Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ok clan castle repaired en ik heb me aangemeld voor Tweakers3 :) . Hoe kan ik iemand troepen sturen? Ben ik die dan sowieso kwijt? Ik heb nog wel een paar resources over voor echte starters :Y !

[ Voor 71% gewijzigd door Cassius op 07-03-2014 09:44 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Wat genereus van je!
Je bent ze inderdaad kwijt, als iemand vraagt dan zie je dat in de chat.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 12:59
RickvN schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 19:17:

Edit:
Tweakers2, are you there? Tijden lang het forum domineren over de cuprush en vervolgens niet eens mee doen....
House heeft in de ingame chat aangegeven dat hij het voorlopig rustig aan gaat doen met CoC. Daar zal zijn activiteit in dit topic ook wel aan gekoppeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Dat is natuurlijk prima, daar zal desbetreffende persoon een goede reden voor hebben! :)

Neemt niet weg, dat een clan uit 50 leden bestaat toch?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

1. Hoe doneer ik resources? Lijkt me nogal handig als ik toch builds aan heb staan met volle kampen. Kan een clanmate verder en ben ik geen target.
2. Wat gebeurt er als je op het clanshield klikt bij een raid? Niet gedaan nog (ga iemand zijn 10 archers niet wasten) - spawnen dan alle clan troepen op die locatie en die zijn sowieso weg (levenden terug in wat elixir vorm)?
3. Ik ben pas net nieuw, maar waarom zou ik in vredesnaam mijn town hall willen beschermen voor die 1k/1k :/ ?

Huidige raid tactiek: de cups boeien niet, zoek de targets uit waar ik met een paar archers en 3 minuten geduld gewoon een paar duizend resources kan nippen en toch kan "verliezen". Zo groeit het lekker veilig verder. Raar: ik heb minder dan 400 cups en ben toch nog Brons III?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 10:30

DyStiC

'Atta way, baby!

Cassius schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:42:
1. Hoe doneer ik resources? Lijkt me nogal handig als ik toch builds aan heb staan met volle kampen. Kan een clanmate verder en ben ik geen target.
2. Wat gebeurt er als je op het clanshield klikt bij een raid? Niet gedaan nog (ga iemand zijn 10 archers niet wasten) - spawnen dan alle clan troepen op die locatie en die zijn sowieso weg (levenden terug in wat elixir vorm)?
3. Ik ben pas net nieuw, maar waarom zou ik in vredesnaam mijn town hall willen beschermen voor die 1k/1k :/ ?

Huidige raid tactiek: de cups boeien niet, zoek de targets uit waar ik met een paar archers en 3 minuten geduld gewoon een paar duizend resources kan nippen en toch kan "verliezen". Zo groeit het lekker veilig verder. Raar: ik heb minder dan 400 cups en ben toch nog Brons III?
1.kan niet.
2. alle units worden ingezet en ben je na afloop sowieso kwijt of ze nu sterven of niet. Bij verdediging is het anders, als de units dan overleven gaan ze weer terug in je castle.
3. inderdaad, vooral in het begin flink farmen, en lekker th buiten je muren plaatsen en juist je storages goed beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:16
Roxors schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:24:
[...]

House heeft in de ingame chat aangegeven dat hij het voorlopig rustig aan gaat doen met CoC. Daar zal zijn activiteit in dit topic ook wel aan gekoppeld zijn.
Ik heb een paar posts hoger al een keer gereageerd. En wij zitten nu ook weer boven de 16000 wat een mooie prestatie is voor tweakers2. Ik zit nog 50cups van kristal dus daar ga ik vandaag nog voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Cassius schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:42:
2. Wat gebeurt er als je op het clanshield klikt bij een raid? Niet gedaan nog (ga iemand zijn 10 archers niet wasten) - spawnen dan alle clan troepen op die locatie en die zijn sowieso weg (levenden terug in wat elixir vorm)? [

1: Helaas kan je geen resources doneren en/of ontvangen. Het is al vaker aangegeven bij SuperCell dat mensen dit graag willen, SuperCell vindt dan echter dat er "oneerlijke concurrentie" ontstaat en zal dit nooit toevoegen aan de game.
2: Je troops, die in de castle zitten, komen er inderdaad uit op de plek waar jij klikt. Alle troops komen in één keer eruit in de volgorde van level oplopend. Heb jij troops in je castle en je wordt aangevallen? Dan behoud je de troops die de aanval overleven en helpen bij een eventuele volgende aanval weer mee aan de defense.
3: Je townhall wil je niet beschermen tot dat je echt voor cups gaat strijden. Je kan het beste je TH buiten je muren plaatsen en ver weg van de defense. Zo wordt vaak enkel je TH kapot gemaakt wat resulteert in 1. Geen tot weinig verlies van resources en cups. 2. Je hebt meteen een shield van 12 uur te pakken.

