Life is meant to be experienced
Lowlands XL

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Nope. Maar bij [tweakers] #9voyr9yv nemen we CW wel redelijk serieus.kevinr1 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 10:07:
[...]
Hmm, er is geen 'hardcore' clan bij Tweakers?
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Wat is jullie win/verlies ratio. En gemiddelde TH level.westergas schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:09:
[...]
Nope. Maar bij [tweakers] #9voyr9yv nemen we CW wel redelijk serieus.
Life is meant to be experienced
In MISSeR (die van Steevo) hebben we een win ratio van ongeveer 80% (53 war wins en in totaal 65 wars gedaan). Dat komt vooral omdat we in het begin nog niet zo lekker onze weg hadden gevonden als nu. Op het moment hebben we een winning streak van 15 wins op een rij, wat op den duur ook wel saai begint te wordenkevinr1 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:24:
[...]
Wat is jullie win/verlies ratio. En gemiddelde TH level.
Wij zijn zwaar vertegenwoordigd in de TH9 en TH8, een aantal TH11/TH10 en een aantal TH7 zitten er ook bij.
[ Voor 3% gewijzigd door Shineless op 29-12-2015 15:16 ]
During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.
Momenteel nummer 4 van NL maar we gaan het nieuwe jaar in als nummer 1
Jammer dat die POG erbij is gekomen anders stond ik 4
Naar maar paar updates en ben max TH11.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Natuurlijk eerst je army camps updaten. Groter leger heb je nodig.Maverick schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 09:01:
Ben nu ivm de boost van de collectors flink aan het sparen. Welke upgrades kan ik het best aan gaan zetten nu? Geen idee wat het slimst is atm
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer dat enkele maar cuppen inderdaad. Terry is ook 3200 cups gezakt dus scheelt gewoon 1600 cups, is nogal wat..Tylen schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:30:
[...]
Momenteel nummer 4 van NL maar we gaan het nieuwe jaar in als nummer 1
Jammer dat die POG erbij is gekomen anders stond ik 4
Naar maar paar updates en ben max TH11.
Daarin tegen doet Dutch Army het erg goed moet ik zeggen

Verwijderd
Hiervoor een account gehad met TH8 e.d. Iemand hier met een leuke tweakersclan die ik kan joinen?
haha, dat hadden wij met onze (piepkleine) clan een poosje terug ook. Nu zitten we weer op 13 van de laatste 20 wars gewonnen. Helaas verliezen we nu regelmatig omdat een deel van de clan een one-trick-pony geworden is. Dat zorgt bij de overige spelers voor wat frustratie.Shineless schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:58:
[...]
Op het moment hebben we een winning streak van 15 wins op een rij, wat op den duur ook wel saai begint te worden.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Ik stond vanmiddag op 4011 en toen verloor ik mijn eerste aanval sinds de push. -24. KakFamous schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:55:
[...]
Jammer dat enkele maar cuppen inderdaad. Terry is ook 3200 cups gezakt dus scheelt gewoon 1600 cups, is nogal wat..
Daarin tegen doet Dutch Army het erg goed moet ik zeggen
Ik vind warren wel leuk nu. Nummer 1 is mine
Ze zijn ook zeer content met je moet ik zeggenTylen schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 18:51:
[...]
Ik stond vanmiddag op 4011 en toen verloor ik mijn eerste aanval sinds de push. -24. Kak
Ik vind warren wel leuk nu. Nummer 1 is mine

