Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:41

Smurf

Detri

Dat is ook precies waarom ik als eerste de binnenmuren upgrade. En dan te beginnen met de punten waar meerdere muren samenkomen.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Ik heb me zojuist aangemeld bij Tweakers2.

Cya in game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:50

two

Fratti schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 17:38:
Ik heb me zojuist aangemeld bij Tweakers2.

Cya in game :)
welcome :D

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:13
Ff een verzoekje; als je een verzoekje doet bij Tweakers2 geef dan in het verzoekje je forum naam aan. Dit is wat makkelijker voor ons. We willen het graag forum-only houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 14:40
We hebben nog wel ruimte maar ook wij raken langzaam aan wel vol, momenteel op 46/50. Wellicht moeten wij dan toch eens gaan kijken voor een eventuele opruiming bij inactieve spelers welke sinds reset al niet meer online zijn gekomen.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
Kunnen we wel doen als we de 49/50 raken. Zal wel een berichtje in de Clan loslaten hierover. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Kan het niet vinden, maar heb het wel ergens gelezen...

Als je een (in dit geval) Dark Elixer storage wilt upgraden, maar er DE in zit, wat gebeurd er dan?
Verliezen zal niet gebeuren, maar is het dan wel of niet te stelen voor de vijand (een gedeelte uiteraard)

Heb weer bijna 10.000 DE en zit te twijfelen om m'n Minions te uppen of eerst te upgraden en dan voor 12.5000 m'n Barbarian King naar lvl2 te upgraden. Maar dat heeft ook te maken met het wel of niet te stelen.. Merci!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

DE Storage is hetzelfde als normale Storage. Je kan nog steeds leeggeroofd worden, je kan nog steeds vullen en gebruiken tijdens een upgrade. Mijn barbarian is momenteel LVL 5 of 6. Als je de minions niet gebruikt tijdens raids, zou ik wachten tot de upgrade van de storage klaar is, gezien het feit dat de BB-King zowel defensief als offensief gebruikt kan worden.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
O stom ook, had ik zelf wel kunnen bedenken ook :p Dank!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

Jullie mogen mij (Marce) in principe wel kicken.. Ik ben niet actief meer momenteel vanwege dat ik het account verloren ben en vermoedelijk krijg ik geen reactie van de maker van het spel..

Ik had best overnieuw willen beginnen maar ik heb 1200 diamonds gekocht en dat geld ga ik niet nog eens uitgeven voor het spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Alles vol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Heerlijk al die storages bij elkaar. 3 bliksemspreuken en ik heb de meeste buit al binnen. :P

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Lekker toch :p Tot op heden niet gebeurd en ik zit nooit zo afgetopt eigenlijk...
Is ook tijd voor TH, ook ivm de 50 muurtjes, is allemaal wat handiger natuurlijk.

1x zo neergeplempt en tijden niet veranderd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2w
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-12-2024

p2w

Al je storage bij elkaar en al je sterke def (mortieren en tovenaars) in dezelfde ruimte. 1 kant openbreken en de reuzen mollen alles. Daarna met goblins de grondstoffen jatten. Ik zou je graag tegen willen komen om aan te vallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Wat ik zeg, heb me tijden niet op de layout gefocust, ben bezig met m'n muurtjes en heb geen tijd om is
even goed te zitten om een layout, ommuurde layout te fixen. Doe ik wel met de 50 extra muurtjes van TH8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:09

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik had al een tije twee ongekoppelde CoC's naast elkaar draaien. 1 CoC met level 6 Stadhuis maar zonder gems meer omdat ik de startgems voor versnelde constructie had gebruikt. Verder een CoC met level 4 stadhuis maar met alle startgems omdat ik deze simpelweg nog niet heb gebruik.

Ik heb nu uiteindelijk besloten om de level 4 te koppelen aan mijn online account zodat het nu op beide Android apparaten staat. De reden hiervoor is simpel; ik wil gems bottlen tot ik 500 heb zodat ik kan sparen voor een extra builder.

Ik ga natuurlijk geen echt geld steken in dit spel; das tegen mijn principes. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Die 500 gems heb je wel redelijk snel, kan je bij TH5 al hebben. Die 1000 die je daarna moet voor de 4e builder gaat je wel even wat tijd kosten, maar daar helpen de achievements dan weer bij (vooral de 450 gems van 1250 trophies hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Zo, dat was het single player gedeelte. Level 49 vond ik ERG vervelend en level 50 had ik in één keer gehaald.
Alles uitgespeeld tijdens mijn shield (wel met kazerne boosts). Geeft leuke buit vooral als je een shield hebt!

