“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Diverse dorpen geprobeerd, maar geen enkel is bestand tegen high level aanvallen.
Vraag me af hoe lang het zo leuk blijft. Nu heb ik m'n pompen vol in de boost (met dank aan 2000 gems voor Champ), maar kom nauwelijks vooruit qua dark/elixir.
Kan wel flink in cup range gaan zakken, maar dan krijg ik amper loot bonus om dure aanvallen goed te maken en betwijfel of ik dan minder hard gepakt wordt.
Als ik straks toch amper meer omhoog kom, kan ik net zo goed niet gaan spelen in plaats van redelijk actief te zijn.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
Val in master3 alleen dooie dorpjes aan (volle pompjes) met 20 loons en 70 minions + CC en heroes voor 70% (soms). Goedkoop leger maar je moet wel geduld hebben met zoeken. Of xmod laten zoeken.VincentG schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:44:
Kan wel flink in cup range gaan zakken, maar dan krijg ik amper loot bonus om dure aanvallen goed te maken
Wacht nog ff met pompjes boosten tot volgende week, dan kost het maar 1 gem
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Werkt nietBockelaar schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:00:
euh, je kan het toch gewoon proberen? afgemmen en zien, als het niet kan, krijg je ook niet de optie om het te doen denk ik dan
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Wellicht ook naar Masters terug zakken. Moet sowieso eens gaan oefenen met loons, bespaart hoop elixer/duister itt gowipe.westergas schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:04:
[...]
Val in master3 alleen dooie dorpjes aan (volle pompjes) met 20 loons en 70 minions + CC en heroes voor 70% (soms). Goedkoop leger maar je moet wel geduld hebben met zoeken. Of xmod laten zoeken.
Wacht nog ff met pompjes boosten tot volgende week, dan kost het maar 1 gem
Oh oh Mr. B, oh oh!
PSN: Curvaa_
Werd alleen maar vol aangevallen, was gewoon niet leuk meer... had ook rond de 160K duister en overige was ook alles te halen.. dat was waarschijnlijk de oorzaak.
Ik was bang dat ik het goud kreeg maar dan dus gelijk weggooide. Maar het werkt niet. Heb het toch geprobeerdBockelaar schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:00:
euh, je kan het toch gewoon proberen? afgemmen en zien, als het niet kan, krijg je ook niet de optie om het te doen denk ik dan
Heb maar een wizard tower naar 9 aangezet
Inmiddels echt helemaal niets meer te vinden. Kom ook alleen maar dorpen tegen van mijn eigen niveau dus ff lekker TH9 pesten is er ook niet meer bij. Cuprange lijkt ook niet uit te maken, alleen maar high en max th10/11. SC moet de search wel hebben aangepast en het bevalt me totaal niet.westergas schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:04:
[...]
Val in master3 alleen dooie dorpjes aan (volle pompjes) met 20 loons en 70 minions + CC en heroes voor 70% (soms). Goedkoop leger maar je moet wel geduld hebben met zoeken. Of xmod laten zoeken.
Wacht nog ff met pompjes boosten tot volgende week, dan kost het maar 1 gem)
Ik vind het na de update juist een stuk leuker. Er is veel meer loot beschikbaar, zeker in masters en champions. De loot zit wel in storages en niet meer in de pompjes. Maar omdat er meer loot is kan ik ook met duurdere legers aanvallen zonder het risico van een elixer block.westergas schreef op zondag 20 december 2015 @ 10:06:
[...]
Inmiddels echt helemaal niets meer te vinden. Kom ook alleen maar dorpen tegen van mijn eigen niveau dus ff lekker TH9 pesten is er ook niet meer bij. Cuprange lijkt ook niet uit te maken, alleen maar high en max th10/11. SC moet de search wel hebben aangepast en het bevalt me totaal niet.
Voor mij is het spelletje een stuk leuker en belonender geworden na de laatste update.
