• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11 21:37

Gertjuhjan

Software Engineer

Koning0313 schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:34:
hey gasten,

Is hier iemand die hem bij Hi heeft besteld? zo ja, welk abbonement hebben jullie gekozen?
Ik heb hem namelijk vanmiddag besteld en ik heb het voor elkaar gekregen om voor 35 euro per maand een 2 jarig contract af te sluiten.

Inhoud contract:
- 1000MB Internet
- 150 Bel-sms
- studentenkorting
- afperskorting :p

Ik ben gegaan voor de blackedition.
Ik kan vanaf donderdag verlengen, wat is die afperskorting waar je het over hebt?

Xbox: Gulpener88

Verwijderd

Metian schreef op maandag 15 april 2013 @ 16:57:
Ik snap hier niks meer van, heb zwarte HTC One besteld bij Ritel, die konden mij vertellen dat hun eind deze week / begin volgende week verwachten kleine aantallen te krijgen van de leverancier en beginnen met versturen. Terwijl HTC support weer riep dat het eind april / begin mei is.

Loopt dus weer lekker door elkaar heen, hoe dan ook. Ik open nog even doosje geduld open!
roept ritel al 2 weken, maar bij mijn orderstatus nog steed geen vooraad...

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-12 11:14

n2theb

Tweakers Abonnee

Koning0313 schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:36:
Gaaf!

Kan ik je ergens toevoegen als vriend? kunnen we elkaar op de hoogte houden van de status ;)

[...]
Zie je pm.

• Koning0313
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-03-2024
Misschien niet de goede verwoording van me, maar ik heb een beetje aan de telefoon lopen hameren op dat hele ''lease-gebeuren''. voornamelijk de nadelen opgenoemd waarna hij na een tijdje zelf aangaf er 35 euro van te kunnen maken. Dit heb ik nu bevestigd gekregen op de mail.
Gertjuhjan schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:37:
[...]

Ik kan vanaf donderdag verlengen, wat is die afperskorting waar je het over hebt?

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-12 11:14

n2theb

Tweakers Abonnee

Gertjuhjan schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:37:
[...]

Waarschijnlijk gewoon wat er af praten bij de verkoper. ;-) In de Hi shop van Rotterdam waren ze in ieder geval gierig en lukte het niet.. In Dordrecht had ik denk wel meer geluk gehad.

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-12 14:42

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:38:
[...]
roept ritel al 2 weken, maar bij mijn orderstatus nog steed geen vooraad...
Nee, eerste release datum was dat wat elke webshop had, daarna na eerste berichten hebben hun dit aangepast naar begin april, toen dit ook bleek uitgesteld te zijn hebben ze er medio april van gemaakt. Vandaar reactie gekregen dat het dus eind deze week, begin volgende week is. Kortom rustig afwachten dan maar.

Rupsen, Rapsen.

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-12 14:52

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Die verkopers korting is makkelijk verdiend, gewoon kwestie van afwachten tot je gebeld wordt voor verlenging. Even hen aanbieding aanhoren, en dan schreewen dat je eigenlijk naar een andere provider wilt ;-)

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Koning0313 schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:39:
Misschien niet de goede verwoording van me, maar ik heb een beetje aan de telefoon lopen hameren op dat hele ''lease-gebeuren''. voornamelijk de nadelen opgenoemd waarna hij na een tijdje zelf aangaf er 35 euro van te kunnen maken. Dit heb ik nu bevestigd gekregen op de mail.

[...]
Ahjah,
Dat heb ik ook geprobeerd bij het aanschaffen van het abbonnement van mijn vriendin(galaxy note 2) DIt heeft toen niet gelukt.

Ik weet nog dat ik voor het "lease-gebeuren" veel meer kon. Toen gaven ze mij extra korting op de telefoon en het abbonnement omdat ik al zo lang klant was. Maar dat is er helaas ook niet meer bij.

Als ik donderdag naar de winkel ga en ze vertellen mij dat ik nog tot half mei moet wachten op mijn One. Dan stap ik over van provider en koop ik via coolblue de Asus Padfone 2.

Verwijderd

Metian schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:42:
[...]

Nee, eerste release datum was dat wat elke webshop had, daarna na eerste berichten hebben hun dit aangepast naar begin april, toen dit ook bleek uitgesteld te zijn hebben ze er medio april van gemaakt. Vandaar reactie gekregen dat het dus eind deze week, begin volgende week is. Kortom rustig afwachten dan maar.
heb een zilveren besteld, we zien het vanzelf wel deze week...

• Metian

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:44:
[...]

heb een zilveren besteld, we zien het vanzelf wel deze week...
We zullen inderdaad zien, ik geniet nog even van deze topic :+

Rupsen, Rapsen.

• Koning0313
het is maar wat je genieten noemt
Metian schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:45:
[...]

We zullen inderdaad zien, ik geniet nog even van deze topic :+

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Koning0313 schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:47:
[...]
Nah, Hoe iedereen hier reageert is toch wel een beetje vermakelijk:P

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-11 17:34

wootah

They see me trollin'

Koning0313 schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:47:
[...]
Ach, biertje in een hand en een bitterbal in de andere...
af een toe eens klikken op de groene box die verschijnt als er nieuwe posts zijn en reageren op grappige comments.

}:O /3

• Koning0313
Das waar, maar had toch liever dit forum gelezen op mn nieuwe one ;)
Gertjuhjan schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:48:
[...]

Nah, Hoe iedereen hier reageert is toch wel een beetje vermakelijk:P

• Choasmarkk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-12 22:01
Hmm.

