Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-06 19:18

wph

NoepZor schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:58:
De Sony is al geruime tijd 620 euro, ook nu op/na release. Ik denk dat de prijs van Amazon (599) wel redelijk oke is. De Engelse shops die naar Nederland verzenden komen ook ongeveer rond die prijs uit (500-520 pond = 580 - 605 euro). De shops in de pricewatch rekenen allemaal rond de 660, benieuwd of dit nog veel gaat veranderen.
http://www.saturn.nl/weba...lineshop&query=xperia%20z

Staat niet in de Pricewatch, maar is dus wel een stuk goedkoper. Ik heb de prijzen nagezocht toen ik van plan was een Xperia Z te bestellen met Vodafone F&F, zodat ik die kon verkopen en een One halen. Maar toen ik die prijs zag, wist ik dat dat te veel inleveren ging worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is een actieprijs voor hun €15,00 korting bij elke €100,00 die besteed wordt-actie :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-06 19:15
Modbreak:Dit topic betreft de levertijden van de HTC One, regelmatig komen hier berichten voorbij die al dan niet volledig over de Sony Xperia Z gaan. Indien je twijfeld tussen één van beide open dan een topic in het Mobile Aankoopadviesforum

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-06 13:06

westergas

rikkie_pc

CLB schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:00:
Dat is een actieprijs voor hun €15,00 korting bij elke €100,00 die besteed wordt-actie :)
Denk het niet...als ik de HTC One zoek betaal je "gewoon" €799.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

westergas schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:45:
[...]

Denk het niet...als ik de HTC One zoek betaal je "gewoon" €799.
Dat vroeg ik me ook al af. Alleen je bent bang om hier over iets anders dan de HTC One, de HTC One of de HTC One te praten. Andere dingen die niet direct over de HTC One gaan, zijn namelijk verboden. Het gaat hier over de HTC One en niet iets anders :X

Die prijs van 799 is trouwens wel erg buitensporig. Ik begrijp ook niet dat geen enkele shop Nederlandse iets goedkoper gaat zitten, dat lijkt me heel wat pre-orders opleveren. Engelse en Duitse shops kunnen toch ook tegen die prijzen leveren.

[ Voor 21% gewijzigd door wph op 01-03-2013 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Nou, heb hem maar besteld bij Coolblue voor 699 na lang dubben. Kon hem voor 30 euro goedkoper ook ergens anders bestellen, maar met Coolblue heb ik goede ervaringen. Ben benieuwd of hij ook daadwerkelijk de 14e binnenkomt!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:36
Voor 100 euro minder wil ik Amazon ook nog wel vertrouwen :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
NoepZor schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:49:
Voor 100 euro minder wil ik Amazon ook nog wel vertrouwen :)
amazon is ook te vertrouwen, maar ik vraag me af of hij dan ook de 14de hier in nederland is. Achja, voor die 100 euro minder zou iedereen wel een dagje of 2 willen wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

rjpurk schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:50:
[...]

amazon is ook te vertrouwen, maar ik vraag me af of hij dan ook de 14de hier in nederland is. Achja, voor die 100 euro minder zou iedereen wel een dagje of 2 willen wachten :P
Dat is bij Coolblue ook nog maar afwachten, gezien de geruchten dat de zilveren versie later komt dan de zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
wph schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:51:
[...]

Dat is bij Coolblue ook nog maar afwachten, gezien de geruchten dat de zilveren versie later komt dan de zwarte.
Gelukkig heb ik de zwarte besteld :P

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
wph schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:51:
[...]

Had net coolblue aan de lijn die weten nog niks van vertraging?

@clb kan jij morgen eens wat navraag doen, op het htc event?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Ik had geen zin meer om verder te zoeken en te wachten. Ik heb 'em besteld bij Amazon.de.
Wel vreemd dat er opeens 10 euro bij kwam, wat volgens de specificatie niet voor het verzenden was. Totaal dus 610 euro op een paar centen na.

Nu nog ff vlug een Vodafone F&F abo afsluiten en ik kan er weer een tijdje tegenaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Als de zilveren versie later komt dan de zwarte zou dat wel heel dramatisch zijn. Ikzelf, maar ik verwacht veruit de overgrote meerderheid van de geinteresseerden, wil de zilveren natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-06 10:24

Metian

Snert is vies

Dus als ik het goed begrijp is het op dit moment beste om hem via amazon.de te bestellen ? Aangezien die inderdaad daar stuk goedkoper is dan hier in Nederland.

Echter, wat zijn de risico's ? Bestel namelijk eigenlijk altijd in Nederland en eigenlijk nooit in het buitenland (zeker geen telefoon's van +600 euro).

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

joblamie schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:53:
Als de zilveren versie later komt dan de zwarte zou dat wel heel dramatisch zijn.
zou dat wel heel dramatisch zijn
dramatisch
Nee hoor, het is maar een telefoon. Relax en ga door met je leven. Die telefoon komt wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91426

Metian schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:56:
Dus als ik het goed begrijp is het op dit moment beste om hem via amazon.de te bestellen ? Aangezien die inderdaad daar stuk goedkoper is dan hier in Nederland.

