• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55
Hoppa! schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 01:07:
[...]

Ik zit rond de 2600 prima te farmen. Redelijk wat stevige th9 met veel loot. Gecombineerd met de bonus dus goed toeven.
TH9 kan nooit stevig zijn voor een TH10 als ons lijkt me? :P

Ik vind hier continu TH10 met level 9+ muren, level 3+ xbows en level 3 inferno's. Als het zo was in CW, prima! Maar om simpel te farmen niet. Meeste is zelfs hier boven nog. Zit momenteel weer op 2000. Even hier spieken.

Master is wellicht wel een goede optie i.v.m. Dark bonus, morgen na het werk even verder stijgen :Y

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:52

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

2600 zat ik. Gaat erg goed daar met veel th snipes.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Tylen schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 06:29:
Dit ook ja. Ik probeer nu iets boven de 2700 te blijven. Elke keer 700DE voor een snipe is nooit weg.

Nu bezig met muren en helden, gaat gestaag. Ik speel zo'n 4/5 keer per dag.

Na wat onenigheid in mijn vorige clan heb ik mezelf maar even in Laaglandje geparkeerd.

Ik sprak in de vorige clan de co-leiders aan op hun (gebrek aan) tactiek en het feit dat ze de war in gingen zonder helden. Gewoon netjes als tip. Kreeg meteen een hoop commentaar dat dat onzin was en blahblah.

Volgende war verloren we en toen hadden ze ineens het idee om alleen nog maar te Warren met helden en stelde ze ineens precies mijn voorgestelde tactiek voor. En vervolgens werd ik publiekelijk afgemaakt omdat ik in de war maar twee sterren haalde tegen een max th9. Terwijl meneer co zelf (nummer 3 van de map) zijn war begon tegen hun nummer 10....

Toen heb ik ze even voor een paar stuivers meegegeven en ben ik gegaan. Wat een Noord-Koreaanse praktijken man. Kneuzen.

• Famous
Tylen schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 06:29:
Zal het daar eens proberen, zag net dat ik alweer boven de 2200 zat door defenses zonder dat er Dark gestolen is 8)7

Waarmee vallen jullie aan? Gebruikte op 900 cups: 20 Giants 12 bombers en de rest aan archers.

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
BARCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

• Tylen

Tylen

BARCH :)

MAar ben nu aan het queen walken. Wat is dat ontzettend gaaf om te doen hahaha.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:28
Hoppa! schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 07:42:
[...]

Dit ook ja. Ik probeer nu iets boven de 2700 te blijven. Elke keer 700DE voor een snipe is nooit weg.

Nu bezig met muren en helden, gaat gestaag. Ik speel zo'n 4/5 keer per dag.

Na wat onenigheid in mijn vorige clan heb ik mezelf maar even in Laaglandje geparkeerd.

Ik sprak in de vorige clan de co-leiders aan op hun (gebrek aan) tactiek en het feit dat ze de war in gingen zonder helden. Gewoon netjes als tip. Kreeg meteen een hoop commentaar dat dat onzin was en blahblah.

Volgende war verloren we en toen hadden ze ineens het idee om alleen nog maar te Warren met helden en stelde ze ineens precies mijn voorgestelde tactiek voor. En vervolgens werd ik publiekelijk afgemaakt omdat ik in de war maar twee sterren haalde tegen een max th9. Terwijl meneer co zelf (nummer 3 van de map) zijn war begon tegen hun nummer 10....

Toen heb ik ze even voor een paar stuivers meegegeven en ben ik gegaan. Wat een Noord-Koreaanse praktijken man. Kneuzen.
Kom anders een keer gezellig even buurten bij [Tweakers]?
Lijkt me wel gezellig als je komt buurten ;)

@Famous

Barch ook, soms wel aangevuld met paar walles en giants om beetje als vleesschilden te gebruiken en de barchjes lekker te keer kunnen gaan. Schommel zelf momenteel rond 2100-2200 waar ik het prima vind. Er zijn TH snipes te vinden en prima loots voor DE.

Nog 3k DE en queen 20 gaat aan, mooi :o

[ Voor 11% gewijzigd door Sleehond op 10-11-2015 11:46 ]

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-11 09:37
Hier ook barchen, maar dan rond de 2350. Prima loot en TH snipes. Moet alleen zorgen dat ik niet onder de 2300 kom, dan is de bonus wat lager. En na ieder season even naar de 2400 en weer terug.

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:08
Ik ben vooral een mee-lezer op dit forum, maar dit topic zoek ik toch bijna dagelijks wel even op :P
Nu maar eens reageren

Ik ben een TH10.5 ongeveer (Queen 30, King 29).
Ik ben vooral zover gekomen door heel lang te spelen (jaartje of 3 gok ik?) ipv heel veel aanvallen in een kortere periode. Vanwege m'n werk beperk ik het spelen vooral tot de avonden waarop ik een paar aanvallen doe.

Heb ongeveer twee jaar in dezelfde clan gezeten en ongeveer een jaar geleden (samen met enkele andere members) de overgang gemaakt naar een andere actievere clan.
Tylen schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:09:
BARCH :)

MAar ben nu aan het queen walken. Wat is dat ontzettend gaaf om te doen hahaha.
Dat queen walken wil ik ook gaan doen. Geen idee of dat lukt met Queen lvl 30, maar ben wel even benieuwd op welk trophy niveau jullie dat doen.
Ik zit al tijden in de master league omdat dat met die paar aanvallen die ik op een dag doe het handigst is qua loot en win bonus ipv een avond lang barchen op een lager niveau.

• Famous
Ik weet niet welke servers jullie zitten, maar ik kom dikke buiten tegen maar dan wel mid TH10+. Dat ga ik met een Barch leger niet werken. Queen walk ook geprobeerd maar level 31 is nog net te laag. Daarnaast kom ik ook niet echt de open lay outs tegen waarvoor ze perfect zijn. Gisteren werd ik door twee clanmembers even uitgelachen dat ze beide dikke buiten (over de 1,5mil buit) hadden, aan de lopende band, welke makkelijk te pakken waren rond 4300/4400 ;(

Over 6 dagen is de laatste puffer max en dan heb ik eindelijk ook defense en traps max. Nu nog de queen 9 levels en de king 5 en natuurlijk de walls :+ Nog twee leuke lay outs voor DE bescherming:

Th outside:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hemqiXkksjZTtvivMngnuaUP/full.png

Th inside:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/phoNZIf9sfTu5pnn5MJDFBlK/full.png

• Tylen

Tylen

B-Real schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:33:

Dat queen walken wil ik ook gaan doen. Geen idee of dat lukt met Queen lvl 30, maar ben wel even benieuwd op welk trophy niveau jullie dat doen.
Ik zit al tijden in de master league omdat dat met die paar aanvallen die ik op een dag doe het handigst is qua loot en win bonus ipv een avond lang barchen op een lager niveau.
Moet zeker lukken met lv30. 4 healers erop en gaan.

