Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 481166

Besteld bij coolblue:

tele2 2jaar
2,5GB internet
300 belminuten of sms
44 euro per maand
gratis toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Senor Sjon schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 21:20:
Enig idee wat dit voor de F&F abo's gaat betekenen?
Waarschijnlijk komt die er niet bij... was al verbaasd dat ze de Lumia 920 ertussen hadden gezet 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door ArcticWolf op 23-02-2013 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik twijfel een beetje om hem nu al te pre-orderen.
Ik ben mijn Nokia Lumia 920 zo zat dat ik de One wil op release date.

Daardoor zat ik eraan te denken om te bestellen bij CoolBlue icm een Vodafone verlenging.

Weet iemand toevallig hoe dit gaat? Vodafone gaat de abonnementen natuurlijk/waarschijnlijk omschoppen begin maart maar het toestel komt dan 14 maart pas uit.

Verleng ik nu en krijg ik het toestel later of gaat de verlenging dan pas in met als risico dat het dan niet meer mogelijk is?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ligt eraan of je mag verlengen :)
Als dat mag krijg je het toestel zo snel mogelijk en je abbo gaat dan in als de oude afloopt.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
CLB schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 21:47:
Ligt eraan of je mag verlengen :)
Als dat mag krijg je het toestel zo snel mogelijk en je abbo gaat dan in als de oude afloopt.
Ja ik kan al verlengen.
Maar verlengen ze maandag of verlengen ze 14maart als het toestel uit komt.

14 maart zullen de vormen zijn aangepast natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maandag dan :) Met een 'oud type' comtract :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Leek mij ook wel idd, ik voer het morgen wel gewoon door. Pinnen bij koerier dus geen "gevaar".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
die VF "red" abonnementen zien er sick duur uit... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Laatst online: 19-08-2024
Ik neem door de Red-abonnementen nu gewoon al een sim-only abonnement. Andere providers zijn niet veel beter... Dan laat ik die over twee jaar lekker doorlopen en koop ik voortaan los. Ik ga er van uit dat over twee jaar alle providers duurder zijn en je een stuk slechter uit bent als je gaat verlengen.
Het is nu berekend totaal wel wat duurder, maar bij Coolblue betaal je nu nog de hoofdprijs. Ik ga er van uit dat richting de release-datum de prijs van de One nog verder naar beneden gaat. En je loopt het na die twee jaar weer in t.o.v. duurdere abonnementen.

Ben er in ieder geval wel over uit dat de One m'n nieuwe telefoon wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
ik heb nog een 2 jarig VF F&F 35 sim-abonnement uit november met 10+1GB data 8)7

maar 600+ euro voor een telefoon vind ik toch wel een smak geld :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-05 22:17
ArcticWolf schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 23:19:
ik heb nog een 2 jarig VF F&F 35 sim-abonnement uit november met 10+1GB data 8)7

maar 600+ euro voor een telefoon vind ik toch wel een smak geld :'(
Heb je geen 'oude' telefoon die je kunt verkopen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Lennardnl schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 23:54:
[...]

Heb je geen 'oude' telefoon die je kunt verkopen dan?
Een 1e generatie xperia S... Denkt niet dat ik nog veel voor kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:41
De One is weer bestelbaar MET Media Link op amazon.co.uk. Ik kom uit op 524 pond inc verzenden :) (EDIT: Dat is dus 607ish euro)

[ Voor 13% gewijzigd door omgwtfbbq op 24-02-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-04 15:40

wph

Als Vodafone zelf nou eens wat sneller was met nieuwe toestellen...

Op de site van Hi staat de One er al op, maar bij Vodafone duurt dat natuurlijk weer een stuk langer. Met een beetje pech zo lang dat je alleen nog nieuwe Red abonnementen kan afsluiten. En dat lijken prijzen te worden die ik eigenlijk niet wil betalen. Verlengen bij Coolblue vind ik voorlopig ook nog wat te duur, het mooiste zou zijn als ik via Vodafone Friend & Family kon verlengen bij Vodafone zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
wph schreef op zondag 24 februari 2013 @ 19:01:
Als Vodafone zelf nou eens wat sneller was met nieuwe toestellen...

Op de site van Hi staat de One er al op, maar bij Vodafone duurt dat natuurlijk weer een stuk langer. Met een beetje pech zo lang dat je alleen nog nieuwe Red abonnementen kan afsluiten. En dat lijken prijzen te worden die ik eigenlijk niet wil betalen. Verlengen bij Coolblue vind ik voorlopig ook nog wat te duur, het mooiste zou zijn als ik via Vodafone Friend & Family kon verlengen bij Vodafone zelf.
in de VK zijn die Red abonnementen al live, maar ik heb niks aan te merken op de prijs van die nieuwe Red abonnementen.

Dus ik hoop dat ze hier in Nederland een beetje dezelfde prijzen gaan hanteren, dan heb ik niets te klagen over dat Red gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
rjpurk schreef op zondag 24 februari 2013 @ 20:28:
[...]

in de VK zijn die Red abonnementen al live, maar ik heb niks aan te merken op de prijs van die nieuwe Red abonnementen.

Dus ik hoop dat ze hier in Nederland een beetje dezelfde prijzen gaan hanteren, dan heb ik niets te klagen over dat Red gedoe.
vast niet de nieuwe prijzen gezien...?

nieuws: Vodafone stopt met aanbieden sms-bundels

onderaan @ artikel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Bij bol.com krijg je de Media Link er ook bij :)

http://www.bol.com/nl/p/htc-one-zwart/9200000010992672/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:35
ArcticWolf schreef op zondag 24 februari 2013 @ 12:29:
[...]

