• jurriewaal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-12 13:27
Voor eenieder die zit te wachten op een branded versie heeft van T-mobile via studentmobiel (ja niet iedereen heeft meteen 600-700 euri klaarliggen)

Via studentmobiel heb ik het volgende per mail ontvangen:

"Er is een kleine vertraging met de levering van de T-versie van het toestel. Het is nog niet geheel bekend wanneer wij deze toestellen zullen ontvangen, maar wij verwachten de toestellen volgende week te ontvangen."

Nog wel wat mitsen en maren dus... Ze lijken overigens wel te impliceren dat ze de gewone versie al hebben of snel verwachten, maar nog (langer) moeten wachten op de T-versie. Nu maar hopen dat volgende week gehaald wordt. Dan ben ik een gelukkig mens.

** Edit: Ik heb een zwarte besteld

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:37
jurriewaal schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:37:
Voor eenieder die zit te wachten op een branded versie heeft van T-mobile via studentmobiel (ja niet iedereen heeft meteen 600-700 euri klaarliggen)

"Er is een kleine vertraging met de levering van de T-versie van het toestel. Het is nog niet geheel bekend wanneer wij deze toestellen zullen ontvangen, maar wij verwachten de toestellen volgende week te ontvangen."

Nog wel wat mitsen en maren dus... Ze lijken overigens wel te impliceren dat ze de gewone versie al hebben of snel verwachten, maar nog (langer) moeten wachten op de T-versie. Nu maar hopen dat volgende week gehaald wordt. Dan ben ik een gelukkig mens.
Een zwarte of een zilveren?

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Verwijderd

Gister was er ook al voorraad bij Amazon.de en daarna stond ie weer op een latere dag. Hebben diegene die zojuist nog besteld hebben een bevestiging van voorraad/verzending??

Ik heb hem in ieder geval ook maar daar besteld... hopen dat er tussendoor nog een keer een voorraadje komt.

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-12 11:21

JJ93

Error 418

Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:38:
Gister was er ook al voorraad bij Amazon.de en daarna stond ie weer op een latere dag. Hebben diegene die zojuist nog besteld hebben een bevestiging van voorraad/verzending??

Ik heb hem in ieder geval ook maar daar besteld... hopen dat er tussendoor nog een keer een voorraadje komt.
Toen ik 20 minuten geleden keek was er een kleine voorraad becshikbaar. Ik verwacht dat deze meteen verstuurd zullen worden. Ondertussen zijn ze allemaal alweer verkocht.

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-12 21:16
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:38:

Voraussichtliches Versanddatum: 18. April 2013
Lieferung voraussichtlich: 20. April 2013 - 22. April 2013

van wat ik net besteld heb

Verwijderd

Ah mooi... dan bid ik voor een kleine tussenlevering voor volgende week ;)

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:56
barrel schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:42:
[...]

Voraussichtliches Versanddatum: 18. April 2013
Lieferung voraussichtlich: 20. April 2013 - 22. April 2013

van wat ik net besteld heb
Hahaha, nu maar hopen dat het een HTC One is...

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• aval0ne
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-11 03:30
deephallow1 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:47:
[...]

HTC heeft tevens toegeven dat België zowat als laatste de One gaat krijgen volgens Coolblue. Was jaren HTC fan, maar denk niet dat ik nog vlug een HTC ga aanraden ...
Ik snap het probleem niet, koop em gewoon ergens anders of wacht nog even. Als je echt een One wil dan doe je het zo.

• Rock95
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-12 13:51
even een mail naar azerty gedaan wanneer hun ze binnen krijgen

------

Beste wouter,

Zoals ik kan zien, krijgen we er eind van deze week ook een aantal binnen.

Maar ik kan niet aangeven of uw order daarmee ook uitgeleverd kan worden.

De nieuwe datum daarna is nog steeds 23 april.

Met vriendelijke groet,

-

ik hoop dat ze die van mij dan uitleveren

besteld op 5 maart

• jurriewaal
EzMe schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:38:
[...]

Een zwarte of een zilveren?
Een zwarte. Heb de originele post ook even aangepast.

• Boskoe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-12 12:51
Lieferung voraussichtlich: 25. April 2013
1 "HTC One Smartphone
Elektronik; EUR 633,99
Lieferbar ab dem 22. April 2013.
Verkauf durch: Amazon EU S.a.r.L.

Wel straf, alle stappen geeft de site aan levering in 2-3 dagen, en na je je visa-gegevens ingeeft is het ineens 10 dagen!

Maar dat is nog altijd beter als het mailtje dat coolblue mij vandaag stuurde, 17 mei in België.

Verwijderd

Ik heb de zwarte HTC One op de dag van aankondiging (20 februari) meteen gereserveerd bij de Vodafone winkel in Breda. Zij konden mij melden dat ik de allereerste was die bij hun reserveerde en zij zouden mij bellen als ze hem binnen hadden.

