• Laurens U
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-12 10:13
Ik kreeg gisteren een SMS'je van Tele2 dat mijn nummerovername is ingepland.
Als het goed is zet StudentMobiel dit proces pas in gang zodra de telefoon binnen is... :o <3 :)

*EDIT*

Besteld op 17 maart

[ Voor 13% gewijzigd door Laurens U op 16-04-2013 12:08 ]

• Warbivoor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-07 11:51
Laurens U schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:01:
Als het goed is zet StudentMobiel dit proces pas in gang zodra de telefoon binnen is...
Wanneer besteld?

Warbivoor

• GiftedGerry
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-12 14:20
Laurens U schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:01:
Als het goed is zet StudentMobiel dit proces pas in gang zodra de telefoon binnen is...

:o <3 :)
Ik dacht t zelfde, maar reken er maar niet teveel op. Ik had gisteren ook een smsje, maar direct gebeld naar studentmobiel. Ze verwachten hem volgende week. ;(

GiftedGerry

• lakigucci
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-10 19:58
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:52:
[...]

Nee geen idee maar je hebt wel een goed punt wil toch die medialink wil hebben leek me wel handig :D mijn bestelling loopt al vanaf 1 maart en het is een zwarte .. zou jammer vinden dat ik hierdoor zo'n actie mis zou lopen
Misschien dat de beste oplossing is dat ze, nu ze weten leveringsproblemen(verschillen) te hebben wat betreft kleur, dat ze de voorraad Medialink's 50/50 verdelen. Dus 50% voor de zilveren versie en de andere 50% voor de zwarte. Zou 't anders ook niet weten :).

• Koning0313
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-03-2024
Ik heb zo mijn twijfels bij deze hele toestand. Ik ben bang dat HTC heel erg voorzichtig is met de productie en levering van haar One-toestellen aangezien het bedrijf vorig flink verlies heeft geleden. Hierbij opkomend het feit dat dit toestel natuurlijk een prijzige productie is.

Dit kan verklaren dat het allemaal niet zo soepel loopt.

Tevens lijkt het mij niet onlogisch dat ze dichtbij de release van de Samsung Galaxy S4 willen kruipen.

Het kan natuurlijk ook allemaal niets te maken hebben met deze ONduidelijkheid.

• martcor
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-12 13:58
lakigucci schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:11:
[...]

Misschien dat de beste oplossing is dat ze, nu ze weten leveringsproblemen(verschillen) te hebben wat betreft kleur, dat ze de voorraad Medialink's 50/50 verdelen. Dus 50% voor de zilveren versie en de andere 50% voor de zwarte. Zou 't anders ook niet weten :).
maar dan krijg je dus eigenlijk dat als er meer grijze besteld worden, dat je als aankoper van een grijze versie minder kans hebt op de medialink. ;)
ik wacht het maar af allemaal...

MJ

• Koning0313
Mailtje van Hi

Hi Michiel,

Bedankt voor je e-mail.

Je geeft aan te willen weten wanneer Hi de HTC One Black verwacht. Er is geen verschil met de zilveren of de zwarte momenteel. De verwachting van binnenkomst kan ik je niet aangeven. HTC stelt de leveringen helaas uit. Sorry hiervoor.

Groeten van Hi,

Arjan
Klantenservice Hi

Verwijderd

Er is dus wel verschil tussen de zwarte en de zilvere versie.

• lakigucci
martcor schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:16:
[...]

maar dan krijg je dus eigenlijk dat als er meer grijze besteld worden, dat je als aankoper van een grijze versie minder kans hebt op de medialink. ;)
ik wacht het maar af allemaal...
Enige andere "eerlijke" optie is de zilvere zodanig te vertragen dat zilver en&zwart tegelijk uit komt :).

Verwijderd

Coolblue belt net naar mij en verteld dat de HTC one's onderweg zijn naar hun.
Hoeveel het er zijn weten ze niet omdat HTC dit niet vertelt ook konden ze mij niet vertellen of ik bij de eerste levering zat.
Wel lieten ze weten dat wekelijks HTC one's binnen gaan komen en op deze manier de bestellingen zullen gaan afwerken.

Dit is iedergeval de update van coolblue die ik net gekregen heb.

• DENOOW1234
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09-2024
Wat ook mooi is, is dat HTC NL op Facebook constant zit te posten over de One. Honderden mensen reageren op die posts waarvan veel zijn ''eerst maar eens leveren''. Wanneer iemand echter iets vraagt over specs, dan reageren ze daar op. Ze zouden wat mij betreft wel een post mogen zetten over de huidige situatie. De klanten van hun (winkels) zijn het inmiddels allemaal zat denk ik.

