“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Enkel nu helden en muren.
Dat is de nieuwste standalone imod variant speciaal voor coc.
Me barakken nog steeds niet verhoogd omdat ik puur La Bami aanvallen doe.
Dus niet hoger nodig heb.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Doet die meer dan de gewone? Of dezelfde opties? Ik zag hem in cydia staan.demies schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:53:
Me lab staat stil omdat ik klaar ben.
Enkel nu helden en muren.
Dat is de nieuwste standalone imod variant speciaal voor coc.
Me barakken nog steeds niet verhoogd omdat ik puur La Bami aanvallen doe.
Dus niet hoger nodig heb.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
En vooral meer trainingscapaciteit zodat je al je camps in één keer kunt vullenCLB schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 12:01:
Hoger is alleen al beter omdat de gebouwtjes dan meer HP hebben (voor CW)
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ook een goede ja, alhoewel je met BaMi al snel vol zit...Cloud schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 12:05:
En vooral meer trainingscapaciteit zodat je al je camps in één keer kunt vullen
Tevens kosten die upgrades geen zak, dus waarom niet, niet doen...?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dus nutteloos voor mij om die te verhogen.
@tylen nee volgens mij niet wat extra opties, maar je moet er vanzelf op over ivm niet meer ondersteunen straks.
Barb, reus, goblin, healer, pekka, pekka...demies schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:53:
Me lab staat stil omdat ik klaar ben.
Dat 'jij' klaar bent begrijp ik, omdat je die troops vast wel niet zal gebruiken, maar klaar, neauh.
Wil nu naar de 4k kwa cups gaan en kan dan me barakken niet missen.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Stond allemaal goed ingesteld maar ik had de mod niet geïnstalleerdSteevo_S schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:58:
Even cache verwijderen en opnieuw opstarten, plus in SU kijken of de toegang juist staat
Wel geinig tooltje, beetje mee lopen klooien. Vooral "keep alive" vind ik handig.
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Lekker vaagget refunds and automatic upgrades on donated troops
Troepen die jij doneert krijg je je resources van terug en de upgrades.. geen idee
Als dit de gehele update is vind ik het wel wat weinig.. De perks voor de clan zullen wel niet zo uitgebreid zijn.
Mmmm dat scheelt wel als je loons/hexxen/pekka/golem doneert.Famous schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 14:12:
[...]
Troepen die jij doneert krijg je je resources van terug
Er is al meer bekend, dus er is meer of de gelekte klopt toch niet.Famous schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 14:12:
[...]
Troepen die jij doneert krijg je je resources van terug en de upgrades.. geen ideeWellicht worden ze jouw eigen level mits je een hoger level hebt?
![]()
Als dit de gehele update is vind ik het wel wat weinig.. De perks voor de clan zullen wel niet zo uitgebreid zijn.
Healers triggeren geen air traps meer, dat maakt ze wel weer heel verleidelijk!
Ga hier nog wel wat maandjes zitten.
Alleen is die update grootendeels uitgesteld.
De draken lvl 5 zijn getest en zijn zo overpowerd, dat je met een draken att de gehele top 20 bijna 3 sterren pakte.
Van de 10 atackst pakten er 8 3 ster, en de rest 2.
Om deze reden is draak lvl 5 even uitgesteld en verwacht die dus ook niet in deze update.
Verwacht morgen wel de mortier 9 of airbom upgrade.
Ik ben nu max defense th9, queen staat aan naar 15, king is 12. Nog ongeveer 100 lvl 8 muurtjes, maar ik ga geen maanden meer blijven zitten. Onderzoek is op valkyries en hog 5 na klaar, dus heb ik eigenlijk alleen nog maar duister upgrades en muren te gaan. Ik wil mijn king nog naar 15, en tegelijkertijd wellicht nog de hogs het laatste level, en dan ga ik over. Ik merk toch dat ik de inferno voor defense wil, en de vries spreuk voor de offense. Ik snap het maxxen van th9 ivm de loot, maar ik merk dat ik toch de extra opties van th10 wil hebben. Iedereen natuurlijk zijn voorkeur, maar ik denk dat als ik echt alleen maar muren en helden zou doen de lol er wel vanaf zou gaan...Versteegrob schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:18:
Op één kanon na en dan ben ik maxed TH9. Zit denk ik op 150/175 wall lvl 9 en heroes pas 12/12
Ga hier nog wel wat maandjes zitten.
