gewoon een 2de user toevoegen aan je telefoon/tablet lijkt me het makkelijkste, geen gedoe met steeds uitloggen.
Ik heb een s5 met standaard Samsung lollipop, dus geen Multi user optie helaas en ondanks dat mijn tablets wel geroot zijn en custom roms draaien, durf ik geen enkel risico met mijn telefoon te lopen.
Tering en alleen onder infernos, hier weet ik wel raad mee met mijn farmlegerHurricane schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 23:44:
[afbeelding]
Wat baalde ik dat ik alleen maar Barch mee had met zo'n buit.
2 hounds, 16 loons, 30 minions en win alles dankzij mijn heroes. Heel af en toe nog een domme aanval en dan gelijk -30 cups
ik heb dat een tijdje gedaan. Ik had daarvoor een nieuw google account aangemaakt en als je dan afmeldt en aanmeldt met het andere account kun je gewoon spelen met twee.Dr.Snuggles schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:09:
Heeft er hier iemand ervaring met het draaiien van 2 accounts op een android device? Gaat dat goed?
Ik had een guide gevonden, maar wil toch wat meer zekerheid....
http://www.wikihow.com/Cr...ans-on-One-Android-Device
Wil graag een lowlvl TH voor de lol erbij.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Vergeet ook niet de trophies die je kan winnen/verliezen en de league bonussen... Er gaat zoveel veranderen dat je eigenlijk pas echt iets zinnigs kan zeggen over de uitwerkingen op ieders speel manier/schema zodra de update uit is...SuperKneus schreef op woensdag 25 november 2015 @ 07:24:
[...]
Ja dat gaat allemaal anders worden. Ze hebben een aangegeven dat deze update alles gaat veranderen en zoals ik het nu zien gaat dat ook echt zo zijn. Shields anders, personal break anders, en in de filmpjes van galadon wordt er al aangegeven dat het loot systeem (sneak peak van vandaag) ook op de schop gaat.
Dit wordt echt een soort Clash of Clans 2!
Ben wel benieuwd eigenlijk, verandering is niet altijd slecht. Ben wel bang dat ze, door al die complexe regels en combinaties van schilden er personal breaks zichzelf het extra moeilijk maken. Bugs en exploits zullen ons najagen de eerste maand(en?) na de update.
Als ik het zo lees zal lekker farmen en daarna een th rosser op je dak krijgen er niet meer inzitten, jammer. Ben wel benieuwd naar alle andere veranderingen, dit systeem vind ik al vrij ingewikkeld
Ik ben benieuwd hoe alle wijzigingen gaan uitwerken. Zoals ik het lees ben ik wel bang dat als je maar 1-2x per dag aanvalt het erg lastig gaat worden om grote hoeveelheden resources te bereiken (zeker DE). Nu snipen ze meestal nog m'n TH maar dat gaat dus veranderen in een gegarandeerde poging om resources te stelen.
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Kijk, nu pakte ik een defense van -28 en als ik dus na het werk ga aanvallen moet ik in de avond nog een extra defense pakken. Als dit nog eentje wordt als dat dan lukt het nooit om dat in een paar uurtjes terug te pakken.
Defense -> defense -> aanval -> defense -> aanval.
#zeikmodus, ben benieuwd wat de overige veranderingen zijn..
Defense -> defense -> aanval -> defense -> aanval.
#zeikmodus, ben benieuwd wat de overige veranderingen zijn..
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
ff afwachten hoe dit er in de praktijk uit gaat zien. Persoonlijk lijkt het me nogal ruk. Ik houd van de TH rossers
Zonder TH rossers is er toch niets meer aan??
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
From the Dev's Desk: Loot, League Bonuses and Trophy Offers
http://forum.supercell.ne...96&viewfull=1#post5869696
http://forum.supercell.ne...96&viewfull=1#post5869696
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Also for the loot hunters comes changes to the League Bonus system to make it worth more, but only if you attack well:
All League Bonuses have been significantly increased
League Bonus loot is now progressive from 0% to 100%, based on destruction percentage of a victorious attack
100% League Bonus is earned at 70% destruction
Damn wat is wel lelijk hoor. Haal in champigon mag 50/60% dus de hele bonus haal je nooit meer, grrrr.
All League Bonuses have been significantly increased
League Bonus loot is now progressive from 0% to 100%, based on destruction percentage of a victorious attack
100% League Bonus is earned at 70% destruction
Damn wat is wel lelijk hoor. Haal in champigon mag 50/60% dus de hele bonus haal je nooit meer, grrrr.
Er is wel meer fucked up aan de aankomende update...
Het is niet eens bij te lezen / 100% te begrijpen haha, of je moet 3 uur alles uitvogelen.
Ik laat alles op me afkomen en kijk over een paar weken wel hoe het spelletje bevalt, nu denk ik, poah..
Het is niet eens bij te lezen / 100% te begrijpen haha, of je moet 3 uur alles uitvogelen.
Ik laat alles op me afkomen en kijk over een paar weken wel hoe het spelletje bevalt, nu denk ik, poah..