Afbeeldingslocatie: http://img844.imageshack.us/img844/3742/i2yx.png

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:38
p2w schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 08:50:
Al je storage bij elkaar en al je sterke def (mortieren en tovenaars) in dezelfde ruimte. 1 kant openbreken en de reuzen mollen alles. Daarna met goblins de grondstoffen jatten. Ik zou je graag tegen willen komen om aan te vallen ;)
Zo werd ik gisteren aangevallen.
Best effectief. Ach ja. Diegene heeft dan wel verloren.
Die met draken had wel gewonnen. Geen idee hoe je daar aan komt met mijn level TH.

Het valt me trouwens op dat ik aangevallen werd Door figuren met paarse muren.
Kan er geen wraak op nemen haha.

[ Voor 10% gewijzigd door Arunia op 03-01-2014 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

Famous schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 20:09:
Zo, dat was het single player gedeelte. Level 49 vond ik ERG vervelend en level 50 had ik in één keer gehaald.
Alles uitgespeeld tijdens mijn shield (wel met kazerne boosts). Geeft leuke buit vooral als je een shield hebt!

[afbeelding]
Yup, level 49 heeft mij ook het meeste moeite gekost terwijl ik voor level 50 met de eerste poging op 100% zat.

Ik ben uiteindelijk maar naar TH9 overgegaan. Ik had mijn TH8 basis volledig uitgebouwd. Nu weer een shitload aan nieuwe opties erbij. Lang getwijfeld wat mijn strategie gaat worden, maar ik heb besloten om eerst al mijn kanonnen naar 10 te gooien en tussendoor de nieuwe muren upgraden. Als dat achter de rug is (schat zo'n 2 weken) kan ik mijn kamp gaan aanpassen.
CLB schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 10:39:
Kan het niet vinden, maar heb het wel ergens gelezen...

Als je een (in dit geval) Dark Elixer storage wilt upgraden, maar er DE in zit, wat gebeurd er dan?
Verliezen zal niet gebeuren, maar is het dan wel of niet te stelen voor de vijand (een gedeelte uiteraard)

Heb weer bijna 10.000 DE en zit te twijfelen om m'n Minions te uppen of eerst te upgraden en dan voor 12.5000 m'n Barbarian King naar lvl2 te upgraden. Maar dat heeft ook te maken met het wel of niet te stelen.. Merci!
Je DE valt gewoon te stelen. Verliezen kan, vanzelfsprekend, niet. Qua upgrade, als je je minions veel gebruikt is het aan te raden om up te graden. Ik denk dat ze dan naar level 3 gaan voor je? Vanaf level 4 gaan minions eigenlijk pas echt leuk worden. Mijn BK is pas level 9, ik upgrade heel dat ding niet meer. Ik zorg eerst dat ik al mijn DE lab upgrades binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Laatst online: 18:22
Famous schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 20:09:

[afbeelding]
waarmee heb je aangevallen?
Ik vind hem redelijk lastig

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Floks schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 11:42:
[...]

waarmee heb je aangevallen?
Ik vind hem redelijk lastig
Welke bedoel je? 49 of 50?
Ik heb ze met level 3 healer en level 5 giants uitgespeeld, de rest zit op level 4 en me draak (gebruikt bij sommige levels) zelfs level 1. Jij moet er dus wel door heen kunnen walsen^^

Bij level 49 begin je onderin met barbaren en achers om eerst de wizards, achertower en kanon aan beide kanten uit te schakelen. Twee goblins door het midden om de traps te activeren en dan (dacht drie bombers) om de muren te breken en hierachter meteen 10+ giants om de defense kapot te krijgen. Als de twee airdefense kapot zijn is het een kwestie van de overige giants te droppen en twee healers erbij.

