Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:41

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Je krijgt er geloof ik ook 1000 als je 1250 cups haalt. En bij 3200 cups krijg je er weer 2000. Daar kan je alle bouwer mee halen.

Tipje is om je gemeentehuis ergens in een hoekje te zetten. Dan pakken ze meestal alleen je gemeentehuis en heb jij een schildje. De cups maken niet zoveel uit. Daar moet je je niet op focussen, behalve als je heel hoog wilt komen.

Er is zeker wel matchmaking. Je wordt aan de hand van je cups gematched. Daarom zakken hoge spelers ook vaak, om zo makkelijke targets te krijgen.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:13
Tylen schreef op maandag 02 februari 2015 @ 19:49:
Je krijgt er geloof ik ook 1000 als je 1250 cups haalt. En bij 3200 cups krijg je er weer 2000. Daar kan je alle bouwer mee halen.

.......
Als je Master haalt (2600 cups), dan krijg je 1000 gems
Als je Champion haalt (3200) cups), dan krijg je 2000 gems

• Tylen

Tylen

Oja bij master was het.

• Botticelli
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:49
En 250 bij kristal dacht ik.

• Tylen

Tylen

League All-Star
1 Star: Join the Crystal League: 100 XP / 250 Gem
2 Stars: Reach the Master League: 500 XP / 1,000 Gem
3 Stars: Become a Champion!: 2,000 XP / 2,000 Gem

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-11 14:48
Is er al iets bekend over de komende update? Verwacht een nerf voor de lavahound. Iedere TH9 wordt (te) makkelijk plat gelegd. Tegen hogs heb je bv nog een goede double bom. Wat doe je tegen een lavahound icm loons?

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55
Tylen schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:33:
League All-Star
1 Star: Join the Crystal League: 100 XP / 250 Gem
2 Stars: Reach the Master League: 500 XP / 1,000 Gem
3 Stars: Become a Champion!: 2,000 XP / 2,000 Gem
En niet te vergeten, 1250 cups geeft je ook nog eens 450 gems :Y

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Botticelli
Versteegrob schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:11:
Is er al iets bekend over de komende update? Verwacht een nerf voor de lavahound. Iedere TH9 wordt (te) makkelijk plat gelegd. Tegen hogs heb je bv nog een goede double bom. Wat doe je tegen een lavahound icm loons?
Ik wist niet dat er al een nieuwe update verwacht werd. Maar ik denk dat ze de lavahond nog even aan willen kijken. Het is nog niet zo dat dit een gegarandeerde 3 ster is bij th9 vs th9. Ik merk dat overlappende ad, met tesla erbij (die de pups afschieten) en de air mines bij de ad verste weg van de queen goed helpen. En de skeletvallen op air willen ook nog wel eens wat ballonnen wegknabbelen.
Zouden ze niet een strategie in leven willen houden die, mits goed uitgevoerd, een 3 ster op kan leveren tegen een gelijk level th (dragloon bij th7 - th7, gowipe/dragloon th8 - th8 en nu lavaloon(ion) th9 - th9)?

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:31
Als max th9 valt er wel te verdedigen tegen de lavaloons. Al is het idd niet makkelijk. Wat in ieder geval helpt zijn de basis voorzorgsmaatregelen zoals:
-X-bows op lucht zetten
-Skeleton traps op lucht zetten
-Overlappende air defences
-Tesla torens die cover bieden aan AD
-Airbombs die ook cover bieden aan AD
-Queen ook cover bieden
-Draak in je castle(het komt regelmatig voor dat lavaloon spelers weinig tot geen minions meenemen, van de ballonnen en lavahound zal je draak geen last hebben)

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Nu ook een CW tegenstander, 4 lavahonden mee, 15 loons en gewoon op 60-70% zetten.... Ik zelfs op 3 sterren. Gaat nergens over hoe makkelijk dat eruit ziet...
Ik val altijd met 28 loons/30 minions aan, maar ik moet binnenkort wel eens mijn lavahond vrij gaan spelen om die in te zetten, want dat is echt een wereld van verschil zie ik al wel.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
stadhuis 8 of 9 gok ik?

Ik heb met GoWiWi of GoWiPe nog steeds het meest succes met clanwar. Luchtaanvallen met 4 honden tegen gevorderde stadhuis 10 kampen is veel lastiger dan met grondtroepen vind ik

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• RickvN
cypher21 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:31:
stadhuis 8 of 9 gok ik?

Ik heb met GoWiWi of GoWiPe nog steeds het meest succes met clanwar. Luchtaanvallen met 4 honden tegen gevorderde stadhuis 10 kampen is veel lastiger dan met grondtroepen vind ik
Ik ben idd th9, maar wel redelijk uitgebouwd qua def.... Ben alleen zoekende naar een goede anti air/hog base voor cw....

