- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Heb hem van de week al 3 tweets gestuurd omtrent "onze" One's. Tot op heden geen reactie.Batiatus schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:48:
[...]
Nou, in een van zijn tweets stond dat de eerste mensen vanaf volgende week hun HTC One kregen.. en die tweet was de 16de.
Geen idee, werk niet bij de mobiele divisie van Kpn
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Oh waar precies. Ik werk er vlakbij...ga ik kijken straks..netblade schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:50:
Op sloterdijk hangen er iig al Hi reclames met de One erop afgebeeld, dus ze zullen hem zeer binnenkort wel verwachten
We worden gescammedBB72 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:53:
[...]
Heb hem van de week al 3 tweets gestuurd omtrent "onze" One's. Tot op heden geen reactie.
Overigens ook niets meer van Tweakers gehoord.. Had eigenlijk wel een status update verwacht deze week.
Waar is hij op voorraad op dit moment ?Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:49:
Voor de mensen die niet meer kunnen wachten: neem een sim-only, bestel het toestel in Duitsland en haal hem deze week gewoon op. Ook geen last van uitsel, heb ik ook gedaan en inmiddels heb ik de One al een week op zak
amazon.de was hij meerdere keren op voorraad deze week....
[ Voor 3% gewijzigd door EzMe op 18-04-2013 11:59 ]
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Uhm spoor richting Amsterdam Centraal, weet uit m'n hoofd het spoor nummer niet maar ik kom altijd aan via traject Leiden - Haarlem - Sloterdijk, net voorbij de roltrap (Spoor 8 )sunny59 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:54:
[...]
Oh waar precies. Ik werk er vlakbij...ga ik kijken straks..
Verwijderd
Heel regio Rotterdam hangt vol met die postersnetblade schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:50:
Op sloterdijk hangen er iig al Hi reclames met de One erop afgebeeld, dus ze zullen hem zeer binnenkort wel verwachten
Tilburg heeft er ook een aantal inderdaad...Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 12:04:
[...]
Heel regio Rotterdam hangt vol met die posters
Hi maakt ook al super veel radioreclame met de One.Laurens11 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 12:07:
[...]
Tilburg heeft er ook een aantal inderdaad...
Ik heb net met een medewerker gesproken van Hi, via de chat. Deze medewerker gaf aan dat zij hem pas eind april binnen gaan krijgen.alwaysleft schreef op donderdag 18 april 2013 @ 12:08:
[...]
Hi maakt ook al super veel radioreclame met de One.
Ik ga nog even naar de Hi-winkel, dan is het vaak gemakkelijker om wat informatie los te peuteren.
Xbox: Gulpener88
al paar keer vernoemd in dit topic, gebruik search functie..hiddit schreef op donderdag 18 april 2013 @ 12:16:
weet iemand hoe het zit met de levering in belgie??
Belgie is zoals hier te vinden is in het topic helaas uitgesteld tot half meihiddit schreef op donderdag 18 april 2013 @ 12:16:
Op google staat dat jullie uitgesteld zijn, again.
Choasmarkk schreef op donderdag 18 april 2013 @ 12:19:
Belgie is een onbelangrijk land, half mei moeten jullie pas weer in dit forum kijken haha!
Verwijderd
http://www.androidworld.n...van-mei-beschikbaar-zijn/hiddit schreef op donderdag 18 april 2013 @ 12:16:
had intussen al de zoek fuctie gevonden
Heb ik afgelopen week ook al gedaan maar hij geeft nul reactie.Batiatus schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:46:
[...]
Je hebt weinig aan de stem neem ik aan.
Zojuist ff Moons getweet wanneer de testers van Tweakers de One kunnen verwachten... Ben benieuwd of hij reageert..
T-mobile is ook onbelangrijk ...Bestelling van 5/3 met verwachte levering tussen 17/5 en 20/5..Choasmarkk schreef op donderdag 18 april 2013 @ 12:19:
Belgie is een onbelangrijk land, half mei moeten jullie pas weer in dit forum kijken haha!
Laat me raden. Zwart?sunny59 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 12:30:
[...]
T-mobile is ook onbelangrijk ...Bestelling van 5/3 met verwachte levering tussen 17/5 en 20/5..
