• Rahoel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-06 11:28
Werd vandaag gebeld door GSMWijzer. Ze krijgen vrijdag 19 april een partij binnen en beginnen dan te versturen. Helaas konden ze niet met zekerheid zeggen of ze die van mij vrijdag al zouden versturen...

Heb toen ze laten uitzoeken wat mijn orderdatum in hun systeem was. 20 februari. Ik zei, volgens mij was dat zo een beetje de eerste mogelijke besteldatum. Dus dan versturen jullie die van mij op vrijdag en heb ik em zaterdag. Ehm niet met zekerheid te zeggen. :|

• Koning0313
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-03-2024
Ik hoor het van meerdere retailers idd dat ze morgen binnenkomen. denk dat je er wel vanuit mag gaan dat je er tussen zit ;)
Rahoel schreef op woensdag 17 april 2013 @ 21:40:
Werd vandaag gebeld door GSMWijzer. Ze krijgen vrijdag 19 april een partij binnen en beginnen dan te versturen. Helaas konden ze niet met zekerheid zeggen of ze die van mij vrijdag al zouden versturen...

Heb toen ze laten uitzoeken wat mijn orderdatum in hun systeem was. 20 februari. Ik zei, volgens mij was dat zo een beetje de eerste mogelijke besteldatum. Dus dan versturen jullie die van mij op vrijdag en heb ik em zaterdag. Ehm niet met zekerheid te zeggen. :|

Verwijderd

Heb net bij coolblue een 2e order voor de HTC One Silver geplaatst met contract verlening van HI, heb ook al een order lopen bij HI, maar die gaan pas rond 6 mei leveren staat er bij de order status, denk dat ik hem bij coolblue eerder ontvang, tenminste dat hoop ik. Ga nu gewoon wachten waar ik hem eerder ontvang en dan ga ik de andere annulleren, heb er meer vertouwen in dat het bij Coolblue sneller gaat. Nog meer mensen die het zo hebben gedaan??

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-11 17:34

wootah

They see me trollin'

Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 21:57:
Heb net bij coolblue een 2e order voor de HTC One Silver geplaatst met contract verlening van HI, heb ook al een order lopen bij HI, maar die gaan pas rond 6 mei leveren staat er bij de order status, denk dat ik hem bij coolblue eerder ontvang, tenminste dat hoop ik. Ga nu gewoon wachten waar ik hem eerder ontvang en dan ga ik de andere annulleren, heb er meer vertouwen in dat het bij Coolblue sneller gaat. Nog meer mensen die het zo hebben gedaan??
Ja hoor, al heb ik meteen bij coolblue besteld :+

• Unst0pable
  • Laatst online: 27-12 14:05
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 21:57:
Nope. want Coolblue kan niet met dezelfde kortingen komen...

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-12 21:33
Op mycom site staat overmorgen thuisbezorgd? :x

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-12 20:44
Het is frustrerend en grappig tegelijk al die verschillende informatie door elkaar heen.
Je weet echt niet waar je op mag rekenen, de één zegt deze week de andere zegt 6 mei...

Maargoed op de site van Studentmobiel staat 19 april, mocht ik dan geen email over de bestelling hebben ontvangen ga ik wel eventjes bellen..
Maargoed ben er ook wel achter gekomen dat ik beter de silver had kunnen nemen ipv black ... beetje jammer haha

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-12 00:02
monkeyfntstc schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:16:
Ja dat stond er een week geleden ook ;)

Verwijderd

Unst0pable schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:04:
[...]

Nope. want Coolblue kan niet met dezelfde kortingen komen...
Welke kortingen dan? Heb gewooon de hi messaging xl, en 150 min/sms voor 50 euro per maand, zelfde als bij HI zelf

Verwijderd

Bij coolblue staat ook nog steeds 19 april, ik weet zeker dat coolblue echt wel z'n werk doet dus als ze er vrijdag nog niet zijn dan is het gewoon weer wachten :F

• Choasmarkk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-12 22:01
Rutix schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:08:
[...]

Prima weer eentje minder die erop zit te wachten :P.
Neu, ik heb ze gewoon beide gereserveerd. Rijkelui kindje hé ;)

• Choasmarkk
jwakie schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:22:
[...]

Ja dat stond er een week geleden ook ;)
Niet waar, tot gisteren stond er 2 tot 4 dagen levertijd, en daarvoor langer dan een week.

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:04
Pff mijn zending vanaf amazon staat al een dikke 24 uur op: Zending wordt voorbereid door de verzender.
Fijn zon track en trace nummer waar niks mee gebeurd, haha

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-12 11:01
Choasmarkk schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:33:
[...]

Niet waar, tot gisteren stond er 2 tot 4 dagen levertijd, en daarvoor langer dan een week.
Daarvoor overmorgen.... zoek anders ff in dit topic.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Ik heb 15 april mijn abbo verlengd bij Coolblue, vandaag heb ik gebeld wanneer mijn abbo wordt geactiveerd en dat is op het moment dat het toestel er is.

Aangezien 1 mei nieuwe abbo vormen worden aangekondigd heb ik dus kans dat ik het abbo niet kan afsluiten tegen de huidige voorwaarden.

