou het heel tof vinden als het lukt, maar heb er ook begrip voor als het later wordt dan dit. Als het maar voor de 27e is, want zo'n media link erbij lijkt me wel goud.

Ps ook bij T-Mobile besteld toevallig?
Idd die media link zou ik ook wel erbij willen hebben. Ik heb een zilveren besteld bij belsimpel icm een tele2 abonnement... Dat laatste beetje geduld moeten we nog wel op kunnen brengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
valeer schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:41:
[...]

Idd die media link zou ik ook wel erbij willen hebben. Ik heb een zilveren besteld bij belsimpel icm een tele2 abonnement... Dat laatste beetje geduld moeten we nog wel op kunnen brengen!
Haha ja dat moet wel lukken, m'n desire z werkt ondanks z'n oudheid en wat vertraging nog prima, maar ik hou wel van nieuw speelgoed dus hopelijk komt die sneller dan verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:26

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Bij vodafone op het forum word gemeld dat hij waarschijnlijk per eind maart aanwezig is (weer lekker op tijd Vodafone) maar voor de mensen met een F&F code wel leuk nieuw ze gaan zeer waarschijnlijk ook wat met F&F doen in combinatie met de One

Aangezien ik pas eind mei mag verlengen en wel een F&F code heb komt dit natuurlijk prima uit. Tegen die tijd is hij hopelijk ook wat goedkoper. Misschien zelfs gratis icm abbo.

[ Voor 27% gewijzigd door Rubman op 05-03-2013 16:45 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Bij de duitse Mediamarkt is de One ook voor te bestellen voor 599:
http://data.mediamarkt.de...lber?searchkategorie=1721
http://data.mediamarkt.de...warz?searchkategorie=1721

Deze moet wel opgehaald worden volgens mij

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
NoepZor schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:03:
Bij de duitse Mediamarkt is de One ook voor te bestellen voor 599:
http://data.mediamarkt.de...lber?searchkategorie=1721
http://data.mediamarkt.de...warz?searchkategorie=1721

Deze moet wel opgehaald worden volgens mij
Dankje voor deze tip, gelijk voorbesteld! Werkt super idd, en zonder iets te betalen gewoon kunnen pre orderen. Super! Moet je idd ophalen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:48:
[...]

Dankje voor deze tip, gelijk voorbesteld! Werkt super idd, en zonder iets te betalen gewoon kunnen pre orderen. Super! Moet je idd ophalen :9
Ik probeerde het ook, maar heb je een vals Duits adres opgegeven? Of woon je toevallig in Duitsland?
Ik kan namelijk geen ander land kiezen dan Deutschland.

En hoe zit het met de taal?
Ik las hier (http://www.androidworld.n...-one-x-uit-duitsland.html) dat iemand zijn uit Duitsland afkomstige One X niet op Nederlands was in te stellen?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2013 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:55:
[...]

Ik probeerde het ook, maar heb je een vals Duits adres opgegeven? Of woon je toevallig in Duitsland?
Ik kan namelijk geen ander land kiezen dan Deutschland.

En hoe zit het met de taal?
Ik las hier (http://www.androidworld.n...-one-x-uit-duitsland.html) dat iemand zijn uit Duitsland afkomstige One X niet op Nederlands was in te stellen?
Mijn moeder had een Desire C besteld van 1 of andere onbekende site. bleek het een spaanse Desire C te zijn zonder de Nederlandse taal als keuze. Wel was het mogelijk om alle talen van de buurlanden te kiezen (Arabisch, Italiaans, Frans, Duits en nog wat talen, maar geen Nederlands). Ik heb toen even gegoogled en het bleek dat dit vaker voorkomt. Gewoon een app downloaden Nederlandse taal aanklikken en je telefoon is Nederlands. Maarja, grote kans dat als je hem in duitsland haalt dat je gewoon Nederlandse taal kan kiezen hoor ;) . Nederlandse HTC toestellen kunnen namelijk ook gewoon Duits kiezen.

En in Europa worden alle toestellen tegelijk geüpdate zover ik weet.

Wat je ook altijd nog kan doen is je telefoon rooten en gewoon de nieuwste custom ROM's draaien. Custom ROM's zijn overigens ook meestal sneller met updates(ik had namelijk allang 4.1.2 op mijn telefoon draaien en pas een aantal maanden later kwam de officiële update) en hebben alle talen aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
Replay256 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:48:
Net contact gehad met Expansys volgens de jongen die ik aan de lijn had. wordt de HTC vrijdag 8 maart verwacht. kans is groot dat sommige mensen de HTC al zaterdag hebben. ben benieuwd...
Ik heb hem ook bij Expansys gepre-ordered. Echter, ik hoop dat je gelijk hebt. Afgaande op de shop reviews hier op tweakers.net hoef je bij Expansys nergens op te rekenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Rubman schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:43:
Bij vodafone op het forum word gemeld dat hij waarschijnlijk per eind maart aanwezig is (weer lekker op tijd Vodafone) maar voor de mensen met een F&F code wel leuk nieuw ze gaan zeer waarschijnlijk ook wat met F&F doen in combinatie met de One

Aangezien ik pas eind mei mag verlengen en wel een F&F code heb komt dit natuurlijk prima uit. Tegen die tijd is hij hopelijk ook wat goedkoper. Misschien zelfs gratis icm abbo.
Hoe werkt dat F&F met standaard abbo's eigenlijk? Een bepaald percentage korting op de standaard prijzen? (Mag anders ook via DM want dat wordt misschien wat off-topic.)

Lease en T-Mobile wil ik niet, de overige abonnementen/providers zijn allemaal te duur.
M'n vorige rekensom ging verkeerd, maar F&F (sim-only; tenzij er dus met F&F een redelijk hoge korting op standaard abbo's af kan) is waarschijnlijk dus enige mogelijkheid.

Ik wil eigenlijk niet meer dan gemiddeld €35 p/maand betalen.
Dat is voor 1 jaar 12 * €35 = €420.
Juli 2014 is de One ook nog wel €250 waard, dus dat kan ik daar bij optellen: €420 + 250 = €670.
Goedkoopste VF F&F (75 min, onbeperkt sms, 4GB data) is €15.93 p/maand = €191.16
Dan hou ik dus €670 - 191.16 = €478.8 voor een One over. Dat zie ik nog niet zo snel gebeuren.