Verwijderd

DENOOW1234 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:29:
Wat ook mooi is, is dat HTC NL op Facebook constant zit te posten over de One. Honderden mensen reageren op die posts waarvan veel zijn ''eerst maar eens leveren''. Wanneer iemand echter iets vraagt over specs, dan reageren ze daar op. Ze zouden wat mij betreft wel een post mogen zetten over de huidige situatie. De klanten van hun (winkels) zijn het inmiddels allemaal zat denk ik.
En het ergste moet nog komen want als ze er een 1/20 gaan leveren zijn er 1/20 blij de overige 19/20 word nog meer geirriteerd omdat deze nog steeds zitten te wachten en er al een aantal over horen praten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:28:
Coolblue belt net naar mij en verteld dat de HTC one's onderweg zijn naar hun.
Hoeveel het er zijn weten ze niet omdat HTC dit niet vertelt ook konden ze mij niet vertellen of ik bij de eerste levering zat.
Wel lieten ze weten dat wekelijks HTC one's binnen gaan komen en op deze manier de bestellingen zullen gaan afwerken.

Dit is iedergeval de update van coolblue die ik net gekregen heb.
Nou er zit iig schot in de zaak als coolblue belt om te zeggen dat ze onderweg zijn. Tenzij ze morgen bellen en zeggen dat de vrachtwagen vol met Ones zijn onderschept door een paar boze criminele koreanen of iets dergelijks. :+

Verwijderd

Coolblue lijkt ook maar wat uit zn duim te zuigen ... mij werd net verteld dat het niet eerder dan eind van de week wordt en dat aan het einde van de dag iedereen met een pre-order op de hoogte wordt gesteld m.b.t. laatste informatie.

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Mensen... Vertrouw er nou maar op dat ze onderweg zijn. Ook al moet je je voorstellen dat het van aluminiumboer naar de metaalbewerking is....

Ze zijn onderweg... Dat is een feit

.

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-11 11:39

oXygeN

oftewel oxje...

DENOOW1234 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:29:
De klanten van hun (winkels) zijn het inmiddels allemaal zat denk ik.
Wat denk je van de winkels die hun klanten zat zijn met dat gezever over wanneer ie nou komt? :)

\o/

• DENOOW1234
oXygeN schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:48:
[...]

Wat denk je van de winkels die hun klanten zat zijn met dat gezever over wanneer ie nou komt? :)
Ja, indirect bedoel ik dat :P . HTC levert niet op tijd (onduidelijkheid)--> Winkels leveren dus niet op tijd --> gezeik van de uiteindelijke consument.

• wackidth
Coolblue zei mij dat bij de meeste nieuwe modellen de geplande leverdatum wordt overschreden.
Scheen ook heel erg te wezen met Nokia.
Dus ze zijn wel wat gewend qua zeikende klanten.

.

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

^ Post is hierboven!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:56
wackidth schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:56:
Coolblue zei mij dat bij de meeste nieuwe modellen de geplande leverdatum wordt overschreden.
Scheen ook heel erg te wezen met Nokia.
Dus ze zijn wel wat gewend qua zeikende klanten.
Ik zou eens in levertijden topic van de S2 en S3 kijken, Het is gewoon bij elk merk elke keer weer hetzelfde met pre-orders. Snap er dan ook niks van dat mensen zich zo druk maken.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-12 23:10
Waar maakt iedereen zich toch druk om... alsof de wereld vergaat. 15 jaar geleden had bijna niemand een mobiel en was iedereen ook happy en gelukkig. Iedereen wil alles als eerste hebben. Hebben, hebben, hebben, hebben....

Tis lekker weer, witbiertje erbij, bitterballetje en relaxen. Komt ie vandaag niet, dan komt ie morgen en anders annuleer je gewoon en neem je een ander toestel. Scheelt de winkel een hoop gezeur en gezever en jou ook een hoop stress. Zo leef je weer 5 jaar langer en kun je tegen die tijd nog net de laatste nieuwe uitgebrachte HTC OneOneOne bemachtigen omdat je die anders gemist zou hebben vanwege de stress nu! ;-)

| Losing my religion |

• ronneman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-12 20:47
tzeunis schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:02:
Waar maakt iedereen zich toch druk om... alsof de wereld vergaat. 15 jaar geleden had bijna niemand een mobiel en was iedereen ook happy en gelukkig. Iedereen wil alles als eerste hebben. Hebben, hebben, hebben, hebben....