-

Als ik bij t-mobile mijn abbo verlengd gaat deze dan wel direct in?
Ik heb nu namelijk 24 maanden 25% korting.

Hoe coulant is tmobile hiermee?

^ Post is hierboven!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Gaat als het goed is pas in op het moment dat je oude abonnement is afgelopen.

• Choasmarkk
Golf2vr6 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:40:
[...]

Daarvoor overmorgen.... zoek anders ff in dit topic.
Naja, care, kan mij niet zo veel schelen wat de site zegt, als dat ding nu maar eens geleverd gaat worden.

Een 720P scherm en 1,5Ghz quad processor kan natuurlijk écht niet meer tegenwoordig. :P

• yannickie111
  • Laatst online: 15-12 11:38
Choasmarkk schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:48:
[...]

Naja, care, kan mij niet zo veel schelen wat de site zegt, als dat ding nu maar eens geleverd gaat worden.

Een 720P scherm en 1,5Ghz quad processor kan natuurlijk écht niet meer tegenwoordig. :P
En jij was ook al naar de S4 aan het informeren las ik :o Oveloper :+

• Choasmarkk
@Yannickie111 Haha, ik blijf uiteraard liever bij Htc hoor :P

Wanneer mijn one blijkt te komen annuleer ik het stukje plastic van Samsung direct O+

• Jamesl
Choasmarkk schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:48:
[...]

Ik zal je even aanpassen, je bedoelt natuurlijk:

Een 480x800 scherm en een 1 GHz singlecore processor kan natuurlijk écht niet meer tegenwoordig.

Verwijderd

SChief schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:46:
Gaat als het goed is pas in op het moment dat je oude abonnement is afgelopen.
Dat klopt ja, maar als je vandaag een contract tekent voor verlenging en naar T-Mobile stuurt (of een webshop doet dat voor je) dan zullen de afspraken die in dat contract staan moeten gaan gelden, lijkt me. En dus niet de voorwaarden zoals ze na 1 mei zullen gaan worden.

Ik zit trouwens zelf in dubio door die aangekondigde abbowijzigingen bij T-Mobile. Ik heb al een contract getekend en opgestuurd naar Studentmobiel voor verlenging (230 minuten en 500 Mb internet). Stel dat mijn One pas na 1 mei kan worden geleverd en die nieuwe abbo-vormen spreken me meer aan, kan ik dat dan nog laten aanpassen naar zo'n nieuwe abbo-vorm (met eventuele bijhorende kortingen)?

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

In België is de One uitgesteld tot half mei.

^ Post is hierboven!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:59
Gisteren abonnement verlengd bij T-Mobile i.c.m. de One (silver). Binnen 30 minuten een mail gekregen met de bevestiging van de verlenging. Vandaag een bericht van AMP-Logistics die het toestel gaat leveren.

"T-Mobile heeft ons opdracht gegeven een product bij u te bezorgen. Dit product is tijdelijk niet voorradig. T-Mobile verwacht dat het product wordt geleverd tussen 01 mei en 03 mei. Als de levertijd wijzigt dan zullen we u hierover informeren."

Verwijderd

Strunkie schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:56:
In België is de One uitgesteld tot half mei.
Dit was al een paar dagen geleden bekend ;)

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-12 21:33
Choasmarkk schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:33:
[...]

Er stond eergisteren zelfs dat hij in mei werd verwacht..

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:22
Wat een speculaties he. No offense, maar een helpdesk medewerker die:

- leest de datum voor die op zijn systeempje staat aangegeven.
- heeft geen flauw idee waar wij het over hebben
- lult maar een eind raak omdat ze het a) zelf niet weten en b) geen reet zal interesseren en c) vragen krijgt over al die honderden producten die het bedrijf voert.

Ik snap dat we willen geloven wat er gezegd wordt en conclusies worden getrokken wanneer er vaag wordt gedaan over de beschikbaarheid. Geloof me, de mensen waar wij contact mee hebben hebben geen reet te vertellen en weten veelal van toeters nog blazen.

Begrijp me niet verkeerd, zit zelf ook te wachten op mijn pre-order. Maar met name een webshop die 1000en producten moet managen zal echt geen prios stellen aan de betrouwbaarheid van de levering van de one. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje, nu maar hopen dat het geen zinkend schip wordt.

• Jamesl
Masimo schreef op woensdag 17 april 2013 @ 23:04:
Gisteren abonnement verlengd bij T-Mobile i.c.m. de One (silver). Binnen 30 minuten een mail gekregen met de bevestiging van de verlenging. Vandaag een bericht van AMP-Logistics die het toestel gaat leveren.

"T-Mobile heeft ons opdracht gegeven een product bij u te bezorgen. Dit product is tijdelijk niet voorradig. T-Mobile verwacht dat het product wordt geleverd tussen 01 mei en 03 mei. Als de levertijd wijzigt dan zullen we u hierover informeren."
Oh hieruit kan ik opmaken dat die week ervoor ( volgende week dus) de pre-orders worden uitgeleverd denk ik dan. Aangezien jij net besteld en die week daarna hem al zou krijgen.

