Mooi grafiekje bij Tweakers1 vanaf 1 maart, meteen een dikke sprong omhoog, goed bezig jongens!
We gaan lekker
Hier +350 cups haha, maar wel eerst gezakt
En de miljoenen vliegen vooralsnog binnen.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
1624 op dit moment bij mij en ben gisterochtend volgens mij met ong 1350 gestart, en dat tijdens een weekendje verhuizen!
CLB, congrats! Waar is de taart?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Gefeliciteerd nog!CLB schreef op zondag 02 maart 2014 @ 20:01:
We gaan lekkerHier +350 cups haha, maar wel eerst gezakt
En de miljoenen vliegen vooralsnog binnen.
En nog even allemaal gefeliciteerd aan Rhayan die gisteravond vader is geworden
In m'n buikRickvN schreef op zondag 02 maart 2014 @ 20:31:
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Tjappie erbij
Het gaat prima met de cuppies!

Het gaat prima met de cuppies!
Lekker bugje zojuist;
Iemand doet een request voor donaties en ik kan niet doneren
Net het opnieuw opstarten was de knop nog steeds grijs.
Iemand doet een request voor donaties en ik kan niet doneren

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Jep, 100% mijn basis
Mooie reactie van Misha ook in de chat
Het is niet zo als een steek bedoeld
ik vroeg het me gewoon af omdat hun trendlijn niet echt omhoog gaat
Zojuist mijn clan verlaten om me aan te melden bij [Tweakers]. Ik zag dat ze vol zitten, maar ik wil best wachten tot er iemand gekicked wordt
Was een plekje in TWK1 dus meneer zit er al lekker warmpjes bij
Thanks! Ik ga me keurig vermaken hier! Even snel verbouwd om mee te kunnen met de cuprush.
Voor potentiele nieuwe leden: binnenkort is er weer een plekje vrij
Dat heb ik al eens gezegd in de chat. Maar je kunt wel gewoon doneren!Famous schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:46:
Lekker bugje zojuist;
Iemand doet een request voor donaties en ik kan niet donerenNet het opnieuw opstarten was de knop nog steeds grijs.
[afbeelding]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
http://www.tweakersclan.tk/ Wij gaan hard, wij gaan lekker!

Ooh, nou dan weet ik dat voor de volgende keerRickvN schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:12:
[...]
Dat heb ik al eens gezegd in de chat. Maar je kunt wel gewoon doneren!
Ik ben nu beetje begonnen met cups te verzamelen, zo'n 250 cups gestegen denk ik maar zit pas op 1720
Ik zit op de 1720 maar blijf beetje hangen. Heb je soms ineens 4 tesla's en allerlei reuzenbommen bij stadhuizen....
Vergeet niet dat je met verdedigen ook heel veel cups kan winnen
Kan inderdaad. Ben vanaf zaterdag 5x aangevallen waarvan 3x mn stad leeggehaald en met 2x afgelopen nacht wat wel 45+ was
.
Echter door iedere beloning na een stadhuis krijg ik er weer 8k bij (over paar min 13k) waardoor mijn opslag weer tegen 700k aanhikt en het weer aantrekkelijk is voor de brute aanvallers...
Echter door iedere beloning na een stadhuis krijg ik er weer 8k bij (over paar min 13k) waardoor mijn opslag weer tegen 700k aanhikt en het weer aantrekkelijk is voor de brute aanvallers...
Je kan met de verdediging zeker cups pakken. Ik heb mijn th nu redelijk beschermd staan (redelijk omdat ik mijn hybrid dorp iets heb aangepast zodat mijn th nu in het midden staat) en pakte laatst +73 cups in 2 uur met 3 aanvallen die ik kreeg te verwerken.
Denk dat de meeste wel een hybride dorp hebben. Anders zou je echt alles focussen op je TH terwijl iedereen die nu wel centraal heeft staan, maar ook zijn opsla beschermd.

Volledig op de defense. Tot nu toe zo'n beetje iedere aanval gewonnen, behalve die van vanacht
Dat drop komt me bekend voor zeg
!

Ik zie anders wel een heul erg groot verschil; ik heb een spuughekel aan vegetatie!
Ik ook, maar nog geen bouwer vrij. Erger me er echt kapot aan vooral die boom, die kleine kan je nog eventueel wel missen.
Toen ik gistermiddag aan de cuprush begon had ik nog 6 miljoen elixer en 4 miljoen goud, inmiddels is dat 2,5 en 1,3 miljoen geworden. Wel wat muren en een DE-pomp geupgrade, maar er komt weinig binnen nu.
Gelukkig wel al meer dan 300 cups gestegen binnen 20 uur. En daar gaat het om! Op naar Kristal!
Edit: Dat tweeling dorp hierboven ziet er sterk uit voor defense. Misschien vanavond mijn geïmproviseerde omgebouwde farm-dorp ook maar eens zo inrichten. Op de één of andere manier is mijn huidige dorp verdedigend niet je-dat. Nu ben ik overdag vrijwel constant online, maar voor de nacht is het wel handig om even te herinrichten....