Bron?demies schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:39:
die lek is wel waard.
Alleen is die update grootendeels uitgesteld.
De draken lvl 5 zijn getest en zijn zo overpowerd, dat je met een draken att de gehele top 20 bijna 3 sterren pakte.
Van de 10 atackst pakten er 8 3 ster, en de rest 2.
Om deze reden is draak lvl 5 even uitgesteld en verwacht die dus ook niet in deze update.
Verwacht morgen wel de mortier 9 of airbom upgrade.
Je kent Rob niet, die wordt gekielhaald door zijn Turtle-maten als die nu al over gaat
Lijkt me sterk, we hebben net de vierde mortier, die worden anders wel erg overpowered tegen grondtroepen
Haha, ach, ieder zijn voorkeur. Helden maxen kan ik me in vinden, maar dan toch liever de extra duister pomp op 10 om de passieve inkomsten wat te versnellen. Muren lijken steeds minder belangrijk te worden. Lavahond aanvallen lijken nu toch de meest sterke aanvallen te zijn, bij farmen nog steeds veel balloonion etc. Als Demies zijn verhaal van draak 5 waar blijkt te zijn dan helemaal... Nee, ik ga wel lekker rushen naar 10CLB schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 16:10:
[...]
Je kent Rob niet, die wordt gekielhaald door zijn Turtle-maten als die nu al over gaat
Er is destijds ooit een afbeelding uitgelekt met nieuwe kanonnen en mortars.cypher21 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 16:10:
Mortier 9???
Lijkt me sterk, we hebben net de vierde mortier, die worden anders wel erg overpowered tegen grondtroepen
Gek genoeg lijkt de canon erg veel op de zojuist aangekondigde.
Met andere woorden: Ik geloof er geen fuk van
Ik vind het ook een wonderlijk verhaal btw maar we zullen zien
Hahaha zitten echt beesten tussen ja. Alles in offence investerenCLB schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 16:10:
[...]
Jij snapt het Rikkertwestergas schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 16:15:
[...]
Met andere woorden: Ik geloof er geen fuk van![]()
Ik vind het ook een wonderlijk verhaal btw maar we zullen zien
Over het kanon en mortar verhaal; http://postimg.org/image/58kaha14v/
Is xmod bannable trouwens of doet Supercell daar niet heel moeilijk over?
Lekker. Ik ben ondertussen de magische grens van 3200 hepasseerd en heb zo'n mooi schildje voor mijn naam

Forum exclusive: Clan Castle troop deployment is no longer prevented by tapping on obstacles or decorations.
'Upgrade your clan to level 2 to unlock this item'...
[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 21-02-2015 14:01 ]
Ik zit weer onder de 3000, gisteren wilde het maar niet lukken. Zelfs met 2 lavalullen en 32 loons ging het nog nietTylen schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 13:57:
[...]
Lekker. Ik ben ondertussen de magische grens van 3200 hepasseerd en heb zo'n mooi schildje voor mijn naam
Maar het blijft wel een gok?cypher21 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 00:32:
In theorie is alles bannable, maar ze laten zelfs die 24/7 bots met rust....
Is het bekend hoe je een clan kan laten levelen?CLB schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:00:
[i]#2 Make your clan stand out!! Craft a clan badge with your choice of pattern, background and border!
'Upgrade your clan to level 2 to unlock this item'...
dmv van wars?
Ja af en toe heb ik van die dagen..Tylen schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:51:
Gowipe doen. Ik haal contineu twee sterren en af en toe drie.
Vandaag in de pauzes drie aanvallen gewonnen en niet aangevallen. "Helaas" ga ik vanavond lekker de stad is dus verder geen tijd meer. Nog even afwachten of we champs gaan redden.

Forum exclusive: See a preview image of any player's Village from their profile, without having to visit.
Hopelijk ook nog dat heroes altijd bruikbaar zijn in de CW.
En vooral tegen th 10 mis je juist je Queen of King.