Lol kan niets meer vinden om aan te vallen. Mid TH10 met max gowipe/spells. 1 gem boost op de NEXT knop heb ik meer aanTylen schreef op woensdag 30 december 2015 @ 09:51:
Jaaaaa. Alle barracks en heros boosten voor 1 gem. Vetttt. Dat wordt giga aanvallen hahaha.
Geen moer te doen op het werk dus gisteren een TH1 begonnen. Vette loot daar man!
edit: cupragne 1900-2900. Lijkt allemaal weinig uit te maken na die kut update.
[ Voor 9% gewijzigd door westergas op 30-12-2015 10:06 ]
The only way is upppwestergas schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:05:
[...]
Lol kan niets meer vinden om aan te vallen. Mid TH10 met max gowipe/spells. 1 gem boost op de NEXT knop heb ik meer aan![]()
Geen moer te doen op het werk dus gisteren een TH1 begonnen. Vette loot daar man!
edit: cupragne 1900-2900. Lijkt allemaal weinig uit te maken na die kut update.
Neauhhoor [uninstall CoC]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
In het nieuwe jaar pas
Klopt, zit nu op 3150, wil naar Champion voor de 2000 gems en de lootbonussen...
Zorgen dat je minimaal een ster pakt bij je aanval en je bent eigenlijk al klaar, verder is alle extra's al lekker
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Geen ster is geen bonus. En vaak krijg je toch al snel 80% van de bonus als je TH/50% hebt...Tylen schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:47:
Bonus is alleen goed als je ook een x aantal % pakt he. Een ster is niet voldoende. Maar je hebt gelijk hoger moet je zijn voor de loot.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Loot is er wel maar je moet er een max TH10 voor plat leggen. Dat schiet niet echt op imo.Tylen schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:47:
Bonus is alleen goed als je ook een x aantal % pakt he. Een ster is niet voldoende. Maar je hebt gelijk hoger moet je zijn voor de loot.
Ja, ga je dat doen?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Kom nu ook regelmatig down-cuppers tegen, wat ik voor m'n shield niet had.
Met de clan gister eindelijk weer een keer gewonnen, daar waar we de laatste tijd meer verliezen.
Nu nog even door sparen voor queen 20 en daarna m'n lavahound naar 3 zien te brengen om lavaloon te gaan proberen. Kost me nu gewoon te veel elixer en duister per aanval.
Oh oh Mr. B, oh oh!

Het nieuwe shield systeem is een voordeel, mits je regelmatig op een dag aanvalt. Je verliest minder en wint meer cups bij een aanval op jezelf cg een ander.
De tegenstanders die je aanvalt zijn moeilijker, maar hebben vaak ook veel meer loot plus een hogere bonus in een hogere cuprange.
Het heeft dus zijn plussen en minnen en mijn dorpje groeit gestaag door richting max TH10, toch merk ik dat ik langzamerhand nog iets minder begin te spelen.
lvl 100 TH9, op muurtjes (lvl9 en al aardig wat lvl10), airsweepers, 1 xbow en helden na ben ik maxed qua def

RagnarLothbrok, clan Rivendell (lvl5, NL).
[ Voor 3% gewijzigd door Alexo op 30-12-2015 13:09 ]
🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB
Als alles doorgaat wel ja

ik gebruik die wraak-actie eigenlijk nooit. Meeste targets zijn toch niet beschikbaar door hun schild..RickvN schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:32:
Vanavond even cashen, door een paar cupdumpers heb ik de 3200 cups vanzelf gehaald en ik heb nog wat wraakacties die ik kan doen op TH9's met 200-250k gold
Klopt, ik ook nooit. Maar ik liep er nu toevallig tussendoor.SirLenncelot schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:44:
[...]
ik gebruik die wraak-actie eigenlijk nooit. Meeste targets zijn toch niet beschikbaar door hun schild..
Met name wat TH9's ertussen, dus als ik die zo kan pakken... En ik vind laatste tijd erg weinig met zoeken, dus wellicht dit eens vaker in de gaten houden...
Voor de update kon ik boven Cristal II nagenoeg geen wraakaanvallen doen vanwege schilden maar sinds de update (1 van de weinige positieve effecten) vind ik weer regelmatig tegenstanders ertussen. Het nadeel is dat ik er weinig cups voor krijg want de th10's met veel loot zitten bijna allemaal in brons/zilverRickvN schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:54:
[...]
Klopt, ik ook nooit. Maar ik liep er nu toevallig tussendoor.
Met name wat TH9's ertussen, dus als ik die zo kan pakken... En ik vind laatste tijd erg weinig met zoeken, dus wellicht dit eens vaker in de gaten houden...
PSN: Curvaa_
Queen is al tijdje level 20, BK gaat vanavond aan naar level 19, ben er dus bijna om beide heroes op 20 te hebben. Verder is het enkel nog de lava muren op TH 9.
Twijfel of ik al naar TH 10 ga zodra BK 20 aanstaat of dat ik lekker nog blijf hangen om lava muren af te maken, ik heb er immers pas 80 gedaan en dus nog heel wat te gaan....
[ Voor 44% gewijzigd door Sleehond op 30-12-2015 20:12 ]
Natuurlijl, stom van mij. Je upgrade je dorp met cups natuurlijk ipv resources