Echter heb ik wel de zwarte besteld... :/

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:59
Strunkie schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:45:
Ik heb 15 april mijn abbo verlengd bij Coolblue, vandaag heb ik gebeld wanneer mijn abbo wordt geactiveerd en dat is op het moment dat het toestel er is.

Aangezien 1 mei nieuwe abbo vormen worden aangekondigd heb ik dus kans dat ik het abbo niet kan afsluiten tegen de huidige voorwaarden.

-

Als ik bij t-mobile mijn abbo verlengd gaat deze dan wel direct in?
Ik heb nu namelijk 24 maanden 25% korting.

Hoe coulant is tmobile hiermee?
Ik heb gisteren mijn huidige (al lang lopend) Flex sim-only abonnement verlengd bij T-Mobile. Ik ga over naar iSmart en heb gekozen voor ingangsdatum 6 Mei (want dan ben ik terug van vakantie). Telefoon komt (hopelijk) ook rond die datum. Aktivering is dus na introductie van de nieuwe abonnementsvormen, maar tegen de voorwaarden die nu gelden (24 maanden 25% korting voor bestaande klanten, huidige iSmart abonnementsvorm).

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2024
Masimo schreef op woensdag 17 april 2013 @ 23:04:

Dan is het toch dat de zwarte vertraagd is, want ik heb op 8 maart voor de zwarte verlengd en deze komt pas 17 mei ofzo (kan natuurlijk gezien omstandigheden van nu ook weer uitgesteld worden)

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Masimo schreef op woensdag 17 april 2013 @ 23:13:
[...]

Ik heb mijn huidige (al lang lopend) Flex sim-only abonnement verlengd bij T-Mobile. Ik ga over naar iSmart en heb gekozen voor ingangsdatum 6 Mei (want dan ben ik terug van vakantie). Telefoon komt (hopelijk) ook rond die datum. Aktivering is dus na introductie van de nieuwe abonnementsvormen, maar tegen de voorwaarden die nu gelden (24 maanden 25% korting voor bestaande klanten, huidige iSmart abonnementsvorm).
Tmobile verlengd blijkbaar direct. Coolblue wacht op het toestel. Morgen dan maar opnieuw verlengen bij tmobile.

^ Post is hierboven!

• S_Chief
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:56:
[...]

Dat klopt ja, maar als je vandaag een contract tekent voor verlenging en naar T-Mobile stuurt (of een webshop doet dat voor je) dan zullen de afspraken die in dat contract staan moeten gaan gelden, lijkt me. En dus niet de voorwaarden zoals ze na 1 mei zullen gaan worden.
Klopt. :) Daarom heb ik ook nu al een verlenging afgesloten, mijn abonnement loopt pas op 3 juni af, maar ik heb hem verlengd met een iSmart 200 voor 36,50 (2 jaar lang).

[ Voor 16% gewijzigd door S_Chief op 17-04-2013 23:23 ]

• rodi1802
Ja, tmobile verlengd inderdaad wanneer de Abbo verlopen is, zo heb ik al een keer de ingang van me Abbo moeten verzetten met een maand, omdat de levering van de telefoon weer een maand vertraagd is..

Verwijderd

Ik blijf erbij, ik geloof het pas als er daadwerkelijk eentje uitgeleverd wordt...
Er is inderdaad al vaker geroepen van volgende week worden ze uitgeleverd, en steeds blijkt het toch weer niet zo te zijn...

Maar we zullen zien...

• rodi1802
SChief schreef op woensdag 17 april 2013 @ 23:22:
[...]

Klopt. :) Daarom heb ik ook nu al een verlenging afgesloten, mijn abonnement loopt pas op 3 juni af, maar ik heb hem verlengd met een iSmart 200 voor 36,50 (2 jaar lang).
Dat heb je mooi voor mekaar gekregen, ismart 150 is nu 37,50 per maand en 169,95 bij betalen.
Ga toch maar contact opnemen dat ik danmaar een zilveren wil, en natuurlijk een betere aanbieding, vaste klant en Shit...

Edit: verlenging i200 is inderdaad 36,50, mijn fout

[ Voor 5% gewijzigd door rodi1802 op 17-04-2013 23:36 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb dit aan het begin van het topic al eens uitgezocht. Wilde toen verlengen met Bel/SMs/Web4gb net voor RED kwam (23feb ofz). Bij CoolBlue keurig alles ingevuld en doorgevoerd maar het bleek dat mijn aanvraag dan op de stapel zou komen tot de One beschikbaar zou zijn. Vodafone gaat dan alleen niet meer akkoord met oude contracten waardoor je naast de pot piest. Beetje jammer van coolblue, zeker ook omdat ze het nergens op hun site vermelden en je er zelf maar achter moet komen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• S_Chief
  • Niet online
rodi1802 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 23:31:
[...]

Dat heb je mooi voor mekaar gekregen, ismart 150 is nu 37,50 per maand en 169,95 bij betalen.
Ga toch maar contact opnemen dat ik danmaar een zilveren wil, en natuurlijk een betere aanbieding, vaste klant en Shit...

Edit: verlenging i200 is inderdaad 36,50, mijn fout
En geen 170 bijbetalen, maar 99. :) iSmart 150 is 33,50 per maand en 170 bijbetalen uit m'n hoofd.

