Famous, zag ik nou in de inbox bij CoC staan het verzoek om naar jou een dm te sturen met de clan-name en de tweakers account name ? Zoja, hoe stuur je iemand een dm ? Zover ik weet kan dat alleen bij bijv. vraag en aanbod ?
mdouble schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 07:32:
Famous, zag ik nou in de inbox bij CoC staan het verzoek om naar jou een dm te sturen met de clan-name en de tweakers account name ? Zoja, hoe stuur je iemand een dm ? Zover ik weet kan dat alleen bij bijv. vraag en aanbod ?

Ik heb de beginpost (voor [Tweakers]) aangepast. Zoals jullie zien missen er nog redelijk wat gebruikersnamen. Zoals ik ook in-game heb gestuurd, graag even een DM met jullie gebruikersnaam als die bij jou nog niet is ingevuld.
Thanks
Thanks
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Een website voor recruiting? Jullie weten dat het een spelletje is hè?Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 13:16:
Weet niet of het wordt gewaardeerd om hier te recruiten, maar ik ga toch een poging wagen.
De clan 'Dutch 18+' bestaat uit een groep actieve en volwassen spelers. We timmeren stevig aan de weg, en zitten vrijwel consistent boven de 20.000 punten, waarvan de bovenste 20 spelers in kristal spelen. Voorop staat dat we sociaal met elkaar omgaan en doneren wat we van elkaar vragen. Zo eens in de 1,5 / 2 maanden organiseren we een cuprun en belanden er geregeld meerdere leden in de master league.
Vereisten:
- 1700 cups om erin te komen
- level 50 account
- boog/archer level 5
- 18 jaar of ouder
- goed fatsoen en actief
- per seizoen hebben we een ondergrens van 100 donaties minimaal, maar we hanteren een fair-use policy, dit is geheel aan jezelf
Kom gewoon eens kijken als je interesse hebt, we hebben al een flinke kluit met vaste leden. Binnenkort komt ook onze website online die we gaan inzetten voor recruiting, maar vooral ook voor interne communicatie.
Leider: Super Pansje
Noem bij je aanmelding 'tweakers', dan hebben we direct een wat positiever beeld van jou
Helaas voldoe ik niet aan al jullie eisen. Ik blijf bewust ver onder de 1700 cups omdat het dan veel makkelijker is om mijn basis te versterken.
Speel dit spel ook. Leuk spel.
Ben nu op level 49, gaat dus wel aardig zo. Zit heel steady tussen 1400 en 1500 cups.
Momenteel ben ik een mortier aan het uppen naar level 4. Hierna nog de andere 2 mortieren naar level 4 uppen. Daarna wil ik mn boogschutter torens naar level 8 uppen. In de stadsverbouwing dus momenteel focus op de verdediging versterken.
Ben nu op level 49, gaat dus wel aardig zo. Zit heel steady tussen 1400 en 1500 cups.
Momenteel ben ik een mortier aan het uppen naar level 4. Hierna nog de andere 2 mortieren naar level 4 uppen. Daarna wil ik mn boogschutter torens naar level 8 uppen. In de stadsverbouwing dus momenteel focus op de verdediging versterken.
En zit meneer al in een (leuke) clan?
Ben net van clan geswitcht.
Zit nu in clan "Doneren 4 life". Maar ben eventueel bereid over te stappen naar een goede clan uiteraard
P.S. in het spel heet ik "leon1987vl"
Zit nu in clan "Doneren 4 life". Maar ben eventueel bereid over te stappen naar een goede clan uiteraard
P.S. in het spel heet ik "leon1987vl"
[ Voor 12% gewijzigd door Sleehond op 12-02-2014 16:48 ]
Doet hinten naar leuke Tweakers clan!Sleehond schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:47:
Ben net van clan geswitcht.
Zoek even naar [tweakers] (inclusief haakjes) en vermeld je Tweakersnaam bij de request.
Erg actieve en leuke clan
edit; Tevens wordt je vermeld in de topicstart, hoe vet is dat
[ Voor 7% gewijzigd door Famous op 12-02-2014 16:49 ]
Ik zal de tweakers clan even opzoeken en bekijken. Mijn huidige clan is zeer actief en doneert ook echt veel zoals de naam al aangeeft ;-)
Ik ga zo even kijken!
Ik ga zo even kijken!
Toch snel overgehaald
Puik werk co-leidert! Je krijgt een lolly bij de volgende vergadering.
Such win!
Thanks for the accept!