Uhm kan je dit wat verduidelijken? Het ging hier hoop ik niet om een Pre Order? Langer dan volgende week ga ik echt niet wachten, hoe graag ik de HTC ook wil, dan hebben ze mijn order gewoon niet verdient...arbraxas schreef op woensdag 17 april 2013 @ 21:25:
[...]
Dat is het antwoord van belsimpel.nl wat ik kreeg op de vraag of ze deze maand nog gaan leveren.
Nee dus.
Ik ga mijn pre-order cancellen. Dit gaat helemaal nergens meer over. In Duitsland/Engeland worden One`s gewoon los verkocht zonder pre-order en de rest van Europa kan stikken. HTC laat hier wel heel erg zijn klanten in de kou staan. Gemiste kans HTC, maar als je pre-orders willens en wetens niet uitlevert vraag je er ook om.
[...]
Alleen jammer dat andere landen dusdanig voorrang krijgen dat jou preorder pas gaat binnenkomen als hij daar alweer uit de mode is
Met "komende week" (eergisteren) bedoelde ik vanaf dat moment. Dus nu nog enkele dagen tot 1e units voor NL.. Zilver eerst. #sorryforthewait
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Vrijdag is al een paar keer bevestigd in dit topic toch?Donstil schreef op donderdag 18 april 2013 @ 13:32:
Ik heb net van GSMEasy vernomen dat de eerste kleine batch Silveren One's Vrijdag bij de groothandels binnenkomt en dan Maandag bij bepaalde winkels moet zijn.
nee dat ging over vrijdag bij de shop, ik hoor nu vrijdag bij de groothandels.Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 13:34:
[...]
Vrijdag is al een paar keer bevestigd in dit topic toch?
die mark moons, zo ongeloofwaardig altijd. En dat voor een baas van de HTC Benelux. Die moet toch beter weten zou je denken.FGroentje schreef op donderdag 18 april 2013 @ 13:23:
Volgens mij was ie hier nog niet voorbij gekomen maar dit was de tweet van Mark Moons vanmorgen:
Met "komende week" (eergisteren) bedoelde ik vanaf dat moment. Dus nu nog enkele dagen tot 1e units voor NL.. Zilver eerst. #sorryforthewait
Staat er een maand bijChoasmarkk schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:08:
Bij studentenmobiel staat dat hij vanaf de 19e leverbaar is, maar dat zullen ze wel niet waarmaken :\
Ofwel, als je mazzel hebt eind april/begin mei binnen, anders inderdaad pas later in mei...HTC heeft grote productieproblemen met de nieuwe HTC One. Eerder verwachtte wij deze week een kleine levering binnen te krijgen, maar de eerste levering zal nu waarschijnlijk volgende week vrijdag worden ontvangen. Dit zal waarschijnlijk net genoeg zijn om alle wachtende klanten uit te leveren. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Maar goed, ik heb de tijd...ik denk niet dat mijn leven heel erg beinvloed wordt door een telefoon. Ik wacht rustig af (pre order vanaf 27-2)
[ Voor 12% gewijzigd door styxz op 18-04-2013 14:16 ]
Het leven is hard...een stoeprand ook.
Dit stond in een mailtje van GSMWijzer.De verwachting is dat wij genoeg toestellen binnen zullen krijgen om alle orders uit te kunnen leveren, maar dat weten wij pas zeker wanneer de toestellen daadwerkelijk binnen zijn.
Het is helaas niet vooraf te zeggen. Wanneer het toestel verzonden wordt ontvangt u een bevestiging per e-mail van ons.
Nu hoop ik dus ook dat alle orders verzonden worden!
Verwijderd
Ok, zover ik weet klopt die informatie niet, in ieder geval niet voor alle shops.Donstil schreef op donderdag 18 april 2013 @ 13:58:
[...]
nee dat ging over vrijdag bij de shop, ik hoor nu vrijdag bij de groothandels.
Behalve de t-mobile toestellen.Gommpie schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:31:
[...]
Dit stond in een mailtje van GSMWijzer.
Nu hoop ik dus ook dat alle orders verzonden worden!
| Losing my religion |
Of kijk ik niet goed?
