CoC: MISSeR | Steam: r3veng
Speel het elke dag, dus verslaafd.. Denk het welHoppa! schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 14:02:
[...]
Hij zit gewoon weer in een periode waarin hij verslaafd is. Over een paar weken gaat hij weer stoppen, dan haal je hem wel weer in. ;-)
Moet het enkel van de avond en weekenden hebben waarbij Tylen daartussen ook nog aanvalt dus hij is gewoon iets wat meer noob dan ik..
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Imod -> copy base layout.Tylen schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 15:59:
KloptMaar jij hebt ook nog defences en ik hem mijn th buiten staan
Als ik ze al win, win jij al helemaal
PLus nu word ik niet contineu leeg geroofd en houd ik nog wat dark elixer over om king te uppen.
[ Voor 45% gewijzigd door Tylen op 20-11-2015 16:03 ]
Jullie gaan lekker zeg! Ik blijf rond de 3000:( Mis me Queen, tweede xbows en twee wizz torens. Zoek nu naar een goed leger en een leger tijdens het boosten. Als ik Loons en minions boost haal iknsteeds net 50% maar vaak net er onder. Normaal 2 houds, 16 Loons en minions.Tylen schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:31:
Daily update![]()
1. Famous: 3691
2. Tylen: 3407
Ik weet niet wat die Flamous allemaal doet. Maar hij gaat veelste snel
Ik vind het nog meevallen maar dat komt meer omdat ik weinig tijd hebt, hopelijk dit weekend even voorbij de 3850. Zonder heroe(s) is het inderdaad lastig. Mocht je je queen missen is Air wel een goede strat om 1* te halen enkel stijg je niet snel. Dit zie je echter vaak wel met een lava hound of twee erbij zoals je aangeeft.Versteegrob schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:48:
[...]
Jullie gaan lekker zeg! Ik blijf rond de 3000:( Mis me Queen, tweede xbows en twee wizz torens. Zoek nu naar een goed leger en een leger tijdens het boosten. Als ik Loons en minions boost haal iknsteeds net 50% maar vaak net er onder. Normaal 2 houds, 16 Loons en minions.
Meestal mijn army (soms arch of minion erbij) twee frezen, jump en twee rage, CC: 2/2/3 of wiz/golem/pekka:

Mijn base (redelijk wat wins) Liefst 2/2/3 in CC:

Wat ik enkel op TH pakt ondanks buit (simpelweg geen cups)::
[ Voor 13% gewijzigd door Famous op 02-01-2016 00:13 ]
(vanaf 7 min en 26 sec)
[ Voor 6% gewijzigd door Shineless op 21-11-2015 14:08 ]
During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Om maar niet te beginnen over de loot penalty..CLB schreef op maandag 23 november 2015 @ 00:29:
Moet eerlijk zeggen dat ik denk, WTF wat moet dat gaan kosten qua loot en tijd #geenzinin
Maar 50% van de beschikbare loot te behalen op een TH9, dus eigenlijk kan je alleen effectief loot vinden op bases met een inferno
Gewoon lekker farmen rond de 3200:) Leger duurt rond de 50 min en als je beetje zoekt pak je zo een miljoen inclusief bonusShineless schreef op maandag 23 november 2015 @ 06:09:
[...]
Om maar niet te beginnen over de loot penalty..
Maar 50% van de beschikbare loot te behalen op een TH9, dus eigenlijk kan je alleen effectief loot vinden op bases met een inferno.
[ Voor 19% gewijzigd door xantos op 23-11-2015 08:14 ]
Niet als jezelf TH11 bent en rond de 3200 alleen maar th10's zijn. Kan je beter gaan snipen rond 2500.Versteegrob schreef op maandag 23 november 2015 @ 07:48:
[...]
