• ozzykillbirdy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-12 09:03
Dankje voor de reactie.Denk je dat het verstandig is om op de 64gb te wachten, of denk je dat die nooit naar NL gaat komen?

• Drebeats
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-09 11:55
Ik hoop btw dat htc nog met een inruil actie komt mijn htc one x voor de Htc One _/-\o_ , natuurlijk wel bijbetalen.
yannickie111 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:51:
[...]

Dat is de zwarte versie. De zilveren versie staat op 20 april. Ik hoop dat er dus echt wat gaat komen over een paar dagen!
Hmm, ja omdat Typhone bij zowel de zwarte als de zilvere week 18 heeft geplaatst als verwachte leveringsdatum ging ik ervan uit dat het is uitgesteld.

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-12 11:38
ozzykillbirdy schreef op woensdag 17 april 2013 @ 11:04:
Dankje voor de reactie.Denk je dat het verstandig is om op de 64gb te wachten, of denk je dat die nooit naar NL gaat komen?
Sorry, mijn glazen bol is stuk :9

Ik denk wel dat ie ooit komt, maar wanneer??

• Lunaminica
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-12 11:12
gnu schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:14:
Met grote dank aan Google Translate gisteren toch ook maar bij Amazon.de besteld.
Verwachte verzenddatum is morgen, verwachte leverdatum 20 - 22 april.
Als het een beetje mee zit is ie er een dagje eerder aangezien ik hem op mijn werk laat bezorgen :).
Ik zie op amazon.de staan:
Lieferbar ab dem 22. April 2013.

Waar heb je hem precies besteld??

• Drebeats
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-09 11:55
ozzykillbirdy schreef op woensdag 17 april 2013 @ 11:04:
De 64gb zal wel naar Europa komen Nederland weet ik zo goed nog niet ga er maar wel van uit dat de telefoon naar Duitsland komt.

Of het verstandig is hangt van de volgende punten af: - ben je bereid nog langer te wachten dan dat men nu doet voor de 32 gb versie. - Heb je ook daadwerkelijk 64gb nodig want deze zal dus duurder zijn en je zal langer moeten wachten.

• ozzykillbirdy
Ik begrijp niet dat iedereen voldoende heeft met 32gb.Als je veel muziek erop zet is het toch snel vol?Ik kan dan wel mn muziek streamen van mn nas, maar dan verbruik je constant data en gaat de batterij erg snel leeg...

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
ozzykillbirdy schreef op woensdag 17 april 2013 @ 11:08:
Ik begrijp niet dat iedereen voldoende heeft met 32gb.Als je veel muziek erop zet is het toch snel vol?Ik kan dan wel mn muziek streamen van mn nas, maar dan verbruik je constant data en gaat de batterij erg snel leeg...
Ik heb spotify en 10 GB data van Vodafone. Kan alles zo streamen en heb 15 miljoen nummers ter beschikking en dat zonder opslag :p

• ozzykillbirdy
Heel leuk, maar je moet dan wel je data in de gaten houden als je heel de dag muziek afspeelt

Verwijderd

Even er van uitgaande dat er 8000 nummers van 4 minuten gaan op 32GB, is dat dus omgerekend 44 dagen lang 12 uur per dag muziek luisteren. Ik denk ook niet dat er iemand is die 8000 nummers heeft die hij allemaal geweldig vind 8)7

• ronneman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-12 20:47
ozzykillbirdy schreef op woensdag 17 april 2013 @ 11:11:
Heel leuk, maar je moet dan wel je data in de gaten houden als je heel de dag muziek afspeelt
Tegenwoordig heb je ook op veel plaatsen Wifi dus dan belast je automatisch minder je data bundel. Ik weet niet hoe het tegenwoordig op scholen is geregeld maar hier op het werk hebben we gewoon open wifi.

• ozzykillbirdy
Het zijn niet alleen muzieknummers uiteraard, ook applicaties en games nemen dikwijls veel plaats in beslag (tomtom met europa kaart, games van ca 1gb,...)

• Choasmarkk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-12 22:01
Spotify neemt weinig in. En anders heb ik toch genoeg aan minder dan 40.000 nummers.. :')

Bij Mycom gaven ze me de schriftelijke garantie binnen 2 tot 4 dagen te leveren, zo niet ga ik mijn rechten studie maar eens laten gelden O+

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
ronneman schreef op woensdag 17 april 2013 @ 11:13:
[...]

Tegenwoordig heb je ook op veel plaatsen Wifi dus dan belast je automatisch minder je data bundel. Ik weet niet hoe het tegenwoordig op scholen is geregeld maar hier op het werk hebben we gewoon open wifi.
Inderdaad, ik als student wonende in Groningen en stageloper in Leeuwarden heb overal Wi-Fi, Thuis, school, stage en de trein... enige onderbrekingen zijn dus op de fiets...

