murphsy schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:48:
[...]
Ik ga me bij deze weer terugtrekken tot lurkdom in dit topic. Maar ik wil je er wel even op wijzen dat jouw reacties op mij overkomen als agressief of suggestief. Ik ervaar dat als onaangenaam. Daar hoef je verder niks mee, maar mocht het niet je intentie zijn om zo over te komen dan is het misschien goed dat je je ervan bewust bent.
Mi scusi als jij dit zo ervaar. Dit is/was niet de intentie zoals ik al aangaf. Ik weet dat ik soms nogal raar/hard uit de hoek kan komen en hier is ook zeker een goede reden voor maar dat hoef niet op een forum te staan.
Ik zeg enkel alleen wat je kan verbeteren (wellicht) aan je dorp door bijvoorbeeld de camps dichter op je muren te plaatsen. De rede dat ik vraag wat jou dikke upgrades zijn is omdat ik TH9 ben en ik niet de max, voor upgrades, weet op TH6.
Maar als je je door zoiets kleins, en ook nog eens één persoon, al meteen uit het veld laat snel en hierdoor gaat lurken op het forum, dan houd ik mijn reacties die naar jou gericht zijn voortaan wel voor me.
@Koempert; ik weet hoe het systeem werkt en hoe het aantal cups berekent worden. En zeg nogmaals;
Famous schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:40:
[...]
Het was ook een beetje een sarcastische opmerking die bedoeld was in de trant van; ik vind het gemiddelde per persoon een beetje onzin. W
ij hebben twee members minder en dat maakt mij persoonlijk niet zoveel uit. Het gaat gewoon om de clans en als jullie meer cups behalen dan ons hoor je mij achteraf niet klagen over die twee members. Eventueel kan je zelfs nog zeggen voor elke plaatst die nog open is worden 1500 cups bij het totaal opgeteld.