Gewoon lekker farmen rond de 3200:) Leger duurt rond de 50 min en als je beetje zoekt pak je zo een miljoen inclusief bonus
1. Famous: 3933
2. Tylen: 3617
Niet veel gespeeld dit weekend. Maar Bram ook niet volgens mij
Gisteravond nog wel even paar aanvallen gedaanTylen schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:52:
Daily update![]()
1. Famous: 3933
2. Tylen: 3617
Niet veel gespeeld dit weekend. Maar Bram ook niet volgens mijHij gaat nog steeds veelste snel. Ik moet misschien ook niet meer meedoen in wars
Dan kan ik mij meer focussen op het cuppen
Je krijgt eindelijk je 3de level heksenCLB schreef op maandag 23 november 2015 @ 00:29:
Moet eerlijk zeggen dat ik denk, WTF wat moet dat gaan kosten qua loot en tijd #geenzinin
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Nieuwe levels voor collectors, ondanks dat je het meeste uit aanvallen moet halen is (een beetje) extra goud/elixir natuurlijk altijd lekker.Shineless schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:18:
Nieuws over het schema van de sneak peeks voor de komende update (7-9 december verwacht)
[afbeelding]
YouTube: Clash of Clans - NEW UPDATE REVEALED? New Townhall 11 Update Speculation!
Toch moet je er niet raar van op kijken als het grotendeels klopt hoor.Versteegrob schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:44:
Update plaatje schijnt fake te zijn wat vele al dachten
YouTube: Clash of Clans - NEW UPDATE REVEALED? New Townhall 11 Update Speculation!
Zie weinig staan waarvan ik denk "mhm dat zal wel niet waar zijn".
Denk oprecht dat een groot deel klopt.
SNEAKPEAKSSS
FUCKKKKK geen snipes meer
[ Voor 9% gewijzigd door Tylen op 23-11-2015 14:19 ]
bah.. geen TH snipen meer dus
nja, paar bouwhutten spell factory e.d. erbij zetten zodat ze op 30% komen
edit
ah... ook dat gaat niets worden.. minimaal 50% troepen ingezet
[ Voor 20% gewijzigd door cypher21 op 23-11-2015 14:22 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Town Hall destruction no longer grants a shield - bring your Town Halls inside!
Attacking while shielded no longer breaks the entire shield, but instead costs a bit of shield time
Burp
Aanvallen terwijl je een shield hebt (ten koste van 3 uur shield) is dan ansich wel weer leuk. Zo kan je tussendoor een aanval doen, weer offline gaan (om je activiteit te resetten) en in de tussentijd niet aangevallen te worden.
Nu al opgeven?Tylen schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:42:
@Flamous: Ik ga door tot 30 November. 1 December ga ik weer farmen. Zodat ik volle bak aan loot heb om gelijk alles aan te zetten. Aangezien mijn grootste bron van inkomsten straks weg is(Th-sniping).
Man, ik zit al bijna over de 4k weer
Ja sorry. Ik geef mij gewonnen. CongratsFamous schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:44:
Ben benieuwd hoe farmers dit gaan oppakken.. de cuppers zullen er ook niet super blij mee zijn want dat was een toch een stukje loot wat aardig kon oplopen zo (wat een cupje of 2, 3).
Aanvallen terwijl je een shield hebt (ten koste van 3 uur shield) is dan ansich wel weer leuk. Zo kan je tussendoor een aanval doen, weer offline gaan (om je activiteit te resetten) en in de tussentijd niet aangevallen te worden.
[...]
Nu al opgeven?
Man, ik zit al bijna over de 4k weer
[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 23-11-2015 14:45 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ben er overheenTylen schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:45:
[...]
Ja sorry. Ik geef mij gewonnen. CongratsMaar dat geeft mij wat meer ruimte om de king te maxxen
+38 net toevallig.
Ik kijk de andere sneakpeaks nog even aan maar hoop niet dat er zulke hele grote veranderingen inkomen zoals dit. Begint direct wat minder in mijn ogen.
Pak de loot bonus en rot weer op. Heb je geen shield voor nodig toch
Attacker wint zijn cups en ktijgt loot bonus. defender krijgt alleen geen shield.
