“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Is nog best een groot verschil
During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.
Dit heeft mij toch wel enigzins positief gestemt over de update.
http://cocland.com/miscel...-future-of-clash-of-clans
Ik ga snipen/gesniped worden wel missen maar dat hele gebeuren sloeg nergens op idd. Het is gewoon misbruik maken op een niet goed doordachte feature van het spel. Farmen was easy peasy, ook de 8mil TH10 upgrades heb je zo bij elkaar met je TH buiten. Dat zal wel wat lastiger worden denk ik.WishmasterNL schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 03:22:
Hier nog een goed stukje over de update en hoe er tegenaan gekeken kan worden.
Dit heeft mij toch wel enigzins positief gestemt over de update.
http://cocland.com/miscel...-future-of-clash-of-clans
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ik ben de laatste dagen wat meer bezig met Loons ipv barch. Ik heb zo'n 10 aanvallen gedaan, telkens mijn iPad weggelegd en gewacht tot mijn leger klaar is. Telkens gepakt door een TH-sniper. En ik heb toch aardig wat resources de laatste 1,5 dag. Ik snap dus ook wel aardig waarom SC deze verandering gaan aanbrengen. Neemt niet weg dat ik het wel jammer vind. En dat dit ook weer een ander uiterste is.westergas schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:11:
[...]
Ik ga snipen/gesniped worden wel missen maar dat hele gebeuren sloeg nergens op idd. Het is gewoon misbruik maken op een niet goed doordachte feature van het spel. Farmen was easy peasy, ook de 8mil TH10 upgrades heb je zo bij elkaar met je TH buiten. Dat zal wel wat lastiger worden denk ik.
Ik zou nu elke defense 250/250 kwijtraken..
PSN: Curvaa_
Wel benieuwd naar hogs level 6 en de reduced damage van inferno's. Wellicht kunnen ze ook weer goed bruikbaar worden op TH10.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Reduced damage van inferno's? Waar heb je dat gezien?Famous schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:00:
Het schijnt wel dat aanvallen tegen die beam echt klote is, een queen leven 40 met twee hits dood (en wat erom heen loopt).
Wel benieuwd naar hogs level 6 en de reduced damage van inferno's. Wellicht kunnen ze ook weer goed bruikbaar worden op TH10.
Wat betreft die beam van de eagle defence, ik hoorde ashlain vertellen dat deze gebieden (volgens mij geen troepen) target waar de meeste hitpoints zijn verzameld. Misschien dat je daar ook op in kan spelen met je queen.
During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.

#7 Sneak Peek
EXTRA defenses at Town Hall 11: Cannon, Archer Tower, Wizard Tower and X-Bow!
#7 Forum Exclusive: Freeze Spell level 1 now available at Town Hall 9
Ben wel benieuwd of freeze spell level 1 me kan helpen eens een th10 aan te vallen
De vraag is of je straks als TH10 ook TH11 kan aanvallen (en 2* kan pakken).
Oh oh Mr. B, oh oh!
Maar we gaan het zien. Zal dit trouwens een verschuiving zijn zodat er op TH11 een nieuwe spell komt? Of al op TH10?
Door deze update is er niks meer uniek op town hall 10 (freeze was het enige unieke). Ik hou hoop dat er nog iets komt wat town hall 10 ook wat uitbalanseert maar op dit moment blijft th10 vs th10 een twee ster iets (Queen walk is al nerfed).Curva schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:01:
Aan Freeze 1 heb je eigen geen drol als TH9, zeker op een th10 niet. Wil je het echt effect geven, zou je er 2 moeten meenemen. Dat betekent weer dat je andere spells mist. Ik denk dat het wel wat meer zal gaan helpen voor (low/)mid TH9 tegen een max TH9, zeker als de xbows dicht bij elkaar staan, of een xbow en wizzard tower.
Maar we gaan het zien. Zal dit trouwens een verschuiving zijn zodat er op TH11 een nieuwe spell komt? Of al op TH10?
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Wandelgangetje..Shineless schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:17:
[...]
Reduced damage van inferno's? Waar heb je dat gezien?
Wat betreft die beam van de eagle defence, ik hoorde ashlain vertellen dat deze gebieden (volgens mij geen troepen) target waar de meeste hitpoints zijn verzameld. Misschien dat je daar ook op in kan spelen met je queen.