Gelukkig wel al meer dan 300 cups gestegen binnen 20 uur. En daar gaat het om! Op naar Kristal!
Edit: Dat tweeling dorp hierboven ziet er sterk uit voor defense. Misschien vanavond mijn geïmproviseerde omgebouwde farm-dorp ook maar eens zo inrichten. Op de één of andere manier is mijn huidige dorp verdedigend niet je-dat. Nu ben ik overdag vrijwel constant online, maar voor de nacht is het wel handig om even te herinrichten....
[ Voor 35% gewijzigd door Hoppa! op 04-03-2014 11:03 ]
weet tweakers 2 wel dat er een cuprush is?
Hij kon het grote aantal cups van [Tweakers] niet meer aan denk, maar plat ja
Verwijderd
Geinig, kwam toevallig topic tegen. Speel sinds juli '12, lvl128 met TH10 en lego walls. Ben nu bezig met de laatste upgrades archer tower lvl12 en canon lvl12. 
Laatste cup rush was 2722 maar inferno's waren beiden in upgrade modus en ik moest mijn camps nog upgraden en had niet genoeg elix. Ga binnenkort weer een run doen naar champion.
Moet me tijd verdelen tussen werk, gezin (kids) en ps4 dus speel iets minder actief dan vroeger.
Laatste cup rush was 2722 maar inferno's waren beiden in upgrade modus en ik moest mijn camps nog upgraden en had niet genoeg elix. Ga binnenkort weer een run doen naar champion.
Moet me tijd verdelen tussen werk, gezin (kids) en ps4 dus speel iets minder actief dan vroeger.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2014 16:05 ]
Er is nog plek in [tweakers3] volgens mij.
Nette basis!Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:56:
Geinig, kwam toevallig topic tegen. Speel sinds juli '12, lvl128 met TH10 en lego walls. Ben nu bezig met de laatste upgrades archer tower lvl12 en canon lvl12.
[afbeelding]
Kom je bij de tweakers1 clan?
DavidKamp schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:16:
Voor potentiele nieuwe leden: binnenkort is er weer een plekje vrij
gewoon bij drie komen, kunnen wij ook groter groeien
Verwijderd
Bedankt maar nee, zit voor nu prima 
Voor de farmers onder ons, het loont om met slechte loot een keer de switch te maken naar zuid korea
Voor de farmers onder ons, het loont om met slechte loot een keer de switch te maken naar zuid korea
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2014 19:26 ]
Oh gek dat ie plat was, heb zelf niks gemerkt. Nu doet ie het in ieder geval gewoon weer.
Zit nog maar een maand bij deze (vrij goedkope) webhost, ik zal eens uptime monitor aanzetten
Zit nog maar een maand bij deze (vrij goedkope) webhost, ik zal eens uptime monitor aanzetten
Tell me more?Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:20:
Edit:
Tw2, no offense mar eist t bij jullie z'n tol dat jullie laatst een cuprush hebben gehad, vlak voor deze? Want het komt niet echt vd grond of wel? Zie jullie al een aantal dagen op 15k staan.....
Edit2:
Jullie stijgen niet eens significant als ik tweakersclan.tk zo zie?
[ Voor 34% gewijzigd door RickvN op 04-03-2014 22:39 ]
Ik wil ook wel ff weten wat je bedoeld met maak de switch naar zuid korea.Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:20:
We knallen idd niet heel erg omhoog. Geen idee waarom. Ik moet wel toegeven dat ik nu ook minder hard bezig ben met cups verzamelen dan de vorige keer. Komt ook gewoon omdat ik nu net wat minder tijd heb.RickvN schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:28:
[...]
Tell me more?
Edit:
Tw2, no offense mar eist t bij jullie z'n tol dat jullie laatst een cuprush hebben gehad, vlak voor deze? Want het komt niet echt vd grond of wel? Zie jullie al een aantal dagen op 15k staan.....
Edit2:
Jullie stijgen niet eens significant als ik tweakersclan.tk zo zie?
Maar goed wel netjes hoe hoog en hard jullie omhoog zijn gegaan. Ik had wel verwacht dat jullie hoger dan tw2 zouden eindigen maar ik had niet verwacht dat jullie in zo'n korte tijd zoveel cups zouden pakken.
Ej jongens ik heb ook een enige tijd clash of clans gedaan, maar (ik weet het verkeerde topic) ik doe nou al een tijdje castle clash, ik vind het persoonlijk een stuk toffer doordat je ook heroes hebt en je vecht poppetjes mee vechten in de verdediging. Het is ook gebalanceerder qua stad opbouw. Clash of clans is makkelijk te owne na het bekijken van een YouTube filmpje, zoals de dorpen hier boven mij is typische YouTube stijl.
Bij castle clash gaat het verder, heroes die je krijgt zijn. Bijv random, je dient keuzes te maken met welke kant je op gaat etc etc.
Bij castle clash gaat het verder, heroes die je krijgt zijn. Bijv random, je dient keuzes te maken met welke kant je op gaat etc etc.