Clan ziet er goed uit. Goede scores en donaties lopen goed door. Blij dat ik hier per abuis tegenaan ben gelopen op het forum vandaag. Niet eerder gedacht om dit spel op te zoeken op dit forum. Blijf lekker bij de Tweakers clan hangen :-)
Komende dagen ligt mijn focus op verdediging uppen (mortieren, boogtorens, kanonnen kunnen allemaal wel een extra level up gaan)
Clan ziet er goed uit. Goede scores en donaties lopen goed door. Blij dat ik hier per abuis tegenaan ben gelopen op het forum vandaag. Niet eerder gedacht om dit spel op te zoeken op dit forum. Blijf lekker bij de Tweakers clan hangen :-)
Komende dagen ligt mijn focus op verdediging uppen (mortieren, boogtorens, kanonnen kunnen allemaal wel een extra level up gaan)
Ik anders nog steeds nietFamous schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:49:
edit; Tevens wordt je vermeld in de topicstart, hoe vet is dat
Het was eventjes zoeken maar ik ben eruit
Ik heb enkel die Tweakers clan aangepast gezien ik co-leader ben daar en zelf ook alle activiteiten kan bijhouden van de members binnenin de clan.
Ik kreeg van meerdere members uit Tweakers2 een DM en om deze rede heb ik Housekamp ook bericht of hij "zijn" lijstje wil aanpassen maar ik heb hier nog geen reactie op gehad.
Ik zal dit weekend wel ff het lijstje updaten
Wil graag joinen, maar heb geen 1300 cups, kan hier iets aan gedaan worden?
Je best doen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Misschien is er in Tweakers2 iemand die niet actief is en kan Housekamp een plaatsje voor je maken.ProAce schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:26:
Wij hebben bij Tweakers juist net de lat wat hoger gelegd na de wissel van "het bestuur".
Wij zitten op dit moment vol. En volgens mij is bijna iedereen wel actief. Anders was je wel welkom geweest 
Wij doen niet moeilijk
Wij doen niet moeilijk
Als je gewoon eventjes wacht dan doet hij het meteen weer, bij mij tenminste.
Dit duurt niet langer dan ~30 secondes á 1 minuut.
Dit duurt niet langer dan ~30 secondes á 1 minuut.
zo... clanlijst voor TW2 is geupdate.
De eerste die het nu in zijn hoofd haalt om te gaan 'clanhoppen'...
Ik ga je dan zo hard niet meer toe laten!!
De eerste die het nu in zijn hoofd haalt om te gaan 'clanhoppen'...
Ik ga je dan zo hard niet meer toe laten!!
Leuk werkje hé
.
Gelukkig heb ik je niet dwars gezeten gezien ik zojuist nog de beginpost heb aangepast
Gelukkig heb ik je niet dwars gezeten gezien ik zojuist nog de beginpost heb aangepast
Op hoeveel cups zit je nu, en op hoe veel zit je gemiddeld? En level?ProAce schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:26:
Nu op 770 cups, gemiddeld dit en stijgend. Level 20.DavidKamp schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 22:33:
[...]
Op hoeveel cups zit je nu, en op hoe veel zit je gemiddeld? En level?
Aangezien beide volzitten, misschien een idee om [tweakers3] aan te maken? Meer werk voor de ts, maar dat mag niet baten
Ps. Tweakers 1 is nog een plaatsje vrij
En in de startpost staat nog dat het minimum aantal bekers 400 is

[ Voor 13% gewijzigd door ProAce op 14-02-2014 23:53 ]
Je bent natuurlijk vrij om een clan aan te maken. Mocht je [tweakers3] overwegen, hou er dan wel rekening mee dat het best lang kan duren voordat je een beetje leden krijgt. Het bekende verhaal met schapen, hekje en een dam. [tweakers2] zijn we begonnen met z'n 3e. /me, Patrckk en MrHankey, en het duurde wel ff voordat we op 15 leden zaten. Daarna gaat het vanzelf. Maar als je de clan-sfeer relaxt weet te houden en je blijft volhouden, komt het wel goed.ProAce schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 23:24:
[...]
Nu op 770 cups, gemiddeld dit en stijgend. Level 20.
Aangezien beide volzitten, misschien een idee om [tweakers3] aan te maken? Meer werk voor de ts, maar dat mag niet baten
Ps. Tweakers 1 is nog een plaatsje vrij
En in de startpost staat nog dat het minimum aantal bekers 400 is
De meeste zijn no-no's die denken dat nr1 beter is dan nr3. Vaak is dat zo, maar niet bij een clan. Dat wordt bepaald door de leden zelf
Startpost is aangepast. Stukje over aantal cups toelating is verwijderd.
[ Voor 3% gewijzigd door Campo di Casa op 15-02-2014 08:00 ]
Verwijderd
Ja, we weten dat het een spelletje is. Maar een simpele website om te recruiten is veel praktischer. Daarnaast gebruiken we het om belangrijke afspraken te communiceren. Superhandig voor mensen die niet continue de chat meelezen. We gebruiken het ook als klankbord, voor als mensen buiten de game om iets willen melden.Hoppa! schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:17:
[...]
Een website voor recruiting? Jullie weten dat het een spelletje is hè?![]()
Helaas voldoe ik niet aan al jullie eisen. Ik blijf bewust ver onder de 1700 cups omdat het dan veel makkelijker is om mijn basis te versterken.
Btw, wat voor basis heb je nu precies? Ik vind het vanaf sh8 super farmen in kristal. Daaronder verdien ik aanzienlijk minder.