Ik denk nu dat ik vrij weinig aan mijn "pre-order" heb, ook al was ik de eerste. Ik heb het vermoeden dat de winkels veel later bevoorraad worden dan de webshops. Ook is mijn order op papier in hun "reserveringsmap" genoteerd, en ik heb er een hard hoofd in dat dit is doorgevoerd in een database van Vodafone NL.

Ik ben dus bang dat ik ondanks dat ik er vroeg bij was, vrij ver achteraan in de rij sta om mijn One te mogen ontvangen. Kan iemand dit vermoeden bevestigen?

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
wouter212 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:47:
...

ik hoop dat ze die van mei daarmee uitleveren

besteld op 5 maart
Kijk, er zijn ook geduldige tweakers, je wacht vrijwillig tot mei terwijl je begin maart al hebt besteld... :+

• iamrenne
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-10 14:50
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:55:
Ik heb de zwarte HTC One op de dag van aankondiging (20 februari) meteen gereserveerd bij de Vodafone winkel in Breda. Zij konden mij melden dat ik de allereerste was die bij hun reserveerde en zij zouden mij bellen als ze hem binnen hadden.

Ik denk nu dat ik vrij weinig aan mijn "pre-order" heb, ook al was ik de eerste. Ik heb het vermoeden dat de winkels veel later bevoorraad worden dan de webshops. Ook is mijn order op papier in hun "reserveringsmap" genoteerd, en ik heb er een hard hoofd in dat dit is doorgevoerd in een database van Vodafone NL.

Ik ben dus bang dat ik ondanks dat ik er vroeg bij was, vrij ver achteraan in de rij sta om mijn One te mogen ontvangen. Kan iemand dit vermoeden bevestigen?
Ik heb via een vriend die bij KPN werkt gehoord en gezien, dat zij in bepaalde winkels al leveringen hebben gehad van de HTC one:)

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:37
jurriewaal schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:47:
[...]

Een zwarte. Heb de originele post ook even aangepast.
Ooeeh das niet verkeerd! Ook ik heb een zwarte One besteld icm een T-Mobile abbo bij studentmobiel :)

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

• Jamesl
  • Laatst online: 29-12 21:58
jurriewaal schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:37:

** Edit: Ik heb een zwarte besteld
Betekent dit dat ze de toestellen ná 19 april, zoals het op de site staat, pas ontvangen? Anders mogen ze dit wel ff aanpassen ...

Btw: heb je zilver of zwart besteld?

Edit: je had het al aangepast! een zwarte dus ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Jamesl op 16-04-2013 16:00 ]

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Boskoe schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:49:
Lieferung voraussichtlich: 25. April 2013
1 "HTC One Smartphone
Elektronik; EUR 633,99
Lieferbar ab dem 22. April 2013.
Verkauf durch: Amazon EU S.a.r.L.

Wel straf, alle stappen geeft de site aan levering in 2-3 dagen, en na je je visa-gegevens ingeeft is het ineens 10 dagen!

Maar dat is nog altijd beter als het mailtje dat coolblue mij vandaag stuurde, 17 mei in België.
hoe laat besteld? :)

Verwijderd

15:36 besteld:

Lieferung voraussichtlich: 25. April 2013 - 26. April 2013

• lakigucci
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-10 19:58
Afbeeldingslocatie: http://cdn.dutchcowboys.nl/images/upload/cached/eb69ac376c85e6da407d614e9dd53b839fb8a5e8_6973_234_234_1.jpg

Nu per mail

Beste Robbert,
U heeft bij ons een pre-order geplaatst voor de HTC One. Na een tijd van onzekerheid over de leverdatum melden we u graag dat we vrijdag een eerste levering zilveren toestellen verwachten van HTC.

Levering
Het aantal toestellen dat wij vrijdag van HTC ontvangen is onbekend. De smartphone wordt op volgorde van bestellen uitgeleverd. De verwachting is dat we elke week nieuwe toestellen ontvangen van HTC.

Heeft u hem zaterdag niet ontvangen? We doen ons uiterste best om de resterende bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. De datum op onze website houden we zo actueel mogelijk. Heeft u in de tussentijd nog vragen? De Coolblue Klantenservice staat voor u klaar.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

ps. tevens is de status van mijn bestelling gewijzigd in: Je bestelling wordt geleverd op 20-04-2013
Zilvere besteld trouwens op 01-04-13 ;)

[ Voor 13% gewijzigd door lakigucci op 16-04-2013 16:08 ]

• alwaysleft
Edit

[ Voor 99% gewijzigd door alwaysleft op 16-04-2013 16:02 ]

• DonnieDoezoe
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-12 21:38
U heeft bij ons een pre-order geplaatst voor de HTC One. Na een tijd van onzekerheid over de leverdatum melden we u graag dat we vrijdag een eerste levering zilveren toestellen verwachten van HTC.