Een 1e generatie xperia S... Denkt niet dat ik nog veel voor kan krijgen.
Als je je One zou bestellen bij Coolblue krijg je nog €126 voor je Xperia S: http://coolblue.mijnelekt.../_19_38_1159_4_1_41_3479/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
Als ik kijk op de website waar ze naar verwijzen blijkt het een algemene actie te zijn en niet alleen van Bol. In de FAQ verwijzen ze naar de officiele HTC resellers: http://www.htcmedialinkhd.nl/faq/#faq-item-9

Trouwens we slordig stukje in de laatste zin hier:
Hoe neem ik deel aan de Actie?:
1. Koop de HTC One bij één van de erkende HTC resellers binnen de actieperiode van 20 februari 2013 tot en met 26 maart 2013 in Nederland of België (Base, Allo, Belgacom, Coolblue, Van den Borre, Fnac, MediaMarkt, Urcall, Effec). moeten deze er niet uit? anders dan lijstje in FAQ overzicht
Edit: Hoop niet dat dit de enige bonus blijft. Had liever de gratis beat oordopjes gehad, net als bij de One X+. Zeker aangezien de reviews van de medialink niet super zijn (sync-verschillen met video/audio bij filmpjes).

[ Voor 12% gewijzigd door -aad- op 24-02-2013 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch leuk...

Voor 700,00 euro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
CLB schreef op zondag 24 februari 2013 @ 22:25:
[...]

Toch leuk...

Voor 700,00 euro :+
Haha eens, het is niet echt een top 'cadeau'. Zo'n koptelefoon als bij Xperia Z is dan een stuk interessanter :+ maar goed, bij de Galaxy S3 kreeg ik vorig jaar ook niks, dus 'iets is beter dan ...'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Toch weer meegenomen. Wil ik er bij CoolBlue ook we bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
Donstil schreef op zondag 24 februari 2013 @ 23:07:
[...]

Toch weer meegenomen. Wil ik er bij CoolBlue ook we bij.
zie -aad- in "HTC One - Levertijden en prijzen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-05 13:38
Even voor het gemak, misschien wat voor de TS?
Actiesite: http://www.htcmedialinkhd.nl/home/

Deelnemende winkels
Nederland

Bol.com
Coolblue
Expert
GSMWijzer
Mediamarkt
PDASHOP
Phonehouse
Ritel
Saturn
Smartphoneshop.nl
Studentmobiel
Typhone
Wehkamp
Welcome

Waarbij ik geen idee heb wie/wat welcome is en de coolblue familie ruim vertegenwoordigd is.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen even bijwerken :) Leuke actie wel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Thnx! Helemaal gemist, nou top dan heb ik hem er dus ook bij.

Zit dat ding er gelijk bij of via voucher?

Edit: laat maar weer, had weer niet verder gekeken dan mijn neus lang is,

[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 24-02-2013 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
Donstil schreef op zondag 24 februari 2013 @ 23:27:
Thnx! Helemaal gemist, nou top dan heb ik hem er dus ook bij.

Zit dat ding er gelijk bij of via voucher?
Je moet hem met je aankoopbewijs en IMEI e.d. claimen via die website waarna je hem krijgt opgestuurd, en op=op....

[ Voor 5% gewijzigd door -aad- op 24-02-2013 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 02:03
Bij Studentmobiel gevraagd of ik verplicht was om een T-Mobile versie van de One af te nemen bij het verlengen van mijn abonnement. Onderstaand hun reactie:

Indien u bij T-Mobile blijft heeft u inderdaad de T-Mobile versie. Overigens staat er geen T-Mobile logo op de telefoon zelf en is de telefoon nog steeds sim-lock vrij. U zult alleen merken dat wanneer u de telefoon aanzet u het T-Mobile logo ziet verschijnen en dat de T-Mobile app voor geinstalleerd staat.

Maar hoe moet ik dit zien? Wanneer ik een Hi sim in het toestel druk, dan start tie toch nog op met het T-Mobile logo?
Sim-lock vrij? Eerst zien dan geloven, maar daar heb ik waarschijnlijk geen tijd voor, moet ook een keertje beslissen. Ergens vind ik dit een sterk verhaal. 8)7
Nu neig ik eerder naar een andere (bvb. SIM Only van Ben) provider.
Jammer dat T-Mobile niet wat meer tolerant is in afname van de HTC-One. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:41
Als je er een Hi-sim in doet start hij nog steeds op met het T-mobile logo ja, dat is gewoon in de software gebakken :) Sim-lock vrij is tegenwoordig wel de standaard hoor, je kunt er op vertrouwen dat ie ook wel echt sim-lock vrij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ben benieuwd wanneer NL website's de telefoon krijgen om te reviewen. Hij ligt toch al vrij vlot bij mij op de deurmat, dus je zou zeggen dat ze hem dan snel moeten ontvangen toch ? :P

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Alleen prepaid telefoons zijn vaak gesimlocked vanwege een aantal redenen. Voor Losse toestellen of toestellen via een abonnement heeft het geen nut om ze te locken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ JantjeKoud: Dat is echt pure onzin :s Als jij kiest voor een non-branded, simlockvrij toestel
zul je misschien 3 tientjes meer betalen, maar die keuze moet je gewoon hebben en niet moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 15:05
Wel een beetje geschrokken van de prijs, ding kost met 699 euro nog meer dan een iPhone 5.. Hopelijk zakt de prijs snel naar 550-600 euro, dat vind ik al veel geld maar nog binnen het acceptabele voor een flagship. Hij verdient momenteel wel de voorkeur boven de Xperia Z, heb bij die telefoon toch niet helemaal meer een goed gevoel, de wow-factor is een beetje wegge-ebt door alle tegenvallertjes.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:54

Rubman

Retarded or just overjoyed!

