Branded of niet branded vind ik niet zo belangrijk. Tele2 is momenteel niet goedkoper, zeker niet als je bij T-Mobile verlengt. Bij Tele2 kost hetzelfde abbo me na 24 maanden 1033 euro. Maandlasten zijn wel goedkoper, maar je moet meer bijbetalen voor de telefoon.Verwijderd schreef op zondag 14 april 2013 @ 23:48:
[...]
Is een nieuwe abo bij tele2 niet goedkoper? en je krijgt zeker geen branded toestel. nu volgens mij wel, of maakt dat je niets uit? tele2 is t-mobile netwerk.
Verwijderd
Dit is toch goedkoper:erikmo schreef op maandag 15 april 2013 @ 00:00:
[...]
Branded of niet branded vind ik niet zo belangrijk. Tele2 is momenteel niet goedkoper, zeker niet als je bij T-Mobile verlengt. Bij Tele2 kost hetzelfde abbo me na 24 maanden 1033 euro. Maandlasten zijn wel goedkoper, maar je moet meer bijbetalen voor de telefoon.

Of mis ik iets? meer minuten etc zelfs..
24 maanden 25 euro + 600 euro voor het toestel is nog steeds 1200 euro na twee jaar ipv 953 euro als je verlengt met een ismart 150 ..Rutix schreef op zondag 14 april 2013 @ 23:50:
[...]
Bij mijn branded Desire was dat toen wel een probleem omdat voordat je custom roms kan gebruiken je de bootloader moet unlocken en moet rooten en je moet speciale handelingen doen om er een stock rom op te krijgen + OTA's.Niet iedereen wil dat risico nemen
[...]
Ik zit nog echt met een abbo probleem. Ik heb nog een oude abbo met oude voorwaarden (dus geen data limiet) en betaal maar 25 euro in de maand. Ookal zou ik dus voor een sim only gaan dan heb ik nog steeds dat ik meer ga betalen. Daar komt bij dat ik ook nog 300 euro resterend beltegoed heb
Dat is idd een paar tientjes goedkoper berekend over twee jaar. Echter: ik bestel liever bij T-Mobile zelf. Als er dan wat is kan ik gewoon bij de winkel binnen lopen, en hoef niet de hele boel op te sturen. En 300 minuten is voor mij veel te veel ..Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 00:05:
[...]
Dit is toch goedkoper:
[afbeelding]
Of mis ik iets? meer minuten etc zelfs..
Vandaag zou hij bij de MM in duitsland officieel binnen moeten komen.
Staat er dit bij de zwarte:
Dieser Artikel ist im Onlineshop derzeit nicht mehr verfügbar. Bitte wenden Sie sich an Ihren Media Markt.
GVD nog, hopen dat ik morgen afhaal mailtje krijg van mijn pre-order.
Via de zoek functie vind je zelfs helemaal geen One meer, toevallig dat deze nog in mijn favorieten stond.
Saturn:
Heeft hem wel nog online:
Lieferbar in 3-4 Wochen
Staat er dit bij de zwarte:
Dieser Artikel ist im Onlineshop derzeit nicht mehr verfügbar. Bitte wenden Sie sich an Ihren Media Markt.
GVD nog, hopen dat ik morgen afhaal mailtje krijg van mijn pre-order.
Via de zoek functie vind je zelfs helemaal geen One meer, toevallig dat deze nog in mijn favorieten stond.
Saturn:
Heeft hem wel nog online:
Lieferbar in 3-4 Wochen
[ Voor 24% gewijzigd door luccie op 15-04-2013 00:40 ]
Geen goede vergelijking, jij hebt het over twee verschillende attracties (lees telefoons). Hier gaat het om precies zelfde telefoon, alleen kleur is anders. Ik kan genoeg voorbeelden opnoemen, waarbij klanten gratis en zonder extra wachtijd andere kleur kunnen kiezen indien na lang wachten eerste keus (lees gekozen kleur) niet beschikbaar is en wetende dat er geen defintief datum voor zwarte HTC one staat. Desnoods hoor je vergoeding te krijgen.wimstradamus schreef op zondag 14 april 2013 @ 16:31:
[...]
Nee, Coolblue is afhankelijk wat de leverancier hen verteld en niet wat er in de geruchten op internet circuleert.
Mensen wees is niet zo kortzichtig en hebberig, ik snap best dat je graag je nieuwe speeltje wil.
En dat omdat jij ineens een andere kleur wil moet je gewoon achteraan aansluiten, je kan toch ook niet in de efteling bij de villa volta staan en als je bijna aan de beurt ben ineens naar de python lopen vooraan in de rij gaan staan en zeggen ja maar bij villa volta stond ik al vooraan ?!?
Ik zag wel dat Mycom dus wel zwarte HTC one op voorraad heeft of zal krijgen, hopen dat dit bij Coolblue ook zo is. We horen het uiterlijk dinsdagavond, fingers crossed..
Behalve dat ik over de iSmart 150 data limiet gaerikmo schreef op maandag 15 april 2013 @ 00:20:
[...]
24 maanden 25 euro + 600 euro voor het toestel is nog steeds 1200 euro na twee jaar ipv 953 euro als je verlengt met een ismart 150 ..
[ Voor 4% gewijzigd door Rutix op 15-04-2013 00:39 ]
Nothing to see here!
ok op jouw niveau; we hebben een attractie met roze botsauto'd en we hebben een attractie met blauwe botsauto's.............Riza40 schreef op maandag 15 april 2013 @ 00:30:
[...]
Geen goede vergelijking, jij hebt het over twee verschillende attracties (lees telefoons). Hier gaat het om precies zelfde telefoon, alleen kleur is anders.