Ik ga ook nog even door, champ nog niet gehaald namelijkTylen schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:04:
3272 Cups.. En we gaan nog even door..(tot de update, dan droppen om te farmen voor lv13 kanonnen).
Het hoogste wat we gekomen zijn als clan (wat ik gezien heb) is #42. Ik zat zelf toen onder de 3000 en onderin zat volgens mij ook nog veel potentie. Als we over een maandje of 3 weer een push doen denk ik dat de top #20 (mits iedereen beetje mee doet) zeker haalbaar is. Op mijn noobje ook met 3 dagen 470 cups gestegen enkel op defense dus onderin moeten er ook genoeg cups te pakken zijn

Gekste base die ik ben tegengekomen was denk ik deze:

"Put Your TH's Outside"

See complete list here: http://supr.cl/ClanPerks
[ Voor 11% gewijzigd door Tylen op 23-02-2015 14:00 ]
Samen met nog een aantal top spelers ww.
Daaruit is voortgekomen dat de hoge spelers aangegeven hebben als de draak zo doorgezet word hun stoppen met spelen.
Nu is daarom dragon 5 uitgesteld en word op dit moment volop getest en aangepast.
Zal dus met de zomer update komen verwachten ze.
ps tylon zet je th buiten dan heb je vaak -1.
En dan gewoon zorgen dat je een aantal att per dag doet dan ben je zo champ.
[ Voor 15% gewijzigd door demies op 23-02-2015 15:20 ]
Pics?demies schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:17:
Een maat van me heeft de draken mogen testen in lvl 5.
Meer info?
[ Voor 44% gewijzigd door Famous op 23-02-2015 17:06 ]
Bedoel je mij met Tylon? Als ik mijn th naar buiten zet verlies ik 10 cups ga ik dus niet doen.demies schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:17:
Een maat van me heeft de draken mogen testen in lvl 5.
Daaruit is voortgekomen dat de hoge spelers aangegeven hebben als de draak zo doorgezet word hun stoppen met spelen.
Nu is daarom dragon 5 uitgesteld en word op dit moment volop getest en aangepast.
Zal dus met de zomer update komen verwachten ze.
ps tylon zet je th buiten dan heb je vaak -1.
En dan gewoon zorgen dat je een aantal att per dag doet dan ben je zo champ.
Ik moet nog 500 gems hiervoor en zit er over te denken om die te kopen..
Hangt er helemaal van af hoe actief je farmd. Ik heb eigenlijk tot eind th9 (waar ik nu ben) altijd mijn 5 bouwers bezig kunnen houden. De upgrades worden duurder, maar duren ook langer, dus heb je in principe meer tijd om het binnen te krijgen. Als je van plan bent om naar th9 te gaan met volle storages elixer en goud dan zou ik het doen zodat je meteen vol aan de bak kan, maar als je tot nu toe je 4 bouwers niet constant bezig hebt gehouden dan zou ik het denk ik laten.Trezzahn schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:00:
In hoeverre heeft het zin om een 5e builder te kopen voor 2000 gems? Ben nu bijna maxed th8 maar hoorde dat het vanaf nu erg lastig is om die 5 aan het werk te houden, dit vanwege je resources.
Ik heb ze altijd aan ze het werk gehad, ook op TH10 nu. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je speelt of juist niet. Zeker op een verse TH komt een 5e bouwer goed uit.Trezzahn schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:00:
In hoeverre heeft het zin om een 5e builder te kopen voor 2000 gems? Ben nu bijna maxed th8 maar hoorde dat het vanaf nu erg lastig is om die 5 aan het werk te houden, dit vanwege je resources.
Kan je het laatste beetje niet met achievements halen? Master league bijvoorbeeld.
http://forum.supercell.ne...rks?p=3947339#post3947339
Extra loot, meer storage, meer kunnen doneren, en de troops gaan max 2 levels omhoog. En dan 2 lvls boven het gedoneerde lvl denk ik. Vet! Dan zou een lvl 4 wizzie opeens lvl 6 zijn. Wordt wel weer k*t om tegen te vechten
Juist mijn 5e pool genomen voor TH9. Die zijn vervolgens non stop bezig geweest (vanaf november t/m heden) dus ik zeg doen. Wel jammer als je ze moet kopen. Kan je niet ff cuppen tot master?Trezzahn schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:00:
Gems verdienen zou makkelijker en goedkoper moeten zijn inderdaad. Maar dan moet ik eerst even aanvalstrategie veranderen en mijn base vermoed ik. TH staat er nu buiten en doe aan barchen(ivm farming)... Ik zal base wel veranderen en dan meer cups proberen te pakken. Welk leger(+ eventueel base) raden jullie aan?