NoepZor schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:36:
Wel een beetje geschrokken van de prijs, ding kost met 699 euro nog meer dan een iPhone 5.. Hopelijk zakt de prijs snel naar 550-600 euro, dat vind ik al veel geld maar nog binnen het acceptabele voor een flagship. Hij verdient momenteel wel de voorkeur boven de Xperia Z, heb bij die telefoon toch niet helemaal meer een goed gevoel, de wow-factor is een beetje wegge-ebt door alle tegenvallertjes.
Ja hij kost nu nieuw en op de hoogste adviesprijs (bol.com :X ) 699 terwijl de iPhone 5 alweer een tijdje uit is. Daarbij is de 32GB versie van de iPhone 5 nog steeds bijna 800 euro volgens de pricewatch.
de 16Gb versie is inderdaag goedkoper zo rond de 630 euro, maar daar zie je de HTC one ook al voor langskomen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 01:31
CLB schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:33:
@ JantjeKoud: Dat is echt pure onzin :s Als jij kiest voor een non-branded, simlockvrij toestel
zul je misschien 3 tientjes meer betalen, maar die keuze moet je gewoon hebben en niet moeten krijgen.
Ik heb ook contact gehad met studentmobiel, deze geven inderdaad aan dat bij een T-Mobile abonnement (nieuw of verlengingen) er alleen kan worden gekozen voor een T-Mobile HTC One versie, met de beruchte T-Mobile logo's, software en eigen T-Mobile rom.

Bij mijn vraag alsof het mogelijk was om tegen meerprijs een normale One te verkrijgen was het antwoord negaftief. Dit zou namelijk niet kunnen.

Natuurlijk is het geen enkel probleem en technisch zou het wel kunnen, maar de abonnementen kopen ze met korting is en krijgen daar dus een One bij. Die willen ze gewoon door verkopen met de abonnementen waar ze bij horen. Doen ze het niet dan blijven ze met het risico zitten dat ze blijven zitten met de T-Mobile versie.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meen je dat? Dat is echt 'n big-ass naaistreek waar ik nog nooit van gehoord heb :s

Tevens zou ik dat ook echt niet pikken en m'n zut lekker over laten zetten naar een andere aanbieder 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
CLB schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:44:
Meen je dat? Dat is echt 'n big-ass naaistreek waar ik nog nooit van gehoord heb :s

Tevens zou ik dat ook echt niet pikken en m'n zut lekker over laten zetten naar een andere aanbieder 8)7
Heb al eens gekeken naar Ben SIM only maar ben je toch een stuk duurder uit (ong. 90 euro) bij de huidige prijs van de One (693,-) bij Studentmobiel.
Maar wil zeer beslist geen T-Mobile One maar een Originele.
Wanneer de prijs nog wat zakt, dalen ook de abonnement prijzen dus het verschil zal wel hetzelfde blijven:
vb. 1 jaar abbo. regelm. bellen 300 = 6.99; intern. 200mb = 7.99; 14.98x12=180+los toest.693=873,-
Dit is al bijna een 2 jaar verleng abbo bij T-Mob= 900,-
Of bereken ik SIM only verkeerd? Dacht altijd dat het goedkoper was. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De goedkoopste die ik nu heb gevonden is een Hollandse Nieuwe combi.

275/275/500 (3 maanden houdbaar, binnen/buiten bundel zelfde tarief) voor 16,75/mnd met bijbetaling van 472 euro bij Studentmobiel/GSMWijzer. Samen kost dit 874 over 24 maanden >> 36,42/maand.
https://www.gsmwijzer.nl/...rsion_id=1222&sms=&voice=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
@ Senor Sjon
Klopt alleen als je zoekt op Hollandse Nieuwe dan kom je veel klachten tegen.
Ook ken ik iemand die Hollandse Nieuwe heeft en vaak slecht bereik heeft. :?
Dus wat is wijsheid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-05 13:35

westergas

rikkie_pc

JantjeKoud schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:20:
[...]
Of bereken ik SIM only verkeerd? Dacht altijd dat het goedkoper was. :|
Nieuw abbo is altijd goedkoper dan sim only+los toestel. Met verlengen gaat die vlieger niet op helaas.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
JantjeKoud schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:17:
@ Senor Sjon
Klopt alleen als je zoekt op Hollandse Nieuwe dan kom je veel klachten tegen.
Ook ken ik iemand die Hollandse Nieuwe heeft en vaak slecht bereik heeft. :?
Dus wat is wijsheid....
Het topic hier valt mee, als ze problemen hebben, dan heeft de moeder Vodafone die vaak ook. Ligt vaak dus niet echt aan Hollandse Nieuwe. Ze zijn wel retescherp. Ze hebben nu ook een TV-aanbieding met de Galaxy Ace of Desire C. Die kan je weer verkopen voor 100-150 euro en bij de One leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Sim only+los toestel is eigenlijk alleen voordeliger als je het toestel 2de hands koopt en de prijs al wat gezakt is, voor de rest is een 1 jarig abbo met toestel altijd goedkoper (als je de telefoon netjes onderhoud en verkoopt na de tijd tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dan moet ik na 1 jaar alweer aan de nieuwe autohoudertjes, dat schiet natuurlijk niet op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Senor Sjon schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:11:
Dan moet ik na 1 jaar alweer aan de nieuwe autohoudertjes, dat schiet natuurlijk niet op :+
dan koop je toch een goede universele :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Of een fatsoenlijke auto waar je de telefoon gewoon in je zak kunt laten zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
Senor Sjon schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:51:
[...]