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
Verwijderd
Kinderachtig hoor.wimstradamus schreef op maandag 15 april 2013 @ 00:50:
[...]
ok op jouw niveau; we hebben een attractie met roze botsauto'd en we hebben een attractie met blauwe botsauto's.............![]()
als beide toestellen gewoon tegelijkertijd uitkwamen dan zou er niet geswitcht worden. Sommige mensen willen nou eenmaal gewoon asap een htc one.
Official:
Reason for HTC One delay worldwide
1. HTC One is made from premium material and not using cheap plastic or polycarbonate. Mas manufacture is not easy as it is using plastic and such materials
2. HTC One is seeing huge demand.. More than what company expected.
3. Most of the markets will see phone available between 25th and 30th of April and we are hopeful that device will be readily available thereafter.
4. One thing is for sure, your wait will be worth it. Till then keep watching our posts.
Blabla dus weer.
1. HTC One is made from premium material and not using cheap plastic or polycarbonate. Mas manufacture is not easy as it is using plastic and such materials
3. Most of the markets will see phone available between 25th and 30th of April and we are hopeful that device will be readily available thereafter.
4. One thing is for sure, your wait will be worth it. Till then keep watching our posts.
Blabla dus weer.
Ik begrijp ook niet dat HTC niet even een bericht eruit gooit om ons duidelijkheid te geven en waarom het steeds uitgesteld wordt paar min punten voor HTC. ik heb hem gepreorderd bij studentmobiel de zwarte versie en daar staat als datum 17 april.
Verwijderd
Het is weliswaar niet de beste vergelijking, maar toch heeft ie gelijk. Ja uiteraard is het enige verschil de kleur. De voorbeelden waar jij het over hebt gaan waarschijnlijk over producten die al op de markt zijn. Als iedereen nu opeens van kleur gaat veranderen, hoe zit het dan met mensen die al in het lijstje staan met hun eerste keus > kleur?Riza40 schreef op maandag 15 april 2013 @ 00:30:
[...]
Geen goede vergelijking, jij hebt het over twee verschillende attracties (lees telefoons). Hier gaat het om precies zelfde telefoon, alleen kleur is anders. Ik kan genoeg voorbeelden opnoemen, waarbij klanten gratis en zonder extra wachtijd andere kleur kunnen kiezen indien na lang wachten eerste keus (lees gekozen kleur) niet beschikbaar is en wetende dat er geen defintief datum voor zwarte HTC one staat. Desnoods hoor je vergoeding te krijgen.
Ik zag wel dat Mycom dus wel zwarte HTC one op voorraad heeft of zal krijgen, hopen dat dit bij Coolblue ook zo is. We horen het uiterlijk dinsdagavond, fingers crossed..
Ten eerste snap ik al niet waarom mensen niet kunnen kiezen tussen 2 opties... tis de zilveren of de zwarte.. Ik durf te wedden dat 90% van de mensen die nu van kleur veranderen als reden hebben dat ze het toestel eerder willen hebben. Zoals hier iemand al had aangegeven.
Ten tweede is het altijd al zo geweest dat een kleur eerder komt dan een andere kleur op de markt, dat is algemeen bekend. Bij sommige toestellen gaat het om de witte versie bij andere om de zwarte. Heel vroeg in het forum was er al een vermoeden dat de zwarte later zou komen dan de zilveren. Als je voor de zwarte hebt gekozen moet je gewoon nog even wachten, is je eigen keuze.
Terug naar dat lijstje> dus we hebben nu een groepje mensen die meteen wisten welke kleur ze wilden hebben en hebben gepre-orderd. En een groepje die nu opeens van kleur wilt veranderen(na een maand ofso?). Dan lijkt het me toch vrij logisch dat je achteraan moet sluiten.
En dan nog vergoeding vragen, omdat je niet kan kiezen tussen twee kleuren?
P.S. En dit allemaal terwijl ik niks heb gepre-orderd en nooit ben begonnen met pre-orderen. Dit gewoon omdat ik het wel zo logisch en eerlijk vind voor mensen die wel hebben gepre-orderd. Ik wacht nu gewoon rustig af tot ie in NL verkrijgbaar is.
Nou hier heb je het al, dus "als beiden toestellen tegelijkertijd uitkwamen dan zou er niet geswitcht worden". Oftewel kleur is niet van belang bij deze groep, dan zou ik toch eerder voorrang verlenen aan mensen die wel voorkeur hebben aan bepaalde kleur en als eerste hebben gepre-orderd. Ja we begrijpen dat iedereen het toestel asap willen hebben. Ik vind het anders vrij kinderachtig dat mensen shortcut nemen langs benzinestation omdat er file is. Ik bedoel iedereen wilt snel naar huis..Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 00:52:
[...]
Kinderachtig hoor.
als beide toestellen gewoon tegelijkertijd uitkwamen dan zou er niet geswitcht worden. Sommige mensen willen nou eenmaal gewoon asap een htc one.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2013 02:02 ]
Slaat als een tang op een varken natuurlijk.wimstradamus schreef op zondag 14 april 2013 @ 16:31:
je kan toch ook niet in de efteling bij de villa volta staan en als je bijna aan de beurt ben ineens naar de python lopen vooraan in de rij gaan staan en zeggen ja maar bij villa volta stond ik al vooraan ?!?
Je staat in de rij voor de Python (Htc One) en hebt al besloten achterin (zwart) te gaan, het wachten duurt lang dus je gaat twijfelen, misschien wil je toch wel voorin (zilver) zitten. Als je dan bijna bij de karretjes bent besluit je toch maar voorin te gaan ipv achterin. Dan mag dat toch ook gewoon, hoef je ook niet opnieuw in de rij
CoolBlue doet dit misschien niet maar er zijn webshops genoeg die je laten switchen.