Tis lekker weer, witbiertje erbij, bitterballetje en relaxen. Komt ie vandaag niet, dan komt ie morgen en anders annuleer je gewoon en neem je een ander toestel. Scheelt de winkel een hoop gezeur en gezever en jou ook een hoop stress. Zo leef je weer 5 jaar langer en kun je tegen die tijd nog net de laatste nieuwe uitgebrachte HTC OneOneOne bemachtigen omdat je die anders gemist zou hebben vanwege de stress nu! ;-)
Amen :)

• lakigucci
Hadden de shop's nou de leverdatum op onbekend gezet had je waarschijnlijk ook een hoop minder gezeik :).
Feit is dat de shop's data beloven waarvan ze niet eens weten of ze hem dan wel kunnen leveren. Dat wekt irritatie op. En is volkomen begrijpelijk.

• sjdjong
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-12 22:48
lakigucci schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:04:
Hadden de shop's nou de leverdatum op onbekend gezet had je waarschijnlijk ook een hoop minder gezeik :).
Feit is dat de shop's data beloven waarvan ze niet eens weten of ze hem dan wel kunnen leveren. Dat wekt irritatie op. En is volkomen begrijpelijk.
Als HTC/ leverancier tegen shop zegt: levering op 5 april, waarom zou je als shop dan "levertijd onbekend" op je website zetten? 8)7

• Golf2vr6
lakigucci schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:04:
Ze beloven niks! Ze geven een "verwachte" leverdatum op. Dat jij en anderen daar conclusies aan verbinden....

• DENOOW1234
tzeunis schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:02:

Ik sluit mij hierbij aan. Het gaat ben ik bang niet helpen om rust te brengen in dit topic. 8)7

• lakigucci
Golf2vr6 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:06:
[...]

Ze beloven niks! Ze geven een "verwachte" leverdatum op. Dat jij en anderen daar conclusies aan verbinden....
Dan "verwacht" ik ook dat ze hem leveren :P.
Nee zonder grappen, ik probeer me alleen in te leven in waarom mensen zich er druk om maken.
Nothing more, nothing less. En ja, ik (ver)wacht ook vol spanning natuurlijk.

• Golf2vr6
Ik vraag me af of de mensen die hier helemaal "hyper" gaan, ook zo zijn als ze bijvoorbeeld een bank bestellen.... dan wens ik ze veel succes en raad ik ze aan om meubels dan maar via Ikea te kopen en auto's alleen maar 2e hands enz!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-12 23:10
Golf2vr6 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:09:
Ik vraag me af of de mensen die hier helemaal "hyper" gaan, ook zo zijn als ze bijvoorbeeld een bank bestellen.... dan wens ik ze veel succes en raad ik ze aan om meubels dan maar via Ikea te kopen en auto's alleen maar 2e hands enz!
Like! :+

| Losing my religion |

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-12 11:09
Nou als je een bank bestelt met zes weken levertijd en die levertijd wordt een dag voor de leverdag verlengd met twee weken en dat een keer of drie achter elkaar, dan word je vanzelf pissig hoor.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Verwijderd

Senor Sjon schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:16:
Nou als je een bank bestelt met zes weken levertijd en die levertijd wordt een dag voor de leverdag verlengd met twee weken en dat een keer of drie achter elkaar, dan word je vanzelf pissig hoor.
Volgens mij is er altijd "verwachte" leverdatum door verschillende shops gecommuniceerd.

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:02
Maar eerlijk is eerlijk mensen, we hebben het hier over een telefoontje ... eigenlijk moet deze periode juist het leukste zijn :8 ... het er na toe leven! Als je hem uiteindelijk in je bezit hebt is het na een paar dagen alweer gewend en worden de zaken omgedraaid ... dan komen de posts met wat er allemaal wel niet aan deugt.

ps ik snap het wel hoor, ik ben zelf ook een klein kind wat dat betreft. Ik wil ook mijn gadgets liever gisteren dan vandaag hebben :P

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-12 21:16
Senor Sjon schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:16:
Sommige niet, die genieten dan gewoon wat langer van hun witbiertje en biterballetje op een houten kistje,

Nou dat is wel erg offtopic.

Ik maakte me ook niet zo druk, maar gisteren liet mijn zoontje de one x vallen, met gebroken scherm tot gevolg :( ik zou graag horen waar we aan toe zijn, dan kan ik eventueel tijdens het wachten iets anders regelen. Hoop dat coolblue vanmiddag met goed nieuws komt ! :)

• lakigucci
barrel schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:22:
[...]