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Famous
RickvN schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 18:26:
[...]

Ik ben idd th9, maar wel redelijk uitgebouwd qua def.... Ben alleen zoekende naar een goede anti air/hog base voor cw....
Zoek anders een op Deception, hiermee ben ik redelijk makkelijk naar Master gegaan als TH9 (waar veel met air wordt aangevallen) en was -als ik het goed had- ook anti hog.

Edit; Deze bedoelde ik

[ Voor 16% gewijzigd door Famous op 04-02-2015 19:06 ]

• RickvN
Famous schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 19:03:
[...]

Zoek anders een op Deception, hiermee ben ik redelijk makkelijk naar Master gegaan als TH9 (waar veel met air wordt aangevallen) en was -als ik het goed had- ook anti hog.

Edit; Deze bedoelde ik
Thnx, ff doorgenomen en ziet er idd erg goed uit! Ga gelijk de onderste V3 gebruiken

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Vraag me af welke waar is:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NDKBXKa.jpg

of

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8dt25BR.jpg

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

• Tylen

Tylen

Pff was ik bijna max TH10 :) Laten we hopen van niet.

Alhoewel. Boost pauzeren is wel erg lekker. En damage increase van de inferno's ook :)

En hero's die aan het upgraden zijn kan je in de war gebruiken. Helemaal TOP :)

[ Voor 22% gewijzigd door Tylen op 05-02-2015 09:21 ]

• RickvN
De eerste lijkt mij onwaarschijnlijk met de witch & 10 skeletons? Is wel een erg grote vooruitgang?
War destruction lijkt mij nu beter obv 33/66/100% en dat je je heroes kan gebruiken met de war zou ook een welkomen iets zijn _/-\o_

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Hmm zitten interessante dingetjes tussen, van wie is die bovenste post?
Vorige keer had die Anouschka met een eerder gelekt bericht ook 100% gelijk namelijk..

Witch 3 lijkt me ansich logisch, 10 skeletons is wel weer veel, Waterval dafuq?
Heroes altijd beschikbaar zou erg fijn zijn, vooralsnog ga ik maar uit van de onderste 'changelog' dan..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Tylen

Tylen

JA ik weet ook niet wat die waterval is. En speel toch al vanaf het begin.

Witch 3 lijkt mij ook erg leuk. Die gaat meteen in de upgrade dan.

Ik moet nu nog 10 upgrades (4x air defence en 6x kanonnen) voordat ik max op defence ben voor th10. Als daar nog een 6x kanonnen bij komen.. pffff dejavu.. Iets met 7 Archer Towers van 11 naar 13...

[ Voor 41% gewijzigd door Tylen op 05-02-2015 09:40 ]

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-11 14:01
Voorheen was er rechtsboven in een geanimeerde waterval, maar deze zou performance issues geven op de wat mindere telefoons

• JBrennan
  • Laatst online: 07-01 16:39
SP maps zouden wel leuk zijn :). Eigenlijk zitten er in beide lijstjes wel punten die ik graag zou zien.

• RickvN
Tsja, puur iets decoratiefs met een voor CoC woorden een nostalgisch tintje...

Edit: Ervanuit gaande dat het de 2e zou zijn; leuke CW updates. Maar jammer dat vaak enkele updates echt voor TH10 is weggelegd.

[ Voor 32% gewijzigd door RickvN op 05-02-2015 09:58 ]

• Steevo_S
Awhhhhhhhhhhhhhhh

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DsrPDll.png

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:51
Ik las gisteren nog een hele mooie post op het SC forum die de mogelijk komst van TH11 weerlegd.

http://forum.supercell.ne...-Don-t-Think-We-ll-See-It!

• Steevo_S
Reactie van Chief Pat:
http://www.reddit.com/r/C...a_have_heroes_for/coboovh
OP forgot:

-Goblin King and Arch-Wizard

-150 new single player maps

-100,000 free gems for every player

-Secret cheat code for naked Archer Queen

-Trading resources

-Attack your friends (and Chief Pat) mode

Can't wait boys!

• Famous
Die 150 nieuwe Goblins level mogen zeker wel eens komen, een beetje TH7 speelt ze zo uit.

• Steevo_S
Ik vind deze leuker: -Secret cheat code for naked Archer Queen

• RickvN
Steevo_S schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 11:29:
Ik vind deze leuker: -Secret cheat code for naked Archer Queen
Heb jij die nu nog niet dan?

• Steevo_S
Nee, alleen de valkyrie :(

• RickvN
Heb m eventueel ook nog wel voor de healer.