Edit: en dan heb ik nog niet eens het hotspot project van Ziggo in Groningen genoemd, dit zorgt voor bijna overal wi-fi in Groningen :9

[ Voor 12% gewijzigd door Zeemon123 op 17-04-2013 11:16 ]

• ozzykillbirdy
Ach ja, voor iedereen is het anders natuurlijk, maar ik vind 32gb te weinig als ik het niet kan uitbreiden, hoop echt dat de 64gb naar NL komt, anders zal ik jamer genoeg naar de samsung galaxy s4 moeten overstappen

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kleinebehuizing.nl schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:31:
Vandaag krijg ik bezoek van een van de Salesmanagers.. (hopelijk is die aankodiging betrouwbaarder dan de releasedatum)
Welke concrete vragen zal ik eens op hem afvuren?
Je kan hem wel even vragen of ze al verstuurd zijn naar de groothandels, de toestellen kwamen namelijk "op zeker" deze week binnen hebben ze jou van de week nog verteld.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Goedemorgen. Ik werk bij een niet nader te noemen telecom bedrijf. Levertijd van de zilveren versie staat op begin week 17. De zwarte versie komt in Mei pas uit... Is door HTC Nederland bevestigd...

EDIT:// Zie frontpage http://tweakers.net/nieuw...-htc-one-wederom-uit.html

[ Voor 22% gewijzigd door wizzlewaxx op 17-04-2013 11:41 ]

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11 21:37

Gertjuhjan

Software Engineer

Tweakers heeft er maar een topic over gemaakt!

nieuws: HTC stelt levering HTC One wederom uit

Xbox: Gulpener88

• sunny59
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-01-2022
wizzlewaxx schreef op woensdag 17 april 2013 @ 11:39:
Goedemorgen. Ik werk bij een niet nader te noemen telecom bedrijf. Levertijd van de zilveren versie staat op begin week 17. De zwarte versie komt in Mei pas uit... Is door HTC Nederland bevestigd...

EDIT:// Zie frontpage http://tweakers.net/nieuw...-htc-one-wederom-uit.html
Ik denk dat de levering afhankelijk is van de Telecombedrijf...

edit: Zie hierboven.

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
sunny59 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 11:47:
[...]

Ik denk dat de levering afhankelijk is van de Telecombedrijf...
Dat zou natuurlijk kunnen. Al werk ik voor het grootste telecom bedrijf in europa. Zou raar zijn als (kleinere) internetshops voorrang zouden krijgen op ons, maar het zou kunnen natuurlijk!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-10 00:38
had hi toch de glazen bol. Stond al vanaf vorige week bij de bestelstatus op 6 mei. Ik heb zwart besteld op 15-03.

• sunny59
Alhoewel het lachwekkend begint te worden..........wordt ik hier een beetje depri van. Hoeveel keer uitstel nog..
Weet iemand binnen welke termijn de One X+ verscheen na de One X....

Verwijderd

sunny59 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:02:
Alhoewel het lachwekkend begint te worden..........wordt ik hier een beetje depri van. Hoeveel keer uitstel nog..
Weet iemand binnen welke termijn de One X+ verscheen na de One X....
Half jaartje geloof ik :)

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-12 23:10
Ach jongens... tis uitstel en geen afstel..... Hoe langer je wacht, des te groter de vreugd, het genot en het breinorgasme!

| Losing my religion |

• sunny59
tzeunis schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:07:
Ach jongens... tis uitstel en geen afstel..... Hoe langer je wacht, des te groter de vreugd, het genot en het breinorgasme!
Klopt het is maar een telefoon...(Doet me denken aan een film, als het te eng werd zei ik vroeger is het is maar een film... : :P )

• Zeemon123
Dit voorspel heeft me nou wel lang genoeg geduurd, tijd voor ehh... actie 8)7

Verwijderd

Zeemon123 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:12:
[...]

Dit voorspel heeft me nou wel lang genoeg geduurd, tijd voor ehh... actie 8)7
Precies, begint nu een beetje vervelend te worden :|

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-12 16:41

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik begrijp ook al die ophef niet hoor. Het is een luxe product. Wat is nou een paar weekjes langer wachten? Ik heb liever dat ze hun productieproblemen en kinderziektes verhelpen en dus langer moet wachten, dan dat ik een te snel geproduceerd/geleverd toestel krijg waar van alles aan mankeert.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Merfeh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-12 09:23
ozzykillbirdy schreef op woensdag 17 april 2013 @ 11:17:
Ach ja, voor iedereen is het anders natuurlijk, maar ik vind 32gb te weinig als ik het niet kan uitbreiden, hoop echt dat de 64gb naar NL komt, anders zal ik jamer genoeg naar de samsung galaxy s4 moeten overstappen
Je kan heus wel uitbreiden, alleen niet met microSD (althans, met http://www.kickstarter.co...ndroid-smartphones-and-ta moet dat ook lukken). Je kan ook een USB stickje gebruiken of wat dan ook.

Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries

• jagermeister

jagermeister

Onderdelen worden ook in vele fabrieken geproduceerd. Als er ergens in de keten een probleem ontstaat, krijg je dit soort dingen. Sommige problemen zijn gewoon onvoorzien. Jammer dat er dan uitgesteld moet worden, maar niet meer dan dat.