Sommige niet, die genieten dan gewoon wat langer van hun witbiertje en biterballetje op een houten kistje,

Ik maakte me ook niet zo druk, maar gisteren liet mijn zoontje de one x vallen, met gebroken scherm tot gevolg :( ik zou graag horen waar we aan toe zijn, dan kan ik eventueel tijdens het wachten iets anders regelen. Hoop dat coolblue vanmiddag met goed nieuws komt ! :)
(Of ze zitten op een tuinset ;) )

Like!

• Golf2vr6
barrel schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:22:
[...]

Kijk even goed je verzekeringen na (inboedel) vaak wordt dit gedekt. (reparatie is klaar terwijl u wacht). Als je tenminste een beetje nette verzekering hebt. Ook handig als ze je flatscreen eens van het tv meubel trekken of de muren voor een tekenvel aanzien enz! (ja ik spreek uit ervaring helaas)

[ Voor 6% gewijzigd door Golf2vr6 op 16-04-2013 13:29 ]

• lakigucci
Golf2vr6 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:26:
[...]

Kijk even goed je verzekeringen na (inboedel) vaak wordt dit gedekt. Als je tenminste een beetje nette verzekering hebt. Ook handig als ze je flatscreen eens van het tv meubel trekken of de muren voor een tekenvel aanzien enz! (ja ik spreek uit ervaring helaas)
[/offtopic]
Hoe je het ook bekijkt, verzekering gedekt of niet vindt je het niet leuk :).
Of je zit op een houten kistje met een witbiertje en bitterballen.

zullen we weer [ontopic]?

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Golf2vr6 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:09:
Nou daar zeg je wat. Ik heb afgelopen jaar een Bed besteld bij SwissSense. Had een levertijd van 12(!!!) weken. Deze was na 15 weken nog steeds niet geleverd en wij hebben toen geklaagd.

De winkel vond dit niet meer dan terecht en heeft toen een gratis bedden set cadeau gedaan (lakens, dekbed, dekbed hoezen enz). Keurige oplossing en daardoor heb ik nooit een kwaad woord over het bedrijf uitgesproken (Het ligt ook top trouwens).

Het probleem bij de One is naar mijn mening ook niet dat hij later geleverd wordt maar dat er gebrekkige en/of geen communicatie is, het is naar mijn mening onacceptabel dat een bedrijf zo groot als HTC niet weet wanneer ze wat gaan leveren.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• r0p
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-06 20:48

r0p

DIt is wat gepost wordt door iemand bij een foto van HTC One vandaag op facebook

"Hm, net bericht van Coolblue... Levering word van 17 april uitgesteld naar 26 april. Heb preorder gedaan op 25-2. Ziet er niet hoopvol uit.........."

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Nou mensen ik wil jullie niet lekker maken, kreeg net mailtje Saturn te horen dat ik mijn zwarte HTC kan ophalen. Heb nu ongeveer 3a4 weken de zilvere gehad deze gaat nu naar mijn broertje.

Sehr geehrter Herr …………..
vielen Dank für Ihre Bestellung vom 10.04.2013 bei Saturn online.
Ihre Ware mit der Bestellnummer …………. ist heute in Ihrem Saturn Markt eingetroffen. Enthält Ihre Bestellung mehrere Artikel kann es zu einer Teillieferung kommen. Folgende Artikel aus Ihrer Bestellung liegen für Sie zur Abholung bereit:
Menge: Artikelnummer: Bezeichnung: Einzel Preis: Summe:
1 UNDEFINED Shipping Costs 0,00 EUR 0,00 EUR
1 ……………… HTC One Schwarz 599,00 EUR 599,00 EUR
Versandkosten 0,00 EUR
Enthaltene MwSt. 95,64 EUR

Rechnungssumme 599,00 EUR

Wel ruzie met mijn vriendin waarom ik zo nodig en andere telefoon moet. Maar 5 dagen stilte thuis is ook lekker...kan ik verder met de HTC spellen.. :)

• sunny59
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-01-2022
[quote]Replay256 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:41:
Nou mensen ik wil jullie niet lekker maken, kreeg net mailtje Saturn te horen dat ik mijn zwarte HTC kan ophalen. Heb nu ongeveer 3a4 weken de zilvere gehad deze gaat nu naar mijn broertje.