• MAher
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-05-2024

MAher

.. far and free ...

Met de introductie van CW werd het spelletje erg veel dieper. Ik denk dat iets in die richting, 1:1 battles tussen spelers mogelijk maken oid. een extra dimensie geven om te blijven spelen voor de th10 mensen. Verder gewoon wat incremental updates en wat handigheidjes zoals slapende AQ die je in war gewoon kunt gebruiken.

Walls zijn overrated.

System | Suomalaiset Lehmät.

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-10 11:58
1:1 bestaat toch al? dan ga je gewoon naar champions league. dat is allemaal 1:1 th10

• Steevo_S
Of je installeert xmod/imod en gaat lekker in de zandbak spelen

• MAher

MAher

.. far and free ...

thedon46 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:22:
1:1 bestaat toch al? dan ga je gewoon naar champions league. dat is allemaal 1:1 th10
Ik bedoel 1:1 je maatje uitdagen of clangenoot, whatever. Dat kan nu niet.
Steevo_S schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:32:
Of je installeert xmod/imod en gaat lekker in de zandbak spelen
Mwa, cheaten. Bovendien, voor mij hoeft het nog niet, maar voor sommige spelers blijkbaar wel getuige de post waar de komst van th11 wordt bestreden.

• thedon46
agh, meer verlaten basissen voor mij :D *O*

[ Voor 4% gewijzigd door thedon46 op 05-02-2015 12:39 ]

• Steevo_S
Kan je eens wat dingen uit die post hier neerzetten? Ik kan helaas niet op SC forum :(

Zandbak is leuk om je eigen basis te stress testen net voor een war...

• Famous
MAher schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:20:
Met de introductie van CW werd het spelletje erg veel dieper. Ik denk dat iets in die richting, 1:1 battles tussen spelers mogelijk maken oid. een extra dimensie geven om te blijven spelen voor de th10 mensen. Verder gewoon wat incremental updates en wat handigheidjes zoals slapende AQ die je in war gewoon kunt gebruiken.

Walls zijn overrated.
Dat is inderdaad nodig..
Upgrades duren té lang voor vijf bouwers en naast een beetje CW is er dus niets te doen als ze bezig zijn. Een bouwer vrij houden zodat ik met de resources muren kan doen in de tussentijd vind ik ook weer zonde.

• MAher

MAher

.. far and free ...

Steevo_S schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:39:
Kan je eens wat dingen uit die post hier neerzetten? Ik kan helaas niet op SC forum :(

Zandbak is leuk om je eigen basis te stress testen net voor een war...
Ok, dat klopt wel. Alleen heb ik het idee dat er wel wat meer mee gedaan wordt dan eigen bases stresstesten...

Die post integraal hieronder:
Standing Against Th11- The Reasons I Don't Think We'll See It!
Let me start this off by saying that I personally am opposed to th11 being introduced into the game. I've almost maxed th10 and been farming for a long while so having to do another whole town hall is daunting. I also don't think the game economy can handle it and on and on.. but I won't bore you with personal opinion because let's be honest, my bearded dragon Leroy could do that.

image.jpg
Money
One of the biggest and most obvious obstacles for supercell would be money (both in game currency and outside). Adding a Th11 would require one of two things, another storage or bigger storage cap (which would make for ridiculous price points) or a steep price drop in costs for current upgrades. The first option in reality would be the only viable one for supercell because dropping current prices forces them to refund every single gemmer for their purchases which, if you haven't figured it out, is a lot of money.

I personally know many players that have said if th11 comes out they won't be putting in the time to max, they'll simply quit. 10 million gold for an archer tower just isn't worth the time and effort to many.

Logistics

Adding a new defensive structure, more walls, and more current defensive structures will require expansion of the in game map. Considering they've already done this once, they may be hesitant to do this again as it will be incredibly spread out and for lower town halls it will become an annoyance (I'm assuming) to have so much empty space.

Another huge issue is the time limit on raids. Given how large bases will become, it will be necessary to add another 30+ seconds to your raid time in order to make 3 stars still possible. This is all fine for the big boys, but considering lower town halls again, there will be far too much time to raid. Nobody will ever have the clock run out at th9 and below.

Yet another issue will be the huge gap in strength between town halls (which I will touch on again). Th11s will be so overpowered vs. th8-9 that it won't even be funny. Increased troop capacity makes it very possible that th11s will dump half an army on a th8/9 for 100k and move on when loot gets bad, and they'll be able to do this with how many troops they have.