''Niet eerder is er zoveel vraag en interesse naar een toestel van HTC geweest tot de HTC One. Ook de eerste reviews zijn veelbelovend over de pracht in het design en de kwaliteit in afwerking. De HTC One is al uitgekomen in Groot-Brittannië, Duitsland en Taiwan, Vanaf nu zal de rest van Europa aan de beurt komen. Noord-Amerika en de rest van Azie zullen de HTC One krijgen voor het einde van april.

Wij van HTC stellen uw geduld voor de HTC One zeer op prijs en geloven erin dat wanneer u het toestel eenmaal in uw handen zal hebben het met ons eens bent dat het al het wachten waard is geweest.''

Duidelijk toch O+

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-11 17:34

wootah

They see me trollin'

Koning0313 schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:49:
Das waar, maar had toch liever dit forum gelezen op mn nieuwe one ;)
[...]
Probeer de virtuele tour eens!
dan kun je nu al vast een beetje genieten van de one :+

• Koning0313
bron?
Choasmarkk schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:52:
Hmm.

''Niet eerder is er zoveel vraag en interesse naar een toestel van HTC geweest tot de HTC One. Ook de eerste reviews zijn veelbelovend over de pracht in het design en de kwaliteit in afwerking. De HTC One is al uitgekomen in Groot-Brittannië, Duitsland en Taiwan, Vanaf nu zal de rest van Europa aan de beurt komen. Noord-Amerika en de rest van Azie zullen de HTC One krijgen voor het einde van april.

Wij van HTC stellen uw geduld voor de HTC One zeer op prijs en geloven erin dat wanneer u het toestel eenmaal in uw handen zal hebben het met ons eens bent dat het al het wachten waard is geweest.''

Duidelijk toch O+

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:28
wootah schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:52:
[...]

Probeer de virtuele tour eens!
dan kun je nu al vast een beetje genieten van de one :+
:o _/-\o_

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Net gebeld met Coolblue in Belgie en ze gaan pas midden Mei leveren...

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

• Choasmarkk
bron?
[...]
Met vriendelijke groet,
HTC Klantenservice
Dilek

• deephallow1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 17:53
RommelD schreef op maandag 15 april 2013 @ 18:06:
Net gebeld met Coolblue in Belgie en ze gaan pas midden Mei leveren...
Rofl :
Coolblue ‏@Coolblue_BE 2h
@bvsbvs13 We verwachten morgen een aantal HTC's binnen te krijgen, die betekend dat er een dag later geleverd word. Hoeveel is niet bekend.

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

En bij mij staat hij ook op "de bestelling staat klaar om ingepakt te worden" wanneer ik inlog.

Dan vraag ik me af: Een HTC One X dan? 8)7

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
RommelD schreef op maandag 15 april 2013 @ 18:10:
En bij mij staat hij ook op "de bestelling staat klaar om ingepakt te worden" wanneer ik inlog.

Dan vraag ik me af: Een HTC One X dan? 8)7
Coolblue? Zonder abbo?

.

• Obviously
  • Laatst online: 17-11 14:43
wootah schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:27:
[...]

wa dan? er staat bij mij nog steeds pre-order en de 17e als ik een verse zou willen bestellen.
Idem voor mijn pre-order.

bron: http://www.pdashop.nl/product/300296/htc-one-zilver.html
Vergeten bij te vermelden dat dit om .be ging. Nu kan je ze opeens ook nimmer per telefoon bereiken. Ik ga ze morgen toch eens opbellen hoor!

• Skrymger
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 18:12
ja dat vraag ik me dus ook af..? Als ik inlog staat er "Je wordt gebeld voor een afleverafspraak"
Preorder van 25-3 voor in zilveren icm een Tele 2 abbo

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

Jep, zonder abbo.

Nu weer aan de lijn met ze. En eerst weer het verhaal in Mei leveren. Daarna zeg ik dat er al wel een aantal modellen bij hun binnen zijn en dat ze al een paar pre-orders gaan uitleveren en dat ik dit van het forum heb.

Dan zegt ie: dat klopt. We hebben er enkele binnen gekregen en zullen deze afhankelijk van de pre-order datum verdelen.

Deze man zei nu: veilige schatting is eerste week Mei. Positieve schatting nog voor eind april. De telefoons zullen mondjesmaat binnen komen en je moet dus geluk hebben met je pre-order positie.

• Choasmarkk
Bij MediaMarkt staat hij alleen i.c.m. abbo :(

Ze zouden hem afgelopen vrijdag hebben, maar vandaag is me verteld dat ze eigenlijk geen idee hebben over de datum.

http://gsm.mediamarkt.nl/...s-red-plus-prijsplan-d-24

[ Voor 21% gewijzigd door Choasmarkk op 15-04-2013 18:23 ]

• wackidth
@ rommel
Wanneer heb je besteld dan?

.

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

wackidth schreef op maandag 15 april 2013 @ 18:22:
@ rommel
Wanneer heb je besteld dan?
28 Maart. Jammergenoeg kunnen ze ook niemand in de pre-order lijst van positie verwisselen (zelfs niet voor familie etc)

• Skrymger
Ik ga coolblue eens een twitter berichtje sturen, kijken wat we vandaag voor antwoord krijgen ^_^

• deephallow1
RommelD schreef op maandag 15 april 2013 @ 18:20:
Jep, zonder abbo.