[ Voor 22% gewijzigd door Tylen op 23-11-2015 14:54 ]
Zit best een aardig idee achter, maar wordt denk wel moeilijker om te farmen. Je bent nu toch immers veel kwetsbaarder om je loot kwijt te raken. Met TH in de hoek wordt ik betrekkelijk weinig volledig aangevallen. Als ze dat doen, kan dat vaak meer verlies opleveren dan dat ik met mijn mijnen krijg of in een aanval pak. Daarmee wordt het een stuk moeilijker om voor dure upgrades van 6-8 mil te gaan als ze steeds 400k kunnen pakken.
De vraag is of het aanvallend echt betere loot oplevert, wat ik nu erg betwijfel. Kom vaak tegenstanders met amper te pakken loot tegen, en zou me niets verbazen als dat zo blijft.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Dat zeker, maar wie laat zijn TH buiten staan als die naar bed gaat?Tylen schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:51:
Ik zit net te denken... th snipes kunnen ook positief uitpakken nu.
Pak de loot bonus en rot weer op. Heb je geen shield voor nodig toch
Je hebt dan 87 snipes op je dak en eentje die volledig ervoor gaat.
Mits dat zo is...Tylen schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:51:
Pak de loot bonus en rot weer op.
This will become a bit clearer as the Sneak Peeks progress throughout the week.''Town Hall destruction no longer grants a shield - bring your Town Halls inside!'' why should I, it will be just another useless building.
Today's post/peek is just the first piece of the puzzle.
Eerste is een forumgebruiker en de non-quote is een mod op forum
Nope.Versteegrob schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:07:
Is er al een filmpje over de update?
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
Waarom zou de aanvaller dan 50% van zijn leger inzetten als enkel een koning of koningin ook voldoende is....FlyEragon schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:14:
Dit is natuurlijk alleen om hun eigen shields zo duur zijn. Jammer, je moet je spelers toch wel iets gunnen met die belachelijk dure steentjes. Ach dan maar goedkope barb attacks i.c.m TH + nutteloze buildings in een hoekje. Win win alsnog.
Omdat je dan niet aan de 50% army cap eis voldoet. volgens mij voegen king & queen ook helemaal niks toe aan je army camps kwa aantal units.cypher21 schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:18:
[...]
Waarom zou de aanvaller dan 50% van zijn leger inzetten als enkel een koning of koningin ook voldoende is....
die 50% army inzetten geldt voor een verdediging, niet voor een aanval.FlyEragon schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:20:
[...]
Omdat je dan niet aan de 50% army cap eis voldoet. volgens mij voegen king & queen ook helemaal niks toe aan je army camps kwa aantal units.
Als de aanvaller met enkel een queen 30%kapot maakt krijgt de aanvaller wel winbonus, maar de verdediger geen schild.
Iig zo lees ik het
Beetje raar? Dan zou het gaan om 50 procent van je CC? Of wellicht dat ze het aan gaan passen dat je een leger klaar kunt zetten voor verdediging.cypher21 schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:23:
[...]
die 50% army inzetten geldt voor een verdediging, niet voor een aanval.
Als de aanvaller met enkel een queen 30%kapot maakt krijgt de aanvaller wel winbonus, maar de verdediger geen schild.
Iig zo lees ik het
Lijkt me iig dat het gaat om 50 procent van de aanvaller zijn leger.
Als hij je stuk maakt met alleen een queen, dan is je basis te slap om daar een shield voor te krijgen.
Toch is het het laatste.Arunia schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:25:
[...]
Beetje raar? Dan zou het gaan om 50 procent van je CC? Of wellicht dat ze het aan gaan passen dat je een leger klaar kunt zetten voor verdediging.
Als hij je stuk maakt met alleen een queen, dan is je basis te slap om daar een shield voor te krijgen.
Wanneer de aanvaller minder dan 50% van mij leger inzet, krijgt de defender geen shield.