Bij level 50 is het me gelukt met een draak in het clankasteel. Bovenin (midden) plaats je drie of vier bomber om een doorgang te creeeren en de tesla te activeren gevolgd door twee goblins voor de traps. Dan drop je 10 tot 15 giants om de defense uit te schakelen (inclusief heal spell) en wanneer ze naar beneden lopen drop je de rest van je giants. Wanneer die kapot zijn zullen kort daarna ook je giants sterven. Dan plaatst je links onder een draak van je eigen en een draak uit je clankasteel en die zullen alles kapot maken. De wizards doen niet genoeg damage om de draken kapot te maken dus, sit back and relax :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

Plannen voor mij zijn weer gewijzigd, nogsteeds geen antwoord van supercell maar ga nu met dezelfde naam gewoon nogmaals beginnen.. Zal ff duren voor ik weer zover ben als dat ik was maar we zien we hoe het loopt.. Tegen de tijd dat ik bij de 400 bekers zit laat ik wel weer wat horen voor tweakers2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Marce schreef op zondag 05 januari 2014 @ 17:10:
Plannen voor mij zijn weer gewijzigd, nogsteeds geen antwoord van supercell maar ga nu met dezelfde naam gewoon nogmaals beginnen.. Zal ff duren voor ik weer zover ben als dat ik was maar we zien we hoe het loopt.. Tegen de tijd dat ik bij de 400 bekers zit laat ik wel weer wat horen voor tweakers2 ;)
Balen man, slechte zaak dat ze niet reageren. Ik heb in het verleden ook een mail gestuurd met een vraag en ook geen reactie gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2w

p2w

Arunia schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 20:15:
[...]

Zo werd ik gisteren aangevallen.
Best effectief. Ach ja. Diegene heeft dan wel verloren.
Die met draken had wel gewonnen. Geen idee hoe je daar aan komt met mijn level TH.

Het valt me trouwens op dat ik aangevallen werd Door figuren met paarse muren.
Kan er geen wraak op nemen haha.
Mensen kunnen je aanvallen op basis van het aantal bekers dat zij en jezelf hebben. Dus je kan tegenstanders tegen komen die al veel verder zijn dan jezelf bent.

Met draken aanvallen is meestal veel te kostbaar --> levert volgens mij bijna altijd minder op dan dat het kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
p2w schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:06:
[...]

Mensen kunnen je aanvallen op basis van het aantal bekers dat zij en jezelf hebben. Dus je kan tegenstanders tegen komen die al veel verder zijn dan jezelf bent.

Met draken aanvallen is meestal veel te kostbaar --> levert volgens mij bijna altijd minder op dan dat het kost.
Nee hoor, ik kom vaak zat 250k/250+ tegen of net zelfs nog 410k/430k. Zelfs met single player haal je er leuke winst mee uit.

Zojuist me eerste (vijf stuks) zwarte muurtjes neer gezet. Dat was alweer 2,5m ;w. Meteen de update aangezet voor mijn king en die is morgen level 3. Binnenkort ook twee goude kanonnen en overige defense naar 9. Lekker bezig zo al zeg ik het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2w

p2w

Klopt, maar die buit kan je met goedkopere troepen meestal ook wel binnen slepen. Val zelf normaal gesproken met 20 reuzen, 10 goblins, 6 bommenleggers en de rest boog aan + 1 healing spreuk.

Op hoeveel bekers zit jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
p2w schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:22:
Klopt, maar die buit kan je met goedkopere troepen meestal ook wel binnen slepen. Val zelf normaal gesproken met 20 reuzen, 10 goblins, 6 bommenleggers en de rest boog aan + 1 healing spreuk.

Op hoeveel bekers zit jij?
Muah, als je TH8 heb kunnen sommige opstellingen nogal lastig zijn om doorheen te komen. Ik val met 20 gians, 6 tot 8 bombers, 30 goblins, 35 archers en 1 healer aan. Soms gebruik ik hier nog een heal spreuk bij en me King.
Als ze TH7 zijn wals je er zo doorheen gezien me healer level 3 is en me giants 5.

Ik zit momenteel tussen op de 1350 cups.

edit; me archers zijn vandaag ook naar level vijf gegaan :).

Ben benieuwd of er morgen een nieuwe "event" gaat komen ipv van de boosts van 1 gem.

[ Voor 9% gewijzigd door Famous op 07-01-2014 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2w

p2w

Famous schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:25:
[...]

Muah, als je TH8 heb kunnen sommige opstellingen nogal lastig zijn om doorheen te komen. Ik val met 20 gians, 6 tot 8 bombers, 30 goblins, 35 archers en 1 healer aan. Soms gebruik ik hier nog een heal spreuk bij en me King.
Als ze TH7 zijn wals je er zo doorheen gezien me healer level 3 is en me giants 5.

