Make it fool proof and someone will make a better fool.
Alle muren lvl 10, wtf! Maar wel Tesla 4, kanon 9 boortoren 9 en dan TH10 aangezet??
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik zou advies gevenVersteegrob schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 01:21:
De leider van mijn clan is een rare. Is super actief, kan erg goed aanvallen, TH9 met heros 15/16.
Alle muren lvl 10, wtf! Maar wel Tesla 4, kanon 9 boortoren 9 en dan TH10 aangezet??
Dat is wel vrij bizar ja. Ik zou hem eens vermanend toespreken.Versteegrob schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 01:21:
De leider van mijn clan is een rare. Is super actief, kan erg goed aanvallen, TH9 met heros 15/16.
Met farmen krijg je veel meer, al helemaal als je veel doneert tijdens CW.Versteegrob schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 18:13:
Hahaha hou me maar even op de vlakte als nieuw lid. Verder echt relax dat 24/7, kan echt prima. Het lijkt veel maar het zijn maar 2 aanvallen in 48 uur. Deze CW weer 6 sterren gehaald dus gaat de goede kant op.
Dat laatste vooral. Zeker als je elke keer Golems, Valks en Witches kan uitdelen.Brogala schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 18:27:
[...]
Met farmen krijg je veel meer, al helemaal als je veel doneert tijdens CW.
Nieuw cuprecord: 2964. Helaas daarna enige tijd geen CoC opgestart en vanmiddag weer begonnen. Begon met 2871
Loot gaat gelukkig wel goed al haal ik het meeste uit de bonus. Tot nu toe nog alle bouwers aan het werk gehad en heb ook alweer genoeg voor de volgende upgrades. Tevens 145k DE staan maar lab is pas over ruim 2 dagen vrij, dat is wel jammer..
Ideale strategie als je een of twee heros mist. Zag net 4 aanvallen in mijn clan op top TH9 bases en alle drie 3 sterren. 4 lavahounds, 4 x rage, 20 loons en wat minion.. Volgende CW ook maar is uitproberen.
Recap van onze laatste war. Iemand kan langs om enkele aanvallen te filmen en de mijne is gekozen.
2e aanval ben ik, robdegekste
Bijna perfecte aanval, alleen foutje met de onderste loons.
[ Voor 7% gewijzigd door Wackmack op 06-01-2015 12:08 ]
wel tof ook dat je er uitgekozen bent om op youtube te komen
Veel succes in je nieuwe clan!
[ Voor 4% gewijzigd door thedon46 op 06-01-2015 12:31 ]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Over 4 en 7,5 dag zijn de inferno's level 2 (eindelijk) en dan is het qua defense ook een beetje TH10 waardig. Level 3 laat ik voor nu even zitten gezien dat net zo waardeloos is als x-bow 4 qua prijs/kwaliteit. Gisteren maar minions aangezet gezien ik 187k DE had staan, hierna wordt het of barb of archer. Wanneer eerste bouwert vrij is tweede army camp maar maxen gezien het lab nog wel even duurt.
Na enige tijd op Master2 gezeten te hebben heb ik de hoop maar opgegeven om de 3000 cups aan te raken (nieuwe TH7 bij ons heeft champ al gehaald..). Toen een dagje in Master3 gezeten om te farmen (wat ging dat lekker zeg) maar zonder de inferno's en de derde x-bow werd er toch vaak ook loot van mij gepakt. Nu weer afgezakt naar Gold om daar weer eens lekker te barchen. Wat is dat toch ook een sterke strategie, kan niet wachten tot beide max level zijn. Gelukkig ook hier niets te klagen over de loot al was de bovenste wel eventjes doorklikken.
Wil nu eigenlijk nog mijn Queen ook naar 20 doen maar wil haar ook weer niet missen met de CW
De loot is heel erg goed op th10 en heb nog niks te klagen
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Als ik de motivatie en tijd(en de loot) kan vinden dan ga ik denk ik direct door om alle AT's naar 13 te krijgen. Wat een beesten zijn dat zegSteevo_S schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:33:
Ik upgrade lekker eigenwijs eerst inferno naar 3 (klaar over 4 en 6 dagen) en xbow 4, gewoon omdat het kan!