Met Queen Walk kan je dus lekker gaan naaien om zo alsnog leuke bonus te krijgen.
[ Voor 7% gewijzigd door Famous op 23-11-2015 15:27 ]
Mij ook.Famous schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:27:
[...]
Toch is het het laatste.
Wanneer de aanvaller minder dan 50% van mij leger inzet, krijgt de defender geen shield.
Met Queen Walk kan je dus lekker gaan naaien om zo alsnog leuke bonus te krijgen.
Dat tik ik toch ook
ah... je leest mijn bericht verkeerdArunia schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:25:
[...]
Beetje raar? Dan zou het gaan om 50 procent van je CC? Of wellicht dat ze het aan gaan passen dat je een leger klaar kunt zetten voor verdediging.
[ Voor 40% gewijzigd door cypher21 op 23-11-2015 15:33 ]
Zoals ik het lees, gaat het wel degelijk om 50% van de troop space van de verdediger en niet van de aanvaller. Verder hoort de CC en heroes (die allebei minstens 16 troop spaces groot zijn) ook bij de totale troop space.Attacks of less than 50% maximum army capacity (based on the Army Camp, Clan Caste and Hero capacity of the defender's Town Hall level) will not grant any shield, regardless of the destruction done.
nee joh...Shineless schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:38:
In de post staat duidelijk geschreven:
[...]
Zoals ik het lees, gaat het wel degelijk om 50% van de troop space van de verdediger en niet van de aanvaller. Verder hoort de CC en heroes (die allebei minstens 16 troop spaces groot zijn) ook bij de totale troop space.
lees nog eens goed
het gaat weldegelijk om de AANVALLER. MAAR het aantal troepen wordt gebaseerd op de army camps e.d. van de verderdiger
Dus als een TH10 met 240 troepen een th8 aanvalt die max 180 troepen?(toch) kan hebben
Zal die TH8 pas een schild krijgen als de aanvaller (TH10) 90 troepen of meer inzet
[ Voor 25% gewijzigd door cypher21 op 23-11-2015 15:43 ]
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Wat staat er volgens jou dan?
klikte iets te snel, refresh eensShineless schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:43:
[...]
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Wat staat er volgens jou dan?
edit: Volgens mij bedoelen we trouwens beiden het zelfde, echter lezen we kennelijk elkaars post niet goed...
[ Voor 19% gewijzigd door cypher21 op 23-11-2015 15:47 ]
Precies wat ik ook bedoelde, die 50% wordt berekend aan de hand van de troop space van de verdediging. Wel rekening mee houden dat de CC en heroes ook meetellen in die troop spacecypher21 schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:41:
[...]
nee joh...
lees nog eens goed
het gaat weldegelijk om de AANVALLER. MAAR het aantal troepen wordt gebaseerd op de army camps e.d. van de verderdiger
Dus als een TH10 met 240 troepen een th8 aanvalt die max 180 troepen?(toch) kan hebben
Zal die TH8 pas een schild krijgen als de aanvaller (TH10) 90 troepen of meer inzet
Maar het gaat om de troeps die de AANVALLER inzet.Shineless schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:45:
[...]
Precies wat ik ook bedoelde, die 50% wordt berekend aan de hand van de troop space van de verdediging. Wel rekening mee houden dat de CC en heroes ook meetellen in die troop space
Als dit minder is dan 50% wat de VERDEDIGER kan "maken" krijg de verdediger geen shield.
Ik maakte al een edit...Shineless schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:45:
[...]
Precies wat ik ook bedoelde, die 50% wordt berekend aan de hand van de troop space van de verdediging. Wel rekening mee houden dat de CC en heroes ook meetellen in die troop space
maar je was me voor:
voegde net dit toe...
edit: Volgens mij bedoelen we trouwens beiden het zelfde, echter lezen we kennelijk elkaars post niet goed...
Denk het ook.cypher21 schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:48:
[...]
