Verwijderd

Ik zie trouwens allemaal aanbiedingen van t-mobile ed. voorbij komen. Volgens mij heeft Tele2 toch echt de beste aanbieding (via Coolblue). Tele2 Smartmix 450 belminuten / sms + 1500MB (14.4mbps) a 55 euro per maand met 95 euro bijbetalen. Kom je totaal op 755 euro bij een 1-jarig abonnement en een fikse bundel. Zeker voor de mensen die niet van 2-jarige abonnementen houden :]

EDIT: Inmiddels moet je 122 euro ipv 95 bijbetalen zie ik.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2013 17:32 ]

• koeninator
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Ja het topic zou kleiner geweest zijn, maar nogmaals: dit zaniken helpt niks, ik vind het ook vervelend, ik loop nu met een Symbian 1.0 telefoon (oke da's wat overdreven) maar we kunnen niks anders doen dan wachten.

Aangezien mid-mei als (voor zover bekend) "laatste" datum is genoemd, kun je van eind mei wel uitgaan dat we allemaal ons prachtig stuk aluminium binnen hebben.

Het gaat mij meer om het constant plaatsen van valse/onbetrouwbare hoop. Dan geven ze de leveranciers weer de schuld, dan weer de verkopers, het maakt niet uit, we willen allemaal hetzelfde: dat ding zo snel mogelijk bij ons in huis. Je kunt er niks aan veranderen, zo wel, ga dan niet hier op dit forum zitten en zorg dat we verblijd worden met een vierkant doosje met ronde hoeken waar een groot HTC logo op staat.

Verwijderd

koeninator schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:31:
Ja het topic zou kleiner geweest zijn, maar nogmaals: dit zaniken helpt niks, ik vind het ook vervelend, ik loop nu met een Symbian 1.0 telefoon (oke da's wat overdreven) maar we kunnen niks anders doen dan wachten.

Aangezien mid-mei als (voor zover bekend) "laatste" datum is genoemd, kun je van eind mei wel uitgaan dat we allemaal ons prachtig stuk aluminium binnen hebben.

Het gaat mij meer om het constant plaatsen van valse/onbetrouwbare hoop. Dan geven ze de leveranciers weer de schuld, dan weer de verkopers, het maakt niet uit, we willen allemaal hetzelfde: dat ding zo snel mogelijk bij ons in huis. Je kunt er niks aan veranderen, zo wel, ga dan niet hier op dit forum zitten en zorg dat we verblijd worden met een vierkant doosje met ronde hoeken waar een groot HTC logo op staat.
De leveranciers zijn de grote schuldigen imo, zij geven de data.

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:56
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:33:
[...]

En die verzinnen ze zelf....

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• koeninator
[...]

Agreed, die data blijken dus onbetrouwbaar: ga dan niet elke schatting posten, want de kans is hoog dat ook die data onbetrouwbaar zijn. Daarom mijn punt: wacht het gewoon lekker uit.

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-11 17:34

wootah

They see me trollin'

[...]

Nou je moet het ff redeneren als een flow he:
HTC geeft data aan de leveranciers
leveranciers geven data aan de winkels
En af en toe doet HTC dat ook direct naar de winkels blijkbaar (uit voorgaande posts).

HTC, ongeacht of ze niet genoeg kunnen produceren hadden er wat handiger met de data om kunnen gaan.

Daar gaat het nu allemaal niet om gelukkig, als we het nu echt mogen geloven dan gaan deze week al heel langzaam wat telefoons uitgedeeld worden. Nu alleen nog hopen dat ik er ook bij zit ;)

Verwijderd

wootah schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:37:
[...]

Nou je moet het ff redeneren als een flow he:
HTC geeft data aan de leveranciers
leveranciers geven data aan de winkels
En af en toe doet HTC dat ook direct naar de winkels blijkbaar (uit voorgaande posts).

HTC, ongeacht of ze niet genoeg kunnen produceren hadden er wat handiger met de data om kunnen gaan.

Daar gaat het nu allemaal niet om gelukkig, als we het nu echt mogen geloven dan gaan deze week al heel langzaam wat telefoons uitgedeeld worden. Nu alleen nog hopen dat ik er ook bij zit ;)
Ja ik bedoelde eigenlijk HTC dus, slecht verwoord

• Thugg
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-12 20:32
Wat moeten we dan in dit topic? :P
Zelf ga ik volgende week ook een HTC One bestellen, en ik wil wel een beetje weten waar ik hem het snelst binnen heb. Dan is zo'n topic perfect :)

• koeninator
Precies. Hopen is het meeste dat we kunnen doen. Al die data geeft alleen maar meer onrustigheid.

• Kleinebehuizing.nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-01 10:52

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

geduld is een schone zaak 8)

sent from my HTC One

Het kan altijd beter of meer..

• martcor
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-12 13:58
Kleinebehuizing.nl schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:40:
geduld is een schone zaak 8)

sent from my HTC One
vooral dat laatste he. jaloers :)

MJ

Verwijderd

Btw mensen die zeuren dat het de schuld is van de shops (hier gelukkig niet veel) snappen niet hoe pre orders werken, als verkoper weet je bijna net zo weinig als consument.