[Tweakers3] is aangemaakt, dus wie nog een clan zoekt, kom joinen.
voor het begin is de minimale cups op 400 gestelt om toegankelijker te kunnen zijn voor beginnende tweakers.
Hopelijk wordt deze clan ook in de startpost opgenomen.
voor het begin is de minimale cups op 400 gestelt om toegankelijker te kunnen zijn voor beginnende tweakers.
Succes!!ProAce schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 10:12:
Volgens mij al de derde of vierde keer dat Tweakers3 wordt opgezet
Heb ik mijzelf niet aangemeld hier met m'n naam? Ik ben Epitaph, aangenaam
Maar dit keer is het geen 3.0 welke onder een andere insteek werd aangemaakt. Mijn dorpje begint langzaam ook weer vorm te krijgen na een hevige discussie met Supercell moest ik wederom opnieuw beginnen dus dit is voor mij het derde dorp vanaf 0 haha.
Advies is om mensen vanuit Tweakers wel gewoon binnen te laten ook al zitten ze onder de 400 grens, deze groeien vanzelf en daarmee krijg je het ook sneller vol. Als de sfeer dan goed is en men ziet dat T3 ook lekker aan het groeien is krijg je sneller meer animoProAce schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 10:12:
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Hij is ook al paar keer opgezet omdat de andere twee clans vol zaten, de zelfde reden waarom die nu wordt gestart dus.
Ik heb er zeker geen problemen mee, maar hoop enkel dat hij wat langer zal blijven bestaan
Ik heb er zeker geen problemen mee, maar hoop enkel dat hij wat langer zal blijven bestaan
Heb je erbij gezet!assasinbats schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 14:15:
Heb ik mijzelf niet aangemeld hier met m'n naam? Ik ben Epitaph, aangenaam
[ Voor 34% gewijzigd door Famous op 15-02-2014 18:16 ]
Ik zal hem zolang mogelijk behouden, en zal de min cups omlaag gooien, iedereen is welkom
Iedereen als in echt iedereen? Of enkel Tweakers?
Ik was al 3x gestopt haha. Hoe krijg je dat voor elkaar iedere x opnieuw?Salv schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 14:18:
Maar dit keer is het geen 3.0 welke onder een andere insteek werd aangemaakt. Mijn dorpje begint langzaam ook weer vorm te krijgen na een hevige discussie met Supercell moest ik wederom opnieuw beginnen dus dit is voor mij het derde dorp vanaf 0 haha.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Nou de eerste keer was dit spel alleen op iOS te spelen dus speelde ik het op mijn ipodje met alleen maar wifi in de omgeving dus was beperkt met wat en wanneer ik kon spelen. Daarna kwam het spel uit op Android en toen heb ik hem op mijn toestel gezet maar ik wou niet verder met iOS dorp dus ben ik opnieuw begonnen.RickvN schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 19:25:
[...]
Ik was al 3x gestopt haha. Hoe krijg je dat voor elkaar iedere x opnieuw?
Toen kreeg ik een crash met me telefoon en had ik mijn dorp wel op mijn G+ account gezet maar daar is tijdens synchroniseren wat fout gegaan waardoor ik uit eindelijk na week heen en weer mailen alleen een TH5 dorp terug kon krijgen. Echter was ik al bij TH4 voordat ik dat bericht kreeg dus heb ik er maar voor gekozen om daarmee gewoon verder te gaan.
In deze keren heb ik mijn dorp echter gewoon steeds hetzelfde genoemd dus in supercell zitten nu dus 3 identieke dorp namen dat maakt blijkbaar niks uit.
Nee dat maakt inderdaad niet uit, je kan namelijk toch niet op spelersnaam zoeken en elk dorp zal wel een ID nummer krijgen oid.Salv schreef op zondag 16 februari 2014 @ 11:36:
[...]
Nou de eerste keer was dit spel alleen op iOS te spelen dus speelde ik het op mijn ipodje met alleen maar wifi in de omgeving dus was beperkt met wat en wanneer ik kon spelen. Daarna kwam het spel uit op Android en toen heb ik hem op mijn toestel gezet maar ik wou niet verder met iOS dorp dus ben ik opnieuw begonnen.
Toen kreeg ik een crash met me telefoon en had ik mijn dorp wel op mijn G+ account gezet maar daar is tijdens synchroniseren wat fout gegaan waardoor ik uit eindelijk na week heen en weer mailen alleen een TH5 dorp terug kon krijgen. Echter was ik al bij TH4 voordat ik dat bericht kreeg dus heb ik er maar voor gekozen om daarmee gewoon verder te gaan.
In deze keren heb ik mijn dorp echter gewoon steeds hetzelfde genoemd dus in supercell zitten nu dus 3 identieke dorp namen dat maakt blijkbaar niks uit.
Eerste lid is binnen. 
Nog geen idee of t een tweaker is
Nog geen idee of t een tweaker is
Denk het niet, dan had die wel zijn Tweakersnaam erbij vermeld toch
.
Hij ziet er ook redelijk noob uit, maargoed je moet ergens beginnen.
Hij ziet er ook redelijk noob uit, maargoed je moet ergens beginnen.
