Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Dat kan zonder Hound ook. Als de voorwaarden juist zijn.Famous schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 22:51:
Twee sterren halen op een TH10 is ook niet moeilijk. Wat wel mogelijk is met een lavaloonion is 3* halen op een redelijk max TH10. Hier zijn echter wel meer voorwaarden aan verbonden dan bijvoorbeeld een GoWiWi. Het ligt er gewoon aan per base wat de beste tacktiek is.
Hoe gaan de CW's bij jullie? Moeilijke tegenstanders?
Lavaloonion test with 4 L1 hounds: http://youtu.be/v3KMTsAbbMQ
[ Voor 26% gewijzigd door SuperKneus op 10-01-2015 12:42 ]
Die pups aan het eind zijn leuk!SuperKneus schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 12:42:
Filmpje van mijn lavaloonion aanval
Als x-bows op lucht hadden gestaan waren het geen drie sterren btw.
[ Voor 0% gewijzigd door Petertjuh op 10-01-2015 13:02 . Reden: Typo ]
Eerste wat mij opviel is waarom je zo'n buit aanvalt in CrystalSuperKneus schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 12:42:
Filmpje van mijn lavaloonion aanval
Het blijven ansich wel leuke beesten maar op TH10 vind ik ze toch een stuk minder, hier heb je al een freeze of twee nodig voor de inferno's anders heb je bijv. niets meer aan de pups. Voor de CW kies ik altijd nog voor GoWiWi met meestal een paar loons erbij
Dit was puur een test om te zien of 4 hounds echt zo goed werken als je op internet leest.
En zo te zien beviel het je wel?SuperKneus schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 17:00:
Famous, ik ben al weer gezakt. Ben tot masters 2 gekomen. Ik had nog wel verder kunnen gaan maar was het wachten opbmijn ragespells zat, 2,5 uur voor 1 aanval is saai
Dit was puur een test om te zien of 4 hounds echt zo goed werken als je op internet leest.
Lees vooral dat mensen een beetje klagen dat ze OP zijn omdat je totaal geen "skill" voor deze tactiek nodig hebt. Normaal worden nieuwe troops wel aangepast met een update, ben benieuwd of dat ook voor deze geldt.
Zijn mijn bouwers net klaar, ruim ik mijn base op en zet AQ aan samen met het derde armycamp. Vergeet ik met mijn domme kop om een of twee muurtjes te upgraden met gold..
weet niet wat een ergere verslaving is
[ Voor 7% gewijzigd door Sleehond op 11-01-2015 11:33 ]
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Wat vinden jullie er van? Ik twijfel namelijk, vooral over de onderkant. X-Bows staan op air, Inferno's op multi.
[ Voor 4% gewijzigd door Hoppa! op 11-01-2015 20:31 ]
Probeer eens bij onsTylen schreef op zondag 11 januari 2015 @ 20:18:
Bij welke tweakers clan kan ik komen? Ik speel wel graag wars. Maar niet 24/7.
Vind het wel een leuke baseHoppa! schreef op zondag 11 januari 2015 @ 20:30:
Ik heb een nieuwe warbase gemaakt, eigen design. Normaliter pluk ik iets van internet of van een tegenstander, maar nu heb ik zelf zitten prutsen.
Wat vinden jullie er van? Ik twijfel namelijk, vooral over de onderkant. X-Bows staan op air, Inferno's op multi.
[afbeelding]
Goede van die skelettraps. Reminds me dat ik ze ook nog moet upgraden.Famous schreef op zondag 11 januari 2015 @ 20:38:
[...]
Vind het wel een leuke baseEnkel zou ik de skelet traps echt bij je TH leggen. Die leiden troops echt gigantisch af. Als ik zo'n base zal moeten aanvallen zal ik het vanaf bovenaf doen om 50% te halen en mijn Queen kan buiten de range van de onderste x-bows het TH neerhalen.