Zoals onze motormuis al eerder aangaf: als je hoger zit let je niet op buit en hoef je er ook niet op te letten.Curva schreef op woensdag 30 december 2015 @ 20:15:
[...]
Mijn Gold zit al enkele dagen maximaal vol (9.25 of 9.5M) met 5 bouwers bezig met Gold upgrades en ik kijk totaal niet naar buit. Daarnaast speel ik ook totaal niet veel (2/3 attacks per dag) als ik die dag speel.
Cups is leven

http://clashofclansforecaster.com/
Het is niet gemaakt door real-time statistieken maar wat ze noemen een 'educated guess' maar volgens veel mensen op reddit, en uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het redelijk matched met real life (voor zover je dat kan zeggen over een game)
Succes ermee!
Ik let niet op loot en heb toch 5 bouwers continue bezig. Heb ook geen dark elixer meer nodig dus daar let ik al helemaal niet meer op. Hoe hoger je komt hoe meer loot. Probeer maar eens.Curva schreef op woensdag 30 december 2015 @ 20:15:
[...]
Hmm, ik zit nu in Master I, maar vond de loot in III en II beter. Stijgen probeer ik zeker, maar als ik leuke loot tegen kom, pak ik die vaak wel lokaal resulteert dat in verlies.Tylen schreef op woensdag 30 december 2015 @ 22:20:
[...]
Ik let niet op loot en heb toch 5 bouwers continue bezig. Heb ook geen dark elixer meer nodig dus daar let ik al helemaal niet meer op. Hoe hoger je komt hoe meer loot. Probeer maar eens.
Rekenvoorbeeld.
GoWi (6x Golem 15x Wizards) met 4x Jump, 1x Rage en Quake. Kost je: 4680 dark elixer en 217000 elixer.
Een aanval levert je 250K bonus op en rond de 1800 dark elixer. Meestal pak je een 200K/200K/2000 bij. Dus dat is wint (dark elixer niet maar daar kan je de basissen voor uitzoeken)
Daarna verlies je ook weer zo'n 300/300 per defense. Maar dat verschild heel erg. Kan oom 0 zijn.
Ik zit nu in Master 1 en daar kom ik heeel veel th10's met rond de 400K goud en of 400K elixer tegen, die zijn alleen meestal nog te sterk voor mijn TH9 basis.Willian40 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 17:46:
[...]
Voor de update kon ik boven Cristal II nagenoeg geen wraakaanvallen doen vanwege schilden maar sinds de update (1 van de weinige positieve effecten) vind ik weer regelmatig tegenstanders ertussen. Het nadeel is dat ik er weinig cups voor krijg want de th10's met veel loot zitten bijna allemaal in brons/zilver.
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Maar volgens mij is een beetje een goede troop samenstelling 4 gol / 15 wizz / 5 wb / 2 freeze, 2 jump, 1 anger? Of pakken jullie iets anders bij hoge cuprange?
Met 3 golems zou je het eventueel ook nog kunnen doen. Dan heb je alsnog redelijk genoeg tankingpower (als je golem lvl5 zijn sowieso).RickvN schreef op donderdag 31 december 2015 @ 09:49:
Ik zit dus net in Champion, maar pak vaak de 50%/TH net niet... Maar ik denk dat ik toch van 2 golems / 12 reuzen naar 4 golems moet gaan... Maar dan gaat het mij wel veel DE kosten, en juist dat heb ik nodig.
Maar volgens mij is een beetje een goede troop samenstelling 4 gol / 15 wizz / 5 wb / 2 freeze, 2 jump, 1 anger? Of pakken jullie iets anders bij hoge cuprange?
Heb tot Champ 1 het met GoWi gedaan (7 Golems waarvan 1 vanuit het kasteel). Maar ben nu overgestapt naar GoWiWi. Met Aardbeving om door te breken naar de core. Werkt prefect en is sterker dan GoWi maar kost iets meer Dark Elixer. Het is een th10 3ster aanval dus helemaal top (heks lv3). Momenteel Titan 3 maar ga door tot LegendsRickvN schreef op donderdag 31 december 2015 @ 09:49:
Ik zit dus net in Champion, maar pak vaak de 50%/TH net niet... Maar ik denk dat ik toch van 2 golems / 12 reuzen naar 4 golems moet gaan... Maar dan gaat het mij wel veel DE kosten, en juist dat heb ik nodig.
Tylen schreef op donderdag 31 december 2015 @ 18:03:
[...]
Heb tot Champ 1 het met GoWi gedaan (7 Golems waarvan 1 vanuit het kasteel). Maar ben nu overgestapt naar GoWiWi. Met Aardbeving om door te breken naar de core. Werkt prefect en is sterker dan GoWi maar kost iets meer Dark Elixer. Het is een th10 3ster aanval dus helemaal top (heks lv3). Momenteel Titan 3 maar ga door tot Legends

