Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:15
Het voordeel van een los toestel is dat je gewoon kan kijken waar hij het goedkoopste wordt, bij een toestel+abbo ben je altijd afhankelijk van de korting die een provider wil geven.

Kijk naar het enorme prijsverschil tussen de UK en NL, door dat het toestel nu nog maar bij een handje vol (web)winkels is opgenomen is de prijs los nog relatief hoog, op moment dat hij leverbaar wordt zullen de losse verkoop toestellen echt wel in prijs zakken.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik zit op de Chat met GSMEasy. Deze kunnen wel het abonnement gelijk doorvoeren zodat ik nog onder de oude regeling kan vallen.

Toestel is daar alleen wel wat duurder maar goed dat nieuwe durf ik ook niet af te wachten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hoe is de prijs in Duitsland trouwens?

Geen idee, aangezien dat nog niet in het topic is besproken, maar dat ga jij nu voor ons uitzoeken begrijp ik??

[ Voor 62% gewijzigd door Bullet NL op 26-02-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Het goedkoopste Red abonnement van Vodafone met en HTC One zal zo'n 54 a 59 euro gaan kosten. Bij een 2 jaar abonnement krijg je misschien korting op het eerste jaar. Maar dan nog verwacht ik niet dat dit in meer dan 25% zal zijn. Ook krijg je met een verlenging waarschijnlijk net als nu minder toestelkorting....

Ik verwacht echt dat de netto maandlast van de nieuwe Vodafone abonnementen op het niveau van KPN liggen, met het verschil dat je bij Vodafone echt eigenaar van het toestel bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bullet NL schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:25:
Het goedkoopste Red abonnement van Vodafone met en HTC One zal zo'n 54 a 59 euro gaan kosten. Bij een 2 jaar abonnement krijg je misschien korting op het eerste jaar. Maar dan nog verwacht ik niet dat dit in meer dan 25% zal zijn. Ook krijg je met een verlenging waarschijnlijk net als nu minder toestelkorting....

Ik verwacht echt dat de netto maandlast van de nieuwe Vodafone abonnementen op het niveau van KPN liggen, met het verschil dat je bij Vodafone echt eigenaar van het toestel bent.
Ja zoiets had ik ook begrepen, vind ik behoorlijk prijzig.
Nu begrijp ik wel dat je het toestel zelf betaald ook als je nu nog verlengt maar toch. Ik betaal nu ook al 47,50 dus als ik dat kan blijven betalen ben ik tevreden.

Nu betaal ik 12x 23,50 + 12 x 47,50 + 250,- toestel.
(12x 23,50 is 280,- dus dat toestel is dan gratis als je de huidige maandlast berekend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:17
Bullet NL schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:25:

Voor je rekensommetje:

F&F geeft 33% korting op het basistarief van het abonnement en houdt dit vast. Qua toestellen zie ik nou ook geen spetterende aanbiedingen (grofweg gelijk aan prijzen webwinkel Vodafone zelf). Een Red abo gaat dan naar ~40 euro/mnd met toestel en F&F schat ik.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Senor Sjon schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:33:
[...]

Voor je rekensommetje:

F&F geeft 33% korting op het basistarief van het abonnement en houdt dit vast. Qua toestellen zie ik nou ook geen spetterende aanbiedingen (grofweg gelijk aan prijzen webwinkel Vodafone zelf). Een Red abo gaat dan naar ~40 euro/mnd met toestel en F&F schat ik.
F&F geeft inderdaad 33% korting, maar nergens staat als ze dit ook blijven doen bij de Red abonnementen. Wanneer de One bij Vodafone beschikbaar komt zal deze vermoedelijk relatief duur zijn. Een mooi vergelijk is bijvoorbeeld de SGS Note2, die in de zelfde prijsklasse valt als de One.

Ik verwacht dat je netto gezien met Red en een One meer kwijt bent dan ongeveer 40 per maand.
Dat zou namelijk betekenen dat je meer krijg onder een Red abonnement dan onder de huidige, daar geloof ik niet in. Helemaal omdat de providers al jaren hebben laten zien dat niets goedkoper kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
http://www.chip.de/preisvergleich/213082/HTC-One-32GB.html

Prijzen in Duitsland zijn ongeveer gelijk aan Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-06 19:18

wph

Gisteren nog met Vodafone gebeld, in de hoop dat ze al iets wisten over de beschikbaarheid van de HTC One.

"Wanneer komt de HTC One bij jullie beschikbaar?"

"Ow u bedoelt de One X+?"

Helaas was ook de rest van het gesprek niet veel informatiever. Ze ging navraag doen en zei dat het toestel inderdaad over ongeveer 3 weken uit zou komen. Op mijn vraag wanneer het dan in de webshop zou verschijnen kreeg ik als antwoord: meestal vier weken voor introductie. Toen ze dit uitsprak hoorde je de twijfel en snapte ze dat dit niet het juiste antwoord was. Ze vervolgde met: het kan er elk moment op komen.

Helaas heb ik niet zoveel aan dit soort antwoorden en bevestigd het nog maar eens wat ik al vele jaren ervaar als klant van Vodafone, ze hebben hun verhaal zelden op orde. Iedere medewerker die je spreekt vertelt wat anders en vaak zijn dat niet kloppende of onvolledige verhalen.

Kortom, het is weer afwachten en hopen dat het toestel nog voor de nieuwe Red abonnementen op de site verschijnt, maar ik acht die kans niet zo heel groot. Het lijkt me dat het invoeren van die nieuwe abo's een hogere prioriteit heeft.

Wat ik nog erger vind, is dat ik niet weet wat er gaat gebeuren met de F&F abonnementen, ik kan zelf gelukkig makkelijk codes genereren en met wat bijbetaling moet ik de One wel met een abo van € 55 (wat dus met korting ongeveer 37 euro wordt) kunnen aanschaffen. Er zijn goedkopere deals, maar het bereik van Vodafone is in mijn regio best goed en met T-Mobile/Tele2 moet ik het maar afwachten.