Ik ga hem zo eens proberen, vanavond start weer een war (preday) vorige ging weer gewonnen. Heb alleen geen King momenteel, maar ja, door de lucht dan maar!
Ah, net overheen gelezen, goed bezigHoppa! schreef op zondag 11 januari 2015 @ 20:01:
Hey Fammy, ik heb mijn laatste level 7 muurtje eindelijk weg...!
Wordt het ooit toch nog wat
Hèhè...Famous schreef op zondag 11 januari 2015 @ 20:43:
[...]
Ah, net overheen gelezen, goed bezig
Wordt het ooit toch nog wat![]()
Had 6,5 miljoen gespaard voor eerste boogtoren naar 12, en zag dat ik nog precies 13 muurtjes moest. Nou ja, toen dat maar gedaan.
Kom eraanFamous schreef op zondag 11 januari 2015 @ 20:38:
[...]
Probeer eens bij onsWe speelde eerst altijd twee wars maar momenteel terug naar één per week (op dinsdag wordt die gestart).
[...]
Vind het wel een leuke baseEnkel zou ik de skelet traps echt bij je TH leggen. Die leiden troops echt gigantisch af. Als ik zo'n base zal moeten aanvallen zal ik het vanaf bovenaf doen om 50% te halen en mijn Queen kan buiten de range van de onderste x-bows het TH neerhalen.
Mocht je behoefte hebben aan 2 wars per week...in TweakersIII hebben we nog een paar plaatsen over
Oh....en we winnen!
[ Voor 28% gewijzigd door westergas op 12-01-2015 06:58 ]
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
[Tweakers2] heeft ook nog een plekje over, meer leden dus sneller en meer donaties. Ook qua war met meer mensen is het wat leukerTylen schreef op zondag 11 januari 2015 @ 20:18:
Bij welke tweakers clan kan ik komen? Ik speel wel graag wars. Maar niet 24/7.
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Gewonnen met 89/90 attacksSteevo_S schreef op maandag 12 januari 2015 @ 08:08:
[...]
[Tweakers2] heeft ook nog een plekje over, meer leden dus sneller en meer donaties. Ook qua war met meer mensen is het wat leuker
Het is ook hoe ze gespeeld worden hé
Filmpje van een Nederland met de weg naar Champions
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=y6Cv-c0urLU]
[ Voor 4% gewijzigd door Steevo_S op 12-01-2015 10:04 ]
Sorry maar dat kan ik echt niet afkijken
Steevo_S schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:17:
Ik kreeg de eerste keer een advertentie met "Learn how to speak English", goed bezig Google!
King is over 5 daagjes level 20 en dan gaat DE maar naar Queen lvl 16 tm lvl 20, dat wordt nog wat.
Morgen ook lab klaar met barb 7 en heb dan nog enkele elixer-upgrades in het verschiet, maar what to do...
Keuzes zijn op volgorde van prijs:
- Pekka lvl4 - 7.000.000 elixer - + 13,30% damage - + 14,3% HP
- Wizza lvl6 - 7.500.000 elixer - + 5,90% damage + 5,1% HP

Pekka biedt dus (veel) meer bang-for-buck dus dat zegt m'n gevoel.
Er zijn echter weer een paar spelers (hier) die zeggen dat wizz toch ook wel weer genieten is...
Gebruik beide alleen bij CW's, waarbij wizzies altijd meegaan en pekka's weer zo af en toe.
Poll: Update in het lab, what to do?
• Pekka 4
• Wizzard 6
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Heb je je eigen antwoordt toch alCLB schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:05:
Bla Bla
Gebruik beide alleen bij CW's, waarbij wizzies altijd meegaan en pekka's weer zo af en toe.
En ging je niet in "chill stand" enkel mijnen en pompen doen
[ Voor 11% gewijzigd door Famous op 12-01-2015 17:19 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Als mijn xbows klaar zijn, gaat clan kasteel aan, boog toren en tesla. Ondertussen 1 bouwer voor mijn koningin.