Echter, wat zijn de risico's ? Bestel namelijk eigenlijk altijd in Nederland en eigenlijk nooit in het buitenland (zeker geen telefoon's van +600 euro).
Bij een internationale organisatie als Amazon zou ik me minder ongerust maken. Daarnaast kun je garantie afhandeling direct bij HTC NL doen, wat reeds eerder wordt gemeld hier in het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Metian schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:56:

Eigenlijk maak ik me weinig zorgen. HTC heeft in het verleden nooit moeilijk gedaan over garantie van toestellen die elders gekocht zijn (in tegenstelling tot een bepaalde Amerikaanse firma die toestellen verkoopt met schermen kleiner dan 4,01 inch).

Ik heb het toestel op mijn creditcard gekocht, dus mochten er echt dingen grof mis gaan, dan kan ik altijd via mijn creditcardmaatschappij er nog wat aan doen. Ik ga er echter vanuit dat het allemaal probleemloos verloopt.

Helaas begint nu de ergste fase: het wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Bedankt voor de reacties, denk dan toch dat ik hem ga bestellen bij amazon aankomende week. Voor ~599 euro in plaats van 660 - 699 euro hier in Nederland, verwacht ook niet echt dat de prijs aankomende week veel gaat zakken (zeker niet naar de 599 euro, en bestel hem toch los).

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:17
Vergeet niet dat je de medialink bij bestelling in NL ontvangt (bij aangesloten bedrijven van de actie).

Deze zul je niet ontvangen bij Amazon.de (althans naar mijn weten na het afspeuren van de site).

Dit laat mij nog twijfelen om hem alsnog bij een bedrijf als Coolblue of Bol.com te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

JDL15 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:29:
Vergeet niet dat je de medialink bij bestelling in NL ontvangt (bij aangesloten bedrijven van de actie).

Deze zul je niet ontvangen bij Amazon.de (althans naar mijn weten na het afspeuren van de site).

Dit laat mij nog twijfelen om hem alsnog bij een bedrijf als Coolblue of Bol.com te bestellen.
Het bestellen van de Media Link HD gaat volgens mij via een speciale website, die los staat van Coolblue of Bol.com. Daarom hoop ik dat je deze ook met je aankoopbewijs van Amazon kan claimen.

Zie ook:

http://www.htcmedialinkhd.nl/home/

edit: je hebt inderdaad gelijk, Amazon doet er niet aan mee. Jammer, maar ja ik had dat ding waarschijnlijk toch niet veel gebruikt. En ook de verkoopwaarde zal niet al te hoog zijn met het overschot aan die dingen wat opeens op de markt komt. Al was het natuurlijk wel leuk geweest om te krijgen.

[ Voor 21% gewijzigd door wph op 01-03-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Laatst online: 19-08-2024
wph schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:33:
[...]

Het bestellen van de Media Link HD gaat volgens mij via een speciale website, die los staat van Coolblue of Bol.com. Daarom hoop ik dat je deze ook met je aankoopbewijs van Amazon kan claimen.

Zie ook:

Die website heeft betrekking op een speciale actie voor Nederland en België. Voor bestellingen in Duitsland en de UK moet je dus een actiesite uit die landen zien te vinden, als die al bestaat. Kan me voorstellen dat ze daar ook zoiets doen, omdat het gemak daarvan volgens mij een selling-point voor HTC is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-06 19:47
wph schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:33:
[...]

Zie ook:

De Actie:
1. Bij aankoop van een HTC One, bij een erkende HTC reseller in Nederland of in België in de periode van 20 februari 2013 tot en met 26 maart 2013 ontvang je kosteloos een HTC Media Link HD t.w.v. 89,95 te bestellen via www.htcmedialinkhd.com

Welke winkels doen mee aan deze actie en zijn erkend HTC resellers?
De onderstaande winkels doen mee aan deze actie;

Nederland

Belsimpel.nl
Bol.com
Coolblue
Expert
GSMWijzer
HI
KPN
Mediamarkt
PDASHOP
Phonehouse
Ritel
Saturn
Smartphoneshop.nl
Studentmobiel
T-mobile
Telfort
Typhone
Wehkamp
Welcome
België

Allo
Base
Belgacom
Coolblue
Effec
Fnac
Mediamarkt
Urcall
Van den Borre

[ Voor 12% gewijzigd door Mrk87 op 01-03-2013 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ben op zich wel blij met dat ding, ik heb bij GSMEasy besteld en die valt dus binnen de actie bedrijven.
Nu doe ik de iPad en iPhone wel eens naar de AppleTV via Airplay en als dat straks via dit kastje kan met de HTC One (foto's / video) ben ik allang tevreden.

Als ik hem los gekocht zou hebben had ik ook voor een goedkopere oplossing gegaan (Amazon bv) en niet speciaal besteld bij een duurdere aanbieder voor deze actie.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

He verdorie dat is ook weer waar, alleen weet ik niet of ik hem überhaupt wel gebruik, maar aan de andere kant kan ik hem ook weer doorverkopen waardoor uit eindelijk de telefoon ook weer iets goedkoper uitvalt.. hmm lastig.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Metian schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:46:
He verdorie dat is ook weer waar, alleen weet ik niet of ik hem überhaupt wel gebruik, maar aan de andere kant kan ik hem ook weer doorverkopen waardoor uit eindelijk de telefoon ook weer iets goedkoper uitvalt.. hmm lastig.
Ik denk niet dat de waarde van dit kastje erg groot is. Het is niet veel verkocht naar mijn idee en je zal niet de enige zijn die het bij aankoop direct te koop zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
rjpurk schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 23:00:
voor je HOX kan je nog 250 krijgen hoor ;)
Ook nog eind juni/begin juli?
maar je gaat nu een beetje dubbelop rekenen, eerste trek je er 200 af die je krijgt voor je HOX en vervolgens ook nog een 200 voor wat je waarschijnlijk gaat krijgen voor de One als je die gaat verkopen, maar dat geld voor de One besteed je ook weer aan een nieuwe telefoon of ga je hierna mobielloos door het leven :+ ?
Helemaal gelijk en heb ik al aangepast inderdaad. ;)
Donstil schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 23:03:
Een Simonly van17,- met 4gb lijkt me een grote zeepbel als ik zo naar de Red geruchten kijk.
Dat kan je in juli wel op je buik schrijven, ook met een f&f code ben ik bang.
Donstil schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 23:48:
Ja het is er wel maar met Vodafone en 4gb lijkt het mij erg onwaarschijnlijk voor 17,-