Nou gefelicitaart...
Als je hem hebt wel ff wat foto's posten...je begrijpt dat we erg benieuwd zijn naar de zwarte HTC One.. :P

Verwijderd

Ik heb net met gsmwijzer gebeld en ze vertelde mij dat ze de toestellen toch echt deze week verwachten. Ik heb zelf (misschien een btje dom) een HTC One met een t-mobile abbo besteld, waardoor ik een branded toestel zal krijgen. Ik vroeg of branded toestellen later geleverd worden (omdat ze misschien eerst nog naar t-mobile moeten?) en ze zeiden dat dit soms idd het geval is. Heeft iemand hier ervaring mee?

• deephallow1
  • Laatst online: 18-12 17:53
Verwacht: week van 13 - 17 mei

Op de Belgische site van Coolblue ... gewoon ff een maand opgeschoven dus.

• Koning0313
T-mobile Branded A.K.A. You're screwed :')

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:02
deephallow1 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:45:
Verwacht: week van 13 - 17 mei

Op de Belgische site van Coolblue ... gewoon ff een maand opgeschoven dus.
Dat is gewoon "BAM recht in je Bakkkuuhss jonguh!!"

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Nou gefelicitaart...
Als je hem hebt wel ff wat foto's posten...je begrijpt dat we erg benieuwd zijn naar de zwarte HTC One.. :P
[/quote]

Ik ook, maar nog even iets belangrijker. WIE is die dame op de foto (avatar)

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-12 18:31
Modbreak:Zullen we de slowchat achter ons laten en meer nuttige info posten?

Cogitationis poenam nemo patitur

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-11 17:34

wootah

They see me trollin'

Replay256 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:46:
Nou gefelicitaart...
[/quote]

Ik ook, maar nog even iets belangrijker. WIE is die dame op de foto (avatar)
witte toch! Priyanka Chopra natuurlijk!

OT:
Bij mij staat het bij coolblue nog steeds op de 17e

Verwijderd

Koning0313 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:46:
T-mobile Branded A.K.A. You're screwed :')
Los van de latere updates boeit het toch niet zoveel? Ik gooi er btw na een aantal weken waarschijnlijk toch een custom rom op:)

• Koning0313
Achnee ik loop maar wat te dollen;) het zou mij ook niet veel uitmaken. Maarja het is toch een dingetje heh
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:47:
[...]

Los van de latere updates boeit het toch niet zoveel? Ik gooi er btw na een aantal weken waarschijnlijk toch een custom rom op:)

• Rabbitto
  • Laatst online: 26-12 21:30
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:47:
[...]

Gewoon de originele htc one 4.1.2 firmware flashen via odin en je houdt ook nog eens je garantie. Verder als het goed is gewoon normale updates via de OTA lijkt me.

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-12 11:21

JJ93

Error 418

r0p schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:40:
DIt is wat gepost wordt door iemand bij een foto van HTC One vandaag op facebook

"Hm, net bericht van Coolblue... Levering word van 17 april uitgesteld naar 26 april. Heb preorder gedaan op 25-2. Ziet er niet hoopvol uit.........."
Ik ga toevallig op 26 april op vakantie.. zou heel vervelend zijn wat ik had hem graag meegenomen.

Besteld met het idee dat ik hem rond 5 april zou hebben. Toen uitgesteld naar 17 april.. kon ik nog mee leven en nu dus misschien zelfs 26 april. Dit was echt de uiterste datum dat ik een nieuwe telefoon zou willen hebben.

Ondertussen ook al sinds 1 april geen abbonement meer omdat ik vier dagen later een nieuw abbonement zou verwachten.. Maarja.

Denk dat ik m'n order toch maar gewoon laat staan. Maar het is toch aantrekkelijk om nog even te wachten tot 15 mei(nadat ik terug ben van vakantie nog maar 9 dagen).. dat kan er dan ook nog wel bij. Dan is namelijk het Google I/O Event en ik ben toch benieuwd hoe het zit met hun nieuwe telefoons.

Misschien wel tegra 4i of snapdragon 800..
We zullen zien.........

• Olympus884
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 20:59
op de website van CoolBlue is de verwachte leverdatum WEDEROM verschoven; naar 26 april :-(
(oeps dat was voor de Zwarte ... )

[ Voor 16% gewijzigd door Olympus884 op 16-04-2013 13:57 ]

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:43

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Als het niet te maken heeft het de topictitel dan is het offtopic. Offtopic berichten krijgen vanaf nu zonder waarschuwing een schop.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:39
"Deze order heeft geen producten."

staat er nu bij mijn coolblue bestelling..

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Bel ze even zou ik zeggen.