Al met al genoeg te doen op TH10 en blijf het tot nog toe leuk vinden (uitdaging om elke keer alles bij elkaar te stelen).
Nog een Tovenaarstoren en een Mortier naar max upgraden en dan zijn de boogschutterstorens en kanonnen hier ook aan de beurt
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Intentionally left blank
Toch grappig hoe iedereen zijn eigen plan maakt met upgraden. Ik heb bijvoorbeeld CC al klaar met de eerste Tesla.Steevo_S schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:26:
Gister mijn 3de en laatste xbow naar 4 aangezet en wiz 6 aanegzet in mijn lab (na wiz 6 ga ik voor muurbrekers). Over 3 dagen is mijn laatste inferno klaar op 3 en dan maar snel die zielige boogtoren en kanon naar een fatsoenlijk niveau upgraden.
Als mijn xbows klaar zijn, gaat clan kasteel aan, boog toren en tesla. Ondertussen 1 bouwer voor mijn koningin.
Al met al genoeg te doen op TH10 en blijf het tot nog toe leuk vinden (uitdaging om elke keer alles bij elkaar te stelen).
En dan is plan vaak nog een groot woord.Famous schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:45:
[...]
Toch grappig hoe iedereen zijn eigen plan maakt met upgraden. Ik heb bijvoorbeeld CC al klaar met de eerste Tesla.Wilde de eerste AT al aanzetten naar 12 gisteren maar dit kwam qua dagen niet echt uit dus maar gekozen om de tweede Wiztower aan te zetten.
Eigenlijk ook logisch, beter eerst een AA aanzetten, want die kun je niet twee tegelijk missen. Daarna sparen voor de eerste AT en misschien de tweede AT, totdat AA 1 klaar is en de tweede aan kan.
Ondertussen de Wallies aan het maxen, waar ik eigenlijk had gespaard voor PEKKA 3.
En ik ben uit mijn clan gestapt, er kwamen steeds meer kinderen van vaste clanleden met hun account in de clan. Een enkeling was zo jong dat hij niet kon lezen/schrijven en die dumpte echt alles in de CW kastelen. Na 4 keer leeggooien mijn besluit maar genomen. Rete-irritant. Overweeg ook om het hele clangebeuren maar even te laten voor wat het is. Ook wel even klaar met de CW eigenlijk.
Ook geen clanwar, dus daar ben je dan ook vanaf!
Deliriant isti Romani.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Haha, ik ben zelfs hoofdauteur. Tja, dat schept wel verwachtingen natuurlijk.MeltedForest schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:49:
Inderdaad, en je hebt nog rechten in de startpost van het Tweakers.net topic
Is er wel een beetje leven op de chat? Ik meen me te herinneren dat ik een paar maanden terug eens bij jullie was en er toen wel heeeeel weinig te doen was.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Dat zeker, ik wilde vooral snel mijn AT's doen maar elke keer als een bouwert vrij kom zit ik alweer met max gold (nu maar in muren stoppen). Ik had nog een paar gems waarmee ik een enkele keer wat af kon kopen maar dat is ook bijna opHoppa! schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:50:
[...]
En dan is plan vaak nog een groot woord.Meestal spaar ik ergens voor en doe ik dan impulsief iets anders. Ik was bijvoorbeeld aan het sparen voor de eerste AT naar 12. De eerste keer alles toch maar in muurtjes gestoken. Nu heb ik het bijna weer bijelkaar en besloten om nog een miljoentje door te gaan zodat ik mijn eerste AA kan maxen.
Eigenlijk ook logisch, beter eerst een AA aanzetten, want die kun je niet twee tegelijk missen. Daarna sparen voor de eerste AT en misschien de tweede AT, totdat AA 1 klaar is en de tweede aan kan.
Ondertussen de Wallies aan het maxen, waar ik eigenlijk had gespaard voor PEKKA 3.Tja. Zo gaan die dingen.
