Mja, bedoel meet met gelijke level troops.
Hun level 4 golems blijven bijvoorbeeld soms heel lang in leven, terwijl er high level defense op staat te knallen, terwijl onze level 5 golems tegen low level defences in no-time dood zijn.
Onze clan is wat dat betreft best gemixt. Paar mid-high levels en aantal rushers, waarbij troepen over het algemeen allemaal wel op niveau zijn. Merk dat we aanvallend nog niet goed genoeg zijn. Ondanks dat we behoorlijk wat ervaring hebben en troepen hoog of max zijn, leggen we het nog regelmatig af tegen betrekkelijk eenvoudige dorpen. En tegenstanders lijken dan soms met gemak over ons heen te walsen.
Gister of eergister had ik ook een clanpotje waarin ik vreemdgenoeg verloor. Sterker nog, 4 van ons konden het dorp niet pakken, terwijl die makkelijk 2* gepakt zou moeten kunnen worden.
Andersom kan sporadisch ook. Dan faal ik regelmatig in de middenmoot en met een yolo potje en verkeerde spreuk, helden die omliepen, pakte ik alsnog redelijk eenvoudig 2* op hun nr 1 (bijna max TH10).
We hebben vaak gemerkt dat balans soms gewoon zoek is en dat is jammer / frustrerend.
Anyway, gisteravond weer eens gefarmt. Gewoon barcher en gaan voor de collectors. Minste kosten qua troepen en meeste profit (en zoeken viel ook nog mee). Trophy push moet best te doen zijn, maar stel het steeds uit omdat 'belangrijke' defences in de upgrade zijn.
Oh oh Mr. B, oh oh!