Keeping It Interesting

After adding two town halls before, would another one really keep the interest of long-term players? There are already a lot of them leaving the game and those who don't want to cup push really only have one choice: War. Adding another town hall gives us new troop and defense levels, which is all nice and dandy, but even Supercell themselves have noted in the past that they don't want to just keep adding levels to things. They want to keep it interesting!

Adding a th10 would really be just another level, however big, to everything that already exists.

image.jpg ***personal note from Leroy!***
Having a ten town hall system (or deci system) looks much better on the game and just has a nice flow and feel to it, if you know what I mean?

The New Player Gap

Another thing for supercell to keep strongly in mind is the gap between a brand new player and th11. The average attention span of the younger generation on a game is normally a week or two (a month at most) before they quit and find a new one on the app store. Clash is unique in that it has kept so many players for so long. But if the play time it takes to get from th1-10 (or possible 11...) is so long that it seems almost impossible to do, they may just quit then and there.

I've been clashing for two years now and I'm only just closing in on max. Adding th11 would increase that time (hardcore play time) to at least 2 and a half years. Which is a long time to decide to devote to a game.

Supercell wants players to stay interested and play until they max their base (which means boosting gems to get there, more money for supercell), and if the journey to get there is as long as it might be for th11, I can't see many people sticking to it. This also means that as the older players move on, there won't be any new players to come in and fill the slots for the higher level community.

In conclusion, I just don't see supercell putting everything at risk for another town hall. But what do I expect to see? I expect to see new game changing content at the current level. For example, war has kept so many maxed players interested and playing that I doubt the game would still be alive without it. It provides a fun, relaxed (sometimes ), and great way for clans to bond and have a good time while proving who the stronger clashers are!

Other options for new content:

1. A quest system: This has been requested forever, and I would love to see it incorporated.
2. A new leaderboard of some kind for seasonal competitions. These could be available to get on for all town hall levels and could include farming things like most gold looted this season, most elixir or de looted, or even most cups gained this season above or below 3k, 2k, 1k (as it is easier to gain cups lower).

***feel free to leave suggestions down in the reply section***

What do YOU think? Have I changed the way you think about Th11's release? Do you still think it will happen? Any arguments, suggestions, or comments to make? Feel free to leave a comment!

• Yow
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-11 00:17

Yow

Nog een clasher hier (TH8).

Ik lees dat veel mensen op tweakers Dragloon gebruiken (met 3 lightening).
Zelf gebruik ik in cw vrijwel altijd Max Dragon met 3 rage.

Is het een groot voordeel om die balloons erbij te hebben of is het gewoon een voorkeur?

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Zijn er nog veel TH10'ers? Ik zoek een makkelijke manier om veel loot bij elkaar te halen, vind weinig inactieve basissen en ben daarom maar naar C1 en richting masters voor lootbonus, alleen wordt dit nu ook steeds moeizamer. Iemand tips/tricks?

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:03

Wom

Bij mij in de clan zijn er een paar TH10 erg naar beneden gegaan. Denk aan 300-500 range. Dikke loot maar wel lastig om in die range te blijven. Veel inactieve basissen iig.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 16:31
-WarAx- schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 20:26:
Zijn er nog veel TH10'ers? Ik zoek een makkelijke manier om veel loot bij elkaar te halen, vind weinig inactieve basissen en ben daarom maar naar C1 en richting masters voor lootbonus, alleen wordt dit nu ook steeds moeizamer. Iemand tips/tricks?
Ik zit momenteel in master 3. Er zijn heel veel bases die je vrij gemakkelijk met alleen archers op 50% kunt zetten. Veel van deze bases hebben ook nog eens 2000+ DE beschikbaar. Perfect dus om dan ook nog met je king en queen de Dark Elixer storage te plunderen. Zo heb ik in een paar dagen 150K DE verzameld. Ik denk dat het ook wel succesvol kan zijn voor elixer en gold.

• Tylen

Tylen

Ik ben rond de 2000 cups aan het farmen. Maar het tijdstip is heel belangrijk.

• -WarAx-
q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 20:52:
[...]

Ik zit momenteel in master 3. Er zijn heel veel bases die je vrij gemakkelijk met alleen archers op 50% kunt zetten. Veel van deze bases hebben ook nog eens 2000+ DE beschikbaar. Perfect dus om dan ook nog met je king en queen de Dark Elixer storage te plunderen. Zo heb ik in een paar dagen 150K DE verzameld. Ik denk dat het ook wel succesvol kan zijn voor elixer en gold.
Hoe ben je uiteindelijk in masters gekomen? Misschien toch tijd voor een wat sterker leger. Barch lukt op dit moment maar moeizaam.