Ik zit momenteel tussen op de 1350 cups.

edit; me archers zijn vandaag ook naar level vijf gegaan :).

Ben benieuwd of er morgen een nieuwe "event" gaat komen ipv van de boosts van 1 gem.
Ik zit zelf op TH9. Reus op level 6, de rest van de troepen waar ik mee aanval op level 5.

Verwacht geen nieuw event. Die zijn er nooit zoveel (of ze gaan dat wijzigen in 2014 :)). Wel jammer want de buit die te halen viel was door het event wel hoger. Heb zelf geen gems gebruikt voor het event (aan het sparen voor de 5e bouwvakker maar dat duurt nog lang).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-09 11:31
Eindelijk al mn kapjes op max level! geen grote uitgaven meer met elixer nu.
Vind goud makkelijker te sparen dan elixer i.v.m. troepen en spreuken.
nog 1 kanon naar lvl 11 dan heb ik alle kannonnen op lvl 11.
mn 3 xbows zijn lvl 3. die ga ik eerst niet upgraden,. is me niet waard die extra damage.

Nu eerst mn laatste 2 mortieren naar lvl 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2w

p2w

beebie121 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:46:
Eindelijk al mn kapjes op max level! geen grote uitgaven meer met elixer nu.
Vind goud makkelijker te sparen dan elixer i.v.m. troepen en spreuken.
nog 1 kanon naar lvl 11 dan heb ik alle kannonnen op lvl 11.
mn 3 xbows zijn lvl 3. die ga ik eerst niet upgraden,. is me niet waard die extra damage.

Nu eerst mn laatste 2 mortieren naar lvl 8
Wow jij bent al ver! Ik heb nog veel onderzoeken te gaan op TH9 en daarna nog de onderzoeken op TH10 :-)
Ik heb wel 1 kanon op level 11. Rest is allemaal level 10 (ook boog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
p2w schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:32:
[...]

Ik zit zelf op TH9. Reus op level 6, de rest van de troepen waar ik mee aanval op level 5.

Verwacht geen nieuw event. Die zijn er nooit zoveel (of ze gaan dat wijzigen in 2014 :)). Wel jammer want de buit die te halen viel was door het event wel hoger. Heb zelf geen gems gebruikt voor het event (aan het sparen voor de 5e bouwvakker maar dat duurt nog lang).
Ah, dat wist ik niet. Speel ook nog niet zolang. Hopelijk komt er in elk geval een update met nieuwe/leuke dingen zodat ik weer ergens naar toe kan streven.

De buit die te halen was door de boost was erg hoog. Ik zat sowieso in die 45 minuten aan 5 aanvallen soms zelfs 6 of 7. Gemiddeld zat ik over 1 mil winst aan gold en rond de 700k winst aan elixer.

5e bouwer is inderdaad erg leuk, ik heb hem vanaf TH7, ben nu TH8, en wil me 6e bouwer alweer. Wordt gek van die upgrades :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:38
Ik heb eindelijk mijn 3e bouwer ondanks de fsckup met de 135 gems even terug.
Die bomen waren riant met het leveren van gems. Daar ben ik wel blij mee.
Nu nog eventjes de laatste dingen upgraden en dan door. Zit nu bij de bronzen iig. Voelt goed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2w

p2w

Famous schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:28:
[...]

Ah, dat wist ik niet. Speel ook nog niet zolang. Hopelijk komt er in elk geval een update met nieuwe/leuke dingen zodat ik weer ergens naar toe kan streven.

De buit die te halen was door de boost was erg hoog. Ik zat sowieso in die 45 minuten aan 5 aanvallen soms zelfs 6 of 7. Gemiddeld zat ik over 1 mil winst aan gold en rond de 700k winst aan elixer.