Aangezien het 4Gb red abonnement normaal €65,- kost.
Dat gok ik ook. Maar mijn abonnement verloopt ergens begin juli, ik mag dus vanaf deze week/volgende week verlengen. (Ik kan exacte datum maar niet vinden op KPN-site)

Ik moet dus maar gewoon geduldig afwachten en hopen dat er een deal langskomt. Want Vodafone F&F Sim-only wordt 'm ook niet voor mij (met juiste berekening kom ik nog op zo'n €40 p/maand en dat heb ik er niet voor over. Heb met de One X namelijk nog een mooie KPN deal gemaakt waar ik op een gemiddelde maandprijs kom van zo'n €30-35. Meer wil ik niet.

Dus afwachten of er een deal langskomt in die prijsrange; zo niet dan hou ik m'n One X of verkoop ik 'm voor een China phone. Dan maar geen nieuwe One.

[ Voor 4% gewijzigd door Piet91 op 01-03-2013 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amazon doet er wel aan mee, gelijk in je winkelmandje gooien en klaar, gratis artikel :)
(moet je de HD Media Link wel selecteren van Amazon zelf, niet van 'n third party reseller)

Afbeeldingslocatie: http://qnas.nl/owncloud/public.php?service=files&t=90b070b4011ad983f7872637f338bc42

[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 01-03-2013 16:18 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
De Engelse tak staat ie idd wel bij, Duitse niet. Alleen bij de Engelse heb je weer een Engelse lader bij zitten.. Heb liever een Europese lader dan een HTC medialink :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

NoepZor schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:23:
De Engelse tak staat ie idd wel bij, Duitse niet. Alleen bij de Engelse heb je weer een Engelse lader bij zitten.. Heb liever een Europese lader dan een HTC medialink :)
Ik mezelf rot zoeken, maar kon em niet vinden bij de Duitse Amazon |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Nog een nadeel als je bestelt bij Amazon UK en je wil de medialink doorverkopen, hier zit ook een UK stekker aan.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
wph schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:32:
Ik had geen zin meer om verder te zoeken en te wachten. Ik heb 'em besteld bij Amazon.de.
Wel vreemd dat er opeens 10 euro bij kwam, wat volgens de specificatie niet voor het verzenden was. Totaal dus 610 euro op een paar centen na.

Nu nog ff vlug een Vodafone F&F abo afsluiten en ik kan er weer een tijdje tegenaan :D
Komt dit niet doordat het BTW tarief in Nederland anders is? Ik zag op de handtec.co.uk site ook al een iets ander BTW bedrag als je Nederland als bestemming aangaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
CLB schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:16:
Amazon doet er wel aan mee, gelijk in je winkelmandje gooien en klaar, gratis artikel :)
(moet je de HD Media Link wel selecteren van Amazon zelf, niet van 'n third party reseller)

[afbeelding]
CLB Kan jij morgen vragen tijdens het HTC evenement of er vertragen is in het leveren van de zilvere versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
zedzed1 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:31:
[...]

CLB Kan jij morgen vragen tijdens het HTC evenement of er vertragen is in het leveren van de zilvere versie
Hoe kom je hierbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Voor diegenen die het toestel los kopen en geen Vodafone F&F codes hebben: Typhone heeft nu aanbiedingen met Sim-Only die zelfs nog iets goedkoper zijn. Het enige nadeel is dat het een actietarief voor 12 maanden is en daarna verdubbelt de prijs, iets wat bij F&F niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
Als je dit topic leest vooral de laatste topics dan zie je dit bericht voorbij komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wph schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 17:51:
Voor diegenen die het toestel los kopen en geen Vodafone F&F codes hebben: Typhone heeft nu aanbiedingen met Sim-Only die zelfs nog iets goedkoper zijn. Het enige nadeel is dat het een actietarief voor 12 maanden is en daarna verdubbelt de prijs, iets wat bij F&F niet het geval is.
Oftewel, niet goedkoper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

CLB schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 18:36:
[...]

Oftewel, niet goedkoper ;)
Niet iedereen heeft codes he ;-)

En ik bedoelde dat het 1 jarige sim only's zijn, dus je hebt wel de volledige periode korting, maar in het geval je je abonnement door wilt laten lopen, dan wordt het duurder. Dus voor 1 jaar is het wel degelijk goedkoper.

[ Voor 39% gewijzigd door wph op 01-03-2013 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
zedzed1 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 18:24:
[...]

Als je dit topic leest vooral de laatste topics dan zie je dit bericht voorbij komen
Ahh oke. Ik heb vandaag voor een collega en mijzelf 1 zilverkleurige & 1 zwarte versie besteld, en voor beide toestellen werd 15 maart als verwachte leverdatum opgegeven.

