Verwijderd

Ben ik de enige die ervan staat te kijken dat er onderscheid wordt gemaakt tussen de zilveren en zwarte varianten? Waarom zouden ze zwarte niet volgende week kunnen leveren?

Is dit niet gewoon een geval van een zwarte ipv een zilveren coating aanbrengen? De zwarte heeft toch geen aparte onderdelen?

Verwijderd

Het lijkt er nu dan toch op dat ze eindelijk gaan uitleveren, en dat het allemaal niet zo heel lang meer gaat duren, maar dat mailtje van htc had natuurlijk al veel eerder moeten komen, toen ze al wisten dat ze die datum niet gingen halen...

Nu zijn ook de berichten dat sommige shops volgende week gaan uitleveren een stuk geloofwaardiger, nu htc dit zelf ook bevestigd.

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-12 20:44
Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:52:
Ben ik de enige die ervan staat te kijken dat er onderscheid wordt gemaakt tussen de zilveren en zwarte varianten? Waarom zouden ze zwarte niet volgende week kunnen leveren?

Is dit niet gewoon een geval van een zwarte ipv een zilveren coating aanbrengen? De zwarte heeft toch geen aparte onderdelen?
Vind het ook apart maar ik denk dat ze machines anders moeten instellen voor de zwarte versie, bovendien is die zilvere versie de natuurlijke kleur van aluminium dus daar hoeven ze vrij weinig aan te doen en kunnen ze dus sneller(?) zilvere maken dan zwarte, en ik denk dat het langer duurt om 1 zilvere en 1 zwarte te maken dan 2 zilvere.

Maar dat is wat ik denk.. iig is het zo dat de zwarte later komt.

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-12 11:38
ik222 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:47:
Ik zie inderdaad dat als je bij Coolblue besteld met een T-Mobile abbo ze je de branded versie leveren. In je winkelwagen zie je dan "HTC One T-Mobile Zilver" wat dus branded betekent. Beetje jammer, ik ga dan denk ik toch naar Tele 2 kijken. Die zijn ook goedkoper, namelijk 38 euro per maand en dan het toestel gratis.
Goeie keuze >:) 8)

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:52:

weet je hoe aluminium er uit ziet ?
juist dat is de "zilveren"
om een zwarte te maken moeten ze een coating over het aluminium ("zilvere") doen en dat is op aluminium vrij lastig.

edit: typo

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

• martcor
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-12 18:16
Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:53:
...maar dat mailtje van htc had natuurlijk al veel eerder moeten komen, toen ze al wisten dat ze die datum niet gingen halen...
Ergens begrijp ik het wel. Als je er zelf ook niet zeker over bent, kan je lastig zeggen dat het waarschijnlijk wel 2 maanden later gaat worden. Dan haakt iedereen bij voorbaat af en raken ze klanten kwijt. Of ben ik nu in de war.

MJ

• jellever
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-11 21:16
Net email van HTC zelf gekregen (ik had mij aangemeld voor nieuws over de HTC One op de website van HTC)
http://oi47.tinypic.com/5cc7cx.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door jellever op 18-04-2013 18:06 ]

• MathijsRM
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-04-2022
En zooo komt alles nog goed! Deze week zal er bij Coolbue de unbranded versies binnen komen net als bij Studentenmobiel/GSMwijzer en nog wat webshops. En volgende week zullen deze de branded versies binnen krijgen en vanaf dat moment zal die gewoon goed leverbaar zijn. Behalve zwart natuurlijk

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-11 17:34

wootah

They see me trollin'

jellever schreef op donderdag 18 april 2013 @ 18:05:
Net email van HTC zelf gekregen (ik had mij aangemeld voor nieuws over de HTC One op de website van HTC)
http://oi47.tinypic.com/5cc7cx.jpg
oké hoe heb je die gekregen dan, het lijkt op een mass-e-mail?
Ik heb wel gesubscribed op de one op de htc site zelf :)

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-08 09:55
wimstradamus schreef op donderdag 18 april 2013 @ 18:01:
[...]

om een zwarte te maken moeten ze een coating over het aluminium ("zilvere") doen en dat is op aluminium vrij lastig.

volgensmij is de zilveren ook gecoat maar ik denk dat de vraag naar zwarten groter is en ze een ander land prio hebben gegeven wat betreft de zwarten...

Verwijderd

wimstradamus schreef op donderdag 18 april 2013 @ 18:01:
[...]

Ik weet welke kleur aluminium heeft.
JJ16v schreef op donderdag 18 april 2013 @ 18:14:
[...]

volgensmij is de zilveren ook gecoat maar ik denk dat de vraag naar zwarten groter is en ze een ander land prio hebben gegeven wat betreft de zwarten...
Dit lijkt me dus ook. Ik denk niet dat de zilveren geen coating of iets dergelijks over de aluminium behuizing heeft gekregen.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2013 18:17 ]

• kitesurfer82
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-06-2021
Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 18:16:
[...]

Dit lijkt me dus ook. Ik denk niet dat de zilveren geen coating of iets dergelijks over de aluminium behuizing heeft gekregen.
Hij is met zand gestraald en dan zit er geen coating over nee

Verwijderd

martcor schreef op donderdag 18 april 2013 @ 18:03:
[...]