Bij Clash of Clans heb je ook heroes en troepen ter verdediging hoorJeroenC schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 08:14:
Ej jongens ik heb ook een enige tijd clash of clans gedaan, maar (ik weet het verkeerde topic) ik doe nou al een tijdje castle clash, ik vind het persoonlijk een stuk toffer doordat je ook heroes hebt en je vecht poppetjes mee vechten in de verdediging. Het is ook gebalanceerder qua stad opbouw. Clash of clans is makkelijk te owne na het bekijken van een YouTube filmpje, zoals de dorpen hier boven mij is typische YouTube stijl.
Ik vond Castle Clash in het begin leuk, waarom? Je troops die je meeneemt in een aanval en die niet sterven, die behoud je ook. Zo kan je snel doorgaan naar een volgende aanval en veel resources pakken. Het aantal gems want je per dag kan pakken ligt ook wat hoger maar dit besteed je (waarschijnlijk) enkel aan heroes tot je goede krijg.JeroenC schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 08:14:
Van de een op de andere dag kon ik in de temple(?) van niemand meer winnen, elke speler was opeens een STUK hoger dan ik en slachte al me heroes af. De upgrades duren niet zo lang, maar je hebt er veel en elke keer worden ze maar een klein stukje beter. Heb hierbij ook al bij meerdere "guilds" een apply gedaan om te joinen maar tot op heden nog nergens geaccepteerd. Het grootste nadeel is dat het spel vol bugs zit, sloom of soms gewoon niet reageer. Probeer maar eens een troop te maken dmv het icoontje ingedrukt te houden. Daarbij is de gezelligheid ook veel groter bij CoC.
De community achter CoC is ook veel groter en hierdoor is er natuurlijk ook veel meer bekend over het spel. Met CC Kan je net zo goed alles van internet pakken enkel heb je verschillende heroes. Maar naar wat gelezen te hebben weet je zo welke types het beste zijn voor een goede aanval.

Naja wij stijgen ook wel op www.tweakersclan.tk. Als je de grafiek van [Tweakers] uitzet (door erop te klikken in de legenda) is onze lijn vergelijkbaar met die van [Tweakers].
We worden alleen helemaal weggedrukt door jullie stijging van nu ondertussen wel iets van 4000 punten geloof ik
. Nice job
We worden alleen helemaal weggedrukt door jullie stijging van nu ondertussen wel iets van 4000 punten geloof ik
Wij zijn inderdaad als clan 4000 cups gestegen (tot nu toe). Gisteren nog even bezig geweest en ik zit nu ook in de kristal divisie. We hebben nu 12 mensen in kristal waar er vandaag misschien nog twee of drie bijkomen
.
Als je Tweakers uitdrukt stijgen jullie inderdaad een beetje met de zelfde lijn als ons, echter telt die dan per 300 en niet per 1500 cups
.
Als je Tweakers uitdrukt stijgen jullie inderdaad een beetje met de zelfde lijn als ons, echter telt die dan per 300 en niet per 1500 cups
Hallo allemaal,
Ben nieuw op dit forum. Speel nu al een tijdje Clash of Clans en begin al aardig door te hebben hoe alles werkt. Ben op dit moment nog TH6 maar bijna klaar om door naar 7 te gaan
Op dit moment al meerder achievements gedaan en heb hierdoor al nu 4 bouwers, de 5e gaat nog wel even duren.
Toch zit ik soms te bedenken wat de beste tactieken en manieren zijn om zo snel mogelijk, zo veel mogelijk te raiden, hebben jullie nog tips voor een TH6? ( TH7 tips zijn ook welkom
)
Verder heb ik me aangemeld voor [Tweakers3] , de rest zit al vol dus dan maar hier beginnen, gaat denk ik vanzelf ook vol lopen.
Alvast bedankt!
Ben nieuw op dit forum. Speel nu al een tijdje Clash of Clans en begin al aardig door te hebben hoe alles werkt. Ben op dit moment nog TH6 maar bijna klaar om door naar 7 te gaan
Verder heb ik me aangemeld voor [Tweakers3] , de rest zit al vol dus dan maar hier beginnen, gaat denk ik vanzelf ook vol lopen.
Alvast bedankt!
Ik heb je in elk geval alvast geaccepteerd in TWK3. Je basis zal ik zo even bekijken en in-game wat tips geven als ik die kan geven. Raiden ligt qua persoon verschillend, ik neem bijvoorbeeld 20 giants, healer en 8 bombers mee. Dit duurt ongeveer 24 minuten om te maken. Je kan er ook voor kiezen om bijvoorbeeld 4 bombers en de rest aan barbaren mee te nemen. Wil je enkel wat stijgen in cups dan kan je het beste opzoek gaan naar TH's die buiten het dorp staan.-WarAx- schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:34:
Hallo allemaal,
Ben nieuw op dit forum. Speel nu al een tijdje Clash of Clans en begin al aardig door te hebben hoe alles werkt. Ben op dit moment nog TH6 maar bijna klaar om door naar 7 te gaanOp dit moment al meerder achievements gedaan en heb hierdoor al nu 4 bouwers, de 5e gaat nog wel even duren.