Levering
Het aantal toestellen dat wij vrijdag van HTC ontvangen is onbekend. De smartphone wordt op volgorde van bestellen uitgeleverd. De verwachting is dat we elke week nieuwe toestellen ontvangen van HTC.

Heeft u hem zaterdag niet ontvangen? We doen ons uiterste best om de resterende bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. De datum op onze website houden we zo actueel mogelijk. Heeft u in de tussentijd nog vragen? De Coolblue Klantenservice staat voor u klaar.

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:55:

Wat ik weet van VF helpdesk, dat ze 3 a 4 weken na de introductie niet eens wisten wat een One was.
Dus succes....

.

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-11 17:30
DonnieDoezoe schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:02:

Levering

Coolblue doet dit toch wel erg netjes, mijn complimenten, dit mag ook wel eens gezegd worden d:)b
Als ze nu maar wel echt gaan leveren haha

• JJ93
  • Laatst online: 27-12 11:21

JJ93

Error 418

Ik heb de mail van Coolblue ook ontvangen :) Mooi dat het nu bevestigd is dat HTC eindelijk toestellen gaat leveren vrijdag (19-04-2013). En Coolblue dus 20-04-2013. Ik heb zelf 17-03-2013 besteld dus ik hoop dat ik bij de eerste lichting zit..

[ Voor 6% gewijzigd door JJ93 op 16-04-2013 16:04 ]

• alwaysleft
Dus dit weekend hebben mensen eerste toestellen van Pdashop! Goed nieuws!

• djpsycho82
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12 15:35
wouter212 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:47:
even een mail naar azerty gedaan wanneer hun ze binnen krijgen

------

Beste wouter,

Zoals ik kan zien, krijgen we er eind van deze week ook een aantal binnen.

Maar ik kan niet aangeven of uw order daarmee ook uitgeleverd kan worden.

De nieuwe datum daarna is nog steeds 23 april.

Met vriendelijke groet,

-

ik hoop dat ze die van mij dan uitleveren

besteld op 5 maart
Hopen dat die 23 april dan doorgaat, al kan ik hem dan pas op 26 april mijn zwarte ophalen ivm vakantie :+

Heb jij de zwarte of de zilveren besteld? Ik heb op 17 maart besteld volgens mij, dus jij bent in ieder geval eerder.

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-12 12:49
Aahhh jammer, GSMwijzer ook al gewijzigd naar 19 april :'(

Verwijderd

Ook de mail van Coolblue ontvangen... besteld op 19 maart.

Ik hoop het zo... zit al 4 weken zonder smartphone!

Verwijderd

iamrenne schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:57:
[...]

Ik heb via een vriend die bij KPN werkt gehoord en gezien, dat zij in bepaalde winkels al leveringen hebben gehad van de HTC one:)
Dus winkels hoeven niet perse later te zijn dan webshops? Dat is al positief. Maar dit waren zeker alleen de zilveren versies?

Ben ik een keer haantje de voorste, heb ik de "verkeerde" kleur gekozen 8)7

Verwijderd

lakigucci schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:01:
Nu per mail

Beste Robbert,

Levering

Met vriendelijke groet,
Coolblue

ps. tevens is de status van mijn bestelling gewijzigd in: Je bestelling wordt geleverd op 20-04-2013
Zilvere besteld trouwens op 01-04-13 ;)
zoals ik al zei dus ;)

• Rock95
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-12 13:51
djpsycho82 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:04:
[...]

Hopen dat die 23 april dan doorgaat, al kan ik hem dan pas op 26 april ophalen ivm vakantie :+

Heb jij de zwarte of de zilveren besteld? Ik heb op 17 maart besteld volgens mij, dus jij bent in ieder geval eerder.
ik zelf heb de zilveren besteld me vader de zwarte beide op de zelfde datum dus ben benieuwd. :)

• iamrenne
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:06:
[...]

Dus winkels hoeven niet perse later te zijn dan webshops? Dat is al positief. Maar dit waren zeker alleen de zilveren versies?

Ben ik een keer haantje de voorste, heb ik de "verkeerde" kleur gekozen 8)7
Ik heb alleen de zilveren gezien, geen zwarte :P

• SebasFM
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-12 06:06

SebasFM

BOFH

Nu nog hopen dat de 25 tweakers hem ook binnen krijgen. We zouden hem tenslotte voor de officiele release binnen hebben, maar heb er nog niet echt vertrouwen in dat we ze deze week binnen gaan krijgen.

Verwijderd

wackidth schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:02:
[...]

Wat ik weet van VF helpdesk, dat ze 3 a 4 weken na de introductie niet eens wisten wat een One was.
Dus succes....
De verkoper in Breda was helemaal op de hoogte (via tweakers zei hij zelf nog tussen neus en lippen door). Dus in dat opzicht maak ik me niet veel zorgen.
iamrenne schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:08:
[...]

