• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11 21:37

Gertjuhjan

Software Engineer

Ippe Ziepe schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:49:
[...]

Kan toch best zijn dat de toestellen nu onderweg zijn van HTC naar vodafone coolblue etc [sic]? Dan komen de preorders van februari er deze week aan, en dat klopt dan toch? :?
Kijk eens in het bericht. Er staat dat die al begin april door HTC zijn uitgeleverd. (dat beweert de medewerker in ieder geval)

Xbox: Gulpener88

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-12 15:44
deephallow1 schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:48:
[...]
Op een gerucht van midden mei ...
Haha, deze tweet van coolblue naar mij lees ik eerder op tweakers dan op Twitter :D

Die chat hierboven van iemand met htc, wat belachelijk zeg...

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12 18:47
Lees zo nu en dan in dit topic, omdat ik ook interesse heb/had in de HTC one.
Met al de berichten over de levering ga ik steeds meer twijfelen of HTC nog wel een betrouwbaar bedrijf is.... Ze zijn nu echt een flinke kuil voor zichzelf aan het graven -.-"
Maar ik heb eigenlijk ook geen zin meer in samsung's plastic fantastic....

Ben iig blij dat ik niks ge-preordered heb :/

Over SoundShifter's chat bericht, is het misschien mogelijk dat deze eerste batch onder Vodafone en coolblue medewerkers, hoge pieten etc. is uitgegeven?

• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 13:57

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Gertjuhjan schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:50:
[...]

Kijk eens in het bericht. Er staat dat die al begin april door HTC zijn uitgeleverd. (dat beweert de medewerker in ieder geval)
Uitleveren wil nog niet zeggen dat de toestellen bij de eindgebruiker zijn aanbeland. Denk niet dat de lopende band van HTC rechtstreeks op een DHL-Boeing aansluit.

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:50
Denk ik eindelijk bij mezelf 'ach fuck it, ik bestel m bij amazon.de', kom ik er daar achter dat de creditcard die op mijn amazon account staat verlopen is :'(

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-12 17:42
Misschien is het eens handig voor mensen die zo'n mail krijgen om erbij te vermelden wanneer ze besteld hebben.

• InxidiousX
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-07-2024
Net van de lijn met Coolblue. Order geannuleerd. Na uiteraard de vraag: Wanneer kan hij wel geleverd worden?

Antwoord: Daar is nog geen duidelijkheid over gegeven door de leverancier. Dus de verwachte 17 april is allerminst zeker.

• fideba
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:19
Sorry, dacht dat je het over de Amazon bestelling had, was iets te blij dat ik hem "auf Lager" had gevonden :)

Oorspronkelijke bestelling was van 22 maart, silver.
EzMe schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:37:
[...]

Wanneer besteld en welke kleur?

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-12 16:08
basbus schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:47:
Bij welke provider bestellen jullie een sim-only? Bij de meeste providers is los toestel + sim only veel duurder dan bv Tele2 abp (38e pm)+gratis toestel.
Hoe kom je daarbij? Op Tele2 kan je de One nog geeneens kiezen.Daarnaast bedoel je 38 euro 2 jaar lang. Dat is €950 euro!

Los koop je hem voor €650 (?) met een sim only 1 jr €15 is €180. Dus in totaal €830. Goedkoper dus.
Als Sim Only voorbeeld neem ik dan Hollandse Nieuwe met 550MB bundel. Bij Ben kom je ook op zoiets uit maar is je tarief buiten de bundel hoger.

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-11 17:30
fideba schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:34:
En bij deze is het ook bij Coolblue mei geworden. Net deze mail gekregen:

Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer:

Helaas hebben wij pas het nieuws gekregen van HTC dat de toestellen pas in mei voorradig zullen zijn. Als wij meer informatie hebben ontvangen van HTC, houden wij u zeker op de hoogte.

Onze excuses hiervoor.

Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op of bezoek een van onze winkels.

Met vriendelijke groet,

Medewerker Klantenservice

Ondertussen geannuleerd en besteld op Amazon.de, levertijd 2 tot 3 dagen (da's niet Coolblue hun fout natuurlijk, verder super tevreden van hen)
Beste

Heb jij besteld in nederland of belgie? En wanneer had je de pre-order geplaatst?

• erikmo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:43:
Duidelijk dat HTC ongeveer 300 verschillende verhalen heeft.
Zojuist via een chat met HTC:

Casper: Wanneer ga ik eindelijk mijn HTC One ontvangen?
Maurice: waneer is dit besteld en bbetaald?
Casper: Besteld op 14 Maart bij Studentmobiel.nl
Casper: Op diezelfde dag betaald
Maurice: dan moet u rekenen eind van de maand
Casper: Waar slaat dat op?
Casper: Vorige week riepen jullie nog zo hard mogelijk dat hij deze week zou komen
Maurice: bestellingen van februari worden op dit moment uitgeleverd
Casper: En elke keer worden wij als consumenten erbij gena**d doordat jullie slechte informatie verstrekken
Maurice: u heeft dit half maart besteld
Casper: Er worden nog nergens bestellingen uitgeleverd
Maurice: dus u komt in de levering erna
Casper: want op elk forum dat ermee te maken heeft heeft nog niemand het toestel ontvangen
Casper: ook niet de mensen die na de launch direct besteld hebben
Maurice: dat is onjuist we hebben al veel toestellen uitgeleverd, zoals vodafone coolblue etc
Casper: Het spijt me zeer, maar daar geloof ik dus geheel niets van
Maurice: back orders zullen eind van de maand allemaal geleverd zijn
Casper: Gegarandeerd?
Maurice: dat is de info die wij hebben, het spijt me dat u dit niet geloofd
Casper: Jullie verhaal verandert elke keer
Casper: de vorige keer dat ik een chat had +/- 2 weken geleden werd er mij gezegd dat het toestel al verkrijgbaar was in nederland
Maurice: begin April zijn de eerste toestellen uitgeleverd
Maurice: dit zijn de bestellingen pre orders van Januari
Casper: Sorry wat?
Casper: Januari?
Maurice: ja eind januari zijn er providers geweest die al besteld hebben op voorhand
Maurice: zoal Vodafone
Casper: Voordat überhaupt bekend was dat het toestel zou komen?
Maurice: eind januari is dit aangekondigd
Casper: Ik neem aan dat U 19 Februari bedoelt?
Maurice: sorry u heeft gelijk]
Maurice: dit moet tweede week februari zijn
Is dat nou nodig .. zo gemeen zijn tegen een servicedesk medewerker? Het lijkt wel of je hem beschuldigd van een complot tegen jou. Hij probeert zo goed als hij kan uitleg te geven over het de vork nu in de steel zit. Enne .. omdat je op geen enkel forum ziet dat mensen hun pre-orders ontvangen hebben, betekent natuurlijk niets. Het is maar een minderheid die daarop actief is. Beetje jammer dit ..