Het topic hier valt mee, als ze problemen hebben, dan heeft de moeder Vodafone die vaak ook. Ligt vaak dus niet echt aan Hollandse Nieuwe. Ze zijn wel retescherp. Ze hebben nu ook een TV-aanbieding met de Galaxy Ace of Desire C. Die kan je weer verkopen voor 100-150 euro en bij de One leggen.
Aanbiedingen zijn idd erg scherp, maar lees toch veel klachten over Hollandse Nieuwe (Radar en Bellen.com). Dit zie je toch veel minder als je zoekt op T-mobile, klacht, ervaringen, forum, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Wat lees ik hier nu allemaal??? Toestel met 1 jarig abbo altijd goedkoper? Ik moet altijd fors bij dokken voor toestel + de abbo kosten. Of een veel te hoog abbo pakken waar ik geen fluit mee doe.

Mijn verbruikt ~ 25 min per maand en ~ 500 MB na lang zoeken ben ik bij simyo uitgekomen, 100 bel min / sms en 500 MB voor 10,50 per maand

los toestel op dit moment €660 (vanuit uk €610 incl verzend)

12x 10,50 + 660 = € 786 voor 1 jaar
24x 10,50 + 660 = € 912 voor 2 jaar

Hollands nieuwe is 40 euro goedkoper (als je het toestel in NL koopt anders ook niet). Verder is Hollands nieuwe goedkoop, maar dat is ook te merken aan de kwaliteit.

Verder krijg ik echt geen provider gevonden die onder 1 / 2 jarige prijs kan zitten wat ik nu heb.

[ Voor 8% gewijzigd door RobbyTown op 25-02-2013 17:24 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vind het een hoop geld, zeker als je nagaat dat je dan 600,- moet uitgeven van je "spaar rekening".

Vodafone Bel/Sms/Web altijd kost over 1 jaar 818,- en over 2 jaar 970,-
Heb je 8x zoveel data, onbeperkt sms, meer minuten en ook nog eens een fatsoenlijke provider.

[ Voor 47% gewijzigd door Donstil op 25-02-2013 17:39 . Reden: Over 1 jaar bleek het ook goedkoper. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
vandeMeulenhof schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:22:
Wat lees ik hier nu allemaal??? Toestel met 1 jarig abbo altijd goedkoper? Ik moet altijd fors bij dokken voor toestel + de abbo kosten. Of een veel te hoog abbo pakken waar ik geen fluit mee doe.

Mijn verbruikt ~ 25 min per maand en ~ 500 MB na lang zoeken ben ik bij simyo uitgekomen, 100 bel min / sms en 500 MB voor 10,50 per maand

los toestel op dit moment €660 (vanuit uk €610 incl verzend)

12x 10,50 + 660 = € 786 voor 1 jaar
24x 10,50 + 660 = € 912 voor 2 jaar

Hollands nieuwe is 40 euro goedkoper (als je het toestel in NL koopt anders ook niet). Verder is Hollands nieuwe goedkoop, maar dat is ook te merken aan de kwaliteit.

Verder krijg ik echt geen provider gevonden die onder 1 / 2 jarige prijs kan zitten wat ik nu heb.
Voor mijn huidige HTC One X kan ik nog gewoon 250 euro minimaal krijgen. Als ik nu op vodafone kijk en een telefoon pak uit dezelfde prijsklasse (Xperia Z/iPone 5) en ik combineer die met een 1 jarig abbo 40-50 euro per maand dan kom ik op het volgende uit;

4GB Internet + 200 belminuten(Onbeperkt naar vaste nummers en onbeperkt SMS) 1ste 6 maanden 41,25 en daarna 55,00 (gemiddeld 48,125)
12 x 48,125 = 577,50
Je zou hierna nog zo'n 250-300 bij moeten leggen voor het toestel zelf, maar dit valt te verwaarlozen doordat je je oude toestel verkoopt.
Je zou dus op ongeveer 600-650 euro totaal komen.

Ik ben dan nu wel uitgegaan van de Xperia Z bij vodafone, maar de HTC One zou misschien toch nog een tikkeltje duurder worden. Bij een 1 jarig abbo heb je natuurlijk ook het voordeel dat je met een jaar een nieuwe uit mag kiezen en dat, als je het toestel goed onderhouden hebt, het toestel ook nog zo'n 300 euro waard is. Dat geld kun je dus gewoon weer van je volgende telefoon aftrekken.

Jij zit dan wel goedkoper, maar dat komt omdat je zo'n laag abbo hebt gekozen, maar dat is iets dat per mens verschilt natuurlijk, want ik zou het met 500MB niet redden, dan zou ik doordat ik steeds over mijn MB's ga alsnog duur uitkomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Donstil schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:33:
Prijs voor 2 jaar valt me tegen.

