Please wait while we find an agent to assist you...
U bent nu in verbinding met Caspar.
Caspar: Beste Bram, bedankt voor uw contact met de klantenondersteuning van HTC. Momenteel ben ik even uw vraag aan het nalezen.
Bram: Oké, prima
Caspar: HTC heeft een ongekende vraag naar en interesse in de nieuwe HTC One gezien. De zorgvuldigheid waarmee we de HTC One hebben ontworpen en gemaakt, blijkt in de eerste beoordelingen. De nieuwe HTC One zal vanaf deze week op de markt worden gebracht in Groot-Brittannië, Duitsland en Taiwan. In de rest van Europa, Noord-Amerika en het grootste deel van Pacific Azië zal de HTC One voor het einde van april op de markt worden gebracht.
Wij waarderen het geduld van onze klanten, en zijn ervan overtuigd dat als ze eenmaal de telefoon in hun handen hebben, ze ook vinden dat het het wachten waard was.
Bram: Hé, die zin heb ik ook al vaak in fora en op het nieuws gezien. Kunt u natuurlijk niks aan doen.
Bram: Wel vreemd dat mijn provider (Hi) zegt dat de HTC One op 7 (!) mei pas beschikbaar is. Hoe kan het dat u zegt dat het voor eind april wordt uitgeleverd, maar de meeste webshops in Nederland en Duitsland zeggen dat de HTC One pas begin/ half mei weer beschikbaar is.
Caspar: Ik begrijp u. Er is echter geen ander statement vrijgegeven door HTC wat betreft de HTC One.
Caspar: Kan ik u vandaag nog ergens anders mee helpen?
Bram Kottink: Nee, dank u. Fijne dag
Deze medewerker beweert dus nog steeds dat HTC nog steeds niks anders heeft gezegd als dit alle markten het voor eind april hebben.......