[ Voor 6% gewijzigd door S_Chief op 17-04-2013 23:50 ]

• rodi1802
SChief schreef op woensdag 17 april 2013 @ 23:49:
[...]

En geen 170 bijbetalen, maar 99. :) iSmart 150 is 33,50 per maand en 170 bijbetalen uit m'n hoofd.
Ja klopt, ik heb nu 4 maanden 50% korting en 20 maanden 45 euro alleen niks bij betalen voor toestel

Verwijderd

ik heb deze deal afgesloten:

Uw bestelling

Startdatum vernieuwing: 03-04-2013

Uw toestel en accessoires

Uw toestel: HTC One zilver/wit
Eenmalige kosten € 0,00

Maandelijkse kosten

Uw tariefplan: iSmart 300 € 60,50
Uw voordeelbundel(s): Onbeperkt Internet Voordeelb. € 5,03
Deezer Premium + Flexibel €
Contract termijn 24 maanden

Actie: 12 maand(en) 50% korting iSmart 300
Actie: 24 maand(en) 100% korting Onbeperkt Internet
Actie: 1 maand(en) 100% korting Deezer Premium +

niet verkeerd dacht ik !!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-12 19:17
Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 00:30:
ik heb deze deal afgesloten:

Uw bestelling

Startdatum vernieuwing: 03-04-2013

Uw toestel: HTC One zilver/wit
Eenmalige kosten € 0,00

Maandelijkse kosten

Uw tariefplan: iSmart 300 € 60,50
Uw voordeelbundel(s): Onbeperkt Internet Voordeelb. € 5,03
Deezer Premium + Flexibel €

Actie: 12 maand(en) 50% korting iSmart 300
Actie: 1 maand(en) 100% korting Deezer Premium +

niet verkeerd dacht ik !!
voor 9 euro meer heb ik onbeperkt bellen en internet voor 2 jaar.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Verwijderd

altijd baas boven baas :)

• Gamer dénis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:49
raydekok schreef op donderdag 18 april 2013 @ 00:46:
[...]

voor 9 euro meer heb ik onbeperkt bellen en internet voor 2 jaar.
Welk abbo heb jij dan genomen als ik vragen mag?

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Is de deal van studentmobiel niet veel voordeliger?? Heb 'm daar zojuist besteld :)

HTC One: GRATIS
T-Mobile Smart Plus 420 2 jaar
420 Belminuten of 420 SMS
Internet: onbeperkt
Normaal: € 50,79 per maand
Actietarief: Gehele contractduur € 38,09 per maand

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Ik ga morgen toch maar mijn abbo verlengen bij Tmobile, ik verwacht niet dat Coolblue voor 1 mei kan leveren en dan moet ik dus een nieuw abonnement uitzoeken aangezien alles gaat veranderen (belminuten worden losgekoppeld van je internet). Tmobile heeft nu nog een actie met 25% korting.

Spijtig dat Coolblue op deze vage manier werkt maar ze zullen vast niet de enige zijn.

Er gingen eerst geruchten over verschillende LCD type schermen, klopt dit?
Gebruikt Tmobile andere hardware?

[ Voor 5% gewijzigd door Strunkie op 18-04-2013 01:25 ]

^ Post is hierboven!

• Riza40
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-08-2021
Donstil schreef op woensdag 17 april 2013 @ 23:33:
Ik heb dit aan het begin van het topic al eens uitgezocht. Wilde toen verlengen met Bel/SMs/Web4gb net voor RED kwam (23feb ofz). Bij CoolBlue keurig alles ingevuld en doorgevoerd maar het bleek dat mijn aanvraag dan op de stapel zou komen tot de One beschikbaar zou zijn. Vodafone gaat dan alleen niet meer akkoord met oude contracten waardoor je naast de pot piest. Beetje jammer van coolblue, zeker ook omdat ze het nergens op hun site vermelden en je er zelf maar achter moet komen.
Dit meen je niet 8)7

Ik heb namelijk op 24 februari ook Bel/SMs/Web4gb verlenging gedaan voor een zwarte HTC one en heb al die tijd niet geanulleerd, omdat ik blij was dat ik een goedkope abbo had afgesloten. Het is namelijk zo dat sinds aankonding van RED alle abbo's van Vodafone duurder zijn geworden.

Heb je een bron voor me ?

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Riza40 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 01:46:
[...]

Dit meen je niet 8)7

Ik heb namelijk op 24 februari ook Bel/SMs/Web4gb verlenging gedaan voor een zwarte HTC one en heb al die tijd niet geanulleerd, omdat ik blij was dat ik een goedkope abbo had afgesloten. Het is namelijk zo dat sinds aankonding van RED alle abbo's van Vodafone duurder zijn geworden.

Bel Coolblue maar, net om 23:00 nog een discussie met ze hierover gehad. Je komt alleen in de wachtrij te staan, betaal een random bedrag voor je toestel en als je toestel er is wordt er gekeken of het abbo nog kan worden afgesloten.

Als dit niet het geval is doen ze een nieuw voorstel. Belachelijk, morgen direct cancellen.

Het wordt nergens vermeld dus volgens mij is het prima aanvechtbaar, maar sowieso hoe?