Een paar duizend is een beetje weinig. Je moet zeker gaan voor 30k/30k+. Er zijn namelijk genoeg mensen die op dat level stoppen en volle mijnen/pompen hebben zonder, of weinig, defense. Je zit nog in Brons III omdat je 100 cups "speling" hebt. Als ik dadelijk naar 2200 cups stijg krijg ik Kristal II. Dan kan ik weer tot 2100 cups dalen voordat ik weer terug ga naar Kristal III. Ik zit met een noob account ook in TWK3 en zal, wanneer nodig, wat advies en/of tips geven.

[ Voor 28% gewijzigd door Famous op 07-03-2014 11:22 . Reden: opmaak. ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Bij mij heeft me defense ook lekker zijn best gedaan.

Voor het slapen gaan;
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/20hx0r9.png

Toen ik wakker werd;
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2s1ubfk.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsenbv.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 09:27
Haha en zo ben ik ook aan mijn 1000 cups gekomen, dom weg alleen verdediging tegenhouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Nouja, met de eerste drie was ik niet heel blij, Elke aanval hadden ze namelijk 1000 DE gestolen. Dus was 3k DE lichter :(.
Die andere twee aanvallen waren 100% niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Jammer dat je geen resources kan doneren, dat moet ik dus beter plannen. Ik heb dan 50k/40k bijna in de stashes zitten, maar kan niet meer bouwen of trainen en wil gems besparen voor derde builder ooit.

Meteen ballonnen op mijn dak (als beginner), maar dankzij archer support van Tweakers3 all was good and well :D ! Vanavond even de verdediging aanpassen, want de huidige setup is lek.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Cassius schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:33:
Jammer dat je geen resources kan doneren, dat moet ik dus beter plannen. Ik heb dan 50k/40k bijna in de stashes zitten, maar kan niet meer bouwen of trainen en wil gems besparen voor derde builder ooit.

Meteen ballonnen op mijn dak (als beginner), maar dankzij archer support van Tweakers3 all was good and well :D ! Vanavond even de verdediging aanpassen, want de huidige setup is lek.
Derde bouwer heb je heel snel! Ik was erg snel naar TH4 gegaan met me noob account en toen had ik de derde bouwer al. Je doet een paar achievements en voor de rest enkel bomen en struiken weghalen.
Moet wel zeggen dat ik niet heel actief ben op dat account dus had redelijk wat bomen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ja ik was ongeduld en in het begin zeker 20-30 van die dingen verspild door bouwtijden te versnellen |:( . Oeps.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Cassius schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:00:
Ja ik was ongeduld en in het begin zeker 20-30 van die dingen verspild door bouwtijden te versnellen |:( . Oeps.
Mikt niks nu. "Vroeger" waren het aantal maximale gems 3 wat nu verhoogd is naar 6. Tevens krijg je nu ook veeeeel vaker gems :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Afbeeldingslocatie: http://photos2.pix.ie/8C/3B/8C3BB990B0534C6A90D0D2B1DB017A3E-0000346850-0003514576-01200L-EAB1A89DECFD40449D52F928E6B19A8E.jpg

Zo, weer terug in een farm-setup. Zit nu zo hoog in de cups dat defense geen enkele zin meer heeft, kost me meer cups bij elke aanval dan wanneer iemand mijn townhall rost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Kwam op me noob account ook een leuke tegen.. Zoiets kom ik liever met me hoofdaccount tegen!

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/etwghk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatinus
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-06-2024
RickvN schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 19:17:

Edit:
Tweakers2, are you there? Tijden lang het forum domineren over de cuprush en vervolgens niet eens mee doen....
Ben druk bezig, wanneer ga jij beginnen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Biatinus schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 15:25:
[...]

Ben druk bezig, wanneer ga jij beginnen dan?
Ik ben in enkele dagen naar kristal gegaan en zit erg druk met verhuizing/werk, check m'n naam in start post maar en check de clan.... Dus ik behoud mijn 2K cups en houd zo de clan hoog. Sommige starten eerder/later maar morgen zit ik weer terug op 1200-1400 cups voor farmen.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
RickvN schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 15:34:
[...]

Ik ben in enkele dagen naar kristal gegaan en zit erg druk met verhuizing/werk, check m'n naam in start post maar en check de clan.... Dus ik behoud mijn 2K cups en houd zo de clan hoog. Sommige starten eerder/later maar morgen zit ik weer terug op 1200-1400 cups voor farmen.
Littly pussy >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 15:03:
Kwam op me noob account ook een leuke tegen.. Zoiets kom ik liever met me hoofdaccount tegen!

[afbeelding]
So, dat is inderdaad makkelijk binnenhalen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 09:30

westergas

rikkie_pc

Zit nu ook in mijn eerste clan, [tweakers3] 8)
Nu nog onderaan de lijst maar er word aan gewerkt!

