Ik kan gewoon inloggen op Clash of Clan. Heb een S2Steevo_S schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:32:
Iemand anders met problemen met inloggen, kom er sinds vanochtend niet meer in...
niks nieuws dusMaintenance Break 15.01.2014 (3 x NEW VIDEOS!)
Hi all,
This is a retrospective maintenance break message (sorry, I forgot to mention it when it actually happened an hour ago).
Please note: There is no new content and the Winter theme remains, but, there will be three awesome little presents in your inboxes! Let us know what you think of them!
Clash on,
Tim
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
Ik lees hier en daar wat over een hack die er voor zrogt dat je online blijft, maar bij mij krijg ik het niet voor elkaar. Zo kreeg ik de tip om een app te installeren die er voor zorgt dat je telefoon niet op standby gaat, maar dan nog geeft CoC een melding 'hallo, is daar iemand?'en gooit hij je er uit. Hetzelfde wanneer je met een heler een singleplayer map aanvalt. Hoe doen jullie dat?
Ik doe een poging om voor reus l6 te gaan, maar krijg het elixer met geen mogelijkheid bij elkaar. Elke keer 2 aanvallen en dan vervolgens geraid worden waarbij ik per saldo meer kwijt ben dan dat ik binnenhark...
Ik doe een poging om voor reus l6 te gaan, maar krijg het elixer met geen mogelijkheid bij elkaar. Elke keer 2 aanvallen en dan vervolgens geraid worden waarbij ik per saldo meer kwijt ben dan dat ik binnenhark...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
The fuck. Seriously? Ik zat meer aan een softwarematige oplossing te denken....
Hahaha neejoh snel van YouTube geplukt... 1x geprobeerd, werkt wel, maar die mandarijn blijft hier niet 'rollen'
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Mits je telefoon via adb te benaderen is en Jellybean of hoger bevat kan je het volgende gebruiken:
serhat in "\[iOS/Android] Clash of Clans"
Ik gebruik het zelf niet meer. Het scriptje is voor linux, maar het grapje is heel makkelijk om te zetten naar 'bat' voor windows als je wil. Als er behoefte naar is wil ik er wel een batch script van maken voor je. Je hebt wel ADB nodig om het aan de praat te krijgen. ( http://www.redmondpie.com...boot-on-windows-tutorial/ )
serhat in "\[iOS/Android] Clash of Clans"
Ik gebruik het zelf niet meer. Het scriptje is voor linux, maar het grapje is heel makkelijk om te zetten naar 'bat' voor windows als je wil. Als er behoefte naar is wil ik er wel een batch script van maken voor je. Je hebt wel ADB nodig om het aan de praat te krijgen. ( http://www.redmondpie.com...boot-on-windows-tutorial/ )
Zo jammer dat dit soort hacks er zijn. Speel het spel gewoon zoals het hoort en ga niet dit soort "cheats" bezigen. 1-2 aanvallen en je hebt toch weer uren shield, daarna is het 1-2 aanvallen om de "schade" ongedaan te maken. Als je dat niet kan opbrengen, kan je beter gaan candy crushen.....Hoppa! schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 09:34:
Ik lees hier en daar wat over een hack die er voor zrogt dat je online blijft, maar bij mij krijg ik het niet voor elkaar. Zo kreeg ik de tip om een app te installeren die er voor zorgt dat je telefoon niet op standby gaat, maar dan nog geeft CoC een melding 'hallo, is daar iemand?'en gooit hij je er uit. Hetzelfde wanneer je met een heler een singleplayer map aanvalt. Hoe doen jullie dat?
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Zet je town hall buiten je muren (en buiten bereik van je defenses) en je wordt vaker aangevallen op alleen je town hall door een paar boogjes. Je raakt maar 1k/1k loot kwijt maar je hebt wel 12uur shield.Hoppa! schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 09:34:
Hoe doen jullie dat?
Die cups boeien toch niks..
Ja, dat werkt prima tot aan een bepaald moment. Maar zodra je + 4 miljoen in je storage hebt, ben je allang aangevallen door één of andere pipo met 10 level 3 draken, voordat er een cupfighter voorbij komt voor je stadhuis. Geloof me, ik weet waar ik over praat.....MeltedForest schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:33:
[...]
Zet je town hall buiten je muren (en buiten bereik van je defenses) en je wordt vaker aangevallen op alleen je town hall door een paar boogjes. Je raakt maar 1k/1k loot kwijt maar je hebt wel 12uur shield.
Die cups boeien toch niks..
Ach, er zijn ook mensen die elke tien seconden hun telefoon even aanraken. What's the difference.thunder8 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 09:59:
[...]
Zo jammer dat dit soort hacks er zijn. Speel het spel gewoon zoals het hoort en ga niet dit soort "cheats" bezigen. 1-2 aanvallen en je hebt toch weer uren shield, daarna is het 1-2 aanvallen om de "schade" ongedaan te maken. Als je dat niet kan opbrengen, kan je beter gaan candy crushen.....