En ja, de matchmaking is aangepast, dat is ook ergens toegelicht door de developers.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Zo is die loot bonus wel erg lekker zeg!

Wanneer had je maximale loot bonus, was dat na 70%?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ja, klopt hahaFamous schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:38:
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Lekker clanmateFamous schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:38:
Na een weekje rust ongeveer was vandaag mijn tweede aanval een 100% op een max TH10.
Zo is die loot bonus wel erg lekker zeg!
[afbeelding]
Edit: Net 100% op een maxxed th10. Ik wordt al wat beter in het spelletje. GoWi met 4 jump is awesome.
[ Voor 10% gewijzigd door Tylen op 20-12-2015 17:47 ]
Mandatory first steps:
1. Check eerst of er iets nieuws geupgrade kan worden wat in TH10 erbij is gekomen.
2. TH11 Aan.
3. Tijdens TH11 upgrade GOUD weer volmaken. Als goud vol zit dan TH afgemmen. (Goud eerst weer vullen ivm Loot penalty met TH11).
4. LAB Uppen.
5. LAB hoeft niet klaar te zijn voor Goud en Elixer dus die stappen kunnen nu gedaan worden (Parallel aan elkaar). Dark Elixer moet wachten totdat LAB klaar is.
Dark Exlixer:
1. Heks LV3 aan.
2. Als Heks klaar is dan Minion LV7 aan.
Elixer:
1. Als Grand Warden kan zonder Storage update dan gelijk Grand Warden aan: Momenteel op Level 5.
2. Storage upgraden: 2 Af.
Goud:
1. Als Eagle Artillery kan zonder storage update dan gelijk Eagle Artillery aan: Level 1 ag. Lv2 kan pas al goud storages af zijn.
2. Storage upgraden: 1 Af. 3 in de steigers.
3. Nieuwe X-Bow maken en maxxen: Level 1 af.
4. Alle bestaande Wizard towers maxxen: 2 in de steigers.
5. Nieuwe Wizard tower maken en maxxen: Momenteel level 1
6. Nieuwe Archer tower maken en maxxen: Momenteel level 4.
7. Niew kanon maken en maxen: Momenteel level 3.
M'n kanonnen en boogtorens 2 levels upgraden is nog wel een flinke klus zeg, pfff.
Oh oh Mr. B, oh oh!
die boogtorens en kanonnen zijn er ook teveel
Lekker bezigTylen schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:28:
#RoadToMaxTh11Klaar met mijn dark elixer upgrades, kan het weer verbrassen voor een te duur dark elixer leger
![]()
Mandatory first steps:
1. Check eerst of er iets nieuws geupgrade kan worden wat in TH10 erbij is gekomen.
2. TH11 Aan.
3. Tijdens TH11 upgrade GOUD weer volmaken. Als goud vol zit dan TH afgemmen. (Goud eerst weer vullen ivm Loot penalty met TH11).
4. LAB Uppen.
5. LAB hoeft niet klaar te zijn voor Goud en Elixer dus die stappen kunnen nu gedaan worden (Parallel aan elkaar). Dark Elixer moet wachten totdat LAB klaar is.
Dark Exlixer:
1. Heks LV3 aan.
Elixer:
1. Als Grand Warden kan zonder Storage update dan gelijk Grand Warden aan: Momenteel op Level 5.
Goud:
1. Als Eagle Artillery kan zonder storage update dan gelijk Eagle Artillery aan: Level 1 ag. Lv2 kan pas al goud storages af zijn.
2. Storage upgraden: 1 Af. 3 in de steigers.
5. Nieuwe Wizard tower maken en maxxen: Momenteel level 1
7. Niew kanon maken en maxen: Momenteel level 3.
Ook twee leuke aanvallen in de CW!
Nu de cups nog
Dark elixer daarentegen stroomt wel lekker binnen, pak gemiddeld elke aanval 2/2,5 k DE dus king is ook al bijna 15 en dan queen nr 20. Of zal ik met de King doorgaan?