[ Voor 39% gewijzigd door westergas op 07-03-2014 16:18 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Zegt de big pussy die met hard zwoegen na een halve week in kristal kwam >:)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hard zwoegen, dat is dat zeker dat carnavallen! Daarna zat ik er echter in no-time in. Zit ook over de 2100 en jij? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

Famous schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 19:17:
Hard zwoegen, dat is dat zeker dat carnavallen! Daarna zat ik er echter in no-time in. Zit ook over de 2100 en jij? :D
Niet zo stoer doen met je th9 tegenover th8's he? ;) Jij wordt alleen maar aangevallen door knaapjes terwijl wij keihard bikkelen voor onze cupskes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
De Koempert schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 19:52:
[...]

Niet zo stoer doen met je th9 tegenover th8's he? ;) Jij wordt alleen maar aangevallen door knaapjes terwijl wij keihard bikkelen voor onze cupskes :(
Sorry Godfather :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Zojuist hebben wij (Tweakers1) de 20.000 cups overschreden. Hier zijn we erg trots op gezien we erg flink zijn gestegen vanaf 1 maart in zowel cups als positie van de hele wereld. Wat mij betreft kunnen we de cuprush hierbij beëindigen (aantal van ons hebben ook alweer farmbase).
De cups heb ik zojuist nog even ingevuld op: http://www.tweakersclan.tk.

Hoe denken jullie erover?

De clan
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2gu0bav.png

Van de wereld:
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/sxyp0w.png

edit; nog even de props voor Hurricane! Met zijn TH7 staat hij nummer vier van de clan _/-\o_ !

[ Voor 8% gewijzigd door Famous op 07-03-2014 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik stel voor om iedereen weer vrij te laten. Het was erg leuk, en goed om te zien dat je met hard werk mooi hoog kan komen. Congrats Hur, en bedankt allemaal.

Zo ben ik geëindigd:
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/xmo1p3.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Sendy op 07-03-2014 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Het was zo leuk, inderdaad. Morgen weer farmen en van kristal 1 weer lekker terug naar goud.....

Halverwege de rush ingestapt en toch 800 cups gestegen en 3e van de clan geworden.... Ver boven mijn stand... :-)

[ Voor 37% gewijzigd door Hoppa! op 07-03-2014 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-10 07:49
Hoppa! schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:12:
[afbeelding]

Zo, weer terug in een farm-setup. Zit nu zo hoog in de cups dat defense geen enkele zin meer heeft, kost me meer cups bij elke aanval dan wanneer iemand mijn townhall rost.
Ik heb een extreem schaamteloze copy pasta gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Famous schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 19:17:
Ik heb geen vakantie en zit ook nog eens in een verhuizing ;). Maar kan vanaf volgende week hopelijk weer beetje farmen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
RickvN schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 22:01:
[...]

Ik heb geen vakantie en zit ook nog eens in een verhuizing ;). Maar kan vanaf volgende week hopelijk weer beetje farmen....
Voor carnaval heb je geen vakantie nodig hoor, enkel is het in de ochtend even flink fris worden!
Cuprush is over dus lekker farmen inderdaad. Me elixer staat momenteel huilend laag.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Bij mij staat alles huilend laag. Ik ga terug naar goud, ik zie jullie wel terug in gold 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10 09:11

koku

Tnet Devver
Misschien ben ik scheel, maar waar zie je tegenwoordig je Facebook vrienden? Vroeger had je een knop boven de instellingen, waarmee je meteen je vrienden kon zien. Heb m'n Facebook account opnieuw gekoppeld, maar dat heeft niet geholpen. Is die optie er helemaal uit?

Edit: yup, ik was scheel. Blijkbaar is deze verplaatst als tab naar het cup menu :P

[ Voor 14% gewijzigd door koku op 08-03-2014 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Misha schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 21:47:
[...]

Ik heb een extreem schaamteloze copy pasta gedaan :+
Ach, ik had hem ook voor 99% van cocbuilders....

Maar het is een fijne basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 18:22

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Was een leuke rush, voor mij de eerste, en ben tot 2272 cups gekomen op het hoogtepunt :-) Kon op het laatste moment ook echt niets meer aanvallen :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Whut...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jBkM4Krk2XlHpCED2CQz4ICf/full.png

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatinus
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-06-2024
Netjes hoor die 20k, grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Dit had ik dus laatst ook alleen dat was met een revenge. Toen ik later ging kijken bleek dat meneer TH6 (of mby zelfs TH5) was. Ik denk dat het hierdoor komt gezien ik TH9 ben.

Zelf heb ik ook een nieuw dorp sinds nu bij een dag. In die dag ben ik 9 keer aangevallen waar de grootste buit 4k gold was en 3k elixer. Dit varieerde toen ik tussen de 1500 en 1900 cups had. Hier was wel 3//4 enkel een aanval op me TH. Erg tevreden mee dus :).

