Alle contracten liggen al klaar, gegevens zijn al opgestuurd naar de provider. Heb me een keer laten vertellen dat er binnen 3 uur goedkeuring is vanuit de provider als alle gegevens zijn ingevuld. Wanneer er goedkeuring is gaat er meteen een berichtje naar de bezorgerKoning0313 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:44:
hoezo? hebben ze die zooi allemaal klaarliggen dan?
[...]
mensen met abbo moeten waarschijnlijk iets langer wachten, helemaal als je inc een t mobile abbo hebt.
dan kan je nog 2 weken wachten... helaas
dan kan je nog 2 weken wachten... helaas
Reken maar na..... Als er bv 150 telefoons verstuurd moeten worden met een koerier. Die met lange na niet zo groot is als TNT. Hoeveel man heb he niet nodig omdat allemaal persoonlijk af te leveren, door heel Nederland.
Is dus makkelijker om de eerste batch te versturen per TNT. Voor mensen die met cash hebben betaald
Sorry wil niet ontmoedigen.... En ik heb ook een One met nieuwe abbo. .
Is dus makkelijker om de eerste batch te versturen per TNT. Voor mensen die met cash hebben betaald
[ Voor 10% gewijzigd door wackidth op 19-04-2013 10:54 ]
.
Verwijderd
Zo werkt het dus niet, in ieder geval niet bij CB. Gaat gewoon via een standaard bezorger(AMP).wackidth schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:52:
Reken maar na..... Als er bv 150 telefoons verstuurd moeten worden met een koerier. Die met lange na niet zo groot is als TNT. Hoeveel man heb he niet nodig omdat allemaal persoonlijk af te leveren, door heel Nederland.
Is dus makkelijker om de eerste batch te versturen per TNT. Voor mensen die met cash hebben betaald.
Verwijderd
Nou ik denk dat dit per shop anders zal zijn. Coolblue gaat denk ik wel gewoon op oudste datum leveren. abo of los.wackidth schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:52:
Is dus makkelijker om de eerste batch te versturen per TNT. Voor mensen die met cash hebben betaald.
Ik heb hem onder rembours besteld wordt afwachten
Verwijderd
Dat gaat natuurlijk wel gewoon via TNT in dit geval.Timmie60 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:54:
Ik heb hem onder rembours besteld wordt afwachten
Ach dan wachten we rustig af... Is het morgen niet dan misschien eind volgende week. Laten we het beste hopen.
Is eerste keer abbo met foon via CB. Voorheen gewoon naar Vodafone shop.
Is eerste keer abbo met foon via CB. Voorheen gewoon naar Vodafone shop.
.
Verwijderd
Dit gaat gewoon via een landelijk systeem, je denkt toch niet dat er 1 iemand is die heel Nederland door rijdt.wackidth schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:52:
Er zijn meer dan genoeg couriers om in 1 dag iedereen te voorzien van een HTC One
Verwijderd
Ze hebben overigens wel altijd ongelofelijke haast die koeriers, er staat per levering geloof ik een halve minuut ofzo.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:56:
[...]
Dit gaat gewoon via een landelijk systeem, je denkt toch niet dat er 1 iemand is die heel Nederland door rijdt.
Er zijn meer dan genoeg couriers om in 1 dag iedereen te voorzien van een HTC One
Ik werk, half, voor die koeriers. Die van ons krijgen 4 minuten per klant.. Dus ja; da's nogal krap. De onze hebben dan ook koffers bij waarmee rijbewijs/identiteitsbewijs gescant worden (duurt ongeveer 1 minuut, en dan nog 2 minuten contract afronden).Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:58:
[...]
Ze hebben overigens wel altijd ongelofelijke haast die koeriers, er staat per levering geloof ik een halve minuut ofzo.
Mocht die scan fout gaan, zitten ze bijna direct over die 4 minuten heen! En dan moeten ze ons bellen om het probleem op te lossen, duurt ook weer 5 minuten
En dan bij de volgende klant maar proberen die tijd weer goed te maken he!
Overigens heb ik geen toegang tot de inhoud van hun pakketjes; het is me niet duidelijk of daar One's tussenzitten.
[ Voor 7% gewijzigd door Icedustbin2 op 19-04-2013 11:07 ]
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
Verwijderd
Die toegang hebben zij volgens mij zelf ook niet.Icedustbin2 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:07:
[...]