Ergens begrijp ik het wel. Als je er zelf ook niet zeker over bent, kan je lastig zeggen dat het waarschijnlijk wel 2 maanden later gaat worden. Dan haakt iedereen bij voorbaat af en raken ze klanten kwijt. Of ben ik nu in de war.
Dat denk ik niet, denk dat de mainstream gebruikers toch wel voor samsung gaan,
Iedereen is wel aan het zeuren dat het lang duurt, maar ze blijven wel wachten, en gaan niet meteen (dan maar) een samsung kopen...

Diegenige die het toestel echt willen hebben, hebben dat wachten er wel voor over hoor...

Verwijderd

yblokdijk schreef op donderdag 18 april 2013 @ 18:17:
[...]

Hij is met zand gestraald en dan zit er geen coating over nee
Geen coating mischien, maar dat aluminium moet wel behandeld worden , zodat het niet kan gaan oxideren...
En dan is volgens mij ook geen makkelijk en snel proces....

• jellever
  • Laatst online: 20-11 21:16
wootah schreef op donderdag 18 april 2013 @ 18:11:
[...]

oké hoe heb je die gekregen dan, het lijkt op een mass-e-mail?
Ik heb wel gesubscribed op de one op de htc site zelf :)
Ja het zal wel een mass email zijn. :) Hier de volledige email:
http://oi45.tinypic.com/5bnwxz.jpg

Ik moest net weg bij mijn vorige post en had haast dus vandaar de afgekapte screenshot. :P

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-11 20:24
Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 18:46:
[...]

Geen coating mischien, maar dat aluminium moet wel behandeld worden , zodat het niet kan gaan oxideren...
En dan is volgens mij ook geen makkelijk en snel proces....
aluminium oxideren? Tijd voor een lestje scheikunde 101 ? :+

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-11 17:34

wootah

They see me trollin'

darkpluisje schreef op donderdag 18 april 2013 @ 19:09:
[...]

Is goed, eerste les komt van wikipedia
Corrosion resistance can be excellent due to a thin surface layer of aluminium oxide that forms when the metal is exposed to air, effectively preventing further oxidation. The strongest aluminium alloys are less corrosion resistant due to galvanic reactions with alloyed copper.[7] This corrosion resistance is also often greatly reduced by aqueous salts, particularly in the presence of dissimilar metals.
Maar ik denk dat iemand hier het woordje Anodiseren zoekt

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik zie nu dat je bij Coolblue gewoon kunt kiezen of je een branded of een unbranded toestel wilt i.c.m. een T-Mobile abbo. Een branded versie is goedkoper maar een unbranded is ook gewoon mogelijk voor ongeveer 100 euro meer. Hieronder beide varianten in mijn winkelwagen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/X4q82LsZCREOEU6jROXlfNpM/full.png

[ Voor 7% gewijzigd door ik222 op 18-04-2013 19:24 ]

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
darkpluisje schreef op donderdag 18 april 2013 @ 19:09:
[...]

wootah schreef op donderdag 18 april 2013 @ 19:19:
[...]

[...]
Ouch, Burn ! _/-\o_

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

• DeadDevil6210
  • Laatst online: 24-12 18:30
Auw Auw mijn MBO hersentjes.... en waarom zie ik nou die explosies van bassie en adriaan voor me....

Ontopic:

De zilvere is gezandstraald en de zijkanten zijn met een diamant slijp gedaan en net als bij de One S is de zwarte versie als het goed is ge-anodiseerd ;) iets wat apple sinds de februari Levering van de zwarte Iphone 5 ook doet.

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-11 20:24
wootah schreef op donderdag 18 april 2013 @ 19:19:
[...]

[...]

Maar ik denk dat iemand hier het woordje Anodiseren zoekt
Hij zegt dat dat het beschermt moet worden van oxideren maar juist het oxideren (althans het buitenste laagje) gebeurd automatisch, het anodiseren versnelt het process enkel. Het hoeft dus niet perse behandeld te worden omdat het zichzelf beschermt tegen oxideren.

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Kreeg vanochtend de bevestigingsmail van T-Mobile met daarin het verzoek om het bedrag voor het toestel te betalen. Dus ik betaal, bevestig en vervolgens zegt iDeal dat de bestelling is aanvaard maar de betaling nog niet is ontvangen. Vervolgens word ik doorgestuurd naar de website van T-Mobile die zegt dat de betaling is mislukt en dat ik een andere optie moet kiezen (en alleen rembours is dan nog klikbaar). Bedrag was al wel gereserveerd van m'n rekening. Gelijk T-Mobile gebeld om te vragen hoe het zit, schijnt dat het dus wel is gelukt maar het systeem onterecht aangeeft dat het is mislukt. :P Bestelling is iig doorgevoerd, kans bestaat wel dat de koerier (die, gezien dit toestel, pas over een hele tijd aan de deur staat :+ ) alsnog vraagt om te betalen, maar dat krijg ik dan weer terug als ik naar de klantenservice bel.