• Obviously
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 14:43
Ook hier hetzelfde bij de onlinechat:

Elle: Als zij zeggen morgen, dan zal dat wel morgen zijn vermoed ik...
Tijs: Ben je daar zeker van? Is er geen manier om dat te verifieren?
Tijs: Want ik wil niet nog eens enkele weken wachten
Elle: Goh, het laatste nieuws dat wij hebben vernomen is dat de toestellen eind maart begin mij zullen verschijnen. maar we verwijzen wel altijd door naar de retailer omdat het wat kan verschillen van retailer tot retailer
Tijs: "eind maart begin mij" u bedoelt mei?
Elle: Oh mijn excuses. Ik bedoel eind april, begin mei
Tijs: dit vind ik diep teleurstellend

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Nog 5 stuks op Amazon.de. Wees snel tweakers!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:43:
Duidelijk dat HTC ongeveer 300 verschillende verhalen heeft.
Zojuist via een chat met HTC:

*een gefrustreerde chat tussen SoundShifter en Maurice van HTC*
De medewerker gaf aan mijn nummer te willen om zo terugkoppeling te kunnen geven. Hij zou het gaan bespreken binnen het management, en dan mij berichten.

Ik verwacht er niets van, maar we zullen zien...

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Ik wacht de mail van Coolblue af. En anders ga ik toch echt wat anders kopen. Op deze manier aan het lijntje te worden gehouden.... Ondanks beloftes van der Moons zelf. Is toch wel erg amateuristisch..... Je zou toch denken dat hij wat te vertellen heeft...

.

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
alwaysleft schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:58:
Aaaaaand they're gone: Lieferbar ab dem 17. April 2013.

• Warbivoor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-07 11:51
Jazco2nd schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:55:
[...]

Hoe kom je daarbij? Op Tele2 kan je de One nog geeneens kiezen.Daarnaast bedoel je 38 euro 2 jaar lang. Dat is €950 euro!

Los koop je hem voor €650 (?) met een sim only 1 jr €15 is €180. Dus in totaal €830. Goedkoper dus.
Als Sim Only voorbeeld neem ik dan Hollandse Nieuwe met 550MB bundel. Bij Ben kom je ook op zoiets uit maar is je tarief buiten de bundel hoger.
Totaal over 2 jaar dus €1010. Duurder dus.(en lagere downloadsnelheid)

Warbivoor

• fideba
En... Amazon uitverkocht, terug stock op 17e. Got one :)
alwaysleft schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:58:

• MacD
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-03-2024
"Tijs: "eind maart begin mij" u bedoelt mei?
Elle: Oh mijn excuses. Ik bedoel eind april, begin mei
Tijs: dit vind ik diep teleurstellend"

Mensen, wat kunnen jullie eikels zijn. Wees een beetje beleefd tegen je medemens, zeker diegenen die er niets, maar dan ook niets aan kunnen doen. Kom je ooit een PR persoon tegen, of iemand van de supply-chain management, dan mag je de lul uithangen, maar hou je anders een beetje in...

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Jazco2nd schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:55:
[...]

Haha dit is natuurlijk geen vergelijking. Het normale abonnement voor 2 jaar rekenen en de sim-only voor 1 jaar.
Als je de sim-only ook voor 2 jaar rekent zul je gauw merken dat een normaal abonnement voordeliger is dan sim-only.

Verwijderd

Bij GSM HOEK nijmegen is hij nieuw te koop voor 580 euro mensen.... ( zie marktplaats )

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-12 18:30
En ook hier aan de chat gehangen...

Elle: Beste Kumar, bedankt voor uw contact met de klantenondersteuning van HTC. Hoe kan ik u van dienst zijn?
Kumar Wolters: goede morgen elle
Kumar Wolters: ik heb een vraag over de leveringen htc one (zwart)
Elle: oke stelt u maar
Kumar Wolters: wanneer is de verwachting dat deze geleverd gaat worden in Nederland? het gonst op alle fora van de leverdatums die online shops en providers verstrekken uit een lopend van 1e week april tot 1e week mei 0_o
Elle: Dat zal inderdaad voor eind april begin mei zijn
Kumar Wolters: oke waarom wordt er dan vrolijk op twitter gecommuniceerd dat ze deze week nog zullen komen?
Elle: Dat is inderdaad een fout, dit is doorgegeven aan het ghoofdkantoor, mijn excuses heirvoor
Kumar Wolters: oke dus zowel zilver als zwart worden pas eind april / begin mei verwacht
Elle: Normaal wel ja, klopt
Kumar Wolters: normaal wel ja.... of terwijl volgend jaar januari als nieuw jaars cadeautje is ook nog een mogelijkheid (niets tegen u hoor u kunt er ook niks aan doen)
Elle: Mijn excuses, ik wou dat ik u meer kon vertellen
Kumar Wolters: zoals ik al zeg het ligt niet aan u, u doet gewoon uw werk bedankt voor de info. tot ziens

• alwaysleft
Wat een falers bij Hi. Hoor net een radio reclame op 3FM over de One. Over 3,5 week pas leverbaar.

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-12 12:39
Kom op zeg, het is een telefoon, niet een nieuw hart nadat de oude gestopt is met kloppen. Even geduld. :/

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:36
Ik ben geen grammarnazi, maar verbaas me echt over het taalgebruik/spelfouten in de chats. Dan weet je toch meteen dat er niks van klopt?

• alwaysleft
fideba schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:00:
En... Amazon uitverkocht, terug stock op 17e. Got one :)

[...]
Gefeliciteerd :)

• sunny59
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-01-2022
Ik heb bij T-mobile op 5/3 besteld. Aangegeven is dat AMP tussen 24/4-26/4 gaat uitleveren. Als het weer uitgesteld gaat worden, dan is mijn geduld wel op, dan ga ik het cancellen. Je kan zowat al een HTC-one+ gaan pre-orderen...grrrrrr :(
Ondertussen hebben ze (T-mobile) mijn verlenging al op 5/3 in laten gaan.
Ik heb sinds de MDA vario een HTC, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Een pre-order zal ik nooit meer plaatsen.

