• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-12 00:27
Strunkie schreef op maandag 15 april 2013 @ 21:33:
Thanks Tweakers, wat een consumentenbond niveau hier! 20 pagina's terug gelezen over mensen die boos worden op winkels enz. Heerlijk gelachen GUTGW!

In maart bestel bij Coolblue, hopelijk komt ie 6 mei. Die paar weken :/
't wordt inmiddels steeds begrijpelijker. Sommigen (inclusief ik) zitten hier al sinds februari. Het is telkens "een paar weken" en dan wordt de datum op het allerlaatste moment weer twee weken verschoven, dan mogen HTC (en tot op een zeker niveau de winkeliers) ook wel een flinke draai om de oren krijgen, dergelijk gebrek aan duidelijke en eerlijke communicatie hoort gewoon niet.

Het frustreert mij persoonlijk niet zozeer. Maar het is best begrijpelijk dat als je op dergelijk "onrecht" niet kan reageren met daden (er is immers voor velen geen alternatief van de concurrentie), je uit onmacht maar gewoon je boosheid verbaal uit.

Verwijderd

M-en-M schreef op maandag 15 april 2013 @ 21:47:
[...]

't wordt inmiddels steeds begrijpelijker. Sommigen (inclusief ik) zitten hier al sinds februari. Het is telkens "een paar weken" en dan wordt de datum op het allerlaatste moment weer twee weken verschoven, dan mogen HTC (en tot op een zeker niveau de winkeliers) ook wel een flinke draai om de oren krijgen, dergelijk gebrek aan duidelijke en eerlijke communicatie hoort gewoon niet.

Het frustreert mij persoonlijk niet zozeer. Maar het is best begrijpelijk dat als je dergelijk "onrecht" niet om kan zetten in daden (er is immers voor velen geen alternatief van de concurrentie), je uit onmacht maar gewoon je boosheid verbaal uit.
^^ +1 ^^

_/-\o_

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

M-en-M schreef op maandag 15 april 2013 @ 21:47:
[...]

Het frustreert mij persoonlijk niet zozeer. Maar het is best begrijpelijk dat als je dergelijk "onrecht" niet om kan zetten in daden (er is immers voor velen geen alternatief van de concurrentie), je uit onmacht maar gewoon je boosheid verbaal uit.
Och het is zo makkelijk om die winkels aan te vallen. Coolblue, t-mobile, hi enz doen niks anders dan data's die HTC doorstuurd bekend maken. Er vliegen hier chats ten ronde over werknemers die als leugenaar worden uitgemaakt enz.

Coolblue vindt dit waarschijnlijk nog minder leuk dan alle andere personen hier. Het sussen van ruzie's via FB en Twitter kost hun meer dan dat het toestel ooit gaat opleveren. Wacht nou maar gewoon af en accepteer het eens. Beter een toestel die met liefde wordt gemaakt dan een gefaald massaproduct.

En nee een massaproduct wordt nooit met liefde gemaakt maar wees blij dat HTC zijn beeldsensor nog gefinetuned heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door Strunkie op 15-04-2013 21:55 ]

^ Post is hierboven!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Strunkie schreef op maandag 15 april 2013 @ 21:50:
[...]

Beter een toestel die met liefde wordt gemaakt dan een gefaald massa product.
Die quote zou ik aan HTC verkopen, kunnen ze nu goed gebruiken :+

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

• Martin-S
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-03-2024
Het feit dat ik graag mijn nieuwe telefoon heul graag wil hebben voor het einde van deze maand is dat mijn oude telefoon (HD2) wat onbetrouwbaar begint te worden.

Bovendien is een nieuw speelgoedje mee op vakantie is nooit verkeerd. (helemaal niet als dat nieuwe speelgoedje heel goed geschikt is om de tijd door te komen op het vliegveld of in het vliegtuig).

Mocht ik de One niet hebben, dan hoop ik dat opnieuw flashen van de HD2 helpt totdat ik weer thuis ben. Zal overigens nooit boss worden oid. Heb belangrijker dingen te doen.

Heb ik ook weer wat om naar uit te kijken om weer thuis te komen :)F

Mja, de maand is nog niet om :P

[ Voor 43% gewijzigd door Martin-S op 15-04-2013 21:57 ]

• M-en-M
Strunkie schreef op maandag 15 april 2013 @ 21:50:
[...]

Och het is zo makkelijk om die winkels aan te vallen. Coolblue, t-mobile, hi enz doen niks anders dan data's die HTC doorstuurd bekend maken. Er vliegen hier chats ten ronde over werknemers die als leugenaar worden uitgemaakt enz.

Coolblue vindt dit waarschijnlijk nog minder leuk dan alle andere personen hier. Het sussen van ruzie's via FB en Twitter kost hun meer dan dat het toestel ooit gaat opleveren. Wacht nou maar gewoon af en accepteer het eens. Beter een toestel die met liefde wordt gemaakt dan een gefaald massa product.

En nee een massaproduct wordt nooit met liefde gemaakt maar wees blij dat HTC zijn beeldsensor nog gefinetuned heeft.
Er is toch ook een zeker niveau waar je de winkeliers mag verwijten dat ze HTC niet onder wat meer druk zetten. Dat kan een probleem met de communicatie zijn, want nu klinkt het telkens als "we wachten even op een mailtje van HTC".

(Ietwat off-topic: Dat daargelaten, ik ben zelf zó blij met de service van Coolblue tot nu toe dat ik ze niet zomaar wat zal verwijten en het dus ook maar rustig afwacht.)

En dat HTC faalt met de massaproductie is zeker iets waar men boos over mag zijn. Dat is gewoon ondermaats presteren.

