• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Voor degene die hem graag willen hebb op sommige mediamarkts in duitsland nog op voorraad in Rheine en Duisbrug

RHEINE
Route
CALL
MAIL
Artikel sofort verfügbar
Kardinal-Galen-Ring 44
48431 Rheine
05971/8990-0
Email: rheine@mediamarkt.de
Öffnungszeiten:
Mo - Sa: 10:00 - 20:00 Uhr
Noch offen 8h 52min
In den Warenkorb legen
153,68Km
DUISBURG-GROSSENBAUM
Route
CALL
MAIL
Artikel sofort verfügbar
Keniastr. 37
47269 Duisburg
0203/71367-0
Email: duisburg2@mediamarkt.de
Öffnungszeiten:
Mo - Sa: 10:00 - 20:00 Uhr
Noch offen 8h 52min

• O.mar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-02 09:43
Ik heb zo het idee, dat ze het toestel vandaag niet willen verkopen.
Ik heb alle MM en Saturn filialen in Duitsland gebeld in een ratio van een uur of anderhalf uur, en geen enkele geeft aan deze telefoon te hebben. Er is mij verteld dat ze in Köln city ze nog hebben, maar eenmaal gebeld, werd mij verteld dat ze pas vanaf de 15e gekocht kunnen worden. In Duisburg werd mij verteld dat ze de HTC's ook niet meer hadden.

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-02 05:59

Metian

Snert is vies

Ben eerder benieuwd wat de reden is waarom de zwarte versie langer op zich zou laten wachten dan de zilveren. Maar goed, ik wacht wel rustig af..als het maar niet eind mei gaat worden of iets, want dan heeft HTC mij verloren.

Rupsen, Rapsen.

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-12-2025
Metian schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 11:56:
Ben eerder benieuwd wat de reden is waarom de zwarte versie langer op zich zou laten wachten dan de zilveren. Maar goed, ik wacht wel rustig af..als het maar niet eind mei gaat worden of iets, want dan heeft HTC mij verloren.
anodizerings proces vermoed ik zo of ze moeten terug gevallen zijn op een lak afwerking.. ma dat lijkt me niks voor htc

• Merfeh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-12-2025
Zoals ik al een paar keer eerder in dit topic vermeld heb, het was bij de HTC One S ook zo. De zwarte One S werd echt veel later geleverd. Mijn vriendin had deze toen gepre-ordered, maar dat duurde ook alsmaar langer en langer terwijl de andere kleur al lang en breed leverbaar was. Het had toen ook met het anodizeringsproces te maken. Was met de eerste zwarte toestellen die ze hadden gemaakt niet helemaal goed gegaan, als ik het mij goed herinner hebben ze de hele mik toen opnieuw moeten maken.

[ Voor 27% gewijzigd door Merfeh op 13-04-2013 12:15 ]

Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Jongens wat ik niet snap over iedereen die loopt te praten die hem in Duitsland had willen kopen los, dat ding is 2 dagen ( van afgelopen maandag tot en met woensdag middag) gewoon op voorraad geweest op Mediamarkt.de en Saturn.de als je dit topic had gevolgd.
Bestellen en ophalen bij je dichtstbijzijnde MM filiaal en je had nu een HTC One gehad. Dan denk ik, helaas pindakaas ook voor diegene, want de kans was er echt heel ruimschoots afgelopen week...

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-01 09:28
alwaysleft schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 12:18:
Jongens wat ik niet snap over iedereen die loopt te praten die hem in Duitsland had willen kopen los, dat ding is 2 dagen ( van afgelopen maandag tot en met woensdag middag) gewoon op voorraad geweest op Mediamarkt.de en Saturn.de als je dit topic had gevolgd.
Bestellen en ophalen bij je dichtstbijzijnde MM filiaal en je had nu een HTC One gehad. Dan denk ik, helaas pindakaas ook voor diegene, want de kans was er echt heel ruimschoots afgelopen week...
Misschien hebben die mensen meer te doen dan alleen maar dit forum af te neuzen. We moeten nu gewoon hopen dat hij komende week in nederland wordt uitgeleverd

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Tevens als ik afga op de websites van Saturn en de MM is hij vanaf overmorgen weer te bestellen op Saturn.de en Mediamarkt.de. 15 april afholbar.

Zie:

http://www.saturn.de/mcs/...082,588949.html?langId=-3

en:

http://www.mediamarkt.de/...012,612002.html?langId=-3

Dan met paypal of CC betalen en je hebt aanstaande donderdag of vrijdag een HTC One ( 3 dagen tijd eer die van online magazijn naar filliaal wordt verstuurd)

[ Voor 19% gewijzigd door alwaysleft op 13-04-2013 12:26 ]

• lexxus93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-02 12:05
raydekok schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 19:41:
[...]

toch vreemd. ik heb em 26 maart besteld en kreeg toen vrij snel een bericht over mail en sms dat de One tussen 24 april en 26 april geleverd zal worden. ik heb verder geen bericht gehad.

ik hou goede hoop.
Ik bedoelde juist dat ik de SMS nog niet heb gehad van de uitstel, had misschien beetje vaag neergezet in het vorige bericht. :9~ :9~

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-01 13:33

jagermeister

Artillerie magneet :-(

lexxus93 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 19:25:
[...]

Wanneer heb je hem besteld? Ik heb hem 27 maart besteld, nog geen SMS gekregen gelukkig :P
Donderdag besteld :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• iDutch
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:33
lexxus93 schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 13:19:
[...]

Ik bedoelde juist dat ik de SMS nog niet heb gehad van de uitstel, had misschien beetje vaag neergezet in het vorige bericht. :9~ :9~
Ik heb zelf bij MTV-Mobile besteld, volgens mij ook op de 26e. Ik heb idd ook nog geen nadere informatie ontvangen naast de eerste sms/mail van AMP logistics (dus levertijd 24-26 april). Ik hoop dat dit een goed teken blijkt en niet dat ze ons vergeten zijn ;)

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Bij telecom providers zoals t-mobile gaat je contract toch pas officieel lopen als je ook de telefoon ontvangen hebt? Dit omdat ik net als iedereen al een tijdje wacht en overweeg de telefoon toch maar los te bestellen en dan de verlenging wil omzetten naar een sim-only abbo.

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07-2025
Net in centrum Rotterdam gekeken, Mediamarkt had nog geen dummies staan. Vodafoneshop op lijnbaan 104 had zowel de zwarte als de zilveren als dummy staan. Zilveren was beroerd afgewerkt, maar is uiteraard een dummy. Medewerker kon niks zinnigs zeggen over levering (hopelijk komende week). Hij was wel verbaasd toen ik zei dat ik een microsim voor de HTC One wilde hebben, aangezien die er uiteraard nog niet is...

SIM omwisselen voor micro-sim ging overigens soepel, met adapter die er omheen zit. Ben er wel achter gekomen dat Sense schijnbaar met de sim is gekoppeld en niet alleen je Google account.