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2lszlav.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Winst en 0 cups...?
Voor zover ik weet val je doorgaans altijd tegenstanderd binnen je eigen league aan. Het aantal te winnen/verliezen cups hangt af van het aantal cups en het TH level, van jou/je tegenstander. (De exacte berekening is echter nog steeds niet duidelijk?)

Als je tijdens een cuprace flink stijgt en leagues omhoog gaat kun je natuurlijk nog wel wraak nemen op tegenstanderd die je eerder hebben aangevallen. Dan val je dus iemand aan die 1 of meer leagues lager zit dan jij... en dan vallen er vaak geen cups te halen, alleen maar te verliezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-10 07:49
Famous schreef op zondag 09 maart 2014 @ 12:19:
Dit had ik dus laatst ook alleen dat was met een revenge. Toen ik later ging kijken bleek dat meneer TH6 (of mby zelfs TH5) was. Ik denk dat het hierdoor komt gezien ik TH9 ben.

Zelf heb ik ook een nieuw dorp sinds nu bij een dag. In die dag ben ik 9 keer aangevallen waar de grootste buit 4k gold was en 3k elixer. Dit varieerde toen ik tussen de 1500 en 1900 cups had. Hier was wel 3//4 enkel een aanval op me TH. Erg tevreden mee dus :).

[afbeelding]
Die ziet er sterk uit man! Netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Misha schreef op zondag 09 maart 2014 @ 13:55:
[...]

Die ziet er sterk uit man! Netjes
Thanks! :).
Heb me lieve roze muurtjes alweer wat paarser gemaakt, al stop ik voor nu met me muren. Rest gaat eerst even in me defense zitten! Heb nu drie bouwers vrij zonder dat ik wat kan aanzetten..

[ Voor 9% gewijzigd door Famous op 09-03-2014 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Jahoor, gaat prima vandaag:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XSSkjBzX0GORmS8UmKdxTXfa/full.png

Kon door zo'n mega-middag zojuist m'n vijfde archertower level 10 aan zetten :)
What to do: drie tesla lvl5 / drie airdef lvl6 / drie wizard lvl6 / drie barrack lvl10 / 1 DE-barrack lvl2&3&4
Laboratory: wizard & ballon lvl5 / spells alledrie lvl5/ DE-troops lvl2/3 enzovoort... Prettige Pasen :+

[ Voor 57% gewijzigd door CLB op 09-03-2014 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Was een spot vrij in de '[Tweakers]' clan. Direct request gestuurd. Zit er in. Serrie, L71, TH8 reporting for duty. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Welkom Serrie! Ik zit er ook pas net bij (God of War), maar tot nu toe bevalt het prima. Veel activiteit op de chat en er wordt goed gedeeld.

Ik ben wel blij dat de cuprush voorbij is want ik zat helemaal door mijn goud en elixer heen. Nu weer 3 miljoen van elk, dus klaar voor wat kleinere upgrades als mijn bouwertjes vrij komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Tweakers3 wordt ook super gedeeld, je hebt eigenlijk altijd wel troepen - erg prettig. Die hebben al een aantal keer mijn hachje gered.

@CLB 401 DE in 1 raid met 400k gold :o nice - ik heb nog een lange weg te gaan ;) . Doel 1: 3e builder.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10 21:40

two

Net naar TH8 gegaan! Tis in Gold 1 supermakkelijk looten, al die dorpjes met volle mijntjes met hoge caps 8)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
En dat is niet eens heeeul veel... Regelmatig 1000 DE of meer, maximum voor mij is 2x 2400 DE geweest...
Ging vandaag ook weer lekker hier trouwens qua loots... Heb nu 4 miljoen goud en 6 miljoen elixer in huis O-)

Morgenavond pas eerste bouwertje vrij dus komt wel goed! Jij succes met de game, het slurpt je op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-10 19:37
Cool sinds ik de barber king heb wordt ik precies veel minder snel aangevallen, ook al staat die ingesteld in aanvalsmodus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

glennvho schreef op maandag 10 maart 2014 @ 20:32:
Cool sinds ik de barber king heb wordt ik precies veel minder snel aangevallen, ook al staat die ingesteld in aanvalsmodus. :)
Als de barbking in je base rondloopt dan wordt ie gebruikt voor zowel aanvallen als verdedigen, tegelijkertijd dus, dat weet je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
glennvho schreef op maandag 10 maart 2014 @ 20:32:
das puur toeval. volgens mij is het zelfs zo dat als je een hero (king/queen) hebt je eerder in de targetlist komt van mensen met een soortgelijke hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
De Koempert schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:52:
[...]

