Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
zo vaak kom ik geen dorpen tegen met 250/250+ en als ik ze tegen komen zijn ze te zwaar beveiligd. Ook als ik met een andere setup zou aanvallen. Het maakt mij niet uit dat de buit wat lager is op deze manier. Ik kan bijna elke 15min aanvallen dus pak zo uiteindelijk genoeg spul.

DE heb ik trouwens niet mee genomen maar daar zoek ik natuurlijk ook wel naar.

Heb even de laatste 3 aanvallen opgezocht en die zijn
231k/149k/117
231k/168k
238k/118k/91

Dus ja de buit ligt wel iets hoger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09 18:40
Sinds een paar dagen ook bezig met dit leuke spel en ik ga dit draadje eerst eens even doorlezen :)

Heb echter nog wel een vraag, er moet soms een aardige tijd gewacht worden; heeft iemand nog tips/suggesties voor een vergelijkbaar strategiespel van goede kwaliteit zodat ik een beetje kan switchen? Hoeft niet gratis te zijn maar moet ook niet volzitten met verplichte/noodzakelijke in-app aankopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Dungeon Keeper? Al zit je daar veel langer te wachten volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Je kan nu snel sparen voor de derde gezien je nu aanzienlijk meer gems krijgt sinds de nieuwe update.
Belangrijk is dat je GEEN gems gebruikt om snel wat af te ronden!!
Vind je het niet erg om 9 euro te spenderen dan kan je meteen de derde en vierde bouwer aanschaffen en dat lucht echt op! Dan kan je meteen door sparen voor bouwer nummer vijf.

Een soort vergelijkbare game die ik wel eens voorbij zie komen is Castle Clash.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10 18:18
Samurai siege is ook wel grappig, speel ik sinds een paar dagen. Daar heb je ook clan wars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-10 08:55
Heeft er iemand advies hoe ik mijn verdediging beter kan doen? Klik

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Na paar dagen amper spelen en dus ook leeggeroofd te zijn (3 dagen intern op uni) nu weer wat loot kapen maar het gaat moeilijk vandaag. Kom amper van de bodem en blijf maar met 200-300k in opslag steken. Er valt gewoon geen klap te halen buiten soms een leuke DE buit, waar niks aan elixer/goud ligt. Wat er voor zorgt dat het allemaal weer erg hard afneemt.
Maar daardoor dus wel vnv king naar level 2 :D

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
In het weekend wordt er veel actiever gespeeld en dus minder slecht onderhoude dorpjes met volle pompen en mijnen. Vooral op zondagmiddag is het vaak lastig om een goede vijand te vinden, merk ik.

Ik speel vooral veel op vrijdag, mijn papa-dag, dan is het vaak heerlijk makkelijk om goede prooi te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:54

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Wat een naaiers, heb ik met veel pijn en moeite 1250 trofeeën = 450 edelstenen + 39 die ik had, maai ik alle bomen neer, kom ik er 1 te kort voor die verrekte bouwhut :P

[ Voor 7% gewijzigd door Kuusj op 23-02-2014 20:25 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

batumulia schreef op zondag 23 februari 2014 @ 17:21:
Heeft er iemand advies hoe ik mijn verdediging beter kan doen? Klik
http://clashofclansbuilder.com/ , filter op het goede TH Level en zoek een mooie uit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsenbv.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 09:27
MeltedForest schreef op maandag 24 februari 2014 @ 08:34:
[...]

http://clashofclansbuilder.com/ , filter op het goede TH Level en zoek een mooie uit. :+
Dit is wel een handige site, alleen waar kan ik de levels van deze gebouwen zien? Enigste wat ik eruit kan halen is dat TH level 5 is haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Site gaat uit van hoogste level van gebouwen ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsenbv.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 09:27
CLB schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:19:
Site gaat uit van hoogste level van gebouwen ;)
Oke dus het hoogst mogelijke haalbare level met TH level. Dat is fijn om te weten haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
kuusj98 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 20:25:
Wat een naaiers, heb ik met veel pijn en moeite 1250 trofeeën = 450 edelstenen + 39 die ik had, maai ik alle bomen neer, kom ik er 1 te kort voor die verrekte bouwhut :P
Wees blij dat we er nu zoveel krijgen uit de bomen. Heb een noob accountje gemaakt en had echt binnen notime de derde bouwer. De 450 gems achievement staat nog open dus die 4e kan ook redelijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dn072
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:18
Ik speel op Android maar is daar eigenlijk ook een tweakers clan?
Ik er genoeg vinden die tweakers heten maar welke is de goede?
Zit nu echt in een belabberde clan dus dringend opzoek naar een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Het spel is crossplatform en als je de TS leest zie je [Tweakers], dus met haakjes...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProAce
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-10 13:22
Join [tweakers3] nog veel ruimte daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dn072
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:18
Ah sorry, wist niet dat de haakjes erbij moesten.
Maar het is alleen op uitnodiging, bij wie moet ik zijn om mee te doen? Is namelijk niet terug te vinden in de Ts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProAce
Je zoekt op:
[tweakers3]
Klikt op join
Stuurt je uitnodiging met je tweakers naam
En je wordt geaccepteerd ;)
Ik ben eigenaar van [tweakers3]