Ik maakte al een edit...
maar je was me voor:
voegde net dit toe...
Nu famous nog
Een max TH10 heeft dus maximaal 240 + 35 + 25 + 25 = 325 troop spaces tot zijn beschikking en moet dus aangevallen worden door een leger van minstens 163 troop spaces groot.
Maar als TH destroyed is krijg je een ster. Dus win je wel. En verdediger verliest cups. Aanvaller krijgt cups. Dus het is niet echt een useless building.Famous schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:00:
[...]
This will become a bit clearer as the Sneak Peeks progress throughout the week.
Today's post/peek is just the first piece of the puzzle.
Eerste is een forumgebruiker en de non-quote is een mod op forum
Lijkt mij ook ja. niet alleen cups, ook winbonusTylen schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:59:
[...]
Maar als TH destroyed is krijg je een ster. Dus win je wel. En verdediger verliest cups. Aanvaller krijgt cups. Dus het is niet echt een useless building.
Maar de verdediger krijgt dus geen shield voor enkel een TH.cypher21 schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:08:
[...]
Lijkt mij ook ja. niet alleen cups, ook winbonus
Waarom zou je die dan nog buiten laten staan? Het ding heeft veel HP dus kan troepen wel even bezig houden i.p.v. dat ze je Dark jatten
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Oh oh Mr. B, oh oh!
Waarom omzeil je de regels dan?VincentG schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:15:
Denk dat wanneer je met queen walk de regels kan omzeilen, men daar heel snel een patch voor gaat uitbrengen.
Maar denk alsnog dat ze er iets op gaan verzinnen, waardoor queen walk als 'voldoende troepen' voor shield rule gaat gelden. Lijkt me dat SC ook wel bekend is met deze aanvalsstrategie. Zou immers vreemd zijn als ze het snipen tegen gaan, men sneller shield kan geven (30%), maar dat je dorp in puin kan liggen en geen shield krijgt door de 50% army rule.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
PSN: Curvaa_
Nu maar hopen dat je de lootbonus nog krijgt voor een TH snipe...
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Het geeft een ster, dus een win.SirLenncelot schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:01:
maar dit betekent wellicht ook dat in de eerste weken na de update alle inactieve bases met de TH aan de buitenkant geen schield meer krijgen.
Nu maar hopen dat je de lootbonus nog krijgt voor een TH snipe...
Zolang je niet revenged is het dus inclusief loot bonus
Of dit nou troepen zijn die je extra kunt gebruiken voor defense(boven op je CC) of dat het iets anders is waardoor je extra troepen moet in zetten.
Of het nog steeds een ster geeft, heb ik nergens gelezen? Maar je moet dan wel 50% van je army inzetten, wil je de aanval 'winnen' volgens de Devs.Famous schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:04:
[...]
Het geeft een ster, dus een win.
Zolang je niet revenged is het dus inclusief loot bonus
bron?Curva schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:33:
[...]
Of het nog steeds een ster geeft, heb ik nergens gelezen? Maar je moet dan wel 50% van je army inzetten, wil je de aanval 'winnen' volgens de Devs.
want hoe ik dat verhaal lees is dat je pas een schild krijgt als verdediger bij 50% troep inzet (gebaseerd op 50% troepen van de verdediger)
Volgens mij krijg je als aanvaller gewoon een overwinning bij het stadhuis vernietigen
Maar vandaag komt er meer informatie over de lootbonus en trophy's, dus ik neem aan dat het behalen van sterren (winst dus) dan ook wordt besproken.
Curva schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:36:
Hmmm, dat was meer hoe ik het las en een aanname![]()
Maar vandaag komt er meer informatie over de lootbonus en trophy's, dus ik neem aan dat het behalen van sterren (winst dus) dan ook wordt besproken.