EDIT:
*weg* F&F codes kunnen alleen worden vergeven door relaties van Vodafone

Dan maar uitzitten en misschien een keer dat toestel die €480 nadert, dan neem ik maar een Simyo sim-only voor die maandprijs.

[ Voor 4% gewijzigd door Bullet NL op 05-03-2013 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Lekker zuur, kreeg net een mailtje terug van GSM Easy over de levering van mijn One.
Ik had aangevraagd dat ik het toestel op de zaak bezorgd wilde hebben maar dit schijnt niet te kunnen. Ze leveren alleen maar op het adres van de contract verlenging.

Aangezien ik nooit thuis ben overdag en de post eerst 2x (dagen dus) komt voor dat het naar een PttPost Point gaat kan het nog wel even duren. De post punten zijn al gesloten als ik thuis kom want die zitten tegenwoordig in lullige boekhandeltjes dus dan moet ik een week wachten tot het volgende weekend.

GsmEasy heeft mijn contract wel verlengd zoals afgesproken maar verder gaat het allemaal erg stroef en vervelend helaas.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 05-03-2013 20:17 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Donstil schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:16:
Lekker zuur, kreeg net een mailtje terug van GSM Easy over de levering van mijn One.
Ik had aangevraagd dat ik het toestel op de zaak bezorgd wilde hebben maar dit schijnt niet te kunnen. Ze leveren alleen maar op het adres van de contract verlenging.

Aangezien ik nooit thuis ben overdag en de post eerst 2x (dagen dus) komt voor dat het naar een PttPost Point gaat kan het nog wel even duren. De post punten zijn al gesloten als ik thuis kom want die zitten tegenwoordig in lullige boekhandeltjes dus dan moet ik een week wachten tot het volgende weekend.

GsmEasy heeft mijn contract wel verlengd zoals afgesproken maar verder gaat het allemaal erg stroef en vervelend helaas.
Je hebt geen buren waar ze het pakketje af kunnen leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
wph schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:18:
[...]

Je hebt geen buren waar ze het pakketje af kunnen leveren?
Normaal gezien wel, heb alleen gekozen voor rembours omdat ik niet 100% zeker was dat het goed zou gaan met mijn verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam net bij Expansys op de állerlaatste pagina van de HTC telefoons helemaal achteraan weggestopt de link tegen van de HTC One + Media Link HD preorder. Deze kost maar €10 meer dan de versie zónder (€639,99 dus) . Meteen mijn lopende pre-order maar gecanceld en deze besteld dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

Ik ben ook geneigd om de HTC one te bestellen bij Expansys, maar de slechte shopreviews hier op tweakers houden mij tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb (veel) meer vertrouwen in amazon dan Expansys. Die zijn nog goedkoper ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G95
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-06-2024

G95

Ik heb mijn HTC One bij Coolblue besteld met een Vodafone abonnement.

Aangezien ze zeggen dat het toestel bij Vodafone later komt.
Krijg ik dan ook mijn mobiel later binnen omdat ik een abonnement bij Vodafone heb?

(Dit wordt me eerste abonnement dus heb er geen ervaring mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Nee, de telefoon komt uit Coolblue's voorraad/winkel, het abonnement wordt wel via hun bij Vodafone aangesloten. De directe verkoop vanuit een Vodafone-winkel/webshop zal wel vertraagd zijn.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G95
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-06-2024

G95

MacorgaZ schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 23:34:
Nee, de telefoon komt uit Coolblue's voorraad/winkel, het abonnement wordt wel via hun bij Vodafone aangesloten. De directe verkoop vanuit een Vodafone-winkel/webshop zal wel vertraagd zijn.
Dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07 08:35
Voor degenen die zich zorgen maken over de mogelijk wat latere levering i.c.m. de Medialink. In de actievoorwaarden staat het volgende:
1. Bij aankoop van een HTC One, bij een erkende HTC reseller in Nederland of in België in de periode van 20 februari 2013 tot en met 26 maart 2013 ontvang je kosteloos een HTC Media Link HD t.w.v. 89,95 te bestellen via www.htcmedialinkhd.com
...
3. Voor 10 april 2013 dien je te hebben geregistreerd en te hebben besteld.
Zolang je hem dus in de periode hebt besteld lijkt me er geen probleem te zijn als je hem op 27 maart binnen krijgt. (tenzij de medialink dan op is, maar dat zal wel niet zo'n vaart lopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valeer
-aad- schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 00:06:
Voor degenen die zich zorgen maken over de mogelijk wat latere levering i.c.m. de Medialink. In de actievoorwaarden staat het volgende:

[...]

Zolang je hem dus in de periode hebt besteld lijkt me er geen probleem te zijn als je hem op 27 maart binnen krijgt. (tenzij de medialink dan op is, maar dat zal wel niet zo'n vaart lopen).
Top! Geen probleem dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
-aad- schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 00:06:

[...]

Aad wat nou als je htc one 2 weken later geleverd wordt maar wel als een van de eerste had besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 15:56
Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:33:
Ik kwam net bij Expansys op de állerlaatste pagina van de HTC telefoons helemaal achteraan weggestopt de link tegen van de HTC One + Media Link HD preorder. Deze kost maar €10 meer dan de versie zónder (€639,99 dus) . Meteen mijn lopende pre-order maar gecanceld en deze besteld dus! :)
Duurder?

Dat ding krijg je er toch gratis bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07 08:35
zedzed1 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:08:
[...]

Aad wat nou als je htc one 2 weken later geleverd wordt maar wel als een van de eerste had besteld?
Ik verwacht dat ze in volgorde van bestelling worden geleverd. Misschien dat ze eerst nog wel een leverstop hebben tot het eind van de periode, maar wat dat betreft weet ik net zoveel als jou. Als ze dan op zijn heb je pech denk ik. Hangt er helemaal van af hoeveel ze op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkske schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:17:
[...]

Duurder?