• Famous
Hier rond de 2050 a 2150 cups. Zat eergisteren met 2 uurtjes farmen met barch bijna helemaal vol terwijl ik daarvoor niets had. Bevalt prima, morgenw eer bouwer vrij en dan kunnen we weer farmen.

Wil je snel in Master komen zou ik Loonion gebruiken, zeker in crystal pak je redelijk easy drie sterren en vanaf crystal I twee sterren. Wil je echt snel stijgen moet je alleen mensen pakken boven de 30 cups zodat je met 2* alsnog 20 cups krijgt. Vond Master leuk en aardig maar op Crystal kan ik lekker barchen wat sneller klaar is en goedkoper.

• Steevo_S
Crystal 2 of 3, rond de 2100/2200 cups en in de ochtend (08:30/11:30) en avond (21:30/00:00) lekkere loot.

• RickvN
Er gaat dadelijk wel een erg "bijzondere" CW van start.
De tegenstander wilde via de clan text een deal sluiten. Daarbij moest onze nr. 1 & 2 hun TH + storages buiten de muren zetten en zouden zij alles laten zoals het was (makkelijk sterren + loot + chippen).
Wij hebben hieraan gehoor gegeven, hun CC's zijn vooralsnog leeg (<30 min voor start CW).
Zo willen zij dus allemaal 2x aanvallen en chippen op nr 1 & 2 van ons met weinig kosten (bijv. archers) en pakken ze 30% van de loot. Ze hebben ook nog maar 1 CW gewonnen.... Wij vinden het prima, een erg sterke tegenstander tov onze clan.
Ik ben momenteel sterkste TH9 (#21 en ben gelijkwaardig aan hun #31; 35/35 CW).

Hier enkele creatieve bases van de tegenstander:
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/ebbhpk.png
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/24b3xxc.png
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/5v254x.png
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/9fpr8i.png
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/ak9a3s.png
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2i7mr74.png
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/wryzoz.png
Last but definitely not least:
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/20p2fls.png

• Famous
Tot dat ze dadelijke makkelijk 2 en wellicht 3* sterren pakken op jullie nummer 1 en 2.
Ik zou er toch wel mee oppassen, zeker nu je heel makkelijk de laatste secondes je base kan wijzigen.

• Tylen

Tylen

Hahah die vent op de plee briljant.

• RickvN
Ze hebben al 20+ aanvallen gebruikt, allen op nr 1 en 2 met 1 ster....
Dus wij chippen voorzichtig. Soms een 3-star, soms lekker cc volgooien....

Edit: 45 aanvallen verder en nog steeds 2 sterren... Aparte cw, hierna maar meteen een volgende.

[ Voor 25% gewijzigd door RickvN op 06-02-2015 23:33 ]

• Famous
Meer mensen dit bugje opgevallen of is een PEKKA met dubbele zwaardjes te zwaar om erover heen te springen :+

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/14b2cft.jpg

• CLB
  • Niet online
Alles rent hier altijd door de muren, barbjes of boogjes ook...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Tylen

Tylen

Android crap zeker? Op ios springen ze altijd.

• Famous
Tylen schreef op zondag 08 februari 2015 @ 15:12:
Normaal springen ze inderdaad over de muurtjes, daarom viel het me ook toevallig op.
En ik ga toch niet met een Android telefoon zitten kutten :+

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Leuk hoor, muurtjes en boogtorens... Pffff. 3x level 12 AT af, 1 in de maak. Nog 3 te gaan! 2x AA max nu.

Queen gaat naar 17, Pekka naar 3. Verder alle elixer troops op max.

Binnenkort kern op lvl 9 qua muren, dan elixer sparen voor PEKKA 4 en 5 en vriesspreuk.

Afbeeldingslocatie: http://photos3.pix.ie/18/16/1816CB6CECC2487BB38D6A960C50F878-0000346850-0003725740-00800L-4285C4C230F542259E5CC9023973651F.png

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 15:17
Tylen schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 20:58:
Ik ben rond de 2000 cups aan het farmen. Maar het tijdstip is heel belangrijk.
Is daar wat meer over bekend?
Ik merk altijd een zware dip i loot tussen 17:00 en 18:00
Zijn er nog meer tijden met een piek aan mensen die online zijn?

Een handtekening?!

• Cloud
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Tylen schreef op zondag 08 februari 2015 @ 15:12:
Vaag, bij mij springen ze ook gewoon hoor op Android :) Ik heb nog nooit iets door een muur zien lopen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-11 23:54
wanneer ik word aangevallen tijdens een upgrade van mijn kanon, werkt mijn kanon dan nog of wordt die buiten dienst gesteld tijdens een upgrade?

• Tylen

Tylen

tellavist schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:58:
[...]