Net nog een TH10 mee plat gelegd inderdaad, erg fijn
* Famous wenst jullie een fijn nieuw jaar

[ Voor 4% gewijzigd door Famous op 31-12-2015 19:59 ]
Fijn nieuw jaar clanmate.Famous schreef op donderdag 31 december 2015 @ 19:46:
[...]
Net nog een TH10 mee plat gelegd inderdaad, erg fijnEn dat met 35/34/5 heroes
* Famous wenst jullie een fijn nieuw jaar
Ps we staan reeds op nummer 1 van NL en 41ste van de wereld.
[ Voor 3% gewijzigd door Tylen op 01-01-2016 10:01 ]
Cuppen doe je met je eigen clanleden en niet van buitenaf 5 legends binnen halen en hoge uit de kille mist, samen vooruit enz
,
Beste wensen voor 2016
Maar het zijn wel familie leden en allemaal hollanders donate.nl wilde ook op 1 staan en ging engelse mensen in de clan stoppen.
[ Voor 68% gewijzigd door Tylen op 01-01-2016 14:35 ]
Boeien, komt goedTylen schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 14:34:
Daar ben ik het 100% mee eens.
Maar het zijn wel familie leden en allemaal hollanders donate.nl wilde ook op 1 staan en ging engelse mensen in de clan stoppen.

Heb bijna mijn PR, jij bent ook lekker aan het stijgen zeg
Zitten nog steeds exact dezelfde spelers in dan 4 maanden geleden.
Je bedoelde denk ik mag giver die vriendjes uit quantum en north over liet vliegen verspreid over dutch army en lowlands.
4275, net alleen een panic attack en -34. Maar opzich gaat het nog redelijk makkelijk. Legends moet wel te doen zijn. Kost alleen zoveel zoektijd. Ben blij als ik weer kan werkenFamous schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 00:18:
[...]
Boeien, komt goed![]()
Heb bijna mijn PR, jij bent ook lekker aan het stijgen zeg
[ Voor 11% gewijzigd door Tylen op 02-01-2016 08:58 ]
Deze Mag Giver bedoel je?demies schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 01:02:
Er zat geen 1 engelse speler in tijdens de cuprun volledig op eigen leden.
Zitten nog steeds exact dezelfde spelers in dan 4 maanden geleden.
Je bedoelde denk ik mag giver die vriendjes uit quantum en north over liet vliegen verspreid over dutch army en lowlands.
Lol.
Heb al redelijk veel dingen maxed moet alleen nog:
3x tesla zijn nu level 4
Elixertank is nu level 3
Windmachine is nu level 3
Veel muren nog en wat kazernes.
De rest van de gebouwen zijn maxed incl. bommen etc.