Ik heb zijn filmpje niet gekeken weet alleen dat ze nog steeds uittesten wanneer hij geactiveerd wordt. Momenteel schijnt het vanaf 30 troops te zijn maar ze hebben ook getest vanaf 25, 35 en 50. Naast dat er meer defense komt kan deze dus wel even heel je aanval verneuken.. Wellicht overstappen naar draken?
4 Lightning en twee EQ met een rage of freeze?
Haal ik eindelijk 3*** op een maxed town hall 10 veranderen ze het spelletje
Dat laatste jaz met je heroes en cc haal je zo 3 airdefence neer op th10Famous schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 22:40:
[...]
Wandelgangetje..
Ik heb zijn filmpje niet gekeken weet alleen dat ze nog steeds uittesten wanneer hij geactiveerd wordt. Momenteel schijnt het vanaf 30 troops te zijn maar ze hebben ook getest vanaf 25, 35 en 50. Naast dat er meer defense komt kan deze dus wel even heel je aanval verneuken.. Wellicht overstappen naar draken?
4 Lightning en twee EQ met een rage of freeze?
Boost reduced to 5gems/1h (Heroes, Barracks, Spell Factory)
Reduced... zelfde prijs alleen je boost nu per uur ipv per 2 uur.
het is een beetje blijmaken met een dood vogeltje...Steevo_S schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:23:
Ik lag toch even dubbel...
Boost reduced to 5gems/1h (Heroes, Barracks, Spell Factory)
Reduced... zelfde prijs alleen je boost nu per uur ipv per 2 uur.
Maar ik vind het toch wel een fijne update, een uurtje boosten is nog wel goed te doen, 2 uur moet je wel weer gelijk 2 uur lang rossen
om dit even te quoten halverwege de sneaks:Shineless schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:18:
Nieuws over het schema van de sneak peeks voor de komende update (7-9 december verwacht)
[afbeelding]
Veel klopt er al
Wizard level 7 hoeft voor mij niet zo. Level 6 is een minimale upgrade ten opzichte van level 5 en doe ik denk ook pas als laatste upgrade.
Air attacks gaan erg sterk worden met nieuw level loon/hound/minion.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ja zo krijgen we de 14 dagen wel vol.. Alles krijgt een level erbij..burgt schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:15:
#8 Sneak Peek
Introducing: the new Minion level 7! See it in action, here
#8 Forum Exclusive: Boost reduced to 5gems/1h (Heroes, Barracks, Spell Factory)
[afbeelding]
Helemaal dat je met spells makkelijk twee airdefence plat legt op TH10.VincentG schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:00:
Wel benieuwd naar nieuwe hero en duister spreuk / troep.
Wizard level 7 hoeft voor mij niet zo. Level 6 is een minimale upgrade ten opzichte van level 5 en doe ik denk ook pas als laatste upgrade.
Air attacks gaan erg sterk worden met nieuw level loon/hound/minion.
Queen nog maar 5% health
Inferno kapot
TH voor 75% kapot
CC kapot; geen CC troepen
Wellicht iets om mee te stoeien als de heroes 40 zijn..
Verwijderd
Kan alleen niet echt iets vinden. Zie wel wat filmpjes met bases die er enigszins op lijken maar toch weer wat verschillen.
5/6 golems, 3/4 jump en knallen, eerst 2 golems paar wiz spreiden aan de zijkanten dan je hoofd leger door het midden.Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:37:
Ik probeer wat filmpjes te vinden hoe je het beste de nieuwste popi th10 warbase kan platleggen, het gaat om die base met resource ring om th en vier vierkantjes op elke hoek van de base. Buiten de base staan alleen onder en boven een 4 tal gebouwen (barracks, pompies).
Kan alleen niet echt iets vinden. Zie wel wat filmpjes met bases die er enigszins op lijken maar toch weer wat verschillen.
Volgens mij weet ik welke base je bedoelt, lijkt een prima 7go base maar dat werkt meestal niet mass witch is je oplossingVerwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:37:
Ik probeer wat filmpjes te vinden hoe je het beste de nieuwste popi th10 warbase kan platleggen, het gaat om die base met resource ring om th en vier vierkantjes op elke hoek van de base. Buiten de base staan alleen onder en boven een 4 tal gebouwen (barracks, pompies).