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ben bezig met de cups
Heb heeel veel gebarched tussen 2540-2700 cups. Niet lager dan 2540 gaan anders is het risico dan je in een lagere divisie komt en dus lagere bonus. Als je in die range naar dead bases zoekt vind je echt veel resources. Niet bang zijn om af en toe te verliezen. Maar met behulp van heros pakte ik toch altijd wel 50%. Nu is dit met TH9 wel moeilijker en moet je misschien een andere range zoeken. 1800/2100 bijvoorbeeld. Ik had queen ook altijd prio gegeven. Maar dit was toch niet zo slim. Probeer dus king en queen gelijk te houden. Dus nu je king naar lv20 brengen.Musta schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:50:
Je gaat hard zeg, ik vind de laatste paar dagen geen goud meer bijna of het zijn th10 allemaal met volle storages maar daar kan ik niks tegen beginnen als th9. Ben met mn muren bezig, maar wat een rotklus...Hoe hebben jullie al die muren zo hoog gekregen
Vriend van me is t ook zat, hij moet nog denk ik ongeveer 50 lego muren maken maar die gaat naar th10 denk ik.
Dark elixer daarentegen stroomt wel lekker binnen, pak gemiddeld elke aanval 2/2,5 k DE dus king is ook al bijna 15 en dan queen nr 20. Of zal ik met de King doorgaan?
[ Voor 80% gewijzigd door Tylen op 21-12-2015 10:53 ]
Vond lego muurtjes nog wel goed te doen. Al m'n elixer en gold kon ik in muren stoppen, waardoor ik weinig buit had en minder interessant was om aan te vallen.
-----
Bah, net weer gepakt, dag 420/430/2k.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Daar loop ik als nieuwbakken TH9 dan ook keihard tegen aan.Jorrie schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:10:
Stond ook in de patch notes toch? Dat je veel vaker je eigen TH niveau tegenkwam?
Geen TH8 om te looten, maar wel een bitch voor maxed TH9
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
burgt schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:31:
Uhm.. gebruik je de Heal spreuk niet vaak dan? dat was een van de eerste spells die ik zou upgraden.
Precies, ik gebruik alleen de Jump en Rage. Healing spell is ook vrij goedkoop (2.4M( dus die kan ik elk moment eigenlijk wel aanzetten. Misschien zet ik hem wel even aan na mijn Golem upgrade.Tylen schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:40:
Ik gebruik alleen nog maar jump en rage.Heerlijke combinatie.
Hier ook.. Niet normaal.. Kom zelden een TH8 tegen en als ik die al tegen kom geen loot te vinden.. Verder allemaal TH9's die verder zijn en al hoge lvl heroes hebben..Tukk schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:51:
[...]
Daar loop ik als nieuwbakken TH9 dan ook keihard tegen aan.
Geen TH8 om te looten, maar wel een bitch voor maxed TH9
Zit nu rond de 1400 cups.. Toch maar weer naar boven toe misschien?
Hier 2600 cups. Zelfde issue.ProudElm schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:22:
[...]
Hier ook.. Niet normaal.. Kom zelden een TH8 tegen en als ik die al tegen kom geen loot te vinden.. Verder allemaal TH9's die verder zijn en al hoge lvl heroes hebben..
Zit nu rond de 1400 cups.. Toch maar weer naar boven toe misschien?
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Echt niet normaal hoeveel je leeggeroofd wordt tegenover wat ik aan buit kan pakken.
Wellicht dat ik op den duur echt naar enorm lage cuprange ga zakken en niet meer gewoon ga aanvallen, om het puur van de mijnen/pompen (en wars) te hebben.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Net TH8 aangezet....Steevo_S schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:07:
Het moge duidelijk zijn dat deze update alle TH8, TH9 en beginnende TH10 flink heeft benadeeld...