• BB72
  • Laatst online: 10:15
Olympus884 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:56:
op de website van CoolBlue is de verwachte leverdatum WEDEROM verschoven; naar 26 april :-(
Zilveren staat nog steeds op 17/4.

Verwijderd

niek87 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:56:
"Deze order heeft geen producten."

staat er nu bij mijn coolblue bestelling..
Dit ligt aan jouw order denk ik, bij mij is er niets aan de hand

• Olympus884
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 20:59
BB72 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:57:
[...]

Zilveren staat nog steeds op 17/4.
:P :P :P :) :) :) U heeft gelukkig gelijk ;-)

• kitesurfer82
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-06-2021
De zilvere staat nog wel 17-4 bij coolblue.

Verwijderd

JJ93 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:54:
[...]

Dan is namelijk het Google I/O Event en ik ben toch benieuwd hoe het zit met hun nieuwe telefoons.

Misschien wel tegra 4i of snapdragon 800..
We zullen zien.........
Ik gok dat dat echt wel tegen zal vallen hoor. Welke Nexus telefoon was nou echt vooruitstrevend op het gebied van hardware? Het gaat vooral om nieuwe software, android 5.0 in dit geval.Ik zou gewoon lekker wachten om de One :*)

• sunny59
De verwachte leverdatum is een verdachte.. 8)7

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:39
U heeft bij ons een pre-order geplaatst voor de HTC One. Na een tijd van onzekerheid over de leverdatum melden we u graag dat we volgende week een eerste levering zwarte toestellen verwachten van HTC.

in de mail die zojuist kreeg

• JJ93
  • Laatst online: 27-12 11:21

JJ93

Error 418

yblokdijk schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:59:
[...]

De zilvere staat nog wel 17-4 bij coolblue.
Inderdaad, hopen dat het zo blijft.
De zwarte inderdaad 26-04.

Ben benieuwd of ze vandaag of morgen dan ook daadwerkelijk toestel ontvangen.

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-12 16:01
Zwarte toestellen volgende week,...de chaos wordt groter en groter :P

Verwijderd

niek87 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:01:
U heeft bij ons een pre-order geplaatst voor de HTC One. Na een tijd van onzekerheid over de leverdatum melden we u graag dat we volgende week een eerste levering zwarte toestellen verwachten van HTC.

in de mail die zojuist kreeg
Yes heb ook de mail ik heb besteld op 1 maart! hopelijk dat ik bij de eerste zit.

• GilH
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-12 22:50
Mail van Coolblue Belgie:

U heeft bij ons een pre-order geplaatst voor de HTC One. Over de leverdatum van dit toestel bestaat al lange tijd onzekerheid en dat vinden wij vervelend. HTC heeft ons helaas geïnformeerd dat vanwege schaarste, de Belgische markt later bediend zal worden met HTC One modellen dan andere landen.

Wanneer kan ik de HTC One verwachten?
HTC heeft aangegeven dat Coolblue als eerste in België het toestel zal ontvangen. Helaas zullen de toestellen pas vanaf halverwege mei beschikbaar zijn. Wij houden de leverdatum op de website up-to-date.

• sunny59
Post ontopic of post niet.

[ Voor 85% gewijzigd door janvanduschoten op 16-04-2013 14:04 ]

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Graag alleen interessante en nieuwe info posten, net steeds hetzelfde verhaaltje.

• deephallow1
GilH schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:03:
Mail van Coolblue Belgie:

U heeft bij ons een pre-order geplaatst voor de HTC One. Over de leverdatum van dit toestel bestaat al lange tijd onzekerheid en dat vinden wij vervelend. HTC heeft ons helaas geïnformeerd dat vanwege schaarste, de Belgische markt later bediend zal worden met HTC One modellen dan andere landen.

Wanneer kan ik de HTC One verwachten?
HTC heeft aangegeven dat Coolblue als eerste in België het toestel zal ontvangen. Helaas zullen de toestellen pas vanaf halverwege mei beschikbaar zijn. Wij houden de leverdatum op de website up-to-date.
België effectief pas vanaf midden mei? Nu kunnen ze er echt aanhangen.

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:24
Replay256 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:41:

Wel ruzie met mijn vriendin waarom ik zo nodig en andere telefoon moet. Maar 5 dagen stilte thuis is ook lekker...kan ik verder met de HTC spellen.. :)
Verdorie ik heb hem veel erder besteld bij de MM en nog niks gehoord. >:)

• Unst0pable
  • Laatst online: 12:44
Unst0pable schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:49:
Ik geloof niet dat HTC het 'kan maken' om de verschillende versies op verschillende dagen te leveren.