• r0p
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-06 20:48

r0p

Ik heb liever dat ze er iets langer over doen en goede batches leveren dat ze de boel gaan rushen en je met een hele hoop DOA toestellen zit.

• Skrymger
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 18:12
r0p schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:15:
Ik heb liever dat ze er iets langer over doen en goede batches leveren dat ze de boel gaan rushen en je met een hele hoop DOA toestellen zit.
Ook dat is zeker waar! :*)

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:32
Zijn er nog meer mensen die net als mijzelf begin maart hun t-mobile contract hebben verlengd? Op dat moment was de actie 9 maanden 50% op je abbo bij 24 maanden verlenging. Echter als je nu zou verlengen dan zijn de iSmart abbo's nog goedkoper.

in de "oude" situatie zou je €981 euro kwijt zijn voor 24 maanden i200. Met de huidige aanbieding zouden de totale kosten op €876 komen.
Dat scheelt bijna 100 euro op 2 jaar. Toch wel de moeite waard om te kijken wat ze daartegen gaan doen. Officieel is mijn contractverlenging nog steeds in behandeling omdat het toestel nog niet geleverd is.

Vd week maar eens kijken wat de klantenservice ervan vind wanneer ik mijn contractverlenging ongedaan wil maken en alles weer teruggezet wil hebben naar mijn originele i150 iPhone abbo met echt onbeperkt internet uit 2008 om vervolgens te verlengen tegen de huidige actie :)

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
paul-s83 schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:38:
Zijn er nog meer mensen die net als mijzelf begin maart hun t-mobile contract hebben verlengd? Op dat moment was de actie 9 maanden 50% op je abbo bij 24 maanden verlenging. Echter als je nu zou verlengen dan zijn de iSmart abbo's nog goedkoper.

in de "oude" situatie zou je €981 euro kwijt zijn voor 24 maanden i200. Met de huidige aanbieding zouden de totale kosten op €876 komen.
Dat scheelt bijna 100 euro op 2 jaar. Toch wel de moeite waard om te kijken wat ze daartegen gaan doen. Officieel is mijn contractverlenging nog steeds in behandeling omdat het toestel nog niet geleverd is.
€876? Hoe heb je dat berekend als ik vragen mag? Neem aan dat je ook bent uitgegaan van iSmart 200?

[ Voor 3% gewijzigd door S_Chief op 15-04-2013 22:43 ]

• M-en-M
r0p schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:15:
Het punt is dat er redelijkerwijs (op basis van elk ander hoogkwaliteits-telefoon merk tegenwoordig) verwacht mag worden dat het én snel én met normale kwaliteit gaat. Krijg je de productielijnen niet op gang of zijn er toch nog bugs, dan geef je dat van te voren aan; mensen lokken met vooruitbestellingen die zogenaamd snel worden uitgeleverd en dan het telkens "maar een paar weekjes" uitstellen is geen normale gang van zaken, "huilie, huilie" excuses of niet.

Hoe zou je hierop reageren als hetzelfde gebeurde met een gemakkelijker te vervangen luxeproduct? Stel je bestelt een leuk horloge dat over een week wordt uitgeleverd, maar op de dag van "release" krijg je te horen dat je nog een weekje moet wachten, dit telkens weer. Hoe vaak zou jij dit moeten ondervinden voordat je besluit van merk/winkel te wisselen?

(Of misschien een beter voorbeeld, stel Samsung had nu een toestel aangekondigd dat er niet afschuwelijk of zelfs even mooi uitzag?)

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11 21:37

Gertjuhjan

Software Engineer

Vd week maar eens kijken wat de klantenservice ervan vind wanneer ik mijn contractverlenging ongedaan wil maken en alles weer teruggezet wil hebben naar mijn originele i150 iPhone abbo met echt onbeperkt internet uit 2008 om vervolgens te verlengen tegen de huidige actie :)
Wil je de One onder de nieuwe voorwaarden? Ik heb eerder in dit topic gelezen dat dan je bestelling geannuleerd wordt en weer achteraan moet aansluiten in de pre-orderlijst.

Xbox: Gulpener88

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Gertjuhjan schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:44:
[...]

Wil je de One onder de nieuwe voorwaarden? Ik heb eerder in dit topic gelezen dat dan je bestelling geannuleerd wordt en weer achteraan moet aansluiten in de pre-orderlijst.
Tsja sommige wachten liever 2 weekjes en besparen 100 euro :).

^ Post is hierboven!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Strunkie schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:45:
[...]

Tsja sommige wachten liever 2 weekjes en besparen 100 euro :).
Dat is zo, maar ik vond het wel worth mentioning!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:31

Felyrion

goodgoan!

M-en-M schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:43:
[...]

Het punt is dat er redelijkerwijs (op basis van elk ander hoogkwaliteits-telefoon merk tegenwoordig) verwacht mag worden dat het én snel én met normale kwaliteit gaat. Krijg je de productielijnen niet op gang of zijn er toch nog bugs, dan geef je dat van te voren aan; mensen lokken met vooruitbestellingen die zogenaamd snel worden uitgeleverd en dan het telkens "maar een paar weekjes" uitstellen is geen normale gang van zaken, "huilie, huilie" excuses of niet.

Hoe zou je hierop reageren als hetzelfde gebeurde met een gemakkelijker te vervangen luxeproduct? Stel je bestelt een leuk horloge dat over een week wordt uitgeleverd, maar op de dag van "release" krijg je te horen dat je nog een weekje moet wachten, dit telkens weer. Hoe vaak zou jij dit moeten ondervinden voordat je besluit van merk/winkel te wisselen?