Ik heb alleen de zilveren gezien, geen zwarte :P
Was ik al bang voor ;(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2013 16:11 ]

• Rahoel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-06 11:28
Hmm GSMWijzer had em gisteren nog verwacht 17 april. Zojuist is het verder uitgesteld naar 19 april. :| Heb de zilveren besteld eind feb.

[ Voor 4% gewijzigd door Rahoel op 16-04-2013 16:12 ]

• wackidth
Whaha rijd net een Alfa voorbij met stickers van de S4....slecht voorteken?

.

• alwaysleft
JJ93 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:04:
Ik heb de mail van Coolblue ook ontvangen :) Mooi dat het nu bevestigd is dat HTC eindelijk toestellen gaat leveren vrijdag (19-04-2013). En Coolblue dus 20-04-2013. Ik heb zelf 17-03-2013 besteld dus ik hoop dat ik bij de eerste lichting zit..
als je de zilveren hebt besteld heb je gegarandeerd dit weekend een zilveren One :) _/-\o_

• yannickie111
  • Laatst online: 15-12 11:38
alwaysleft schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:12:
[...]

als je de zilveren hebt besteld heb je gegarandeerd dit weekend :)
Hoe weet je dit zo zeker? Er staat dat ze nog niet wetejn hoe groot de levering gaat zijn...

(Als er al een levering komt :/ )

• sbierman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-04 00:43
[...]

als je de zilveren hebt besteld heb je gegarandeerd dit weekend :)
Welke garantie? Het ligt eraan hoeveel ze binnenkrijgen en hoeveel pre-orders er zijn gedaan neem ik aan?

• wackidth
[...]

als je de zilveren hebt besteld heb je gegarandeerd dit weekend een zilveren One :) _/-\o_
Hoe weet je dat? Ze krijgen er een beperkt aantal.... 17-3 is niet echt snel geweest.

.

• alwaysleft
sbierman schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:14:
[...]

Welke garantie? Het ligt eraan hoeveel ze binnenkrijgen en hoeveel pre-orders er zijn gedaan neem ik aan?
Blijkbaar weten ze wel hoe groot de levering is, want tweaker Lakigucci heeft 1 april besteld en krijgt dit te zien:

Zilvere besteld trouwens op 01-04-13

Verwijderd

Pre-order bij pdashop.be gecancelled, besteld via amazon.de (gaat trouwens heel vlot) maar net te laat om één uit stock te krijgen. Verwachte leverdatum is nu 25 april, toch een pak beter dan ten vroegste 13 mei. Prijs is €644, zonder medialink.

• yannickie111
  • Laatst online: 15-12 11:38
alwaysleft schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:15:
[...]

Blijkbaar weten ze wel hoe groot de levering is, want tweaker Lakigucci heeft 1 april besteld en krijgt dit te zien:

Ik heb 3 april besteld, en er staat bij mij geen leverdatum...

• sbierman
alwaysleft schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:15:
[...]

hmmm oke.. ach ik wacht het af.. heb spijt dat ik een bestelling heb geannuleerd en vervolgens bij coolblue heb gedaan.. Deed ik puur vanwege de levertijd, maar kost me uiteindelijk alleen maar geld.

• Warbivoor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-07 11:51
30 maart besteld (coolblue). "Je wordt gebeld voor een afleverafspraak"

Warbivoor

• Riza40
  • Laatst online: 28-08-2021
Dus als ik het goed begrijp, iemand die op april een zilveren HTC one heeft besteld bij Coolblue, krijgt hem 20 april binnen net als andere zilveren pre-orders die hebben besteld in maart. Ik heb 4 dagen na release van HTC one (24-02) een zwarte HTC one besteld en kan hem pas 26 april verwachten. Ik vind dit opzich niet erg, alleen het is mij nog niet duidelijk hoe het met HTC media link actie zal gaan.

Een neef van me is manager bij een afdeling van The Phone House en kreeg gelijk na release een medewerker van HTC Nederland in zijn winkel, dit was omdat ieder telecompersoneel wordt uitgenodigt voor een HTC event in Ziggo Drome (datum nog niet bekend ?). Ook zei meneer dat er maar gering aantal media links worden weggegeven, als het goed was dit aantal 500 of 5000 (mijn neef t weet niet meer zeker of het aantal 500 of 5000 was).

Als ik het dus goed begrijp, zullen de eerste mensen die registeren met IMEI nummer van HTC one een media link krijgen. Alleen worden deze media links per besteldatum of is het echt wie eerst met IMEI nummer registreeert die heeft voorrang. Dit zou dan echt oneerlijk zijn namelijk, vooral als er dan week later alle media links op zijn...