• marijni12
  • Laatst online: 27-01 08:25
Wat ik wel apart vind, in mijn orderstatus bij Hi staat dus dat hij op 6 mei geleverd gaat worden. Op hun Twitteraccount reageren ze op klanten die vragen wanneer hij uitkomt dat hij op 16 april verwacht wordt.

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-02 11:07
Net in Kleve bij de Saturn & o2 geweest. Saturn had niks, zelf geen dummy. Verkoper hoopte volgende week. Bij o2 een demotoestel aanwezig, (zilver) en een zwarte dummy. Wat een mooi toestel! Helaas hier ook geen voorraad.

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Heb mijn toestel ook net binnen gekregen via Amazon.de

Echt een prachtig toestel!

Alleen probeer ik nu de HTC Media Link HD te bemachtigen via de htcmedialinkhd.com actie, maar krijg melding dat mijn IMEI nummer niet geldig is...

Zijn de toestellen afkomstig van Amazon.de niet geldig voor deze actie!??
Weet iemand dit?

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 22:06
edgarf28 schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 15:51:
Heb mijn toestel ook net binnen gekregen via Amazon.de

Echt een prachtig toestel!

Alleen probeer ik nu de HTC Media Link HD te bemachtigen via de htcmedialinkhd.com actie, maar krijg melding dat mijn IMEI nummer niet geldig is...

Zijn de toestellen afkomstig van Amazon.de niet geldig voor deze actie!??
Weet iemand dit?
Deze actie is alleen in de Benelux, dus niet op toestellen buiten de benelux aangeschaft

http://www.htcmedialinkhd.nl/actievoorwaarden/

Ik vroeg me vandaag nog af, als de zwarte inderdaad vertraagt is, hoe ze dat gaan doen met de pre order actie om de medialink te verkrijgen, op = op namelijk. en als ik pas in Juni me zwarte krijg :( dan is alles op ? :P

[ Voor 15% gewijzigd door barrel op 13-04-2013 15:56 ]

• -aad-
  • Laatst online: 14-07-2025
edit -verwijderd
barrel just beat me

[ Voor 94% gewijzigd door -aad- op 13-04-2013 15:55 ]

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-11-2025
marijni12 schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 15:27:
Wat ik wel apart vind, in mijn orderstatus bij Hi staat dus dat hij op 6 mei geleverd gaat worden. Op hun Twitteraccount reageren ze op klanten die vragen wanneer hij uitkomt dat hij op 16 april verwacht wordt.
Waar zie je dit staan, ik kan bij Hi nergens mijn order status zien ?

Verwijderd

https://forum.www.hi.nl/b...evering-de-htc-one-23951/

Forum van Hi geven ze nu 6 mei aan, omdat ze hem niet eerder kunnen introduceren

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2013 17:46 ]

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-10-2025
https://www.statushi.nl/

ordernummer en postcode invullen

• Choasmarkk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-01 10:21
BelCompany Zwolle heeft een zwarte dummy staan, ziet er super strak uit.
Bij iedere winkel krijg ik helaas te horen dat er vertraging is

Verwijderd

Had Coolblue gemaild ivm vertraging van de zwarte, ook zij bevestigen dit:

"Het klopt inderdaad dat we de HTC One gaan leveren, helaas is de zwarte versie nog vertraagd en wordt dus later geleverd. U wordt hier nog op de hoogte van gehouden. Onze excuses voor de vertraging."

Toen maar ff gebeld om bestelling om te zetten naar een zilveren, en de medewerker die ik aan de lijn had gaf aan dat vanaf volgende week geleverd gaat worden... maar goed dat kan dus ook maar een gedeelte zijn. niet echt naar doorgevraagd....

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:29
Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 17:34:
Had Coolblue gemaild ivm vertraging van de zwarte, ook zij bevestigen dit:

"Het klopt inderdaad dat we de HTC One gaan leveren, helaas is de zwarte versie nog vertraagd en wordt dus later geleverd. U wordt hier nog op de hoogte van gehouden. Onze excuses voor de vertraging."

Toen maar ff gebeld om bestelling om te zetten naar een zilveren, en de medewerker die ik aan de lijn had gaf aan dat vanaf volgende week geleverd gaat worden... maar goed dat kan dus ook maar een gedeelte zijn. niet echt naar doorgevraagd....
Behield je hetzelfde ordernummer? Of wordt het gezien als een nieuwe order en moet je achter in de rij pre-orders van de zilveren aansluiten?

Verwijderd

niek87 schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 18:11:
[...]

Behield je hetzelfde ordernummer? Of wordt het gezien als een nieuwe order en moet je achter in de rij pre-orders van de zilveren aansluiten?
Ik heb mn oorspronkelijke ordernummer gewoon behouden, en dit betekent dat ik dus niet achter in de rij sta (nagevraagd),

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-02 19:47
Net bij de MM in Nordhorn geweest omdat ik daar toch was. Liggen alleen nog 2 zilveren One`s icm een duits abbo. Dus maar weer wachten op mijn nederlandse pre order.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

• faisje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09-2023
Zijn de toestellen van Vodafone branded? Als het via hun word geleverD?

• ozzykillbirdy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-02 23:31
Weet iemand of de 64gb versie in Duitsland beschikbaar gaat zijn?

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-02 16:51
Vanavond de 32GB zwart via T-Mobile met abbo verlening besteld. Ben benieuwd wanneer 'ie binnen is.!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-01 19:23
Vandaag de zilveren versie gezien in de Saturn in Düsseldorf. Het is zeker een mooi toestel, maar toch ben ik minder onder de indruk van de zilveren dan ik had gehoopt/verwacht. Wit met zilver vind ik zelf niet zo'n geslaagde combinatie, maar dit is absoluut persoonlijk. Ik hoop dat de zwarte versie mij meer zal aanspreken, maar helaas lag die er niet bij om te vergelijken.

• Prosac
  • Laatst online: 21:58
ozzykillbirdy schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 22:50:
Weet iemand of de 64gb versie in Duitsland beschikbaar gaat zijn?
De 64gb versie is weinig meer over bekend dan dat At&T hem exclusief gaat leveren in de US of A.

• Clubbtraxx
  • Laatst online: 05-12-2025
Prosac2010 schreef op zondag 14 april 2013 @ 01:06:
[...]

De 64gb versie is weinig meer over bekend dan dat At&T hem exclusief gaat leveren in de US of A.
Om nog maar te zwijgen over de unlocked/S-OFF developer versie.
Waarom krijgen wij die in EU niet? Indien dat wel zo was dan wist ik het wel.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
niek87 schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 18:11:
[...]

Normale shops regelen dit wel voor je. Ik hem zelf al in februari besteld (25ste ofz) en toen voor de zwarte gekozen. De webshop wist officieel niets over de zwarte maar als er in de eerste zending alleen zilveren zitten bellen ze me voor de zekerheid zodat ik dan kan beslissen.

1 ordernummer dus.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Verwijderd

Hey,

Ik heb al redelijk lang gezocht maar kan het antwoord niet vinden ;(
Vandaag vertrek in naar Singapore en volgende week ga ik door naar Taipei. Als het kan het en lukt wil in bij voorkeur in Singapore de HTC one kopen aangezien dit daar een stuk goedkoper is. Nu kan ik alleen niet achterhalen wat nu de daadwerkelijke 4g frequenties zijn. De Azië-versie zou 1800/2600mhz ondersteunen, maar het lijkt erop dat in Singapore de EU-versie krijgt... Iemand die weet of er daadwerleijk een andere type in Azië geleverd wordt?