Ik heb een Vodafone abonnement gekozen en ben maar iets van 50,- duurder uit over 2 jaar tov jou vergelijk
.
Heb dan wel 8x zoveel data, onbeperkt sms, 125 minuten en een fatsoenlijke provider.
Sim-only is meestal alleen een stuk voordeliger als je niet de allernieuwste toestellen koopt. De prijs die je nu betaald voor de One is gewoon te hoog, 3 a 4 maanden na introductie zit je waarschijnlijk rond de 500 euro en dan wordt het natuurlijk een ander verhaal. Bij een toestel+abo zit er nog wat toestelsubsidie bij en dan pakt het allemaal ongeveer gelijk uit. Met dien verstande dat je niet in 1 keer 650 euro van je rekening af ziet gaan. Dat doet bij veel mensen toch iets meer pijn namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
wph schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:38:
[...]

Sim-only is meestal alleen een stuk voordeliger als je niet de allernieuwste toestellen koopt. De prijs die je nu betaald voor de One is gewoon te hoog, 3 a 4 maanden na introductie zit je waarschijnlijk rond de 500 euro en dan wordt het natuurlijk een ander verhaal. Bij een toestel+abo zit er nog wat toestelsubsidie bij en dan pakt het allemaal ongeveer gelijk uit. Met dien verstande dat je niet in 1 keer 650 euro van je rekening af ziet gaan. Dat doet bij veel mensen toch iets meer pijn namelijk.
Dat zit alleen tussen de oren :P als je een toestel gratis bij een abbo krijgt betaal je dat toestel ook gewoon hoor. je betaalt hem alleen in delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
wph schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:38:
[...]

vandeMeulenhof had het over een toestel van Amazon dus ik denk niet dat hij gaat wachten.
Wacht je even dan is het idd goedkoper, hoewel de prijzen icm een abonnement ook zakken dan natuurlijk.

Ik heb liever 600,- meer op mijn spaarrekening dan 25,- minder maandlast maar goed dat is persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Donstil schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:42:
[...]

vandeMeulenhof had het over een toestel van Amazon dus ik denk niet dat hij gaat wachten.
Wacht je even dan is het idd goedkoper, hoewel de prijzen icm een abonnement ook zakken dan natuurlijk.

Ik heb liever 600,- meer op mijn spaarrekening dan 25,- minder maandlast maar goed dat is persoonlijk.
Nou ik twijfel... eigenlijk wil ik dat ding eerst in mijn handen hebben. Maar ja dan kan ik de medialink weer vergeten (geen pre aangezien de sync niet zo geweldig loopt, maar wel leuke gadget).

Verder camera kwaliteit in de avond zeer benieuwd (maak niet veel foto's maar als ik maak graag fatsoenlijk!). Heb nu een senstion (die ik nooit voor de one x door krijg verkocht). Maar camera kwaliteit is bagger als je vergelijkt met de note.

Net even gekeken bij de shops waar medialink bij zit, wel mooi dat de meeste shops de one nog niet online hebben staan _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door RobbyTown op 25-02-2013 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

rjpurk schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:42:
[...]

Dat zit alleen tussen de oren :P als je een toestel gratis bij een abbo krijgt betaal je dat toestel ook gewoon hoor. je betaalt hem alleen in delen
Dat zeg ik nota bene zelf ook :X Alleen ik zeg het andersom, in 1 keer betalen doet meer pijn dan in termijnen. Dat je uiteindelijk hetzelfde kwijt ben snap ik ook wel, kwestie van even een sheet maken met de kosten en je weet het. Laat onverlet dat in 1 keer betalen niet alleen tussen je oren zit, maar dat het wel degelijk een behoorlijke uitgave is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
vandeMeulenhof schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:22:
Waar je je niet op moet verkijken bij de "tweederangs" providers is de snelheid. Bij Simyo is die bijvoorbeeld max. 2 Mbps. Bij Holland Nieuwe weer wel 14,4 Mbps. Voor mij ook wel van belang, naast de databundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

-aad- schreef op maandag 25 februari 2013 @ 18:19:
[...]

Waar je je niet op moet verkijken bij de "tweederangs" providers is de snelheid. Bij Simyo is die bijvoorbeeld max. 2 Mbps. Bij Holland Nieuwe weer wel 14,4 Mbps. Voor mij ook wel van belang, naast de databundel.
Over Hollands Nieuwe, let wel op met het dataverbruik. Ze hanteren een hoeveelheid van 100 KB per sessie, maar wat precies een sessie is, is wat vaag. Ik zou hier even goed onderzoek naar doen. Het zou natuurlijk behoorlijk schrikken worden als je bv. 1x per 10 min je Twitter account update en dat dit elke keer 100 KB kost, dat is namelijk 14,4 MB per dag. Hoe het exact zit weet ik niet, maar kijk het even na. Ik meen dat er ook een verschil was per toestel, iPhones die sessies wel afkapten en Androids die ze open lieten staan, maar das al lang geleden dat ik dat opgezocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
100KB per sessie kan best hard gaan inderdaad....
als je voor data wilt gaan, is dit misschien wat:
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily?filter=simonly

Vodafone Friends and Family is alleen voor relaties van Vodafone. Niet iedereen kan hier zijn/haar abonnement afsluiten, simpel weg omdat je een kortingscode nodig hebt. Het is niet toegestaan om naar deze codes te vragen of aan te bieden op het forum!

[ Voor 52% gewijzigd door Bullet NL op 25-02-2013 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeg er dan ook bij dat de laatste tijd de code(verspreiders) redelijk schaars zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

-aad- schreef op maandag 25 februari 2013 @ 18:19:
[...]