• alwaysleft
We kunnen concluderen dat alle orders tot en met 1 april dus dit weekend geleverd gaan worden bij Coolbue. De zilvere variant natuurlijk. Grote levering dus bij Coolblue, netjes _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door alwaysleft op 16-04-2013 16:20 ]

• wackidth
*zucht* je kan helemaal niets concluderen...

.

• alwaysleft
wackidth schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:21:
*zucht* je kan helemaal niets concluderen...
Zie user basbus en andere users ;)

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:22
alwaysleft schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:21:
[...]

Beste netblade,

Levering

Met vriendelijke groet,
Coolblue
Staat niks over dat ik hem zeker heb op zaterdag hoor, alleen maar dat ze zaterdag de eerste bestellingen zullen uitleveren

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• wackidth
[...]

Dat bellen voor leverdatum staat er al vanaf het begin. Dat is wanneer je er een met abbo hebt.
Pinnen aan de deur voor verificatie.

[ Voor 15% gewijzigd door wackidth op 16-04-2013 16:23 ]

.

• mariosmit
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-02 17:59
Zijn hier ook nog mensen die een pre order hebben gedaan bij HI en wie al wat van HI hebben gehoord, ik heb 12 maart de HTC one gepre orderd , maaar dan wel de zwarte variant.. Volgens mij doet HI er niet zo veel aan.... ;(

Verwijderd

Je wordt gebeld voor een leverafspraak staat er al sinds de bestelling is ingevoerd als status.....

bij coolblue

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2013 16:23 ]

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
[...]

"Het lijkt erop dat" Als je dat zegt was je opmerking juist :)

• alwaysleft
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:23:
Je wordt gebeld voor een leverafspraak staat er al sinds de bestelling is ingevoerd als status.....

bij coolblue
dan heb ik niks gezegd, maar als een tweaker op 1 april besteld heeft en die heeft al bevestiging dat die zaterdag komt dan lijkt het me raar dat andere dan geen prijs hebben ;)

• alwaysleft
Zeemon123 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:23:
[...]

"Het lijkt erop dat" Als je dat zegt was je opmerking juist :)
klopt ;)

Verwijderd

mariosmit schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:23:
Zijn hier ook nog mensen die een pre order hebben gedaan bij HI en wie al wat van HI hebben gehoord, ik heb 12 maart de HTC one gepre orderd , maaar dan wel de zwarte variant.. Volgens mij doet HI er niet zo veel aan.... ;(
Ik heb ook bij Hi de zwarte gepre-orderd. Kunnen we op de een of andere manier elkaar (en andere Hi HTC One kopers) op de hoogte houden?
Hi doet er volgens mij inderdaad niks aan.

• Dreabe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-10 17:09
Heb zelf ook een order uit staan bij CoolBlue (25-03-2013), en de staat is gewoon: "Je wordt gebeld voor een afleverafspraak".

Het lijkt me dus onmogelijk dat Lakigucci daar ziet staan dat de bestelling 20-4 geleverd zal worden; CoolBlue belt volgens mij altijd eerst voor een afleverafspraak. Of heb ik het mis?

Dus, Lakigucci, waar staat dat je de levering 20-4 kunt verwachten, en heeft CoolBlue je hier over gebeld?

• wackidth
Wel kan ik me voorstellen dat klanten die 699euro betalen deze eerder krijgen per post. Dan een met abbo en een koerier met pinapparaat.
Of gaat dat via dezelfde bezorgdienst?

.

• netblade
Hebben de mensen met de melding "Je wordt gebeld over een bezorgafspraak" toevallig ook een bijhorend abonnement afgesloten?

• mariosmit
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:25:
[...]

Ik heb ook bij Hi de zwarte gepre-orderd. Kunnen we op de een of andere manier elkaar (en andere Hi HTC One kopers) op de hoogte houden?
Hi doet er volgens mij inderdaad niks aan.
Sta er namelijk ook wel voor open om een Zilveren te ontvangen als deze eerder is bij HI, Zit te twijfelen of ik hem ook bij coolblue zal pre orderen, en dan kijken wel de eerste is, HI of Coolblue haha.. HI doet er volgens mij niks aan en het enige wat je te horen krijgt is dat ze er geen uitspraak over kunnen doen, ik vind dat er slecht als 1 van de grotere providers in Nederland... Kan best wachten maar mijn oude telefoon is zoo snel leeg.. das erg vervelend.

• diewom
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12 23:07
Bij "Mijn Coolblue" (NL) -> "Mijn bestellingen" staat ook dat geleverd wordt op 20-04-2013 en ik heb de zilveren op 8 april besteld. Grote kans dat ze dus gewoon alle orders (zonder abo) op die datum hebben gezet.