Wat ik mezelf afvraag, zou het mogelijk zijn dat ik bijvoorbeeld nu een F&F abo afsluit met een Note 2, een toestel met vergelijkbare prijs en deze terugstuur omdat ie niet bevalt en dan omzet naar een One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Wellicht kan je beter dan de Note2 in gesealde verpakking laten en door verkopen. Zie je best veel op marktplaats. Mensen verlengen met toestel zonder bij te betalen en verkopen die dan weer. Of het winstgevend is, moet je maar afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Senor Sjon schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:13:
Wellicht kan je beter dan de Note2 in gesealde verpakking laten en door verkopen. Zie je best veel op marktplaats. Mensen verlengen met toestel zonder bij te betalen en verkopen die dan weer. Of het winstgevend is, moet je maar afwachten.
Ja daar heb ik ook al aan gedacht, maar dan lever je meestal toch direct behoorlijk in t.o.v. de nieuwprijs, daarnaast schat Vodafone de nieuwwaarde van toestellen vaak erg hoog in :X

Kortom, dat gaat me toch wel minimaal 100 euro extra kosten, daar heb ik nog niet zo'n zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb het dan ook over toestellen die wel populair zijn, maar waarbij je niet hoeft bij te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En over Friends & Family en Red is nog niks te zeggen...
Dus een simpele 'abbo van 55 euro, wat 37 euro wordt' zou ik maar niet te hard zeggen... :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

CLB schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:34:
En over Friends & Family en Red is nog niks te zeggen...
Dus een simpele 'abbo van 55 euro, wat 37 euro wordt' zou ik maar niet te hard zeggen... :)
Je leest het verkeerd, dat is de kortingsactie van nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah my bad O-)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:52

Rubman

Retarded or just overjoyed!

VF kan/wil nog niks zeggen over de nieuwe voorwaarden en actieprijzen van de F&F deals.
Mede omdat ze bang zijn dat er weer een run komt op de codes langs niet geheel reguliere wegen.
Uiteraard willen ze dat zoveel mogelijk mensen een gewoon RED abonnement afnemen omdat ze daarop gewoon het meeste winst pakken.

Nu zijn de F&F acties best wel leuk, zeker voor sim only 15 euro voor veel GB's en weinig minuten omdat die toch niet opgebeld worden is voor mij persoonlijk prima en ik hoop dan ook van harte dat ze dit enigzins in stand houden

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Als ik de VF reacties lees in dit topic en in het Z topic, dan heb je nog niet zoveel aan de eventuele informatie van de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Ik heb inmiddels een code voor het friends and family gebeuren, ik mag helaas pas 7maart verlengen (4mnd van te voren). Hopelijk is er dan alsnog een mooie actie.
Morgen maar is met VF bellen of er niet iets mogelijk is om 3 dgn eerder te verlengen haha..
De htc one koop ik dan los in de winkel.
Met de verkoop van mijn hudige htc one x (als nieuw) moet ik nog wel +/-250e of meer kunnen ontvangen.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Modbreak:Ik denk dat we nu een beetje off-topic beginnen te raken met de (nieuwe) Vodafone abonnementen, hier hebben we genoeg "eigen" Vodafone topic's voor. In dit topic bespreken we de verkrijgbaarheid, levertijd en/of prijs van de HTC One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 503152

Bij studentmobiel hebben ze 2 soorten à €624 en €693. Wie kent het verschil?
https://www.studentmobiel.nl/htc-one

Heeft iemand al uitgevogeld welke erkende verkoper het voordeligst is?

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 503152 op 26-02-2013 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Het verschil is een T-Mobile versie en een gewone stock HTC versie. Staat overigens al in dit topic vermeld.

Voor je 2e vraag: pricewatch: HTC One 32GB Zilver

[ Voor 37% gewijzigd door Bullet NL op 26-02-2013 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Volgens het forum van Vodafone komt het toestel pas eind maart beschikbaar op hun site. Wel vaag, meestal zijn ze wel sneller. Maar ja, wijzigingen voorbehouden bij hun klantenservice natuurlijk. Heeft iemand die Engelsen nog gemaild of ze nu naar het vasteland sturen? Of is HTC hier moeilijk in? Komt namelijk wel geregeld voor in het hifi wereldje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-06 14:13
Ik heb ze vanmiddag een e-mail gestuurd, ik heb een auto reply terug dat ik binnen 2 dagen reactie krijg van hun. Even geduld dus :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Senor Sjon schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 19:16:
Volgens het forum van Vodafone komt het toestel pas eind maart beschikbaar op hun site. Wel vaag, meestal zijn ze wel sneller. Maar ja, wijzigingen voorbehouden bij hun klantenservice natuurlijk. Heeft iemand die Engelsen nog gemaild of ze nu naar het vasteland sturen? Of is HTC hier moeilijk in? Komt namelijk wel geregeld voor in het hifi wereldje.
Tja, de Xperia Z is vandaag ook pas toegevoegd op de F&F website, die is ook al een aantal dagen leverbaar via andere kanalen.... Vodafone is inderdaad niet de snelste, heb overigens ook het idee dat ze wachten tot a.s. maandag. Dan kunnen ze Red gaan verkopen ;)

Ik denk dat HTC het niet zo veel uitmaakt waar het toestel vandaan wordt gehaald, als het maar een HTC is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calimero076
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16:37
Ik heb een abbo bij pdashop.nl gevonden van tele2, 26 euro per maand voor 1.5gb en 100 sms/bel.
Iemand ervaringen tele2? Aangezien je vaak klachten hoort over het netwerk van tele2.