5e bouwer is inderdaad erg leuk, ik heb hem vanaf TH7, ben nu TH8, en wil me 6e bouwer alweer. Wordt gek van die upgrades :'(
Is 5 bouwers niet de max?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Momenteel wel ja, al gaan de geruchten dat een zesde (binnenkort) wordt geïntroduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2w

p2w

Ach, ik heb nu eigenlijk al moeite om 4 bouwers constant aan de gang te houden dus een 6e is voor mij een overbodige luxe :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:29
6e zou mij wel van pas komen haha, sta continue met 5 bouwers te beuken.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
bardi-1 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:00:
6e zou mij wel van pas komen haha, sta continue met 5 bouwers te beuken.
Precies het zelfde hier. Als er eentje vrij komt doe ik eerst een paar muren en dan zet ik alweer een update aan van 4+ dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Kan ik misschien in de OP worden vermeld? Ik ben Enterminator :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
Dat kan zeker. Zal het straks ff aanpassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:23
Ahh. onderhoud, van mij mogen ze de sneeuw er nu wel uit slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Sneeuw is eruit en barracks boosten kost 20 gems voor 4 uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:23
CLB schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:41:
Bij mij niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2w

p2w

Bij mij is de sneeuw er ook niet uit (op mijn telefoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Onee toch, laat maar weer... Ik verval in hetzelfde als in CLB in "\[iOS/Android] Clash of Clans"

Ach er staat ook nog in de TS dat ik in [Tweakers2] zit dus ik ben niet de enige die nog niet uitgeslapen is.

[ Voor 31% gewijzigd door CLB op 08-01-2014 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Sinds een week of 3 begonnen met COC en ik vroeg me af wat het level eigenlijk zegt/doet wat je hebt bereikt met achievements/updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Dat zegt vooral hoeveel tijd je in totaal in de game hebt gestoken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

CLB schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:41:
Als het goed is is bij niemand de sneeuw weg.

"Hey Chief! We've got a brief maintenance break coming shortly. The holiday boosts are ending, but the Winter theme is staying, so you can still get an Xmas Tree - yay!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2w

p2w

Hoe krijg je zo'n xmas Tree? Mijn vriendin heeft er al 2 en ik nog geen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

p2w schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:29:
Hoe krijg je zo'n xmas Tree? Mijn vriendin heeft er al 2 en ik nog geen ;)
Gewoon random, ik heb er al 3 gehad en er zijn mensen in de clan die er al 4 hebben gehad. Anderen heb er ook geen één, gewoon lucky zijn I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:27

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb er 1 gehad, maar wat hij precies deed geen idee. Heb gewoon de zaag erin gezet.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Oxigeon schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:42:
Ik heb er 1 gehad, maar wat hij precies deed geen idee. Heb gewoon de zaag erin gezet.
Je betaalt 25k gold om em om te hakken en krijgt er 75k voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Mijne staat precies in de meest rechter uithoek van m'n veld, laat 'm lekker staan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2w

p2w

Heeft het niks te maken dat je bomen moet laten staan en dat die kerstbomen worden? Ik ruim normaal altijd alles op, mijn vriendin niet dus zij dacht dat het daardoor komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Nee, hij verschijnt gewoon, of niet ;)

[ Voor 18% gewijzigd door EWK op 08-01-2014 11:10 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2w

p2w

Mmm geduld hebben dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
DavidKamp schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:47:
[...]

Je betaalt 25k gold om em om te hakken en krijgt er 75k voor terug.
Meneer is ook weer terug hoor, meteen het hele topic vol spammen :D

Kerstboom verschijnt gewoon, gister zei iemand volgens mij dat die er al 6 of 16 had gehad, weet even niet meer het aantal. Ikzelf heb er nu drie gehad.

@CLB; gaat weer lekker met 't melden van wijzigingen van de game :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Famous schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:19:
@CLB; gaat weer lekker met 't melden van wijzigingen van de game :9
Jaja O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Best. Base. Evah!
So Much #Swag

Afbeeldingslocatie: http://img829.imageshack.us/img829/7042/qq7s.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2w

p2w

wow, level 9 en dan die muren hebben :) En een geweldige indeling die het bijna onmogelijk maakt om aan te vallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
p2w schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 08:43:
wow, level 9 en dan die muren hebben :) En een geweldige indeling die het bijna onmogelijk maakt om aan te vallen ;)
En ook gewoon de King hebben. Viel me nog tegen dat hij/zij geen Queen had al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Gewoon iemand die zijn th, zijn held en zinn xbow gekocht heeft dus 8)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Haha kom zulke bizarre dorpjes ook regelmatig tegen, zit veel geld in geloof ik zo...

Ik heb al m'n 175 muurtjes op lvl7 zitten, valt niet tegen en ben nu bezig met m'n mijntjes...
Wil TH8 aanzetten als ik nog 8 mijntjes moet naar lvl11 moet doen, want dat kan dan mooi in de tussentijd.
In die tussentijd ook nog 1 barrrack naar lvl9 en dan is nagenoeg alles geupgrade behavle 2 airdefenses naar lvl5 en nog wat units... Twee spreuken en draken naar lvl2, maar dat komt in de loop der tijd dan maar weer.

