My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Tussen 17 mei en 20 mei neemt AMP Logistics contact met u op om een bezorgafspraak te maken.
Groeten, T-Mobile.
Ik heb hem 26 maart besteld.. 17 tot 20 mei, dat is nog een maand vanaf nu! lol
[ Voor 24% gewijzigd door netblade op 17-04-2013 16:48 ]
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Besteld op 26 february
[ Voor 8% gewijzigd door S_Chief op 17-04-2013 16:45 ]
denk dat jij ongeveer nog 2,5 maand mag wachten op het toestel.SChief schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:44:
Zo, net m'n bestelling bij T-Mobile definitief gemaakt. Nu wachten op 't mailtje en natuurlijk het toestel zelf. Is uiteindelijk een zwarte geworden.
Niet lezen wat boven je gepost is!!SChief schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:44:
Zo, net m'n bestelling bij T-Mobile definitief gemaakt. Nu wachten op 't mailtje (duurt best lang overigens0 en natuurlijk het toestel zelf. Is uiteindelijk een zwarte geworden.
OkSChief schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:46:
Ik heb het hele topic doorgelezen.Ben mij prima bewust van al het gedoe omtrent levertijden.
Dit gaat me wel een beetje te ver, gisteren nog gebeld over dat me Abbo al ingaat terwijl de telefoon er nog niet is, kon een compensatie worden gegeven (natuurlijk weer heletyd voor bellen tot de compensatie ooit wordt gegeven, dat ter zijde). Maar nu dus maar weer bellen dat myn verlenging pas in moet gaan wanneer de telefoon er is zoals ik al eerder bij tmobile had aangegeven.
nou krijg net een sms van t-mobile en jawel doorgeschoven naar 17 tot 20 mei. lekekr dan het gaat om een zwatrte.Clini schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:41:
Nog niks gehad van T-Mobile bestelling staat nog steeds op 24 tot 26 april.
Besteld op 26 february
laat het lekekr staan maar hier wordt ik niet blij van.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Verwijderd
Hoe kom je daar bij? Bij mij is het nog steeds 6 (!) mei, hoor!Koning0313 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:13:
Hoppa hij is er dus gewoon volgende week!ik heb er iig vertrouwen in
Ja denk omdat je de zwarte heb besteld ik heb de zilver besteld en die is nog niet verder vertraagt kan nog komen natuurlijk.raydekok schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:51:
[...]
nou krijg net een sms van t-mobile en jawel doorgeschoven naar 17 tot 20 mei. lekekr dan het gaat om een zwatrte.
laat het lekekr staan maar hier wordt ik niet blij van.
Verwijderd
Ik heb op 3 april bij Studentmobiel een HTC T Silver besteld icm een 2-jarige T-Mobile verlenging, maar heb vooralsnog die mail niet gekregen. Ik neem dus aan dat ik niet bij de eerste batch zal zitten en nog minimaal zo'n twee weken zal moeten wachtenlegioen12 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 15:43:
Deze mail kreeg ik net
[knip]
Namens HTC excuses voor de vertraging en het eventuele ongemak.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Heb Studentmobiel gisteren een email gestuurd dat als de niet-branded versie eerder leverbaar is, ik bereid ben om de meerprijs van het toestel (ongeveer 50 Euro) te betalen en dat ze me die sturen. Ook daar heb ik nog geen reactie op gekregen.
Dan zou je even moeten bellen weet ook niet of ze zoiets doen, maar vragen kan nooit kwaad tochlexxus93 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:59:
Als ik nu laat weten aan T-mobile dat ik toch voor een zilvere wil gaan, krijg ik hem dan alsnog tussen 24-26 april of kom ik dan weer achteraan de lijst?
Verwijderd
Waarom krijg jij wel een mailtje van GSMwijzer? Heb je daar om gevraag ofzo? Ik heb geen mailtje meer van ze gehad na het bevestigingsmailtje over het ontvangen contract.Gommpie schreef op woensdag 17 april 2013 @ 15:51:
[...]
Dit geldt dus ook voor GSMWijzer, kreeg net exact hetzelfde mailtje.
Dat kan dus niet, ach ja, geduld is een schone zaakClini schreef op woensdag 17 april 2013 @ 17:01:
[...]