[ Voor 9% gewijzigd door ProAce op 24-02-2014 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Wat duurt dat lang voordat je bij jullie geaccepteerd wordt zeg..
Schiet ook totaal niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

Famous schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 00:29:
Wat duurt dat lang voordat je bij jullie geaccepteerd wordt zeg..
Schiet ook totaal niet op.
Daarom dus de gewone eerste clan joinen ;)

@dn072, als je een verzoek stuurt naar [Tweakers] zit je er zo in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProAce
Sorry man, maar kan niet constant online zijn ;)

[ Voor 87% gewijzigd door ProAce op 25-02-2014 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
a
ProAce schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 08:22:
Sorry man, maar kan niet constant online zijn ;)
Was ook maar sarcastisch :).
Als iemand om die tijd request ben ik ook de enige die in TWK1 de mensen accepteer wanneer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Famous schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:36:
a
[...]

Was ook maar sarcastisch :).
Als iemand om die tijd request ben ik ook de enige die in TWK1 de mensen accepteer wanneer mogelijk.
Hallo, ik ben er ook nog.. :O

Met je 590 donaties, prutser _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
DavidKamp schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:03:
[...]

Hallo, ik ben er ook nog.. :O

Met je 590 donaties, prutser _O-
Hé lutser, jij bent rond die tijd altijd offline man :'(.
En wie stond er vorige ronde ruim bovenaan met donaties :+ ? Owja ik! Tevens val ik teveel aan om te kunnen doneren. Vond me tweede xbow en genoeg elixer voor giants 6* toch wat belangrijker. Lekker selfish :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Haha ruim bovenaan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Jij telt niet mee :'(, jij was nieuw.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Die competitiviteit bevalt me wel. Misschien toch maar eens naar de Tweakers clan komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:08:
Die competitiviteit bevalt me wel. Misschien toch maar eens naar de Tweakers clan komen....
Tweakers1 heeft nog twee plekjes over :).
Binnenkort begint de cuprush, of te wel, als je van competitiviteit houd.. snel joinen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProAce
en anders altijd 3 kiezen, hebben nog veel leden nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Ik zou lekker in Tweakers of Tw3 gaan. Tweakers 2 gaat vanaf 1 maart even vernedert worden, dus dat is zo lullig om daar te joinen. En bij tw3 kun je lekker meegroeien en met 1 maandje is dat ook een leuke clan.

Back to business:
Kanonnen zijn allemaal level 9, tweede mortiertje staat aan naar 6 en morgen (indien ik genoeg goud heb) gaat mijn laatste mortier naar 6. Vervolgens boogschutters toren maxen, want die zijn pas level 7 #enoughtodo.

[ Voor 40% gewijzigd door RickvN op 25-02-2014 19:45 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhvis
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:50
RickvN schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:43:
Ik zou lekker in Tweakers of Tw3 gaan. Tweakers 2 gaat vanaf 1 maart even vernedert worden, dus dat is zo lullig om daar te joinen. En bij tw3 kun je lekker meegroeien en met 1 maandje is dat ook een leuke clan.
Bedankt voor je hoopvolle verwachting van ons :) (Tw2)

Ik heb de statsite die we binnen onze clan tijdens onze vorige cuprush gebruikt hebben geüpdate voor aankomende cuprush (linkje). Wat denken jullie? Nog opmerkingen of suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProAce
Mooi mhvis d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:36
Klasse man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhvis
Noem me maar Maarten ipv mhvis :)

Ik moet nog een keer een NickChange aanvragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

mhvis schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 21:49:
[...]