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Tsja. Stadhuis levert nu dus net zoveel op als een goud en elixir storage samen.
Farmen wordt straks een heel stuk beroerder, maar gelukkig heb ik die tijd redelijk achter me
Farmen wordt straks een heel stuk beroerder, maar gelukkig heb ik die tijd redelijk achter me
Dat wordt de 1e paar dagen na de update alleen maar TH's snipen
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Vind het maar een bagger update tot nu toe. Hij lijkt er alleen op gericht om zoveel mogelijk resources uit het spel te doen verdwijnen:
Je gaat nu veel zwaarder aangevallen worden, wat betekent dat je enerzijds meer geld gaat verliezen aan het herladen van traps en anderzijds gaat er ook meer elixir en DE uit het spel door het trainen van duurdere troops.
Ook is er nu meer loot te rapen op je base
Omgekeerd krijg je nog steeds geen beloning voor een succesvolle verdediging en gaan ze de lootbonus moeilijker te verkrijgen maken.
Dus maak je het spel in feite trager en dat zal hun inkomsten uit gems geen kwaad doen.
Veel gameplay toegevoegde waarde zie ik nog niet. Bijlange niet.
Je gaat nu veel zwaarder aangevallen worden, wat betekent dat je enerzijds meer geld gaat verliezen aan het herladen van traps en anderzijds gaat er ook meer elixir en DE uit het spel door het trainen van duurdere troops.
Ook is er nu meer loot te rapen op je base
Omgekeerd krijg je nog steeds geen beloning voor een succesvolle verdediging en gaan ze de lootbonus moeilijker te verkrijgen maken.
Dus maak je het spel in feite trager en dat zal hun inkomsten uit gems geen kwaad doen.
Veel gameplay toegevoegde waarde zie ik nog niet. Bijlange niet.
Hahaha echt he, tering en dit is pas dag 3.CLB schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:17:
Er is wel meer fucked up aan de aankomende update...
Volgens mij krijg je hierin aardig gelijk. Tenzij je zelf veel aanvalt zal het, zover ik nu kan zien, niet echt een positieve update worden.
Ook leuk trouwens dat je het nu als iest meer casual speler wel kan vergeten om nog 's avonds es even een kwartiertje te barchen en resources te farmen door een snipeje hier en daar, gecombineerd met een leuke base om collectoren te rossen.
Ikzelf kan owv drukte op het werk bv enkel 's avonds wat spelen (en dan nog niet zo gek veel, ik heb nog een leven naast CoC) dus het resultaat nu gaat zijn dat ze mij overdag zwaar gaan rossen ipv enkel mijn TH te snipen, 's avonds kan ik dan es 1 aanval doen waarna ze mij terug zwaar rossen.
Wordt vooral heel leuk wanneer je opspaart voor een duurdere upgrade (lvl13 archer tower ofzo), dan draai je gewoon verlies als je 2x per dag zwaar gerost wordt en maar 1x kan aanvallen.
tenzij je natuurlijk gems gaat gebruiken, want dat is wat ze volgens mij willen met deze update.
Ikzelf kan owv drukte op het werk bv enkel 's avonds wat spelen (en dan nog niet zo gek veel, ik heb nog een leven naast CoC) dus het resultaat nu gaat zijn dat ze mij overdag zwaar gaan rossen ipv enkel mijn TH te snipen, 's avonds kan ik dan es 1 aanval doen waarna ze mij terug zwaar rossen.
Wordt vooral heel leuk wanneer je opspaart voor een duurdere upgrade (lvl13 archer tower ofzo), dan draai je gewoon verlies als je 2x per dag zwaar gerost wordt en maar 1x kan aanvallen.
tenzij je natuurlijk gems gaat gebruiken, want dat is wat ze volgens mij willen met deze update.
rouchken11 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:37:
Loot bonus gaat minimaal omhoog en bij 50% destruction pak je al 80% loot bonus. Daar kan ik enigszins in meekomen. Maar als ze de focus leggen op het aanvallen van je eigen TH, wordt het voor early THs erg lastig.
Speel laatste dagen veelal in Master 3. Gold gaat wel redelijk goed omhoog, Dark Elixir beperkt en Elixir minimaal. Echter, straks wordt ik 2x per dag leeggeroofd en dat verdien ik niet zo makkelijk terug, waardoor het moeilijk wordt om voor dure upgrades te sparen.
Nu kun je af en toe een TH snipen, of collector raid doen, wat straks over is.In lagere leagues is het de moeite niet om een volwaardige aanval te doen, waarbij de buit vaak tegenvalt (meer kosten aan troepen en spells dan profit).
Had, denk velen, gehoopt dat het (succesvol) verdedigen ook wat oplevert. En als je actiever moet gaan aanvallen, zou het fijn zijn dat je heroes volledig hersteld zijn, voordat je zelf aangevallen kan worden. Ik ben immers ook niet iemand die 5x per dag om CC troepen vraagt (eerst voor aanval en dan voor defense).