Ik werk, half, voor die koeriers. Die van ons krijgen 4 minuten per klant.. Dus ja; da's nogal krap. De onze hebben dan ook koffers bij waarmee rijbewijs/identiteitsbewijs gescant worden (duurt ongeveer 1 minuut, en dan nog 2 minuten contract afronden).
Mocht die scan fout gaan, zitten ze bijna direct over die 4 minuten heen! En dan moeten ze ons bellen om het probleem op te lossen, duurt ook weer 5 minuten
En dan bij de volgende klant maar proberen die tijd weer goed te maken he!
Overigens heb ik geen toegang tot de inhoud van hun pakketjes; het is me niet duidelijk of daar One's tussenzitten.
Heeft iemand al iets van Vodafone vernomen? Op hun site is het toestel nu "gewoon" te bestellen bij nieuw abonnement maar ook bij verlenging.
Dat is inderdaad wel de verwachting Danijel. We hebben zojuist vernomen dat de vrachtwagen met de toestellen naar ons onderweg is. Nog heel even geduld
Facebook Coolblue
Facebook Coolblue
net aan de lijn gehangen met online verkoop. Toestel was niet binnen. Ze kon niks zeggen over wat ze verwachten te krijgen (zilver en of zwart) en hoeveelIjsklont schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:14:
Heeft iemand al iets van Vodafone vernomen? Op hun site is het toestel nu "gewoon" te bestellen bij nieuw abonnement maar ook bij verlenging.
Awyeah! nu hopen dat ditzelfde geldt voor Hi
ja en dan met stuk of 10 erin hahaGamer dénis schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:20:
En nu maar hopen dat het een HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg grote vrachtwagen is
En liever meerdere grote volle.
Spannend voor de "zilveren garde". Ik behoor tot de "zwarte garde" dus voor mij wordt het hopelijk volgende week spannend.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
azerty zegt dat ze vandaag beide binnen krijgen misschien coolblue ook wel.hansvk schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:26:
Spannend voor de "zilveren garde". Ik behoor tot de "zwarte garde" dus voor mij wordt het hopelijk volgende week spannend.
Geef ze nou geen valse hoop hewouter212 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:28:
[...]
azerty zegt dat ze vandaag beide binnen krijgen misschien coolblue ook wel.
Nog niks gehoord, zal later in de middag even bellen.Ijsklont schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:14:
Ik hou mijn mailbox scherp in de gaten, maar ik heb een kleurrijk gevoel (van het donkerbruine type) dat Vodafone vandaag nog niks gaat (of kan) doen.
Als Vodafone idd toestellen krijgt, denk ik persoonlijk ergens begin volgende week iets te horen te krijgen. Heb de hoop voor deze week al wat opgegeven.
op gsmwijzer op pagina van de HTC ONE:
*Wanneer is de HTC One voor het eerst leverbaar? *
Wij verwachten rond 5 april 19 april een eerste levering. Let op: Dit betreft de zilvere variant. Wij zullen leveren op basis van ons FIFO beleid (First in First Out). De HTC One zal naar verwachting vanaf begin mei goed leverbaar zijn.
*Wanneer is de HTC One voor het eerst leverbaar? *
Wij verwachten rond 5 april 19 april een eerste levering. Let op: Dit betreft de zilvere variant. Wij zullen leveren op basis van ons FIFO beleid (First in First Out). De HTC One zal naar verwachting vanaf begin mei goed leverbaar zijn.
Mijn per-order bij Coolblue is van 22 maart dus ik ga er maar niet vanuit dat ik bij de eerste batch zit. Ik wacht (weer) geduldig af en vermaak me met dit topicwouter212 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:28:
[...]
azerty zegt dat ze vandaag beide binnen krijgen misschien coolblue ook wel.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Haha ik heb niet eens genoeg money in me sakkeeehh voor deze telefoon maar vind het toch spannend om dit topic te volgen. Ik koop hem als de prijs iets is genormaliseerd.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Bij vodafone is het nu wel 149 euro ipv 179 euro bij een Red B abonnement
Zojuist telefoontje gehad van Coolblue. Morgen heb ik hem binnen.
Hij vertelde wel dat de vrachtwagen onderweg is. Ze heb ze nog niet binnen dus.
Overigens, ik neem hem met abonnement.