Verwijderd

jagermeister schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:17:
Ik begrijp ook al die ophef niet hoor. Het is een luxe product. Wat is nou een paar weekjes langer wachten? Ik heb liever dat ze hun productieproblemen en kinderziektes verhelpen en dus langer moet wachten, dan dat ik een te snel geproduceerd/geleverd toestel krijg waar van alles aan mankeert.
Het gaat mij niet om het wachten maar om de bizar slechte communicatie binnen HTC...Als ze nou gewoon netjes van tevoren goed aangegeven hadden waarom er problemen zijn met leveren en gewoon eerlijk hadden gezegd dat ze het niet weten wanneer er voldoende geproduceerd kan worden om de telefoons uit te gaan leveren, had ik er in ieder geval minder problemen mee gehad ;)

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:20:
[...]

Het gaat mij niet om het wachten maar om de bizar slechte communicatie binnen HTC...Als ze nou gewoon netjes van tevoren goed aangegeven hadden waarom er problemen zijn met leveren en gewoon eerlijk hadden gezegd dat ze het niet weten wanneer er voldoende geproduceerd kan worden om de telefoons uit te gaan leveren, had ik er in ieder geval minder problemen mee gehad ;)
Tja.. je hebt een punt hoor, maar dan snijden ze zichzelf vast in de vingers omdat er dan een hoop potentiële kopers overlopen naar de concurrent. Door het vaag te houden, houden ze er een hoop vast.

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-12 21:16
jagermeister schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:22:
[...]
Tja.. je hebt een punt hoor, maar dan snijden ze zichzelf vast in de vingers omdat er dan een hoop potentiële kopers overlopen naar de concurent. Door het vaag te houden, houden ze er een hoop vast.
Aan het lijntje houden, noemen ze dat, en dat doet HTC benelux nu al een tijdje, niet raar dat mensen boos worden daardoor

Verwijderd

[...]
Tja.. je hebt een punt hoor, maar dan snijden ze zichzelf vast in de vingers omdat er dan een hoop potentiële kopers overlopen naar de concurent. Door het vaag te houden, houden ze er een hoop vast.
Dat is dan ook weer waar!

• sunny59
[...]
Ok ze houden nu een aantal die-hard HTC-fans vast, maar zal wel in de toekomst zo zijn dat ze niet meer gaan pre-orderen. Bij elke merk gaat het nu mis, lijkt het....

• jagermeister

jagermeister

barrel schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:23:
[...]

Aan het lijntje houden, noemen ze dat, en dat doet HTC benelux nu al een tijdje, niet raar dat mensen boos worden daardoor
Ik denk dat HTC Benelux slechts een heel klein vingerkootje in de pap heeft bij HTC. Uiteindelijk draait het allemaal om winst. Die ga je verlagen op het moment dat je eerlijk bent door te zeggen dat het niet duidelijk is wanneer er geleverd gaat worden. (Potentiële) Klanten gaan dan overstappen en dat is nou niet iets dat HTC kan gebruiken.

• jagermeister

jagermeister

sunny59 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:27:
[...]

Ok ze houden nu een aantal die-hard HTC-fans vast, maar zal wel in de toekomst zo zijn dat ze niet meer gaan pre-orderen.Bij elke merk gaat het nu mis, lijkt het....
Het is een massaproduct en bij de productie en distributie daarvan kan een heleboel misgaan. Dit ga je steeds vaker zien. Concurrentie is moordend, dus zal men vooraankondigen, hypen en weet ik wat nog meer om concurrentie voor te blijven. Helaas blijkt steeds vaker dat "beloften" hierdoor niet kunnen worden waargemaakt.

• Zeemon123
Ik heb zelf het idee dat als ze nu een expliciete datum noemen: al was het 15 mei, dan zou ik nu gewoon in de wachtmodus gaan..

Elke week opnieuw horen dat het volgende week wordt word ik een beetje moedeloos van, en daardoor ook bijna gecancelled...

Vooral als er geen 'sorry' uit komt bij HTC maar daarentegen gewoon PRECIES hetzelfde bericht als de week ervoor vrolijk blijft zeggen.

[ Voor 21% gewijzigd door Zeemon123 op 17-04-2013 12:33 ]

• jagermeister

jagermeister

Zeemon123 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:32:
Ik heb zelf het idee dat als ze nu een expliciete datum noemen: al was het 15 mei, dan zou ik nu gewoon in de wachtmodus gaan..

Elke week opnieuw horen dat het volgende week wordt word ik een beetje moedeloos van, en daardoor ook bijna gecancelled...

Vooral als er geen 'sorry' uit komt bij HTC maar daarentegen gewoon PRECIES hetzelfde bericht als de week ervoor vrolijk blijft zeggen.
Bijna gecancelled ja ;)

Wat heb je straks aan een sorry als je het toestel in je handen hebt? Heb liever dat ze het toestel gewoon goed supporten en regelmatig met goede updates komen.

• Zeemon123
jagermeister schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:35:
[...]
Bijna gecancelled ja ;)

Wat heb je straks aan een sorry als je het toestel in je handen hebt? Heb liever dat ze het toestel gewoon goed supporten en regelmatig met goede updates komen.
Als ik hem in handen heb niks nee... maar dat is het hele punt van dit topic :+

• Lunaminica
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-12 11:12
sohus schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 19:32:
Ik heb een afhaalbericht voor een zilveren HTC One bij de mediamarkt in Duitsland.