Nu weer aan de lijn met ze. En eerst weer het verhaal in Mei leveren. Daarna zeg ik dat er al wel een aantal modellen bij hun binnen zijn en dat ze al een paar pre-orders gaan uitleveren en dat ik dit van het forum heb.

Dan zegt ie: dat klopt. We hebben er enkele binnen gekregen en zullen deze afhankelijk van de pre-order datum verdelen.

Deze man zei nu: veilige schatting is eerste week Mei. Positieve schatting nog voor eind april. De telefoons zullen mondjesmaat binnen komen en je moet dus geluk hebben met je pre-order positie.
Maw, het is HTC gelukt om 5 GSM's in de benelux te krijgen? Geloof er toch niets van tot ik effectief mensen zie die er één ontvangen hebben.

• Obviously
  • Laatst online: 17-11 14:43
Zo, net gebeld met Coolblue. De man vertelde mij dat het wederom vertraagd is. Dit wel tot half mei. Ik heb mijn One maar onmiddellijk gecancelled. Ik heb er genoeg van.

• wackidth
Huh?
4 maart hier....
Ze gaan zeker eerst uitleveren zonder abbo ofzo?

.

• Skrymger
@wackidth misschien is het wel de kleur?

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-12 15:36
Obviously schreef op maandag 15 april 2013 @ 18:25:
Zo, net gebeld met Coolblue. De man vertelde mij dat het wederom vertraagd is. Dit wel tot half mei. Ik heb mijn One maar onmiddellijk gecancelled. Ik heb er genoeg van.
Half mei?! Pfff blij dat ik m ook gecancelled heb.
Heb nu een Nexus 4 en nog €200 over 8)7
Jammer dat t ze weer niet lukt met de One.

• wackidth
Een zilveren heb ik besteld met abbo.

.

• deephallow1
Coolblue heeft idd terug een vertraging aangekondigd :
Coolblue ‏@Coolblue_BE 9m
@Vanwege vertraging is dit niet het geval. Per e-mail zal je hier meer informatie over ontvangen.

• Martin-S
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-03-2024
Toch wel grappig... mijn abonnement bij Vodafone is wel verhoogd naar RED, maar natuurlijk heb ik de One nog niet... morgen maar eens verhaal halen. kijken wat ze zeggen

Vooral blijven cancellen mensen. des te eerder heb ik de mijne. *O*

[ Voor 17% gewijzigd door Martin-S op 15-04-2013 18:31 ]

• deephallow1
Overigens, tot half mei ... dus ze komen NA de S4? ... Hopen dat er nog een HTC is voor ik mijn One krijg ...

• wackidth
Had de mijne geannuleerd per mail. Maar bij navraag levertijd Asus padphone infinity terug gedraaid. Gelukkig hadden ze met nog niet verwerkt.
Padphone komt misschien niet eens naar Nederland.

.

• francoski
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Zojuist vrouwtje van telfort aan de lijn: de zwarte zou deze week geleverd kunnen worden als ik 'm nu bestel.

maarja, Toestellease = NEE

-- Offtopic:
Telfortlogica: 1000MB 300Bel 100SMS = 19 eu, 1000MB 300bel 0SMS = 22 euro

[ Voor 24% gewijzigd door francoski op 15-04-2013 18:43 ]

• Warbivoor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-07 11:51
Coolblue ‏@Coolblue_NL
Van HTC doorgekregen dat de One is vertraagd. Wij zullen je binnenkort meer informatie geven. Excuses voor het ongemak

Warbivoor

• Donstil
  • Niet online
Kleinebehuizing.nl schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:29:
[...]

jij en ik spreken blijkbaar niet dezelfde salesmanagers.. :/
Als de jouwe maar gelijk heeft vind ik het prima :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• wackidth
Donstil schreef op maandag 15 april 2013 @ 18:46:
[...]

Als de jouwe maar gelijk heeft vind ik het prima :P
Ik vermoed dat de meeste hier gelijk hebben... En dat is dat er weer bla bla bla wordt verteld door HTC

.

• deephallow1
wackidth schreef op maandag 15 april 2013 @ 18:50:
[...]

Ik vermoed dat de meeste hier gelijk hebben... En dat is dat er weer bla bla bla wordt verteld door HTC
Van HTC schiet niet veel meer over buiten een bedrijf dat blabla zegt vrees ik.

Ik zie niet echt een bedrijf dat moeite wilt doen om te overleven, eerder eentje dat moeite doet om failliet te gaan.

Verwijderd

Nou, net met Hi gebeld, daar kon meneer mij ook niks beters vertellen dan: 'HTC heeft nog geen informatie vrijgegeven'. Kan die man natuurlijk ook niks aan doen.

Ik denk eigenlijk dat alle data die nu genoemd worden een beetje grove inschattingen zijn van communicatiemedewerkers van HTC of verzonnen data door verkopers om mensen een houvast te geven. Die data die door HTC medewerkers is genoemd zou kunnen zijn aangenomen als officiële leverdatum.
Maarja, zo denk ik dat het is gegaan.

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-12 20:34
deephallow1 schreef op maandag 15 april 2013 @ 18:52:
[...]

Van HTC schiet niet veel meer over buiten een bedrijf dat blabla zegt vrees ik.

Ik zie niet echt een bedrijf dat moeite wilt doen om te overleven, eerder eentje dat moeite doet om failliet te gaan.
Ja want HTC wil gewoon nog niet leveren al zouden ze het kunnen.... d:)b

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• yannickie111
  • Laatst online: 30-12 15:44
Golf2vr6 schreef op maandag 15 april 2013 @ 18:53:
[...]
Goede communicatie hoeft niet veel te kosten.
Vertraging heb ik (en ik denk veel consumenten) niet veel problemen mee, de slechte communicatie daarentegen.... :X

Kijk bijvoorbeeld naar een mede-werker die doodleuk beweert dat er toch echt toestellen uitgeleverd zijn, terwijl coolblue ze niet heeft gehad, tsja...