PSN: Wahyu2304_
En ik val nu met 25 reuzen 16 wizz aan ipv golems, de gaat als een dolle

[ Voor 98% gewijzigd door RickvN op 03-01-2016 09:16 ]
Tweakers3 is een leuke gezellige bende.WahyuSchmidt schreef op zondag 03 januari 2016 @ 03:31:
Is er misschien een leuke clan die ik kan joinen? Ben op het moment TH8
3x tesla zijn nu level 4
Elixertank is nu level 3
[afbeelding]
Valar Morghulis ben je ook welkom! We doen (mede door leden aantal) bijna altijd 10v10 en die winnen we ook dikWahyuSchmidt schreef op zondag 03 januari 2016 @ 03:31:
Is er misschien een leuke clan die ik kan joinen? Ben op het moment TH8
3x tesla zijn nu level 4
Elixertank is nu level 3
[afbeelding]

Januri 2015

Famous mompelt iets over drie verloren aanvallen en flink gezakt te zijn in cups..
En waarschijnlijk wordt binnenkort de heks 3 wat bijgeschroeft want die schijnt erg sterk te zijn
Januari 2016 bedoel je denk ikFamous schreef op maandag 04 januari 2016 @ 01:31:
Van Gold 1 naar Titan 1
Maart 2014
[afbeelding]
Januri 2015
[afbeelding]
Famous mompelt iets over drie verloren aanvallen en flink gezakt te zijn in cups..
Verder heb je flink progressie geboekt, zeker met je muren
Altijd al zo geweest hoorSirLenncelot schreef op maandag 04 januari 2016 @ 08:13:
Iemand al eens opgevallen dat je voor de eerste attack bij het begin van de periode geen league bonus krijgt?
Voorheen probeerde ik altijd eerst een TH te pakken, maar dat zit er nu niet meer in
[ Voor 15% gewijzigd door cypher21 op 04-01-2016 08:16 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
TH12?RickvN schreef op maandag 04 januari 2016 @ 07:33:
Er schijnt vandaag een "lang verwachte" update te komen.... Enkel geruchten en geen enkel idee eat het zou zijn, maar verwachting is dat het met cw te maken heeft.
En waarschijnlijk wordt binnenkort de heks 3 wat bijgeschroeft want die schijnt erg sterk te zijn
https://twitter.com/ChiefPat/status/683829657318375424
en dit?Tylen schreef op maandag 04 januari 2016 @ 08:33:
Als je in zijn twitter bericht alle hoofdletters pakt staat dat er wel jamaar dat geloof ik niet.