Ik speel nu op de kop af 4 maandjes:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jzBpWi7KufmqnGRnG7rzuRiy/full.jpg

Moet nog steeds even alles ombouwen, maar geen tijd voor, doe ik wel bij TH8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Mijn dorpje nu: http://nl.tinypic.com/r/21jch0n/5

Hoe upload je die foto's naar Tweakers zoals CLB doet?

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
code:
1
[img]Linkje van plaatje[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

offtopic:
In de karmestore kun je vanaf X karma galleryruimte krijgen

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
CLB schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:30:
code:
1
[img]Linkje van plaatje[/img]
Thanks!
Even testen:
Afbeeldingslocatie: http://nl.tinypic.com/r/21jch0n/5

Hmm... vreemd? Welke site upload je foto's eerst naartoe dan?

[ Voor 14% gewijzigd door crypt0rr op 10-01-2014 13:23 ]

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

bardi-1 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:21:
[...]

Thanks!
Even testen:
[afbeelding]

offtopic:
Je ziet toch aan de url dat die pic op tweakers staat? Het staat gewoon in zijn gallery
Maar dat terzijde, er staat letterlijk naast je screenshot op tinypic het volgende:

IMG-code voor forums & berichtenforums

Dit gevolgd door een url, inclusief al voorgekauwde tags

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
bardi-1 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:21:
[...]

Thanks!
Even testen:
[afbeelding]

Ik upload met imageshack (gezien ik hier meerdere afbeeldingen tegelijk kan inladen) en dan pak je gewoon de direct link en die zet je tussen "[img]link url[/img]"

of zo:
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/21jch0n.jpg

edit; hoop dat ik jou een keer tegen kom; pak ik zo je DE tankje van je af :D

[ Voor 14% gewijzigd door Famous op 11-01-2014 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Shit, had ik me hack een niet aan staan, wil ik net het spel op starten;
Wordt ik toevallig aangevallen. Gelukkig is alleen me TH kapot gemaakt en verder niets.

Hoe gaat het verder met de stadjes van jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/886Screenshot_2014_01_12_.png
Dit is mijn zoekresultaat op 'tweakers' in CoC!
Is het die clan van 46??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:43

Spooksel

Spooksel!

Zoeken op [tweakers], met die brackets dus.

Hier sinds vanmorgen SH8... lekker druk aan het bouwen weer de komende tijd dus :D

[ Voor 49% gewijzigd door Spooksel op 12-01-2014 15:26 ]

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Willian40 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 15:25:
[afbeelding]
Dit is mijn zoekresultaat op 'tweakers' in CoC!
Is het die clan van 46??
[tweakers moet je zoeken, dan krijg je ze allebij

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Bedankt!
Ik heb allebei de clans gevonden!
Kan ik ook geinvite worden in een van de 2 guilds?

Tweakersnaam: Willian40
CoC: willian40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Willian40 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 15:33:
Bedankt!
Ik heb allebei de clans gevonden!
Kan ik ook geinvite worden in een van de 2 guilds?

Tweakersnaam: Willian40
CoC: willian40
moet je even vragen of je erin mag, en in je message gewoon even je Tweakers.net username zetten ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Just to check... Als ik de laboratory upgrade gaat m'n aangezette spreuk/ karakter niet verder met ontwikkelen zeker? En hoe kun je zien of elixerpompjes voor de helft volzitten? Bij de goudmijntjes kun je het zien door een bakje met goud wat dan naast het mijntje komt te staan, maar hoe zit dit bij elixerpompjes? Can't find it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Bij elixerpompjes zie je het pompje langzaam vollopen toch? Moet je anders desnoods bij je zelf opletten als je een avondje aangevallen bent en de volgende ochtend (omdat je nog een schild hebt) kijkt naar je pompjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:25
Ook aangemeld voor de Tweakers Clan :)

Level 42 inmiddels, en TH lvl 6 (nu aan het sparen voor 7)

[ Voor 44% gewijzigd door ramsho op 13-01-2014 13:06 ]

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

serhat schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:05:
Bij elixerpompjes zie je het pompje langzaam vollopen toch? Moet je anders desnoods bij je zelf opletten als je een avondje aangevallen bent en de volgende ochtend (omdat je nog een schild hebt) kijkt naar je pompjes.
Klopt, de pomp vult zich. Zo kan je ook checken bij andere dorpen die je aanvalt of de elixer vooral in de pompen of in de storages zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-10 13:56

ppFreddy

gewoon Frederik

Ik zal een tijdje niet meer actief zijn. Mijn One X wordt morgen opgehaald voor herstelling...