Sinds de laatste update is de hoeveelheid loot die je boven TH6 kunt binnenhalen een stuk minder geworden, het lijkt er op dat ze bewust de percentages hebben aangepast om mensen nog eerder in de portemonnee te laten grijpen. Als je nu met TH8 aan wilt vallen dan zijn tegenstanders (die te doen zijn) met meer dan 150k aan goud en 150k aan elixer zeer schaars geworden. Je moet dus minimaal 3x aanvallen om te compenseren voor 1 mislukte verdediging. Maar als je zoveel in je opslag hebt, dan is het onmogelijk om 3x een leger te trainen zonder in de tussentijd aangevallen te worden.
Dan moet je dus elke keer je schild uitzitten, na je schild hopen dat je de kans krijgt om 2x aan te vallen voordat je weer wordt geplunderd. Dat duurt me gewoon te lang.
en Candy Crush is een kut spel.
Bij hoeveel cups zit je? Ik kom vaak genoeg nog 250k+ tegen en af en toe nog 350k+Hoppa! schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 09:34:
Bij Android heb ik geen idee maar bij Apple apparaten dien je een jailbreak op je apparaat te hebben. Vervolgens zet je hier een klein bestandje op (á 57kb) en die installeer je vervolgens via iFile. Thats it.
Op die manier heb je bij je instellingen een optie om twee soorten hacks aan te zetten. Één hiervan is dus de stay online hack.

[ Voor 3% gewijzigd door Famous op 16-01-2014 12:05 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik wou gisteren de [tweakers2] clan joinen maar werd geweigerd (had vergeten te melden dat ik een mede tweaker ben) is er nog een andere reden waarom het geweigerd werd?
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Je geeft de reden zelf al aan inderdaadSteevo_S schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:03:
Ik wou gisteren de [tweakers2] clan joinen maar werd geweigerd (had vergeten te melden dat ik een mede tweaker ben) is er nog een andere reden waarom het geweigerd werd?
Iemand de Android-oplossing?Famous schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:57:
Bij Android heb ik geen idee maar bij Apple apparaten dien je een jailbreak op je apparaat te hebben. Vervolgens zet je hier een klein bestandje op (á 57kb) en die installeer je vervolgens via iFile. Thats it.
Ik zit nu rond de 1400/1450. Daar kom ik af en toe wel 250+ tegen, maar vaak tegenstanders die niet aan te vallen zijn met l5 reuzen (max th8) (paars of zwarte muren, alles vol geupgrade met TH9, opslag goed verdeeld). Meeste tegenstanders hangen zo rond de 100k en een beetje leger kost al minimaal de helft.Famous schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:57:
[...]
Bij hoeveel cups zit je? Ik kom vaak genoeg nog 250k+ tegen en af en toe nog 350k+
Op die manier heb je bij je instellingen een optie om twee soorten hacks aan te zetten. Één hiervan is dus de stay online hack.
[afbeelding]
Vrijwel niet te doen, is mijn ervaring. Mogelijk dat ik moet zakken in cups, word ik in ieder geval minder snel aangevallen.
Ik zit rond de 1600 cups en heb eigenlijk geen problemen met loots, vaak genoeg 400k'ers of hoger...
Ook genoeg 150k/150k'ers, die laat ik vaak gewoon voorbij schieten aangezien er dus meer te halen valt.
Ook genoeg 150k/150k'ers, die laat ik vaak gewoon voorbij schieten aangezien er dus meer te halen valt.
Ja, maar welke TH heb je en welk level troepen val je mee aan?CLB schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:25:
Ik zit rond de 1600 cups en heb eigenlijk geen problemen met loots, vaak genoeg 400k'ers of hoger...
Je kan misschien ook je tactiek wat aanpassen? Ik ben zelf ook TH8 met leve l5* reuzen en TH9 met xbows e.d. val ik wel gewoon aan. Tuurlijk, ik scoor er geen 100% op maar de loot is wel te halen. Laatst nog 1.1k Dark Elixer bij iemand gejat met 2 xbows en andere goede upgradesHoppa! schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:23:
[...]
Ik zit nu rond de 1400/1450. Daar kom ik af en toe wel 250+ tegen, maar vaak tegenstanders die niet aan te vallen zijn met l5 reuzen (max th8) (paars of zwarte muren, alles vol geupgrade met TH9, opslag goed verdeeld). Meeste tegenstanders hangen zo rond de 100k en een beetje leger kost al minimaal de helft.
Vrijwel niet te doen, is mijn ervaring. Mogelijk dat ik moet zakken in cups, word ik in ieder geval minder snel aangevallen.
Zelf heb ik een tijdje rond de 1200 cups gezeten en wil nu juist stijgen. Momenteel zit ik net niet op 1400 cups. Ik zal tussen de 1450 en 1650 proberen te blijven, hoor hier juist goede verhalen over.
TH7, lvl4 troepen...Hoppa! schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:26:
Ja, maar welke TH heb je en welk level troepen val je mee aan?
(met alles afgezien van 6 mijntjes op max, die worden gedaan tijdens de TH8-upgrade die nu aan staat)
Ik val nu standaard aan met 15 reuzen, 6 muurbrekers, 25 boog, zo'n 40 goblins, 1 heler en 15 duisterlingen. Reuzen, boog en goblins op l5. Heler l3, Duisterlingen op l2, muurbrekers l4. Ik merk dat ik rond de 1400 zelden tegenstanders tegenkom waar ik mijn 'investering' uit terug kan halen, zeker metin het achterhoofd dat ik achterlijk vaak wordt aangevallen. Zeker als ik die TH10 types aanval die met enige regelmaat wraak komen nemen....Famous schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:27:
[...]