(Of misschien een beter voorbeeld, stel Samsung had nu een toestel aangekondigd dat er niet afschuwelijk of zelfs even mooi uitzag?)
Maar de ervaring leert dat het bij dit soor producten vaak gebeurt. Fabrikanten zijn vaak te enthousiast (om welke reden dan ook) en kunnen hun beloften vaak niet waarmaken. Zo was vorig jaar de witte S3 ook uitgesteld bij release vanwege productieproblemen, en een witte iPhone was ook al problematisch een tijd terug.
En toch is iedereen altijd weer verbaasd en verontwaardigd. We weten toch dat we dit soort statements met een korrel zout zouden moeten nemen?

(edit: ik probeer het niet goed te praten, het is en blijft een slechte zaak, maar de gemaakte boosheid op de forums iedere keer weer is wel vermoeiend zeg..)

[ Voor 4% gewijzigd door Felyrion op 15-04-2013 22:49 ]

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Verwijderd

Ik snap niet waarom coolbue nog steeds 17-04 op de site heeft staan....

Verwijderd

Ik blijf dit topic rustig volgen, en laat me niet al te gek maken door alles wat er aan datums genoemd wordt,
Uiteindelijk zullen we toch allemaal moeten wachten, en sommige helaas langer als andere...

Pas als er iemand daadwerkelijk meld het toestel ontvangen te hebben, krijg ik pas een beetje hoop,
En dan moet ik ook nog maar afwachten of ik bij de eerste batch zit...

Maar als het niet deze week wordt, zal het inderdaad wel mei worden voordat het toestel eindelijk komt,
Gezien het toestel in duitsland nu ook weer is uitverkocht, vraag ik me af of ze eerst nederland of eerst duitsland opnieuw bevooraden...

Voorlopig laat ik mijn preorder gewoon staan, zou het toestel weer in duitsland in vooraad zijn, dan bestel ik hem toch snel daar, vraag me aleen af tot hoelang je een pre-order kunt anuleren ?

In mijn bevestigingsmail staat nl. : aanbieding geldig t/m 12 April 2013

• M-en-M
Felyrion schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:48:
[...]

Maar de ervaring leert dat het bij dit soor producten vaak gebeurt. Fabrikanten zijn vaak te enthousiast (om welke reden dan ook) en kunnen hun beloften vaak niet waarmaken. Zo was vorig jaar de witte S3 ook uitgesteld bij release vanwege productieproblemen, en een witte iPhone was ook al problematisch een tijd terug.
En toch is iedereen altijd weer verbaasd en verontwaardigd. We weten toch dat we dit soort statements met een korrel zout zouden moeten nemen?
Dat ontken ik dan ook niet, zoals ik eerder aangaf ben ik zelf niet boos (ik verwacht eerlijk gezegd zelf eind mei pas m'n zwarte binnen te krijgen en m'n huidige S3 doet 't prima), maar ik vind het "goedpraten" van dergelijke praktijken eigenlijk erger dan de mensen die er boos op reageren.

Je loopt in het donker op straat in een slechte buurt en wordt beroofd, maar boos worden meneer? Nee dat vindt men niet goed, je had het eigenlijk gewoon kunnen verwachten.

• paul-s83
SChief schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:42:
[...]

€876? Hoe heb je dat berekend als ik vragen mag? Neem aan dat je ook bent uitgegaan van iSmart 200?
Ja. Bestaande klanten die verlengen betalen 24 maanden maar 36,50 voor een i200 abbo.

Enige nadeel van het aanpassenis dat je onderaan de lijst komt. Heb voor de zwarte gekozen en als ik diverse fora mag geloven loopt die zowieso achter op de zilveren en is dit nadeel minder erg t.o.v. een zilvere.

Ps, toestelprijs zit niet in deze prijs omdat deze ongewijzigd is gebleven met de nieuwe actie.

[ Voor 8% gewijzigd door paul-s83 op 15-04-2013 22:59 ]

Verwijderd

Op 8 maart besteld bij Studentmobiel en ik word er zo langzamerhand wel echt moe van. Als ik het toestel volgende week niet binnen heb probeer ik het in Duitsland. Als het daar ook niet lukt ga ik voor de Nexus 4

• r0p
  • Laatst online: 03-06 20:48

r0p

Ik heb op 11 maart besteld via Tmobile en weet al heel lang dat tussen 24 en 26 april ik bericht wordt en er een afspraak voor levering wordt gemaakt. Dus eind volgende week zou hij binnen moeten zijn.

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-12 11:21

JJ93

Error 418

Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:58:
Op 8 maart besteld bij Studentmobiel en ik word er zo langzamerhand wel echt moe van. Als ik het toestel volgende week niet binnen heb probeer ik het in Duitsland. Als het daar ook niet lukt ga ik voor de Nexus 4
Als het inderdaad volgende week niet wordt dan ga ik mijn bestelling misschien ook annuleren.
Volgende week vrijdag op vakantie, dus dan ben ik ook pas 6 mei terug. Dan nog 9 dagen wachten op google i/o om te zien wat hun van plan zijn, misschien wel een nexus 5 binnen korte tijd.. maarja het liefst gewoon de One. Vind ik eigenlijk wel prima maarja, je blijft maar wachten.

• S_Chief
  • Niet online
paul-s83 schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:57:
[...]
Ja. Bestaande klanten die verlengen betalen 24 maanden maar 36,50 voor een i200 abbo.
36,50*24= 876 en dan moet je ook nog eens 99,95 voor het toestel betalen.
paul-s83 schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:57:
[...]
Ps, toestelprijs zit niet in deze prijs omdat deze ongewijzigd is gebleven met de nieuwe actie.
Ah, dat dus ja. :+ Is toevallig ook dezelfde actie waarop ik misschien wil ingaan. Zal deze week anders nog even de winkel binnenlopen..