• MartijnB85
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-09-2025
Verwijderd schreef op zondag 14 april 2013 @ 09:40:
Hey,

Ik heb al redelijk lang gezocht maar kan het antwoord niet vinden ;(
Vandaag vertrek in naar Singapore en volgende week ga ik door naar Taipei. Als het kan het en lukt wil in bij voorkeur in Singapore de HTC one kopen aangezien dit daar een stuk goedkoper is. Nu kan ik alleen niet achterhalen wat nu de daadwerkelijke 4g frequenties zijn. De Azië-versie zou 1800/2600mhz ondersteunen, maar het lijkt erop dat in Singapore de EU-versie krijgt... Iemand die weet of er daadwerleijk een andere type in Azië geleverd wordt?
In Nederland wordt dat 800, 1800 en 2600 MHz
(bron: nieuws: KPN, Vodafone, T-Mobile en Tele2 kopen 4g-frequenties)

In Azië 1800 en 2600 MHz
(bron: http://www.htc.com/nl/smartphones/htc-one/#specs)

Dan ligt het eraan van welke provider je gebruikt gaat maken in Nederland.
Tot juli 2013 kunnen providers gebruik maken van de 800 MHz frequentie, na deze datum wordt de 1800 MHz frequentie vrijgegeven (bron: http://www.iphoneclub.nl/dossiers/4g-iphone-ipad/)
T-mobile en Vodafone gaan de 1800 MHz frequentie gebruiken; KPN de 800 MHz frequentie en als het druk is, bijvoorbeeld op een festival, gebruiken ze de 2600 MHz frequentie.

Het heeft dus alleen zin om een HTC One mee te nemen uit Singapore als je in Nederland gebruik gaat maken van T-mobile of Vodafone.

Verwijderd

Zover was ik inderdaad al. Alleen kan ik me niet voorstellen de de toestellen hardwarematig verschillen. Gevoelsmatig denk ik dat HTC specificeert wat de frequenties in een bepaald werelddeel zijn en niet wat de telefoon aankan. Dit om het allemaal niet nog gecompliceerder te maken dan het al is.

Zo wordt op de Taiwan website van HTC niet eens gesproken over 4G, omdat dat daar nog niet actueel is.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2013 10:15 ]

• ArcticWolf
  • Niet online
Vodafone gebruikt ook de 800mhz voor 4g... alleen T-Mobile gaat 1800mhz doen omdat ze geen 800mhz hebben bemachtigd.

AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC

• MartijnB85
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-09-2025
Verwijderd schreef op zondag 14 april 2013 @ 10:14:
Zover was ik inderdaad al. Alleen kan ik me niet voorstellen de de toestellen hardwarematig verschillen. Gevoelsmatig denk ik dat HTC specificeert wat de frequenties in een bepaald werelddeel zijn en niet wat de telefoon aankan. Dit om het allemaal niet nog gecompliceerder te maken dan het al is.

Zo wordt op de Taiwan website van HTC niet eens gesproken over 4G, omdat dat daar nog niet actueel is.
Op wikipedia wordt wel degelijk beweert dat er 4G (LTE) is in Singapore (Wikipedia: List of LTE networks). Als je dan zoekt op de eerste Singapore provider, M1 Limited, dan vind je direct de HTC One LINK

Volgens de online shops gaat het dan om een HTC One met 1800/2600 MHz LTE, of de hardware anders is weet ik ook niet. Ik zou dat daar even navragen als je er toch bent..

Shops:
SingTel

• G95
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-06-2024

G95

Weet iemand al iets meer over de zwarte versie?
hopelijk duurt het niet al te lang met het leveren ervan.

Verwijderd

Iemand die weet hoe je op de telefoon zelf kunt controleren welke frequenties ondersteund worden. Het blijkt dat een vriend van sinds gisteren een HTC one in Singapore heeft. Hij kan het alleen niet vinden....

• Donstil
  • Niet online
Je kunt jezelf beter afvragen of je wel echt 4G gaat gebruiken in Nederland, het wordt verlopig een premium upgrade bovenop 3G en daardoor dus duur en daarbij komt ook nog dat de landelijke dekking nog wel wat jaren op zich zal laten wachten.

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07-2025
Donstil schreef op zondag 14 april 2013 @ 12:33:
Je kunt jezelf beter afvragen of je wel echt 4G gaat gebruiken in Nederland, het wordt verlopig een premium upgrade bovenop 3G en daardoor dus duur
Je mag er vanuit gaan dat hij daar wel over nagedacht heeft.
Donstil schreef op zondag 14 april 2013 @ 12:33:
en daarbij komt ook nog dat de landelijke dekking nog wel wat jaren op zich zal laten wachten.
Bullshit dit jaar volledig dekkend bij kpn, de randstand heeft nu al bijna volledig dekking.

Je kan beter helpen met een reactie waar hij wat aan heeft.

@Fastmate:

Om je vraag te beantwoorden kan je geen contact zoeken met htc in singapore via facebook, email etc en gewoon vragen of de one daar hardwarematig 800mhz ondersteund?

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

• M-en-M
  • Laatst online: 04-02 08:41
Verwijderd schreef op zondag 14 april 2013 @ 11:51:
Iemand die weet hoe je op de telefoon zelf kunt controleren welke frequenties ondersteund worden. Het blijkt dat een vriend van sinds gisteren een HTC one in Singapore heeft. Hij kan het alleen niet vinden....
Voor zover ik weet bestaat deze niet, zeker aangezien HTC hun engineering menu eruit heeft gesloopt.
Je kan natuurlijk altijd op de doos kijken. ;)

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-02 19:47
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl

Ook de zwarte variant van de HTC One verwachten wij komende week te onvangen en te kunnen uitleveren.

Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel niet om te bellen met 050-2103404.

Met vriendelijke groeten,
Dit geeft toch hoop voor mensen die net als ik zitten te wachten op de zwarte.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Verwijderd

Ook ik heb zojuist contact gehad met belsimpel.nl. Ook mij werd verteld dat ze de zilveren variant verwachten te kunnen uitleveren vanaf begin volgende week. Ik neem het allemaal met een korreltje zout (neem het belsimpel.nl niet kwalijk), maar krijg toch weer wat hoop... Telefoon besteld op 27 maart.

• chrisakker
  • Laatst online: 05-12-2025
Begin volgende week als in morgen/overmorgen (of de week erna)?

• Donstil
  • Niet online
wimstradamus schreef op zondag 14 april 2013 @ 12:42:
Bullshit dit jaar volledig dekkend bij kpn, de randstand heeft nu al bijna volledig dekking.
Is Bullshit volledig dekkend dit jaar bij KPN? Dat kan wel eens kloppen ja, voor 4g geld heus niet hetzelfde, ze beweren het misschien wel maar dat deden ze met 3G ook en dat is vandaag de dag ook nog steeds niet landelijk volledig gedekt.