Bedankt voor je hoopvolle verwachting van ons :) (Tw2)

Ik heb de statsite die we binnen onze clan tijdens onze vorige cuprush gebruikt hebben geüpdate voor aankomende cuprush (linkje). Wat denken jullie? Nog opmerkingen of suggesties?
Dat gemiddelde aantal punten klopt niet helemaal denk ik? Moet volgens mij x10 zijn

Ziet er voor de rest top uit! :)

[ Voor 3% gewijzigd door De Koempert op 25-02-2014 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhvis
DavidKamp schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 23:10:
[...]
Dat gemiddelde aantal punten klopt niet helemaal denk ik? Moet volgens mij x10 zijn

Ziet er voor de rest top uit! :)
Ja klopt, ik had het er ook al over met enterminator in onze clan chat. Ik had gewoon het aantal trophies van de clans gedeeld door het aantal members en verwacht dat daar het gemiddelde aantal trophies per persoon uit zou komen, maar dat bleek niet helemaal het geval te zijn xD.

Enterminator wees me er net op dat het niet helemaal zo werkt, ik zal het aanpassen mbv de info hierrrr.

:)

Edit: vanwege dat ranking systeem dat ze gebruiken hebben ze het onmogelijk gemaakt om een juist gemiddelde te berekenen.. :F Ik kijk nog wel even of ik nog iets kan verzinnen, en anders moeten we het gewoon doen met het puntentotaal.

[ Voor 14% gewijzigd door mhvis op 26-02-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
We moeten toch sowieso kijken naar het punten totaal van de clan?
In de tweede wereld oorlog gingen ze toch ook niet kijken; nouja, de Duitsers hebben aanzienlijk meer mensen afgeslacht dus eigenlijk hebben die gewonnen :+!

Zojuist een van de beste upgrade (imo) aangezet op TH9! Kan niet wachten tot de upgrade klaar is.
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/v33ccm.png

Kwam tevens nog een apart dorpje tegen gisteren met aanvallen, iets met creativiteit;
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/15ga61v.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Sure beats de piemelbases :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-09 17:05

murphsy

Product Monkey

Ik heb mooi voor de cuprush een paar dikke upgrades van mijn defense af, moet een stuk hoger kunnen komen dan de 1300 van vorige keer. Op naar de 1500 wat mij betreft :)

::edit:: Oh, trouwens, ik ben natuurlijk de Murphsy uit Tweakers2 ;)

[ Voor 17% gewijzigd door murphsy op 26-02-2014 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhvis
Famous schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 18:55:
We moeten toch sowieso kijken naar het punten totaal van de clan?
In de tweede wereld oorlog gingen ze toch ook niet kijken; nouja, de Duitsers hebben aanzienlijk meer mensen afgeslacht dus eigenlijk hebben die gewonnen :+!
Ik snap je vergelijking niet helemaal, ik vind dat je ook een beetje een stom voorbeeld geeft, volgens mij wint er niemand in een oorlog.

Maar er geldt dat de clan met het hoogste puntentotaal ook het hoogste gemiddelde aantal cups per persoon heeft, mits het aantal members gelijk is. Omdat dat bij onze clans niet het geval is had ik graag dat gemiddelde willen gebruiken om de clans alsnog met elkaar te kunnen vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
mhvis schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:28:
[...]

Ik snap je vergelijking niet helemaal, ik vind dat je ook een beetje een stom voorbeeld geeft, volgens mij wint er niemand in een oorlog.

Maar er geldt dat de clan met het hoogste puntentotaal ook het hoogste gemiddelde aantal cups per persoon heeft, mits het aantal members gelijk is. Omdat dat bij onze clans niet het geval is had ik graag dat gemiddelde willen gebruiken om de clans alsnog met elkaar te kunnen vergelijken.
Het was ook een beetje een sarcastische opmerking die bedoeld was in de trant van; ik vind het gemiddelde per persoon een beetje onzin. Wij hebben twee members minder en dat maakt mij persoonlijk niet zoveel uit. Het gaat gewoon om de clans en als jullie meer cups behalen dan ons hoor je mij achteraf niet klagen over die twee members. Eventueel kan je zelfs nog zeggen voor elke plaatst die nog open is worden 1500 cups bij het totaal opgeteld.