Afbeeldingslocatie: http://s1.postimage.org/5iujw45lb/Knipsel2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Calimero076 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 21:22:
Ik heb een abbo bij pdashop.nl gevonden van tele2, 26 euro per maand voor 1.5gb en 100 sms/bel.
Iemand ervaringen tele2? Aangezien je vaak klachten hoort over het netwerk van tele2.

[afbeelding]
Nevermind :+ Verkeerd gerekend.

Maar je hoeft over élk netwerk klachten dus tja.

[ Voor 25% gewijzigd door Megamind op 26-02-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormwind65
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-06 13:18
ben ook even aan het zoeken geweest naar een zo goedkoop mogelijke optie, en kom hierbij uit op de phones4u website (waar hij overigens nu voor 490 pond = 568 euro op staat) ik heb een vraag achter gelaten of t mogelijk is om het naar nederland te laten sturen, maar het kan nog wel even duren voor ik reactie heb. iemand anders toevallig ervaringen met zoiets?

[ Voor 22% gewijzigd door stormwind65 op 26-02-2013 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336199

Mmmmh balen, ik was van plan om de HTC One te pakken i.c.m. een Vodafone-abonnement met de voorwaardes die nu nog gelden. belsimpel.nl en PDAshop.nl (coolblue) geven beide aan, dat je de abonnementen krijgt die op het moment gelden dat de telefoon uitkomt...

Ik was altijd wel tevreden met Vodafone, dus het word dan maar afwachten wat de nieuwe tarieven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valeer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:38
Ik snap het niet zo goed, ik heb de htc one besteld bij belsimpel icm een tele2 abo en daarbij gewoon het getekend inclusief alle benodigde info teruggestuurd. Daarop staat toch waar ik voor getekend heb. Het kan dan toch niet zomaar zo zijn dat ze het abo aanpassen naar het op 15 maart geldende abo, want daar heb ik niet voor getekend. Geldt dat dan ook niet voor Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
valeer schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 23:45:
Ik snap het niet zo goed, ik heb de htc one besteld bij belsimpel icm een tele2 abo en daarbij gewoon het getekend inclusief alle benodigde info teruggestuurd. Daarop staat toch waar ik voor getekend heb. Het kan dan toch niet zomaar zo zijn dat ze het abo aanpassen naar het op 15 maart geldende abo, want daar heb ik niet voor getekend. Geldt dat dan ook niet voor Vodafone?
Ik ben hier ook mee bezig geweest (zie eerdere Posts van vandaag en gister) maar CoolBlue en Belsimpel zeggen dat het gaat om verlopige contracten en kunnen daarom niet garanderen dat de voorwaarden zo blijven ten tijden van release.

Volgens belsimpel is het aan Vodafone om contracten welke zijn opgesteld voor een bepaalde wijziging te accepteren of niet. Als dit in een groot nadeel van Vodafone is (zoals bv bij die nieuwe RED vorm) zullen ze dit uiteraard niet doen.

Ik ben uiteindelijk bij GsmEasy uitgekomen, na contact met de klantenservice afgesproken toestel te bestellen met verlenging en Post bezorging (dus niet koerier bezorging), contract kreeg ik in de mail en moest ik terug sturen, zij gaan gelijk met de verlenging aan de slag (Niets meer gehoord btw) en het toestel komt dan gewoon wat later. Eigenlijk zoals ik het ook bij de andere had verwacht.

Voor de zekerheid heb ik maar wel voor rembours betaling gekozen, kan er ook niets fout gaan.(misverstanden enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:29
Ik heb dus precies hetzelfde: als Vodafone met dure Red abonnementen gaat komen dan neig ik ook naar dit Tele2 abonnement. Op dit moment spreekt mij het 1 jarige Vodafone altijd 47,50 a o het meest aan en dan betaal je voor de one zo'n 360 euro bij.

Ik vind echter de kwaliteit van het netwerk het allerbelangrijkst en mijn ervaringen met o.a. Tmobile en Vodafone spraken duidelijk in het voordeel van die laatste. Op internet vind ik echter niet veel gebruikerservaringen met het mobiele netwerk van Tele2...

Ik dacht verder nog wel, misschien gaat Tele2 wel goedkoop 4g aanbieden aangezien zij substantieel minder voor de veiling daarvan hebben betaald dan de concurrenten, kan mogelijk een voordeeltje opleveren na de uitrol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Mobiel netwerk van Tele2 is vooralsnog T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

T-Mobile ben ik in het verleden niet echt over te spreken geweest, het moet nu trouwens wel een stuk verbeterd zijn.
Verder hoor je toch ook wel veel slechte verhalen met tele2 zeker op het gebied van aansluiten en klachtafhandeling (die er best wat zijn). Ook hier geld weer dat je eerder de slechte verhalen leest dan de goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Tsja, voor mij is het telecomprovidergedrag één pot nat.
stormwind65 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 23:05:
ben ook even aan het zoeken geweest naar een zo goedkoop mogelijke optie, en kom hierbij uit op de phones4u website (waar hij overigens nu voor 490 pond = 568 euro op staat) ik heb een vraag achter gelaten of t mogelijk is om het naar nederland te laten sturen, maar het kan nog wel even duren voor ik reactie heb. iemand anders toevallig ervaringen met zoiets?
Kijk een dagje terug, daar is deze site ook genoemd. Hun antwoord uit 2010 was nee, misschien is dat nu anders. Wel frappant dat de Engelse prijs lager ligt, want op Amazon zijn ze ook allemaal voordeliger dan de Nederlandse pre-order prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Het is sowieso raar dat de prijzen in Duitsland, Frankrijk, Nederland, Engeland en België met elkaar verschillen.
Het lijkt me sterk dat HTC verschillende leverantie prijzen heeft ingesteld voor deze 5 landen en het import tarief is hetzelfde, enige wat verschilt is de eigen belasting en zelfs die kan niet zoveel verschil opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:03
ArcticWolf schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:49:
Het is sowieso raar dat de prijzen in Duitsland, Frankrijk, Nederland, Engeland en België met elkaar verschillen.
Het lijkt me sterk dat HTC verschillende leverantie prijzen heeft ingesteld voor deze 5 landen en het import tarief is hetzelfde, enige wat verschilt is de eigen belasting en zelfs die kan niet zoveel verschil opleveren.
Is het echt zo raar??? ik vindt het juist normaal dat de prijzen verschillen. Je moet Nederland niet echt vergelijken met andere landen vind ik. Duitsland, Frankrijk en Engeland zijn zo veel groter dan Nederland en de bedrijven ook > groot inkopen = lagere prijs per stuk lijkt me. Bijv. Amazon is echt niet te vergelijken met de kleine resellers van Nederland. Ze hebben meer macht en kunnen meer afdwingen/meer inkopen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het toestel is vaak hetzelfde, alleen de UK heeft een andere stekker voor de lader. BTW tarieven liggen in de ons omringende landen ook op bijna hetzelfde niveau. Dus ja, het is wel raar.