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu ook op clash of clans, ik vind het alleen jammer dat ik veel te zien en te horen krijg dat er zoveel gehackt word en dat clash of clans daar niets aan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit dan niet bij tweakers maar bij een kleine clan van vijf mensen, vind de reacties wel boeiend om te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 00:26:
Ik zit dan niet bij tweakers maar bij een kleine clan van vijf mensen, vind de reacties wel boeiend om te lezen
Wat wordt er volgens jou gehackt dan?
Naar mijn weten is er maar één hack die gebruikt kan worden en dat is dat je, zolang CoC actief is, niet offline gaat. Dit duurt ongeveer 8 uur tot dat de server je er vanzelf uitgooit.

Alle filmpjes op YT, Vimeo, of wat dan ook zijn of fake of gekocht. Er kan niet een gem hack worden gebruikt gezien het server sided is. Als je bijv. Candy Crush speelt kan dit wel.

Ik zie het probleem dus niet zo, het 8 uur lang online blijven kan een persoon ook zelf simuleren door elke minuut een tikje op het scherm te geven.

en ja ik heb de -online blijf- hack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
ppFreddy schreef op maandag 13 januari 2014 @ 21:58:
Ik zal een tijdje niet meer actief zijn. Mijn One X wordt morgen opgehaald voor herstelling...
Via Bluestacks op de pc/laptop spelen anders? Of natuurlijk gewoon even van je rust 'genieten'. ;)
Famous schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 04:55:
[...]

en ja ik heb de -online blijf- hack
Ik heb dit in het begin ook gebruikt, maar moet eerlijk zeggen dat het mij niet zo boeit sinds ik mijn TH buiten de muren heb. Die wordt zo vaak aangevallen dat ik maar 1000-1000 kwijt ben en een schild voor als ik even iets anders moet doen.

[ Voor 40% gewijzigd door serhat op 14-01-2014 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
serhat schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:53:
[...]

Via Bluestacks op de pc/laptop spelen anders? Of natuurlijk gewoon even van je rust 'genieten'. ;)

[...]

Ik heb dit in het begin ook gebruikt, maar moet eerlijk zeggen dat het mij niet zo boeit sinds ik mijn TH buiten de muren heb. Die wordt zo vaak aangevallen dat ik maar 1000-1000 kwijt ben en een schild voor als ik even iets anders moet doen.
Bluestacks heb ik ook erop staan om me noob te levelen. Kats vergeten alweer, zal hem weer eens opstarten.

Ik ben nu voor beetje aan het kijken voor DE loot en om zo barbaren koning te upgraden. Gezien ik er 20k DE voor moet hebben ben je al snel een prooi voor DE waar ze zo 1k+ van je kunnen jatten. Dan vind ik het toch wel lekker om hem 's nachts aan te hebben staan.
Qua gold en elixer boeit het me niet, dat heb je toch zo terug gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik zat even lvl47 'Rolling Terror' te kijken op YouTube...
Viel me op dat daar gewoon geen Hidden Tesla's stonden aan de onderkant van het dorp...
Hier wel... Dus SuperCell brengt met updates gewoon veranderingen aan in de Goblin-villages?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
CLB schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:17:
Ik zat even lvl47 'Rolling Terror' te kijken op YouTube...
Viel me op dat daar gewoon geen Hidden Tesla's stonden aan de onderkant van het dorp...
Hier wel... Dus SuperCell brengt met updates gewoon veranderingen aan in de Goblin-villages?

[video]
Ik heb ook veel bij die manier meneer gespiekt zodoende had ik binnen een dag alles uitgespeeld. Toen ik bij de wat hogere levels kwam, kwam ik er ook achter dat er updates zijn geweest en ze een stuk lastiger zijn geworden.