Is daar wat meer over bekend?
Ik merk altijd een zware dip i loot tussen 17:00 en 18:00
Zijn er nog meer tijden met een piek aan mensen die online zijn?
'S ochtends tussen 8:45 en 10:45. Dan is het graaien.

• Tylen

Tylen

pina schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 22:08:
wanneer ik word aangevallen tijdens een upgrade van mijn kanon, werkt mijn kanon dan nog of wordt die buiten dienst gesteld tijdens een upgrade?
Die doet het dan niet.

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-11 23:54
Geldt dat dan voor alles dat je upgrade? Als je eender wat aan het upgraden bent, wordt die tijdens die periode buiten werking gesteld?

• Famous
pina schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 22:28:
[...]

Geldt dat dan voor alles dat je upgrade? Als je eender wat aan het upgraden bent, wordt die tijdens die periode buiten werking gesteld?
Ja, enkel je CC kan je blijven gebruiken.

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Famous schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 22:30:
[...]

Ja, enkel je CC kan je blijven gebruiken.
En je storages. 😁

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-11 16:55

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

En je army camps :-)

• Famous
En je heroes in de CW in de defense en elk ander defense gebouw in upgrade werkt in CW.. :+ !

• -WarAx-
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met het opstarten van een nieuwe clan, deze is echter iets anders dan de andere clans hier op tweakers. Het gaat om een clan die 24/7 CW wilt gaan doen, maar nooit gaat winnen. Het idee hierachter is dat we vragen aan de tegenstander of zij de hoogste 2 dorpen, hun stadhuis buiten zetten zodat we deze kunnen pakken voor loot. Dit heb ik afgelopen weken geprobeerd met mijn huidige clan en de verliezersbuit is nog best goed!

Voor 1 miljoen goud, 1miljoen elixer en 4800 Dark elixer krijg je, als je verliest nog 33%, dus 300k goud/elixer en 1600 dark. En dat voor maar een paar boogjes of een archer queen.

Ik wil dit samen met een andere vriend van me starten, zo kunnen je om de 2 dagen ( mits de tegenstander meewerkt) gratis loot krijgen. Zijn er misschien meer mensen die dit willen proberen en kijken of het wat wordt? We willen proberen om dit morgen op te zetten.

Ik hoor het wel :)

Als dit hier niet mag, geef dat dan aub even door, dan verwijder ik het wel.

• CLB
  • Niet online
Moet je het wel goed doen, speel je quitte is 50%, bingo.

Weinig interesse hier trouwens, die loot heb ik ook uit m'n pompjes, succes!

• cypher21
Die extra loot haal je niet uit je pompjes natuurlijk.
Grappig idee, maar ik vind clanwar juist leuk om te meten hoe goed je kunt aanvallen, dus dan is de lol eraf.

• -WarAx-
CLB schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 16:06:
Moet je het wel goed doen, speel je quitte is 50%, bingo.

Weinig interesse hier trouwens, die loot heb ik ook uit m'n pompjes, succes!
Hoe bedoel je met quitte spelen? Als ze niet meewerken val je gewoon niet aan en bespaar je daar ook troepen mee, eventueel kan je nog voor een goedkoop barch leger gaan voor 50% maar dat is geheel aan jezelf.
Verder is het voor lagere stadhuizen zeker interessant! Vooral omdat zij ook deze buit kunnen krijgen en daarmee relatief veel goud/elixer kunnen krijgen in een korte tijd.

• cypher21
Hij bedoeld dat als je gelijk speelt met clanwar dat je dan 50% van de buit krijgt, winst 100% en verlies is 33%

• CLB
  • Niet online
cypher21 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 16:07:
Die extra loot haal je niet uit je pompjes natuurlijk.
Nee dat begrijp ik wel natuurlijk, maar de keren dat je zo'n tegenstander treft zijn al minimaal.
Tevens zou ik die afspraak lekker negeren en m'n tweede aanval een minuut voor het einde uitvoeren: +3***.

• cypher21
CLB schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 16:18:
[...]

Nee dat begrijp ik wel natuurlijk, maar de keren dat je zo'n tegenstander treft zijn al minimaal.
Tevens zou ik die afspraak lekker negeren en m'n tweede aanval een minuut voor het einde uitvoeren: +3***.
idd!

• Botticelli
Ik ken ze wel, clans die dit inderdaad doen. Het is een leuke extra bron van inkomsten, met een risico dat het niets kost en niets oplevert. Het idee is inderdaad om de verliezersbonus te krijgen voor de twee hoogste tegenstanders, zelf zet je alle stadhuizen met resources onverdedigd klaar voor de tegenstander, zodat je tegenstander altijd wint. Je vult geen kastelen, werkt de tegenstander niet mee val je niet aan, dus er is ook geen risico dat je een duur leger voor niets traint. Ik heb er ook even aan gedacht, vooral omdat ik nu tijdelijk clanloos ben, dus wellicht hop ik bij jullie binnen als jullie de clan hebben opgestart ;).