Je kan misschien ook je tactiek wat aanpassen? Ik ben zelf ook TH8 met leve l5* reuzen en TH9 met xbows e.d. val ik wel gewoon aan. Tuurlijk, ik scoor er geen 100% op maar de loot is wel te halen. Laatst nog 1.1k Dark Elixer bij iemand gejat met 2 xbows en andere goede upgrades![]()
Zelf heb ik een tijdje rond de 1200 cups gezeten en wil nu juist stijgen. Momenteel zit ik net niet op 1400 cups. Ik zal tussen de 1450 en 1650 proberen te blijven, hoor hier juist goede verhalen over.
Dat terwijl mijn eigen basis toch zeer sterk is.
Wat zijn Duisterlingen dan? Ik heb het spel op Engels staan omdat ik die vertaling zo slecht vind. Laat ik even uitgaan van Minions.Hoppa! schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:37:
[...]
Ik val nu standaard aan met 15 reuzen, 6 muurbrekers, 25 boog, zo'n 40 goblins, 1 heler en 15 duisterlingen. Reuzen, boog en goblins op l5. Heler l3, Duisterlingen op l2, muurbrekers l4. Ik merk dat ik rond de 1400 zelden tegenstanders tegenkom waar ik mijn 'investering' uit terug kan halen, zeker metin het achterhoofd dat ik achterlijk vaak wordt aangevallen. Zeker als ik die TH10 types aanval die met enige regelmaat wraak komen nemen....
Ik had vroeger ongeveer zelfde troepen als jij nu meeneemt (op de DE troops na). Echter ben ik nu wel gestegen naar 20 Giants en 40 Archers (of meer) 1 Healer, 6 Wallbreakers (en als er ruimte is Goblins) en vaak één Heal spell. Met de Archers kan je lekker makkelijk de King killen (á 10~15 stuks) en de giants zijn goed om te tanken met archers erachter. Soms is het ook ideaal om aan twee kanten te beginnen waar je aan één kant bijvoorbeeld 3 giants en 10 archers dropt om bijvoorbeeld Tesla, kanon en een archer tower uit te schakelen. Dan zal er vast wel een mortier op die giants gaan terwijl die lekker lang bezig is om een muur kapot te slaan
Vannacht om ~1 uur heb ik mijn Wallbreakers ook op level 5 en dan zijn al mijn troepen (welke ik gebruik) max level. Ga vandaag en morgen nog even op Dark Elixer hunten zodat ik mijn King aan kan zetten naar level 5. Al mijn kanonnen zijn goud of de upgrade staat aan, nu verder met de mortieren^^
Altijd bij de hand
en de iPad staat hier nog niet op 

Overal ook het zelfde dorp ingeladen zo te zien?
Wist niet eens dat je tegelijk kon verbinden, of is het stiekem een sreenshot ^^
Wist niet eens dat je tegelijk kon verbinden, of is het stiekem een sreenshot ^^
[ Voor 3% gewijzigd door Famous op 16-01-2014 18:19 ]
Screenie inderdaad
Zo viel ik eerst ook aan maar ben daar van afgestapt. Leger is op deze manier best duur en duurt lang om te bouwen. Ik val nu aan met 8 muurbrekers, 90 boog en 94 barbaren (of een andere combi). In het begin is het wennen maar op een gegeven moment kan je er prima mee aanvallen. Je moet gewoon goed kijken hoe je het dorp moet aanvallen. 100% haal ik bijna niet maar 1 of 2 sterren is geen probleem. Af en toen doe ik er nog hogriders of minons bij (gewoon omdat ik ze leuk vindHoppa! schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:37:
[...]
Ik val nu standaard aan met 15 reuzen, 6 muurbrekers, 25 boog, zo'n 40 goblins, 1 heler en 15 duisterlingen. Reuzen, boog en goblins op l5. Heler l3, Duisterlingen op l2, muurbrekers l4. Ik merk dat ik rond de 1400 zelden tegenstanders tegenkom waar ik mijn 'investering' uit terug kan halen, zeker metin het achterhoofd dat ik achterlijk vaak wordt aangevallen. Zeker als ik die TH10 types aanval die met enige regelmaat wraak komen nemen....
Ik heb even mijn laatste aanvallen opgezocht
-22 cups 38%
70k goud
40k elix
300 DE
+14 cups 62%
120k goud
71k elix
-29 cups 38%
100k goud
6k elix
+13 cups 70%
78k goud
95k elix
36 DE
+20 cups 70%
96k goud
100k elix
-18 cups 35%
28k goud
36k elix
268 DE
-17 cups 39%
200k goud
190k elix
+14 cups 47%
27k goud
54k elix
184 DE
+9 cups 19%
9k goud
100k elix
582 DE (2 lighting strikes op een hele volle DE storage)
[ Voor 17% gewijzigd door SuperKneus op 17-01-2014 08:20 ]
Qua elixer heb je dan niet veel winst, het kost zo'n 39k elixer per aanval voor jou, als we geen spells meerekenen.