Dan zou je even moeten bellen weet ook niet of ze zoiets doen, maar vragen kan nooit kwaad toch
Ja, ik had een mailtje gestuurd.Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 17:05:
Waarom krijg jij wel een mailtje van GSMwijzer? Heb je daar om gevraag ofzo? Ik heb geen mailtje meer van ze gehad na het bevestigingsmailtje over het ontvangen contract.
maar vind de zwarte wel 2 weken wachten mooier dan de zilveren dus oke dan
de communicatie vanuit htc had wel wat beter gemogen en als compensatie vind ik dat iedereen die voor 30 april besteld heeft zon media link moet krijgen.... maar ook dat komt uiteindelijk wel goed denk ik.
Zeg alsjeblieft dat dit de zwarte versie betreft!!!!!lexxus93 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:37:
Beste klant, helaas kan uw order opnieuw niet op de afgesproken datum geleverd worden, door verder opgelopen vertraging vanuit HTC. Onze welgemeende excuses hiervoor.
Tussen 17 mei en 20 mei neemt AMP Logistics contact met u op om een bezorgafspraak te maken.
Groeten, T-Mobile.
![]()
Ik heb hem 26 maart besteld.. 17 tot 20 mei, dat is nog een maand vanaf nu! lol
Zwarte.Hessia schreef op woensdag 17 april 2013 @ 17:31:
[...]
Zeg alsjeblieft dat dit de zwarte versie betreft!!!!!
'In de loop van volgende week' komt ook wel overeen met de leverdatum waarop mijn branded silver T-Mobile toestel met MTV-Mobile abonnement staat (wel besteld via providerwebsite). Al sinds de bestelling (26 maart) staat de leverdatum op 24-26 april. Als dit uiteindelijk ook echt gebeurt, dan ga ik me toch afvragen of ze daar bij T-Mobile een glazen bol hebbenMathijsRM schreef op woensdag 17 april 2013 @ 17:26:
Net contact gehad met GSMwijzer, unbranded versies krijgen ze 19 april binnen, en branded versies verwachten ze in de loop van volgende week! Het is niet mogelijk om bij te betalen om een unbranded versie te kopen want t-mobile laat alleen branded versies toe aan verkoop met hun abbo (Ga er maar vanuit dat dit alleen over de Silver versie gaat)
Maar er staan hier een beetje tegenstrijdige berichten op het forum...
Kan ik hem nou volgende wee verwachten of niet? Ik ben het spoor bijster....
iDutch, welke heb je besteld? Zwart of zilver? Ik heb namelijk de zwarte besteld, 1 dag later als jou, ook bij MTV Mobile, en ik ontvang hem rond 17 mei.iDutch schreef op woensdag 17 april 2013 @ 17:32:
[...]
'In de loop van volgende week' komt ook wel overeen met de leverdatum waarop mijn branded silver T-Mobile toestel met MTV-Mobile abonnement staat (wel besteld via providerwebsite). Al sinds de bestelling (26 maart) staat de leverdatum op 24-26 april. Als dit uiteindelijk ook echt gebeurt, dan ga ik me toch afvragen of ze daar bij T-Mobile een glazen bol hebben
Sorry, heb 2 seconden na m'n originele bericht er nog even bijgezet dat hij om de 'silver' versie ginglexxus93 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 17:36:
[...]
iDutch, welke heb je besteld? Zwart of zilver? Ik heb namelijk de zwarte besteld, 1 dag later als jou, ook bij MTV Mobile, en ik ontvang hem rond 17 mei.
de "gewone" zwarte gaat nog 2 weken duren dus de branded (t-black) ook lijkt mijJamesl schreef op woensdag 17 april 2013 @ 17:35:
Oke ik heb dus op 17 Maart bij Studentmobiel de HTC One T-black besteld, de branded versie dus.
Maar er staan hier een beetje tegenstrijdige berichten op het forum...
Kan ik hem nou volgende wee verwachten of niet? Ik ben het spoor bijster....
Ligt eraan wanneer je besteld hebt denk ik, ik heb op 27 maart besteld, krijg hem op de mei 17eJJ16v schreef op woensdag 17 april 2013 @ 17:41:
[...]
de "gewone" zwarte gaat nog 2 weken duren dus de branded (t-black) ook lijkt mij
Hmm okee.. Ik zou eventueel wel de zilvere willen ipv de zwarte als ik hem deze/volgende week dan krijg maar daarvoor neem ik wel ff contact met ze op... thnx !JJ16v schreef op woensdag 17 april 2013 @ 17:41:
[...]
de "gewone" zwarte gaat nog 2 weken duren dus de branded (t-black) ook lijkt mij
ah owke ik heb hem 27 februari besteld.lexxus93 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 17:42:
[...]
Ligt eraan wanneer je besteld hebt denk ik, ik heb op 27 maart besteld, krijg hem op de mei 17e
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:52:
[...]