(heb daar mijn pre-order)
Klopt. Zou je ook niet? Kijk alleen al eens in dit topic hoe de mensen zijn. Kun je nagaan hoe alle andere klanten ook zijn die NIET op tweakers actief zijn...Laurens11 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:39:
Phonehouse heeft The One van de site gehaald. Zeker teveel zeurders over de levertijd!![]()
Of kijk ik niet goed?
| Losing my religion |
Ik heb de HTC One nog nooit op die site gezienLaurens11 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:39:
Phonehouse heeft The One van de site gehaald. Zeker teveel zeurders over de levertijd!![]()
Of kijk ik niet goed?
Maar misschien zocht ik wel niet goed destijds
Stond als mainbanner. Ze hadden namelijk een Priority Club actie. Betaal 10 Euro, krijg 20 Euro aan accessoires en je krijgt een hogere prio dan de 'normale' reserveringen, ook al schrijf je later in. Daarom heb ik me daar ingeschrevennetblade schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:40:
[...]
Ik heb de HTC One nog nooit op die site gezien![]()
Maar misschien zocht ik wel niet goed destijds
Ik hoop dat ik nu geen reclame maak. Ik heb geen belangen hoor
Ik heb hem in de lokale winkel laten vastleggen, maatje van me werkt bij de PH dus mocht Coolblue het niet halen dan heb ik altijd nog de kans dat hij hem ergens deze weken uit kan leveren. Wel puike actie, nu nog zien of ze het waar kunnen makenLaurens11 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:43:
[...]
Stond als mainbanner. Ze hadden namelijk een Priority Club actie. Betaal 10 Euro, krijg 20 Euro aan accessoires en je krijgt een hogere prio dan de 'normale' reserveringen, ook al schrijf je later in. Daarom heb ik me daar ingeschreven
Ik hoop dat ik nu geen reclame maak. Ik heb geen belangen hoor![]()
[ Voor 4% gewijzigd door netblade op 18-04-2013 14:44 ]
Verwijderd
https://twitter.com/HTC_NL
Ik sta echt op het punt om mijn order te cancellen en een bestelling te plaatsen voor de Sony Xperia Z.
Verwijderd
HAHAHAHAHA dit is echt niet te gelovenVerwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:46:
De stagiare van HTC Nederland heeft ook een opdracht gekregen. Uittesten hoe de kopieer en plak functie werkt. Htc weet zelf niet eens meer waar ze mee bezig zijn.![]()
Ik sta echt op het punt om mijn order te cancellen en een bestelling te plaatsen voor de Sony Xperia Z.
Vraag: De HTC One is momenteel slecht verkrijgbaar. Momenteel is er ook een aktie dat je een HTC Media Link krijgt als je een HTC One koopt voor 29 april. Is er nog een compensatie voor de mensen die deze aktie mislopen door de productieproblemen?
qwertyuio: Hi
Elle: Beste Qwertyuio, bedankt voor uw contact met de klantenondersteuning van HTC. Momenteel ben ik even uw vraag aan het nalezen.
Elle: De actie wordt natuurlijk nog verlengt voor al onze klanten. Onze verontschuldigingen dat eht zo lang duurt
qwertyuio: Weet u tot hoelang die aktie word verlengd?
Elle: Nog niet neen, maar dat eerlijk behandeld worden
qwertyuio: Oké hardstikke bedankt voor uw hulp
Elle: geen enkel probleem hoor
Elle: Dank u voor het contact opnemen met HTC, ik wens u een fijne dag.
18/04/2013 13:56 Zending uitgereikt door bpost KORTRIJK MAIL
Na 5 jaar volledig in het Apple universum, heel benieuwd...
http://www.androidworld.n...ial&utm_campaign=wordtwit
Nou zie het mailtje hierboven van Belsimpel. Dat is nu al de 2de shop welke deze week geen zending meer verwacht.Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:35:
[...]
Ok, zover ik weet klopt die informatie niet, in ieder geval niet voor alle shops.
Alleen Studentenmobiel/gsmwijzer en CoolBlue doen dat nu nog maar zullen morgen ook wel een dergelijke mail versturen.
We wachten het weer af.