Na wat gezocht te hebben, ben ik geswitched naar deze meneer (voor alleen de geupdatet levels): YouTube: Clash of Clans | Rolling Terror v2 with TH7 troops
Hij doet het zelfs met TH7 troeps (alles) dus zo moet je er toch zeker wel doorheen komen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Famous op 14-01-2014 13:38 . Reden: Beter ABN en typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989

Plato1989

Amused to Death

Eventjes een nieuwe basis gejat gemaakt. Kijken of dit wat gaat worden. Al mijn kanonnen zijn nu tenminste level 11, volgende project gaat denk ik de mortieren worden en tussendoor druk bezig met de nieuwe deff en muren upgraden. Ohja, het upgraden van archers naar level 6 kost 7,5 miljoen :X.

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/474tue903/image.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ik snap alleen niet waarom je zoveel ruimte laat tussen je clancastle en je muren? Je wil toch juist dat de defense gaat ondersteunen als je aangevallen wordt?

Toch jammer dat je zolang met de muren gewacht hebt. Ik ben TH8 en ook met de zwarte muren bezig, heerlijk om ze dan te zien struggelen^^
Heb je ook al een Queen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989

Plato1989

Amused to Death

Op deze manier covert het clancastle de basis, als ze binnenvallen. Handig als je 25 archers, of een draak met 5 archers in je CC zit als ze met hogs over je muren springen. Los daarvan zet ik over een poosje ook mijn TH weer in de basis, de strip die dan openblijft kan gebruikt worden voor airbombs e.d.

Dat was ook mijn tactiek, alles wat nu zwart is heb ik ten tijde van TH8 gedaan. Het begon mij alleen stierlijk te vervelen, vandaar dat ik besloten heb om mijn TH naar 9 te upgraden. Achteraf gezien, had ik dat beter even kunnen volhouden totdat ik al mijn muren zwart had.

Queen nog niet, met wat geluk volgende week genoeg DE daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-09 17:05

murphsy

Product Monkey

Stomme vraag eigenlijk: ik zit nu in tweakers2, maar wat doet een clan castle eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:32
Daar kunnen troepen van je clan maten inzitten die je helpen met verdedigen. Als je iemand anders aanvalt, dan kun je deze ook inzetten.

Clan Clastles hebben meerdere niveaus, hoe hoger, hoe meer troepen er in kunnen zitten.

Om troepen in je Castle te krijgen, moet je er op klikken en dan via de opties troepen aanvragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-09 17:05

murphsy

Product Monkey

Ahhhh. Dus daar doneer ik de hele tijd voor :) ik dacht dat dat puur voor de aanval was. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

murphsy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:47:
Ahhhh. Dus daar doneer ik de hele tijd voor :) ik dacht dat dat puur voor de aanval was. Bedankt!
Ook in te zetten in de aanval hoor!

Zou mooi kunnen zijn als je 'm bijv uit kon zetten of pas laten triggeren als ie door je 2e muur is ofzo, of range van castle aanpassen :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
Yup, je CK kan je gebruiken voor aanval en verdediging. Heel handig. En denk niet dat sommige troepen geen nut hebben in je CK voor verdediging (bijvoorbeeld muurbreker en heler). Ze hebben allemaal een functie voor beide. Ga je vanzelf merken ;)

Maar zoals ik ook al in de clan zei, welkom, en have fun. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De heler heeft wel degelijk nut bij het verdedigen, de heler heelt je gebouwen. (of je dat handig vind is wat anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-09 13:28
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:09:
De heler heeft wel degelijk nut bij het verdedigen, de heler heelt je gebouwen. (of je dat handig vind is wat anders)
dat heeft wel nut, want dan is de aanvaller langer bezig per gebouw en heeft jouw verdediging meer tijd om ze kapot te schieten.

of dat opweegt is een 2e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Iemand anders met problemen met inloggen, kom er sinds vanochtend niet meer in...

(android)

[ Voor 7% gewijzigd door Steevo_S op 15-01-2014 12:32 ]

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Is maintenance, geweest... niks bekends...
Behalve een paar nieuwe filmpjes van wat karakters op YouTube te vinden.. Sneeuw is er ook nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Steevo_S schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:32:
Iemand anders met problemen met inloggen, kom er sinds vanochtend niet meer in...

(android)
Sinds een uurtje of half 11 ben ik gewoon telkens online geweest. Dit echter wel op een iPhone.

@CLB; filmpjes inderdaad gezien, verder niets gevonden in-game.

Pagina: 1 ... 9 ... 102 Laatste