Hoe kom je daar bij? Bij mij is het nog steeds 6 (!) mei, hoor!
Mag ik jullie vragen waarom jullie wederom voor een T-Mobile abbo gaan? Is het omdat jullie nu alvast een nieuw toestel kunnen kiezen? of is het omdat jullie dat lease gebeuren niks vinden?
Mocht het dat laatste zijn. Wil ik je graag vertellen dat Lease, met name voor studenten, vele malen interessanter is!
Ik heb met de aankomende HTC one een 2 jarig abonnement afgesloten. 1000MB, 150 belminuten voor 35 euro per maand!
Na 2 jaar kan ik het toestel overkopen voor 15% van de waarde op DIE DAG! dus dat zal ongeveer op een kleine 40 euro uitkomen. MOCHT het zo zijn dat de telefoon het ECHT NIET MEER DOET (krasjes etc maken niet uit, hij moet het nog doen volgens de Hi infodesk) betaal je diezelfde 15% aan Hi i.p.v. hem terug te geven. Hetzelfde geldt voor verlies/diefstal.
Misschien dat jullie dit al wisten, maar voor degenen who didnt. aub
Het enige is dat de snelheid van KPN dan waarschijnlijk hoger zal zijn (maar persoonlijk stream ik maar weinig onderweg, hooguit een enkele keer spotify)
[edit] de telefoon is gratis bij dit €38 euro abo
[ Voor 5% gewijzigd door r_acker op 17-04-2013 18:00 ]
Omdat ik voor 33,50 p/m hetzelfde abbo wat jij hebt ongeveer kan krijgen als ik online verlengde. Hoefde alleen 170 euro bij te betalen voor de telefoon. Mijn kosten p/m gaan er 3,50 op omhoog, dat vind ik niet zo erg.Koning0313 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 17:54:
Trouwens, aan alle T-Mobilers.
Mag ik jullie vragen waarom jullie wederom voor een T-Mobile abbo gaan? Is het omdat jullie nu alvast een nieuw toestel kunnen kiezen? of is het omdat jullie dat lease gebeuren niks vinden?
Mocht het dat laatste zijn. Wil ik je graag vertellen dat Lease, met name voor studenten, vele malen interessanter is!
Ik heb met de aankomende HTC one een 2 jarig abonnement afgesloten. 1000MB, 150 belminuten voor 35 euro per maand!
Na 2 jaar kan ik het toestel overkopen voor 15% van de waarde op DIE DAG! dus dat zal ongeveer op een kleine 40 euro uitkomen. MOCHT het zo zijn dat de telefoon het ECHT NIET MEER DOET (krasjes etc maken niet uit, hij moet het nog doen volgens de Hi infodesk) betaal je diezelfde 15% aan Hi i.p.v. hem terug te geven. Hetzelfde geldt voor verlies/diefstal.
Brainscrewer schreef op woensdag 17 april 2013 @ 17:59:
[...]
Omdat ik voor 33,50 p/m hetzelfde abbo wat jij hebt ongeveer kan krijgen als ik online verlengde. Hoefde alleen 170 euro bij te betalen voor de telefoon. Mijn kosten p/m gaan er 3,50 op omhoog, dat vind ik niet zo erg.
Verwijderd
Deze heb ik ook! Ik zag trouwens dat je nu wel geld moet bij betalen bij dit abonnement. Ik heb 420 belminuten 1GB internet en dus niets voor het toestel! 38e p maand.. Is volgens mij echt het beste abonnement. Nu is het internet nog wel traag, maar alle abo's worden binnenkort omgezet in 4G dus dat zal ook wel sneller worden.r_acker schreef op woensdag 17 april 2013 @ 17:58:
Ik heb zojuist bij T-Mobile een abo afgesloten (als niet-student) met "onbeperkt" internet (oke, 1 GB) maar dan met ruim 400 belminuten/sms voor 38 euro. En dan is de telefoon vanaf dag 1 mijn telefoon. Ik hou niet van de lease-constructie die geen duidelijkheid biedt.
Het enige is dat de snelheid van KPN dan waarschijnlijk hoger zal zijn (maar persoonlijk stream ik maar weinig onderweg, hooguit een enkele keer spotify)
Reken er niet op: we worden gewoon afgeknepen. Anders zouden ze geen duurdere abo's hoeven aan te bieden.Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:01:
maar alle abo's worden binnenkort omgezet in 4G dus dat zal ook wel sneller worden.