• Hoppa!
Famous schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:50:
Ik weet niet welke servers jullie zitten, maar ik kom dikke buiten tegen maar dan wel mid TH10+. Dat ga ik met een Barch leger niet werken. Queen walk ook geprobeerd maar level 31 is nog net te laag. Daarnaast kom ik ook niet echt de open lay outs tegen waarvoor ze perfect zijn. Gisteren werd ik door twee clanmembers even uitgelachen dat ze beide dikke buiten (over de 1,5mil buit) hadden, aan de lopende band, welke makkelijk te pakken waren rond 4300/4400 ;(

Over 6 dagen is de laatste puffer max en dan heb ik eindelijk ook defense en traps max. Nu nog de queen 9 levels en de king 5 en natuurlijk de walls :+ Nog twee leuke lay outs voor DE bescherming:

Th outside:
[afbeelding]

Th inside:
[afbeelding]
Hey, je bent weg uit XL? Waarom?

• mploeger946
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-11 20:47
met 4 healers maak je geen enkele kans van slagen als je aan het farmen bent. Dan heb je te weinig herstel, maar 140 healpoints per seconde. Als er een kanon, een tower en een xboog op je queen schiet is ze zo weg. Minimaal 7 of 8 heb je er nodig.

• Tylen

Tylen

mploeger946 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:56:
met 4 healers maak je geen enkele kans van slagen als je aan het farmen bent. Dan heb je te weinig herstel, maar 140 healpoints per seconde. Als er een kanon, een tower en een xboog op je queen schiet is ze zo weg. Minimaal 7 of 8 heb je er nodig.
En over welk level queen heb je het nou? Daarnaast heb ik het niet over farmen maar over de buiten ring vrijspelen om vervolgens met lavaloons er overheen te gaan.

• Famous
Tylen schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:23:
[...]

Moet zeker lukken met lv30. 4 healers erop en gaan.
Mijn queen was aardig snel dood helaasch. Wellicht wilde ik er ook te veel mee :D
Hoppa! schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:43:
[...]

Hey, je bent weg uit XL? Waarom?
Jij zat er ook niet meer erin toch?
Er waren weinig echt actieve op de chat, de "hogere" mensen wilde nergens naar luisteren, wilde zakken (kan eigenlijk niet in de nr.1 clan) en nog een ander "prive" ding. Heb Emiel nog even een donatie gegeven en ben toen even naar Bella Maffia gegaan, waar ik helemaal gek werd. Leidsch tuig vroeg me nog maar die focussen té veel op CW dus hier beland. Wie weet ga ik nog bij andere langs maar de chat is hier wel grappig.

Waar zit jij tegenwoordig dan?

[ Voor 6% gewijzigd door Famous op 10-11-2015 16:05 ]

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-11 22:35
Coc topic is lekker actief hier zie ik.

Speel het zelf ook nog volop. Voornamelijk clan wars. Sinds ik TH 10 ben, farm ik weinig meer. Tegen het einde van TH9 was ik steeds langer aan het zoeken voor een fatsoenlijke buit pot. Niet meer zo een zin om elke avond de hele avond kwijt te zijn en weinig op te schieten. :+

Zo af en toe probeer ik gibarch, maar vind dit niet meer zo een succes. Zelfs met spreuken (heel en/of woede), en de nodige muurbrekers, komen mijn giants niet bepaald ver. Dan maar barbs/archers/goblins en collectors pakken.

Wil nog een keer een trophy push doen, om master of champ league eens te halen (flink wat gems als bonus).

Hoop overigens echt met de komende update dat heroes in de upgrade gewoon tijdens de war gebruikt kunnen worden. Dat vind ik nu zo enorm vervelend. Zit in een relatief kleine clan en daar speel je, met of zonder heroes. En een week zonder queen is geen pretje.

En wellicht ooit eens een iPad kopen (niet alleen voor CoC). Merk dat m'n 4" scherm te klein is om echt goed aan te kunnen vallen. Daarbij vind ik het scherm van de iPhone 5 sowieso al een stuk minder dan in de iPhone 4 (die was kleiner, maar reageerde veel beter en preciezer).

[ Voor 29% gewijzigd door VincentG op 10-11-2015 16:49 ]

Oh oh Mr. B, oh oh!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
VincentG schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:44:
Hoop overigens echt met de komende update dat heroes in de upgrade gewoon tijdens de war gebruikt kunnen worden. Dat vind ik nu zo enorm vervelend. Zit in een relatief kleine clan en daar speel je, met of zonder heroes. En een week zonder queen is geen pretje.
Never gonna happen, vele CW'ers gemmen hun heroes dan maar, want 'ja anders is het ruk'.
Aan mij heeft Supercell dan een slechte (en mijn clan ook), dan speel ik wel CW's met een hero minder :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• VincentG
Ach, ze zullen met de update ook weer gigantisch verdienen.
Heb je top players die al jaar ofzo met volle opslag zitten wat ze niet kunnen gebruiken. En dan is er een update en zijn ze binnen 5 minuten weer max. :p

Oh oh Mr. B, oh oh!

• SirLenncelot
  • Niet online
VincentG schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:44:
Wil nog een keer een trophy push doen, om master of champ league eens te halen (flink wat gems als bonus).

En wellicht ooit eens een iPad kopen (niet alleen voor CoC). Merk dat m'n 4" scherm te klein is om echt goed aan te kunnen vallen. Daarbij vind ik het scherm van de iPhone 5 sowieso al een stuk minder dan in de iPhone 4 (die was kleiner, maar reageerde veel beter en preciezer).
Champ halen kan redelijk eenvoudig, maak een beetje een fijne trophy base en ga verder op zoek naar TH snipes. Je kunt een groot deel zelfs met barch doen. Laatste stukje even wat serieuzer attacken (afhankelijk van het lvl van je troepen) en je bent er.