Ziet er inderdaad niet zo mooi uit als de One. Lijkt wel een beetje op een windows phone, door de kleuren denk ik. Dat ze deze kunnen maken, de One is al een probleem qua productiecapaciteit of wat ook maar het probleem is.DENOOW1234 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:01:
Iemand dit al gelezen? Vind hem er veel lelijker uitzien:
Lekker doen! Scheelt ons weer een order en gezeur.Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:46:
De stagiare van HTC Nederland heeft ook een opdracht gekregen. Uittesten hoe de kopieer en plak functie werkt. Htc weet zelf niet eens meer waar ze mee bezig zijn.![]()
Offtopic: mijn meisje heeft de Xperia Z en ik kan je vertellen dat je geen spijt krijgt. Wel een stukkie groter.
| Losing my religion |
DENOOW1234 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:01:
Iemand dit al gelezen? Vind hem er veel lelijker uitzien:
De specs zijn niet echt hi-end te noemen. Maar voor mensen die graag een dual-sim willen, bijvoorbeeld voor werk/prive kan dit misschien best iets zijn.De overige specificaties zijn als volgt. Het toestel heeft een 4,3 inch-scherm met een resolutie van 1280×720, een Snapdragon 400-chipset met 1,2 GHz dual-core-processor. Daarnaast heef het toestel 1 GB aan RAM-geheugen aan boord en draait het op Android 4.1.2 (Jelly Bean) met HTC Sense 5. Het toestel heeft een matige accu (1700 mAh), maar wel 16 GB aan opslaggeheugen en beschikt over dual-sim, waarbij twee sim-kaarten tegelijk gebruikt kunnen worden.
Ik vind hem trouwens wel erg lelijk in vergelijking met de One
Dit lijkt wel een opvolger van de Desire HD, precies dezelfde achterkant. Die blauwe rand is duidelijk gekopieerd van de Lumia series. Zal wel een middenmoot worden zoals de Desire S.yannickie111 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:26:
[...]
[...]
De specs zijn niet echt hi-end te noemen. Maar voor mensen die graag een dual-sim willen, bijvoorbeeld voor werk/prive kan dit misschien best iets zijn.
Ik vind hem trouwens wel erg lelijk in vergelijking met de One
http://www.phonehouse.nl/htcone/tzeunis schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:40:
[...]
Klopt. Zou je ook niet? Kijk alleen al eens in dit topic hoe de mensen zijn. Kun je nagaan hoe alle andere klanten ook zijn die NIET op tweakers actief zijn...
Eerder heb ik al gezegd dat de deal bij studentmobiel voor mij het meest voordelig uitpakt.
Gaat om de volgende bestelling:
HTC One T Silver € 0,00
Verzendkosten € 6,95
Abonnementen & aanvullende diensten
Abonnement Smart Plus 420 2 jaar (€ 38,09 p.m.)
Looptijd actietarief 24 maanden
Contractverlenging Nee
Ik begrijp dat jullie huiverig zijn voor deze aanbieding aangezien het om een branded toestel gaat.
T-mobile heeft echter bevestigd dat ALLE toestellen die zij bij abbo's verstrekken branded zijn! Dus óók de One's bij een duur abbonement!
Ook hebben zij bevestigd dat je de originele HTC firmware er op kunt zetten zonder dat de garantie verloren gaat (=unbranded dus).
Ik begrijp niet waarom ik hier dan allemaal maandtarieven van 60 tot 70 euro voorbij zie komen...
[ Voor 3% gewijzigd door Barry|IA op 18-04-2013 15:38 ]
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Vooral de levertijd van het T-model is ehh... wat laterBarry|IA schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:37:
Let even op!
Eerder heb ik al gezegd dat de deal bij studentmobiel voor mij het meest voordelig uitpakt.
HTC One T Silver € 0,00
Verzendkosten € 6,95
Contractverlenging Nee
Ik begrijp dat jullie huiverig zijn voor deze aanbieding aangezien het om een branded toestel gaat.
T-mobile heeft echter bevestigd dat ALLE toestellen die zij bij abbo's verstrekken branded zijn! Dus óók de One's bij een duur abbonement!