Verwijderd
Inderdaad weer het standaard verhaal inderdaad, 6 golems, 15 wizz, 4 jumps
EDIT: zal eens kijken hoe de splash damage defenses staan om te beoordelen of mass witch ook oplossing kan bieden.
Nog even gezocht op mass witch attack en schijnt inderdaad te werken, wel zo dat beide infernos hier op single staan. Filmpje >>
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2015 12:59 ]
Je moet ook mazzel hebben met CC, traps en eventuele andere dingen welke perfect moeten lopen. Vaak hebben ze ook 40 heroes welke de meeste van ons (volgens mij) niet hebben.
Maar je kan uiteraard wel ideeen op doen om vervolgens zelf te gaan testen
Verwijderd
Daarnaast is die laatste een max base qua defensive buildings dus kan alleen maar voordeliger uitvallen.
Verschil tussen single en multi inferno valt hopelijk mee als je twee freezes meeneemt.
we gaan het meemaken. Denk dat ik mass witch ga uitproberen als splash damage defensive building een beetje goed (slecht!) staan opgesteld. Gedoe met golems al te vaak gedaan, weer eens wat anders proberen.
2 freezes betekend 2 jumps minderVerwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:11:
Geluk speelt inderdaad wel mee, maar die allerlaatste video is met heroes van 25/23. Komt wel redelijk overeen met wat ik rond heb lopen.
Daarnaast is die laatste een max base qua defensive buildings dus kan alleen maar voordeliger uitvallen.
Verschil tussen single en multi inferno valt hopelijk mee als je twee freezes meeneemt.
we gaan het meemaken. Denk dat ik mass witch ga uitproberen als splash damage defensive building een beetje goed (slecht!) staan opgesteld. Gedoe met golems al te vaak gedaan, weer eens wat anders proberen.
Dank overigens voor het delen, zie deze basis in wars ook regelmatig langskomen.
[ Voor 5% gewijzigd door Amafi op 03-12-2015 13:27 ]
Een max TH10 (zonder CC) 100% plat gelegd met: 44 Cups, 2.32 Mil loot en 8K Dark!
Ondanks dat ik aardig wat uurtjes meer werk toch weer op 4447 hierdoor
Edit:
Klopt ook iets niet helemaal aan?
[ Voor 24% gewijzigd door Famous op 03-12-2015 23:42 ]
Dat is gewoon een sweeper die net zijn puf heeft gedaan. Dan is dat blaasbalgje leegFamous schreef op donderdag 03 december 2015 @ 21:37:
Edit:
Klopt ook iets niet helemaal aan?
[afbeelding]
Ik doe momenteel nog twee aanvallen per dag en denk er soms aan om pompjes en mijnen leeg te maken. Lol is er vanaf.
Godzijdank.
Ik red die twee aanvallen niet eens meerHoppa! schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:37:
Wel veel nieuw spul. Supercell in de geldproblemen?
Ik doe momenteel nog twee aanvallen per dag en denk er soms aan om pompjes en mijnen leeg te maken. Lol is er vanaf.
Godzijdank.
thedon46 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 07:46:
[...]
Dat is gewoon een sweeper die net zijn puf heeft gedaan. Dan is dat blaasbalgje leeg
Ja, logisch ook.
filmpje or it didnt happen!Famous schreef op donderdag 03 december 2015 @ 21:37:
Zo dan, even een momentje net![]()
Een max TH10 (zonder CC) 100% plat gelegd met: 44 Cups, 2.32 Mil loot en 8K Dark!
Ondanks dat ik aardig wat uurtjes meer werk toch weer op 4447 hierdoor
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
GTA VI - All aboard the hype train!!
picsSir_Hendro schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:26:
Ik heb een leuke troll base gemaakt. De TH10 staat boven aan de rand met 4x tesla ernaast. Daarachter 2x inferno tower en nog 2x mortar. Hiermee ben ik van 1400 cups naar 3000 cups gegaan in 24 uur zonder er ook maar iets voor te doen. Maar eens kijken hoe lang de cup meter omhoog blijft lopen op deze manier ^^
Two brand new Achievements incoming! Destroy the new Town Hall 11 Defense and Donate Spells to your Clan mates to earn some sweet gems!