Als je wat actiever speelt, is het misschien nog wel te behappen. Maar velen zijn casual players die af en toe een potje spelen, of enkel in Wars actief zijn, en voor die groep wordt het een heel stuk minder aantrekkelijk.
Speel laatste dagen veelal in Master 3. Gold gaat wel redelijk goed omhoog, Dark Elixir beperkt en Elixir minimaal. Echter, straks wordt ik 2x per dag leeggeroofd en dat verdien ik niet zo makkelijk terug, waardoor het moeilijk wordt om voor dure upgrades te sparen.
Nu kun je af en toe een TH snipen, of collector raid doen, wat straks over is.In lagere leagues is het de moeite niet om een volwaardige aanval te doen, waarbij de buit vaak tegenvalt (meer kosten aan troepen en spells dan profit).
Had, denk velen, gehoopt dat het (succesvol) verdedigen ook wat oplevert. En als je actiever moet gaan aanvallen, zou het fijn zijn dat je heroes volledig hersteld zijn, voordat je zelf aangevallen kan worden. Ik ben immers ook niet iemand die 5x per dag om CC troepen vraagt (eerst voor aanval en dan voor defense).
Als je wat actiever speelt, is het misschien nog wel te behappen. Maar velen zijn casual players die af en toe een potje spelen, of enkel in Wars actief zijn, en voor die groep wordt het een heel stuk minder aantrekkelijk.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Tsja, heb net nog 8 miljoen elixir opgespaard zonder dat ik een serieuze aanval op mijn dak kreeg, het sparen zal er niet meer in zitten ben ik bang.
Zal allemaal wel mee vallen, ze zullen heus niet zo dom zijn om bepaalde groepen enorm te benadelen.
Niet? Maak het farmen moeilijker in de hoop dat er meer gems worden aangeschaft. Klinkt logisch genoeg...Versteegrob schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:52:
Zal allemaal wel mee vallen, ze zullen heus niet zo dom zijn om bepaalde groepen enorm te benadelen.
Ik vind al amper loot en de loot die ik vind moet ik pakken met een CW waardig leger. Als ik dan aan de andere kant een paar keer per dag volledig word plat gelegd ga ik een ander tijd verdrijf zoeken ben ik bang
Dan doe je toch iets fout want ik vind altijd prima loot. Je zit denk ik te hoog? Ga lekker rond de 1800 zitten en je kan prima barchen. Zelf zit ik rond de 3200 en heb een std leger wat binnen een uur klaar is an hark altijd rond de 600-1000K binnen inclusief bonus.westergas schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:58:
[...]
Niet? Maak het farmen moeilijker in de hoop dat er meer gems worden aangeschaft. Klinkt logisch genoeg...
Ik vind al amper loot en de loot die ik vind moet ik pakken met een CW waardig leger. Als ik dan aan de andere kant een paar keer per dag volledig word plat gelegd ga ik een ander tijd verdrijf zoeken ben ik bang
Ze komen de cuppers iets tegemoet omdat hogere levels minder cups oplevert voor aanvallers maar meer beschikbaar komt (titan minimaal 6).
Farmers echter.. Ik las net even snel de update door:
- een th lager dan jou geeft nog minder buit.
- meer beschikbare loot, dus je kan meer verliezen.
- minder dan 70% geeft 20% minder league bonus
- TH behoud nu 1/4 van de loot dus minder in storages.
@Rob;
Dat barchen heeft dadelijk dus weinig zin meer
Farmers echter.. Ik las net even snel de update door:
- een th lager dan jou geeft nog minder buit.
- meer beschikbare loot, dus je kan meer verliezen.
- minder dan 70% geeft 20% minder league bonus
- TH behoud nu 1/4 van de loot dus minder in storages.
@Rob;
Dat barchen heeft dadelijk dus weinig zin meer
Volgens mij wordt hier nog te zwart/wit gedacht. Voor farmen en lagere leagues geldt volgens mij gewoon het volgende: Je kan nu binnen een schild (op een avondje bijvoorbeeld) 3x aanvallen voordat je schild op is, waar dit eerst eenmaal was. In die 3x moet je nu idd iets meer je best doen, want pas bij 50% krijg je de loot bonus, maar deze is verhoogd waardoor je hier al meer uit krijgt. Doe je echt je best en haal je 70% krijg je de volle mep. Zeker in Master en hoger vergoed dit sowieso je troepen en heb je vast ook wel een paar (zo niet alle) storages al leeg geroofd. Dat x3. Daarna wordt je dus zelf aangevallen, waarbij het mogelijk is dat je leeg geroofd wordt, maar hoeft dit niet. Verdedig je 30% krijg je (uitzonderingen daargelaten) een schild, en verlies je een deel van je resources, maar vast niet zoveel als je verdiend hebt in die 3 mogelijke aanvallen. Zo niet moet je wellicht aan je techniek werken i.p.v. te vertrouwen op league bonussen door middel van TH snipes 
Nadelig? Wel als je maar 1 aanval per aanval doet omdat er niet meer zoiets is als gratis schild. Wellicht zijn TH9.5 basissen en net nieuwe TH levels ook flink in het nadeel omdat je amper verdediging hebt.