Pas als (ALS) ze vrijdag een levering binnen krijgen weten ze (Coolblue) wie het toestel wel of niet op zaterdag kan hebben. (verwacht ik)

[ Voor 1% gewijzigd door diewom op 16-04-2013 16:30 . Reden: abo uitzondering ]

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Net t-mobile aan de lijn om de order van 15-03 te annuleren
De vriendelijke vrouw verzuchtte en had mijn verhaal al eerder gehoord. Het is volslagen onbekend wanneer de htc one geleverd gaat worden.

Ik heb deze geannuleerd omdat ik van amazon.de zojuist het bericht heb gehad dat de telefoon onderweg is (gisteren besteld) en donderdag arriveert.
Nu nog de t-mobile maffia van me af slaan die me graag een andere (wel leverbare) telefoon willen aansmeren.

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Verwijderd

netblade schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:27:
Hebben de mensen met de melding "Je wordt gebeld over een bezorgafspraak" toevallig ook een bijhorend abonnement afgesloten?
Ik wel, heb idd een abonnement erbij afgesloten.

• wackidth
Maar diewom, jij hebt er geen abbo bij. Dat is het verschil.

.

Verwijderd

Dreabe schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:25:
Heb zelf ook een order uit staan bij CoolBlue (25-03-2013), en de staat is gewoon: "Je wordt gebeld voor een afleverafspraak".

Het lijkt me dus onmogelijk dat Lakigucci daar ziet staan dat de bestelling 20-4 geleverd zal worden; CoolBlue belt volgens mij altijd eerst voor een afleverafspraak. Of heb ik het mis?

Dus, Lakigucci, waar staat dat je de levering 20-4 kunt verwachten, en heeft CoolBlue je hier over gebeld?
Je word alleen gebeld voor een afspraak als je icm een abbo hebt gekozen, losse toestellen worden gewoon normaal verzonden zonder afleverafspraak ;)

• sbierman
LightYears schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:28:
Net t-mobile aan de lijn om de order van 15-03 te annuleren
De vriendelijke vrouw verzuchtte en had mijn verhaal al eerder gehoord. Het is volslagen onbekend wanneer de htc one geleverd gaat worden.

Ik heb deze geannuleerd omdat ik van amazon.de zojuist het bericht heb gehad dat de telefoon onderweg is (gisteren besteld) en donderdag arriveert.
Nu nog de t-mobile maffia van me af slaan die me graag een andere (wel leverbare) telefoon willen aansmeren.
Ik hoop niet dat je met abbo en een bijbetaling had.. ik kon lang wachten en veel bellen met t-mobile voordat ik me geld terug had.

Verwijderd

mariosmit schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:27:
[...]

Sta er namelijk ook wel voor open om een Zilveren te ontvangen als deze eerder is bij HI, Zit te twijfelen of ik hem ook bij coolblue zal pre orderen, en dan kijken wel de eerste is, HI of Coolblue haha.. HI doet er volgens mij niks aan en het enige wat je te horen krijgt is dat ze er geen uitspraak over kunnen doen, ik vind dat er slecht als 1 van de grotere providers in Nederland... Kan best wachten maar mijn oude telefoon is zoo snel leeg.. das erg vervelend.
Zelfde probleem hier; mijn oude HTC Desire S raakt ook heel snel leeg. Heb mijn HTC One ook in het zwart en op 18 maart besteld.

• iamrenne
Net met Caspar gesproken van HTC via de chat.

Hij kon mij melden dat zowel de T-mobile versie en de normale versie voor 30 april bij de klanten zouden zijn. Dit ging echter alleen om de zilveren versie, de zwarte kon hij geen antwoord op geven.

Verwijderd

Er is nog geen zekerheid te geven of je wel of je niet preorder gaat ontvangen overigens aangezien er nog steeds geen zekerheid over de aantallen is afaik.

• lakigucci
Dreabe schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:25:

Staat gewoon onder mijn bestellingen. En hij is los besteld. dus zonder abbo, en betaling aan de deur, otw rembours :).

• netblade
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:31:
Er is nog geen zekerheid te geven of je wel of je niet preorder gaat ontvangen overigens aangezien er nog steeds geen zekerheid over de aantallen is afaik.
True maar het is wel een goed teken dat er wat beweging in komt, nu maar wachten op de eerste tweakers die hun toestellen direct vanuit htc zouden krijgen.

• c0de1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 19:21
Ik heb ook met abbo pre-order openstaan bij coolblue.
"U wordt gebeld voor een afspraak" dit gaat via AMP koeriers, die plannen je afleverdag in.

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-12 18:34
Zojuist ook de mail gehad van Coolblue (NL). Ik ga er van uit dat ik op zaterdag de One heb. Zo niet, dan is er iets raars aan de hand....

Verwijderd

iamrenne schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:31:
Net met Caspar gesproken van HTC via de chat.

Hij kon mij melden dat zowel de T-mobile versie en de normale versie voor 30 april bij de klanten zouden zijn. Dit ging echter alleen om de zilveren versie, de zwarte kon hij geen antwoord op geven.
Erg, erg oud nieuws. Caspar kan niks anders vertellen dan dat het voor eind april wordt uitgeleverd.