[ Voor 39% gewijzigd door S_Chief op 15-04-2013 23:01 ]

• niekniek123
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-01 21:46
De laatste week dat ik dit forum aandachtig volg, ben ik nog niet heel veel wijzer geworden. Elk uur lees je weer iets heel anders haha.

20 april loopt mijn huidige abonnement af, als er dan nog steeds geen duidelijkheid over de ONE is ga ik toch maar eens naar andere opties kijken denk ik.

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

niekniek123 schreef op maandag 15 april 2013 @ 23:06:
De laatste week dat ik dit forum aandachtig volg, ben ik nog niet heel veel wijzer geworden. Elk uur lees je weer iets heel anders haha.

20 april loopt mijn huidige abonnement af, als er dan nog steeds geen duidelijkheid over de ONE is ga ik toch maar eens naar andere opties kijken denk ik.
Voor mij het zelfde verhaal. Behalve dat ik op de 18e mag verlengen.

• paul-s83
SChief schreef op maandag 15 april 2013 @ 23:00:
[...]

36,50*24= 876 en dan moet je ook nog eens 99,95 voor het toestel betalen.

[...]

Ah, dat dus ja. :+ Is toevallig ook dezelfde actie waarop ik misschien wil ingaan. Zal deze week anders nog even de winkel binnenlopen..
Studentmobiel.nl rekent een paar tientjes minder voor het toestel bij contractverlenging mocht je het onderste uit de kan willen hebben, maar hanteert dezelfde abbo prijs per maand.

Verwijderd

Duitsland zal op dit moment ook niet gaan lukken vrees ik,
bij de mediamarkt hebben ze hem nl. al van de site gehaald,

Dat zal ook wel niet voor niks zijn, maarja feit is wel dat je eerder kans hebt hem in duitsland te krijgen dan in nederland, maar dat ligt er ook helemaal aan of ze eerst duitsland weer gaan bevooraden of toch eerst de andere landen bevooraden..

• Choasmarkk
  • Laatst online: 24-12 22:01
In Nederland staat hij wel op de MediaMarkt site :P
http://gsm.mediamarkt.nl/...s-red-plus-prijsplan-d-24

• S_Chief
  • Niet online
Ik heb zo'n beetje elk bericht waar de naam T-Mobile in voorkomt gelezen, maar één ding kon ik niet vinden. Als je het toestel in de winkel pre-ordered, moet je hem dan ook in de winkel gaan ophalen of sturen ze hem naar jou toe? Misschien dat iemand dit uit eigen ervaring kan vertellen. :)

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:28
SChief schreef op maandag 15 april 2013 @ 23:46:
Ik heb zo'n beetje elk bericht waar de naam T-Mobile in voorkomt gelezen, maar één ding kon ik niet vinden. Als je het toestel in de winkel pre-ordered, moet je hem dan ook in de winkel gaan ophalen of sturen ze hem naar jou toe? Misschien dat iemand dit uit eigen ervaring kan vertellen. :)
De One is niet te preoderen in de fysieke T-Mobile winkels, en aan opsturen doen ze daar ook niet dan zullen ze je verwijzen naar de website

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• deephallow1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 17:53
Rofl, volgens Coolblue gaat het in België nog langer duren dan in Nederland. Als er tege die tijd effectief een nieuwe Nexus ofzo wordt voorgesteld switch ik ook -_-

• S_Chief
  • Niet online
netblade schreef op maandag 15 april 2013 @ 23:51:
[...]

De One is niet te preoderen in de fysieke T-Mobile winkels, en aan opsturen doen ze daar ook niet dan zullen ze je verwijzen naar de website
Bedankt voor de info. :) 't Ging mij er meer om dat ik een eventueel slecht exemplaar gelijk zou kunnen omruilen in de winkel (had hem dan ook liever opgehaald). Deze week dan maar pre-orderen en fingers crossed dat ik gelijk een goed exemplaar ontvang.

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:58
Ik had vorige week vrijdag deze email gestuurd:
Beste Studentmobiel,

Op 17 maart heb ik mijn (pre-)order geplaatst voor de HTC One T-Black.
Nu staat er op de site dat deze verwacht wordt op 17 april.
Maar op internet circuleren berichten dat de zwarte versie van de HTC One later uitgeleverd wordt dan de zilvere versie.
Kunt U dit bevestigen of worden ze gelijktijdig uitgeleverd?
En kan ik mijn HTC One in de loop van volgende week verwachten?

Met vriendelijke groet.

Daar kreeg ik het volgende antwoord VANDAAG 15:03 op:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Op dit moment is dat nog niet duidelijk. Wij verwachten beide versies geleverd te krijgen.

Of u uw telefoon volgende week kunt verwachten is helaas nog niet duidelijk, bij een eerste levering is het altijd afwachten hoeveel toestellen er daadwerkelijk binnenkomen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

Ik heb mijne op 17 maart besteld en er staat nog steeds 17 april, dus morgen maar is enorm refreshen die pagina en dan uiteindelijk teleurgesteld worden :') !!! Net als vorige week

• deephallow1
Achja, komt er dus uiteindelijk op neer dat niemand echt meer weet, en in België is ie precies onbepaald uitgesteld (Coolblue heeft zelfs geen datum meer staan ...)

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:41
Ik had vandaag Coolblue ook aan de lijn. Medewerker wist me te vertellen dat 17 april de eerste levering zou zijn. Datums van de nieuwe leveringen waren nog niet bekend. Hij schatte zelf in dat dat half Mei kon worden.

• lakigucci
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-10 19:58
Duitsland krijg over 1-2 weken weer voorraad (http://www.saturn.de/mcs/...078,588949.html?langId=-3) Laten we hopen dat wij in de tussentijd aan de beurt zijn :).