• -WarAx-
Botticelli schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 16:32:
Ik ken ze wel, clans die dit inderdaad doen. Het is een leuke extra bron van inkomsten, met een risico dat het niets kost en niets oplevert. Het idee is inderdaad om de verliezersbonus te krijgen voor de twee hoogste tegenstanders, zelf zet je alle stadhuizen met resources onverdedigd klaar voor de tegenstander, zodat je tegenstander altijd wint. Je vult geen kastelen, werkt de tegenstander niet mee val je niet aan, dus er is ook geen risico dat je een duur leger voor niets traint. Ik heb er ook even aan gedacht, vooral omdat ik nu tijdelijk clanloos ben, dus wellicht hop ik bij jullie binnen als jullie de clan hebben opgestart ;).
We laten het wel weten!
We willen het in ieder geval proberen en kijken of het een beetje lukt. We proberen dan de clan die tegen ons is, om deze te joinen met request tekst dat ze dus de stadhuizen buiten moeten zetten, zo moeten ze het wel lezen. Of ze meedoen is natuurlijk wat anders maar wij winnen sowieso niet en dus blijft onze winstreak op 0, zodat clans ons wel kunnen vertrouwen als wij dit aan hen vragen. ;)

• Botticelli
-WarAx- schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 16:43:
[...]

We laten het wel weten!
We willen het in ieder geval proberen en kijken of het een beetje lukt. We proberen dan de clan die tegen ons is, om deze te joinen met request tekst dat ze dus de stadhuizen buiten moeten zetten, zo moeten ze het wel lezen. Of ze meedoen is natuurlijk wat anders maar wij winnen sowieso niet en dus blijft onze winstreak op 0, zodat clans ons wel kunnen vertrouwen als wij dit aan hen vragen. ;)
Ik hou jullie in de gaten ;). Langs hoppen bij een clan als de war is gestart is vaak lastig (veel sluiten tijdens war), maar met voorstel in je clanbericht kan je een eind komen. Desnoods een "ambassadeur" langssturen inderdaad, maar als je op "niet-aziatische-tijden" start met een cw lukt het vaak wel (heb ik begrepen van o.a. een paar Reddit clans die op deze wijze hun wars uitvechten).

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11 14:15

westergas

rikkie_pc

Voor mij is een (uitdagende) CW spelen juist het leukste onderdeel van Clash. Maar het idee is leuk idd.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Famous
westergas schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 16:57:
Voor mij is een (uitdagende) CW spelen juist het leukste onderdeel van Clash. Maar het idee is leuk idd.
:Y Zeker op TH10 zijn de CW's beetje het enige wat het spel uitdagend houd.
Vanaf morgen cuprush dat is dan ook wel weer leuk 8)

• Tylen

Tylen

Vandaag gaan we met de Push beginnen he :)

Even in dit algemene topic dan hierover beppen. Wat doen we precies? Gewoon zo hoog mogelijk komen als individu? Want in TweakersIII doet niet iedereen mee.

• Steevo_S
Wij beginnen vanaf vanavond 24:00 en gaan als team zo hoog mogelijk, zonder moeite te doen staan we nu op nummer 197 van Nederland!

• Tylen

Tylen

Edit: Ik wacht even op bevestiging van co-leaders en leader dat wij daarwerkelijk wel of niet meedoen.

[ Voor 76% gewijzigd door Tylen op 13-02-2015 09:25 ]

• Wackmack
Gebruiken mensen nog GoWiPe?

Goede video

[ Voor 18% gewijzigd door Wackmack op 13-02-2015 09:40 ]

• JBrennan
  • Laatst online: 07-01 16:39
Tylen schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:05:
Edit: Ik wacht even op bevestiging van co-leaders en leader dat wij daarwerkelijk wel of niet meedoen.
Ik heb het even in de groep gegooid.

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11 14:15

westergas

rikkie_pc

Versteegrob schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:40:
Gebruiken mensen nog GoWiPe?

Goede video

[video]
GoWiWiPe hier ;)
Hoe is het bij jou Rob? Hoe heet jouw clan ook alweer dan kan ik je ff checken.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• thedon46
westergas schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:10:
[...]

GoWiWiPe hier ;)
Turtles
Zoek op: Altijd CW, Meer dan 35 leden, Internationaal

Dan is het diegene met een zwart wit logo

• Wackmack
westergas schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:10:
[...]