Verwijderd

DoubleYouPee1 schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:06:
Ik ben geen grammarnazi, maar verbaas me echt over het taalgebruik/spelfouten in de chats. Dan weet je toch meteen dat er niks van klopt?
Het verbaasde mij ook al meerdere malen, maar HTC chat toch echt op deze manier 8)7

Er zijn vast meerdere mede-tweakers die dat kunnen beamen ;)

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-12 14:42

Metian

Snert is vies

stijnislike schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:06:
Kom op zeg, het is een telefoon, niet een nieuw hart nadat de oude gestopt is met kloppen. Even geduld. :/
Niet om iedereen te gaan zitten verdedigen, maar het gaat meer om het principe dat HTC vreselijk onduidelijk is en telkens verkeerde informatie verstrekt aan de consument. Retailers roepen eerst dat die deze week / volgende week geleverd gaat worden, nu is het alweer begin Mei.

Terwijl op zelfde moment HTC dood leuk roept dat ze deze week geleverd worden, met het zelfde bericht dat vorige week en die week daarvoor ook al de deur uit gegooid wordt.

Uit eindelijk is er alleen maar onduidelijkheid (zelfde geld voor welke kleur meer vertraging heeft). HTC zou dingen meteen recht moeten zetten en duidelijkheid verschaffen aan de consument, kortom pers bericht de deur uit gooien met concrete release datum en daar naar toe werken en niet elke week maar 'hopen'.

Rupsen, Rapsen.

• zedzed1
Metian schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:09:
[...]

Niet om iedereen te gaan zitten verdedigen, maar het gaat meer om het principe dat HTC vreselijk onduidelijk is en telkens verkeerde informatie verstrekt aan de consument. Retailers roepen eerst dat die deze week / volgende week geleverd gaat worden, nu is het alweer begin Mei.

Terwijl op zelfde moment HTC dood leuk roept dat ze deze week geleverd worden, met het zelfde bericht dat vorige week en die week daarvoor ook al de deur uit gegooid wordt.

Uit eindelijk is er alleen maar onduidelijkheid (zelfde geld voor welke kleur meer vertraging heeft). HTC zou dingen meteen recht moeten zetten en duidelijkheid verschaffen aan de consument, kortom pers bericht de deur uit gooien met concrete release datum en daar naar toe werken en niet elke week maar 'hopen'.
_/-\o_ Helemaal gelijk. Dingen beloven en elke keer niet nakomen is erg vervelend. Geef dan een release datum iets verder in de toekomst en als je eerder kan leveren dan zijn de mensen alleen maar blij. Nu is het juist andersom, nu zijn mensen teleurgesteld.

• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 13:57

Ippe Ziepe

@ippeziepe

DoubleYouPee1 schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:06:
Ach, hier op Tweakers barst het ook van de spelfouten. Vooral d's en t's en ingeslopen Engelse grammatica. Toch geloof ik de mensen hier wel als ze zeggen dat ze een preorder hebben geplaatst en te horen hebben gekregen dat het toestel op z'n vroegst pas komende week beschikbaar komt. Nederlanders vinden spelling op internet nu eenmaal niet zo belangrijk, blijkbaar. "Als de bootschap maar overkomd."

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
Bij die HTC chat is dit meer doordat ze met 20 mensen tegelijk praten en super snel (proberen) te typen.

• Santoryu
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-12 09:21
Feit blijft dat als de One idd zoon succes is het logischer is om de grote markten te bevoorraden , jammer voor ons maar we blijven maar een kleine markt..

ik betwijfel ook of het echt miscommunicatie is of gewoon aan het lijntje houden.
als ze al paar weken van te voren zeggen het gaat niet lukken dan zullen veel mensen annuleren. nou blijven ze je hoop geven en stellen ze het steeds een weekje uit "want wat is nou 7 dagen langer wachten ".

desondanks blijf ik geduldig wachten, ik vind de One één van de mooiste telefoons die ik gezien heb en ik zie niet zo gauw een andere in het verschiet.

• sunny59
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-01-2022
[...]

Metrian dat heb je heel netjes verwoord. Heb ook 't idee dat HTC benelux als onderdeel van HTC bar weinig weet of gewoon niet goed communiceert. Ik denk dat ze best weten dat er nu in Nederland, het geduld van de early adaptors begint op te geraken.

• Gabyoyo
  • Laatst online: 15-03-2021
Net gebeld met HSM Hoek, ze hebben een dikke was lijst met mensen die hem gereserveerd hebben, en dan hebben we het over de zilvere, Het is ook een europese versie, dus geen htc media link..
De zwarte hebben ze nog niet binnen maar je kunt jezelf wel op de lijst zetten ervoor.. Wanneer deze binnenkomt is nog onbekend.

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-12 20:53
[...]

Eens! De enige en juiste oplossing. Heldere communicatie is inmiddels zeer gewenst!

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-11 20:24
alwaysleft schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:06:
Wat een falers bij Hi. Hoor net een radio reclame op 3FM over de One. Over 3,5 week pas leverbaar.
ow wauw, 3,5 weken zou wel echt nog een tijd zijn -O- Vorige week was het nog dat ze vandaag zouden beginnen met leveren :P

• Gabyoyo
  • Laatst online: 15-03-2021
Weet iemand mss nog een winkel in duitsland waar een zwarte te krijgen is??

• alwaysleft
Gabyoyo schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:20:
Weet iemand mss nog een winkel in duitsland waar een zwarte te krijgen is??
Als je een beetje had ingelezen in dit topic wist je dat het antwoord nee is.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-12 11:09
-aad- schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:15:
[...]

Klopt, ook al staat bij amazon.de zelf als leverancier 1-2 maanden krijg je hem wel sneller. Die van mij wordt morgen als het goed is geleverd. (vrijdag besteld) Houdt er wel rekening mee dat er Nederlandse BTW overheen komt waardoor hij 10 euro duurder wordt.