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Je kunt m nog annuleren
Nee nu ga ik door ook
Ben al wel een klein eindje op weg, maar gaat nog heel lang duren.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Heb al enige TH10 weinig te klagen gehad lijkt het? Wordt echt zelden aangevallen. Ben bijna maxed TH10 en zit rond de 2700 cupsSteevo_S schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:07:
Het moge duidelijk zijn dat deze update alle TH8, TH9 en beginnende TH10 flink heeft benadeeld...
Net 400/400/3.5K kunnen pakken maar hier was wel een max gowipe + spells voor nodig. En ik had mazzel een TH9.5 tegen te komen (zonder infernos) anders had ik het niet eens gered. Dat is dus het nieuwe farmen. Op zich wel te doen, zo deed ik het een tijdje geleden voor de update ook al. Maar het is voor velen wel een hele omschakeling en het farmen gaat een stuk langzamer uiteraard. En dat is dus weer meer gems in de verkoop bij SC...in theorie althans.Versteegrob schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:47:
[...]
Heb al enige TH10 weinig te klagen gehad lijkt het? Wordt echt zelden aangevallen. Ben bijna maxed TH10 en zit rond de 2700 cups
Nja, ik merk ook dat ik weinig word aangevallen. De loot zelf is gewoon een stuk minder, je leger is duurder (balans zoeken tot elixir farmen of duister en waar elixir het meest schaarst is op dit moment), verlaten basissen worden nu uit match making gehaald en de meeste th9 en lager worden keihard genomen door een th hoger...Versteegrob schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:47:
[...]
Heb al enige TH10 weinig te klagen gehad lijkt het? Wordt echt zelden aangevallen. Ben bijna maxed TH10 en zit rond de 2700 cups
Dit snap ik ook niet, het wordt veel gezegd en dat na een update alles weer in de roulering komtTylen schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 13:20:
Waar heb je die info vandaan dat verlaten basissen uit de matchmaking gehaald worden?
Ik had laatst mijn TH8 opgestart na maaaanden en die had gewoon 4 uur Shield nog en defense log stond helemaal vol.
Edit: Ash zegt het idd in zijn filmpje. Maar is het ook echt zo? Ik kwam (ben nu aan het cuppen dus nu is het anders) nog erg veel deadbases tegen anders.
[ Voor 30% gewijzigd door Tylen op 22-12-2015 13:34 ]
https://www.reddit.com/r/...o_play_collectors_in_the/
Kortom; als je een volle dag niet inlogt, wordt je uit de roulatie van matchmaking gehaald. Als je daarna dus net zo lang wacht tot je pompen en mijnen vol zitten en dan weer inlogt heeft niemand je meer aangevallen en kan je dus 1,2 mil per 4 dagen opstrijken.
Ja maar als th9 of th10 is dat dus een loot om te lachen. Op die manier ga je nooit ver kunnen komen. En hoe wil je dat doen als je 3x per week een war start?aDutchCow schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 13:40:
Ik denk dat ik dit ga proberen:
https://www.reddit.com/r/...o_play_collectors_in_the/
Kortom; als je een volle dag niet inlogt, wordt je uit de roulatie van matchmaking gehaald. Als je daarna dus net zo lang wacht tot je pompen en mijnen vol zitten en dan weer inlogt heeft niemand je meer aangevallen en kan je dus 1,2 mil per 4 dagen opstrijken.
Gelukkig is OneHive lekker positief over de nieuwe update
[ Voor 26% gewijzigd door Wackmack op 22-12-2015 20:33 ]
Onehive de "mega" goede CW clan die i/x Mod gebruikt..Versteegrob schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:33:
[video]
Gelukkig is OneHive lekker positief over de nieuwe update
Tevens begint hij zijn filmpje al verkeerd dat SC begon met een kick na 6 uur activiteit. Ervoor was er al een kick na 8 uur
*Famous stopt het filmpje
Het blijft trouwens een kut update
Mandatory first steps:
2. TH11 Aan.
4. LAB Uppen.
Dark Exlixer:
1. Heks LV3 aan.
Elixer:
Goud:
1. Als Eagle Artillery kan zonder storage update dan gelijk Eagle Artillery aan: Max
2. Storage upgraden: Af.
5. Nieuwe Wizard tower maken en maxxen: Momenteel level 1, lv2 staat aan.
7. Niew kanon maken en maxen: Momenteel level 6, lv7 staat aan.
Ik voel wat spanningSteevo_S schreef op woensdag 23 december 2015 @ 08:35:
Sjake de redneck, wat een jank film... Hij is gewoon op zijn pik getrapt dat hij niet naar Clashcon kon.