Dat ding krijg je er toch gratis bij?
Bij die pre-orders van €699 wel ja, maar als je hem kunt pre-orderen voor €629 zonder of €639 met.... tsjah :) Geen idee of dat ding gebruikt gaat worden maar voor een tientje meer klaag ik niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Ik heb hem dus ook via Expansys besteld maar ik ga direct om 9uur afbellen. Ik zie zoveel negatieve reviews, lege pakjes, vertraagde levertijden, etc. Daar heb ik geen zin, om die stress te vermijden wil ik best 60€ meer betalen.

Ik had hem besteld omdat er 8 maart als levertijd zou zijn aangegeven, maar die is inmiddels verwijderd. Daarnaast kan ik me haast niet voorstellen dat ze eerder zullen leveren (omdat alles van Frankrijk of Engeland komt).

Bovendien blijkt terugsturen (zelfs de gehele ontbreking van aftersales) een drama te zijn, pff ik krijg er nu al hartkloppingen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

JDL15 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:57:
Ik heb hem dus ook via Expansys besteld maar ik ga direct om 9uur afbellen. Ik zie zoveel negatieve reviews, lege pakjes, vertraagde levertijden, etc. Daar heb ik geen zin, om die stress te vermijden wil ik best 60€ meer betalen.

Ik had hem besteld omdat er 8 maart als levertijd zou zijn aangegeven, maar die is inmiddels verwijderd. Daarnaast kan ik me haast niet voorstellen dat ze eerder zullen leveren (omdat alles van Frankrijk of Engeland komt).

Bovendien blijkt terugsturen (zelfs de gehele ontbreking van aftersales) een drama te zijn, pff ik krijg er nu al hartkloppingen van.
Jij durft :p heb je direct over gemaakt of betaal contant bij aflevering?
Idd met die shop reviews heb ik er weinig vertrouwen in, al helemaal wanneer het mail adres niet eens bereikbaar is... Laat graag even weten wat je te horen heb gekregen :)

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:28:
[...]

Bij die pre-orders van €699 wel ja, maar als je hem kunt pre-orderen voor €629 zonder of €639 met.... tsjah :) Geen idee of dat ding gebruikt gaat worden maar voor een tientje meer klaag ik niet!
Bij elke winkel krijg je hem er gratis en voor niks bij. Dit staat ook expliciet in de actie van HTC Gratis Media Link HD bij Pre-order en Expansys waagt het gewoon om er een tientje meer voor te vragen die gewoon in eigen zak gestokn word. Ik zou toch echt wel 2 keer nadenken voor ik hem dan bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
CC gegevens achtergelaten en heb er grandioze spijt van. Ze melden wel dat ze er pas af gaan schrijven op het moment dat het toestel verstuurd wordt.

Ik ga ze nu bellen en hopen dat ik iemand eraan krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 19:02
Misschien wel handig voor de mensen die de One bij de Phonehouse willen gaan bestellen :) :
Schrammy89 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:51:
Bij groupon weer een waardebon voor thephonehouse van €100 voor €19 bij nieuw aboonement of verlenging.

http://www.groupon.nl/dea...785?CID=FR_CP_361_225_1_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Iemand al meer duidelijkheid over Nederlands op een Duits toestel? Ik ben aan het chatten met de Duitse afdeling van HTC maar die geeft aan dat dat kan met een 3rd party app...

Edit:
Ozlem: In den europaechen Laendern ist es 99 Prozent auf dem Handys vorinstalliert, falls nicht dann muessten sie sich das halt ein drittanbieterapp installieren.
Wordt gezegd 99% zeker dat het voorgeinstalleerd is op Europese toestellen, anders moet je de taal wisselen met een app.

[ Voor 47% gewijzigd door NoepZor op 06-03-2013 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Mits je een HTC stock toestel uit het buitenland haalt hoef je niet bang te zijn dat er geen Nederlandse taal op staat. Het enige risico zit hem in toestellen die door providers zijn aangepast door een "branded" rom....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Mother_Goozz schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:01:
[...]

Jij durft :p heb je direct over gemaakt of betaal contant bij aflevering?
Idd met die shop reviews heb ik er weinig vertrouwen in, al helemaal wanneer het mail adres niet eens bereikbaar is... Laat graag even weten wat je te horen heb gekregen :)
Zojuist gecancelled per telefoon.

Pff, ik hield mijn hart vast. Een duidelijk zéér geërgerde dame (Engels sprekend) die totaal geen geduld had en zich gedroeg als een kreng heeft uiteindelijk mijn order gecancelled. Ik ben maar fatsoenlijk gebleven in de hoop dat de hoorn er niet zomaar opgeflikkert werd. Ik kreeg gelukkig wel direct per mail een bevestiging dat mijn order gecancelled is. Nu maar hopen dat mijn gegevens niet worden misbruikt, daar voel ik me toch niet zo fris bij :X

Nu ga ik veilig afwachten tot hij in een Nederlandse webshop beschikbaar is en dan direct bestellen, hopende dat jullie mede tweakers hier veel posten, zodat ik ook direct mijn slag kan slaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Bullet NL schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:19:
Mits je een HTC stock toestel uit het buitenland haalt hoef je niet bang te zijn dat er geen Nederlandse taal op staat. Het enige risico zit hem in toestellen die door providers zijn aangepast door een "branded" rom....
Ik heb hem los bij Amazon.de besteld, dus dat is neem ik aan geen branded toestel.

Nog een e-mailreactie van HTC:
U geeft aan dat u de nieuwe HTC One in Duitsland wilt aanschaffen, en vraagt of het toestel dan in Nederlandse taal ingesteld zou kunnen worden.

Als reactie op uw vraag met betrekking tot de instellingen van het toestel moet ik u het volgende mededelen.
In de meeste gevallen is het zo dat de Europese talen worden ondersteund op HTC toestellen.

Alleen kan ik u in dit geval niet garanderen of dat ook op de toestel wordt ondersteund die u gaat aanschaffen.
Dit omdat ik niet weet waar het toestel vandaan komt. (ook al wordt hij verkocht in Duitsland).
Hier kunnen wij dus nooit garantie op geven.