(De mijne bv)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Als je goed hebt opgelet zie je dat bij bepaalde attracties er aparte rijen zijn voor de zitplaatsen. Elke rij staat voor een andere karretje. Als je vooraan wilt zitten moet je de voorste rij hebben en als je achteraan wilt zitten de achterste. Het is dus niet mogelijk zomaar van de achterste rij naar voorste rij te gaan, en verwachten dat je daar dan meteen als eerste aan de beurt bent. Want in die rij zitten ook mensen al voor je. Dus moet je in die rij achter aansluiten.Donstil schreef op maandag 15 april 2013 @ 01:05:
[...]
Slaat als een tang op een varken natuurlijk.
Je staat in de rij voor de Python (Htc One) en hebt al besloten achterin (zwart) te gaan, het wachten duurt lang dus je gaat twijfelen, misschien wil je toch wel voorin (zilver) zitten. Als je dan bijna bij de karretjes bent besluit je toch maar voorin te gaan ipv achterin. Dan mag dat toch ook gewoon, hoef je ook niet opnieuw in de rij![]()
CoolBlue doet dit misschien niet maar er zijn webshops genoeg die je laten switchen.
(De mijne bv)
De laatste keer dat ik in de efteling was is al weer even geleden maar toen kon je in het Achtbaanwagentjeshuisje nog kiezen of je voorin of achterin ging (en alles daar tussen in). Dit zie je bij heel veel pretparken namelijk zo. Soms is er wel eens een aparte rij voor het voorste karretje maar deze begint nooit bij de ingang van een attractie.Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 01:13:
[...]
Als je goed hebt opgelet zie je dat bij bepaalde attracties er aparte rijen zijn voor de zitplaatsen. Elke rij staat voor een andere karretje. Als je vooraan wilt zitten moet je de voorste rij hebben en als je achteraan wilt zitten de achterste. Het is dus niet mogelijk zomaar van de achterste rij naar voorste rij te gaan, en verwachten dat je daar dan meteen als eerste aan de beurt bent. Want in die rij zitten ook mensen al voor je. Dus moet je in die rij achter aansluiten.
(Je kunt trouwens je laatste bericht ook aanpassen, zo hoef je niet 2 berichten achter elkaar te plaatsen)
Er komen een X aantal Zilveren en een X aantal Zwarte toestellen naar Nederland bij de 1e levering. Laten we zeggen dat de eerste levering Zilveren al helemaal verkocht is. Mensen hebben deze besteld. Mensen die al vanaf het begin zeiden van ik wil de zilveren hebben. Wat jij nu zegt is van nee ik wil toch een Zilveren maar ik wil ook aan het begin van de rij staan. Wat je dan dus feitelijk zegt is dat iemand die al eerder als jij besloten heeft de zilveren te willen hebben, opzij moet stappen voor jou.
Wacht gewoon op de zwarte en heb geduld.
Wacht gewoon op de zwarte en heb geduld.
Ach de wereld is geen eerlijke plek, er wordt zoveel geschoven binnen die pre-order wachtrijen.
Vroeger gewerkt in een shop met producten welke veel gepre-orderd werden (Games, consoles, hardware, enz) en dat ging altijd vanaf de lijst maar als er een Collega, vriend, familielid of een goeie klant aandiende kregen die toch echt voorrang.
Denken dat de pre-order lijst precies in volgorde afgewerkt zal worden lijkt me erg naïef, ook bij de HTC One zal dit echt niet anders zijn. Webshops zullen dit misschien naar buiten communiceren maar intern is dit wel anders.
Vroeger gewerkt in een shop met producten welke veel gepre-orderd werden (Games, consoles, hardware, enz) en dat ging altijd vanaf de lijst maar als er een Collega, vriend, familielid of een goeie klant aandiende kregen die toch echt voorrang.
Denken dat de pre-order lijst precies in volgorde afgewerkt zal worden lijkt me erg naïef, ook bij de HTC One zal dit echt niet anders zijn. Webshops zullen dit misschien naar buiten communiceren maar intern is dit wel anders.
Verwijderd
Ten eerst wat jij hier aankaart is een heel ander probleem. Vriendjes politiek is overal(ben ik mee eens), maar na die collega's en vrienden en familieleden wordt de lijst toch wel gewoon volgens volgorde afgewerkt. Niet omdat het dan zo eerlijk is in dit geval, maar omdat het wel de makkelijkste manier is. Weet niet wat voor nut het heeft om dan door elkaar heen random mensen te kiezen. En als klanten erachter komen dat mensen na hun eerder aan de beurt zijn gekomen(bijv. via bepaalde fora, zoals deze, waar iedereen vraagt: "Wanneer heb jij je order geplaatst?", schaadt dit het vertrouwen bij de shop zelf.Donstil schreef op maandag 15 april 2013 @ 02:15:
Ach de wereld is geen eerlijke plek, er wordt zoveel geschoven binnen die pre-order wachtrijen.
Uiteraard vriendjes politiek komt vaak voor in deze wereld, maar als je met zo een mentaliteit rondloopt, hoef je ook nergens meer moeite voor te doen. Dat kan net zo goed bij solliciteren zo zijn, dat de baas kennissen, familie, vrienden, etc etc. voorrang geven. En als je al een baan hebt, opslag geven aan kennissen, familie, vrienden, etc etc. die in het bedrijf werken. Zo zijn er nog oneindig x voorbeelden te noemen, reserveringen die je maakt, concert tickets die je gaat bestellen.