Ik kan nog maar een paar aanvallen terugkijken en die zijn niet heel super (waren vooral TH10's met goede defense waar ik DE wilde pakken) maar ik zit op:
+30 cups 100% (minder troops dan normaal)
269k goud
149k elixer
5 DE
+25 cups 100%
189k goud
196k elixer
-29 cups 4% (4 bombers en 10 goblins)
3k goud
0k elixer
400 DE
+22 cups 99%
243k goud
230k elixer
-18 cups 46%
178k goud
1k elixer
118 DE
+13 cups 100%
167k goud
250 elixer
587 DE
Jammer dat ik niet verder kan, had er enkele van 300k/300k en 1k DE. Heb ik er twee of drie weggelaten omdat die faalde, en ze gewoon echt te sterk waren. Ik kan om de 25 minuten aanvallen en het leger kost me ~80k zonder spells. Alle vijf de bouwers zijn continu bezet maar als er een vrij komt kan ik hem direct aan 't werk zetten.
Ik kan nog maar een paar aanvallen terugkijken en die zijn niet heel super (waren vooral TH10's met goede defense waar ik DE wilde pakken) maar ik zit op:
+30 cups 100% (minder troops dan normaal)
269k goud
149k elixer
5 DE
+25 cups 100%
189k goud
196k elixer
-29 cups 4% (4 bombers en 10 goblins)
3k goud
0k elixer
400 DE
+22 cups 99%
243k goud
230k elixer
-18 cups 46%
178k goud
1k elixer
118 DE
+13 cups 100%
167k goud
250 elixer
587 DE
Jammer dat ik niet verder kan, had er enkele van 300k/300k en 1k DE. Heb ik er twee of drie weggelaten omdat die faalde, en ze gewoon echt te sterk waren. Ik kan om de 25 minuten aanvallen en het leger kost me ~80k zonder spells. Alle vijf de bouwers zijn continu bezet maar als er een vrij komt kan ik hem direct aan 't werk zetten.
Ik ga tegenwoordig vooral voor het goud. Th op 9. Al mijn kazernes zijn max, mijn duistere kazernes zijn max en mijn spreukenfabriek is max. Ik val dan ook aan met 38 ballonnen lvl 6 en 10 minions lvl max.
Dit kost een hoop elixir, maar zoals ik al zei, maakt niet zoveel uit omdat ik weinig elixir meer nodig heb.
Wellicht binnenkort nog een paar spreuken die ik kan versterken, maar dan houdt t wel op.
Wellicht ga ik binnenkort beginnen met een andere strategie om zo de golom of de heks te kunnen uppen.
Maar daar zie ik nu het nu nog niet van in, dat trainen duurt echt heel lang en kan voorlopig nog prima met de ballonnen redden. Over 2 dagen is mijn tweede duistere kazerne op max, dan ook af en toe spelen met de hogriders, die ook al max zijn :-).
De uitdaging begint wel iets minder te worden, maar ik heb nog een stapel tovenaarstorens die nog maar level 3/4 zijn. Dat wordt, als mijn tesla's klaar zijn, het volgende projectje.
Dit kost een hoop elixir, maar zoals ik al zei, maakt niet zoveel uit omdat ik weinig elixir meer nodig heb.
Wellicht binnenkort nog een paar spreuken die ik kan versterken, maar dan houdt t wel op.
Wellicht ga ik binnenkort beginnen met een andere strategie om zo de golom of de heks te kunnen uppen.
Maar daar zie ik nu het nu nog niet van in, dat trainen duurt echt heel lang en kan voorlopig nog prima met de ballonnen redden. Over 2 dagen is mijn tweede duistere kazerne op max, dan ook af en toe spelen met de hogriders, die ook al max zijn :-).
De uitdaging begint wel iets minder te worden, maar ik heb nog een stapel tovenaarstorens die nog maar level 3/4 zijn. Dat wordt, als mijn tesla's klaar zijn, het volgende projectje.
Hoi!
Ik kan ook niet verder terug kijken, dit waren de aanvallen voor het goud voor TH8. En als ik DE tegenkwam pakte ik dat ook mee. Spells zijn idd wel kostbaar dus die probeer ik niet elke keer te gebruiken.Famous schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:46:
Qua elixer heb je dan niet veel winst, het kost zo'n 39k elixer per aanval voor jou, als we geen spells meerekenen.
Als het voor het alleen voor het goud is dan is dit wel een leuke manier om snel wat te krijgen ja 
Net even een aanval gedaan;
+20 cups 92%
237k goud
305k elixer
790 DE
Leuke aanval, wel echter drie spell gebruikt, maar bij zoveel elixer en de DE wat ik ervoor krijg boeit me dat niet zo.
Net even een aanval gedaan;
+20 cups 92%
237k goud
305k elixer
790 DE
Leuke aanval, wel echter drie spell gebruikt, maar bij zoveel elixer en de DE wat ik ervoor krijg boeit me dat niet zo.
40.000 DE sparen blijft zo moeilijk, echt bizar.

Nouja, ligt aan je het lvl van verdediging en de locatie van je kluis.
Voor mij is het al maanden geleden dat iemand mijn kluis heeft aangeraakt, op die kansloze bliksempreuken na dan.
[ Voor 19% gewijzigd door EWK op 17-01-2014 16:52 ]
Hoi!