[ Voor 44% gewijzigd door NoepZor op 06-03-2013 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Gisteren verlengd bij T-Mobile met de HTC One. Iemand enig idee of dit toestel gesimlocked en branded zal zijn? Zal toch niet zeker. Heb er dit keer niet zo heel veel problemen mee, omdat ik van plan ben lange tijd met het toestel te doen en hem toch niet gauw zal verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet zijn de T-Mobile toestellen WEL branded, maar GEEN simlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:06:
Voor zover ik weet zijn de T-Mobile toestellen WEL branded, maar GEEN simlock
Dit dus, wel Branded geen simlock.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Bullet NL schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:08:
[...]

Dit dus, wel Branded geen simlock.....
Buitengewoon jammerlijk, maar het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JDL15 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:19:

Pff, ik hield mijn hart vast. Een duidelijk zéér geërgerde dame (Engels sprekend) die totaal geen geduld had en zich gedroeg als een kreng heeft uiteindelijk mijn order gecancelled. Ik ben maar fatsoenlijk gebleven in de hoop dat de hoorn er niet zomaar opgeflikkert werd. Ik kreeg gelukkig wel direct per mail een bevestiging dat mijn order gecancelled is. Nu maar hopen dat mijn gegevens niet worden misbruikt, daar voel ik me toch niet zo fris bij :X

Nu ga ik veilig afwachten tot hij in een Nederlandse webshop beschikbaar is en dan direct bestellen, hopende dat jullie mede tweakers hier veel posten, zodat ik ook direct mijn slag kan slaan _/-\o_
Expansys is geen criminele maffia-organisatie hoor :)
Ze doen niks met je CC-gegevens en zouden je, durf ik te zeggen, gewoon netjes geleverd hebben.

Heb er al vaker (dure) telefoons besteld, paar keer zelfs als eerste in Nederland geleverd, dusja...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
CLB schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:14:
[...]

Ze doen niks met je CC-gegevens en zouden je, durf ik te zeggen, gewoon netjes geleverd hebben.

Heb er al vaker (dure) telefoons besteld, paar keer zelfs als eerste in Nederland geleverd, dusja...
Ok, dan moet ik mijn mening ietwat nuanceren. Ik hoop dat je begrijpt dat ik dit gevoel wel had na die enorme lading negatieve reacties hier op Tweakers. Als je die doorspit dan snap je, hoop ik, dat ik erg geschrokken was. Zelfs de meest recente review:

http://tweakers.net/shopr...nsys.html#tab:shopreviews

Ik heb, zoals iedere koper denk ik, een hekel aan het niet als klant behandeld te worden en dat alles maar stroef moet gaan en wachten als je geld terug moet krijgen oid (tot 3 maanden zoals er letterlijk in de reviews staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:14:
[...]

Daarom heb ik ook betalen bij afleveren gekozen. ik ben ook altijd voorzichtig met CC gegeven.
over de mail van info@expansys.nl dat werkt inderdaad niet, info@expansys.com werkt wel. mail probleem was/is bekend bij expansys ze zijn er mee bezig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

*zeurmodus* Ik vind het allemaal wat lastig worden, hoe meer ik erover na begin te denken hoe dommer ik het begin te vinden. Toestel is goedkoopst rond 660 (expensys niet meegerekend) toen ik mijn Note 2 kocht toen die net uit was koste die 488 euro, deze prijs is daarna flink gestegen. Ik snap gewoon niet waarom Android toestellen nu dezelfde achterlijke prijs kant opgaan als de Iphone 5, en ik merk dat ik het voor mijzelf steeds moeilijker kan voorhouden dat toestellen meer en meer gaan kosten en dat, dat het "waard" moet zijn... Ga ik kijken naar ander alternatief kom ik uit op de Lumia 920 erg mooi toestel 450-475 op MP nieuw, maarja Windows Phone... Ik denk gewoon niet dat ik het daar mee uit kan houden, ook als ik de hoeveelheid klachten erover lees met defecten en crashes. *zeurmodus*

Weet iemand wanneer Expansys gaat leveren? Via hun mail krijg ik een foutmelding. Als ik daar zou bestelen zou ik zo doen: Betalen bij aflevering. Liefst zou ik hem bestellen via MM Duitsland lekker dagje nemen om het toestel op te halen met de auto, helaas kan ik niet rijden vanwege slechte gezondheid :(

Edit: thanks Replay probeer het op de .com mail wel even.

[ Voor 2% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 06-03-2013 10:51 . Reden: edit :P ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Mother_Goozz schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:49:
*zeurmodus* Ik vind het allemaal wat lastig worden, hoe meer ik erover na begin te denken hoe dommer ik het begin te vinden. Toestel is goedkoopst rond 660 (expensys niet meegerekend) toen ik mijn Note 2 kocht toen die net uit was koste die 488 euro, deze prijs is daarna flink gestegen. Ik snap gewoon niet waarom Android toestellen nu dezelfde achterlijke prijs kant opgaan als de Iphone 5, en ik merk dat ik het voor mijzelf steeds moeilijker kan voorhouden dat toestellen meer en meer gaan kosten en dat, dat het "waard" moet zijn... Ga ik kijken naar ander alternatief kom ik uit op de Lumia 920 erg mooi toestel 450-475 op MP nieuw, maarja Windows Phone... Ik denk gewoon niet dat ik het daar mee uit kan houden, ook als ik de hoeveelheid klachten erover lees met defecten en crashes. *zeurmodus*

Weet iemand wanneer Expansys gaat leveren? Via hun mail krijg ik een foutmelding. Als ik daar zou bestelen zou ik zo doen: Betalen bij aflevering. Liefst zou ik hem bestellen via MM Duitsland lekker dagje nemen om het toestel op te halen met de auto, helaas kan ik niet rijden vanwege slechte gezondheid :(

Edit: thanks Replay probeer het op de .com mail wel even.
Wat ik heb begrepen is dat ze 8 maart binnenkomen maar hoe serieus ik dit moet nemen? ik ga er gewoon vanuit dat vanaf de 14e wordt geleverd.. word ik ook achteraf niet teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tele 2 Actiebundel 500 + 1000 MB 500 min of 500 SMS + 1000 MB (14.4 Mb/s) €32,75 24 mnd. toestel €168,-
Best scherp bij belsimpel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JDL15 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:05:
CC gegevens achtergelaten en heb er grandioze spijt van. Ze melden wel dat ze er pas af gaan schrijven op het moment dat het toestel verstuurd wordt.