Ihr gewählter Markt zur Abholung:
Media Markt Mönchengladbach
Breitenbachstraße 50
41065 Mönchengladbach

Tel.: +49 (2161) 4950-0
E-Mail: mm.moenchengladbach.kundenhotline@media-saturn.com

Kan ik hier iemand blij mee maken? Heb mijn HTC One vorige week al bij de Saturn opgehaald. Zo niet dan ga ik annuleren.
Hier kan je mij wel erg blij mee maken als je hem nog hebt.. Kan je me een DM sturen voor meer info?

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:41
Des te langer het duurt des te minder ik het toestel boeiend vind eigenlijk haha, begin wel over mijn enthousiasme heen te komen, Scheelt wel weer dat ik er niet keihard op aan het wachten ben, ik vind het wel grappig dit topic te volgen

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• sunny59
netblade schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:42:
[...]

Des te langer het duurt des te minder ik het toestel boeiend vind eigenlijk haha, begin wel over mijn enthousiasme heen te komen, Scheelt wel weer dat ik er niet keihard op aan het wachten ben, ik vind het wel grappig dit topic te volgen
Eerst zeer enthousiast, toen een kleine teleurstelling na een uitstel en daarna werd het erger... Nu ben ik ook over mijn enthousiasme heen...zonder dat ik het toestel in mijn handen heb gehad lijkt het alsof ik straks geen nieuw toestel krijg...hahahahahaha. Maar we houden de moed erin. eens , eens komt ie... :+

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:41
sunny59 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:48:
[...]

Eerst zeer enthousiast, toen een kleine teleurstelling na een uitstel en daarna werd het erger... Nu ben ik ook over mijn enthousiasme heen...zonder dat ik het toestel in mijn handen heb gehad lijkt het alsof ik straks geen nieuw toestel krijg...hahahahahaha. Maar we houden de moed erin. eens , eens komt ie... :+
Als die er is ben ik vast heel erg blij er mee hoor, nu doe ik ook de laatste jaren een stuk langer met mijn telefoons, camera boeit me weinig, dus dat is geen afknapper hier. Wil er ongeveer 2,5 tot 3 jaar mee doen en dat moet wel lukken met een telefoon uit dit prijssegment lijkt me. Nog even afwachten :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Donstil
  • Niet online
netblade schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:42:
[...]

begin wel over mijn enthousiasme heen te komen.
Dat heb ik nou ook. Ik heb hem nog we liever vandaag dan morgen maar het wordt met de dag minder.
Ik heb elke review gelezen dus ken het toestel inmiddels al van top tot teen dus alleen de "feel" kan me nog bekoren eigenlijk, dat is het enige wat ik nog niet weet namelijk.

• martcor
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-12 13:58
Donstil schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:00:
[...]

Dat heb ik nou ook. Ik heb hem nog we liever vandaag dan morgen maar het wordt met de dag minder.
Ik heb elke review gelezen dus ken het toestel inmiddels al van top tot teen dus alleen de "feel" kan me nog bekoren eigenlijk, dat is het enige wat ik nog niet weet namelijk.
zoiets heb ik ook, maar ik krijg steeds meer zin om een ander telefoontje te kopen om daar van te genieten...
jammer dat ie nog niet uit is ;(

MJ

• Zeemon123
Donstil schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:00:
[...]

En het geluid, want mensen gaan het wel leuk filmen hoe hard het kan, maar dat zegt natuurlijk 3,78 keer niks :P

• jagermeister

jagermeister

Klagen dat het toestel niet geleverd wordt binnen de gestelde termijn, terwijl het je eigenlijk al niet meer zo kan bekoren, snap ik dan weer niet. :?

• martcor
jagermeister schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:12:
...terwijl het je eigenlijk al niet meer zo kan bekoren...
nou, de enthousiasme neemt af zoals hierboven staat en gequote is.
totdat ik het telefoontje daadwerkelijk in m'n handen heb, dan is het weer een prachtding waar ik een jaartje van hoop te genieten :*)

MJ

• Zeemon123
Klagen dat het toestel niet geleverd wordt binnen de gestelde termijn, terwijl het je eigenlijk al niet meer zo kan bekoren, snap ik dan weer niet. :?
Het is duidelijk dat jij het niet snapt :P

Toch is er een heel topic over... duss... nou... tsjahh :D

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-12 16:01
Het vervelende is dat als we HTC mochten geloven we hier al 3 x het toestel in onze handen hadden gehad.
Ik krijg de indruk dat HTC al lang van te voren wist dat ze het niet ruim op tijd voor de S4 gingen redden en op deze manier de mensen aan het lijntje houden.

Het werkt erg frustrerend als je al een paar keer dacht hem bijna in je handen te hebben en dan steeds weer horen dat je een paar weken langer moet wachten.