De loot is heel erg goed op th10 en heb nog niks te klagen
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Denk je? Juist tijdens boost periode spelen mensen meer, zijn dus vaker online en legen hun collectors vaker. Zonder boost is het minder interessant om CoC ff op te starten. Maar het blijft toch gissen...Raw Kip schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:13:
bereid jullie voor om 2 a 3 weken lang geen ene moer te vinden....
en de clan waarin ik zit wil niet vaker War doen dus is de motivatie om clash op te starten vrij laag de laatste weken.
Ik heb echt overal gezeten qua bekers, 1700-2600 vind ik niks. naja... zal wel aan mijn online tijdstippen liggen dan denk ik.Steevo_S schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:20:
Lijkt wel of wij een compleet ander spelletje spelen... Ik ben nog nooit zoveel loot tegen gekomen als deze kerst periode en met mij zijn er nog een aantal die hetzelfde zeggen.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Kickuh zijn die heFamous schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:43:
[...]
Als ik de motivatie en tijd(en de loot) kan vinden dan ga ik denk ik direct door om alle AT's naar 13 te krijgen. Wat een beesten zijn dat zegKan ik mooi combineren met drie tesla's gezien die goedkoop zijn en lang duren eventueel hier of daar een mortar/wiz zodat ik er twee of drie enkel hiervoor bewaar.
Ik ben ook bezig om ze van 11 naar 13 te uppen. Heb er nu 3 op lv13. En 3 zijn er aan het upgraden naar 12. Dus in totaal nog maar 6 upgrades te gaan
Ik heb vanochtend weer opnieuw geboost en nu na het onderhoud is de boost er gelukkig nog. Pak ik toch nog wat boosttijd mee
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
PSN: Europhea
11:00 (rond 2000 cups) TH10
14:00 (rond 2000 cups) TH10
23:00 (rond 2000 cups) TH10
Iemand die dit kan beamen/aanvallen/verbeteren
Dat is waar ik op zoek. Volle pompen. Dus niet de 300/300 basissen met alles in de opslag. Nee, volle pompen FTW
EDIT: WEL EVEN AANGEVEN OM WELK TH HET GAAT
[ Voor 6% gewijzigd door Tylen op 07-01-2015 12:26 ]
300/300 basissen met alles in storage vind je op th8 genoegTylen schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:17:
De tijd wanneer je zoekt is heel belangrijk. De volgende tijdstippen vind ik erg goed:
11:00 (rond 2000 cups)
14:00 (rond 2000 cups)
23:00 (rond 2000 cups)
Iemand die dit kan beamen/aanvallen/verbeterenLaten we onze krachten bundelen en een lijst proberen te maken wanneer je het beste volle pompen vind.
Dat is waar ik op zoek. Volle pompen. Dus niet de 300/300 basissen met alles in de opslag. Nee, volle pompen FTW
ik val voornamelijk savonds aan, dan heb ik het meeste geluk tussen 19:00 en 20:00 en na 23:00 (goud3)
Tussen 1200-1300 (lunch)
rond 1700 (na werktijd)
Zaterdag/zondag de hele dag
Precies de tijden dat ik online ben dus
9
Intentionally left blank
Het is ook afhankelijk van updates en seizoenseindes, omdat om de zoveel seizoenen inactieve spelers uit de matching worden gehaald.
Bij de start van de boost ging het hier geweldig, de laatste twee dagen heb ik gewoon nauwelijks meer aangevallen omdat ik meer wegklik dan binnenhaal. En het lijkt wel elke dag slechter te worden. Gelukkig heb ik nu wel bijna mijn muren allemaal op lvl 8 en een deel in de kern op 9. Prima dus en King (naar 17) en Queen (naar 16) allebei in de upgrade.
ziet er goed uit!Tylen schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:49:
Oke hier een opzetje: https://tyl.nl/GOT_COC.xlsx
Graag input om het up to date te houden.
zal het de komende dagen even testen, heb nog 1k gems over dus kan genoeg boosten
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ik denk wel eens dat SC bepaalde poules maakt met inactive spelers/volle collectors/volle opslag om het spelen leuk te houden. Eens in de zoveel tijd zit je in zo'n poule...
En wij met zijn allen maar zoeken naar het juiste tijdstip/cuprange
[\tin foil hat]
[ Voor 15% gewijzigd door westergas op 07-01-2015 13:44 ]
NogalTylen schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:45:
[...]