Als de barbking in je base rondloopt dan wordt ie gebruikt voor zowel aanvallen als verdedigen, tegelijkertijd dus, dat weet je?
Je kan zeggen dat de Hero's moeten gaan slapen. Op die manier lopen ze niet rond in je basis en kan de aanvaller ze ook niet killen. Als jij dan weer online komt kan je ze vers gebruiken.
Als je ze echter laat rond lopen gaan ze naar de fuck :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
is wel de betere optie. hero's worden altijd (als het goed is) naar buiten gelokt en vervolgens krijgen ze een 20 tal barbs/archers voor de kiezen. voor defense heb je er imo eigenlijk he-le-maal niets aan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Als iets in zijn/haar range komt worden ze naar buiten gelokt ja. Als jij ze in het midden hebt staan wordt dit dus erg lastig en gaan ze pas aanvallen wanneer de troops al binnen de muren zijn. Zo is het lastig om ze te killen.

Heb vaak zat tevens dat mensen er niet (goed) op letten of net te weinig troops spawnen en alvast aan de andere kant gaan aanvallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
zo'n basis probeer ik te skippen. klik soms te snel :P. dan nog, midden in de basis vind ik een betere plek voor mijn storages, mortars en xbows.

is er btw een lijst van spelers? zit nu in tweakers3 (met rooie), maar was er nog selectie aan de poort?

edit:
ik zie dat ik al net met je hebt gebabbeld plusjes :P

[ Voor 12% gewijzigd door JBrennan op 11-03-2014 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Op pagina 1 staat de lijst met alle leden per clan. Ik ga hem nu even updaten want in TWK1 is weer een plekje vrij zoals ik in de chat bij TWK3 aangaf.

En dan ga ik echt douche want kom nog te laat zo bij het ziekenhuis :+ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
ach, zoals ik al zei, tis lekker rustig daar ;). als er een push komt wil ik wel mijn cups mee laten tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsenbv.
Wat mij opvalt is dat ik alleen cups krijg door defence. Iemand tips hoe ik een goede aanval opzet want anders heb ik alleen loot uit mijn mijnen -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ligt helemaal aan de basis. Ik kan alleen voor mezelf spreken (TH4) waarmee ik veel binnenhark.

Zoek naar de basissen met gemakkelijker 20k/20k of iets lastigere 40k/40k+. Die hebben eigenlijk altijd een semi-ok defence. Ik zet dan een barb neer bij een muur die ik wil opblazen voor defence focus, dan bombers erachter. Dit doe ik bij de anti-air defences. Daarna Giants op de anti-air af met archer support. Als de anti-air bezet is, direct balonnen voor de rest en het is 100% van jou (zeker met een stuk of 4-6 goblins).

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
batsenbv. schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:56:
Wat mij opvalt is dat ik alleen cups krijg door defence. Iemand tips hoe ik een goede aanval opzet want anders heb ik alleen loot uit mijn mijnen -_-
Om tips te geven hebben we echt meer informatie nodig. Welke troops gebruik je? Welk level zijn ze? Welk TH heb je? Hoeveel cups heb je?

Cassius; 20k/20k of 40k/40k is erg weinig voor TH4.. Je kan iets langer proberen te zoeken want ik had vaak 80k+ en soms 120k+ welke makkelijk te pakken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsenbv.
Famous schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:04:
[...]

Om tips te geven hebben we echt meer informatie nodig. Welke troops gebruik je? Welk level zijn ze? Welk TH heb je? Hoeveel cups heb je?

Cassius; 20k/20k of 40k/40k is erg weinig voor TH4.. Je kan iets langer proberen te zoeken want ik had vaak 80k+ en soms 120k+ welke makkelijk te pakken zijn.
Heb nu TH5. Wil graag hierin blijven tot ik alles max heb. Ik gebruik nomraal gesproken boogies. Boogies worden nu geupgraded naar lvl 3. Reuzen zijn lvl 2. Verder heb ik nog niet zo heel veel aanvallen gedaan en ben dus nogal leek hierin. Ik heb nu ongeveer 1000 cups. Dit schommelt aangezien mijn defence niet elke aanval tegenhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
cups zijn niet zo boeiend, resources wel. cups zijn een manier om in een bepaalde range te komen waarin je targets de meest makkelijke resources hebben.

persoonlijk klik ik liever door als iets niet aantrekkelijk is. daarnaast, zoek targets die meer elixir hebben dan wat je uit hebt gegeven. idealiter vind je een basis die inactief is; volle collectors en lege CC (en xbows, infernos).

gebruik barbs om wat vallen te spotten, of de CC troops te lokken. kill die. vervolgens drop je wat giants en daarna bombs. als je goed timed lopen je giants lekker door en gaan ze de defences bashes. drop daar achter weer je dps troops om alles wat sneller te slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Kom maar op, Townhall-rosser:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xtN45T5AmNFm4V1j9i0PZn2H/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ik voorspel een hoggs aanval :+ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Aangevallen inderdaad, geen TH-rosser, maar wel een simpele ziel die niet verder kwam dan 1 elixer-tankje :)
Inzet 225 archers lvl5, BK lvl1 en 3 lightning-spells lvl4: schade: 76.500 goud / 169.000 elixer / 354 DE.