#10 Forum Exclusive: reduction in effectiveness of multiple Healers on the same target (no change to range)

Oftewel byebyebye super queen
EDIT
----
Als je het filmpje bekijkt valt het trouwens wel mee, vanaf meer dan 6 healers op 1 target gaat de effectiveness pas hard achteruit. Dus dit zal niet het einde zijn van de superqueen/queen walk
[ Voor 41% gewijzigd door burgt op 04-12-2015 14:24 ]
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Clash Builder werkt hier niet op het werk, dan maar mspaint tekening
TH10 staat boven in de hoek. Ieder hokje is makkelijk te slopen om minimaal 1 ster te halen maar de meeste knuppels willen de TH gaan snipen waar dus 80% van de mensen dik faalt
GTA VI - All aboard the hype train!!
Filmpje kan helaas niet meer, kon nog net een screenshot maken..
Loot bonus is 240/240/170

Edit, zeg net dat ik na de snipe nog eentje had van 1,2mil en 8700 Dark
[ Voor 14% gewijzigd door Famous op 04-12-2015 16:12 ]
Sir_Hendro schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:00:
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dit was 8 december wat ze in het begin aangaven, is dit vervroegd?Signs schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:42:
Die AIDS actie loopt af op 4 december 18:00 uur
Hoopte op de grote update...
Twitter:
We need to have a short maintenance break to disable the ongoing campaign on iOS, we'll be back as soon as possible
PSN: Europhea
ik ga stuk.......Sir_Hendro schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:00:
[...]
[afbeelding]
TH10 staat boven in de hoek. Ieder hokje is makkelijk te slopen om minimaal 1 ster te halen maar de meeste knuppels willen de TH gaan snipen waar dus 80% van de mensen dik faalt
Zal hij vast met opzet gedaan hebben.Famous schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 20:33:
Wat een noob, wilt die de naam verborgen houden en dan alsnog laten zien
[afbeelding]
1. Check eerst of ik wat kan uppen wat nog in th10 erbij is gekomen.
2. TH11 Aan.
3. Tijdens TH11 upgrade GOUD weer volmaken. Als goud vol zit dan TH afgemmen
4. LAB Uppen.
5. Als LAB Klaar dan Heks LV3 aan.
6. Als hero en defence kunnen zonder storage upgrade dan eerst hero en defence.
8. Grand Warden bouwen
8. Nieuwe Defence bouwen
9. Storage upgraden.
10. Nieuwe XBOW maxxen
11. Alle bestaande Wizard towers maxxen met de nieuwe erbij.
12. Nieuwe archer tower maxxen.
13. Nieuwe kannon maxxen.
14. Als Heks af is dan Minions maxxen.
Als er een upgrade klaar is dan heeft die uppen een hogere prio dan een volgende stap
Geen plan, kijk even hoe TH11 het doet qua def.
YouTube: Clash of Clans - NEW HERO REVEAL! Grand Warden Gameplay! (Town Hall 11 Update)
Doe je niet aan wars? Want anders is het veel handiger om met de def te wachten tot je de rest geupgrade hebt.Tylen schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 09:32:
Iemand al een plan gemaakt om te upgraden? Ik dacht aan zoiets.
2. TH11 Aan.
4. LAB Uppen.
6. Als hero en defence kunnen zonder storage upgrade dan eerst hero en defence.
8. Grand Warden bouwen
8. Nieuwe Defence bouwen
9. Storage upgraden.
10. Nieuwe XBOW maxxen
11. Alle bestaande Wizard towers maxxen met de nieuwe erbij.
12. Nieuwe archer tower maxxen.
13. Nieuwe kannon maxxen.
14. Als Heks af is dan Minions maxxen.
Als er een upgrade klaar is dan heeft die uppen een hogere prio dan een volgende stap
Ik bedoel eerst je heks en minions bijvoorbeeld en je pompen en mijnen en pas op het laatst beginnen met je def.Tylen schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:36:
Welke rest bedoel je?
En ik heb 5 bouwers dus zal proberen zoveel mogelijk bouwers aan het werk te houden.