[ Voor 13% gewijzigd door Replar op 17-04-2013 13:21 ]

• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 13:57

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Mag ik zeggen dat ik het wel gehad heb met de tientallen inhoudelijk identieke berichten over (type 1:) "Ik ben het zat, ik ga cancellen, HTC houdt ons aan het lijntje" en (type 2:) "Wat moeten ze anders doen? HTC kan beter steeds uitstellen anders verliezen ze klanten."?

Kunnen we weer gewoon over abonnementen en levertijden gaan praten? (Waarover op dit moment niet veel te melden valt trouwens. We zullen gewoon volgende week moeten afwachten.)

• Choasmarkk
Careeee al die #FirstWorldProblems.

Ik wil mijn 699,- uitgeven en Mycom gaat mij daar binnen 2 werkdagen in voorzien hebben ze mij in de winkel zelf bevestigd, ik ben niet weggegaan voor de gozer persoonlijk het magazijn belde om voorraad te checken. O+

• martcor
Ippe Ziepe schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:25:
Mag ik zeggen dat ik het wel gehad heb met de tientallen inhoudelijk identieke berichten over (type 1:) "Ik ben het zat, ik ga cancellen, HTC houdt ons aan het lijntje" en (type 2:) "Wat moeten ze anders doen? HTC kan beter steeds uitstellen anders verliezen ze klanten."?

Kunnen we weer gewoon over abonnementen en levertijden gaan praten? (Waarover op dit moment niet veel te melden valt trouwens. We zullen gewoon volgende week moeten afwachten.)
goed idee :)
ik blijf zelf rondkijken waar ik 'm het goedkoopst kan bestellen.
is azerty tot nu het goedkoopst binnen nederland? of is het toch aan te raden in buitenland te kopen?

MJ

Verwijderd

Choasmarkk schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:27:

Ik wil mijn 699,- uitgeven en Mycom gaat mij daar binnen 2 werkdagen in voorzien hebben ze mij in de winkel zelf bevestigd, ik ben niet weggegaan voor de gozer persoonlijk het magazijn belde om voorraad te checken. O+
En toen stak de persoon in het magazijn zijn (natte) vinger in de lucht en zei maar iets?

• Replar
Van de frontpage:
Update, 13:05: HTC stelt in een reactie aan Tweakers dat de eigen tweet onjuist is. "We werken er op dit moment hard aan de HTC One zo snel mogelijk in handen van onze gebruikers te krijgen. De eerste pre-orders worden in de loop van deze week uitgeleverd. De HTC One zal naar verwachting vanaf dat moment ook verkrijgbaar zijn."

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11 21:37

Gertjuhjan

Software Engineer

Xbox: Gulpener88

• alwaysleft

Yeah right. Eerst zien dan geloven zou ik denken ;)

• Choasmarkk
alwaysleft schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:48:
[...]

Yeah right. Eerst zien dan geloven zou ik denken ;)
Zie maar ;). Beter dan op 100 mailtjes van een of andere brakke webshop wachten steeds.

Verwijderd

Choasmarkk schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:00:
[...]

Zie maar ;). Beter dan op 100 mailtjes van een of andere brakke webshop wachten steeds.
Ze hadden kennelijk een glazen bol in het magazijn, dat hebben we meeste webshops niet inderdaad :*)

• alwaysleft
Choasmarkk schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:00:
[...]

Keep us updated!

• GiftedGerry
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-12 14:20
Net bericht ontvangen van studentmobiel dat ik bij de eerste batch zit (vr/ma)!!

GiftedGerry

• Ippe Ziepe

Ippe Ziepe

@ippeziepe

GiftedGerry schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:13:
Net bericht ontvangen van studentmobiel dat ik bij de eerste batch zit (vr/ma)!!
Eindelijk het type bericht waar we 199 pagina's lang op zitten te wachten! _/-\o_ :9~ 8) :9

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-12 10:58
Ippe Ziepe schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:14:
[...]

Eindelijk het type bericht waar we 199 pagina's lang op zitten te wachten! _/-\o_ :9~ 8) :9
Maar goed dat je GoT kunt tweaken. Ik heb maar 99 paginas >:)

• marc9393
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik heb nog niks van ze.. Zijn er meer die dit bericht hebben ontvangen?

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:01
Wanneer heb je besteld?

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• Zeemon123
Wanneer besteld? Welke kleur? T-mobile of gewoon? :P

Ff de standaardvragen omdat ik ze wil weten :P

• GiftedGerry
Zeemon123 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:17:
[...]

Wanneer besteld? Welke kleur? T-mobile of gewoon? :P

Ff de standaardvragen omdat ik ze wil weten :P
Eind feb met t-mobiele (dus t-black) en begin april geswitched naar Tele2 (welke maar het eerst geleverd gaat worden)

GiftedGerry

• Gommpie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 21:29

Gommpie

Jos_de_Zwerver

Kreeg je dit mailtje zomaar of heb dit gevraagd?

Ik heb net namelijk wel een smsje van tele2 ontvangen, btw 4 maart, zilver, bij gsmwijzer besteld...