Met zo'n mentaliteit > moet je in deze wereld alleen ervoor zorgen dat je goede connecties hebt en de kont kussen van je baas.
Ten tweede, wat jij hier vermeldt is slechts een speculatie, en daarmee bedoel ik specifiek dit geval bij htc one pre- orders en niet jou eerder genoemde ervaring.
Ik was even in de verwarring, ik dacht dat ik in het Grote efteling topic - deel 1 zat. Kom op jongen, back on topic.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Zo mijn pre-order bij Expansys geannuleerd en zaterdag de One opgehaald in Duitsland. Leverdatum bij Expansys stond inmiddels alweer op 27 april!
Verwijderd
Ik heb het gezegd... Verbaast me niks eigenlijk. Ik gun iedereen hun HTC one wel, maar voor eind april is het gewoon nog nauwelijks in Nederland te krijgen.
HTC Benelux is door de medialink actie bijna verplicht om zwart en zilver tegelijk te releasen, als je namelijk voor zwart hebt gekozen en die is inderdaad een maand vertraagt, dan kan je volgens mij die medialink wel op je buik schrijven.
Maar ja HTC Benelux is afhankelijk van wat er vanuit het hoodkantoor verstuurd word, en ik ben dan ook benieuwd hoe ze dat gaan oplossen
Maar ja HTC Benelux is afhankelijk van wat er vanuit het hoodkantoor verstuurd word, en ik ben dan ook benieuwd hoe ze dat gaan oplossen
Bron?luccie schreef op maandag 15 april 2013 @ 00:54:
Official:
Blabla dus weer.
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Als het toestel weer wordt uitgesteld tot een onbekende datum in de toekomst mogen ze hem houden.
Mijn huidige toestel is op op, en als HTC geen telefoons kan leveren wordt het wat anders. Dus ik wacht deze week af en daarna is het doeidoei HTC. Dan zie ik wel wat ik aanschaf ,geen HTC dan in ieder geval, ik was best wel een fan van ze maar deze bassie en adriaan acties met de releasedate ben ik wel meer dan zat
Mijn huidige toestel is op op, en als HTC geen telefoons kan leveren wordt het wat anders. Dus ik wacht deze week af en daarna is het doeidoei HTC. Dan zie ik wel wat ik aanschaf ,geen HTC dan in ieder geval, ik was best wel een fan van ze maar deze bassie en adriaan acties met de releasedate ben ik wel meer dan zat
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
En dus weer twee weken opgeschoven. Ze wisten half maart al dat het mei ging worden, maar ja, twee maanden vertraging en de meeste klanten zijn weg. Dus iedereen wordt aan het lijntje gehouden. Nu wordt de alu body als zondebok gebruikt, maar die maken ze eigenlijk al jaren.luccie schreef op maandag 15 april 2013 @ 00:54:
Official:
Blabla dus weer.
Ik geloof ook niet dat ze de vraag niet hadden verwacht, de final was al vrij vroeg uitgelekt, dus ze konden al een maand ofzo aan het produceren zijn.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Waar staat deze vertraging aangekondigd?Senor Sjon schreef op maandag 15 april 2013 @ 09:18:
[...]
En dus weer twee weken opgeschoven. Ze wisten half maart al dat het mei ging worden, maar ja, twee maanden vertraging en de meeste klanten zijn weg. Dus iedereen wordt aan het lijntje gehouden. Nu wordt de alu body als zondebok gebruikt, maar die maken ze eigenlijk al jaren.
Ik geloof ook niet dat ze de vraag niet hadden verwacht, de final was al vrij vroeg uitgelekt, dus ze konden al een maand ofzo aan het produceren zijn.
In het bericht van degene die ik quote. 
Zo te zien een of andere forumposting elders. Maar ik ben niet verrast. T-Mobile/Hi e.d. roepen al veel langer eind april, begin mei.
Zo te zien een of andere forumposting elders. Maar ik ben niet verrast. T-Mobile/Hi e.d. roepen al veel langer eind april, begin mei.
Eens kijken hoe lang het duurt voordat HTC NL dit ook 'toegeeft'.
Ik heb htc nl ook al getwitterd , maar t blijft nog erg stil.Zeemon123 schreef op maandag 15 april 2013 @ 09:41:
Eens kijken hoe lang het duurt voordat HTC NL dit ook 'toegeeft'.
De enige plaats waar ik dit heb gezien is de facebookpagina van "HTC One" en deze is alles behalve 'official'
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Bij HTC werkt de Iraakse minister van propaganda, dus hoeveel waarde je daaraan moet hechten.
De verwachte verzenddatum bij Coolblue is nog steeds morgen (Belgie). Als de telefoon weer 2 weken wordt opgeschoven ga ik toch eens nadenken of ik deze echt wel wil, en niet gewoon bij mijn One X blijf. Teleurstellend.
Jammer genoeg zit ik in Nederland atm en krijg ik Coolblue niet aan de lijn vanuit hier.
Jammer genoeg zit ik in Nederland atm en krijg ik Coolblue niet aan de lijn vanuit hier.
luccie schreef op maandag 15 april 2013 @ 09:49:
[...]
HTC One Facebook:
http://www.facebook.com/p...832689&id=336713623104264
Dat is een community pagina, niet een officiële van HTC.
Bij Mediamarkt in Duitsland staat hij inmiddels ook op 3 - 4 weken levertijd (zilver). Sterker nog, hij is van de website verdwenen. En saturn.de: Lieferbar in 3-4 Wochen.
Ben blij dat ik vorige week naar Duitsland ben gereden. Ben enorm blij met mijn toestel, premium van A tot Z. En ook over de camera ben ik zeer te spreken.