[ Voor 5% gewijzigd door Strunkie op 18-04-2013 01:50 ]

^ Post is hierboven!

• Gamer dénis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:49
Jep, ik had bij GSM easy besteld en daar precies het zelfde. Was wel 1,5 maand geleden ofzo. Denk toch dat jullie pech hebben... of je moet nog iets kunnen regelen met vodafone?

• Donstil
  • Niet online
Riza40 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 01:46:
[...]

Dit meen je niet 8)7

Ik heb toen gebeld en gemaild met CoolBlue. Ze zeggen zelf dat ze het op de plank leggen en dat het aan Vodafone is om je aanvraag nog goed te keuren. Ik zou ze even bellen over hoe of wat dan hoor je het gelijk.

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Ik heb mijn bestelling gecanceld bij CoolBleu. Ik kan niet leven met die werkwijze aangezien ik nu 100 euro voor het toestel moet betalen en ipv 60€ €36.50 per maand moet betalen.

^ Post is hierboven!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik dacht dat Vodafone nog wel BSW abonnementen afsloot, ze doen er wel wat moeilijker over maar ze doen het wel. (iig dat was 2 weken geleden nog het geval :p)
Maar het blijft wel een gok idd.

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

• Dj_Wizard
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-11 20:27

Dj_Wizard

Hitachi Yutaki M 16kw

Iemand enig idee wanneer de 64gb versie uitkomt?

• rhos
Gamer dénis schreef op donderdag 18 april 2013 @ 00:54:
[...]

Welk abbo heb jij dan genomen als ik vragen mag?

Uw toestel: HTC One zwart
Eenmalige kosten € 0,00

Maandelijkse kosten

Uw tariefplan: iSmart 500 € 75,75
Uw voordeelbundel(s): Onbep. Bel & Sms Voordb.Vast € 20,00
Onbeperkt Internet Voordeelb. €
T-Mobile Grenzeloos Consumer € 0,00

Actie: 24 maand(en) 21,75 euro korting iSmart 500
Actie: 24 maand(en) E 5,00 korting Onbeperkt Bel & Sms

[ Voor 50% gewijzigd door rhos op 18-04-2013 08:47 ]

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Mijn deal met T-Mobile:

Contracttermijn: 24 maanden
Tariefplan: iSmart 75 voor €38,13 p.m.

Toestel: HTC One zilver/wit
Eenmalige kosten: €29,95

24 maand(en) 100% korting Onbeperkt Internet à €5,03

Levering tussen 1 en 3 mei aanstaande.

Verwijderd

Dj_Wizard schreef op donderdag 18 april 2013 @ 08:35:
Die zal je hier in Nederland waarschijnlijk het komende half jaar niet tegenkomen...er zit trouwens een hele mooie zoekfunctie in dit forum 8)7

• Donstil
  • Niet online
ArcticWolf schreef op donderdag 18 april 2013 @ 08:29:
Ik dacht dat Vodafone nog wel BSW abonnementen afsloot, ze doen er wel wat moeilijker over maar ze doen het wel. (iig dat was 2 weken geleden nog het geval :p)
Maar het blijft wel een gok idd.
Ze sluiten nog wel BSW af maar de 4gb actie (3+1) wil nog al eens een probleem opleveren.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-12 11:09
CoolBlue en andere webshops werken juist op die manier om te voorkomen dat bij een annulering van de order, ook de order bij de provider geannuleerd moet worden. Die werd weleens iets niet goed vrijgegeven in het systeem en moesten mensen soms weken wachten om elders te verlengen. Dat providers nu veel vaker van abo's wisselen is dan ook irritant, maar de reden dat ze dat doen, is dus door ellende uit het verleden geboren. Als je heel ver terug gaat met zoeken, zal je die topics ook nog wel op het internet vinden.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• fideba
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:36
Voor wie nog twijfelt aan een Amazon bestelling: maandag morgen besteld, en zit in afleveringsroute
18. April 2013 07:12 Kortrijk BE Sendung wird zugestellt.

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-12 12:49
Dj_Wizard schreef op donderdag 18 april 2013 @ 08:35:
Ik twijfel of deze wel komt in NL.

• DeadDevil6210
  • Laatst online: 24-12 18:30
HaruHaru schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:11:
[...]

Ik twijfel of deze wel komt in NL.
en als ie al komt... denk ik ergens in de zomer pas

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-12 10:30
monkeyfntstc schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:16:
Veranderd met de dag:
"Leverbaar in mei 2013"

• Choasmarkk
http://www.scientias.nl/n...chtigste-ter-wereld/84545

Het zou zo genieten zijn als ze in de volgende generaties dit soort accu's zouden verwerken O+