Er zijn vast wel meer nadelen/voordelen die naar boven komen zodra de update uit is, maar aanpassen zal zeker nodig zijn.
Nadelig? Wel als je maar 1 aanval per aanval doet omdat er niet meer zoiets is als gratis schild. Wellicht zijn TH9.5 basissen en net nieuwe TH levels ook flink in het nadeel omdat je amper verdediging hebt.
Er zijn vast wel meer nadelen/voordelen die naar boven komen zodra de update uit is, maar aanpassen zal zeker nodig zijn.
Ik heb niet heel je verhaal gelezen maar je begint al verkeerd.
Eerste aanval haalt drie uur shield eraf, de tweede vier uur, etc.
3 aanvallen is dus gelijk aan 12 uur
En je schild is 12 uur. Dat is precies de 3x waar ik naar probeerde te refereren. (En heb gefaald schijnbaarFamous schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:34:
Ik heb niet heel je verhaal gelezen maar je begint al verkeerd.
Bij een 14 of 16 uur schild kan je wellicht nog een extra aanval doen al wordt dat krap met hero heal time, zeker op hogere levels.
EDIT: Nu ik er verder over nadenk komt natuurlijk ook je planning er bij kijken. Nu is het simpewel 12 uur tellen vanaf het moment dat je aangevallen hebt, maar die hele planning gaat helemaal op de schop... moet je haast timers gaan zetten wanneer wat afloopt... Dat moet ik nog gaan zien hoe ik dat op moet gaan lossen
[ Voor 19% gewijzigd door stephans op 25-11-2015 16:42 ]
Als jij je zooi afgemt wellicht kan je dan bij een 14 uur shield drie keer halen.
Denk ook aan je heroes (is hier al ruim 1,5 uur) en spells. Daarnaast nog een geschikte tegenstander zoeken en je hebt ook nog de personal break
Denk ook aan je heroes (is hier al ruim 1,5 uur) en spells. Daarnaast nog een geschikte tegenstander zoeken en je hebt ook nog de personal break
Nou ik snap er geen reet meer van, jullie zijn me kwijt. Wacht wel op de update met verder zaniken.
Fuck planning, dan gaat het (voor mij) op Travian lijken, waarvoor ik de wekker ging zetten, not gonna happen.stephans schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:38:
EDIT: Nu ik er verder over nadenk komt natuurlijk ook je planning er bij kijken.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Volgens mij valt het allemaal best mee. Komt wel goed schatjes.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ooit ook een keer gedaan.. Toen ik wakker wacht echt iets van, wtf...CLB schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:56:
[...]
Fuck planning, dan gaat het (voor mij) op Travian lijken, waarvoor ik de wekker ging zetten, not gonna happen.
Daarna nooit meer gespeeld.. laatst opnieuw begonnen maar trekt me niet meer aan dat Travian..
[ Voor 3% gewijzigd door ProudElm op 26-11-2015 07:42 ]
Voor de "casual" spelers hier:
http://forum.supercell.ne...-crunching-the-numbers%21
http://forum.supercell.ne...-crunching-the-numbers%21
Ik hoop serieus op war veranderingen of toevoegingen want dat grinden/farmen etc. heb ik weinig puf meer in (je raakt nu veel loot kwijt, moet je traps re-armen, je leger is een stuk duurder...) alleen maar nadelen om even een 6-8m upgrade bijelkaar te sprokkelen.So in conclusion here, it seems as though the sentiments of many that the casual player will be at a big disadvantage appears to be well-founded based on this preliminary research. I'll have to think about this for a while and revisit it later. Let me know what you guys think!
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Wat komt er vandaag in de sneak?
Hoop dat ze de cuppers wat gaan stimuleren, blijft er nog iets leuk..
Hoop dat ze de cuppers wat gaan stimuleren, blijft er nog iets leuk..
Cuppers stimuleren? Misschien moeten ze het 'clan' gedeelte van clash of clans eens stimuleren.
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Clans stimuleren? Misschien moeten ze eens focussen op Clash.
Je kan nu niet eens trashtalken tegen de andere clan, die een beetje opfokken.
Of gewoon ouderwetse psychologische oorlogsvoering.
Kom je wel eens op global voor 0:00? Dan weet je direct waarom het niet kan.Amafi schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:36:
Clans stimuleren? Misschien moeten ze eens focussen op Clash.
At Steev;
Als je max bent kan je geen zut meer. Als er niets te doen is kan je net zo goed stoppen? Voor CW lopen er genoeg niet warm en dat is eens in de drie dagen..