Nederland werd vaak genoemd als land met veel early adopters, maar ik zie de laatste tijd toch veel minder aandacht hiervoor (Nexus 4, Sony ZL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Ik heb antwoord gekregen van phones4u, ze bieden helaas geen internationale verzending aan (dus ook niet naar Nederland)
Hi Rick,

Thank you for your recent email regarding your interest in a HTC One and delivery to the Netherlands.

I can confirm that we do not offer an international shipping service. This is because many of the handset's we supply are locked to UK networks, and are intended for use on these networks.

Thanks again for your query today Rick, I hope you have a nice day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb zo een vermoeden dat mijn abonnement verlengen via GsmEasy ook niet gaat lukken.
Gister 15:00 papieren gemaild maar daarna was alles stil helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-06 14:01
Expansys zit al op de E630:
http://www.expansys.nl/htc-one-white-246660/

Around here, something radiates. (Counting Crows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 20:14:
http://www.expansys.nl/htc-one-white-246660/

Expansys.nl geeft op dit moment een prijs aan van € 629,- voor de 32Gb uitvoering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
  • Laatst online: 07-06 14:01
Niet ver genoeg terug gekeken... :(

Als ik nu een One pre-order bij Coolblue met een verlenging van mijn T-Mobile abbo, of ik verleng bij T-Mobile zelf. Is dan de kans dat ik een branded toestel krijg even groot, of levert Coolblue dan zowiezo geen branded toestel?

Ik neem aan dat je contact met Coolblue hebt gezocht voor deze vraag? We begrijpen als moderator best dat er vragen kunnen ontstaan.

Door een zoek opdracht kan je er achter komen als je vraag al voorbij is gekomen in het topic. Zo niet dan is het zinvol en getuigt het van initiatief om zelf even contact met Coolblue op te nemen, het is vervolgens helemaal top wanneer jij de informatie dan weer deelt met ons.

De weg die ik net schets is de weg die wij hier graag op Tweakers willen zien. Niet simpel een vraag dumpen, maar actief mee werken aan een bron met steeds meer informatie.

[ Voor 129% gewijzigd door Bullet NL op 27-02-2013 16:54 ]

Around here, something radiates. (Counting Crows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Voronwë schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:43:

Als ik nu een One pre-order bij Coolblue met een verlenging van mijn T-Mobile abbo, of ik verleng bij T-Mobile zelf. Is dan de kans dat ik een branded toestel krijg even groot, of levert Coolblue dan zowiezo geen branded toestel?
[/quote]

Ik heb mijn abonnement verlengt bij T-Mobile en per mail gevraagd of de HTC One branded was.

Dit antwoord kreeg ik per mail:

'U vraagt of de HTC One T-mobile branded is ,toegevoegde software heeft of dat het T-Mobile logo op de achterzijde van het toestel staat. Het toestel wordt geheel standaard geleverd zonder toevoegingen van T-Mobile.

Met vriendelijke groeten,
T-Mobile Klantenservice BV'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Laatst online: 17-06 12:26
Voronwë schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:43:

[/quote]

Ik heb deze vraag aan smartshop gesteld en kreeg de volgende antwoord terug

Dit zijn unbranded toestellen en dus niet T-mobile branded.

Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op of bezoek een van onze winkels.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:41

The_Worst

Unox

Volgens mij was het destijds zo met de Sensation dat de eerste lichting unbranded was en dat vanaf de 2e of 3e levering alles alsnog branded was. Waarschijnlijk kunnen ze niet alles telefoons branden voor de eerste levering?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-06 09:07
Paar dagen geleden de One gepre-ordered via Belsimpel icm Tele2 abbo voor 2 jaar, Vodafone deed me een prut aanbod dus die heb ik aan de kant gezet. Ik vraag me af hoe goed de batterij het trekt als je hem gebruikt om je TV te bedienen EN om je film er naartoe te streamen met dat mediabox gevalletje...

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:53
BorgMan schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:44:
Paar dagen geleden de One gepre-ordered via Belsimpel icm Tele2 abbo voor 2 jaar, Vodafone deed me een prut aanbod dus die heb ik aan de kant gezet. Ik vraag me af hoe goed de batterij het trekt als je hem gebruikt om je TV te bedienen EN om je film er naartoe te streamen met dat mediabox gevalletje...
Ik denk dat je post beter in het HTC One ervaringen topic past, maar ik zal 'm toch even beantwoorden: Het verbruik om je TV te bedienen is nihil. Het enige wat de One doet om je TV te bedienen is een infrarood LEDje aansturen, dus meer dan je notificatie LED gebruikt het niet ;) Het meeste verbruik zal dan neer komen op het streamen, wat volgens mij ook nog heel erg meevalt zolang het scherm van de One maar niet continue aanstaat :)

• wph

wph

BorgMan schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:44:
Is het al mogelijk om bij Vodafone zelf te bestellen dan? Als ik ze bel weten ze nog van niks over dit toestel.