Had hem op open staan, dus geen naam vermeld uberhaupt 
Maar idd het begin is er

Maar idd het begin is er
Misschien zijn er een paar leden die tijdelijk een switch willen maken van hun huidige clan naar tw3?
Zo zijn we bij tw2 namelijk ook begonnen. En het is nu de meest relaxte clan
Is een tweaker, startpost lijst aangepast 
Goed idee housekamp. Meer verdeelde vulling, sneller leden erbij
Goed idee housekamp. Meer verdeelde vulling, sneller leden erbij
housekamp schreef op maandag 17 februari 2014 @ 18:38:
Misschien zijn er een paar leden die tijdelijk een switch willen maken van hun huidige clan naar tw3?
Ik zit op TH9 en die staat buiten de poorten. Ben inmiddels opgeklommen naar 1750/1800 cups en kom tot de conclusie dat ik daar beter zit. Veel meer cupjagers die even snel je TH slopen dan rond de 1400/1500 cups. Ik kan nu veel makkelijker sparen voor al die 'dure' upgrades. Inmiddels mijn tovenaarstorens allemaal op L6 en nu verder met boogtorens naar 10 en dan kanonnen naar 11. Ondertussen tesla's en luchtafweer nog wat omhoog brengen.Verwijderd schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 09:58:
[...]
Ja, we weten dat het een spelletje is. Maar een simpele website om te recruiten is veel praktischer. Daarnaast gebruiken we het om belangrijke afspraken te communiceren. Superhandig voor mensen die niet continue de chat meelezen. We gebruiken het ook als klankbord, voor als mensen buiten de game om iets willen melden.
Btw, wat voor basis heb je nu precies? Ik vind het vanaf sh8 super farmen in kristal. Daaronder verdien ik aanzienlijk minder.
BB-koning nu op L5 (boogkoningin nog op L1, weinig noodzaak tot upgraden nog) waardoor ik ook weer begonnen ben met barbaren trainen. Eerst gebruikte ik standaard 15 duisterlingen, maar nu ook regelmatig 30 barbaren in plaats daarvan. Maar vooral die L6 reuzen en L4 heler zijn een fantastische aanwinst. Overweeg nu of mijn volgende labupgrade de barbaren naar 6, boog naar 6 (dan moet ik nog even sparen) of toch de duisterlingen naar 4. Moeilijk, moeilijk.
Voor mensen die C of C graag op pc willen spelen. Genymotion werkt supergoed. Is niet zo makkelijk te installeren als Bluestacks maar het koste mij ongeveer 15 min om het uit te pluizen.
Spel werkt vloeiend en crasht nooit.
Spel werkt vloeiend en crasht nooit.
Tijd gehad op die manier, maar vond aanvallen niet lekker werken.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Tja, als oplossing voor niet spelen omdat touchscreen is gebroken van de telefoon.... Best een prima oplossing.
Is dit niet spel onwijs pay2win? Ik lees alleen maar in de comments dat je op een bepaald punt wel moet gaan betalen met echt geld, want anders wordt je constant aangevallen door spelers die wel een voorsprong hebben doordat ze betaald hebben met echt geld.
Neehoor er zijn genoeg 'vijanden' die wel en niet betaald hebben en even sterk zijn.
Mocht Tweakers3 nog leden zoeken bij deze mijn naam: xvcix
Speel pas een weekje dus ben nog niet redelijk ver, wel elke dag zo veel mogelijk online!
Speel pas een weekje dus ben nog niet redelijk ver, wel elke dag zo veel mogelijk online!
Tuurlijk zoeken we nog ledenbatsenbv. schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:58:
Mocht Tweakers3 nog leden zoeken bij deze mijn naam: xvcix
Aanmelden kan je zelf doen door te zoeken naar de clan [tweakers3] en een aanmeldings verzoek te sturen met je tweakers naam
Hopelijk tot snel in game
Ik zal m even opzoeken, tot over 2 minuten haha!ProAce schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:11:
[...]
Tuurlijk zoeken we nog leden
Aanmelden kan je zelf doen door te zoeken naar de clan [tweakers3] en een aanmeldings verzoek te sturen met je tweakers naam
Hopelijk tot snel in game
Tweakers 1 zit weer vol en hangt steady tussen de 15000 en 16000 cups. Als goede kandidaten zich aandienen op het forum kan er echter plaats gemaakt worden, gewoon even je gegevens hier neerplempen
Degene die dan uit 1 moeten, kunnen in 3 komen
Die er dan uit zou gaan speelt niet en is tevens geen tweaker, dus ga er niet van uit dat die op je verzoek ingaat
4 Tweakers? 
Tweakers2 1K minder cups?
Tweakers2 1K minder cups?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Wij zitten op easy farm modus, don't give a fluit about cups at the moment
ik ben ook aan het dalen

kan ik niks vinden na 4x een barb...
kost me 1000g per klik
kan ik niks vinden na 4x een barb...
kost me 1000g per klik
[ Voor 54% gewijzigd door Floks op 19-02-2014 01:03 ]
Floksor
So true.Salv schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 23:30:
[...]