[ Voor 8% gewijzigd door Mrk87 op 01-03-2013 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-06 14:01
Ik heb net ook een pre-order geplaatst bij Bel-Simpel.
Nog even telefonisch nagevraagd over branded toestellen. Dit bleek niet het geval te zijn. Ze zijn simlock vrij en er staat geen provider software op. Mocht dit wel zo zijn kan ik het toestel terug sturen.
Er waren inmiddels al redelijk wat pre-orders maar ze verwachten een behoorlijke zending.
Nu nog maar 2 weken geduldig afwachten....

Around here, something radiates. (Counting Crows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-06 15:53
Ik heb gister een mailtje ontvangen van Amazon.co.uk dat de estimated shipping van de HTC Media Link HD tussen 26 maart en 14 mei ligt. Gezien de aanbieding van de gratis Media Link alleen geldt als je ze samen verscheept zit 't er nu in dat de One dus later samen met de Media Link wordt verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
14 mei ;( wow dat wordt een lange wacht als je echt zo lang moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
valeer schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:15:
[...]

Helaas, heb net ook een mail gehad dat de silver later komt dan de zwarte :-(
Volgens mij is alleen belsimpel nog gekomen met de vertraging van de zilveren versie. Wel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Belsimpel heeft het nu idd op hun site staan, zilvere is 4 weken levertijd, zwarte 2 weken.

Nu heb ik een Zwarte besteld dus maakt het mij niet zo gek veel uit maar jammer voor de silver mensen is het wel. De komende dagen zal wel uitkomen of het waar blijkt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
Donstil schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 14:54:
Belsimpel heeft het nu idd op hun site staan, zilvere is 4 weken levertijd, zwarte 2 weken.

Nu heb ik een Zwarte besteld dus maakt het mij niet zo gek veel uit maar jammer voor de silver mensen is het wel. De komende dagen zal wel uitkomen of het waar blijkt of niet.
Inderdaad, ben benieuwd! hoop toch echt dat ik mijn silver editie toch ook binnen twee weken binnen heb :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valeer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-06 11:38
@Zedzed1 heb ook al een vraag bij Htc via twitter neergelegd of de silver vertraagd is... Hoop het echt niet, ben nu na 3 jaar wel klaar met m'n iPhone 3gs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vragen aan HTC...
• 64GB versies in Nederland / Europa en bijbehorende prijs
• Zilver komt iets later op de markt dan de zwarte, of dat klopt
• Wat zijn de eigenschappen van het SoLux-scherm nou precies
• Kan ik een mooie deal sluiten voor 'n nieuwe, neem ik 'm gelijk mee

EDIT: Hoort hier niet echt :)

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 02-03-2013 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
valeer schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 18:32:
@Zedzed1 heb ook al een vraag bij Htc via twitter neergelegd of de silver vertraagd is... Hoop het echt niet, ben nu na 3 jaar wel klaar met m'n iPhone 3gs!
Had ik ook al gedaan, misschien dat clb meer krijgt te horen?
Ik vind het ook apart dat het alleen bij belsimpel wordt aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Misschien is de levertijd wel langer doordat er bij hun meer vraag is naar de zilveren versie om zo teleurgestelde mensen in te perken. Het is in ieder geval wel iets om uit te zoeken.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valeer
Metian schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 19:51:
Misschien is de levertijd wel langer doordat er bij hun meer vraag is naar de zilveren versie om zo teleurgestelde mensen in te perken. Het is in ieder geval wel iets om uit te zoeken.
Ik hoop dat dat het inderdaad is, ik heb hem op dag 1 in de ochtend besteld en hoop dus dat ik hem dan wel snel krijg :)

Ben benieuwd wat CLB te horen krijgt vanavond!

[ Voor 5% gewijzigd door valeer op 02-03-2013 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
hmm, volgens studentmobiel is BEN het goedkoopst voor een abbonement met minimaal 500 MB. nu maar wachten tot mn huidige abbonement is afgelopen...

er staat een actietarief voor 24 maanden € 13,48 per maand + 477 voor het toestel
24*13.48 + 477 = 800.52 voor 2 jaar
hierbij krijg je 300 belminuten/sms en 500MB

[ Voor 41% gewijzigd door megadoom op 03-03-2013 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Kijken of dat opweegt tegen het verkopen van een Samsung Y of LG L3 :P

http://www.ben.nl/samsung
http://www.ben.nl/lg

Ik zou eerder voor HN gaan, die bundels zijn langer houdbaar en hebben geen hoog tarief na het overschrijden van de bundel.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 02:03
megadoom schreef op zondag 03 maart 2013 @ 17:46:
hmm, volgens studentmobiel is BEN het goedkoopst voor een abbonement met minimaal 500 MB. nu maar wachten tot mn huidige abbonement is afgelopen...

er staat een actietarief voor 24 maanden € 13,48 per maand + 477 voor het toestel
24*13.48 + 477 = 800.52 voor 2 jaar
hierbij krijg je 300 belminuten/sms en 500MB
Zo te zie is dit wel met een "branded" T-Mobile toestel. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 502004

De Ben Regelmatig + 500MB aanbieding (totaal 800,52 twee jaar) is erg aantrekkelijk. Heeft er iemand ervaring met Ben? Klopt het dat er gebruik wordt gemaakt van het netwerk van T-Mobile?