Om te vieren dat ik morgenochtend lvl2 hogs heb geef ik een hogsfest in [tweakers]. Ik geef vanaf morgen +/- 60 lvl2 hogs weg (200 in camps en 115 in de barracks)! Doe mee!
Ik zit niet in de tweakers clan, maar leuk initiatief. Hogs zijn best fijne troepen om achter de hand te hebben.
Heb het inmiddels al gehaald.EWK schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:51:
[...]
Nouja, ligt aan je het lvl van verdediging en de locatie van je kluis.
Voor mij is het al maanden geleden dat iemand mijn kluis heeft aangeraakt, op die kansloze bliksempreuken na dan.
Zojuist me king aangezet naar level 5. Het sparen van de DE vind ik juist redelijk makkelijk gaan gezien mensen met TH5~TH7 alleen me TH aanvallen voor cups. Als TH8 me eens goed aanvalt komen ze alsnog niet vaak bij de opslag.
40k is natuurlijk wel een ander verhaal dan de 20k die ik nodig had
40k is natuurlijk wel een ander verhaal dan de 20k die ik nodig had
Ik heb een vraagje mbt het overzetten van het CoC account naar een ander toestel. Gisteren is mijn Note 2 overleden en ik heb nu voor de tijd dat de Note 2 weg is voor reparatie een galaxy S2. Nu als ik het spel opnieuw binnenhaal op dezelfde google account begint het spel opnieuw. Ik wil echter met mijn account verder spelen die op de Note 2 draait maar die krijg ik niet meer aan. Ik had het spel gekoppeld met Facebook maar niet met google+. Is er een mogelijkheid om verder te spelen op mijn SGS2 of ben ik doomed?
Hij zou het automatisch moeten overzetten inderdaad...
Dan krijg je een melding in de trend van 'Wil je wzzley's dorp met Stadhuis x laden'
En handmatig met codes gaat niet meer werken aangezien je Note 2 al weg is... hmm gok op (lang) wachten.
Net m'n grootste loot ooit, 900k
Helaas zit ik al daaaaaaaagen vol qua goud, dus de 450k goud had ik ook niks aan, ach.
Dan krijg je een melding in de trend van 'Wil je wzzley's dorp met Stadhuis x laden'
En handmatig met codes gaat niet meer werken aangezien je Note 2 al weg is... hmm gok op (lang) wachten.
Net m'n grootste loot ooit, 900k
Helaas zit ik al daaaaaaaagen vol qua goud, dus de 450k goud had ik ook niks aan, ach.

[ Voor 29% gewijzigd door CLB op 20-01-2014 17:10 ]
@ CLB lekker, zo te zien zat alles in zijn mijne, dat zijn de betere!
@Bockelaar; dorp ziet er leuk uit. Vraag me wel af waarom je muurtjes nog paar zijn, specifieke reden voor?
En spaar je alleen boompjes?
@Bockelaar; dorp ziet er leuk uit. Vraag me wel af waarom je muurtjes nog paar zijn, specifieke reden voor?
En spaar je alleen boompjes?
omdat paars en zwarte muren maar 500 punten schelen, 2 lvl5 of lvl6 wallbreakers gaan zowel door paars als door zwart, ergo: geen verschil. Op termijn ga ik ze wel doen hoor, eerst de rest, nog 2 x-bows en 2 tesla's, daarna TH naar max en dan begint het upgrade-feestje weer van voor af aan 
Ja, boompjes langs de zijkant, gewoon omdat het kan
Ja, boompjes langs de zijkant, gewoon omdat het kan
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
Level vier bombers (welke ik nog zat tegen kom) gaan wel door paars en niet door zwart, dat is mijn reden dat ik in elk geval de binnenste rand doe. Tegens duur het echt een stuk langer of giants nou tegen zwarte of paarse muren aantikken. Maargoed, ik ben momenteel TH8 en heb pas 10 muren ongeveer zwart. Defense upgrades vind ik toch wel belangrijker.
@Koemp; YouTube: Clash of Clans | Sherbet Towers v2 with TH7 troops
Ik deed het zelf met twee level 1 draakje.
@Koemp; YouTube: Clash of Clans | Sherbet Towers v2 with TH7 troops
Ik deed het zelf met twee level 1 draakje.
[ Voor 4% gewijzigd door Famous op 21-01-2014 15:48 ]
Verwijderd
Is het eigenlijk van belang dat je op th 7 alles upgrade aan gezien je bij th8 minder loot krijgt van de tegenstander?
Wel aan te raden, muren op lv 6 is wel genoeg.
Sig
Bij TH8 kunnen de meeste defense dingen tweemaal geupgrade worden, dus ja dat is het zeker.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:13:
Is het eigenlijk van belang dat je op th 7 alles upgrade aan gezien je bij th8 minder loot krijgt van de tegenstander?
Tevens als je dit niet doet wordt je ook zo om ver gelopen door andere spelers. Ik heb vaak 100% bij TH10 dorpjes welke gewoon echt een slechte verdediging hebben (lees: laag TH level).
Dat de loot lager wordt merk je vrij weinig van, ik kom nog vaak zat 300k/300k tegen
Ik hier ook
Heb wel echt alles, afgezien van 1 mijntje, geupgrade voordat ik naar TH8 ging (over 1,5 dag klaar)
Heb wel echt alles, afgezien van 1 mijntje, geupgrade voordat ik naar TH8 ging (over 1,5 dag klaar)
Ik niet alles, waar ik nu dus wel spijt van heb.