• GilH
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-01 10:17
Bij coolblue staat er 16 april voor de Belgen (17 bij NL) zowel voor zwarte als zilvere. Dit was eergisteren nog een dag verschil denk ik. Dus status blijft wel regelmatig geupdate worden! Dit geeft me wel hoop, anders zouden ze het nu wel al aankondigen dat er uitstel is denk ik? :o

Verwijderd

chrisakker schreef op zondag 14 april 2013 @ 13:19:
Begin volgende week als in morgen/overmorgen (of de week erna)?
Goeie vraag. Ik ga 30 april verhuizen en vroeg me af of mijn telefoon op tijd zou zijn, of dat ik een ander aflever adres moest doorgeven. Het antwoord was, begin volgende week, dus ruim op tijd. Blijft uiteraard ietwat vaag wat 'ruim' in dit geval betekend.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2013 13:28 ]

• wimstradamus
Donstil schreef op zondag 14 april 2013 @ 13:21:
[...]

Is Bullshit volledig dekkend dit jaar bij KPN? Dat kan wel eens kloppen ja, voor 4g geld heus niet hetzelfde, ze beweren het misschien wel maar dat deden ze met 3G ook en dat is vandaag de dag ook nog steeds niet landelijk volledig gedekt.
Of ze het waarmaken is de vraag maar kijk maar eens op http://www.coveragechecker.nl wat ze nu al dekkend hebben sinds februari, ik vind het knap en ga er voor 99% vanuit dat ze dit jaar volledige dekking kunnen leveren.
Dus dat Fastmat wil zorgen dat zijn One lte ondersteund vind ik logisch, zodra de one in nl leverbaar is ga hem halen met een 4g abo erbij, want waar ik woon en werk is nu al 4g dekking.

• Donstil
  • Niet online
wimstradamus schreef op zondag 14 april 2013 @ 13:31:
[...]

Of ze het waarmaken is de vraag maar kijk maar eens op http://www.coveragechecker.nl wat ze nu al dekkend hebben sinds februari, ik vind het knap en ga er voor 99% vanuit dat ze dit jaar volledige dekking kunnen leveren.
Dus dat Fastmat wil zorgen dat zijn One lte ondersteund vind ik logisch, zodra de one in nl leverbaar is ga hem halen met een 4g abo erbij, want waar ik woon en werk is nu al 4g dekking.
4G ziet er behoorlijk dik uit ja op die site, ben benieuwd of ze die dichtheid echt door het hele land kunnen garanderen, persoonlijk geloof ik daar nog niet zo in.

daarbij komt trouwens ook dat ik in het buitenland al wat ervaring op heb gedaan met 4G en het niet zo baanbrekend vond als dat vele denken/verwachten. Het is absoluut snel maar op een gsm is het niet de stap vooruit die 2g>3g was.

• Phrantic
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09-2022

Phrantic

booya!

Ik heb een kleine maand geleden de zwarte T-mobile branded versie besteld icm abonnement bij GSMwijzer. Nu begin ik te twijfelen of ik deze order niet kan cancellen.

Het duurt me toch allemaal een beetje lang, en mijn huidige HTC Desire is eol. Is het mogelijk om nog te annuleren als je het contract al ondertekend hebt opgestuurd en vooruitbetaling hebt gedaan?

GSMwijzer heeft de releasedatum al een paar keer verschoven sinds ik heb besteld (niet per sé hun schuld - HTC doet constant valse beloftes). Ze geven me ook telkens de datum voor de zilveren versie en niet de zwarte, welke denk ik pas begin mei wordt uitgeleverd.

Waar heb ik het snelst kans om rond de 600 euro een zwarte versie te halen? Ik kan evt. over de grens duiken (bij Enschede of Nijmegen). De belangrijkste voorwaarde is dan natuurlijk wel dat ik mijn contract nog kan annuleren.

hoi

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Onduidelijkheid over de zwarte is wel heel kut, hopelijk wordt het snel duidelijk wanneer die precies leverbaar is. Wil best even wachten, maar als het echt meer dan een maand is dan had ik liever vorig week al 1 in Duitsland gehaald.

• Martin-S
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-01 10:52
Phrantic schreef op zondag 14 april 2013 @ 14:04:
Ik heb een kleine maand geleden de zwarte T-mobile branded versie besteld icm abonnement bij GSMwijzer. Nu begin ik te twijfelen of ik deze order niet kan cancellen.

Het duurt me toch allemaal een beetje lang, en mijn huidige HTC Desire is eol. Is het mogelijk om nog te annuleren als je het contract al ondertekend hebt opgestuurd en vooruitbetaling hebt gedaan?

GSMwijzer heeft de releasedatum al een paar keer verschoven sinds ik heb besteld (niet per sé hun schuld - HTC doet constant valse beloftes).[...]
Tja, volgens mij is contract ondertekend redelijk bindend, of er moet ergens iets instaan waardoor zij op de één of ander manier in gebreke blijven.

Als ik het mij goed herinner heeft HTC de lever datum maar een paar keer gewijzigd (19maart naar 5 april, naar 16 april). Die 16 april is alweer ~2 weken geleden genoemd door het opperhoofd van HTC NL. De meeste verschillende datums die je hier gezien hebt waren winkels/leveranciers/ongeduldige tweakers die er een zootje van maken.

HTC heeft ook vrij vroeg aangegeven dat de zwarte versie wat langer op zich laat wachten (volgens mij geen exacte datum genoemd)

[ Voor 5% gewijzigd door Martin-S op 14-04-2013 14:20 ]

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-02 16:56
Ik heb mijn bestelling bij studentmobiel mogen annuleren. Na ondertekenen contract heb je daar een week. Maar als zij nog niet kunnen leveren, misschien dat ze dan coulant zijn.

• M-en-M
  • Laatst online: 04-02 08:41

Bij mij was het eerder "zolang de SIM nog niet verstuurd is", maar dat kan natuurlijk ook gewoon wat extra moeite van hun kant zijn geweest. Ik zou gewoon even bellen.
GSMwijzer heeft de releasedatum al een paar keer verschoven sinds ik heb besteld (niet per sé hun schuld - HTC doet constant valse beloftes). Ze geven me ook telkens de datum voor de zilveren versie en niet de zwarte, welke denk ik pas begin mei wordt uitgeleverd.

Waar heb ik het snelst kans om rond de 600 euro een zwarte versie te halen? Ik kan evt. over de grens duiken (bij Enschede of Nijmegen). De belangrijkste voorwaarde is dan natuurlijk wel dat ik mijn contract nog kan annuleren.
Volgens mij wordt de zwarte nog nergens echt uitgeleverd, nu.