Gisteren nog 200 cups gedropt puur door battle's te skippen met king. zit nu weer rond de 1900. Losers liepen zich stuk op mn defence. pakte wel aardig wat loot, maar kwamen zelden boven de 35%. Dus kreeg geen schild. TH dus maar weer buiten de muren.
Voor mij is momenteel cups helemaal niet interessant. Ik heb net al mijn minen level 10 gemaakt. Al mijn gebouwen zijn max voor dit level en ik moet nog iets van 8 stukjes muur upgraden van grijs naar goud. Ben nu aan het sparen voor het stadhuis te upgraden en als dat bezig is met upgraden doe ik de laatste stukjes muur upgraden. Ik heb geen ranking en meer dan 800 cups van mensen die zich stuk bijten op mijn verdediging. Sommige snappen de hint wel en valleen mijn stadhuis aan dat ik met opzet buiten de muren heb geplaatst voor een gratis schild te krijgen.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Wij tijdens jullie cuprush ook niet en toch werd de vergelijking gemaaktSalv schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 23:30:
[...]
Denk dat Rikkert aan wil geven dat we allebei nu op farm mode zitten en Tweakers 1000 cups hogerstaat meteen.
Dat zou ook wel mogen gezien het verschil in aangetrokken spelers
Ach beiden hebben iig nog tot 1 maart en dan zullen we zien hoe ver ieder kan en wilt komen
Hoop dat ik dan TH7 heb met lvl5 units anders word het een zware klus.. haha
Ach beiden hebben iig nog tot 1 maart en dan zullen we zien hoe ver ieder kan en wilt komen
Muah, als je kijkt op welke cuplevels de meeste van onze beter zitten.
Arjan en Misha zitten bijvoorbeeld op 1100 terwijl die makkelijk naar de 2000 kunnen.
Hoop dat ik voor de cuprush in elk geval me 2e xbow en me queen heb. Al moet dat zeker wel lukken in een paar dagen.
Arjan en Misha zitten bijvoorbeeld op 1100 terwijl die makkelijk naar de 2000 kunnen.
Hoop dat ik voor de cuprush in elk geval me 2e xbow en me queen heb. Al moet dat zeker wel lukken in een paar dagen.
Dan wordt het een zware klus, want lvl 5 units krijg je pas op TH8Salv schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:30:
Dat zou ook wel mogen gezien het verschil in aangetrokken spelers![]()
Ach beiden hebben iig nog tot 1 maart en dan zullen we zien hoe ver ieder kan en wilt komenHoop dat ik dan TH7 heb met lvl5 units anders word het een zware klus.. haha
Overigens zitten beide clans op 50 members dus is het een gelijke strijd. Mocht het zo zijn dat ons gemiddelde level hoger is is dat mede door het beleid dat gevoerd wordt, namelijk: Wanneer een actieve goede speler zich aandient, zal een inactieve zwakke speler eruit moeten, totdat we geen zwakke inactieve spelers meer hebben. Dit werkt tot nu toe erg goed en zal 1 van de redenen zijn dat wij wat hoger staan en die cuprush met gemak gaan winnen
@Housekamp
Even voor de duidelijkheid, veel mensen vragen om details over de cuprush, kan je hier een post over maken?
Jullie zien dit als een aanval? Grappig, zoals Famous zegt zitten wij ook in farm modus en je hoeft je echt niet te verdedigen.
We gaan het zien 1 maart. Ik zal niet heel actief zijn ivm verhuizing maar wil sowieso een keer naar 2000 cups dus is dan een mooie doelstelling.
@Housekamp, als ze maar tot 35% komen maar wel veel loot meenemen? Faal je dan of haal je gewoon je doelstelling als je aan het farmen bent?
We gaan het zien 1 maart. Ik zal niet heel actief zijn ivm verhuizing maar wil sowieso een keer naar 2000 cups dus is dan een mooie doelstelling.
@Housekamp, als ze maar tot 35% komen maar wel veel loot meenemen? Faal je dan of haal je gewoon je doelstelling als je aan het farmen bent?
[ Voor 27% gewijzigd door RickvN op 19-02-2014 18:26 ]
huh? wie faalt er dan?RickvN schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 18:24:
Jullie zien dit als een aanval? Grappig, zoals Famous zegt zitten wij ook in farm modus en je hoeft je echt niet te verdedigen.
Ik weet niet of zij aan het farmen zijn. Dus kan niet zeggen of ze falen. En mijn defence stopt ze wel, alleen pakken ze wel wat loot mee. Dus faal ik ook niet.
Dat was ik wel van plan. En zat te denken over een goeie vergelijking tussen lvl en cups. Het 1 op 1 vergelijken van de clan punten heeft geen zin. We hebben niet allemaal dezelfde level, dus is het ook niet fair om het dan zo te vergelijken. een lvl 100 kan makkelijk op 2300 cups komen. een lvl50 heeft al moeite om de 1500 cups te halen....@Housekamp
Even voor de duidelijkheid, veel mensen vragen om details over de cuprush, kan je hier een post over maken?