Kickuh zijn die he![]()
Ik ben ook bezig om ze van 11 naar 13 te uppen. Heb er nu 3 op lv13. En 3 zijn er aan het upgraden naar 12. Dus in totaal nog maar 6 upgrades te gaanMaar ze zijn echt top. Barchers hebben geen kans meer hahaha.
Gaat hier prima met TH10. Gewoon beetje barchen en de storages zitten alweer volwestergas schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:48:
1600-1800 niet veel te halen de laatste dagen.
TH10 -> 2650 anytimeTylen schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:17:
De tijd wanneer je zoekt is heel belangrijk. De volgende tijdstippen vind ik erg goed:
11:00 (rond 2000 cups) TH10
14:00 (rond 2000 cups) TH10
23:00 (rond 2000 cups) TH10
Iemand die dit kan beamen/aanvallen/verbeterenLaten we onze krachten bundelen en een lijst proberen te maken wanneer je het beste volle pompen vind.
EDIT: WEL EVEN AANGEVEN OM WELK TH HET GAAT
TH10 -> 1650 23:30 tot 11:00 daarna vind ik ook vaak wel goede buit maar moet ik wat langer zoeken vaak.
Niet echt te doen meer op TH10. TH8 is enkel nog leuk als je volle pompen vind met wat in de storages zodat je totaal 400k kan pakkenRazenko schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:23:
[...]
300/300 basissen met alles in storage vind je op th8 genoeg
ik val voornamelijk savonds aan, dan heb ik het meeste geluk tussen 19:00 en 20:00 en na 23:00 (goud3)
Lachen, het is Amerikaan i.p.v. amerikanTylen schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:49:
Oke hier een opzetje: https://tyl.nl/GOT_COC.xlsx
Graag input om het up to date te houden.
westergas schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:06:
[tin foil hat]
Ik denk wel eens dat SC bepaalde poules maakt met inactive spelers/volle collectors/volle opslag om het spelen leuk te houden. Eens in de zoveel tijd zit je in zo'n poule...
En wij met zijn allen maar zoeken naar het juiste tijdstip/cuprange![]()
[\tin foil hat]
Precies mijn gedachte. Het spel wordt over de hele wereld gespeeld, natuurlijk niet in elke tijdzone even veel, maar je zou toch verwachten dat de aanwezigheid van loot niet (of slechts heel beperkt) tijdgebonden kan zijn.westergas schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:06:
[tin foil hat]
En wij met zijn allen maar zoeken naar het juiste tijdstip/cuprange![]()
[\tin foil hat]
Het stomme is ook dat er weken zijn dat ik overdag in het weekend fantastische loot vindt, en weken waarin het prut is op die tijden. Ongeacht de cuprange.
De enige die altijd en overal heel veel loot vindt is CLB, maar die heeft volgens mij een lijntje met Supercell waar ze hem in de gunstige poule hebben gegooid in ruil voor een leuke review.....
Ik van altijd 1 keer aan voor ik ga slapen. Aangezien mijn TH buiten in een hoekje sta wordt ik binnen 5 minuten aangevallen en heb ik een 12uurs schild. Hiermee red ik het altijd als ik slaap. Om 's ochtend de pompen weer te legen. Aan mij hebben ze dus een verkeerde
Cups rond 1500-1600
De grootste ellende is rond 17.00-19.00. Met moeite haal vind ik hier 60-70k. Ik doe al geen moeite meer voor deze periode.
's Avonds wordt het langzaam maar zeker beter vanaf een uur of 21.00 met meestal top loot zo rond 22.00. (200-300k met grote regelmaat) ongeveer 50/50 pompen/collectors*
's Ochtends voor het werk (7.00 - 8.00) is de loot ook altijd goed al heb ik nooit lang geloot, 200k tegenkomen is business as usual.
Ik heb ook een tijd rond de 1900-2100 cups gezeten. Dan is er geen enkel tijdstip nutting. Altijd loots max 100k en veel falers die graag kristal willen bereiken met lage TH levels. Net boven de 1900 hangen en dan gebruik maken van de loot bonus maakt het nog enigzins nuttig. Rond de 2000 is het echt triest.
*Overigens zijn collectors en pompen toch hetzelfde? Ik dacht dat het collectors en storage was, maar goed, ik snap het idee
Sorry. Idd storage and collectors/pompenstephans schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:00:
Th9 bevindingen:
Cups rond 1500-1600
De grootste ellende is rond 17.00-19.00. Met moeite haal vind ik hier 60-70k. Ik doe al geen moeite meer voor deze periode.