[ Voor 197% gewijzigd door Anoniem: 502004 op 03-03-2013 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
JantjeKoud schreef op zondag 03 maart 2013 @ 20:25:
[...]

Zo te zie is dit wel met een "branded" T-Mobile toestel. :'(
Een branded T-mobile toestel van BEN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 02:03
rjpurk schreef op zondag 03 maart 2013 @ 20:37:
[...]

Een branded T-mobile toestel van BEN?
Of het is een foutje op studentmobiel. klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
Ben is ook eigendom van T-Mobile, dus zo heel gek is dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-06 14:09
Met die bon van groupon scheelt nu ook 80 euro @ phonehouse.
Iemand al de One gezien op hun site met prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-06 15:53
Phonehouse zit met de One X 20 euro boven laagste pricewatchprijs (440 vs 460), en One X+ 70 euro boven de laagste pricewatchprijs (530 vs 600). Daarmee zou je beetje kunnen halen dat de One toch wel richting de adviesprijs van 700 euro gaat komen bij de phonehouse, in ieder geval voor de eerste paar maanden.

Tevens is de groupon alleen geldig icm een abonnement, en niet voor een los toestel, just a heads up :)

[ Voor 14% gewijzigd door omgwtfbbq op 04-03-2013 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemoldemans
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-06 14:58
Ik heb er een besteld bij amazone.de, ben benieuwd wanneer hij komt, ik heb geen HTCmediaLink nodig.
scheelt echt veel met NL leveranciers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
willemoldemans schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:01:
Ik heb er een besteld bij amazone.de, ben benieuwd wanneer hij komt, ik heb geen HTCmediaLink nodig.
Hoeveel heb je betaald, en wanneer wordt ie verwacht/afgeleverd. bij expansys is ie voor 601.- te krijgen,
heb totaal geen ervaring met bestellen uit het buitenland hoe veilig is het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Replay256 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:10:
[...]

Hoeveel heb je betaald, en wanneer wordt ie verwacht/afgeleverd. bij expansys is ie voor 601.- te krijgen,
heb totaal geen ervaring met bestellen uit het buitenland hoe veilig is het..
Ik zie alleen een prijs van 629€ bij expansys:

http://www.expansys.nl/htc-one-black-246665/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Mijn fout ik keek op de Engelse site,: http://www.expansys.com/htc-one-uk-32gb-silver-246667
en omgerekend van pond naar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
willemoldemans schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:01:
Ik vind 28€ nu niet echt zo ontzettend veel schelen:

629€ Expansys.nl
601€ Amazon.de

Als beide leverdata gelijk zijn ga ik inderdaad voor de goedkoopste. Ik hoop dat de prijzen voor de aanbieders die de medialink aan kunnen bieden ook wat naar competitievere prijzen gaan zakken, dan is mijn keuze snel gemaakt.

Zo'n medialink vind ik toch wel leuk. Alleen jammer dat hij volgens mij alleen media projecteert en niet de rest van het scherm, inclusief startscherm, games, etc.

Ik denk dat ik dan voor de goedkope oplossing ga en de kabel variant bestel (die wel rechtstreeks input krijgt van de One en dus alles laat zien, toch)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Net zelf ook besteld op Expansys voor 629,- voor die 28.- maakt niet meer uit. vanochtend mijn XZ verkocht om 2 lang jaar naar een slechte scherm en slechte accu te kijken van de XZ waar ik me nu al erger.. is een hele lange tijd,
ik hoop dat ik eind hem volgende week binnen heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:33
Leuke actie met de media link. Maar het enige dat dit apparaatje doet is toch signaal van dat ding versturen naar de telefoon?

Ik ga de komende weken op zoek naar mooie aanbiedingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:55
yannickie111 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:31:
Leuke actie met de media link. Maar het enige dat dit apparaatje doet is toch signaal van dat ding versturen naar de telefoon?
Andersom. De Media Link HD ontvangt de beelden van de telefoon en toont deze op je televisie/monitor. Soort draadloze HDMI/Airplay.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Amazon.co.uk gaat uit van 15 maart als leverdatum, helaas heeft Amazon.de nog steeds geen datum bekend gemaakt...

Alhoewel ik 600 euro nog steeds een forse uitgave vind, doet het toch een stuk minder pijn nu de prijzen van Vodafone Red bekend zijn. Zoals nu, zonder korting, zijn die echt buitensporig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

wph schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:09:
nu de prijzen van Vodafone Red bekend zijn. Zoals nu, zonder korting, zijn die echt buitensporig.
€1270 voor een SIII :X
Als dat een goede indicatie is wat je voor de One gaat betalen bij VF....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 13:57

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Is inmiddels al ergens bevestigd of de zilveren versie vertraging heeft in NL, of alleen bij BelSimpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91426

Belsimpel staat ook alweer op levering binnen 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-06 19:15
westergas schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:30:
[...]

€1270 voor een SIII :X
Als dat een goede indicatie is wat je voor de One gaat betalen bij VF....
Reken er maar op dat de One duurder gaat worden, hou voor de zekerheid maar prijzen van de Note2 aan.....