Volgens mij is de telefoon nog steeds gratis:, in ieder geval hier wel:Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:01:
Ik zag trouwens dat je nu wel geld moet bij betalen bij dit abonnement.
https://www.studentmobiel...rsion_id=1225&sms=&voice=
[ Voor 40% gewijzigd door r_acker op 17-04-2013 18:04 ]
r_acker schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:01:
[...]
Reken er niet op: we worden gewoon afgeknepen. Anders zouden ze geen duurdere abo's hoeven aan te bieden.
Verwijderd
Klopt... die mail kreeg ik net ook van Studentmobiel. Helaas dus (langer) wachten totdat de branded versie uitgeleverd kan worden.MathijsRM schreef op woensdag 17 april 2013 @ 17:26:
Net contact gehad met GSMwijzer, unbranded versies krijgen ze 19 april binnen, en branded versies verwachten ze in de loop van volgende week! Het is niet mogelijk om bij te betalen om een unbranded versie te kopen want t-mobile laat alleen branded versies toe aan verkoop met hun abbo (Ga er maar vanuit dat dit alleen over de Silver versie gaat)
Maar je krijgt geen 4g snelheid gratis hoor. Volgens mij mag je op het 4g netwerk met jouw afgesloten snelheid.Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:01:
[...]
Nu is het internet nog wel traag, maar alle abo's worden binnenkort omgezet in 4G dus dat zal ook wel sneller worden.
Ach, als dit echt het laatste weekje is na die 5 weken die ik al heb gehad dan hoor je mij niet meer klagenVerwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:02:
[...]
Klopt... die mail kreeg ik net ook van Studentmobiel. Helaas dus (langer) wachten totdat de branded versie uitgeleverd kan worden.
Verwijderd
Ze zullen het heus wel wat versnellen hoor.. Het internet wordt over het algemeen steeds sneller dus waarom zouden snelheden van mobiel internet dan wel voor altijd zo blijven staan. Ik gok dat ze het echt wel wat versnellen. Maar je weet het nooit met die telecombedrijven..jwakie schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:02:
[...]
Maar je krijgt geen 4g snelheid gratis hoor. Volgens mij mag je op het 4g netwerk met jouw afgesloten snelheid.
Dan zou ik nog maar eens goed de voorwaarden nalezen want op website staat dat je de actuele dag waarde betaald.Koning0313 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 17:54:
Trouwens, aan alle T-Mobilers.
Zie website http://hi.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/9416
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Prima weer eentje minder die erop zit te wachtenChoasmarkk schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:47:
De S4 ligt de 20e in de winkel wordt geadverteerd, misschien toch maar overstappen
Nothing to see here!
Verwijderd
Zo denk ik er ook over. Ons geduld is tot nu toe al flink op de proef gesteld. En om nu nog te gaan annuleren en voor een toestel te gaan dat al wel leverbaar is vind ik onzin.MathijsRM schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:05:
[...]
Ach, als dit echt het laatste weekje is na die 5 weken die ik al heb gehad dan hoor je mij niet meer klagen
Ook ik werd de laatste tijd steeds minder enthousiast over het toestel, naarmate uitstel op uitstel kwam. Maar ik ga er vanuit dat als die eenmaal echt geleverd gaat worden en je hem in je handen hebt, het 'Sinterklaas' gevoel weer helemaal terug is
Verwijderd
Dys de zilveren komt deze week al, maar voor de zwarte is 6 mei nog wel een correcte leverdatum?Koning0313 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 17:46:
Dat vertelt HTC zelf. Zojuist aan Hi doorgegeven dat MOCHT het zo zijn dat de black versie 2 weken later komt ik graag de zilveren wil hebben. Zo veel mooier vind ik die zwarte nou ook weer niet..
[...]
Kijk je begint al ongeduldig te worden, welkom in dit topic!SChief schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:14:
Iemand hier een idee hoe lang het duurt voordat T-Mobile je een bevestiging geeft nadat je het toestel hebt besteld? Normaal krijg je zo'n mail binnen een minuut of 5, maar dit duurt behoorlijk wat langer.
In tegenstelling tot T-Mobile geeft Vodafone nog braaf aan week 16 ma je hoort nooit iets van ze je moet zelf het contact zoeken en het enigste wat je hoort er is (wat) vertraging 0_oSChief schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:14:
Iemand hier een idee hoe lang het duurt voordat T-Mobile je een bevestiging geeft nadat je het toestel hebt besteld? Normaal krijg je zo'n mail binnen een minuut of 5, maar dit duurt behoorlijk wat langer.