HTC Global heeft trouwens redelijk vroeg al aangegeven dat de rest van de wereld before the end of april geleverd zou krijgen. HTC NL heeft echter lang volgehouden dat pre-orders vanaf begin april zouden worden geleverd en brede beschikbaarheid halverwege april (beide nu dus schijnbaar vanaf volgende week).
Dit is nieuw voor mij. Normaal betaal je BTW in het land van aankoop. Binnen de EU wordt dit niet verrekend als de percentages verschillen (anders verkopen ze excl. BTW en moet je in NL de BTW afdragen). Ik heb dit bij eerdere bestellingen zowel bij .co.uk als .de nog niet meegemaakt.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Verwijderd

Weet iemand of ze in duitsland zo'n media link hd actie hebben? Want dan kan ik die nog ff invullen

• Metian

Metian

Snert is vies

Elle: Beste Ricardo, bedankt voor uw contact met de klantenondersteuning van HTC. Hoe kan ik u van dienst zijn?
Ricardo: Goedendag Elle, ik had even een vraag over de release datum van de HTC One. Is het correct dat deze wederom is uitgesteld naar begin mei ?
Elle: dat klopt, het zal voor eind april begin mei zijn helaas
Elle: mijn excuses, ik begrijp dat het erg vervelend si
Ricardo: Geen probleem, jullie kunnen er zelf ook weinig aan veranderen. Kunt u mij overigens ook vertellen of deze release datum voor beide toestellen (zilver en zwart) geldt ? Want afgelopen dagen hoorde men ook dat de zwarte versie langer op zich zou laten wachten.
Elle: waar heeft u dat gehoord
Ricardo: Uit diverse fora's en social media. Ik neem aan dat dit een gerucht is, maar ik wil graag zekerheid hebben vandaar deze vraag aan u.
Elle: ja inderdaad. Normaal niet hoor. het hangt er gewoon vanaf wanneer het gepreordered is en in welke streek, de kleur heeft er normaal niet mee te maken
Ricardo: Dus ik kan er vanuit gaan dat ongeacht de kleur de release datum hetzelfde is (afgezien van datum van pre-order etc) ?
Elle: ja dat klopt
Ricardo: Dat is in ieder geval goed om te horen, nu had ik één kleine vraag. Nu de release datum eind april, begin mei is. Gaat dit ook effect hebben op de huidige actie van HTC betreft de HD Media link ?
Elle: Deze actie zal inderdaad verlengd worden, anders is het inderdaad niet echt eerlijk
Elle: dus dat zou ook gewoon in orde moeten komen
Ricardo: Top! Had ook eigenlijk niet anders verwachten, maar vragen kan nooit kwaad. Ik wil u overigens hartelijk bedanken om zo goed mogelijk de vragen te kunnen beantwoorden ongeacht hoe lastig het soms is kwa informatie.
Elle: Oke, bedankt voro uw begrip, en geen enkel probleem. Ik hoop dat u snel weer kan genieten van uw toestel
Ricardo: Ik zal nog even een nieuw potje geduld open trekken en rustig afwachten tot eind april, begin mei. Ik wens u een prettige dag verder. Tot ziens
Duidelijk. Even de puntjes op een rij

- Release datum is op dit moment eind april / begin mei
- Ongeacht de pre-order datum / streek van pre-order etc maakt de kleur niks uit kwa release datum. Kortom zwart zal ook zelfde week geleverd worden als zilver.
- De actie van HTC (HD Media Link) zal mee verlengt worden om zo iedereen kans te geven om er één te kunnen bemachtigen.

Nu dus rustig afwachten.

Rupsen, Rapsen.

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-11 20:24
Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:24:
Weet iemand of ze in duitsland zo'n media link hd actie hebben? Want dan kan ik die nog ff invullen
Probeer de zoekfunctie eens?

• hansvk
  • Laatst online: 30-12 21:20
Het voordeel van het uitblijven van de Nederlandse release van de One is dat dit topic steeds vermakelijker wordt om te volgen. Ondertussen wacht ik rustig op mijn zwarte One.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Metian schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:26:
[...]

- De actie van HTC (HD Media Link) zal mee verlengt worden om zo iedereen kans te geven om er één te kunnen bemachtigen.
Sorry voor de mensen die al lang wachten, maar ik vind het prima nieuws! (ik kan pas vanaf 2 mei verlengen/overstappen ;) )

• fideba
Besteld in België, op 22 maart, silver
zedzed1 schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:56:
[...]

Beste

Heb jij besteld in nederland of belgie? En wanneer had je de pre-order geplaatst?

• Zeemon123
ralph075 schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:30:
[...]

Sorry voor de mensen die al lang wachten, maar ik vind het prima nieuws! (ik kan pas vanaf 2 mei verlengen/overstappen ;) )
Wat heeft de vertraging dan voor een voordeel? jij hebt hem dan toch sowieso niet voor die tijd? :P

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-12 11:09
Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:24:
Uhm... nee. Wat heb je zelf gedaan om te vinden?

Ik doe een keer geen TR over dit soort posts, want ik wil weleens van een poster zelf horen waarom het af en toe een "plemp hier je vraag" actie is. Vaak in overeenstemming met betrekkelijk weinig postings op GoT, maar relatief onafhankelijk van reg-tijd zie ik dit steeds meer.

Goede voorbeelden zijn:
Wat is het beste 1 jarige abo met dit toestel?
Waar is de zwarte te koop?
Wie weet waar hij op voorraad ligt?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-12 21:16
hansvk schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:30:
Het voordeel van het uitblijven van de Nederlandse release van de One is dat dit topic steeds vermakelijker wordt om te volgen. Ondertussen wacht ik rustig op mijn zwarte One.
Inderdaad, beste topic dit jaar :)
[...]

- Ongeacht de pre-order datum / streek van pre-order etc maakt de kleur niks uit kwa release datum. Kortom zwart zal ook zelfde week geleverd worden als zilver.

Nu dus rustig afwachten.
Heel fijn, dank je wel!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-12 20:53
[...]

Nu dus rustig afwachten.
Check! Nu kunnen we allemaal rustig twee weken afwachten en dit topic op "pauze" zetten :)

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Zeemon123 schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:31:
[...]

Wat heeft de vertraging dan voor een voordeel? jij hebt hem dan toch sowieso niet voor die tijd? :P
Mogelijk alsnog mee kunnen doen met de Media Link actie en alsnog net zo'n early-adaptor (zonder uit te wijken naar import) zijn als de mensen die al sinds maart aan het wachten zijn...

Vooral de Media Link dus.

• Zeemon123
ralph075 schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:35:
[...]