Verwijderd

Man oh man. Begin jaloers te worden op iedereen die em al heeft. Heb de zwarte op 7 maart gepreordered, maar heb nog steeds geen duidelijkheid. Ik bestook studentmobiel af en toe met mailtjes en volgens hen zou ik em vorige week al krijgen. Nou nee dus... Was een paar dagen geleden in Engeland en zag em daar liggen. Wat een bloedmooi ding. Voelt supergoed aan. Ik stond op het punt em te kopen, ondanks dat ik em had gepreordered. Maar helaas wouden ze het niet verkopen zonder contract :(

• Donstil
  • Niet online
Martin-S schreef op zondag 14 april 2013 @ 14:17:

HTC heeft ook vrij vroeg aangegeven dat de zwarte versie wat langer op zich laat wachten (volgens mij geen exacte datum genoemd)
Bron? Volgens mij is dat nooit officieel bevestigd namelijk. Zijn allemaal geruchten geweest die nu waarschijnlijk waar blijken te zijn.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-01 21:19
Donstil schreef op zondag 14 april 2013 @ 15:18:
[...]

Bron? Volgens mij is dat nooit officieel bevestigd namelijk. Zijn allemaal geruchten geweest die nu waarschijnlijk waar blijken te zijn.
Ik heb ooit een keer een HTC Tweet voorbij zien komen waar HTC in de VS aangeeft da ze zwarte inderdaad even op zich laat wachten t.o.v. de zilveren versie.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Imo62
  • Laatst online: 09-02 08:46
Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 21:25:
[...]

Ik heb mn oorspronkelijke ordernummer gewoon behouden, en dit betekent dat ik dus niet achter in de rij sta (nagevraagd),
Zeer vreemd, aangezien ik deze zelfde vraag heb uitgezet bij Coolblue en het onderstaande als reactie kreeg:
Beste dhr,

Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer: xxxx.

Dat klopt inderdaad, wij verwachten de zilveren HTC One deze week binnen te krijgen. Wij weten echter nog niet in welke aantallen deze bij ons aangeleverd zal worden. Op het moment dat ik uw bestelling aanpas, zal de besteldatum helaas meeveranderen. Dat houdt in dat de orderdatum inderdaad wijzigt naar 14-4 en u opnieuw plaats zal nemen in de wachtlijst. Als wij genoeg toestellen binnenkrijgen om de gehele wachtlijst te kunnen voorzien van de HTC One kunnen wij dit toestel ook direct bij u leveren. Dit is echter dus nog niet bekend.

Ik hoor graag van u of u uw bestelling wilt wijzigen van de zwarte HTC One naar de zilveren HTC One.

Heeft u verder nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op of bezoek een van onze winkels.

Met vriendelijke groet,
Ondertussen begin ik schoon genoeg te krijgen van Coolblue. Slechte communicatie, mederwerkers die elkaar continu tegenspreken en misleidende releasedate's op hun website. Gevolg van dit al is dat ik als een van de eerste heb geprorderd (26-2), nu waarschijnlijk als een van de laatste het toestel krijg.

Verwijderd

Ik verwacht voorlopig ff helemaal niks meer, ik wacht deze week nog af, of ze inderdaad gaan leveren (in mijn geval de witte) en als alles weer uitgesteld wordt, anuleer ik mijn pre-order bij Typhone en ga ik op een andere manier proberen aan dit toestel te komen...

dit zal waarschijnlijk dan de Mediamarkt in duitsland worden, waar dit toestel ook nog eens een stuk goedkoper is, daar heb ik meer vertrouwen in dan hier maar wachten en wachten en na een maand wachten is er nog geen duidelijkheid over hoe en wat...

En het is dan jammer van die Medialink, maar tegen de tijd dat wij hier het toestel hebben is dat ding allang
Uitverkocht en de actie allang afgelopen...

• wimstradamus
Imo62 schreef op zondag 14 april 2013 @ 15:30:
[...]

Zeer vreemd, aangezien ik deze zelfde vraag heb uitgezet bij Coolblue en het onderstaande als reactie kreeg:

[...]

Ondertussen begin ik schoon genoeg te krijgen van Coolblue. Slechte communicatie, mederwerkers die elkaar continu tegenspreken en misleidende releasedate's op hun website. Gevolg van dit al is dat ik als een van de eerste heb geprorderd (26-2), nu waarschijnlijk als een van de laatste het toestel krijg.
Ik weet niet waarom je huilie huilie doet en Coolblue de schuld geeft maar jij wilt toch een andere telefoon ?
Een zwarte ipv een zilveren bedoel ik dus, als je gewoon wacht ben waarschijnlijk de eerste met een zwarte HTC One.

• Imo62
  • Laatst online: 09-02 08:46
wimstradamus schreef op zondag 14 april 2013 @ 15:39:
[...]

Ik weet niet waarom je huilie huilie doet en Coolblue de schuld geeft maar jij wilt toch een andere telefoon ?
Een zwarte ipv een zilveren bedoel ik dus, als je gewoon wacht ben waarschijnlijk de eerste met een zwarte HTC One.
De kleur maakt me niets uit, ik wil het toestel vooral zo snel mogelijk in mijn bezit hebben aangezien mijn huidige telefoon kapot is. Het is raar dat ze in mijn geval dan niet flexibel genoeg zijn om de order aan te passen met behoud van plek op de wachtlijst, terwijl dat bij abcboy1986 wel mogelijk is.

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-02 16:56
Imo62 schreef op zondag 14 april 2013 @ 15:45:
[...]

De kleur maakt me niets uit, ik wil het toestel vooral zo snel mogelijk in mijn bezit hebben aangezien mijn huidige telefoon kapot is. Het is raar dat ze in mijn geval dan niet flexibel genoeg zijn om de order aan te passen met behoud van plek op de wachtlijst, terwijl dat bij abcboy1986 wel mogelijk is.
Blijf bellen totdat je een medewerker te spreken krijgt die het wel voor je kan fixen.

Verwijderd

Idd de winkels zelf kunnen hier ook niks aan doen, die weten nl. ook niks, en krijgen ook steeds datums opgegeven van htc, die vervolgens weer worden uitgesteld...

Gelukkig zijn er ook webshops die gewoon eerlijk zeggen dat ze geen datum kunnen noemen omdat ze het simpelweg zelf ook niet weten...

En of htc er iets aan kan doen... Tja als je problemen hebt met onderdelen die er simpelweg nog niet zijn of langer op zich laten wachten, of als de vraag veel groter is dan je kunt produceren dan kun je daar als htc ook weinig aan doen...

Het enigste wat ik ze wel kwalijk neem, is dat ze datums gaan noemen die ze dan vervolgens niet nakomen, dan kun je beter niks roepen, of een ruimere uitsteldatum nemen..

Wachten is sowieso vervelend, maar als je van te voren weet hoelang je moet wachten, dan is het een stuk minder erg...

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09-2025
Verwijderd schreef op zondag 14 april 2013 @ 15:51:
Idd de winkels zelf kunnen hier ook niks aan doen, die weten nl. ook niks, en krijgen ook steeds datums opgegeven van htc, die vervolgens weer worden uitgesteld...

Gelukkig zijn er ook webshops die gewoon eerlijk zeggen dat ze geen datum kunnen noemen omdat ze het simpelweg zelf ook niet weten...

En of htc er iets aan kan doen... Tja als je problemen hebt met onderdelen die er simpelweg nog niet zijn of langer op zich laten wachten, of als de vraag veel groter is dan je kunt produceren dan kun je daar als htc ook weinig aan doen...