Had me Tesla's op level twee en die kunnen nu opeens naar 6, wizards had ik er één nog op level drie. Moet nu erg veel upgraden dus voor ik überhaupt naar TH9 kan/wil.
Had me Tesla's op level twee en die kunnen nu opeens naar 6, wizards had ik er één nog op level drie. Moet nu erg veel upgraden dus voor ik überhaupt naar TH9 kan/wil.
Ben jij Lenny-t?Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:31:
Maar staat mijn defense wel goed of heb je voor mij een betere suggestie?
In welke clan zit je? Anders kan ik je dropie niet bekijken.
Zit er opzich leuk uit, paar dingen;
- Aanvallers kunnen op decoratie gewoon troeps plaatsen, zo dicht bij je muur heeft dus vrij weinig zin. Vervang deze door bijvoorbeeld je bouwvakker hutjes.
- Je kan je gebouwen/mijnen iets verder van de muur af plaatsen (een of twee tiles ertussen). Zo raakt je defense alsnog de troeps en dienen ze verder te lopen naar de muren (sneller kapot dus).
- Je kan je TH best wat dichter bij je dorp plaatsen, zo zien mensen in één opslag dat ze die zo kunnen pakken en nu niet.
- In een hoek bouwen heeft geen zin, op het donkere gras (de rand) kunnen ze ook troeps plaatsen.
Zelf vind ik deze er wel leuk uitzien voor TH7: http://clashofclansbuilder.com/plan/46129 (alleen dan de gebouwen iets van de muren af plaatsen).
- Aanvallers kunnen op decoratie gewoon troeps plaatsen, zo dicht bij je muur heeft dus vrij weinig zin. Vervang deze door bijvoorbeeld je bouwvakker hutjes.
- Je kan je gebouwen/mijnen iets verder van de muur af plaatsen (een of twee tiles ertussen). Zo raakt je defense alsnog de troeps en dienen ze verder te lopen naar de muren (sneller kapot dus).
- Je kan je TH best wat dichter bij je dorp plaatsen, zo zien mensen in één opslag dat ze die zo kunnen pakken en nu niet.
- In een hoek bouwen heeft geen zin, op het donkere gras (de rand) kunnen ze ook troeps plaatsen.
Zelf vind ik deze er wel leuk uitzien voor TH7: http://clashofclansbuilder.com/plan/46129 (alleen dan de gebouwen iets van de muren af plaatsen).
Verwijderd
Is wel grappig om te zien dat sommige met TH 10 zo slecht verdedigd zijn die kun je er zo uit pikken dat ze er eenmaal zoveel voor betaald hebben en geen eens weten hoe het spel werktFamous schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:15:
[...]
Bij TH8 kunnen de meeste defense dingen tweemaal geupgrade worden, dus ja dat is het zeker.
Tevens als je dit niet doet wordt je ook zo om ver gelopen door andere spelers. Ik heb vaak 100% bij TH10 dorpjes welke gewoon echt een slechte verdediging hebben (lees: laag TH level).
Dat de loot lager wordt merk je vrij weinig van, ik kom nog vaak zat 300k/300k tegen
Just to double-check...
Als je een troop upgrade en de laboratory ook, gaat dat niet tegelijk heh?
Zal eerst de laboratory gedaan worden en 't gaat daarna verder met de troop?
Als je een troop upgrade en de laboratory ook, gaat dat niet tegelijk heh?
Zal eerst de laboratory gedaan worden en 't gaat daarna verder met de troop?
Jepper de pepper.
Wanneer je lab klaar is dan gaat hij verder met de troop upgrade waar hij gebleven is
.
Wanneer je lab klaar is dan gaat hij verder met de troop upgrade waar hij gebleven is
Verwijderd
Is het makkelijk om met level 1 DK te jatten of kan ik hem beter naar level 2 upgraden ik zou wel de barber king een keer willen bemachtigen of is het dan beter on naar TH 8 te gaan om een pomp DK aan te schaffen?
Wat bedoel je precies met DK? Ik ga uit van Duistere Kazerne, maar dan klopt je zin niet helemaal denk ik (zelf heb ik het spel op Engels). Je kan de 10k wel bij elkaar krijgen (ik had hem ook op TH7). Op TH8 gaat het natuurlijk wel sneller.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:41:
Is het makkelijk om met level 1 DK te jatten of kan ik hem beter naar level 2 upgraden ik zou wel de barber king een keer willen bemachtigen of is het dan beter on naar TH 8 te gaan om een pomp DK aan te schaffen?
Ik ben Lenny-t
/En zo ziet mijn dorp eruit: http://clashofclansbuilder.com/plan/46129
[ Voor 19% gewijzigd door MeltedForest op 21-01-2014 18:26 ]
Heb deze ook gebruikt, werkte opzich prima!Famous schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:52:
Haha ik gebruik nu dezelfde, gister toevallig neergezetRoberttt schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:36:
[...]
Heb deze ook gebruikt, werkte opzich prima!
Ik zie dat de clans [tweakers] en [tweakers2] beide 50/50 members hebben. Kan ik me aanmelden voor één van deze clans ('wachtlijst')?
Divide and conquer.