Wat een gezeur. :+

• RanDyJ
  • Laatst online: 24-05-2022
Hallo mensen,

ben nieuw hier (aangenaam ;)).
Heb het forum al een tijdje lopen volgen, met alle irriraties van het wachten natuurlijk, maar heb een vraag.
Ben al tijdje Vodafone lid, wanneer de One in de winkel ligt, zou ik dan wat van de prijs af kunnen krijgen en/of kortingen kunnen krijgen voor mijn abb??
Ga dit natuurlijk zelf wel proberen, maar wilde graag weten of het bij jullie in het verleden gelukt is. Zal denk dit maal wel wat moeilijker gaan omdat de One vers van de pers komt...

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-12 13:22
RanDyJ schreef op donderdag 18 april 2013 @ 19:53:
Hallo mensen,

Heb het forum al een tijdje lopen volgen, met alle irriraties van het wachten natuurlijk, maar heb een vraag.
Ben al tijdje Vodafone lid, wanneer de One in de winkel ligt, zou ik dan wat van de prijs af kunnen krijgen en/of kortingen kunnen krijgen voor mijn abb??
Ga dit natuurlijk zelf wel proberen, maar wilde graag weten of het bij jullie in het verleden gelukt is. Zal denk dit maal wel wat moeilijker gaan omdat de One vers van de pers komt...
Ik ben op het moment ook nog vodafone klant. Wat ze mij in ieder geval aan wilde bieden was het kwijtschelden van mijn sim-only abo (zou eigenlijk nog tot november lopen) en een nieuw abo aanbieden (die natuurlijk veel meer geld zou kosten). Echter krijg ik hem van Tweakers, dus voor mij hoeft het niet meer :9 .

Denk dat als je, als grootverbruiker van Vodafone, wel wat korting kan krijgen. Die willen ze wel houden.

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-12 12:23
RanDyJ schreef op donderdag 18 april 2013 @ 19:53:
Hallo mensen,

Vergeet dat maar rustig, ik werd gebeld door VF zelf omdat ik kon verlengen. Krijg ik een "aanbieding" van VF.
Gewoon de volle mep voor RED. Na veel lullen kon ik een korting krijgen van 2 euro p/m.
De juf aan de andere kant maar verteld dat indien ze met een echte aanbieding komen ze wel terug kunnen bellen en dat het anders verspilde moeite is.

Lang verhaal kort, als je gewoon het goedkoopste abbo wil moet je waarschijnlijk overstappen.
(Al ligt het er ook een beetje aan wat je wil.)

[ Voor 7% gewijzigd door arbraxas op 18-04-2013 20:06 ]

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Verwijderd

Heb een T-Mobiel abonnement besteld bij Typhone. iSmart200.
Er is door een medewerker bevestigd dat dit een simlock vrij toestel is.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:51
Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 20:21:
Heb een T-Mobiel abonnement besteld bij Typhone. iSmart200.
Er is door een medewerker bevestigd dat dit een simlock vrij toestel is.
Dat zijn ze allemaal, zelfs als je bij T-mobile direct zou bestellen.

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-12 23:13
jellever schreef op donderdag 18 april 2013 @ 18:47:
[...]

Ja het zal wel een mass email zijn. :) Hier de volledige email:
http://oi45.tinypic.com/5bnwxz.jpg

Ik moest net weg bij mijn vorige post en had haast dus vandaar de afgekapte screenshot. :P
Ik heb de mail ook gehad, weet niet precies waarom, maar zal vast ergens mn mailadres achter hebben gelaten bij HTC. Een deel van de mail lijkt op het twitterbericht van eerder deze week.

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/5bnwxz.jpg

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-12 00:02
Dit is niet eerder gepost ofzo..

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-12 22:23
jwakie schreef op donderdag 18 april 2013 @ 21:22:
Dit is niet eerder gepost ofzo..
Als je ziet hoeveel posts er zijn op een dag dan is het voorstelbaar dat je toevallig over een post heen lees. Ik had die tekst namelijk ook nog niet gezien :).

De HTC One is op Amazon.de trouwens 100 euro duurder geworden :O is nu 759 euro

[ Voor 11% gewijzigd door Rutix op 18-04-2013 21:31 ]

Nothing to see here!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Net gebeld met studentmobiel.

Morgen krijgen zij hoogstwaarschijnlijk een levering unbranded toestellen. De branded toestellen komen volgende week of de week daar op.

Ook weeeer bevestiging gehad dat de branded toestellen gewoon te unlocken zijn, dus boeien :) Mooie deal voor 38 euro per maand :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Hessia
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-05-2023
Wat is er precies nodig om standaard firmware op de telefoon te plaatsen? moet je ''fratsen'' uitvoeren? Zo ja heeft dit enkel risico?

Ik heb nog nooit geroot/custom rom etc.

• valeer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-06 10:11
Goed nieuws van belsimpel.nl de htc one is wéér een week uitgesteld. GRRRR

Verwijderd

supersimpel flashen met odin en bij htcdev de originele software downloaden en die erop zetten kind kan de was doen !!

of voor 50 euro doe ik de was ;-)

• Niocera
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
Ja is Tele2 zo'n goeie keus? Ik heb toch maar bij T-Mobile besteld omdat ik Tele2 en alle negatieve reacties op (kassa achtige) fora op de manier van reageren en factureren niet helemaal vertrouw..maar jij blijkbaar wel..leg me uit die 7 euro per maand minder is lekker..maar levert het niet een hoop gezeik op met klantenservice etc?