's Avonds wordt het langzaam maar zeker beter vanaf een uur of 21.00 met meestal top loot zo rond 22.00. (200-300k met grote regelmaat) ongeveer 50/50 pompen/collectors*
's Ochtends voor het werk (7.00 - 8.00) is de loot ook altijd goed al heb ik nooit lang geloot, 200k tegenkomen is business as usual.
Ik heb ook een tijd rond de 1900-2100 cups gezeten. Dan is er geen enkel tijdstip nutting. Altijd loots max 100k en veel falers die graag kristal willen bereiken met lage TH levels. Net boven de 1900 hangen en dan gebruik maken van de loot bonus maakt het nog enigzins nuttig. Rond de 2000 is het echt triest.
*Overigens zijn collectors en pompen toch hetzelfde? Ik dacht dat het collectors en storage was, maar goed, ik snap het idee
Ha dit doe ik ookTylen schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:46:
Ik van altijd 1 keer aan voor ik ga slapen. Aangezien mijn TH buiten in een hoekje sta wordt ik binnen 5 minuten aangevallen en heb ik een 12uurs schild. Hiermee red ik het altijd als ik slaap. Om 's ochtend de pompen weer te legen. Aan mij hebben ze dus een verkeerde
Over het algemeen werkt dat prima en wordt ik 's ochtends wakker met nog een schildje met 4 uur resterend.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
NS FC: SW 2742 0448 8213
Mijn hoogste was gister: 476k goud, 770k elixir en 1068 aan duister.
Hoogte ooit was een 500/500k basis maar toen was ik zelf denk ik nog TH7.Musta schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:32:
Wat iz eigenlijk de hoogste loot dat jullie zijn tegengekomen? Bij mij was t toevallig gisteren als TH8 met ongeveer 600000 elixer en 300000 goud met 1329 cups.
1,4 mil totaal met 6600 DE.Musta schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:32:
Wat iz eigenlijk de hoogste loot dat jullie zijn tegengekomen? Bij mij was t toevallig gisteren als TH8 met ongeveer 600000 elixer en 300000 goud met 1329 cups.
Verdeling weet ik niet meer precies maar er was wel meer Elixer dan Gold. Dikke rushed TH10 base
Nadeel is wel dat die epic overvolle th7 bases nu dikke penalty hebben... Maar verder niet te klagen.
Enige periode die echt kut is, is 17:00/20:00.
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
CLB heeft nog nooit een CoC-review geschreven...Hoppa! schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:39:
De enige die altijd en overal heel veel loot vindt is CLB, maar die heeft volgens mij een lijntje
met Supercell waar ze hem in de gunstige poule hebben gegooid in ruil voor een leuke review.....
CLB heeft afgelopen week 1 aanval uitgevoerd...
CLB is heerlijk bezig met het upgraden van pompjes...
CLB heeft over een week een lab dat weer klaar is...
CLB gaat daarvoor maar wat elixer looten...
CLB twijfelt over een troep, Pekka 4 of Wizz 6, of freeze 2...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
??? Ik dacht dat jij een lv130 was. Maar zit ik hoger dan?? Ik ga je even opzoeken.CLB schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 20:23:
[...]
CLB heeft nog nooit een CoC-review geschreven...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Welke clan?CLB schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 22:14:
You can't find me, lvl132 momenteel
Really?!CLB schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 20:23:
[...]
CLB heeft nog nooit een CoC-review geschreven...
Als jij Wiz 6 ga upgraden dan ga ik je opzoeken en je scoutingkoekjes kapot stampen, zeker na ons gesprek vanmiddag
Verder veel 200k/200k, in totaal veel meer aangevallen dan de afgelopen weken. Daardoor nog maar een paar lvl7 muurtjes. Nu eerst even sparen voor een AA en zodra die aan staat maak ik mijn muurtjes af.
En wiz 6 ruled gewoon. Dat beetje extra levenspunten en schade zorgt er, zeker in een cluster van 3/4, gewoon voor dat ze dingen net wel kapot krijgen, waar dat een lvl 5 niet lukt.
Puur kijken naar het individuele verschil is veel te makkelijk, ze maken echt een groot verschil.