Maargoed, als jij daar tijd in wil steken om een goede constructie te vinden hoe het wel kan.. iedereen zijn eigen hobby :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
murphsy schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:24:
Ik heb mooi voor de cuprush een paar dikke upgrades van mijn defense af, moet een stuk hoger kunnen komen dan de 1300 van vorige keer. Op naar de 1500 wat mij betreft :)

::edit:: Oh, trouwens, ik ben natuurlijk de Murphsy uit Tweakers2 ;)
Niet om lullig te doen, maar welke "dikke" upgrades heb je af?
Tevens kan je de camps & barracks ook gebruiken om meer ruimte te creëren voordat de tegenstander bij je muren komt ipv het nu maar "zo maar" ergens te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-09 17:05

murphsy

Product Monkey

Famous schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:43:
[...]

Niet om lullig te doen, maar welke "dikke" upgrades heb je af?
Tevens kan je de camps & barracks ook gebruiken om meer ruimte te creëren voordat de tegenstander bij je muren komt ipv het nu maar "zo maar" ergens te plaatsen.
Ik ga me bij deze weer terugtrekken tot lurkdom in dit topic. Maar ik wil je er wel even op wijzen dat jouw reacties op mij overkomen als agressief of suggestief. Ik ervaar dat als onaangenaam. Daar hoef je verder niks mee, maar mocht het niet je intentie zijn om zo over te komen dan is het misschien goed dat je je ervan bewust bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

murphsy schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:48:
[...]

Ik ga me bij deze weer terugtrekken tot lurkdom in dit topic. Maar ik wil je er wel even op wijzen dat jouw reacties op mij overkomen als agressief of suggestief. Ik ervaar dat als onaangenaam. Daar hoef je verder niks mee, maar mocht het niet je intentie zijn om zo over te komen dan is het misschien goed dat je je ervan bewust bent.
Niet te persoonlijk opvatten, hij probeert je gewoon advies te geven, is geen aanval.

@Famous, zo werkt het niet met de cups. Dan zouden wij nu rond de 60.000 cups zitten. Alleen van de eerste 10 telt al maar 50% mee voor het totaal, daarna wordt het alsmaar minder.

• Famous
murphsy schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:48:
[...]

Mi scusi als jij dit zo ervaar. Dit is/was niet de intentie zoals ik al aangaf. Ik weet dat ik soms nogal raar/hard uit de hoek kan komen en hier is ook zeker een goede reden voor maar dat hoef niet op een forum te staan.

Ik zeg enkel alleen wat je kan verbeteren (wellicht) aan je dorp door bijvoorbeeld de camps dichter op je muren te plaatsen. De rede dat ik vraag wat jou dikke upgrades zijn is omdat ik TH9 ben en ik niet de max, voor upgrades, weet op TH6.
Maar als je je door zoiets kleins, en ook nog eens één persoon, al meteen uit het veld laat snel en hierdoor gaat lurken op het forum, dan houd ik mijn reacties die naar jou gericht zijn voortaan wel voor me.

@Koempert; ik weet hoe het systeem werkt en hoe het aantal cups berekent worden. En zeg nogmaals;
Famous schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:40:
[...]
Het was ook een beetje een sarcastische opmerking die bedoeld was in de trant van; ik vind het gemiddelde per persoon een beetje onzin. Wij hebben twee members minder en dat maakt mij persoonlijk niet zoveel uit. Het gaat gewoon om de clans en als jullie meer cups behalen dan ons hoor je mij achteraf niet klagen over die twee members. Eventueel kan je zelfs nog zeggen voor elke plaatst die nog open is worden 1500 cups bij het totaal opgeteld.

• mhvis
Famous schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 00:39:
@Koempert; ik weet hoe het systeem werkt en hoe het aantal cups berekent worden. En zeg nogmaals;

[...]
Om daar dan toch even kort op te reageren, die 2 leden verschil interesseert mij ook niet, waar het mij om gaat is dat Tweakers3 (met nu 8 leden) dan ook meegenomen kan worden in de vergelijking.

Maar ik houd het nu gewoon zoals het nu is (heb die eerste grafiek gewoon weggehaald, zie link) en ik vind het goed zo ;) . Suggesties of opmerkingen zijn natuurlijk nog altijd welkom :)

• SuperKneus
ik stel voor om gewoon van het begin van de cuprush te controleren op welk aantal de verschillende clans staan en aan het einde nogmaals. Het verschil in leden is volgens mij te verwaarlozen (er zullen sowieso altijd een aantal mensen minder actief met de rush bezig zijn).

Op deze manier kan tweakers3 idd ook mee doen.