En ik ben uit mijn clan gestapt, er kwamen steeds meer kinderen van vaste clanleden met hun account in de clan. Een enkeling was zo jong dat hij niet kon lezen/schrijven en die dumpte echt alles in de CW kastelen. Na 4 keer leeggooien mijn besluit maar genomen. Rete-irritant. Overweeg ook om het hele clangebeuren maar even te laten voor wat het is. Ook wel even klaar met de CW eigenlijk.
Gezien alles toch zo lang duurt is het een mooi moment om wat minder te spelen, merk al dat ik minder aanvallen doe, maar dit wordt nog minder als het zo door gaat
Ik wist dat bij 51% alle tesla's omhoog schoten maar niet dat targets dan "resetten". Hebben jullie dit wel eens gemerkt?51% base destruction ---> All teslas pop-up ---> All units retarget ---> PEKKA targets BK
Het is mij nog nooit opgevallen, eerlijk gezegd.Famous schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:23:
Las dit zojuist op het SC forum, ben erg benieuwd of het waar is (ging erover waarom zijn PEKKA opeens een andere target pakte)..
[...]
Ik wist dat bij 51% alle tesla's omhoog schoten maar niet dat targets dan "resetten". Hebben jullie dit wel eens gemerkt?
Zo makkelijk en zo snel klaar.
Base was een TH9 met 4 x AD 6, 2 x xbow 3 op air. Tesla 6/7
Army setup
4 x hound 2
24 loons
2 wizz
2 barbs
3 rage en Lightning
Alleen Queen
Dus niet altijd succes gegarandeerd.
Krijg, sinds ik in Master zit, best vaak (t.o.v. de aanvallen) een lavalul op mijn dak maar vaak winnen ze net of ze hebben hoge heroes welke veel damage kan tanken. Dit terwijl ik ook nog twee wiz towers en x-bow in de steigers heb..Petertjuh schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 17:24:
Ik had laatst 62% op een stevige th 10 met 4 hond lvl drie en 30 balloons lvl zes. Ook alleen queen. De ballonnen gingen precies de tweede inferno overslaan....
Dus niet altijd succes gegarandeerd.
Het grote verschil met TH10 is dat de inferno's direct al die kleine puppies wel branden en de AA's verder met de loons kunnen
Aanval 1: Twee sterren wel 5 spells
Aanval 2: Net over 50% met 5 spells
Aanval 3: Veel loons 5 spells, net 50%
Aanval 4: Net 50% 5 spells
Met beetje farmen/cuppen ga ik echt geen 5 spells gebruiken

[ Voor 20% gewijzigd door Famous op 16-01-2015 17:56 ]
ben te lui om helemaal een screenshot te uploaden dus zoek me maar op; gerben in [tweakers]
[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 18-01-2015 19:36 ]
Hoi!
How is my war base different from my village?
Your war base is very similar to your village, with a few exceptions. Your war base does not generate resources. The clan castle in your war base must be filled separately from the clan castle in your village. War bases never need to have their traps rearmed, defenses reloaded, or heroes healed, as they are always ready for battle. The war base can not be directly upgraded or rearranged, but will instead mimic the arrangement and highest completed upgrade levels of your village during the preparation day. Buildings and traps will never be “under construction” in your war base.
Trollen blijf je toch houden, het is ook het internetKern schreef op zondag 18 januari 2015 @ 23:52:
Thanks Famous.
Ik lees echter nooit wat van CoC updates of watever vandaar dat ik het niet wist
Hoeft ook niet, je komt er ook vanzelf achter of leest het hier
Verwijderd
ben laag level en op het moment aan het farmen :-)
tweakersnaam: francois1969
Zodra je weer een invite kan sturen, zal ik je accepteren!