Toch zit ik soms te bedenken wat de beste tactieken en manieren zijn om zo snel mogelijk, zo veel mogelijk te raiden, hebben jullie nog tips voor een TH6? ( TH7 tips zijn ook welkom
)
Alvast bedankt!
Kwam vandaag ook een leuke tegen..
Ja, je ziet het goed, bij een overwinning wel zeker 0 cups!

Er zijn verschillende manieren en set-ups om mee aan te vallen, zoals Famous ook al aangeeft. Ik heb bijvoorbeeld in het begin heel vaak een aantal ballonnen meegenomen, maar tegenwoordig (TH9) gebruik ik die nooit meer. Naarmate ik verder kwam in het spel bleek steeds vaker dat een leger met zo'n 18 reuzen, 6 muurbrekers een heler en verder boogjes en goblins het beste werkte, dat was ook mijn set-up in TH7, waarbij ik met name altijd zorgde dat mijn reuzen op een zo hoog mogelijk niveau waren... Nu heb ik reuzen level 6 en neem ik er nog maar 14 mee, met 5 muurbrekers en een heler de rest van mijn leger bestaat uit een mengelijk van goblins, barbaren, duisterlingen en boogjes. Afhankelijk van waar ik zin in heb en of mijn helden wakker zijn.-WarAx- schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:34:
Hallo allemaal,
Ben nieuw op dit forum. Speel nu al een tijdje Clash of Clans en begin al aardig door te hebben hoe alles werkt. Ben op dit moment nog TH6 maar bijna klaar om door naar 7 te gaanOp dit moment al meerder achievements gedaan en heb hierdoor al nu 4 bouwers, de 5e gaat nog wel even duren.
)
Alvast bedankt!
Ik kom ook vaak spelers tegen die een hekel hebben aan helers. Met name als je aanvalt met veel biggenrijders zijn helers onhandig, omdat de biggenpieten gewoon te snel zijn.
Overigens, wanneer je echt verder komt, dan is een set-up met 15 reuzen weer niet genoeg. Ik merk nu in de kristaldivisie dat ik maar zelden een aanval kan uitvoeren waarbij ik vertrouwen heb op een goede afloop met mijn standaard leger.
Duisterlingen = gunsteling aka minions?Hoppa! schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:34:
[...]
Er zijn verschillende manieren en set-ups om mee aan te vallen, zoals Famous ook al aangeeft. Ik heb bijvoorbeeld in het begin heel vaak een aantal ballonnen meegenomen, maar tegenwoordig (TH9) gebruik ik die nooit meer. Naarmate ik verder kwam in het spel bleek steeds vaker dat een leger met zo'n 18 reuzen, 6 muurbrekers een heler en verder boogjes en goblins het beste werkte, dat was ook mijn set-up in TH7, waarbij ik met name altijd zorgde dat mijn reuzen op een zo hoog mogelijk niveau waren... Nu heb ik reuzen level 6 en neem ik er nog maar 14 mee, met 5 muurbrekers en een heler de rest van mijn leger bestaat uit een mengelijk van goblins, barbaren, duisterlingen en boogjes. Afhankelijk van waar ik zin in heb en of mijn helden wakker zijn.
Ik kom ook vaak spelers tegen die een hekel hebben aan helers. Met name als je aanvalt met veel biggenrijders zijn helers onhandig, omdat de biggenpieten gewoon te snel zijn.
Overigens, wanneer je echt verder komt, dan is een set-up met 15 reuzen weer niet genoeg. Ik merk nu in de kristaldivisie dat ik maar zelden een aanval kan uitvoeren waarbij ik vertrouwen heb op een goede afloop met mijn standaard leger.
Wat betreft TH7/TH8 aanvalsstrategieën raad ik, zoals al eerder aangegeven, de giant/healer strategy aan. Zelf gebruik ik dan 16 giants, 10 wallbreakers en 1 healer. Wat je voor de rest praktisch vind is persoonlijke voorkeur, maar ik wil er graag bij zeggen dat je goblins niet moet onderschatten.
Verwijderd
In tegenstelling tot wat SC vol probeert te houden is er verschil in matchmaking. Normaliter ga je s' avonds naar je nest, krijg je een shield, en ' s ochtends verloopt je shield net nadat je de mines en collectors hebt geleegd die zich s' nachts hebben opgehoopt.
Nu is er zoiets als timezones. Dus als ik 's avonds thuiskom en naar Korea switch krijg ik te maken met villages die in de staat zijn zoals ik s' ochtends die van mij tref; volle mines en collectors.
Elke farmer met 1B gold grab werkt op deze wijze. En met lava en zap walls in het vooruitzicht kan je dat goed gebruiken voor upgrades
Qua troop setups varieert het nog wel eens, van mass hogs voor de th9 die het waagt mijn dark elixer te zappen, lame gets lame, tot 3 healers met 12 wiz, 12 giants, barbs en archers, of pure barch armies met 80 barbs en 160 archers en dan splash met lightening uitschakelen; gold army tactiek.
Maxed th9 100% pakken met skull walls zijn geen probleem met wiz+healers en wat spells.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2014 19:25 ]
Hoe switch je dan naar Korea?Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 19:21:
[...]