Misschien moet ik mijn stappenplan verduidelijken
2. TH11 Aan.
4. LAB Uppen.
4. Als hero en defence kunnen zonder storage upgrade dan eerst hero en defence.
5. Grand Warden bouwen
6. Nieuwe Defence bouwen
7. Storage upgraden. (Maar dit zou dus ook eerder kunnen/moeten)
8. Nieuwe XBOW maxxen
9. Alle bestaande Wizard towers maxxen met de nieuwe erbij.
10. Nieuwe archer tower maxxen.
11. Nieuwe kannon maxxen.
12. Als Heks af is dan Minions maxxen (dit kan dus ook al stap 8 zijn bijvoorbeeld
13. Nieuwe defence maxxen.
14. Grand Warden maxxen.
[ Voor 81% gewijzigd door Tylen op 06-12-2015 13:11 ]
Ze hebben de sneaks van vandaag niet eens doorgeteld, nog steeds #11. Net als gisteren, ook #11.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Heel kansloos. Hier kan je als bedrijf toch niet achter staan? Voor TH10 verandert er eigenlijk niks. Ja een extra dark spellCurva schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:52:
Zo kan ik ook wel wekenlang sneak peeks geven... Vind het allemaal maar meh de laatste dagen. De eerste paar sneaks waren goed, aardig veel informatie en uitleg.
Ze hebben de sneaks van vandaag niet eens doorgeteld, nog steeds #11. Net als gisteren, ook #11.
Voor TH10 komen juist weer mogelijkheden.Versteegrob schreef op zondag 06 december 2015 @ 16:58:
[...]
Heel kansloos. Hier kan je als bedrijf toch niet achter staan? Voor TH10 verandert er eigenlijk niks. Ja een extra dark spell
Qua mogelijkheden bedoel kende extra spell?
overigens ben ik benieuwd waarom de Warden een elixer upgrade wordt ipv net als de andere heroes een dark upgrade. Wat moet je dan met al je dark elixer als je th11 bent?
Scheelt dat ik nog lang geen max heroes heb
Soms iets té leuk, zeker als je in een goede/gezellig clan zittweakerjunior schreef op zondag 06 december 2015 @ 23:02:
Sinds een paar paar begonnen met Clash of Clans. Leuk spel. Moest er eerder aan beginnen...
Moet nog een passende clan zoeken ...
Haha
JaSirLenncelot schreef op zondag 06 december 2015 @ 15:22:
Wat is nu het verschil tussen een warden in ground of air modus? Geldt de buff alleen voor congruente troepen?
Ik heb inmiddels m'n elixer/gold storages helemaal vol, zelfs gisterenavond expres niet meer aangevallen dus ik hoop eigenlijk dat het vandaag is
Zet ook even allemaal pekkas aan. Zodat je extra veel elixer nog reserve hebt welke je terug kan claimen als je weer ruimte hebt ervoor
[ Voor 38% gewijzigd door Tylen op 07-12-2015 10:05 ]
Morgen of donderdag zal de update plaatst vinden denk ik.
Die Eagle is toch al uitgelegd?Tylen schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:25:
De nieuwe defence moet nog goed worden geshowed. Die verwacht ik vandaag. Dan woensdag ofzo de update?
Maar nog niet in actie gezien, of heb ik dat gemist?
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Wellicht over 40 minuutjesTylen schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:03:
Idd, heel klein beetje. Maar nog niet goed. Ik verwacht die nog wel als een sneak peek.
Gister voor het slapen geen een -37 op een base die ik altijd 60%+ plat gooi en net een -16 met 49%..
Miste twee rage spells
Hoe doen jullie dat? Gewoon in een hogere league zitten voor de bonus en dan hopen op een base met 300K aan loot? Of blijven jullie dan veel online? Of accepteren jullie het gewoon haha?
Als het regent in mei, dan is april voorbij
8 van de 10 keer gaat het goed, de 9e keer pakt iemand de helft en de 10e keer pakt iemand alles. Part of the game
Deze zitten nog onder 3,5 miljoen en dan is het nog wel te doen haha.
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Lekker laag farmen. Ik zit tussen 2540 en 2700. Pak er nu alleen maar th-snipes en dat gaat super. Alhoewel ik daar nu klaar mee ben. Het een schild van 2 dagen en laat nu alle loot lekker vol lopenaDutchCow schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:45:
Ik zit nu tegen het punt dat ik gigantisch veel goud (voor mijn doen dan) nodig heb om iets te upgraden en ik heb er weinig zin in om elke keer 4 ton aan goud te verliezen bij een raid.
Hoe doen jullie dat? Gewoon in een hogere league zitten voor de bonus en dan hopen op een base met 300K aan loot? Of blijven jullie dan veel online? Of accepteren jullie het gewoon haha?