• Kleinebehuizing.nl

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:41:
Btw mensen die zeuren dat het de schuld is van de shops (hier gelukkig niet veel) snappen niet hoe pre orders werken, als verkoper weet je bijna net zo weinig als consument.
Amen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:30:
Ik zie trouwens allemaal aanbiedingen van t-mobile ed. voorbij komen. Volgens mij heeft Tele2 toch echt de beste aanbieding (via Coolblue). Tele2 Smartmix 450 belminuten / sms + 1500MB (14.4mbps) a 55 euro per maand met 95 euro bijbetalen. Kom je totaal op 755 euro bij een 1-jarig abonnement en een fikse bundel. Zeker voor de mensen die niet van 2-jarige abonnementen houden :]

Bij Tele2 betaal je altijd per minuut.
Bij T-Mobile I-smart betaal je eerst een volle minuut en daarna per seconde

• koeninator
Thugg schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:38:
Wat moeten we dan in dit topic? :P
Zelf ga ik volgende week ook een HTC One bestellen, en ik wil wel een beetje weten waar ik hem het snelst binnen heb. Dan is zo'n topic perfect :)
Dit topic is hier inderdaad voor, maar de levertijden zijn, nogmaals, erg....ongeloofwaardig. Voor iemand die hier voor het eerst komt is het erg ingewikkeld als hij/zij zoveel verschillende data ziet. Daarom moeten we de "levertijden" gewoon op z.s.m. zetten, niet alleen op dit topic zelf maar ook in onze gedachten, om teleurstelling te voorkomen.

Waar je hem het snelst binnen hebt? Bestellen uit Duitsland, waar er vanmiddag een kleine voorraad was. Amazon blijkt geregeld nieuwe ladingen (met ladingen bedoel ik hooguit 25 stuks) binnen te krijgen, als je op tijd ben kan je geluk hebben. Nadeel is natuurlijk dat je geen 100% zekerheid hebt over de support.

• StupidMonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:42
Replay256 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:41:
Nou mensen ik wil jullie niet lekker maken, kreeg net mailtje Saturn te horen dat ik mijn zwarte HTC kan ophalen. Heb nu ongeveer 3a4 weken de zilvere gehad deze gaat nu naar mijn broertje.

Sehr geehrter Herr …………..
vielen Dank für Ihre Bestellung vom 10.04.2013 bei Saturn online.
Ihre Ware mit der Bestellnummer …………. ist heute in Ihrem Saturn Markt eingetroffen. Enthält Ihre Bestellung mehrere Artikel kann es zu einer Teillieferung kommen. Folgende Artikel aus Ihrer Bestellung liegen für Sie zur Abholung bereit:
Menge: Artikelnummer: Bezeichnung: Einzel Preis: Summe:
1 UNDEFINED Shipping Costs 0,00 EUR 0,00 EUR
1 ……………… HTC One Schwarz 599,00 EUR 599,00 EUR
Versandkosten 0,00 EUR
Enthaltene MwSt. 95,64 EUR

Rechnungssumme 599,00 EUR

Wel ruzie met mijn vriendin waarom ik zo nodig en andere telefoon moet. Maar 5 dagen stilte thuis is ook lekker...kan ik verder met de HTC spellen.. :)
Vreemd, ik heb 26 maart besteld, ook zwart. En ik kreeg vandaag een mail dat mijn levering in week 18 verwacht kan worden... Eens even achteraan mailen hoe het kan dat iemand later besteld en hem eerder heeft :?.

i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb

• Golf2vr6
StupidMonkey schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:52:
[...]

Vreemd, ik heb 26 maart besteld, ook zwart. En ik kreeg vandaag een mail dat mijn levering in week 18 verwacht kan worden... Eens even achteraan mailen hoe het kan dat iemand later besteld en hem eerder heeft :?.
Andere vestiging...

Verwijderd

We mogen toch best ons ongenoegen uiten? We betalen grof geld voor deze telefoon. Daarnaast wachten op een product wat er eigenlijk allang had moeten zijn is het vervelendst. Ook is niks duidelijk omdat de interne communicatie van HTC nergens op lijkt, niemand heeft een duidelijk antwoord (zelfs HTC Nederland niet). Waarom een pre-order actie houden terwijl het niet eens haalbaar is, wat is het nut er dan nog van? Uitstel, uitstel en nog is uitstel is het enige wat we horen...

• StupidMonkey
Online?

• Rabbitto
  • Laatst online: 26-12 21:30
Maakt toch niets uit? Omdat je online besteld bij 1 website betekent niet dat er geen 40 filialen achter kunnen zitten over heel de wereld in sommige gevallen.

• StupidMonkey
:*)
Rabbitto schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 18:11:
[...]

Maakt toch niets uit? Omdat je online besteld bij 1 website betekent niet dat er geen 40 filialen achter kunnen zitten over heel de wereld in sommige gevallen.
Maar als beiden online besteld hebben, wat notabene in de mail zelf nogmaals bevestigd staat, dan val je toch onder de online orders en niet lokale winkelbestellingen? Of mis ik iets?