En Clash op de iPad is een heel stuk fijner :)

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

• Hoppa!
Famous schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:02:
[...]

Mijn queen was aardig snel dood helaasch. Wellicht wilde ik er ook te veel mee :D

[...]

Jij zat er ook niet meer erin toch?
Er waren weinig echt actieve op de chat, de "hogere" mensen wilde nergens naar luisteren, wilde zakken (kan eigenlijk niet in de nr.1 clan) en nog een ander "prive" ding. Heb Emiel nog even een donatie gegeven en ben toen even naar Bella Maffia gegaan, waar ik helemaal gek werd. Leidsch tuig vroeg me nog maar die focussen té veel op CW dus hier beland. Wie weet ga ik nog bij andere langs maar de chat is hier wel grappig.

Waar zit jij tegenwoordig dan?
Ik zit even in Laaglandje. Zie hierboven ergens. Had ruzie in mijn vorige clan. Maar ik blijf hier niet.

• VincentG
Wordt de laatste tijd echt flink gefrustreerd van die neppe war matches. We komen 5/6 keer tegen veel te sterke tegenstanders (max of nearly max th vs early th, high heroes and walls vs low heroes and walls).
En als de match enigszins gelijkwaardig is, vern**kt CoC het wel weer met overpowered troops tegenstanders vs underpowered troops van ons. Kost me klereveel elixer/duister iedere keer. :(

Oh oh Mr. B, oh oh!

• Famous
VincentG schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:19:
Wordt de laatste tijd echt flink gefrustreerd van die neppe war matches. We komen 5/6 keer tegen veel te sterke tegenstanders (max of nearly max th vs early th, high heroes and walls vs low heroes and walls).
En als de match enigszins gelijkwaardig is, vern**kt CoC het wel weer met overpowered troops tegenstanders vs underpowered troops van ons. Kost me klereveel elixer/duister iedere keer. :(
Maakt weinig uit.
Vaak zat gewonnen van een tegenstander die vele malen beter was. Het ligt ook een beetje aan de clan uiteraard ;)

• Famous
Toch wel lekker hier ansich. In twee uur 4,2mil loot en 22k Dark (beide zonder loot bonus). Leger kost amper wat en is sneller klaar, win/win.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-11 22:24
Famous schreef op woensdag 11 november 2015 @ 00:23:
Toch wel lekker hier ansich. In twee uur 4,2mil loot en 22k Dark (beide zonder loot bonus). Leger kost amper wat en is sneller klaar, win/win.
Lekker farmen. Heb toch maar mijn th buiten gezet. Verloor weer 800K inntwee aanvallen en nog reload. Nu bijna 3200 alleen gaat traag nu. Win rond de 10 cups en verlies er direct 8 door mijn TH. Staat active werkt niet op mijn nexus 10 :( en 1.5 uur ingelogd blijven trek ik niet.

• Famous
Versteegrob schreef op woensdag 11 november 2015 @ 00:53:
[...]

Lekker farmen. Heb toch maar mijn th buiten gezet. Verloor weer 800K inntwee aanvallen en nog reload. Nu bijna 3200 alleen gaat traag nu. Win rond de 10 cups en verlies er direct 8 door mijn TH. Staat active werkt niet op mijn nexus 10 :( en 1.5 uur ingelogd blijven trek ik niet.
Als je wil stijgen ook lekker naar cups zoeken. Als je met een aanval 10 cups pakt dan schiet het niet op, daar nam ik op 4300+ pas genoegen mee of een slechte avond.

Buit komt vanzelf wel :Y

• Wackmack
Famous schreef op woensdag 11 november 2015 @ 01:19:
[...]

Als je wil stijgen ook lekker naar cups zoeken. Als je met een aanval 10 cups pakt dan schiet het niet op, daar nam ik op 4300+ pas genoegen mee of een slechte avond.

Buit komt vanzelf wel :Y
Is goed, ga ik daar meer op letten.

• Shineless
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-12-2022
VincentG schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:19:
Dit is een teken dat jij en/of je clan genoten te veel energie hebben gestoken in het upgraden van defences en te weinig nadruk hebben gelegd op het upgraden van je heroes/troepen. Voor war match je namelijk met een andere clan op de verdedigende kracht van je base (je aanvallende kracht legt helemaal geen gewicht in de schaal). Als jullie veel clans tegenover jullie krijgen met "overpowered troops" betekend dat dat zij meer gedisciplineerd hun troepen hebben geüpgrade.
Oplossing: als de sodemieter met de hele clan je builders op vakantie laten gaan (met uitzondering van de builders die aan je heroes werken) en je troepen upgraden.

During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.

• VincentG
Mja, bedoel meet met gelijke level troops.
Hun level 4 golems blijven bijvoorbeeld soms heel lang in leven, terwijl er high level defense op staat te knallen, terwijl onze level 5 golems tegen low level defences in no-time dood zijn.

Onze clan is wat dat betreft best gemixt. Paar mid-high levels en aantal rushers, waarbij troepen over het algemeen allemaal wel op niveau zijn. Merk dat we aanvallend nog niet goed genoeg zijn. Ondanks dat we behoorlijk wat ervaring hebben en troepen hoog of max zijn, leggen we het nog regelmatig af tegen betrekkelijk eenvoudige dorpen. En tegenstanders lijken dan soms met gemak over ons heen te walsen.

Gister of eergister had ik ook een clanpotje waarin ik vreemdgenoeg verloor. Sterker nog, 4 van ons konden het dorp niet pakken, terwijl die makkelijk 2* gepakt zou moeten kunnen worden.
Andersom kan sporadisch ook. Dan faal ik regelmatig in de middenmoot en met een yolo potje en verkeerde spreuk, helden die omliepen, pakte ik alsnog redelijk eenvoudig 2* op hun nr 1 (bijna max TH10).

We hebben vaak gemerkt dat balans soms gewoon zoek is en dat is jammer / frustrerend.

Anyway, gisteravond weer eens gefarmt. Gewoon barcher en gaan voor de collectors. Minste kosten qua troepen en meeste profit (en zoeken viel ook nog mee). Trophy push moet best te doen zijn, maar stel het steeds uit omdat 'belangrijke' defences in de upgrade zijn. :p

Oh oh Mr. B, oh oh!