Mogelijk alsnog mee kunnen doen met de Media Link actie en alsnog net zo'n early-adaptor (zonder uit te wijken naar import) zijn als de mensen die al sinds maart aan het wachten zijn...

Vooral de Media Link dus.
Ok, fair enough :)

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07 08:35
Senor Sjon schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:22:
[...]

Dit is nieuw voor mij. Normaal betaal je BTW in het land van aankoop. Binnen de EU wordt dit niet verrekend als de percentages verschillen (anders verkopen ze excl. BTW en moet je in NL de BTW afdragen). Ik heb dit bij eerdere bestellingen zowel bij .co.uk als .de nog niet meegemaakt.
Hier heb je in principe gelijk in voor reguliere Duitse leveringen, maar een tijdje terug zag ik in een post hier langskomen dat Amazon.de voor Nederlandse leveringen factureert met een Nederlands BTW-nummer. Blijkbaar zijn ze ook bij de Nederlandse belastingdienst afzonderlijk geregistreerd.
Op mijn bedrag is 21% BTW gerekend, i.p.v. de 19% BTW die in Duitsland van toepassing is.
(Het is overigens op naam van Amazon EU S.a.r.L., ook geen Duitse entiteit dus)

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-12 21:28
Hoe zit dat bestellen in Duitsland via Amazon.com, kan dat via paypal en hoelang duurt het dan voordat het toestel hier binnen komt? Die medialink kan me gestolen worden, wil gewoon dat toestel asap nu na 1,5 maand wel een keer in handen hebben.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• RDMA
netblade schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:48:
Hoe zit dat bestellen in Duitsland via Amazon.com, kan dat via paypal en hoelang duurt het dan voordat het toestel hier binnen komt? Die medialink kan me gestolen worden, wil gewoon dat toestel asap nu na 1,5 maand wel een keer in handen hebben.
Nee, slechts creditcard. Indien op voorraad: een dag of 3/4 (wel via amazon.de of amazon.co.uk, amazon.com kan langer duren als gevolg van douane etc).

[ Voor 9% gewijzigd door RDMA op 15-04-2013 12:50 ]

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
netblade schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:48:
paypal lijkt mij niet is de concurrent (is namelijk van Ebay). je kan gewoon via CC betalen.

• chrisakker
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-12 22:51
amazon.de heeft overigens ook een raar beleid:
de htc one voor E 635 (die nog in mijn winkelmand zat) heeft nu ineens een levertijd van 1-2 mndn
Als ik opnieuw zoek hebben ze er nu wel weer ineens 3 auf lager, maar dan voor E760....

• RDMA
chrisakker schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:51:
de htc one voor E 635 (die nog in mijn winkelmand zat) heeft nu ineens een levertijd van 1-2 mndn
Als ik opnieuw zoek hebben ze er nu wel weer ineens 3 auf lager, maar dan voor E760....
Helemaal niet vreemd, is gewoon de volgende reseller in de lijst:
Verkauf und Versand durch VV Computer Vertriebs GmbH.

• netblade
Replay256 schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:50:
[...]

paypal lijkt mij niet is de concurrent (is namelijk van Ebay). je kan gewoon via CC betalen.
Ik heb geen CC, tja dan maar geen HTC One, ik vertrouw geen enkele melding meer van HTC en ik zie gerust gebeuren dat het pas ergens eind Mei uitgeleverd gaat worden, leuk voor mensen met geduld, maar mijn geduld is op :(

• Metian

Metian

Snert is vies

chrisakker schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:51:
Komt dat niet omdat dat een andere leverancier is dan amazon zelf ? Voornamelijk bij de zwarte is dit het geval, aangezien amazon zelf zwart pas over maand gaat leveren.

Rupsen, Rapsen.

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Gewoon bij amazon.de verkoper Informatie. wie de Htc verkoopt, staat er netjes bij maar ik zou dat niet vertrouwen.
als het mis gaat hebt je niets om op terug te vallen..

• erikmo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-09-2024
netblade schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:53:
[...]

Ik heb geen CC, tja dan maar geen HTC One, ik vertrouw geen enkele melding meer van HTC en ik zie gerust gebeuren dat het pas ergens eind Mei uitgeleverd gaat worden, leuk voor mensen met geduld, maar mijn geduld is op :(
Lees je eigen signature eens, wellicht kan je er nog wat aan doen ;)

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-12 18:53
erikmo schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:58:
[...]

Touché :P

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11 21:37

Gertjuhjan

Software Engineer

Contact met de klantenservice van HI:

Welkom bij de chat service van Hi. Eén van onze adviseurs is zo beschikbaar.
U bent nu verbonden met Maikel.
Gielen: Hoi Maikel
Gielen: Is er al iets bekend over de levertijd van deze geweldige telefoon?
Maikel: Welkom! Je chat met Maikel. Ik help je graag met jouw Bestelling! Wat mag ik voor je doen?
Gielen: Oh wacht even, ik weet natuurlijk niet of je kan zien welke telefoon ik zie.
Gielen: (voor me heb)
Gielen: De HTC One
Maikel: De HTC One, hier gaan we natuurlijk even naar kijken!
Gielen: Ok
Maikel: Voor zover ik kan vinden blijft het bij Medio april, dat is natuurlijk waar we nu ook inzitten, 16 april is nog wel een genoemde datum. Dit kan dus nog mogelijk zijn.
Maikel: Ik durf je geen datum te zeggen omdat HTC het al 2x heeft veranderd.

Gielen: Ok, want ik kan verlengen vanaf 18 april
Maikel: Laten we hopen dat dit toestel er dan is!
Gielen: Maar als ik merk dat het meer in de buurt komt van 18 mei dan zijn de voordelen voor hi weg
Gielen: Maar geldt dit voor de preorders? Want het liefst loop ik een winkel binnen om hem nog even vast te kunnen houden
Maikel: Wanneer dit precies gebeurd durf ik je niet te zeggen, ik neem dat ze natuurlijk een toestel neerhangen om even vast te houden!
Gielen: Hmm... ok. Bent u bekend met waarom het allemaal zo vertraagd is?
Maikel: Daar ben ik inderdaad bekend mee, althans een beetje.
Gielen: Kunt u mij vertellen hoe dit komt? Want vanuit HTC is er erg slechte informatievoorziening
Maikel: Ze hadden namelijk een probleem met de camera en behulzing, wat hier precies het probleem mee is, is voor mij wel onbekend. Maar omdat dit niet helemaal in orde was, hebben zij dit moeten uitstellen.