• Boskoe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-12 12:51

• Obviously
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 14:43
Nu gaan we zeuren over mensen die zeuren. Het is ver gekomen.

Zeurception.

en nu ben ik aan het zeuren over mensen die zeuren over mensen die zeuren

[ Voor 37% gewijzigd door Obviously op 16-04-2013 18:28 ]

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:15
offtopic:
Ha wie ben jij?

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-12 18:31
Modbreak:Houd het on-topic, slow chat staan we niet toe! post on-topic of post niet!

Cogitationis poenam nemo patitur

• fideba
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:25
Gisterenmorgen besteld op Amazon.de, en "Versandt". _/-\o_

16. April 2013 17:22 Bruxelles BE Lieferung hat das Logistikzentrum verlassen und ist unterwegs.

Da's de eerste regel in de verzendingshistoriek. Lijkt erop dat de One verstuurd wordt vanuit Brussel... Er zijn er dus wel in België 8)7

• BlooDbeak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 14:02
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:30:

Ik heb hem bij T-Mobile in combinatie met iSmart 200 besteld voor 36,50€ per maand + 99,50€ bijbetalen.

Edit: Het gaat bij mij wel het verlengen van contract en daardoor krijg ik 5 of 6 euro korting per maand.

[ Voor 7% gewijzigd door BlooDbeak op 16-04-2013 18:52 ]

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-12 14:42

Metian

Snert is vies

Replay256 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:41:
Nou mensen ik wil jullie niet lekker maken, kreeg net mailtje Saturn te horen dat ik mijn zwarte HTC kan ophalen. Heb nu ongeveer 3a4 weken de zilvere gehad deze gaat nu naar mijn broertje.

Sehr geehrter Herr …………..
vielen Dank für Ihre Bestellung vom 10.04.2013 bei Saturn online.
Ihre Ware mit der Bestellnummer …………. ist heute in Ihrem Saturn Markt eingetroffen. Enthält Ihre Bestellung mehrere Artikel kann es zu einer Teillieferung kommen. Folgende Artikel aus Ihrer Bestellung liegen für Sie zur Abholung bereit:
Menge: Artikelnummer: Bezeichnung: Einzel Preis: Summe:
1 UNDEFINED Shipping Costs 0,00 EUR 0,00 EUR
1 ……………… HTC One Schwarz 599,00 EUR 599,00 EUR
Versandkosten 0,00 EUR
Enthaltene MwSt. 95,64 EUR

Rechnungssumme 599,00 EUR

Wel ruzie met mijn vriendin waarom ik zo nodig en andere telefoon moet. Maar 5 dagen stilte thuis is ook lekker...kan ik verder met de HTC spellen.. :)
Hier zat ik nou op te wachten, iemand die een zwarte versie kan ophalen. Veel mensen hebben het telkens over de zilveren, maar ik wil juist zwart. Goed nieuws dat die dus ook de winkels uit gaat. _/-\o_

Rupsen, Rapsen.

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
StupidMonkey schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:52:
[...]

Misschien heeft het met je nick name te maken :) grapje.. meest irritante is wegens werk pas volgende week vrijdag de HTC kan ophalen, terwijl ik nu in duitsland ben, geduld is een schone zaak...heb iets om naar uit te kijken..

• Koning0313
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-03-2024
Zojuist op facebook contact gehad met HTC. Ze vertelde mij dat de one in meer de 85 landen gereleased zal worden. Erg leuk, maar daar heb ik als inwoner van 1 land niet veel info aan. Verder vertelde ze me dat ik voor meer info over leverbaarheid bij de ''local retailers'' moet wezen. Eeeeeeeennnnn de circel is weer rond -_-

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10 17:24
Ik heb een afhaalbericht voor een zilveren HTC One bij de mediamarkt in Duitsland.

Ihr gewählter Markt zur Abholung:
Media Markt Mönchengladbach
Breitenbachstraße 50
41065 Mönchengladbach

Tel.: +49 (2161) 4950-0
E-Mail: mm.moenchengladbach.kundenhotline@media-saturn.com

Kan ik hier iemand blij mee maken? Heb mijn HTC One vorige week al bij de Saturn opgehaald. Zo niet dan ga ik annuleren.

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:15
Koning0313 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 19:30:
Zojuist op facebook contact gehad met HTC. Ze vertelde mij dat de one in meer de 85 landen gereleased zal worden. Erg leuk, maar daar heb ik als inwoner van 1 land niet veel info aan. Verder vertelde ze me dat ik voor meer info over leverbaarheid bij de ''local retailers'' moet wezen. Eeeeeeeennnnn de circel is weer rond -_-
Wacht het weekend nou even af, als Coolblue eenmaal begint met uitleveren dan zal de rest spoedig volgen

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-12 17:42
Weet iemand al iets hoe het zit bij belsimpel? Aangezien Coolblue wel al geleverd gaat krijgen?

• StupidMonkey
Replay256 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 19:24:
[...]

Misschien heeft het met je nick name te maken :) grapje.. meest irritante is wegens werk pas volgende week vrijdag de HTC kan ophalen, terwijl ik nu in duitsland ben, geduld is een schone zaak...heb iets om naar uit te kijken..
Je dacht toch niet echt dat ik onder die naam bestel.... :P ;)
Ah well, in ieder geval nu nog maar 2,5 week wachten tot ik hem kan ophalen in Kleef :).