• Hoppa!
VincentG schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:10:
Hun level 4 golems blijven bijvoorbeeld soms heel lang in leven, terwijl er high level defense op staat te knallen, terwijl onze level 5 golems tegen low level defences in no-time dood zijn.
Dus jullie kunnen niet aanvallen? Of denk je dat jullie level 5 Golems zwakker zijn dan hun level 4 Golems?

Ik snap je niet helemaal. Het lijkt er op dat je gewoon naar een clan moet waar ze wel weten hoe je moet aanvallen?

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
VincentG schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:10:
Wat een raar verhaal dit.. 8)7 Hoelang speel je coc al?

[ Voor 3% gewijzigd door xantos op 11-11-2015 11:26 ]

• VincentG
Hoppa! schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:18:
[...]
Of denk je dat jullie level 5 Golems zwakker zijn dan hun level 4 Golems?
Daar lijkt het vaak helaas wel op. We zijn geen pro's, maar hebben toch flink wat ervaring. Meesten zitten 1-2 jaar in de clan waarbij we non-stop wars doen.
Uiteraard zal het ook aan ons liggen dat we soms falen. Maar we (clan, niet alleen ik), blijven vinden dat sommige potjes niet geheel eerlijk verlopen.

Oh oh Mr. B, oh oh!

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-11 09:37
Hou het er maar op dat de lay-out van de dorpen en de manier van aanvallen bepalen of een golem langer blijft leven of niet. Aantal defence, of de tovjes achter de golems de defence eerder targetten, etc etc.

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
VincentG schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:26:
[...]

Daar lijkt het vaak helaas wel op. We zijn geen pro's, maar hebben toch flink wat ervaring. Meesten zitten 1-2 jaar in de clan waarbij we non-stop wars doen.
Uiteraard zal het ook aan ons liggen dat we soms falen. Maar we (clan, niet alleen ik), blijven vinden dat sommige potjes niet geheel eerlijk verlopen.
Wij hebben ook geregeld oneerlijke matches maar winnen de laatste tijd wel weer meer door veel aanvallen te bespreken met clanleden en niet voor eigen succes te gaan en te kijken waar het schip strandt...

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Steevo_S
  • Laatst online: 22-08 10:16
RickvN schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:34:
[...]

Wij hebben ook geregeld oneerlijke matches maar winnen de laatste tijd wel weer meer door veel aanvallen te bespreken met clanleden en niet voor eigen succes te gaan en te kijken waar het schip strandt...
Wij merken dat elke week weer de clan war in ons nadeel is, afgelopen war was het helemaal leuk met een base weight verschil van iets van 80k, das een th10 extra....

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-10 10:38
Wij hebben zo goed als elke war een TH10 minder en de tegenstander dus 1 meer. Bij de war die gisteren is gestart hebben we zowaar een TH10 meer :+ Hoe het kan is mij nog steeds een raadsel, want de dorpen zijn allemaal niet zo verschillend als de onze. Veel mid/max TH9. Soms is het maar een vage matchmaking.

Maar vaak wanneer we 1 of 2 TH10's minder hebben, zijn de extra TH10's van de tegenstanders rushers en hebben (nog niet eens) de troepen van een max TH9. Dus zij kunnen vaak een max TH9 met moeite 2-sterren. En een max TH9 kan een low/rush TH10 ook wel 2 sterren, dus daarin speel je gelijk.

PSN: Curvaa_

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:20
De laatste war van ons was 23 - 7 in ons voordeel.
Hun nr 10 was een th9 met vrij lage defence en ik ben TH8 op nr 10 met op een paar upgrades na alles max. Iig mijn defence met uitzondering van een aantal muren.
Heb deze volledig plat gewalst.
De rest van hen was ook niet zo denderend.
We zaten te kijken naar hun bases en vroegen ons werkelijk of hoe ze tegen ons gezet waren.

• Hoppa!
VincentG schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:26:
[...]

Niet eerlijk in welk opzicht dan?

• VincentG
Dat onze max level troepen maar heel weinig damage lijken te doen of hitpoints lijken te hebben in tegenstelling tot hun lagere level troepen (bij gelijkwaardige aanval qua troepen, spell combi, village layout en drop positioning).

Oh oh Mr. B, oh oh!

• Shineless
Curva schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:21:
Wij hebben zo goed als elke war een TH10 minder en de tegenstander dus 1 meer. Bij de war die gisteren is gestart hebben we zowaar een TH10 meer :+ Hoe het kan is mij nog steeds een raadsel, want de dorpen zijn allemaal niet zo verschillend als de onze. Veel mid/max TH9. Soms is het maar een vage matchmaking.

Maar vaak wanneer we 1 of 2 TH10's minder hebben, zijn de extra TH10's van de tegenstanders rushers en hebben (nog niet eens) de troepen van een max TH9. Dus zij kunnen vaak een max TH9 met moeite 2-sterren. En een max TH9 kan een low/rush TH10 ook wel 2 sterren, dus daarin speel je gelijk.
Ik weet niet helemaal of je op de post van Steevo reageerde, maar wat hij bedoelde is dat de base weights van beide partijen zo ver uit elkaar liepen dat het verschil gelijk was aan een redelijke TH10. In feite komt dat er dus op neer dat wij met maar 20 man speelde en zij voor 21 man aan het verdedigen waren (waarbij die ene man extra dus een TH10 is).

Dat was wel heel erg scheef. Helaas verloren, maar het scheelde niet veel.

• mploeger946
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-11 20:47
VincentG schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:32:
Dat onze max level troepen maar heel weinig damage lijken te doen of hitpoints lijken te hebben in tegenstelling tot hun lagere level troepen (bij gelijkwaardige aanval qua troepen, spell combi, village layout en drop positioning).
@VincentG:
sorry, hoor maar volgens mij is dit echt onzin. Denk dat je het eerder moet zoeken in de kwaliteit van je aanval, dan dat jullie troepen minder goed zijn dan die van de tegenstander.

• VincentG
Ga nog wel eens een keer kijken hoe ik replays vanaf m'n iPhone kan opnemen om ze te delen.

Oh oh Mr. B, oh oh!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-11 17:07
Hoe kan je de base weight bepalen?

Tellen muren mee in de base weight?

• Shineless
Malt007 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:59:
Hoe kan je de base weight bepalen?

Tellen muren mee in de base weight?
Muren tellen zeker mee met je base weight.
Je kan je base weight bepalen door in war day (dus niet in prep day), of als de war is afgelopen, naar je base toe te gaan en te tellen hoeveel gold of elixer er aanwezig is in je base (let op dat er ook 1000 van elk in je TH zit).