Ik ga ze nu bellen en hopen dat ik iemand eraan krijg!
[...]

Wat was nu precies je probleem? Dat ze je CC pas belasten op het moment van shoppen is toch juist een service? Waarom betalen voor iets wat je nog niet krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 15:54

Pff, ik hield mijn hart vast. Een duidelijk zéér geërgerde dame (Engels sprekend) die totaal geen geduld had en zich gedroeg als een kreng heeft uiteindelijk mijn order gecancelled. Ik ben maar fatsoenlijk gebleven in de hoop dat de hoorn er niet zomaar opgeflikkert werd. Ik kreeg gelukkig wel direct per mail een bevestiging dat mijn order gecancelled is.
Vergeet ook niet dit even in een kleine shop review te zetten.
Met zo'n bedrijf wil niemand zaken doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3_rotterdam
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-09 10:07
Las op verschillende websites dat de HTC one vanaf 9 maart te koop is in Singapore en toevallig ben ik rond die tijd in Singapore!
Zou het om dezelfde versie gaan als ze hier in Nederland gaan verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 15:54
Mother_Goozz schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:49:
*zeurmodus* Ik vind het allemaal wat lastig worden, hoe meer ik erover na begin te denken hoe dommer ik het begin te vinden. Toestel is goedkoopst rond 660 (expensys niet meegerekend) toen ik mijn Note 2 kocht toen die net uit was koste die 488 euro, deze prijs is daarna flink gestegen. Ik snap gewoon niet waarom Android toestellen nu dezelfde achterlijke prijs kant opgaan als de Iphone 5, en ik merk dat ik het voor mijzelf steeds moeilijker kan voorhouden dat toestellen meer en meer gaan kosten en dat, dat het "waard" moet zijn... *zeurmodus*
Mobiele toestellen zijn voor wat ze kunnen relatief goedkoop omdat ze gemaakt worden in lage loon landen onder omstandigheden waar jij en ik liever niet in willen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Tja dat is wel zo maar als je kijkt naar het totaalplaatje halen ze er nog best weinig echte winst uit. Daarnaast moet er met dat geld weer geinvesteerd worden door allerlei fabrieken om nieuwe technieken te ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Materiaal, licentie en arbeidskosten zijn vast per toestel, maar de ontwikkelkosten en dergelijke wordt wel gedeeld over een aantal toestellen, scheelt voor je winst enorm of je er 1 miljoen of 50 miljoen verkoopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 01:30
Net gebeld met T-Mobile om te kijken wat de opties voor mij zijn.
Een verlenging van mijn abonnement is mogelijk:
300min/sms, 500 MB data. 1e maand 20 euro, daarna 23 maanden 40 euro. HTC One kost nog 9.95.
Alles bij elkaar dus 950 euro.

1 leuke toevoeging: volgens de klantenservice van t-mobile leveren ze de One al vanaf 1 maart uit.
En ze probeerden eerst de One sv te verkopen toen ik naar dr One vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
yannickie111 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:10:
1 leuke toevoeging: volgens de klantenservice van t-mobile leveren ze de One al vanaf 1 maart uit.
Net een sms binnen van AMPlogistics dat de levering van de One vertraagd is en geleverd wordt tussen 13 en 15 maart. In werkelijkheid dus niet vertraagd, maar gewoon rond releasedatum. Ben benieuwd of ze die halen, zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
A3_rotterdam schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:50:
Las op verschillende websites dat de HTC one vanaf 9 maart te koop is in Singapore en toevallig ben ik rond die tijd in Singapore!
Je hebt kans dat bepaalde frequenties niet werken (4g en misschien zelfs 3G) ook zit er waarschijnlijk geen garantie in Nederland op een toestel van daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Donstil schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:45:
[...]

[...]

Wat was nu precies je probleem? Dat ze je CC pas belasten op het moment van shoppen is toch juist een service? Waarom betalen voor iets wat je nog niet krijgt?
Mijn probleem is dat ik een beetje angst heb na mijn CC gegevens achter te hebben gelaten er toch nog iets wordt afgeschreven ondanks dat ik vanochtend de order heb gecancelled. Wellicht ongegrond, maar na inlezen van de shopreviews toch enigszins begrijpbaar.

Lees voor de grap eens de shopreviews en kijk dan of je me begrijpt. Je snapt dat de aftersales ontzettend belabberd is. Wat nu als je One kapot is? Terugsturen naar Frankrijk, lange wachttijden, transportkosten zelf betalen, onvriendelijk geholpen worden, zogezegd niet begrepen worden, etc.

Mijn Desire HD is 2x kapot geweest (nabijheidssensor + microfoon) en met dat in mijn achterhoofd werk ik liever met Nederlandse, betrouwbaar(dere) webshops.

Daarnaast was mijn telefooncontact net al een voorbode over wat er zou zijn gebeurd als ik hem niet had geannuleerd en er was wat mis gegaan... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb een aantal keer Nokias besteld bij Expansys en dat ging altijd super, snelle levering (veel eerder dan Nederland) en prima afhandeling.

Bewaar je annuleringsmail even. Expansys gaat niets meer afschrijven maar als ze dat doen kun je bij je creditcard maatschappij bewijzen dat je het al voor de afschrijving hebt geannuleerd. Dan draaien ze het vanzelf terug,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

A3_rotterdam schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:50:
Ik zit dus met een vergelijkbaar probleem. Familie die grote delen van het jaar in China en India werkzaam is. Daar is de tel zeer waarschijnlijk een stuk aantrekkelijker geprijsd, het is alleen de vraag of de tel dan ook hier gaat werken.

Denk toch maar eens een tweet naar HTC sturen met deze vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
joblamie schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:17:
[...]