Verwijderd

Dit heb ik vers van de pers van een medewerker van Vodafone,nu is het ook zo dat ik vanmorgen een medewerker van T-Mobile heb gesproken en die wist te vertellen dat vandaag en morgen leveringen binnen komen van de htc !! hieronder de chat met Vodafone !!

wesley: ik zit erover te denken om een abo af te sluiten met de htc one,maar de levertijden zijn verschikkelijk slecht heb ik gehoord

wesley: wat is hier van waar

Jorrit: Dat klopt inderdaad. Begin Mei staat het gepland nu.

wesley: geldt dit alleen voor Vodafone of ook voor andere retailers

wesley: en jullie pre order klanten krijgen die hem wel al eerder of ook pas in mei

Jorrit: Geld voor iedereen. Probleem ligt bij HTC.

Jorrit: Niet bij de providers.

wesley: oke want ik ben al wel klant bij jullie maar heb ook een abo bij T-Mobile,en zit te denken om over te stappen naar jullie maar kwa levertijd maakt het niks uit dus

Jorrit: Nee dat maakt niet uit.

• deephallow1
Golf2vr6 schreef op maandag 15 april 2013 @ 18:53:
[...]

Vooral letterlijk nemen ... Maar er kan echt niet meer rond het feit gegaan worden dat zoals ze nu bezig zijn, ze al hun kansen aan het vergooien zijn.

Overigens beweert de HTC pagina (gewoon HTC, niet HTC NL) nog altijd dat Europa voor eind april aan de beurt is ...
HTC the new HTC One has started to roll out in the UK, Germany, and Taiwan, and will roll out across Europe, North America, Middle East and most of Asia-Pacific before the end of April.

Verwijderd

yannickie111 schreef op maandag 15 april 2013 @ 18:55:
[...]

Vertraging heb ik (en ik denk veel consumenten) niet veel problemen mee, de slechte communicatie daarentegen.... :X

Kijk bijvoorbeeld naar een mede-werker die doodleuk beweert dat er toch echt toestellen uitgeleverd zijn, terwijl coolblue ze niet heeft gehad, tsja...
Over spijkers op de kop slaan gesproken.
Da's precies waarom ik het een beetje beu begin te worden.

Lang wachten? Tsja, c'est ça, maar als antwoord op vragen over de levertijd elke keer een ander (soms onwaar) verhaal ontvangen begint nu behoorlijk irritant te worden.

• Golf2vr6
[...]

Ja dat had samsung vorig jaar toch beter voor elkaar met de release van de S3, toen was het ook gelijk duidelijk dat de blauwe niet op tijd geleverd zou gaan worden omdat er wat mis was met de klepjes....

Mensen dit is elke keer met elke telefoon van elk merk het geval zo als de vraag groot is.

Ik pak nog een cola en een zakje paprika chips.....

• marc9393
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-05-2024
Net Studentmobiel gebeld, Ik vertelde dat ik eind maart de htc one heb besteld, en ik vroeg wanneer ze geleverd zouden worden. Hij kon me met zekerheid vertellen dat het toestel Woensdag 17 April bij hun aankomt, en dat die woensdag verstuurd zou worden naar mij. Ben benieuwd!

• Metian

Metian

Snert is vies

Heb zo het voorgevoel dat er veel tere zieltjes deze week teleurgesteld gaan worden. Iedereen loopt hier nu alleen maar verschillende release-datums te schreeuwen waardoor je door de bomen het bos niet meer kan zien. Eén ding lijkt me vrij duidelijk, geduld is niet voor iedereen weggelegd.

Rupsen, Rapsen.

• Golf2vr6
marc9393 schreef op maandag 15 april 2013 @ 19:03:
Net Studentmobiel gebeld, Ik vertelde dat ik eind maart de htc one heb besteld, en ik vroeg wanneer ze geleverd zouden worden. Hij kon me met zekerheid vertellen dat het toestel Woensdag 17 April bij hun aankomt, en dat die woensdag verstuurd zou worden naar mij. Ben benieuwd!
Zo staat het ook (nog) op de site: Actuele status: dit product is nog niet beschikbaar, verwacht 17 april
https://www.studentmobiel.nl/htc-one
Metian schreef op maandag 15 april 2013 @ 19:05:
Heb zo het voorgevoel dat er veel tere zieltjes deze week teleurgesteld gaan worden. Iedereen loopt hier nu alleen maar verschillende release-datums te schreeuwen waardoor je door de bomen het bos niet meer kan zien. Eén ding lijkt me vrij duidelijk, geduld is niet voor iedereen weggelegd.
Er zitten er hier veel tussen die beter niet aan kinderen kunnen beginnen igg...

[ Voor 33% gewijzigd door Golf2vr6 op 15-04-2013 19:10 ]

Verwijderd

Dit is ook wat ze mij vandaag via DM op Twitter verteld hebben.

SoundShifter 8h
Verwachten jullie nog steeds dat deze week de One geleverd gaat worden?

Studentmobiel.nl 7h
Dit is nog steeds de verwachting. We wachten nog wel op bevestiging maar hebben goede hoop.

SoundShifter 7h
Hartelijk bedankt!