Ben blij dat ik vorige week naar Duitsland ben gereden. Ben enorm blij met mijn toestel, premium van A tot Z. En ook over de camera ben ik zeer te spreken.
Klopt, maar zij zullen het toch ook ergens vandaan hebben.M-en-M schreef op maandag 15 april 2013 @ 09:55:
[...]
![]()
Dat is een community pagina, niet een officiële van HTC.
Het blijft toch allemaal onofficieel en vaag omdat HTC zelf niks loslaat.
Gezien de vele spelfouten lijkt mij dit geen officieel persbericht, misschien komt het uit een e-mail van een HTC medewerker ofzo.luccie schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:00:
[...]
Klopt, maar zij zullen het toch ook ergens vandaan hebben.
Het blijft toch allemaal onofficieel en vaag omdat HTC zelf niks loslaat.
Ik vermoed eerder dat iemand zijn eigen conclusies heeft getrokken en dat kracht wil bijzetten door er 'official' bij te zetten voor aandacht.
Double thatt!n0 schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:15:
Ik vermoed eerder dat iemand zijn eigen conclusies heeft getrokken en dat kracht wil bijzetten door er 'official' bij te zetten voor aandacht.
Coolblue zegt nog steeds de 17e ... persoonlijk gok ik januari 2014 ofzo. Wat het degoutantste is, zoals al enkele keren hier aangehaald, is dat HTC sowieso wist dat ze die datums niet gingen halen, en gewoon mensen zand in de ogen strooien.
Ik kan me ook niet voorstellen dat het materiaal/productiproces voor de body de reden is voor de vertraging. Lijkt mij eerder dat zoiets komt door 3rd party fabrikanten die onderdelen moeten leveren voor zowel HTC als Samsung, en dat een grote partij als Samsung al dan niet bewust voor de vertraagde levering naar HTC zorgt. Pure speculatie dit, natuurlijk...
GSMWijzer ook, benieuwd hoe lang dat er nog staat.deephallow1 schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:21:
Coolblue zegt nog steeds de 17e ... persoonlijk gok ik januari 2014 ofzo. Wat het degoutantste is, zoals al enkele keren hier aangehaald, is dat HTC sowieso wist dat ze die datums niet gingen halen, en gewoon mensen zand in de ogen strooien.
Ik krijg nu ook het vermoeden dat we aan het lijntje worden/zijn gehouden. Helaas moeten we toegeven, het werkt ook nog!
Maar goed, de mensen die wel al een hebben beloven ons allemaal dat het het wachten waard is, dus ik blijf volhouden
Verwijderd
"T-Mobile heeft ons opdracht gegeven een product bij u te bezorgen. Dit product is tijdelijk niet voorradig. T-Mobile verwacht dat het product wordt geleverd tussen 16 mei en 20 mei. Als de levertijd wijzigt dan zullen we u hierover informeren"
Nieuwe datum T-Mobile dus?
Pff, nou ik zou mooi een ander toestel kiezen, 2 maanden wachten is echt belachelijk dit hadden ze moeten incalculeren.Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:24:
"T-Mobile heeft ons opdracht gegeven een product bij u te bezorgen. Dit product is tijdelijk niet voorradig. T-Mobile verwacht dat het product wordt geleverd tussen 16 mei en 20 mei. Als de levertijd wijzigt dan zullen we u hierover informeren"
Als mei klopt wordt dit een bloedbad voor HTC, de meeste mensen kennen de One niet eens, en de S4 is tegen dan uit ...
Ik neem aan bloedbad als in Faillissement? of reor4ganisatie opstap van de CEO etc etc.deephallow1 schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:26:
Als mei klopt wordt dit een bloedbad voor HTC, de meeste mensen kennen de One niet eens, en de S4 is tegen dan uit ...
Net Coolblue aan de lijn gekregen. De man aan de telefoon zei mij dat ze de telefoon vandaag nog bij hun verwachten. Meer informatie kon hij mij nog niet geven. Er ging nog wel sowieso een mail verzonden worden met meer informatie. Het kan maar beter positief zijn! (Belgie)
De plus van de one wordt door samsung wel als bedreiging gezien. Samsung is voor de volgende Note al aan het kijken voor een behuizing van ander materiaal.(bron: http://www.nu.nl/gadgets/...te-iii-van-aluminium.html)deephallow1 schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:26:
Ik denk dat als deze telefoon daadwerkelijk in de winkel ligt, het design en materiaal veel mensen toch erg zal aanspreken.
[ Voor 8% gewijzigd door Gertjuhjan op 15-04-2013 10:34 . Reden: Bron toegevoegd ]
Xbox: Gulpener88
Zover ga ik niet, bedoel gewoon in verkoopsaantallen voor de One.Kumar Wolters schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:27:
[...]
Ik neem aan bloedbad als in Faillissement? of reor4ganisatie opstap van de CEO etc etc.![]()
Probleem is dat ze hem niet in de winkels krijgen, en je er van uit kan gaan dat Samsung weer een gigantische reclame campagne gaat doen.Gertjuhjan schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:28:
[...]
De plus van de one wordt door samsung wel als bedreiging gezien. Samsung is voor de volgende Note al aan het kijken voor een behuizing van ander materiaal.
Ik denk dat als deze telefoon daadwerkelijk in de winkel ligt, het design en materiaal veel mensen toch erg zal aanspreken.