Net een sms binnen van AMPlogistics dat de levering van de One vertraagd is en geleverd wordt tussen 13 en 15 maart. In werkelijkheid dus niet vertraagd, maar gewoon rond releasedatum. Ben benieuwd of ze die halen, zou mooi zijn.
Same, eergisteren besteld gisteren dezelfde datum doorgekregen, jammer dat die gasten alleen door de weeks bezorgen trouwens, nu moet ik het even via mijn ouders regelen dat ik hem wel die dag binnen heb.
Ben benieuwd wie van ons eerder de phone heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
yannickie111 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:10:
Net gebeld met T-Mobile om te kijken wat de opties voor mij zijn.
Een verlenging van mijn abonnement is mogelijk:
300min/sms, 500 MB data. 1e maand 20 euro, daarna 23 maanden 40 euro. HTC One kost nog 9.95.
Alles bij elkaar dus 950 euro.

Hou wel rekening met een T-Mobile versie, Ook al zegt de T-Mobile klantenservice van niet. Zo heb ik onlangs een Sony Xperia S voor mijn vrouw besteld, ook vooraf geveraagt als er T-Mobile software en/of een eigen T-Mobile Rom op zou staan. Nee hoor, aldus de klantenservice. Dus wel!

Ik unlock de root wel en gooi er een "stock" rom over heen, maar feitelijk ben je volgens de voorwaarden dan de garantie e.d. al wel kwijt.

Dat ze aangeven dat de One al vanaf 1 maart wordt uitgeleverd laat alleen maar zien dat ze geen idee hebben waar ze over praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Bullet NL schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:49:
[...]

Hou wel rekening met een T-Mobile versie, Ook al zegt de T-Mobile klantenservice van niet. Zo heb ik onlangs een Sony Xperia S voor mijn vrouw besteld, ook vooraf geveraagt als er T-Mobile software en/of een eigen T-Mobile Rom op zou staan. Nee hoor, aldus de klantenservice. Dus wel!

Ik unlock de root wel en gooi er een "stock" rom over heen, maar feitelijk ben je volgens de voorwaarden dan de garantie e.d. al wel kwijt.

Dat ze aangeven dat de One al vanaf 1 maart wordt uitgeleverd laat alleen maar zien dat ze geen idee hebben waar ze over praten.
Dit soort dingen moet je altijd voor zorgen dat je het zwart op wit hebt staan, vraag een mail op met de bevestiging hiervan. Kun je gewoon weer met de telefoon en bevestiging de winkel in wandelen en een nieuwe eisen. Medewerker belooft A en je krijgt B, dienen ze alsnog A te leveren.

Met bijvoorbeeld een auto die je koopt ga je toch ook terug als er opeens heel groot op het achterruit de naam van de dealer staat gekalkt en je alleen nog maar kan navigeren via een speciale dealerapp in je navigatie. |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
[...]
Exact. Ben al lang blij dat op mijn bevestiging daadwerkelijk 'HTC One zilver/wit' staat en niet HTC One X, S of V ofzo, want inderdaad weten die gasten doorgaans werkelijk niets, zeker niet van gloednieuwe toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
[...]

Gewoon rooten die boel en de standaard HTC software flashen, mijn ervaring leert is dat T-Mobile en/of haar reparatiecentrum hier niet moeilijk over doet, tenzij het natuurlijk een softwarematige issue is dan ligt het anders. (Nu heb ik een enkel keer alleen maar hardware problemen gehad dus dan kijken ze niet eens naar de software)

[ Voor 5% gewijzigd door netblade op 06-03-2013 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
[...]

Klopt. Mijn berekening komt uit dat ik net zo goedkoop uit ben met een sim-only abo met Vodafone Friends & family, en later een los toestel.
Heb je zeker een unbranded One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

yannickie111 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:00:
[...]

Klopt. Mijn berekening komt uit dat ik net zo goedkoop uit ben met een sim-only abo met Vodafone Friends & family, en later een los toestel.
Heb je zeker een unbranded One.
Waarom per se Vodafone? IMO is bijvoorbeeld Simyo net zo goed. (of beter, aangezien je die per maand op kan zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Denk dat dit ook te maken heeft met snelheid van Internet en betrouwbaarheid van het netwerk.
Ik blijf persoonlijk ook liever bij Vodafone omdat ik met T-Mobile geen goede ervaringen heb (zeer traag netwerk en slechte service afdeling) Maar nu de prijzen zo aan het schuifen zijn heeft het misschien toch zin om eens rond te gaan snuffelen bij andere providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Rubman schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:09:
Denk dat dit ook te maken heeft met snelheid van Internet en betrouwbaarheid van het netwerk.
Ik blijf persoonlijk ook liever bij Vodafone omdat ik met T-Mobile geen goede ervaringen heb (zeer traag netwerk en slechte service afdeling) Maar nu de prijzen zo aan het schuifen zijn heeft het misschien toch zin om eens rond te gaan snuffelen bij andere providers.
Simyo is KPN. En de snelheid die Vodafone je beloofd heb ik nog nooit gehaald dus dat vergelijk gaat wat mij betreft niet op. Heb zelfs soms helemaal geen bereik met VF dus zo super is dat nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
westergas schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:06:
[...]

Waarom per se Vodafone? IMO is bijvoorbeeld Simyo net zo goed. (of beter, aangezien je die per maand op kan zeggen)
Omdat je daar dus nog voor een normale prijs (14.85 per maand) een abonnement hebt met onbeperkt sms'en en 4 GB data. En dat is voor mij ook onbeperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Donstil schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:36:
Ik heb een aantal keer Nokias besteld bij Expansys en dat ging altijd super, snelle levering (veel eerder dan Nederland) en prima afhandeling.

Bewaar je annuleringsmail even. Expansys gaat niets meer afschrijven maar als ze dat doen kun je bij je creditcard maatschappij bewijzen dat je het al voor de afschrijving hebt geannuleerd. Dan draaien ze het vanzelf terug,
Jij bent dan één van de lucky fews, mag je best blij mee zijn (zo te zien a.d.h.v. de shopreviews).

Dankje voor de tip, ga ik ook zeker doen. Kunnen andere Expansys bestellers wellicht hun ervaringen delen bij bestelling van de One?