[ Voor 17% gewijzigd door Gommpie op 17-04-2013 14:21 ]

• Santoryu
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-12 09:53
Gelijk maar ff studentmobiel gemiald hoe dit nou zit met tmobile toestellen :P
kan nog wel even duren, mijn ervaring met studentmobiel dat ze pas in de avond hun mail vaak beantwoorden of de dag erna

• GiftedGerry
Gommpie schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:20:
[...]

Kreeg je dit mailtje zomaar of heb dit gevraagd?

Ik heb net namelijk wel een smsje van tele2 ontvangen, btw 4 maart, zilver, bij gsmwijzer besteld...
Via twitter

GiftedGerry

• Zeemon123
GSMWijzer/Studentmobiel kan nu enorme lading mentions verwachten :+

[ Voor 3% gewijzigd door Zeemon123 op 17-04-2013 14:26 ]

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-12 10:58
Foutje

[ Voor 97% gewijzigd door luccie op 17-04-2013 14:28 ]

• Zeemon123
GiftedGerry schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:17:
[...]

Eind feb met t-mobiele (dus t-black) en begin april geswitched naar Tele2 (welke maar het eerst geleverd gaat worden)
Betekend dus ook dat je een niet t-mobile krijgt en ik gok... zilver? :P

• GiftedGerry
Zeemon123 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:28:
[...]

Betekend dus ook dat je een niet t-mobile krijgt en ik gok... zilver? :P
Daar ga ik wel van uit ;)

GiftedGerry

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Vreemd dat ze jou vertellen dat ze al een voorraad hebben. Zojuist mycom gemaild en kreeg 5 min later deze reactie :

De opgegeven leverdatum is de datum die wij van onze leverancier doorkrijgen, het is inderdaad zo dat de leverancier de levering tussentijds kan bijstellen.
Wij kunnen dus helaas nooit 100% garanderen dat een product op de genoemde datum geleverd wordt.

Vooralsnog verwachten wij de HTC One op 18-04-2013 in ons magazijn binnen te krijgen.

Excuus voor het ongemak.

Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-12 21:16
Volgens de mycom.nl, heb ik vrijdag de zwarte versie in huis als ik vandaag bestel :) lijkt me niet erg betrouwbaar.

• Epsi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 14:24
Zojuist even in Zwolle de Belcompany binnen gewandeld. Stond er toevallig een vertegenwoordiger van HTC met het personeel te praten, en de ONE te showen. Mocht er even mee spelen en ik kreeg tevens een HTC usb stick voor het wachten, haha.

Volgens de vertegenwoordiger worden eind deze week, begin volgende week de eerste zendingen richting de leveranciers c.q. winkels verstuurd. Hij zelf liep nog met een pre-production model, en dat was aan de naden wel te zien. De modellen die uitgeleverd gaan worden, zullen op dit punt + camera etc. verbeterd moeten zijn, maar dat was al bekend.

• valeer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-06 10:11
Net belsimpel gesproken en die kon mij vertellen dat idd eind deze week begin volgende week de toestellen binnen komen. Kon me alleen niet vertellen of ik bij de eerste batch zou zitten. Heb een zilveren besteld op 20-02! Mag toch hopen van wel!

• Santoryu
voor de mensen die bij studentmobiel t-mobile hebben besteld moeten helaas nog wel een weekje wachten net een tweet gekregen van studentmobiel twitter: Goedemiddag, dank voor je bericht. Wij hopen de T-Mobile versie(silver) in de loop van volgende week op voorraad te krijgen

• GiftedGerry
Santoryu schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:58:
voor de mensen die bij studentmobiel t-mobile hebben besteld moeten helaas nog wel een weekje wachten net een tweet gekregen van studentmobiel twitter: Goedemiddag, dank voor je bericht. Wij hopen de T-Mobile versie(silver) in de loop van volgende week op voorraad te krijgen
Blij dat ik geswitched ben >:)

GiftedGerry

• Ippe Ziepe

Ippe Ziepe

@ippeziepe

valeer schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:52:
Net belsimpel gesproken en die kon mij vertellen dat idd eind deze week begin volgende week de toestellen binnen komen. Kon me alleen niet vertellen of ik bij de eerste batch zou zitten. Heb een zilveren besteld op 20-02! Mag toch hopen van wel!
Kon het niet laten: je gaat hem over drie dagen bestellen en je hoopt hem de eerste batch te hebben...? oOo

Hmmm... toen ik dit tikte stond er toch echt 20-04... Anyway, carry on!

[ Voor 7% gewijzigd door Ippe Ziepe op 17-04-2013 15:00 ]

Verwijderd

Ippe Ziepe schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:59:
[...]

Kon het niet laten: je gaat hem over drie dagen bestellen en je hoopt hem de eerste batch te hebben...? oOo
Eerst goed lezen :)

Verwijderd

Ruffzz schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:33:
[...]
Vreemd dat ze jou vertellen dat ze al een voorraad hebben. Zojuist mycom gemaild en kreeg 5 min later deze reactie :

De opgegeven leverdatum is de datum die wij van onze leverancier doorkrijgen, het is inderdaad zo dat de leverancier de levering tussentijds kan bijstellen.
Wij kunnen dus helaas nooit 100% garanderen dat een product op de genoemde datum geleverd wordt.