• erikmo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-09-2024

Ik heb vorige week gebeld en mijn contract verlening die ik op 22 maart had gedaan opnieuw laten doorrekenen met de nieuwste kortingen. Nieuw contract afgesloten. Betekent wel dat ik nu weer onderaan de pre-order lijst sta.

• c0de1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 19:21
Via twitter door gekregen dat deze week (week 16) de zilveren versies van de HTC One bij pdashop.nl (Coolblue) binnen komen. De zwarte variant zou volgende week binnen komen.

Ik heb mijn pre-order 22 maart gedaan voor de zwarte, ik wacht af..

• kitesurfer82
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-06-2021
c0de1 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 08:02:
Via twitter door gekregen dat deze week (week 16) de zilveren versies van de HTC One bij pdashop.nl (Coolblue) binnen komen. De zwarte variant zou volgende week binnen komen.

Ik heb mijn pre-order 22 maart gedaan voor de zwarte, ik wacht af..
Ja dat is hetzelfde htc wat ook zei dat ze 5 april al hadden geleverd aan coolblue waar coolblue niks van weet.

Verwijderd

Nieuwe dag, 150 nieuwe verhalen van leverdata.

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 08:21:
Ok, om deze moest ik lachen:P

• marc9393
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-05-2024
Jamesl schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 00:13:
Ik had vorige week vrijdag deze email gestuurd:
Beste Studentmobiel,

Op 17 maart heb ik mijn (pre-)order geplaatst voor de HTC One T-Black.
Nu staat er op de site dat deze verwacht wordt op 17 april.
Maar op internet circuleren berichten dat de zwarte versie van de HTC One later uitgeleverd wordt dan de zilvere versie.
Kunt U dit bevestigen of worden ze gelijktijdig uitgeleverd?
En kan ik mijn HTC One in de loop van volgende week verwachten?

Met vriendelijke groet.

Daar kreeg ik het volgende antwoord VANDAAG 15:03 op:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Op dit moment is dat nog niet duidelijk. Wij verwachten beide versies geleverd te krijgen.

Of u uw telefoon volgende week kunt verwachten is helaas nog niet duidelijk, bij een eerste levering is het altijd afwachten hoeveel toestellen er daadwerkelijk binnenkomen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

Ik heb mijne op 17 maart besteld en er staat nog steeds 17 april, dus morgen maar is enorm refreshen die pagina en dan uiteindelijk teleurgesteld worden :') !!! Net als vorige week
Bij mij zijden ze gister aan de telefoon dat ze het nog steeds verwachten ;).
Volgens mij is iedeereen die site aan het refreshen, ik krijg de site bijna niet geladen!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 08:21:
Hehe daar gaan we weer idd :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Verwijderd

Ik ben nog niet gebeld :*)

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-12 18:34
Ik ook nog niet en het is al 09:26 :)

Verwijderd

Terwijl ik naast de telefoon zit

• Crew One
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
RobbieN schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:27:
[...]

Ik ook nog niet en het is al 09:26 :)
Ik zal je het nog sterker vertellen.

Het is al 09:27 en IK OOK NIET! :')

• sunny59
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-01-2022
Ik ben ook nog niet gebeld. Ik verwacht dat ik volgende week een SMS krijg van AMP logistics...dat het weer uitgesteld word. Een zwarte HTC one.....gaat dat nog ooit geleverd worden???

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
Ik wil ook graag wat zeggen, maar ik heb gewoon nog geen nieuws.

Verwacht: 17 april

Wat moet ik nou de hele dag doen..?

• valeer
  • Laatst online: 24-06 10:11
Dit is zojuist door Mark Moons getweet:

Mark Moons‏@markmoons16s
De komende week krijgen de eerste NLers de #HTCOne in bezit. Sorry voor de vertraging, we werken hard... maar vraag is ongelooflijk hoog.

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-12 21:16
valeer schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:45:
Dit is zojuist door Mark Moons getweet:

Mark Moons‏@markmoons16s
De komende week krijgen de eerste NLers de #HTCOne in bezit. Sorry voor de vertraging, we werken hard... maar vraag is ongelooflijk hoog.
Hoe kan de vraag nu hoog zijn als je nog nooit wat geleverd hebt, ik niet begrijp :)

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:34
barrel schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:47:
[...]

Hoe kan de vraag nu hoog zijn als je nog nooit wat geleverd hebt, ik niet begrijp :)
Jij niet zo slim. Waarom moet je eerst leveren om te bepalen dat de vraag hoog is?

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• Zeemon123
Golf2vr6 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:49:
[...]

Jij niet zo slim. Waarom moet je eerst leveren om te bepalen dat de vraag hoog is?
Hij bedoelt waarschijnlijk dat het vreemd is om het op "grote vraag" te gooien als je nog niets uitleverd. In tegenstelling tot niet iedereen kunnen uitleveren.

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-11 20:24
Ik snap niet hoe bedrijven niet weten wat er bij een levering aankomt, op die manier kan je toch geen bedrijf runnen??? Op het moment dat vrachtwagen bij fabriek X word ingeladen geef je toch aan punt Y door hoeveel telefoons er in gaan, hoe kunnen ze anders ladingen controleren? :S

Ik zie echt een vrachtauto voor me die open gaat en in het midden ligt 1 doosje met 3 htc's :P

• Replay256
  • Niet online
[/quote]

Dat blijkt, je denkt zeker dat de HTC One alleen en special voor de Nederlandse markt wordt geproduceerd..

• deephallow1
En op de vraag van BE komt er geen antwoord ... wij mogen maw nog paar weken wachten waarschijnlijk

[ Voor 35% gewijzigd door deephallow1 op 16-04-2013 09:57 ]

• Replay256
  • Niet online
deephallow1 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:56:
En op de vraag van BE komt er geen antwoord ... wij mogen maw nog paar weken wachten waarschijnlijk
Belgie is Benelux..