• ProAce
Mooi dat wij er ook instaan d:)b

We gaan gewoon mee proberen te doen en zien wel hoever we komen, erg mooi opgezet zo.
Ik denk dat als je elke dag om bijvoorbeeld 9 uur sávonds de tussenstand invoert dat we dan een hele mooie grafiek krijgen :)

• Famous
SuperKneus schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:44:
ik stel voor om gewoon van het begin van de cuprush te controleren op welk aantal de verschillende clans staan en aan het einde nogmaals. Het verschil in leden is volgens mij te verwaarlozen (er zullen sowieso altijd een aantal mensen minder actief met de rush bezig zijn).

Op deze manier kan tweakers3 idd ook mee doen.
En dan aan het eind kijken wie er het meest gestegen is? Dit is niet te controleren. Zo kunnen beide clans eerst extreem zakken tot bijvoorbeeld 800 cups per lid, daarma stijgen naar 1800 per lid waardoor er een flinke stijging is.

edit; wil ik net de eerste aanval doen mag het niet omdat ze zo maintenance hebben :'(

edit2; werkt goed! Op me iPhone al eraf geknikkerd en op BlueStacks kan ik gewoon door spelen :+

[ Voor 12% gewijzigd door Famous op 27-02-2014 12:11 ]

• toetboink
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:20
Ook een invite gestuurd naar tweakers3, wel redelijk weinig leden zag ik.

• Famous
Ik heb je geaccepteerd :).
Leden vallen ten opzichte van TWK1 en TWK2 nog wel mee, maar dit komt nog wel :D

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Famous schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:45:
[...]

En dan aan het eind kijken wie er het meest gestegen is? Dit is niet te controleren. Zo kunnen beide clans eerst extreem zakken tot bijvoorbeeld 800 cups per lid, daarma stijgen naar 1800 per lid waardoor er een flinke stijging is.

edit; wil ik net de eerste aanval doen mag het niet omdat ze zo maintenance hebben :'(

edit2; werkt goed! Op me iPhone al eraf geknikkerd en op BlueStacks kan ik gewoon door spelen :+
Benieuwd welke veranderingen er zijn :)

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

• SuperKneus
[...]

Volgens mij worden nu al dagelijks de standen bij gehouden en dan zou je het zien als een clan dat doet. En aan de andere kant snap ik niet wat er leuk aan is om dat te doen.

• CLB
  • Niet online
Steevo_S schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:57:
Benieuwd welke veranderingen er zijn :)
Je kan je spell en spell-ability van je hero boosten voor 1 gem ofzo...

• SuperKneus
wel handig tijdens de cuprush die tijdelijk 1gem boost. Heb er toch zat door al die bomen die ik omhak. Zit nu op 1100 en die 2000 voor de 5e bouwer ga ik toch niet halen. Tevens heb ik die niet perse nodig, 4 is zat zeker nu op th8 alles zo duur is.

• Famous
Heb altijd mijn 5 bouwers aan en soms laat ik er eentje over voor mijn muren.
Gezien de cuprush eraan komt ga ik me bouwers niet meer aanzetten voor defense en heb er nu dan ook 3 vrij en over 11 uur me vierde :+ Me tweede xbow is over drie dagen klaar dat scheelt weer.

Eerst ff lekker sparen om me camps naar level 7 te gooien. toch weer 20 mannetjes extra tijdens het aanvallen. Al het gold gaat momenteel in me muren zitten dus dat is zo op.

• SuperKneus
lol dat van die army camps is wel slim. dat ik daar niet aan heb gedacht. nouja volgende keer beter.

Heeft er iemand nog een ander idee hoe we de cuprush resultaten op het eind eerlijk kunnen vergelijken.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:03
SuperKneus schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:37:
lol dat van die army camps is wel slim. dat ik daar niet aan heb gedacht. nouja volgende keer beter.

Heeft er iemand nog een ander idee hoe we de cuprush resultaten op het eind eerlijk kunnen vergelijken.
Gewoon? Wie het hoogste staat wint?

• SuperKneus
Bartske schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:44:
[...]

Gewoon? Wie het hoogste staat wint?
ja dat is het makkelijkste maar dan kan tweakers3 nooit mee doen en dan weten we nu al dat tweakers1 waarschijnlijk bovenaan zal staan.

• Famous
SuperKneus schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:51:
[...]

ja dat is het makkelijkste maar dan kan tweakers3 nooit mee doen en dan weten we nu al dat tweakers1 waarschijnlijk bovenaan zal staan.
Het wordt sowieso lastig om Tweakers3 op dit moment erbij te betrekken.
Dat tweakers1 bovenaan komt te staan is wel te hopen ja :D

• Bartske
SuperKneus schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:51:
[...]