Meerdere webshops hebben inderdaad expliciet aangegeven dat ze begin van deze week levering verwachten.Obviously schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:28:
Net Coolblue aan de lijn gekregen. De man aan de telefoon zei mij dat ze de telefoon vandaag nog bij hun verwachten. Meer informatie kon hij mij nog niet geven. Er ging nog wel sowieso een mail verzonden worden met meer informatie. Het kan maar beter positief zijn! (Belgie)
Eind van de dag weten we in ieder geval meer
Bron?deephallow1 schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:21:
Wat het degoutantste is, zoals al enkele keren hier aangehaald, is dat HTC sowieso wist dat ze die datums niet gingen halen, en gewoon mensen zand in de ogen strooien.
Wanneer besteld en welke kleur?Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:24:
LOL!Senor Sjon schreef op maandag 15 april 2013 @ 09:50:
Bij HTC werkt de Iraakse minister van propaganda, dus hoeveel waarde je daaraan moet hechten.
Van Coolblue op twitter. Rustig afwachten dus.Op dit moment gaan we bij de zilveren nog uit van 17 April. De zwarte is zeker een week later.
Rupsen, Rapsen.
Wanneer heb je hem besteld? Ik heb mijn One de 26e bij MTV-Mobile (onderdeel van T-Mobile, zelfde leveraar, AMP Logistics) besteld, en sinds de eerste leverindicatie (24-26 april), heb ik nog geen uitstel ontvangen via mail of sms.Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:24:
Waarom updaten ze de datum op hun website dan niet gewoon? In België zou hij morgen geleverd worden.
Als bedrijf heb je meestal wel zicht op de productiesnelheid van een bepaald product. Indien HTC dit echt niet zag aankomen mogen ze toch dringend is gaan kijken waar het misloopt, want ze leveren gewoonweg bijna niets uit.
Ze leveren in de Benelux niets uit. Kijk maar naar de mensen die in Duitsland hun telefoon hebben opgehaald.deephallow1 schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:50:
[...]
Als bedrijf heb je meestal wel zicht op de productiesnelheid van een bepaald product. Indien HTC dit echt niet zag aankomen mogen ze toch dringend is gaan kijken waar het misloopt, want ze leveren gewoonweg bijna niets uit.
Ik had besteld op 22 maart en leverindicatie was toen 24 -26 april. Heb vorige week mijn bestelling aan laten passen ivm een betere actie van T-Mobile (33,50 per maand voor een i-smart150), en leverindicatie is nu (sta weer onderaan de lijst) de eerste week van mei.iDutch schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:48:
[...]
Wanneer heb je hem besteld? Ik heb mijn One de 26e bij MTV-Mobile (onderdeel van T-Mobile, zelfde leveraar, AMP Logistics) besteld, en sinds de eerste leverindicatie (24-26 april), heb ik nog geen uitstel ontvangen via mail of sms.
En in UK en Taiwan. Dit was allemaal midden maart door HTC aangekondigd: 22 maart: HTC’s new flagship smartphone, the HTC One, will go on sale in the U.K., Germany and the company’s home market of Taiwan next week, HTC has confirmed today. The rollout will then ramp up “across Europe”, North America and “most of Asia-Pacific” before the end of the April.Gertjuhjan schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:52:
[...]
Ze leveren in de Benelux niets uit. Kijk maar naar de mensen die in Duitsland hun telefoon hebben opgehaald.
Dit zet htc nl net op Twitter: @HTC_NL: @LukevdPalen pre-orders worden in de loop van volgende week uitgeleverd. De One zal naar verwachting vanaf dat moment ook verkrijgbaar zijn
Inderdaad, gewoon exact dezelfde tekst als vorige week...?yblokdijk schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:55:
Dit zet htc nl net op Twitter: @HTC_NL: @LukevdPalen pre-orders worden in de loop van volgende week uitgeleverd. De One zal naar verwachting vanaf dat moment ook verkrijgbaar zijn
Juist en volgende week zullen ze t weer een week opschuiven.Zeemon123 schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:57:
[...]
Inderdaad, gewoon exact dezelfde tekst als vorige week...?
En waarschijnlijk dezelfde tekst als volgende weekZeemon123 schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:57:
[...]
Inderdaad, gewoon exact dezelfde tekst als vorige week...?
Bij www.amazon.de gewoon op voorraad..
Kan niemand daar even op reageren dan om te vragen hoe dat zit?yblokdijk schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:55:
* EzMe heeft geen twitter
Geven ze geen antwoord op helaas.EzMe schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:06:
[...]
Kan niemand daar even op reageren dan om te vragen hoe dat zit?
* EzMe heeft geen twitter
Bij Amazon.de is die gewoon voor 634 euro los te bestellen en binnen 3 werkdagen thuis geleverd, ik wist het wel:
http://www.amazon.de/gp/p...ref?ie=UTF8&psc=1&s=ce-de
Edit, oeps al gepost
Edit, oeps al gepost
Maar ik krijg m gratis van htc , dus ik wacht wel ff.alwaysleft schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:10:
Bij Amazon.de is die gewoon voor 634 euro los te bestellen en binnen 3 werkdagen thuis geleverd, ik wist het wel:
Edit, oeps al gepost
Verwijderd
Ze hebben zelfs al 8 tweedehands toestellen liggen .....alwaysleft schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:10:
Edit, oeps al gepost
Klopt, ook al staat bij amazon.de zelf als leverancier 1-2 maanden krijg je hem wel sneller. Die van mij wordt morgen als het goed is geleverd. (vrijdag besteld) Houdt er wel rekening mee dat er Nederlandse BTW overheen komt waardoor hij 10 euro duurder wordt.alwaysleft schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:10:
Edit, oeps al gepost
HTC Global heeft trouwens redelijk vroeg al aangegeven dat de rest van de wereld before the end of april geleverd zou krijgen. HTC NL heeft echter lang volgehouden dat pre-orders vanaf begin april zouden worden geleverd en brede beschikbaarheid halverwege april (beide nu dus schijnbaar vanaf volgende week).