In tegenstelling tot wat SC vol probeert te houden is er verschil in matchmaking. Normaliter ga je s' avonds naar je nest, krijg je een shield, en ' s ochtends verloopt je shield net nadat je de mines en collectors hebt geleegd die zich s' nachts hebben opgehoopt.
Nu is er zoiets als timezones. Dus als ik 's avonds thuiskom en naar Korea switch krijg ik te maken met villages die in de staat zijn zoals ik s' ochtends die van mij tref; volle mines en collectors.
Elke farmer met 1B gold grab werkt op deze wijze. En met lava en zap walls in het vooruitzicht kan je dat goed gebruiken voor upgrades
Qua troop setups varieert het nog wel eens, van mass hogs voor de th9 die het waagt mijn dark elixer te zappen, lame gets lame, tot 3 healers met 12 wiz, 12 giants, barbs en archers, of pure barch armies met 80 barbs en 160 archers en dan splash met lightening uitschakelen; gold army tactiek.
Maxed th9 100% pakken met skull walls zijn geen probleem met wiz+healers en wat spells.
Ik denk gewoon van taal switchen. Slimme tactiek als het werkt
Verwijderd
Yep. net ook weer, 480/610/3400. Moest wel 2x rage 2x heal en 1x freeze gebruiken maar toch alle loot binnen.Misha schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 20:00:
Ik denk gewoon van taal switchen. Slimme tactiek als het werkt
Soms lijkt het alsof er geen verschil is, maar over het algemeen is het prima te doen.
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2014 20:06 ]
Misschien een idee om het linkje van de grafiek in de topicstart te zetten ? Scheelt weer wat zoeken.
van taal switchen? Kan dat in COC of in je iPad oid?
Ik dacht gewoon timeline naar Seoul zetten. Maar das wel zieke buit gordijnstok!
Ik dacht gewoon timeline naar Seoul zetten. Maar das wel zieke buit gordijnstok!
Sinds vandaag ook lid van [tweakers3], mijn In game naam is Dexter
Speel pas een weekje of 3/4 dus tips zijn welkom
Speel pas een weekje of 3/4 dus tips zijn welkom
Volgens mij kunnen we San beter gaan uitzoeken welke timezones op welk moment het meest gunstigst is. Als we daar een schema of tabel van kunnen maken kan je op elk moment een geschikte taal ( en dus goede raids) scoren. Weet iemand hier meer van?
Verwijderd
Gaat inderdaad om het switchen van languages 
Af en toe pak ik ook wel eens iets anders dan Korea maar over het algemeen vind ik daar wat ik nodig heb zonder 100x next.
Af en toe pak ik ook wel eens iets anders dan Korea maar over het algemeen vind ik daar wat ik nodig heb zonder 100x next.
Ik betwijfel dit echt ten zeerste. Ik heb zelf een half jaar in Hong Kong gewoond en mijn hele CoC stond daar op ingesteld, dus ook de regio van beste spelers e.d.Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 19:21:
[...]
Ik had hier net zo veel Nederlandse, Britse, Amerikaanse, Thaise, Chineze etc. tegenstanders als ik nu in Nederland heb. Misschien heb je gewoon dom geluk en schrijf je het toe aan een andere tijdzone.
Daarnaast betwijfel ik het nog meer of je van timezone wisselt als je alleen je taal wisselt. Dan zitten de Britten, Australiers, Amerikanen, Zuid-Afrikanen en Indiers dus in 1 tijdzone. Daarbij heb ik de grootste loot ooit die tot nu in CoC bekend is gehaald toen ik in Hong Kong woonde, van een Nederlander gejat.
Van regio wisselen kan maar 1x in je hele CoC periode, dit in verband met emigratie, zoals bij mij het geval was van Hong Kong naar Nederland. Taal keuze is slechts gebruiksgemak.
Ik zat net eens te denken... Als we nu alle beste Tweakers uit 1,2 en 3 in één clan zouden zetten, hoe ver zouden we dan internationaal komen met de clan? Tweakers 1 hangt nu rond de 7000e positie, wat op zich al heel knap is....
Maar toen ging ik een kijkje nemen in de 'Mega' clan (de no 1 clan van de wereld). Allemaal meesters met absurde dorpen. Hebben die mensen geen leven? Hebben die cheats? Zijn die miljonair en hebben ze hun dorpen gekocht? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik ooit op het punt kom dat ik een dergelijk dorp heb.....?
Maar toen ging ik een kijkje nemen in de 'Mega' clan (de no 1 clan van de wereld). Allemaal meesters met absurde dorpen. Hebben die mensen geen leven? Hebben die cheats? Zijn die miljonair en hebben ze hun dorpen gekocht? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik ooit op het punt kom dat ik een dergelijk dorp heb.....?
De jongens uit Mega die geven allemaal geld uit aan gems. Dit kan haast niet anders.
Cheats die bestaan volgens mij niet, en als ze die wel gebruikte dan neem ik aan dat de admin van het spel deze clan wel in de gaten houdt.