Ook hebben zij bevestigd dat je de originele HTC firmware er op kunt zetten zonder dat de garantie verloren gaat (=unbranded dus).
Ik begrijp niet waarom ik hier dan allemaal maandtarieven van 60 tot 70 euro voorbij zie komen...
de rest is wel op tijd ehhhh..Zeemon123 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:39:
[...]
Vooral de levertijd van het T-model is ehh... wat later
Ik heb toch echt van Coolblue de bevestiging dat via hen alle toestellen unbranded zijn. Wel viel me op dat bij hen de levertijd alleen bij T-Mobile later is..dus begin me stiekem wel zorgen te maken.Barry|IA schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:37:
[
Vanavond maar weer eens mailen met ze.
Verwijderd
Dat klopt niet, toestellen zijn wel branded, niet simlocked (ofc).Niocera schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:40:
[...]
Ik heb toch echt van Coolblue de bevestiging dat via hen alle toestellen unbranded zijn. Wel viel me op dat bij hen de levertijd alleen bij T-Mobile later is..dus begin me stiekem wel zorgen te maken.
I.c.m. een T-mobile abonnement heb je 100% een branded toestel te pakken.Niocera schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:40:
[...]
Ik heb toch echt van Coolblue de bevestiging dat via hen alle toestellen unbranded zijn. Wel viel me op dat bij hen de levertijd alleen bij T-Mobile later is..dus begin me stiekem wel zorgen te maken.
Zelfs T-mobile shops vertellen dat zij unbranded toestellen leveren. Op het t-mobile forum is echter bevestigd dat ALLE toestellen branded zijn (alleen de software).
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
software is er af te halen dus dat zal niet zo probleem zijnBarry|IA schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:42:
[...]
I.c.m. een T-mobile abonnement heb je 100% een branded toestel te pakken.
Zelfs T-mobile shops vertellen dat zij unbranded toestellen leveren. Op het t-mobile forum is echter bevestigd dat ALLE toestellen branded zijn (alleen de software).
mmm..dat wordt zeker weten mailen dus vanavond..dat zou dan ook betekenen namelijk dat mijn levering pas in mei komt daar zit ik niet zo op te wachten..bovendien heb ik gewoon liever een unbranded ook met OTA updates straks naar 4.2 etcBarry|IA schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:42:
[...]
I.c.m. een T-mobile abonnement heb je 100% een branded toestel te pakken.
Ja, alleen jammer dat het toestel volledig T-Mobile roze is.hiddit schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:43:
[...]
software is er af te halen dus dat zal niet zo probleem zijn
Verwijderd
Indicatie voor branded is momenteel volgende week, of dat realistisch is, dat is een 2e.Niocera schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:44:
[...]
mmm..dat wordt zeker weten mailen dus vanavond..dat zou dan ook betekenen namelijk dat mijn levering pas in mei komt daar zit ik niet zo op te wachten..bovendien heb ik gewoon liever een unbranded ook met OTA updates straks naar 4.2 etc
1.5 jaar geleden een jaar abbo bij T-Mobile via CoolBlue afgesloten. Kreeg toen gewoon een unbranded Desire S mee. Moet het nog zien of het branded toestellen betreft.Niocera schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:44:
[...]
mmm..dat wordt zeker weten mailen dus vanavond..dat zou dan ook betekenen namelijk dat mijn levering pas in mei komt daar zit ik niet zo op te wachten..bovendien heb ik gewoon liever een unbranded ook met OTA updates straks naar 4.2 etc
Verwijderd
Ja dat is ook wat ze zeiden..maar zoals gezegd als je kijkt op de site naar One met abo dan zie je onderin de verwachte leverdatum bij alle providers op 20-4 staan..alleen bij T-Mobile 3-5jagermeister schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:46:
[...]
1.5 jaar geleden een jaar abbo bij T-Mobile via CoolBlue afgesloten. Kreeg toen gewoon een unbranded Desire S mee. Moet het nog zien of het branded toestellen betreft.
Dat scheelt 2 weken en dan moet ik direct met de software aan de slag..laat mijn nieuwe telefoons het liefst eerst even zoals ze zijn..