SoundShifter 6h
Zojuist een chat gehad met HTC. Zij spreken van een nieuwe vertraging tot begin Mei. Is dit voor mijn order ook het geval?

Studentmobiel.nl 6h
Dat zou wel erg jammer zijn. Wij verwachten deze week op een eerste zilvere levering.

Verwijderd

De vertraging van htc naar de retailers is vanmiddag pas bekend gemaakt,heb net gesproken met Vodafone en T-Mobile.
Bij Vodafone wisten ze me wel al van de vertraging te vertellen maar bij T-Mobile wisten ze nog van niks !!

Het schijnt toch echt pas mei te worden dat ze gaan uitleveren !!!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Amen! Dat stoort mij ook het meest, als ze nou van 15 maart 29april hadden gemaakt has ik er geen problemen mee gehad. Nu vertellen ze week 1 dat het 2 wordt en in week 2 wordt het ineens 3.

Ik kan me dan ook niet voorstellen dat ze begin april niet al wisten dat het mei zou worden.

Verwijderd

maar goed hier heb ik weer een bericht dat weer bevestigd dat het deze week is dat ze gaan leveren.

Ik denk dat daar vaag te doen htc vooral publiciteit opleverd,negatieve publiciteit is dan uiteindelijk ook publiciteit !!

Vooral als je product geweldig is dan zal het ze niet zoveel uitmaken.

hier het linkje : http://www.newsxs.com/nl/go/2902418/PCMweb.nl/

Verwijderd

Please wait while we find an agent to assist you...
U bent nu in verbinding met Caspar.
Caspar: Beste Bram, bedankt voor uw contact met de klantenondersteuning van HTC. Momenteel ben ik even uw vraag aan het nalezen.

Bram: Oké, prima

Caspar: HTC heeft een ongekende vraag naar en interesse in de nieuwe HTC One gezien. De zorgvuldigheid waarmee we de HTC One hebben ontworpen en gemaakt, blijkt in de eerste beoordelingen. De nieuwe HTC One zal vanaf deze week op de markt worden gebracht in Groot-Brittannië, Duitsland en Taiwan. In de rest van Europa, Noord-Amerika en het grootste deel van Pacific Azië zal de HTC One voor het einde van april op de markt worden gebracht.

Wij waarderen het geduld van onze klanten, en zijn ervan overtuigd dat als ze eenmaal de telefoon in hun handen hebben, ze ook vinden dat het het wachten waard was.

Bram: Hé, die zin heb ik ook al vaak in fora en op het nieuws gezien. Kunt u natuurlijk niks aan doen.
Bram: Wel vreemd dat mijn provider (Hi) zegt dat de HTC One op 7 (!) mei pas beschikbaar is. Hoe kan het dat u zegt dat het voor eind april wordt uitgeleverd, maar de meeste webshops in Nederland en Duitsland zeggen dat de HTC One pas begin/ half mei weer beschikbaar is.

Caspar: Ik begrijp u. Er is echter geen ander statement vrijgegeven door HTC wat betreft de HTC One.
Caspar: Kan ik u vandaag nog ergens anders mee helpen?
Bram Kottink: Nee, dank u. Fijne dag ;)

Deze medewerker beweert dus nog steeds dat HTC nog steeds niks anders heeft gezegd als dit alle markten het voor eind april hebben.......

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik heb persoonlijk geen pre order geplaatst maar wacht tot het toestel direct in de winkel af te halen is bij coolblue. Maar als ik alles zo lees dan verwacht ik dat dit pas op zijn vroegst eind mei zal zijn.

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:58
Dat zou heel mooi zijn! Ik heb 17 maart de zwarte besteld en jij?

Verwijderd

Jamesl schreef op maandag 15 april 2013 @ 19:26:
[...]

Dat zou heel mooi zijn! Ik heb 17 maart de zwarte besteld en jij?
Op 14 Maart heb ik m'n zilveren One besteld, en ze vertelden mij dus dat ze deze week een levering ontvangen.

• DeadDevil6210
  • Laatst online: 24-12 18:30
het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze nu express zeggen eind april begin mei om mensen de indruk te geven dat ze eerder leveren... of spreek ik nu echt 100% klets? (zeg maar beetje naam terug winnen en positief in het nieuws komen na alle vertragingen)

• netblade
Donstil schreef op maandag 15 april 2013 @ 19:11:
[...]

Amen! Dat stoort mij ook het meest, als ze nou van 15 maart 29april hadden gemaakt has ik er geen problemen mee gehad. Nu vertellen ze week 1 dat het 2 wordt en in week 2 wordt het ineens 3.

Ik kan me dan ook niet voorstellen dat ze begin april niet al wisten dat het mei zou worden.
Dat vind ik dus ook, vind uitstel helemaal niet erg mits dat duidelijk gecommuniceerd wordt en niet steeds 1 á 2 dagen van te voren komen met vage mededelingen zonder gewoon duidelijk te communiceren. Dat het wat langer zou duren dan halverwege maart wist ik vanaf het begin wel. Maar als ik nu vage berichten over zie vliegen met data als 'half mei' begint m'n broek toch wel af te zakken wat betreft slechte communicatie.
Voor mij is het pas bevestigd dat de uitrol echt van start gaat als de tweakers die op de meeting aanwezig waren hun toestellen ontvangen. Eerder niet, ongeacht wat HTC nu weer de wereld in stuurt.