Neuh ik wil best wachten, maar de bevestiging dat mijn bestelling is ontvangen heb ik liever wel op tijd binnen, dan ben ik er zeker van dat hij goed is doorgekomen. Deze dus:Replar schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:16:
[...]
Kijk je begint al ongeduldig te worden, welkom in dit topic!

Nogmaals, gaat mij niet om een indicatie van een leverdatum, maar een bevestiging van m'n bestelling.Kumar Wolters schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:17:
[...]In tegenstelling tot T-Mobile geeft Vodafone nog braaf aan week 16 ma je hoort nooit iets van ze je moet zelf het contact zoeken en het enigste wat je hoort er is (wat) vertraging 0_o
[ Voor 42% gewijzigd door S_Chief op 17-04-2013 18:24 ]
Zoek mijn eerdere post, VF krijgt ze vanaf maandag binnen.Kumar Wolters schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:17:
[...]
In tegenstelling tot T-Mobile geeft Vodafone nog braaf aan week 16 ma je hoort nooit iets van ze je moet zelf het contact zoeken en het enigste wat je hoort er is (wat) vertraging 0_o
Replar in "HTC One - Levertijden en prijzen"
[ Voor 9% gewijzigd door Replar op 17-04-2013 18:23 ]
Hoezo nou weer niet slim, er zijn mensen die hogere snelheid dan 3g goed kunnen gebruiken (niet zeggen dat 3g net zo snel is want dat is alleen met hspa+, en dat word niet overal ondersteund waar nu al 4g is) en de lagere latency is het ook echt wel waard.Koning0313 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:02:
Ik denk dat ik over een jaartje lekker overstap op 4G, dan is het landelijk uitgerold, stabieler en goedkoper. wie nu voor 4G gaat is niet slim.
[...]
Het is maar net waar je het voor gaat gebruiken.
Je moet eens leren uit andere perspectieven te denken, niet iedereen doet wat jij doet me je telefoon/abo.
edit: typo
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
Omdat het nu nog maar heel beperkt beschikbaar is ookal wil je 4G voor de hogere snelheid dan kun je het 99% van de tijd nog niet gebruiken.wimstradamus schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:20:
[...]
Hoezo nou weer niet slim, er zijn mensen die hogere snelheid dan 3g goed kunnen gebruiken (niet zeggen dat 3g net zo snel is want dat is alleen met hspa+, en dat word niet overal ondersteund waar nu al 4g is) en de lagere latency is het ook echt wel waard.
Het is maar net waar je het voor gaat gebruiken.
Je moet eens leren uit andere perspectieven te denken, niet iedereen doet wat jij doet me je telefoon/abo.
edit: typo
Nothing to see here!
zoals ik al zei leer eens uit andere perspectieven denken ik ben 90% van mijn tijd in het gebied wat nu al 4g dekking heeft.Rutix schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:25:
[...]
Omdat het nu nog maar heel beperkt beschikbaar is ookal wil je 4G voor de hogere snelheid dan kun je het 99% van de tijd nog niet gebruiken.Als je het slim vind om veel meer te gaan betalen voor iets wat hoogstwaarschijnlijk binnenkort nog geen hoge dekking heeft dan is dat inderdaad slim
en met de snelheid waarmee kpn nu het netwerk aan opzetten is heb ik er vertrouwen in dat er volledige dekking voor het einde van het jaar is. zie http://www.coveragechecker.nl dit hebben ze in 2 maanden gerealiseerd. en word met de dag beter en uitgebreider.
En voor wat ik er mee doe is het die paar extra centen dik waard.
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
Ik heb vorige week mijn T-Mobile abbo verlengd (naar Sim-only, ik ga de One los aanschaffen) via de website en ik moest volgens mij ook langer dan een uur wachten op de bevestigingsmail. Dus maak je geen zorgenSChief schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:19:
[...]
Neuh ik wil best wachten, maar de bevestiging dat mijn bestelling is ontvangen heb ik liever wel op tijd binnen, dan ben ik er zeker van dat hij goed is doorgekomen. Deze dus:
[afbeelding]
[...]
Nogmaals, gaat mij niet om een indicatie van een leverdatum, maar een bevestiging van m'n bestelling.