[ Voor 25% gewijzigd door Hoppa! op 08-01-2015 08:34 ]
Haha ik wist al dat je ging happen, eet die koekjes dan op, das zonde andersFamous schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 02:07:
Really?! Als jij Wiz 6 ga upgraden...
Ik zei niet dat niet beter waren, zei dat de bang-for-buck op papier echt in en in triest is.Hoppa! schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 08:31:
Puur kijken naar het individuele verschil is veel te makkelijk, ze maken echt een groot verschil.
[ Voor 40% gewijzigd door CLB op 08-01-2015 09:51 ]
Ook daarmee ben ik het oneens. Ze zijn wel duur, dat is waar, maar zeker de moeite waard.CLB schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 09:45:
[...]
Ik zei niet dat niet beter waren, zei dat de bang-for-buck op papier echt in en in triest is.
Maar goed, boeit ook niet echt. Ik ben eindelijk begonnen aan het upgraden van mijn PEKKA.
Heb ff snel wat breakpoints berekend (zal iemand vast al ooit uitgebreid hebben gedaan ergens). Er zijn wat betreft HP toch een aantal punten waar de Wiz 6 het net overleefd waar 5 dood gaat.Hoppa! schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:06:
[...]
Ook daarmee ben ik het oneens. Ze zijn wel duur, dat is waar, maar zeker de moeite waard.
Maar goed, boeit ook niet echt. Ik ben eindelijk begonnen aan het upgraden van mijn PEKKA.Ook wel leuk om die straks als optie te hebben in de CW. Door de lucht vind ik wel leuker, maar afwisseling is toch wel prettig.
Breakpoints HP:
Cannon 10 (W6 in 4 schoten dood tegen 3 schoten voor W5)
Archer Tower 11 (5 tegen 4)
Tesla 7 (4 tegen 3)
Barb king 6 & 7 (2 tegen 1)
Archer Queen 12 & 13 (2 tegen 1)
Boven deze levels gaat het even snel, onder deze levels rol je er toch wel overheen ongeacht je wizard level
source: http://clashofclans.wikia.com/wiki/Unit_Calculators
Gisteren was het zeker ziek. Van 23-1 uur dik 6M binnen gehaald.Hoppa! schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 08:31:
Gisteravond nondejus veel binnengehaald. Kwam met een simpel farmleger een 620k/630k tegen, lukte me niet om er meer dan 350k/420k uit te trekken en 3500 DE. Met een BaMi had ik hem misschien wel leeggetrokken.
Verder veel 200k/200k, in totaal veel meer aangevallen dan de afgelopen weken. Daardoor nog maar een paar lvl7 muurtjes. Nu eerst even sparen voor een AA en zodra die aan staat maak ik mijn muurtjes af.
En wiz 6 ruled gewoon. Dat beetje extra levenspunten en schade zorgt er, zeker in een cluster van 3/4, gewoon voor dat ze dingen net wel kapot krijgen, waar dat een lvl 5 niet lukt.
Net na 3 kliks een TH9 met 2 x 490K en bijna alles gepakt. Ben alweer bijna vol en pas een bouwer over 2d, grrrr.
Eens. Dat is niet handig. Sowieso de minst zinnige spreuk in het hele spel. Ik heb ze alleen in de periode dat ik voor BBKing aan het sparen was veel gebruikt voor laffe hit and runs.CLB schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:44:
Iemand die CC-troops wil killen met lightnings is geen CW waardig natuurlijk
Verder kan ik niet één CW aanvalsstrategie bedenken waarin lightnings zin hebben.
Superdragoon? Hoe gaat dat? Ik doe altijd draak en ballon, maar dan met 1 freeze en 4 rage. Bevalt prima.Tylen schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:54:
SuperDragoon gebruik je drie lightning spells. Maar ik heb dat even geprobeerd maar vond het niks. Ik blijf lekker bij gowiwi.
3 x rage
1 x heal
10 hogs
2 lavahound
22 loons
lavahound in de cc
2 AD kan ik uitschakelen met 4 hogs en 6 hogs inclusief heal
De lavahound fungeert ook al cleanup
Dit stond hier laatst vermeld en ben dat gaan proberen. Maar vergeet het maarHoppa! schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:56:
[...]
Superdragoon? Hoe gaat dat? Ik doe altijd draak en ballon, maar dan met 1 freeze en 4 rage. Bevalt prima.