Verwijderd
toelating is voor mij afgewezen,probeerde een relaxte clan zonder knderlijk gedrag maar helaas niet toegelaten.sorry te vroeg gereageerd :-) enig idee wanneer ik weer een verzoek kan doen?Saryon schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:42:
Kom naar tweakers.netZeer relaxte clan met casual spelers waar niets hoeft en geen gezeur is.
Ook geen clanwar, dus daar ben je dan ook vanaf!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2015 14:43 ]
Of je bekijkt het profiel van die speler, daar kan je hem zelf een invite sturen.MeltedForest schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:39:
Oh ik heb je net geweigerd omdat je tweakersnaam niet in het verzoek stond![]()
Zodra je weer een invite kan sturen, zal ik je accepteren!
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 10:25 ]
Probeer het eens rond de 1500-1600 cups. Dat is tot nu toe wel mijn sweet spot gebleken qua farmen.Engineer schreef op zondag 25 januari 2015 @ 21:44:
Misschien kan iemand hier mij verder helpen. Sinds een week heb ik mijn townhall geupped naar 8. Sindsdien krijg ik bij het pogen-tot-farmen alleen maar hooguit 100k buit, en dan staat die zelfs nog goed verborgen in het midden van een zwaar beveiligde basis. Ik kan een kwartier op next blijven drukken maar ik krijg echt niks fatsoenlijks meer voorgeschotelt.
Qua cups zit ik rond de 1300, en met het verslaan van relatief makkelijke basisjes zou ik spontaan +30 cups krijgen, wat mij het gevoel geeft dat Clash of Clans me graag nog hoger in de cups ziet alvorens hogere buiten te geven. Voor hogere basissen zijn mijn troepen echter niet sterk genoeg.
Kan het eraan liggen dat die economy-balance update van paar weken terug mij hier zit te dwarsbomen ofzo? Iemand een tip wat ik nu het beste kan doen om weer de th7 buiten te krijgen van 500k combined? Misschien toch lager gaan zitten? Ik heb veel geprobeerd en gelezen op internet, maar ik kan bijna m'n bouwvakkers niet meer bezig houden vanwege near-faillisement.
He daar heb je onze verloren zoon.Famous schreef op maandag 26 januari 2015 @ 00:47:
Inderdaad, ik zit al sinds TH8 rond de 1500 cups (momenteel TH10).
Waar hang jij uit tegenwoordig??
Zit in Tweakers2westergas schreef op maandag 26 januari 2015 @ 07:01:
[...]
He daar heb je onze verloren zoon.![]()
Waar hang jij uit tegenwoordig??
Je gaat lekker met je base Rikkert! Wat staat er aan in je lab?
Gaat best idd. Bouwers hebben geen rustFamous schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:26:
[...]
Zit in Tweakers2![]()
Je gaat lekker met je base Rikkert! Wat staat er aan in je lab?
Ik heb golem2 aan staan atm.
Zou hem links bij archer tower pakken, pak je maar 1 x-box mee en kan je snel aan die kant de defence slopenXa!pt schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 22:02:
Waar kan ik het beste m'n 2 golems inzetten op deze base? Op iedere lijn staan 2 defenses naast elkaar dus golems zijn moeilijk te spreiden.
2 bij die archer tower naast de elixir storage? Linksonder dus zeg maar? Ben dan bang dat m'n pekkas in een rechte lijn naar boven of rechts lopen en het midden overslaan.TerrorSource schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 22:05:
[...]
Zou hem links bij archer tower pakken, pak je maar 1 x-box mee en kan je snel aan die kant de defence slopen
[ Voor 6% gewijzigd door Xa!pt op 27-01-2015 22:07 ]
Die kans heb je altijd, waar je je troops dan ook neerzet (in deze base). komt wel eens voor dat ze eerst heel de buitenrand slopen voordat ze naar binnen trekken, deze die tijd is alles al dood.. sh*t happens...Xa!pt schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 22:06:
[...]
2 bij die archer tower naast de elixir storage? Linksonder dus zeg maar? Ben dan bang dat m'n pekkas in een rechte lijn naar boven of rechts lopen en het midden overslaan.