Xbox: Gulpener88

• netblade
erikmo schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:58:
[...]

Klopt, maar helaas ook niet in het bezit van een auto :(
En gezien ik tegen Leiden aanwoon is het een beetje lastig om daar snel te komen, of er moet een vriendelijke tweaker zijn die met mij die kant op wil rijden (al moet ik 'm dan nog ergens reserveren)

• alwaysleft
Metian schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:54:
[...]

Komt dat niet omdat dat een andere leverancier is dan amazon zelf ? Voornamelijk bij de zwarte is dit het geval, aangezien amazon zelf zwart pas over maand gaat leveren.
Komt omdat amazon.de met verschillende leveranciers werkt. Die van 635 euro heeft idd 2 maanden levertijd nu maar als je vanmorgen hem besteld had, had je hem gewoon nu donderdag voor 635 euro.... :)

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07 08:35
alwaysleft schreef op maandag 15 april 2013 @ 13:09:
[...]

Komt omdat amazon.de met verschillende leveranciers werkt. Die van 635 euro heeft idd 2 maanden levertijd nu maar als je vanmorgen hem besteld had, had je hem gewoon nu donderdag voor 635 euro.... :)
Dat is amazon zelf. Toen ik vorige week vrijdag bestelde stond die levertijd er ook bij. Op de gok besteld en toch alsnog vrijdag verstuurd. Je kan het proberen en grote kans dat je hem deze week nog hebt.

• RDMA
-aad- schreef op maandag 15 april 2013 @ 13:13:
[...]

Dat is amazon zelf. Toen ik vorige week vrijdag bestelde stond die levertijd er ook bij. Op de gok besteld en toch alsnog vrijdag verstuurd. Je kan het proberen en grote kans dat je hem deze week nog hebt.
Is wel een gok die je neemt, maar Amazon.de krijgt wel geregeld nieuwe voorraad binnen ja.

[ Voor 17% gewijzigd door RDMA op 15-04-2013 13:26 ]

• Icedustbin2
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-12 11:14
Bij GSMweb.nl staat de zwarte nog steeds op levertijd 16-04.. Benieuwd wanneer ze dat gaan aanpassen.

http://www.gsmweb.nl/forms/los105.htm

Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-12 11:14

n2theb

Tweakers Abonnee

Gertjuhjan schreef op maandag 15 april 2013 @ 13:03:
Contact met de klantenservice van HI:

Welkom bij de chat service van Hi. Eén van onze adviseurs is zo beschikbaar.
U bent nu verbonden met Maikel.
Gielen: Hoi Maikel
Gielen: Is er al iets bekend over de levertijd van deze geweldige telefoon?
Maikel: Welkom! Je chat met Maikel. Ik help je graag met jouw Bestelling! Wat mag ik voor je doen?
Gielen: Oh wacht even, ik weet natuurlijk niet of je kan zien welke telefoon ik zie.
Gielen: (voor me heb)
Gielen: De HTC One
Maikel: De HTC One, hier gaan we natuurlijk even naar kijken!
Gielen: Ok
Maikel: Voor zover ik kan vinden blijft het bij Medio april, dat is natuurlijk waar we nu ook inzitten, 16 april is nog wel een genoemde datum. Dit kan dus nog mogelijk zijn.
Maikel: Ik durf je geen datum te zeggen omdat HTC het al 2x heeft veranderd.

Gielen: Ok, want ik kan verlengen vanaf 18 april
Maikel: Laten we hopen dat dit toestel er dan is!
Gielen: Maar als ik merk dat het meer in de buurt komt van 18 mei dan zijn de voordelen voor hi weg
Gielen: Maar geldt dit voor de preorders? Want het liefst loop ik een winkel binnen om hem nog even vast te kunnen houden
Maikel: Wanneer dit precies gebeurd durf ik je niet te zeggen, ik neem dat ze natuurlijk een toestel neerhangen om even vast te houden!
Gielen: Hmm... ok. Bent u bekend met waarom het allemaal zo vertraagd is?
Maikel: Daar ben ik inderdaad bekend mee, althans een beetje.
Gielen: Kunt u mij vertellen hoe dit komt? Want vanuit HTC is er erg slechte informatievoorziening
Maikel: Ze hadden namelijk een probleem met de camera en behulzing, wat hier precies het probleem mee is, is voor mij wel onbekend. Maar omdat dit niet helemaal in orde was, hebben zij dit moeten uitstellen.
Ik heb toevallig vandaag nog gebeld met Hi vanwege het feit, dat ik een zwarte HTC One heb besteld en deze misschien wilde wijzigen. Ze vertelde mij dat ze niet precies weten hoeveel ze er binnen gaan krijgen, maar ook dat ze de pre-orders eerst zullen weg werken.

Het is allemaal nog beetje onduidelijk, maar er bestaat een kans dat er winkels zijn welk deze week wel pre-orders gaan leveren.

• Zeemon123
Ik ga weer net als vorige week de GSMWijzer pagina refreshen :P Voor alsnog 17 april...

• alwaysleft
HTC begint een probleem te krijgen. Over 2 weken is de galaxy s4 in Nederland al leverbaar.

• bartszoon
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-12 22:31
alwaysleft schreef op maandag 15 april 2013 @ 13:41:
HTC begint een probleem te krijgen. Over 2 weken is de galaxy s4 in Nederland al leverbaar.
ik ben bang dat je gelijk krijgt.

• netblade
bartszoon schreef op maandag 15 april 2013 @ 13:47:
[...]

ik ben bang dat je gelijk krijgt.
Als Samsung ook geen vertragingen oploopt.

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10 17:24
Een telefoon is leverbaar als hij in de winkel ligt en de meeste grote bedrijven inclusief Apple, Samsung, LG (Nexus 4) en Sony hebben allemaal leverproblemen gehad met nieuwe flagships. Reken bij de S4 maar op dezelfde problemen. Al is Samsung natuurlijk wat groter (maar er is ook 100x meer vraag naar hun toestellen).

De HTC One is namelijk gewoon gelaunched in Duitsland, US, UK en Taiwan, ik heb er 1 naast me liggen. Hij is alleen slecht leverbaar.

Het mooie van dit hele circus is het volgende: HTC (HQ) heeft zelf aangekondigd dat de telefoon pas eind april in andere markten zou verschijnen. Dat jullie allemaal blind vertrouwen op de valse toezeggingen van HTC Nederland, een bedrijf dat al zo vaak heeft bewezen dat ze totaal niet te vertrouwen zijn. Ze kunnen die afdeling beter opdoeken en ons gewoon bij distributie van Duitsland hangen.