Om het nu zo te verzinnen dat ook tweakers3 een kans maakt om te winnen lijkt me niet echt realistisch. En tweakers2 en 1 staan maar op 400 punten verschil nu, dus zo oneerlijk lijkt me die vergelijking niet? Als je in het lijstje kijkt zie je bij top clans dat het ook gesorteerd wordt op punten.

• ProAce
Waarom niet zo doen:
Begin cuprush - aantal cups/aantal leden
Eind cuprush - aantal cups/aantal leden
En dan kijken welke clan het meeste vooruitgang geboekt heeft, zo kan elke clan meedoen omdat we met gemmideldes werken ;)

• Bartske
ProAce schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:14:
Waarom niet zo doen:
Begin cuprush - aantal cups/aantal leden
Eind cuprush - aantal cups/aantal leden
En dan kijken welke clan het meeste vooruitgang geboekt heeft, zo kan elke clan meedoen omdat we met gemmideldes werken ;)
Omdat het 'cupstotaal' in het overzicht niet alle cups bij elkaar opgeteld is maar een bepaalde rekensom. Zou je dit nu doen dan zou tweakers3 ver vooraan staan:

punten leden gem.
1 15205 48 316,7708333
2 14719 50 294,38
3 3971 9 441,2222222

[ Voor 6% gewijzigd door Bartske op 27-02-2014 15:30 ]

• Famous
[...]

hierom dus niet?

• ProAce
Dan alle cups van de leden bij elkaar optellen en dan t gemmidelde, eerlijker krijg je het niet :P
Is wel veel meer werk

• mhvis
ProAce schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:32:
Dan alle cups van de leden bij elkaar optellen en dan t gemmidelde, eerlijker krijg je het niet :P
Is wel veel meer werk
Dat is de enige optie om echt het gemiddelde te berekenen ;). Hier is een leuk spreadsheetje, moet je maar es wat waardes veranderen (onder de clannamen) en kijken wat er gebeurd.

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Idd dat laatste, gewoon alles optellen en door aantal leden delen.

• RickvN
Wat maken die punten nou uit? Als wij met 5 actieve leden afspreken om even terug te gaan naar 500-800 cups is de berekening al kapot? Daarnaast loop ik nu rond de 1400 cups, terwijl ik hiervoor 6+ weken rond de 1200 cups zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Ik ben wel heel benieuwd hoe we vanaf morgen de punten-telling gaan bijhouden, ik ben tijdelijk enorm gestegen in cups, dus ik ga maar dalen, door aanvallen met één barbaar en dan droppen me cups weer Zodat ik een fatsoenlijk niveau aan tegenstanders heb en weer goede loot op niveau! _/-\o_
Wat is nu eigenlijk de meest eerlijke punten-telling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProAce
De eerlijkste is alle cups bij elkaar op tellen en dand elen door het aantal spelers. En dan aan het eind kijken wie het meest gestegen is.

Dit is wel veel werk, maar als bijvoorbeeld iedere clanleider (of een lid) dat elke avond even doet is het nog te overzien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Gestegen niet, dan gaat iedereen nu even naar de 800 cupjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhvis
ProAce schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:04:
De eerlijkste is alle cups bij elkaar op tellen en dand elen door het aantal spelers. En dan aan het eind kijken wie het meest gestegen is.

Dit is wel veel werk, maar als bijvoorbeeld iedere clanleider (of een lid) dat elke avond even doet is het nog te overzien :P
Jup lijkt mij ook, via zo'n spreadsheetje is het ook niet meer dan 5 minuutjes werk :)
Ik zal daarvoor ook wel een grafiekje op de site zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
ProAce schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:04:

Mooi werkje voor Koempert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Famous schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:05:
[...]

Mooi werkje voor Koempert!
Nee dank je, ik ga net m'n tentamenperiode in. Beetje cuprushen lukt wel maar dit soort werk besteed ik liever uit aan m'n rechterhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:49
CLB schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:13:
Gestegen niet, dan gaat iedereen nu even naar de 800 cupjes :)
800? Dat kan toch wel nog lager? :p

Ik ben benieuwd. Heb de verdediging omgebouwd naar defense. In de afgelopen dag en nacht 17 moeten verdedigen en iedere keer dik gewonnen. Ik denk dat ik zo 500 cupjes heb verdiend. Komende week heb ik het wel redelijk druk *mompelt iets over een Tweakers release voor de week erop* maar ga proberen om mijn cupje bij te dragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
DavidKamp schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 20:55:
[...]