Hoi Lex,
Zoals wordt aangegeven zijn wij hierin afhankelijk van HTC. Het kan zijn dat HTC de keuze heeft gemaakt om de toestellen eerder te leveren aan de bovengenoemde webwinkels. Vooralsnog kan ik niet aangeven wanneer je toestel precies geleverd zal worden. Ook gaat het om beide kleuren die vertraagd zijn. Mijn excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Ruben
Duitsland is hij nu rond de 630/640 ? dat is niet veel duurder dan hier, en dan is de telefoon nog niet uit.WirelessErik schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:56:
Waarom is de One in Duitsland zoveel goedkoper? ander btw percentage?, zie wel iets van 19% ust. Als dit de btw is verschilt het 2 % maar in euros soms wel meer als 60 euro
38euro per maand voor 300 bel/sms + 1500mb (14.4 mbps)
ik wou eigenlijk minder minuten maar deze combinatie was goedkoper... ik klaag niet
Heeft er iemand al gehoord of hij bij de eerste batch zit bij gsmwijzer/studentmobiel ? (zilvere) zo ja welke datum besteld?
Net met klantenservice aan de lijn gehangen 'waarom zegt Vodafone in een forum dat ze vanaf maandag de eerste batch krijgen => en staat bij mijn bestelling nog steeds 6 mei'
Antwoord kwam neer op: HI kiest er niet voor om de eerste bestelling direct uit te leveren, kans op bugs etc...
ik: Gezien de release datum van 15 mrt, zullen de eerste kinderziektes er na meer dan een maand echt wel uit zijn!
Antwoord: sorry zo is het afgesproken
Ik: Waarom zegt de marketing/verkoop afdeling dan dat ik het toestel door de pre-order als een van de eerste heb?
Antwoord: ja dat is dan niet netjes, ik ga het doorgeven aan de afdeling.
Ik ben dus bang dat HI (dan ook KPN?) bestellingen inderdaad in de winterslaap kunnen tot 6 mei
Deze actie is al gigantisch vaak voorbij gekomen zelfsThrowingTomato schreef op woensdag 17 april 2013 @ 19:07:
ik vind het verrassend dat niemand het heeft gehad over de tele2 abonnement bij gsmwijzer, wat volgens mij het beste abbonoment is...
38euro per maand voor 300 bel/sms + 1500mb (14.4 mbps)
ik wou eigenlijk minder minuten maar deze combinatie was goedkoper... ik klaag niet
Heeft er iemand al gehoord of hij bij de eerste batch zit bij gsmwijzer/studentmobiel ? (zilvere) zo ja welke datum besteld?
Ik heb hem ook besteld bij Coolblue, hopelijk dat hij er zaterdag is
http://geizhals.de/htc-one-32gb-silber-a907222.htmlbarrel schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:59:
[...]
Duitsland is hij nu rond de 630/640 ? dat is niet veel duurder dan hier, en dan is de telefoon nog niet uit.
http://www.saturn.de/weba...nlineshop&query=htc%20one
[ Voor 27% gewijzigd door WirelessErik op 17-04-2013 19:18 ]
Ik ga uit van medio mei voordat ik aan het unbranden van mijn Black One mag beginnen....
Verwijderd
Bedankt Unst0pable, wel erg jammer...Unst0pable schreef op woensdag 17 april 2013 @ 19:13:
Voor de mensen die bij HI besteld hebben:
Net met klantenservice aan de lijn gehangen 'waarom zegt Vodafone in een forum dat ze vanaf maandag de eerste batch krijgen => en staat bij mijn bestelling nog steeds 6 mei'
Antwoord kwam neer op: HI kiest er niet voor om de eerste bestelling direct uit te leveren, kans op bugs etc...
ik: Gezien de release datum van 15 mrt, zullen de eerste kinderziektes er na meer dan een maand echt wel uit zijn!
Antwoord: sorry zo is het afgesproken
Ik: Waarom zegt de marketing/verkoop afdeling dan dat ik het toestel door de pre-order als een van de eerste heb?
Antwoord: ja dat is dan niet netjes, ik ga het doorgeven aan de afdeling.
Ik ben dus bang dat HI (dan ook KPN?) bestellingen inderdaad in de winterslaap kunnen tot 6 mei
Verwijderd
Sta op het punt om te anuleren , maar iets zegt me dat ik beter nog ff tot volgende week kan wachten,
Maarja krijg ik hem dan, of moet ik toch weer 2 weken of langer gaan wachten, dan denk je bij jezelf had ik hem toch maar gewoon geannuleerd...
En andersom natuurlijk ook, zometeen bestel ik hem bij amazon.de en komt typhone opeens met de melding dat hij verstuurd gaat worden...
Als Typhone trouwens de leverdatum 2 weken verschuifd , hoeft dat natuurlijk niet voor de preorders te gelden, maar bv. wel voor mensen die hem nu pas gaan kopen..