• Bullet NL
wph schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:05:
[...]

Is het al mogelijk om bij Vodafone zelf te bestellen dan? Als ik ze bel weten ze nog van niks over dit toestel.
Geeft je hier dan niet zelf het antwoord op je eigen vraag??

Scheelt weer 8 tientjes met NL, maar geen HD Medialink dan...

• Noreia
  • Laatst online: 19:48
Is er eigenlijk ook weer een aanbieding met beats oordopjes? In Duitsland zag ik namelijk al zoiets.

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
Vandaag contact gehad met coolblue ivm bestellen HTC one. Het volgende: we zitten vandaag in de laatste dag van de maand, dus de prijsafspraken tussen de providers lopen af. Ik wil verlengen met tele2 maar ze mogen nog niet zeggen of de abonnementen van morgen goedkoper, gelijk of duurder worden.

Ik zelf heb het vermoeden dat het bij tele2 iets goedkoper gaat worden, was met de xperia z ook het geval. Het is een gokje maar denk haast niet dat het hoger wordt.

Ik wil zo min mogelijk betalen voor mijn abonnement. Ik gebruik een ander sim kaartje dan tele2. Maar wil niet een los toestel kopen.

Dus ik wacht morgen even de tarieven af en dan bestel ik.

[ Voor 8% gewijzigd door zedzed1 op 28-02-2013 10:13 ]

• ArcticWolf
  • Niet online
Tele 2 heeft ook een licentie op de 800mhz frequentie vanaf nu en zijn bezig een extra netwerk uit te rollen. Ben eigenlijk wel benieuwd wat ze gaan aanbieden.

• Señor Sjon
Grotere vraag bij Tele2 is wanneer de roaming stekker door T-Mobile eruit wordt getrokken.

• valeer
Heb net contact met belaimpel gehad. Zij verwachten geen wijzigingen in de abonnementen van Tele2! Geen garantie natuurlijk...

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:40
Er is dus geen enkele reseller van Vodafone die per vandaag kan verlengen in combinatie met een toestel levering wanneer deze uit is?

Anders ga ik namelijk vandaag maar Sim only verlengen en later het toestel ergens los kopen.
Lijkt mij toch het voordeligst in verband met aankomende RED prijs verhogingen.

• NoepZor
Telefoon kopen via Ebay zie ik zelf niet echt zitten, ivm. garantie en dergelijke. Prijs is wel goed.. hopelijk zakt de prijs na release snel naar dergelijke bedragen :)

• Yohost!
Garantie kun je met HTC zelf regelen in Nederland dat is geen probleem!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
valeer schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:16:
Heb net contact met belaimpel gehad. Zij verwachten geen wijzigingen in de abonnementen van Tele2! Geen garantie natuurlijk...
Ligt aan de leverancier van de telefoon en hun contract met tele2

• DeKrijt
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:31

DeKrijt

NERD and proud of it

Yohost! schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:11:
Er is dus geen enkele reseller van Vodafone die per vandaag kan verlengen in combinatie met een toestel levering wanneer deze uit is?

Anders ga ik namelijk vandaag maar Sim only verlengen en later het toestel ergens los kopen.
Lijkt mij toch het voordeligst in verband met aankomende RED prijs verhogingen.
Vanmorgen mijn Vodafone abonnement met HTC One via smartphoneshop verlengd (verlenging met een Bel sms web altijd.

Dus ik zou het daar even proberen.

En nu twee weken wachten totdat ie geleverd wordt :)

pong, nes, gameboy, megadrive, playstation 2, psp, pc, ipad, android phone

• Rubman

Rubman

DeKrijt schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:14:
[...]

Vanmorgen mijn Vodafone abonnement met HTC One via smartphoneshop verlengd (verlenging met een Bel sms web altijd.

Toch gek als bijna niemand er nog wat vanaf weet, pas maar op dat ze je niet met een One X opzadelen.
Ze zijn er stom genoeg voor namelijk.

• Yohost!
Heb je wel bevestiging gekregen van je verlenging van Vodafone?

Er zijn een paar mensen in dit topic die ook hebben proberen te verlengen met pre-order maar waarbij er toch aangegeven is dat het niet zeker is dat het gekozen abonnement geleverd gaat worden.

• DeKrijt
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:31

DeKrijt

NERD and proud of it

Yohost! schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:56:
Heb je wel bevestiging gekregen van je verlenging van Vodafone?

Er zijn een paar mensen in dit topic die ook hebben proberen te verlengen met pre-order maar waarbij er toch aangegeven is dat het niet zeker is dat het gekozen abonnement geleverd gaat worden.
De levering zal in ieder geval zeker de HTC One betreffen. Echter dien ik nog wel een bevestiging van de verlenging van het abonnement te ontvangen inderdaad. Ben inmiddels wel al gebeld door Coolblue om alle gegevens door te nemen.

Tot dusver altijd prima service gehad van Coolblue dus verwacht dat het ook ditmaal prima zal verlopen. :)

pong, nes, gameboy, megadrive, playstation 2, psp, pc, ipad, android phone

• Donstil
  • Niet online
DeKrijt schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:14:
[...]

Ik zou er nog maar eens achteraan bellen, begin van de week ook afgesloten bij CoolBlue en die vertelde me toen dat ze niet nu al verlengen maar pas als het toestel er is.

Aangezien Vodafone een hoop gaat veranderen vanaf aanstaande maandag zal Bel/Sms/Web altijd dan niet meer lukken.

Ze checken met je gegevens alleen of je op dit moment KAN verlengen is mij verteld.