Daarom zat ik net te denken om het totaal van de lvl's bij elkaar op te tellen en totaal van de behaalde cups. De totaal aantal cups delen door totaal lvl's en tada... je hebt een waarde.
Voorbeeld over de top10 van dit moment uit beide clans.
Tweakers1
tot.lvl (810) \ tot.cups (16959) = 20,937
Tweakers2
totl.lvl (668) \ tot.cups (16115) = 24,124
Tweakers2 wint. Totaal lvl is een stuk lager i.v.m. totaal cups.
Maar als iemand een betere formule heeft... ik hoor het graag. Want dit moet je wel eerlijk kunnen vergelijken.
Wat rivaliteit tussen twee clans die dezelfde userbase heeft namelijk: Tweakers! Waarom zo op elkaar zitten flamen?
Levels vind ik persoonlijk het minst belangrijk in dit spel. CLB is bijvoorbeeld vier levels hoger dan ik waarvan een groot gedeelte afhangt van zijn donaties in de clan.
Dan zou ik het persoonlijk eerder anders aanpakken als je qua levels wilt rekenen (eerlijke vergelijking ben ik natuurlijk voor in).
Start van de cuprush kijken we naar het totaal van de levels in de clan en dat dalen we door elkaar. Dit verschil is de marge welke Tweakers2 op zijn cup niveau erbij krijgt. In dit geval is dat;
810 / 668 = 1,21 (de marge) x 16115 = 19541.
Enkel een idee, ook weinig aandacht aangegeven maar iedereen kan/mag meedenken van mij om het zo eerlijk mogelijk te houden.
gingen jullie trouwens al niet winnen van ons?
@Lenny; Ik ben zelf nogal erg gedreven/sportief in zulke dingen. Ik wil niet flame, ik ga er enkel op in. Beetje uitdagen is natuurlijk altijd leuk
Dan zou ik het persoonlijk eerder anders aanpakken als je qua levels wilt rekenen (eerlijke vergelijking ben ik natuurlijk voor in).
Start van de cuprush kijken we naar het totaal van de levels in de clan en dat dalen we door elkaar. Dit verschil is de marge welke Tweakers2 op zijn cup niveau erbij krijgt. In dit geval is dat;
810 / 668 = 1,21 (de marge) x 16115 = 19541.
Enkel een idee, ook weinig aandacht aangegeven maar iedereen kan/mag meedenken van mij om het zo eerlijk mogelijk te houden.
gingen jullie trouwens al niet winnen van ons?
@Lenny; Ik ben zelf nogal erg gedreven/sportief in zulke dingen. Ik wil niet flame, ik ga er enkel op in. Beetje uitdagen is natuurlijk altijd leuk
Ik was al 75 toen ik erin kwam heh, komt vooral doordat ik alles ge-upt had voordat ik naar TH8 gingFamous schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 19:36:
Levels vind ik persoonlijk het minst belangrijk in dit spel.
CLB is bv 4 levels hoger dan ik waarvan een groot gedeelte afhangt van zijn donaties in de clan.
Eerlijk vergelijken graag idd. Level zegt helemaal niks en dat weet je, kijk alleen naar CLB. Hij heeft alleen al al zn pompjes op max level en doneert zo'n 5000 per periode, dat zijn zo een groot aantal levels. Eenzelfde persoon van level 79 heeft bijvoorbeeld al zn defense op maxlevel en is dus in staat een hoger cupaantal te bereiken.Tweakers 1 is een stuk actiever = meer donaties, meer upgrades, en daar worden we op afgerekend?housekamp schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 19:14:
[...]
Dat was ik wel van plan. En zat te denken over een goeie vergelijking tussen lvl en cups. Het 1 op 1 vergelijken van de clan punten heeft geen zin. We hebben niet allemaal dezelfde level, dus is het ook niet fair om het dan zo te vergelijken. een lvl 100 kan makkelijk op 2300 cups komen. een lvl50 heeft al moeite om de 1500 cups te halen....
Daarom zat ik net te denken om het totaal van de lvl's bij elkaar op te tellen en totaal van de behaalde cups. De totaal aantal cups delen door totaal lvl's en tada... je hebt een waarde.
Voorbeeld over de top10 van dit moment uit beide clans.
Tweakers1
tot.lvl (810) \ tot.cups (16959) = 20,937
Tweakers2
totl.lvl (668) \ tot.cups (16115) = 24,124
Tweakers2 wint. Totaal lvl is een stuk lager i.v.m. totaal cups.
Maar als iemand een betere formule heeft... ik hoor het graag. Want dit moet je wel eerlijk kunnen vergelijken.
Als je eerlijk wil doen vergelijk je jullie 50 man met die van ons. Het is niet dat jullie pas een maand bestaan en het verschil in cups is te overzien. Daarnaast zitten jullie in chillmodus en kunnen dus ver vooruit.
Als je het niet ziet zitten dan kappen we het gewoon af en houden we allebei apart een rush.