We hebben geen wachtlijst. Je zou dan even in de gaten moeten houden of er mensen weggaan. Mochten we mensen kicken omdat ze niet meer actief zijn melden we het hier wel even denk ik.wimpie schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:55:
Ik zie dat de clans [tweakers] en [tweakers2] beide 50/50 members hebben. Kan ik me aanmelden voor één van deze clans ('wachtlijst')?
Verwijderd
Heb de base camp helemaal uitelkaar gehaad en zo ongeveer naar jou idee opgebouwd.
Famous schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:52:
Zit er opzich leuk uit, paar dingen;
Nee, in tweakers zullen er mensen gekicked gaan worden gezien inactief (tenminste hier ga ik en paar andere vanuit). Dit kan echter allen Floks beslissen omdat iedereen Elder is.wimpie schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:55:
Tweakers 3 aanmaken lijkt me niet nodig. Er kunnen zeker 3 inactieve mensen uit tweakers en wellicht ook in tweakers2.
3? Denk sowieso meer. Als je kijkt hoeveel mensen rondlopen met volle opslagen en weinig trofeeën.Famous schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:02:
[...]
Nee, in tweakers zullen er mensen gekicked gaan worden gezien inactief (tenminste hier ga ik en paar andere vanuit). Dit kan echter allen Floks beslissen omdat iedereen Elder is.
Tweakers 3 aanmaken lijkt me niet nodig. Er kunnen zeker 3 inactieve mensen uit tweakers en wellicht ook in tweakers2.
sowieso wel plek voor meer ja,
en wachtlijst lijkt me sowieso geen slecht idee
Signature
3 die echt inactieve zijn;mimang schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:05:
[...]
3? Denk sowieso meer. Als je kijkt hoeveel mensen rondlopen met volle opslagen en weinig trofeeën.![]()
sowieso wel plek voor meer ja,
en wachtlijst lijkt me sowieso geen slecht ideeik ben voor
- Niet doneren
- Niet praten/chatten
- Na reset geen divisie naar aantal dagen.
Als je wat minder speelt maar je doneert wel en af en toe maak je een praatje prima
Ziet er leuk uitVerwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:46:
Heb de base camp helemaal uitelkaar gehaad en zo ongeveer naar jou idee opgebouwd.
[...]
Heb je links bovenin bij je archertower een trap of giant bomb liggen?
Twee kleine tipjes;
1: Wacht nog even met hoggs maken, in een laag aantal zijn ze niet zo sterk maar kosten wel redelijk wat Dark Elixer. Een barbaren koning is (vind ik) een stuk leuker en ook nog eens beter. Zelf zou ik voor de King door sparen.
2: Ik zou asap je kampen upgraden, 10 extra archers of goblins (bijvoorbeeld) kunnen een groot verschil maken in een aanval.
Verwijderd
Ik heb er een trap en een giant bom neer gelegd
Famous schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:15:
[...]
Ziet er leuk uit.
Heb je links bovenin bij je archertower een trap of giant bomb liggen?
Twee kleine tipjes;
1: Wacht nog even met hoggs maken, in een laag aantal zijn ze niet zo sterk maar kosten wel redelijk wat Dark Elixer. Een barbaren koning is (vind ik) een stuk leuker en ook nog eens beter. Zelf zou ik voor de King door sparen.
2: Ik zou asap je kampen upgraden, 10 extra archers of goblins (bijvoorbeeld) kunnen een groot verschil maken in een aanval.
Dan nog een kleine tip; leg ze niet te dicht bij elkaar. Je hebt anders kans dat de bom afgaat (maar dat duurt heel even) en ze door de trap al weg vliegen.Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:28:
Ik heb er een trap en een giant bom neer gelegd
[...]
Of gewoon trap voor bomFamous schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:30:
[...]
Dan nog een kleine tip; leg ze niet te dicht bij elkaar. Je hebt anders kans dat de bom afgaat (maar dat duurt heel even) en ze door de trap al weg vliegen.
Signature
Heb in ieder geval aangemeld voor Tweakers2.Famous schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:02:
[...]
Nee, in tweakers zullen er mensen gekicked gaan worden gezien inactief (tenminste hier ga ik en paar andere vanuit). Dit kan echter allen Floks beslissen omdat iedereen Elder is.
Divide and conquer.
Ik zie nu al 2 man die inactief zijn, dus dat komt wel goedwimpie schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:33:
[...]
Heb in ieder geval aangemeld voor Tweakers2.
DM housekamp anders ff
Signature
Gaat de bom alsnog af gezien die 2 tegels bereik heeft.
@ wimpie; je kan beter even wachten. Als ze nu op "decline" klikken ben je eventjes gebanned en kan je ~2 á 3 dagen niet meer joinen. Als ze op accept klikken is er niets aan de hand.
@ wimpie; je kan beter even wachten. Als ze nu op "decline" klikken ben je eventjes gebanned en kan je ~2 á 3 dagen niet meer joinen. Als ze op accept klikken is er niets aan de hand.
24 uur ;-)Famous schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:34:
Gaat de bom alsnog af gezien die 2 tegels bereik heeft.
ik heb ook een dm knop 
Elderschap in tw1 gaat de aankomende weken veranderen, alleen voor mensen die veel online zijn en/of doneren.