Anoniem: 264553

Amazon duitsland duikt ook onder de 600

http://www.amazon.de/gp/p...ref?ie=UTF8&psc=1&s=ce-de

• wph

wph

Bullet NL schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:08:
[...]

Geeft je hier dan niet zelf het antwoord op je eigen vraag??
Nee.

Hij geeft aan een aanbod te hebben gehad van Vodafone. Dus dan neem ik aan dat het gaat om een aanbod met een HTC One erbij, dus vandaar mijn vraag.

• Cuno
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://s1.postimage.org/5iujw45lb/Knipsel2.png
Waarom neem je niet die van 38€ p/m met 300 minuten?

Totaal betaal je:
100m : 24 * 26 = 624 + 309 = € 933
300m : 24 * 38 = 912 + 35 = € 947

Die € 14 voor 200m extra per maand heb ik er wel voor over en daarnaast betaal je ook nog eens flink wat minder voor je toestel.

• Donstil
  • Niet online
Oke de kogel is door de kerk hier. GSMEasy heeft (als een van de weinige) mijn huidige abonnement kunnen verlengen met 2 jaar en ontvang het toestel dan dus op de "release" als hun levering ook mee werkt.

Ben erg benieuwd.

• Bullet NL
wph schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:35:
[...]

Nee.

Hij geeft aan een aanbod te hebben gehad van Vodafone. Dus dan neem ik aan dat het gaat om een aanbod met een HTC One erbij, dus vandaar mijn vraag.
Vodafone zelf bied de One helemaal nog niet aan.

Netjes hoor, wat ga je betalen :)

• Donstil
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:26:
Netjes hoor, wat ga je betalen :)
Ik?

Eerste jaar 23,- 2e jaar 47,50
250,- voor het toestel.

Was even geen andere oplossing helaas, wilde niet op Red wachten.

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:29
Ik ben zeer benieuwd wat een aantrekkelijk 1-jarig Red abo icm de One gaat kosten. Zo lees je wel de kosten per maand, maar is dit bijvoorbeeld alleen voor 1 of 2 jarige abonnementen of beide?

Ik ga de Vodafone site even in de gaten houden...

• Bullet NL
CousinBoneless schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:00:
Ik ben zeer benieuwd wat een aantrekkelijk 1-jarig Red abo icm de One gaat kosten. Zo lees je wel de kosten per maand, maar is dit bijvoorbeeld alleen voor 1 of 2 jarige abonnementen of beide?

Ik ga de Vodafone site even in de gaten houden...
Ga er maar vanuit dat de kosten die nu bekend zijn per 2 jaar gaan..... Anders kan het simpel weg niet uit om een toestel af te betalen....

Ik verwacht dat het toestel in de zelfde prijsklasse gaat vallen als de Note2, dit zou dus zo'n 54 euro per maand zijn bij een Red Essential abonnement.

54*24=1296 bruto..... Misschien dat er nog een actie komt dat je het eerste jaar 25% of 50% korting krijg op de basis prijs van je abonnement, dus zonder de meerprijs van je toestel.

Ik heb wel begrepen dat ze de meerprijzen van toestellen (die je voorheen als toestelsponsoring gaven) met de Red abonnementen helemaal zijn verdwenen.

• Donstil
  • Niet online
Probleem bij mij was eigenlijk ook de data, wilde graag meer dan 1Gb omdat ik meestal rond de 2 gebruik.
dat lijkt bij RED erg duur te worden.

• NoepZor
Kijk! :) lijkt er al meer op. Benieuwd of dit nog verder zakt komende week, anders zit ik te denken om hem te bestellen.

Anoniem: 401122

ik zit te kijken (t-mobile verlengen) en bijv. bij phoneshop.nl maar dit zou net zo goed een andere kunnen zijn volgens mij.
Toestelprijs is hoger bij verlengen dan bij een nieuw contract.
iemand verheldering of een betere plek voor moi?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 401122 op 28-02-2013 18:13 ]

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-06 15:02

Fixer

FP ProMod
Dat is altijd praktisch altijd zo. Een bedrijf als Phoneshop krijgt sowieso meer geld van de desbetreffende provider als ze een nieuwe klant aandragen dan wanneer een contract verlengt alleen wordt.

Zodoende kan een bedrijf als Phoneshop meer korting geven op de telefoon als je een nieuw contract afsluit.
* CLB wants 64GB's versions...
Zie ze wel in Amerika verschijnen trouwens, dus niet Asia-only...

• Raven__NL
  • Laatst online: 17-06 12:26
Mede tweakers ik zit een beetje in dubio, ik wil graag dit toestel hebben en heb de t-mobil ismart 75 op het oog

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/1z1xqv7.png
T-Mobile iSmart 75
18 € 28,60 = € 514,80
6 € 38,13 = € 228,78
Toestel € 230,00
Eenmalige aansluitkosten € 29,62
Totaal € 1.003,20

Nu heeft HI (mijn huidige provider) het volgende aanbod gedaan:

Hi Medum (500mb / 2mbit / 75mins)

9 x € 19,50 = € 175,50
15 x € 44,00 = € 660,00
Totaal € 835,50

Ik ben geen grote gebruiker dus aan die 75mins heb ik meer als voldoende. Ook kwa data gebruik ik niet veel maar dat komt met name omdat ik nu nog een oud HI abbo heb met maar een snelheid van 1mbit en dat vind ik niet erg snel om te browsen. Het kan zijn dat ik meer data ga gebruiken als ik een snellere verbinding heb.

Zoals je kan zien is Hi voordeliger in de totaal prijs maar daar krijg ik 500mb en een snelheid van 2mbit. Tevens is dit toestel lease en je weet dus nooit wat je daarna nog moet gaan betalen om hem te houden. Mijn Desire HD was na 2 jaar nog 100 euro waard een half jaar geleden.