Zit in Tweakers 2 - boefje
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik hoef nu alleen nog maar luchtafweer naar max en boogschuttertorens en kanonnen, heb momenteel echt moeite ze alle vier aan het werk te houden. Speel wel minder dan voorheen. Ben 8 oktober 2013 begonnen met spelen

Vanavond maar eens kijken hoe het allemaal werkt, tegen de tijd dat ik CoC een keer opstart zullen de top players al wel weer max zijnClan Experience Levels!
* Level up your clan by earning Clan XP in Clan Wars
* Clan badges are now adorned with banners that showcase a Clan’s level
* Clan levels grant perks, prestige and fancier badges and banners!
Gameplay balancing and upgrades
* Cannon level 13 packs a punch and takes a lot of damage!
* Healers no longer trigger air traps - just keep clear of Air Defense!
* Clan Castle troop deployment is no longer prevented by tapping on obstacles
Clan Wars Opt-in/Opt-out
* Clan leaders can now pick exactly who to take to every war!
* New profile setting shows other Clan members if you want to go to war
* Choose big or small wars, but larger wars can be worth more Clan XP
Power-up your Clan with Clan Perks
* Request troops more often and donate more troops at a time
* Get refunds and automatic upgrades on donated troops
* Increase your Clan War loot bonus and store more in your Clan Castle
* Clan perks unlock automatically and improve as you level up your Clan!
Clan badge editor
* Craft a clan badge with your choice of pattern, background and border
* Level up your Clan to unlock special borders for your clan badge!
Three ways to get Clan XP in Clan Wars:
* Get small amounts of Clan XP for defeating enemy War Bases
* Get larger amounts of Clan XP for accumulating enough stars during war
* Get a huge Clan XP bonus for winning the war!
edit; als je nu de update geïnstalleerd hebt kan je CoC niet meer openen
[ Voor 6% gewijzigd door Famous op 24-02-2015 09:28 ]
http://forum.supercell.ne...rks?p=3947339#post3947339
Ja dat had ik gelezen (en ook hier al gisteren gepost
Maar ben gewoon benieuwd.
[ Voor 15% gewijzigd door Tylen op 24-02-2015 10:08 ]
Ik ben zelf nogal fan van Clan Wars, die zou ik het liefste zo vaak mogelijk per week spelen. Nu zit ik bij TweakersIII, dus speel ik 2x per week, maar dat kan natuurlijk uitgebreid worden naar 3x pw met een rustdag.
Als er genoeg vraag naar is, zet ik een clan op om met Tweakers 3x per week fanatiek Clan wars te spelen.
Ik zal dit ook even in de andere topics posten om het hele publiek aan te spreken.
Canon 700d | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM | Tamron AF 70-300mm f/4.0-5.6 Di LD Macro | Samyang 14mm f/2.8 ED AS IF UMC | Samyang 24mm f/1.4 ED AS UMC
Ik doneer me suf, al tig troepen binnen 15 min na aanvraag gedoneerd maar ik zie de voortgang balk niet vooruit gaan.
Het is andersom, als je als clan beter wordt dan kan je sneller weer requesten.cypher21 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 14:46:
Hoe werken die clanvoordelen?
Ik doneer me suf, al tig troepen binnen 15 min na aanvraag gedoneerd maar ik zie de voortgang balk niet vooruit gaan.
Dus alleen met CW kan je als clan beter worden
Ahhh..... idd... verkeerd gelezenthedon46 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 14:52:
[...]
Het is andersom, als je als clan beter wordt dan kan je sneller weer requesten.
Dus alleen met CW kan je als clan beter worden
Het is 5 xp punten per verslagen basis (1 ster)
54+ sterren 10 xp
81+ sterren 25 xp
Winnen van de CW 50 xp
Totaal 220xp
Dit is bij een 45 vs 45 war
kleine clans, minder geleveld... Of krijg je bij een 20vs20 war opeens 10xp per verslagen basis ofzo?
Iemand?
En verdien je nog persoonlijke warXP, dus als ik overstap ik 200xp meeneem ofzo... Little bit vague...
Our war started an hour after the update so here's what I know so far:
It's painstakingly slow to level up. We're currently doing 45v45 with a few TH10's, 6 and 7's, and more on TH9's and 8's.
To get our clan, or for any clan to level 2 for that matter, we need 500 exp. Our 45v45 only gives us a maximum of 220 exp so, with our current size, we need to do at least 3 wars.