Om die bouwhutjes te krijgen heb ik zelf ook aankopen gedaan, dat gaat om 19 euro. Maar die gasten die in de top zitten geven die geven 200 dollar per week uit. Dus inderdaad miljonairs denk ik haha
Cheats die bestaan volgens mij niet, en als ze die wel gebruikte dan neem ik aan dat de admin van het spel deze clan wel in de gaten houdt.
Om die bouwhutjes te krijgen heb ik zelf ook aankopen gedaan, dat gaat om 19 euro. Maar die gasten die in de top zitten geven die geven 200 dollar per week uit. Dus inderdaad miljonairs denk ik haha
Ik vind dat wel jammer, het wordt zo toch een beetje pay-to-win. Ik speel nu een maand of 9 en als ik zie welke stappen ik nog zou moeten zetten om zo'n town bijelkaar te sprokkelen, dan gaat me dat nog jaaaaaaren duren zonder absurde investeringen. En dan ben ik toch echt een zeer actieve speler.
Ik heb inderdaad ook 1 keer gems gekocht voor een bouwkeet, daar heb ik ook geen moeite mee, omdat je ook de ontwikkelaar daar mee steunt. Maar om nou structureel geld te stoppen in dit spel, dat overweeg ik niet eens. En als je dan ziet dat er mensen zijn die er duizenden dollars in stoppen, nou ja, die zijn gewoon gestoord.
Ik heb inderdaad ook 1 keer gems gekocht voor een bouwkeet, daar heb ik ook geen moeite mee, omdat je ook de ontwikkelaar daar mee steunt. Maar om nou structureel geld te stoppen in dit spel, dat overweeg ik niet eens. En als je dan ziet dat er mensen zijn die er duizenden dollars in stoppen, nou ja, die zijn gewoon gestoord.
De 3 beste clans krijgen elk een X aantal gems uitgekeerd per league verdeeld over de positie van elke gebruiker in je clan. Dus als je altijd bovenaan staat krijg je die gems van SC.dn072 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:56:
De jongens uit Mega die geven allemaal geld uit aan gems. Dit kan haast niet anders.
Ze hebben wel een toffe website waar sommige zeggen dat ze geen stuiver hebben uitgegeven:
www.megacoc.com
Misschien een idee om daar onze tweakers clan te bundelen
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Maintenance...
dag 1gem spell en hero boostCLB schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:25:
Maintenance...

De nummer 1 clan krijgt inderdaad 20.000 gems, verdeeld over de top 10 spelers in die clan. Dat zijn dus 2000 gems per speler. Ik weet niet of dat per seizoen, maand of jaar is, maar echt heel veel kun je daar niet mee als je zo ver in het spel bent. Dan kun je er nog niet eens een gebouw instant mee upgraden (kosten upgrade inclusief het afkopen van de bouwtijd).Steevo_S schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:10:
[...]
De 3 beste clans krijgen elk een X aantal gems uitgekeerd per league verdeeld over de positie van elke gebruiker in je clan. Dus als je altijd bovenaan staat krijg je die gems van SC.
Ik geloof er dan ook niets van dat die mensen niet flink investeren op verder te komen. Of dat ze op zijn minst flink geïnvesteerd hebben om op dat punt te komen waarop ze cadeautjes krijgen van SC.
Eergisteren begonnen omdat ik wat meer couch gaming wil aanpakken (ipv desktop). Serieus verslavend en ontspannen
. Wel jammer dat ik vannacht 7 keer was aangevallen en er maar 3 kon terug zien.
Om tweakers3 te joinen moet ik die clan castle rebuilden en ergens applyen? Zijn er minimum baby requirements
?
Om tweakers3 te joinen moet ik die clan castle rebuilden en ergens applyen? Zijn er minimum baby requirements
De meeste mensen deugen!
Je kunt je nu nog bedenken hè? Over een week ben je fully hooked en kun je niet meer terug. Het is maar een waarschuwing....Cassius schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:55:
Eergisteren begonnen omdat ik wat meer couch gaming wil aanpakken (ipv desktop). Serieus verslavend en ontspannen. Wel jammer dat ik vannacht 7 keer was aangevallen en er maar 3 kon terug zien.
Om tweakers3 te joinen moet ik die clan castle rebuilden en ergens applyen? Zijn er minimum baby requirements?
Haha komt goed, binnenkort komt er een klein mini monster wat mijn tijd van de desktop weg zal halen. Dan wil ik gewoon lekker op de bank of in bed een kwartiertje kunnen klikken. Geen hardcore ideeën als die kleine er is.
De meeste mensen deugen!
Dat kwartiertje klikken wordt op een gegeven moment een uurtje of 2 of 3 of 4 ......
Na een aantal maanden denk ik wel. Maar zoals ik nu kijk, ik speel nu 1 maandje, ben ik nooit langer dan 10 minuten bezig. Het is wel zo dat ik steeds 10 minuten aan het spelen ben, meerdere malen per dagHurricane schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:40:
Dat kwartiertje klikken wordt op een gegeven moment een uurtje of 2 of 3 of 4 ......