Het blijft trouwens een kut update
Vond het wel leuk dat die niet uitgenodigd werd voor Clashcon. Hij baalde er aardig van volgens mij..
Heb nog weinig gespeeld moet ik zeggen, zelfs paar dagen helemaal niet. Aardig druk ook, het nieuwe jaar eens kijken. Eerst die kut heroes maar eens uppen, 35/34 zijn ze nog
Grappigste was dat Supercell hem blokkeerde tijdens ClashconFamous schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:10:
[...]
Ik voel wat spanning
Vond het wel leuk dat die niet uitgenodigd werd voor Clashcon. Hij baalde er aardig van volgens mij..
Heb nog weinig gespeeld moet ik zeggen, zelfs paar dagen helemaal niet. Aardig druk ook, het nieuwe jaar eens kijken. Eerst die kut heroes maar eens uppen, 35/34 zijn ze nog
https://www.reddit.com/r/...locked_by_official_clash/
-Defense upgraden
-Muurtjes upgraden
Tips altijd welkom!
[ Voor 21% gewijzigd door WahyuSchmidt op 25-12-2015 20:21 ]
PSN: Wahyu2304_
Wat zijn de mogelijkheden? Tessa's en of xboxes maxxen.Jorrie schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 16:45:
Hmm, welke defense zal ik nu upgraden..
[afbeelding]
Tesla's zijn gemaxed. Ik zat zelf ook al te denken aan de xbogenTylen schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 23:11:
[...]
Wat zijn de mogelijkheden? Tessa's en of xboxes maxxen.
Thx.
Dat je nog overzicht kan bewaren met al die 'zooi' in je dorpWahyuSchmidt schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 17:23:
Wat raden jullie aan?
-Defense upgraden
-Muurtjes upgraden
Tips altijd welkom!
[afbeelding]
Zat gisteren bijna op PR, aanval verloren -31
[ Voor 8% gewijzigd door Famous op 26-12-2015 09:02 ]
Jouw heroes lopen hulpeloos achter op jouw defences. Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk beginnen met het upgraden van je heroes.Jorrie schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 16:45:
Hmm, welke defense zal ik nu upgraden..
[afbeelding]
Muurtjes en heroes.WahyuSchmidt schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 17:23:
Wat raden jullie aan?
-Defense upgraden
-Muurtjes upgraden
Tips altijd welkom!
[afbeelding]
During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.
Ook mee bezig alleen gaat DE niet zo snel meer na de update.Shineless schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 09:16:
[...]
Jouw heroes lopen hulpeloos achter op jouw defences. Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk beginnen met het upgraden van je heroes.
[...]
Muurtjes en heroes.
Valt wel mee voor een low/mid TH9. Mijn heroes waren 15/15 toen ik TH10 aan zette, verder was alles max behalve mijn muren.Shineless schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 09:16:
[...]
Jouw heroes lopen hulpeloos achter op jouw defences. Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk beginnen met het upgraden van je heroes.
Mijn eigen ervaring, en die van mensen om mij heen, is wel een beetje anders. Elixer is erg schaars op het moment, maar DE is goed te vinden overal.Jorrie schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 09:28:
[...]
Ook mee bezig alleen gaat DE niet zo snel meer na de update.