[ Voor 9% gewijzigd door sohus op 15-04-2013 13:50 ]

• r0p
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-06 20:48

r0p

HTC Nederland is niks meer dan een marketing kantoor voor de Nederlandse markt. Zij hebben weinig tot geen invloed op de acties die het hoofdkantoor van HTC onderneemd.

Ook lekker tekeer gaan tegen een klantenservice medewerker van HTC. Dat is hetzelfde als tekeer gaan tegen een vakkenvuller dat je de melk niet lekker vind. Hou eens op stelletje droefnekken. Wacht gewoon geduldig af en anders ga je toch lekker voor die Intertoystelefoon van Samsung.

• deephallow1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 17:53
sohus schreef op maandag 15 april 2013 @ 13:50:
[...]

Een telefoon is leverbaar als hij in de winkel ligt en de meeste grote bedrijven inclusief Apple, Samsung, LG (Nexus 4) en Sony hebben allemaal leverproblemen gehad met nieuwe flagships. Reken bij de S4 maar op dezelfde problemen. Al is Samsung natuurlijk wat groter (maar er is ook 100x meer vraag naar hun toestellen).

De HTC One is namelijk gewoon gelaunched in Duitsland, US, UK en Taiwan, ik heb er 1 naast me liggen. Hij is alleen slecht leverbaar.

Het mooie van dit hele circus is het volgende: HTC (HQ) heeft zelf aangekondigd dat de telefoon pas eind april in andere markten zou verschijnen. Dat jullie allemaal blind vertrouwen op de valse toezeggingen van HTC Nederland, een bedrijf dat al zo vaak heeft bewezen dat ze totaal niet te vertrouwen zijn. Ze kunnen die afdeling beter opdoeken en ons gewoon bij distributie van Duitsland hangen.
Ik hoop het voor HTC dat de S4 moeilijkheden gaat hebben, maar Samsung heeft het enorm veilig gespeeld met hun design etc., dus de kans is redelijk groot dat ze weinig problemen gaan kennen vrees ik.

• r0p
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-06 20:48

r0p

BTW zelf de One besteld op 11 maart. Geen bericht verder ontvangen van uitstel van levering. Heb iemand van T-mobile aan de lijn gehad en die vertelde mij dat de One over 1-3 weken geleverd wordt. Dit is afhankelijk van wanneer hij besteld is. Aangezien ik er vrij vroeg bij was ga ik ervanuit dat hij niet deze week maar de week daarop geleverd wordt.

• Zeemon123
deephallow1 schreef op maandag 15 april 2013 @ 13:53:
[...]

Ik hoop het voor HTC dat de S4 moeilijkheden gaat hebben, maar Samsung heeft het enorm veilig gespeeld met hun design etc., dus de kans is redelijk groot dat ze weinig problemen gaan kennen vrees ik.
Yup, en volgens mij is de productie daarvan ook al enige tijd in gang. Stond een keer op Tweakers geloof ik?

• zedzed1
r0p schreef op maandag 15 april 2013 @ 13:50:
HTC Nederland is niks meer dan een marketing kantoor voor de Nederlandse markt. Zij hebben weinig tot geen invloed op de acties die het hoofdkantoor van HTC onderneemd.

Ook lekker tekeer gaan tegen een klantenservice medewerker van HTC. Dat is hetzelfde als tekeer gaan tegen een vakkenvuller dat je de melk niet lekker vind. Hou eens op stelletje droefnekken. Wacht gewoon geduldig af en anders ga je toch lekker voor die Intertoystelefoon van Samsung.
Wat een reactie! Je kan toch begrijpen dat mensen teleurgesteld zijn. Er worden door HTC Nederland dingen beloofd die ze niet nakomen. Ik ben het ermee eens dat je niet tekeer hoeft te gaan tegen iemand van de klantenservice. Maar het wel een feit dat HTC Nederland een zooi ervan maakt, en die goed betaalde managers mogen daarvoor hun verantwoordelijkheid nemen. Androidworld heeft vorige week nog duidelijk geschreven dat een manager (HTC) heeft aangegeven dat er deze week wordt uitgeleverd (de eerste pre-orders), dus we zullen het zien.

• yannickie111
Ja, en de One zou een maand geleden al in de winkels liggen ;)
Samsung kan ook problemen krijgen, al verwacht ik dat Sammy het beter aanpakt dan HTC in dit geval...

Ik zou al lang naar de S4 pre-order zijn gegaan, als het niet zo'n "intertoys-telefoon" zou zijn geweest.

• marc9393
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-05-2024
Begin maart de one bestelt. Op de site van Studentmobiel staat verwacht 17 April: https://www.studentmobiel.nl/htc-one?brand_provider_id=1
Als ze het niet eens zeker weten zet er dan gewoon bij Actuele status: Onebekent.
Ze zetten het er gewoon bij dat meer mensen bij hun de One gaan bestellen :r

Verwijderd

even tussen door heeft iemand nog iets van Coolblue vernomen? die horen te leveren woensdag.. ben benieuwd of iemand hier meer over weet!

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-11 17:34

wootah

They see me trollin'

Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:09:
even tussen door heeft iemand nog iets van Coolblue vernomen? die horen te leveren woensdag.. ben benieuwd of iemand hier meer over weet!
Na aanleiding van dit mooie topic: https://twitter.com/Coolblue_NL/status/323744854251282433
Dus voorlopig nog de 17e denk ik :?

• netblade
Op hun facebook reageren ze er niet echt inhoudelijk op vandaag, ik ben benieuwd. Maar eigenlijk verwacht ik weinig meer, HTC zegt elke keer ja hij komt en een dag voordat het feestje los moet barsten komt er weer een pipo de clown melding dat ze het weer niet gaan redden. De geloofwardigheid van HTC is gewoon compleet weg hier, en ik denk dat Coolblue ook niet meer weet wat ze nu moeten zeggen voor de 3e keer.

Verwijderd

ja dit gevoel kreeg ik ook al .. kreeg ook echt geen antwoord op een simpele vraag ze draaien er allemaal omheen.. word wel echt chago als hij niet geleverd word deze week.. mijn andere abbo verloopt deze week (ging er van uit dat ik de HTC one al vorige maand had gehad dus al met maand langer opgezegt gaat het nu alsnog waarschijnlijk fout...)