Ontopic, Bij mycom is hij nu ook naar half mei verplaatst

• DerLeonov
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-12 16:22
Senor Sjon schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:02:
CoolBlue en andere webshops werken juist op die manier om te voorkomen dat bij een annulering van de order, ook de order bij de provider geannuleerd moet worden. Die werd weleens iets niet goed vrijgegeven in het systeem en moesten mensen soms weken wachten om elders te verlengen. Dat providers nu veel vaker van abo's wisselen is dan ook irritant, maar de reden dat ze dat doen, is dus door ellende uit het verleden geboren. Als je heel ver terug gaat met zoeken, zal je die topics ook nog wel op het internet vinden.
Ik denk niet dat dat de reden is waarom providers zo vaak abonnementen veranderen. Dat doen ze namelijk om opgespaard beltegoed te kunnen laten 'verdwijnen'. Zo heb ik nog 2600 belminuten over (echt waar) van mijn Relax 190 abo, maar mooi niet dat die meekunnen, 'want die horen bij het Relax abonnement, meneer.' Dat was bij de overstap van Flex naar Relax precies hetzelfde.
Daarnaast hebben ze zich geprobeerd aan te passen aan de sterke daling van bel- en sms-verkeer en de stijging van het dataverkeer, plus de stijging van de telefoonprijzen. We kunnen er dus ook gevoegelijk van uitgaan dat de nieuwe abonnementen bij TMobile een achteruitgang zullen betekenen. Dat is namelijk al sinds Orange (heimwee!) zonder uitzondering het geval. Reken er maar op dat het duurder wordt voor minder.

Laten we wel wezen: alle providers zijn totale afzetters. Wat dat betreft is het een eerlijke markt. De drie grote providers bieden ongeveer dezelfde service (namelijk het noodzakelijke minimum) en de secundaire providers (die netwerkruimte huren van de grote drie) zitten daar zelfs onder.

Over een jaar of tien zullen we officieel te horen krijgen dat er prijsafspraken waren tussen de grote drie, en tot die tijd kun je op een forum erover ranten en elkaar proberen in te lichten over de beste deals op dat moment.

Ik heb nog een week geduld met GSMWijzer en als mijn contract er dan nog niet door is (omdat het toestel er niet is), dan annuleer ik en ga direct via TMobile. Dat is dan wel een eurootje of zestig duurder, maar ik heb nu een aardige deal en die wil ik wel graag erdoor hebben.

• Roorensu
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-12 15:11
Ik ben al 10 jaar abonnee bij T-mobile en heb de One pre-ordered via de Phonehouse. (ik verleng pas als ik hem in mijn handen heb gehad)

10 Jaar is een hele poos, en denk je dat ik wat extra's krijg voor mijn loyaliteit? Niet dus. Ok, nu hebben ze in mijn ogen een interessante aanbieding maar toch.

(iSmart 200 + 1250 MB + onbeperkt internet 24 mnd --> 100 Euro betalen voor de telefoon en 24x 36,50 per maand: heb nu de iSmart '08 300 + onbeperkt internet voor 45,50, dus op zich prima niet?) :)

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

xxx (Verkoopadviseur): Hallo! Ik help graag met uw bestelling. Mag ik uw naam vragen?
U: Hoi xxx mijn naam is Kevin
xxx (Verkoopadviseur): Goedemorgen, wat mag ik voor u doen?
U: Ik heb gister nacht mijn abonnement verlengt met een htc one. Wat nou als 1 mei nieuwe abonnementen komen en mijn toestel komt op 7 mei. Gelden dan de huidige voorwaarden of gelden dan de nieuwe voowaarden ?
xxx (Verkoopadviseur): De huidige voorwaarden.
U: Hebben de huidige abonnementen nog een inflatie correctie?
U: -jaarlijkse-
xxx (Verkoopadviseur): Die zit er op ja.
xxx (Verkoopadviseur): Staat als het goed is onder aan je factuur.
U: Ah, maar ik heb nog geen factuur ontvangen van mijn nieuwe abonnement
xxx (Verkoopadviseur): Oke, dan is dat even afwachten.
U: Haha, de kleine lettertjes komen als je afgesloten hebt? :P
xxx (Verkoopadviseur): Nee hoor, die staan ook op onze internet site.
U: De inflatiecorrectie wordt alleen op abonnementen doorgevoerd die na 5 december 2010 en vóór 1 oktober 2012 nieuw zijn aangesloten of zijn vernieuwd.
U: Maar ik heb mijn abonnement toch na okt. 2012 verlengd? dus dan geldt hij toch niet meer ?
xxx (Verkoopadviseur): Dan komt hij dus niet op uw nieuwe abonnement.
U: Ok thanks! voor uw antwoorden :)
Net een chat gehad met een T-Mob medewerker. Voor mensen die er misschien wat aan hebben hierboven staat hij. :-)

^ Post is hierboven!

• Kleinebehuizing.nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-01 10:52

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

HTC One bij BelCompany naar €599

[ Voor 6% gewijzigd door Kleinebehuizing.nl op 18-04-2013 09:46 ]

Het kan altijd beter of meer..

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik zie 669..

• Arshedes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-08 15:00
Inderdaad, website geeft €669 aan.

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-12 21:16
DerLeonov schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:33:
[...]

Laten we wel wezen: alle providers zijn totale afzetters. Wat dat betreft is het een eerlijke markt. De drie grote providers bieden ongeveer dezelfde service (namelijk het noodzakelijke minimum) en de secundaire providers (die netwerkruimte huren van de grote drie) zitten daar zelfs onder.
"vroeger" lang geleden, kost mij een minuut bellen 2 gulden vijftig per minuut ... nu bel ik onbeperkt voor een paar tientjes, het enigste waar ze mee zijn gestopt, en in mijn ogen volkomen terecht, het aanbieden van onbeperkt internet voor een tientje.
Waar ?