• RanDyJ
  • Laatst online: 24-05-2022
arbraxas schreef op donderdag 18 april 2013 @ 20:04:
[...]
Lang verhaal kort, als je gewoon het goedkoopste abbo wil moet je waarschijnlijk overstappen.
(Al ligt het er ook een beetje aan wat je wil.)
Heb zitten kijken tussen de BEL+SMS+WEB 200 en RED essential, komt erop neer dat wanneer je bij beide de goedkoopste optie neemt, je 256€ duurder uit bent als je RED ess kiest.
Maar andere provider vind ik moeilijk. Je hoort zoveel over andere providers, weet niet wie ik moet kiezen. Heb eig nooit problemen gehad met Vodafone. Moet ik dan genoegen nemen met de 'kwaliteit' van Vodafone en dan toch iets meet geld ervoor betalen??

• Gabyoyo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-03-2021
Ik had HTC gemaild om te vragen hoe dat nou eigenlijk zit met de HTC Media link pre-order en het uitstellen van levering..
Ik kreeg het volgende terug:
Beste Benjamin,

Helaas is de HTC One wat later dan verwacht in Nederland en België verkrijgbaar.
Zodra de definitieve leveringsdatum bekend is passen wij de actievoorwaarden aan
op de website www.htcmedialinkhd.com

Jij als early bird hoeft er dus niet over in te zitten dat je achter het net vist.
Zodra je de HTC One in je bezit hebt kun je de registratie van de HTC Media Link HD
voltooien via de website.

Houd de website dus goed in de gaten voor de definitieve leveringsdatum en de actievoorwaarden.

Ervan uitgaande je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jeroen de Vries
Helpdesk - www.htcmedialinkhd.com

--

Dus dat is goed nieuws voor die gene die dat sticky graag willen ^^

• Golf2vr6
  • Laatst online: 27-12 11:01
Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 21:54:
supersimpel flashen met odin en bij htcdev de originele software downloaden en die erop zetten kind kan de was doen !!

Ik laat jou denk ik mijn was maar niet doen....odin....???

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Verwijderd

er gingen al vele voor je en die waren zeeeeerrrr tevreden over mijn was kunsten hoor :)

odin is een vervanger van samsung kies,maar daar kun je eigenlijk alle soorten android mee flashen !!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 21:54:

Odin is voor Samsungs toch?
Ik heb het voor het flashen van mijn One X nog nooit gebruikt iniedergeval.

Daar bij komt ook dat HTC garantie weigert als je hem unlockt via HTC Dev. Of dat wettelijk mag laat ik even in het midden maar ze doen het zeker.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• kitesurfer82
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-06-2021
Donstil schreef op donderdag 18 april 2013 @ 22:40:
[...]

Odin is voor Samsungs toch?
Ik heb het voor het flashen van mijn One X nog nooit gebruikt iniedergeval.

Daar bij komt ook dat HTC garantie weigert als je hem unlockt via HTC Dev. Of dat wettelijk mag laat ik even in het midden maar ze doen het zeker.
Ze weigeren absoluut niet. Alleen als de hardware kapot is gegaan door de rom ( overclocken) verder behoud je gewoon garantie. Heeft htc ook zelf aangegeven tijdens de meeting bij tweakers HQ

• yannickie111
  • Laatst online: 15-12 11:38
Niocera schreef op donderdag 18 april 2013 @ 21:55:
[...]
Ja is Tele2 zo'n goeie keus? Ik heb toch maar bij T-Mobile besteld omdat ik Tele2 en alle negatieve reacties op (kassa achtige) fora op de manier van reageren en factureren niet helemaal vertrouw..maar jij blijkbaar wel..leg me uit die 7 euro per maand minder is lekker..maar levert het niet een hoop gezeik op met klantenservice etc?
Ik heb nu nog T-mobile. Tele2 is hetzelfde netwerk, dus daar verwacht ik geen problemen mee.
Ik heb nu 2 keer gebeld met wat vragen met de T-mobiel klantenservice, en beide keren minstens net zo goed geholpen als bij T-mobile. (Imho is het allebei niet meer dan enkel het minimum.)

7 euro per maand vind ik veel, erg veel geld. 7*24= 168 euro. Dat vind ik veel geld ja.

• Donstil
  • Niet online
yblokdijk schreef op donderdag 18 april 2013 @ 22:45:
[...]

Ze weigeren absoluut niet. Alleen als de hardware kapot is gegaan door de rom ( overclocken) verder behoud je gewoon garantie. Heeft htc ook zelf aangegeven tijdens de meeting bij tweakers HQ
Nou dat zou ik dan graag even zwart op wit willen als ik mijn One unlock.
Het HTC One X garantie topic hier op tweakers staat vol met ervaringen die het tegendeel bewijzen, net zoals online op andere fora trouwens.