Tenminste dat hoop ik...
Dus dan toch maar weer tot volgende week wachten...
Niet leverbaar, en voor die 599 heb je hem nog niet in Nederland. Hier in Nederland krijg je er ook nog een medialink bij, die actie geld niet in duitsland. Ik vermoed dat de telefoon eenmaal goed beschikbaar hier in nederland ook richting de 599 zal gaan.
Als die medialink je niet intreseert dan is het buitenland goedkoper, anders heb je hier gewoon een goeie deal.
Verwijderd
Ik heb evt. een adres in duitsland waar ik hem kan laten bezorgen,
Dan komt er 4 euro voor verzenden bij, maar op vooraad hebben ze hem daar ook niet nee,
Alleen bij amazon.de maar daar betaal je weer hetzelfde als hier...
Kan toch het beste wachten denk ik, die paar dagen..
Maarja dat dacht ik vorige maand ook, en zijn nog steeds niks opgeschoten haha
[ Voor 92% gewijzigd door JKratos op 17-04-2013 19:54 ]
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Vorige week donderdag besteld. Duurde haast een werkdag voor ik de bevestiging kreeg.SChief schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:19:
[...]
Neuh ik wil best wachten, maar de bevestiging dat mijn bestelling is ontvangen heb ik liever wel op tijd binnen, dan ben ik er zeker van dat hij goed is doorgekomen. Deze dus:
[afbeelding]
[...]
Nogmaals, gaat mij niet om een indicatie van een leverdatum, maar een bevestiging van m'n bestelling.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Werd ook ongeduldig en dacht dat bestelling niet goed was gegaan. Heb T-Mobile toen gebeld en ze zagen dat ie goed was ontvangen, maar dat ie nog een bepaalde controle status had. Ze checken eerst dus e.e.a. alvorens ze de bevestiging sturen. Zal wel gekeken worden naar eventuele betalingsachterstanden etc.
Kortom: Komt goed
Ja, zelfde probleem had ik dus ook. Ik zat maar te F5-en in mijn webmail.SChief schreef op woensdag 17 april 2013 @ 19:49:
Mja het is nogal stom om dan neer te zetten dat je binnen enkele minuten een bevestiging ontvangt (zie screenshot), dan gaan mensen twijfelen na een paar uurtjes.Anyway, thanks again!
Verwijderd
Nu moeten ze nog gaan uitleveren aan de klanten !!!!
Verwijderd
Om half 9 's avonds ? Zeker een express levering dan :-pVerwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 20:38:
Zojuist T-Mobile aan de lijn gehad,de levering is binnen gekomen van htc !!!
Als ze nu ook zo snel zijn met verzenden, moet je hem vrijdag toch wel hebben..
Iemand had het net over controles, kijken ze de kwaliteit van de bouw na?Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 20:38:
Zojuist T-Mobile aan de lijn gehad,de levering is binnen gekomen van htc !!!
Bianca (Verkoopadviseur): Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U: Ik wil een abonnement met een htc one
U: klopt het dat jullie ze vandaag binnen hebben gekregen?
Bianca (Verkoopadviseur): Nee dat klopt niet
Bianca (Verkoopadviseur): Er zit nog een levertijd op van 5 weken
U: shit bianca dat is geen leuk nieuws
Bianca (Verkoopadviseur): Ja helaas heb ik geen ander nieuws voor u.
Hoe wou je dat doen? Je moet dan toch het cellofaan/verpakking eraf halen en ga jij daarna nog die telefoon willen?Hessia schreef op woensdag 17 april 2013 @ 20:45:
[...]
Iemand had het net over controles, kijken ze de kwaliteit van de bouw na?
Verwijderd
Maar ik geloof het pas als nog iemand bericht krijgt dat de telefoons daadwerkelijk binnen zijn...
Of dat het allemaal One x'en zijn haha
Verwijderd
levering was vandaag binnen gekomen,ook vertelde hij dat dit allemaal zilveren betrof !!
dat is logisch afgezien de zwarte niet voor 26 april of 1e week mei verwacht wordt ik ben het spoor bijster wat de zwarte variant betreftVerwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 20:53:
klantenservice is tot 20.00 uur open en hij kon kijken of er voorraad was,gister was er nog niets.
levering was vandaag binnen gekomen,ook vertelde hij dat dit allemaal zilveren betrof !!
Verwijderd
En heb ook nog geen mailtje van htc gekregen dat hij 'verkrijgbaar' is, maar t-mobile heeft hem wel al ?