Verwijderd
wanneer besteld?RobbieN schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:41:
Coolblue:
HTC ONE ZILVER
Actuele status: tijdelijk uitverkocht (mail me bij voorraad)
Verwacht: leverdatum onbekend
http://www.pdashop.nl/pro...ehulp/htc-one-zilver.html
HTC ONE ZILVER
Actuele status: tijdelijk uitverkocht (mail me bij voorraad)
Verwacht: leverdatum onbekend
http://www.pdashop.nl/pro...ehulp/htc-one-zilver.html
Wanneer besteld? welke provider?RobbieN schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:41:
Vodafone op Twitter:
@vodafoneNL Verschillende webshops verwachten de HTC One vandaag binnen te krijgen. Wat kunnen jullie vertellen over levering van de One?
@RenzePost We verwachten komende week te kunnen leveren.
@vodafoneNL Verschillende webshops verwachten de HTC One vandaag binnen te krijgen. Wat kunnen jullie vertellen over levering van de One?
@RenzePost We verwachten komende week te kunnen leveren.
Dag na de launch, 20 februari. Ik hem hem besteld met een nieuw abonnement van Tele2.
@Coolblue status :
Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden
Volgens mij wordt ik morgen heel gelukkig ^^
Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden
Volgens mij wordt ik morgen heel gelukkig ^^
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Verwijderd
Status bestelling op Coolblue: Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden
Besteld op 20 maart zonder abonnement.
Besteld op 20 maart zonder abonnement.
Super om te horen dat de eerste Nederlandse Ones verzonden gaan worden
Nice, kom ik dan met mijn 2 april bestelling bij GSMWijzer, oh well I can wait, it's only been two weeks. Zonder abonnement, ben benieuwd, bij belsimpel toen met de iPhone 5 zeiden ze "de mensen met abonnement krijgen voorkeur", dus toen gecanceld en bij GSMWijzer besteld, die verstuurden de iPhone gelijk.
Wanneer besteld? En i.c.m. abonnement of niet?
Heb deze melding er ook nog staan, en 25-3 besteld i.c.m. abonnement.
Zojuist ook door Coolblue gebeld. Morgen wordt ie afgeleverd. Ik heb hem op 23 maart besteld met kpn verlenging. Mijn dag is nu al goed!
Verwijderd
huh ik de 22e, maar nog geen tel. (incl tele2 abo)Dropsen schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:57:
Zojuist ook door Coolblue gebeld. Morgen wordt ie afgeleverd. Ik heb hem op 23 maart besteld met kpn verlenging. Mijn dag is nu al goed!
En de 25 Tweakers worden door HTC zeker weer vergeten. We zouden ze tenslotte eerder krijgen dan de reguliere consument. Daar gaat je belofte Mark Moons
is coolblue een soort phonehouse ofzo? universeel?..
Ik 25 maart besteld. Dus moet nog een paar minuten wachten op het telefoonje... of ik zit er net niet bij.Dropsen schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:57:
Damn spannend!!!
ik 20eVerwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:59:
[...]
huh ik de 22e, maar nog geen tel. (incl tele2 abo)
Warbivoor
Yep, maar doet ook andere consumenten elektronica. Www.coolblue.nlKoning0313 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:59:
is coolblue een soort phonehouse ofzo? universeel?..
misschien kunnen ze iedereen wel gewoon leveren. zou ook best kunnen.
Verwijderd
ja idd, waarschijnlijk staan we dan op een lijstje en worden we zo gebeld...basbus schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:59:
[...]
ik 20eWss bellen ze random alles wat in maart besteld is?
Mark Moons net weer een Tweet gestuurd met de vraag waar ze blijven.SebasFM schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:59:
En de 25 Tweakers worden door HTC zeker weer vergeten. We zouden ze tenslotte eerder krijgen dan de reguliere consument. Daar gaat je belofte Mark Moons
Ondankbaarheid kent geen grenzen geloof ik...SebasFM schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:59:
Zeuren over een gratis telefoon van 700 Euro >.<
Had ik hem nou ook maar bij CB besteld met andere abbo dan t-mobile
ik bij GSMwijzer op 18/03 met t-mobile abbo haha ik mag nog weekje wachten
Volgend abonnement ook maar bij Coolbue bestellen 
Hi werkt niet mee, geven (bijna) geen informatie en verwachten 6 mei pas te kunnen leveren.