Bijna al zijn defences zijn maxed, camps en barracks zijn ook maxed, pompjes en mijntjes zijn maxed. Op dat moment vind ik het geen mid TH9 meer, maar zit je tegen het einde aan. Wat je heroes betreft, ieder zijn eigen ding natuurlijk, maar ik kan mij niet voorstellen dat jij met 15/15 heroes veel TH10 rond jouw eigen defence level kon aanvallen. En dat is belangrijk voor war en voor farming.westergas schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 09:34:
[...]
Valt wel mee voor een low/mid TH9. Mijn heroes waren 15/15 toen ik TH10 aan zette, verder was alles max behalve mijn muren.
During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.
Het is inderdaad wel aardig wat te vinden, alleen zijn dat dan mid/high TH10's waar ik weinig tegen kan beginnen. De meeste TH9's hebben lage DE zodat het allemaal wat lastiger wordt.Shineless schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 13:44:
[...]
Mijn eigen ervaring, en die van mensen om mij heen, is wel een beetje anders. Elixer is erg schaars op het moment, maar DE is goed te vinden overal.
[...]
Bijna al zijn defences zijn maxed, camps en barracks zijn ook maxed, pompjes en mijntjes zijn maxed. Op dat moment vind ik het geen mid TH9 meer, maar zit je tegen het einde aan. Wat je heroes betreft, ieder zijn eigen ding natuurlijk, maar ik kan mij niet voorstellen dat jij met 15/15 heroes veel TH10 rond jouw eigen defence level kon aanvallen. En dat is belangrijk voor war en voor farming.
Mijn doel is om minimaal 20/20 heroes te hebben mocht ik naar TH10 gaan. Gaat nog wel even duren want ik wil alle muurtjes ook lego hebben.
Ondertussen lekker farmen met superqueen in champ. TH9's worden wat schaars, maar het is nog prima te doen
Intentionally left blank
Heroes gaan nou eenmaal langzamer omdat je er ook 20/30 levels mee kan doen op th9
En ik kwam wat leuks tegen:
Mini-max!
Wat het is: http://forum.supercell.ne...-Hybrid-War-Base-Strat%29
Of in het kort: je maakt een max th7 base waarbij je th9 defences hebt.
Dat is dus geen extra defences na th7, alleen hoger niveau van defences.
Dit geeft een vrij scheve matchmaking, waardoor je simpel wars kan winnen.
Mijn th is nu pas 4, maar dat is het idee.
Heb er een nieuwe clan voor gemaakt:
Mini [Tweakers]
Wie wil joinen die is welkom!
Wel of geen th7 / 9 defences.
Zit in kampioen 2, en word echt aangevallen door spelers uit titan die 80k buit halen.
Ik weet dat de bonus daar leuk is, maar is er daar niets beters aan te vallen??
Geen EXTRA DEFENCES.Tylen schreef op zondag 27 december 2015 @ 10:47:
??? Lees je post nog eens door.
Wel of geen th7 / 9 defences.
Dus je hebt het aantal defences van een th7 (dus geen xbow enz)
Maar dan wel upgraden tot niveau van een th9
Nee.Petertjuh schreef op zondag 27 december 2015 @ 16:47:
Worden jullie ook aangevallen met dure legers als je geen buit beschikbaar hebt?
Zit in kampioen 2, en word echt aangevallen door spelers uit titan die 80k buit halen.
Ik weet dat de bonus daar leuk is, maar is er daar niets beters aan te vallen??
Juist wel. Farmen gaat als een malle hier boven. Famous zit nog hoger en zal dat vast kunnen beamen.Petertjuh schreef op zondag 27 december 2015 @ 19:40:
Dan heeft het weinig zin om verder te cuppen dus...😢
Op zich leuk als je geen leven hebt maar 2 dorpjes onderhouden gaat mij niet lukken. Of ga je niet meer farmen op je TH10 account?thedon46 schreef op zondag 27 december 2015 @ 09:47:
Omdat het farmen erg lame is geworden op th10 waa ik opzoek gegaan naar een nieuwe uitdaging.