Dus 24x49 + 175 euro los voor een toestel €1350.-! Kassa dus...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 500856

Kreeg wel van Hi een mail dat mijn bestelling vertraagd was, hopelijk ontvang ik hem alsnog binnen 2 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valeer
Heb net een mail van belsimpel gekregen. Zij verwachten dat ze mijn zilveren one rond 20 maart kunnen versturen, maar dit is slechts een indicatie. Begin stiekem toch wel een beetje ongeduldig te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:32
Hmm ik weet niet wat andere T-Mobile klanten zien die mogen verlengen, maar ik zie dat ik 159 euro moet bijbetalen voor 2 jaar i150, Ik ga dit doen, de afwijkende updates neem ik voor lief (nooit echt een probleem gehad de boel achteraf te rooten, ook niet met de garantie eerlijk gezegd).

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 13:57

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Twee jaar geleden met BelSimpel geen goeie ervaring gehad. LG Optimus 2X Speed vooruitbesteld, maar ze konden pas leveren als het Vodafonecontract binnen was, wat pas werd aangemaakt als het toestel er daadwerkelijk was. Toestellen kwamen binnen, meteen contract ontvangen en ingevuld retourgestuurd. Toen zeiden ze dat ze geen toestellen meer hadden. Van anderen las ik dat ze bij BelSimpel een toestel hadden besteld toen die binnen waren, en meteen opgestuurd hadden gekregen. Eén van die toestellen was dus van mij, hadden ze snel doorverkocht. Ik moest dus weer drie weken wachten op de volgende batch. Vind ik niet kunnen, dus ik bestel nooit meer bij BelSimpel. Heb toen geannuleerd en ergens anders besteld. (Dit verhaal wilde ik ook als review plaatsen op Tweakers, maar het is daarvoor te lang geleden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248502

Mijn vodafone abo loopt half april af. afgelopen week niets anders gedaan dan zoeken naar een nieuw abo voor redelijke prijs. Vanochtend nog een gevonden bij Coolblue waar ik gemiddeld 31€ zou betalen. Toen dacht ik nog mooi, die ga ik vanmiddag bestellen. Kom ik thuis, alle kortingen weg door die nieuwe Red abo's.

Werkelijk waar ziek om te zien hoe erg de prijs daarmee is gestegen. Enorm veel spijt dat ik het vanochtend niet heb afgehandeld.
Helaas nu maar weer opzoek naar een goed alternatief, tips zijn altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:32
Anoniem: 248502 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:52:
Mijn vodafone abo loopt half april af. afgelopen week niets anders gedaan dan zoeken naar een nieuw abo voor redelijke prijs. Vanochtend nog een gevonden bij Coolblue waar ik gemiddeld 31€ zou betalen. Toen dacht ik nog mooi, die ga ik vanmiddag bestellen. Kom ik thuis, alle kortingen weg door die nieuwe Red abo's.

Werkelijk waar ziek om te zien hoe erg de prijs daarmee is gestegen. Enorm veel spijt dat ik het vanochtend niet heb afgehandeld.
Helaas nu maar weer opzoek naar een goed alternatief, tips zijn altijd welkom!
Wat voor abo had je, en hoeveel belde je? En uiteraard je voorkeuren qua netwerk, ik ben bv tevreden over T-Mobile maar jij kunt daar misschien wel helemaal niets mee hebben

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb nu een iPhone 275 abo (van vodafone dus) 275 minuten/550 sms + 1000MB internet (€39,50 p.m)

Nu is het zo dat ik al maanden lang nog 62€ tegoed heb omdat ik simpel weg bijna niks opmaak uit mn bundel. sms hooguit 10 p.m. en bellen zal ook niet meer zijn dan 60 min p.m.
Wat internet betreft, de laatste 6 maanden nooit boven de 500MB uitgekomen dus dat zal voldoende zijn.

Het enige dat ik dus eigenlijk nodig heb is die paar belminuten en 500MB. Om van vodafone naar T-Mobile te switchen vind ik geen probleem als de aanbieding goed is.
Heb ervaring met zowel vodafone als T-Mobile, rest van de providers niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valeer
Ippe Ziepe schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:40:
Twee jaar geleden met BelSimpel geen goeie ervaring gehad. LG Optimus 2X Speed vooruitbesteld, maar ze konden pas leveren als het Vodafonecontract binnen was, wat pas werd aangemaakt als het toestel er daadwerkelijk was. Toestellen kwamen binnen, meteen contract ontvangen en ingevuld retourgestuurd. Toen zeiden ze dat ze geen toestellen meer hadden. Van anderen las ik dat ze bij BelSimpel een toestel hadden besteld toen die binnen waren, en meteen opgestuurd hadden gekregen. Eén van die toestellen was dus van mij, hadden ze snel doorverkocht. Ik moest dus weer drie weken wachten op de volgende batch. Vind ik niet kunnen, dus ik bestel nooit meer bij BelSimpel. Heb toen geannuleerd en ergens anders besteld. (Dit verhaal wilde ik ook als review plaatsen op Tweakers, maar het is daarvoor te lang geleden.)
Wat ik begrepen heb is dat in principe bij mij nu alles administratief al rond is, maar het nu wachten is op de toestellen om het abo volledig af te ronden want daar hebben ze een IMEI nummer voor nodig. Ga er dus ook van uit dat zodra de toestellen binnen zijn ik verder niks meer getekend retour hoef te sturen, want ze hebben al een handtekening onder de overstap en alle andere benodigde gegevens(kopie legitimatie en bankafschrift) al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 502004

Anoniem: 248502 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:19:
Heb nu een iPhone 275 abo (van vodafone dus) 275 minuten/550 sms + 1000MB internet (€39,50 p.m)

Nu is het zo dat ik al maanden lang nog 62€ tegoed heb omdat ik simpel weg bijna niks opmaak uit mn bundel. sms hooguit 10 p.m. en bellen zal ook niet meer zijn dan 60 min p.m.
Wat internet betreft, de laatste 6 maanden nooit boven de 500MB uitgekomen dus dat zal voldoende zijn.