• Choasmarkk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-12 22:01
sohus schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 19:32:
Ik heb een afhaalbericht voor een zilveren HTC One bij de mediamarkt in Duitsland.

Ihr gewählter Markt zur Abholung:
Media Markt Mönchengladbach
Breitenbachstraße 50
41065 Mönchengladbach

Tel.: +49 (2161) 4950-0
E-Mail: mm.moenchengladbach.kundenhotline@media-saturn.com

Kan ik hier iemand blij mee maken? Heb mijn HTC One vorige week al bij de Saturn opgehaald. Zo niet dan ga ik annuleren.
Mij kan je daar blij mee maken. Maar ik kan hem niet ophalen :/

• InxidiousX
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-07-2024
fideba schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 18:47:
Gisterenmorgen besteld op Amazon.de, en "Versandt". _/-\o_

16. April 2013 17:22 Bruxelles BE Lieferung hat das Logistikzentrum verlassen und ist unterwegs.

Da's de eerste regel in de verzendingshistoriek. Lijkt erop dat de One verstuurd wordt vanuit Brussel... Er zijn er dus wel in België 8)7
Hier zelfde verhaal, maar dan vanuit Nederland. De zending komt vanaf Amazon in Amsterdam. Gister besteld morgen binnen! :)

• O.mar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-08 18:18
Chaosmark mij kan je eventueel wel blij maken!

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-12 00:02
Ik heb mijn zilveren voor een zwarte laten veranderen bij belsimpel. Order opnieuw, dus weer onderaan de lijst. Medewerker zei van niet, maar ik geloof hem niet :) Genoeg gewacht, nu maakt het mij allemaal niet zo uit. Beter de kleur die ik mooi vind dan zo snel mogelijk een one in bezit.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
jwakie schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 19:59:
Ik heb mijn zilveren voor een zwarte laten veranderen bij belsimpel. Order opnieuw, dus weer onderaan de lijst. Medewerker zei van niet, maar ik geloof hem niet :) Genoeg gewacht, nu maakt het mij allemaal niet zo uit. Beter de kleur die ik mooi vind dan zo snel mogelijk een one in bezit.
Waarom zou je daar aan twijfelen?

Ik heb het ook nagevraagd bij de shop waar ik had besteld. Toen ik vroeg of ik dan mijn plek in de wachtrij zou verspillen reageerde ze "Absoluut niet!!!". Nou dat geloof ik dan wel als ze het zo stellig beweren.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 20:15:
[...]

Waarom zou je daar aan twijfelen?

Ik heb het ook nagevraagd bij de shop waar ik had besteld. Toen ik vroeg of ik dan mijn plek in de wachtrij zou verspillen reageerde ze "Absoluut niet!!!". Nou dat geloof ik dan wel als ze het zo stellig beweren.
Omdat dat bij veel shops wel zo is.

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 20:18:
[...]

Omdat dat bij veel shops wel zo is.
ze hebben expliciet aangegeven dat het bij zijn order niet gebeurt dus dan is twijfelen overbodig.

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-12 09:56
Donstil schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 20:51:
[...]

ze hebben expliciet aangegeven dat het bij zijn order niet gebeurt dus dan is twijfelen overbodig.
Hangt er vanaf hoe goed je van vertrouwen bent >:)

Verwijderd

Heb gisteren ook een mailtje van Coolblue gekregen dat ze vrijdag de eerste levering binnenkrijgen.
Hopen dat ik daarbij zit, pre-order staat al vanaf 17-03, cadeautje voor mezelf omdat ik 20 ben geworden :P

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-12 00:27
Het zal zeker interessant zijn hoeveel er bij de eerste lading zilveren zitten. Ik vraag me af of ze überhaupt alle vooruitbestellingen van februari kunnen honoreren op 20-4.

Ikzelf ga in ieder geval toch maar hopen op de levering van m'n zwarte, volgende week, hoe onrealistisch het eigenlijk mag zijn.

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
M-en-M schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 21:09:
Het zal zeker interessant zijn hoeveel er bij de eerste lading zilveren zitten. Ik vraag me af of ze überhaupt alle vooruitbestellingen van februari kunnen honoreren op 20-4.
Dat vragen ze zich bij coolblue zelf nu ook af denk ik :+

Maar in elk geval goed dat de leveringen nu ook in Nederland beginnen.

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 21:01:
Heb gisteren ook een mailtje van Coolblue gekregen dat ze vrijdag de eerste levering binnenkrijgen.
Hopen dat ik daarbij zit, pre-order staat al vanaf 17-03, cadeautje voor mezelf omdat ik 20 ben geworden :P
Al? Dat is eerder Pas, mijn order staat sinds 23/2 dat is een Al ;)

Verwijderd

Ik zit in België en wij hebben vandaag doodleuk een mailtje gekregen (van coolblue) dat nederland voorrang krijgt (van HTC uit zogezegd). Ze hadden een shipment deze ochtend heb ik op twitter gezien. De belgische account zelfs. Vermoed dat die allemaal naar NL gegaan zijn. Jeej :)

Dus heb ik maar in duitsland besteld. Lang leven de eurozone!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 21:18:
[...]