Het enigste wat ik ze wel kwalijk neem, is dat ze datums gaan noemen die ze dan vervolgens niet nakomen, dan kun je beter niks roepen, of een ruimere uitsteldatum nemen..

Wachten is sowieso vervelend, maar als je van te voren weet hoelang je moet wachten, dan is het een stuk minder erg...
Natuurlijk kunnen hun veel gezeik voorkomen. Als ze eens ophouden met alles naar de UK en DE te leveren) Ik snap echt wel dat de markt daar groter is maar ook in NL zijn er genoeg PRE-orders maar ze gooien ze in die landen liever in de vrije verkoop

Verwijderd

Henkske schreef op zondag 14 april 2013 @ 15:53:
[...]

Natuurlijk kunnen hun veel gezeik voorkomen. Als ze eens ophouden met alles naar de UK en DE te leveren) Ik snap echt wel dat de markt daar groter is maar ook in NL zijn er genoeg PRE-orders maar ze gooien ze in die landen liever in de vrije verkoop
Ja dat is ook zo, dat ze bepaalde landen eerder uitleveren heb ik ook niet zo'n problemen mee, als het pre-orders zouden zijn, maar dat doen ze niet...

Je zou denken dat als je iets pre-ordered , je het dan eerder krijgt, maar dat is bij Htc dus niet zo...

• wimstradamus
Henkske schreef op zondag 14 april 2013 @ 15:53:
[...]

Verplaats je eens in HTC international als je door slechte leveringen etc een slechte naam krijgt kan je beter een een klein land als NL of BE een slechte naam krijgen dan in veel grotere afzet markten als DE of UK.

Logisch toch ? En hoeveel pre orders zijn er dan ? ik zie heel veel de zelfde mensen alleen hier in dit forum roepen dat ze een pre order hebben (en klagen) maar zelfs dat zijn er maar 30 ofzo, oftewel je weet niet eens hoeveel pre orders er nu zijn en over het algemeen zijn de meeste verkopen van een product geen pre orders maar winkel aanschaf nadat men het product in hun handen hebben gehad.
Het enigste wat HTC had kunnen doen is een voorraad buffer opbouwen en de hele wereld laten wachten, wat een hele slechte zaak is zeker nu de grootste concurrent met een nieuw product komt.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:49
Volgens mij is de zwarte nu leverbaar bij Mediamarkt Duitsland.
http://www.mediamarkt.de/...047,611914.html?langId=-3
Ik vraag me alleen wel af, hoe goed de zwarte is en of deze gaat schilferen zoals sommige van zijn voorgangers?

• wimstradamus
Verwijderd schreef op zondag 14 april 2013 @ 15:58:
[...]
Je zou denken dat als je iets pre-ordered , je het dan eerder krijgt, maar dat is bij Htc dus niet zo...
Als bedrijf ga je toch niet 150 stuks naar de UK, 200 stuks naar DE en 95 stuks naar NL sturen omdat die ge pre-orderd zijn ?? je stuurt er gelijk 1000 of 2000.

En zoals ik net ook zei zijn ver uit de meeste verkopen zijn directe verkopen in een winkel en als je er maar 1 of 2 op voorraad heb kan je zo'n product ook niet in de etalage leggen omdat je dan nee moet verkopen omdat je er maar 2 op voorraad had.

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 22:06
Imo62 schreef op zondag 14 april 2013 @ 15:45:
[...]

mischien een trolol postje van abcboy ?

Verwijderd

Wat is het voordeel van pre-orderen dan ?

Als ik dit had geweten, had ik gewoon gewacht tot ze in duitsland verkocht werden, en had ik hem gewoon daar in de winkel gekocht.

De enigste reden dat ik nu nog wacht, is omdat ik het voledige bedrag al betaald heb, nog geen telefoon heb en de vraag maar is hoe snel ik dat geld weer terug krijg als ik hem annuleer...

En voor de mensen die zeggen dat had je van te voren kunnen weten, toen ik hem besteld heb stond er dat hij de volgende week uit zou komen en geleverd zou worden, anders was ik er nooit aan begonnen.

Dit is dus ook de laatste keer dat ik een toestel pre-order, ongeacht welk merk...

• Gabyoyo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-03-2021
http://www.mycom.nl/netwe...1&utm_source=tweakers.net
let niet op de prijs, maar overmorgen ^^ had gisteren nog met magazijn afdeling gebeld en die zijden dat het bijna zeker is ;D

• Riza40
  • Laatst online: 28-08-2021
Imo62 schreef op zondag 14 april 2013 @ 15:30:
Ik zit met precies hetzelfde probleem. Ik heb dus (24-2) een zwarte HTC one gepreorderd bij Cooblue. Alleen heb dus 2x vertraging meegemaakt en wil niet nog een keer vertraging krijgen voor een andere kleur. Ik heb namelijk ook verlening ( precies 4 maanden van te voren van einde contract) gedaan en betaal nu voor mijn huidge HTC sensation gewoon te veel dus. Ik heb dus ook geen zin om in toaal langer dan 2 maanden voor een toestel te wachten. Erg jammer dat Coolblue dan tegen je zegt dat als je van kleur verandert dat het nieuwe order wordt. Kom op jongens, dit is ook gewoon fout van Coolblue. Ze konden makkelijk bij zwarte HTC one zetten; kan wat later verwacht worden dan zilvere versie. Dat zwarte versie vertraging had, was al maand geleden bekend.

:/

• Metian

Metian

Snert is vies

Grappig dat dat de zwarte betreft, ben benieuwd. Hoop stiekem gewoon dat zwarte en zilveren snel worden geleverd.

Rupsen, Rapsen.

• wimstradamus
Verwijderd schreef op zondag 14 april 2013 @ 16:15:
Wat is het voordeel van pre-orderen dan ?

Als ik dit had geweten, had ik gewoon gewacht tot ze in duitsland verkocht werden, en had ik hem gewoon daar in de winkel gekocht.

De enigste reden dat ik nu nog wacht, is omdat ik het voledige bedrag al betaald heb, nog geen telefoon heb en de vraag maar is hoe snel ik dat geld weer terug krijg als ik hem annuleer...

En voor de mensen die zeggen dat had je van te voren kunnen weten, toen ik hem besteld heb stond er dat hij de volgende week uit zou komen en geleverd zou worden, anders was ik er nooit aan begonnen.

Dit is dus ook de laatste keer dat ik een toestel pre-order, ongeacht welk merk...
Zoiezo verstandig om niet te pre orderen, persoonlijk wil ik hem eerst in me handen hebben voor dat ik tot koop over ga
En als je niet bij de eerste lichting zit kan bugs en kinderziektes ontdekken (zoals de vlekken in het scherm) en er alsnog vanaf zien.

Pre-order heeft buiten de bovenstaande opmerkingen opzicht wel zin, je bent nog steeds een van de eerste van je land.