Zonder leuke clan wel ja. Had ik in het begin ook. Speel ook nog niet zo lang maar ben de laatste tijd steeds meer online. Vooral nu er een cuprush is, zucht... de vrouw wordt er al gek van....zit je weer op de tablet dat spelletje te spelen :-)
Hier niet anders. Het drijft een wig in mij huwelijk en ik heb mijn baby al dagen geen knuffel gegeven omdat ik in kristal 2 wil blijven voor de cuprush.Hurricane schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:51:
Zonder leuke clan wel ja. Had ik in het begin ook. Speel ook nog niet zo lang maar ben de laatste tijd steeds meer online. Vooral nu er een cuprush is, zucht... de vrouw wordt er al gek van....zit je weer op de tablet dat spelletje te spelen :-)
Maar soms is gamen belangrijker dan liefde tonen. Over een paar dagen krijgt die kleine weer een schone luier.
Hoppa! schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:58:
[...]
Hier niet anders. Het drijft een wig in mij huwelijk en ik heb mijn baby al dagen geen knuffel gegeven omdat ik in kristal 2 wil blijven voor de cuprush.
Maar soms is gamen belangrijker dan liefde tonen. Over een paar dagen krijgt die kleine weer een schone luier.

Hoi!
Hoppa! schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:58:
[...]
Hier niet anders. Het drijft een wig in mij huwelijk en ik heb mijn baby al dagen geen knuffel gegeven omdat ik in kristal 2 wil blijven voor de cuprush.
LOL, gelukkig kunnen mijn kinderen al zelf naar de wc, dat scheelt weer. ;-)
Haha heerlijk, mijn vriendin kan het spel ook absoluut niet meer zien. "Nog even aanvallen" is de meest gehate uitspraak
Heb 2x een aanval verloren omdat ze de telefoon uit mijn handen trok
Heel herkenbaar dit. Het gekke is dat ik nooit problemen had als ik op de PC aan het gamen ben maar dit trekt mijn vriendin echt totaal niet. Misschien omdat dit altijd en overal beschikbaar is (en ik dus in de praktijk altijd en overal met COC bezig ben...) Al is het alleen "maar even aanvallen"
[ Voor 7% gewijzigd door westergas op 06-03-2014 14:40 ]
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Dat zal ik dan proberen te beperken
. Die 7 aanvallen had mijn verdediging gewonnen en ik had er ook nog 8 gewonnen, dus het is nog clean sheet. Maar toen zag ik al meteen dat dat niet iets is om mee te juichen ... in de volgende zoekpoging ineens zware basissen met lvl3-4 muren
... heel naar. Dus maar meteen wat cups verloren door 1 poppetje te sturen en te surrenderen, boeien mij die pixels
.
Maar ik begrijp het nu wel ... die tijdslurp.
Maar ik begrijp het nu wel ... die tijdslurp.
De meeste mensen deugen!
Mijn reactie is altijd: "Zit je nou alweer niet een sandwich te maken in de keuken?"Hurricane schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:51:
Word niet gewaardeerd
Ik merk dat steeds de boost van mijn mijnen verdwijnt, ruim binnen de 24 uur die er normaal voor staat. Ik heb al mijn mijnen vanmorgen geboost, zo rond 7:00, en nu zijn ze van alle mijnen foetsie.
Vind je mijnen boosten ook echt het slechtste wat je kan doen met je gems, mocht het je DE mijnen zijn inclusief de 1 gem boost gedoe, dan is het een ander verhaal. Met loot uit aanvallen haal je veel meer. Ook al zijn het twee of drie aanvallen per dag. Zo haal je achievements (meer gems) en bespaar je ook nog eens gems, win-win situatie.
Dat de tijd niet klopt kan je het beste even aangeven bij Supercell zelf, wellicht kunnen/willen zij hier naar kijken.
(komt maby bot over, maar zo is het niet bedoelt!)
Dat de tijd niet klopt kan je het beste even aangeven bij Supercell zelf, wellicht kunnen/willen zij hier naar kijken.
(komt maby bot over, maar zo is het niet bedoelt!)
Ik zeg altijd dat ik God ben in het spel en dat ik daarom alles goed moet blijven volgen (God of War, voor degene die het niet weten).Misha schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:12:
[...]
Mijn reactie is altijd: "Zit je nou alweer niet een sandwich te maken in de keuken?"
Word niet gewaardeerd
Of ik vraag:"zit je nu alweer hersenloze TV te kijken?"
Op de laatste returnvraag krijg ik altijd te horen dat dat iets heel anders is. Het blijkt zo te zijn dat gezamenlijk stil op de bank domme televisie kijken WEL een sociale gebeurtenis is, maar als één van de twee iets anders doet, dat het dan GEEN sociale gebeurtenis meer is.
Nu is het echt niet zo dat ons vaste patroon er zo uitziet (we zijn nog geen 40 jaar getrouwd), maar verwonderlijk vind ik het wel.
HDMI-kabeltje in de telefoon, sluit aan op tv en dan kan je gezellig samen sociaal COC kijkenHoppa! schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:08:
[...]
Het blijkt zo te zijn dat gezamenlijk stil op de bank domme televisie kijken WEL een sociale gebeurtenis is, maar als één van de twee iets anders doet, dat het dan GEEN sociale gebeurtenis meer is.