Verwijderd

c0de1 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:32:
Ik heb ook met abbo pre-order openstaan bij coolblue.
"U wordt gebeld voor een afspraak" dit gaat via AMP koeriers, die plannen je afleverdag in.
Gaat in eerste instantie via CB aangezien zij je abo eerst moeten aansluiten en vervolgens jouw toestel aan AMP moeten leveren.

• lakigucci
Ben hier allang blij dat er schot in de zaak zit. Ze worden uitgeleverd. Als het uitgesteld wordt ben ik er van overtuigt dat dit geen weken meer zal duren...
En nu gaat we zaterdag de heeele dag voor het raam zitten :D :D :D ...

[ Voor 17% gewijzigd door lakigucci op 16-04-2013 16:34 ]

Verwijderd

netblade schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:32:
[...]

True maar het is wel een goed teken dat er wat beweging in komt, nu maar wachten op de eerste tweakers die hun toestellen direct vanuit htc zouden krijgen.
klopt iwan

Verwijderd

Mijn telefoon ook erg snel leeg heb een HTC desire HD op het moment HTC One besteld op 01-03..

• mariosmit
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:34:
Mijn telefoon ook erg snel leeg heb een HTC desire HD op het moment HTC One besteld op 01-03..
hier ook de htc desire, kan er net een halve dag mee, heb me contract verlengd bij HI op 12/03 maar ja met een zwarte HTC one, die dus niet deze week geleverd wordt. En betwijfel het of HI uberhaubt wel iets geleverd krijgt deze week, in de orderstatus staat 6 mei!!, dat ook al een paar keer verschoven is.

Verwijderd

mariosmit schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:38:
[...]

hier ook de htc desire, kan er net een halve dag mee, heb me contract verlengd bij HI op 12/03 maar ja met een zwarte HTC one, die dus niet deze week geleverd wordt. En betwijfel het of HI uberhaubt wel iets geleverd krijgt deze week, in de orderstatus staat 6 mei!!, dat ook al een paar keer verschoven is.
Yess ik ook de zwarte.. en ook dus redelijk optijd maarja ik heb besteld bij Coolblue en word verwacht volgende week vrijdag..

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:50
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:40:
[...]

Yess ik ook de zwarte.. en ook dus redelijk optijd maarja ik heb besteld bij Coolblue en word verwacht volgende week vrijdag..
ik ook, wat is je besteldatum? 10-3 hier

• Reticulum
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-12 20:21
Net ook maar de zwarte besteld op GSMweb.nl.
T-mobile verlenging 2-jaar.

24 * 36.50 p/m + 35€ toetstelkosten. Dan krijg je 200min, 1500mb (erna onbeperkt 'langzaam') en 2500 sms.
Komt in totaal op 911 euro, vind ik wel een mooi prijsje :)!
Nu maar wachten; de datum van leveren staat op de 22e

Verwijderd

niek87 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:42:
[...]

ik ook, wat is je besteldatum? 10-3 hier
01-3

• Laurens U
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-12 10:13
Reticulum schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:43:

24 * 36.50 p/m + 35€ toetstelkosten. Dan krijg je 200min, 1500mb (erna onbeperkt 'langzaam') en 2500 sms.
Ik krijg bij Tele2 voor €1.50,- meer gelijk 100 belminuten erbij. Weliswaar geen 2500 SMS'jes, maar we leven in 2013 :9

Als 'trouwe klant' (ivm verlenging) zou je hier een ietswat betere deal uit kunnen halen.

Bij KPN (waar ik in totaal bijna 7 jaar heb gezeten) belde ik gewoon op, enigzins boos, dat ik mijn 'deal' niet goed genoeg vond, en pats boem, de 300 euro die ik toentertijd voor het toestel moest betalen was ineens weg _/-\o_

Doe er je voordeel mee! :)

• Warbivoor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-07 11:51
KPN > T-mobile. Bij vodafone moet je als verlenger meer betalen dan als nieuwe klant.

Warbivoor

• Laurens U
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-12 10:13
Da's bij KPN net zo erg ;)
Tenzij je boos wordt natuurlijk, maar da's tegenwoordig niet meer dan normaal.

• Reticulum
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-12 20:21
Uiteraard wel geprobeerd alleen ze konden niets betekenen; m.a.w. dan zou ik op moeten zeggen...
Als bestaande klant van t-mobile krijg je nu al korting (50.33€ naar 36.50€ 24 maanden) vandaar. Plus dat je internet onbepert 24 maanden lang krijgt wat normaal 5€ per maand is.