Al? Dat is eerder Pas, mijn order staat sinds 23/2 dat is een Al ;)
jaja je hebt altijd baas boven baas he :P

Verwijderd

Clubbtraxx schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 20:56:
[...]

Hangt er vanaf hoe goed je van vertrouwen bent >:)
Donstil schreef op maandag 15 april 2013 @ 02:15:
Ach de wereld is geen eerlijke plek, er wordt zoveel geschoven binnen die pre-order wachtrijen.

Vroeger gewerkt in een shop met producten welke veel gepre-orderd werden (Games, consoles, hardware, enz) en dat ging altijd vanaf de lijst maar als er een Collega, vriend, familielid of een goeie klant aandiende kregen die toch echt voorrang.

Denken dat de pre-order lijst precies in volgorde afgewerkt zal worden lijkt me erg naïef, ook bij de HTC One zal dit echt niet anders zijn. Webshops zullen dit misschien naar buiten communiceren maar intern is dit wel anders.

• SebasFM
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-12 06:06

SebasFM

BOFH

Op twitter @HTC_NL lees ik zojuist dat de eerste pre-orders pas volgende week worden uitgeleverd:

We werken er op dit moment hard aan de HTC One zo snel mogelijk in handen van onze gebruikers te krijgen. De eerste pre-orders worden in de loop van volgende week uitgeleverd. De HTC One zal naar verwachting vanaf dat moment ook verkrijgbaar zijn.

• Daan1984
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-01 13:58
Ben achteraf erg blij dat ik naar Duitsland gereden ben..
Terwijl ik ermee bezig was vond ik het wel een beetje overdreven, maar als ik zie dat ik nu al 2 weken mijn One in de hand heb, terwijl anderen iedere keer hoop hebben bij iedere scheet die coolblue laat weten..

Erg blij dat ik 100km heen en terug op de bonnefooi gereden heb....

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-11 20:24
Donstil schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 20:51:
[...]

Vidn ik erg goedgelovig.. Op het moment dat ze zeggen dat je onderaan de lijst staat ga je mogelijk ergens anders shoppen. Op het moment dat ze zeggen dat je blijft staan maar je komt er door de leveringen achter dat het niet zo was zit je al zo lang te wachten dat je je order ook niet meer annuleerd omdat je dan ergens anders wel onderaan komt terwijl je bij dit bedrijf inmiddels weer redelijk bovenaan staat.

Verwijderd

Daan1984 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 21:29:
Ben achteraf erg blij dat ik naar Duitsland gereden ben..
Terwijl ik ermee bezig was vond ik het wel een beetje overdreven, maar als ik zie dat ik nu al 2 weken mijn One in de hand heb, terwijl anderen iedere keer hoop hebben bij iedere scheet die coolblue laat weten..

Erg blij dat ik 100km heen en terug op de bonnefooi gereden heb....
Het is maar waar je prioriteiten liggen..

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 21:40:
[...]

Het is maar waar je prioriteiten liggen..
Inderdaad, sommige mensen kunnen blijkbaar geen 4 weken geduld hebben voor een luxe product.
Zucht! ;w

^ Post is hierboven!

Verwijderd

En dan ook nog 100 km heen en terug ervoor reizen.... best triest :)

• Clubbtraxx
Nounou laat iedereen eens lekker in z'n waarde mannen.

Dat jullie het er niet voor over hebben is prima maar als iemand anders daar wel moeite en tijd in wilt steken is niks mis mee.

Zelf wacht ik (on)geduldig op mijn zwarte van CB sinds 27 Feb...

• Donstil
  • Niet online
Strunkie schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 21:42:
[...]

Inderdaad, sommige mensen kunnen blijkbaar geen 4 weken geduld hebben voor een luxe product.
Zucht! ;w
4 weken? Ik wacht er al bijna 8 inmiddels en het wordt steeds lastiger. Problemen van de eerste wereld zullen we maar zeggen.

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-12 22:23
InxidiousX schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 19:48:
[...]

Hier zelfde verhaal, maar dan vanuit Nederland. De zending komt vanaf Amazon in Amsterdam. Gister besteld morgen binnen! :)
Je hebt hem dus besteld bij amazon.de?

Nothing to see here!

• BB72
  • Nu online
SebasFM schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 21:29:
Op twitter @HTC_NL lees ik zojuist dat de eerste pre-orders pas volgende week worden uitgeleverd:

We werken er op dit moment hard aan de HTC One zo snel mogelijk in handen van onze gebruikers te krijgen. De eerste pre-orders worden in de loop van volgende week uitgeleverd. De HTC One zal naar verwachting vanaf dat moment ook verkrijgbaar zijn.
Die tekst copy/pasten ze al een week. Dus zouden ze dus week moeten uitleveren.

[ Voor 3% gewijzigd door BB72 op 16-04-2013 22:19 ]

• InxidiousX
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-07-2024
Rutix schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 21:52:
[...]