Helaas is NL internationaal gezien niet belangrijk genoeg om bij een eerste lichting te zitten dus zal UK of DE eerder zijn.
Al zullen de meeste producenten proberen de hele wereld in keer te leveren, maar dat breng risico met zich mee dat ze enorme voorraad buffers moeten aanleggen en als het product dan niet verkoopt heb je een probleem.

• wimstradamus
Riza40 schreef op zondag 14 april 2013 @ 16:24:
[...]

Kom op jongens, dit is ook gewoon fout van Coolblue. Ze konden makkelijk bij zwarte HTC one zetten; kan wat later verwacht worden dan zilvere versie.
:/
Nee, Coolblue is afhankelijk wat de leverancier hen verteld en niet wat er in de geruchten op internet circuleert.
Mensen wees is niet zo kortzichtig en hebberig, ik snap best dat je graag je nieuwe speeltje wil.
En dat omdat jij ineens een andere kleur wil moet je gewoon achteraan aansluiten, je kan toch ook niet in de efteling bij de villa volta staan en als je bijna aan de beurt ben ineens naar de python lopen vooraan in de rij gaan staan en zeggen ja maar bij villa volta stond ik al vooraan ?!?

• jvanoel
  • Laatst online: 03-04-2022
Vrijdag de telefoon opgehaald in Dorsten. Man man man, geen spijt dat ik mijn hele dag heb opgeofferd. Wat een telefoon! Ik heb jaren met iPhone rondgelopen dus het is wel even wennen en sommige features zijn naar mijn idee iets minder maar ook heel veel, veel beter!

Wel een gezeur gehad daar. Ik kon maar 500 euro pinnen in het buitenland (Rabobank). Uiteindelijk iets kunnen regelen maar wel een goede tip: eerst even pinnen in NL als je 'm gaat halen in Duitsland!

• zedzed1
  • Laatst online: 08-01 09:28
Als iedereen zijn zwarte gaat omzetten naar een zilvere heb ik dadelijk niet mijn pre-order meer. De mensen die zwart hebben gekozen hebben dat bewust gedaan. Als ze nu opeens een zilvere willen omdat zwart een week later wordt geleverd geef ze dan inderdaad maar een nieuw order nummer. Ik wil wel deze week mijn telefoon. Maar ik gun het iedereen hoor.

• Metian

Metian

Snert is vies

Mensen die nu voor andere kleur gaan geven weinig om te kleur maar om het sneller hebben van de telefoon. Het is daarnaast niet gek om weer onder aan te staan in de lijst, zo is het nou éénmaal.

Daarom wacht ik ook lekker rustig af tot mijn zwarte HTC One binnenkomt.

Rupsen, Rapsen.

Verwijderd

wimstradamus schreef op zondag 14 april 2013 @ 16:31:
[...]

Nee, Coolblue is afhankelijk wat de leverancier hen verteld en niet wat er in de geruchten op internet circuleert.
Mensen wees is niet zo kortzichtig en hebberig, ik snap best dat je graag je nieuwe speeltje wil.
En dat omdat jij ineens een andere kleur wil moet je gewoon achteraan aansluiten, je kan toch ook niet in de efteling bij de villa volta staan en als je bijna aan de beurt ben ineens naar de python lopen vooraan in de rij gaan staan en zeggen ja maar bij villa volta stond ik al vooraan ?!?
Mee eens, als CB dat wel zou doen naai je de zwarte pre-orders weer een oor aan, schuiven die weer op omdat iemand zonodig wil wisselen van kleur

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03-2025
Ik wil ook graag een HTC One kopen, ik twijfel tussen Tele2 en T-mobile.
Ik vraag me af of iemand al iets weet over wat T-Mobile precies met 4g gaat doen. Konden alle abonnees daar niet van profiteren?

Verwijderd

wimstradamus schreef op zondag 14 april 2013 @ 16:25:
[...]

Zoiezo verstandig om niet te pre orderen, persoonlijk wil ik hem eerst in me handen hebben voor dat ik tot koop over ga
En als je niet bij de eerste lichting zit kan bugs en kinderziektes ontdekken (zoals de vlekken in het scherm) en er alsnog vanaf zien.

Pre-order heeft buiten de bovenstaande opmerkingen opzicht wel zin, je bent nog steeds een van de eerste van je land.

Helaas is NL internationaal gezien niet belangrijk genoeg om bij een eerste lichting te zitten dus zal UK of DE eerder zijn.
Al zullen de meeste producenten proberen de hele wereld in keer te leveren, maar dat breng risico met zich mee dat ze enorme voorraad buffers moeten aanleggen en als het product dan niet verkoopt heb je een probleem.
Normaal doe ik zoiets ook niet, vooral omdat ik altijd al de Iphone gehad heb, maar ik wilde iets anders, iets met een groter scherm, omdat apple steeds met (ongeveer) dezelfe modelen blijft komen, ben ik verder gaan kijken, naar Android.

De telefoon van mijn zus in handen gehad (Samsung Galaxy S3) maar dat was het toch ook niet echt...
Op dat moment werdt de Htc One gepresenteerd, en heb wel 100 review filmpjes gekeken op youtube, en was (en ben er nog steeds) zeker van dat dit het toestel is wat ik wil hebben (alles spreekt me gewoon aan)

En met pre-orderen vorige maand ben ik eerlijk gezegd ervanuit gegaan dat het max een weekje ofzo zou duren, anders had ik wel gewoon gewacht...

En wat ook meespeelt is dat ze je proberen over te halen om hem te pre-orderen, zodat je dan een media link gratis krijgt ter waarde van rond de 80 euro, maar of ik die ooit ga krijgen , daar twijfel ik nu ook al aan...

Maar zoals gezegd, ik wacht nog een weekje af, en anders anuleer ik mijn pre-order en koop ik het toestel pas als deze normaal verkrijgbaar is...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2013 19:58 ]

• wimstradamus
Verwijderd schreef op zondag 14 april 2013 @ 19:54:
[...]

Normaal doe ik zoiets ook niet, vooral omdat ik altijd al de Iphone gehad heb, maar ik wilde iets anders, iets met een groter scherm, omdat apple steeds met (ongeveer) dezelfe modelen blijft komen, ben ik verder gaan kijken, naar Android.

De telefoon van mijn zus in handen gehad (Samsung Galaxy S3) maar dat was het toch ook niet echt...
Op dat moment werdt de Htc One gepresenteerd, en heb wel 100 review filmpjes gekeken op youtube, en was (en ben er nog steeds) zeker van dat dit het toestel is wat ik wil hebben (alles spreekt me gewoon aan)

En met pre-orderen vorige maand ben ik eerlijk gezegd ervanuit gegaan dat het max een weekje ofzo zou duren, anders had ik wel gewoon gewacht...

En wat ook meespeelt is dat ze je proberen over te halen om hem te pre-orderen, zodat je dan een media link gratis krijgt ter waarde van rond de 80 euro, maar of ik die ooit ga krijgen , daar twijfel ik nu ook al aan...