Verder trek ik een biertje open en ga lekker kijken wat iedereen alhier te melden heeft :+

[ Voor 4% gewijzigd door netblade op 15-04-2013 19:35 ]

• ik222
  • Niet online
Kumar Wolters schreef op maandag 15 april 2013 @ 19:27:
het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze nu express zeggen eind april begin mei om mensen de indruk te geven dat ze eerder leveren... of spreek ik nu echt 100% klets? (zeg maar beetje naam terug winnen en positief in het nieuws komen na alle vertragingen)
Dat lijkt me niet. Als je vertrouwen terug wil winnen geef je als HTC nu gewoon de correcte leverdatum en zorg je dat het toestel er dan ook zonder verdere vertraging is.

Nee ik denk dat ze echt nog niet zeker zijn van de exacte leverdatum. Ik las net ook dat er in maart slechts 300.000 HTC One exemplaren geproduceerd waren en dat pas in April en Mei de productie echt goed op gang zou komen met respectievelijk 1,5 miljoen en 2 miljoen exemplaren. Als je dat koppelt aan de grote vraag is het vrij aannemelijk dat pas ergens in mei het toestel zonder problemen leverbaar zal zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door ik222 op 15-04-2013 19:36 ]

• Skrymger
jammer dit;
"@skrymger Wij hebben zojuist doorgekregen dat de HTC One is vertraagd. Op de website zal de nieuwe verwachte leverdatum worden geplaatst."
Zojuist :'D

• Donstil
  • Niet online
Gsmeasy heeft de levertijden van 11april aangepast maar "week16" zie ik net op de site.
Vanmiddag nog bevestiging gehad (toen ik mijn Zwarte heb aangepast naar een zilveren) dat het voor nu nog op deze week staat.

• fideba
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:17
Op Coolblue (BE) is de status gewijzigd naar "Tijdelijk uitverkocht", dus geen idee meer van de levertijd daar (zowel silver als black). Is misschien wel een meer eerlijke aanpak dan iedere keer de datum te verschuiven.

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Jammer dat de leverbaarheid van dit toestel zo slecht is.. Ben van plan om bij T-Mobile te verlengen met de huidige 'actie' waarbij iSmart 200 36,50 per maand kost.. Geen idee hoe lang dit nog geldig is dus ik zit sterk te overwegen om nu toch al een order te plaatsen.

• yannickie111
  • Laatst online: 30-12 15:44
SChief schreef op maandag 15 april 2013 @ 19:47:
Jammer dat de leverbaarheid van dit toestel zo slecht is.. Ben van plan om bij T-Mobile te verlengen met de huidige 'actie' waarbij iSmart 200 36,50 per maand kost.. Geen idee hoe lang dit nog geldig is dus ik zit sterk te overwegen om nu toch al een order te plaatsen.
Een pre-order plaatsen kan nooit kwaad. Je kunt er zo nog onder uit!

Verwijderd

Joh het is een kat en muis spel aan het worden,zowel htc en de providers spelen samen hoog spel om hun klanten te behouden.
Dit doen ze door te liegen over lever datums.
Ook ik heb vandaag met htc gechat(Caspar) over de leverdatums daar houden ze vast aan deze maand,maar kappen je wel af als je doorvraagt.!!!!

Dus ik ga ervanuit dat het mei wordt !!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
yannickie111 schreef op maandag 15 april 2013 @ 19:50:
[...]
Een pre-order plaatsen kan nooit kwaad. Je kunt er zo nog onder uit!
Ergste is dat ik de zwarte mooier vind dan de zilveren, dat wordt dus nog langer wachten. :+

Verwijderd

Ik ben een grote fan van HTC en mijn laatste 9(?) toestellen waren dan ook van HTC. Maar ik merk wel dat mijn grote drang naar de One met de dag minder wordt. Zeker in vergelijking met zo'n twee weken geleden. Toen moest ik hem koste wat kost hebben, maar ik begin toch bijna te denken dat ik net zo goed door kan gaan met mijn One X.

Verwijderd

Hé, wvdboomgaard ik had ook 4 keer Caspar. Hij lijkt wel de enige HTC medewerker die er nu is.
Ze blijven gewoon keihard vasthouden een eind april. Hij heeft het zelfs nog opnieuw nagezocht (zegt hij) na nadere uitleg van mij. Bitterslechte communicatie daar!

• brewmark
  • Laatst online: 30-12 19:27
Tom van Coolblue Wij verwachten de HTC One vrijdag binnen te krijgen. Wij gaan dan direct over tot levering.
Vind ik leuk · Beantwoorden · ongeveer een uur geleden

Om de verwarring verder te vergroten. Ongeveer op dezelfde tijd gepost als de twitter reactie dat de HTC One vertraagd is. Bron is trouwens Facebook

[ Voor 4% gewijzigd door brewmark op 15-04-2013 20:01 ]

Verwijderd

Kan er ook nog wel bij :'(

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-12 11:21

JJ93

Error 418

Op twitter meldt CoolBlue dat de HTC One weer is vertraagd..
https://twitter.com/Coolblue_NL

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/2AGDX

Helaas.... ik ben tijdens de 'mei'-vakantie (eind april) op vakantie dus waarschijnlijk leveren ze hem dan. Het google event komt er dan ook al snel aan op 15 mei https://developers.google.com/events/io/

Dan wordt waarschijnlijk Android 5.0 aangekondigd en de vernieuwde versie van de nexus 7 en waarschijnlijk ook de nexus 5 of motorola x phone oid.

Ik overweeg dus om m'n bestelling te annuleren, wacht nu al een maand en het blijft maar bij uitstel. Wanneer ik terug ben van vakantie is het alweer 6 mei.