• deephallow1
Coolblue BE zei gisteren anders duidelijk dat de belgische markt later ging bedient worden.
Coolblue ‏@Coolblue_BE 11h
Door de schaarste vanuit HTC, zal de Belgische markt later voorzien worden Morgen ontvang je hier nog een extra e-mail over.
Ofwel bedoelt Coolblue dat zij hun levering voor BE ook gaan gebruiken voor NL (wat ik hoop eigenlijk, dan krijgt de rest hem nog wel binnen)

[ Voor 14% gewijzigd door deephallow1 op 16-04-2013 09:59 ]

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-12 21:16
Golf2vr6 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:49:
[...]

vraag = x, aanbod = 0 dus dan is het toch niet relevant wat de vraag is ?

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-12 15:29
barrel schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:59:
[...]

vraag = x, aanbod = 0 dus dan is het toch niet relevant wat de vraag is ?
Snappen jullie nou werkelijk niet dat de levering in Nederland uitgesteld is... In Duitsland kunnen ze al niet aan de vraag voldoen, dus waarom zouden ze mondjesmaat gaan leveren in een land waarin deze nog niet eens uit is... Het is alleen maar frustrerender om te zien dat er 5000 toestellen uitgeleverd worden. Op deze manier zie je anderen met een toestel lopen terwijl jij er langer op moet wachten, dat is pas frustrerend....

Het is niet zo dat er 0 toestellen geleverd zijn, dat geldt alleen voor ons land (en België). Wij zijn kleinere landen waardoor er minder mensen teleurgesteld worden dan bijvoorbeeld Duitsland, Frankrijk ect ect.

[ Voor 14% gewijzigd door HesRuud op 16-04-2013 10:03 ]

Kiek em goan!

• Replay256
  • Niet online
[quote]deephallow1 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:58:
[...]

Coolblue BE zei gisteren anders duidelijk dat de belgische markt later ging bedient worden.

Tja, volgens mij is HTC de fabrikant en die beslissen hoe er geleverd gaat worden, en niet CoolBlue.
dat CoolBlue hun klant in Belgie later gaat leveren, heeft niets met HTC maken..

• deephallow1
Replay256 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:03:
[quote]deephallow1 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:58:
[...]

Tja, volgens mij is HTC de fabrikant en die beslissen hoe er geleverd gaat worden, en niet CoolBlue.
dat CoolBlue hun klant in Belgie later gaat leveren, heeft niets met HTC maken..
Dat was wat ik eronder zette ;) Had het nog niet goed gelezen, vandaar.

Verwijderd

en maar wachten op een bericht met sorry maar geen htc one voor jou vandaag...

• netblade
deephallow1 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:58:
[...]
Ofwel bedoelt Coolblue dat zij hun levering voor BE ook gaan gebruiken voor NL (wat ik hoop eigenlijk, dan krijgt de rest hem nog wel binnen)
Dat zou ik niet bepaald fair vinden tegenover onze zuiderburen die hebben net zo lang gewacht als wij

• Replay256
  • Niet online
Dat zou ik niet bepaald fair vinden tegenover onze zuiderburen die hebben net zo lang gewacht als wij
[/quote]

Gaat ook niet gebeuren, maar dit is een antwoord op een reactie, die nergens is op gebaseerd.

• Obviously
  • Laatst online: 17-11 14:43
Een collega van mij zit in Zweden, als die daar een One vindt, is dat dan dezelfde als die hier uitgerold gaat worden? En hoe zit dat met garantie? Allemaal hetzelfde voor Europa?

Verwijderd

Obviously schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:33:
Een collega van mij zit in Zweden, als die daar een One vindt, is dat dan dezelfde als die hier uitgerold gaat worden? En hoe zit dat met garantie? Allemaal hetzelfde voor Europa?
Zoekfunctie |:(

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Obviously schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:33:
Staat in de startpost....

^ Post is hierboven!

• Obviously

• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 13:57

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Even een recap voor mensen die hier komen om meteen hun vraag te posten:

- De One wordt ZEKER NIET DEZE WEEK geleverd. Eerst zijn binnenkort de preorders van februari aan de beurt, daarna die van maart en tegen de tijd dat die geleverd zijn, liggen de winkels waarschijnlijk vol met Ones.
- Het heeft GEEN ZIN om nog meer chats met webwinkelmedewerkers te posten. Die weten alleen wat HTC naar buiten brengt, en dat is zo ongeveer wat hierboven staat.
- De zwarte HTC One gaat langer duren dan de zilveren.
- Tot voorkort kon je nog een HTC One bestellen in GB of DE (bij Amazon bijvoorbeeld, of Saturn of Media Markt). Als ik het goed heb begrepen zijn die nu ook uitverkocht.
- Een One uit een ander land binnen Europa is gewoon te gebruiken in NL, met Nederlands als taal van het besturingssysteem. Let er daarbij wel op dat de MediaLink-actie niet voor jou is, maar alleen voor Nederlandse IMEI's.
- De MediaLink-actie is verlengd.
- Als je een One in het buitenland koopt, heb je gewoon garantie via HTC in Nederland.
- Gebruik voor overige vragen de zoekfunctie.
- Of de zoekfunctie.
- Maar gebruik in elk geval de zoekfunctie, anders worden we hier gek van het beantwoorden van steeds dezelfde vragen.
- Tot slot: er is een handige zoekfunctie! Zie bovenaan deze pagina.

Zo.