Hier een voorbeeld:
Ik ben een TH9 en heb 4 elixer storages level 11. Tijdens war day zit er 18.500 elixer in 1 van mijn storages, hierdoor weet ik dus dat mijn war weight 18500*4 (elixer storages) + 1000 (in de TH) = 75000 is.
Dit werkt alleen wanneer alle storages die je hebt, van gelijk level zijn. Wanneer niet al je storages een gelijk level hebben (bijvoorbeeld 1 storage level 10 en de rest level 11), moet je in elke storage even kijken hoeveel gold/elixer er in zit. Om de een of andere reden zijn de waardes in elke storage dan niet gelijk.

Je kan het ook zien wanneer je aangevallen wordt tijdens de war door een tegenstander van gelijk TH level. Dan zie je hoeveel gold en elixer die tegenstander kan stelen en die waarde is gelijk aan de waarde in het voorbeeld hiervoor. Wanneer je door een TH van een ander level wordt aangevallen, moet je rekening houden met de loot penalty.

• Famous
VincentG schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:46:
Ga nog wel eens een keer kijken hoe ik replays vanaf m'n iPhone kan opnemen om ze te delen.
Als je OSX hebt kan je het makkelijk opnemen via Quicktime. Werkt perfect :)

• VincentG
Famous schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:41:
[...]

Als je OSX hebt kan je het makkelijk opnemen via Quicktime. Werkt perfect :)
Thnx, binnenkort eens proberen.

Oh oh Mr. B, oh oh!

• Curva
Shineless schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:33:
[...]

Ik weet niet helemaal of je op de post van Steevo reageerde, maar wat hij bedoelde is dat de base weights van beide partijen zo ver uit elkaar liepen dat het verschil gelijk was aan een redelijke TH10. In feite komt dat er dus op neer dat wij met maar 20 man speelde en zij voor 21 man aan het verdedigen waren (waarbij die ene man extra dus een TH10 is).

Dat was wel heel erg scheef. Helaas verloren, maar het scheelde niet veel.
Mijn reactie was meer algemeen :) Wat ik er wel mee wilde zeggen, is dat het bij ons ook veel voorkomt dat wij qua base weight achter lopen.

Het lijkt wel of degene die een base maxxen worden benadeeld.. Gezien jullie ook een clan hebben zonder rushers

• Famous
Curva schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:39:
[...]

Mijn reactie was meer algemeen :) Wat ik er wel mee wilde zeggen, is dat het bij ons ook veel voorkomt dat wij qua base weight achter lopen.

Het lijkt wel of degene die een base maxxen worden benadeeld.. Gezien jullie ook een clan hebben zonder rushers
Nee hoor. Een max (of zo goed als) telt gewoon erg zwaar mee, beginnend bij de inferno's.
Als je dus al twee of drie redelijk max spelers hebt in een 10vs10 war tikt het hard aan. Hierdoor heb je ook mensen die TH9.5 worden/blijven (nou succes in onze war zojuist twee 3* met de eerste aanval plat gelegd) om dit te voorkomen.

Tot wanneer worden die heksenketels gespawned dan? Heb er nu zes maar hoef er eigenlijk niet meer, anderzijds wil ik ze ook niet verwijderen 8)7

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Famous
* Session timers and the Personal Break
Daar zal iedere top player ontzettend blij mee zijn! Beter dat ze dit gaan implementeren zeg :Y

Zaten ze toch beetje goed met dat de update rond 15/17 december kwam. Zullen nog wel paar updates extra komen om het te balanceren.

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:01

westergas

rikkie_pc

Famous schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:03:
[...]

Daar zal iedere top player ontzettend blij mee zijn! Beter dat ze dit gaan implementeren zeg :Y

Zaten ze toch beetje goed met dat de update rond 15/17 december kwam. Zullen nog wel paar updates extra komen om het te balanceren.
Zal wel aan mij liggen maar ik heb geen flauw idee wat er bedoelt word met "Session timers and the Personal Break"... ://

Google...handig man!

[ Voor 3% gewijzigd door westergas op 13-11-2015 15:14 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Shineless
Famous schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:03:
[...]

Daar zal iedere top player ontzettend blij mee zijn! ...
Niet iedere top player, ik denk dat de top war players hier niet zo veel aan hebben.

• Curva
Ik vind het ook een erg matige feature. Als dat al een bullet point verdient....

Of het ligt aan mij, dat ik er andere bedenken bij heb :+

• Famous
Shineless schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:07:
[...]

Niet iedere top player, ik denk dat de top war players hier niet zo veel aan hebben.
Kon het inderdaad beter verwoorden, doelde op de top players qua cups. De top 500 zeg maar. Mensen gebruiken de gekste dingen om die 6 uur in de gaten te houden :+

• Shineless
Over de gekste dingen gesproken..

• Tylen

Tylen

Whahaha. Klopt helemaal. Inclusief baby en vrouw die de pompen leegt.

• Wackmack
Famous schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:52:
[...]

Doe dan 4100 voor Titan :Y
Ik weet niet hoe ver je base onderhand is maar 3400 lukt redelijk makkelijk enkel op defense (elke keer shield wegklikken) maar dit kost wel veel, TH buiten laten kan ook en dan hopen op max -9. Zeker als je enkel je muren gaat doen en de storages redelijk leeg houd adviseer ik om TH buiten te laten.
Wil je snel stijgen dan is het in mijn geval GoWiPe (GoWiWi kan ook maar kost meer Dark) of als je air gewend bent LaLoonion. Het duurt iets langer voordat je leger klaar is maar doordat je gegarandeerd 2* haalt stijg je toch sneller dan met een farm leger aan te vallen.

iMod instellen als volgend:
Search Village: Basis filter
Play sound when found: Aan
Vibrate when found: Aan
Town hall near edge: 8 tot 11 (Voor de snelle snipes).
Min Trophy: 24 (Dit geeft je minimaal 16 cups bij 2*).
Max town hall level: 9 (Omdat je TH9, of lager, redelijk easy 3* pakt).
Search conditions OR'd: Aan (Zo stopt die als die een van de bovenstaande heeft gevonden).
En uiteraard keep active.