• Rock95
  • Laatst online: 11-12 13:51
Donstil schreef op donderdag 18 april 2013 @ 22:53:
[...]o

Het HTC One X garantie topic hier op tweakers staat vol met ervaringen die het tegendeel bewijzen, net zoals online op andere fora trouwens.
Ik heb mijn one X geflasht hier door kapot gegaan moest alle kosten zelf betalen.

• Niocera
yannickie111 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 22:47:
[...]

Ik heb nu nog T-mobile. Tele2 is hetzelfde netwerk, dus daar verwacht ik geen problemen mee.
Ik heb nu 2 keer gebeld met wat vragen met de T-mobiel klantenservice, en beide keren minstens net zo goed geholpen als bij T-mobile. (Imho is het allebei niet meer dan enkel het minimum.)

7 euro per maand vind ik veel, erg veel geld. 7*24= 168 euro. Dat vind ik veel geld ja.
Dat is serieus geld inderdaad..toch is mijn gevoel nog niet helemaal lekker..
Niocera twijfelt nog een nachtje :z

• faxityy
  • Laatst online: 00:49
Donstil schreef op donderdag 18 april 2013 @ 22:53:
[...]

Als je hem terug op locked krijgt dan wel ja, is hij unlocked/relocked gaat die gewoon buiten garantie.

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-12 22:00
wouter212 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 23:09:
[...]

Ik heb mijn one X geflasht hier door kapot gegaan moest alle kosten zelf betalen.
Dat lijkt me logisch ja. Als ik de spiegel van mijn auto schop dan verwacht ik ook niet dat ze dit repareren onder garantie. 8)7

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Verwijderd

Wat kan er precies kapot aan gaan dan als je een andere rom erop zet? En dan heb ik het uiteraard niet over overclocken.

• Koning0313
  • Laatst online: 26-03-2024
''vanaf dat moment zal de one waarschijnlijk ook verkrijgbaar zijn'' (volgende week).. op een of andere manier past die zin niet.
+
dat ze 2x colin hoek van nu.nl citeren is ook best wel lame.
keverjeroen schreef op donderdag 18 april 2013 @ 21:09:
[...]

Ik heb de mail ook gehad, weet niet precies waarom, maar zal vast ergens mn mailadres achter hebben gelaten bij HTC. Een deel van de mail lijkt op het twitterbericht van eerder deze week.

AFBEELDING

• Donstil
  • Niet online
wouter212 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 23:09:
[...]

Maar dat is niet meer dan logisch vind ik persoonlijk. Echter is het zo dat HTC (Dynafix) ook garantie dingen weigerde die niets met de Rom te maken hadden, het gebeurd zelfs als de orginele Rom er weer op stond.

Jammer maar helaas. Toch zal de One hier geroot worden enz, we blijven wel tweakers hè :)

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:14

duderuud

Sliden is koel

Laat ik even heel duidelijk zijn: Zodra je de bootloader unlocked hebt, vervalt in de praktijk je garantie. Ik weet er alles van.

Inclusief chatlogs met HTC: duderuud in "Problemen en garantie-afhandelingen van de HTC One X" en lees vooral wat verder...staan ook reacties van Dynafix.

Leuke tip: Neem voor de gein eens contact op met HTC en stel deze simpele vraag: Op www.htcdev.com staat:
It is our responsibility to caution you that not all claims resulting or caused by or from the unlocking of the bootloader may be covered under warranty
"Wat valt er dan precies onder garantie als je de bootloader unlocked hebt?"

Kan je lachen...

[ Voor 3% gewijzigd door duderuud op 18-04-2013 23:53 ]

Motor-Forum.nl

• koeninator
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Ik zie hier een hoop off-topic, er is een speciale topic voor het rooten en alles dat daaronder valt.

Ontopic:
Nogmaals, wacht het lekker af ;)
Sneller dan wat ze nu doen kunnen ze het vast niet, of het wordt afgeraffeld.

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-11 17:30
Ik ben zo juist gebeld door Coolblue dat ze morgen mijn HTC One komen afleveren............

Alleen helaas werd ik toen wakker, het was maar een droom.

een keer in de zoveel tijd komen dromen uit!

Ben benieuwd of mensen vandaag gebeld gaan worden!

Verwijderd

zedzed1 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 07:19:
Ik ben zo juist gebeld door Coolblue dat ze morgen mijn HTC One komen afleveren............

Jij gaf me haast een hart aanval haha :X

Verwijderd

Ik zal het meteen posten als dat zo is!
Zul je zien dat het doodleuk weer een weekje wordt uitgesteld :P

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-12 21:16
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 07:58:
[...]

Ik zal het meteen posten als dat zo is!
Zul je zien dat het doodleuk weer een weekje wordt uitgesteld :P
Er is volgens mij geen enkele indicatie dat er wel geleverd word, ze verwachten, maar dat verwachten ze 2 weken geleden ook al.

• Zygivt
  • Laatst online: 18-12 14:52

Zygivt

Evenaren en overtreffen

barrel schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 08:15:
[...]

Er is volgens mij geen enkele indicatie dat er wel geleverd word, ze verwachten, maar dat verwachten ze 2 weken geleden ook al.
De voorgaande keren was de data al uitgesteld voordat de leveringsdata was verstreken.