[ Voor 3% gewijzigd door Ippe Ziepe op 16-04-2013 11:23 . Reden: Garantie vermeld. ]

• Koning0313
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-03-2024
Zeg wijsneus hierboven. Hoe kom je er allemaal bij? je hebt totaal geen bron en tevens is het nooit bevestigd dat de zwarte versie later komt. Niet de betweter uithangen op basis van geruchten s.v.p.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ippe Ziepe schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:45:

- De One wordt ZEKER NIET DEZE WEEK geleverd. Eerst zijn binnenkort de preorders van februari aan de beurt, daarna die van maart en tegen de tijd dat die geleverd zijn, liggen de winkels waarschijnlijk vol met Ones.
- Het heeft GEEN ZIN om nog meer chats met webwinkelmedewerkers te posten. Die weten alleen wat HTC naar buiten brengt, en dat is zo ongeveer wat hierboven staat.
- Tot voorkort kon je nog een HTC One bestellen in GB of DE (bij Amazon bijvoorbeeld, of Saturn of Media Markt). Als ik het goed heb begrepen zijn die nu ook uitverkocht.
- Een One uit een ander land binnen Europa is gewoon te gebruiken in NL, met Nederlands als taal van het besturingssysteem. Let er daarbij wel op dat de MediaLink-actie niet voor jou is, maar alleen voor Nederlandse IMEI's.
- Of de zoekfunctie.
- Maar gebruik in elk geval de zoekfunctie, anders worden we hier gek van het beantwoorden van steeds dezelfde vragen.

Zo.
Helemaal mee eens! Duidelijk! :)

• Ippe Ziepe

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Koning0313 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:48:
Zeg wijsneus hierboven. Hoe kom je er allemaal bij? je hebt totaal geen bron en tevens is het nooit bevestigd dat de zwarte versie later komt. Niet de betweter uithangen op basis van geruchten s.v.p.
Dit bericht bijvoorbeeld trok ik uit de, kom, hoe heet het, ZOEKFUNCTIE.

• netblade
Ippe Ziepe schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:51:
[...]

Hoor wie het zegt.

http://www.androidworld.n...olgende-week-uitgeleverd/ En daarnaast nog even de hoofdbron er bij te pakken. Kan dit topic niet gewoon even op slot? Het niveau zakt zelfs verder dan fok hier

• Koning0313
Sorry, had ik helemaal niet gezien! excuus ;)
Ippe Ziepe schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:51:
[...]

Hoor wie het zegt.

• Ippe Ziepe

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Koning0313 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:54:
Sorry, had ik helemaal niet gezien! excuus ;)
[...]
No worries! ;)

• Koning0313
Worries genoeg :o ik wil dat ding hebben haha!

• Zeemon123
GSMWijzer/Studentmobiel denkt nog steeds DEZE week te ontvangen... :$

• Replay256
  • Niet online
netblade schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:52:
[...]

http://www.androidworld.n...olgende-week-uitgeleverd/ En daarnaast nog even de hoofdbron er bij te pakken. Kan dit topic niet gewoon even op slot? Het niveau zakt zelfs verder dan fok hier
Zijn de zenuwen! spannende tijden voor de voor meeste De HTC one wordt "bijna" geleverd.. nog 3 dagen of 1 week of 2 a 3 of misschien 5 weken, we weten het niet!! toch spannend allemaal.. 8)7 8)7 8)7 8)7

• Warbivoor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-07 11:51
Coolblue ‏@Coolblue_NL 1u
Later vandaag krijgen wij de exacte leverhoeveelheden door. Zodra dit bekend is dan brengen wij je direct per e-mail op de hoogte.

Warbivoor

Verwijderd

- Of de zoekfunctie.

Zo.
Dus wat Mark Moons zegt klopt niet? Dat deze week de eerste Ones in NL uitkomen?

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-12 22:51
Wat een hoop zeurvolk hier zeg, met zeiken ga je er niet voor zorgen dat het toestel wel ineens in de winkel of bij jouw op de mat ligt. Heb nou gewoon eens geduld en lees het bericht van Ippe Ziepe nog eens na! Damn!

• Ippe Ziepe

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:59:
[...]

Dus wat Mark Moons zegt klopt niet? Dat deze week de eerste Ones in NL uitkomen?
Kijk eens wat ik vind met de geweldige zoekfunctie! Mark Moons zegt volgende week, en dat is dus niet deze week. :F

Verwijderd

Ippe Ziepe schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:09:
[...]

Kijk eens wat ik vind met de geweldige zoekfunctie! Mark Moons zegt volgende week, en dat is dus niet deze week. :F
Excuses, ik dacht dat die bedoelde deze week. :P

• netblade
Replay256 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:58:
[...]

Zijn de zenuwen! spannende tijden voor de voor meeste De HTC one wordt "bijna" geleverd.. nog 3 dagen of 1 week of 2 a 3 of misschien 5 weken, we weten het niet!! toch spannend allemaal.. 8)7 8)7 8)7 8)7
:+ Het gros van de mensen hier (waaronder waarschijnlijk ikzelf) zal toch nog tot minimaal midden Mei moeten wachten, de mensen die eind feb gepreorderd hebben zullen deze van de week/volgende week wel binnen krijgen.

• Obviously
Om even op mijn eerdere vraag terug te kopen, dit staat in de openingspost: "- Een One uit een ander land binnen Europa is gewoon te gebruiken in NL, met Nederlands als taal van het besturingssysteem."

