Cassius schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:42:
1. Hoe doneer ik resources? Lijkt me nogal handig als ik toch builds aan heb staan met volle kampen. Kan een clanmate verder en ben ik geen target.
2. Wat gebeurt er als je op het clanshield klikt bij een raid? Niet gedaan nog (ga iemand zijn 10 archers niet wasten) - spawnen dan alle clan troepen op die locatie en die zijn sowieso weg (levenden terug in wat elixir vorm)? [
3. Ik ben pas net nieuw, maar waarom zou ik in vredesnaam mijn town hall willen beschermen voor die 1k/1k

?
Huidige raid tactiek: de cups boeien niet, zoek de targets uit waar ik met een paar archers en 3 minuten geduld gewoon een paar duizend resources kan nippen en toch kan "verliezen". Zo groeit het lekker veilig verder. Raar: ik heb minder dan 400 cups en ben toch nog Brons III?
1: Helaas kan je geen resources doneren en/of ontvangen. Het is al vaker aangegeven bij SuperCell dat mensen dit graag willen, SuperCell vindt dan echter dat er "oneerlijke concurrentie" ontstaat en zal dit nooit toevoegen aan de game.
2: Je troops, die in de castle zitten, komen er inderdaad uit op de plek waar jij klikt. Alle troops komen in één keer eruit in de volgorde van level oplopend. Heb jij troops in je castle en je wordt aangevallen? Dan behoud je de troops die de aanval overleven en helpen bij een eventuele volgende aanval weer mee aan de defense.
3: Je townhall wil je niet beschermen tot dat je echt voor cups gaat strijden. Je kan het beste je TH buiten je muren plaatsen en ver weg van de defense. Zo wordt vaak enkel je TH kapot gemaakt wat resulteert in 1. Geen tot weinig verlies van resources en cups. 2. Je hebt meteen een shield van 12 uur te pakken.
Een paar duizend is een beetje weinig. Je moet zeker gaan voor 30k/30k+. Er zijn namelijk genoeg mensen die op dat level stoppen en volle mijnen/pompen hebben zonder, of weinig, defense. Je zit nog in Brons III omdat je 100 cups "speling" hebt. Als ik dadelijk naar 2200 cups stijg krijg ik Kristal II. Dan kan ik weer tot 2100 cups dalen voordat ik weer terug ga naar Kristal III. Ik zit met een noob account ook in TWK3 en zal, wanneer nodig, wat advies en/of tips geven.
[
Voor 28% gewijzigd door
Famous op 07-03-2014 11:22
. Reden: opmaak. ]