Vooralsnog verwachten wij de HTC One op 18-04-2013 in ons magazijn binnen te krijgen.

Excuus voor het ongemak.

Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,
Geen enkele winkel/webshop heeft nog voorraad gehad dus mycom inderdaad ook niet.

• Santoryu
hij had eerst 20-04 geschreven, Ninja edit! :+

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-12 17:47
Ook ik heb een reactie van studentmobiel:
Hartelijk dank voor uw e-mail.

Op dit moment is het helaas nog niet duidelijk wanneer wij de T-Mobile versies van de toestellen ontvangen. Wij verwachten een aantal zilveren toestellen vrijdag/maandag maar daar zal T-Mobile niet tussen zitten. Houdt u daarom rekening met een aantal weken.
Dan zal het abonnement aangevraagd worden en kan het abonnement bij T-Mobile aangevraagd worden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
15 maart een zwarte One besteld icm een T-Mobile abbo

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

• ronneman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-12 20:47
Bedankt voor uw e-mail aan belsimpel.nl

Mijn collega's van de inkoop afdeling geven aan dat in de loop van de volgende week de eerste toestellen aan klanten uitgeleverd kunnen worden. Het is echter nog niet mogelijk om dit te garanderen, we weten namelijk nog niet hoeveel toestellen we zullen gaan ontvangen.

Hoe vervelend het ook is, op dit moment moet ik u echt nog even vragen om geduld te hebben. Wanneer de toestellen in Nederland uit te leveren zijn dan zal ook Belsimpel de toestellen hebben liggen!
Zilveren op 25-feb besteld.

• Choasmarkk
Als ze 18-4 binnen hebben is de volgende dag toch in de winkel geleverd? O+

• valeer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-06 10:11
Ippe Ziepe schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:59:
[...]

Hmmm... toen ik dit tikte stond er toch echt 20-04... Anyway, carry on!
:+

• Santoryu
EzMe schreef op woensdag 17 april 2013 @ 15:08:
Ook ik heb een reactie van studentmobiel:

[...]

15 maart een zwarte One besteld icm een T-Mobile abbo
een aantal weken O.O hoop dat dat alleen voor de zwarte geld dan. heel leuk dat ik mijn nokia 920 heb kunnen verkopen maar ik zit dus nu al een paar weken met me nood mobiel te doen... een oude opgegeten bb die hele tijd vast loopt |:(

• legioen12
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-02-2022
Deze mail kreeg ik net

U ontvangt dit bericht naar aanleiding van uw bestelling van de HTC One. Helaas is de levertijd van dit toestel meerdere malen uitgesteld.

Eerste levering (Silver); verwacht vrijdag voorradig
De eerste levering van de HTC One betreft de silver variant en wordt vrijdag aanstaande verwacht. Wij verwachten hierbij een groot deel van de pre-orders te kunnen uitleveren. Zodra wij de toestellen ontvangen en deze zijn goedgekeurd zullen wij deze direct aan u uitleveren. Wij leveren uit op basis van ons FIFO-policy (first in, first out).

Zwarte versie vertraagd
Helaas wordt de zwarte editie van de HTC One pas over twee weken verwacht. Indien u het toestel eerder wenst te ontvangen dan bieden wij u de mogelijkheid de versie voorkeur aan te passen naar de kleur silver. Indien u hier gebruik van wilt maken dan kunt u dit doorgeven aan onze klantenservice door te reageren op deze mail.

Verzending
U ontvangt van ons een e-mail op het moment dat uw zending is verwerkt en wordt verzonden. Over het algemeen wordt het pakket vervolgens de volgende werkdag bij u geleverd (u vindt in de e-mail een barcode om uw zending te volgen in het PostNL verzendtraject).

Namens HTC excuses voor de vertraging en het eventuele ongemak.

Met vriendelijke groet,

• Zeemon123
Twee weken? Ik ga in winterslaap.

Enige hoop op eerder is dat de T-Black eerder komt dan de gewone black, en ik vrees juist het omgekeerde.

• Gommpie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 21:29

Gommpie

Jos_de_Zwerver

legioen12 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 15:43:
Deze mail kreeg ik net

U ontvangt dit bericht naar aanleiding van uw bestelling van de HTC One. Helaas is de levertijd van dit toestel meerdere malen uitgesteld.

Eerste levering (Silver); verwacht vrijdag voorradig
De eerste levering van de HTC One betreft de silver variant en wordt vrijdag aanstaande verwacht. Wij verwachten hierbij een groot deel van de pre-orders te kunnen uitleveren. Zodra wij de toestellen ontvangen en deze zijn goedgekeurd zullen wij deze direct aan u uitleveren. Wij leveren uit op basis van ons FIFO-policy (first in, first out).

Zwarte versie vertraagd
Helaas wordt de zwarte editie van de HTC One pas over twee weken verwacht. Indien u het toestel eerder wenst te ontvangen dan bieden wij u de mogelijkheid de versie voorkeur aan te passen naar de kleur silver. Indien u hier gebruik van wilt maken dan kunt u dit doorgeven aan onze klantenservice door te reageren op deze mail.

