Hmmm. Dus vannacht ben ik ineens leider geworden van Tweakers. En daarbij is Famous vertrokken en zijn onze beide 'Elders' ineens gewoon lid geworden. Laat ik voorop stellen dat ik helemaal geen leider wil zijn. Maar ik voel me wel mede-verantwoordelijk voor de situatie waar de clan nu in zit.
Ik denk namelijk dat we mogen concluderen dat het niet goed gaat met de clan. Ik wil dan ook een open discussie voeren over 'hoe nu verder'.
Mij is in ieder geval helder dat de harde lijn die gevolgd is om een clanwar te worden, meer kapot heeft gemaakt dan dat het iets heeft opgeleverd. Dat moet anders. We zitten inmiddels nog maar op een 20 leden ivm gekickte en vrijwillig vertrokken spelers. Dat is niet goed, en zorgt bovendien voor onmogelijke matchmakings in de CW. Als voormalig Elder voel ik me daar mede verantwoordelijk voor.
Mijn voorstellen in ieder geval:
- Minder Clanwars, maar vooral minder nadruk er op
- Geen kicks vanwege een paar faalaanvallen
- Nieuwe leden werven
- Proberen om van [Tweakers] weer de trotse vlaggendrager te maken!
Ik denk namelijk dat we mogen concluderen dat het niet goed gaat met de clan. Ik wil dan ook een open discussie voeren over 'hoe nu verder'.
Mij is in ieder geval helder dat de harde lijn die gevolgd is om een clanwar te worden, meer kapot heeft gemaakt dan dat het iets heeft opgeleverd. Dat moet anders. We zitten inmiddels nog maar op een 20 leden ivm gekickte en vrijwillig vertrokken spelers. Dat is niet goed, en zorgt bovendien voor onmogelijke matchmakings in de CW. Als voormalig Elder voel ik me daar mede verantwoordelijk voor.
Mijn voorstellen in ieder geval:
- Minder Clanwars, maar vooral minder nadruk er op
- Geen kicks vanwege een paar faalaanvallen
- Nieuwe leden werven
- Proberen om van [Tweakers] weer de trotse vlaggendrager te maken!