• Roorensu
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-12 15:11
Ik heb de Phonehouse gisteren aan de lijn gehad en ze gaven aan vandaag, anders uiterlijk(!) maandag een eerste zending te verwachten voor de pre-orders. De verkoper zei dat ze een mail van HTC hadden gehad. (Dan hoop ik niet dat het dezelfde mail namens Mark Moons betreft; dat is die we allen hebben gehad. :+ )

Nou, laten we het hopen, dan heb ik dit weekend een leuk speeltje :)

• thomxc
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-07-2023
Gabyoyo schreef op donderdag 18 april 2013 @ 22:05:
Ik had HTC gemaild om te vragen hoe dat nou eigenlijk zit met de HTC Media link pre-order en het uitstellen van levering..
Ik kreeg het volgende terug:
Beste Benjamin,

Helaas is de HTC One wat later dan verwacht in Nederland en België verkrijgbaar.
Zodra de definitieve leveringsdatum bekend is passen wij de actievoorwaarden aan
op de website www.htcmedialinkhd.com

Jij als early bird hoeft er dus niet over in te zitten dat je achter het net vist.
Zodra je de HTC One in je bezit hebt kun je de registratie van de HTC Media Link HD
voltooien via de website.

Houd de website dus goed in de gaten voor de definitieve leveringsdatum en de actievoorwaarden.

Ervan uitgaande je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jeroen de Vries
Helpdesk - www.htcmedialinkhd.com

--

Dus dat is goed nieuws voor die gene die dat sticky graag willen ^^
Van de actiesite: "Zodra je de HTC One in handen hebt, kan je je registreren! Registreren kan t/m 19 mei 2013"

Ik hoop de One toch wel tegen die tijd binnen te hebben. Of is dat te hoopvol? 8)7

PSN: thomxc | Twitter: thomaswnl

• HaruHaru
  • Laatst online: 25-12 12:49

ben je inslaap gevallen tijdens het lezen van dit topic :D?

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:09
Zygivt schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 08:19:
[...]

De voorgaande keren was de data al uitgesteld voordat de leveringsdata was verstreken.
De vorige keren werd er uitgesteld nadat de telefoons verzonden hadden moeten zijn om op de datum van de pre-order geleverd te kunnen krijgen. Zo zijn er ook al genoeg die een pre-order hadden met een oud Vodafone abonnement die niet meer te krijgen is. In voorkomende gevallen wordt even verwacht dat je een veel duurder abo neemt.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:04
Ben benieuwd of ze meer dan 15 telefoons per shop binnenkrijgen :+

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Gabyoyo
Ze passen die data nog aan, dus wss heb je ruim de tijd dan ^^
thomxc schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 08:34:
[...]

Van de actiesite: "Zodra je de HTC One in handen hebt, kan je je registreren! Registreren kan t/m 19 mei 2013"

Ik hoop de One toch wel tegen die tijd binnen te hebben. Of is dat te hoopvol? 8)7

• HaruHaru
  • Laatst online: 25-12 12:49
Ik denk dat wanneer wij onze HTC's binnen hebben, iedereen eerst, WOW WOW wat leuk en vervolgens: FLASH TIME!!, hebben we flashnerds hierbinnen zoals ik? haha maybe stomme vraag, we zijn op tweakers ;)

Verwijderd

netblade schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 08:58:
Ben benieuwd of ze meer dan 15 telefoons per shop binnenkrijgen :+
Ik denk wel een heel stuk meer dan dat hoor,omdat er ook genoeg shops zijn die de levertijd met 2 weken hebben uitgesteld. Het kan dus zo zijn dat grotere shops ( of shops die meer besteld hebben ) hogere prio krijgen op andere shops en retailers.
Kan het totaal mis hebben hoor, maar dat is wat ik denk :)

• netblade
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:03:
[...]

Ik denk wel een heel stuk meer dan dat hoor,omdat er ook genoeg shops zijn die de levertijd met 2 weken hebben uitgesteld. Het kan dus zo zijn dat grotere shops ( of shops die meer besteld hebben ) hogere prio krijgen op andere shops en retailers.
Kan het totaal mis hebben hoor, maar dat is wat ik denk :)
Nouja met de lumia 920 was het ook huilen met de pet op. Veel vertraging en weinig toestellen. Gelukkig schijnt de zon en heb ik nog een beetje hoop dat alle orders van feb en maart uitgeleverd kunnen worden 8)

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-12 14:57
HaruHaru schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:01:
Ik denk dat wanneer wij onze HTC's binnen hebben, iedereen eerst, WOW WOW wat leuk en vervolgens: FLASH TIME!!, hebben we flashnerds hierbinnen zoals ik? haha maybe stomme vraag, we zijn op tweakers ;)
Ik zal hem zelf denk ik eerst een week of twee of de stock firmware laten staan en daarna flashen om te kijken hoe hij dan reageert.