Service.
Hi werkt niet mee, geven (bijna) geen informatie en verwachten 6 mei pas te kunnen leveren.
Service.
Ik hoop het, heb de mijne gistermiddag besteld 
Koning0313 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:00:
ik hoop het, 29 maart besteld.Koning0313 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:00:
Waarschijnlijk hebben ze een lijst verdeeld onder meerdere medewerkers.basbus schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:59:
[...]
ik 20eWss bellen ze random alles wat in maart besteld is?
Verwijderd
waarom krijgen 25 mensen em gratis eigenlijk?lowizi schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:00:
[...]
Ondankbaarheid kent geen grenzen geloof ik...
Zeuren over een gratis telefoon van 700 Euro >.<
zijn er toevallig al mensen gebeld voor een levering van de zwarte versie of kan ik het vandaag shaken?
Ik heb hem ook bij Hi besteld. misschien krijgen ze ze ook vandaag wel binnen. ik zal vanmiddag even een belletje doen.
Richurdt schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:01:
Volgend abonnement ook maar bij Coolbue bestellen
Service.
Gevraagd of ze ook zwarten binnen zouden krijgen. Dat was niet het geval.... Sorrym3nace83 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:01:
zijn er toevallig al mensen gebeld voor een levering van de zwarte versie of kan ik het vandaag shaken?
Top, houd mij op de hoogte AUBKoning0313 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:01:
Ik heb hem ook bij Hi besteld. misschien krijgen ze ze ook vandaag wel binnen. ik zal vanmiddag even een belletje doen.
[...]
Had ze vandaag een tweet gestuurd. Nog niets gehoord.
Ik ook haha. doe ik! je hoort het van me 
Richurdt schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:02:
[...]
Top, houd mij op de hoogte AUB![]()
Had ze vandaag een tweet gestuurd. Nog niets gehoord.
ik kwam hier voor de drama en nu zijn er opeens allemaal happy mensen wat is dit nou?
hahaha nee leuk voor de mensen die hem nu eindelijk krijgen
. vol jaloezie zit ik hier achter me scherm mee te kijken. helaas nog ff wachten ..nog ff >.<
hahaha nee leuk voor de mensen die hem nu eindelijk krijgen
4 april besteldDreabe schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:56:
[...]
Wanneer besteld? En i.c.m. abonnement of niet?
Heb deze melding er ook nog staan, en 25-3 besteld i.c.m. abonnement.
Verwijderd
Damn nu is het echt afwachten op een telefoontje van coolblue.
17-03 besteld icm een tele2 abbo
17-03 besteld icm een tele2 abbo
Luc Sleegers @lucbrb
@Coolblue_NL Zie op tweakers dat jullie zijn gestart met met maken van afleverafspraken voor HTC One. Tot welke pre-orderdatum zal dit zijn?
Coolblue @Coolblue_NL
@lucbrb Dat zullen naar verwachting (bijna) alle preorders zijn. De kans dat je erbij zit is groter dan de kans van niet
@Coolblue_NL Zie op tweakers dat jullie zijn gestart met met maken van afleverafspraken voor HTC One. Tot welke pre-orderdatum zal dit zijn?
Coolblue @Coolblue_NL
@lucbrb Dat zullen naar verwachting (bijna) alle preorders zijn. De kans dat je erbij zit is groter dan de kans van niet
CB heeft mij gebeld.... Hang nu aan de lijn!!
4 maart besteld zilver met nwe abbo.
4 maart besteld zilver met nwe abbo.
[ Voor 30% gewijzigd door wackidth op 19-04-2013 12:10 ]
.
Oké, om jou een plezier te doen. Ik wilde eigenlijk een zwarte, maar die hadden ze niet binnengekregen. Wat is Htc toc een ruk bedrijf.Santoryu schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:05:
ik kwam hier voor de drama en nu zijn er opeens allemaal happy mensen wat is dit nou?
hahaha nee leuk voor de mensen die hem nu eindelijk krijgen. vol jaloezie zit ik hier achter me scherm mee te kijken. helaas nog ff wachten ..nog ff >.<
Het klinkt alsof er vele vrachtwagens met HTC One's rondrijden nu.
Verwijderd
Vooral richting CB lijkt het...Replar schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:11:
Het klinkt alsof er vele vrachtwagens met HTC One's rondrijden nu.