Om zeker te zijn wou ik dit even verifiëren via de online chat:

Tijs: ben je zeker dat het Nederlands dan niet als taal geselecteerd kan worden als ik bv een Brits toestel koop
Ilan: als u een toestel buiten nederland koopt zal er andere talen opstaan
Tijs: want ik lees namelijk dat je wel gewoon voor het Nederlands kan kiezen. Als ik namelijk een toestel uit Belgie formatteer en opnieuw opstart kan ik namelijk ook kiezen voor de Zweedse taal
Tijs: dus het zou mij verwonderen moest dat niet gaan
Tijs: zo lees ik oa op het internet "- Een One uit een ander land binnen Europa is gewoon te gebruiken in NL, met Nederlands als taal van het besturingssysteem"
Tijs: dus kan je dit misschien intern eens navragen?
Ilan: het zit namelijk zo
Ilan: wij kunnen niet 100% bevestigen dat er nederlandse taal op u toestel zal zitten als u het in het buitenland koopt
Ilan: u heeft best kans dat het er op zit
Ilan: hoe dichterbij u het toestel koopt bij belgie
Tijs: en er is geen manier voor u om daar met 100% zekerheid achter te komen?
Ilan: het toestel neemt vaak de taal aan van de eerste sim kaart die er in gaan maar zou kunnen verdwijnen als u het toestel reset of een reparatie geeft waar het moederboord veranderd
Tijs: is het niet zo dat je een taal kan selecteren als je het toestel voor de eerste maal opstart?
Ilan: er zijn altijd manieren om er nederlands op te zetten als dat er niet op zit maar dat zijn geen offieciele manieren van htc en dat zijn via 3rde partij apps
Ilan: er is geen manier om 100% zeker te zijn dat een toestel dat niet uti belgie of nederland komt er nederlandse taal op zit
Ilan: dat klopt inderdaad zoals ik zei heeft dat te maken met de sim kaart

Klopt dit wat hij zegt? Dat zou mij namelijk ten zeerste verbazen.

• HikariMisako
  • Laatst online: 14:13
Obviously schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:16:
Om even op mijn eerdere vraag terug te kopen, dit staat in de openingspost: "- Een One uit een ander land binnen Europa is gewoon te gebruiken in NL, met Nederlands als taal van het besturingssysteem."

- Of de zoekfunctie.

Zo.
Iets met een zoekfunctie B)

Verwijderd

*Chatgesprek*

Dit is volgens mij al meerdere malen aan bod gekomen in dit topic.
Even de zoekfunctie gebruiken dus. (zoekwoordtip: morelocale)

;)

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-11 17:34

wootah

They see me trollin'

HikariMisako schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:19:
[...]

[...]

Iets met een zoekfunctie B)
idd :)

Iemand die al een one had, had gepost dat zodra hij zijn simkaart er in stak de android setup begon.
In de android setup kun je gewoon aangeven welke taal je wilt hebben. Misschien zijn niet alle HTC apps ook geschikt voor Nederlands, maar het overgrote deel van android zou wel gewoon Nederlands moeten zijn :)

• Ippe Ziepe

Ippe Ziepe

@ippeziepe

[...]
Op de Europese One zit gewoon Nederlands, daar kun je voor 99% van uitgaan. Ze maken voor bijvoorbeeld Zweden geen aparte firmware met alleen Zweeds. Ze garanderen alleen niet dat er Nederlands zit op een Zweeds toestel. Slag om de arm.
Dus als je hierover 100% zekerheid wilt hebben, bestel hem dan niet in het buitenland.

[ Voor 9% gewijzigd door Ippe Ziepe op 16-04-2013 11:29 ]

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-12 15:36
Kennen jullie de legende van de HTC One?
Zijn aluminium harnas schijnt onverwoestbaar te zijn!
Met zijn Ultrapixel zwaard hakt hij de concurrentie in mootjes!
En met zijn galmende Boomsound boezemt hij de vijand angst in.

Spijtig genoeg, heeft niemand hem ooit gezien :P

Verwijderd

lowizi schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:28:

HAHAH! Nice one _/-\o_

Verwijderd

_/-\o_ You just made my day _/-\o_

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-12 21:30

Omg haha :P

Verwijderd

1e levering van zilveren HTC one's zal zaterdag gebeuren, weet niet of dat nog valt onder "deze" week

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:41:
1e levering van zilveren HTC one's zal zaterdag gebeuren, weet niet of dat nog valt onder "deze" week
Bron? :?

• lakigucci
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-10 19:58
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:41:
En dat weet je hoe?

• Unst0pable
  • Laatst online: 30-12 12:44
Ik geloof niet dat HTC het 'kan maken' om de verschillende versies op verschillende dagen te leveren.

De Medialink actie geldt via een 'op=op' principe en ik kan niet vinden of dit principe gebaseerd is op:
- Besteldatum @ je provider
- aanvraag met IMEI nummer op de speciale website...

Mijn gevoel zegt het laatste... En door de verschillende versies op verschillende dagen te leveren heb je uiteraard oneerlijke concurrentie. Bijv iemand die de zwarte in feb. heeft gepre-ordered kan achter het net vissen, en iemand die in april de zilveren versie heeft besteld kan geluk hebben.

Weet iemand hier iets meer van?

Verwijderd

Unst0pable schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:49:
Ik geloof niet dat HTC het 'kan maken' om de verschillende versies op verschillende dagen te leveren.

De Medialink actie geldt via een 'op=op' principe en ik kan niet vinden of dit principe gebaseerd is op:

Mijn gevoel zegt het laatste... En door de verschillende versies op verschillende dagen te leveren heb je uiteraard oneerlijke concurrentie. Bijv iemand die de zwarte in feb. heeft gepre-ordered kan achter het net vissen, en iemand die in april de zilveren versie heeft besteld kan geluk hebben.

Nee geen idee maar je hebt wel een goed punt wil toch die medialink wil hebben leek me wel handig :D mijn bestelling loopt al vanaf 1 maart en het is een zwarte .. zou jammer vinden dat ik hierdoor zo'n actie mis zou lopen

• sunny59
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-01-2022
Unst0pable schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:49:

Dit is de beste vraag van vandaag... :)
Pagina: 1 ... 46 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.