Je hebt hem dus besteld bij amazon.de?
Ja dat klopt, ik heb hem maandag besteld. 2 dagen later wordt hij geleverd, kunnen sommige Nederlandse webwinkels die normaal voorraad hebben nog een puntje aan zuigen :D

Verwijderd

Ik denk dat er zaterdag een heleboel blije tweakers bij de deur zitten als je de zilveren bij cb hebt besteld ;)

• deephallow1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 17:53
Allé, de S4 gaat ongeveer rond dezelfde tijd in Nederland beschikbaar zijn, als ze in België dezelfde datum hanteren, is dit dus 2 weken voor een GSM die anderhalve maand vroeger ging lanceren. Als ze dit in alle markten doen en onmiddelijk leverbaar zijn, is dit enorm slecht nieuws voor HTC ... want uiteindelijk zijn diegene die zeggen te wachten op de One, mensen die ermee bezig zijn. En dit is een enorme minderheid

Proficiat om al je voorsprong te verpesten HTC!

En zeg nu niet in andere landen, want zelfs in UK zijn er nog mensen die hem niet hebben, en DE is ook maar wisselvallig blijkbaar.

[ Voor 16% gewijzigd door deephallow1 op 16-04-2013 22:51 ]

• Clubbtraxx
deephallow1 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 22:50:

Ach wat voorsprong, mij maakt het niks uit, al was die hele S4 vandaag volop verkrijgbaar geweest.
Ik koop toch wel een One en geen S4, en andersom zal het niet veel anders zijn, de Samsung adepten wachten op hun S4 en die gaan geen One kopen ook al was ie vandaag te koop.

• Crew One
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Weet iemand of er nog andere buitenlandse webwinkels zijn die (goedkoop) de HTC One intracommunautair leveren? (Zoals handtec)

Amazon doet dat bijvoorbeeld niet.

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-12 23:10
deephallow1 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 22:50:
Allé, de S4 gaat ongeveer rond dezelfde tijd in Nederland beschikbaar zijn, als ze in België dezelfde datum hanteren, is dit dus 2 weken voor een GSM die anderhalve maand vroeger ging lanceren. Als ze dit in alle markten doen en onmiddelijk leverbaar zijn, is dit enorm slecht nieuws voor HTC ... want uiteindelijk zijn diegene die zeggen te wachten op de One, mensen die ermee bezig zijn. En dit is een enorme minderheid

En zeg nu niet in andere landen, want zelfs in UK zijn er nog mensen die hem niet hebben, en DE is ook maar wisselvallig blijkbaar.
Hoezo een gefrustreerd typetje? Alsof de Samsung garde een HTC koopt en andersom... 8)7

| Losing my religion |

Verwijderd

Opvallend is wel dat het S4 draadje maar 2 pagina's is en van de One 98

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 23:21:
Opvallend is wel dat het S4 draadje maar 2 pagina's is en van de One 98
Tsja, ik denk dat de meeste die-hard Samsung fans een beetje teleur gesteld zijn net als ik. Alweer plastic, het kiezen van een CPU van een andere fabrikant en weinig nieuwe GUI en case veranderingen. Iets waar Samsung eerst wel sterk in was.

Daarbij komt ook nog dat een deel van de Samsung gebruikers het zat is dat developers de middelvinger toegewezen krijgen.

Hopelijk wordt de HTC one de nieuwe HTC HD2 :)

[ Voor 3% gewijzigd door Strunkie op 16-04-2013 23:26 ]

^ Post is hierboven!

• Clubbtraxx
Crew One schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 23:05:
Weet iemand of er nog andere buitenlandse webwinkels zijn die (goedkoop) de HTC One intracommunautair leveren? (Zoals handtec)

Amazon doet dat bijvoorbeeld niet.
Je wilde een of twee procent BTW besparen? Zet toch geen zoden aan de dijk op 600 pleuro?

• Donstil
  • Niet online
Clubbtraxx schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 23:43:
[...]

Je wilde een of twee procent BTW besparen? Zet toch geen zoden aan de dijk op 600 pleuro?
Nou dat is toch snel een half kratje pils :)

• QkulleQ
  • Laatst online: 14-11 16:36
Let`s hope so ! vvv

Sent from my 2009 HTC HD2 running Android 4.1.2

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-12 01:09
6:30 am

We maken ons op voor weer een dag van bel rondes langs de telefoonboertjes en reageren op de vele tweets,twats en mailtjes en vervolgens op de vele interpretatie's van die berichten. Hiep hoi.
Bij wie gaan jullie beginnen ? :+

Spannend he !? :z

• c0de1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 19:21
maxers1973 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 06:45:

We maken ons op voor weer een dag van bel rondes langs de telefoonboertjes en reageren op de vele tweets,twats en mailtjes en vervolgens op de vele interpretatie's van die berichten. Hiep hoi.

Ik wacht rustig af, komt het niet volgende week dan de week erop...of die week erna >:)

• Rutix
Strunkie schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 23:25:
[...]

Tsja, ik denk dat de meeste die-hard Samsung fans een beetje teleur gesteld zijn net als ik. Alweer plastic, het kiezen van een CPU van een andere fabrikant en weinig nieuwe GUI en case veranderingen. Iets waar Samsung eerst wel sterk in was.

