GilH schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:41:
Ik weet dat hier steeds hetzelfde wordt gepost, maar het is dus zo dat Coolblue met HTC zelf contact heeft opgenomen en de klachten heeft uitgelegd. Daarom is hun status nu op 'leverdatum onbekend' in de Belgische winkels. In Nederland verwachten ze denk ik een beperkte levering nog voor April, en de mensen zullen worden verwittigd via e-mail.
Voor de Belgen ziet het er dus naar uit dat HTC pas half mei zal kunnen leveren. Bij vandenborre staat de leverdatum ook op >3 weken.
Ik vind het een super service van Coolblue, en ik vind het heel jammer dat HTC de One niet heeft kunnen uitbrengen vóór de S4 van Samsung. Ik zal dus proberen bij een winkel in het buitenland want voor de Belgen ziet het er naar uit dat je nog 5 weken moet wachten (en dat is dan nog niet eens 100% zeker).
HTC heeft tevens toegeven dat België zowat als laatste de One gaat krijgen volgens Coolblue. Was jaren HTC fan, maar denk niet dat ik nog vlug een HTC ga aanraden ...
Overigens totaal niets tegen Coolblue, altijd al super tevreden geweest van hun service, HTC daarentegen.
*edit* En zojuist ook de bevestiging dat zelfs half mei nog niet exact geweten is, want de exacte leverdatum moeten ze nog doorkrijgen rond half mei ...
Voor hetzelfde geld kan dit dus goed pas eind mei/begin juni zijn.
[
Voor 12% gewijzigd door
deephallow1 op 16-04-2013 14:51
]