Verzending
U ontvangt van ons een e-mail op het moment dat uw zending is verwerkt en wordt verzonden. Over het algemeen wordt het pakket vervolgens de volgende werkdag bij u geleverd (u vindt in de e-mail een barcode om uw zending te volgen in het PostNL verzendtraject).

Namens HTC excuses voor de vertraging en het eventuele ongemak.

Met vriendelijke groet,
Dit geldt dus ook voor GSMWijzer, kreeg net exact hetzelfde mailtje.

• Koning0313
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-03-2024
Dat is goed nieuws! HTC is in ieder geval wakker lol. iemand al informatie over Hi?

• Replar
Wel van Vodafone!
Update:

Aanstaande maandag krijgen we de eerst batch toestellen binnen! De verwachting is dus dat we de dagen erna direct kunnen beginnen met de leveringen. Daarnaast ligt het toestel vanaf woensdag in de Vodafone winkels.

Laat ons even iets weten zodra de toestellen zijn afgeleverd
http://forum.vodafone.nl/...HTC-One/td-p/57720/page/3

• Donstil
  • Niet online
Shit he, GSMEasy heeft de status veranderd naar week 18 :(
Lijken dus niet bij de eerste batch te zitten. Best raar voor een bedrijf wat wel mee doet aan de MediaLink actie.
Santoryu schreef op woensdag 17 april 2013 @ 15:40:
[...]

een aantal weken O.O hoop dat dat alleen voor de zwarte geld dan. heel leuk dat ik mijn nokia 920 heb kunnen verkopen maar ik zit dus nu al een paar weken met me nood mobiel te doen... een oude opgegeten bb die hele tijd vast loopt |:(
Wat heb je daar nog voor gekregen als ik vragen mag? Ik heb nu een Witte 920 welke ik ga vervangen voor een One maar heb geen idee waar ik de 920 voor kan verkopen.

(Ding is erg netjes, helemaal compleet, garantie enz)

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 17-04-2013 16:12 ]

• Koning0313
Hoppa hij is er dus gewoon volgende week! :) ik heb er iig vertrouwen in

• Koning0313
opvallend genoeg heeft Hi trouwens 3000 black en 3000 silver versies besteld bij HTC. ik had toch ECHT meer zilveren verwacht. maargoed. beter zo

• Santoryu
Donstil schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:11:
Shit he, GSMEasy heeft de status veranderd naar week 18 :(
Lijken dus niet bij de eerste batch te zitten. Best raar voor een bedrijf wat wel mee doet aan de MediaLink actie.

[...]

Wat heb je daar nog voor gekregen als ik vragen mag? Ik heb nu een Witte 920 welke ik ga vervangen voor een One maar heb geen idee waar ik de 920 voor kan verkopen.

(Ding is erg netjes, helemaal compleet, garantie enz)
Van mij was ook nog erg netjes , heb hem voor 350 kunnen verkopen maar ik had een zwarte, kreeg een paar keer wel de mail voorbij dat als het een andere kleur zou zijn iets hoger had kunnen zijn.

• Kleinebehuizing.nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-01 10:52

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

antwoorden Salesmanager:

Uitstel van de medialink actie lijkt op z'n plaats?
'Weet ik niet, lijkt me wel. Op=op is gewoon een slogan, er zijn genoeg van die dingen. De datum die gehanteerd wordt is gewoon de datum die op je aankoopbewijs staat. Geen verschil in pre-orders of productienummers"

Wanneer komt de zwarte?
"weet ik niet, later dan de zilveren" in ieder geval eindelijk eens een eerlijk antwoord! ;)

Wie krijgen er nou als eerst?
"Met name eerst de webwinkels die echt gewerkt hebben met het pre-order systeem. (coolbue, bol.com, enz.) Die krijgen de eerste levering eind deze week. Winkels uit de straat zoals The Phonehouse of BelCompany die gewoon een papiertje hebben liggen met 'wie als eerst te bellen' moeten wachten tot week 17/18 voor de eerste levering. Met providers zijn (commerciele) afspraken over de leveringen. Die zijn natuurlijk voorzien van én winkels én webordersystemen."

Gaat samsung nou gewoon over jullie heen straks?
"Met hun zekere releasedatum komen we heel dicht bij elkaar, maar wij hebben bewust ons marketingbudget bijgesteld en we hebben het voordeel dat we richting het hoogtepunt van de UEFA finales gaan waar wij exposure hebben. Hier nog een mooi voorbeeld btw om even een verschil te laten zien ;)"

Het kan altijd beter of meer..

• Dreabe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-10 17:09
Er komen nu veel berichten binnen van leveranciers, webwinkels, providers, etc. Als ik alle geruchten en berichten opsom dan lijkt het volgende het geval te zijn:

Zilvere versie:

1ste batch - klein gedeelte v/d webwinkels: eind week 16
1ste batch - overige deel v/d webwinkels en mobiele providers: begin week 17
2de batch - aantal webwinkels: eind week 17

(Huidige weeknummer: 16)

Wat betreft de zwarte versie is er nog niet veel duidelijk; behalve dat deze vertraagd is.
Pagina: 1 ... 50 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.