GoWiWiPe hier ;)
Thanks, gaat super. Prima clan met een vast kern en iedere cw wel weer wat nieuwe leden. Spelen altijd een cw, lijkt druk maar het zijn maar 2 aanvallen per 48 uur.

Gisteren nog met hogs een mooie TH10 kapot gemaakt, twee keer inferno maar eentje was single target.
Base gaat wel oke, altijd nog 5 bouwers aan het werk gehad alleen kan doordeweeks nog maar minimaal spelen ivm werk. Er is btw altijd plek voor goede spelers.

• Famous
Sjeeez...

Afbeeldingslocatie: http://i1069.photobucket.com/albums/u472/ushouldknowwhomi/68b2f14be06f8fec8d3ac73cc120cd29.jpg

Dit is trouwens het maximale :+

[ Voor 16% gewijzigd door Famous op 13-02-2015 14:50 ]

• CLB
  • Niet online
Hoe flik je dat dan, 1 miljard troops doneren ofzo...

• Famous
Vanaf 290 heeft die het bijgehouden;
http://forum.supercell.ne...ing-Journey-Level-290-300

edit; 3.8m troops donated.

[ Voor 10% gewijzigd door Famous op 13-02-2015 14:52 ]

• thedon46
Versteegrob schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 14:43:
[...]
Gisteren nog met hogs een mooie TH10 kapot gemaakt, twee keer inferno maar eentje was single target.
Pics or it didn't happen :9
Filmpje is nog beter natuurlijk

• demies
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-02-2020
Zal eens een foto plaatsen van mijn dorp.
Speel echt teveel hahahahah.
Zit ook in de nummer 1 clan van nederland.

• Famous
demies schreef op zondag 15 februari 2015 @ 23:03:
Als je maar niet Kor/Pietje (of zo iets) bent, dan is het goed :+

• Cloud
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vond dit weekend dat ik wel eens ver genoeg was met TH7, ik had alleen nog DE research, twee BK levels en muurtjes over. Dus na een avondje farmen genoeg opgehaald om TH8 te starten alles in gang gezet :) Nu nog 7 dagen verder met muurtjes naar lvl7 omzetten en hopelijk lvl4 BK starten.

Op TH8 ga ik wel even vertoeven zo te zien, wat een hoop werk!

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Tylen

Tylen

demies schreef op zondag 15 februari 2015 @ 23:03:
Hey concurrentie??? Laat maar zien je dorp :)

• demies
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-02-2020
[img]http://http://uploadenfoto.nl/pictures/90cf019e51777dcdf7795e6b88d446c2.jpg[/img]

Hierbij mijn dorpje.

http://uploadenfoto.nl/pi...77dcdf7795e6b88d446c2.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door demies op 16-02-2015 23:38 ]

• CLB
  • Niet online
Die barrakken zijn aardig brak... Voor de rest chapeau op je DE-drill na en je lab staat stil...

Hoe lang speel je al?

[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 16-02-2015 23:57 ]

• Famous
demies schreef op maandag 16 februari 2015 @ 23:36:
[[url="http://http://uploadenfoto.nl/pictures/90cf019e51777dcdf7795e6b88d446c2.jpg"]afbeelding[/url]]

Hierbij mijn dorpje.

Afbeeldingslocatie: http://uploadenfoto.nl/pictures/90cf019e51777dcdf7795e6b88d446c2.jpg

Wat is dat oranje ding rechts? Is dat xmod voor android ofzo?

murrreuh

[ Voor 11% gewijzigd door Famous op 17-02-2015 00:10 ]

• cypher21
xmod voor android ziet er t zelfde uit als op iOS ;)

• Tylen

Tylen

demies schreef op maandag 16 februari 2015 @ 23:36:
[[url="http://http://uploadenfoto.nl/pictures/90cf019e51777dcdf7795e6b88d446c2.jpg"]afbeelding[/url]]

Hierbij mijn dorpje.

_/-\o_ _/-\o_ Alhoewel schelen we niet veel van elkaar. ;)

• Tylen

Tylen

cypher21 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:06:
xmod voor android ziet er t zelfde uit als op iOS ;)
Op iOS is het iModGame en die heeft dan icoon. Alhoewel ik dat icoontje niet heb. MOet altijd de iPad schudden voor in game menu.

• cypher21
Tylen schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:22:
[...]

Op iOS is het iModGame en die heeft dan icoon. Alhoewel ik dat icoontje niet heb. MOet altijd de iPad schudden voor in game menu.
Op iOS heb je ook xmodgames, iModGame is een andere mod

Pagina: 1 ... 60 ... 102 Laatste