[ Voor 18% gewijzigd door Famous op 26-11-2015 13:39 ]
[NEW] Other Changes:
All trap rearm costs massively reduced (~75% rearm cost reduction on average of all traps)
X-Bow reload costs massively reduced (~70% reload cost reduction for all levels)
Time until you can be attacked after going offline increased from 1 minute to 5 minutes (to help cases of accidentally going offline)
Gelukkig, daar ging me toch een bak goud/elixer in zitten elke aanval weer
Time until you can be attacked after going offline increased from 1 minute to 5 minutes (to help cases of accidentally going offline)
&
•PBT is 3 hours: forced offline for 6 minutes after 3 hours cumulative online time without shield
&
•PBT is 3 hours: forced offline for 6 minutes after 3 hours cumulative online time without shield
Als ke geen shield hebt en je bent dus drie uur achter elkaar online wordt je voor 6 minuten gekickt
Heel fijn ! Iedere reload is rond de 100K+Amafi schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:38:
[...]
[NEW] Other Changes:
All trap rearm costs massively reduced (~75% rearm cost reduction on average of all traps)
X-Bow reload costs massively reduced (~70% reload cost reduction for all levels)
Gelukkig, daar ging me toch een bak goud/elixer in zitten elke aanval weer
Ik zie liever een auto-update-bombs-reload-bitches-optieVersteegrob schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:58:
Heel fijn ! Iedere reload is rond de 100K+
voor 10 gems per dag....CLB schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:07:
[...]
Ik zie liever een auto-update-bombs-reload-bitches-optie
Zo graag! Vind het vooral kansloos als je een defence wint dat je moet betalen voor je reload.CLB schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:07:
[...]
Ik zie liever een auto-update-bombs-reload-bitches-optie
Laat lekker de verliezer betalen en automatische reload als je wint.
Waarvan je dus 5 minuten niet aangevallen kunt worden waardoor er effectief 1 minuut overblijft.Famous schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:58:
Als ke geen shield hebt en je bent dus drie uur achter elkaar online wordt je voor 6 minuten gekickt
Is nog meer dan genoeg tijd om je kostbare resources kwijt te raken
Nee, die 5 minuten tellen mee.
Dat is als jij even CoC afsluit maar binnen de 5 min weer opstart. Dan loopt de drie uir door. Als je kickt wordt en aangevallen reset die direct, je activiteit.
Dat is als jij even CoC afsluit maar binnen de 5 min weer opstart. Dan loopt de drie uir door. Als je kickt wordt en aangevallen reset die direct, je activiteit.
Als dit allemaal doorgaat, dan moet er ook een bonus bij voor gewonnen defences.
Hoe dan ook, eigenlijk vind ik alle wijzigingen tot nu toe kut. Heerlijke ontwikkeling, gaat het afkicken nog sneller.
Hoe dan ook, eigenlijk vind ik alle wijzigingen tot nu toe kut. Heerlijke ontwikkeling, gaat het afkicken nog sneller.
Eigenlijk moet je al een base klaar hebben staan voor na de update, waarbij je TH, DE en CC centraal staan en de resources goed verspreid. Ik ben een TH10. Heb een hoop fora gelezen maar ben nog nergens een nieuwe base tegengekomen die het goed zou doen. Zijn jullie er al eentje tegengekomen?
denk dat trophy bases waarbij het de bedoeling is dat je geen 50% haalt een goed begin zijn. Dan hou je al rekening met een laag percentage. voor je tegenstander.
[ Voor 27% gewijzigd door SirLenncelot op 26-11-2015 22:44 ]
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Hee Barca! Richard Nixon hier ;-).Barca schreef op donderdag 26 november 2015 @ 21:36:
Eigenlijk moet je al een base klaar hebben staan voor na de update, waarbij je TH, DE en CC centraal staan en de resources goed verspreid. Ik ben een TH10. Heb een hoop fora gelezen maar ben nog nergens een nieuwe base tegengekomen die het goed zou doen. Zijn jullie er al eentje tegengekomen?
Ik ben er zelf ook nog geen goede voor tegengekomen. Wellicht kazernes/kampen bij je th planten en evt wat pompen voor de percentages?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Zoek mij eens op, werkt ERG goed.
Zal dit ook bij de nieuwe uodate blijven doen.
Ben benieuwd welke zooi ze over paar uur aankondigen
Ik zet gewoon al mijn loot collectors buiten de muren
Dat word het nieuwe th snipen hahaha.
momenteel 1000 trophies, level 22.
Kan ik al bij jullie in de clan?
Ik zag alleen een tweakers.net clan, maar wist niet of dat de juiste was?
Kan ik al bij jullie in de clan?
Ik zag alleen een tweakers.net clan, maar wist niet of dat de juiste was?
Dit is het algemene topic. Er Tweakers3 is zonder haakjes. De andere Tweakers clans hebben er haakjes omheen [Tweakers2]
YouTube: Clash of Clans - Developer Q+A! (Town Hall 11 Update)
Topics & timestamps:
1:02 - Why make these complex changes?
7:51 - What is going to happen with farming/is farming dead?
12:27 - Clearing up personal break changes!
15:51 - Possibility of victorious defense bonus?
16:49 - Focusing only on trophy pushers this update?
18:44 - Is it going to be harder to find bases now?