Nee dank je, ik ga net m'n tentamenperiode in. Beetje cuprushen lukt wel maar dit soort werk besteed ik liever uit aan m'n rechterhand.
Pff oke prima. Ik draai wel weer op voor alles wat de leader MOET doen/bijhouden.
anyway, ik blijf erbij dat we gewoon het totaal aantal cups moeten nemen wat COC zelf aangeeft. Tweakers2 heeft immers gezegd dat ze ons konden inmaken dus waarom nu opeens regelingen? Tweakers3 hoef je hierbij (nog) niet te betrekken.

@Misha; Ben benieuwd, zat op de start van de cuprush, me TH in het midden en hebben we na genoeg de zelfde opstelling :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Wat zullen we doen. Vanavond om 18.00 beginnen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ik ben vanochtend al begonnen, defence en al weer heel wat cups gepakt.
Vanochtend had ik 1734 cups, op naar de lange weg omhoog!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Ik heb de 1500 bereikt en had voor vanochtend het doel van 1450 voor ogen ivm verhuizing en studie. Tussendoor nog een keer 600 de meegenomen en een xboogje. Dus de lol zit er in.

- Richard Nixon -

Editje: Tweakers2, werkelijk waar. 1 maart = 1 maart, dus gewoon vanaf 00:00.
En waarom wordt er nou al wekenlang moeilijk gedaan over die cups. Sta je mannetje en ga gewoon knallen.
Ik ken mensen met level 30 die over de 2000 cups gingen. Lekker een auto clicker aanzetten en je wint het zo.

[ Voor 42% gewijzigd door RickvN op 01-03-2014 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

SuperKneus schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 09:42:
Wat zullen we doen. Vanavond om 18.00 beginnen??
Afspraak was 1 maart, dus afgelopen nacht 0:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Daarnaast ben ik volgens mij een maandje geleden vanuit een andere clan gejoind en toen was al bekend dat het 1 maart was..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Tot wanneer duurt de cuprush?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Maximaal een weekje.
Ik begin pas maandag met de rush dus mij maakt het niet zoveel uit als het tot zaterdag duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Nou, wat een eenheid in de clan :|.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ik heb me base wel aangepast hoor en val ook wel aan.
Echter ben ik dit weekend enkele biertjes drinken (carnaval) waardoor ik past later echt zal stijgen door t aanvallen.

In het weekend red ik de 1900 denk ik nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 22:12

MethinX

't is wat!

Ik ben ook net begonnen met dit spel en een eerste aanval gedaan. Klopt het dat je nadat je mannetjes zij gedropt geen controle meer over ze hebt?

Ze stonden maar de hakken op een gebouwtje terwijl ze onder vuur lagen van een canon...

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
MethinX schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:45:
Ik ben ook net begonnen met dit spel en een eerste aanval gedaan. Klopt het dat je nadat je mannetjes zij gedropt geen controle meer over ze hebt?

Ze stonden maar de hakken op een gebouwtje terwijl ze onder vuur lagen van een canon...
Klopt, later krijg je units die zich specifiek op defence focussen (giants bijvoorbeeld). De tactiek van het aanvallen is het slim droppen van units zodat je de juiste gebouwen snel vernietigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Zo jeetje wat een reacties. Afspraak was idd 1 maart maar er was verder niets voorgesteld. Maar goed ik vind het best hoor dat we vannacht zijn begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Laatst online: 30-09 14:40
Wat een gedoe allemaal zeg over cups, tijden etc.
Om het simpel te houden de afspraak was 1 maart dus wanneer de klok 1 maart slaat zijn we begonnen met de rush. Daarnaast zullen er niet vele precies om 00:00 gelijk binnen met rushen en als een malle cups gaan pakken en hebben we ook nog eens carnaval waar vele aan mee zullen doen. Op deze manier kan iedereen wel iets verzinnen.

Het gaat niet om wie de meeste cups stijgt en wie qua lvl en niveau het meeste cups haalt. Het lijkt mij gewoon het simpelst en logisch om de rush te houden van 1 maart t/m 8 maart en daarna degene met de meeste cups heeft deze strijd gewonnen. Het moet ook gewoon leuk blijven dit is een leuke manier om een interne competitie te houden zodat iedereen ook eens wat anders doet dan alleen maar goud en exil harken.