TH levels wouldn't matter on the exp distribution, but for their current base strength or ranks.
Currently, our clan can get 135 exp if we defeat all of their bases.
1-5 = 5 exp
6-15 = 4 exp
16-25 = 3 exp
26-45 = 2 exp
Again, TH levels here are irrelevant since their 1-5 has one TH9 and 16-25 has some TH8's.
So from destroying all their bases, regardless of how many stars, our clan gets 135 exp.
54 stars = 10 exp
81 stars = 25 exp
and winning would give us 50 exp
So overall, 220 exp.
A 45v45 war can get up to 135 stars, and I guess that has something to do with the 135 exp from destroying all of their bases regardless of how many stars.
To simply put it, if my calculation is correct, a 10v10 war can only get up to 115 exp if they're using the same formula.
30 from destroying all bases
10 from maybe, 12 stars?
25 from maybe, 18 stars?
50 from winning.
Lastly, a full 50v50 gets up to 235 exp. With this, leveling one's clan even with a full 50v50 needs to do 3 wars to get to level 2. We don't even know YET how much experience is needed to get our clan from level 2-3. If it's still 500 exp, it's doable. But if the exp needed increases per level, in which I think it does, we're in for a LONG ride to get to level 10.
[ Voor 72% gewijzigd door CLB op 24-02-2015 15:59 ]
"Choose big or small wars, but larger wars can be worth more clan xp"
Had nog niet gezien dat het lvl van de basis invloed had op xp
1-5 = 5 exp
6-15 = 4 exp
16-25 = 3 exp
26-45 = 2 exp
Huidige clanwar loopt over een paar uur af en we hebben alleen nog 2 in de top 5 nog niet aangevallen.
[ Voor 56% gewijzigd door ediel op 24-02-2015 16:09 ]
En nu je th buiten voor -1. En stijgen op att.
Was leuk je te spreken
Was lekker toevallig dat we elkaar gisteren (onderhand alweer eergisteren) tegen kwamendemies schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 00:32:
Famous gefeliciteert met je champ status.
En nu je th buiten voor -1. En stijgen op att.
Was leuk je te spreken
Zit momenteel elke keer mijn shield uit en doe max twee á drie aanvallen op een dag. Vanavond wel een TH rosser gehad voor 8 cups
Moet nog even kijken wat ik ga doen, door werk en privé redelijk weinig tijd om nog CoC te spelen maar wil toch stiekem wel de 3500 aantikken
Dikke kans op -1 steeds.
Niemand was online bij ons en de MBPr was leeg dus moet wat als je te lui bent om je bed uit te kruipencypher21 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:03:
lol. je kon het niet laten met je virtuele grote fallus in de global chat te pronken...
Th staat al paar dagen buiten omdat ik geen mogelijkheid heb om te aanvallen. We zullen zien hoe het verder afloopt.demies schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:59:
dan zou ik th buiten zetten en zorgen dat je grondstoffen laag zijn.
Dikke kans op -1 steeds.

http://www.euren.nl/images/coc26-02-g.jpg
Leuk zo'n probleem. Tanks en kluizen al 1 dag vol en straks eindelijk weer 2 bouwers vrij.
[ Voor 15% gewijzigd door Hurricane op 26-02-2015 19:56 ]
Je CC zit niet vol, geen recht van sprekenHurricane schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:54:
[afbeelding]
http://www.euren.nl/images/coc26-02-g.jpg
Leuk zo'n probleem. Tanks en kluizen al 1 dag vol en straks eindelijk weer 2 bouwers vrij.
Bij ons schaalde de xp per basis mee... Was 5xp, 4xp of 3xp... Bij jullie vast ook...ediel schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:54:
Bijna de eerst xp binnen voor de clan.
Het is 5 xp punten per verslagen basis (1 ster)
54+ sterren 10 xp
81+ sterren 25 xp
Winnen van de CW 50 xp
Totaal 220xp
Dit is bij een 45 vs 45 war
Daarnaast inderdaad ook 10xp + 25xp + 50xp dat we konden verdienen alleen minder sterren nodig.
Wij spelen namelijk 20vs20, waarbij er maximaal 165xp behaald kon worden, levelen gaat lang duren zo
Wij hebben er 130 gehaald van de 180 (gelijk spel) met 25 vs. 25.CLB schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 00:12:
[...]
