@CLB; Ziet er leuk uit, een keer wat anders!
In deze opstelling zou ik misschien de traps (links bovenaan en rechts onderaan) bij de tesla's neerleggen. Nu knal je wat Goblins weg, tja who cares? Liever 2 of 3 giants die wegvliegen. Ik zou bij allebei de middelste wegpakken en die bij de Tesla's neer knallen.
De zwarte ballonnen traps bij je TH vind ik ook een beetje vreemd geplaatst. Ze zullen nu beide afgaan terwijl eentje al bijna alles killt. Tevens zullen ze je TH daar alleen pakken met archers oid en nooit tot bijna nooit een aanval beginnen. Als ze daar de aanval eindigen hebben die twee ballonnen ook geen zin meer gezien alles tot bijna alles dan al kapot is.
Eventueel nog een archer tower die in de hoeken staan wisselen met de mijn die ernaast staat. Nu heb je in elke hoek twee stuks naast elkaar waardoor ze ook sneller kapot zullen gaan (giants moeten minder ver lopen).
@EWK; Hij is net pas TH8 en zijn air defense is dus juist in orde. Je kan niet opeens drie level 5+ air defense hebben of je moet met Gems spelen.
@Hurricane; Er wordt (als het goed is..) een "opruim actie" gehouden bij Tweakers, hierdoor zullen er minimaal 2/3 uit gekickt worden. Dit gebeurt ook bij Tweakers2 dacht ik. Ik wacht verder nog even af hoe alles gaat lopen binnen Tweakers qua veranderingen.
@Bockelaar; Ik had er al gekeken maar niet ver genoeg door geklikt.
Ik ben 3 oktober 2013 begonnen en nu dus ruim 4 maanden bezig. Vind dat ik nog best hard gegaan ben dan als ik met sommige vergelijk