• Werewood Elf
  • Laatst online: 07:46
Ik had hier op het forum e.e.a. gelezen over het 'verlopen' van abonnement aanbiedingen, vandaar dat ik even contact had opgenomen met studentmobiel waar ik de ONE i.c.m. T-Mobile abo van 38€ besteld had. Dit konden ze over de T-silver (Branded) vertellen:
Beste Max,

Wij verwachte het toestel HTC one uit te leveren voor 30 april. Uw bestelde toestel komt volgende week binnen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
Dit is natuurlijk nog geen (volledig) antwoord op mijn vraag, maar dat hoop ik snel te krijgen.

• Gabyoyo
Ik had vorige week een hoesje besteld via ebay, normaal duurt dat een weekje of 3 en ik dacht ooh, heb ik die mooi tegelijkertijd.. Nu zit ik hier met dat hoesje te spelen maar nog geen phone! Hopelijk komt hij dan ook echt over een weekje of twee!

Verwijderd

netblade schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:05:
[...]

Nouja met de lumia 920 was het ook huilen met de pet op. Veel vertraging en weinig toestellen. Gelukkig schijnt de zon en heb ik nog een beetje hoop dat alle orders van feb en maart uitgeleverd kunnen worden 8)
haha ja klopt, laten we hopen dat vandaag veel mensen gebeld gaan worden :D
Mijn telefoon staat in ieder geval niet op stil vandaag !

• netblade
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:14:
[...]

haha ja klopt, laten we hopen dat vandaag veel mensen gebeld gaan worden :D
Mijn telefoon staat in ieder geval niet op stil vandaag !
Buh ik heb geen bereik op werk, gelukkig geen abo dus wat mij betreft gooien ze hem alvast in de tnt wagen haha. Ik zal in mn pauze dit topic goed in de gaten houden :)

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:09
Max the Roos schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:10:
Ik had hier op het forum e.e.a. gelezen over het 'verlopen' van abonnement aanbiedingen, vandaar dat ik even contact had opgenomen met studentmobiel waar ik de ONE i.c.m. T-Mobile abo van 38€ besteld had. Dit konden ze over de T-silver (Branded) vertellen:

[...]

Dit is natuurlijk nog geen (volledig) antwoord op mijn vraag, maar dat hoop ik snel te krijgen.
Dat gaat om abonnementen die nog bestonden tijdens het afsluiten, maar nu niet meer te verkrijgen zijn. Om te voorkomen dat je abonnement 'vastzit' bij een winkel, wordt pas de order gemaakt richting de provider op het moment dat de telefoon binnenkomt. Zo wordt extra rompslomp voorkomen bij een annulering, wat ook nog weleens gebeurd bij mensen die meerdere pre-orders doen.. Bij Vodafone klanten is dit het geval, sinds zij nu RED voeren.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-12 22:00
netblade schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:17:
[...]
Buh ik heb geen bereik op werk, gelukkig geen abo dus wat mij betreft gooien ze hem alvast in de tnt wagen haha.
Ironisch :)

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Verwijderd

netblade schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:17:
[...]

Buh ik heb geen bereik op werk, gelukkig geen abo dus wat mij betreft gooien ze hem alvast in de tnt wagen haha. Ik zal in mn pauze dit topic goed in de gaten houden :)
Track & trace heeft storing op moment dus dat maakt het allemaal nog spannender ;)

• Werewood Elf
  • Laatst online: 07:46
Senor Sjon schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:33:
[...]

Dat gaat om abonnementen die nog bestonden tijdens het afsluiten, maar nu niet meer te verkrijgen zijn. Om te voorkomen dat je abonnement 'vastzit' bij een winkel, wordt pas de order gemaakt richting de provider op het moment dat de telefoon binnenkomt. Zo wordt extra rompslomp voorkomen bij een annulering, wat ook nog weleens gebeurd bij mensen die meerdere pre-orders doen.. Bij Vodafone klanten is dit het geval, sinds zij nu RED voeren.
Dat is juist waar dit naar toe gaat. 30 april 'verlopen' deze abonnement aanbiedingen.
En echt zeker is het niet of de T-Silver modellen voor de tijd uitgeleverd worden, en de bijbehorende abonnementen dus geactiveerd.

Verwijderd

Kan iemand coolblue misschien per twitter vragen of ze al iets meer weten? Heb zelf geen twitter....

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:02:
Kan iemand coolblue misschien per twitter vragen of ze al iets meer weten? Heb zelf geen twitter....
Geen probleem!

Verwijderd

Deja

• leondepeon
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 16:52

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Max the Roos schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:53:
[...]

Dat is juist waar dit naar toe gaat. 30 april 'verlopen' deze abonnement aanbiedingen.
En echt zeker is het niet of de T-Silver modellen voor de tijd uitgeleverd worden, en de bijbehorende abonnementen dus geactiveerd.
Ik heb exact hetzelfde abonnement afgesloten in maart, toen stond er op de site dat de aanbieding eind maart zou verlopen. Ik vermoed dat ze dit standaard doen.