21:16 - Are defenseless bases obsolete?
24:36 - Arranged wars & future of Clan Wars
29:05 - Final words from Jonas
Topics & timestamps:
1:02 - Why make these complex changes?
7:51 - What is going to happen with farming/is farming dead?
12:27 - Clearing up personal break changes!
15:51 - Possibility of victorious defense bonus?
16:49 - Focusing only on trophy pushers this update?
18:44 - Is it going to be harder to find bases now?
21:16 - Are defenseless bases obsolete?
24:36 - Arranged wars & future of Clan Wars
29:05 - Final words from Jonas
[ Voor 65% gewijzigd door Wackmack op 27-11-2015 15:04 ]
Geen echte sneak peak?
Lekker dan, met hun twee weken vol aan sneak peaks.. Begint erg goed die eerste week
Lekker dan, met hun twee weken vol aan sneak peaks.. Begint erg goed die eerste week
Famous dit was gisteren al aangekondigd hoorFamous schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:11:
Geen echte sneak peak?
Wat maakt het zo kut dan? Kan de ontwikkelaar wel begrijpen. 80% van de aanvallen zijn TH snipes terwijl het een war game is of tenminste dat was het van ogine.SuperKneus schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:15:
[...]
Famous dit was gisteren al aangekondigd hoor. Sowieso ben ik met deze video blijer dan de info van afgelopen dagen. Ik weet nu redelijk zeker dat ik het spel kan gaan uninstallen. De mensen die de wars het leukste vinden worden compleet genegeerd.
Vond dit wel een goede quote
You do some townhall sniping in champs/titan and gain 1-2mil resources. You then let your townhall get sniped.
That loot doesn't go into the economy. It goes to YOU. You're not giving it back, it's safely hidden behind your cheap shield, to be spent when you have enough for something. Nothing goes back into the economy unless you screw up or have a weak base.
Townhall snipers steal the access to the bases that other people want to attack. They are effectively coveting the majority of the resources that players that don't townhall snipe so much then cannot get.
[ Voor 36% gewijzigd door Wackmack op 27-11-2015 16:19 ]
Of de updates kut zijn weet ik nu nog niet, dat gaan we wel zien zodra de update er is. Dat het allemaal anders zal zijn is wel duidelijk. Ja 80% was blijkbaar th snipes en ze willen nu dat je met een normaal army (gowipeyourass) gaat aanvallen. Maar hoe ga je in hemelsnaam een goede aanval op een base bedenken als je maar 15-30sec de tijd hebt.....Versteegrob schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:17:
[...]
Wat maakt het zo kut dan? Kan de ontwikkelaar wel begrijpen. 80% van de aanvallen zijn TH snipes terwijl het een war game is of tenminste dat was het van ogine.
En ja ik ben teleurgesteld dat ze niets toevoegen / aanpassen aan de wars. De wars vind ik het leukste het farmen daar is geen fuck aan, ook niet als je moet farmen met een serieus leger.
Filmpje niet gezien, maar alsnog zouden ze twee weken vol knallen met sneak peaks. Zoals gewoonlijk verzaken ze weer.SuperKneus schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:15:
[...]
Famous dit was gisteren al aangekondigd hoor. Sowieso ben ik met deze video blijer dan de info van afgelopen dagen. Ik weet nu redelijk zeker dat ik het spel kan gaan uninstallen. De mensen die de wars het leukste vinden worden compleet genegeerd.
Of de war "vergeten" wordt weet ik niet, maar wat zou je erbij willen hebben? Enkel heroes gebruiken tijdens upgrade?
20% grotere map
30 seconde langere attack time
War prep time naar 23 uur.

30 seconde langere attack time
War prep time naar 23 uur.

[ Voor 40% gewijzigd door Famous op 28-11-2015 14:46 ]
Die 23 mocht wel 4 worden. Prep tijd is te lang.
bij TeakersIII clan zijn wij dus niet de enige die niet helemaal blij zijn met de aankomende update(s)
Sneakpeek: 1 DE-spell doneren in 't CC (en kunnen zien wat er al gedoneerd is)
Hoe werkt dat dan?CLB schreef op zondag 29 november 2015 @ 14:44:
Sneakpeek: 1 DE-spell doneren in 't CC (en kunnen zien wat er al gedoneerd is)
Ben aan het werk dus kan niet even uitgebreid supercell gaan lezen
Naast 35 units kun jij ook 1 DE-spell gedoneerd krijgen, c'est caFamous schreef op zondag 29 november 2015 @ 14:50:
Hoe werkt dat dan?
Ben aan het werk dus kan niet even uitgebreid supercell gaan lezen
De TH's die al een DE-spellfac hebben kunnen een spell doneren en krijgen.
Vet 
Edit: http://forum.supercell.ne...-be-Sneak-Peeks-%21%21%21
Edit: http://forum.supercell.ne...-be-Sneak-Peeks-%21%21%21
[ Voor 147% gewijzigd door Tylen op 29-11-2015 15:58 ]
werkt het ook in defense?