Zou heel erg gewaardeerd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Rubman schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:09:
offtopic:
Je hebt het over betrouwbaarheid en je blijft bij Vodafone 8)7

Ik heb nog voor 500 euro aan Bol.com tegoedbonnen liggen, helaas is Bol.com nu de enige die 'm nog voor 699 aanbied!

[ Voor 9% gewijzigd door Megamind op 06-03-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Megamind schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:25:
[...]

offtopic:
Je hebt het over betrouwbaarheid en je blijft bij Vodafone 8)7

Ik heb nog voor 500 euro aan Bol.com tegoedbonnen liggen, helaas is Bol.com nu de enige die 'm nog voor 699 aanbied!
Ja klopt, die is in mijn ervaring (lees ook ervaring en niet feit) beter dan die bij T-Mobile.
Waar ik bij T-Mobile met moeite een beetje kon internetten is dit bij Vodafone geen probleem.\
Ook kan ik gewoon mensen bereiken als het druk is met bijvoorbeeld oud en nieuw (Ja is maar 1x per jaar maar toch meegenomen). De klantenservice bij Vodafone is mij persoonlijk niet echt tegengevallen terwijl dit bij T-Mobile compleet anders was, daar werd je nog net niet uitgekafferd als je een goed tegenwoord gaf met onderbouwing.

Dus ja betrouwbaarheid bij Vodafone, de brand heb ik geen echte last van gehad by the way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Wat vinden jullie van de aanbieding bij GSMwijzer.nl?
https://www.gsmwijzer.nl/..._id=&renewal=&sms=&voice=

Smart plus 420. 420 min/sms, 1GB internet
38.09 euro per maand, en nog 36 euro voor de telefoon.
Klinkt niet verkeerd? Wat vinden jullie?

Edit: enige nadeel is de relatief lage internetsnelheid van 3.6Mbit/s

[ Voor 8% gewijzigd door yannickie111 op 06-03-2013 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Rubman schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:29:
[...]

Ja klopt, die is in mijn ervaring (lees ook ervaring en niet feit) beter dan die bij T-Mobile.
Waar ik bij T-Mobile met moeite een beetje kon internetten is dit bij Vodafone geen probleem.\
Ook kan ik gewoon mensen bereiken als het druk is met bijvoorbeeld oud en nieuw (Ja is maar 1x per jaar maar toch meegenomen). De klantenservice bij Vodafone is mij persoonlijk niet echt tegengevallen terwijl dit bij T-Mobile compleet anders was, daar werd je nog net niet uitgekafferd als je een goed tegenwoord gaf met onderbouwing.

Dus ja betrouwbaarheid bij Vodafone, de brand heb ik geen echte last van gehad by the way.
Ik had het precies weer andersom, nu is dat wel een ervaring van 8 jaar terug maar toch, Vodafone wou destijds niks voor me doen en T-Mobile heeft me juist altijd goed geholpen ook afgezien van traject Leiden-Schiphol nagenoeg overal een prima dekking en verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
yannickie111 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 14:13:
Wat vinden jullie van de aanbieding bij GSMwijzer.nl?
https://www.gsmwijzer.nl/..._id=&renewal=&sms=&voice=

Smart plus 420. 420 min/sms, 1GB internet
38.09 euro per maand, en nog 36 euro voor de telefoon.
Klinkt niet verkeerd? Wat vinden jullie?

Edit: enige nadeel is de relatief lage internetsnelheid van 3.6Mbit/s
Ik vindt het niets, alleen al omdat het een T-Mobile branded versie is van de One.... Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Overigens is dat ook de reden waarom de telefoon relatief goedkoop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van belsimpel met tele2 is 4 euro totaal duurder en sneller internet plus gewone HTC ONE geen tmobile meuk erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
Bullet NL schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 14:52:
[...]

Ik vindt het niets, alleen al omdat het een T-Mobile branded versie is van de One.... Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Vind inderdaad een branded versie niet echt fijn. Is inderdaad persoonlijk bij tele2 krijg je 300 bel min of 300 sms en 1.5 Gig en 35 euro toestel. 38 Euro per maand. Dan heb je ook t-mobile netwerk. Deze aanbieding kan je vinden bij coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Bullet NL schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 14:52:
[...]

Is het een gok dat het een branded model is, of heb je dat uit een (betrouwbare) bron?

Ik dacht even bij belsimpel een goede te hebben gevonden met een tele2 smartmix, voor 32 euro per maand en een gratis HTC One. Maar er komt nog 14 euro per maand voor het internet bij. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
yannickie111 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 14:57:
[...]

Is het een gok dat het een branded model is, of heb je dat uit een (betrouwbare) bron?

Ik dacht even bij belsimpel een goede te hebben gevonden met een tele2 smartmix, voor 32 euro per maand en een gratis HTC One. Maar er komt nog 14 euro per maand voor het internet bij. 8)7
Yannickie111 lees mijn vorige post. Indien je bij T-Mobile afsluit heb je inderdaad een branded toestel die Unlocked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Tsja, kijk dan naar de HN 275/500 op studentmobiel.
460 bijbetalen, maar het abo is maar 16,75/mnd, totaal 35,92/mnd. Na de aanschaf lage maandlasten.
+ Vodafone netwerk
+ Bundel 3 maanden houdbaar (als laatste der Mohikanen zo ongeveer) en first in, first oud. Oude tegoed wordt als eerste gebruikt
+ Binnen/buiten bundel zelfde tarieven
+ Unlocked/unbranded telefoon (voor zover ik nu kan overzien).
+ medialink actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Senor Sjon schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:05:
Tsja, kijk dan naar de HN 275/500 op studentmobiel.
460 bijbetalen, maar het abo is maar 16,75/mnd, totaal 35,92/mnd. Na de aanschaf lage maandlasten.
+ Vodafone netwerk
+ Bundel 3 maanden houdbaar (als laatste der Mohikanen zo ongeveer) en first in, first oud. Oude tegoed wordt als eerste gebruikt
+ Binnen/buiten bundel zelfde tarieven
+ Unlocked/unbranded telefoon (voor zover ik nu kan overzien).
+ medialink actie.
- slechts 500 MB internet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Daarna gaat ie van de 275 min/sms/mb af, plus je bouwt natuurlijk op als je niet gebruikt..