Het gaat daarnaast niet om wie de beste is of om elkaar af te snauwen want daar hebben we allemaal niets aan, we zijn samen Tweakers en willen op deze manier elkaar een beetje motiveren en er voor zorgen dat er ook leuke uitdagingen blijven met dit spelletje.

Met dit wil ik het afsluiten over al dat gedoe met wanneer, hoe wat en waar. Ik heb mijn nieuwe lvl 6 baseje aangepast en gaat lekker cupjes pakken en wel zin waar het schip strand. Ik wens iedereen veel succes en vooral plezier toe de komende week!

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Nouja of we nou vannacht of pas om 18:00 beginnen maakt ook niets uit..
Niemand weet alleen wanneer het eindigt dat lijkt me belangrijker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:36
Communicatie is niet helemaal soepel gegaan. Er werdt gevraagdof ik een post wou plaatsen over de CupRush. Aangegeven dat ik het leiderschap heb overgedragen, met de vraag of dit besproken kan worden met de nieuwe leider.... Schijnbaar is dat niet gebeurt...

No prob... bij deze...

CUPRUSHHHHHH!!!!!
1 maart t/m 8 maart houden we weer een CupRush tussen de clans.
En of je nou al bent begonnen op 3 januari en je gaat door tot 28 juni.... moet je lekker zelf weten. Maar de CupRush loopt van 1 maart t/m 8 maart 19:00 uur.

Probeer zoveel mogelijk Cups te pakken en kijk waar je max ligt. Have fun! ;)

op http://www.tweakersclan.tk/ kan je de stats volgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Campo di Casa op 01-03-2014 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhvis
_/-\o_ *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

housekamp schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 14:23:
Communicatie is niet helemaal soepel gegaan. Er werdt gevraagdof ik een post wou plaatsen over de CupRush. Aangegeven dat ik het leiderschap heb overgedragen, met de vraag of dit besproken kan worden met de nieuwe leider.... Schijnbaar is dat niet gebeurt...

No prob... bij deze...

CUPRUSHHHHHH!!!!!
1 maart t/m 8 maart houden we weer een CupRush tussen de clans.
En of je nou al bent begonnen op 3 januari en je gaat door tot 28 juni.... moet je lekker zelf weten. Maar de CupRush loopt van 1 maart t/m 8 maart 19:00 uur.

Probeer zoveel mogelijk Cups te pakken en kijk waar je max ligt. Have fun! ;)

op http://www.tweakersclan.tk/ kan je de stats volgen.
Dat is wel gebeurd, maar ik krijg geen reactie van jullie nieuwe leider, dat is wat anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
DavidKamp schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 15:37:
[...]

Dat is wel gebeurd, maar ik krijg geen reactie van jullie nieuwe leider, dat is wat anders ;)
fuuk a duuk. Ik zie nu net pas je berichtje. Ik ben de afgelopen dagen steeds via mijn tel online geweest en heb eigenlijk alleen onderin het topic naar de nieuwe berichten gekeken.

Nouja maakt nu ook niet meer uit.

Cuprush is onn!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Vooral die laatste grafiek is erg mooi :+ !
Ik ga nu weer naar de zaal en zal iets later echt voor de cups gaan. Tot dan hopen dat me verdediging het lekker houd.

Succes Tweakers2 :)

@HouseKamp, waarom het leiderschap overgedragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Nou ik heb de 2000 cups bereikt, 250 gems ka-ching :)

Ik moet wel zeggen dat ik het echt weinig aan vind rond de 2000 cups. Zit normaal gesproken rond de 1600 en vind dan vaak zat 200k/200k, maar nu heb ik vaak moeite om 100k/100k te vinden en dan moet ik nog maar hopen dat ik dat allemaal weet te pakken. Daarbij komt dat ik constant 28k DE heb en per aanval ongeveer 1500-1700 verlies, en ik morgen 30k DE nodig heb voor m'n barbking :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
@famoes die heeft ff wat anders aan zijn hoofd
@davidkamp dat had ik ook. Heb tijdens de vorig cuprush wel de 2000 gepakt maar kwa resources was het drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Succes tw2!

Grafiek ziet er mooi uit. Zit nu zelf rond 1600 cups en ga ook zoals velen voor 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Ben nu een aantal dagen bezig en ben er al aardig aan verslaafd :p zal tzt eens een invite vragen voor tw3!
Pagina: 1 ... 15 ... 102 Laatste