Iemand enig idee of een phonehouse binnen lopen en daar een contract met T-Mobile afsluiten ook branded toestellen geeft? Dan betaal ik wel iets meer maar dat moet dan maar
Verwijderd
Je kan dan zelf ervoor kiezen om alsnog de niet T-Mobile versie te kiezen maar standaard kiest de abonnementwijzer de branded versie.
In je order zal dan ook HTC One T-mobile staan, staat dit niet er niet heb je een unbranded model besteld.
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2013 15:54 ]
Als je een derde partij kiest, die los zijn toestellen inkoopt en apart daarvan abo's activeert zal je m.i. geen branded toestel krijgen.
Of ze hebben een batch T-Mobile versies gekregen die ze "moeten" uitleveren als ze een T-Mobile abo inkloppen...maar dat lijkt me wat onwaarschijnlijker. T-Mobile snijdt zichzelf daarmee in de vingers lijkt me; ze verkopen dan namelijk geen abonnementen aan klanten op het moment dat de HTC One T-Mobile versie op is...?
Verwijderd
Ik zou zelf niet zo zitten wachten op een smartplus abbo met 3.6 mbps snelheid. met een toestel zoals de HTC one wil ik minimaal toch wel 7,2 mbps hebben. Daarom vind ik dat die aanbieding van studentmobiel nou niet echt geweldig.. heb zelf een abbo afgesloten met 14.4 mpbs (ismart) miss iets duurder, maar dan zit ik ten minste niet 5 min te bufferen met een youtube filmpjeBarry|IA schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:37:
Let even op!
HTC One T Silver € 0,00
Verzendkosten € 6,95
Contractverlenging Nee
Volgens mij hebben ze dat dan deze week aangepast want bij mijn bestelling staat inderdaad gewoon HTC One zilver..Als ik nu dezelfde combi maak met abo en tel dan kost dat ineens ook geen 3,30 meer maar is hij gratis..ik hoop dan ook dat ik niet alsnog wordt opgescheept met een branded versieVerwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:49:
Het staat als het goed is in je order, of je hebt HTC one Zilver bv of HTC One T-Mobile Zilver.
Verwijderd
Klopt is een recente aanpassing.Niocera schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:54:
[...]
Volgens mij hebben ze dat dan deze week aangepast want bij mijn bestelling staat inderdaad gewoon HTC One zilver..Als ik nu dezelfde combi maak met abo en tel dan kost dat ineens ook geen 3,30 meer maar is hij gratis..ik hoop dan ook dat ik niet alsnog wordt opgescheept met een branded versie
En nee ik ga er niet vanuit dat je de branded krijgt want je kan dit ook zelf aanpassen, als je nu voor T-mobile kiest geeft hij standaard wel de branded versie aan, maar dit kan je ook nu nog wijzigen in de normale versie.
Het is een optie, maar geen vereiste dat je voor de branded versie gaat. En er staat een fout op de website overigens, ze noemen het de "simlockvrije versie", maar ze bedoelen dus "unbranded".
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2013 15:58 ]
Heb destijds gekozen voor iSmart 150 en moest €130 bijbetalen, nu is dat nog maar €30
Zonder root niet hoor.hiddit schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:43:
[...]
software is er af te halen dus dat zal niet zo probleem zijn
Verwijderd
Andere webshops melden het ook. Variërend van 1 - 2 weken vanaf nu.Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 16:09:
Ik zou echt niet weten waarom de T-mobile branded toestellen later zouden komen. De branded software wordt al in de fabriek erop gezet en doorlopen dus dezelfde route als de niet-branded toestellen. Het maakt niets uit of een 1 of andere helpdesk medewerker heeft gezegd want zij lullen maar wat (is al heel wat keren gebleken). Er is nergens een officieel bericht geweest waaruit dit blijkt, naar mijn weten.
Verwijderd
De leverdata voor branded toestellen zijn afwijkend en de aantallen lager, of je het nou gelooft of nietVerwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 16:09:
Ik zou echt niet weten waarom de T-mobile branded toestellen later zouden komen. De branded software wordt al in de fabriek erop gezet en doorlopen dus dezelfde route als de niet-branded toestellen. Het maakt niets uit of een 1 of andere helpdesk medewerker heeft gezegd want zij lullen maar wat (is al heel wat keren gebleken). Er is nergens een officieel bericht geweest waaruit dit blijkt, naar mijn weten.