Daarbij komt ook nog dat een deel van de Samsung gebruikers het zat is dat developers de middelvinger toegewezen krijgen.

Inderdaad. Ik vind de Samsung S4 kwa uiterlijk echt lelijk vergeleken met de HTC One en vind ook jammer dat Samsung niet echt de ballen heeft gehad om te innoveren :). Dat laatste is denk ik maar een klein deel though. De meeste S3 gebruikers waren ook niet echt tweakers ;) maar het speelt inderdaad wel een rol bij de die-hard fans.

Nothing to see here!

• Furbz4300
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-06 17:51
Jammer, Ik heb mijn telefoon laten bestellen bij Typhone (nee ik had geen haast) maar ook zij hebben hem tot week 18 niet in huis, nog twee weken wachten voor mij

Corsair 500D - Core I7 3930K - MSI X79A-GD65 (8D) - 1 x MSI GTX1070 - Samsung EVO 940 500GB - OCZ Vertex 3 240GB - 16GB corsair vengeance - 4TB Western digital

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-12 23:13
Gisteren twee berichten via HTC en de Reginal Director van HTC:

Dit schrijft HTC Nederland gisteren op Twitter: "worden in de loop van volgende week uitgeleverd. De HTC One zal naar verwachting vanaf dat moment ook verkrijgbaar zijn."

Dit schrijft Regional Director Benelux van HTC, Mark Moons gisteren op Twitter: "De komende week krijgen de eerste NLers de #HTCOne in bezit. Sorry voor de vertraging, we werken hard... maar vraag is ongelooflijk hoog."

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

• t!n0
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-11 12:58
Een voordeel van alle vertraging is dat je hem straks mooi met een deel vakantiegeld kan betalen ;)

We moeten ergens positief blijven ;)

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-11 20:24
maxers1973 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 06:45:

Jup, het gevoel zit een beetje tussen sinterklaas, kerstavond en pasen in :+

• Crew One
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
darkpluisje schreef op woensdag 17 april 2013 @ 09:14:
[...]

Jup, het gevoel zit een beetje tussen sinterklaas, kerstavond en pasen in :+
Met het verschil dat je in ieder geval bij sinterklaas en kerst er vrij zeker van kan zijn dat je wél wat krijgt _O-

• Furbz4300
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-06 17:51
Crew One schreef op woensdag 17 april 2013 @ 09:16:
[...]

Met het verschil dat je in ieder geval bij sinterklaas en kerst er vrij zeker van kan zijn dat je wél wat krijgt _O-
{offtopic}
Dat ligt er maar net aan of je lief bent geweest. het enige wat ik altijd krijg met kerst is buikpijn van eten. Kan mij de laatste keer niet herinneren dat ik een telefoon heb gekregen ;)

{ontopic}
Met een beetje geluk volgende week van typhone en anders de week erna. ik vind het goed. zolang ik hem maar voor 2014 heb.

Corsair 500D - Core I7 3930K - MSI X79A-GD65 (8D) - 1 x MSI GTX1070 - Samsung EVO 940 500GB - OCZ Vertex 3 240GB - 16GB corsair vengeance - 4TB Western digital

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Tsja als de vraag te hoog is leveren we liever niets uit dan een paar ? :S :F

^ Post is hierboven!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-12 08:32
Ik heb zojuist mijn bestelling bij Expansys geannuleerd (bestelling een maand geleden geplaatst). Daar deden ze niet moeilijk over en de persoon aan de lijn vertelde me dat Expansys met HTC in een 'fiasco' was beland doordat HTC niet kan leveren.

Nog voor het telefoontje voorbij was had ik al een mailtje met bevestiging van annuleren. :)

Ik zie nu dat ik als T-mobile klant een mooie aanbieding bij hen kan krijgen. Ik denk dat ik daar maar voor kies.

Ook handiger als er wat met het toestel aan de hand is: dan kan ik gewoon in NL het toestel overhandigen voor reparatie/vervanging.

Dan gewoon maar even geduld hebben! :)

• Rutix
Strunkie schreef op woensdag 17 april 2013 @ 09:19:
[...]

Punt is een beetje dat de vertraging vooral te danken is aan dat HTC geen tier 1 afnemer meer was bij sommige onderdeel bedrijven waardoor er een vertraging is ontstaan.

Nothing to see here!

• fn9mm
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-11-2024
net bij amazon.de besteld
Lieferung: 25. April 2013 - 26. April 2013
eens kijken of ze dit kunnen waarmaken ...
geen zin om nog eens 4 weken te wachten op coolblue

• Golf2vr6
Strunkie schreef op woensdag 17 april 2013 @ 09:19:
[...]

Ja, want HTC levert alleen in/aan Nederland en Nederland is het introductie land he....

Sorry, maar misschien je iets meer verdiepen in het geheel kan geen kwaad.