Maar zoals gezegd, ik wacht nog een weekje af, en anders anuleer ik mijn pre-order en koop ik het toestel pas als deze normaal verkrijgbaar is...
Wat ik zo op internet lees moeten we misschien wel blij zijn dat we niet in de eerste batch zitten,
redelijk wat klachten betreft de afwerking,
Maar het is een zeer mooi toestel en als mijn locale telecomboer er een heeft ga ik ook zeker kijken en waarschijnlijk aanschaffen.

Verwijderd

Voor sommige mensen (zoals ik) maakt de kleur niks uit. Bij mij ging het letterlijk om iene-miene-mutte, welke wordt het? Maar ja, ik heb de zwarte dus gepre-orderd bij Hi, heb ik achteraf toch spijt van, want ik hoor bij die groep die pas op 6 mei hun toestel krijgt. En mijn oude HTC Desire S is ook sterfende.... Wordt beetje ziek van al dat gezeik rondt de leverdatum.

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-12-2025
qwertyuio schreef op zondag 14 april 2013 @ 18:10:
Ik vraag me af of iemand al iets weet over wat T-Mobile precies met 4g gaat doen. Konden alle abonnees daar niet van profiteren?
Houd er wel rekening mee dat de T-Mobile versie een branded versie zal zijn. Aangezien ik branded versies altijd super irritant vind zou ik gewoon voor de normale HTC One gaan.

Nothing to see here!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Rutix schreef op zondag 14 april 2013 @ 21:12:
[...]

Houd er wel rekening mee dat de T-Mobile versie een branded versie zal zijn. Aangezien ik branded versies altijd super irritant vind zou ik gewoon voor de normale HTC One gaan.
Zoals ik al eerder in dit topic geschreven heb, T-Mobile hoeft niet perse een branded toestel te betekenen als je een abbo afsluit via een provider onafhankelijke winkel.

• Rutix
ik222 schreef op zondag 14 april 2013 @ 21:17:
[...]

Zoals ik al eerder in dit topic geschreven heb, T-Mobile hoeft niet perse een branded toestel te betekenen als je een abbo afsluit via een provider onafhankelijke winkel.
Dat is waar maar ik vond het toch handig om even de waarschuwing te plaatsen ;).

Nothing to see here!

• Choasmarkk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-01 10:21
Bij Mycom hebben ze wel de zwarte?

Verwijderd

Ik denk dat bij mycom in batch van maar ongeveer 100 toestellen binnenkomt... Niet genoeg dus

Verwijderd

qwertyuio schreef op zondag 14 april 2013 @ 18:10:
Dit vroeg ik me ook af en het schijnt dat je beter bent bij Tele2, ze maken op dit moment nog gebruik van het netwerk van T-Mobile maar hebben hun eigen 4g freqenties(?) die ze aan het uitrollen zijn. Ze hebben al een redelijk glasvezelnetwerk dus dit zou snel kunnen gaan.

Ze adverteren ook met prijsverlagingen zodra de 4G netwerken ingaan, dus ik neem aan dat iedereen van 4G gebruik kan maken.

• Ruffzz
  • Niet online
Mycom stelt dat ik de telefoon dinsdag al binnen heb als ik nu bestel. In hoeverre is dit betrouwbaar ?

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Winkeliers worden knettergek van HTC met valse beloftes.
Verwacht hem maar niet a.s. dinsdag!

^ Post is hierboven!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-02 11:10
wimstradamus schreef op zondag 14 april 2013 @ 16:31:
[...]

Helemaal mijn idee... ik lees sommige reply's met verbazig. Wat mensen al niet doen voor een smartfone. :+

| Losing my religion |

• gnu
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-08-2024

gnu

Ruffzz schreef op zondag 14 april 2013 @ 22:29:
Mycom stelt dat ik de telefoon dinsdag al binnen heb als ik nu bestel. In hoeverre is dit betrouwbaar ?
Dat is inderdaad maar net de vraag.
Voor de zekerheid heb ik er toch maar 1 zwarte laten reserveren. Betalen bij afhalen dus niks te verliezen.

Verwijderd

ik zit echt te twijfelen om hem los te kopen. zit er nou zoveel prijs verschil in aan het eind van de rit?
want met toestel lease moet je hem weer inleveren

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-02 10:21
Rutix schreef op zondag 14 april 2013 @ 21:12:
[...]

Wat is er zo erg aan branded versie dan?

Enige 'nadeel' die ik hoor is dat je updates later zal krijgen, nu lijkt mij dit niet dat je een half jaar later een update pas krijgt en bovendien zijn updates niet altijd een verbetering en zitten in sommige updates nog fouten (zoals laatst bij de one x iets met wifi volgens mij?) en er zijn natuurlijk custom roms :')

• erikmo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-01 11:25
Verwijderd schreef op zondag 14 april 2013 @ 23:27:
ik zit echt te twijfelen om hem los te kopen. zit er nou zoveel prijs verschil in aan het eind van de rit?
want met toestel lease moet je hem weer inleveren
Ik heb verlengd bij T-Mobile. 33,50 per maand voor een iSmart 150 abbo. Bijbetalen voor het toestel: 149 euro.
Dat kost me na 24 maanden 953 euro.

Als ik voor een simonly iSmart 150 verlenging ga, kost me die 21 euro per maand (huidige actie). Daarboven op de telefoon voor 600 euro, maakt samen 1104 euro na 24 maanden.

Los kopen is in dit geval dus duurder.

Verwijderd

erikmo schreef op zondag 14 april 2013 @ 23:46:
[...]

Ik heb verlengd bij T-Mobile. 33,50 per maand voor een iSmart 150 abbo. Bijbetalen voor het toestel: 149 euro.

Als ik voor een simonly iSmart 150 verlenging ga, kost me die 21 euro per maand (huidige actie). Daarboven op de telefoon voor 600 euro, maakt samen 1104 euro na 24 maanden.

Is een nieuwe abo bij tele2 niet goedkoper? en je krijgt zeker geen branded toestel. nu volgens mij wel, of maakt dat je niets uit? tele2 is t-mobile netwerk.

• Rutix
Jamesl schreef op zondag 14 april 2013 @ 23:30:
[...]

Wat is er zo erg aan branded versie dan?

Enige 'nadeel' die ik hoor is dat je updates later zal krijgen, nu lijkt mij dit niet dat je een half jaar later een update pas krijgt en bovendien zijn updates niet altijd een verbetering en zitten in sommige updates nog fouten (zoals laatst bij de one x iets met wifi volgens mij?) en er zijn natuurlijk custom roms :')
Bij mijn branded Desire was dat toen wel een probleem omdat voordat je custom roms kan gebruiken je de bootloader moet unlocken en moet rooten en je moet speciale handelingen doen om er een stock rom op te krijgen + OTA's. :) Niet iedereen wil dat risico nemen ;)
erikmo schreef op zondag 14 april 2013 @ 23:46:
[...]

Ik zit nog echt met een abbo probleem :P. Ik heb nog een oude abbo met oude voorwaarden (dus geen data limiet) en betaal maar 25 euro in de maand. Ookal zou ik dus voor een sim only gaan dan heb ik nog steeds dat ik meer ga betalen. Daar komt bij dat ik ook nog 300 euro resterend beltegoed heb :P

Nothing to see here!

Pagina: 1 ... 41 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.