Ha! CoC installeren op mijn Android-TV-stick. En dan met de motion-remote samen CoC-en! Dat is pas echt vet!depr schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:25:
[...]
HDMI-kabeltje in de telefoon, sluit aan op tv en dan kan je gezellig samen sociaal COC kijken
Verdomme, dat ik dat niet veel eerder heb bedacht!
wat je ook kan doen is haar verslaafd maken aan een vrouwvriendelijk spel, zoals hay day of dat met die keuken (restaurantje zo, je weet wel), kan ze je niks meer kwalijk nemen
Verwijderd
Ik ook, maar het werkt en er is een logische verklaring voor het feit dat je na een language switch voornamelijk bases krijgt aangeboden die aansluiten op de gekozen taal.De Koempert schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 01:54:Ik betwijfel dit echt ten zeerste.
Hoe hoger je komt, champion oa, des te sneller je terecht komt in een grotere pool maar met name voor gold/crystal of lager is het aanbod zo hoog dat je culturele keuze meer aansluit op matchmaking met dit als gevolg.
Ze is een tijdje verslingerd geweest aan dat klote Candy Crush. Maar helaas is dat alweer voorbij. En dat met die autotjes die over bergjes moeten rijden.depr schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:34:
wat je ook kan doen is haar verslaafd maken aan een vrouwvriendelijk spel, zoals hay day of dat met die keuken (restaurantje zo, je weet wel), kan ze je niks meer kwalijk nemen
Hay day
Maar goed, we overleven het wel thuis. Na de rush gaan we wel weer een filmpje kijken 's avonds. Of De Wereld Draait Door

[ Voor 5% gewijzigd door Hoppa! op 06-03-2014 16:44 ]
Verwijderd
Het maxen van TH10 kost op dit moment ~13k. Het spelen in de top van de champion league kost je naast die investering per week een slordige $175-250 aan gems.Hoppa! schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:49:
[...]
De nummer 1 clan krijgt inderdaad 20.000 gems, verdeeld over de top 10 spelers in die clan. Dat zijn dus 2000 gems per speler. Ik weet niet of dat per seizoen, maand of jaar is, maar echt heel veel kun je daar niet mee als je zo ver in het spel bent. Dan kun je er nog niet eens een gebouw instant mee upgraden (kosten upgrade inclusief het afkopen van de bouwtijd).
Ik geloof er dan ook niets van dat die mensen niet flink investeren op verder te komen. Of dat ze op zijn minst flink geïnvesteerd hebben om op dat punt te komen waarop ze cadeautjes krijgen van SC.
Al tijdens TH8 en Bonbee en North44 de absolute aanvoerders waren werden deze hoeveelheden al wekelijks uitgegeven.
Het instant gemmen van Heroes kost je voor circa 100k dark elix (lvl20+) een slordige 2500 gems voor de upgrade en nogmaals 2500 gems voor de afronding, wat neer komt op circa 50 euro
Normaal gesproken kan dat natuurlijk niet en ik heb het dan ook nog nooit meegemaakt. Vandaag was er echter een update om de spellfactory en king/queen boost te verwijderen, het kan zijn dat ze door die update zijn verdwenen.mvds schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:16:
Ik merk dat steeds de boost van mijn mijnen verdwijnt, ruim binnen de 24 uur die er normaal voor staat. Ik heb al mijn mijnen vanmorgen geboost, zo rond 7:00, en nu zijn ze van alle mijnen foetsie.
Dus vanaf th9 of th8 is de lol er dus wel af? Of duurt het daarna gewoon te lang?Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:45:
[...]
Het maxen van TH10 kost op dit moment ~13k. Het spelen in de top van de champion league kost je naast die investering per week een slordige $175-250 aan gems.
Al tijdens TH8 en Bonbee en North44 de absolute aanvoerders waren werden deze hoeveelheden al wekelijks uitgegeven.
Het instant gemmen van Heroes kost je voor circa 100k dark elix (lvl20+) een slordige 2500 gems voor de upgrade en nogmaals 2500 gems voor de afronding, wat neer komt op circa 50 euro
Haha inderdaad "Nog even aanvallen". Mijn vriendin: "Nog even aanvallen?????!!!!!
Op dit moment in tijden van schaarste ben ik mijn gobs missies aan het afwikkelen om tenminste nog aan resources te komen om zo nog wat updates te kunnen doen.... Zit daarnaast ook wel érg druk met werk & verhuizing, maar heb wel constant 4 bouwers aan staan :D!
Edit:
Tweakers2, are you there? Tijden lang het forum domineren over de cuprush en vervolgens niet eens mee doen....
Op dit moment in tijden van schaarste ben ik mijn gobs missies aan het afwikkelen om tenminste nog aan resources te komen om zo nog wat updates te kunnen doen.... Zit daarnaast ook wel érg druk met werk & verhuizing, maar heb wel constant 4 bouwers aan staan :D!
Edit:
Tweakers2, are you there? Tijden lang het forum domineren over de cuprush en vervolgens niet eens mee doen....
[ Voor 19% gewijzigd door RickvN op 07-03-2014 07:37 ]