Misschien kunnen de wat minder actieve mensen naar tw2 en andersom.
Elderschap in tw1 gaat de aankomende weken veranderen, alleen voor mensen die veel online zijn en/of doneren.
Floksor
Toch wel?
Dacht dat het iets langer was, ach zo leer je nog eens wat

Dit is mijn dorpje nu. Ik vraag me af hoe het zit met de nieuwe loot update.
Als ik nu na th10 ga, dan kan heb ik het idee dat ik veel minder th8 dorpen ga vinden en deze vind ik nu erg veel. Ik ben bang dat ik loot ga verliezen. Ben bijna maxed th9 op me muren na. Ik denk zelf dat ik volledig muren lvl 9 ga upgraden. en dat ik daarna overga na th10..
wat denken jullie?
Ziet er goed uit, base wordt ook redelijk wat gebruikt daardoor weet ik vaak de traps een beetje
.
Je vindt je tegenstanders op basis van je cups niveau. Hier zit ~200 marge in en jij zal dus peeps vinden tussen de 1400 en 1900 cups. Wel wordt je loot met 50k minder bij TH8 ten op zichte van nu en 50k minder bij TH9.
Je vindt je tegenstanders op basis van je cups niveau. Hier zit ~200 marge in en jij zal dus peeps vinden tussen de 1400 en 1900 cups. Wel wordt je loot met 50k minder bij TH8 ten op zichte van nu en 50k minder bij TH9.
Ik zag je verzoekje. Ben vandaag druk geweest dus geen tijd gehad om ruimte voor je maken. Ik zal zo ff kijken....wimpie schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:33:
[...]
Heb in ieder geval aangemeld voor Tweakers2.
1 hoeft toch niet beter te zijn dan 2? Er moet gewoon ruimte komen voor actieve mensenFloks schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:31:
ik heb ook een dm knop
Signature
Wat denk jezelf?Floks schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:31:
ik heb ook een dm knop
We hebben bij tw2 een relaxte dictatuur. En aan gezeik doen we niet. Ga de gasten die meer actief zijn dan de rest niet vragen om naar tw1 te verkassen, en de minder actieve clashers naar tw2 halen. Dat gaan we dus niet doen
Ik nu ga ik voetbal kijken.
Voor ajax hoop ikhousekamp schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 20:43:
[...]
Wat denk jezelf?
We hebben bij tw2 een relaxte dictatuur. En aan gezeik doen we niet. Ga de gasten die meer actief zijn dan de rest niet vragen om naar tw1 te verkassen, en de minder actieve clashers naar tw2 halen. Dat gaan we dus niet doenDaar krijg je alleen maar gezeik van. Wij hebben al in de clan afspraken gemaakt ivm ruimte in niet /minder actieve spelers.
Ik nu ga ik voetbal kijken.
Inderdaad ik heb dezelfde mening. Tweakers2 is superchill iedereen doneert en er is nooit gezeik
Signature
In Tweakers wordt er ook leuk gedoneerd, had het gisteren er nog over dat we in korte tijd erg gestegen zijn qua wat er gedoneerd wordt. Van archers lvl 2 naar archers level 4+ en dan spreek ik nog niet eens over de draken/pekka's.mimang schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 20:44:
[...]
Voor ajax hoop ik
Inderdaad ik heb dezelfde mening. Tweakers2 is superchill iedereen doneert en er is nooit gezeik
Gezeik is er ook niet bij ons in de clan, er waren wat meningsverschillen over bepaalde dingen maar als het goed is worden die binnenkort opgelost..
Maar waarom moet er dan gelijk begonnen worden over de actieve van 2 --> 1 brengen? Dat snap ik niet.Famous schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 20:57:
[...]
In Tweakers wordt er ook leuk gedoneerd, had het gisteren er nog over dat we in korte tijd erg gestegen zijn qua wat er gedoneerd wordt. Van archers lvl 2 naar archers level 4+ en dan spreek ik nog niet eens over de draken/pekka's.
Gezeik is er ook niet bij ons in de clan, er waren wat meningsverschillen over bepaalde dingen maar als het goed is worden die binnenkort opgelost..
Signature
Dat snap ik ook niet en is niet iets wat besproken is in de clan.mimang schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:04:
[...]
Maar waarom moet er dan gelijk begonnen worden over de actieve van 2 --> 1 brengen? Dat snap ik niet.
Komt van Floks zelf af dus, en volgens mij was het een voorstel, geen eis.
edit: linkje voor ERIC
[ Voor 16% gewijzigd door Famous op 22-01-2014 21:28 ]
Zekers voor AJAXmimang schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 20:44:
[...]
Voor ajax hoop ik
Gewoon zo laten en zo creeer je ook nog een beetje strijd tussen de 2 clansFloks schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:31:
ik heb ook een dm knop
Hoe wil je strijd voeren tegen elkaar?Steevo_S schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:38:
[...]
Gewoon zo laten en zo creeer je ook nog een beetje strijd tussen de 2 clans![]()
Als er nou eens clanwars tegen elkaar gedaan kon worden
Meer een soort strijd van wij hebben de meeste cups... clan wars is inderdaad tof of om net als in Age of Empires de optie te geven elixir of goud te doneren aan elkaar (niet alleen troepen).