Dat zijn fijne berichtenDreabe schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:08:
Luc Sleegers @lucbrb
Coolblue @Coolblue_NL
Hopen dat azerty de zelfde leverancier heeft als cb
Verwijderd
Je bedoelt dus HTC?wouter212 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:14:
Hopen dat azerty de zelfde leverancier heeft als cb
Ik heb bij t-mobile besteld. Net ook een mailtje van AMP Logistics gehad om een bezorg afspraak te maken
Ik neem aan dat daar nog een bedrijf tussen zit
Mooi puntje om mee te nemen in de review. Ik heb moons al 3x getwitterd maar krijg echt nul response. Zeer slecht. Ze verplichten ons om binnen 2 weken de review te schrijven en we hadden m al voor de 16e moeten ontvangen. Ik ga over 1,5 week ruim 2 weken naar t buitenland voor m'n werk , dus hoop dat ik nu nog op tijd de review kan plaatsen. Maar waarom moet ik me aan de belofte van 2 weken houden terwijl de heer moons er geen 1 na komt?SebasFM schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:59:
Zojuist bezorg afspraak gemaakt voor Maandag
16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT
Wanneer besteld? De zilveren neem ik aan? Bij T-Mobile zelf of MTV-Mobile of webshop?skai21 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:19:
[afbeelding]
Netjesskai21 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:19:
[afbeelding]
De witte en heb hem woensdag pas besteld:P (T-mobile web)
16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT
Op de laatste dag twee weken uitstellen en dat twee keer doen. Dan pak je goed de gebruikerservaring mee van de levering van de HTC One.yblokdijk schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:19:
[...]
Mooi puntje om mee te nemen in de review. Ik heb moons al 3x getwitterd maar krijg echt nul response. Zeer slecht. Ze verplichten ons om binnen 2 weken de review te schrijven en we hadden m al voor de 16e moeten ontvangen. Ik ga over 1,5 week ruim 2 weken naar t buitenland voor m'n werk , dus hoop dat ik nu nog op tijd de review kan plaatsen. Maar waarom moet ik me aan de belofte van 2 weken houden terwijl de heer moons er geen 1 na komt?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
ik denk dat htc simpelweg niet kon leveren aan tweakers. maargoed, dat kan ook gecommunniceerd worden, wordt niet gedaan dus inderdaad niet zo netjes van tweakers.
yblokdijk schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:19:
[...]
Mooi puntje om mee te nemen in de review. Ik heb moons al 3x getwitterd maar krijg echt nul response. Zeer slecht. Ze verplichten ons om binnen 2 weken de review te schrijven en we hadden m al voor de 16e moeten ontvangen. Ik ga over 1,5 week ruim 2 weken naar t buitenland voor m'n werk , dus hoop dat ik nu nog op tijd de review kan plaatsen. Maar waarom moet ik me aan de belofte van 2 weken houden terwijl de heer moons er geen 1 na komt?
Ik ken t gevoel, dan nog maar even wachten.. Een gegeven paard nooit in de bek kijken zeggen we dan maarSebasFM schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:59:
wow nice!!!!!!!! ze gaan nu echt komen denk ik
.. als iemand wat hoort van Hi, let me know
skai21 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:21:
De witte en heb hem woensdag pas besteld:P (T-mobile web)
Ik heb nog helemaal niks gehad dus kan ook niks in de bek kijkenBatiatus schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:22:
[...]
Ik ken t gevoel, dan nog maar even wachten.. Een gegeven paard nooit in de bek kijken zeggen we dan maar.
Net bezorgafspraak gemaakt voor maandagmiddag met AMP Logistics. 26 maart de zilveren branded T-Mobile versie bij MTV-Mobile besteld!
Verwijderd
Je hebt ook niets betaald, dus maak je niet zo druk. Daarnaast bedoelen ze met die 2 weken waarschijnlijk 2 weken na ontvangst.yblokdijk schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:23:
[...]
Ik heb nog helemaal niks gehad dus kan ook niks in de bek kijken
Is op zaterdag leveren door AMP niet mogelijk ?iDutch schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:23:
Net bezorgafspraak gemaakt voor maandagmiddag met AMP Logistics. 26 maart de zilveren branded T-Mobile versie bij MTV-Mobile besteld!
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.