In het begin zal die snel en easy wat vinden maar als je eenmaal voorbij de 38/3900 bent dan is het bovenstaande echt relax. Ik had er meer moeite mee om van 3800 naar 4050 te komen dan van 4050 naar 4300. Je slingert de xbox/ps4/film aan en wacht tot je telefoon een geluid maakt of vibreert :+
Zit nu op bijna 3300 e qua farmen gaat het zo goed. Pak iedere aanval rnd de 200/400K goud en de bonus. Met boost vandaag 8M gepakt inclusief cw loot dus xbow aangezet. Win 8/10 aanvallem echter als ik verlies zit je zo op -20. TH staat buiten zodat ik mijn loot hij echter kost dit ook cups. Vandaag door een sniper -14. TH binnen werkt nog maar zelden. Die hoe kan ik goed stijgen? Morgen weer aan het werk dus val alleen in de avond aan. Leger duurt een uurtje dus val op een dag max 6 keer aan. Zoeken met xmod gaat goed echter stay active lijkt niet te werken en dat isnook niet handig. Wil gewoon mijn ipad kunnen gebruiken.

• VincentG
Van het weekend ook nog even gecupped naar meester klasse. Kost flink wat duister en elixer (niet op de buit letten en tussendoor flink leeggeroofd worden, 3 teslas in kern in de upgrade), maar was goed te doen. Nu heb ik aardig wat gold, maar moet ik nog een aantal dagen wachten voordat er weer een bouwvakker vrij is...pfff :p

Oh oh Mr. B, oh oh!

• Famous
Versteegrob schreef op zondag 15 november 2015 @ 22:54:
[...]

Zit nu op bijna 3300 e qua farmen gaat het zo goed. Pak iedere aanval rnd de 200/400K goud en de bonus. Met boost vandaag 8M gepakt inclusief cw loot dus xbow aangezet. Win 8/10 aanvallem echter als ik verlies zit je zo op -20. TH staat buiten zodat ik mijn loot hij echter kost dit ook cups. Vandaag door een sniper -14. TH binnen werkt nog maar zelden. Die hoe kan ik goed stijgen? Morgen weer aan het werk dus val alleen in de avond aan. Leger duurt een uurtje dus val op een dag max 6 keer aan. Zoeken met xmod gaat goed echter stay active lijkt niet te werken en dat isnook niet handig. Wil gewoon mijn ipad kunnen gebruiken.
Zonder 'keep active' is het bijna niet te doen, mits je zelf natuurlijk niet continu naar een schermpje staart.
In het begin ook zonder geprobeerd maar die drie á vijf minuten zijn zo om en als je wat hoger zit ben je direct aangevallen als je ook maar iets te laat bent (valt op Champ nog mee). Door enkel de avond en weekend aan te vallen is het wel te halen, hier hetzelfde gedaan, maar het duurt wat langer.

Een goed leger/tactiek (niet voor buit gaan). Geduld (in gedachte houden dat de next knop je vriend is) en als het kan boost je heroes en spells. Deel daarnaast je aanvallen binnen de clan of die nu goed of slecht is. Er kunnen altijd tips gegeven worden waardoor de volgende wellicht beter gaat.

Als je toch aangevallen wordt wanneer je TH buiten staat is je base denk ik wat zwak, niet dat het niet haalbaar is maar dan is het even door de zure appel heen bijten tot je wat hoger zit.
VincentG schreef op maandag 16 november 2015 @ 09:43:
Van het weekend ook nog even gecupped naar meester klasse. Kost flink wat duister en elixer (niet op de buit letten en tussendoor flink leeggeroofd worden, 3 teslas in kern in de upgrade), maar was goed te doen. Nu heb ik aardig wat gold, maar moet ik nog een aantal dagen wachten voordat er weer een bouwvakker vrij is...pfff :p
Ik weet niet of je TH10 bent maar ik had iets terug nog twee lay-outs geplaatst voor goede DE bescherming.

• VincentG
Ben TH10 inderdaad.
Nu weer een dorp waar je niet zo makkelijk bij m'n DE kan (en TH op snipe positie).

Oh oh Mr. B, oh oh!

• Wackmack
Famous schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:08:
[...]

Zonder 'keep active' is het bijna niet te doen, mits je zelf natuurlijk niet continu naar een schermpje staart.
In het begin ook zonder geprobeerd maar die drie á vijf minuten zijn zo om en als je wat hoger zit ben je direct aangevallen als je ook maar iets te laat bent (valt op Champ nog mee). Door enkel de avond en weekend aan te vallen is het wel te halen, hier hetzelfde gedaan, maar het duurt wat langer.

Een goed leger/tactiek (niet voor buit gaan). Geduld (in gedachte houden dat de next knop je vriend is) en als het kan boost je heroes en spells. Deel daarnaast je aanvallen binnen de clan of die nu goed of slecht is. Er kunnen altijd tips gegeven worden waardoor de volgende wellicht beter gaat.

Als je toch aangevallen wordt wanneer je TH buiten staat is je base denk ik wat zwak, niet dat het niet haalbaar is maar dan is het even door de zure appel heen bijten tot je wat hoger zit.

[...]

Ik weet niet of je TH10 bent maar ik had iets terug nog twee lay-outs geplaatst voor goede DE bescherming.
Goeie punten weer. Wordt niet aangevallen nu mijn TH binnen staat dus dat is fijn. Loot gaat goed. Zal nu weer de focus op cups leggen.

• Tylen

Tylen

Welke cuprange wil je naartoe dan?

• Famous
Tylen schreef op maandag 16 november 2015 @ 19:06:
Welke cuprange wil je naartoe dan?
Legend natuurlijk.. O-)

• Tylen

Tylen

Dan ga ik mee. Als mijn king lv40 is ;)

• Famous
Tylen schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:40:
Dan ga ik mee. Als mijn king lv40 is ;)
Altijd die smoesjes van jou 8)7

• Tylen

Tylen

OK. Wedstrijdje?

• Famous
wedstrijden ga ik altijd aan >:)
Wat doen we? Wie eerste op 4800+ zit? Of maken we er legend van?

*Deze noob moet tot eind januari extra werken :|

Edit: en dan vanaf de 0 cups neem ik aan?

[ Voor 6% gewijzigd door Famous op 17-11-2015 00:31 ]

• Shineless
Famous schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 00:28:
[...]
...Bla bla bla...

Edit: en dan vanaf de 0 cups neem ik aan?
Let maar op, het is veel lastiger om exact 0 cups te halen dan om in legend te komen :P

• Famous
Shineless schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 00:46:
[...]