• Golf2vr6
Reticulum schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:43:

Gister stond hij nog op de 16e

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-12 16:01
basbus schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:59:
KPN > T-mobile. Bij vodafone moet je als verlenger meer betalen dan als nieuwe klant.
Bij 3e partijen misschien maar bij Vodafone zelf is er geen verschil.

• alwaysleft
Update coolblue op Twitter, is nog niks zeker dus van de partij. Excuses voor mijn foute post:

Aantallen voor de 20e weten we nog niet en daarom staat er de 20-04 bij iedereen. Dit wordt aangepast indien nodig.

• G95
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-06-2024

G95

De zwarte versie heeft nu een release datum van 26-04 op PDAshop.
Alles wat we kunnen doen is hopen.

• Dreabe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-10 17:09
Zojuist het volgende antwoord van CoolBlue op twitter gekregen over de status (Je bestelling wordt geleverd op 20-04-2013) van de zilvere HTC One die men ziet na het inloggen:

Aantallen voor de 20e weten we nog niet en daarom staat er de 20-04 bij iedereen. Dit wordt aangepast indien nodig ;)

Edit: Zo te zien heeft alwaysleft dit eerder gepost dan dat ik zelf heb kunnen doen, haha

[ Voor 14% gewijzigd door Dreabe op 16-04-2013 17:09 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
alwaysleft schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:04:
Update coolblue op Twitter, is nog niks zeker dus van de partij. Excuses voor mijn foute post:

Aantallen voor de 20e weten we nog niet en daarom staat er de 20-04 bij iedereen. Dit wordt aangepast indien nodig.
Oke oftewel ze weten niets. Kunnen er 3 zijn maar ook 1500.

Handig wel want iedereen zit zich hier nu weer rijk te rekenen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• alwaysleft
Dreabe schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:07:
Zojuist het volgende antwoord van CoolBlue op twitter gekregen over de status (Je bestelling wordt geleverd op 20-04-2013) van de zilvere HTC One die men ziet na het inloggen:

Aantallen voor de 20e weten we nog niet en daarom staat er de 20-04 bij iedereen. Dit wordt aangepast indien nodig ;)
Zie wat ik heb gepost ;)

• Golf2vr6
Hahaha, deze thread is beter dan Goede Tijden, Slechte Tijden....

Ontopic:
HTC Nederland
De UEFA Europa League Trophy zal donderdag 18 april officieel aan de stad Amsterdam overhandigt worden. Wil jij dit samen met een vriend exclusief bijwonen en vast leggen met een HTC One – Officiële Smartphone van de UEFA Europa League? Stuur dan op Twitter met #HTCAMSTERDAM jouw sportieve moment of fame en maak kans op deze te gekke ervaring!

[ Voor 74% gewijzigd door Golf2vr6 op 16-04-2013 17:18 ]

• MathijsRM
  • Laatst online: 19-04-2022
Golf2vr6 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:16:
Hahaha, deze thread is beter dan Goede Tijden, Slechte Tijden....
Komt omdat er tot dit moment alleen nog maar slechte tijden zijn geweest

Verwijderd

MathijsRM schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:18:
[...]

Komt omdat er tot dit moment alleen nog maar slechte tijden zijn geweest
Heerlijke opmerking _/-\o_

• koeninator
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Mensen: gedraag je, het heeft geen zin om steeds te zeggen dat we al zolang wachten en dat we het nu wel beu zijn maar er zal vast niet iemand van HTC dit lezen en denken: oh godjes, we waren Nederland vergeten!
Heb gewoon geduld, als hij komt komt hij wel, 192 pagina's is toch wel wat overdreven. Ik wil hem ook maar ik vind het beter te wachten om wat goeds te krijgen dan een overhaast product. Reken allen op eind mei, dan kan het alleen maar meevallen.

• jurriewaal
koeninator schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:23:
Mensen: gedraag je, het heeft geen zin om steeds te zeggen dat we al zolang wachten en dat we het nu wel beu zijn maar er zal vast niet iemand van HTC dit lezen en denken: oh godjes, we waren Nederland vergeten!
Heb gewoon geduld, als hij komt komt hij wel, 192 pagina's is toch wel wat overdreven. Ik wil hem ook maar ik vind het beter te wachten om wat goeds te krijgen dan een overhaast product. Reken allen op eind mei, dan kan het alleen maar meevallen.
Haha, maar soms is het toch lekker om een beetje te zeiken? En trouwens, als we de reviews mogen geloven is het een goed product. Niemand die hem nu al wil hebben ten koste van de kwaliteit. Mensen willen hem nu hebben omdat HTC had gezegd dat ze hem nu zouden leveren. Als ze zelf eind mei hadden gezet was dit topic wel een stukje kleiner geweest.

En je remedie is wel een beetje een drogreden trouwens. Zo kan ik het ook. Waarom eind mei kiezen? Ga dan voor september. Dan valt het helemaal mee als hij er komende weken is! ;)
Pagina: 1 ... 48 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.