[ Voor 9% gewijzigd door De Koempert op 19-02-2014 19:49 ]
En hiervoor werd je gekicked omdat je teveel doneerdeCLB schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 19:42:
[...]
Ik was al 75 toen ik erin kwam heh, komt vooral doordat ik alles ge-upt had voordat ik naar TH8 ging
Geen flame maar met al die extra regeltjes in TW1 verlies je dan niet het gehele "fun" gedeelte? Minder actieve leden kicken voor actieve, wie zegt dat die minder actieve niet snel actief worden of actieve binnen 2 dagen stoppen met spelen?
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Die kunnen naar [tweakers3] de nog veel relaxterde clan
Welke extra regels? En als het geen Tweakers zijn die niet actief zijn hebben ze kans op een kick. We kijken niet na 2 dagen maar twee weken (divisie reset). Als hierna niet gereageerd wordt of niet in een divisie komt gaan we overleggen over een kick.
We willen gewoon een actieve clan en dat is geen "regel" imo. Als er animo voor is waarom dan met een halve clan zitten die niet actief is?
We willen gewoon een actieve clan en dat is geen "regel" imo. Als er animo voor is waarom dan met een halve clan zitten die niet actief is?
Ik quoteDavidKamp schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 17:57:
[...]
Dan wordt het een zware klus, want lvl 5 units krijg je pas op TH8
Overigens zitten beide clans op 50 members dus is het een gelijke strijd. Mocht het zo zijn dat ons gemiddelde level hoger is is dat mede door het beleid dat gevoerd wordt, namelijk: Wanneer een actieve goede speler zich aandient, zal een inactieve zwakke speler eruit moeten, totdat we geen zwakke inactieve spelers meer hebben. Dit werkt tot nu toe erg goed en zal 1 van de redenen zijn dat wij wat hoger staan en die cuprush met gemak gaan winnen
@Housekamp
Soms is er een reden voor dat iemand na de 2 wekelijkse reset niet direct actief is (als zijn bouwers zijn nog 4 dagen bezig, even offline etc. etc.) of hij is aan het farmen tot hij X bedrag heeft.
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Wat Famous zegt is dat wanneer iemand de hele periode niet doneert en geen bouwers aan heeft staan, en na de reset nog niks doet en er dient zich tegelijk.Steevo_S schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:50:
[...]
Ik quote
Soms is er een reden voor dat iemand na de 2 wekelijkse reset niet direct actief is (als zijn bouwers zijn nog 4 dagen bezig, even offline etc. etc.) of hij is aan het farmen tot hij X bedrag heeft.
Daarnaast 2 punten die met elkaar samenhangen, namelijk:
1. Als je niet speelt, of niet doneert/chat, waarom zit je dan in een clan?
2. Als een clanmember niet actief is/niet speelt en/of niet doneert/chat, wat hebben wij dan aan deze clanmember? Dan geef ik liever iemand anders de kans.
Dit gezegd te hebben, als iemand aangeeft dat hij 2 weken weg is op vakantie, zal deze persoon natuurlijk niet gekicked worden. Maar als jij niks laat weten en je bent opeens weken niet te vinden, dan moet je ook niet gaan klagen als je eruit ligt. Daarmee ook weer, mocht op je om wat voor reden dan ook niet actief zijn geweest maar je bent nu gewoon weer actief, kan je gewoon weer terugkomen.
Het klinkt misschien strenger dat het in werkelijk is, maar het is heel simpel. Je bent in een clan voor het sociale aspect als in chatten e.d. en om donaties, zowel krijgen als ontvangen. Hier draait een clan ook op, als je dit allemaal links laat liggen, heeft het voor ons als clan zijnde geen zin om je erbij te houden. Logisch toch?
Dit gaat dus om inactieve en "zwakke" spelers. Zoals ik net dus ook al zei;
ik quote:
.
Het actief houden van de clan is dus geen regel waar mensen zich aan moeten houden, maar waar wij vier op moeten letten.
ik quote:
En als iemand niet actief is komende vier weken bijvoorbeeld kan dit aangegeven worden bij Koempert, Floks, Ocra en/of mijals het geen Tweakers zijn die niet actief zijn hebben ze kans op een kick. We kijken niet na 2 dagen maar twee weken (divisie reset). Als hierna niet gereageerd wordt of niet in een divisie komt gaan we overleggen over een kick.
Het actief houden van de clan is dus geen regel waar mensen zich aan moeten houden, maar waar wij vier op moeten letten.
zeker wetenDavidKamp schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:22:
donaties, zowel krijgen als ontvangen.
En daarom zijn wij dus een relaxte clan haha
Wij zijn ook heel relax hoor, alleen zijn er wel regels waar je niks van merkt als je het spelletje speelt.housekamp schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:12:
En daarom zijn wij dus een relaxte clan haha
Ik weet niet of hij al bestaat of al ooit gepost is hier, maar ik heb even een simpel excel bestandje in elkaar geflasnt. Kun je uitrekenen hoeveel je kwijt bent per aanval.
https://www.dropbox.com/s/wc1bp2zxzzyekq0/Clash%20berk.xls
Ik dacht dat de tweakersclans 'samenspeelden' en geen rivalen waren? Iig het geneuzel welke clan 'relaxter' is wordt een beetje irritant. Leuk om beide een keer een cuprush te doen en te kijken welke clan het hoogste komt maar verder haalt het geen drol uit welke clan 'beter' is aangezien je toch niet tegen elkaar kunt spelen.