#5 Forum Exclusive: Safety zone around Next button increased to avoid accidental troop deployment when looking for a target!
Ook wel nice.... gebeurt soms nog wel eens....
Ook wel nice.... gebeurt soms nog wel eens....
Zelf nexten is zo 2014Sleehond schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:29:
#5 Forum Exclusive: Safety zone around Next button increased to avoid accidental troop deployment when looking for a target!
Ook wel nice.... gebeurt soms nog wel eens....![]()
Leuke base maar de DE is te makkelijk te pakken. Wat nodig is is een base waarbij DE meest centraal is, en CC en helaas dus TH nu ook. Is ontzettend lastig te vinden...Famous schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:23:
Zoek mij eens op, werkt ERG goed.
Je komt toch altijd in het midden?Barca schreef op zondag 29 november 2015 @ 19:17:
[...]
Leuke base maar de DE is te makkelijk te pakken. Wat nodig is is een base waarbij DE meest centraal is, en CC en helaas dus TH nu ook. Is ontzettend lastig te vinden...
Als je enkel je Dark wil beschermen dan heb je pech I guess
Veld word groter dus je kan een nieuwe layout verzinnenBarca schreef op zondag 29 november 2015 @ 19:17:
[...]
Leuke base maar de DE is te makkelijk te pakken. Wat nodig is is een base waarbij DE meest centraal is, en CC en helaas dus TH nu ook. Is ontzettend lastig te vinden...
Dat is zeker fijn. Gebeurt niet vaak, maar als het gebeurt... En dan vaak op een dorp wat je op dat moment niet aankan en/of waardeloze buit.Sleehond schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:29:
Ook wel nice.... gebeurt soms nog wel eens....![]()
Hoop dat ze dit ook voor de end match button doen.
Laatst had ik eerst een ongewilde start. Weggegaan en nieuw potje gezocht. Troepen en spreuken grotendeels ingezet en per ongeluk op end match gedrukt en was gelijk over. In 2min heel veel elixir / duister en cups kwijt. Was flink pissed.
Anyway, zie zo snel nog geen voordeel van duister spell kunnen krijgen. Maak zelf wel een poison spell. En extra fast spell zie ik nu niet als heel veel toegevoegde waarde in mijn opzet. Misschien voor TH11 vanwege die laser beam.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Poison spell gebruik ik zelf nooit, werkt toch niet tegen lavahonden die 9 vd 10x in een CC zitten...VincentG schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:29:
Anyway, zie zo snel nog geen voordeel van duister spell kunnen krijgen. Maak zelf wel poison spell.
Ik gebruik al tijden een earthquake om de TH, maar ook inferno's / xbows voor 25% te vernaggelen. Handig om te doneren aan een TH8 / TH9 imo. Ook zie ik wel voordelen aan een extra poison spell voor hoggers, heerlijk om wat skeletjes extra mee te kunnen killen. En dan niet gebruiken voor de CC natuurlijk
:^ Earthquake gebruik ik ook veel.
Nadat je de end match button indrukt, krijg je toch ook een bevestigingsscherm te zienVincentG schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:29:
[...]
Dat is zeker fijn. Gebeurt niet vaak, maar als het gebeurt... En dan vaak op een dorp wat je op dat moment niet aankan en/of waardeloze buit.
Hoop dat ze dit ook voor de end match button doen.
Laatst had ik eerst een ongewilde start. Weggegaan en nieuw potje gezocht. Troepen en spreuken grotendeels ingezet en per ongeluk op end match gedrukt en was gelijk over. In 2min heel veel elixir / duister en cups kwijt. Was flink pissed.
Grootste voordeel dat ik zie: hierdoor kan je een quad quake meenemen en daarnaast allemaal elixers spells. Dit is nuttig voor TH8, TH9 en TH10, aangezien de EQ daar tegenwoordig veel wordt gebruikt.VincentG schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:29:
Anyway, zie zo snel nog geen voordeel van duister spell kunnen krijgen. Maak zelf wel een poison spell. En extra fast spell zie ik nu niet als heel veel toegevoegde waarde in mijn opzet. Misschien voor TH11 vanwege die laser beam.
[ Voor 15% gewijzigd door Shineless op 30-11-2015 10:05 ]
During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.
Ja, maar als je intensief bezig bent met inzetten troepen en dat popup schermpje niet verwacht, kan het met een beetje pech zo uitkomen dat je die, voor je er erg in hebt, weg klikt.
Weliswaar pas 1x overkomen, maar als je aan het cuppen bent en in 2min ongelukkig 52 cups verliest, is dat even flink zuur.
Weliswaar pas 1x overkomen, maar als je aan het cuppen bent en in 2min ongelukkig 52 cups verliest, is dat even flink zuur.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Maar een "safety zone" rond de end match button lijkt mij een hele rare en lastige oplossing. Die zone zou dan niet om de button heen moeten, maar in de button zelf zitten aangezien het niets uit maakt wanneer je per ongeluk op de ruimte klikt om de button heen.VincentG schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:19:
Ja, maar als je intensief bezig bent met inzetten troepen en dat popup schermpje niet verwacht, kan het met een beetje pech zo uitkomen dat je die, voor je er erg in hebt, weg klikt.