Draloon TH8 vs TH8. 3x Lightning om 1xAA uit te schakelen.Hoppa! schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:53:
[...]
Verder kan ik niet één CW aanvalsstrategie bedenken waarin lightnings zin hebben.
Haalde ik destijds regelmatig 3 sterren mee.
In mijn ogen vergeet je één van de belangrijkste, zeker nu de lavalul er is. Er zijn twee Loons nodig om een wiz 6 te killen. Hierdoor dien je nog een Loon te "verspillen" of wat Minions. Als je tegen een goed geupgrade TH10 moet kan je die zeker missen.stephans schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:40:
[...]
Heb ff snel wat breakpoints berekend (zal iemand vast al ooit uitgebreid hebben gedaan ergens). Er zijn wat betreft HP toch een aantal punten waar de Wiz 6 het net overleefd waar 5 dood gaat.
Breakpoints HP:
Cannon 10 (W6 in 4 schoten dood tegen 3 schoten voor W5)
Archer Tower 11 (5 tegen 4)
Tesla 7 (4 tegen 3)
Barb king 6 & 7 (2 tegen 1)
Archer Queen 12 & 13 (2 tegen 1)
Boven deze levels gaat het even snel, onder deze levels rol je er toch wel overheen ongeacht je wizard levelXBow en inferno gaan toch te hard, en bij de mortar zit er geen verschil in.
source: http://clashofclans.wikia.com/wiki/Unit_Calculators
Eerlijk gezegd vind ik het maar een domme strategie. Een strategie met draken en ballonnen in combinatie met freeze en rage is veel sterker. Daarmee pak je tegen de bases die ze hier laten zien ook gewoon 2 sterren. Drie haal je met beide strategieën niet tegen een max th9 of iemand die verder dan halverwege TH10 is.Tylen schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:00:
[...]
Dit stond hier laatst vermeld en ben dat gaan proberen. Maar vergeet het maar
[video]
bovendien verspilt hij nog plaatsen aan barbs en boogjes, daarvoor had hij ook 1 of 2 extra ballonnen mee kunnen nemen.
Bij beide is het natuurlijk wel de kunst om je draken zo te plaatsen dat ze ook naar het midden gaan. Maar goed, dat is inherent aan aanvallen met welke troepen dan ook.
Ja, TH8. Ok. Daar heb je een punt.westergas schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:01:
[...]
Draloon TH8 vs TH8. 3x Lightning om 1xAA uit te schakelen.
Haalde ik destijds regelmatig 3 sterren mee.
Dit zie je in de top bijna bij elke aanval. Ik neem ook altijd wat archers/minions mee om gewoon wat op te ruimen. Ook in het eerste filmpje had die er een ster mee gehaald als die ze niet direct in had gezet.Hoppa! schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:30:
[...]
Eerlijk gezegd vind ik het maar een domme strategie. Een strategie met draken en ballonnen in combinatie met freeze en rage is veel sterker. Daarmee pak je tegen de bases die ze hier laten zien ook gewoon 2 sterren. Drie haal je met beide strategieën niet tegen een max th9 of iemand die verder dan halverwege TH10 is.
bovendien verspilt hij nog plaatsen aan barbs en boogjes, daarvoor had hij ook 1 of 2 extra ballonnen mee kunnen nemen.
Bij beide is het natuurlijk wel de kunst om je draken zo te plaatsen dat ze ook naar het midden gaan. Maar goed, dat is inherent aan aanvallen met welke troepen dan ook.
[ Voor 14% gewijzigd door Famous op 08-01-2015 12:41 ]
Een goede basis is zo opgebouwd dat je met zo weinig grondtroepen nergens buiten bereik van defences bent, hooguit een bouwhutje ergens in een hoek. Die barbs en archers hebben dus alleen nut bij slecht opgebouwde bases, of in die gevallen waar de ballonnen en draken alles hebben uitgeschakeld aan defence maar er nog wel wat rest gebouwtjes blijven staan buiten bereik van defence.Famous schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:41:
[...]
Dit zie je in de top bijna bij elke aanval. Ik neem ook altijd wat archers/minions mee om gewoon wat op te ruimen. Ook in het eerste filmpje had die er een ster mee gehaald als die ze niet direct in had gezet.
Ik zou daar nooit twee ballonnen voor opofferen. Maar goed, ik zou ook nooit ballonnen gebruiken zonder rage.