Dat klopt bij GSMWijzer/Studentmobiel in ieder geval niet: daar kun je in combinatie met een T-Mobile abo alleen een branded toestel krijgen. Maar als S-off niet ver weg is (en dat schijnt zo te zijn) en je dus een originele firmware erop kunt gooien, de apps sowieso verwijderbaar zijn (bevestigd door T-Mobile), en er niets fysiek op het toestel staat (bevestigd door T-Mobile), zie ik het probleem niet zo. De branded toestellen zijn tevens goedkoper dan de unbranded. Ik heb er inmiddels mee leren leven...Soeski schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:52:
T-Mobile zal heus inderdaad branded toestellen afleveren, als je direct bij T-Mobile besteld.
Als je een derde partij kiest, die los zijn toestellen inkoopt en apart daarvan abo's activeert zal je m.i. geen branded toestel krijgen.
Of ze hebben een batch T-Mobile versies gekregen die ze "moeten" uitleveren als ze een T-Mobile abo inkloppen...maar dat lijkt me wat onwaarschijnlijker. T-Mobile snijdt zichzelf daarmee in de vingers lijkt me; ze verkopen dan namelijk geen abonnementen aan klanten op het moment dat de HTC One T-Mobile versie op is...?
Omdat er minder prioriteit is voor dergelijke toestellen op de productie band?Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 16:09:
Ik zou echt niet weten waarom de T-mobile branded toestellen later zouden komen.
Er worden natuurlijk een heel stuk meer non branded toestellen verkocht en daarom werken ze waarschijnlijk meer batches af van het "normale" model.
Jawel, op 3 maart besteld. Wil je hem volgende maand hebben dan moet je echt over de grens gaan zoeken.sc0rpz schreef op donderdag 18 april 2013 @ 13:17:
[...]
Uhm kan je dit wat verduidelijken? Het ging hier hoop ik niet om een Pre Order? Langer dan volgende week ga ik echt niet wachten, hoe graag ik de HTC ook wil, dan hebben ze mijn order gewoon niet verdient...
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Ook hier blijkt weer dat ze maar wat roepen bij belsimpel. Na je post heb ik zelf ook een mail uitgedaan en kreeg een uur geleden het volgende te horen:arbraxas schreef op donderdag 18 april 2013 @ 16:27:
[...]
Jawel, op 3 maart besteld. Wil je hem volgende maand hebben dan moet je echt over de grens gaan zoeken.
Geachte heer
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl.
HTC heeft grote productieproblemen met de nieuwe HTC One. Op dit moment verwachten wij volgende week vrijdag een levering. Echter is dit nog niet gegarandeerd. Wij vermoeden dat dit net genoeg zal zijn om alle wachtende klanten uit te leveren. Wij zullen u berichten zodra er meer bekend is over de levering.
Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel niet om te bellen met 050-210 3404. Of te reageren met een reply op deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
Ik vind dat geen punt gezien ik bijna overal Wifi ter beschikking heb daar waar ik een video wil streamenVerwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:53:
[...]
Ik zou zelf niet zo zitten wachten op een smartplus abbo met 3.6 mbps snelheid. met een toestel zoals de HTC one wil ik minimaal toch wel 7,2 mbps hebben. Daarom vind ik dat die aanbieding van studentmobiel nou niet echt geweldig.. heb zelf een abbo afgesloten met 14.4 mpbs (ismart) miss iets duurder, maar dan zit ik ten minste niet 5 min te bufferen met een youtube filmpje
Anders is het aankijken hoe het loopt en achteraf de snelheid verhogen
Bij de Vodafone winkels hebben ze al prototypes binnen, als je dat genoeg voldoening geeft.. Mij wel iigBladewing schreef op donderdag 18 april 2013 @ 16:29:
Is het toestel ook al ergens in een winkel te bekijken en vast te houden? Zo nee, is er een verwachting voor wanneer dit wel het geval gaat zijn? Wil namelijk het apparaat in handen gehad hebben voordat ik een keuze maak...