Let maar op, het is veel lastiger om exact 0 cups te halen dan om in legend te komen :P
vind 3800 tot 4000 aanzienlijk moeilijker :+
Wat een kolere drempel is dat zeg..

• Tylen

Tylen

Zo hoog mogelijk totdat de update er is?

• Shineless
Famous schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 00:48:
[...]

vind 3800 tot 4000 aanzienlijk moeilijker :+
Wat een kolere drempel is dat zeg..
Zelfs met keep active is het bijna onmogelijk om tot 0 cups te komen. Aan het einde kom je allemaal bases tegen waarbij je maar 1 cup verliest of zelfs helemaal niks verliest. Vervolgens elke keer wanneer je offline gaat win je weer 30 cups van iemand die je base aanvalt.

• Famous
Tylen schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 07:02:
Zo hoog mogelijk totdat de update er is?
Kunnen we doen :Y
Of zit je stiekem al op 4400 :P
Shineless schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 08:10:
[...]

Zelfs met keep active is het bijna onmogelijk om tot 0 cups te komen. Aan het einde kom je allemaal bases tegen waarbij je maar 1 cup verliest of zelfs helemaal niks verliest. Vervolgens elke keer wanneer je offline gaat win je weer 30 cups van iemand die je base aanvalt.
Keep active heb je toch niet nodig?
Tot Silver drie kan je in elk geval snel zakken en mocht het daarna amper lukken gewoon twee storages of eventueel je Dark buiten de muren?

Denk dat, als je wilt, je in 6 uur tijd aardig kan zakken

• Tylen

Tylen

Famous schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 08:44:
[...]

Kunnen we doen :Y
Of zit je stiekem al op 4400 :P

[...]

Tot Silver drie kan je in elk geval snel zakken en mocht het daarna amper lukken gewoon twee storages of eventueel je Dark buiten de muren?

Lol, nee ik zit in de 2600. Met een volle loot. (collectors vol, castle vol, pompen half vol). Dus ik kan het nog wel even uithouden ;)

Ja doen we :) Is wel leuk. Waar zit jij nu?

• Shineless
Famous schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 08:44:
[...]

Zeker tot Silver kan je inderdaad makkelijk zakken.
Maar je gaat nooit op 0 cups komen, waar we het over hadden.

• Famous
Tylen schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:55:
[...]

Lol, nee ik zit in de 2600. Met een volle loot. (collectors vol, castle vol, pompen half vol). Dus ik kan het nog wel even uithouden ;)

Ja doen we :) Is wel leuk. Waar zit jij nu?
Ook 2600 :Y
Starten we vanaf vandaag of hoe wil je het?

Ik drop gewoon een oude screenshot :D
Shineless schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:53:
[...]

Zeker tot Silver kan je inderdaad makkelijk zakken.
Maar je gaat nooit op 0 cups komen, waar we het over hadden.
Je kan zeker de 0 bereiken.
Er is toen een groep top spelers geweest (Nederlandse) welke toen massaal gezakt zijn naar 0 cups om vervolgens te kijken wie het eerste Champ kon komen. De tijd toen je met 3400 nog in de top 100 global stond :+ Ze hebben het hier en daar vast wel aangepast maar onmogelijk lijkt het me niet.

Ik voel een volgende competitie aankomen 8)7 :>

• Tylen

Tylen

Famous schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:36:
[...]

Ook 2600 :Y
Starten we vanaf vandaag of hoe wil je het?

Ik drop gewoon een oude screenshot :D

[...]

Je kan zeker de 0 bereiken.
Er is toen een groep top spelers geweest (Nederlandse) welke toen massaal gezakt zijn naar 0 cups om vervolgens te kijken wie het eerste Champ kon komen. De tijd toen je met 3400 nog in de top 100 global stond :+ Ze hebben het hier en daar vast wel aangepast maar onmogelijk lijkt het me niet.

Ik voel een volgende competitie aankomen 8)7 :>
Ik ben al bezig ;) Zit op 2730 nu ;)

Zodra de update er is (maintenance window) dan is het einde. Wie het hoogst aantal cups heeft betaald een pintje :)

• Famous
Tylen schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:54:
[...]

Ik ben al bezig ;) Zit op 2730 nu ;)

Zodra de update er is (maintenance window) dan is het einde. Wie het hoogst aantal cups heeft betaald een pintje :)
Had +77 defense :+ Net een aanval gewonnen en volgens mij voorbij de 2800 nu.
Nu is het nog leuk maar als ik bij 3800 kom ga ik huilen tot aan 4050 :'(

• Tylen

Tylen

Lol. Ik doe nu beetje townhall snipes ;) Zal straks mijn war base wel even aanzetten :) Dan moeten de defences snel oplopen naar 3200.

• JeroendeGroot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11 19:23
Tylen schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:20:
Lol. Ik doe nu beetje townhall snipes ;) Zal straks mijn war base wel even aanzetten :) Dan moeten de defences snel oplopen naar 3200.
In welke clan zit je nu? Dan kan ik jullie progress een beetje volgen :)

• Famous
Tylen schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:20:
Net tijdens het xboxen was die aan het zoeken naar snipes maar naar 20 minuten had die nog niets. Daarna een misklik met paar archers :+

3120 momenteel, zo eerst even koken en dan gaan we Rob eens inhalen :D

• Wackmack
Famous schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 19:22:
[...]

Net tijdens het xboxen was die aan het zoeken naar snipes maar naar 20 minuten had die nog niets. Daarna een misklik met paar archers :+

3120 momenteel, zo eerst even koken en dan gaan we Rob eens inhalen :D
Heb je al :( up nu 3 defences en mijn Queen. Verlies ineens alle aanvallen. Nu weer omhoog

• Tylen

Tylen

Heb nu war base aangezet en ben aan het stijgen 2881 nu. Ben ook aan het warren dus heb mijn gowipe leger hard nodig. ;). Vanavond tweede attack en dan morgen hele dag ff cups scoren. 👍

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:28
Zo, queen 20 is klaar hier, voelt goed.

Nu de BK aka Boeren Kinkel van 15 naar 20 werken.

Nu op 58 lava muurtjes, pomp rustig door terwijl BK richting 20 gaat.

En dan...... tijd voor TH 10 !