Dan wordt die kleine knop ineens wel heel erg klein.
Daarnaast hebben ze al een hele hoop van die ongelukkige kliks al afgevangen door het bevestigingsscherm dat je te zien krijgt.
Zeker op TH10 kan dat wel voordelig zijn wanneer de TH, CC inferno's en xbows allemaal bij elkaar staan.xantos schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:34:
Een strategisch geplaatse EQ op meerdere defenses (incl TH) en dan 25% schade is best een voordeel.
Grootste voordeel dat ik nu zie met de gedoneerde dark spell is voor TH9; 4 lightning, 2 quake is 2 airdefense neer (2xzapquake). Blijven nog (voornamelijk) een queen en 2 airdef over die met (go)lavaloon goed te doen zijn.
Ze zeggen op de wandelgangen dat de versiering wat OP de rand staat mee schuift, de rest blijft staan.
Dat is ook hetgeen wat ze op de YouTube wandelgangen zeggenFamous schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:52:
Ze zeggen op de wandelgangen dat de versiering wat OP de rand staat mee schuift, de rest blijft staan.
PSN: Europhea
Sneak peek van vandaag:
#6 Sneak Peek
Coming soon: Wizard Tower level 9, Laboratory level 9, Gold Storage & Elixir Storage level 12!
See all new levels -> here
#6 Forum Exclusive: You'll get a sound notification when you find a Village after being in clouds over one minute. You'll also hear the sound when the Retry button appears.
Videootje
#6 Sneak Peek
Coming soon: Wizard Tower level 9, Laboratory level 9, Gold Storage & Elixir Storage level 12!
See all new levels -> here
#6 Forum Exclusive: You'll get a sound notification when you find a Village after being in clouds over one minute. You'll also hear the sound when the Retry button appears.
Videootje
PSN: Curvaa_
Lekker upgraden
Lab gaat weer druk aan het werk
Lab gaat weer druk aan het werk
Ik weet niet of ik nu blij moet zijn met zoveel updates, of dat ik juist erg snel zal stoppen met coc icm de nieuwe vorm van het schild...
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Denk dat niemand dat echt kan weten, voordat de update uit is.RickvN schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:04:
Ik weet niet of ik nu blij moet zijn met zoveel updates, of dat ik juist erg snel zal stoppen met coc icm de nieuwe vorm van het schild...
inderdaad, Eerst maar eens even aankijken hoe het loopt, als iedereen wegloopt van het spel gaan ze het vast wel weer tweken.
Ik begrijp het overigens wel, als nu inderdaad 80% van alle aanvallen TH snipes zijn..
Ik begrijp het overigens wel, als nu inderdaad 80% van alle aanvallen TH snipes zijn..
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Leuk dat ze functionaliteit van iMod overnemen 
Verder vind ik nieuwe lab en wiz niet echt mooi. Denk dat het een lelijk dorpje wordt met al dat wit/zilver
Verder vind ik nieuwe lab en wiz niet echt mooi. Denk dat het een lelijk dorpje wordt met al dat wit/zilver
Klopt, het is en blijft natuurlijk wel een "oorlogsspelletje".burgt schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:08:
inderdaad, Eerst maar eens even aankijken hoe het loopt, als iedereen wegloopt van het spel gaan ze het vast wel weer tweken.
Maar ik ben bang dat het nu richting mijn ervaringen met Grepolis gaat met op bizarre tijden wekkers etc.
Meeeh, vind dat wit/zilver gedoe niet echt mooi ofzo.
De nieuwe TH versie is wel iets beter geworden, de 1e was echt een kermis tent ofzo.
Storages 12 lijkt me wel handig, gezien alle kosten van upgrades met nieuwe levels etc.
Wizztower 9 vind ik ook niet mooi.
Al het wit/zilver gedoe, het oogt een beetje kitscherig, kermis, happy plastic fantastic style..... ofzo....
De nieuwe TH versie is wel iets beter geworden, de 1e was echt een kermis tent ofzo.
Storages 12 lijkt me wel handig, gezien alle kosten van upgrades met nieuwe levels etc.
Wizztower 9 vind ik ook niet mooi.
Al het wit/zilver gedoe, het oogt een beetje kitscherig, kermis, happy plastic fantastic style..... ofzo....
Bij mij gaat gelijk die witte porno stad gebouwd worden. Vind het mooi. Vooral die collectors.
Krijgen we nieuwe collectors?Tylen schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:56:
Bij mij gaat gelijk die witte porno stad gebouwd worden. Vind het mooi. Vooral die collectors.
Heb je hier een linkje van?
Waarschijnlijk bedoelde die storages.Shineless schreef op maandag 30 november 2015 @ 21:16:
[...]
Krijgen we nieuwe collectors?
Heb je hier een linkje van?