En ik kwam wat leuks tegen:
Mini-max!
Nee ik farm momenteel niet met mijn th10. Daar speel ik te weinig voor. Die paar aanvallen per dag verlies ik dan al mijn winst weer aan defences.westergas schreef op zondag 27 december 2015 @ 21:13:
[...]
Op zich leuk als je geen leven hebt maar 2 dorpjes onderhouden gaat mij niet lukken. Of ga je niet meer farmen op je TH10 account?
Dus nu stop ik bij mijn th10 de loot in de muren en focus op mijn mini
Waar ik zit niet maar als ik 200/300 zak dan kan er niets tegen op nee, gaat erg snel dan. Record staat volgens mij op 3,5 keer storages vullen van Gold. Dit was echter ook met snipes en dat is nu wel minder uiteraard.Tylen schreef op zondag 27 december 2015 @ 20:18:
[...]
Juist wel. Farmen gaat als een malle hier boven. Famous zit nog hoger en zal dat vast kunnen beamen.
YouTube: Clash Of Clans - Mini Max Savage Tour | Top 50 Level 7 Clan | What Is Mini Maxing (Again)

PSN: DutchTrickle PVoutput
Life is meant to be experienced
Zal ik het dan maar tactisch proberen te brengen?Maverick schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 09:01:
Ben nu ivm de boost van de collectors flink aan het sparen. Welke upgrades kan ik het best aan gaan zetten nu? Geen idee wat het slimst is atm
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bent behoorlijk gerushed....manmanman je hebt nog een HOOP te doen. Ik zou zeggen begin eens met je tesla's.
I know. I know. Niets aan te doen. Goed, tesla's. Maar ik heb ook een hoop (dark) elixer...westergas schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 09:27:
[...]
Zal ik het dan maar tactisch proberen te brengen?
Je bent behoorlijk gerushed....manmanman je hebt nog een HOOP te doen. Ik zou zeggen begin eens met je tesla's.
Ach het voordeel is dat je upgrades lekker goedkoop zijn. Het is alleen niet best farmen zo voor je kan ik me voorstellen.Maverick schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 09:31:
[...]
I know. I know. Niets aan te doen. Goed, tesla's. Maar ik heb ook een hoop (dark) elixer...
Golem aanzetten in je lab?
Ik zit in Dutch Delta 1. Lekker actieve clan met veel CW's.kevinr1 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 09:10:
In welke clan zitten de meeste Tweakers met een volwassen TH10 of TH11?
Heb ook een hele tijd in de Tweakers 1 clan gezeten. Maar ben toen enkele maanden inactief geweest en vervolgens gewoon na wat clanhoppen zit ik hier nu een jaartje in denk ik.
Waarom rushen? Alleen maar voor het labeltje "TH10"?Maverick schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 09:31:
[...]
I know. I know. Niets aan te doen. Goed, tesla's. Maar ik heb ook een hoop (dark) elixer...
Ik ben misschien ook te vroeg naar TH10 gegaan destijds, maar nagenoeg al mijn labupgrades toen (behalve air dingen van dark elixer) en muren waren te laag... Zelfs daar had ik al spijt van.
[ Voor 35% gewijzigd door RickvN op 29-12-2015 09:56 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Volgens mij zitten er best wel wat in MISSer. In [Tweakers2] hebben we zo'n 4 TH10's geloof ik. Bevalt op zich wel goed als je opzoek bent naar een casual clan met CW mogelijkheden en goede donaties. Maar ik ben misschien een beetje bevooroordeeldkevinr1 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 09:10:
Hmm, er is geen 'hardcore' clan bij Tweakers?dieselb0y schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 10:03:
[...]
Volgens mij zitten er best wel wat in MISSer. In [Tweakers2] hebben we zo'n 4 TH10's geloof ik. Bevalt op zich wel goed als je opzoek bent naar een casual clan met CW mogelijkheden en goede donaties. Maar ik ben misschien een beetje bevooroordeeld
Vind het zonde als ik met volledig maxed TH10 in een medium clan zit
(TH11 staat op de planning, laatste muurtjes afmaken)
Life is meant to be experienced
Was niet echt meer aan het spelen, en wilde de inferno towers hebbenRickvN schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 09:54:
[...]