Denk dat als je links onder bij elixer depot en die goudmijnen het meeste kans maakt. dan zou ik hem bij de 2de goudmijn vanaf elixer depot pakken zodat je al snel bij een muur bent.
En dan 2 golems achter of naast elkaar? Wordt m'n 3e gowipe en op zich ging het tot nu toe wel prima (2x 98% tegen een TH9 als mid TH8), maar geen ervaring nog met hoeken.TerrorSource schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 22:10:
[...]
Die kans heb je altijd, waar je je troops dan ook neerzet (in deze base). komt wel eens voor dat ze eerst heel de buitenrand slopen voordat ze naar binnen trekken, deze die tijd is alles al dood.. sh*t happens...
Denk dat als je links onder bij elixer depot en die goudmijnen het meeste kans maakt. dan zou ik hem bij de 2de goudmijn vanaf elixer depot pakken zodat je al snel bij een muur bent.
Waardoor je pekkas wel naar binnen moeten(dichtsbijzijnde gebouw)
Ja, en zie nu ook dat ik het beste van onder of boven aan kan vallen. Van links en rechts zit tussen de town hall en de 2e layer teveel ruimte. Pekka's lopen dan waarschijnlijk door naar de ring er buiten en niet door naar het midden.Petertjuh schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 22:35:
Ik zou ze wel spreiden, geeft je lijn met wizards veel meer tijd om de gebouwen weg te knallen.
Waardoor je pekkas wel naar binnen moeten(dichtsbijzijnde gebouw)
Waarom? Als je je heroes erbij gooit met enkele wiz en witches lopen die direct naar binnen dankzij de CC troops van hem/haar. Een jump spell meenemen zodat je die over de muren kan heen gooien is hierbij wel noodzakelijk anders gaan ze muurtje rammen. Gezien er veel "gratis" procenten te pakken zijn vergeet niet om enkele archers mee te nemen
Ik ben een TH8.Famous schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 23:53:
Ik zou persoonlijk vanaf onderen beginnen. Of je je Golem zou spreiden of bij elkaar dropt maakt in dit geval niet zo uit.
Waarom? Als je je heroes erbij gooit met enkele wiz en witches lopen die direct naar binnen dankzij de CC troops van hem/haar. Een jump spell meenemen zodat je die over de muren kan heen gooien is hierbij wel noodzakelijk anders gaan ze muurtje rammen. Gezien er veel "gratis" procenten te pakken zijn vergeet niet om enkele archers mee te nemen
Golems zeker pas vanaf TH9? Aangezien die upgrade 60k DE kost en ik dat dan liever steek in o.a. een AQ. Hogs wil ik nog wel naar level 4 krijgen.
Het moet toch allemaal geupt worden, mooie aan het spel. Wanneer mijn hero een nieuwe skills erbij krijgt geef ik dat voorrang.Xa!pt schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 23:58:
[...]
Ik ben een TH8.Inderdaad van onder begonnen, maar een skeleton trap gooide roet in het eten toen ik bij z'n town hall kwam. Die had aggro op m'n BK, 2 pekka's, golem en wat wizards en trok ze naar buiten. Zijn AQ maakte het vervolgens af. Ach ja, eerder vandaag een 98% ook op een TH9 dus ik ben niet ontevreden. Pekka's binnenkort maar eens upgraden.
Golems zeker pas vanaf TH9? Aangezien die upgrade 60k DE kost en ik dat dan liever steek in o.a. een AQ. Hogs wil ik nog wel naar level 4 krijgen.
Ik speelde op met TH8 nog geen CW (met mijn noob is het standaard draak en loons). Ik zie in mijn huidige clan echter wel meerder mensen met GoWiPe spelen op TH8 en dit gaat zeker goed!