Klopt (zag het ook op de site staan max 2 Mbps). Maar Vodafone met max 14.4 Mbps moet je ook niet op verkijken |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
vandeMeulenhof schreef op maandag 25 februari 2013 @ 19:06:
[...]

Klopt (zag het ook op de site staan max 2 Mbps). Maar Vodafone met max 14.4 Mbps moet je ook niet op verkijken |:( .
Klopt, maar ze zetten het er in ieder geval bij als praktische snelheid. Gok dat bij Simyo de parktische snelheid ook nog wat lager ligt dat hun maximum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-05 14:32
Weet iemand hoe het is met T-Mobile branded telefoons? Ik zag namelijk dat de HTC one tmobile branded zou zijn.

Hoe zit het met toekomstige software updates, is een tmobile een beetje snel daarmee tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Raven__NL schreef op maandag 25 februari 2013 @ 19:19:
Weet iemand hoe het is met T-Mobile branded telefoons? Ik zag namelijk dat de HTC one tmobile branded zou zijn.

Hoe zit het met toekomstige software updates, is een tmobile een beetje snel daarmee tegenwoordig?
Klopt, T-Mobile brengt de HTC One als eigen versie uit. Precies zoals ik dat al eerder in dit topic heb geschreven. In ruil voor wat extra korting op het toetel krijg je een exemplaar met T-Mobile logo's de body, een T-Mobile logo tijdens het opstarten en wat T-Mobile apps. Echter is alles wel genoeg om de software voldoende aan te passen dat deze niet gelijk mee loopt met de stock-HTC versie.

Je bent ook afhankelijk van T-Mobile m.b.t. rom updates, deze komen in de regel wat tot flink wat later dan de stock versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
hmmz ok dat is vrij kloten.
Ik ben wat rond aan het kijken voor een nieuwe provider. Ik ben zelf zeker 10 jaar hi lid maar nu willen ze me geen korting meer geven omdat ze iedereen gelijk willen behandelen. Maar ze vinden het wel eerlijk genoeg om mij het dubbele te laten betalen als wat ik nu betaal en dan krijg ik nog niet veel.

Tmobile kwam wel een beetje in de buurt met wat ik zou willen maar dat de toestellen branded zijn vind ik wel weer erg. Ik wil namelijk wel redelijk snel van een update worden voorzien wanneer die uitkomen en niet een half jaar later bij wijze van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bestel dan bij een toko met goede prijzen en unbranded toestellen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
CLB schreef op maandag 25 februari 2013 @ 20:10:
Bestel dan bij een toko met goede prijzen en unbranded toestellen :p
Zoals? Zo ver ik het kan zien hanteren ze bijna allemaal dezelfde prijzen behalve t-mobile zat daar wat onder.

Hier hebben we natuurlijk http://tweakers.net/categ...iele-telefoons/producten/ voor.

[ Voor 16% gewijzigd door Bullet NL op 25-02-2013 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
vandeMeulenhof schreef op maandag 25 februari 2013 @ 19:06:
[...]

Ik haal met Vodafone thuis en op het werk gemiddelde snelheden van 6a8 Mbps. Toch aanzienlijk meer dan 2Mbps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robo1993
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-05 16:17
2Mbps is ruim voldoende voor alles hoor. Hier geldt niet dat je de max. snelheid nooit haalt. Die 2Mbps is een begrensde waarde, dus je zult met Simyo op alle plekken waar KPN 2Mbps en hoger heeft gewoon die 2Mbps halen. Met Vodafone heb ik nu ook max. 14.4, maar ik haal dat op de plekken die er voor mij toe doen nooit. Mag al blij zijn met 300-400 Kbps. Dat is met Simyo al heel wat beter hoor (eigen ervaring). Om het toch een beetje on-topic te houden: laat je niet afschikken door deze snelheidslimieten. Werkelijk 2Mbps halen is ruim voldoende voor bijna alles.

Dell U2412M, Intel Xeon W3680 @ 4,3GHz, AMD Radeon RX 5700XT, Scythe Mugen 2, Asus P6T, 12GB DDR3, Kingston A2000 NVMe 1TB, OCZ Vertex 4 120 GB, 2X 500GB WD Caviar Black RAID-0, Cooler Master Real Power M700W, Logitech G533, Logitech MX5500, @Odido 1 Gb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Gaat de prijs van een los toestel nog dalen of zie ik een shop buiten de pricewatch over het hoofd welke wel lager zit dan die 660 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336199

NoepZor schreef op maandag 25 februari 2013 @ 23:10:
Gaat de prijs van een los toestel nog dalen of zie ik een shop buiten de pricewatch over het hoofd welke wel lager zit dan die 660 euro?
Zoals eerder vermeld ergens, 629 euro: http://www.expansys.nl/htc-one-white-246660/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Amazon is nog goedkoper, dan zit je op de 609 euro dacht ik en je hebt gewoon fabrieksgarantie en geen problemen met updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264553

Iemand ervaring met importeren vanuit engeland? Sim free kost het bij phones4u namelijk maar 459 pond. Das omgerekend 535 euro! Zeer goede prijs en je krijgt er geloof ik gratis beats en flip cover bij.

Edit: Denk dat ik het misschien via Borderlinx probeer. Komt alleen nog aardig wat kosten bij. Maar vooralsnog is het goedkoper dan in nederland. Als iemand een goedkoper shipping alternatief weet..?