(nu ik doorklik op de site, lijkt dit mijn vermoeden te bevestigen. ook de Vodafone RED aanbiedingen zijn er slechts tot eind april)

Verwijderd

Niels ‏@zedzed1 20m

@Coolblue_NL Hallo is er meer bekend over de levering van de HTC One en hoeveel? Komen de toestellen vandaag? Thanks!!
Expand

Coolblue Coolblue ‏@Coolblue_NL 7m

@zedzed1 De verwachting is inderdaad vandaag. Over het preciese aantal kunnen we nog niet veel zeggen.
Hide conversation

Reply
Retweet
Favorite

1:19 AM - 19 Apr 13 · Details

Verwijderd

"De verwachting is inderdaad vandaag. Over het preciese aantal kunnen we nog niet veel zeggen."
"De verwachting is dat het vandaag binnen zal komen. Over een tijdstip kunnen we nog geen uitspraken doen."

• Icedustbin2
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-12 11:14
tis potverdorie spannend jongens! :D

Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-12 13:22
Jaja, zolang er nog niets definitief is zou ik er niets van geloven :p. HTC zou Tweakers de One eerder opsturen dan de consument.. daar heb ik trouwens ook zo mn twijfels in.

Verwijderd

lol niet veel bekend dus nog. tnx voor het tweeten guys.

Verwijderd

Batiatus schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:28:
Jaja, zolang er nog niets definitief is zou ik er niets van geloven :p. HTC zou Tweakers de One eerder opsturen dan de consument.. daar heb ik trouwens ook zo mn twijfels in.
Ik denk dat jullie ze gewoon tegelijk krijgen met de eerste levering aan shops (of later... :P)

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-11 17:30
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:26:
Niels ‏@zedzed1 20m

@Coolblue_NL Hallo is er meer bekend over de levering van de HTC One en hoeveel? Komen de toestellen vandaag? Thanks!!
Expand

Coolblue Coolblue ‏@Coolblue_NL 7m

@zedzed1 De verwachting is inderdaad vandaag. Over het preciese aantal kunnen we nog niet veel zeggen.
Hide conversation

Reply
Retweet
Favorite

1:19 AM - 19 Apr 13 · Details
Je gaat mijn tweet berichten hier toch niet plaatsen. Ik heb nog retweet gestuurd met hoeveel zei zelf verwachten. Zal nog wel een diplomatiek antwoord op komen.

• Timmie60
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:49
ik wacht in spanning af of mijn htc one van studentmobiel vandaag wordt verzonden! i pray

Verwijderd

zedzed1 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:31:
[...]

Je gaat mijn tweet berichten hier toch niet plaatsen. Ik heb nog retweet gestuurd met hoeveel zei zelf verwachten. Zal nog wel een diplomatiek antwoord op komen.
Over het algemeen zullen er nooit verwachtte aantallen worden gecommuniceerd en tijden ook niet, al was het alleen maar om veiligheid van de koerier denk ik zo.

• Niocera
Icedustbin2 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:28:
tis potverdorie spannend jongens! :D
lol :+

wacht rustig af wat er gaat gebeuren maar niet zonder dit topic nauwlettend in de gaten te houden :)

• Choasmarkk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-12 22:01
Studentenmobiel mailde mij net dat ze vandaag zending verwachten!

Verwijderd

Choasmarkk schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:35:
Studentenmobiel mailde mij net dat ze vandaag zending verwachten!
Verwachten verwachten... Wanneer weten ze eens een keer iets zeker?!

• DeadDevil6210
  • Laatst online: 24-12 18:30
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:35:
[...]

Verwachten verwachten... Wanneer weten ze eens een keer iets zeker?!
vodafone heeft de teskt "leverbaar vanaf week 16|" weg gehaald er staat nu alleen nog "voor de medialink actie zie...." ook is de one nu in combinatie met bsw 200 te bestellen 0_o :(

• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 13:57

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Mijn zilveren bestelling van 28 februari is nu in mijn orderstatus bij algebeld.nl aangepast van 29 april naar 26 april. Zit bij hen blijkbaar niet bij de eerste batch, of ze hebben zelf pas later een order bij HTC geplaatst. Toch stiekem nog wat ijdele hoop dat ze vandaag een lichting ontvangen.

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Als ze vandaag binnen komen, dan vermoed ik dat mensen icm nieuwe abbo buiten de boot vallen (leveren op zaterdag) . Ivm administratie Sim, koerier plannen etc.... Of heb ik dat mis.

[ Voor 8% gewijzigd door wackidth op 19-04-2013 10:44 ]

.

Verwijderd

wackidth schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:42:
Als ze vandaag binnen komen, dan vermoed ik dat mensen icm abbo buiten de boot vallen. Ivm administratie Sim, koerier plannen etc.... Of heb ik dat mis.
Dat heb je mis.

• Koning0313
  • Laatst online: 26-03-2024
hoezo? hebben ze die zooi allemaal klaarliggen dan?

Verwijderd

Als je binnen de 1e batch valt kunnen ze op zaterdag leveren.

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:00
wackidth schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:42:
Als ze vandaag binnen komen, dan vermoed ik dat mensen icm nieuwe abbo buiten de boot vallen (leveren op zaterdag) . Ivm administratie Sim, koerier plannen etc.... Of heb ik dat mis.
Don't say that! Nu ben ik helemaal depressief. ;(
Pagina: 1 ... 54 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.