Mijn status van me bestelling bij Saturn.de is aangepast naar:
sofort lieferbar; in Bearbeitung
O.o
sofort lieferbar; in Bearbeitung
O.o
Nu is de saturn site weer geupdate:
Erscheint am 30.04.13
Voor beide kleuren.
Ik had de MM.de nog gemaild.
Werd terug gebeld en ze spraken in op mijn voicemail dat hij er vandaag nog niet was en zodra hij er was ik een mail kreeg maar ze kon niet zeggen wanneer hij kwam helaas.
Amazon.de op de zwarte:
Bestellen Sie jetzt! Wir benachrichtigen Sie per E-Mail, sobald das voraussichtliche Lieferdatum für diesen Artikel vorliegt.
Erscheint am 30.04.13
Voor beide kleuren.
Ik had de MM.de nog gemaild.
Werd terug gebeld en ze spraken in op mijn voicemail dat hij er vandaag nog niet was en zodra hij er was ik een mail kreeg maar ze kon niet zeggen wanneer hij kwam helaas.
Amazon.de op de zwarte:
Bestellen Sie jetzt! Wir benachrichtigen Sie per E-Mail, sobald das voraussichtliche Lieferdatum für diesen Artikel vorliegt.
[ Voor 21% gewijzigd door luccie op 15-04-2013 11:34 ]
Dat is de reactie van coolblue op mijn vraag haha.Metian schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:44:
[...]
Van Coolblue op twitter. Rustig afwachten dus.
Ik ben erg benieuwd, duurt nu wel erg lang...
En bij deze is het ook bij Coolblue mei geworden. Net deze mail gekregen:
Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer:
Helaas hebben wij pas het nieuws gekregen van HTC dat de toestellen pas in mei voorradig zullen zijn. Als wij meer informatie hebben ontvangen van HTC, houden wij u zeker op de hoogte.
Onze excuses hiervoor.
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op of bezoek een van onze winkels.
Met vriendelijke groet,
Medewerker Klantenservice
Ondertussen geannuleerd en besteld op Amazon.de, levertijd 2 tot 3 dagen (da's niet Coolblue hun fout natuurlijk, verder super tevreden van hen)
Helaas hebben wij pas het nieuws gekregen van HTC dat de toestellen pas in mei voorradig zullen zijn. Als wij meer informatie hebben ontvangen van HTC, houden wij u zeker op de hoogte.
Onze excuses hiervoor.
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op of bezoek een van onze winkels.
Met vriendelijke groet,
Ondertussen geannuleerd en besteld op Amazon.de, levertijd 2 tot 3 dagen (da's niet Coolblue hun fout natuurlijk, verder super tevreden van hen)
Wanneer besteld en welke kleur?fideba schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:34:
En bij deze is het ook bij Coolblue mei geworden. Net deze mail gekregen:
Onze excuses hiervoor.
Met vriendelijke groet,
Weet iemand hoe het zit met garantie via amazon.de?
En als je hem dan onverhoopt op moet sturen naar Duitsland, gaat het dan allemaal niet heel lang duren voordat je hem terug ontvangt?
En als je hem dan onverhoopt op moet sturen naar Duitsland, gaat het dan allemaal niet heel lang duren voordat je hem terug ontvangt?
*&#*!! Dat meen je niet! Waar is HTC in vredesnaam mee bezig? Bij tweakers de belofte gedaan bij Androidworld.
Ze steken met maar waar het licht niet schijnen kan (HTC)
Ze steken met maar waar het licht niet schijnen kan (HTC)
.
Gewoon 2 jaar garantie en je kunt hem gewoon naar HTC Nederland opsturen ( zie mijn verhaal) voor garantie.chrisakker schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:37:
Weet iemand hoe het zit met garantie via amazon.de?
Ik wacht een officiele mail af van coolblue, mocht er weer uitstel komen steken ze hem inderdaad maar ergens waar het licht niet schijnt. Ik kijk dan wel naar iets anders (en bovenal goedkopers)
Als HTC over de kop vliegt is het wegens leugens omtrent de levering, ben het zat om aan het lijntje gehouden te worden
Als HTC over de kop vliegt is het wegens leugens omtrent de levering, ben het zat om aan het lijntje gehouden te worden
[ Voor 23% gewijzigd door netblade op 15-04-2013 11:41 ]
Zielig bedrijf. (HTC)
Overigens zitten ze op Twitter te zeggen dat ze volgende week uitleveren ...
Overigens zitten ze op Twitter te zeggen dat ze volgende week uitleveren ...
[ Voor 81% gewijzigd door deephallow1 op 15-04-2013 11:42 ]
binnen 2 minuten weer 7 one's verkocht bij amazon.de Gaat hard!
Verwijderd
Duidelijk dat HTC ongeveer 300 verschillende verhalen heeft.
Zojuist via een chat met HTC:
Casper: Wanneer ga ik eindelijk mijn HTC One ontvangen?
Maurice: waneer is dit besteld en bbetaald?
Casper: Besteld op 14 Maart bij Studentmobiel.nl
Casper: Op diezelfde dag betaald
Maurice: dan moet u rekenen eind van de maand
Casper: Waar slaat dat op?