De Medialink actie geldt via een 'op=op' principe en ik kan niet vinden of dit principe gebaseerd is op:
- Besteldatum @ je provider
- aanvraag met IMEI nummer op de speciale website...

Mijn gevoel zegt het laatste... En door de verschillende versies op verschillende dagen te leveren heb je uiteraard oneerlijke concurrentie. Bijv iemand die de zwarte in feb. heeft gepre-ordered kan achter het net vissen, en iemand die in april de zilveren versie heeft besteld kan geluk hebben.

Weet iemand hier iets meer van?
Ook hierbij weer de vraag, is HTC (door de medialink) actie niet verplicht alle providers/resellers etc tegelijk te leveren?

Weer het voorbeeld van of "in feb. bij T-mobile besteld" of "in april bij Coolblue"...

• Hessia
  • Laatst online: 16-05-2023
MTV-Mobile heeft de leverdatum op de site aangepast naar: 3 Weken

Meteen via facebook gevraagd of dit ook voor mijn order geldt. Op dit moment is er geen update ik kan tussen 24-26 april een sms ontvangen met wanneer ik het toestel kan verwachten

*huilen*

• kitesurfer82
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-06-2021
Hessia schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:29:

Meteen via facebook gevraagd of dit ook voor mijn order geldt. Op dit moment is er geen update ik kan tussen 24-26 april een sms ontvangen met wanneer ik het toestel kan verwachten

*huilen*
Zilver of zwart?

• GiftedGerry
Lees net reactie op een tweet aan Studentmobiel op de vraag of de One morgen nog geleverd gaat worden: "Goedemiddag. De vraag staat momenteel uit. We hopen je morgen meer informatie te kunnen geven."

misschien toch...? Hij staat op hun site nog steeds op 17 april namelijk 8)

GiftedGerry

• lexxus93
  • Laatst online: 00:28
Hessia schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:29:

*huilen*
Hier precies hetzelfde, nogsteeds 24-26 April, waarschijnlijk als je hem nu bestelt is het 3 weken.

• deephallow1
En een tweet van Coolblue BE, die het zojuist bevestigd hebben dat half mei het vroegste is dat de pre-orders van België uitgeleverd gaan worden. Dit is gewoon schandalig. Als ze NL kunnen bevoorraden, kunnen ze dat voor BE ook ... het is dat dat miljoenen stuks gaan zijn natuurlijk.

• GilH
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-12 22:50
Ik weet dat hier steeds hetzelfde wordt gepost, maar het is dus zo dat Coolblue met HTC zelf contact heeft opgenomen en de klachten heeft uitgelegd. Daarom is hun status nu op 'leverdatum onbekend' in de Belgische winkels. In Nederland verwachten ze denk ik een beperkte levering nog voor April, en de mensen zullen worden verwittigd via e-mail.
Voor de Belgen ziet het er dus naar uit dat HTC pas half mei zal kunnen leveren. Bij vandenborre staat de leverdatum ook op >3 weken.

Ik vind het een super service van Coolblue, en ik vind het heel jammer dat HTC de One niet heeft kunnen uitbrengen vóór de S4 van Samsung. Ik zal dus proberen bij een winkel in het buitenland want voor de Belgen ziet het er naar uit dat je nog 5 weken moet wachten (en dat is dan nog niet eens 100% zeker).

• deephallow1
GilH schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:41:
Ik weet dat hier steeds hetzelfde wordt gepost, maar het is dus zo dat Coolblue met HTC zelf contact heeft opgenomen en de klachten heeft uitgelegd. Daarom is hun status nu op 'leverdatum onbekend' in de Belgische winkels. In Nederland verwachten ze denk ik een beperkte levering nog voor April, en de mensen zullen worden verwittigd via e-mail.
Voor de Belgen ziet het er dus naar uit dat HTC pas half mei zal kunnen leveren. Bij vandenborre staat de leverdatum ook op >3 weken.

Ik vind het een super service van Coolblue, en ik vind het heel jammer dat HTC de One niet heeft kunnen uitbrengen vóór de S4 van Samsung. Ik zal dus proberen bij een winkel in het buitenland want voor de Belgen ziet het er naar uit dat je nog 5 weken moet wachten (en dat is dan nog niet eens 100% zeker).
HTC heeft tevens toegeven dat België zowat als laatste de One gaat krijgen volgens Coolblue. Was jaren HTC fan, maar denk niet dat ik nog vlug een HTC ga aanraden ...

Overigens totaal niets tegen Coolblue, altijd al super tevreden geweest van hun service, HTC daarentegen.