Maar dat zat op 50.000 elixer na allang in m'n pompjes die al 'n uurtje hadden gepompt, prima dus :)
Over 4 uur iets aanzetten en morgenmiddag rond 12.00 weer... Even kijken hoe of wat precies, Wizard / AA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
TH8 was leuk, dan heb je nog wel eens volle coffers. maar idd, hogs, die gaan er zo te zien dwars door heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ach 't is maar een spelletje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
CLB schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:17:
Aangevallen inderdaad, geen TH-rosser, maar wel een simpele ziel die niet verder kwam dan 1 elixer-tankje :)
Inzet 225 archers lvl5, BK lvl1 en 3 lightning-spells lvl4: schade: 76.500 goud / 169.000 elixer / 354 DE.

Maar dat zat op 50.000 elixer na allang in m'n pompjes die al 'n uurtje hadden gepompt, prima dus :)
Over 4 uur iets aanzetten en morgenmiddag rond 12.00 weer... Even kijken hoe of wat precies, Wizard / AA.
Hoeveel was de beschikbare buit voor de aanvaller? Gezien hij wel TH9 is het wel wat minder, andere kant raken je pompen en mijnen nu ook vol wat weer mooi meegenomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
354k / 359k en 900DE! Ook een TH8'er (25 archers uit zn CC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-10 15:00
Als jullie aan het farmen zijn, vallen jullie dan ook nog andere spelers aan voor extra elixer en goud? of zitten jullie zo lang mogelijk je schild uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Zoveel mogelijk rossen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Ik heb namelijk ervaren dat in de tijd dat ik nieuwe units aan het trainen ben, ik weer overvallen wordt en ik uiteindelijke geen winst maak.
Er wordt bij mij meer geroofd, dan ik zelf bij anderen kan roven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
CappieL schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:25:
Ik heb namelijk ervaren dat in de tijd dat ik nieuwe units aan het trainen ben, ik weer overvallen wordt en ik uiteindelijke geen winst maak.
Er wordt bij mij meer geroofd, dan ik zelf bij anderen kan roven.
Ik val alleen aan op het moment dat ik weet dat ik online kan blijven voor minimaal 3 aanvallen. En dan zorg ik ook dat ik tijdens het trainen gewoon online blijf.

Als ik weet dat ik niet genoeg tijd heb voor meerdere aanvallen op rij, dan zit ik mijn schild uit. Ik heb trouwens ook mijn TH buiten de muren staan, zodat ik met enige regelmaat ook een schild krijg zonder dat de hele boel wordt leeggeroofd.

Het structureel uitzitten van een schild heeft ook geen zin, omdat de opbrengst uit mijnen en pompen in die 12 uur ook minder is dan dat wat er tijdens een raid bij je gejat wordt. Een raid (als je een paar miljoen goud en elixer hebt) kost je al gauw 250k van elk, en dat pomp je in 12 uur echt niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 18:22

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Als nieuwe units worden getraint gewoon online blijven:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na dit allemaal te lezen gisteren ook maar eens geinstalleerd op mn nexus. Dit is een verslavend spelletje zeg :-)

Zit nu op lvl17, TH4 (maar ben van plan daar nog effe te blijven) en binnen 24h is mn shield weg.

Ik join tweakers3 wel, maar zal eerst de minimum cups moeten halen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Sinds de laatste update van mijn HTC One X, loopt de accu sneller leeg, dan ik met laden erbij krijg.

Probeer wel zoveel mogelijk online te blijven. Heb mijn TH ook buiten de muren gezet, niet dat het veel heeft geholpen de laatste keren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
CappieL schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:46:
Sinds de laatste update van mijn HTC One X, loopt de accu sneller leeg, dan ik met laden erbij krijg.

Probeer wel zoveel mogelijk online te blijven. Heb mijn TH ook buiten de muren gezet, niet dat het veel heeft geholpen de laatste keren :(
Die TH buiten de muren werkt soms heel goed, soms ook niet. Mijn ervaring is dat het bijvoorbeeld in Goud1 meer nut heeft dan in Goud2, omdat er in Goud1 meer TH-rossers rond lijken te hangen.

Maar goed, wanneer je 4 miljoen goud en elixer in je bakken hebt, dan komt er regelmatig een legertje van 30 hoggs voorbij en is het verstandiger om je aanvalsmomenten zo te plannen dat je in ieder geval meer binnenharkt als je bij een volledige aanval kwijt kunt raken.

Oja, en proberen om een basis te maken die de hoggs buiten de deur houdt, bijvoorbeeld door je reuzenbommen ver te upgraden en net binnen je muren te leggen, vlak bij sterke verdedigingswerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Wat is er zo sterk aan die hoggs?