• yannickie111
wootah schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:10:
[...]

Na aanleiding van dit mooie topic: https://twitter.com/Coolblue_NL/status/323744854251282433
Dus voorlopig nog de 17e denk ik :?
Dat hebben ze mij inderdaad verteld, maar ik verwacht er weinig van. Op hun site geven ze nog steeds 17 april aan, ook bij de zwarte, terwijl ze via twitter melden dat deze zeker een week later komt volgens twitter.

Coolblue heeft dus wel gezegd dat ze de chat met een HTC-medewerker gaan onderzoeken. Die mede-werker die vertelde dat er al One's zijn geleverd aan Coolblue, begin april. Zoals verwacht is dat dus totale onzin.

Edit: Overigens vind ik dat Coolblue niets te verwijten valt. Zij kunnen enkel melden wat ze van HTC te horen krijgen, en dat is gewoon bedroevend weinig :O -O-

[ Voor 10% gewijzigd door yannickie111 op 15-04-2013 14:14 ]

• GilH
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-12 22:50
Niet dat ik het goed vind dat er mensen zijn die hard tekeer gaan tegen medewerkers die enkel hun job doen, maar ergens moeten we wel als consument duidelijk maken dat dit niet kan. Ik vind het persoonlijk ook niet kunnen dat je zomaar als bedrijf op je website en op mail mag zeggen dat een product op een bepaalde datum leverbaar is, wanneer dit niet zo is. Toch niet wanneer het verschil met de huidige datum kleiner is als een week. Want ik zou nu nog steeds naïef zitten wachten op mijn levering van morgen van Coolblue. Ook bij andere populaire winkels in België (Vandenborre, Bol.com, ...) staat er nog steeds een leverdatum voor deze week. Ik mag er ondertussen al vanuit gaan dat dit niet zal kloppen maar toch zit ik met een kleine hoop voor de zoveelste keer.

• Icedustbin2
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-12 11:14
Icedustbin2 schreef op maandag 15 april 2013 @ 13:27:
Bij GSMweb.nl staat de zwarte nog steeds op levertijd 16-04.. Benieuwd wanneer ze dat gaan aanpassen.

http://www.gsmweb.nl/forms/los105.htm
en aangepast!

Verwachte leverdatum: 22-04-2013

Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95

• lexxus93
  • Laatst online: 18:32
r0p schreef op maandag 15 april 2013 @ 13:57:
BTW zelf de One besteld op 11 maart. Geen bericht verder ontvangen van uitstel van levering. Heb iemand van T-mobile aan de lijn gehad en die vertelde mij dat de One over 1-3 weken geleverd wordt. Dit is afhankelijk van wanneer hij besteld is. Aangezien ik er vrij vroeg bij was ga ik ervanuit dat hij niet deze week maar de week daarop geleverd wordt.
Voor dit product geldt een levertijd van circa 5 weken.

http://gsm.t-mobile.nl/tm...mhtm7zbl.html?ab_agid=102

• Hessia
  • Laatst online: 16-05-2023
Zojuist kwam ik dit stukje tegen:

http://blog.t-mobile.nl/de-t-mobile-branding-343

ik citeer:

De software wordt aangeleverd vanuit de leverancier. De volledige ontwikkeling van de T-Mobile software wordt ook door de leverancier gedaan.

Zoals ik dit lees betekend dit dat de branded toestellen niet vertraagd hoeven zijn. Misschien zelfs sneller omdat ze een aparte batch hiervoor hebben?

• Hessia
  • Laatst online: 16-05-2023
Blijkbaar hebben ze de productie problemen (deels) opgelost.

http://www.slashgear.com/...tleneck-loosens-15277830/

• bladekeeper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-12 08:03
Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 15 april 2013.

U geeft aan te willen weten waneer u uw bestelling kunt verwachten.

Volgens onze gegevens verwachten wij uw bestelling op 19 april 2013 bij u te kunnen bezorgen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nanny

bol.com Klantenservice
www.bol.com

Dit juist van bol.com gekregen dus nu hopen dat dit klopt.

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12 17:15
Vind het allemaal maar heel vaag hoor. Htc weet donders goed of er 17 april al geleverd word of niet deze toestellen moeten dan al lang onder weg zijn naar alle bedrijven die de toestellen leveren valt me echt dik tegen van htc!

• kitesurfer82
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-06-2021
reinierkramer schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:48:
Vind het allemaal maar heel vaag hoor. Htc weet donders goed of er 17 april al geleverd word of niet deze toestellen moeten dan al lang onder weg zijn naar alle bedrijven die de toestellen leveren valt me echt dik tegen van htc!
Op Twitter zegt htc zelf dat ze pas volgende week gaan leveren.

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12 17:15
yblokdijk schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:49:
[...]

Op Twitter zegt htc zelf dat ze pas volgende week gaan leveren.
Ja en hoe komen die bedrijven er bij dat ze woensdag kunnen leveren klopt toch allemaal niks van die informatie die zij geven zet er dan onbekend neer ofzo en niet steeds de mensen hoop geven met een datum die je niet waar kan maken.

• fideba
Zie mijn posting op vorige pagina: deze morgen mailtje gestuurd naar Coolblue, vrij snel antwoord: "pas in mei voorradig". Besteld de 22e maart, Silver.

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:28
Net besteld bij studentmobiel.nl! 38,09 per maand, niks bijbetalen voor het toestel en met 420 min/sms en 1GB internet, daarna wordt je afgeknepen haha.

Ben zo blij!

• Metian

Metian

Snert is vies

Probleem is alleen dat het onduidelijk is waar Coolblue en andere webshops naar kijken, wanneer jij hem in maart pas heb besteld, is het vrij aannemelijk dat je langer zal moeten wachten dan iemand die hem eind feb. al besteld heeft.

Ik hou gewoon aan dat het eind april, begin mei wordt. Als die nou eerder hier is is het alleen maar mee genomen.

Rupsen, Rapsen.

• Zeemon123
TZC-T1-FX schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:57:
Net besteld bij studentmobiel.nl! 38,09 per maand, niks bijbetalen voor het toestel en met 420 min/sms en 1GB internet, daarna wordt je afgeknepen haha.

Ben zo blij!
Die van 38 is volgens mij gewoon een harde datalimiet hoor :P Of heb ik dat nou mis?
Pagina: 1 ... 43 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.