Casper: Vorige week riepen jullie nog zo hard mogelijk dat hij deze week zou komen
Maurice: bestellingen van februari worden op dit moment uitgeleverd
Casper: En elke keer worden wij als consumenten erbij gena**d doordat jullie slechte informatie verstrekken
Maurice: u heeft dit half maart besteld
Casper: Er worden nog nergens bestellingen uitgeleverd
Maurice: dus u komt in de levering erna
Casper: want op elk forum dat ermee te maken heeft heeft nog niemand het toestel ontvangen
Casper: ook niet de mensen die na de launch direct besteld hebben
Maurice: dat is onjuist we hebben al veel toestellen uitgeleverd, zoals vodafone coolblue etc
Casper: Het spijt me zeer, maar daar geloof ik dus geheel niets van
Maurice: back orders zullen eind van de maand allemaal geleverd zijn
Casper: Gegarandeerd?
Maurice: dat is de info die wij hebben, het spijt me dat u dit niet geloofd
Casper: Jullie verhaal verandert elke keer
Casper: de vorige keer dat ik een chat had +/- 2 weken geleden werd er mij gezegd dat het toestel al verkrijgbaar was in nederland
Maurice: begin April zijn de eerste toestellen uitgeleverd
Maurice: dit zijn de bestellingen pre orders van Januari
Casper: Sorry wat?
Casper: Januari?
Maurice: ja eind januari zijn er providers geweest die al besteld hebben op voorhand
Maurice: zoal Vodafone
Casper: Voordat überhaupt bekend was dat het toestel zou komen?
Maurice: eind januari is dit aangekondigd
Casper: Ik neem aan dat U 19 Februari bedoelt?
Maurice: sorry u heeft gelijk]
Maurice: dit moet tweede week februari zijn
Casper: Vorige week riepen jullie nog zo hard mogelijk dat hij deze week zou komen
Casper: En elke keer worden wij als consumenten erbij gena**d doordat jullie slechte informatie verstrekken
Casper: want op elk forum dat ermee te maken heeft heeft nog niemand het toestel ontvangen
Maurice: dat is onjuist we hebben al veel toestellen uitgeleverd, zoals vodafone coolblue etc
Casper: de vorige keer dat ik een chat had +/- 2 weken geleden werd er mij gezegd dat het toestel al verkrijgbaar was in nederland
Maurice: ja eind januari zijn er providers geweest die al besteld hebben op voorhand
Als het nog even doorgaat zijn ze ook mij kwijt, had niet verwacht dit nog te zeggen. Elke week maar rustig "volgende week" beweren is gewoon niet acceptabel. En op mijn eerst tweet welke nog rustig en netjes was hebben ze gewoon maar niet gereageerd, nu een wat gefrustreerdere tweet gestuurd en weer geen reactie...
"Maurice: dat is onjuist we hebben al veel toestellen uitgeleverd, zoals vodafone coolblue etc
Casper: Het spijt me zeer, maar daar geloof ik dus geheel niets van"
Lijkt me niet dat die medewerker gaat liegen over zulke dingen hoor. Denk dat je gewoon pech hebt, bot gezegd. Mensen die m al wel hebben ontvangen maar dat jij net buiten de boot valt
Lijkt me niet dat die medewerker gaat liegen over zulke dingen hoor. Denk dat je gewoon pech hebt, bot gezegd. Mensen die m al wel hebben ontvangen maar dat jij net buiten de boot valt
In heel Nederland en België heeft nog geen enkele winkel hem, denk niet dat er al veel uitgeleverd is.Saven schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:45:
"Maurice: dat is onjuist we hebben al veel toestellen uitgeleverd, zoals vodafone coolblue etc
Zijn er dan al tweakers die hem via Nederlandse wegen hebben ontvangen?Saven schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:45:
Dit zijn toch meestal de early addopters, het zou dan toch moeten zijn dat er minstens één tweaker een Nederlandse HTC One heeft gekregen.
Heb hem bij T-Mobile gecancell'd, de zwarte. Pre-order was van midden maart, echter kreeg ik net weer uitstel per mail. Ik houd wel in de gaten waar die het eerst vrij opduikt...
Bij welke provider bestellen jullie een sim-only? Bij de meeste providers is los toestel + sim only veel duurder dan bv Tele2 abp (38e pm)+gratis toestel.
Warbivoor
Dit klopt coolblue heeft nog geen enkel toestel uitgeleverd, wat een zooi maakt HTC er toch van!! Zullen ze niet meelezen met het forum? Misschien eens handig dit te doen!deephallow1 schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:46:
[...]
In heel Nederland en België heeft nog geen enkele winkel hem, denk niet dat er al veel uitgeleverd is.
Vodafone heeft ook geen voorraad die blazen ook vanalles de wereld in.Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:43:
Duidelijk dat HTC ongeveer 300 verschillende verhalen heeft.
Verwijderd
Het lijkt mij heul sterk dat ze überhaupt al geleverd hebben. Als je dit topic zo leest heeft nog geen enkele Nederlander het toestel ontvangen via de pre-order..Saven schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:45:
Op een gerucht van midden mei ...Coolblue @Coolblue_NL 5m
@yannickie111 Deze geruchten horen wij ook, wij houden echter vast aan de verwachte data die wij door krijgen en die op de website staan.
Kan toch best zijn dat de toestellen nu onderweg zijn van HTC naar vodafone coolblue etc [sic]? Dan komen de preorders van februari er deze week aan, en dat klopt dan toch?Gertjuhjan schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:47:
[...]
Zijn er dan al tweakers die hem via Nederlandse wegen hebben ontvangen?
Dit zijn toch meestal de early addopters, het zou dan toch moeten zijn dat er minstens één tweaker een Nederlandse HTC One heeft gekregen.
Alleen zit HTC nu op Twitter te zeggen volgende week.Ippe Ziepe schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:49:
[...]
Kan toch best zijn dat de toestellen nu onderweg zijn van HTC naar vodafone coolblue etc [sic]? Dan komen de preorders van februari er deze week aan, en dat klopt dan toch?
Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.