Coolblue biedt het abo aan voor 13,25, maar dan is het toestel 620. Niet echt een aanbieding dus.
Ter vergelijk trouwens RED op hetzelfde netwerk... 49x24+154=1.330. Een tarief lager heb je ook maar 500MB... alsnog 1.221 euro. Gewoon 15 euro/maand verschil voor bijna hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
yannickie111 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 14:57:
[...]

https://www.gsmwijzer.nl/...r_id=&renewal=&sms=&voice

Gsmwijzer heeft het zelf over de HTC One T Back of Silver, dus ik denk.... Ik ben Gsmwijzer even op om na vraag te doen. En de vriendelijke medewerker bevestigde mijn vermoedens, het betreft hier een T-Mobile versie van de HTC One. De meneer kon niet vertellen over er op de buitenkant van het toestel ook logo's zitten. Hij vermoede van niet, maar zodra je het toestel opstart of afsluit zouden wel degelijk T-Mobile logo's te zien zijn en er zouden extra T-Mobile apps vooraf geïnstalleerd zijn. Precies zoals T-Mobile die ook recentelijk met toestellen van bijvoorbeeld Sony heeft gedaan.

Ook wist hij te vertellen (wat ik overigens al wist) dat je voor updates van het OS afhankelijk bent van de provider versie. Het toestel loopt dus niet mee met de HTC "eigen" updates, maar er dient een specifieke T-Mobile versie voor uit te komen. Het gene helemaal bevestigd dat dit een T-Mobile branded versie is van de HTC One.

Je kan dus iets goedkoper aan een HTC One komen, maar het grootste nadeel is dus dat dit een "provider" eigen versie is......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Ik vraag me serieus af of providers er wel goed aan doen om hun toestellen van extra apps te voorzien. Een verkoopargument lijkt het me niet, aangezien ik heel wat mensen ken die liever geen toestel kopen met voorgeinstalleerde providermeuk. Een logo van de provider op het toestel gaat nog, al balen de meeste mensen daar ook van.

/maardatterzijde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Ippe Ziepe schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:28:
Ik vraag me serieus af of providers er wel goed aan doen om hun toestellen van extra apps te voorzien. Een verkoopargument lijkt het me niet, aangezien ik heel wat mensen ken die liever geen toestel kopen met voorgeinstalleerde providermeuk. Een logo van de provider op het toestel gaat nog, al balen de meeste mensen daar ook van.

/maardatterzijde
Kommop we zijn tweakers, denk dat de gemiddelde Nederlander zonder al teveel technische kennis het geen bal uitmaakt als het maar werkt. En wij rooten het geheel gewoon en flashen de standaard versie er op die waarschijnlijk binnen enkele dagen na uitlevering al op XDA te vinden is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
netblade schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:29:
[...]

Kommop we zijn tweakers, denk dat de gemiddelde Nederlander zonder al teveel technische kennis het geen bal uitmaakt als het maar werkt. En wij rooten het geheel gewoon en flashen de standaard versie er op die waarschijnlijk binnen enkele dagen na uitlevering al op XDA te vinden is toch?
Heel veel wel, anderen willen dat liever niet doen i.v.m. garantie etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Bullet NL schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:30:
[...]

Heel veel wel, anderen willen dat liever niet doen i.v.m. garantie etc...
Ik snap het maar dan zet je voor het versturen toch de originele rom er weer op? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe

Ippe Ziepe

@ippeziepe

netblade schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:29:
[...]

Ook de niet-technische kennissen van me hebben liever geen voorgeinstalleerde zooi. En inderdaad, het kost je je garantie.

Anyway, algebeld.nl vertelt me dat ze ze op 20 maart zullen binnenkrijgen. Dan is hij dus 21 maart bij mij, is het plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
yannickie111 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:18:
[...]

Omdat je daar dus nog voor een normale prijs (14.85 per maand) een abonnement hebt met onbeperkt sms'en en 4 GB data. En dat is voor mij ook onbeperkt.
Normale prijs? Volgens mij had je het een pagina terug nog over F&F toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
netblade schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:31:
[...]

Ik snap het maar dan zet je voor het versturen toch de originele rom er weer op? :)
Dat gaat nog al lastig op moment dat je scherm kapot is, de accu defect is of ander ongerief waardoor je hem niet meer kan opstarten...

Ik zie het zelf niet zo zeer als probleem, maar het is en blijft een feit dat er altijd omstandigheden kunnen zijn waardoor je telefoon zo defect raakt dat je er niets meer mee kan. Wanneer ze na herstellen er achter komen dat je zelf met de software heb zitten rommelen kan dit wel eens tot vervelende rekeningen leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Bullet NL schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:45:
[...]

Dat gaat nog al lastig op moment dat je scherm kapot is, de accu defect is of ander ongerief waardoor je hem niet meer kan opstarten...

Ik zie het zelf niet zo zeer als probleem, maar het is en blijft een feit dat er altijd omstandigheden kunnen zijn waardoor je telefoon zo defect raakt dat je er niets meer mee kan. Wanneer ze na herstellen er achter komen dat je zelf met de software heb zitten rommelen kan dit wel eens tot vervelende rekeningen leiden.
Hmm heb wat dit betreft nooit ellende gehad met T-Mobile, maargoed zekerheid voor alles, in den beginne zal ik ook alles stock houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Bullet NL schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:45:
[...]

Scherm en accu kapot is beide niet zo'n probleem. Als t scherm kapot is, kan je in ADB en fastboot een heleboel doen. Accu kapot: hang je toestel aan de usb poort.

Is er nog meer kapot dan is de kans dat ze ooit uitvinden dat je geroot hebt niet zo heel groot, dan gaat er meestal een heel nieuw main board in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Donstil schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:43:
[...]

Normale prijs? Volgens mij had je het een pagina terug nog over F&F toch?
F&F inderdaad.
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/4405
Pagina: 1 ... 5 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.