• t!n0
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-11 12:58
Voordeel van dit alles is dat wanneer het grote publiek dalijk kiest voor de S4, wij de One veel goedkoper kunnen kopen als hij eindelijk leverbaar wordt ;)

• WirelessErik
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-12 08:45
Zou geweldig zijn als de prijs zakt naar die 599, maar op de website van Belcompany is hij inderdaad nog niet voor die prijs te vinden helaas.

• erikmo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-09-2024
Laurens11 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:37:
Ik ben al 10 jaar abonnee bij T-mobile en heb de One pre-ordered via de Phonehouse. (ik verleng pas als ik hem in mijn handen heb gehad)

10 Jaar is een hele poos, en denk je dat ik wat extra's krijg voor mijn loyaliteit? Niet dus. Ok, nu hebben ze in mijn ogen een interessante aanbieding maar toch.

(iSmart 200 + 1250 MB + onbeperkt internet 24 mnd --> 100 Euro betalen voor de telefoon en 24x 36,50 per maand: heb nu de iSmart '08 300 + onbeperkt internet voor 45,50, dus op zich prima niet?) :)
Als je een betere deal wilt, kan je beter bellen/mailen met t-mobile en zeggen dat je over wilt stappen naar een andere provider. Je komt dan uiteindelijk terecht bij de afdeling opzeggingen. Zij mogen extra korting geven om jou te behouden, of een abbo op maat maken binnen de financiele kaders.

• Golf2vr6
  • Laatst online: 27-12 11:01
Wanneer. ...over 2 maanden? Morgen? Iets meer informatie zou fijn zijn.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Verwijderd

Senor Sjon schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:02:
Klopt, bovendien als het was geweest dat je meteen je nieuw abo kon laten ingaan zonder nog de telefoon te hebben zouden mensen weer zeggen " hoe kan ik nou een abo+telefoon hebben en het nieuwe tarief betalen zonder de telefoon" en dan vooral als de telefoon vertraagd zou worden. Het is, kortom, altijd wel wat :*)

• Kleinebehuizing.nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-01 10:52

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Goed, BelCompany €599 winkelprijs. Staat vanaf vandaag zo in het systeem.
Los van wat betreft de voorraad. Zag ik in mijn werkmail vandaag :+

Het kan altijd beter of meer..

• WirelessErik
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-12 08:45
Ga er dus vanuit dat je bij Belcompany werkt. Is goed nieuws als dit gebeurt, ook de rest zal dan volgen en Belcompany is niet de goedkoopste. Goede trend, we wachten af wanneer Belcompany dit aanpast

• DeadDevil6210
  • Laatst online: 24-12 18:30
WirelessErik schreef op donderdag 18 april 2013 @ 10:19:
Ga er dus vanuit dat je bij Belcompany werkt. Is goed nieuws als dit gebeurt, ook de rest zal dan volgen en Belcompany is niet de goedkoopste. Goede trend, we wachten af wanneer Belcompany dit aanpast
Belcompany had de Xperia z ook voor 540 destijds toen die net uit was ipv 600+ euro's ze zijn erg goedkoop aan het worden wat losse toestellen betreft :)

• rhos
erikmo schreef op donderdag 18 april 2013 @ 10:01:
[...]

Als je een betere deal wilt, kan je beter bellen/mailen met t-mobile en zeggen dat je over wilt stappen naar een andere provider. Je komt dan uiteindelijk terecht bij de afdeling opzeggingen. Zij mogen extra korting geven om jou te behouden, of een abbo op maat maken binnen de financiele kaders.
gisteren eens boos gebeld want dit slaat natuurlijk nergens op. je verlengt en krijgt niks. nou die jongen aan de andere kant bood me vrijwel direct aan om aanstaande maand maar de helft van mijn abbo te betalen. het is iets en ze zijn wel makkelijker inderdaad als het o opzeggen gaat.

• Santoryu
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-12 09:53
boooe nog 2 weken geduld voor mij dus :'(

studentmobiel :"De branded toestellen van T-Mobile verwachten we over ongeveer 2 weken voor het eerst binnen. We weten nog niet hoeveel dat er zullen zijn dus we kunnen helaas nog geen schatting geven hoe lang het nog zal duren."

• Zeemon123
  • Laatst online: 20-03-2024
Santoryu schreef op donderdag 18 april 2013 @ 10:45:
boooe nog 2 weken geduld voor mij dus :'(

studentmobiel :"De branded toestellen van T-Mobile verwachten we over ongeveer 2 weken voor het eerst binnen. We weten nog niet hoeveel dat er zullen zijn dus we kunnen helaas nog geen schatting geven hoe lang het nog zal duren."
Same here... in totaal anderhalf maand wachten straks |:(

• Donstil
  • Niet online
Zeemon123 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 10:46:
[...]

Same here... in totaal anderhalf maand wachten straks |:(
Ach ik wacht al bijna 2 maanden :P en het einde is nog lang niet in zicht.