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:04
Mijn bestelling van Amazon.de komt morgen binnen ( hoop ik).
Als ik morgen niks hoor van gsmwijzer dan annuleer ik mijn bestelling daar (28.02)

• gnu
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-08-2024

gnu

Met grote dank aan Google Translate gisteren toch ook maar bij Amazon.de besteld.
Verwachte verzenddatum is morgen, verwachte leverdatum 20 - 22 april.
Als het een beetje mee zit is ie er een dagje eerder aangezien ik hem op mijn werk laat bezorgen :).

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-12 08:10
Volgens mij heeft T-Mobile het voorlopig ook maar opgegeven..
Verwachte levertijd van circa 3 weken is nu veranderd in 5 weken.
De gene die willen verlengen bij T-Mobile doen er nu dus beter aan (zodra ie beetje beschikbaar komt) om in een provider onafhankelijke winkel de boel af te handelen volgens mij.

• Kleinebehuizing.nl

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Vandaag krijg ik bezoek van een van de Salesmanagers.. (hopelijk is die aankodiging betrouwbaarder dan de releasedatum)
Welke concrete vragen zal ik eens op hem afvuren?

Het enige wat ik van plan ben op z'n hart te drukken is dat ze voortaan gewoon maar moeten zeggen dat ze het niet weten ipv allerlei loze data te noemen.

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-12 16:01
Toch ben ik enigszins bang dat die 19/4 alleen maar genoemd wordt om weer even tijdelijk van het gemekker af te zijn...

• Vriezer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
Kleinebehuizing.nl schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:31:
Vandaag krijg ik bezoek van een van de Salesmanagers.. (hopelijk is die aankodiging betrouwbaarder dan de releasedatum)

Het enige wat ik van plan ben op z'n hart te drukken is dat ze voortaan gewoon maar moeten zeggen dat ze het niet weten ipv allerlei loze data te noemen.
is er een leveringsverschil tussen de zilveren en zwarte one. Zo ja; hoe zit dat met de medialink actie

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11 21:37

Gertjuhjan

Software Engineer

Vriezer schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:33:
[...]

is er een leveringsverschil tussen de zilveren en zwarte one. Zo ja; hoe zit dat met de medialink actie
Dat is al vaker gevraagd in dit topic en er zijn uitlopende antwoorden op.

Xbox: Gulpener88

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
Gertjuhjan schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:37:
[...]

Dat is al vaker gevraagd in dit topic en er zijn uitlopende antwoorden op.
Dan is het toch handig om te vragen...? :P

• Unst0pable
  • Laatst online: 09:05
Kleinebehuizing.nl schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:31:

Zou je kunnen vragen hoe de Medialink actie is opgebouwd, met name het op=op principe...

- Is dat op basis van je pre-order datum bij je provider?
- Is dat op basis van de datum met aanmelding met IMEI nummer op de speciale website

In het laatste geval, zouden dan niet alle pre-order precies tegelijkertijd uitgeleverd 'moeten' worden?
Dan zowel de zwarte als zilveren versie, als alle providers / resellers e.d.

• Drebeats
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-09 11:55
Ik zie net op typhone.nl dat de verwachte levering van week 15 naar week 18 is bijgeschaaft dus dat word nog minimaal 2 weken wachten jongens! :(

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-12 16:01
24 April is de HTC One in Amerika via T-mobile leverbaar... Mijn vertrouwen in HTC is inmiddels zo gezakt dat ik bang ben dat wij daar achteraan gaan komen.

• Drebeats
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-09 11:55
Replar schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:47:
24 April is de HTC One in Amerika via T-mobile leverbaar... Mijn vertrouwen in HTC is inmiddels zo gezakt dat ik bang ben dat wij daar achteraan gaan komen.
Op Coolblue staat inmiddels ook verwachte leveringsdatum 26 april dus ja volgende week vrijdag zijn wij pas aan de beurt.

• yannickie111
  • Laatst online: 15-12 11:38
Drebeats schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:50:
[...]

Op Coolblue staat inmiddels ook verwachte leveringsdatum 26 april dus ja volgende week vrijdag zijn wij pas aan de beurt.
Dat is de zwarte versie. De zilveren versie staat op 20 april. Ik hoop dat er dus echt wat gaat komen over een paar dagen!

• Kleinebehuizing.nl

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

vragen tot dusver aan salesmanager vandaag:

• is er een leveringsverschil tussen de zilveren en zwarte one. Zo ja; hoe zit dat met de medialink actie (is al heel veel over gezegd maargoed..)
• Zou je kunnen vragen hoe de Medialink actie is opgebouwd, met name het op=op principe...
- Is dat op basis van je pre-order datum bij je provider?
- Is dat op basis van de datum met aanmelding met IMEI nummer op de speciale website

[ Voor 4% gewijzigd door Kleinebehuizing.nl op 17-04-2013 11:02 ]

• ozzykillbirdy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-12 09:03
Weet iemand of de 64gb versie in Duitsland zilver te koop is en zoja, kan ik de NL taal daarop zetten?

• yannickie111
  • Laatst online: 15-12 11:38
ozzykillbirdy schreef op woensdag 17 april 2013 @ 11:01:
Weet iemand of de 64gb versie in Duitsland zilver te koop is en zoja, kan ik de NL taal daarop zetten?
64GB is tot nu toe alleen als een developer-edition in de VS....
Pagina: 1 ... 49 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.