Mijn grootste vijand: mensen met diep paarse muren die in brons rondhangen en me dan echt omver bashen met heroes/DE troepen. Ik weet niet wat ze in die matchmaking allemaal meenemen, maar als iemand met TH8 mij aanvalt met TH4 is er toch wel echt hele grote speelruimte.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Cassius schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:53:
Wat is er zo sterk aan die hoggs?

Mijn grootste vijand: mensen met diep paarse muren die in brons rondhangen en me dan echt omver bashen met heroes/DE troepen. Ik weet niet wat ze in die matchmaking allemaal meenemen, maar als iemand met TH8 mij aanvalt met TH4 is er toch wel echt hele grote speelruimte.
Hoggs slopen je verdedigingslinies nogal snel omdat ze over muren heen springen. 30 level 4/5 hoggs en 1 of 2 healspells en je krijgt vrijwel elke basis volledig naar de klote.

In de matchmaking wordt alleen gekeken naar cups. Iedereen in een range van 400 cups (200 minder en 200 meer dan jij zelf hebt) kan met je gematched worden. Dat is alles wat meegenomen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Hoppa! schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:11:
[...]

Hoggs slopen je verdedigingslinies nogal snel omdat ze over muren heen springen. 30 level 4/5 hoggs en 1 of 2 healspells en je krijgt vrijwel elke basis volledig naar de klote.

In de matchmaking wordt alleen gekeken naar cups. Iedereen in een range van 400 cups (200 minder en 200 meer dan jij zelf hebt) kan met je gematched worden. Dat is alles wat meegenomen wordt.
Vanaf TH9 kun je wel goede hog def bases maken die ook 40+ hogs overleven :)
Met TH8 is dat inderdaad vrijwel onmogelijk

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
YakuzA schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:19:
[...]

Vanaf TH9 kun je wel goede hog def bases maken die ook 40+ hogs overleven :)
Met TH8 is dat inderdaad vrijwel onmogelijk
Mwaa, er zijn mensen die claimen dat ze een goede hogg defense hebben, maar het blijft heel afhankelijk van waar de hogs starten. Als ze niet vrij snel op een reuzebom (minimaal level 3) knallen, dan hebben ze elke basis zo plat hoor. Zeker die level 5 hoggs, daar helpen 4 level 6 tovenaarstorens ook niet tegen. Alleen als je binnen level 9 alles geupped hebt dan heb je een kansje, maar dan nog kost het je meestal gewoon bakken goud en elixer en winnen doe je zo'n aanval ook niet snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Afbeeldingslocatie: http://oi62.tinypic.com/furpzc.jpg
Met TH10 hog defense base.
(kwaliteit is niet zo goed ivm iphone 3gs :))

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Doe je wel aardig ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
YakuzA schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:57:
[afbeelding]
TH10 wordt het ook een stuk lastiger om met hoggs de base plat te gooien, waarom?
Een woord; Inferno's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
YakuzA schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:57:
[afbeelding]
Ja, maar nu heb je het over TH 10 en daar heb je inferno's die het grootste deel van het werk doen. Net had je het over TH 9, en daar heb je maar 1 wapen tegen hoggs en dat zijn goed geplaatste reuzebommen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Hoppa! schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:41:
[...]

Ja, maar nu heb je het over TH 10 en daar heb je inferno's die het grootste deel van het werk doen. Net had je het over TH 9, en daar heb je maar 1 wapen tegen hoggs en dat zijn goed geplaatste reuzebommen.
Met TH9 kan je dezelfde square base maken, alleen heb je dan nog geen inferno's in het midden als extra.
Met 3 mortars en 2 xbows die het werk doen kun je al een redelijk aantal hogs tegen houden.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
YakuzA schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:28:
[...]

Met TH9 kan je dezelfde square base maken, alleen heb je dan nog geen inferno's in het midden als extra.
Met 3 mortars en 2 xbows die het werk doen kun je al een redelijk aantal hogs tegen houden.
Nee hoor, als je level 5 hoggs hebt met heal spells hebben ze alles kapot.
Inferno's zijn/is het enige wat hoggs echt kan stoppen.