It will doMartijnB85 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 16:38:
[...]
Bij de Vodafone winkels hebben ze al prototypes binnen, als je dat genoeg voldoening geeft.. Mij wel iig
Dit was bij mij ook het geval, de toestelprijs ging van 35€ naar 0€.dannzyx schreef op donderdag 18 april 2013 @ 16:01:
Ook een stuk goedkoper geworden bij CoolBlue.
Heb destijds gekozen voor iSmart 150 en moest €130 bijbetalen, nu is dat nog maar €30
Nadat ik een mailtje had gestuurd met een korte uitleg kreeg ik een paar uur later een mailtje terug dat de 35€ terug gestort zou worden. Vijf dagen later inderdaad op m'n rekening verschenen, netjes dus van Coolblue
Uiterlijk morgen per mail bericht hier over.
Edit: nu per mail: nieuwe leverdatum is 26 april.
[ Voor 18% gewijzigd door EWK op 18-04-2013 16:57 ]
Hoi!
Verrast me niet meer, nu wachten op de melding van Coolblue.EWK schreef op donderdag 18 april 2013 @ 16:55:
Htc heeft Bol.com laten weten dat ze deze week nog niet kunnen leveren.
Uiterlijk morgen per mail bericht hier over.
Edit: nu per mail: nieuwe leverdatum is 26 april.
alhoewel ik stiekem hoop dat zaterdag iedereen gewoon z'n preorder in huis heeft natuurlijk
[ Voor 14% gewijzigd door netblade op 18-04-2013 17:10 ]
t-mobile versie waarschijnlijk volgende week. Eerste batch is unbranded.
Logisch ook.
| Losing my religion |
Weet je ook of dat zwart of zilver is?tzeunis schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:03:
Zojuist mail van gsmwijzer:
t-mobile versie waarschijnlijk volgende week. Eerste batch is unbranded.
Logisch ook.
Nope dat stond er niet in. Kreeg die mail overigens zomaar. Had geen mail gestuurd oid.
| Losing my religion |
"De eerste pre-orders worden in de loop van deze week uitgeleverd in Nederland. De HTC One zal vanaf dat moment ook beschikbaar zijn"
met de vriendelijke groeten van o.a. Mark Moons
MJ
Yep. Met een zoethoudertje.martcor schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:26:
krijgt iedereen ook deze mail van HTC nederland met
"De eerste pre-orders worden in de loop van deze week uitgeleverd in Nederland. De HTC One zal vanaf dat moment ook beschikbaar zijn"
Verwijderd
Heb ik ook gehad ja. "Bedankt voor uw geduld en begrip", nee Mark, nee.martcor schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:26:
krijgt iedereen ook deze mail van HTC nederland met
Ik kan verlengen bij T-Mobile. Nu wil ik graag nog de oude tarieven en dus voor 1 mei een abo afsluiten.
Echter weet ik niet of er winkels zijn (dus filialen van the phonehouse bijvoorbeeld) die de one voor die tijd beschikbaar hebben.
Nu hoopte ik dat ik dan bijvoorbeeld, wanneer ze nog niet uitgeleverd zijn, de 28ste te verlengen met de One waarbij ik het toestel pas ophaal als 'ie beschikbaar is. Iemand weet of dit mogelijk zou zijn?
Of is het slimmer om dit via een webshop te doen van bijvoorbeeld Coolblue/belsimpel/gsmwijzer/enz.
De One wordt voor mij de opvolger van mijn Desire HD.Megamind schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:29:
[...]
Dit lijkt wel een opvolger van de Desire HD, precies dezelfde achterkant. Die blauwe rand is duidelijk gekopieerd van de Lumia series. Zal wel een middenmoot worden zoals de Desire S.
Ik heb mijn telefoon even naast de foto van de nieuwe HTC telefoon gehouden, maar nee, ik vind hem echt totaal niet hetzelfde
Na dit bericht van studentmobiel:
Goedemorgen. Voor de zwarte versie moet je helaas nog even geduld hebben (zilver eerst). Houd rekening met twee weken levertijd
En ze verzekerde mij dat als ik een silver nam dat ik dan NIET achterin de rij zou komen
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.