Zit ondertussen ook al zonder abbonement, per 1 april opgezegd dus ondertussen alweer 2 weken. Dus daar kan ik zeker nog een aantal weken bij optellen -.-

• Hessia
  • Laatst online: 16-05-2023
Zijn er mensen die eerder (MTV/) T-Mobile 24-26 April te horen hebben gekregen? Zo ja hebben jullie een sms/mail gehad met een bericht?

• Donstil
  • Niet online
De Google X zou ook vertraagd zijn las ik gister. Ben wel enorm benieuwd naar Android 5.0. Voordeel is wel dat Als de HTC One ooit komt er gelijk geroot kan worden en er een AOSP 5.0 op geplempt kan worden.

• netblade
Donstil schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:09:
De Google X zou ook vertraagd zijn las ik gister. Ben wel enorm benieuwd naar Android 5.0. Voordeel is wel dat Als de HTC One ooit komt er gelijk geroot kan worden en er een AOSP 5.0 op geplempt kan worden.
Ik ben heel erg benieuwd naar de interface van Android X vond tot dusver de stock interfaces van Android niet bepaald prettig maar wie weet :)

Verwijderd

@Bram hier

T-Mobile zegt gewoon keihard dat ze morgen of overmorgen leveringen binnen gaan krijgen,terwijl Caspar(htc) zegt dat ze nog uitgeleverd moeten gaan worden.
Ook kapte hij me af toen ik de chat historie postte naar hem van Vodafone en t-mobile.
Dus gaf ik aan dat iemand jokte en dat ik wel een idee had wie dit was,want wat heeft Vodafone of T-Mobile eraan om hierover te liegen die verkopen alleen maar meer met juiste leverdatums.

Verwijderd

Beschikbaarheid
Gisteren hebben we tijdens de #AWHTC Meetup te horen gekregen dat de pre-orders vanaf eind volgende week uitgeleverd zullen worden. Dat houdt in dat eind volgende week, begin van de week daarna de eerste HTC Ones bij hun eigenaar aan zullen komen. Feit is wel dat alleen de zilveren versie beschikbaar is, de zwarte zal nog even op zich laten wachten. Als je nu een order plaatst, zal het toestel naar alle waarschijnlijk niet volgende week geleverd worden, wanneer dit wel het geval is, is niet bekend.

Bron: http://www.pcmweb.nl/nieu...ering-pre-orders-one.html

is overigens 2 dagen geleden geplaatst (zaterdag)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2013 20:19 ]

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-12 00:27
Donstil schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:09:
Dit betreft de Motorola "X phone", welke niet noodzakelijk iets te maken heeft met de Nexus lijn of Google I/O.

En volgens mij ligt de prioriteit van HTC op het moment bij hun eigen firmware (camera, display calibratie, SoC driver stacks, etc.), niet om blindelings het zo hoog mogelijke Android-versie-nummertje te krijgen. (Al is 4.2.2 blijkbaar al wel opgenomen in de interne build tree.)

• Doncab
  • Laatst online: 09-01-2024
Hessia schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:08:
Zijn er mensen die eerder (MTV/) T-Mobile 24-26 April te horen hebben gekregen? Zo ja hebben jullie een sms/mail gehad met een bericht?
Nee, mijn laatste sms van AMP Logistic vermelde de datum 24-26 april. Nog geen ander bericht gehad !

• Hessia
  • Laatst online: 16-05-2023
Doncab schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:23:
[...]

Nee, mijn laatste sms van AMP Logistic vermelde de datum 24-26 april. Nog geen ander bericht gehad !
Mocht je deze ontvangen, zou je dit kunnen posten hier? Ik krijg namelijk geen sms'jes. De reden werd gegeven omdat ik nog niet op t-mobile ben aangesloten. Ben jij dit wel?

• Donstil
  • Niet online
netblade schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:11:
[...]
Ik ben heel erg benieuwd naar de interface van Android X vond tot dusver de stock interfaces van Android niet bepaald prettig maar wie weet :)
Stock Android vind ik nu ook niet geweldig fraai, ik hoop voor 5.0 op de interface richting die ze hebben ingestart met de Google iOS AppS (en in mindere maten met de googleNow interface), die zijn namelijk erg fraai en ik zou daar graag een heel OS van zien.

Verwijderd

@wvdbogaard

Ik heb het idee dat die Casper helemaal niks heeft doorgekregen, maar hij kapte mij ook bijna gelijk af toen ik het verhaal van de medewerker van Hi begon te vertellen. Ze weten gewoon niks anders dan 'voor eind april'.

• Doncab
  • Laatst online: 09-01-2024
Hessia schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:25:
[...]

Mocht je deze ontvangen, zou je dit kunnen posten hier? Ik krijg namelijk geen sms'jes. De reden werd gegeven omdat ik nog niet op t-mobile ben aangesloten. Ben jij dit wel?
Ik zit idd al bij T-Mobile en heb mijn contract verlengd. Als ik een sms-je krijg zal ik dat zeker melden, al zullen anderen dat ook wel doen denk ik.

• GiftedGerry
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-12 14:20
Ik heb zojuist een sms gekregen van Tele 2 dat mijn nummer wordt overgezet en het abonnement dan in gaat. Heb hem bij studentmobiel besteld, en ik heb tijdje geleden een mail van hen gehad waarin stond dat ze het nieuwe abonnement pas aanvragen wanneer ze de One binnen hebben. Ik denk dat ik uit het sms'jes kan concluderen dat studentmobiel de telefoon eindelijk binnen heeft.