• Famous
Tylen schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 21:43:
Heb nu war base aangezet en ben aan het stijgen 2881 nu. Ben ook aan het warren dus heb mijn gowipe leger hard nodig. ;). Vanavond tweede attack en dan morgen hele dag ff cups scoren. 👍
Ik word niet meer aangevallen en heb zelf weinig zin om continu te zoeken :+
Doordeweeks kan ik enkel de avonden maar ik wil vandaag wel even Champ halen, paar dikke nodig dus.

• Tylen

Tylen

Famous schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 21:46:
[...]

Ik word niet meer aangevallen en heb zelf weinig zin om continu te zoeken :+
Doordeweeks kan ik enkel de avonden maar ik wil vandaag wel even Champ halen, paar dikke nodig dus.
Doe maar rustig aan ja ;) Ik zit nu op 3080. Vanavond moet ik wel in champ zitten.

[ Voor 0% gewijzigd door Tylen op 18-11-2015 11:48 . Reden: 3000 -> 3063 -> 3080 ;) ]

• Famous
Tylen schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:38:
[...]

Doe maar rustig aan ja ;) Ik zit nu op 3080. Vanavond moet ik wel in champ zitten.
Ja ik kan moeilijk op het werk gaan Clashen, lekker shield uitzitten. Vannacht wel paar volle legers op me gehad voor Dark. Kostte me ruim 10k dark voor ik een shield had maar zat boven de 3300. Net in de pauze een +37 defense zonder shield dus hoop zo nog een te krijgen dan ben ik de 3400 al voorbij zonder eigenlijk aan te vallen :+

• Tylen

Tylen

Ja die Dark Elixer raids heb ik ook ja :( Ben van 99K DE naar 73K gegaan. Wel alles gewonnen dus het is makkelijk stijgen. Zit nu ergens in de 3100. Doe wel steeds een aanval elke twee uur en dan een defense.

• Famous
Tylen schreef op woensdag 18 november 2015 @ 13:15:
Ja die Dark Elixer raids heb ik ook ja :( Ben van 99K DE naar 73K gegaan. Wel alles gewonnen dus het is makkelijk stijgen. Zit nu ergens in de 3100. Doe wel steeds een aanval elke twee uur en dan een defense.
Hier net weer defense gewonnen en zit nu 3404, meneer haalde precies 40% dus lekker shield :Y

Met dark ben ik ook gezakt maar blijf nu rond de 65k steken (nog wel 6 golems in que) maar dat komt vanzelf wel weer in Titan!

Welke clan zit je nu?

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:01

westergas

rikkie_pc

Tylen schreef op woensdag 18 november 2015 @ 13:15:
Doe wel steeds een aanval elke twee uur
Zoeken jullie nog mensen op jouw werk?

[ Voor 21% gewijzigd door westergas op 18-11-2015 14:10 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Tylen

Tylen

westergas schreef op woensdag 18 november 2015 @ 14:09:
[...]
Zoeken jullie nog mensen op jouw werk?
Lol, helaas niet.
Famous schreef op woensdag 18 november 2015 @ 13:23:
[...]

Hier net weer defense gewonnen en zit nu 3404, meneer haalde precies 40% dus lekker shield :Y

Met dark ben ik ook gezakt maar blijf nu rond de 65k steken (nog wel 6 golems in que) maar dat komt vanzelf wel weer in Titan!

Welke clan zit je nu?
3206 zit ik nu. Kan na elke defense wel schildje uitzetten om weer een defense te winnen, maar het gaat zo snel met de dark elixer dan. Jij zegt dat in Titan dit weer omhoog gebracht kan worden? Meer snipes daar?

Bij gij in de clan ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Tylen op 18-11-2015 15:57 . Reden: Andere clan ;) ]

• Famous
Ja, naast hier en daar een snipe waar je 1600 voor krijgt hebben veel mensen standaard dark vol. Daarnaast heeft 99% ook max heroes dus Dark boeit ze niet.

Als jij iemand plat gooit met 4500 dark krijg je dus 6100, ik zeg prima ;)

• Tylen

Tylen

Ja dat is het betere werk idd. Ik zie wel ofik de 4500 haal. ;) We hebben iig nog een paar weken :P

• Famous
Tylen schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:05:
Ja dat is het betere werk idd. Ik zie wel ofik de 4500 haal. ;) We hebben iig nog een paar weken :P
Als ik zo doorga betwijfel ik het ook..
Gisteren paar keer fail gehad of één ster in plaats van twee :+

Hopelijk is het gewoon weer even wennen aan GoWiPe in plaats van barch/giants. :|

• Tylen

Tylen

Daily update ;)

1. Famous: 3517
2. Tylen: 3347

• Famous
Tylen schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:03:
Daily update ;)

Stalker :D Wel fijn dat we zelfde clan zitten nu.
Eens kijken of we na het eten nog wat kunnen vinden, anders maar hopen op een def winst zoals vanmiddag.

• JeroendeGroot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11 19:23
Tylen schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:03:
Daily update ;)

DUDE hoeveel heb jij gespeeld de afgelopen maanden? Walls lvl 11 en heroes 40/35 8)7

• Curva
Holly shit, er zit gewoon een TH9 in Titan bij jullie in de clan! :o

Ik vond ChampIII/II als TH9 al lastig om te behouden..

• Tylen

Tylen

JeroendeGroot schreef op donderdag 19 november 2015 @ 19:09:
[...]

DUDE hoeveel heb jij gespeeld de afgelopen maanden? Walls lvl 11 en heroes 40/35 8)7
Beetje teveel slapeloze nachten gehad met de baby. veel te veel lopen boosten. :(

• Tylen

Tylen

Daily update ;)

1. Famous: 3691
2. Tylen: 3407

Ik weet niet wat die Flamous allemaal doet. Maar hij gaat veelste snel :P

• Famous
Tylen schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:31:
Daily update ;)

Gisteren niet veel, was de avond weg en vanochtend een +29 defense (zie chat :+ ).
Zelf vijf aanvallen gedaan en twee snipes. Hierbij zat wel een drie ster op TH10 voor 29 cuppies :Y

Nu weer werken tot 18:00 maar in het weekend ga ik wel knallen!
Viel me trouwens op dat ik vanaf 3500 al wolkenchat had 8)

• Hoppa!
Tylen schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:31:
Daily update ;)

Hij zit gewoon weer in een periode waarin hij verslaafd is. Over een paar weken gaat hij weer stoppen, dan haal je hem wel weer in. ;-)
Pagina: 1 ... 79 ... 102 Laatste