Maar als jij 3 minions of archers hebt tegen een army camp waar een AT achter staat krijg jij die één of twee procent gewoon hoorHoppa! schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:50:
[...]
Een goede basis is zo opgebouwd dat je met zo weinig grondtroepen nergens buiten bereik van defences bent, hooguit een bouwhutje ergens in een hoek. Die barbs en archers hebben dus alleen nut bij slecht opgebouwde bases, of in die gevallen waar de ballonnen en draken alles hebben uitgeschakeld aan defence maar er nog wel wat rest gebouwtjes blijven staan buiten bereik van defence.
Ik zou daar nooit twee ballonnen voor opofferen. Maar goed, ik zou ook nooit ballonnen gebruiken zonder rage.
Niet dat ik zelf de lightning gebruik maar ik snap wel waarom sommige het doen .
Ja, maar daarmee ga je volledig voorbij aan het feit dat je misschien wel nooit op die 48 of 49% was gekomen als je minder ballonnen had meegenomen, of wanneer je een heal of rage had omgeruild voor een lightning.Famous schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:58:
[...]
Maar als jij 3 minions of archers hebt tegen een army camp waar een AT achter staat krijg jij die één of twee procent gewoon hoorMensen nemen ook vaak een lightning mee om net de laatste procent te pakken bij een gebouw wat nét niet kapot is (of voor builders hut/hero altar). Toen ik hoger zat ik cups heb ik enkele keren wel 48% of 49% gehaald waar een paar extra troops en/of een lightning spell mij dus wel de loot bonus en cups gaf.
Niet dat ik zelf de lightning gebruik maar ik snap wel waarom sommige het doen .
Het is niet dat je die troops of spell EXTRA mee kunt nemen.
Jawel want bent met mijn army camps bezigHoppa! schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:14:
[...]
Ja, maar daarmee ga je volledig voorbij aan het feit dat je misschien wel nooit op die 48 of 49% was gekomen als je minder ballonnen had meegenomen, of wanneer je een heal of rage had omgeruild voor een lightning.
Het is niet dat je die troops of spell EXTRA mee kunt nemen.
M.b.t. spells; ik gebruik maximaal maar 2 spells als ik farm. Als ik door een lightning (derde spell) wel een ster haal dan zal ik hem wel gebruiken maar die moet je dan als back up mee hebben.
Zo bedoelde ik hem met "extra", denk niet dat mensen 5 spells gebruiken met farmen
A, zo. Ik dacht dat we het nog over CW hadden, want daar ging die Superdragoon strategie over. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er farmers zijn die met 8/9 draken aanvallen. Of je moet wel heel desperate van je elixer af willen.Famous schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:18:
[...]
Jawel want bent met mijn army camps bezigEerste is klaar en tweede staat aan
M.b.t. spells; ik gebruik maximaal maar 2 spells als ik farm. Als ik door een lightning (derde spell) wel een ster haal dan zal ik hem wel gebruiken maar die moet je dan als back up mee hebben.
Zo bedoelde ik hem met "extra", denk niet dat mensen 5 spells gebruiken met farmen
Tijdens het farmen gebruik ik ook heeeeeel af en toe een spell, maar dan alleen heal en rage. Als ik echt een basis in moet heb ik altijd een heler bij, maar soms kan ik die niet meteen inzetten omdat de AA te ver weg staat.
Omdat ik met CW nooit lightning gebruik, maak ik ze ook niet voor het farmen. Moet ik die steeds weggooien als het CW-tijd is.
- Queen 18 / 3e army camp en met gold muurtje.
- Queen 18 / AT 12 en met elixer een muurtje.
- Queen 18 / AT en Canon op huidig level maken met elixer een muurtje
- AT12 / 3e army camp en DE (alweer) bewaren.
- AT 12 / Canon op huidig level maken en met elixer een muurtje.
- AT 12 / DE barrack zodat ik lavalul kan ontgrendelen en upgraden.
Zonde dat je die barrack niet op TH9 hebt geupgrade
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Iets met té eigenwijs omdat ik het echt een kut update vondcypher21 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:35:
army camp en queen.
Zonde dat je die barrack niet op TH9 hebt geupgrade
Moet zeggen dat ik de hond toch wel prettig vind met luchtaanvallen. Op level 3 eigenlijk nog iets te zwak, zeker als je em vergelijkt met een golem i.c.m. grondaanvallen.Famous schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:36:
[...]