Daar ben ik het inderdaad mee eens. Een klein beetje competitie niet erg, zorgt voor groei voor allebei de clans, maar er moet geen tweakers-clan "oorlog" komen haha.Bartske schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:44:
Ik dacht dat de tweakersclans 'samenspeelden' en geen rivalen waren? Iig het geneuzel welke clan 'relaxter' is wordt een beetje irritant. Leuk om beide een keer een cuprush te doen en te kijken welke clan het hoogste komt maar verder haalt het geen drol uit welke clan 'beter' is aangezien je toch niet tegen elkaar kunt spelen.
Hij klopte niet helemaal (inclusief de spells) dus iets aangepast. Geef 118k elixer uit inclusief één heal spell. Dacht zelf dat ik rond de 90 - 95k zat maar dat was denk ik met 4* troops ipv 5*dn072 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:40:
Ik weet niet of hij al bestaat of al ooit gepost is hier, maar ik heb even een simpel excel bestandje in elkaar geflasnt. Kun je uitrekenen hoeveel je kwijt bent per aanval.
Dan kom ik inderdaad ook op dde 118k. Die site is wel handig gezien je dan ook de tijd kan zien
.
Thanks.
Thanks.
Geinige site. 59k aan troops en 60k aan spells, 119k totaal. Maar meestal gebruik ik niet alle spells.
Wat is je setup? Ik kom nl op 111.6k inc lvl 5 healspellFamous schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 17:08:
Dan kom ik inderdaad ook op dde 118k. Die site is wel handig gezien je dan ook de tijd kan zien.
Thanks.
1x Healer
16x Reus
10x wallbreaker
16x barb
30x archer
40x goblin
1x Healer
20x Reus
8x Wallies
70x Archers
1x Healspell
en soms;
1x Healer
20x Reus
8x Wallies
40x Archers
30x Goblins
1x Healspell
20x Reus
8x Wallies
70x Archers
1x Healspell
en soms;
1x Healer
20x Reus
8x Wallies
40x Archers
30x Goblins
1x Healspell
Bedankt voor de linkVerwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:52:
Famous, deze site is wel aardig daar voor: http://mkln.ru/clash-of-clans/
Blijkbaar gebruik ik 278.000 elixer en 2900 DE voor mijn favoriete setup ( golemn, wizards, witches).
Zit momenteel in MII, maar zit er aan te denken om terug naar beneden te gaan om te farmen.
Op Master heb ik inmiddels wel geleerd dat aanvallen zonder 5 potions en archer queen gewoon zinloos is :x
Setup
- 2x golemns
- 4x witch
- 2x healer
- 18x wizard
- 2x healing potion
- 2x rage potion
- 1x freezing potion
[ Voor 18% gewijzigd door Bossie op 20-02-2014 19:47 . Reden: Added setup ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Die link mag wel in de openings post. Erg handig!!
Mijn setup is
60 barb L5
127 boog L5
4 wallbreakers L4
Verder heb ik ook altijd 3 lightning spells bij me maar die gebruik ik niet altijd. Met alleen de units ben ik 41k kwijt en meestal pak ik 100k aan elixer. Soms minder maar dan ga ik voor goud. Niet erg dat ik dan in de min zit kwam elixer, daar heb ik nu genoeg van en die heb ik ook nog niet nodig omdat de units die ik gebruik allemaal geupgrade zijn (ook wall breaker kan nog wel eentje omhoog).
De rest van mijn units (wizz, giants, etc) ga ik ook nog wel upgraden maar de prio ligt op dit moment bij het upgraden van mijn mortieren, wizzardtowers, canons en boogtowers dus goud is nu ff belangrijker
Mijn setup is
60 barb L5
127 boog L5
4 wallbreakers L4
Verder heb ik ook altijd 3 lightning spells bij me maar die gebruik ik niet altijd. Met alleen de units ben ik 41k kwijt en meestal pak ik 100k aan elixer. Soms minder maar dan ga ik voor goud. Niet erg dat ik dan in de min zit kwam elixer, daar heb ik nu genoeg van en die heb ik ook nog niet nodig omdat de units die ik gebruik allemaal geupgrade zijn (ook wall breaker kan nog wel eentje omhoog).
De rest van mijn units (wizz, giants, etc) ga ik ook nog wel upgraden maar de prio ligt op dit moment bij het upgraden van mijn mortieren, wizzardtowers, canons en boogtowers dus goud is nu ff belangrijker
Vind je je buit niet erg weinig? Ik ga voor 250k/250k+ minimaal, als het kan nog ffkes flink wat DE erbij. Soms pak ik nog wel eens 150k maar dan is het enkel als de pompen/mijnen vol zitten en ik die met een paar archers kan pakken