Bij ons schaalde de xp per basis mee... Was 5xp, 4xp of 3xp... Bij jullie vast ook...
Daarnaast inderdaad ook 10xp + 25xp + 50xp dat we konden verdienen alleen minder sterren nodig.
Wij spelen namelijk 20vs20, waarbij er maximaal 165xp behaald kon worden, levelen gaat lang duren zo
Ik hoop niet dat je meer xp moet halen naar mate de clan stijgt qua level.
Perk 1 hebben we unlocked.Famous schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 08:33:
[...]
Wij hebben er 130 gehaald van de 180 (gelijk spel) met 25 vs. 25.
Ik hoop niet dat je meer xp moet halen naar mate de clan stijgt qua level.
Perk 2 is 1200xp
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?ediel schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 22:30:
[...]
Perk 1 hebben we unlocked.
Perk 2 is 1200xp
1e clanwar vlak na de update afgelopen?
Wij hebben net onze 2e gehad, max 190 te halen. Zitten nu op 341.
1200 voor lvl3... Damn dat gaat wel ff duren
Ja onze CW was een paar uur na de update afgelopen. We kregen gelijk 220xp 2 uur na de update.
Volgens mij moet ik voordat ik het Town Hall doe upgraden eerst alle upgrades uitvoeren en ondertussen ook de goudmijn en de elixyrpompen upgraden.
Maar eigenlijk heb ik geen idee of dit wel de juiste manier is om te doen.
Iemand hier tips?
beste tip van allemaal:Swaxie schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:32:
Ben sinds een paar dagen begonnen met dit spel. En moet zeggen dat ik me aardig vermaak. Wat ik wel lastig vind is om te bepalen wat het belangrijkste is om als eerste te upgraden.
Volgens mij moet ik voordat ik het Town Hall doe upgraden eerst alle upgrades uitvoeren en ondertussen ook de goudmijn en de elixyrpompen upgraden.
Iemand hier tips?
NU STOPPEN
Dan hou je tenminste veel vrije tijd over!
1. Stop direct met wat je aan het doen bent.Swaxie schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:32:
Ben sinds een paar dagen begonnen met dit spel. En moet zeggen dat ik me aardig vermaak. Wat ik wel lastig vind is om te bepalen wat het belangrijkste is om als eerste te upgraden.
Iemand hier tips?
2. Verwijder het spel van alle apparaten (tel/tablet)
3. Ga verder met je leven. Vergeet Clash of Clans.
4. Doe wat nuttigs met je tijd.
cypher was me voor zag ik
Hoe moet ik mijn dorp inrichten? en hoe moet ik mijn muren bouwen? is daar een speciale tactiek voor? of iets wat slim is om te doen.JBrennan schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:35:
Alles upgraden voordat je je TH upgrade. Hoe hoger je komt, hoe minder loot je krijgt bij lagere TH's. Als je dat niet doet maak je het jezelf later alleen maar moeilijk. En ja, ook je muurtjes upgraden. Pas rond muur lvl 8 à 9 begin je diminishing returns te krijgen.
En wat betreft de andere 2 antwoorden. Daar is het al te laat voor... ben nu al de halve dag aan t kijken of ik weer wat kan haha:)
TH buiten je muren ergens in een hoekje duwen.Swaxie schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:09:
[...]
Hoe moet ik mijn dorp inrichten? en hoe moet ik mijn muren bouwen? is daar een speciale tactiek voor? of iets wat slim is om te doen.
En wat betreft de andere 2 antwoorden. Daar is het al te laat voor... ben nu al de halve dag aan t kijken of ik weer wat kan haha:)
Probeer met muren redelijk wat compartimenten te maken, zal in het begin nog lastig zijn.
Geen gems uitgeven! Bewaar deze voor nieuwe builders.
Upgrade eerst alles voor je je TH upgrade.
Ga op TH3 asap voor een clan!
Daar is het absoluut niet te laat voor, je bent pas een paar dagen bezig!Swaxie schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:09:
[...]
Hoe moet ik mijn dorp inrichten? en hoe moet ik mijn muren bouwen? is daar een speciale tactiek voor? of iets wat slim is om te doen.
De meesten in dit topic zijn al ruim een jaar en enkelen zelfs twee jaar bezig.
Paar dagen is peanuts!
Serieus... stoppen!