• stormwind65
ben nog even aan het zoeken geweest op de engelse markt. ik heb de volgende gevonden.

handtec.co.uk
487 euro's (kan internationaal verschepen, verzendkosten min 14 euro, + 100 euro tax. totaal dus 602 euro's)

mynewcheap.co.uk
490 euro's (kan ook naar nederland verscheept worden als ik het zo snel bekijk)

three.co.uk
556 euro's

zal ze nu even een bericht sturen met de vraag of de telefoons ook naar nederland verscheept kunnen worden en of ze op op de nederlandse netwerken gebruikt kunnen worden.

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik hou dit toestel ook in de gaten, maar het hangt puur af van hoeveel ik straks ga betalen.
Heb nu een HTC One X en een 1-jarig KPN abonnement dat op 4-8 juli afloopt.

Abonnementen zijn wat mij betreft allemaal véél te duur; ik verrek het om €40-50 per maand te gaan betalen. Ik had gehoopt dat over een maand of 3-4 (wanneer ik dus op het punt zit dat abonnement gaat aflopen/ ik het toestel een jaar heb) een Vodafone F&F sim-only van €17.28 (125 min, onbeperkt sms (ja; nuttig :') en 4GB data) te nemen voor een jaar met een los toestel.

Dus dan:
- HTC One X verkopen (hopelijk zo'n €200; of is dat te hoog gegrepen?)
- Los HTC One; zo'n €550 tegen die tijd.
- Vodafone F&F sim-only à €17.28 p/maand.

Dan kom ik over 1 jaar op zo'n €17.28 * 12 = €207.36 + €550 (HTC One) - €200 (HTC One X) = €557.36 of €46.45.
Verkoop ik dan echter weer het toestel voor zo'n €200 dan kom ik op €557.36 - 200 = €357.36 of €29.78.

Kan uiteraard ook de sim-only voor €17.28 p/maand een jaar doorzetten: €557.36 + (€17.28 * 12 = €207.36) = €764.62 of €31.86. Toestel is over 2 jaar natuurlijk niet veel meer waard en eventuele verkoopwaarde reken ik niet mee.

Maar eerlijk gezegd wil ik niet ruim 4 maand voor het einde van m'n abonnement al beslissingen maken (naast het feit dat dat ook niet kan; pas 3 maanden van te voren) maar ik ben bang dat de prijzen van Vodafone F&F straks óók gaan stijgen :/ ...

Mocht dat gebeuren, dan ga ik waarschijnlijk mooi sim-only verder met de HOX, of verkoop ik die en koop ik een China phone...

EDIT: oh ja, een "klein" rekenfoutje gemaakt. Eventuele verkoopkosten van de HOX mag niet meegeteld worden; die verkoopprijs heb ik al meegerekend voor de gemiddelde kosten van de HOX zélf.

[ Voor 10% gewijzigd door Piet91 op 28-02-2013 23:42 ]

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Piet91 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 22:47:
Ik hou dit toestel ook in de gaten, maar het hangt puur af van hoeveel ik straks ga betalen.
Heb nu een HTC One X en een 1-jarig KPN abonnement dat op 4-8 juli afloopt.

Abonnementen zijn wat mij betreft allemaal véél te duur; ik verrek het om €40-50 per maand te gaan betalen. Ik had gehoopt dat over een maand of 3-4 (wanneer ik dus op het punt zit dat abonnement gaat aflopen/ ik het toestel een jaar heb) een Vodafone F&F sim-only van €17.28 (125 min, onbeperkt sms (ja; nuttig :') en 4GB data) te nemen voor een jaar met een los toestel.

Dus dan:
- HTC One X verkopen (hopelijk zo'n €200; of is dat te hoog gegrepen?)
- Los HTC One; zo'n €550 tegen die tijd.
- Vodafone F&F sim-only à €17.28 p/maand.

Dan kom ik over 1 jaar op zo'n €17.28 * 12 = €207.36 + €550 (HTC One) - €200 (HTC One X) = €557.36 of €46.45.
Verkoop ik dan echter weer het toestel voor zo'n €200 dan kom ik op €557.36 - 200 = €357.36 of €29.78.

Kan uiteraard ook de sim-only voor €17.28 p/maand een jaar doorzetten: €557.36 + (€17.28 * 12 = €207.36) = €764.62 of €31.86. Toestel is over 2 jaar natuurlijk niet veel meer waard en eventuele verkoopwaarde reken ik niet mee.

Maar eerlijk gezegd wil ik niet ruim 4 maand voor het einde van m'n abonnement al beslissingen maken (naast het feit dat dat ook niet kan; pas 3 maanden van te voren) maar ik ben bang dat de prijzen van Vodafone F&F straks óók gaan stijgen :/ ...

Mocht dat gebeuren, dan ga ik waarschijnlijk mooi sim-only verder met de HOX, of verkoop ik die en koop ik een China phone...
voor je HOX kan je nog 250 krijgen hoor ;)
maar je gaat nu een beetje dubbelop rekenen, eerste trek je er 200 af die je krijgt voor je HOX en vervolgens ook nog een 200 voor wat je waarschijnlijk gaat krijgen voor de One als je die gaat verkopen, maar dat geld voor de One besteed je ook weer aan een nieuwe telefoon of ga je hierna mobielloos door het leven :+ ?

• Donstil
  • Niet online
Een Simonly van17,- met 4gb lijkt me een grote zeepbel als ik zo naar de Red geruchten kijk.
Dat kan je in juli wel op je buik schrijven, ook met een f&f code ben ik bang.

• stormwind65
bij tele2 kun je een sim only van 20 euro krijgen met 100 min, onbeperkt sms en 1000mb internet. weet niet hoe het zit met bereik en klantenservice van t2 maar SO aboo's lijken goedkoop

( sorry als dit t verkeerde forum is.)