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11 21:37

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik mag vanaf vandaag verlengen, ik zal , als ik tijd heb, na mijn werk even langs de Hi winkel gaan. Kijken wat zei te vertellen hebben. (en anders morgen).
Ik zal wel laten weten hoe het is gegaan!

Xbox: Gulpener88

• Roorensu
Gertjuhjan schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:12:
Ik mag vanaf vandaag verlengen, ik zal , als ik tijd heb, na mijn werk even langs de Hi winkel gaan. Kijken wat zei te vertellen hebben. (en anders morgen).
Ik zal wel laten weten hoe het is gegaan!
*off-topic*

...zij... :X

• martcor
  • Laatst online: 22-12 18:16
vraag of je mod mag worden? dit forum wemelt van de spel- en taalfouten... (vooral d/t)

ik weet het: overbodige reactie op een overbodige reactie

MJ

• Koning0313
een overbodige reactie op een overbodige reactie maakt deze reactie nog overbodiger
martcor schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:29:
[...]

vraag of je mod mag worden? dit forum wemelt van de spel- en taalfouten... (vooral d/t)

ik weet het: overbodige reactie op een overbodige reactie

• martcor
  • Laatst online: 22-12 18:16
Koning0313 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:30:
een overbodige reactie op een overbodige reactie maakt deze reactie nog overbodiger
[...]
like c:

MJ

• Zeemon123
Hed feid dat we elkaars taal lopen te korrigeren geefd al aan dat we te lang moeten wagten...

[ Voor 25% gewijzigd door Zeemon123 op 18-04-2013 11:34 ]

• Roorensu
Zeemon123 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:33:
Hed feid dat we elkaars taal lopen te korrigeren geefd al aan dat we te lang moeten wagten...
We wachten inderdaad al te lang. Als ik nou een datum had om naar uit te kijken, dat maakt het wachten dan wat makkelijker (lees: aangenamer). :P

• sunny59
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-01-2022
Iedereen wagt op een massage van hun leverancier..lol :P

• Koning0313
massage? moet niet gekker worden. doe mij die htc nou maar gewoon!

• Zeemon123
Koning0313 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:43:
massage? moet niet gekker worden. doe mij die htc nou maar gewoon!
Ach, als er wat leuke telefonistes werken...?

• Koning0313
das waar..

• Batiatus
  • Laatst online: 19-12 13:22
Zeemon123 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:45:
[...]

Ach, als er wat leuke telefonistes werken...?
Je hebt weinig aan de stem neem ik aan :+ .

Zojuist ff Moons getweet wanneer de testers van Tweakers de One kunnen verwachten... Ben benieuwd of hij reageert..

• Roorensu
Wat zou dichter bij de waarheid liggen? Ik hoor nu twee data namelijk:

20 april of 6 mei ?

• Batiatus
  • Laatst online: 19-12 13:22
Laurens11 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:47:

20 april of 6 mei ?
Nou, in een van zijn tweets stond dat de eerste mensen vanaf volgende week hun HTC One kregen.. en die tweet was de 16de.

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-12 14:49

westergas

rikkie_pc

599 is ook echt de absoluut de maxium prijs die ik over heb voor een telefoon zakcomputer. Juist vanwege de handzaamheid gaan die beestjes in mijn geval nooit zo heel lang mee...

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:44
Laurens11 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:47:

20 april of 6 mei ?
Morgen weet je meer, dan krijgen de luitjes die bij Coolblue gepreorderd hebben als het goed is een verzendmelding, zoniet dan wordt het later

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Verwijderd

Voor de mensen die niet meer kunnen wachten: neem een sim-only, bestel het toestel in Duitsland en haal hem deze week gewoon op. Ook geen last van uitsel, heb ik ook gedaan en inmiddels heb ik de One al een week op zak

• KoeDaa
  • Laatst online: 10-10-2023
vanochtend zoals afgelopen weken weer de zelfde mail gehad van KPN:

Het door u bestelde artikel is helaas nog niet op voorraad. We blijven u op de hoogte houden van uw bestelling.

We doen onze uiterste best om uw bestelling alsnog snel bij u af te leveren. Zodra het artikel aanwezig is, ontvangt u een bericht dat uw bestelling naar u wordt verzonden.

Met vriendelijke groet,

[-soon HTC ONE-][-HTC Sensation XE-][-Dell XPS17-][-Xbox360-][-Halo 4-]

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:44
Op sloterdijk hangen er iig al Hi reclames met de One erop afgebeeld, dus ze zullen hem zeer binnenkort wel verwachten

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-12 10:58
Zo mijn vodafone F&F abbonement is ingegaan.

Bij nummer overzetting geen enkel SMSje, toen ik van VF naar BEN ging kreeg ik vooraf een sms en achteraf ook. Nu had ik gewoon ineens geen bereik meer.

Contacten backup werkt neit eens als je alles in je google contacts hebt staan :P

• Koning0313
of ze hebben de shipment binnen?
netblade schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:50:
Op sloterdijk hangen er iig al Hi reclames met de One erop afgebeeld, dus ze zullen hem zeer binnenkort wel verwachten
Pagina: 1 ... 52 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.