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 264553 op 26-02-2013 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Is die phones4u niet excl. BTW? Geen zin om het orderproces door te lopen maar het zou zomaar ex kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
westergas schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 07:03:
Is die phones4u niet excl. BTW? Geen zin om het orderproces door te lopen maar het zou zomaar ex kunnen zijn.
van de website:
PROMOTION TERMS AND CONDITIONS

HTC One Pre-Order - Pioneer Wireless Speaker

Offer is strictly whilst stocks last, for the first 200 customers pre-ordering the HTC One, on either a new contract or upgrade, subject to credit check & connection to a new minimum term agreement. Pioneer wireless speaker XW-SMA3 will be shipped to the customer within 28 days of the despatched of the handset, and will need to be returned with the handset if the order is subsequently refunded, or if the HTC One is exchanged for a different handset. Offer subject to availability and withdrawal without notice. Images for illustration purposes only. Price of HTC One varies dependant on tariff, network & upgrade and all prices include VAT. For full insurance protection details see Policy Booklet. Terms apply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Anoniem: 264553 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 00:20:
Iemand ervaring met importeren vanuit engeland? Sim free kost het bij phones4u namelijk maar 459 pond. Das omgerekend 535 euro! Zeer goede prijs en je krijgt er geloof ik gratis beats en flip cover bij.

Edit: Denk dat ik het misschien via Borderlinx probeer. Komt alleen nog aardig wat kosten bij. Maar vooralsnog is het goedkoper dan in nederland. Als iemand een goedkoper shipping alternatief weet..?
Engeland is gewoon onderdeel van de EU. Niks engs aan hoor. Gewoon even mailen hoe en wat. Ik bestel wel vaker buiten Amazon om in de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Anoniem: 264553 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 00:20:

Die gratis URBeats en flipcover lijk je er alleen bij te krijgen als je de telefoon met abonnement koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
http://www.phones4u.co.uk...etails.asp?ItemKey=663761

Je hebt alleen het toestel, die goodies krijg je er zo te zien niet bij zonder abo. Maar 460 pond tegen 1.14 geeft 523 euro excl. verzenden. Je kan met CC betalen, dus je bent dan altijd verzekerd. Enig puntje is de engelse i.p.v. eurostekker.

En ze leveren alleen binnen UK
http://support.phones4u.c...m/viewelement?id=10100413
Can I have a product delivered outside the U.K.?

Currently we are only able to deliver to UK addresses (including Northern Ireland).
Maar dat was augustus 2010, misschien is dat veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Net contact gehad met CoolBlue over mijn verlenging, ze zeggen nu het abonnement wel aan te vragen maar nog niet door te kunnen voeren.

Wat ze echt bedoelen begrijp ik niet helemaal, als ik nu iets verleng met de huidige voorwaarden zouden ze dat dan nog wel kunnen afsluiten 13Maart als de toestellen daadwerkelijk komen? Dan is het nieuwe RED stelsel er namelijk al.
Uw aanvraag is geaccepteerd door Vodafone, zodra wijde toestellen op voorraad krijgen nemen wij contact met u op voor het maken van een afleverafspraak.

Wij kunnen helaas nog niet het abonnement verlengen, dit omdat de acties veranderen en wij nooit kunnen garanderen dat de toestellen op de verwachte leverdatum binnen komen.

Wij verlengen het abonnement ook pas als u uw toestel heeft ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm das wel erg vaag :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Je hebt een abonnement geselecteerd toch? Dat abonnement krijg je... waarschijnlijk staat er nu ook in de VF computers "aanvraag pending" op die abonnementsvorm.
Maar het kan zijn dat Vodafone begint te klagen dat die abonnementsvorm niet meer bestaat, dan hoef je dus niks af te nemen.
Tis inderdaad een beetje krom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Senor Sjon schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:12:
http://www.phones4u.co.uk...etails.asp?ItemKey=663761

Je hebt alleen het toestel, die goodies krijg je er zo te zien niet bij zonder abo. Maar 460 pond tegen 1.14 geeft 523 euro excl. verzenden. Je kan met CC betalen, dus je bent dan altijd verzekerd. Enig puntje is de engelse i.p.v. eurostekker.

En ze leveren alleen binnen UK
http://support.phones4u.c...m/viewelement?id=10100413

[...]

Maar dat was augustus 2010, misschien is dat veranderd.
Heb je hierover contact opgenomen met Phones4u? De prijs is wel interessant in ieder geval. Bij Amazon betaal je iets meer, maar daar komt als het goed is de htc medialink gratis bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ArcticWolf schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:29:
Je hebt een abonnement geselecteerd toch? Dat abonnement krijg je... waarschijnlijk staat er nu ook in de VF computers "aanvraag pending" op die abonnementsvorm.
Maar het kan zijn dat Vodafone begint te klagen dat die abonnementsvorm niet meer bestaat, dan hoef je dus niks af te nemen.
Tis inderdaad een beetje krom.
Dat zou dan betekenen dat ik dus ook geen verlenging en toestel krijg als Vodafone het afwijst.

Ik zou dan zeggen, laat me nu alvast akkoord gaan met de papieren en dan betaal ik alvast.
Zie ik het toestel later wel verschijnen.

Ik heb CoolBlue weer terug gemaild, mochten ze niet kunnen garanderen dat het zo werkt dan kan ik altijd nog naar een ander gaan. BelSimpel werkt bv wel op deze manier maar die is helaas onwijs duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
NoepZor schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:37:
[...]