True. Ik ook vrijwel alleen met draken maar beetje afwisseling is wel leuk. En alleen draken biedt op den duur ook weinig uitdaging meer. Voordeel van gowipe is dat je soortgelijke variaties ook op TH9 en TH10 gebruikt.Famous schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 00:05:
[...]
Het moet toch allemaal geupt worden, mooie aan het spel. Wanneer mijn hero een nieuwe skills erbij krijgt geef ik dat voorrang.
Ik speelde op met TH8 nog geen CW (met mijn noob is het standaard draak en loons). Ik zie in mijn huidige clan echter wel meerder mensen met GoWiPe spelen op TH8 en dit gaat zeker goed!
Nog tips voor goede Youtube kanalen trouwens? Kwam laatst deze tegen en was eigenlijk de eerste die verschillende aanvallen gebruikt en goed uitlegt.
https://www.youtube.com/c...dM_1E1BcEXNFzQW0IQ/videos
Vermijd de echte grote populaire Youtubers, daar ga je weinig leren.Xa!pt schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 00:10:
[...]
True. Ik ook vrijwel alleen met draken maar beetje afwisseling is wel leuk. En alleen draken biedt op den duur ook weinig uitdaging meer. Voordeel van gowipe is dat je soortgelijke variaties ook op TH9 en TH10 gebruikt.En erg leuke aanval om te doen!
Nog tips voor goede Youtube kanalen trouwens? Kwam laatst deze tegen en was eigenlijk de eerste die verschillende aanvallen gebruikt en goed uitlegt.
https://www.youtube.com/c...dM_1E1BcEXNFzQW0IQ/videos
Dit is wat mij betreft het beste kanaal
https://www.youtube.com/user/OneHiveRaids
https://www.youtube.com/user/thehulkfiles
Heb thuis nog een paar mooie kanalen, zal die van de week is opzoeken voor je.
Verder heel veel war reply's kijken. Zo heb ik geleerd hoe ik goed lavahounds/loon kan toepassen.
Gebruik je verder nog geen hogs? De TH8 met hogs 4 slopen iedere TH8 in onze clan terwijl dat met draken toch een stuk moeilijker gaat.
[ Voor 6% gewijzigd door Wackmack op 28-01-2015 08:37 ]
http://www.youtube.com/channel/UCbFc-pFeFDPAeDAX6ERIcgg
Draken zijn nog leuker, maar ook een stuk duurder. Volgens mij trainen ze 5x zo snel, dus je verbruikt ook 5x zoveel elixir
Ik neem wel altijd een handje muurbrekers mee om de laatste procenten te pakken als dat nodig is.
Ja, grote Youtubers zijn niet heel leerzaam inderdaad. Channel van Knightly Gaming ook gezien?Versteegrob schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:36:
[...]
Vermijd de echte grote populaire Youtubers, daar ga je weinig leren.
Dit is wat mij betreft het beste kanaal
YouTube: OneHive Raids
YouTube: TheHulkFiles
Heb thuis nog een paar mooie kanalen, zal die van de week is opzoeken voor je.
Verder heel veel war reply's kijken. Zo heb ik geleerd hoe ik goed lavahounds/loon kan toepassen.
Gebruik je verder nog geen hogs? De TH8 met hogs 4 slopen iedere TH8 in onze clan terwijl dat met draken toch een stuk moeilijker gaat.
Hogs nog niet, ik zit net een goede maand in TH8 en hogs zijn dit weekend level 3. Nog net iets te zwak om 3 sterren te kunnen pakken op mid/end TH8's gok ik. En voorlopig zit ik ook nog niet aan de 40k DE, BK moet eerst naar 10 eigenlijk.
Heb nu m'n stadhuis op lvl 4 maar ik wordt steeds gesloopt door mensen met veel betere (of veel meer) units dan mij, zit er geen matchmaking in ofzo? Komen ze met 10+ giants en dan ook nog 30 barbaren, ja daar haalt geen kanon het tegen uit
[ Voor 6% gewijzigd door Goron op 02-02-2015 19:03 ]