Het enige dat ik dus eigenlijk nodig heb is die paar belminuten en 500MB. Om van vodafone naar T-Mobile te switchen vind ik geen probleem als de aanbieding goed is.
Heb ervaring met zowel vodafone als T-Mobile, rest van de providers niet...
Wat dacht je van de Ben Regelmatig + 500MB -> (24*13,48)+477 dus 800,52 voor twee jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-06 14:01
valeer schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:22:
[...]

Wat ik begrepen heb is dat in principe bij mij nu alles administratief al rond is, maar het nu wachten is op de toestellen om het abo volledig af te ronden want daar hebben ze een IMEI nummer voor nodig. Ga er dus ook van uit dat zodra de toestellen binnen zijn ik verder niks meer getekend retour hoef te sturen, want ze hebben al een handtekening onder de overstap en alle andere benodigde gegevens(kopie legitimatie en bankafschrift) al.
Same here.
Ook mijn T-mobile abbo verlengd via BelSimpel. Formulieren ed zijn allemaal al opgestuurd, dus ik ga er vanuit dat dat allemaal goed komt!

Around here, something radiates. (Counting Crows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
bij de engelse amazon kost de htc one 603.5 euro (door google omgerekend) exclusief verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
megadoom schreef op maandag 04 maart 2013 @ 20:29:
bij de engelse amazon kost de htc one 603.5 euro (door google omgerekend) exclusief verzendkosten.
Verzendingen van hoge bedragen hebben volgens mij gratis verzending door heel europa ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
valeer schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:32:
Heb net een mail van belsimpel gekregen. Zij verwachten dat ze mijn zilveren one rond 20 maart kunnen versturen, maar dit is slechts een indicatie. Begin stiekem toch wel een beetje ongeduldig te worden...
Ze geven inderdaad nu weer 2 weken aan. Volgens mij weten ze het zelf niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Ik zag op de website van belsimpel staan, bij nummerbehoud:
3. Het nummer dat u mee wilt nemen, dient op uw naam te staan.
Ik heb nu een abonnement (dat in april afloopt) op naam van mijn moeder (was nog geen 18 op het moment van afsluiten).
Ergens in april wil ik een nieuw abonnement, op mijn eigen naam. Weet iemand of het toch mogelijk is om mijn nummer te behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
yannickie111 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 21:36:
Ik zag op de website van belsimpel staan, bij nummerbehoud:

[...]

Ik heb nu een abonnement (dat in april afloopt) op naam van mijn moeder (was nog geen 18 op het moment van afsluiten).
Ergens in april wil ik een nieuw abonnement, op mijn eigen naam. Weet iemand of het toch mogelijk is om mijn nummer te behouden?
Gewoon op naam van je moeder houden.. eigen Bank rekening gebruiken voor afschrijving. Maakt verder tocht niet uit.. Op Wie naam de abbo staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06 11:03
Misschien kun je dan vervolgens bij de nieuwe provider wel het abbo overzetten op jouw naam.
Destijds was dat bij Hi in mijn geval iig een gratis service, bij overdracht van ouder op kind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat Replay256 zegt, nummer behouden moet op de naam van de contractant, vriend van mij heeft hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-06 20:37
Ik zit te kijken naar een nieuwe smartphone in combinatie met een abonnement, de telefoon ben ik vrijwel uit: de HTC One (wacht nog wel de intro van de S4 af). Maar dan het abonnement nog..

Gebruik nu Hi Prepaid, dus het wordt een nieuw abonnement. Ben geen 'poweruser' maar denk wel gemiddeld gebruik te gaan maken van internet, plus het abonnement moet wel het mogelijke uit m'n nieuwe smartphone halen, oftewel mobiel internet met 2Mbit/s liever niet. Thuis heb ik beschikking over WiFi.

Ik ga denk ik voor sim-only abonnement omdat het in prijs weinig uitmaakt en ik met sim-only + eigen smartphone geen gezeur heb met lease? Eigenlijk geen idee hoe dit werkt, maar ik wil een eigen telefoon. Geen lease of ander gezeur.
Zelf wat rondgekeken en vergeleken, kom ik uit op T-mobile òf Tele2. Of misschien KPN of Vodafone?
Van duur naar goedkoop: Vodafone, KPN, T-mobile, Tele2.
Eerst viel alleen Tele2 op, maar na wat ervaringen te hebben gelezen en de prijs daarin mee te nemen ben ik gaan twijfelen over de kwaliteit van Tele2. Kun je voor twee tientjes een sim-only abonnement hebben van kwaliteit, de rest hangt namelijk met dezelfde 'specs' rond €30. Vodafone zelfs op bijna €40.

Ik heb geen weet van de kwaliteit van aanbieders momenteel, wel zijn er een hoop kleintjes die 2-3,6Mbit/s mobiel internet aanbieden. Die worden het al niet omdat je dan nog geen 1080p filmpje kunt streamen. Tele2 vertrouw ik eigenlijk weinig, Vodafone is te duur, KPN kan, maar T-mobile ziet er het beste uit?
Iemand die mij meer ervaringen kan delen of ander advies kan geven? Alvast hartelijk dank.