• Donstil
  • Niet online
Ja het is er wel maar met Vodafone en 4gb lijkt het mij erg onwaarschijnlijk voor 17,-

Aangezien het 4Gb red abonnement normaal €65,- kost.

• Señor Sjon
Goedkoopste abo voor nu is een HN 275+500MB abo 2 jarig met 472 bijbetalen. Dan kom je op 36,83/maand uit. Aangezien dat abo ook voor 13,25 tot zelfs 12,50 te krijgen is, betaal je dus 24,33/maand aan het toestel. Over 24 maanden is dat 583,92; ongeveer de Engelse prijzen dus.

De Tele2 actiebundels komen ook wel dichtbij, maar zijn net wat duurder. Verder gaat het allemaal vrij snel over de 40 euro heen. Toch een verschil, ten tijde van mijn S2 lag de gemiddelde prijs nog op 30 euro per maand voor een topmodel.

• wph

wph

stormwind65 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 22:18:
ben nog even aan het zoeken geweest op de engelse markt. ik heb de volgende gevonden.

handtec.co.uk
487 euro's (kan internationaal verschepen, verzendkosten min 14 euro, + 100 euro tax. totaal dus 602 euro's)

mynewcheap.co.uk
490 euro's (kan ook naar nederland verscheept worden als ik het zo snel bekijk)

three.co.uk
556 euro's

zal ze nu even een bericht sturen met de vraag of de telefoons ook naar nederland verscheept kunnen worden en of ze op op de nederlandse netwerken gebruikt kunnen worden.
Over dat Mynewcheap lees ik niet echt goede berichten... Wel een erg aantrekkelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
wph schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 23:48:
[...]

Over dat Mynewcheap lees ik niet echt goede berichten... Wel een erg aantrekkelijke prijs.
en mynewcheap heeft de htc one al op voorraad? Kan helemaal niet :D

Tevens weinig goede reviews: http://www.reviewcentre.com/reviews246523.html Is wel een mooie prijs, 500 euro voor zo een telefoon :9~

[ Voor 19% gewijzigd door alwaysleft op 01-03-2013 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Het beste kan je hem gewoon via Amazon.co.uk bestellen als ik alles op een rijtje zet, voor 600 euro heb je hem dan. Toch weer 55 euro goedkoper dan de Nederlandse sites en super betrouwbaar.

http://www.amazon.co.uk/g...=358549767&pf_rd_i=468294

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valeer
Op de website van belsimpel staat de black one op 2 weken levertijd en de silver op 4 weken. Hoop niet dat dit klopt en dat ik mijn toestel(one silver) ook gewoon op 15 maart binnen krijg! Zou wel een leuk verjaardagscadeautje zijn voor mezelf :-)

Ik zal er eens een mailtje aan wagen...

[ Voor 8% gewijzigd door valeer op 01-03-2013 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormwind65
ik moet even kijken of ik m kan bestellen via handtec zonder dat er tax overheen komt. dr staat iets op hun website over dat je een bedrijf hebt dat je dan geen tax hoeft te betalen. als dit lukt wil ik ook wel meerdere one's bestellen en deze hier doorverkopen. beloof niets maar ik zal mn best doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
alwaysleft schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 00:34:
Het beste kan je hem gewoon via Amazon.co.uk bestellen als ik alles op een rijtje zet, voor 600 euro heb je hem dan. Toch weer 55 euro goedkoper dan de Nederlandse sites en super betrouwbaar.

http://www.amazon.co.uk/g...=358549767&pf_rd_i=468294
Je kunt ook via .de bestellen voor 599, dan heb je een eurostekker aan je lader ipv Engels. Ik neem aan dat die toestellen vrij internationaal zijn, dus dat land van herkomst niet uitmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Modbreak:Diverse berichten verplaatst, dit is het HTC One Levertijden en Prijzen topic, berichten met als inhoud Vodafone Red abonnementen horen hier niet! Daar hebben we dit topic voor: Vodafone (Red) abbonementen vanaf 4 maart 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melliw90
  • Laatst online: 18-06-2024
valeer schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 07:59:
Op de website van belsimpel staat de black one op 2 weken levertijd en de silver op 4 weken. Hoop niet dat dit klopt en dat ik mijn toestel(one silver) ook gewoon op 15 maart binnen krijg! Zou wel een leuk verjaardagscadeautje zijn voor mezelf :-)

Ik zal er eens een mailtje aan wagen...
Ik had hier ook al een mailtje aan gewaagd en mij werd verteld dat de HTC One Silver later komt dan de zwarte versie. De zwarte versie over 2 weken en de zilveren versie over 4 weken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
De Sony is al geruime tijd 620 euro, ook nu op/na release. Ik denk dat de prijs van Amazon (599) wel redelijk oke is. De Engelse shops die naar Nederland verzenden komen ook ongeveer rond die prijs uit (500-520 pond = 580 - 605 euro). De shops in de pricewatch rekenen allemaal rond de 660, benieuwd of dit nog veel gaat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valeer
melliw90 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:25:
[...]

Ik had hier ook al een mailtje aan gewaagd en mij werd verteld dat de HTC One Silver later komt dan de zwarte versie. De zwarte versie over 2 weken en de zilveren versie over 4 weken..
Helaas, heb net ook een mail gehad dat de silver later komt dan de zwarte :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Heeft er iemand toevallig gevonden of hij ook in China of india uitkomt? en tegen welke prijs?
Kan hem namelijk laten meenemen vanuit 1 van die landen door familie als de prijs daar een beetje gunstig is.
Kan echter over een release daar niet bijster veel vinden laat staan prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk niet dat, dat echt top is met updates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

CLB schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:40:
Denk niet dat, dat echt top is met updates...
Zou de geleverde software dan echt zoveel verschillen? dacht dat dat juist steeds meer gelijk werd getrokken om updates beter te kunnen uitrollen.

Pagina: 1 ... 3 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.