Waarom rushen? Alleen maar voor het labeltje "TH10"?
Ik ben misschien ook te vroeg naar TH10 gegaan destijds, maar nagenoeg al mijn labupgrades toen (behalve air dingen van dark elixer) en muren waren te laag... Zelfs daar had ik al spijt van.
Maar allemaal leuk en aardig dat het niet handig was, maar dat is nu mosterd na de maaltijd. Wellicht wat tips om op de handigste manier mijn th10 wel te maxxen?
Zorgen dat je farm troops z.s.m. op niveau zijn (dat was voor mij altijd healer/heal spreuk met barch/gob/Giants). Maar na de update gebruik ik meer freeze/golems.... Maar ik zit momenteel rond de 3050 cups (nog nooit zo hoog gezeten, voorheen met farmen altijd 1200-1400). Maar dat is allemaal voor de update....Maverick schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 10:13:
[...]
Was niet echt meer aan het spelen, en wilde de inferno towers hebben![]()
Maar allemaal leuk en aardig dat het niet handig was, maar dat is nu mosterd na de maaltijd. Wellicht wat tips om op de handigste manier mijn th10 wel te maxxen?
Daarnaast zou ik inderdaad je tesla´s eerst maxxen, vervolgens je xbow/inferno indien genoeg gold, anders def met splash damage (mortar/wizz).
En bijv. cc naar max en je kampen is ook wel chill, heb je meer troepen bij je... Ik zou je boogtorens en kanonnen even laten rusten. Wellicht kan je ook je air tussentijds 1 voor 1 uppen i.v.m. de def in CW. Want je bent wel een snoepje voor air
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
ik kijk hier al een tijdje op de coc fora en ben op zoek naar een gezellige clan die wars wat serieuzer neemt. Ik kom op dit moment altijd in clans waar men maar wat doneert tijdens een war zonder te lezen wat ze vragen.. en rushed bases.. ik heb een bijna max TH8 (buiten enkele muurtjes en nog 2 spreuken) en heb ondertussen TH9 aan gezet zodat farmen/elixir terug zin heeft..
mijn naam in spel is "Evatar II" en de clan waar ik in zit is "Belgium" (#29U0L02L) ik sta op dit moment laag in cups, vooral voor te farmen.
Als je wilt kan je joinen bij Dutch Delta 1 / #YQPU8R ;-). We zijn op zoek naar actieve CW leden...Evatar schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 10:59:
Hallo allemaal,
ik kijk hier al een tijdje op de coc fora en ben op zoek naar een gezellige clan die wars wat serieuzer neemt. Ik kom op dit moment altijd in clans waar men maar wat doneert tijdens een war zonder te lezen wat ze vragen.. en rushed bases.. ik heb een bijna max TH8 (buiten enkele muurtjes en nog 2 spreuken) en heb ondertussen TH9 aan gezet zodat farmen/elixir terug zin heeft..
mijn naam in spel is "Evatar II" en de clan waar ik in zit is "Belgium" (#29U0L02L) ik sta op dit moment laag in cups, vooral voor te farmen.
Je bent ook welkom in Dutch Surrender #28UJRC2V, full clanwar, farmers ook welkomEvatar schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 10:59:
Hallo allemaal,
mijn speler tag is #2P900LC2V
mijn cups zijn te laag, maar zal ze wel hoger gooien als ik erin zit :-)
*tromgeroffel.....*
Hier mid TH11 en stond 13e in war, Tylen is alweer bijna(?) max en stond 5e in warkevinr1 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 09:10:
Echter niet in een Tweakers clan.
Edit: Nvm, zie net je laatste post.
[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 29-12-2015 13:21 ]