Edit: zelf kijk ik naar een sim-only met circa 250 belminuten/sms en 1000MB internet of meer (14,4Mbit/s).

[ Voor 3% gewijzigd door Freaky Maus op 04-03-2013 22:05 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Replay256 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 21:44:
[...]
Gewoon op naam van je moeder houden.. eigen Bank rekening gebruiken voor afschrijving. Maakt verder tocht niet uit.. Op Wie naam de abbo staat..
Beetje offtopic hier, maar dat is wel slim!
Alleen zoals hierboven gezegd moet ik dan op een gegeven moment wel de naam weer kunnen veranderen.

Ik kan natuurlijk niet tot mijn 85e een abonnement op de naam van mijn moeder hebben :P
En als ik een nieuw nummer zou moeten, omdat het niet anders kan, kan ik het beter binnenkort doen, dan nog later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik had jaren geleden een abonnement op de naam van mijn vader, ik was bij aanvang ook minderjarig dus kon toen niet anders.

Toen dat een keer afgelopen was hebben we het abonnement omgezet naar een Prepaid kaart en daarna Numerbehoud aangevraagd bij een andere provider.

Doordat het een prepaid kaart was geworden maakte het niets uit dat hij op de naam van mijn vader had gestaan.

Misschien een tip voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Freaky Maus: Je zou is kunnen kijken naar: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/4405
225 minuten, onbeperkt sms, onbeperkt naar VF-klanten bellen en 4GB data op 14,4Mbps... Voor 2 tientjes :)

Maar daar heb je wel een actiecode voor nodig en dat moet je deze maand nog regelen dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*weg* vragen om dit soort dingen is niet toegestaan

[ Voor 80% gewijzigd door Bullet NL op 05-03-2013 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336199

Ik heb Vrijdag ook maar snel een Bel+Sms+Web afgesloten bij Vodafone met F&F code.
Ik had gedacht dat het moeilijk was om aan zo'n actiecode te komen, maar dat viel wel mee.
Gewoon aan familie/vrienden vragen of ze iemand kennen die bij Vodafone werkt, deze persoon kan je dan een kortingscode geven.
Ik krijg nu voor €14.85, 75 belminuten, onbeperkt sms'en en 4GB internet. De telefoon koop ik dan los.
Stel ik koop de telefoon voor €650 zal dit ±€1000 zijn voor 2 jaar. Is nog wel net te doen vind ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Bullet NL op 05-03-2013 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
yannickie111 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 22:16:
[...]

Beetje offtopic hier, maar dat is wel slim!
Alleen zoals hierboven gezegd moet ik dan op een gegeven moment wel de naam weer kunnen veranderen.

Ik kan natuurlijk niet tot mijn 85e een abonnement op de naam van mijn moeder hebben :P
En als ik een nieuw nummer zou moeten, omdat het niet anders kan, kan ik het beter binnenkort doen, dan nog later.
Weet niet of je vodafobe hebt maar dit geldt natuurlijk ook voor de andere providers. http://help.vodafone.nl/app/answers/detail/a_id/49/related/1 :*)

Kan gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Op belsimpel.nl zie ik nu deze staan:

Tele 2: Actiebundel 500 min of 500 SMS + 1000 MB (14.4 Mb/s)
De eerste 24 maanden €32,75, daarna € 60. Totale looptijd is ook 24 mnd. Bijbetaling van €168,-.

Rekensommetje: € 32,75 x 24 + 168 = €954,- over 2 jaar!

Nadeel is wel dat Tele2 zit op het netwerk van T-mobile.

[ Voor 12% gewijzigd door lauw8 op 05-03-2013 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Iemand al goedkopere adresjes gevonden voor een los toestel? Tot nu lijkt Amazon nog een v.d. goedkopere adressen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
Misschien dat Belcompany straks weer een branded versie heeft, net als Vodafone. Die kwamen pas vrij laat in de shops. XZ was daar ook 60 euro goedkoper dan de releaseprijs.

Maar als het toestel op de markt is, dan zal de prijs wel ~50 euro zakken vermoed ik. De adviesprijs in het buitenland lijkt wel 100 euro lager te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemoldemans
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-06 14:58
JDL15 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:32:
[...]

Ik vind 28€ nu niet echt zo ontzettend veel schelen:

629€ Expansys.nl
601€ Amazon.de

Als beide leverdata gelijk zijn ga ik inderdaad voor de goedkoopste. Ik hoop dat de prijzen voor de aanbieders die de medialink aan kunnen bieden ook wat naar competitievere prijzen gaan zakken, dan is mijn keuze snel gemaakt.

Zo'n medialink vind ik toch wel leuk. Alleen jammer dat hij volgens mij alleen media projecteert en niet de rest van het scherm, inclusief startscherm, games, etc.

Ik denk dat ik dan voor de goedkope oplossing ga en de kabel variant bestel (die wel rechtstreeks input krijgt van de One en dus alles laat zien, toch)?
ik heb nog niet eerder bij amazone besteld maar hoor louter positieve verhalen om mij heen, ik heb het er op gewaagt.

Ik heb nu een HTC one-s, ook compatible met medialink, ik heb die medialink nog nooit gemist, ik heb een MHL adaptor liggen, wel geteld 1x gebruikt.
Bij de meewerkende NL aanbieders krijg je dus eigenlijjk voor 79 euro een medialink. (gratis?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nope, doen we niet.

[ Voor 92% gewijzigd door AmbroosV op 05-03-2013 13:03 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.