and yet again
Zo is het ook, gevolg is natuurlijk dat niemand meer zijn TH buiten zet.cypher21 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:43:
[...]
bron?
want hoe ik dat verhaal lees is dat je pas een schild krijgt als verdediger bij 50% troep inzet (gebaseerd op 50% troepen van de verdediger)
Volgens mij krijg je als aanvaller gewoon een overwinning bij het stadhuis vernietigen
Ik wel, waarom niet.. Of ik nu 1 snipe op m'n dak krijg of 20, don't bother meVersteegrob schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:20:
Zo is het ook, gevolg is natuurlijk dat niemand meer zijn TH buiten zet.
Dan ga je van 2500 cups in 1 nacht na 200 cups, wil je datCLB schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:35:
[...]
Ik wel, waarom niet.. Of ik nu 1 snipe op m'n dak krijg of 20, don't bother me
Lig ik niet wakker van vooralsnogVersteegrob schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:43:
Dan ga je van 2500 cups in 1 nacht na 200 cups, wil je dat
Het blijft vaag..
Ik ga in elk geval maar zorgen dat alle storages nokkie vol zitten om gelijk het een en ander te kunnen upgraden
http://forum.supercell.ne...Guard-and-Personal-Breaks

#2 Sneak Peek
From the Dev's Desk: Shields - Part II: Village Guard and Personal Breaks
Read it --> here
In summary:
About Village Guard (VG):
- During VG you CANNOT be attacked, the same as when you are online
- Free VG time activates every time a shield expires (see below for duration)
- Each day 2 hours of extra VG can be purchased from the shop (10 gems, 23 hour cooldown)
- VG can be dismissed at any time, to enable you to take a Defense
- Buying a shield will dismiss an active VG
Personal Break Timer (PBT) / Normal Play Session:
- New rules to reset PBT
- Forced offline for 6 minutes after 3 hours, can be extended (see below PBT Reset Rules)
- Can be extended by 2 hours by purchasing Village Guard (once per day)
- PBT is paused during server maintenance, NOT reset
Automatic free VG when shield expires:
- 15 minutes = Champions I and below
- 1 hour = Titan III
- 2 hours = Titan II
- 3 hours = Titan I & Legend
3 hour PBT resets by:
- PBT Reset with No VG = after a defence resulting in a shield
- PBT Reset with No VG = after no defences in 3 hours (offline player)
- 1st PBT Extension **** = after no defence during 6-minute force break or after a defence resulting in no shield
- 2nd PBT Extension **** = after no defence during the 2nd successive 6-minute force break or after a 2nd successive defence resulting in no shield
- PBT Reset with VG (based on League) = after no defence during the 3rd successive 6-minute force break or after a 3rd successive defence resulting in no shield
**** PBT + VG extended by 15 minutes (time to reload traps / CC)
Meer info: http://forum.supercell.ne...64&viewfull=1#post5859864
[ Voor 4% gewijzigd door Wackmack op 24-11-2015 14:16 ]
Lijkt nu een verlenging van je shield, of een korte shield als een attacker gefaald heeft.
Had gehoopt dat je VG actief kon maken na een aanval (zonder gems te gebruiken), zodat je heroes kunnen herstellen voordat je in verdedigingsmodus gaat.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Personal break is dan wel weer vaag, als je dus na een schilld online komt, 1 keer aanvalt en dan 2 uur en 50 minuiten niet online bent, maar ook niet aange vallen wordt heb je daarna maar 10 minuten speeltijd voordat je er weer 6 minuten uit gegooid wordt?
Edit: is trouwens Vooral leuk als je net bij het einde van de CW zit en een last minute aanval wil doen...
[ Voor 11% gewijzigd door burgt op 24-11-2015 15:51 ]
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Dit is wel echt klote. Ze proberen de wolken natuurlijk beter te maken maar als je maar drie uur online kan zijn..
Als je wat hoger zit vind je gewoon niets en als je dan ook nog eens extra gekickt wordt.. En dan wordt het ook nog niet eens gereset?