Iets met té eigenwijs omdat ik het echt een kut update vond
Gok dat ze dit binnenkort wel rechttrekken.
Ik val met clanwar of met gowiwi of honden/draken/balonnen. Haal op de meeste max th10 kampen wel twee sterren met de luchtaanvallen.
En je queen snel naar 20
AT naar 13 is nodig voor als je naar champ wilt. daaronder nog niet echt nodig.
Te zwak? Onze TH9 slopen de TH9 met 4 lavahounds. Mij is het nog niet gelukt maar aardig wat goede spelers wel en het mooiste is, ze gebruiken vaak hun hero niet eens.cypher21 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:40:
[...]
Moet zeggen dat ik de hond toch wel prettig vind met luchtaanvallen. Op level 3 eigenlijk nog iets te zwak, zeker als je em vergelijkt met een golem i.c.m. grondaanvallen.
Gok dat ze dit binnenkort wel rechttrekken.
Ik val met clanwar of met gowiwi of honden/draken/balonnen. Haal op de meeste max th10 kampen wel twee sterren met de luchtaanvallen.
Wij pakken geen TH9Versteegrob schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:37:
[...]
Te zwak? Onze TH9 slopen de TH9 met 4 lavahounds. Mij is het nog niet gelukt maar aardig wat goede spelers wel en het mooiste is, ze gebruiken vaak hun hero niet eens.
Tegen TH10 is die inderdaad redelijk snel dood als de tegenstander een goede base heeft.
Tsja...Versteegrob schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:37:
[...]
Te zwak? Onze TH9 slopen de TH9 met 4 lavahounds. Mij is het nog niet gelukt maar aardig wat goede spelers wel en het mooiste is, ze gebruiken vaak hun hero niet eens.
Wat voor TH9? Want op TH9 zijn de golems honden maximaal lvl 2, en nog zwakker.
Met max airdefence/tovenaarstorens/boogschutterstorens en max teslas? Dan wil ik daar graag een filmpje van zien, want daar geloof ik eerlijk gezegd niet veel van.
Tegen inferno's/xbogen en max boogschutterstorens/tovenaarstorens/luchtafweer vind ik de honden idd te zwak.
Zeker als je ze gaat vergelijken met Golems
[ Voor 4% gewijzigd door cypher21 op 09-01-2015 15:14 ]
Wait, whut? Mijn golems zijn echt lvl4 @ TH9.cypher21 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:46:
[...]
Tsja...
Wat voor TH9? Want op TH9 zijn de golems maximaal lvl 2, en nog zwakker.
Met max airdefence/tovenaarstorens/boogschutterstorens en max teslas? Dan wil ik daar graag een filmpje van zien, want daar geloof ik eerlijk gezegd niet veel van.
Tegen inferno's/xbogen en max boogschutterstorens/tovenaarstorens/luchtafweer vind ik de honden idd te zwak.
typo... hondjes...JBrennan schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:12:
[...]
Wait, whut? Mijn golems zijn echt lvl4 @ TH9.
Daar ging het ook over
[ Voor 6% gewijzigd door cypher21 op 09-01-2015 15:14 ]
Famous, ik zou je Queen en die army camps doen. Die extra troepen zijn handig en je ability van de koningin geeft je ook extra vuurkracht.
Steevo_S schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:48:
Maar in de clan van Rob is alles beter [/sarcasm]
Famous, ik zou je Queen en die army camps doen. Die extra troepen zijn handig en je ability van de koningin geeft je ook extra vuurkracht.
Ja dacht zelf ook aan Army camp en Queen, moet toch eens flink wat DE gaan uitgeven. De eerst volgende bouwer is pas over vier dagen klaar dus kan ik het Gold in twee muurtjes stoppen
Cypher, als test vandaag toevallig een th9 plat gelegd met 4 L1 hounds en de rest Loons. Base had max def. Alleen de xbows stonden op ground en cc was leeg.cypher21 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:46:
[...]
Tsja...
Ik post zo wel een filmpje
Gewoon maxxed TH9. Verder haalde onze TH9 op een mid TH10 dus met Inferno 3 al twee sterren. Heb volgens mij nog wel een filmpje.cypher21 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:46:
[...]
Tsja...