1; Wanneer een target geraakt wordt door een inferno werkt de heal spell/healer niet meer.
2; De damage die ze doen wordt steeds sterker naarmate ze langer op een target squirten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Precies. Kijk maar naar de commentaren op Clashofclansbuilders. Elke TH9 basis waarvan wordt geclaimd dat het een Hogg-killer is, valt kei door de mand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Achja :) Ik word weleens aangevallen door 20 hogs, ook niet vaak, ach so be it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
yup, mn antihog base is niet zo antihog. heb de layout wel enigzins aangepast, elke setup anders dan hogs (giant/wiz/healer, loons) zorgde voor een flinke 100% :(. ben hem aan het tweaken, maar ben er nog niet uit.

wat het lastig maakt ik dat je outer defenses dusdanig opgesteld moeten zijn dat hogs in een ringetje die willen slopen, ze moeten niet naar je inner defenses (mortar/xbow/inferno). dit is ideaal voor iets anders dan hogs :s

[ Voor 34% gewijzigd door JBrennan op 13-03-2014 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
CLB schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:53:
Achja :) Ik word weleens aangevallen door 20 hogs, ook niet vaak, ach so be it :)
Punt is dat ik met mijn basis eigenlijk zelden wordt aangevallen door iets anders dan een TH-rosser. Maar als die TH-rosser niet komt, dan is er maar een type tegenstander dat mij aanvalt en dat zijn de gastjes die met 30 level 5 hoggs mijn dorp compleet aan gort trappen. Kost me elke keer meer dan 600k, plus meer dan 1000 DE. Nu gebeurt dat maar eens in de 2 dagen ofzo, maar het is toch elke keer tamelijk irritant.

Een hele enkele keer probeert iemand het met een zwik reuzen en tovenaars, maar die halen max 40% en komen zelden verder dan 1 van de segmenten 4 waar ik mijn opslagen over verdeeld heb.

Edit: wie houdt eigenlijk de OP bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Arghh, het wachten op de upgrade van een townhall duurt lang! Morgen eindelijke naar level 7. Ik heb mezelf alvast beloond met een extra werker. Via 3V ging dat best makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 08:28:
[...]

Punt is dat ik met mijn basis eigenlijk zelden wordt aangevallen door iets anders dan een TH-rosser. Maar als die TH-rosser niet komt, dan is er maar een type tegenstander dat mij aanvalt en dat zijn de gastjes die met 30 level 5 hoggs mijn dorp compleet aan gort trappen. Kost me elke keer meer dan 600k, plus meer dan 1000 DE. Nu gebeurt dat maar eens in de 2 dagen ofzo, maar het is toch elke keer tamelijk irritant.

Een hele enkele keer probeert iemand het met een zwik reuzen en tovenaars, maar die halen max 40% en komen zelden verder dan 1 van de segmenten 4 waar ik mijn opslagen over verdeeld heb.

Edit: wie houdt eigenlijk de OP bij?
Meerdere mensen, staat bij de startpost. Ik ben hier één van maar doe eigenlijk alleen de tabel voor Tweakers1 en soms Tweakers3. Laatst paar zinnen aangepast die extreem slecht Nederlands waren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Als het zo extreem slecht Nederlands was, hadden we wel DM's gehad met die fouten ;)

Ik ben lekker bezig met TH8 en het uppen van alle shizzle...
Nog wat Wizardtowers, Airdefs, Tesla's en nog wat troops en spells in de laboratory.

Muurtjes zijn allemaal donkerpaars, zwart is leuk, maar wel absorbitant duur, daar wacht ik voorlopig nog mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:54:
[...]

Meerdere mensen, staat bij de startpost. Ik ben hier één van maar doe eigenlijk alleen de tabel voor Tweakers1 en soms Tweakers3. Laatst paar zinnen aangepast die extreem slecht Nederlands waren :+
Ik mis mezelf heel erg in de Tweakers 1 tabel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
CLB schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:19:
Als het zo extreem slecht Nederlands was, hadden we wel DM's gehad met die fouten ;)

Ik ben lekker bezig met TH8 en het uppen van alle shizzle...
Nog wat Wizardtowers, Airdefs, Tesla's en nog wat troops en spells in de laboratory.

Muurtjes zijn allemaal donkerpaars, zwart is leuk, maar wel absorbitant duur, daar wacht ik voorlopig nog mee.
Het ging niet over het begin wat jij had geschreven/gemaakt maar er waren wat toevoegingen gedaan door iemand waardoor meerdere zinnen totaal niet meer lekker liepen. Dit kon er vijf weken staan maar ook twee dagen.

Vandaag wacht ik denk ik nog even af, begin denk ik morgen weer met aanvallen en dan gaan we weer eens wat defense upgraden :) Eind van de week hoop ik me Queen naar vijf te kunnen aanzetten.

@Hoppa!; owh? Naam ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
I know, daarom ook 'we'

Hoppa! is 'God of War' if I'm right...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Toegevoegd op nummertje 27! iemand al bingo?

Als het niet goed is hoor ik het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Helemaal goed, thnx!

Dikke raid gehad, maar daar vraag je ook om met 4,6 miljoen goud, 3,8 miljoen elixer en 30.000 DE.....

Niet erg, nu 12 uur uitzitten en dan morgen nog als mijn bouwertje vrijkomt mijn mortier upgraden en doorsparen voor de volgende investering.....

[ Voor 86% gewijzigd door Hoppa! op 13-03-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-09 13:28
Gefeliciteerd Famous
Pagina: 1 ... 17 ... 102 Laatste