[ Voor 8% gewijzigd door thedon46 op 04-01-2016 08:35 ]
Ja die weet ik nietTylen schreef op maandag 04 januari 2016 @ 08:33:
Als je in zijn twitter bericht alle hoofdletters pakt staat dat er wel jamaar dat geloof ik niet.
Mandatory first steps:
1. Check eerst of er iets nieuws geupgrade kan worden wat in TH10 erbij is gekomen.
2. TH11 Aan.
3. Tijdens TH11 upgrade GOUD weer volmaken. Als goud vol zit dan TH afgemmen. (Goud eerst weer vullen ivm Loot penalty met TH11).
4. LAB Uppen.
5. LAB hoeft niet klaar te zijn voor Goud en Elixer dus die stappen kunnen nu gedaan worden (Parallel aan elkaar). Dark Elixer moet wachten totdat LAB klaar is.
Dark Exlixer:
1. Heks LV3 aan.
2. Als Heks klaar is dan Minion LV7 aan.
Elixer:
1. Als Grand Warden kan zonder Storage update dan gelijk Grand Warden aan: Momenteel op Level 10.
2. Storage upgraden: 2 Af.
Goud:
1. Als Eagle Artillery kan zonder storage update dan gelijk Eagle Artillery aan: Max
2. Storage upgraden: Af.
3. Nieuwe X-Bow maken en maxxen: Level 2 af, lv3 staat aan.
4. Alle bestaande Wizard towers maxxen: 2 in de steigers. 2 af.
5. Nieuwe Wizard tower maken en maxxen: Momenteel level 4, lv5 staat aan.
6. Nieuwe Archer tower maken en maxxen: Momenteel level 8.
7. Niew kanon maken en maxen: Momenteel level 10.
Viel mij dus ook vandaag pas opSirLenncelot schreef op maandag 04 januari 2016 @ 08:13:
Iemand al eens opgevallen dat je voor de eerste attack bij het begin van de periode geen league bonus krijgt?
[ Voor 15% gewijzigd door RickvN op 04-01-2016 09:03 ]
Een update om het een en ander wat meer in balans te brengen en eventuele bugs na de laatste update kan ik me wel voorstellen.
*Wishfull thinking: hero's kunnen tijdens de upgrade gewoon gebruikt worden in CW?*
Kan filmpje niet bekijken, maar zo begrijp ik het tot dusver?
CLASH ON.
Verwijderd
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Heb het ook 1x gedaan, maar je krijgt de bonus niet. Dus maakt het een stuk minder aantrekkelijk...aDutchCow schreef op maandag 04 januari 2016 @ 11:40:
Ik zoek nu een beetje tussen mijn 'revenges' op mensen die inactief zijn geweest. Kwam er eentje tegen die 600K aan elixer had, dus ik aanvallen natuurlijk haha. Valt halverwege de connectie weg, helaas
[ Voor 96% gewijzigd door RickvN op 04-01-2016 11:52 ]
Ga je samenstelling ook eens proberen.Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 10:11:
Ik zit nu op TH8, en het looten gaat tegenwoordig wel héél erg makkelijk... Val aan met 20 giants, 36 goblins, 32 archers en 32 barbarians. Dat met 2 healing spells en 3 earthquake. In CC vaak 6 wizards en nog een EQ spell. Je vind zo veel dorpen die daar vatbaar voor zijn... Muurtjes omver met earthquake en je loopt zo door naar TH en resources. Bijna té makkelijk.
Met 1 EQ muurtjes omver?
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Nee daar heb je 4 EQ voor nodig.Ricloo86 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 11:45:
[...]
Ga je samenstelling ook eens proberen.
Met 1 EQ muurtjes omver?
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 10:11:
Ik zit nu op TH8, en het looten gaat tegenwoordig wel héél erg makkelijk... Val aan met 20 giants, 36 goblins, 32 archers en 32 barbarians. Dat met 2 healing spells en 3 earthquake. In CC vaak 6 wizards en nog een EQ spell. Je vind zo veel dorpen die daar vatbaar voor zijn... Muurtjes omver met earthquake en je loopt zo door naar TH en resources. Bijna té makkelijk.
4 EQ'sRicloo86 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 11:45:
[...]
Ga je samenstelling ook eens proberen.
Met 1 EQ muurtjes omver?
Ah zo!
zover ben ik helaas nog niet met mijn TH8
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Overigens kwam ik het afgelopen weekend weinig tegenstanders tegen die 30+ cups waard waren, ik dacht dat het met het nieuwe algoritme juist meer op moest gaan leveren.
Zo maar eens kijken of het al wat beter is..
Marco of Has zal alles wel weer wegpikkenTylen schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:08:
Het is nog steeds ruk. Vanmorgen paar cupjs gepakt. Maar vind nu niet veel meer
*Eerste groene knop al te pakken
[ Voor 7% gewijzigd door Famous op 04-01-2016 14:10 ]
Nu snap ik die knop.Famous schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:10:
[...]
Marco of Has zal alles wel weer wegpikken
*Eerste groene knop al te pakken
Toen pikte ik net een 40 cupper op
Als het regent in mei, dan is april voorbij
http://forum.supercell.ne...-Hall-11-Update-Follow-Up
Hoe? Ik vind hemniet in de laystoreaDutchCow schreef op maandag 04 januari 2016 @ 20:00:
Ben nu Clash Royale aan het spelen, is wel geinig voor als je toch weer moet wachten tot je troepen klaar zijn. Wel werkt het openen van kisten met tijd en dus weer gems dus het verdien model is wel weer duidelijk haha
Het is momenteel alleen voor IOS en voor geselecteerde landen.
Heb je IOS, hier een workaround: aDutchCow in "\[iOS/Android] Clash Royale"
Oh is het weer zo ver, ik weet nog wel toen ik 2jaar moest wachten tot CoC op android verscheen hahathedon46 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:07:
[...]
Het is momenteel alleen voor IOS en voor geselecteerde landen.
Heb je IOS, hier een workaround: aDutchCow in "\[iOS/Android] Clash Royale"
Toch bedankt!