Heb je hierover contact opgenomen met Phones4u? De prijs is wel interessant in ieder geval. Bij Amazon betaal je iets meer, maar daar komt als het goed is de htc medialink gratis bij.
Nope, alleen door rondzoeken op de site.

Ik heb trouwens liever 90 euro korting dan een Medialink. Je kan toch via DLNA e.d. toch al streamen neer je HTPC/TV whatever?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:43:
[...]

[...]

Dat zou dan betekenen dat ik dus ook geen verlenging en toestel krijg als Vodafone het afwijst.

Ik zou dan zeggen, laat me nu alvast akkoord gaan met de papieren en dan betaal ik alvast.
Zie ik het toestel later wel verschijnen.

Ik heb CoolBlue weer terug gemaild, mochten ze niet kunnen garanderen dat het zo werkt dan kan ik altijd nog naar een ander gaan. BelSimpel werkt bv wel op deze manier maar die is helaas onwijs duur.
BelSimpel is in dit geval toch goedkoper? (of ik ben blind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Coolblue heeft een gratis combi met een Vodafone BSW Vaak voor 55 euro/mnd na 12 maanden.

Heikel punt is de verwachte structuurwijziging van de Vodafone abonnementen die tussen bestellen en release zit. Eigenlijk zegt CB dat ze pas met het abo aan de slag gaan op het moment dat zij de levering bevestigd hebben gekregen. Alleen, dan past het bestelde abo waarschijnlijk niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ArcticWolf schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:01:
[...]

BelSimpel is in dit geval toch goedkoper? (of ik ben blind)
245,- bijbetalen bij Belsimpel. 200 bij CoolBlue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ook 240,- ik wilde verlengen met bel/sms/web 4gb 47,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-05 21:58
Dit doet Coolblue wel heel vreemd.
Ze hebben een abonnementsvorm op hun website staan, deze kies je en vervolgens zeggen ze eigenlijk dat ze niet zeker weten of ze het wel kunnen leveren.
Wij kunnen helaas nog niet het abonnement verlengen, dit omdat de acties veranderen.
Wij verlengen het abonnement ook pas als u uw toestel heeft ontvangen
Oftewel je krijgt waarschijnlijk iets heel anders dan wat je aanvraagt. 8)7

Misschien heeft Vodafone wel een tijdelijke intake stop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja raar idd, ik wacht het mailtje terug nog even af (Binnen 4uur aldus de webshop) en anders annuleer ik.
Andere webshops verlengen wel Nu je Abbonnement (Betaal je ook nu het toestel) en krijg je de gsm later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Reactie
Wij weten op het moment helaas ook niets over de wijzigingen en hoe ze de tarieven gaan veranderen, dus ik kan u helaas niet veel informatie verschaffen over de abonnementen die straks ingaan..

Wij kunnen tot 01 maart de abonnementen zoals ze nu zijn aansluiten, ook met 4 GB internet bundel. Ik weet helaas niet of deze straks nog aan te sluiten zijn.
Ik ga dus maar annuleren en ergens bestellen waar ze wel direct verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-05 00:04

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wat is op dit moment de goedkoopste deal als je de One icm 1-jarig abbo wilt aanschaffen?
Ik wil namelijk geen 2 jaar aan mijn nieuwe toestel en dure abbo vastzitten.

Hier beginnen we niet aan, het is niet simpel u vraagt en wij komen met een antwoord.

[ Voor 23% gewijzigd door Bullet NL op 26-02-2013 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik zou zeggen, meld het ons als je die gevonden hebt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Ben echt benieuwd of ie binnenkort voor < 600 euro te bestellen is in NL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil hem los, liefst 64GB model, maar voor een prijs van 550,00 euro neem ik wel 'n 32GB'er...
Die prijzen zijn in Engeland wel te vinden, maar Nederland blijft nog even achter en zit stukken hoger...

Tres difficile! Want de Sony Xperia ZL is ook 'n beauty, maar april duurt nog zo lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Net contact gehad met Belsimpel en die zeggen hetzelfde als CoolBlue.
Ze kunnen nu geen verlenging doorvoeren en later het toestel leveren. Contract za pas worden doorgevoerd als het toestel leverbaar is, iets wat nu bij Vodafone natuurlijk niet kan omdat de vormen gaan wijzigen,

Er zal dus niets anders opzitten dan te wachten tot 3Maart en er het beste van te hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Dat is dus de reden waarom ik een Simonly heb afgesloten op de huidige abonnementen. Ik koop het toestel wel los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:06
Bullet NL schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:04:
Dat is dus de reden waarom ik een Simonly heb afgesloten op de huidige abonnementen. Ik koop het toestel wel los.
Dit is wat ik ook van plan ben te doen, ben nu nog druk op jacht naar zo'n friends & family code want daarmee zijn de aanbiedingen toch een stuk beter, maar we hebben gelukkig nog een paar dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik mag 3 maart verlengen van mijn Vodafone abo. Zelfs met F&F vind ik de Sim-Only abo's nou niet uitzonderlijk scherp geprijsd.

De pest is dat de RED abonnementen eerder zijn dan de levering van de One of de introductie van de S4... de pestkoppen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Bullet NL schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:04:
Amen. Telco's kunnen van mij de boom in met de huidige prijzen. Gelukkig heb ik vorig jaar een One X kunnen kopen voor een appel en een ei. Ik wacht wel op een goede 2e hands of een echt mooie actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlyxe
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-03-2018
Gewoon een los toestel kopen, nu hopen dat hij ook in NL onder de 600 euro duikt.
Pagina: 1 2 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.