*edit* En zojuist ook de bevestiging dat zelfs half mei nog niet exact geweten is, want de exacte leverdatum moeten ze nog doorkrijgen rond half mei ...

Voor hetzelfde geld kan dit dus goed pas eind mei/begin juni zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door deephallow1 op 16-04-2013 14:51 ]

• Fusterclucker
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-07 15:11
Voor de mensen die via Amazone.de willen kopen: Er zijn er nu 19 auf Lager!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
martijntju007 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:53:
Idd, voor 634 euro heb je hem vrijdag in huis. Bestellen mensen :D :) Hier de link: http://www.amazon.de/HTC-...4&sr=8-1&keywords=htc+one

[ Voor 23% gewijzigd door alwaysleft op 16-04-2013 14:58 ]

• wackidth
martijntju007 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:53:
Koop ze alle 19 en verkoop ze weer aan HTC Nederland...

.

• alwaysleft
wackidth schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:58:
[...]

Koop ze alle 19 en verkoop ze weer aan HTC Nederland...
Humor ;)

• martcor
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-12 13:58
alwaysleft schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:57:
[...]

Idd, voor 634 euro heb je hem vrijdag in huis. Bestellen mensen :D :) Hier de link: http://www.amazon.de/HTC-...4&sr=8-1&keywords=htc+one
en ik zie dat ze er nog zwarte hebben ook. /3

hmm, na 30 april leverbaar. en een stuk duurder?

[ Voor 6% gewijzigd door martcor op 16-04-2013 15:06 ]

MJ

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

& offtopic :)

[ Voor 83% gewijzigd door janvanduschoten op 16-04-2013 15:08 ]

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-12 16:01
Heeft niets met levertijden en prijzen te maken, dus weg.

[ Voor 75% gewijzigd door janvanduschoten op 16-04-2013 15:09 ]

• Hessia
  • Laatst online: 16-05-2023
Ik heb Silver besteld (22-03)

Silver = 3 Weken
Zwart = 5 Weken

• wackidth
Heb al heel wat andere off topics voorbij zien komen hier.... Maar dat houd de moed er een beetje in het... Zoveel nieuws over levertijden is er toch niet... Dan alleen weer een week verder.

.

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
[...]

Helaas alleen met creditcard anders had ik nu besteld ;w

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07 08:35
[...]

Aanrader ja, die van mij wordt zometeen als het goed is bezorgd (vrijdag besteld). Die medialink kan me inmiddels gestolen worden, zeker gezien de levering (in NL) nu weer verder aan het schuiven is.

• Choasmarkk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-12 22:01
Ik heb geen CreditCard voor Amazon q___q.

Maar bij Mycom wisten ze mij net te vertellen dat de 2 tot 4 leverdagen die vermeld staan gehaald gaan worden.

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-12 21:16
Mijn duits is niet meer wat het geweest is, maar volgens mij heb ik er 1 besteld in duitsland. Ik ga niet meer wachten, en telefoon met een gebroken scherm dat schiet niet op :P

• wackidth
Bij Coolblue onder de beschrijving staat nu dit

" De leverdatum van 17/04/2013 is slechts een benadering en kan nog veranderen."

.

• alwaysleft
barrel schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:25:
Mijn duits is niet meer wat het geweest is, maar volgens mij heb ik er 1 besteld in duitsland. Ik ga niet meer wachten, en telefoon met een gebroken scherm dat schiet niet op :P
Zijn nu uitverkocht, dus hoop dat je nog op tijd was.... ;)

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07 08:35
alwaysleft schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:28:
[...]

Toen ik bestelde stond er nog 1-2 maanden levertijd en toch heb ik hem binnen een halve week. In Duitsland lopen de leveringen tenminste lekker door.

• wackidth
alwaysleft schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:28:
[...]

Staan nog zat gebruikte....

.

• legioen12
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-02-2022
Actuele status: dit product is nog niet beschikbaar, verwacht 19 april

bij studentmobiel eerst was het 17 april

• GiftedGerry
legioen12 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:32:

Is in ieder geval geen week meer :)

GiftedGerry

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
legioen12 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:32:

Dit bevestigd de opmerking van iemand hier eerder dat ze dan zaterdag komen.. (vrijdag daar, volgende dag in huis)

• legioen12
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-02-2022
nee ok maar als het steeds veranderd wordt er een beetje moe van.

Verwijderd

voor medialink is btw de besteldatum leidend, weet niet of dat al bekend was
Pagina: 1 ... 47 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.