GiftedGerry

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-12 00:02
GiftedGerry schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:50:
Ik heb zojuist een sms gekregen van Tele 2 dat mijn nummer wordt overgezet en het abonnement dan in gaat. Heb hem bij studentmobiel besteld, en ik heb tijdje geleden een mail van hen gehad waarin stond dat ze het nieuwe abonnement pas aanvragen wanneer ze de One binnen hebben. Ik denk dat ik uit het sms'jes kan concluderen dat studentmobiel de telefoon eindelijk binnen heeft.
Oei dat is goed nieuws :) Wanneer heb je hem besteld?

• Riza40
  • Laatst online: 28-08-2021
basbus schreef op maandag 15 april 2013 @ 16:26:
[...]

Dit heeft toch niets met de levering van een telefoon te maken? Waarom zou er een scheiding plaats vinden op basis van oude/nieuwe abbo's
Sorry verkeerd verwoord, ik bedoel dat februari pre-orders voorrang krijgen op maart pre-orders als er weinig HTC one toestellen zijn geleverd. Er zijn namelijk ook best veel februari pre-orders en die krijgen voorrang dacht ik. Meen ik ergens te gelezen hebben dat eerst alle februari pre-orders hun toestellen krijgen en dan pas wordt er gekeken naar maart pre-oders. Wat logisch klinkt natuurlijk..

• GiftedGerry
Eind feb eerst met tmobile en begin april.over laten zetten naar Tele2

GiftedGerry

• r132546e
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:38
Ik snap niet zo goed wat het delen van jullie "ervaringen" m.b.t. eventuele levertijden van al die afdelingen hier toevoegd. Genoeg afdelingen/personen/helpdesks/bedrijven/chats/facebook-twitter accounts welke steeds wat anders roepen, waar een aantal hier ook maar meteen conclusies aan lijken te verbinden. Wanneer heel deze branche op één lijn zou zitten snap ik het. Maar dat is, zo blijkt maar weer, niet het geval. Leuk al dat gehype hoor, maar wat heeft men hier aan? Ik lees vandaag alleen maar verwarrende berichten en aannames waar geen pijl op te trekken valt. En wat laten er een aantal zich hierdoor opnaaien zeg, ongelofelijk gewoon. Het enige voordeel is dat sommige hun order annuleren, wat voor een ander goed uit kan pakken eventueel. Nee, als heel erg informatief kan ik de laatste paar pagina's niet beschouwen helaas. :N

• GiftedGerry
Net gebeld met studentmobiel p, ze verwachten hem volgende week..... De telefoniste begon al beetje chaga te worden toen ik het over de one had ;)

GiftedGerry

• Replay256
  • Niet online
r132546e schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:56:
Ik snap niet zo goed wat het delen van jullie "ervaringen" m.b.t. eventuele levertijden van al die afdelingen hier toevoegd. Genoeg afdelingen/personen/helpdesks/bedrijven/chats/facebook-twitter accounts welke steeds wat anders roepen, waar een aantal hier ook maar meteen conclusies aan lijken te verbinden. Wanneer heel deze branche op één lijn zou zitten snap ik het. Maar dat is, zo blijkt maar weer, niet het geval. Leuk al dat gehype hoor, maar wat heeft men hier aan? Ik lees vandaag alleen maar verwarrende berichten en aannames waar geen pijl op te trekken valt. En wat laten er een aantal zich hierdoor opnaaien zeg, ongelofelijk gewoon. Het enige voordeel is dat sommige hun order annuleren, wat voor een ander goed uit kan pakken eventueel. Nee, als heel erg informatief kan ik de laatste paar pagina's niet beschouwen helaas. :N
Dank u.... helemaal mee eens. had dit al eerder een keer aangegeven.het voegt helemaal niets toe!

Verwijderd

GiftedGerry schreef op maandag 15 april 2013 @ 21:09:
Net gebeld met studentmobiel p, ze verwachten hem volgende week..... De telefoniste begon al beetje chaga te worden toen ik het over de one had ;)
Haha, ik ben waarschijnlijk een van de vele anderen die hen ook bestoken met emails/telefoontjes. Twee weken geleden gebeld en kreeg toen ook het antwoord "volgende week" te horen. Die is dus al lang en breed voorbij. Ik geloof het pas als de postbode voor m'n deur staat.

• lexxus93
  • Laatst online: 23:08
Doncab schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:23:
[...]

same here.

• r0p
  • Laatst online: 03-06 20:48

r0p

Uiteraard ligt het er ook aan wanneer het toestel gepreorderd is. En het kan dan ook best zijn dat je op een latere levering moet wachten als hij later gepreorderd is. Ikzelf heb hem op 11-3 gepreorderd bij T-mobile en heb eind maar /begin april al te horen gekregen dat ik tussen 24-26 april gebeld wordt voor het maken van een afspraak voor levering. Dus eind april verwacht ik het toestel te hebben. Ik heb hier verder nog geen wijziging op gekregen. Heb je pas in april je toestel gepreorderd dan ga je het toestel waarschijnlijk pas in de 1e/2e week van mei krijgen.

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Thanks Tweakers, wat een consumentenbond niveau hier! 20 pagina's terug gelezen over mensen die boos worden op winkels enz. Heerlijk gelachen GUTGW!

In maart besteld bij Coolblue, hopelijk komt ie 6 mei. Die paar weken wachten... :/

[ Voor 3% gewijzigd door Strunkie op 15-04-2013 21:53 ]

^ Post is hierboven!

Pagina: 1 ... 45 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.