Ze moeten wel met iets heel goeds komen anders leg ik het na de update erbij neer. Zo wordt het zowat onmogelijk man.
Voordeel is dat de mod gebruikers er ook uit geknikkerd worden om het weer wat eerlijker te maken.
Hahaha dat lukt je echt nietFamous schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:50:
Wtf..
Dit is wel echt klote. Ze proberen de wolken natuurlijk beter te maken maar als je maar drie uur online kan zijn..
Als je wat hoger zit vind je gewoon niets en als je dan ook nog eens extra gekickt wordt.. En dan wordt het ook nog niet eens gereset?
Ze moeten wel met iets heel goeds komen anders leg ik het na de update erbij neer. Zo wordt het zowat onmogelijk man.
Als je flink wordt aangevallen heb je toch gewoon een schild voor 16 uur.
Alleen dat ik in Titan zit en je kans hebt op een dikke -38 met maar twee sterren. Succes om die dezelfde dag nog terug te krijgen. Waar je voorheen dus nog twee aanvallen extra kon doen voor je op defense moest.burgt schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:55:
je kan na die 6 minuten toch gewoon weer online verder gaan, zelfde als nu, maar dan is het geen 6 uur, maar 3 uur.
Voordeel is dat de mod gebruikers er ook uit geknikkerd worden om het weer wat eerlijker te maken.
Nouja hoop ze wel te winnen zoals net weer.. MaarjaVersteegrob schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:55:
[...]
Hahaha dat lukt je echt niet![]()
Als je flink wordt aangevallen heb je toch gewoon een schild voor 16 uur.
En kreeg net melding van PostNL dat mijn nieuwe tv is afgeleverd dus ik vermaak me wel even zonder coc
En schild gaat er niet meteen vanaf als je aanvalt + de VG wordt geactuveerd nadat je schild afloopt.. valt nogal mee dus.
In de wolken niet maar het Ritme van mij wordt zo wel "verstoord".SuperKneus schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:54:
Famous in de wolken zitten kost je geen schild.
Ritme nu:
Na het werk aanvallen waarbij ik de 6 uur online blijf.
Wanneer ik ga slapen een defense pakken en tijdens het werk een defense pakken.
Ritme wordt:
Na het werk aanvallen, defense pakken en eventueel weer aanvallen.
Twee defenses tot ik weer klaar ben met werk.
Dit is dus een extra defense in dezelfde periode. Als er dus weinig te vinden is maar je krijgt wel vier keer een redelijk defense op je dak kan dit aardig wat schelen en dat krijg je in die paar uur dus niet meer goed. Enkel als je veel mazzel hebt en je een dikke whale vind.

Wat baalde ik dat ik alleen maar Barch mee had met zo'n buit.
Ja dat gaat allemaal anders worden. Ze hebben een aangegeven dat deze update alles gaat veranderen en zoals ik het nu zien gaat dat ook echt zo zijn. Shields anders, personal break anders, en in de filmpjes van galadon wordt er al aangegeven dat het loot systeem (sneak peak van vandaag) ook op de schop gaat.Famous schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:30:
[...]
In de wolken niet maar het Ritme van mij wordt zo wel "verstoord".
Ritme nu:
Na het werk aanvallen waarbij ik de 6 uur online blijf.
Wanneer ik ga slapen een defense pakken en tijdens het werk een defense pakken.
Ritme wordt:
Na het werk aanvallen, defense pakken en eventueel weer aanvallen.
Twee defenses tot ik weer klaar ben met werk.
Dit is dus een extra defense in dezelfde periode. Als er dus weinig te vinden is maar je krijgt wel vier keer een redelijk defense op je dak kan dit aardig wat schelen en dat krijg je in die paar uur dus niet meer goed. Enkel als je veel mazzel hebt en je een dikke whale vind.
Ik had een guide gevonden, maar wil toch wat meer zekerheid....
http://www.wikihow.com/Cr...ans-on-One-Android-Device
Wil graag een lowlvl TH voor de lol erbij.