Verwijderd
Verwijderd
kijk maar bij het bestelscherm !!!!
oww ja hieronder ook ff mijn gesprek met een verkoop adviseur !
Tieme (Verkoopadviseur): Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U: Ik wil een abonnement afsluiten met een htc one zilver !!
U: klopt het dat ze vandaag binnen zijn gekomen?
Tieme (Verkoopadviseur): ja kan kloppen idd,kan helaas hier niet in het voorraad systeem kijken maar hoorde collega hierover vanmiddag.
Tieme(Verkoopadviseur): Er zit een levertijd op van 2 weken voor nieuwe klanten.
U: oke dan weet ik even voldoende
Tieme (Verkoopadviseur): Kan ik u nog ergens anders mee van dienst zijn?
Ik denk dat dat allemaal gebeurd als hij GOED leverbaar is op het moment is het pre-orders voorzien. daar hebben de gene die geen pre-order hebben niks aanVerwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 20:59:
Wel lekkere puinhoop dan, op htc.nl staat nog doodleuk: Binnenkort
En heb ook nog geen mailtje van htc gekregen dat hij 'verkrijgbaar' is, maar t-mobile heeft hem wel al ?
loljwakie schreef op woensdag 17 april 2013 @ 20:52:
Gesprek met verkoopadviseur van t-mobile 2 minuten geleden.
Bianca (Verkoopadviseur): Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U: Ik wil een abonnement met een htc one
U: klopt het dat jullie ze vandaag binnen hebben gekregen?
Bianca (Verkoopadviseur): Nee dat klopt niet
Bianca (Verkoopadviseur): Er zit nog een levertijd op van 5 weken
U: shit bianca dat is geen leuk nieuws
Bianca (Verkoopadviseur): Ja helaas heb ik geen ander nieuws voor u.
Staat nu idd op 2 weken.Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 21:01:
Nu hebben ze ook de levertijd voor nieuwe klante aangepast,stond gisteren op 3 wkn en nu op 2 wkn !!
kijk maar bij het bestelscherm !!!!
oww ja hieronder ook ff mijn gesprek met een verkoop adviseur !
Tieme (Verkoopadviseur): Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U: Ik wil een abonnement afsluiten met een htc one zilver !!
U: klopt het dat ze vandaag binnen zijn gekomen?
Tieme (Verkoopadviseur): ja kan kloppen idd,kan helaas hier niet in het voorraad systeem kijken maar hoorde collega hierover vanmiddag.
Tieme(Verkoopadviseur): Er zit een levertijd op van 2 weken voor nieuwe klanten.
U: oke dan weet ik even voldoende
Tieme (Verkoopadviseur): Kan ik u nog ergens anders mee van dienst zijn?
Verwijderd
En duimen dat je zelf bij de eerste ronde zit natuurlijk, want dat is ook nog maar altijd de vraag :-)Kumar Wolters schreef op woensdag 17 april 2013 @ 21:19:
[...]
Ik denk dat dat allemaal gebeurd als hij GOED leverbaar is op het moment is het pre-orders voorzien. daar hebben de gene die geen pre-order hebben niks aan![]()
met zijn alle duimen maar dat het echt zover is voor onze zilvere pre order tweakers
Dat is het antwoord van belsimpel.nl wat ik kreeg op de vraag of ze deze maand nog gaan leveren.. Momenteel verwachten wij de HTC One medio mei te kunnen leveren.
Nee dus.
Ik ga mijn pre-order cancellen. Dit gaat helemaal nergens meer over. In Duitsland/Engeland worden One`s gewoon los verkocht zonder pre-order en de rest van Europa kan stikken. HTC laat hier wel heel erg zijn klanten in de kou staan. Gemiste kans HTC, maar als je pre-orders willens en wetens niet uitlevert vraag je er ook om.
Alleen jammer dat andere landen dusdanig voorrang krijgen dat jou preorder pas gaat binnenkomen als hij daar alweer uit de mode isKumar Wolters schreef op woensdag 17 april 2013 @ 21:19:
[...]
Ik denk dat dat allemaal gebeurd als hij GOED leverbaar is op het moment is het pre-orders voorzien. daar hebben de gene die geen pre-order hebben niks aan![]()
met zijn alle duimen maar dat het echt zover is voor onze zilvere pre order tweakers
[ Voor 31% gewijzigd door arbraxas op 17-04-2013 21:28 ]
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
"Laat ik het zo zeggen: Levertijd is minder dan nu op de site staat
Dus denk dat we nu wel redelijk kunnen concluderen dat T-Mobile eerdaags zal beginnen met versturen van de zilveren toestellen.
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.